Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

Šūmahers paziņo, ka pēc sezonas beigs karjeru

Jānis Pārums

Šūmahers paziņo, ka pēc sezonas beigs karjeru
Mihaels Šūmahers
Foto: AP/Scanpix

Septiņkārtējais F1 čempions, 43 gadus vecais vācu pilots Mihaels Šūmahers ceturtdien Suzukā (Japāna) paziņojis par karjeras beigšanu pēc 2012.gada sezonas noslēguma.

Aizvadītajā nedēļā Šūmahera pārstāvētā komanda "Mercedes" paziņoja par to, ka nākamsezon komandā startēs Lūiss Hamiltons, bet šonedēļ komandas vadītājs Ross Brauns norādīja, ka gatavs piedāvāt Mihaelam jebkādu amatu "Mercedes" komandā.

Pirms nedēļas nogalē gaidāmā Japānas "Grand Prix" posma Šūmahers Suzukā sasauca preses konferenci, kurā paziņoja, ka pēc sezonas beigām beigs F1 pilota karjeru.

Runājot par pieņemto lēmumu, Šūmahers atzina: "Mēs nesasniedzām uzstādītos mērķus, taču ar kopējiem sasniegumiem karjerā varu būt gandarīts. Paldies komandai, ka uzticējās ieguldīt manī. Tagad gribu koncentrēties sezonas beigām un izbaudīt atlikušos posmus."

"Par lēmumu domāju kādu laiciņu. Man nav smaguma sajūtas. Mums bija trīs gadu līgums, bija grūti rast enerģiju un motivāciju. Tas ir normāli, ja manos gados par to [motivāciju] domā vairāk nekā jaunībā," norādīja Šūmahers. "2006.gadā teicu, ka manas baterijas ir tukšas, un tagad atkal esmu sarkanajā zonā."

F1 Šūmahers pavadījis 19 sezonas, pārstāvot komandas "Jordan", "Benetton", "Ferrari" un "Mercedes". Vairāk nekā 300 startos Šūmahers 155 reizes kāpis uz goda pjedestāla, izcīnījis 91 uzvaru un septiņus pasaules čempiona titulus (1994.-1995., 2000.-2004.). Pēdējo uzvaru Šūmahers izcīnīja 2006.gadā Ķīnā.

Pēc 2006.gada sezonas vācietis jau beidza karjeru, tomēr 2010.gadā atgriezās. Triju sezonu laikā ar "Mercedes" Šūmaheram gan tikai vienreiz izdevies kāpt uz goda pjedestāla – Eiropas "Grand Prix" viņš izcīnīja trešo vietu. Sezonas kopvērtējumā Šūmahers pagaidām ar 43 punktiem ieņem tikai 12.vietu, bet līderis ir spānis Fernando Alonso (194). Līdz sezonas noslēgumam atlikuši seši posmi.

Izmantotie resursi:
autosport.com - the authority on Formula One,...

 +17 [+] [-]

, 2012-10-04 11:25, pirms 12 gadiem
Žēl gan, vairs nebūs par ko just līdzi

 +17 [+] [-]

, 2012-10-04 11:26, pirms 12 gadiem
Žēl... Protams jāatzīst, ka vecums "kvalitāti" neuzlaboja, bet tieši Šūmja dalība sacīkstēs piesaistīja milzīgu skatītāju daudzumu!
Kopumā karjera fantastiska! Cepuri nost!

 +16 [+] [-]

, 2012-10-04 11:26, pirms 12 gadiem
No vienas puses zel, no otras nav ko mocities..
zel, ka atgriesanas neizdevas tik spilgta ka to gaidija vins pats un fani, lai ari briziem paradija kapec tiesi vins ir 7-kartejais cempions

 +12 [+] [-]

, 2012-10-04 11:30, pirms 12 gadiem
Nakamgad svētdienās būs jāiet uz baznīcu...

  +1 [+] [-]

, 2012-10-04 11:31, pirms 12 gadiem
Lai šogad izdodas uzvarēt vēl reizīti! Vecie buki Šumis un Raikonens labākie!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-10-04 11:38, pirms 12 gadiem
Kādreiz Ferrari laikos super trio bija Tods - Brauns - Šūmahers.
Nākamsezon Mersī Brauns - Šūmahers - Hamiltons? pluss vēl Lauda kā konsultants. Diezgan skarba brigāde.
Jautājums tikai kādu šūmim amatu iedalīs, bet skaidrs, ka salasīta vesela komanda cilvēku, kuri nemīl zaudēt un atrod jebkādus ceļus lai uzvarētu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-04 11:38, pirms 12 gadiem
Tas jau bija gaidāms mercedes viņš vairs nav vajadzīgs ferrari arī noteikti negribēja, un iet uz Sauber? Sauber nav tik spējīgas formulas un pats arī vairs nav tāds, kā vecajos labajos laikos.

  +4 [+] [-]

, 2012-10-04 11:41, pirms 12 gadiem
Rakstā kļūda: Šūmahers izcīnija trešo vietu un tas bija Eiropas "Grand Prix" Valensijas trasē.

  -2 [+] [-]

, 2012-10-04 11:42, pirms 12 gadiem
tieši tā, aizgāja kā čempju čempis, tagad prosta aiziet...

  +1 [+] [-]

, 2012-10-04 11:47, pirms 12 gadiem
mrPO rakstīja: tieši tā, aizgāja kā čempju čempis, tagad prosta aiziet...
Ok, tavu domu saprotu, bet čempju čempis jau viņš tāpat paliek...

  -2 [+] [-]

, 2012-10-04 11:48, pirms 12 gadiem
aris no kombuliem4 rakstīja: Nevajadzēja vispār atsākt, toreiz aizgāja kā čempions, tagad aizies kā viduvējs pilots...
kurs vareja to paredzet, ka atgriesanas nebus tik izdevusies? atceros, ka bija pat raksts SA par cempioniem, kuriem atgriesanas izdevas, kuriem ne tik loti un kuriem vispar ne

     [+] [-]

, 2012-10-04 11:51, pirms 12 gadiem
autor.. kad ta Šūmis brauca ar Sauber.. cik atceros sāka viņš Jordan komandā pie vecā lapsas Edija..

