Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

Deividsons: "Massa nekam neder"

Deividsons: "Massa nekam neder"
Entonijs Deividsons.
Foto: AFP

Pirmās formulas pilots Entonijs Deividsons, kurš šo sezonu uzsāka "Super Aguri" komandā, bet nu palicis bez darba, intervijā Lielbritānijas "BBC Radio" veltījis skaļu kritiku "Ferrari" brazīliešu pilotam Felipem Massam un viņa braukšanas manierei.

Felipe Massa, kurš uz vakar notikušajām sacīkstēm Silverstonas trasē ieradās kopvērtējuma līdera godā, lietus apstākļos aizvadīja ārkārtīgi neveiksmīgu sacīksti, kuras laikā vismaz piecas reizes zaudēja vadību pār formulu, to sagriežot un pat izlidojot ārpus trases. Pēdējā - 13. vietā finišējušais brazīlietis bija vienīgais, kuru uzvarētājs Luiss Hamiltons līdz sacīkšu finišam apdzina par diviem apļiem.

Intervijā "BBC Radio" Deividsons, kurš pēc darba devēju "Super Aguri" izstāšanās no sacīkšu sezonas nav atmetis cerības drīzumā atgriezties F-1 apritē, kritizējis Felipes Massas sniegumu un zilo karogu (tiesnešu pavēle palaist garām par apli apdzenošos braucējus) ignorēšanu Silverstonas posmā.

"Pilotu sapulcēs viņš vienmēr pirmais pārmeta par apli atpalikušajiem braucējiem nekorektu līderu palaišanu garām," atklājis angļu autobraucējs. "Tā tev, draugs, arī vajag! Tagad tev pašam visu laiku rādīja zilos karogus. Šajā ziņā [garām laišanā] tu pats neesi nekam derīgs."

Izmantotie resursi:
crash.net

  +5 [+] [-]

, 2008-07-07 19:42, pirms 17 gadiem
klauns shitas deividsons....
Slēpts komentārs: Prizs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Jurchiks_pe4o
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2008-07-07 19:46, pirms 17 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: un tu deri? 5niekā kādreiz esi bijis?? besī šitie tipiņi, kas domā ka ir pasaules nagla!

ar kaadu formulu brauc massa un ar kaadu brauca deividsons!

 +20 [+] [-]

, 2008-07-07 19:47, pirms 17 gadiem
montoja f-1 brauca labi!!!!!

ar taadu braukshanas stilu tagad ir loti maz paliksuhi!!!!

un domaaju deividsons ir labs pilots,tik komanda nav tā labaakaa bijusi!!!!!

  +3 [+] [-]

, 2008-07-07 19:49, pirms 17 gadiem
da nu vnk massa no riita no gultas bij izkritis nevis izkaapis, vienvaardsakot nebij vinja diena...
vinjam arii agraak ir bijushas shaadas taadas bedreiites, bet nu chalis ir pieraadiijis ka maak no taam izraapties un nostarteet vairaak nekaa paarliecinoshi labi!!!
Slēpts komentārs: SpeedKing
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2008-07-07 19:52, pirms 17 gadiem
domāju iedos puisim Ferrari un arī ar tādām riepām un šis jau būtu sen bortā nevis šķērsojis finiša līniju! dzeks neko nav parādījis lai tiktu kādā labā komandā.. būtu paklusējis un ar riteni pabraukājis..

  +4 [+] [-]

, 2008-07-07 19:53, pirms 17 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: un tu deri? 5niekā kādreiz esi bijis?? besī šitie tipiņi, kas domā ka ir pasaules nagla!

kaa tad lai vinjsh ir pieciniekaa ja brauca super aguri !!!

  +3 [+] [-]

, 2008-07-07 19:54, pirms 17 gadiem
SpeedKing rakstīja: Es esmu pārliecināts, ka, ja Deividsons brauktu BMW Sauber, Ferrari vai McLaren, viņš regulāri pārspētu Masu.

mini kaut vienu piemēru lai pamatotu savu viedokli !!!?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-07-07 19:57, pirms 17 gadiem
A jus neaizdomajaties, ka ja vins ir tik labs, labaks par Massu, tad kapec tomer vins ir bez komandas, bet Massa brauc Ferrari??? Sita runasana, ka ja vinam iedotu Ferrari formulu un, tad tikai butu....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-07-07 20:01, pirms 17 gadiem
Nu ko... Braucēji saprot, ka uz trases F1 vairs nav tik interesants... Līdz ar to sāk taisīt traci paši, pirms cīņas. Grib līdzināties bokseriem, kas pirms sacensībām ir lielīgi un bravūrīgi...

