Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

"Red Bull" dominē Malaizijas GP

"Red Bull" dominē Malaizijas GP
Sebastians Fetels
Foto: AP/Scanpix

Šīs sezonas trešajā posmā, Malaizijas Grand Prix, dubultuzvaru izcīnīja "Red Bull" komandas piloti. Pēc neveiksmēm pirmajos posmos pie panākuma tika Sebastians Fetels. Otrais palika Marks Vēbers, bet vieta uz pjedestāla zemākā pakāpiena tika atvēlēta Niko Rosbergam.

Veiksmīgāk sacīkstes uzsāka Sebastians Fetels, kurš no trešās starta pozīcijas spēja izvirzīties vadībā, par pozīciju uz leju nobīdot Marku Vēberu un Niko Rosbergu. Uz ceturto pozīciju pacēlās Roberts Kubica, bet pirmo sešinieku noslēdza Adrians Zutils un Mihaels Šūmahers. Nesekmīgi startēja Rubenss Barikello, kurš uz pāris sekundēm palika savā starta vietā un atkrita uz braucēju peletona beigām. Tikmēr no pēdējām vietām startējušie "McLaren" un "Ferrari" piloti katrā aplī mēģināja uzlabot savas pozīcijas. Sekmīgāk tas izdevās Luisam Hamiltonam, kurš ceturtā apļa sākumā izvirzījās desmitajā pozīcijā.

Desmitajā aplī neizturēja Mihaela Šūmahera "Mercedes" formulas aizmugurējā labā riteņa balstiekārta. Tādējādi vācietim nācās atstāt formulu trases malā. Trīs apļus vēlāk lēna kļuva arī astotajā pozīcijā braucošā Vitantonio Ljuci formula, tādējādi arī viņam šīs sacīkstes bija beigušās. Tā paša apļa beigās boksos devās Niko Hilkelbergs un Vitālijs Petrovs. Vācieša pitstops bija visai ilgs, kā rezultātā Petrovs gandrīz tika viņam priekšā.

20.apļa beigās no piektās pozīcijas pie mehāniķiem devās Zutils. Trasē "Force India" pilots atgriezās astotajā vietā, uzreiz aiz abiem "Ferrari" pilotiem. Nākamajos apļos boksos devās arī Kubica un Rosbergs, kuri zaudēja pozīciju vienīgi Hamiltonam. 23.apļa beigās pēc jauniem riteņiem devās sacīkšu līderis Sebastians Fetels, atgriežoties trasē tieši priekšā Hamiltonam. Pēc apļa turpat devās arī Marks Vēbers. Boksu apmeklējumā radās problēmas ar priekšējā labā riteņa pieskrūvēšanu un austrāliešu pilots zaudēja pāris sekundes.

Luiss Hamiltons pie mehāniķiem devās vien 30.apļa beigās. Trasē viņš atgriezās blakus savam komandas biedram Džensonam Batonam, tomēr spēja pirmajā līkumā tikt viņam priekšā. Savukārt Fernando Alonso savu vienīgo pitstopu veica vien 36.apļa beigās, trasē atgriežoties devītajā vietā. Spānis pēc boksu apmeklējuma bija ļoti ātrs, tādējādi tuvojoties komandas biedram, kurš cieši sekoja Džensonam Batonam. 44.apļa sākumā Masa beidzot tika priekšā pagājušā gada čempionam. Turpmākajos apļos garām Batonam centās tikt arī krietni ātrākais Alonso, tomēr apdzīt britu nespēja. Turklāt pirmspēdējā aplī neizturēja Fernando Alonso formulas "Ferrari" dzinējs un spānim nācās sacīkstes beigt nedaudz par agru.

Līderpozīcijās atlikušajos apļos nekas nemainījās. Tādējādi pie dubultuzvaras tika "Red Bull" piloti. Sebastians Fetels izcīnīja uzvaru, bet otrajā vietā finišēja kvalifikācijas uzvarētājs Marks Vēbers. Pirmo pjedestālu "Mercedes" komandai šajā sezonā izcīnīja Niko Rosbergs.

Nākamais F1 čempionāta posms norisināsies pēc divām nedēļām, kad piloti sacentīsies par Ķīnas Lielo balvu.

Malaizijas Grand Prix rezultāti

VPilotsKomandaLaiks
1.VettelRed Bull-Renault1h33:48.412
2.WebberRed Bull-Renault+ 4.8s
3.RosbergMercedes+ 13.5s
4.KubicaRenault+ 18.5s
5.SutilForce India-Mercedes+ 21.0s
6.HamiltonMcLaren-Mercedes+ 23.4s
7.MassaFerrari+ 27.0s
8.ButtonMcLaren-Mercedes+ 37.9s
9.AlguersuariToro Rosso-Ferrari+ 1m10.6s
10.HulkenbergWilliams+ 1m13.3s
11.BuemiToro Rosso-Ferrari+ 1m18.9s
12.BarrichelloWilliams-Cosworth+ 1 lap
13.AlonsoFerrari+ 2 laps
14.Di GrassiVirgin-Cosworth+ 3 laps
15.ChandhokHispania-Cosworth+ 3 laps
16.SennaHispania-Cosworth+ 4 laps
17.TrulliLotus-Cosworth+ 5 laps

Nefinišēja

PilotsKomandaApļi
KovalainenLotus-Cosworth46 laps
PetrovRenault32 laps
LiuzziForce India-Mercedes12 laps
SchumacherMercedes9 laps
KobayashiSauber-Ferrari8 laps
GlockVirgin-Cosworth2 laps
De la RosaSauber-Ferrari0 laps

Pasaules čempionāta kopvērtējums pilotiem

V.PilotsPts.
1.Masa18156----------------39
2.Fetels12-25----------------37
3.Alonso2512-----------------37
4.Batons6254----------------35
5.Rosbergs101015----------------35
6.Hamiltons1588----------------31
7.Kubica-1812----------------30
8.Vēbers4218----------------24
9.Zutils--10----------------10
10.Šūmahers81-----------------9
11.Liuci26-----------------8
12.Barikello14-----------------5
13.Alguersuari--2----------------2
14.Hilkenbergs--1----------------1
15.Petrovs-------------------
16.Buemi-------------------
17.Trulli-------------------
18.Kovalainens-------------------
19.Čandoks-------------------
20.Senna-------------------
21.de la Rosa-------------------
22.Kobajaši-------------------
23.Gloks-------------------
24.di Grasi-------------------

Konstruktoru kausa kopvērtējums

VKomandaPunkti
1.Ferrari76
2.McLaren-Mercedes66
3.Red Bull-Renault61
4.Mercedes44
5.Renault20
6.Force India-Mercedes18
7.Williams-Cosworth6
8.Toro Rosso-Ferrari2

 +11 [+] [-]

, 2010-04-04 12:39, pirms 14 gadiem
Interesanta gonka

Apsveicu Fetelu un Red Bull. Beidzot Fetels to izdarīja

Žēl Alonso. Cīņa bija ļoti laba

Prieks arī par Rosbergu

Prieks arī par Algesuari un Hulkenbergu
Slēpts komentārs: Nereģistrētjies

  +1 [+] [-]

, 2010-04-04 12:40, pirms 14 gadiem
Pelnīta uzvara, interesanta sacīkste. Prieks par Algersuari, parādīja, ka tomēr ir labs pilots. Žēl Petrova, atkal labi brauca un izstājās.

  +6 [+] [-]

, 2010-04-04 12:40, pirms 14 gadiem
Žēl Alonso nav nekas riebīgāks kā izstāties pēdējos apļos
Malaiziešu lietus dievs mūs smagi piekāsa
Apsveicu Fettelu ar pelnītu uzvaru, izskatās, ka limonādes kompānijai šobrīd nav konkurentu
Hamiltons atkal parādija kā jabrauc, milzīgs lēciens salīdzinot ar 20 starta vietu. vienīgi kautkas atkal taktikā doši vien nogāja greizi. Hamis startā gāja visiem garām, tika līdz top10 vidum bet pārējie ferrari un mclaren piloti palika kuļoties pa lejas galu, bet pēc pitstopa Hamis atkal vairs tikai vienu vietu viņiem priekšā
interesanta sacīkste

 +15 [+] [-]

, 2010-04-04 12:40, pirms 14 gadiem
Rosbergs malacis, pagaidām ieliek šūmim

  +2 [+] [-]

, 2010-04-04 12:41, pirms 14 gadiem
Nereģistrētjies rakstīja: garlaicīgs posms atkal
Nebija nemaz tik traki

Nu labāk jau bija nekā Bahreinā, bet salīdzināt ar Austrāliju gan nevar

  +6 [+] [-]

, 2010-04-04 12:41, pirms 14 gadiem
Žēl Alonso ;(

  +6 [+] [-]

, 2010-04-04 12:41, pirms 14 gadiem
Interesanta sacikste.

Alfonam jau visu saciksti bija kkada tizla skana atrumkarba un gala iznakums- logisks.

Prieks par Kubicu.
Interesants sezonas sakums ar 3 dazadiem uzvaretajiem!

     [+] [-]

, 2010-04-04 12:41, pirms 14 gadiem
luisnani rakstīja: Rosbergs malacis, pagaidām ieliek šūmim
Šūmis vairs nav tas Šūmis, kas bija pirms 5 gadiem

  +7 [+] [-]

, 2010-04-04 12:42, pirms 14 gadiem
Alonso Visu sacīksti mocijās ar ātrumkārbu, bet beigās neizturāja formula, būtu aizgājis garām Batonam(It kā jau bija uz 1 sec )būtu perfekta sacīkste. Vettels bija pelnījis uzvaru.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-04 12:45, pirms 14 gadiem
Apsveicu Fetelu

  +3 [+] [-]

, 2010-04-04 12:45, pirms 14 gadiem
interesanta sacīkste
kopvērtējums ļoti blīvs

  +1 [+] [-]

, 2010-04-04 12:46, pirms 14 gadiem
polis999 rakstīja: Šūmis vairs nav tas Šūmis, kas bija pirms 5 gadiem
Viņš tagad ir 40 gadus vecs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-04 12:48, pirms 14 gadiem
Fetels malacis, beidzot uzvareeja. Un pelniiti uzvareeja. Red Bull bez jebkaadaam ierunaam izskatijaas vislabaak. Zeel Sumahera, kurs izstaajaas mulkiigas kluudas deel. Zeel ka skruuves veeljoprojaam lido aaraa. Kaa arii sheit pieraadijaas cik talantiigs brauceejs Hamiltons ir. Kameer vinjs leenaam kaapa uz augshu, Massa vilkaas aiz Buemi un apdzina vinju tikai tad, kad Buemi brauca peec riepaam. Hamiltons ir agresiivs un aatrs ar jebkaadu formulu. Tieshi Hamiltons so saciiksti padariija ljoti interesantu.
Un, protams, zeel ka nebija lietus.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-04 12:49, pirms 14 gadiem
nezin, man likās tīri interesanti. 1. posms, ko šogad sanācis redzēt, teikšu interesanti.
žēl Alonso, labi cīnijās. ferrari laba stratēģija bija.
hamis ar labi nokapāja(stratēģija)
pārsteidza Renault, diezgan ātras šogad, vismaz šajā posmā, ja neskaita to krievu, nedaudz vēl jāpiešaujas džekam

