Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

"Red Bull" dominē Malaizijas GP

"Red Bull" dominē Malaizijas GP
Sebastians Fetels
Foto: AP/Scanpix

Šīs sezonas trešajā posmā, Malaizijas Grand Prix, dubultuzvaru izcīnīja "Red Bull" komandas piloti. Pēc neveiksmēm pirmajos posmos pie panākuma tika Sebastians Fetels. Otrais palika Marks Vēbers, bet vieta uz pjedestāla zemākā pakāpiena tika atvēlēta Niko Rosbergam.

Veiksmīgāk sacīkstes uzsāka Sebastians Fetels, kurš no trešās starta pozīcijas spēja izvirzīties vadībā, par pozīciju uz leju nobīdot Marku Vēberu un Niko Rosbergu. Uz ceturto pozīciju pacēlās Roberts Kubica, bet pirmo sešinieku noslēdza Adrians Zutils un Mihaels Šūmahers. Nesekmīgi startēja Rubenss Barikello, kurš uz pāris sekundēm palika savā starta vietā un atkrita uz braucēju peletona beigām. Tikmēr no pēdējām vietām startējušie "McLaren" un "Ferrari" piloti katrā aplī mēģināja uzlabot savas pozīcijas. Sekmīgāk tas izdevās Luisam Hamiltonam, kurš ceturtā apļa sākumā izvirzījās desmitajā pozīcijā.

Desmitajā aplī neizturēja Mihaela Šūmahera "Mercedes" formulas aizmugurējā labā riteņa balstiekārta. Tādējādi vācietim nācās atstāt formulu trases malā. Trīs apļus vēlāk lēna kļuva arī astotajā pozīcijā braucošā Vitantonio Ljuci formula, tādējādi arī viņam šīs sacīkstes bija beigušās. Tā paša apļa beigās boksos devās Niko Hilkelbergs un Vitālijs Petrovs. Vācieša pitstops bija visai ilgs, kā rezultātā Petrovs gandrīz tika viņam priekšā.

20.apļa beigās no piektās pozīcijas pie mehāniķiem devās Zutils. Trasē "Force India" pilots atgriezās astotajā vietā, uzreiz aiz abiem "Ferrari" pilotiem. Nākamajos apļos boksos devās arī Kubica un Rosbergs, kuri zaudēja pozīciju vienīgi Hamiltonam. 23.apļa beigās pēc jauniem riteņiem devās sacīkšu līderis Sebastians Fetels, atgriežoties trasē tieši priekšā Hamiltonam. Pēc apļa turpat devās arī Marks Vēbers. Boksu apmeklējumā radās problēmas ar priekšējā labā riteņa pieskrūvēšanu un austrāliešu pilots zaudēja pāris sekundes.

Luiss Hamiltons pie mehāniķiem devās vien 30.apļa beigās. Trasē viņš atgriezās blakus savam komandas biedram Džensonam Batonam, tomēr spēja pirmajā līkumā tikt viņam priekšā. Savukārt Fernando Alonso savu vienīgo pitstopu veica vien 36.apļa beigās, trasē atgriežoties devītajā vietā. Spānis pēc boksu apmeklējuma bija ļoti ātrs, tādējādi tuvojoties komandas biedram, kurš cieši sekoja Džensonam Batonam. 44.apļa sākumā Masa beidzot tika priekšā pagājušā gada čempionam. Turpmākajos apļos garām Batonam centās tikt arī krietni ātrākais Alonso, tomēr apdzīt britu nespēja. Turklāt pirmspēdējā aplī neizturēja Fernando Alonso formulas "Ferrari" dzinējs un spānim nācās sacīkstes beigt nedaudz par agru.

Līderpozīcijās atlikušajos apļos nekas nemainījās. Tādējādi pie dubultuzvaras tika "Red Bull" piloti. Sebastians Fetels izcīnīja uzvaru, bet otrajā vietā finišēja kvalifikācijas uzvarētājs Marks Vēbers. Pirmo pjedestālu "Mercedes" komandai šajā sezonā izcīnīja Niko Rosbergs.

Nākamais F1 čempionāta posms norisināsies pēc divām nedēļām, kad piloti sacentīsies par Ķīnas Lielo balvu.