  +1 [+] [-]

, 2012-10-04 11:51, pirms 12 gadiem
aris no kombuliem4 rakstīja: Nevajadzēja vispār atsākt, toreiz aizgāja kā čempions, tagad aizies kā viduvējs pilots...
Vajadzēj, nevajdzēj, ne mums to spriest, viņš jau to pats labāk zin. Žēl, ka formula viņam nebija konkurentspējīga un daudzās neveiksmes šosezon ne viņa paša dēļ, bet nu lai veicas Leģendai tālāk, lai arī ko darītu! Katrā ziņā f1 skatījos vēl tikai tāpēc, ka viņš brauca! Tagad jau ar noteikti to darīšu, bet ar daudz mazāku intresi!

Un uzskatu viņš nebija sliktāks kā savos labākajos gados, kā teica šlegelmihs viņš tieši varbūt bija labāks, bet dēļ formulas un tā ātruma nespēja to īsti parādīt, kaut gan vecmeistars uzskatu dažkārt ar izdarīja max no savas formulas, ko varēja, kaut vai aceramies pagaišā gada Beļgijas GP, no kādas pēdējās uz 5 ne? un masveidā daudzi labi starti kur pakāpās bieži dažas vietas augstāk un par viņu startiem BBC pat runāja, kā vecmeistara tas izdodas!

  +3 [+] [-]

, 2012-10-04 11:58, pirms 12 gadiem
Kā jau te minēja, bija sacīkstes, kur varēja skaidri redzēt, ka Šūmim vēl ir iekšās nodzīt visus jaunos, tikai žēl, ka pašai formulai iekšās nebija. Cik daudz reizes nācās izstāties no salīdzinoši labas pozīcijas tikai dēļ tehnikas.

  -1 [+] [-]

, 2012-10-04 12:09, pirms 12 gadiem
MarcizZ rakstīja: Kā jau te minēja, bija sacīkstes, kur varēja skaidri redzēt, ka Šūmim vēl ir iekšās nodzīt visus jaunos, tikai žēl, ka pašai formulai iekšās nebija. Cik daudz reizes nācās izstāties no salīdzinoši labas pozīcijas tikai dēļ tehnikas.
Nu tāda loģika... visi šie Šūmahera fanāti kuri saka, ka viņš bija baigi labais, tikai formula pievīla izliekas nemanām to, ka Rosbergs ar tādu pašu formulu regulāri brauc punktos un pat izcīnija uzvaru.

  -1 [+] [-]

, 2012-10-04 12:11, pirms 12 gadiem
Biš jau Mercedes uzmeta MS. Saprotams, ka pats MS nesteidzās ar izlemšanu par palikšanu uz vēl kādu sezonu, bet Mercedes bosi vismaz varēja MS pabrīdināt par saviem plāniem, lai nesanāk šitāds nesmukums. Arī tagadējais Mercedes darbinieks Lauda mazliet liekuļo, paziņojot, ka Hamiltons ir labākais pilots. Pirms 2 gadiem viņš to pašu teica par Rosbergu...

Skumji, ka MS pamet sacīsktes. Ar konkurētspējīgāku transportu MS varēja sagādāt daudz vairāk aizraujošu brīžu. MS tāpat paliks vienīgais 7kārtējais čempions. Viņš jau ir F1 leģenda. Būsim reāli- tieši pateicoties MS F1 popularitāte tūkstošgades mijā un līdz pat šodienai ir tik ļoti pieaugusi.

  -2 [+] [-]

, 2012-10-04 12:22, pirms 12 gadiem
Nu tad beidzot!!! Sen bija laiks vecajam krabim pazust no F1 skatuves.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-04 12:27, pirms 12 gadiem
aris no kombuliem4 rakstīja: Nevajadzēja vispār atsākt, toreiz aizgāja kā čempions, tagad aizies kā viduvējs pilots...
Katram sava dzīve dzīvojama - ka viņš grib tā dara. Un vispār arī pirmoreiz viņš neaizgāja kā čempions, bet gan 2 gadus pēc kārtas piekāpjoties Alonso.

     [+] [-]

, 2012-10-04 12:27, pirms 12 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: i81.photobucket.com

To Šumi atceros vislabāk
kur tie laiki...

  +5 [+] [-]

, 2012-10-04 12:28, pirms 12 gadiem
Novēlu vecajam šogad kkā vienu uzvaru izdabūt !

  +5 [+] [-]

, 2012-10-04 12:31, pirms 12 gadiem
Kaut kā gan F-1 gan MotoGP astotais tituls izrādās pārlieku smags izaicinājums (Šumahers un Rossi).

     [+] [-]

, 2012-10-04 12:43, pirms 12 gadiem
cerēju, ka būs Masas vietā :/

  +3 [+] [-]

, 2012-10-04 12:45, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Nu tāda loģika... visi šie Šūmahera fanāti kuri saka, ka viņš bija baigi labais, tikai formula pievīla izliekas nemanām to, ka Rosbergs ar tādu pašu formulu regulāri brauc punktos un pat izcīnija uzvaru.
1 uzvara un tas arī viss. Tikpat labi Šūmim bija iespēja monaco mošk to izcīnīt, bet dēļ tehnikas dabūja sodu un nekas tur nesanāca. Un šūmim šogad ir labāks par Rosberg, nebūtu vēļ šūmja defekti visādi sezonas sākumā domāju abiem punkti turpat vienād ja ne šūmim vairāk!!!

  +5 [+] [-]

, 2012-10-04 12:52, pirms 12 gadiem
baisulis rakstīja: Kaut kā gan F-1 gan MotoGP astotais tituls izrādās pārlieku smags izaicinājums (Šumahers un Rossi).
No cita lauciņa, Lēbs vēl paspēja astoto paņemt. Izskatās arī devītais būs.