     [+] [-]

, 2010-04-04 12:51, pirms 14 gadiem
Mercedes komanda dikti stabila

  +1 [+] [-]

, 2010-04-04 12:52, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: Žēl Alonso nav nekas riebīgāks kā izstāties pēdējos apļos
Malaiziešu lietus dievs mūs smagi piekāsa
Apsveicu Fettelu ar pelnītu uzvaru, izskatās, ka limonādes kompānijai šobrīd nav konkurentu
Hamiltons atkal parādija kā jabrauc, milzīgs lēciens salīdzinot ar 20 starta vietu. vienīgi kautkas atkal taktikā doši vien nogāja greizi. Hamis startā gāja visiem garām, tika līdz top10 vidum bet pārējie ferrari un mclaren piloti palika kuļoties pa lejas galu, bet pēc pitstopa Hamis atkal vairs tikai vienu vietu viņiem priekšā
interesanta sacīkste
jā, lietu gribējās
ar taktiku, vairāk vai mazāk ,viss izskatījās labi, tikai iesprūda aiz Sutila

  +1 [+] [-]

, 2010-04-04 12:53, pirms 14 gadiem
Beidzot arī interesanta sacensība!
Liels prieks par Buļļiem
Arī Buemi malacis!
Nekad nebūtu domājis, ka tā teikšu par Ferrari, bet tiešām žēl Alonso. Labi cīnījās!
Un vēl pozitīvi pārsteidza Force India
Bet Petrovu gan, ja viņš šādi turpinās izstāties, pēc kādām sešām sacensībām pasūtīs.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-04 12:53, pirms 14 gadiem
polis999 rakstīja: Šūmis vairs nav tas Šūmis, kas bija pirms 5 gadiem
ko var gribēt no večuka? Atnāca izblamēties, bet Brauns ir izgāzies paņemot Batona vietā Šumi!

     [+] [-]

, 2010-04-04 12:54, pirms 14 gadiem
Nereālākais prieks par "Red Bull" un Fetelu. Arī ozijam cepums, tā pat kā Niko
Pirmajā 6niekā 3 (!!!) vācieši!!! - Hell Yea!!!!

Žēl Alonso un Mihaela, kurš gan var turpināt braukt prieka pēc, jo leģendai nevienam nekas vairs nav jāpierāda.

Patiesībā ļoti liels bonuss arī Hemiltonam. Viņš tiešām PROT braukt. Malacis!

  +4 [+] [-]

, 2010-04-04 12:55, pirms 14 gadiem
Nereģistrētjies rakstīja: garlaicīgs posms atkal
šumis izstājās un vairs nebija interesanti? nu tad neskaties!

     [+] [-]

, 2010-04-04 12:56, pirms 14 gadiem
žora rakstīja: jā, lietu gribējās
ar taktiku, vairāk vai mazāk ,viss izskatījās labi, tikai iesprūda aiz Sutila
Ferrari arī gribēja, bet nesagaidīja, tapēc nācās doties boksos vēlāk kā citiem. konkrēti Alonso būtu uzvarējis, ja pēc tam kad citi pabija boksos, būtu sācis līt.

     [+] [-]

, 2010-04-04 12:56, pirms 14 gadiem
Ļoti žēl Fernando. Apsveicu visus buļļu fanus, Fetels bija pelnījis uzvarēt. Petrovs arī neslikti brauca. Atkal jau prieks par Kubicu.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-04 12:56, pirms 14 gadiem
pūce rakstīja: ko var gribēt no večuka? Atnāca izblamēties, bet Brauns ir izgāzies paņemot Batona vietā Šumi!
Un ko Tev vajag no Mihaela? Uzreiz uzvaras, ja? Tas pats Batons jau paspēja izblamēties pērnās sezonas otrajā daļā. Kad vēl ir redzēts, ka čempionu tā apsmietu pēc sezonas?
Batons ir viduvējība..vienmēr tāda bijusi. Un šī sezona tam būs kārtējais apliecinājums.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-04 12:57, pirms 14 gadiem
Sacīkste tiešām bija aizraujoša. Prieks bija skatīties.
Apsveicu Fetelu un Red Bull komandu ar izcīnīto dubultuzvaru.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-04 12:58, pirms 14 gadiem
Luix rakstīja: Bet Petrovu gan, ja viņš šādi turpinās izstāties, pēc kādām sešām sacensībām pasūtīs.
Petrovs sodien neizstaajaas savas kluudas deel, bet formulas deelj. Neredzu iemeslu vinju kautkur suutiit. Protams, var redzeet starpiibu starp Kubicu un Petrovu...bet ganjau dzeks iejutiisies. Redz, ka Shuumim ar neiet loti labi. Visam vajag laiku.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-04 12:59, pirms 14 gadiem
Alguesuari normāli nocīnījās, un Hulkenbegrs arī malacis, tiesa pagaidām uz citu neveiksmēm. Vēl jāievēro ka Senna apdzina Trulli. Ar galīgi netestētu formulu tas ir izcili, kas liek domāt , ka sezonas vidu jau šī komanda varētu būt vadošā starp jaunajām!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-04 12:59, pirms 14 gadiem
Vettels malacis
Lai viņam izdodas

  +1 [+] [-]

, 2010-04-04 13:01, pirms 14 gadiem
Beidzot Vettelam uzvara...

     [+] [-]

, 2010-04-04 13:01, pirms 14 gadiem
pūce rakstīja: Ferrari arī gribēja, bet nesagaidīja, tapēc nācās doties boksos vēlāk kā citiem. konkrēti Alonso būtu uzvarējis, ja pēc tam kad citi pabija boksos, būtu sācis līt.
nu, par to tagad grūti spriest, ja būtu lijis, to nezin neviens kā būtu, bet skaidrs viens, tas sacīksti padarītu vēl interesantāku, kaut gan tā jau bīja aizraujoši

  -1 [+] [-]

, 2010-04-04 13:06, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Un ko Tev vajag no Mihaela? Uzreiz uzvaras, ja? Tas pats Batons jau paspēja izblamēties pērnās sezonas otrajā daļā. Kad vēl ir redzēts, ka čempionu tā apsmietu pēc sezonas?
Batons ir viduvējība..vienmēr tāda bijusi. Un šī sezona tam būs kārtējais apliecinājums.
Uzvaras man no viņa nevajag, bet vai 40 gadi ir tas vecums, kad var vispār kaut ko F1 sasniegt? Šis serials nav NASCAR kur tādā vecumā vēl daudz ko var. Šeit ir lielas pārslodzes un formulu uzbūve tāda, ka nelielāka kļūda un viss ir cauri. Turklāt uz vecumu reakcija arī samazinās: vienalga esi Šumis, vai nē.
Tapēc ja kādreiz tautā par "šumaheru" sauc pārgalvīgu ātru šoferi tad tagad tas būs večuks pie Moskviča 412 stūres. Ar to visiem jāsamierinās. Protams punkti un varbūt kāds podests no viņa puses sagaidām bet tas arī viss.

     [+] [-]

, 2010-04-04 13:07, pirms 14 gadiem
3 posmi - uzvarējuši 3 dažādu komandu pārstāvji (Ferrari, McLaren, Red Bull). Nākamais posms - Mercedes uzvara?! - nebūtu slikti

  -1 [+] [-]

, 2010-04-04 13:08, pirms 14 gadiem
jaunā punktu skaitīšanas sistēma, kopvērtējuma tabulā tiešām padara lietas interesantākas
cerams, ka čempionāta baigās ar tā būs

  +6 [+] [-]

, 2010-04-04 13:09, pirms 14 gadiem
un kāds JOPROJĀM tic, ka VISU nosaka PILOTS (Šumahera faktors)...

smieklīgi...

bez izcilas FORMULAS-arī Šumahers ir TIKAI cilvēks...

  -1 [+] [-]

, 2010-04-04 13:10, pirms 14 gadiem
Kaarteejais neinteresantais posms.

Mikjelim vajadzeeja atgriezties tad, kad Formulaa izgudrotu pensionaaru liigu /tipa - khl/, citaadi augstaak par 10.v. izskataas ka shogad nebuus...arii pie veiksmes.
Visdriizaak kaut kur pa vidu izstaasies pavisam, atsaucoties uz kaadu "kaiti".

  -2 [+] [-]

, 2010-04-04 13:12, pirms 14 gadiem
ko tas krievs tur ākstās???

  +1 [+] [-]

, 2010-04-04 13:13, pirms 14 gadiem
viedoklis rakstīja: un kāds JOPROJĀM tic, ka VISU nosaka PILOTS (Šumahera faktors)...

smieklīgi...

bez izcilas FORMULAS-arī Šumahers ir TIKAI cilvēks...
salīdzini kaut vai batonu un hami, abiem vienādas formulas, bet starpība bija jūtama.
kaut vai cilvēcīgais faktors, viena trase iet pie sirds, cita nē!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-04 13:13, pirms 14 gadiem
7nieks blīvs. 39-30p robežās.
Smiekli par Šūmaheru. Nu nemāk ar godu aiziet no f1... nē, jātirinas atpakaļ.

  +4 [+] [-]

, 2010-04-04 13:16, pirms 14 gadiem
viedoklis rakstīja: un kāds JOPROJĀM tic, ka VISU nosaka PILOTS (Šumahera faktors)...

smieklīgi...

bez izcilas FORMULAS-arī Šumahers ir TIKAI cilvēks...
zelta vārdi!! Tikai Šumja faniem diez vai patiks!

     [+] [-]

, 2010-04-04 13:17, pirms 14 gadiem
Ferrari nepietiks dzinēju līdz sezonas beigām ...

     [+] [-]

, 2010-04-04 13:18, pirms 14 gadiem
pūce rakstīja: Alguesuari normāli nocīnījās, un Hulkenbegrs arī malacis, tiesa pagaidām uz citu neveiksmēm. Vēl jāievēro ka Senna apdzina Trulli. Ar galīgi netestētu formulu tas ir izcili, kas liek domāt , ka sezonas vidu jau šī komanda varētu būt vadošā starp jaunajām!
Čandoks gan arī Trulli uzvilka. Tiesa, domājams, ka Trulli mašīnai tomēr kkāds defekts bija.

     [+] [-]

, 2010-04-04 13:19, pirms 14 gadiem
Skiet,ka krievam sagada problemas sasniegt finisu. Tehnika,pasa kludas,bet kka nesanak.