Tikai viena atšķirība... Boksa ringā notiek interesantas cīņas... Bet F1... Tas vairs nav tas F1...

P.S. Pēdējā laikā gan sāk atkal iet uz labo pusi...

  +1 [+] [-]

, 2008-07-07 20:02, pirms 17 gadiem
Labam pilotam laba komanda!

Besī šitie skauģi!

  -1 [+] [-]

, 2008-07-07 20:03, pirms 17 gadiem
edzush rakstīja: mini kaut vienu piemēru lai pamatotu savu viedokli !!!?

Savulaik, kad brauca ar Minardi, spēja konkurēt ar Vēberu, kurš ar ne tik labu formulu spēj dažkārt pakutināt nervus topkomandu pilotiem. Stodarts bija iepriecināts par Deividsona ātrumu un talantu. Tas pats Stodarts, kura komandā debitēja Alonso, Vēbers un Vilsons (vairāk pazīstams ar sasniegumiem ASV).

  +2 [+] [-]

, 2008-07-07 20:05, pirms 17 gadiem
ReSignum rakstīja: A jus neaizdomajaties, ka ja vins ir tik labs, labaks par Massu, tad kapec tomer vins ir bez komandas, bet Massa brauc Ferrari??? Sita runasana, ka ja vinam iedotu Ferrari formulu un, tad tikai butu....

Jo Masam paveicās ar komandām. Viņš debitēja Sauber, kura dzinēju piegādātāji bija Ferrari. Kad Masa palika bez komandas, viņš testēja Ferrari un, tā kā viņš bija jauns un uzrādīja pieņemamus apļa laikus, viņš palika Ferrari redzeslokā. Kad tur atbrīvojās vieta, viņš to ieņēma.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-07-07 20:07, pirms 17 gadiem
SpeedKing rakstīja: Savulaik, kad brauca ar Minardi, spēja konkurēt ar Vēberu, kurš ar ne tik labu formulu spēj dažkārt pakutināt nervus topkomandu pilotiem. Stodarts bija iepriecināts par Deividsona ātrumu un talantu. Tas pats Stodarts, kura komandā debitēja Alonso, Vēbers un Vilsons (vairāk pazīstams ar sasniegumiem ASV).

ta nu gan salīdzināji..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-07-07 20:11, pirms 17 gadiem
Deividson - ja būtu, tad būtu - skauģis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-07-07 20:21, pirms 17 gadiem
kārtējais "lieliskais" virsraksts - tas "nekam neder"ir domāts tieši attiecībā uz zilo karogu ievērošanu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2008-07-07 20:22, pirms 17 gadiem
atradies runatajs.
calit tu esi aizmirsis, ka esi SA pilots, bet masa ir ferrari pilots, juti starpibu? neizcelies ar savu stulbumu un stav rinda bezdarbniekos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-07-07 20:26, pirms 17 gadiem
nerevar rakstīja: kārtējais "lieliskais" virsraksts - tas "nekam neder"ir domāts tieši attiecībā uz zilo karogu ievērošanu!


Izskatās, ka eSports pavisam noteikti ir apņēmies kļūt par gada dzeltenāko mēdiju.

     [+] [-]

, 2008-07-07 20:30, pirms 17 gadiem
iistais chalis ierunaajaas! no vinja to vismazaak gaidiiju...

  -3 [+] [-]

, 2008-07-07 20:32, pirms 17 gadiem
archeeye rakstīja: un?

Tas tikai pierāda, kāds liekulis ir Masa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2008-07-07 20:33, pirms 17 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: un tu deri? 5niekā kādreiz esi bijis?? besī šitie tipiņi, kas domā ka ir pasaules nagla!

vins vareetu buut tikai sunja nagla pa*aljaa!

  -2 [+] [-]

, 2008-07-07 20:36, pirms 17 gadiem
viennoziimiigi profesionaalaaks un pieredzeejushaaks un tituleetaaks ir Massa nekaa deividons
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-07-07 20:41, pirms 17 gadiem
ja to ko vinsh ska pa masu ir taisnība:
Pilotu sapulcēs viņš vienmēr pirmais pārmeta par apli atpalikušajiem braucējiem nekorektu līderu palaišanu garām
tad gribi vai ne es vinjam piekritu !!
esmu Ferrari fans!

  -4 [+] [-]

, 2008-07-07 20:42, pirms 17 gadiem
baller46 rakstīja: montoja f-1 brauca labi!!!!!

ar taadu braukshanas stilu tagad ir loti maz paliksuhi!!!!

un domaaju deividsons ir labs pilots,tik komanda nav tā labaakaa bijusi!!!!!