Malaizijas Grand Prix rezultāti

VPilotsKomandaLaiks
1.VettelRed Bull-Renault1h33:48.412
2.WebberRed Bull-Renault+ 4.8s
3.RosbergMercedes+ 13.5s
4.KubicaRenault+ 18.5s
5.SutilForce India-Mercedes+ 21.0s
6.HamiltonMcLaren-Mercedes+ 23.4s
7.MassaFerrari+ 27.0s
8.ButtonMcLaren-Mercedes+ 37.9s
9.AlguersuariToro Rosso-Ferrari+ 1m10.6s
10.HulkenbergWilliams+ 1m13.3s
11.BuemiToro Rosso-Ferrari+ 1m18.9s
12.BarrichelloWilliams-Cosworth+ 1 lap
13.AlonsoFerrari+ 2 laps
14.Di GrassiVirgin-Cosworth+ 3 laps
15.ChandhokHispania-Cosworth+ 3 laps
16.SennaHispania-Cosworth+ 4 laps
17.TrulliLotus-Cosworth+ 5 laps

Nefinišēja

PilotsKomandaApļi
KovalainenLotus-Cosworth46 laps
PetrovRenault32 laps
LiuzziForce India-Mercedes12 laps
SchumacherMercedes9 laps
KobayashiSauber-Ferrari8 laps
GlockVirgin-Cosworth2 laps
De la RosaSauber-Ferrari0 laps

Pasaules čempionāta kopvērtējums pilotiem

V.PilotsPts.
1.Masa18156----------------39
2.Fetels12-25----------------37
3.Alonso2512-----------------37
4.Batons6254----------------35
5.Rosbergs101015----------------35
6.Hamiltons1588----------------31
7.Kubica-1812----------------30
8.Vēbers4218----------------24
9.Zutils--10----------------10
10.Šūmahers81-----------------9
11.Liuci26-----------------8
12.Barikello14-----------------5
13.Alguersuari--2----------------2
14.Hilkenbergs--1----------------1
15.Petrovs-------------------
16.Buemi-------------------
17.Trulli-------------------
18.Kovalainens-------------------
19.Čandoks-------------------
20.Senna-------------------
21.de la Rosa-------------------
22.Kobajaši-------------------
23.Gloks-------------------
24.di Grasi-------------------

Konstruktoru kausa kopvērtējums

VKomandaPunkti
1.Ferrari76
2.McLaren-Mercedes66
3.Red Bull-Renault61
4.Mercedes44
5.Renault20
6.Force India-Mercedes18
7.Williams-Cosworth6
8.Toro Rosso-Ferrari2

     [+] [-]

, 2010-04-04 15:21, pirms 15 gadiem
Luix rakstīja: Tā pati kvalifikācija nodrošināja arī skatāmību sacīkstēm. Ja Ferrari un McL būtu startējuši no "savām" pozīcijām peletona sākumā, tad, visdrīzāk, sacensības atkal notiktos ātrvilciena režīmā - kā pēc starta izkārtojas, tā arī finišē. Daži gan jau atkristu, taču tik daudz apdzīšanu nebūtu noteikti.
nevar nepiekrist.

     [+] [-]

, 2010-04-04 15:24, pirms 15 gadiem
BETONETAJS rakstīja: pilnigi piekritu Tev

intresanti kad pedejo reizi vel kads atgriezas, konkretak kad pedejo reizi nema atpakal F1 kadu kuram ir 40 gadi??
Tapat kad Ozo savalaik bija aizravies ar zalo puuki... tas bija skiet turinas olimpiskajam spelem, daudzi norakstija vinu...un cik daudzi aplauzas... un pagasgad tas pats- kad ar vinu nosledza lugumu Dinamo.. pec sezonas jasaka ka ka bija verts to darit un ka vel....
ta ka Te dazi vel paragri noliek Sumaheru.... sito es jums vel sezonas laika pieminesu, ja es kludisos tad es apedisu savas botes
... apēdīsi manus s****os zābakus!