  +5 [+] [-]

, 2010-04-04 13:19, pirms 14 gadiem
žora rakstīja: jaunā punktu skaitīšanas sistēma, kopvērtējuma tabulā tiešām padara lietas interesantākas
cerams, ka čempionāta baigās ar tā būs
Pēc vecās arī nebūtu nevaina:
16-Rosbergs
16-Massa
15-Fettels
15-Alonso
13-Batons
13-Kubica
12-Hamis
9-Webers

Teiktu, ka pat veel interesantaak !!!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-04 13:20, pirms 14 gadiem
Luix rakstīja: Čandoks gan arī Trulli uzvilka. Tiesa, domājams, ka Trulli mašīnai tomēr kkāds defekts bija.
bet progress jūtams... sacīkstēs interesantākais notiek tieši ar jaunajām komandām ,kamēr vadošas garlaicīgi spindz pa trasi kā mušas un gaida kamēr kādam nervi neiztur un kļūdās.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-04 13:21, pirms 14 gadiem
biezais rakstīja: Pēc vecās arī nebūtu nevaina:
16-Rosbergs
16-Massa
15-Fettels
15-Alonso
13-Batons
13-Kubica
12-Hamis
9-Webers

Teiktu, ka pat veel interesantaak !!!
masa būtu pirmais jo viņam ir viena otrā vieta.

  -3 [+] [-]

, 2010-04-04 13:23, pirms 14 gadiem
pūce rakstīja: bet progress jūtams... sacīkstēs interesantākais notiek tieši ar jaunajām komandām ,kamēr vadošas garlaicīgi spindz pa trasi kā mušas un gaida kamēr kādam nervi neiztur un kļūdās.
Kāds progress? Tas ka izstājas vēlāks apļos?
Hahaha.

Lotus - 6 izstāšanās,
Hispania - 6 izstāšanās,
Virgn - 6 izstāšanās,
BMW - 5 izstāšanās

Vnk superiigas jaunaas komandas !!!

  +2 [+] [-]

, 2010-04-04 13:24, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: Žēl Alonso nav nekas riebīgāks kā izstāties pēdējos apļos
Malaiziešu lietus dievs mūs smagi piekāsa
Apsveicu Fettelu ar pelnītu uzvaru, izskatās, ka limonādes kompānijai šobrīd nav konkurentu
Hamiltons atkal parādija kā jabrauc, milzīgs lēciens salīdzinot ar 20 starta vietu. vienīgi kautkas atkal taktikā doši vien nogāja greizi. Hamis startā gāja visiem garām, tika līdz top10 vidum bet pārējie ferrari un mclaren piloti palika kuļoties pa lejas galu, bet pēc pitstopa Hamis atkal vairs tikai vienu vietu viņiem priekšā
interesanta sacīkste
Nuuu,es teikšu,ka vēl riebīgāk ir izstāties pēdējos 500m,pie tam,ja esi bijis sacīkstes vadībā,kā kkādā 2000.g. vai 2001. g. sezonā,kā Hakinenam tas gadījās,kad viņš visu sacīksti pārliecinoši brauca pa priekšu,bet pēdējā pusaplī viņam noplīsa dzinējs un nācās izstāties un atdeva Šūmim jau,praktiski, izcīnītu 1.v. posmā.
Vēl tagad kā šodienas gonku atceros tos mačus

  +1 [+] [-]

, 2010-04-04 13:25, pirms 14 gadiem
biezais rakstīja: Pēc vecās arī nebūtu nevaina:
16-Rosbergs
16-Massa
15-Fettels
15-Alonso
13-Batons
13-Kubica
12-Hamis
9-Webers

Teiktu, ka pat veel interesantaak !!!
no tāda skatu punkta nebiju paskatījies
paldies par info!

     [+] [-]

, 2010-04-04 13:28, pirms 14 gadiem
Fettels malacis! taa tureet

     [+] [-]

, 2010-04-04 13:35, pirms 14 gadiem
nez ka tad JUS gudrinieki izskaidrotu TO ka kamer Schumachers brauca ar Ferari, tikmer vins stabili vnm bija atraks par jebkuru savu komandasbiedru kooo???
zel ka savlaika nesanaca supertandems KIMI vs SCHUMIS Ferrari komanda..... bet ka atceramies tad SCHUMIS gandriz vnm bija atraks par Massu...bet Massa ar Kimi brauca looti lidzigi....
vel dazi pieradijumi ka Pilotam ir nozime un liela nozime... Hamiltons bija atraks par Alonso viena komanda....ari tagad Hamiltons ir atraks par alonso..... karoc nu ir jabut tomer meistarigam pilotam, ir jabut...

a par Schumi- nezinu kads bija oficialais izstasanas iemesls, bet domaju ka nakamis posms ja tas bus bez lietus, paradis kas ir kas.... ja Schumis ir ieksa, tad vins uzradis labu rezultatu, ja nav nu tad...tad drosi vien pa laikam ari uzplaiksnies spilgti....
es tik nesaprotu ka var gudris diiirst par vinu pec sodienas sacikstes????? vins izstajas jau sacikstes sakuma, ja, nevienu vins neapdzina nu iznemot starta divus pilotus, bet trase nevienu nepaspeja apdzit turklat nobrauca tikai salidzinosi pavisam nelielu dalu sacikstes ta ka spriest kas ka butu bijis ir looti gruti.....+ KA VEICAS AR APDZISANAM VISAS SACIKSTES GARUMA ALONSO, MASSAM UN HAMILTONAM, BATONAM????? VIENIGI HAMILTONS LABI VEICA APDZISANAS.... TAD JAU ARI ALONSO, MASSA UN BATONS JANORAKSTA TAPAT KA SUMAHERS SMIEKLIGI JUMS TAS NESKIET????

  +1 [+] [-]

, 2010-04-04 13:42, pirms 14 gadiem
pūce rakstīja: Uzvaras man no viņa nevajag, bet vai 40 gadi ir tas vecums, kad var vispār kaut ko F1 sasniegt? Šis serials nav NASCAR kur tādā vecumā vēl daudz ko var. Šeit ir lielas pārslodzes un formulu uzbūve tāda, ka nelielāka kļūda un viss ir cauri. Turklāt uz vecumu reakcija arī samazinās: vienalga esi Šumis, vai nē.
Tapēc ja kādreiz tautā par "šumaheru" sauc pārgalvīgu ātru šoferi tad tagad tas būs večuks pie Moskviča 412 stūres. Ar to visiem jāsamierinās. Protams punkti un varbūt kāds podests no viņa puses sagaidām bet tas arī viss.
Labs jautājums. Man šķiet, ka tieši to arī Mihaels vēlas noskaidrot Un domāju, ka arī viņa fani labprāt paskatītos kaut vai uz to, cik labi viņš izskatās pie F1 stūres
Es vienmēr būšu Šumahera fans, tāpēc tikai priecājos, ka autosporta leģenda ir atgriezies F1.

Varbūt nav tas labākais salīdzinājums, bet Fanhio F1 šķiet debitēja 40 gadu vecumā, vai kaut kā tā.

P.S.- Šumaheru uzvārds vienmēr asociēsies ar ekselenci un ātrumu, tas nu ir fakts

     [+] [-]

, 2010-04-04 13:43, pirms 14 gadiem
biezais rakstīja: Kāds progress? Tas ka izstājas vēlāks apļos?
Hahaha.

Lotus - 6 izstāšanās,
Hispania - 6 izstāšanās,
Virgn - 6 izstāšanās,
BMW - 5 izstāšanās

Vnk superiigas jaunaas komandas !!!
Vispār gan:
*Virgin-Cosworth 5 izst.
BMW Sauber-Ferrari 5 izst.
Renault 3 izst.
*HRT-Cosworth 3 izst.
*Lotus-Cosworth 2 izst.
Force India-Mercedes 2 izst.
Mercedes GP 1 izst.
Ferrari 1 izst.
STR-Ferrari 1 izst.
RBR-Renault 1 izst.

Kā redzams, jaunās komandas nebūt nav vienīgās neizturīgās

  -2 [+] [-]

, 2010-04-04 13:45, pirms 14 gadiem
BETONETAJS rakstīja: nez ka tad JUS gudrinieki izskaidrotu TO ka kamer Schumachers brauca ar Ferari, tikmer vins stabili vnm bija atraks par jebkuru savu komandasbiedru kooo???
zel ka savlaika nesanaca supertandems KIMI vs SCHUMIS Ferrari komanda..... bet ka atceramies tad SCHUMIS gandriz vnm bija atraks par Massu...bet Massa ar Kimi brauca looti lidzigi....
vel dazi pieradijumi ka Pilotam ir nozime un liela nozime... Hamiltons bija atraks par Alonso viena komanda....ari tagad Hamiltons ir atraks par alonso..... karoc nu ir jabut tomer meistarigam pilotam, ir jabut...

a par Schumi- nezinu kads bija oficialais izstasanas iemesls, bet domaju ka nakamis posms ja tas bus bez lietus, paradis kas ir kas.... ja Schumis ir ieksa, tad vins uzradis labu rezultatu, ja nav nu tad...tad drosi vien pa laikam ari uzplaiksnies spilgti....
es tik nesaprotu ka var gudris diiirst par vinu pec sodienas sacikstes????? vins izstajas jau sacikstes sakuma, ja, nevienu vins neapdzina nu iznemot starta divus pilotus, bet trase nevienu nepaspeja apdzit turklat nobrauca tikai salidzinosi pavisam nelielu dalu sacikstes ta ka spriest kas ka butu bijis ir looti gruti.....+ KA VEICAS AR APDZISANAM VISAS SACIKSTES GARUMA ALONSO, MASSAM UN HAMILTONAM, BATONAM????? VIENIGI HAMILTONS LABI VEICA APDZISANAS.... TAD JAU ARI ALONSO, MASSA UN BATONS JANORAKSTA TAPAT KA SUMAHERS SMIEKLIGI JUMS TAS NESKIET????
Neieliec kluci bikšelēs no kliegšanas!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-04 13:48, pirms 14 gadiem
Protams-kkāds % ir braucēja prasme, bet ne tik LIELS, kā formulas spējas...

Nesaprotu, kur ir problēma-VISIEM vienādas formulas-un tad arī redzēsim, kas ir kas...

  +2 [+] [-]

, 2010-04-04 13:58, pirms 14 gadiem
viedoklis rakstīja: un kāds JOPROJĀM tic, ka VISU nosaka PILOTS (Šumahera faktors)...

smieklīgi...

bez izcilas FORMULAS-arī Šumahers ir TIKAI cilvēks...
Ar labu formulu jāprot arī nobraukt.....! Un tomer 7 titulus nevar izcīnīt bez meistarības....!

  -3 [+] [-]

, 2010-04-04 14:03, pirms 14 gadiem
prieks par suumaheru...neviltots prieks jaameklee youtubaa video

a taa viss paareejais garlaiciigi

apsveicu Fetelu, lai tik nepaarsvinaas

     [+] [-]

, 2010-04-04 14:07, pirms 14 gadiem
Luix rakstīja: Vispār gan:
*Virgin-Cosworth 5 izst.
BMW Sauber-Ferrari 5 izst.
Renault 3 izst.
*HRT-Cosworth 3 izst.
*Lotus-Cosworth 2 izst.
Force India-Mercedes 2 izst.
Mercedes GP 1 izst.
Ferrari 1 izst.
STR-Ferrari 1 izst.
RBR-Renault 1 izst.

Kā redzams, jaunās komandas nebūt nav vienīgās neizturīgās
Ja +5 un +3 nav līdzvērtīga izstāšanās, tad es arī varētu startēt, gan jau auto arī spētu nobraukt 310 km.