     [+] [-]

, 2012-10-04 13:01, pirms 12 gadiem
Raiviswrx rakstīja: 1 uzvara un tas arī viss. Tikpat labi Šūmim bija iespēja monaco mošk to izcīnīt, bet dēļ tehnikas dabūja sodu un nekas tur nesanāca. Un šūmim šogad ir labāks par Rosberg, nebūtu vēļ šūmja defekti visādi sezonas sākumā domāju abiem punkti turpat vienād ja ne šūmim vairāk!!!
Ir labi atbalstīt savu favorītu, bet... beidz murgot nevienu tehnika nepieviļ tā pat vien bez iemesla. Rosbergam tehniskas problemās ir krietni retāk. Kāpēc? atbilde droši vien jāmeklē pašā Šūmaherā.
Turklāt ja jau ņemam nost Šūmja problēmas, tad tik pat labi var rēķināt, ka arī Rosbergs sāvās dažās draņķīgajās sacīkstēs būtu varējis paņemt punktus. Rezultāts vienalga būtu krietni pa labu Rosbergam.

     [+] [-]

, 2012-10-04 13:06, pirms 12 gadiem
AGAIN!

  -2 [+] [-]

, 2012-10-04 13:06, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Ir labi atbalstīt savu favorītu, bet... beidz murgot nevienu tehnika nepieviļ tā pat vien bez iemesla. Rosbergam tehniskas problemās ir krietni retāk. Kāpēc? atbilde droši vien jāmeklē pašā Šūmaherā.
Turklāt ja jau ņemam nost Šūmja problēmas, tad tik pat labi var rēķināt, ka arī Rosbergs sāvās dažās draņķīgajās sacīkstēs būtu varējis paņemt punktus. Rezultāts vienalga būtu krietni pa labu Rosbergam.
Pats beidz murgot Tu man škiet esi ANTI ANTI šumaher fans un prosta neierdz viņu, tāpēc noliksi arī visus šumja fanus, kas ir pa viņu, tev tas liekas nepieņemam acīmredzot! Man vienalg, es palisk pie sava! Lai dzivo Shumahers!

  -2 [+] [-]

, 2012-10-04 13:18, pirms 12 gadiem
Nu lai jau veicas vecajam ūpim ārpus trases labāk kā sacīkšu trasē pēdējos gadus. Bet tas, ka ir jau bišķi pabojājis savas neuzvaramā braucēja akcijas pa šiem trim gadiem tas ir fakts, izcīnīts viens poidums uz lielas veiksmes pamata, diezgan regulāri zaudēts Rosbergam gan kvalenē, gan sacīkstē, sarīkoti daudzi kreši, kur šūmis bija tas vainīgais. Bet bija interesanti uz to visu skatīties un F1 no skatītāju viedokļa no tā tikai ieguva.

     [+] [-]

, 2012-10-04 13:47, pirms 12 gadiem
Deam - tam vecim pulveris vēl sauss to pierāda Monaco kvalifikācija un tas, ka šo trīs gadu ieskriešanas laikā tagad kvalifikācijas ir 50/50 ar Rosbergu, kurš skaitās ļoti labs 1 apļa pilots. Žēl, ka merši sezonas pirmo pusi apzināti/neapzināti gatavoja augsni Miķeļa aiziešanai ar tehniskām ķibelēm!

  -1 [+] [-]

, 2012-10-04 13:57, pirms 12 gadiem
Dzīva leģenda:
Michael Schumacher Tribute F1 2012 HD - YouTube!

gaidām Šūmi 3 vārdā Mick Schumacher!

  +1 [+] [-]

, 2012-10-04 14:00, pirms 12 gadiem
paskaties šos trīs gadus kārtīgāk redzēsi, ka startējot no 8 - 13 vietai bieži ir kobajaši, torristi, petrovi no aizmugures piepalīdzējuši. šogad jau vispār Grožāns pirmos fēlerus sāka tieši ar MS.
Jā kvalene bija švaka pirmos 2 gadus ar no tām izrietošām sekām, bet šogad ir tehnikas Dievs roku rokā ar Mercedes komandu novērsušies un dod Miķelim lūzni!

mx3 rakstīja: Nu lai jau veicas vecajam ūpim ārpus trases labāk kā sacīkšu trasē pēdējos gadus. Bet tas, ka ir jau bišķi pabojājis savas neuzvaramā braucēja akcijas pa šiem trim gadiem tas ir fakts, izcīnīts viens poidums uz lielas veiksmes pamata, diezgan regulāri zaudēts Rosbergam gan kvalenē, gan sacīkstē, sarīkoti daudzi kreši, kur šūmis bija tas vainīgais. Bet bija interesanti uz to visu skatīties un F1 no skatītāju viedokļa no tā tikai ieguva.

     [+] [-]

, 2012-10-04 14:01, pirms 12 gadiem
tikums rakstīja: autor.. kad ta Šūmis brauca ar Sauber.. cik atceros sāka viņš Jordan komandā pie vecā lapsas Edija..
Brauca gan Sauberos. Tikai ne iekš F1

  +1 [+] [-]

, 2012-10-04 14:04, pirms 12 gadiem
Raiviswrx rakstīja: Pats beidz murgot Tu man škiet esi ANTI ANTI šumaher fans un prosta neierdz viņu, tāpēc noliksi arī visus šumja fanus, kas ir pa viņu, tev tas liekas nepieņemam acīmredzot! Man vienalg, es palisk pie sava! Lai dzivo Shumahers!
Redz, nekādu nopietnu argumentāciju tu uz to nevari sniegt, tikai vienigi ''Šūmis forever'' Kas principā nav nekas slikts, katrs fano par ko grib. Nenoliedzami, Šūmis ir leģenda un agrāk bija lielisks pilots (ar saviem trūkumiem) taču tikai aklais var noliegt to, ka atgriešanās viņam neizdevās un to, ka Rosbergs BIJA šajos pāris gados krietni labāks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-10-04 14:31, pirms 12 gadiem
Bijis nebijis pilnigi un galigi vienalga brauc vins vai nebrauc! Pieradija jau atkal ka kaa pilots ir viduvejiba, bez vina mersi butu jau pie vairakam uzvaras . Lai vecuks nebrauc, ir bez vina svarigaki notikumi!