  -1 [+] [-]

, 2010-04-04 15:26, pirms 15 gadiem
BETONETAJS rakstīja: nez ka tad JUS gudrinieki izskaidrotu TO ka kamer Schumachers brauca ar Ferari, tikmer vins stabili vnm bija atraks par jebkuru savu komandasbiedru kooo???
zel ka savlaika nesanaca supertandems KIMI vs SCHUMIS Ferrari komanda..... bet ka atceramies tad SCHUMIS gandriz vnm bija atraks par Massu...bet Massa ar Kimi brauca looti lidzigi....
vel dazi pieradijumi ka Pilotam ir nozime un liela nozime... Hamiltons bija atraks par Alonso viena komanda....ari tagad Hamiltons ir atraks par alonso..... karoc nu ir jabut tomer meistarigam pilotam, ir jabut...

a par Schumi- nezinu kads bija oficialais izstasanas iemesls, bet domaju ka nakamis posms ja tas bus bez lietus, paradis kas ir kas.... ja Schumis ir ieksa, tad vins uzradis labu rezultatu, ja nav nu tad...tad drosi vien pa laikam ari uzplaiksnies spilgti....
es tik nesaprotu ka var gudris diiirst par vinu pec sodienas sacikstes????? vins izstajas jau sacikstes sakuma, ja, nevienu vins neapdzina nu iznemot starta divus pilotus, bet trase nevienu nepaspeja apdzit turklat nobrauca tikai salidzinosi pavisam nelielu dalu sacikstes ta ka spriest kas ka butu bijis ir looti gruti.....+ KA VEICAS AR APDZISANAM VISAS SACIKSTES GARUMA ALONSO, MASSAM UN HAMILTONAM, BATONAM????? VIENIGI HAMILTONS LABI VEICA APDZISANAS.... TAD JAU ARI ALONSO, MASSA UN BATONS JANORAKSTA TAPAT KA SUMAHERS SMIEKLIGI JUMS TAS NESKIET????
tas bija laikos, kad Baricello un Masa stabili ņēma otro vietu kopvērtējumā un pārējiem formulas ne tuvu netika līdzi Ferrari iespējām un spēkam.
p.s un Irvains arī!

  -3 [+] [-]

, 2010-04-04 15:37, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Kādam baigais zobs uz autosporta leģendu...nemaz nav jājautā "kāpēc"
Varbūt tāpēc, ka Tava Kimi sakarā neviens nekad neteiks vārdu "leģenda"? Varbūt tāpēc, ka Mihaelu visi atcerēsies arī pēc 10-20 gadiem, bet soms jau būs aizmirsts kā pērnā kūla?!

Pazākājies vēl, bet mēs jau tā pat sapratīsim, ka Tev vienkārši skauž Šumahera sasniegumi un fakts, ka Tavs mīlulis nespēja "aizpildīt leģendas kurpes" (kā teiktu briti) Bučas Lieldienās :*
nu tas ka Tev vins nav legenda man pilniigi pofig
atradies te tas kuraa buutu veerts klausiities

  -1 [+] [-]

, 2010-04-04 15:38, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Un par ko gan viņu kritizēt? Par to, ka cilvēkam patīk braukt? Ja reiz viņu paņēma reklāmas nolūkos, tad šis plāns patiešām ir nostrādājis, tāpēc neko komandai nevar pārmest.
Savukārt pats Šumahers priekš saviem gadiem nerauc nemaz tik peļami. Tā jau ir, ka reakcija ar gadiem zūd. Bet vēl jau sezona ir gara un gan jau mēs kaut ko redzēsim arī no vecmeistara
lai jau apkauno sevi, man tas patiik

  +1 [+] [-]

, 2010-04-04 15:43, pirms 15 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: nu tas ka Tev vins nav legenda man pilniigi pofig
atradies te tas kuraa buutu veerts klausiities
Ak Tu mana blondīnīte!

     [+] [-]

, 2010-04-04 15:45, pirms 15 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: lai jau apkauno sevi, man tas patiik
Ja jau Tev patīk, tad priecājies...Tikai interesanti, kurš vēl tādā vecumā sēstos pie F1 stūres?

Es gan neskatos, kā Kimi sevi PATIEŠĀM "apkauno" WRC...vai drīzāk mani tas neinteresē

P.S. - Kimi ir tāda pati "leģenda" kā Vilinēvs

     [+] [-]

, 2010-04-04 15:49, pirms 15 gadiem
Pūce- Tev no F1 saprassana ka aitai no termometra

tad jau TU vari nolikt visu cempionus, sumaheru galvenokart un tad parejos- Sennu, Prostu, Fanhio, Hakinenu, Alonso, LAudu utt.... vini tak brauca ar specigakajam formulam sava laika un tadel vinneja jo redz meitaribai neesot nekada sakara

a TU pūce- IZSKAIDROT KADEL sUMAHERS VNBM BRAUCA LABAK PAR SAVIEM KOMANDAS BIEDRIEM- IRVAINU, BARICELLO, MASSU.... SAVLAIKA KAD DAUDZI UZSKATIJA KA KIMI IR LAVBAKS PAR SUMI KADEL KIMI NESPEJA BUT STABILI ATRAKS PAR MASSU KAD ABI BRAUCA FERRARI KOPA???/????????
BET TEV JAU TO NESAPRATS TEV NO F1 SAJEGA TIK VIEN KA KADU APLIKT ..