     [+] [-]

, 2010-04-04 14:10, pirms 14 gadiem
BETONETAJS rakstīja: nez ka tad JUS gudrinieki izskaidrotu TO ka kamer Schumachers brauca ar Ferari, tikmer vins stabili vnm bija atraks par jebkuru savu komandasbiedru kooo???
zel ka savlaika nesanaca supertandems KIMI vs SCHUMIS Ferrari komanda..... bet ka atceramies tad SCHUMIS gandriz vnm bija atraks par Massu...bet Massa ar Kimi brauca looti lidzigi....
vel dazi pieradijumi ka Pilotam ir nozime un liela nozime... Hamiltons bija atraks par Alonso viena komanda....ari tagad Hamiltons ir atraks par alonso..... karoc nu ir jabut tomer meistarigam pilotam, ir jabut...

a par Schumi- nezinu kads bija oficialais izstasanas iemesls, bet domaju ka nakamis posms ja tas bus bez lietus, paradis kas ir kas.... ja Schumis ir ieksa, tad vins uzradis labu rezultatu, ja nav nu tad...tad drosi vien pa laikam ari uzplaiksnies spilgti....
es tik nesaprotu ka var gudris diiirst par vinu pec sodienas sacikstes????? vins izstajas jau sacikstes sakuma, ja, nevienu vins neapdzina nu iznemot starta divus pilotus, bet trase nevienu nepaspeja apdzit turklat nobrauca tikai salidzinosi pavisam nelielu dalu sacikstes ta ka spriest kas ka butu bijis ir looti gruti.....+ KA VEICAS AR APDZISANAM VISAS SACIKSTES GARUMA ALONSO, MASSAM UN HAMILTONAM, BATONAM????? VIENIGI HAMILTONS LABI VEICA APDZISANAS.... TAD JAU ARI ALONSO, MASSA UN BATONS JANORAKSTA TAPAT KA SUMAHERS SMIEKLIGI JUMS TAS NESKIET????
Nesaprotu kāpēc aizstāvi Šumi? Šosezon viņš pat savu komandas biedru nav apsteidzis ne1 sacīkstē, nerunājot par pārējiem. Šodien bija reāla iespēja /veiksme kvalifikācijā/, bet nenieka neparādīja...

     [+] [-]

, 2010-04-04 14:15, pirms 14 gadiem
Malacis Šumis, laba atgriešanās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-04 14:54, pirms 14 gadiem
viedoklis rakstīja: un kāds JOPROJĀM tic, ka VISU nosaka PILOTS (Šumahera faktors)...

smieklīgi...

bez izcilas FORMULAS-arī Šumahers ir TIKAI cilvēks...
Pilots nekad nav noteicis VISU, tomēr Šumahera faktors viņa zieda laikos bija ļoti no svara, to gan nav iespējams apstrīdēt. Meklēt pierādījumus tagad būtu tas pats, kas stāstīt, ka Ozoliņš vairs nespēlē tik labi, lai būtu pelnījis tikt uzskatīts par vienu no NHL kādreizējajām zvaigznēm.

     [+] [-]

, 2010-04-04 14:59, pirms 14 gadiem
es atkal neredzēju

     [+] [-]

, 2010-04-04 15:01, pirms 14 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: prieks par suumaheru...neviltots prieks jaameklee youtubaa video

a taa viss paareejais garlaiciigi

apsveicu Fetelu, lai tik nepaarsvinaas
Kādam baigais zobs uz autosporta leģendu...nemaz nav jājautā "kāpēc"
Varbūt tāpēc, ka Tava Kimi sakarā neviens nekad neteiks vārdu "leģenda"? Varbūt tāpēc, ka Mihaelu visi atcerēsies arī pēc 10-20 gadiem, bet soms jau būs aizmirsts kā pērnā kūla?!

Pazākājies vēl, bet mēs jau tā pat sapratīsim, ka Tev vienkārši skauž Šumahera sasniegumi un fakts, ka Tavs mīlulis nespēja "aizpildīt leģendas kurpes" (kā teiktu briti) Bučas Lieldienās :*

     [+] [-]

, 2010-04-04 15:04, pirms 14 gadiem
biezais rakstīja: Nesaprotu kāpēc aizstāvi Šumi? Šosezon viņš pat savu komandas biedru nav apsteidzis ne1 sacīkstē, nerunājot par pārējiem. Šodien bija reāla iespēja /veiksme kvalifikācijā/, bet nenieka neparādīja...
Un par ko gan viņu kritizēt? Par to, ka cilvēkam patīk braukt? Ja reiz viņu paņēma reklāmas nolūkos, tad šis plāns patiešām ir nostrādājis, tāpēc neko komandai nevar pārmest.
Savukārt pats Šumahers priekš saviem gadiem nerauc nemaz tik peļami. Tā jau ir, ka reakcija ar gadiem zūd. Bet vēl jau sezona ir gara un gan jau mēs kaut ko redzēsim arī no vecmeistara

  +2 [+] [-]

, 2010-04-04 15:06, pirms 14 gadiem
Žēl ka kvalifikācija visu sabojāja vadošajām komandām ! Bet malacis Fetels , beidzot izdevās pēc divām neveiksmīgam gonkām kāpt uz pjedestāla

     [+] [-]

, 2010-04-04 15:10, pirms 14 gadiem
pilnigi piekritu Tev

intresanti kad pedejo reizi vel kads atgriezas, konkretak kad pedejo reizi nema atpakal F1 kadu kuram ir 40 gadi??
Tapat kad Ozo savalaik bija aizravies ar zalo puuki... tas bija skiet turinas olimpiskajam spelem, daudzi norakstija vinu...un cik daudzi aplauzas... un pagasgad tas pats- kad ar vinu nosledza lugumu Dinamo.. pec sezonas jasaka ka ka bija verts to darit un ka vel....
ta ka Te dazi vel paragri noliek Sumaheru.... sito es jums vel sezonas laika pieminesu, ja es kludisos tad es apedisu savas botes
Hose Girtinho rakstīja: Pilots nekad nav noteicis VISU, tomēr Šumahera faktors viņa zieda laikos bija ļoti no svara, to gan nav iespējams apstrīdēt. Meklēt pierādījumus tagad būtu tas pats, kas stāstīt, ka Ozoliņš vairs nespēlē tik labi, lai būtu pelnījis tikt uzskatīts par vienu no NHL kādreizējajām zvaigznēm.

     [+] [-]

, 2010-04-04 15:15, pirms 14 gadiem
es neaizstavu Sumi, es vnk reali skatos uz faktiem
noliegt Sumahera panakumus un talantu ir tas pats kas teikt ka Greckis NHL tik labi speleja tikai del komandas biedriem .....

  +2 [+] [-]

, 2010-04-04 15:16, pirms 14 gadiem
-insidethesky rakstīja: Žēl ka kvalifikācija visu sabojāja vadošajām komandām ! Bet malacis Fetels , beidzot izdevās pēc divām neveiksmīgam gonkām kāpt uz pjedestāla
Tā pati kvalifikācija nodrošināja arī skatāmību sacīkstēm. Ja Ferrari un McL būtu startējuši no "savām" pozīcijām peletona sākumā, tad, visdrīzāk, sacensības atkal notiktos ātrvilciena režīmā - kā pēc starta izkārtojas, tā arī finišē. Daži gan jau atkristu, taču tik daudz apdzīšanu nebūtu noteikti.

  -2 [+] [-]

, 2010-04-04 15:20, pirms 14 gadiem
daudz gan apdzisanu veica Alonosu Batons un massa ne
Luix rakstīja: Tā pati kvalifikācija nodrošināja arī skatāmību sacīkstēm. Ja Ferrari un McL būtu startējuši no "savām" pozīcijām peletona sākumā, tad, visdrīzāk, sacensības atkal notiktos ātrvilciena režīmā - kā pēc starta izkārtojas, tā arī finišē. Daži gan jau atkristu, taču tik daudz apdzīšanu nebūtu noteikti.

     [+] [-]

, 2010-04-04 15:21, pirms 14 gadiem
Luix rakstīja: Tā pati kvalifikācija nodrošināja arī skatāmību sacīkstēm. Ja Ferrari un McL būtu startējuši no "savām" pozīcijām peletona sākumā, tad, visdrīzāk, sacensības atkal notiktos ātrvilciena režīmā - kā pēc starta izkārtojas, tā arī finišē. Daži gan jau atkristu, taču tik daudz apdzīšanu nebūtu noteikti.
nevar nepiekrist.

     [+] [-]

, 2010-04-04 15:24, pirms 14 gadiem
BETONETAJS rakstīja: pilnigi piekritu Tev

intresanti kad pedejo reizi vel kads atgriezas, konkretak kad pedejo reizi nema atpakal F1 kadu kuram ir 40 gadi??
Tapat kad Ozo savalaik bija aizravies ar zalo puuki... tas bija skiet turinas olimpiskajam spelem, daudzi norakstija vinu...un cik daudzi aplauzas... un pagasgad tas pats- kad ar vinu nosledza lugumu Dinamo.. pec sezonas jasaka ka ka bija verts to darit un ka vel....
ta ka Te dazi vel paragri noliek Sumaheru.... sito es jums vel sezonas laika pieminesu, ja es kludisos tad es apedisu savas botes
... apēdīsi manus s****os zābakus!

  -1 [+] [-]

, 2010-04-04 15:26, pirms 14 gadiem
BETONETAJS rakstīja: nez ka tad JUS gudrinieki izskaidrotu TO ka kamer Schumachers brauca ar Ferari, tikmer vins stabili vnm bija atraks par jebkuru savu komandasbiedru kooo???
zel ka savlaika nesanaca supertandems KIMI vs SCHUMIS Ferrari komanda..... bet ka atceramies tad SCHUMIS gandriz vnm bija atraks par Massu...bet Massa ar Kimi brauca looti lidzigi....
vel dazi pieradijumi ka Pilotam ir nozime un liela nozime... Hamiltons bija atraks par Alonso viena komanda....ari tagad Hamiltons ir atraks par alonso..... karoc nu ir jabut tomer meistarigam pilotam, ir jabut...

a par Schumi- nezinu kads bija oficialais izstasanas iemesls, bet domaju ka nakamis posms ja tas bus bez lietus, paradis kas ir kas.... ja Schumis ir ieksa, tad vins uzradis labu rezultatu, ja nav nu tad...tad drosi vien pa laikam ari uzplaiksnies spilgti....
es tik nesaprotu ka var gudris diiirst par vinu pec sodienas sacikstes????? vins izstajas jau sacikstes sakuma, ja, nevienu vins neapdzina nu iznemot starta divus pilotus, bet trase nevienu nepaspeja apdzit turklat nobrauca tikai salidzinosi pavisam nelielu dalu sacikstes ta ka spriest kas ka butu bijis ir looti gruti.....+ KA VEICAS AR APDZISANAM VISAS SACIKSTES GARUMA ALONSO, MASSAM UN HAMILTONAM, BATONAM????? VIENIGI HAMILTONS LABI VEICA APDZISANAS.... TAD JAU ARI ALONSO, MASSA UN BATONS JANORAKSTA TAPAT KA SUMAHERS SMIEKLIGI JUMS TAS NESKIET????
tas bija laikos, kad Baricello un Masa stabili ņēma otro vietu kopvērtējumā un pārējiem formulas ne tuvu netika līdzi Ferrari iespējām un spēkam.
p.s un Irvains arī!