Pareizi tu saki! Aizietu viņš uz BMW , Ferrari , McLaren vai kādā citā daudzmaz nromālā komanda būtu citi panākumi!

Baričelo brauca ferrari brauca labi , brauc hvz kur tur brauc sliktāk tik pagāšnedēļ paveicās..

  +1 [+] [-]

, 2008-07-07 20:45, pirms 17 gadiem
Vot priekškam šos pārspīlētos virsrakstus? Liec tādus virsrakstus mazāk populāriem sporta veidiem ja tā stulbus komentus pie rakstiem vajag.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-07-07 20:52, pirms 17 gadiem
Hempo rakstīja: Redz virsraksts ir nenormāli pārspīlēts:


"Deividsons: "Massa nekam neder""

Šajā ziņā [garām laišanā] tu pats neesi nekam derīgs."

ups, my foul

  -1 [+] [-]

, 2008-07-07 20:58, pirms 17 gadiem
ja jau viņam tā patīk komentēt tad lai iet uz nodarbinātības dienestu un dabū komentatora darbu!!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-07-07 21:00, pirms 17 gadiem
Malacis Deividsons Pateica kā ir!!! Šajā sacīkstē masulis bija kā pīle uz ledus! Nesalīdzinat kā Hamis brauca!!! Viens vismaz nekaunās pateitk taisnību!!!!

  -1 [+] [-]

, 2008-07-07 21:17, pirms 17 gadiem
Protams, Massa nemāk braukt!!! To pierāda viņa punktu skaits!!! :] Viņa vietā brauc formula!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-07-07 21:39, pirms 17 gadiem
Un neko jaunu Deividsons nepateica..Massa ir viena liela viduvējība, kas tikusi labā vietiņā!!

  -3 [+] [-]

, 2008-07-07 21:41, pirms 17 gadiem
mx3 rakstīja: Un neko jaunu Deividsons nepateica..Massa ir viena liela viduvējība, kas tikusi labā vietiņā!!

Tieši tāda pati kā Raikonens un Kovalainens.

     [+] [-]

, 2008-07-07 21:47, pirms 17 gadiem
Tominho rakstīja: Tieši tāda pati kā Raikonens un Kovalainens.


saproti,ko runā?

  +3 [+] [-]

, 2008-07-07 21:50, pirms 17 gadiem
protams prtams, tikai nederigais masa brauc ferarri un ir viens no cempionata lideriem, katram gadas melnie posmi
deividson ej izgulies

  +1 [+] [-]

, 2008-07-07 21:57, pirms 17 gadiem
baller46 rakstīja: saproti,ko runā?

Vairāk nekā vari iedomāties.

  +1 [+] [-]

, 2008-07-07 22:03, pirms 17 gadiem
pluss vēl varam padomāt kā brauca tas pats Vēbers, kamēr Masa tur pa pakaļgalu slidinājās.... biki nav atšķirība?

     [+] [-]

, 2008-07-07 22:29, pirms 17 gadiem
Nu Massa vnk ir drifta karalis! Bet Deividsons chista ir kkads klauns...

  +4 [+] [-]

, 2008-07-07 22:42, pirms 17 gadiem
Jebkurš, kas brauc F1 ir visaugstākā līmeņa pilots ar fantastiskām autovadīšanas iemaņām. Tas, ka vienam ir lēnāka mašīna par pārējām (Deividsonam) vai citam mašīnai nav adekvātas saķeres (Massa) nenozīmē, ka pilots ir nespējīgs. Starp F1 pilotiem prasmju atšķirība ir mikroskopiska. Ja viņi ir tikuši F1, viņi citās klasēs jau ir parādījuši, ka pie stūres ir vieni no prasmīgākajiem cilvēkiem pasaulē. Ir muļķīgi nolikt vai salīdzināt viņus, jo viņu abu spējas noteikti ir gandrīz vienādas, pie tam tādā līmenī, par kuru neviens no mums nav spējīgs spriest.

  +1 [+] [-]

, 2008-07-07 22:47, pirms 17 gadiem
Runājot par drifta karaļiem - sacīkstē varēja vērot gan Massu, gan Kimi, gan Heiki, gan dažu labu citu - cik gan bieži viņu mašīnas sāka dreifēt, bet viņi gandrīz vienmēr spēja tās savaldīt. Tie gadījumi, kad mašīnas sagriezās bija tikai daži no simtiem tādiem, kad mašīnas sāka dreifēt...