     [+] [-]

, 2010-04-04 15:51, pirms 15 gadiem
KIMI tiesam sevi apkauno taja WRC daudz un lauz masinu ne velti citroen WRC komanda sak uztraukties ka viniem nepietiks masinu lidz sezonas beigam

Sandrina, zel ka Tu esi stulba blondinite kas nespej reali un objektivi spriest

  +1 [+] [-]

, 2010-04-04 16:07, pirms 15 gadiem
BETONETAJS rakstīja: vel dazi pieradijumi ka Pilotam ir nozime un liela nozime... Hamiltons bija atraks par Alonso viena komanda....ari tagad Hamiltons ir atraks par alonso..... karoc nu ir jabut tomer meistarigam pilotam, ir jabut...

a par Schumi- nezinu kads bija oficialais izstasanas iemesls, bet domaju ka nakamis posms ja tas bus bez lietus, paradis kas ir kas.... ja Schumis ir ieksa, tad vins uzradis labu rezultatu, ja nav nu tad...tad drosi vien pa laikam ari uzplaiksnies spilgti....
es tik nesaprotu ka var gudris diiirst par vinu pec sodienas sacikstes????? vins izstajas jau sacikstes sakuma, ja, nevienu vins neapdzina nu iznemot starta divus pilotus, bet trase nevienu nepaspeja apdzit turklat nobrauca tikai salidzinosi pavisam nelielu dalu sacikstes ta ka spriest kas ka butu bijis ir looti gruti.....+ KA VEICAS AR APDZISANAM VISAS SACIKSTES GARUMA ALONSO, MASSAM UN HAMILTONAM, BATONAM????? VIENIGI HAMILTONS LABI VEICA APDZISANAS.... TAD JAU ARI ALONSO, MASSA UN BATONS JANORAKSTA TAPAT KA SUMAHERS SMIEKLIGI JUMS TAS NESKIET????
Alonso bija jācīnās pret savu komandu un beidzās tas neizšķirti... Ferrari bija Šūmja komanda, viņš bija labs pilots, bet jebkurš no Alo, Hamja, Kubicas būtu dabūjuši nemazāk titulus kā viņš, nerunāju te es par Sennu vai Prostu. Viss tika strādāts uz viņu, pilnīgi.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-04 16:13, pirms 15 gadiem
Tu saki viss tika stradats uz vinu, pilnigi viss.... nu bet protams jo merkis bija izcinit cempiona titulu un tas izdevas looti labi , a ko tad vaidzeja darit??? kko citu ta lai netiktu pie titula....da doma ko muldi
karliss rakstīja: Alonso bija jācīnās pret savu komandu un beidzās tas neizšķirti... Ferrari bija Šūmja komanda, viņš bija labs pilots, bet jebkurš no Alo, Hamja, Kubicas būtu dabūjuši nemazāk titulus kā viņš, nerunāju te es par Sennu vai Prostu. Viss tika strādāts uz viņu, pilnīgi.

     [+] [-]

, 2010-04-04 16:31, pirms 15 gadiem
Hamis šodien vismaz uz kādu laiku nodrošināja interesantu sacīksti. Ir skaidrs ja RBR palaiž pa priekšu, tad viņus ir ļoti, ļoti grūti noķert. Tomēr ceru ka McLaren uzvarēs R&D sacīksti. Tad kaut cik jautrāk varētu palikt.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-04 17:10, pirms 15 gadiem
BETONETAJS rakstīja: Pūce- Tev no F1 saprassana ka aitai no termometra

tad jau TU vari nolikt visu cempionus, sumaheru galvenokart un tad parejos- Sennu, Prostu, Fanhio, Hakinenu, Alonso, LAudu utt.... vini tak brauca ar specigakajam formulam sava laika un tadel vinneja jo redz meitaribai neesot nekada sakara