  +3 [+] [-]

, 2012-10-04 14:34, pirms 12 gadiem
Bērnības elks.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-04 14:56, pirms 12 gadiem
fire rakstīja: Bijis nebijis pilnigi un galigi vienalga brauc vins vai nebrauc! Pieradija jau atkal ka kaa pilots ir viduvejiba, bez vina mersi butu jau pie vairakam uzvaras . Lai vecuks nebrauc, ir bez vina svarigaki notikumi!
bijuši nebijuši šitādi faneļi-miskastneiki. Viduvējība ?! Pierādija !? Kam ?! Tev ?! Ko tu esi tādu sasniedzis ? Šitās šaurās pierītes mļe !

  -1 [+] [-]

, 2012-10-04 15:29, pirms 12 gadiem
to familyguypirms uj ka kadam uz varzacim trapiju . Kapec man lai butu nozime vins brauc vai ne sumahera fani ir divaini jo redz cigiem pilnig vienalga . Japierada? Nu ta ka vins solija 10to titulu taka fanelji blava ka visus sitis un izbazis...ja sekotu lidzi f1 tik ilgi la es tad saprastu, ka , kaa braucejs vins ir viduvejiba, tacu saprotu, ka sadi vardi Tavu mazo pokemona sirdi saplosa . Vel tagad atceros slavas vardus, ka MS ir tik labs kaa ari ar Minardi uzvaretu, vinam bija masina, kuru komanda gatavoja vinam pa pratam un stradaja uz vinju, tacu galu gala plukt sanaca . Var domat pasakas ka masina slikta utt.tacu kape tads uber meistars lielakoties izmanto Rosberga regulejumus ? Lai jau veicas Tavam milulim pec sos izgasanas turpmakaja dzive

     [+] [-]

, 2012-10-04 15:38, pirms 12 gadiem
Nepardzivojat - gan jau bus aktieri, kuru so teatri mums nodrosinas ar labam izradem bus tagad intresanti ieksejie duelji-Perez vs Batons; Rosbergs vs Hamiltons, Un intriga kas bus Ferrari Masssssas vietaa .

  -1 [+] [-]

, 2012-10-04 15:51, pirms 12 gadiem
Atsāku skatīties F1 tikai Šumahera dēļ! Tagad atkal F1 vairs nebūs interesants!

  -1 [+] [-]

, 2012-10-04 15:52, pirms 12 gadiem
fire Šūmahera raksturojums ir viens no smieklīgākajiem pēdējā laikā lasītajiem tekstiem (neņemot vērā to, ka saprast tekstu bez pieturzīmēm ir gandrīz neiespējami)

  +1 [+] [-]

, 2012-10-04 16:11, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Redz, nekādu nopietnu argumentāciju tu uz to nevari sniegt, tikai vienigi ''Šūmis forever'' Kas principā nav nekas slikts, katrs fano par ko grib. Nenoliedzami, Šūmis ir leģenda un agrāk bija lielisks pilots (ar saviem trūkumiem) taču tikai aklais var noliegt to, ka atgriešanās viņam neizdevās un to, ka Rosbergs BIJA šajos pāris gados krietni labāks.
Es ar domāju, ka Rosbergs labāks bija, bet ne ievērojami.

     [+] [-]

, 2012-10-04 16:13, pirms 12 gadiem
fire rakstīja: to familyguypirms uj ka kadam uz varzacim trapiju . Kapec man lai butu nozime vins brauc vai ne sumahera fani ir divaini jo redz cigiem pilnig vienalga . Japierada? Nu ta ka vins solija 10to titulu taka fanelji blava ka visus sitis un izbazis...ja sekotu lidzi f1 tik ilgi la es tad saprastu, ka , kaa braucejs vins ir viduvejiba, tacu saprotu, ka sadi vardi Tavu mazo pokemona sirdi saplosa . Vel tagad atceros slavas vardus, ka MS ir tik labs kaa ari ar Minardi uzvaretu, vinam bija masina, kuru komanda gatavoja vinam pa pratam un stradaja uz vinju, tacu galu gala plukt sanaca . Var domat pasakas ka masina slikta utt.tacu kape tads uber meistars lielakoties izmanto Rosberga regulejumus ? Lai jau veicas Tavam milulim pec sos izgasanas turpmakaja dzive
Nu tu gan pārspīlē. Varbūt viņš nav izcili labs, bet viduvējība ir par skaļu teikts.

     [+] [-]

, 2012-10-04 16:22, pirms 12 gadiem
Charge rakstīja: Atsāku skatīties F1 tikai Šumahera dēļ! Tagad atkal F1 vairs nebūs interesants!
tad fano par Raikonenu.

     [+] [-]

, 2012-10-04 16:23, pirms 12 gadiem
visticamāk tāpēc, ka nebija vairs tā testu bāze iespējama, kas ferrari laikos, kad savā trasē varēja testēties līdz nelabumam. tagad tas tā vairs nebija un atlika ņemt Rosberga regulēgumus, jo 3 gadus vecie ferrari regulējumi ar rievu riepām, citiem spārniem vairs točna nederēja!

fire rakstīja: to familyguypirms uj ka kadam uz varzacim trapiju . Kapec man lai butu nozime vins brauc vai ne sumahera fani ir divaini jo redz cigiem pilnig vienalga . Japierada? Nu ta ka vins solija 10to titulu taka fanelji blava ka visus sitis un izbazis...ja sekotu lidzi f1 tik ilgi la es tad saprastu, ka , kaa braucejs vins ir viduvejiba, tacu saprotu, ka sadi vardi Tavu mazo pokemona sirdi saplosa . Vel tagad atceros slavas vardus, ka MS ir tik labs kaa ari ar Minardi uzvaretu, vinam bija masina, kuru komanda gatavoja vinam pa pratam un stradaja uz vinju, tacu galu gala plukt sanaca . Var domat pasakas ka masina slikta utt.tacu kape tads uber meistars lielakoties izmanto Rosberga regulejumus ? Lai jau veicas Tavam milulim pec sos izgasanas turpmakaja dzive

  +1 [+] [-]

, 2012-10-04 16:26, pirms 12 gadiem
Piekrītu, ka MS nepaliek ātrāks, bet pie vienādas tehnikas savos 43 gados viņš ātruma ziņā būtu tūlīt aiz Alonzo, Fetela, Hamiltona un Raiko, bet kopvērtējumā 1 būtu tas, kuru nevajā defekti un kurš salasa maksimālos iespējamos punktus no katras sacīkstes!

