Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

Šūmahers: "Fetels, Alonso, Raikonens un Hamiltons ir labākie F1 piloti"

Juris Grīns
Juris Grīns

Šūmahers: "Fetels, Alonso, Raikonens un Hamiltons ir labākie F1 piloti"
Šūmahers un Fetels kopā startēja Čempionu sacīkstē
Foto: SCANPIX SWEDEN

Septiņkārtējais F1 pasaules čempions Mihaels Šūmahers ir sajūsmā par sniegumu, ko rāda "lielais četrinieks" - Sebastians Fetels, Fernando Alonso, Kimi Raikonens un Luiss Hamiltons.

Šūmahers savā F1 karjerā pats guvis 91 uzvaru un tālab ir panākumiem bagātākais braucējs šī čempionāta vēsturē. Pērnās sezonas izskaņā viņš noslēdza savu karjeru.

"Fetels, Alonso, Raikonens un Hamiltons ir šobrīd labākie," itāļu televīzijas kanālam "Sky" izteicies 44 gadus vecais Šūmahers. "Protams, viņi visi ir cilvēki, tādēļ arī viņiem ir vājās vietas, taču viņi visi smagi strādā, lai tās paslēptu. Tomēr svarīgi ir aizvien uzlabot rezultātus un nepieļaut kļūdas. Tālāk es negribu analizēt, jo beigās uzvarēs labākais no viņiem."

Minētie četri braucēji šobrīd arī ieņem pirmās vietas kopvērtējumā, izkārtojoties tieši Šūmahera nosauktajā secībā - Fetels (157 punkti) ir līderis, bet viņam seko Alonso (123), Raikonens (116) un Hamiltons (99). Šūmahers uzskata, ka pēc viņa aiziešanas Formulā 1 nekas daudz nav mainījies.

"Šī sezona īpaši neatšķiras no iepriekšējās, ja vien neskaita visas tās problēmas ar riepām," viņš saka. "Jau pagājušajā gadā pēc Bahreinas posma es teicu, ka kaut kas nav īsti kārtībā un ir problēmas ar tām, taču tikai tagad citi to pamanīja. Tomēr, no otras puses, vienmēr uzvar labākais. Un tas arī ir pareizi. Uzskatu, ka galvenais, lai riepas būtu piemērotas vairumam komandu, nevis dažām mašīnām, kā tas ir bijis šo divu sezonu laikā."

Izmantotie resursi:
Motorsport.com | Racing News, Race Results -...

Slēpts komentārs: playthegame

  +8 [+] [-]

, 2013-07-23 12:41, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: To jau saprot jebkurš, kurš kaut drusku seko līdzi F1.
Šūmis var priecāties, ka viņš 5 titulus paņēma laikos, kad tikai epizodiski parādījās 1-2 šāda līmeņa konkurenti. Hakinens, Raikonens, Montoija (kurš tā arī neguva iespēju pabraukt ar nopietnu tehniku), Alonso. Katram savs laiks. Visi kopā, ar vienlīdz ātru tehniku viņi trasē tā arī netikās.
Tagad 4 milži plēš viens otru uz pusēm, pluss vēl pa vidu maisās Rosbergs, Vēbers, Batons, kas arī ir izcili piloti.
Brauktu šie piloti Šūmahera laikos, nez cik titulus viņš būtu paņēmis, varbūt jaunība, ar viltu un krāpšanos divi paņemtie tituli tā arī paliktu viņa vienīgie.
Nu tak nomierinies vienreiz! Tavi izcilie piloti "apd...tos" pie vecajiem auto bez visām tehnikas brīnumlietām! Satrenējušies simulatoros - protams nevar noliegt! Bet kad būtu jābrauc ar kārtīgām formulām bez visiem tiem traļi vaļi, būtu cauri ar "super talantiem"! Grūti iedomāyies, ka vecajās formulās var iesēsties 19 gadīgi puikas un rullēt...

Nu un apgalvojums, ka Šumaheram nebija spčīgu konkurentu vienk neiztur kritiku - pasaki to Frentcenam, Hilam, Alezī, Herbertam, Kulthardam, Salo un virnei citu pilotu! necieņa - milzīga necieān no tavas puses turpināt pūst pīlītes par ? mazo konkurenci".. īstenībā pat trūkst vārdu!