a TU pūce- IZSKAIDROT KADEL sUMAHERS VNBM BRAUCA LABAK PAR SAVIEM KOMANDAS BIEDRIEM- IRVAINU, BARICELLO, MASSU.... SAVLAIKA KAD DAUDZI UZSKATIJA KA KIMI IR LAVBAKS PAR SUMI KADEL KIMI NESPEJA BUT STABILI ATRAKS PAR MASSU KAD ABI BRAUCA FERRARI KOPA???/????????
BET TEV JAU TO NESAPRATS TEV NO F1 SAJEGA TIK VIEN KA KADU APLIKT ..
Ja tev interesē ko es domāju par Fenhio un Šumaheru, tad ja abi būtu braukši ar tādām mašīnām kā Fenhio laikā, Šumahers būtu gājis bojā Silverstonā, avārijā kurā šumim paveicās ar laustām kājām. Tapēc Fenfio 5 tituli ir reizes 10 vērtīgāki par podziņspaidītāja Šumja septiņiem!!
Līdz Sennas līmenim vācietim vēl ilgi augt, jo ja Senna nebūtu gājis bojā, diez vai tik titulu viņam būtu tikuši.
Šumahers esot labāk braucis par saviem komandas biedriem? Un cik reizes viņu šie komandas biedri bija spiesti palaist garām pēdējā pagriezienā? Neesi paskaitījis? Kad sāksi iet skolā, tev skaitīt iemācīs.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-04 17:12, pirms 15 gadiem
Betonētājs:
sportacentrs.com parasts lietotājs, reģistrējies pirms 4 stundām.
Atstājis 7 komentārus.

tiešām pirmā klase!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-04 17:36, pirms 15 gadiem
pūce rakstīja: Betonētājs:
sportacentrs.com parasts lietotājs, reģistrējies pirms 4 stundām.
Atstājis 7 komentārus.

tiešām pirmā klase!
Nav ko argumentēt ar tādiem cilvēkiem, neko vairāk kā citu nolikšanu nepieprot.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-04 17:37, pirms 15 gadiem
Eu lab, beidziet apcelt sandrinju, vel raudat saks

Vsp sacikste inchiga, vel jo vairak tapec ka gaidiju lietu! bet ari bez ta bij ko redzet Vsp, ka jau es mineju, ka kads no Red bull shon vinnes, ta ari notika! shanhaja nekas savadaks nebus, vienig mok Petrovs beidzot aizbrauks lidz finisham un kads no jaunajiem iztums kadu grandu no punktiem, piemeram hamiltonu, vai massu

  +1 [+] [-]

, 2010-04-04 18:20, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Un par ko gan viņu kritizēt? Par to, ka cilvēkam patīk braukt? Ja reiz viņu paņēma reklāmas nolūkos, tad šis plāns patiešām ir nostrādājis, tāpēc neko komandai nevar pārmest.
Savukārt pats Šumahers priekš saviem gadiem nerauc nemaz tik peļami. Tā jau ir, ka reakcija ar gadiem zūd. Bet vēl jau sezona ir gara un gan jau mēs kaut ko redzēsim arī no vecmeistara
Visu cieņu Šumim par padarīto !!!
Patiesi LEĢENDA. Bet viņa atgriešanās - ir izgāšanās un tikai mīnuss. Leģendas tā nedara....

Iedomājos kā no malas izskatītos, ja futbola laukumā pēkšņi atgrieztos leģendārais Bekenbauers un mēģinātu visiem pierādīt, ka var vēl iesist golu. A KHL vārtos iestātos Tretjaks !!! Hahaha.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-04 18:45, pirms 15 gadiem
biezais rakstīja: Visu cieņu Šumim par padarīto !!!
Patiesi LEĢENDA. Bet viņa atgriešanās - ir izgāšanās un tikai mīnuss. Leģendas tā nedara....

Iedomājos kā no malas izskatītos, ja futbola laukumā pēkšņi atgrieztos leģendārais Bekenbauers un mēģinātu visiem pierādīt, ka var vēl iesist golu. A KHL vārtos iestātos Tretjaks !!! Hahaha.
šo komentāru varētu ielikt katreiz pēc kārtējā posma, kad Šumaheram neveiksies!

     [+] [-]

, 2010-04-04 19:05, pirms 15 gadiem
žora rakstīja: jaunā punktu skaitīšanas sistēma, kopvērtējuma tabulā tiešām padara lietas interesantākas
cerams, ka čempionāta baigās ar tā būs
pats saproti ko uzrakstiji?