  +2 [+] [-]

, 2012-10-04 16:35, pirms 12 gadiem
pagaidām mersis nav spējīgs no Tirell - BAR - Honda - Mercedes GP uzcept konkurētspējīgu dampi un tāpēc runāt, ka MS aiziet, kā lūzeris ir nevietā! Tikai ar naudu labu f1 bolīdu neuztaisīsi - to rāda BWM Sauber projekts, Tojota projekts un manis sākumā pieminētais!
Kāds atceras, ka Mika Hakinnens aizgāja - arī viņam pēdējā sezonā Makos plīsa viss kas varēja noplīst!

     [+] [-]

, 2012-10-04 16:44, pirms 12 gadiem
to pikolopirms
Ak Tu nabadzins nemaaki izlasit
Un kur ir jasmejaas ?

     [+] [-]

, 2012-10-04 16:51, pirms 12 gadiem
to Mikuc Tirajaa atruma zinaa, MS aiz Alonso un Kimi varetu but tikai tad, ja auto butu paaraaks . Neskatoties uz to, ka ferrari komandaaa bija lobeets, tirajaa atrumaa bija vien 0.2 sek.atraks. Arii kaa masinas setupotajs vins nebut nav izcils, un nav nekadu attaisnojumu, ka sen nav braukts 3gadu laika , taa kaa jaavar to darit pasam, nevis setupus nemt no komandas biedra. Un neesu teicis, ka vins ir luzeris, tacu nebut nav tik izcils, kaa vinu maalee dazs labs.

  -2 [+] [-]

, 2012-10-04 16:57, pirms 12 gadiem
fire rakstīja: to familyguypirms uj ka kadam uz varzacim trapiju . Kapec man lai butu nozime vins brauc vai ne sumahera fani ir divaini jo redz cigiem pilnig vienalga . Japierada? Nu ta ka vins solija 10to titulu taka fanelji blava ka visus sitis un izbazis...ja sekotu lidzi f1 tik ilgi la es tad saprastu, ka , kaa braucejs vins ir viduvejiba, tacu saprotu, ka sadi vardi Tavu mazo pokemona sirdi saplosa . Vel tagad atceros slavas vardus, ka MS ir tik labs kaa ari ar Minardi uzvaretu, vinam bija masina, kuru komanda gatavoja vinam pa pratam un stradaja uz vinju, tacu galu gala plukt sanaca . Var domat pasakas ka masina slikta utt.tacu kape tads uber meistars lielakoties izmanto Rosberga regulejumus ? Lai jau veicas Tavam milulim pec sos izgasanas turpmakaja dzive
kāds mans mīlulis tu gail* !? tu laikam nesaprati par ko iet runa ! kas tu tāds esi lai spriestu par viduvējību vai perfekciju ? kas ? ! vari pateikt ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-10-04 17:08, pirms 12 gadiem

  -1 [+] [-]

, 2012-10-04 17:11, pirms 12 gadiem
to familyguypirms
Kas Tu esi, lai man to prasiitu ? Taads nervozs, Tevi nomoka kaada saape? Tavu limeni nosaka pareja uz personibaam vai sen Tev patiik ineta teelot varoni slatos gailji Tev tuvi. Maybe Tevi kads tumsha pagalma par gaili pataisija, ka citus taa sauka ? Bet varbut Tev vajadzigas nervu zales? atslabsti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-04 18:46, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Redz, nekādu nopietnu argumentāciju tu uz to nevari sniegt, tikai vienigi ''Šūmis forever'' Kas principā nav nekas slikts, katrs fano par ko grib. Nenoliedzami, Šūmis ir leģenda un agrāk bija lielisks pilots (ar saviem trūkumiem) taču tikai aklais var noliegt to, ka atgriešanās viņam neizdevās un to, ka Rosbergs BIJA šajos pāris gados krietni labāks.
Nu jā atgriežoties atzīstu nekas labs nebij, bet nolikt viņu vispār, ka nekas nav bijis bezmazvai lūzers nu tam nu galīgi nepiekrītu. Un 7 titulus uz nejaušību, haļavu vai nemākulību ar diezvai var vinnēt, vismaz ne no viena cita ko tādu pat tuvu vēl neesmu redzējis!

  +1 [+] [-]

, 2012-10-04 18:58, pirms 12 gadiem
Leģenda ir un paliek leģenda. Lielākā autosporta leģenda dodas pelnītā atpūtā. Paldies par lieliskajiem mirkļiem un fantastiskajām emocijām. F1 labāka nekad nav bijis un nebūs. Āmen!

     [+] [-]

, 2012-10-04 19:02, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Redz, nekādu nopietnu argumentāciju tu uz to nevari sniegt, tikai vienigi ''Šūmis forever'' Kas principā nav nekas slikts, katrs fano par ko grib. Nenoliedzami, Šūmis ir leģenda un agrāk bija lielisks pilots (ar saviem trūkumiem) taču tikai aklais var noliegt to, ka atgriešanās viņam neizdevās un to, ka Rosbergs BIJA šajos pāris gados krietni labāks.
Atgriešanās neizdevās KĀ gribēts, tomēr nevar arī noliegt, ka Šumahers bija jau pieklājīgā vecumā, tāpēc prasības pret viņu automātiski mazinājās, ja domājam objektīvi. Tīri fizioloģiski Rosbergam arī bija jābūt labākam, bet ne vienmēr tā bija. Lai nu kā, Mihaels vēlreiz dabūja izbraukties ar F1 formulu pēc sirds patikas, kas arī bija viens no pamatmērķiem.