  -1 [+] [-]

, 2008-07-07 23:03, pirms 17 gadiem
cik var zakat Massu???!! jau apriebies!!!
sezonas sakums ari bija veiksmigs, bet puisis sanemas un pat kluva par kopvertejuma lideri...
';

     [+] [-]

, 2008-07-07 23:04, pirms 17 gadiem
Chazz rakstīja: Jebkurš, kas brauc F1 ir visaugstākā līmeņa pilots ar fantastiskām autovadīšanas iemaņām. Tas, ka vienam ir lēnāka mašīna par pārējām (Deividsonam) vai citam mašīnai nav adekvātas saķeres (Massa) nenozīmē, ka pilots ir nespējīgs. Starp F1 pilotiem prasmju atšķirība ir mikroskopiska. Ja viņi ir tikuši F1, viņi citās klasēs jau ir parādījuši, ka pie stūres ir vieni no prasmīgākajiem cilvēkiem pasaulē. Ir muļķīgi nolikt vai salīdzināt viņus, jo viņu abu spējas noteikti ir gandrīz vienādas, pie tam tādā līmenī, par kuru neviens no mums nav spējīgs spriest.



pilniigi piekriitu, F1 jebkursh, kursh brauktu Ferrari vai Mclaren paraadiitu sakariigu sniegumu. Massa, Kovalainens, Barrichello un paareejie, kurus abas komandas ir panjeemushas no sliktaakaam komandaam pirms tam neko neparaadiija, domaajat vinji visi pa ziemu tik nezheeliigi uzkachaajaas?

  +3 [+] [-]

, 2008-07-07 23:05, pirms 17 gadiem
manaas aciis pashlaik viens no labaakajiem brauceejiem ir Kubica, jo speej tureet liidzi abaam labaakajaam mashiinaam!

  +1 [+] [-]

, 2008-07-07 23:12, pirms 17 gadiem
labaak lai paskataas kur pats ir -,-
massa maak braukt..a sitas calis tup bez darba..ko vins tam bbc var maaleet??
pats vins labaak brauc?

  -1 [+] [-]

, 2008-07-07 23:13, pirms 17 gadiem
Kovalainens joprojām neko top komandu cienīgu parādījis nav. Par Kubicu tev pilnīgi piekrītu.

  +3 [+] [-]

, 2008-07-07 23:21, pirms 17 gadiem
Niks no Kubicas atpaliek tik pa 10 punktiem, un, manuprāt, šosezon šos punktus atspēlēs, ja vien viņam kaut reizi šosezon uzsmaidīs veiksme. Kubica ir viens no lielākajiem pārsteigumiem, bet labākie piloti? Nav tādu labāko, Ferrari un Mac ir labākās mašīnas, tāpēc, atkarībā no sacīkstes, pirmās vietas pienākas vai nu vieniem vai otriem. Ja Hamis iebrauc Kimim pakaļā, tad parādās iespēja ar nedaudz vājāko BMW vāģi dabūt vietas, ko Roberts un Niks izdarīja Kanādā. Līdz ar to arī veidojas tā līdzi turēšana - ja labākās mašīnas izkrīt, tad pirmās vietas pienākas BMW vāģiem, jo tie ir klasi spēcīgāki par Toyota, Renault, Red Bull un pārējiem. Tas, ka Robis un Niks ir priekšā Heiki ir tikai tāpēc, ka Heikim katastrofāli neiet. Nav tās pieredzes, nav viņš piešāvies tā, lai liktu mašīnai ripot pie sava braukšanas stila. Viņam vēl jāpastrādā testos un ar inženieriem, lai viņš spētu ne tikai braukt, bet arī likt mašīnāi braukt. Tas pats attiecas uz Burdē.

Bet par to, ko pilots bez rezultātiem var parādīt ar labu mašīnu - Savā pirmajā sezonā Alonso dabūja vienu desmito un vienu 11. vietu, bet vairāk arī divpadsmitniekā netika. Ar Minardi. Pārsēdās Reno un uzreiz dabūja sesto vietu kopvērtējumā. Sezonu vēlāk - ceturto, bet trešajā un ceturtajā gadā bija piešāvies pie mašīnas, komandai izdevās uzķīlēt labu vāģi un rezultātā divi tituli. Tā ka ir pilnīgi stulbi salīdzināt Deividsona rezultātus ar vāju auto un Massas rezultātus ar Ferrari

     [+] [-]

, 2008-07-08 01:59, pirms 17 gadiem
SpeedKing rakstīja: Jo Masam paveicās ar komandām. Viņš debitēja Sauber, kura dzinēju piegādātāji bija Ferrari. Kad Masa palika bez komandas, viņš testēja Ferrari un, tā kā viņš bija jauns un uzrādīja pieņemamus apļa laikus, viņš palika Ferrari redzeslokā. Kad tur atbrīvojās vieta, viņš to ieņēma.