  +1 [+] [-]

, 2010-04-04 19:22, pirms 15 gadiem
biezais rakstīja: Visu cieņu Šumim par padarīto !!!
Patiesi LEĢENDA. Bet viņa atgriešanās - ir izgāšanās un tikai mīnuss. Leģendas tā nedara....

Iedomājos kā no malas izskatītos, ja futbola laukumā pēkšņi atgrieztos leģendārais Bekenbauers un mēģinātu visiem pierādīt, ka var vēl iesist golu. A KHL vārtos iestātos Tretjaks !!! Hahaha.
...vai leģendārais Gordijs Hovs atgrieztos NHL 51 gada vecumā un nospēlētu visas 80 spēles regulārajā sezonā...ha ha ha

     [+] [-]

, 2010-04-04 19:31, pirms 15 gadiem
pūce rakstīja: Ja tev interesē ko es domāju par Fenhio un Šumaheru, tad ja abi būtu braukši ar tādām mašīnām kā Fenhio laikā, Šumahers būtu gājis bojā Silverstonā, avārijā kurā šumim paveicās ar laustām kājām. Tapēc Fenfio 5 tituli ir reizes 10 vērtīgāki par podziņspaidītāja Šumja septiņiem!!
Līdz Sennas līmenim vācietim vēl ilgi augt, jo ja Senna nebūtu gājis bojā, diez vai tik titulu viņam būtu tikuši.
Šumahers esot labāk braucis par saviem komandas biedriem? Un cik reizes viņu šie komandas biedri bija spiesti palaist garām pēdējā pagriezienā? Neesi paskaitījis? Kad sāksi iet skolā, tev skaitīt iemācīs.
Ja Hitleram būtu atombumba, Vācija uzvarētu 2.pasaules karā ...Yea! Right!
Tādu demagoģiju sen neesmu dzirdējis. Tad jau var apstrīdēt jebkuru leģendāru sportistu sasniegumus tikai tehniskā progresa dēļ Tavi argumenti neiztur nekādu kritiku, vecīt

Tik pat stulbi būtu pateikt, ka Senna nebūtu nosities, ja būtu izcilāks braucējs. Tas taču izklausās stulbi vai ne?!

Mihaelam pieder tik daudz rekordu, ka diez vai kāds kādreiz spēs ar viņu sacensties. Par skaistām acīm nevienam labāko formulu nedod. Tā ir jānopelna. Un Mihaels ne jau tikai trasē izcīnīja savus titulus, bet arī smagi strādājot testos un cītīgi trenējoties. Viņa talantu apstrīdēt būtu smieklīgi.
Tādi skauģi kā Tu šķiet jau sen gaidīja, lai Mihaels NEBŪTU pirmais tādu vai citādāku apstākļu dēļ. Visam savs laiks. Tagad viņš var ne tikai braukt, bet arī konsultēt jaunāko komandas biedru. Pieredzes viņam netrūkst.
Man prieks, ka Mihaels piedalās sacīkstēs un tos 7 čempiona titulus nekad neviens viņam neatņems, tāpēc samierinies, ka viņš ir un būs autosporta panākumiem bagātākā LEĢENDA

  -1 [+] [-]

, 2010-04-04 20:03, pirms 15 gadiem
speciali pieregistrejos lai Tev loham apskaidrotu
A KO TAD TU SAKI PAR TO KA SAVOS SPORTA VEIDOS ATGRIEZAS TADAS ZVAIGZNES ka maikls Dzordans, Mario Lemje, Maiks Taisons, Lens Armstrongs
pūce rakstīja: Betonētājs:
sportacentrs.com parasts lietotājs, reģistrējies pirms 4 stundām.
Atstājis 7 komentārus.

tiešām pirmā klase!

  -1 [+] [-]

, 2010-04-04 20:09, pirms 15 gadiem
IEMACIES SKAITIT PI-DARAAZAKS CIK REIZES TAS BIJA KAD SUMI PALAIDA PRIEKSA VINA KOMANDAS BIEDRI??????? CIKK??? MAKSIMALI VARBUT 10....A CIK REIZES KARJERA SUMIS UZVAREJA???? NO 249 SACIKSTEM 91 REIZI........ DOMA KO RUNA DUR-RRAK
VNK TU ESI KKADS SADO MAZOHISTS KURAM SAGADA BAUDU MEGINAT APSTRIDET NEAPSTRIDAMAS LIETAS :d :d
pūce rakstīja: Ja tev interesē ko es domāju par Fenhio un Šumaheru, tad ja abi būtu braukši ar tādām mašīnām kā Fenhio laikā, Šumahers būtu gājis bojā Silverstonā, avārijā kurā šumim paveicās ar laustām kājām. Tapēc Fenfio 5 tituli ir reizes 10 vērtīgāki par podziņspaidītāja Šumja septiņiem!!
Līdz Sennas līmenim vācietim vēl ilgi augt, jo ja Senna nebūtu gājis bojā, diez vai tik titulu viņam būtu tikuši.
Šumahers esot labāk braucis par saviem komandas biedriem? Un cik reizes viņu šie komandas biedri bija spiesti palaist garām pēdējā pagriezienā? Neesi paskaitījis? Kad sāksi iet skolā, tev skaitīt iemācīs.