  -2 [+] [-]

, 2012-10-04 19:03, pirms 12 gadiem
pūce rakstīja: tad fano par Raikonenu.
Jo? Ar ko viņš būtu izpelnījies šādu godu?

  -2 [+] [-]

, 2012-10-04 19:04, pirms 12 gadiem
fire rakstīja: to familyguypirms uj ka kadam uz varzacim trapiju . Kapec man lai butu nozime vins brauc vai ne sumahera fani ir divaini jo redz cigiem pilnig vienalga . Japierada? Nu ta ka vins solija 10to titulu taka fanelji blava ka visus sitis un izbazis...ja sekotu lidzi f1 tik ilgi la es tad saprastu, ka , kaa braucejs vins ir viduvejiba, tacu saprotu, ka sadi vardi Tavu mazo pokemona sirdi saplosa . Vel tagad atceros slavas vardus, ka MS ir tik labs kaa ari ar Minardi uzvaretu, vinam bija masina, kuru komanda gatavoja vinam pa pratam un stradaja uz vinju, tacu galu gala plukt sanaca . Var domat pasakas ka masina slikta utt.tacu kape tads uber meistars lielakoties izmanto Rosberga regulejumus ? Lai jau veicas Tavam milulim pec sos izgasanas turpmakaja dzive
Sen tik viduvēju komentāru nebiju lasījis! Es pat piektajā klasē rakstīju loģiskāk

  -1 [+] [-]

, 2012-10-04 19:11, pirms 12 gadiem
Žēl, varēja vēl aiziet uz Ferrari vienu gadu pabrukt Bet ja nopietni, tad nobrauca līmenī, gaidīt vēl vienu dominanci nebija nekāda pamata. Uzvaras bija iespējamas un pie lielākas veiksmes arī būtu atnākusi viena vai divas, nesanāca, bet vēl jau ir iespējas. Zaudēja Rosbergam, bet nevarētu teikt, ka šis baigi izcēlās salīdzinot ar Šumi, kurš dažbrīd vēl uzspīdēja (Monako šogad).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-04 19:26, pirms 12 gadiem
nu i pareizi dara! Cerams pēdējo reizi!

     [+] [-]

, 2012-10-04 19:34, pirms 12 gadiem
Kā tad, sapņo vien. Vienu gadu pasēdēs kā testa braucēj un gan jau atkal kāds "piedāvāsies"

     [+] [-]

, 2012-10-04 19:44, pirms 12 gadiem
to hose Girtinho pilnig piekast viduveja ir Tava domasana un no ms fana neko nevar gribet-un par kadaam atlaidem runaa? visi vina fani blava un pats solija titulus, ta ka pec pilnas programmas izgazas ;D

  -2 [+] [-]

, 2012-10-04 19:52, pirms 12 gadiem
to Kharlamovs32 tas ka Tu gribi, lai kads atzist so faktu, nenozime, ka to jadara visiem. Izcilakais vins nav, jo lidz Sennam vinam kaa Tev lidz marsam . Galvenais rakstot aizstavibas runas neiespied kaku biksees

  -1 [+] [-]

, 2012-10-04 20:09, pirms 12 gadiem
fire rakstīja: to hose Girtinho pilnig piekast viduveja ir Tava domasana un no ms fana neko nevar gribet-un par kadaam atlaidem runaa? visi vina fani blava un pats solija titulus, ta ka pec pilnas programmas izgazas ;D
MŠ fani neradās tā pat vien. Tas, ka MŠ ir planētas visu laiku veiksmīgākais un panākumiem bagātākais F1 pilots, ir neapgāžams fakts. "Neapgāžam" nozīmē, ka pat iemācoties rakstīt loģiski un gramatiski pareizi, Tu nespēsi mazināt MŠ leģendas statusu autosportā To, ko viņš savā karjerā ir sasniedzis nekādas atgriešanās un nekādi "heiteri" nespēs izdzēst

  -1 [+] [-]

, 2012-10-04 20:11, pirms 12 gadiem
fire rakstīja: to Kharlamovs32 tas ka Tu gribi, lai kads atzist so faktu, nenozime, ka to jadara visiem. Izcilakais vins nav, jo lidz Sennam vinam kaa Tev lidz marsam . Galvenais rakstot aizstavibas runas neiespied kaku biksees
MŠ ir DZĪVĀ leģenda. Ja Senna būtu tik izcils pilots, tad arī būtu DZĪVĀ leģenda. Tas tā - pēc definīcijas. Un Tu droši vien vēlējies sacīt, ka MŠ līdz Sennam tā pat kā līdz aizkapa valstībai. Un tā būtu taisnība.

  -1 [+] [-]

, 2012-10-04 20:13, pirms 12 gadiem
Starp citu, faktu, ka MŠ ir F1 panākumiem bagātākais pilots nav iespējams apgāzt. Tas ir fakts, kuru nav iespējams neatzīt, jo tā ir realitāte.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-04 20:59, pirms 12 gadiem
M I K U C I S rakstīja: pagaidām mersis nav spējīgs no Tirell - BAR - Honda - Mercedes GP uzcept konkurētspējīgu dampi un tāpēc runāt, ka MS aiziet, kā lūzeris ir nevietā! Tikai ar naudu labu f1 bolīdu neuztaisīsi - to rāda BWM Sauber projekts, Tojota projekts un manis sākumā pieminētais!
Kāds atceras, ka Mika Hakinnens aizgāja - arī viņam pēdējā sezonā Makos plīsa viss kas varēja noplīst!
apzināti izlaidi Brawn, gadu, kad principā šī pate komanda tomēr spēja uzvarēt?

  +2 [+] [-]

, 2012-10-04 21:02, pirms 12 gadiem
M I K U C I S rakstīja: Piekrītu, ka MS nepaliek ātrāks, bet pie vienādas tehnikas savos 43 gados viņš ātruma ziņā būtu tūlīt aiz Alonzo, Fetela, Hamiltona un Raiko, bet kopvērtējumā 1 būtu tas, kuru nevajā defekti un kurš salasa maksimālos iespējamos punktus no katras sacīkstes!
Aizmirsi pieminēt, ka pie vienādas tehnikas krietni vairāk punktu būtu arī Rosbergam un tā kā atstatums starp Rosbergu un šūmi ir gana liels tad gan jau, ka pa vidu tur iesprauktos arī tādi piloti kā Batons un Vēbers

     [+] [-]

, 2012-10-04 21:05, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Aizmirsi pieminēt, ka pie vienādas tehnikas krietni vairāk punktu būtu arī Rosbergam un tā kā atstatums starp Rosbergu un šūmi ir gana liels tad gan jau, ka pa vidu tur iesprauktos arī tādi piloti kā Batons un Vēbers
Nu to nu tu nevar zināt, kas būt ja būt!

  +2 [+] [-]

, 2012-10-04 21:06, pirms 12 gadiem
Raiviswrx rakstīja: Nu jā atgriežoties atzīstu nekas labs nebij, bet nolikt viņu vispār, ka nekas nav bijis bezmazvai lūzers nu tam nu galīgi nepiekrītu. Un 7 titulus uz nejaušību, haļavu vai nemākulību ar diezvai var vinnēt, vismaz ne no viena cita ko tādu pat tuvu vēl neesmu redzējis!
Nevienā mirklī neesmu teicis, ka viņš ir bijis slikts pilots. Viņam ir 7 tituli un punkts. Es runāju par visam pa ko citu. Par to, ka cilvēki bļauj, ka tikai sliktās formulas dēļ viņš šajos 3 gados nav spējis konkurēt ar līderiem, bet visi kaut kā apzināti piemirst, ka viņš trīs gadu garumā ievērojami zaudējis Rosbergam. kā var runāt par to, ka viņš konkurēs ar Alonso, Hamiltonu un Fettelu, ja viņš kopvērtējumā pat tuvumā netiek Rosbergam kuram vēl augt un augt līdz šo trīs nosaukto pilotu līmenim.

  +2 [+] [-]

, 2012-10-04 21:11, pirms 12 gadiem
Raiviswrx rakstīja: Nu to nu tu nevar zināt, kas būt ja būt!
Balstos uz to, ko redzu šobrīd, Man nav pamata domāt, ka tā nebūtu

  -2 [+] [-]

, 2012-10-04 21:17, pirms 12 gadiem
lai vai kaaa es agraak šumi necietu-respect!nebija pats labaakais bruaceejs(manaa skatijumaa),bet savu fanu pulku viņš savaaca!

  +3 [+] [-]

, 2012-10-04 21:23, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Atgriešanās neizdevās KĀ gribēts, tomēr nevar arī noliegt, ka Šumahers bija jau pieklājīgā vecumā, tāpēc prasības pret viņu automātiski mazinājās, ja domājam objektīvi. Tīri fizioloģiski Rosbergam arī bija jābūt labākam, bet ne vienmēr tā bija. Lai nu kā, Mihaels vēlreiz dabūja izbraukties ar F1 formulu pēc sirds patikas, kas arī bija viens no pamatmērķiem.
protams, tā arī ir, kad viņš paziņoja, ka atgriezīsies F1, nemirkli nešaubijos, ka šāds arī būs viņa labākais iespējamais līmenis. To arī vairākkārt rakstīju šeit par SC.com
Labākajā gadījumā nervu pakutināšana Rosbergam. Un tas arī piepildījies.
Tikai fascinē šo Šūmahera fanu apmātība. Kad parādījās ziņas, ka MSCH atgriežas, 90% kliedza, ka 8 tituls jau ir tik pat kā rokās un visi jaunie piloti pienesīs tikai ūdeni. Pat šobrīd, kad skaitļi rāda skaudro patiesību, šie fani svēti tic, ka vēl pat šodien ātrāka pilota par Šūmaheru F1 nav un viņam nav 8 un 9 tituls tikai formulas dēļ. Šie cilvēki apzināti nevēlas redzēt to, ka viņa komandas biedrs ar to pašu formulu ir gana konkurētspējīgs.
Kā mazi bērni, kad mamma saka kautko nepatīkamu, tad aizpiež ausis un sāk niķoties.

     [+] [-]

, 2012-10-04 21:36, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: protams, tā arī ir, kad viņš paziņoja, ka atgriezīsies F1, nemirkli nešaubijos, ka šāds arī būs viņa labākais iespējamais līmenis. To arī vairākkārt rakstīju šeit par SC.com
Labākajā gadījumā nervu pakutināšana Rosbergam. Un tas arī piepildījies.
Tikai fascinē šo Šūmahera fanu apmātība. Kad parādījās ziņas, ka MSCH atgriežas, 90% kliedza, ka 8 tituls jau ir tik pat kā rokās un visi jaunie piloti pienesīs tikai ūdeni. Pat šobrīd, kad skaitļi rāda skaudro patiesību, šie fani svēti tic, ka vēl pat šodien ātrāka pilota par Šūmaheru F1 nav un viņam nav 8 un 9 tituls tikai formulas dēļ. Šie cilvēki apzināti nevēlas redzēt to, ka viņa komandas biedrs ar to pašu formulu ir gana konkurētspējīgs.
Kā mazi bērni, kad mamma saka kautko nepatīkamu, tad aizpiež ausis un sāk niķoties.
Nu, paga! Vai tad Latvijā trūkst bijušo ASK, tagadējo VEF, Kimi Raikonena, protams, Rīgas Dinamo fanu, kuri tici tikai tam, kam vēlas ticēt? Bet viņiem nav nekā kopīga ar MŠ motivāciju atgriezties F1 un līdzšinējo sniegumu. Šis ir cits laiks un citi noteikumi. Tāda ir realitāte un mums, protams, ir taisnība, jo neesam vairs piektklasnieki.

     [+] [-]

, 2012-10-04 22:23, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: protams, tā arī ir, kad viņš paziņoja, ka atgriezīsies F1, nemirkli nešaubijos, ka šāds arī būs viņa labākais iespējamais līmenis. To arī vairākkārt rakstīju šeit par SC.com
Labākajā gadījumā nervu pakutināšana Rosbergam. Un tas arī piepildījies.
Tikai fascinē šo Šūmahera fanu apmātība. Kad parādījās ziņas, ka MSCH atgriežas, 90% kliedza, ka 8 tituls jau ir tik pat kā rokās un visi jaunie piloti pienesīs tikai ūdeni. Pat šobrīd, kad skaitļi rāda skaudro patiesību, šie fani svēti tic, ka vēl pat šodien ātrāka pilota par Šūmaheru F1 nav un viņam nav 8 un 9 tituls tikai formulas dēļ. Šie cilvēki apzināti nevēlas redzēt to, ka viņa komandas biedrs ar to pašu formulu ir gana konkurētspējīgs.
Kā mazi bērni, kad mamma saka kautko nepatīkamu, tad aizpiež ausis un sāk niķoties.
Jā, tas tik tiešām bija uzjautrinoši, kā tika kliegts, ka MS visus pārspēs

     [+] [-]

, 2012-10-04 22:35, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: MŠ fani neradās tā pat vien. Tas, ka MŠ ir planētas visu laiku veiksmīgākais un panākumiem bagātākais F1 pilots, ir neapgāžams fakts. "Neapgāžam" nozīmē, ka pat iemācoties rakstīt loģiski un gramatiski pareizi, Tu nespēsi mazināt MŠ leģendas statusu autosportā To, ko viņš savā karjerā ir sasniedzis nekādas atgriešanās un nekādi "heiteri" nespēs izdzēst
Leģenda Hosē viņš ir tikai Tev un Tev līdzīgajiem , tikai neaizmirsti, ka īstās leģendas netika lobētas, tās nepieņema komandas dāvanas utt...
Un nejauc galveno - tas, ja nepiekrītu Tev, un Tev līdzīgajiem - nekāda mēra nav saistīts ar to, ka būtu heiteris. Vai Tu maz zini, ko nozīmē Heiteris?
Šaubos
Kad Senna brauca, man bija cits favorīts, bet par Sennu un Prostu, nekad neesu teicis, ka šie būtu viduvējības, tie bija īsti gladiātori, kāds šumahers-nav bijis, nav, un nebūs nekad. Skaitļi ir viens, bet to, ka autosporta pasaulē Prostu un Sennu ciena, respektē un vērtē augstāk par šumaheru, nevar apgāzt neviens Tavs arguments.
MS sasniegumi būtu unikāli, ja vien nebūtu viens liels - bet! Veids, kā mērķis sasniegts .

Un atcereis vienu - tas, ja Tev nepiekrītu es un citi, nebūt nav saistīts ar heiterismu. Man pilnīg vienalga, brauc/nebrauc MS. Un tādu cilvēku ir ļoti daudz, kam attieksme ir tāda pati.

un kā redzi, MS neapsaukāju!

     [+] [-]

, 2012-10-04 22:54, pirms 12 gadiem
Jāatceras arī, ka Rosbergs pēdējo 2 sezonu laikā (2011. un līdz š.g. SIN) izstājies sešas (!) reizes retāk kā Šūmahers. 2 pret 12. Jā, reizēm tā ir paša Šūmahera vaina, bet viņu arī vajā neveiksmes.

     [+] [-]

, 2012-10-04 23:04, pirms 12 gadiem
neapzināti nokļūdījos, bet palielam nekas traģisks, jo kā zināms Honda uztaisīja vāģi un tikai janvāra beigās pārdeva. Ja Honda paciestos līdz pirmajiem startiem un ieraudzītu, ka viņu brīnumdifuzors dod tādu efektu un pie tam ir legāls - pilnīgi noteikti viņi komandu nepārdotu!

playthegame rakstīja: apzināti izlaidi Brawn, gadu, kad principā šī pate komanda tomēr spēja uzvarēt?

  -1 [+] [-]

, 2012-10-04 23:06, pirms 12 gadiem
šogad Rosis matemātiski ir priekšā tikai pateicoties MS n-tajiem tehniskiem defektiem. Šūmis tak sezonas sākumā standartā no 2-3 vietas stājās ārā ar tehniskiem defektiem, kamēr Rosis cīnijās ap 6 vietu!

playthegame rakstīja: Aizmirsi pieminēt, ka pie vienādas tehnikas krietni vairāk punktu būtu arī Rosbergam un tā kā atstatums starp Rosbergu un šūmi ir gana liels tad gan jau, ka pa vidu tur iesprauktos arī tādi piloti kā Batons un Vēbers

  +1 [+] [-]

, 2012-10-04 23:12, pirms 12 gadiem
Mihaela Šūmahera karjeras līkloči - DELFI

Te interesanti komentāri ar pierādītiem faktiem!

  -1 [+] [-]

, 2012-10-05 00:38, pirms 12 gadiem
anjo rakstīja: Jāatceras arī, ka Rosbergs pēdējo 2 sezonu laikā (2011. un līdz š.g. SIN) izstājies sešas (!) reizes retāk kā Šūmahers. 2 pret 12. Jā, reizēm tā ir paša Šūmahera vaina, bet viņu arī vajā neveiksmes.
Kreisa gan Tev statistika, kāpēc neparēķini tehniskas ķibeles sacīkstes laikā, kļudainus pit stopus, problēmas ar tehniku kvalifikācijā...

     [+] [-]

, 2012-10-05 03:21, pirms 12 gadiem
tad varētu sanākt 4:24 ...

fire rakstīja: Kreisa gan Tev statistika, kāpēc neparēķini tehniskas ķibeles sacīkstes laikā, kļudainus pit stopus, problēmas ar tehniku kvalifikācijā...