tu par labi uzrādītiem apļa laikiem un to ka Ferrari viņu paņēma, saki, tā ka tas tāds nieks vien būtu, un jebkurš viņa vietā būtu tik un tā kļuvis par Ferrari pilotu tici man, Ferrari ir pietiekami naudas, lai nebūtu jāņem kurš katrs kaut cik normāls vidēja līmeņa braucējs, lai tikai aizpildītu tukšo vietu. Viņi var atļauties pirkt labākos, un tādus arī viņi savā komandā ņem - vienus no labākajiem F1 pilotiem!!!

P.S. man liekas, ka tev vienkārši nepatīk Massa un tapēc tu arī te piesienies. Un tā tu darītu arī tad, ja jebkurš cits par jebko citu teiktu negatīvu par Massu. Vairāk objektivitātes vecīt

     [+] [-]

, 2008-07-08 02:09, pirms 17 gadiem
Chazz rakstīja: Jebkurš, kas brauc F1 ir visaugstākā līmeņa pilots ar fantastiskām autovadīšanas iemaņām. Tas, ka vienam ir lēnāka mašīna par pārējām (Deividsonam) vai citam mašīnai nav adekvātas saķeres (Massa) nenozīmē, ka pilots ir nespējīgs. Starp F1 pilotiem prasmju atšķirība ir mikroskopiska. Ja viņi ir tikuši F1, viņi citās klasēs jau ir parādījuši, ka pie stūres ir vieni no prasmīgākajiem cilvēkiem pasaulē. Ir muļķīgi nolikt vai salīdzināt viņus, jo viņu abu spējas noteikti ir gandrīz vienādas, pie tam tādā līmenī, par kuru neviens no mums nav spējīgs spriest.


uzreiz var redzēt, ka komenta autors nav tirliņš. Tiešām prieks, ka te vēl satopami kādi objektīvi un normāli domājoši sporta līdzjūtēji, nevis apmāti kāda sava favorīta slimotāji un pārējo sportistu nolicēji.

Aceros vienu komentu kas te bija pirms pārs gadiem, diemžēl neatceros vairs autoru: "Visur fani kā cilvēki, bet kad runa par F1 visi paliek par zvēriem" Man liekas šitais toč atbilst te vērojamai situācija. kad katram viens favorīts un pārējos tikai kritizē.

     [+] [-]

, 2008-07-08 07:23, pirms 17 gadiem
Deividsona teiktais ir par garām laišanu - citreiz citus kritizē, bet kad jālaiž pašam garām, diez ko labi nesanāk!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-07-08 07:24, pirms 17 gadiem
studentss rakstīja: cik var zakat Massu???!! jau apriebies!!!
sezonas sakums ari bija veiksmigs, bet puisis sanemas un pat kluva par kopvertejuma lideri...

neuztraucies, vairāk nekļūs!!! Veiksmes limits izsmelts!

     [+] [-]

, 2008-07-08 09:02, pirms 17 gadiem
Chazz rakstīja: Niks no Kubicas atpaliek tik pa 10 punktiem, un, manuprāt, šosezon šos punktus atspēlēs, ja vien viņam kaut reizi šosezon uzsmaidīs veiksme. Kubica ir viens no lielākajiem pārsteigumiem, bet labākie piloti? Nav tādu labāko, Ferrari un Mac ir labākās mašīnas, tāpēc, atkarībā no sacīkstes, pirmās vietas pienākas vai nu vieniem vai otriem. Ja Hamis iebrauc Kimim pakaļā, tad parādās iespēja ar nedaudz vājāko BMW vāģi dabūt vietas, ko Roberts un Niks izdarīja Kanādā. Līdz ar to arī veidojas tā līdzi turēšana - ja labākās mašīnas izkrīt, tad pirmās vietas pienākas BMW vāģiem, jo tie ir klasi spēcīgāki par Toyota, Renault, Red Bull un pārējiem. Tas, ka Robis un Niks ir priekšā Heiki ir tikai tāpēc, ka Heikim katastrofāli neiet. Nav tās pieredzes, nav viņš piešāvies tā, lai liktu mašīnai ripot pie sava braukšanas stila. Viņam vēl jāpastrādā testos un ar inženieriem, lai viņš spētu ne tikai braukt, bet arī likt mašīnāi braukt. Tas pats attiecas uz Burdē.