     [+] [-]

, 2010-04-04 20:50, pirms 15 gadiem
beidzot uzvarēja tas kuram vajadzēja uzvarēt pēc ātruma spriežot, bet cik zinām viens ātrs aplis nenozīmē neko ja Tev lūzt mašīna!

  +2 [+] [-]

, 2010-04-04 21:01, pirms 15 gadiem
BETONETAJS rakstīja: IEMACIES SKAITIT PI-DARAAZAKS CIK REIZES TAS BIJA KAD SUMI PALAIDA PRIEKSA VINA KOMANDAS BIEDRI??????? CIKK??? MAKSIMALI VARBUT 10....A CIK REIZES KARJERA SUMIS UZVAREJA???? NO 249 SACIKSTEM 91 REIZI........ DOMA KO RUNA DUR-RRAK
VNK TU ESI KKADS SADO MAZOHISTS KURAM SAGADA BAUDU MEGINAT APSTRIDET NEAPSTRIDAMAS LIETAS :d :d
Nav noslēpums, ka Ferrari bija tikai 1 pilots Mihaels. A pārējie komandasbiedri bija viņam ieroču pienesēji. Šūmim daži čempiona tituli būtu jādala ar Bariku. Mihaels ir parasts cilvēks nevis Dievs. Jā labi viņam ir tie n-tie rekordi. Tik līdz A. Sennam viņam tālu. Esmu pārliecināts, ka Miška savā karjerā bija gatavs iet pāri līķiem tik lai iegūtu titulu. Cits nekas viņam neinteresēja un viņš nemaz neaizdomājās. Skatos uz A. Prosta un A. Sennas cīņām un redzu tur rakstura cīņas. Īsti cilvēki un emocijas. Tagad F1 ir tikai 2 braucēji, kas spējīgi piesaistīt mani F1. Fernado un Luiss. Abas harizmatiskas personas. Abi ļoti atgādina Sennu. Skatāms šovs. Jā Fettels un Miška ātri, bet viņiem trūkst tās rozīnītes. Man noteikti atmiņā paliks vairāk Fernando un Luiss nekā Fettels vai Mihaels. Rekordi man nenozīmē neko, ja tu nevari parādīt, ka sacīkstē otra tāda tevis nav. Ar ātrumu vien nepietiek.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-04 21:29, pirms 15 gadiem
BETONETAJS rakstīja: speciali pieregistrejos lai Tev loham apskaidrotu
A KO TAD TU SAKI PAR TO KA SAVOS SPORTA VEIDOS ATGRIEZAS TADAS ZVAIGZNES ka maikls Dzordans, Mario Lemje, Maiks Taisons, Lens Armstrongs
viņi ir pietiekami prātīgi lai to nedarītu!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-04 21:33, pirms 15 gadiem
BETONETAJS rakstīja: IEMACIES SKAITIT PI-DARAAZAKS CIK REIZES TAS BIJA KAD SUMI PALAIDA PRIEKSA VINA KOMANDAS BIEDRI??????? CIKK??? MAKSIMALI VARBUT 10....A CIK REIZES KARJERA SUMIS UZVAREJA???? NO 249 SACIKSTEM 91 REIZI........ DOMA KO RUNA DUR-RRAK
VNK TU ESI KKADS SADO MAZOHISTS KURAM SAGADA BAUDU MEGINAT APSTRIDET NEAPSTRIDAMAS LIETAS :d :d
tā visa ir vēsture!!! ŠIS CILVĒKS GRIB LAI VIŅU NOBANO! PĀRĀK NECENZĒTS TĪNIS REĢISTRĒJIES!