  -3 [+] [-]

, 2010-04-04 15:37, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Kādam baigais zobs uz autosporta leģendu...nemaz nav jājautā "kāpēc"
Varbūt tāpēc, ka Tava Kimi sakarā neviens nekad neteiks vārdu "leģenda"? Varbūt tāpēc, ka Mihaelu visi atcerēsies arī pēc 10-20 gadiem, bet soms jau būs aizmirsts kā pērnā kūla?!

Pazākājies vēl, bet mēs jau tā pat sapratīsim, ka Tev vienkārši skauž Šumahera sasniegumi un fakts, ka Tavs mīlulis nespēja "aizpildīt leģendas kurpes" (kā teiktu briti) Bučas Lieldienās :*
nu tas ka Tev vins nav legenda man pilniigi pofig
atradies te tas kuraa buutu veerts klausiities

  -1 [+] [-]

, 2010-04-04 15:38, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Un par ko gan viņu kritizēt? Par to, ka cilvēkam patīk braukt? Ja reiz viņu paņēma reklāmas nolūkos, tad šis plāns patiešām ir nostrādājis, tāpēc neko komandai nevar pārmest.
Savukārt pats Šumahers priekš saviem gadiem nerauc nemaz tik peļami. Tā jau ir, ka reakcija ar gadiem zūd. Bet vēl jau sezona ir gara un gan jau mēs kaut ko redzēsim arī no vecmeistara
lai jau apkauno sevi, man tas patiik

  +1 [+] [-]

, 2010-04-04 15:43, pirms 14 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: nu tas ka Tev vins nav legenda man pilniigi pofig
atradies te tas kuraa buutu veerts klausiities
Ak Tu mana blondīnīte!

     [+] [-]

, 2010-04-04 15:45, pirms 14 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: lai jau apkauno sevi, man tas patiik
Ja jau Tev patīk, tad priecājies...Tikai interesanti, kurš vēl tādā vecumā sēstos pie F1 stūres?

Es gan neskatos, kā Kimi sevi PATIEŠĀM "apkauno" WRC...vai drīzāk mani tas neinteresē

P.S. - Kimi ir tāda pati "leģenda" kā Vilinēvs

     [+] [-]

, 2010-04-04 15:49, pirms 14 gadiem
Pūce- Tev no F1 saprassana ka aitai no termometra

tad jau TU vari nolikt visu cempionus, sumaheru galvenokart un tad parejos- Sennu, Prostu, Fanhio, Hakinenu, Alonso, LAudu utt.... vini tak brauca ar specigakajam formulam sava laika un tadel vinneja jo redz meitaribai neesot nekada sakara

a TU pūce- IZSKAIDROT KADEL sUMAHERS VNBM BRAUCA LABAK PAR SAVIEM KOMANDAS BIEDRIEM- IRVAINU, BARICELLO, MASSU.... SAVLAIKA KAD DAUDZI UZSKATIJA KA KIMI IR LAVBAKS PAR SUMI KADEL KIMI NESPEJA BUT STABILI ATRAKS PAR MASSU KAD ABI BRAUCA FERRARI KOPA???/????????
BET TEV JAU TO NESAPRATS TEV NO F1 SAJEGA TIK VIEN KA KADU APLIKT ..

     [+] [-]

, 2010-04-04 15:51, pirms 14 gadiem
KIMI tiesam sevi apkauno taja WRC daudz un lauz masinu ne velti citroen WRC komanda sak uztraukties ka viniem nepietiks masinu lidz sezonas beigam

Sandrina, zel ka Tu esi stulba blondinite kas nespej reali un objektivi spriest

  +1 [+] [-]

, 2010-04-04 16:07, pirms 14 gadiem
BETONETAJS rakstīja: vel dazi pieradijumi ka Pilotam ir nozime un liela nozime... Hamiltons bija atraks par Alonso viena komanda....ari tagad Hamiltons ir atraks par alonso..... karoc nu ir jabut tomer meistarigam pilotam, ir jabut...

a par Schumi- nezinu kads bija oficialais izstasanas iemesls, bet domaju ka nakamis posms ja tas bus bez lietus, paradis kas ir kas.... ja Schumis ir ieksa, tad vins uzradis labu rezultatu, ja nav nu tad...tad drosi vien pa laikam ari uzplaiksnies spilgti....
es tik nesaprotu ka var gudris diiirst par vinu pec sodienas sacikstes????? vins izstajas jau sacikstes sakuma, ja, nevienu vins neapdzina nu iznemot starta divus pilotus, bet trase nevienu nepaspeja apdzit turklat nobrauca tikai salidzinosi pavisam nelielu dalu sacikstes ta ka spriest kas ka butu bijis ir looti gruti.....+ KA VEICAS AR APDZISANAM VISAS SACIKSTES GARUMA ALONSO, MASSAM UN HAMILTONAM, BATONAM????? VIENIGI HAMILTONS LABI VEICA APDZISANAS.... TAD JAU ARI ALONSO, MASSA UN BATONS JANORAKSTA TAPAT KA SUMAHERS SMIEKLIGI JUMS TAS NESKIET????
Alonso bija jācīnās pret savu komandu un beidzās tas neizšķirti... Ferrari bija Šūmja komanda, viņš bija labs pilots, bet jebkurš no Alo, Hamja, Kubicas būtu dabūjuši nemazāk titulus kā viņš, nerunāju te es par Sennu vai Prostu. Viss tika strādāts uz viņu, pilnīgi.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-04 16:13, pirms 14 gadiem
Tu saki viss tika stradats uz vinu, pilnigi viss.... nu bet protams jo merkis bija izcinit cempiona titulu un tas izdevas looti labi , a ko tad vaidzeja darit??? kko citu ta lai netiktu pie titula....da doma ko muldi
karliss rakstīja: Alonso bija jācīnās pret savu komandu un beidzās tas neizšķirti... Ferrari bija Šūmja komanda, viņš bija labs pilots, bet jebkurš no Alo, Hamja, Kubicas būtu dabūjuši nemazāk titulus kā viņš, nerunāju te es par Sennu vai Prostu. Viss tika strādāts uz viņu, pilnīgi.

     [+] [-]

, 2010-04-04 16:31, pirms 14 gadiem
Hamis šodien vismaz uz kādu laiku nodrošināja interesantu sacīksti. Ir skaidrs ja RBR palaiž pa priekšu, tad viņus ir ļoti, ļoti grūti noķert. Tomēr ceru ka McLaren uzvarēs R&D sacīksti. Tad kaut cik jautrāk varētu palikt.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-04 17:10, pirms 14 gadiem
BETONETAJS rakstīja: Pūce- Tev no F1 saprassana ka aitai no termometra

tad jau TU vari nolikt visu cempionus, sumaheru galvenokart un tad parejos- Sennu, Prostu, Fanhio, Hakinenu, Alonso, LAudu utt.... vini tak brauca ar specigakajam formulam sava laika un tadel vinneja jo redz meitaribai neesot nekada sakara

a TU pūce- IZSKAIDROT KADEL sUMAHERS VNBM BRAUCA LABAK PAR SAVIEM KOMANDAS BIEDRIEM- IRVAINU, BARICELLO, MASSU.... SAVLAIKA KAD DAUDZI UZSKATIJA KA KIMI IR LAVBAKS PAR SUMI KADEL KIMI NESPEJA BUT STABILI ATRAKS PAR MASSU KAD ABI BRAUCA FERRARI KOPA???/????????
BET TEV JAU TO NESAPRATS TEV NO F1 SAJEGA TIK VIEN KA KADU APLIKT ..
Ja tev interesē ko es domāju par Fenhio un Šumaheru, tad ja abi būtu braukši ar tādām mašīnām kā Fenhio laikā, Šumahers būtu gājis bojā Silverstonā, avārijā kurā šumim paveicās ar laustām kājām. Tapēc Fenfio 5 tituli ir reizes 10 vērtīgāki par podziņspaidītāja Šumja septiņiem!!
Līdz Sennas līmenim vācietim vēl ilgi augt, jo ja Senna nebūtu gājis bojā, diez vai tik titulu viņam būtu tikuši.
Šumahers esot labāk braucis par saviem komandas biedriem? Un cik reizes viņu šie komandas biedri bija spiesti palaist garām pēdējā pagriezienā? Neesi paskaitījis? Kad sāksi iet skolā, tev skaitīt iemācīs.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-04 17:12, pirms 14 gadiem
Betonētājs:
sportacentrs.com parasts lietotājs, reģistrējies pirms 4 stundām.
Atstājis 7 komentārus.

tiešām pirmā klase!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-04 17:36, pirms 14 gadiem
pūce rakstīja: Betonētājs:
sportacentrs.com parasts lietotājs, reģistrējies pirms 4 stundām.
Atstājis 7 komentārus.

tiešām pirmā klase!
Nav ko argumentēt ar tādiem cilvēkiem, neko vairāk kā citu nolikšanu nepieprot.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-04 17:37, pirms 14 gadiem
Eu lab, beidziet apcelt sandrinju, vel raudat saks

Vsp sacikste inchiga, vel jo vairak tapec ka gaidiju lietu! bet ari bez ta bij ko redzet Vsp, ka jau es mineju, ka kads no Red bull shon vinnes, ta ari notika! shanhaja nekas savadaks nebus, vienig mok Petrovs beidzot aizbrauks lidz finisham un kads no jaunajiem iztums kadu grandu no punktiem, piemeram hamiltonu, vai massu

  +1 [+] [-]

, 2010-04-04 18:20, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Un par ko gan viņu kritizēt? Par to, ka cilvēkam patīk braukt? Ja reiz viņu paņēma reklāmas nolūkos, tad šis plāns patiešām ir nostrādājis, tāpēc neko komandai nevar pārmest.
Savukārt pats Šumahers priekš saviem gadiem nerauc nemaz tik peļami. Tā jau ir, ka reakcija ar gadiem zūd. Bet vēl jau sezona ir gara un gan jau mēs kaut ko redzēsim arī no vecmeistara
Visu cieņu Šumim par padarīto !!!
Patiesi LEĢENDA. Bet viņa atgriešanās - ir izgāšanās un tikai mīnuss. Leģendas tā nedara....

Iedomājos kā no malas izskatītos, ja futbola laukumā pēkšņi atgrieztos leģendārais Bekenbauers un mēģinātu visiem pierādīt, ka var vēl iesist golu. A KHL vārtos iestātos Tretjaks !!! Hahaha.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-04 18:45, pirms 14 gadiem
biezais rakstīja: Visu cieņu Šumim par padarīto !!!
Patiesi LEĢENDA. Bet viņa atgriešanās - ir izgāšanās un tikai mīnuss. Leģendas tā nedara....