Bet par to, ko pilots bez rezultātiem var parādīt ar labu mašīnu - Savā pirmajā sezonā Alonso dabūja vienu desmito un vienu 11. vietu, bet vairāk arī divpadsmitniekā netika. Ar Minardi. Pārsēdās Reno un uzreiz dabūja sesto vietu kopvērtējumā. Sezonu vēlāk - ceturto, bet trešajā un ceturtajā gadā bija piešāvies pie mašīnas, komandai izdevās uzķīlēt labu vāģi un rezultātā divi tituli. Tā ka ir pilnīgi stulbi salīdzināt Deividsona rezultātus ar vāju auto un Massas rezultātus ar Ferrari

Atliek tikai piekrist.

     [+] [-]

, 2008-07-08 10:07, pirms 17 gadiem
Chazz rakstīja: Jebkurš, kas brauc F1 ir visaugstākā līmeņa pilots ar fantastiskām autovadīšanas iemaņām. Tas, ka vienam ir lēnāka mašīna par pārējām (Deividsonam) vai citam mašīnai nav adekvātas saķeres (Massa) nenozīmē, ka pilots ir nespējīgs. Starp F1 pilotiem prasmju atšķirība ir mikroskopiska. Ja viņi ir tikuši F1, viņi citās klasēs jau ir parādījuši, ka pie stūres ir vieni no prasmīgākajiem cilvēkiem pasaulē. Ir muļķīgi nolikt vai salīdzināt viņus, jo viņu abu spējas noteikti ir gandrīz vienādas, pie tam tādā līmenī, par kuru neviens no mums nav spējīgs spriest.

pareizi jau ir, bet padoma kapec tads deividsons, sato, kartikijans u.c. nekad nav braukusi kaut vidusmera komandas? tapec, ka vini nav tada limena piloti
un nevar teikt, ka visi piloti ir viena limena. piemeram Alonso sobrid brauc renault, bet Pike vinam gligi netek lidzi (laigan pedejos posmos jau ir tiri ok!).
tas pats Kovolainens brauc mclaren un kopvertejuma ir 5 vieta, vina komandas biedrs hamiltons ir 1 vieta. Tapat var teikt, ka Kubica BMW ir krietni paraks par Haidfeldu(laigan Haidfelds sak atgut iekaveto) ir komandas kuras abi piloti ir viena limena, bet neviens nevar zinat ka butu ja butu.
domaju, ka sobrid ir pieci +/- vienadi piloti-Alonso, Hamiltons, Raikonens, Kubica un Masa, kas ir limeni paraki par parejiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-07-08 11:44, pirms 17 gadiem
Tominho rakstīja: Tieši tāda pati kā Raikonens un Kovalainens.

raiko? luudzu neaizmirsti kaa zauberaa brauca kimi un kaa tajaa pashaa komandaa brauca massa!

     [+] [-]

, 2008-07-08 11:47, pirms 17 gadiem
playthegame rakstīja: pareizi jau ir, bet padoma kapec tads deividsons, sato, kartikijans u.c. nekad nav braukusi kaut vidusmera komandas? tapec, ka vini nav tada limena piloti
un nevar teikt, ka visi piloti ir viena limena. piemeram Alonso sobrid brauc renault, bet Pike vinam gligi netek lidzi (laigan pedejos posmos jau ir tiri ok!).
tas pats Kovolainens brauc mclaren un kopvertejuma ir 5 vieta, vina komandas biedrs hamiltons ir 1 vieta. Tapat var teikt, ka Kubica BMW ir krietni paraks par Haidfeldu(laigan Haidfelds sak atgut iekaveto) ir komandas kuras abi piloti ir viena limena, bet neviens nevar zinat ka butu ja butu.
domaju, ka sobrid ir pieci +/- vienadi piloti-Alonso, Hamiltons, Raikonens, Kubica un Masa, kas ir limeni paraki par parejiem

sestajaa vietaa ir kovalainens

     [+] [-]

, 2008-07-08 16:27, pirms 17 gadiem
playthegame rakstīja: pareizi jau ir, bet padoma kapec tads deividsons, sato, kartikijans u.c. nekad nav braukusi kaut vidusmera komandas? tapec, ka vini nav tada limena piloti
un nevar teikt, ka visi piloti ir viena limena. piemeram Alonso sobrid brauc renault, bet Pike vinam gligi netek lidzi (laigan pedejos posmos jau ir tiri ok!).
tas pats Kovolainens brauc mclaren un kopvertejuma ir 5 vieta, vina komandas biedrs hamiltons ir 1 vieta. Tapat var teikt, ka Kubica BMW ir krietni paraks par Haidfeldu(laigan Haidfelds sak atgut iekaveto) ir komandas kuras abi piloti ir viena limena, bet neviens nevar zinat ka butu ja butu.