     [+] [-]

, 2013-07-23 12:43, pirms 11 gadiem
ja tantei būtu daikts viņa būtu vecis, takā nezin, kas būtu ja būtu. Tik pat labi var teikt, ja šumahers neaizietu projām tik ātri pirmo reizi, viņš būtu izcīnījis vel uzvaras gan čempiontitulus.

playthegame rakstīja: To jau saprot jebkurš, kurš kaut drusku seko līdzi F1.
Šūmis var priecāties, ka viņš 5 titulus paņēma laikos, kad tikai epizodiski parādījās 1-2 šāda līmeņa konkurenti. Hakinens, Raikonens, Montoija (kurš tā arī neguva iespēju pabraukt ar nopietnu tehniku), Alonso. Katram savs laiks. Visi kopā, ar vienlīdz ātru tehniku viņi trasē tā arī netikās.
Tagad 4 milži plēš viens otru uz pusēm, pluss vēl pa vidu maisās Rosbergs, Vēbers, Batons, kas arī ir izcili piloti.
Brauktu šie piloti Šūmahera laikos, nez cik titulus viņš būtu paņēmis, varbūt jaunība, ar viltu un krāpšanos divi paņemtie tituli tā arī paliktu viņa vienīgie.

  +4 [+] [-]

, 2013-07-23 12:44, pirms 11 gadiem
Pilnībā piekrītu.

oscarsq rakstīja: Nu tak nomierinies vienreiz! Tavi izcilie piloti "apd...tos" pie vecajiem auto bez visām tehnikas brīnumlietām! Satrenējušies simulatoros - protams nevar noliegt! Bet kad būtu jābrauc ar kārtīgām formulām bez visiem tiem traļi vaļi, būtu cauri ar "super talantiem"! Grūti iedomāyies, ka vecajās formulās var iesēsties 19 gadīgi puikas un rullēt...

Nu un apgalvojums, ka Šumaheram nebija spčīgu konkurentu vienk neiztur kritiku - pasaki to Frentcenam, Hilam, Alezī, Herbertam, Kulthardam, Salo un virnei citu pilotu! necieņa - milzīga necieān no tavas puses turpināt pūst pīlītes par ? mazo konkurenci".. īstenībā pat trūkst vārdu!

  +3 [+] [-]

, 2013-07-23 13:20, pirms 11 gadiem
oscarsq rakstīja: Nu tak nomierinies vienreiz! Tavi izcilie piloti "apd...tos" pie vecajiem auto bez visām tehnikas brīnumlietām! Satrenējušies simulatoros - protams nevar noliegt! Bet kad būtu jābrauc ar kārtīgām formulām bez visiem tiem traļi vaļi, būtu cauri ar "super talantiem"! Grūti iedomāyies, ka vecajās formulās var iesēsties 19 gadīgi puikas un rullēt...

Nu un apgalvojums, ka Šumaheram nebija spčīgu konkurentu vienk neiztur kritiku - pasaki to Frentcenam, Hilam, Alezī, Herbertam, Kulthardam, Salo un virnei citu pilotu! necieņa - milzīga necieān no tavas puses turpināt pūst pīlītes par ? mazo konkurenci".. īstenībā pat trūkst vārdu!
Pilnībā piekrītu.
Atceramies leģendāro Irvaina teicienu-tagad var pat mērkaķi sēdināt formulā pie stūres (mana šī teiciena improvizācija)-un metam mieru šīm bezjēdzīgām diskusijām.

  -1 [+] [-]

, 2013-07-23 13:33, pirms 11 gadiem
"Frentcenam, Hilam, Alezī, Herbertam, Kulthardam, Salo" = "Rosbergs, Vēbers, Batons, kas arī ir izcili piloti." nekas vairāk!
Drīzāk piekrītu playthegame, daļā par izcilo pilotu unikalitāti, Šumis jau pamēģināja kā ir, kad F1 brauc vēl 5 pasaules čempioni!

  -3 [+] [-]

, 2013-07-23 13:36, pirms 11 gadiem
oscarsq rakstīja: Nu tak nomierinies vienreiz! Tavi izcilie piloti "apd...tos" pie vecajiem auto bez visām tehnikas brīnumlietām! Satrenējušies simulatoros - protams nevar noliegt! Bet kad būtu jābrauc ar kārtīgām formulām bez visiem tiem traļi vaļi, būtu cauri ar "super talantiem"! Grūti iedomāyies, ka vecajās formulās var iesēsties 19 gadīgi puikas un rullēt...

Nu un apgalvojums, ka Šumaheram nebija spčīgu konkurentu vienk neiztur kritiku - pasaki to Frentcenam, Hilam, Alezī, Herbertam, Kulthardam, Salo un virnei citu pilotu! necieņa - milzīga necieān no tavas puses turpināt pūst pīlītes par ? mazo konkurenci".. īstenībā pat trūkst vārdu!
Biju domājis, ka esi zinošāks, jo līdz ar Šūmahera ēras beigām tieši tika izbeigtas visas vilkmes kontroles un citas elektronikas F1 mašīnās. Šobrīd F1 ir no elektronikas daudz tīrāks kā Ivara minētajos ''mērkaķis var vadīt F1'' laikos. Ne jau šī brīža piloti dzīvo elektronikas pasaulē, bet gan tā laika piloti tajā dzīvoja.
Ne velti, laiciņu atpakaļ Kimi izteicās, ka šodien F1 mašīnu vadīt ir daudz grūtāk kā laikos, kad viņš debitēja Mclaren.

  -2 [+] [-]

, 2013-07-23 13:50, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pilnībā piekrītu.
Atceramies leģendāro Irvaina teicienu-tagad var pat mērkaķi sēdināt formulā pie stūres (mana šī teiciena improvizācija)-un metam mieru šīm bezjēdzīgām diskusijām.
Šī mērkaķošanās tika atmesta ap to laiku, kad Šūmis aizgāja no F1. No tās šodien nekas vairs nav palicis

  +2 [+] [-]

, 2013-07-23 13:54, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Biju domājis, ka esi zinošāks, jo līdz ar Šūmahera ēras beigām tieši tika izbeigtas visas vilkmes kontroles un citas elektronikas F1 mašīnās. Šobrīd F1 ir no elektronikas daudz tīrāks kā Ivara minētajos ''mērkaķis var vadīt F1'' laikos. Ne jau šī brīža piloti dzīvo elektronikas pasaulē, bet gan tā laika piloti tajā dzīvoja.
Ne velti, laiciņu atpakaļ Kimi izteicās, ka šodien F1 mašīnu vadīt ir daudz grūtāk kā laikos, kad viņš debitēja Mclaren.
90. to gadu sākumā formulā ātrumi bija jāpārslēdz ar roku. Bija tāda lieta kā ātrumkloķis. Un kādas elektronikas bija tajos laikos? Domāju, ka Ivars minēja par šo periodu.

  +1 [+] [-]

, 2013-07-23 14:28, pirms 11 gadiem
Diletansts - Prosts, Senna, Hill, Vilnēvs, Mansels, Frencens, Kūlthārds, Ervains, Hakkinens, Baričello, Panis, Blandels, Blandls, Berger, Alezi, Herberts, Wurz, Trulli, Ferstapens, Salo, Fizičella, Ralfs, Montoija, Batons, Haidfelds, Alonzo, Vēbers, Fetels, Massa, Kubica, Rosbergs, Zutils, Hamiltons, Raikonens...

šie nosauktie ir tikai lielie vārdi no Miķeļa sparinga partneriem

playthegame rakstīja: To jau saprot jebkurš, kurš kaut drusku seko līdzi F1.
Šūmis var priecāties, ka viņš 5 titulus paņēma laikos, kad tikai epizodiski parādījās 1-2 šāda līmeņa konkurenti. Hakinens, Raikonens, Montoija (kurš tā arī neguva iespēju pabraukt ar nopietnu tehniku), Alonso. Katram savs laiks. Visi kopā, ar vienlīdz ātru tehniku viņi trasē tā arī netikās.
Tagad 4 milži plēš viens otru uz pusēm, pluss vēl pa vidu maisās Rosbergs, Vēbers, Batons, kas arī ir izcili piloti.
Brauktu šie piloti Šūmahera laikos, nez cik titulus viņš būtu paņēmis, varbūt jaunība, ar viltu un krāpšanos divi paņemtie tituli tā arī paliktu viņa vienīgie.

     [+] [-]

, 2013-07-23 14:28, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pilnībā piekrītu.
Atceramies leģendāro Irvaina teicienu-tagad var pat mērkaķi sēdināt formulā pie stūres (mana šī teiciena improvizācija)-un metam mieru šīm bezjēdzīgām diskusijām.
principā izklausās, ka Irvains par sevi runāja un salīdzināja savas prāta spējas ar mērkaķi. Vismaz tā izklausās vairāk

     [+] [-]

, 2013-07-23 14:30, pirms 11 gadiem
oscarsq rakstīja: Nu tak nomierinies vienreiz! Tavi izcilie piloti "apd...tos" pie vecajiem auto bez visām tehnikas brīnumlietām! Satrenējušies simulatoros - protams nevar noliegt! Bet kad būtu jābrauc ar kārtīgām formulām bez visiem tiem traļi vaļi, būtu cauri ar "super talantiem"! Grūti iedomāyies, ka vecajās formulās var iesēsties 19 gadīgi puikas un rullēt...

Nu un apgalvojums, ka Šumaheram nebija spčīgu konkurentu vienk neiztur kritiku - pasaki to Frentcenam, Hilam, Alezī, Herbertam, Kulthardam, Salo un virnei citu pilotu! necieņa - milzīga necieān no tavas puses turpināt pūst pīlītes par ? mazo konkurenci".. īstenībā pat trūkst vārdu!
No taviem nosauktajiem tikai viens ir čempions, kuram pirmo titulu Šūmaherns godīgi/negodīgi nozaga izraisot avāriju. Pārējie ir wēberi, sutili, karoč tādi piloti, par kuriem kāds kādā vēsturē atcerēsies, bet kuri nekad nav bijuši ātrākie. So, stulbi bija minēt šos pilotus kā baigos konkurentus. Es arī gribētu tādus konkurentus, kas nekad neuzvar, jo tas nozīmētu, ka es vienmēr uzvaru

     [+] [-]

, 2013-07-23 14:31, pirms 11 gadiem
protams, ka vadīt lotusu tagad ir grūtāk, kā vadīt makus Kimi laikos

playthegame rakstīja: Biju domājis, ka esi zinošāks, jo līdz ar Šūmahera ēras beigām tieši tika izbeigtas visas vilkmes kontroles un citas elektronikas F1 mašīnās. Šobrīd F1 ir no elektronikas daudz tīrāks kā Ivara minētajos ''mērkaķis var vadīt F1'' laikos. Ne jau šī brīža piloti dzīvo elektronikas pasaulē, bet gan tā laika piloti tajā dzīvoja.
Ne velti, laiciņu atpakaļ Kimi izteicās, ka šodien F1 mašīnu vadīt ir daudz grūtāk kā laikos, kad viņš debitēja Mclaren.

     [+] [-]

, 2013-07-23 16:24, pirms 11 gadiem
M I K U C I S rakstīja: Diletansts - Prosts, Senna, Hill, Vilnēvs, Mansels, Frencens, Kūlthārds, Ervains, Hakkinens, Baričello, Panis, Blandels, Blandls, Berger, Alezi, Herberts, Wurz, Trulli, Ferstapens, Salo, Fizičella, Ralfs, Montoija, Batons, Haidfelds, Alonzo, Vēbers, Fetels, Massa, Kubica, Rosbergs, Zutils, Hamiltons, Raikonens...

šie nosauktie ir tikai lielie vārdi no Miķeļa sparinga partneriem
jā bija laiki, kad Ferarri pārsvars bija tik liels ka galvenais trasē bija nepieļaut kļūdas un neizstāties un pārējais bija tikai formalitāte

     [+] [-]

, 2013-07-23 21:38, pirms 11 gadiem
www.ivi.lv rakstīja: No taviem nosauktajiem tikai viens ir čempions, kuram pirmo titulu Šūmaherns godīgi/negodīgi nozaga izraisot avāriju. Pārējie ir wēberi, sutili, karoč tādi piloti, par kuriem kāds kādā vēsturē atcerēsies, bet kuri nekad nav bijuši ātrākie. So, stulbi bija minēt šos pilotus kā baigos konkurentus. Es arī gribētu tādus konkurentus, kas nekad neuzvar, jo tas nozīmētu, ka es vienmēr uzvaru
Hakinens arī bija Vēbers, Zutils? Tikai tagad nesāc kladzināt, ka Hakinens vot ir 2x vinnējis Šūmi. Bet tad paskaties, cik reizes ir zaudējis.

Un 2000. un 2001. gadā vēl varētu pastrīdēties par Ferrari ātrumu. Viņi bija lēnāki par McLaren, tikai McLaren katrā otrā gonkā nokāva dzinējus vai kādas citas problēmas norāva.