     [+] [-]

, 2010-04-04 21:37, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ja Hitleram būtu atombumba, Vācija uzvarētu 2.pasaules karā ...Yea! Right!
Tādu demagoģiju sen neesmu dzirdējis. Tad jau var apstrīdēt jebkuru leģendāru sportistu sasniegumus tikai tehniskā progresa dēļ Tavi argumenti neiztur nekādu kritiku, vecīt

Tik pat stulbi būtu pateikt, ka Senna nebūtu nosities, ja būtu izcilāks braucējs. Tas taču izklausās stulbi vai ne?!

Mihaelam pieder tik daudz rekordu, ka diez vai kāds kādreiz spēs ar viņu sacensties. Par skaistām acīm nevienam labāko formulu nedod. Tā ir jānopelna. Un Mihaels ne jau tikai trasē izcīnīja savus titulus, bet arī smagi strādājot testos un cītīgi trenējoties. Viņa talantu apstrīdēt būtu smieklīgi.
Tādi skauģi kā Tu šķiet jau sen gaidīja, lai Mihaels NEBŪTU pirmais tādu vai citādāku apstākļu dēļ. Visam savs laiks. Tagad viņš var ne tikai braukt, bet arī konsultēt jaunāko komandas biedru. Pieredzes viņam netrūkst.
Man prieks, ka Mihaels piedalās sacīkstēs un tos 7 čempiona titulus nekad neviens viņam neatņems, tāpēc samierinies, ka viņš ir un būs autosporta panākumiem bagātākā LEĢENDA
protams tev es piekrītu, bet runa ir par to, ko viņš tagad grib sasniegt F1 un vai tas ir tā vērts? Tagad viņu salīdzinās ar citiem, kaut ar to pašu Rosbergu. Manuprāt vajadzēja pielikt visam punktu

     [+] [-]

, 2010-04-04 23:07, pirms 15 gadiem
pūce rakstīja: protams tev es piekrītu, bet runa ir par to, ko viņš tagad grib sasniegt F1 un vai tas ir tā vērts? Tagad viņu salīdzinās ar citiem, kaut ar to pašu Rosbergu. Manuprāt vajadzēja pielikt visam punktu
Nē, nu pagaidām izskatās, ka Mihaels tiešām ir par vecu, bet ir jau bijuši precedenti, ka arī čempioni pārgājuši uz vājākām komandām, turklāt rezultāti nav bijuši tie labākie. Tagad ir nedaudz līdzīgi, turklāt "MercedesGP" noteikti nav tās ātrākās mašīnas.
Ja Šumis sezonu pabeigs, piemēram 6.vietā, tas būs lielisks sasniegums tādā vecumā.
Jā, atceros visas tās reklāmas pirms sezonas sākuma, kuras viņu cēlā saulītē, bet jau vairāk bija reklāmas triks. Cilvēks patiesībā vienkārši vēlējās atkal sajusties jauns
Īstie fani viņu noteikti nenosodīs, jo tie labi zina, kā viņu elks brauca savos ziedu laikos.
Manis pēc, lai jau cilvēks papriecājas.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-05 01:17, pirms 15 gadiem
1) Nav nozimes, cik atra ir Mercedes, ja Rosbergs ir augstak katra sacikste. 2) Par Sennu nav nekadas runasanas, vins ir un bus labakais. 3)Paldies Luisam par sho saciksti! Bauda skatities taas apdzisanas! Par Fetelu ne silts, ne auksts.

  +3 [+] [-]

, 2010-04-05 01:19, pirms 15 gadiem
Aa, Hose kapec Tu vairs nefano par Masu? Vai man atkal skauzh, ka vins nevar apdzit Toro Roso?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-05 08:27, pirms 15 gadiem
Formulu neskatos,bet skatoties to tabulu prieks par Vetelu Hulkenbergu,Zutilu un hmm,,,Algersuari.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-05 08:38, pirms 15 gadiem
Es par RENO,Tur brauc musejie!Bijusie sociki!

     [+] [-]

, 2010-04-05 10:47, pirms 15 gadiem
Labrit !!!A KO TAD TU SAKI PAR TO KA SAVOS SPORTA VEIDOS ATGRIEZAS TADAS ZVAIGZNES ka maikls Dzordans, Mario Lemje, Maiks Taisons, Lens Armstrongs...vini visi savlaika aizgaja no profesionala sporta un tad atkal atgriezas!!!
pūce rakstīja: viņi ir pietiekami prātīgi lai to nedarītu!