Iedomājos kā no malas izskatītos, ja futbola laukumā pēkšņi atgrieztos leģendārais Bekenbauers un mēģinātu visiem pierādīt, ka var vēl iesist golu. A KHL vārtos iestātos Tretjaks !!! Hahaha.
šo komentāru varētu ielikt katreiz pēc kārtējā posma, kad Šumaheram neveiksies!

     [+] [-]

, 2010-04-04 19:05, pirms 14 gadiem
žora rakstīja: jaunā punktu skaitīšanas sistēma, kopvērtējuma tabulā tiešām padara lietas interesantākas
cerams, ka čempionāta baigās ar tā būs
pats saproti ko uzrakstiji?

  +1 [+] [-]

, 2010-04-04 19:22, pirms 14 gadiem
biezais rakstīja: Visu cieņu Šumim par padarīto !!!
Patiesi LEĢENDA. Bet viņa atgriešanās - ir izgāšanās un tikai mīnuss. Leģendas tā nedara....

Iedomājos kā no malas izskatītos, ja futbola laukumā pēkšņi atgrieztos leģendārais Bekenbauers un mēģinātu visiem pierādīt, ka var vēl iesist golu. A KHL vārtos iestātos Tretjaks !!! Hahaha.
...vai leģendārais Gordijs Hovs atgrieztos NHL 51 gada vecumā un nospēlētu visas 80 spēles regulārajā sezonā...ha ha ha

     [+] [-]

, 2010-04-04 19:31, pirms 14 gadiem
pūce rakstīja: Ja tev interesē ko es domāju par Fenhio un Šumaheru, tad ja abi būtu braukši ar tādām mašīnām kā Fenhio laikā, Šumahers būtu gājis bojā Silverstonā, avārijā kurā šumim paveicās ar laustām kājām. Tapēc Fenfio 5 tituli ir reizes 10 vērtīgāki par podziņspaidītāja Šumja septiņiem!!
Līdz Sennas līmenim vācietim vēl ilgi augt, jo ja Senna nebūtu gājis bojā, diez vai tik titulu viņam būtu tikuši.
Šumahers esot labāk braucis par saviem komandas biedriem? Un cik reizes viņu šie komandas biedri bija spiesti palaist garām pēdējā pagriezienā? Neesi paskaitījis? Kad sāksi iet skolā, tev skaitīt iemācīs.
Ja Hitleram būtu atombumba, Vācija uzvarētu 2.pasaules karā ...Yea! Right!
Tādu demagoģiju sen neesmu dzirdējis. Tad jau var apstrīdēt jebkuru leģendāru sportistu sasniegumus tikai tehniskā progresa dēļ Tavi argumenti neiztur nekādu kritiku, vecīt

Tik pat stulbi būtu pateikt, ka Senna nebūtu nosities, ja būtu izcilāks braucējs. Tas taču izklausās stulbi vai ne?!

Mihaelam pieder tik daudz rekordu, ka diez vai kāds kādreiz spēs ar viņu sacensties. Par skaistām acīm nevienam labāko formulu nedod. Tā ir jānopelna. Un Mihaels ne jau tikai trasē izcīnīja savus titulus, bet arī smagi strādājot testos un cītīgi trenējoties. Viņa talantu apstrīdēt būtu smieklīgi.
Tādi skauģi kā Tu šķiet jau sen gaidīja, lai Mihaels NEBŪTU pirmais tādu vai citādāku apstākļu dēļ. Visam savs laiks. Tagad viņš var ne tikai braukt, bet arī konsultēt jaunāko komandas biedru. Pieredzes viņam netrūkst.
Man prieks, ka Mihaels piedalās sacīkstēs un tos 7 čempiona titulus nekad neviens viņam neatņems, tāpēc samierinies, ka viņš ir un būs autosporta panākumiem bagātākā LEĢENDA

  -1 [+] [-]

, 2010-04-04 20:03, pirms 14 gadiem
speciali pieregistrejos lai Tev loham apskaidrotu
A KO TAD TU SAKI PAR TO KA SAVOS SPORTA VEIDOS ATGRIEZAS TADAS ZVAIGZNES ka maikls Dzordans, Mario Lemje, Maiks Taisons, Lens Armstrongs
pūce rakstīja: Betonētājs:
sportacentrs.com parasts lietotājs, reģistrējies pirms 4 stundām.
Atstājis 7 komentārus.

tiešām pirmā klase!

  -1 [+] [-]

, 2010-04-04 20:09, pirms 14 gadiem
IEMACIES SKAITIT PI-DARAAZAKS CIK REIZES TAS BIJA KAD SUMI PALAIDA PRIEKSA VINA KOMANDAS BIEDRI??????? CIKK??? MAKSIMALI VARBUT 10....A CIK REIZES KARJERA SUMIS UZVAREJA???? NO 249 SACIKSTEM 91 REIZI........ DOMA KO RUNA DUR-RRAK
VNK TU ESI KKADS SADO MAZOHISTS KURAM SAGADA BAUDU MEGINAT APSTRIDET NEAPSTRIDAMAS LIETAS :d :d
pūce rakstīja: Ja tev interesē ko es domāju par Fenhio un Šumaheru, tad ja abi būtu braukši ar tādām mašīnām kā Fenhio laikā, Šumahers būtu gājis bojā Silverstonā, avārijā kurā šumim paveicās ar laustām kājām. Tapēc Fenfio 5 tituli ir reizes 10 vērtīgāki par podziņspaidītāja Šumja septiņiem!!
Līdz Sennas līmenim vācietim vēl ilgi augt, jo ja Senna nebūtu gājis bojā, diez vai tik titulu viņam būtu tikuši.
Šumahers esot labāk braucis par saviem komandas biedriem? Un cik reizes viņu šie komandas biedri bija spiesti palaist garām pēdējā pagriezienā? Neesi paskaitījis? Kad sāksi iet skolā, tev skaitīt iemācīs.

     [+] [-]

, 2010-04-04 20:50, pirms 14 gadiem
beidzot uzvarēja tas kuram vajadzēja uzvarēt pēc ātruma spriežot, bet cik zinām viens ātrs aplis nenozīmē neko ja Tev lūzt mašīna!

  +2 [+] [-]

, 2010-04-04 21:01, pirms 14 gadiem
BETONETAJS rakstīja: IEMACIES SKAITIT PI-DARAAZAKS CIK REIZES TAS BIJA KAD SUMI PALAIDA PRIEKSA VINA KOMANDAS BIEDRI??????? CIKK??? MAKSIMALI VARBUT 10....A CIK REIZES KARJERA SUMIS UZVAREJA???? NO 249 SACIKSTEM 91 REIZI........ DOMA KO RUNA DUR-RRAK
VNK TU ESI KKADS SADO MAZOHISTS KURAM SAGADA BAUDU MEGINAT APSTRIDET NEAPSTRIDAMAS LIETAS :d :d
Nav noslēpums, ka Ferrari bija tikai 1 pilots Mihaels. A pārējie komandasbiedri bija viņam ieroču pienesēji. Šūmim daži čempiona tituli būtu jādala ar Bariku. Mihaels ir parasts cilvēks nevis Dievs. Jā labi viņam ir tie n-tie rekordi. Tik līdz A. Sennam viņam tālu. Esmu pārliecināts, ka Miška savā karjerā bija gatavs iet pāri līķiem tik lai iegūtu titulu. Cits nekas viņam neinteresēja un viņš nemaz neaizdomājās. Skatos uz A. Prosta un A. Sennas cīņām un redzu tur rakstura cīņas. Īsti cilvēki un emocijas. Tagad F1 ir tikai 2 braucēji, kas spējīgi piesaistīt mani F1. Fernado un Luiss. Abas harizmatiskas personas. Abi ļoti atgādina Sennu. Skatāms šovs. Jā Fettels un Miška ātri, bet viņiem trūkst tās rozīnītes. Man noteikti atmiņā paliks vairāk Fernando un Luiss nekā Fettels vai Mihaels. Rekordi man nenozīmē neko, ja tu nevari parādīt, ka sacīkstē otra tāda tevis nav. Ar ātrumu vien nepietiek.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-04 21:29, pirms 14 gadiem
BETONETAJS rakstīja: speciali pieregistrejos lai Tev loham apskaidrotu
A KO TAD TU SAKI PAR TO KA SAVOS SPORTA VEIDOS ATGRIEZAS TADAS ZVAIGZNES ka maikls Dzordans, Mario Lemje, Maiks Taisons, Lens Armstrongs
viņi ir pietiekami prātīgi lai to nedarītu!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-04 21:33, pirms 14 gadiem
BETONETAJS rakstīja: IEMACIES SKAITIT PI-DARAAZAKS CIK REIZES TAS BIJA KAD SUMI PALAIDA PRIEKSA VINA KOMANDAS BIEDRI??????? CIKK??? MAKSIMALI VARBUT 10....A CIK REIZES KARJERA SUMIS UZVAREJA???? NO 249 SACIKSTEM 91 REIZI........ DOMA KO RUNA DUR-RRAK
VNK TU ESI KKADS SADO MAZOHISTS KURAM SAGADA BAUDU MEGINAT APSTRIDET NEAPSTRIDAMAS LIETAS :d :d
tā visa ir vēsture!!! ŠIS CILVĒKS GRIB LAI VIŅU NOBANO! PĀRĀK NECENZĒTS TĪNIS REĢISTRĒJIES!

     [+] [-]

, 2010-04-04 21:37, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ja Hitleram būtu atombumba, Vācija uzvarētu 2.pasaules karā ...Yea! Right!
Tādu demagoģiju sen neesmu dzirdējis. Tad jau var apstrīdēt jebkuru leģendāru sportistu sasniegumus tikai tehniskā progresa dēļ Tavi argumenti neiztur nekādu kritiku, vecīt

Tik pat stulbi būtu pateikt, ka Senna nebūtu nosities, ja būtu izcilāks braucējs. Tas taču izklausās stulbi vai ne?!

Mihaelam pieder tik daudz rekordu, ka diez vai kāds kādreiz spēs ar viņu sacensties. Par skaistām acīm nevienam labāko formulu nedod. Tā ir jānopelna. Un Mihaels ne jau tikai trasē izcīnīja savus titulus, bet arī smagi strādājot testos un cītīgi trenējoties. Viņa talantu apstrīdēt būtu smieklīgi.
Tādi skauģi kā Tu šķiet jau sen gaidīja, lai Mihaels NEBŪTU pirmais tādu vai citādāku apstākļu dēļ. Visam savs laiks. Tagad viņš var ne tikai braukt, bet arī konsultēt jaunāko komandas biedru. Pieredzes viņam netrūkst.
Man prieks, ka Mihaels piedalās sacīkstēs un tos 7 čempiona titulus nekad neviens viņam neatņems, tāpēc samierinies, ka viņš ir un būs autosporta panākumiem bagātākā LEĢENDA
protams tev es piekrītu, bet runa ir par to, ko viņš tagad grib sasniegt F1 un vai tas ir tā vērts? Tagad viņu salīdzinās ar citiem, kaut ar to pašu Rosbergu. Manuprāt vajadzēja pielikt visam punktu

     [+] [-]

, 2010-04-04 23:07, pirms 14 gadiem
pūce rakstīja: protams tev es piekrītu, bet runa ir par to, ko viņš tagad grib sasniegt F1 un vai tas ir tā vērts? Tagad viņu salīdzinās ar citiem, kaut ar to pašu Rosbergu. Manuprāt vajadzēja pielikt visam punktu
Nē, nu pagaidām izskatās, ka Mihaels tiešām ir par vecu, bet ir jau bijuši precedenti, ka arī čempioni pārgājuši uz vājākām komandām, turklāt rezultāti nav bijuši tie labākie. Tagad ir nedaudz līdzīgi, turklāt "MercedesGP" noteikti nav tās ātrākās mašīnas.
Ja Šumis sezonu pabeigs, piemēram 6.vietā, tas būs lielisks sasniegums tādā vecumā.
Jā, atceros visas tās reklāmas pirms sezonas sākuma, kuras viņu cēlā saulītē, bet jau vairāk bija reklāmas triks. Cilvēks patiesībā vienkārši vēlējās atkal sajusties jauns
Īstie fani viņu noteikti nenosodīs, jo tie labi zina, kā viņu elks brauca savos ziedu laikos.
Manis pēc, lai jau cilvēks papriecājas.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-05 01:17, pirms 14 gadiem
1) Nav nozimes, cik atra ir Mercedes, ja Rosbergs ir augstak katra sacikste. 2) Par Sennu nav nekadas runasanas, vins ir un bus labakais. 3)Paldies Luisam par sho saciksti! Bauda skatities taas apdzisanas! Par Fetelu ne silts, ne auksts.

  +3 [+] [-]

, 2010-04-05 01:19, pirms 14 gadiem
Aa, Hose kapec Tu vairs nefano par Masu? Vai man atkal skauzh, ka vins nevar apdzit Toro Roso?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-05 08:27, pirms 14 gadiem
Formulu neskatos,bet skatoties to tabulu prieks par Vetelu Hulkenbergu,Zutilu un hmm,,,Algersuari.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-05 08:38, pirms 14 gadiem
Es par RENO,Tur brauc musejie!Bijusie sociki!

     [+] [-]

, 2010-04-05 10:47, pirms 14 gadiem
Labrit !!!A KO TAD TU SAKI PAR TO KA SAVOS SPORTA VEIDOS ATGRIEZAS TADAS ZVAIGZNES ka maikls Dzordans, Mario Lemje, Maiks Taisons, Lens Armstrongs...vini visi savlaika aizgaja no profesionala sporta un tad atkal atgriezas!!!
pūce rakstīja: viņi ir pietiekami prātīgi lai to nedarītu!

     [+] [-]

, 2010-04-05 10:59, pirms 14 gadiem
es skatos daudzi nesaprot te vienu svarigu lietu- kas ir bijis tas ir bijis un to vairs neapgazt!!! Sumis izcinija 7 titulus..... Senna nositas un izcinija 3 titulus.... neviens neskaita kurs itka bija labaks kurs itka atraks, tapec jau ir sacikstes un ir rezultatu fiksesana lai noteiktu atrako, labako utt- un Sumis ir labakais.... to pierada fakti un rezultati...
ja labako pilotu noteiktu pec balsosanas jo redz tas itka bija atraks, tas stipraks utt....tad vislabakais butu kads kinitis, jo kinisi sabalsotu par savejo tapa ka tas ir NBA zvaigznu speles kur sabalso Jao Minu augstak par Sahu oNilu..... bet pec rezultatiem nav nekadu saubu ka labaks speletajs ir Sahs tiesa gan ne vairs tagad
kapec Senna bija tad labaks par Sumaheru??? tapec ka sivi cinijas ar saviem komandas biedriem??? A Sumis savus komandas biedrus apsteidza praktiski vnm bez problemam
Manuprat vsp nav korekti salidzinat Sumi ar Sennu jo vini brauca katrs atseviska laika (kopa sanaca pabraukt looti neilgi) tapat ka gruti ir salidzinat Jordanu ar Kobi vai James u jo vini Jordans speleja ad kad vini vel bija mazi un tik macijas basiti....

     [+] [-]

, 2010-04-05 11:03, pirms 14 gadiem
BETONETAJS rakstīja: Labrit !!!A KO TAD TU SAKI PAR TO KA SAVOS SPORTA VEIDOS ATGRIEZAS TADAS ZVAIGZNES ka maikls Dzordans, Mario Lemje, Maiks Taisons, Lens Armstrongs...vini visi savlaika aizgaja no profesionala sporta un tad atkal atgriezas!!!
man šķiet, ka viņiem to darīt nevajag, vismaz kā sportistiem. Lai gan, ja atbilstoša līmeņa sacensībās, tad apsveicami. Citādi viņi būtu labi treneri, menedžeri un t.t.

     [+] [-]

, 2010-04-05 11:09, pirms 14 gadiem
manis pec varat mani banot man pofeig

vnk te daudziem skauz sumahera panakumi
un vienigais jusu arguments ir - vinam bija atra formula
tapec jau tas ir F1 sacikstes nevis standarta sacikstes kur visiem viss ir vienads,,,,,,,,
Par Sennu- ja vins bija looti labs braucejs, bet vai labakais???? uz to ta iisti atbildet nevares neviens un nekad...jo Senna nositas ja vins butu izdzivojis taja avarija tad ari redzetu ka ietu turpmak vinam un tiesi tad ari butu redzams ka vins sacenstos ar sumaheru...bet tas ir ka butu ja butu...bet ir tak ka Senna 3 cempions a Sumis 7 kartejais ...
a Fanhio 5 kartejais... visas sitas salidzinasanas ir tikai tadiem lidzjutejiem kas nesaprot-KA TAS IR F1 UN IR TA KA IR, KATRS BRAUC AR TOBRID LABU VAI SLIKTU FORMULU UN PUNKTS. NEVAR BUTU NEKADA TRULA SPRIESSANA VOT JA TAJA LAIKA TAS BRAUKTU AR TADU VAI TADU FORMULU UN TA UN TA :p :p :p

     [+] [-]

, 2010-04-05 11:09, pirms 14 gadiem
BETONETAJS rakstīja: es skatos daudzi nesaprot te vienu svarigu lietu- kas ir bijis tas ir bijis un to vairs neapgazt!!! Sumis izcinija 7 titulus..... Senna nositas un izcinija 3 titulus.... neviens neskaita kurs itka bija labaks kurs itka atraks, tapec jau ir sacikstes un ir rezultatu fiksesana lai noteiktu atrako, labako utt- un Sumis ir labakais.... to pierada fakti un rezultati...
ja labako pilotu noteiktu pec balsosanas jo redz tas itka bija atraks, tas stipraks utt....tad vislabakais butu kads kinitis, jo kinisi sabalsotu par savejo tapa ka tas ir NBA zvaigznu speles kur sabalso Jao Minu augstak par Sahu oNilu..... bet pec rezultatiem nav nekadu saubu ka labaks speletajs ir Sahs tiesa gan ne vairs tagad
kapec Senna bija tad labaks par Sumaheru??? tapec ka sivi cinijas ar saviem komandas biedriem??? A Sumis savus komandas biedrus apsteidza praktiski vnm bez problemam
Manuprat vsp nav korekti salidzinat Sumi ar Sennu jo vini brauca katrs atseviska laika (kopa sanaca pabraukt looti neilgi) tapat ka gruti ir salidzinat Jordanu ar Kobi vai James u jo vini Jordans speleja ad kad vini vel bija mazi un tik macijas basiti....
var jau mēģināt iztēloties ko varētu sasniegt Šumis ar tā laika formulu: manuālo kārbu, nekādu drošības līmeni, neefektīvām bremzēm, vairāk kā 4 stundu sacīkstes, kā bija Indi 500... Kā būtu ja būtu? Tapēc neņemos teikt, ka Šumis ir visu laiku lielākā leģenda, varbūt tas ir Alans Prosts vai Pike seniors? Senna vai Fenhio vai kāds cits ?

     [+] [-]

, 2010-04-05 11:10, pirms 14 gadiem
BETONETAJS rakstīja: manis pec varat mani banot man pofeig

vnk te daudziem skauz sumahera panakumi
un vienigais jusu arguments ir - vinam bija atra formula
tapec jau tas ir F1 sacikstes nevis standarta sacikstes kur visiem viss ir vienads,,,,,,,,
Par Sennu- ja vins bija looti labs braucejs, bet vai labakais???? uz to ta iisti atbildet nevares neviens un nekad...jo Senna nositas ja vins butu izdzivojis taja avarija tad ari redzetu ka ietu turpmak vinam un tiesi tad ari butu redzams ka vins sacenstos ar sumaheru...bet tas ir ka butu ja butu...bet ir tak ka Senna 3 cempions a Sumis 7 kartejais ...
a Fanhio 5 kartejais... visas sitas salidzinasanas ir tikai tadiem lidzjutejiem kas nesaprot-KA TAS IR F1 UN IR TA KA IR, KATRS BRAUC AR TOBRID LABU VAI SLIKTU FORMULU UN PUNKTS. NEVAR BUTU NEKADA TRULA SPRIESSANA VOT JA TAJA LAIKA TAS BRAUKTU AR TADU VAI TADU FORMULU UN TA UN TA :p :p :p
visumā piekrītu, bet sk iepriekšējo komentu

     [+] [-]

, 2010-04-05 11:14, pirms 14 gadiem
bET VINI TO IZDARIJA!!!
Dzordans atgriezas nospeleja ja nemaldos 3 sezonas, protams ne tuvu nebija tik spozs ka agrak bet speleja vins labi ari 40 gadu vecuma ...... Mario Lemje tiesi tapat - stenlija kausu neizcinija, bet speleja labi atgriezoties...... Lens Armstrongs ari atgriezas bet Tour de france neuzvareja...bet cinijas labi Taisosn ari atgriezas bet nekluva par cempionu tomer nevienu no viniem nevaretu saukt par lielo izgassanos, izgassanas butu tad ja vini atgrieztos un paliktu pedejie savas sacensibas
Salidzinat Sumahera atgiezasanos vares sezonas beigas

pūce rakstīja: man šķiet, ka viņiem to darīt nevajag, vismaz kā sportistiem. Lai gan, ja atbilstoša līmeņa sacensībās, tad apsveicami. Citādi viņi būtu labi treneri, menedžeri un t.t.