Kā f1.lv komentētājs ierakstījis (un wikipedia apliecina), Felipes menedžeris ir Žana Toda dēls. Pikē, ka jau teicu par Heiki un Burdē, nebija piešāvies pie F1 vāģa un iemācījies ar to strādāt. Tieši tāpēc tagad iet uz labo pusi. Nelsonam vēl arī pietrūkst pieredzes dažādās situācijās, bet pamatā jau ir tas, ka viņš nespēj izspiest no mašīnas gana daudz. Labākais piemērs šim variantam tomēr ir Burdē - viņš uzvarēja ChampCar seriālā četras sezonas pēc kārtas. Tas pierāda, ka braukt viņš prot. Bet F1 - šobrīd viņš ir izcīnījis 2 punktus (jo Austrālijā finišēja tikai 6 mašīnas), kamēr viņa komandas biedrs Fetels, lai arī guvis tikai 5 punktus, ir krietni pārāks par viņu. Burdē šosezon ir finišējis piecas, bet Fetels - četras (2 - punktos) reizes. Tajās divās reizēs, kad finišēja abi, Fetels bija piecas vietas priekšā Burdē. Pēc statistikas - Fetels neapšaubāmi pārāks. Bet skatoties uz iepriekšējiem gadiem - Burdē noteikti nav sliktāks pilots. Šeit tomēr ir runa tikai par mašīnu spējām un pilotu prasmi tās noregulēt. Braukt F1 māk visi.

Par Kubicas un Haidfelda salīdzinājumu - par cik Niks ir pilots, kuru tiešām atbalstu, atradīšu jebkādus argumentus, lai tev nepiekristu, tāpēc par to spriest ir lieki. Gan jau Niks tos punktus Robertam atspēlēs

there_is_no_doubt rakstīja:
raiko? luudzu neaizmirsti kaa zauberaa brauca kimi un kaa tajaa pashaa komandaa brauca massa!

Raikonens savā Sauber gadā ieguva 9 punktus, bet Masa - 4. Savukārt, viņu partneris Raikonena gadā guva 12 punktus (un vienu pjedastālu - 3. vietu), bet Masas gadā - 7 punktus. Pirmām kārtam redzams, ka abi Ferrari puiši senāk ir piekāpušies Nikam, bet otrkārt tas, ka Masas gadā tomēr tā mašīna bija vājāka (kā nekā abi piloti brauca švakāk), kas atkal nozīmē, ka nevajadzētu pilotu sasniegumus salīdzināt No statistikas var izspiest jebko

     [+] [-]

, 2008-07-08 18:13, pirms 17 gadiem
Chazz rakstīja: Kā f1.lv komentētājs ierakstījis (un wikipedia apliecina), Felipes menedžeris ir Žana Toda dēls. Pikē, ka jau teicu par Heiki un Burdē, nebija piešāvies pie F1 vāģa un iemācījies ar to strādāt. Tieši tāpēc tagad iet uz labo pusi. Nelsonam vēl arī pietrūkst pieredzes dažādās situācijās, bet pamatā jau ir tas, ka viņš nespēj izspiest no mašīnas gana daudz. Labākais piemērs šim variantam tomēr ir Burdē - viņš uzvarēja ChampCar seriālā četras sezonas pēc kārtas. Tas pierāda, ka braukt viņš prot. Bet F1 - šobrīd viņš ir izcīnījis 2 punktus (jo Austrālijā finišēja tikai 6 mašīnas), kamēr viņa komandas biedrs Fetels, lai arī guvis tikai 5 punktus, ir krietni pārāks par viņu. Burdē šosezon ir finišējis piecas, bet Fetels - četras (2 - punktos) reizes. Tajās divās reizēs, kad finišēja abi, Fetels bija piecas vietas priekšā Burdē. Pēc statistikas - Fetels neapšaubāmi pārāks. Bet skatoties uz iepriekšējiem gadiem - Burdē noteikti nav sliktāks pilots. Šeit tomēr ir runa tikai par mašīnu spējām un pilotu prasmi tās noregulēt. Braukt F1 māk visi.

Par Kubicas un Haidfelda salīdzinājumu - par cik Niks ir pilots, kuru tiešām atbalstu, atradīšu jebkādus argumentus, lai tev nepiekristu, tāpēc par to spriest ir lieki. Gan jau Niks tos punktus Robertam atspēlēs

there_is_no_doubt rakstīja:
raiko? luudzu neaizmirsti kaa zauberaa brauca kimi un kaa tajaa pashaa komandaa brauca massa!

