Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

Raselam karjeras pirmais F1 triumfs, "Mercedes" dubultuzvara Brazīlijā

Juris Grīns
Juris Grīns

Raselam karjeras pirmais F1 triumfs, "Mercedes" dubultuzvara Brazīlijā
Džordžs Rasels un Lūiss Hamiltons. Foto: AP/Scanpix

F1 sezonas priekšpēdējā posmā, kas tika aizvadīts Brazīlijas pilsētā Sanpaulu, pirmo "Grand Prix" uzvaru karjerā nodrošinājis Džordžs Rasels. "Mercedes" vienība izcīnīja dubultuzvaru, bet Lūiss Hamiltons otro vietu sasniedza pēc tam, kad sacensību sākumā bija piedzīvojis sadursmi ar Maksu Verstapenu. Uz pjedestāla trešā pakāpiena kāpa "Ferrari" braucējs Karloss Sainss.

Aizraujoši notikumi risinājās jau sacensību pirmajos apļos. Startā vadību pārliecinoši noturēja Rasels, kurš sestdien uzvarēja sprinta sacīkstēs, tāpat pozīcijas noturēja aiz viņa startējušie Hamiltons, Verstapens un Serhio Peress. Lielisks sākums padevās Lando Norisam - viņš startā apdzina Šarlu Leklēru un pirmajā līkumā pacīnījās arī ar Peresu, iekārtojoties piektajā pozīcijā.

Jau pirmajā aplī trasē nācās sūtīt drošības mašīna, jo tika piedzīvoja sadursme. Daniels Rikjardo aizķēra piektdien kvalifikācijā uzvarējušā Kevina Magnusena formulu, kas saslīdēja un uztriecās viņam pašam virsū. Izstāties nācās abiem, bet Rikjardo turklāt ietriecās riepu barjerā.

Cīņa atsākās septītajā aplī, Raselam noturot vadību, bet Verstapens pirmajā līkumā pa ārmalu mēģināja apdzīt Hamiltonu. Otrajā līkumā viņi trasi sadalīt nespēja, Verstapens atradās iekšmalā un sadūrās ar Hamiltonu. No abu spēkratiem atdalījās aerodinamiskās detaļas, taču, kamēr Hamiltons varēja turpināt cīņu ar zaudētām vairākām pozīcijām, Verstapens bija spiests braukt boksos. Tiesneši sprieda, ka Verstapens ir vainīgs sadursmes izraisīšanā un piešķīra viņam piecu sekunžu sodu. Pēc boksu apmeklējuma F1 čempions turpināja cīņu.

Tajā pašā aplī Noriss aizķēra Leklēra spēkratu, kas saslīdēja un ielidoja barjerā. "Ferrari" pilots spēja atgriezties trasē un veica pitstopu, turpinot sacīkstes, bet Noriss pozīcijas tobrīd nezaudēja, taču saņēma piecu sekunžu sodu.

18. aplī pirmais no vadošajiem sportistiem pitstopu veica Sainss, 25. aplī jaunas riepas saņēma Peress, apli vēlāk arī Rasels. Hamiltons bija veicis vairākas apdzīšanas un no pirmā desmitnieka beigām pakāpies jau uz ceturto pozīciju. Kad konkurenti iebrauca boksos, viņš kādu laiku arī atradās vadībā, bet savu boksu apmeklējumu veica 30. aplī.

Saincs arī otro pitstopu bija veicis krietni ātrāk par citiem vadošajiem sportistiem, bet Hamiltons pa to laiku ķēra rokā Peresu un galu galā panāca otrajā pozīcijā braucošo "Red Bull" pilotu. 44. aplī septiņkārtējais F1 čempions jau mēģināja tikt priekšā - sākumā nesekmīgi, bet, uzsākot nākamo apli, starta taisnē tomēr tika garām Peresam. Veicot savu pitstopu 49. aplī, Hamiltons nonāca sešas sekundes aiz Sainsa, bet Peress bija vairs tikai ceturtais.

52. aplī trasē apstājās Norisa mašīna, ko piemeklēja tehniskas problēmas. Sākotnēji bija norīkots virtuālās drošības mašīnas periods, ko izmantoja Sainss un vēl daži piloti, lai veiktu pitstopu, nezaudējot tik daudz laika, kā tas būtu parastos apstākļos. Trases darbinieki paši nevarēja nostumt "McLaren" bolīdu malā, tāpēc trasē vēlreiz devās drošības mašīna. Līdz ar to pēdējos apļos vēl bija gaidāma intriga cīņā par pirmajām pozīcijām.

Rasels restartā noturēja vadību, pēc tam mazliet palielināja pārsvaru pār Hamiltonu, kā rezultātā "Mercedes" komanda guva pirmo uzvaru šajā sezonā un varēja to nosvinēt uzreiz ar dubultu panākumu. Pēdējie apļi nesekmīgi bija Peresam, kurš vienīgais tobrīd brauca ar vidēji cietā sastāva riepām. Viņu apdzina vairāki braucēji, kā rezultātā "Red Bull" piloti no trešās vietas atkrita uz septīto. Aiz "Mercedes" komandas palika abi "Ferrari" piloti, Sainsam kāpjot uz pjedestāla trešā pakāpiena, bet Leklēram, pēc iepriekš piedzīvotās neveiksmes, aizcīnoties līdz pat ceturtajai vietai.

Lielisks pēdējos apļos bija Fernando Alonso, kurš apdzina vairākus konkurentus un guva piekto vietu. Aiz "Alpine" pārstāvja palika pat abi "Red Bull" braucēji, turklāt Verstapens vēl pamanījās apdzīt savu komandas biedru Peresu, izcīnot sesto vietu. Tā kā Verstapens nespēja apdzīt Alonso, komanda lūdza viņu atdot pozīciju atpakaļ Peresam, ko sportists ignorēja. Pirmo desmitnieku noslēdza Estebans Okons, Valteri Botass un Lānss Strols.

Šosezon F1 pasaules čempionātā atlicis vairs tikai viens posms, kas jau pēc nedēļas, 20. novembrī norisināsies Abū Dabī trasē.

Sanpaulu GP rezultāti:

Visas F1 tiešraides šosezon skaties Viaplay platformā.

1 2 43 komentāri

  +2 [+] [-]

, 2022-11-13 21:57, pirms 2 gadiem
Maxis ir pilnīgākais auns. Šodien kārtējo reizi to apliecināja.

Visu karjeru tā tikai dzīvo uz apdzīšanām, ka visi viņam vienmēr vietu atstās. Ja samazinātu ātrumu, tad vieta pietiktu. Bet viņš tak neies bremzēt. Nezinu kāpēc visi piloti mūždien viņu palaiž, tik vienīgi HAM turās pretī. Un kad turās pretī, tad ir neizbēgamas avārijas no viņa puses.

Un gājiens nepalaist Perezu beigās garām.... **impisma kalngals. Pereza vietā vairs neklausītu nevienai komandas pavēlei.

  +3 [+] [-]

, 2022-11-13 21:59, pirms 2 gadiem
Verstappens pēc sacīkstes radio parādija, ka viņš ir lielākais dikheds F1, kopš Šūmahera. Peress viņa dēļ ir upurējies neskaitāmas reizes, bet kad komanda palūdz vienreiz izlīdzēt Čeko...

  -3 [+] [-]

, 2022-11-13 22:00, pirms 2 gadiem
Heiteris parastais rakstīja: Maxis ir pilnīgākais auns. Šodien kārtējo reizi to apliecināja.

Visu karjeru tā tikai dzīvo uz apdzīšanām, ka visi viņam vienmēr vietu atstās. Ja samazinātu ātrumu, tad vieta pietiktu. Bet viņš tak neies bremzēt. Nezinu kāpēc visi piloti mūždien viņu palaiž, tik vienīgi HAM turās pretī. Un kad turās pretī, tad ir neizbēgamas avārijas no viņa puses.

Un gājiens nepalaist Perezu beigās garām.... **impisma kalngals. Pereza vietā vairs neklausītu nevienai komandas pavēlei.
Auns esi Tu. Ja pat Brundle, no skysport, kas ir Ham kājlaiži situāciju redzēja otrādāk, beidzot objektīvi. Ham neatstaja vietu Ver.

  +3 [+] [-]

, 2022-11-13 22:02, pirms 2 gadiem
Esmu Ferrari fans, bet žēl Pereza. Es Pereza vietā iedotu galvā Maxim. Un konkrēti pie tam!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2022-11-13 22:03, pirms 2 gadiem
Ja par šito Maksimas izgājienu noanulētu visus šogad viņa izcīnītos punktus un uzvaras, tad pēdējā gonkā cīņā par titulu būtu gandrīz tikpat liela intriga kā pagājušajā gadā!

  +1 [+] [-]

, 2022-11-13 22:04, pirms 2 gadiem
zata rakstīja: Auns esi Tu. Ja pat Brundle, no skysport, kas ir Ham kājlaiži situāciju redzēja otrādāk, beidzot objektīvi. Ham neatstaja vietu Ver.
Kam interesē, ko saka Brandls. Tiesneši lēma, značit taisnība viņiem.

Viņš būtu piebremzējis un uzbraucis uz bordiņa un viss saietu.

Tikai Makša stils ir tāds, ka viņš nāk pa iekšmalu un viņš iedomājas, ka viņam kāds atļaus braukt taisni līdz ārējai malai un otrs viņam atstās vietu.

  +2 [+] [-]

, 2022-11-13 22:05, pirms 2 gadiem
Ja vien Hamiltonam nebūtu bijis tas grīdas bojājums, viņš būtu uzvarējis... bez variantiem...

  -1 [+] [-]

, 2022-11-13 22:05, pirms 2 gadiem
Roza Pantera rakstīja: Ja par šito Maksimas izgājienu noanulētu visus šogad viņa izcīnītos punktus un uzvaras, tad pēdējā gonkā cīņā par titulu būtu gandrīz tikpat liela intriga kā pagājušajā gadā!
Idejas kā mājas. Nepietiek, jau ka neizturies pret sportistu ar cieņu, vēl muldi arī pilnīgākās stulbības.

     [+] [-]

, 2022-11-13 22:06, pirms 2 gadiem
Heiteris parastais rakstīja: Kam interesē, ko saka Brandls. Tiesneši lēma, značit taisnība viņiem.

Viņš būtu piebremzējis un uzbraucis uz bordiņa un viss saietu.

Tikai Makša stils ir tāds, ka viņš nāk pa iekšmalu un viņš iedomājas, ka viņam kāds atļaus braukt taisni līdz ārējai malai un otrs viņam atstās vietu.
Tu F1 skaties, kopš kura laika? Tas ir normāli izmantot trasi un iespējas, kura tā dot, nevis tupa uzgriezt virsū otram pilotam

  -1 [+] [-]

, 2022-11-13 22:08, pirms 2 gadiem
Heiteris parastais rakstīja: Kam interesē, ko saka Brandls. Tiesneši lēma, značit taisnība viņiem.

Viņš būtu piebremzējis un uzbraucis uz bordiņa un viss saietu.

Tikai Makša stils ir tāds, ka viņš nāk pa iekšmalu un viņš iedomājas, ka viņam kāds atļaus braukt taisni līdz ārējai malai un otrs viņam atstās vietu.
Kuram interesē, ko saki Tu?

  +1 [+] [-]

, 2022-11-13 22:09, pirms 2 gadiem
zata rakstīja: Tu F1 skaties, kopš kura laika? Tas ir normāli izmantot trasi un iespējas, kura tā dot, nevis tupa uzgriezt virsū otram pilotam
VER-HAM UK. Kurš kam uzgrieza?

Kārtējais gadījums, kur Maxim nerausta citi braucēji. Labi, ka pats mētājās sienā.

  +2 [+] [-]

, 2022-11-13 22:10, pirms 2 gadiem
zata rakstīja: Auns esi Tu. Ja pat Brundle, no skysport, kas ir Ham kājlaiži situāciju redzēja otrādāk, beidzot objektīvi. Ham neatstaja vietu Ver.
Nu, vairākas reizes, kad Makss daudz nekaunīgāk neatstāja vietu Hamiltonam (vispār nebija vietas trasē), neko sliktu par Maksu neteica, tikai to, ka tas ir viņa braukšanas stils.

     [+] [-]

, 2022-11-13 22:10, pirms 2 gadiem
scorpio rakstīja: Kuram interesē, ko saki Tu?
Man. Tev. Visiem.

Tiesnešiem taisnība. Kāpēc man jāklausa kaut kāds Brandls, ja tiesneši teica, ka VER vainīgs?

  -1 [+] [-]

, 2022-11-13 22:10, pirms 2 gadiem
Interesanta sacīkste sanāca
Max...nu ir čalim pieredze...viennozīmīgi māk lasīt notiekošo. To, ka būtu palaidis Peresu neko īsti nedotu, jo jebkurā gadījumā visu izšķirs pēdējā gonka! Par meršiem...bez komentāriem. Uz sezonas beigām ļoti labi izskatās...Leklērs par savu nepacietību samaksāja...
Nu ko...pēdējā sacīkste būs interesanta...kura komanda būs 2vietā un kurš pilots būs vicečempions 💪 es par Ferrarī...visu mūžu esmu bijis par Ferrarī un tā arī paliks.

  +1 [+] [-]

, 2022-11-13 22:12, pirms 2 gadiem
Heiteris parastais rakstīja: Man. Tev. Visiem.

Tiesnešiem taisnība. Kāpēc man jāklausa kaut kāds Brandls, ja tiesneši teica, ka VER vainīgs?
Ok. Kāds ir Tavs viedoklis par pagājušās sezonas noslēguma sacīksti?

  -1 [+] [-]

, 2022-11-13 22:12, pirms 2 gadiem
Šādi notiek, ja neatstāj vietu.

https://www.youtube.com/watch?v=oIK...

Priecīgs skats.

Varēja vēl labāk izsmērēties.

  -1 [+] [-]

, 2022-11-13 22:12, pirms 2 gadiem
Heiteris parastais rakstīja: VER-HAM UK. Kurš kam uzgrieza?

Kārtējais gadījums, kur Maxim nerausta citi braucēji. Labi, ka pats mētājās sienā.
Ham, par ko arī dabuja (smieklīgu) sodu.

  -1 [+] [-]

, 2022-11-13 22:13, pirms 2 gadiem
Heiteris parastais rakstīja: Šādi notiek, ja neatstāj vietu.

https://www.youtube.com/watch?v=oIK...

Priecīgs skats.

Varēja vēl labāk izsmērēties.
Skaidrs, kārtējais DTS Ham fanupuika

  +2 [+] [-]

, 2022-11-13 22:13, pirms 2 gadiem
Kauns un pilnīga izgāšanās buļļiem, Horneru kā vadītāju ieskaitot Pēc visa, ko Čeko palīdzējis ... Es atceros vienu epizodi pag.sezonā jau izšķirošajā periodā, kad Botass, teiksim tā, īpaši nesarežģīja Maksim sevi apdzīt. Nebūt komandas spēlētājam var dārgi atmaksāties. Ceru, ka vairs netiks liekuļots medijos, sakot, cik svarīgs ir 1-2 kopvērtejumā.

  +1 [+] [-]

, 2022-11-13 22:15, pirms 2 gadiem
scorpio rakstīja: Ok. Kāds ir Tavs viedoklis par pagājušās sezonas noslēguma sacīksti?
Tiesnešu laža. Vai nu vajadzēja sarkanos karogus vai pēc likumiem palaist garām visus atpalicējus, kas noslēgtu gonku aiz dzelteniem karogiem.

Pa velti jau galvenais neatkāpās.

Un šodien arī. It kā tik jānostum autiņš malā, palaiž SC un tieši tad autiņu var pastumt. Un pēc tam, kad trase drošībā, tad jābrauc vēl 5 apļi aiz SC.

Līdzīgi kā LV ar vilcieniem. Viņš tev aizbrauc uz pārbrauktuves garām, bet lampas deg vēl pusminūti....

     [+] [-]

, 2022-11-13 22:15, pirms 2 gadiem
alexy rakstīja: Kauns un pilnīga izgāšanās buļļiem, Horneru kā vadītāju ieskaitot Pēc visa, ko Čeko palīdzējis ... Es atceros vienu epizodi pag.sezonā jau izšķirošajā periodā, kad Botass, teiksim tā, īpaši nesarežģīja Maksim sevi apdzīt. Nebūt komandas spēlētājam var dārgi atmaksāties. Ceru, ka vairs netiks liekuļots medijos, sakot, cik svarīgs ir 1-2 kopvērtejumā.
Par to epizodi gan var piekrist, ka nesmuki. Vienalga kādi bija VER apsverumi

  +1 [+] [-]

, 2022-11-13 22:16, pirms 2 gadiem
zata rakstīja: Skaidrs, kārtējais DTS Ham fanupuika
Nē, viena pretekļa heiteris. Nemāki lasīt niku?

  +1 [+] [-]

, 2022-11-13 22:16, pirms 2 gadiem
zata rakstīja: Auns esi Tu. Ja pat Brundle, no skysport, kas ir Ham kājlaiži situāciju redzēja otrādāk, beidzot objektīvi. Ham neatstaja vietu Ver.
Maksis pēc manevra izbrauca no trases, līdz ar to, gandrīz visiem bija skaidrs, ka viņš līkumu neizņemtu jebkurā gadījumā. Sods pilnībā pamatots, pie tam, no makša stūres bija redzams, ka pat neatmetās, un arī savos komentāros bija diezgan ph par manevru, jo mērķis jau bija sasniegts. Varbūt nākotnē būs mācība, ka ne katru dienu kāds izvairīsies no sadursmes, un izskatās, ka tas notiks diezgan bieži.
Merši šodien nepārspējami. Rasels brauca kā līderis un nepieļāva nevienu kļūdu. Par Peresu - tika ierādīta patiesā vieta, un kādu dienu maksim būs karba is a beatch.

     [+] [-]

, 2022-11-13 22:17, pirms 2 gadiem
zata rakstīja: Par to epizodi gan var piekrist, ka nesmuki. Vienalga kādi bija VER apsverumi
Tak citē savu vareno Brandu kāpēc nepalaida...

  +1 [+] [-]

, 2022-11-13 22:17, pirms 2 gadiem
Heiteris parastais rakstīja: Tiesnešu laža. Vai nu vajadzēja sarkanos karogus vai pēc likumiem palaist garām visus atpalicējus, kas noslēgtu gonku aiz dzelteniem karogiem.

Pa velti jau galvenais neatkāpās.

Un šodien arī. It kā tik jānostum autiņš malā, palaiž SC un tieši tad autiņu var pastumt. Un pēc tam, kad trase drošībā, tad jābrauc vēl 5 apļi aiz SC.

Līdzīgi kā LV ar vilcieniem. Viņš tev aizbrauc uz pārbrauktuves garām, bet lampas deg vēl pusminūti....
Ak tā. Tātad tiesnešiem jātic tad, ja viņu lēmums atbilst taviem uzskatiem, pretējā gadījumā - tiesnešu laža. Paldies, skaidrs.

     [+] [-]

, 2022-11-13 22:18, pirms 2 gadiem
Smieklīgi gan VER gadījumā, ka viņš PER pielaida pēdējā aplī no 1,7 sec līdz 0,4. Bet palaist gan negribēja.

     [+] [-]

, 2022-11-13 22:20, pirms 2 gadiem
scorpio rakstīja: Ak tā. Tātad tiesnešiem jātic tad, ja viņu lēmums atbilst taviem uzskatiem, pretējā gadījumā - tiesnešu laža. Paldies, skaidrs.
Kāds pretējā gadījumā un kāda atbilstība maniem uzskatiem.

Kāpēc Masri atkāpās?!?!

P.s. un nejauc tiesnešus ar drošībnieku (pajols)

  +1 [+] [-]

, 2022-11-13 22:22, pirms 2 gadiem
Heiteris parastais rakstīja: Kāds pretējā gadījumā un kāda atbilstība maniem uzskatiem.

Kāpēc Masri atkāpās?!?!

P.s. un nejauc tiesnešus ar drošībnieku (pajols)
Ja nesaprati, kāda kopsakarība manis uzdotajiem jautājumiem, tad pajols šajā sarunā būs kāds cits. 🙂

     [+] [-]

, 2022-11-13 22:25, pirms 2 gadiem
scorpio rakstīja: Ja nesaprati, kāda kopsakarība manis uzdotajiem jautājumiem, tad pajols šajā sarunā būs kāds cits. 🙂
Tu man liekas pats nesaproti, ko rakstu.

Kādu sakarību tu gribēji avārijai ar SC procedūras izpildīšanu, kur katru operāciju dara citādi cilvēki.

  +1 [+] [-]

, 2022-11-13 22:32, pirms 2 gadiem
Heiteris parastais rakstīja: Tu man liekas pats nesaproti, ko rakstu.

Kādu sakarību tu gribēji avārijai ar SC procedūras izpildīšanu, kur katru operāciju dara citādi cilvēki.
Es runāju par būtību - kāpēc FIA lēmums par noslēguma sacīksti ir, citējot tevi, “tiesnešu laža”, taču šodienas sacīkstes tiesnešu lēmums tavā izpratnē ir neapstrīdams? Varbūt arī šodien lēmums bija tiesnešu laža? Vai arī Abu Dabī FIA lēmums neapstrīdams?

  +2 [+] [-]

, 2022-11-13 22:36, pirms 2 gadiem
scorpio rakstīja: Es runāju par būtību - kāpēc FIA lēmums par noslēguma sacīksti ir, citējot tevi, “tiesnešu laža”, taču šodienas sacīkstes tiesnešu lēmums tavā izpratnē ir neapstrīdams? Varbūt arī šodien lēmums bija tiesnešu laža? Vai arī Abu Dabī FIA lēmums neapstrīdams?
Ja šodienas tiesneši atkāpsies, tad teikšu, ka bija laža. Bet redzot situāciju pats un redzot tiesnešu lēmumu 100% piekrītu.

Abu Dabi. Man būtu paticis sarkanais karogs. Bet tas, ko izdarīja Masri tas bija stulbums augstākajā līmenī. Ja negribēji sarkanos karogus, tad pieturies pie sava lēmuma un pildi noteikumu grāmatu. Un rēcīgākais vēl tajā visā bija - eu, palaidiet tikai tos, kas starp HAM un VER. Bet pārējie apdzītie pa apli, lai sēž kur ir.

  -1 [+] [-]

, 2022-11-13 22:43, pirms 2 gadiem
Heiteris parastais rakstīja: Ja šodienas tiesneši atkāpsies, tad teikšu, ka bija laža. Bet redzot situāciju pats un redzot tiesnešu lēmumu 100% piekrītu.

Abu Dabi. Man būtu paticis sarkanais karogs. Bet tas, ko izdarīja Masri tas bija stulbums augstākajā līmenī. Ja negribēji sarkanos karogus, tad pieturies pie sava lēmuma un pildi noteikumu grāmatu. Un rēcīgākais vēl tajā visā bija - eu, palaidiet tikai tos, kas starp HAM un VER. Bet pārējie apdzītie pa apli, lai sēž kur ir.
Tad jautāšu vēlreiz - kuram interesē, ko saki tu?
Ja nesaproti, kāpēc atgriežos pie šī jautājuma, labāk nesaki neko.

  +1 [+] [-]

, 2022-11-13 22:51, pirms 2 gadiem
Jaunākās intervijas no buļļu nometnes ir vnk nožēlojamas. Kāds vēl "visi visu saprata un dodamies tālāk"?

Veselu sezonu Maksis tā centās satīrīt sabojāto reputāciju, gan trasē, gan presē, un še tev, vispirms buļļi to nolaiž podā ar cost cap un tagad pats uzliek punktu uz i. Es vēl kaut kā aiz ausīm pievilktu un saprastu viņa nostāju, ja viņš būtu 1.vietā un gribētu palielināt sezonas uzvaru rekordu. Bet šodien runa bija par 6.vietu!!!! Viņš gribēja Čeko kaut kādu mācību dot vai kā?

Protams, nav normāli arī tas, ka viena buļļu formula ar 3 pitstopiem un 5 sekunžu sodu vispār spējīga tikt priekšā otrajai.

  +2 [+] [-]

, 2022-11-13 23:13, pirms 2 gadiem
Max vnk puika vēl ir. Pienu caur marli sūc.

Iegriež iekšā Hamiltonam, jo domā, ka visi viņu bez ceremonijām laidīs garām vienmēr.

Un tad vēl nepilda komandas pavēles un nepalaiž Čeko. Stratēģiska kļūda, domājot par nākošās sezonas cīņām.. Kā būtu ja pagājušajā gadā Abu Dhabi Čeko nebūtu Maxi palaidis garām pēc tās cīņas ar Hamiltonu?

  -3 [+] [-]

, 2022-11-13 23:34, pirms 2 gadiem
Perezs var vainot tikai pats sevi. Viņam bija jābūt uz pjedestāla, taču tā vietā garām tika palaists Alonso. Kamēr starp Red Bull pilotiem būs šādas ātruma atšķirības, tikmēr Perezam nebūs iemesla īpaši sprēgāt, bet būs jāpilda visas komandas pavēles, savukārt Maksis varēs izvēlēties, kurus rīkojumus pildīt, bet kurus - nē. Jo Maksis ir Red Bull vistiņa, kas dēj zelta oliņas. Viņš komandā ir neaizstājams (pagaidām). Savukārt Pereza vietā var ielikt jebkuru šī brīža F1 pilotu (varbūt ne Latifi), un sezonas kopvērtējumā rezultāts būs ne sliktāks.
1 2 43 komentāri