     [+] [-]

, 2010-04-05 11:15, pirms 14 gadiem
BETONETAJS rakstīja: es skatos daudzi nesaprot te vienu svarigu lietu- kas ir bijis tas ir bijis un to vairs neapgazt!!! Sumis izcinija 7 titulus..... Senna nositas un izcinija 3 titulus.... neviens neskaita kurs itka bija labaks kurs itka atraks, tapec jau ir sacikstes un ir rezultatu fiksesana lai noteiktu atrako, labako utt- un Sumis ir labakais.... to pierada fakti un rezultati...
ja labako pilotu noteiktu pec balsosanas jo redz tas itka bija atraks, tas stipraks utt....tad vislabakais butu kads kinitis, jo kinisi sabalsotu par savejo tapa ka tas ir NBA zvaigznu speles kur sabalso Jao Minu augstak par Sahu oNilu..... bet pec rezultatiem nav nekadu saubu ka labaks speletajs ir Sahs tiesa gan ne vairs tagad
kapec Senna bija tad labaks par Sumaheru??? tapec ka sivi cinijas ar saviem komandas biedriem??? A Sumis savus komandas biedrus apsteidza praktiski vnm bez problemam
Manuprat vsp nav korekti salidzinat Sumi ar Sennu jo vini brauca katrs atseviska laika (kopa sanaca pabraukt looti neilgi) tapat ka gruti ir salidzinat Jordanu ar Kobi vai James u jo vini Jordans speleja ad kad vini vel bija mazi un tik macijas basiti....
youtube.com: YouTube
- Formel-1 Schumacher complaining...


youtube.com: YouTube
- Schumacher Celebrating Imola 1994...


Nav jēgas tev ko teikt, par maz IQ lai tu saprastu. Nebūtu tu tik ietiepīgs kā āzis un objektīvi spētu izprast situāciju būtu cita lieta.

     [+] [-]

, 2010-04-05 11:17, pirms 14 gadiem
tiesi ta!!!! to nevar neviens precizi pateikt un vai paregot ka butu bijis ja butu..... vnk katrs sava laika ir bijis labakais! bet kurs ir labakais no labakajiem to var strideties bezgaligi ilgi un gari!!
pūce rakstīja: var jau mēģināt iztēloties ko varētu sasniegt Šumis ar tā laika formulu: manuālo kārbu, nekādu drošības līmeni, neefektīvām bremzēm, vairāk kā 4 stundu sacīkstes, kā bija Indi 500... Kā būtu ja būtu? Tapēc neņemos teikt, ka Šumis ir visu laiku lielākā leģenda, varbūt tas ir Alans Prosts vai Pike seniors? Senna vai Fenhio vai kāds cits ?

     [+] [-]

, 2010-04-05 11:18, pirms 14 gadiem
Smilga palasi manu ieprieksejo komentu

     [+] [-]

, 2010-04-05 11:23, pirms 14 gadiem
es gan nezinu, bet TU doma ka vins taja mirkli zinaja to Sennas iznakumu??

p.s. sacikstes laika pilotiem biezi pat nesaka kuras vietas ir parejie lai nenoverstu uzmanibu vinu no sacikstem.... piemeram kad Kimi kluva par cempionu...vinam to pazinoja kjomanda tikai tad kad vins bija finisejis, lai lieki nezutrauktu sacikstes laika...

     [+] [-]

, 2010-04-05 11:29, pirms 14 gadiem
BETONETAJS rakstīja: es gan nezinu, bet TU doma ka vins taja mirkli zinaja to Sennas iznakumu??

p.s. sacikstes laika pilotiem biezi pat nesaka kuras vietas ir parejie lai nenoverstu uzmanibu vinu no sacikstem.... piemeram kad Kimi kluva par cempionu...vinam to pazinoja kjomanda tikai tad kad vins bija finisejis, lai lieki nezutrauktu sacikstes laika...
youtube.com: YouTube
- San Marino 1994 Imola Podium...

     [+] [-]

, 2010-04-05 11:30, pirms 14 gadiem
ļoti interesanta sacīkste, it īpaši- Hamiltona apdzīšanas uz cīņas ar Vitāliju Petrovu! Negaidīj, ka Massa tagad būs 1. vietā kopvērtējumā!
Malacis Vettels! Visār viņam bija jābūt stabili 1. vietā ar 75 punktiem, bet mašīna pievīla! šoreiz labi!

     [+] [-]

, 2010-04-05 11:54, pirms 14 gadiem
.
youtube.com: YouTube
- San Marino 1994 Imola Podium...


Smilga rakstīja: http://www.youtube.com/watch?v=t2mqzX0-4ck&feature=PlayList&p=D5E4EFFBA78919BA&playnext_from=PL&playnext=1&index=5

     [+] [-]

, 2010-04-05 11:57, pirms 14 gadiem
BETONETAJS rakstīja: .
http://www.youtube.com/watch?v=t2mqzX0-4ck&feature=related
ko tu ar to gribēji pateikt?

     [+] [-]

, 2010-04-05 12:02, pirms 14 gadiem
protams kad negativi.....
bet ne jau vins priecajas par vina navi....... vins priecajas par uzvaru... lai gan tada mirkli nezvai vaidzeja but prata uzvarai
varbut vins ir parak neiejutigs cilveks un ari tadel tik daudz uzvaru izcinija F1..... bet tapat mes zinam ka katrs no mums laika gaita mainas.... katra zina tas ir, bija looti neetiski no vina puses, tada mirkli vsp vaidzeja stavet nekustigi bez jebkadam emocijam.....
tik mes nezinam un neuzzinasim ka butu rikojusies citi vina vieta uz augstaka pakapiena....kads iespejams raudatu kads iespejams dejotu....

     [+] [-]

, 2010-04-05 12:17, pirms 14 gadiem
BETONETAJS rakstīja: protams kad negativi.....
bet ne jau vins priecajas par vina navi....... vins priecajas par uzvaru... lai gan tada mirkli nezvai vaidzeja but prata uzvarai
varbut vins ir parak neiejutigs cilveks un ari tadel tik daudz uzvaru izcinija F1..... bet tapat mes zinam ka katrs no mums laika gaita mainas.... katra zina tas ir, bija looti neetiski no vina puses, tada mirkli vsp vaidzeja stavet nekustigi bez jebkadam emocijam.....
tik mes nezinam un neuzzinasim ka butu rikojusies citi vina vieta uz augstaka pakapiena....kads iespejams raudatu kads iespejams dejotu....
Vārdiem pēc tam nav nozīmes ja pirms tam nodoms nav bijis labs. Ķermeņa valoda nemelo viņam uzvara ir svarīgāka par visu. Un kā tādu cilvēku var saukt par labāko. Visam ir sava robeža. 2 gadus pēc kārtas Miška pēdējā sacīkstē uztaisa avāriju lai iegūtu titulu. Pret Hilu viņam tas izdevās, bet pret Vilinēvu nē.
youtube.com: YouTube
- Senna saved Eric Comas


Hamiltons ir iespējams ātrākais cilvēks uz 4 riteņiem tagad F1, bet vai viņš ir labākais? Iespējams jā, iespējams nē. Bet viņš tā pat kā Senna brauc prieka pēc. Daudziem tās īpašības trūkst.

     [+] [-]

, 2010-04-05 12:20, pirms 14 gadiem
youtube.com: YouTube
- F1 Schumi 2000 Italy


atceroties Sennu...

     [+] [-]

, 2010-04-05 12:30, pirms 14 gadiem
Prieka pec ari lielaja sporta atgriezas tadas personibas ka maikls Dzordans, Mario Lemje, Maiks Taisons, Lens Armstrongs.. un tagad ari Sumahers....

ka var saukr par labako??- par LABAKO sauc, vai uzskata to kurs attiecigi ir visvairak iemetis ripas , vai iesitis golus vai izcinijs cempiona titulus.....emocijas, un un to cik iekseji cilveks ir labs vai slikts, klat neviena sporta veida neskaita...
protams ir kas uzskata ka Greckis nav bijis labakais, ta tas ir un bus jo katram ir tiesibas uz savu viedokli....
tapat ka Tev pienemsi patik sudraba krasa un man sarkana... nu un jega strideties??? katram savs favorits, un viss.....
+ ja tu esi sporta tad ir Tev jabut ari nedaudz neziligam, savadak netiksi pirmais pie ripas hokeja, uzvaras boksa vai uzvaras sacikste utt

     [+] [-]

, 2010-04-05 12:49, pirms 14 gadiem
BETONETAJS rakstīja: Prieka pec ari lielaja sporta atgriezas tadas personibas ka maikls Dzordans, Mario Lemje, Maiks Taisons, Lens Armstrongs.. un tagad ari Sumahers....

ka var saukr par labako??- par LABAKO sauc, vai uzskata to kurs attiecigi ir visvairak iemetis ripas , vai iesitis golus vai izcinijs cempiona titulus.....emocijas, un un to cik iekseji cilveks ir labs vai slikts, klat neviena sporta veida neskaita...
protams ir kas uzskata ka Greckis nav bijis labakais, ta tas ir un bus jo katram ir tiesibas uz savu viedokli....
tapat ka Tev pienemsi patik sudraba krasa un man sarkana... nu un jega strideties??? katram savs favorits, un viss.....
+ ja tu esi sporta tad ir Tev jabut ari nedaudz neziligam, savadak netiksi pirmais pie ripas hokeja, uzvaras boksa vai uzvaras sacikste utt
Hamiltona pirmās 2 sezonas priekš manis iespaidīgākas par Šumahera 7 tituliem. Es gribu redzēt cīņu, apdzīšanu trasē, un to viņš nodrošina. Bet lai nu tev tiek tie viņa rekordi. 39 pabeigtas sacīkstes bez neviena tehniska brāķa arī rekords . Man nevajag cilvēkus, kas iegūst 5 titulus un 5 gadus pēc kārtas, man vajag cīņu, intrigu.

     [+] [-]

, 2010-04-05 14:52, pirms 14 gadiem
Jebkuraa gadiijumaa Senna IR labaakais un punkts. Ne jau tikai punktos var visu izmeeriit. Airtons pat ar viduveeju formulu speeja izdarit neiespeejamo. Lietus laikaa VINS tieshaam bija nepaarspeejams, un ne tikai lietus laikaa. Kaada gan cinja bija starp vinju un Prostu, tie tik bija laiki. Senna bija braziilu burvis. Beerniibaa vins vareja uzkapt pa trim pakapieniem, pakluupot uz ceturtaa. Ari veelaak Airtons uzkaapa pa trim pasaules cempiona titulu pakapieniem, paklupdams tieshi tad, kad vajadzeeja izcinit ceturto.

     [+] [-]

, 2010-04-05 15:02, pirms 14 gadiem
Piekritu Smilgai. Labaakais nav vien tas, kuram vairak uzvaru. Shumis neizkaapa no formulas un nepartrauca saciksti pat tad, kad vinja braalis cieta smagaa avaarijaa. Senna izleca no formulas jau taas nelaimigas Sanmarino kvalifikaacijaa. Izkaapa un skreeja skatities, kas noticis Racenbergeram, pat neskatoties uz to, ka tur iet nedriksteja neviens. Vins sedeja slimnica pie Barichello, neskatoties uz to, ka vinji nebija draugi, vienkaarshi tautieshi. Senna pirmaam kaartaam bija cilveeks. Cilveeks, kuram, vinja vardiem runaajot, sacensiibas bija asiniis. Viss meerkja vaardaa. Viss - iznjemot cilveeciibu.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-05 22:48, pirms 14 gadiem
Nupat bija aptauja vāciešiem par visu laiku labāko

motorsport-total.com: Umfrage: Senna war der Beste - Formel 1 bei...

No 25000 balsīm 45,19% Sennam, Šūmaheram 39,16%