Raikonens savā Sauber gadā ieguva 9 punktus, bet Masa - 4. Savukārt, viņu partneris Raikonena gadā guva 12 punktus (un vienu pjedastālu - 3. vietu), bet Masas gadā - 7 punktus. Pirmām kārtam redzams, ka abi Ferrari puiši senāk ir piekāpušies Nikam, bet otrkārt tas, ka Masas gadā tomēr tā mašīna bija vājāka (kā nekā abi piloti brauca švakāk), kas atkal nozīmē, ka nevajadzētu pilotu sasniegumus salīdzināt No statistikas var izspiest jebko

Tods jaunakais jeb Nikolas Tods par Masas menedžeri kļuva pēc vina pariešanas uz ferrari
bet butiba jau tev var piekrist, bet tomer ir ari paris ''bet''
labi, heiki un pike tikusi pie jaunam masinam, bet pagaisgad Hamiltons debitejot F1 jau kops pasas sezonas sakuma bija lideru vidu un sezonas vidu jau izvirzijas cempionata vadiba unn sezonas beigas uzvareja savu tituleto komandas biedru, Pike variants. Raikonens pargaja uz jaunu komandu un debijas sezona pie Ferrari stures kluva par cempionu, Heiki variants.
es palieku pie sava, ka visi piloti navvienada limena. uzskatu, ka ir 5 labakie, un tad nak tadi kuri nav labako komandu limeni vai ari vecie, bet pieredzejusie
kas attiecas uz Burde tad teiksu, to, ko zina visi-champcar netuvu nelidzinas F1! nesaku, ka vins nemak braukt, lai uzvaretu champcar ir jamak loti labi braukt, bet drizak ka vinam ir ''lenas pieleksanas'' sindroms. domaju, ka vins vienkarsi nespej tik atri pierast pie F1 masinas. Montoija ari ienac F1 no champcar kur bija izcinijis neticamu cempiona titulu debijas sezona, bet atskiriba no burde jau pirmaja seozna radija klasi!

     [+] [-]

, 2008-07-08 22:59, pirms 17 gadiem
Pilnīgi piekrītu par to lēnās pielekšanas sindromu, un tieši to uzskatu par cēloni Burdē, Heiki, Pikē un citu neveiksmēm. Palieku pie uzskata, ka prasmes jebkuram no pilotiem ir visaugstākajā līmenī. Braukšana viņiem ir iegājusi instinktu līmenī (bioloģiski nekorekti, bet doma skaidra). Piešaušanās pie mašīnām, spēja adaptēties F1 klasei - te jau katrs parāda savu apķērību un prāta spējas un atbilstoši tām arī spēj piešauties vai nepiešauties F1 tehnikai un darbam ar to... F1 tomēr prasa no pilota iesaistīšanos mašīnu izveidē un noteikti - setupu veidošanā. Ar to dažam labam varētu iet pašvaki.

     [+] [-]

, 2008-07-09 12:20, pirms 17 gadiem
playthegame rakstīja: pareizi jau ir, bet padoma kapec tads deividsons, sato, kartikijans u.c. nekad nav braukusi kaut vidusmera komandas? tapec, ka vini nav tada limena piloti
un nevar teikt, ka visi piloti ir viena limena. piemeram Alonso sobrid brauc renault, bet Pike vinam gligi netek lidzi (laigan pedejos posmos jau ir tiri ok!).
tas pats Kovolainens brauc mclaren un kopvertejuma ir 5 vieta, vina komandas biedrs hamiltons ir 1 vieta. Tapat var teikt, ka Kubica BMW ir krietni paraks par Haidfeldu(laigan Haidfelds sak atgut iekaveto) ir komandas kuras abi piloti ir viena limena, bet neviens nevar zinat ka butu ja butu.
domaju, ka sobrid ir pieci +/- vienadi piloti-Alonso, Hamiltons, Raikonens, Kubica un Masa, kas ir limeni paraki par parejiem

Par Sato īsti nevaru piekrist. Visi kaut kā aizmirsuši 2004. gadu. Sato 9 reizes finišēja punktos, viena 3. vieta, nu normāli taču. Un tāpat kā komandas biedrs Batons(1. numurs) atstāja aiz sevis McLaren un Williams pirmos numurus, Sato apsteidza otros numurus (Kulthardu un R. Šūmaheru). Tā ka nevar teikt, ka nav braucis vidusmēra komandā. Protams, nav iespēju pārbaudīt, bet sliecos domāt, ka ar šā gada McLaren Sato nobrauktu veiksmīgāk nekā Heiki( pieredzes dēļ).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja