Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

Gloks nav zinājis kopvērtējuma situāciju

Gloks nav zinājis kopvērtējuma situāciju
Timo Gloks
Foto: AFP

Pirmās Formulas (F-1) "Toyota" komandas pilots Timo Gloks, kura pēdējā apļa neveiksmīgais sniegums vakardienas Brazīlijas "Grand Prix" laupīja "Ferrari" brazīliešu braucējam Felipem Masam čempiona titulu, atzinis, ka nav bijis lietas kursā par situāciju čempionāta kopvērtējumā.

Atgādināsim, ka Massa finišēja pirmais un viņa līdzjutēji jau sāka svinēt uzvaru arī kopvērtējumā, bet pēdējā līkumā otram titula pretendentam Luisam Hamiltonam ar "McLaren" formulu izdevās apsteigt lēni braucošo Gloku, kurš nebija devies nomainīt riepas. Iegūtā piektā vieta posmā ļāva Hamiltonam kļūt par 2008. gada sezonas uzvarētāju individuālajā pilotu vērtējumā.

"Es koncentrējos tikai uz savu sniegumu trasē, tādēļ man nebija ne mazākās nojausmas, ka varu kaut kādā veidā ietekmēt cīņu par uzvaru čempionāta kopvērtējuma. Mūsu komanda izvēlējās riskēt un atstāt sausā laika riepas, bet pēdējā aplī sākās pārāk spēcīgs lietus. Risks sevi attaisnoja tikai daļēji," sacīja Gloks.

"Pat nezināju, kurā vietā precīzi Luiss mani apdzina, jo man garām pabrauca vairākas mašīnas vienlaikus. Mans galvenais uzdevums bija noturēt formulu trasē, un protams, ka nebija tāda doma palīdzēt Massam vai Hamiltonam. Šādā situācijā ir neiespējami kaut ko ieplānot," piebilda "Toyota" pilots.

Gloks arī izteica cerību uz "Ferrari" pilota sapratni. "Man ļoti žēl, ka tā sanāca, bet domāju Massa izpratīs to situāciju, kādā atrados. Nevarēju to izmainīt. Jāsaprot ir arī tas, ka pirms šī posma bija vēl 17 sacīkstes, kurās bija iespējams gūt papildus punktus, Felipe varēja iekrāt vairāk punktu, taču tas neizdevās," teica braucējs.

Izmantotie resursi:
autosport.com
sports.ru

  -1 [+] [-]

, 2008-11-03 16:48, pirms 16 gadiem
S.T.A.T. rakstīja: Lielākais RESPECT Luisam, jo pilnīgi visi izņemot viņa komandu bija pret viņu un bija gatavi palīdzēt Masam! Tas ir lieliski ka viņam beidzot paveicās un viņš ieguva šo 5to vietu kas garantēja čmpiontitulu!
Neatstāsti man sporta ziņas ar peroniskā vērtējuma sajaukumu. Mans tāpat fano par citiem, kas nav nedz sarkani, nedz sudrabaini, nedz arī dzeltenoranži. Vienkārši tas Mclaren laboratorijas mēģenē izaudzinātais jefiņš nu ir pēdējais par ko turēt īkšķus.

  -2 [+] [-]

, 2008-11-03 16:53, pirms 16 gadiem
Nu ta vienkarsi sanaca ... hamiltonam paveicas un vis ... :d ko jus te ta ardas

  +2 [+] [-]

, 2008-11-03 17:06, pirms 16 gadiem
jāsaprot ir arī tas, ka pirms šī posma bija vēl 17 sacīkstes, kurās bija iespējams gūt papildus punktus, Felipe varēja iekrāt vairāk punktu, taču tas neizdevās," teica braucējs.
gluži manas domas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-03 17:33, pirms 16 gadiem
evertonian rakstīja: Un tagad visi vainos Gloku pie kkā kur viņš it nemaz nav vainīgs...
kaa tu ziini, ka nav vainiigs???

  +3 [+] [-]

, 2008-11-03 17:34, pirms 16 gadiem
Maarisss rakstīja: kaa tu ziini, ka nav vainiigs???
viņš zin tāpēc, ka viņam ir veselais saprāts...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-03 17:35, pirms 16 gadiem
xZ rakstīja: Neatstāsti man sporta ziņas ar peroniskā vērtējuma sajaukumu. Mans tāpat fano par citiem, kas nav nedz sarkani, nedz sudrabaini, nedz arī dzeltenoranži. Vienkārši tas Mclaren laboratorijas mēģenē izaudzinātais jefiņš nu ir pēdējais par ko turēt īkšķus.
Tas jefiņš ir šobrīd labākais braucējs F1! Un šo titulu viņam var atņemt tikai nākošgad Brazīlijā!
Slēpts komentārs: Maarisss

  -1 [+] [-]

, 2008-11-03 17:43, pirms 16 gadiem
sitas ir baigi divaini. kapec gloks saka braukt lenak un palaida tos braucejus pa prieksu, kad bij jau finisejis masa. vins tacu vareja jau kada cita likuma sabremzeties, jo lietus saka lit jau pirms tam. tada sajuta kad gloks uzzinaja kad masa finiseja pirmais un palaida tos parejos kopa ar hamiltonu . ja ta tam bija janotiek tad laikam bija.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-03 17:56, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nepiekrītu,jo paši BMW bosi atzīst,ka ir sezonas gaitā zaudējuši izaugsmi formulas attīstībā gan Ferārī,gan McLaren, un nav pamata cerēt,ka nākošsezon būs kas savādāk! Kaut gan-kas zin!
Es gan labaak BMW sastaavaa Kubicu un Button redzeetu. Manupraat 2 labaakie brauceeji F1.

     [+] [-]

, 2008-11-03 18:10, pirms 16 gadiem
veids ka Gloks sapbremzeja un palaida garam bija vnk apsurds....
visu laiku braucot nemainiga atruma peksni pirms pedejiem diviem likumiem vins negrib risket..tadam ka vinam 5 vieta butu labs sasniegums laj to tik viegli atdotu....ka var noarganiozet sarunasanu?? to nedara sportisi bet komandu parstavji malas...jo pilota riciba ir pilniba paklauta komandai..ko vinam pazino to vins ar dara...ta ka ja nu bija pazinojums Glokam ka japalaiz garam tas ir pilnigi cuciski pret so sportu ka tadu, intrese par F 1 kritisies ja pieradisies fakts ka cempiona titulu var ari nopirkt...

  +1 [+] [-]

, 2008-11-03 18:12, pirms 16 gadiem
zzx rakstīja: veids ka Gloks sapbremzeja un palaida garam bija vnk apsurds....
visu laiku braucot nemainiga atruma peksni pirms pedejiem diviem likumiem vins negrib risket..tadam ka vinam 5 vieta butu labs sasniegums laj to tik viegli atdotu....ka var noarganiozet sarunasanu?? to nedara sportisi bet komandu parstavji malas...jo pilota riciba ir pilniba paklauta komandai..ko vinam pazino to vins ar dara...ta ka ja nu bija pazinojums Glokam ka japalaiz garam tas ir pilnigi cuciski pret so sportu ka tadu, intrese par F 1 kritisies ja pieradisies fakts ka cempiona titulu var ari nopirkt...
Visas sarunas ko komanda caur radio saka visi var dzirdēt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-11-03 18:37, pirms 16 gadiem
seminsh rakstīja: viņš zin tāpēc, ka viņam ir veselais saprāts...
par vinja veselo sapraatu nenjemos spriest..:-)

     [+] [-]

, 2008-11-03 18:42, pirms 16 gadiem
zzx rakstīja: veids ka Gloks sapbremzeja un palaida garam bija vnk apsurds....
visu laiku braucot nemainiga atruma peksni pirms pedejiem diviem likumiem vins negrib risket..tadam ka vinam 5 vieta butu labs sasniegums laj to tik viegli atdotu....ka var noarganiozet sarunasanu?? to nedara sportisi bet komandu parstavji malas...jo pilota riciba ir pilniba paklauta komandai..ko vinam pazino to vins ar dara...ta ka ja nu bija pazinojums Glokam ka japalaiz garam tas ir pilnigi cuciski pret so sportu ka tadu, intrese par F 1 kritisies ja pieradisies fakts ka cempiona titulu var ari nopirkt...
pilniibaa tev piekriitu....:-) Nav reaali zaudeet tik daudz sekunzhu peedeejaa aplii, it sevishkji peedeejaa sektoraa un savu vietu arii atdeva bez ciinjas, tas lieki pieraada to, ka tr taa lieta nav tiira. Visi normaali sportisi peedeejaa liikumaaaa kaut arleenaaku mashiinu, bet censtoss notureet aizmuguree braucoshos....Sports ir netiirs bizness!!!!

  +4 [+] [-]

, 2008-11-03 18:48, pirms 16 gadiem
Neesmu Ferari fans, līdz ar to gribēju, lai uzvar Hamiltons.Hamiltons visu sezonu bija labāks un stabilāks un ne velti pirms pēdējā posma bija tos 7 punktus priekšā.
Uz Hamiltonu bija milzīgs psiholoģisks spiediens, jo iespējams, ja viņš arī šogad nevinnētu, visdrīzāk gan viņš pats sevi, gan citi viņu norakstītu.....Un mēs zaudētu iespējams slavenāko nākotnes čempionu pēc M.Šumahera ēras.
Līdz ar to Hamiltons pēdējā posmā brauca maksimāli piesardzīgi, lai izpildītu minimālo uzdevumu - nopelnītu tos dažus punktus, kaut gan visdrīzāk viņam nebūtu bijis problēmu cīnīties ar Raiko par 3 vai pat 2 vietu.Tikai protams, kāpēc dot iemeslu saviem "draugiem" Alonso vai Raiko kaut mazāko iemeslu viņu izsist no trases un ietekmēt cīņu par titulu.
Tomēr kā redzams šī piesardzīgā taktika gandrīz iegāza, jo formulas dievi gribēja lai nākamais čempions brauc kā nākamais čempions, līdz ar to lietus sacīkstes beigās un Fetela apdzīšanas manevrs parādīja, ka sportā shēmošana cauri neiet. Par laimi šoreiz iztika tikai ar brīdinājumu. Un Hamiltons tomēr kļuva par čempionu.
Lai piedod Masas fani, nu nav viņš čempions - labs braucējs, bet ne vairāk, un nākotne visdrīzāk to pierādīs, tāpat kā Raiko diez vai kādreiz vēl būs čempions, ja vien protams Ferari nebūs tehniski galvas tiesu pārāki par pārējiem.
Fetels - grūti pateikt perspektīva ir. Domāju, ka gala vārdu nav teicis Alonso un nebrīnīšos, ja mašīna atļaus cīnīsies par titulu. Intrigas ziņā 2 pēdējie F1 bija fantastiski. Uz to ceru arī turpmāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-03 22:31, pirms 16 gadiem
sakiet, ko gribiet bet hamiltons vienalga ir idiots! vinjsh nebija pelniijis titulu, nu vismaz tik aatri nee! Man vinjsh besii tikai tapeec, ka kopsh 13 gadu vecuma ir ticis barots ar zelta karotiiti un visaas saciikshu seerijaas braucis mclaren atbalstiita komanda, znachit ar vienu no labakaajam tehnikam, vinjam viss vienmeer ir bijis nolikts priekshaa, nekas nebija jaizcina saviem speekie, maclarens visu vinjam iedeva! saliidzinoshi citi piloti ir ciiiniijushies par savu vietu zem saules ar ceriibu kaadu dienu braukt f1 un peec tam labaa komandaa! lielaaka dalja tagadeejo pilotu ir saakushi vaajas komanda, tas pat kimi brauca minardi vienu sezonu! a hamiltons uzreiz brauc mclaren, nu cmon un taads esot naakoshais shumahers! da vinjsh shumaheram dvieljus var pienest!

  -1 [+] [-]

, 2008-11-03 22:31, pirms 16 gadiem
nu naivei letinji labpraat redzeetu virsrakstu - Ferrari izmet Kimi Fuckinenu un vinja vietaa njem Šlēgelmilhu. Atmostās pirmais latvietis F1 nebuus aatraak kaa peec 2000 gadiem.

     [+] [-]

, 2008-11-03 22:35, pirms 16 gadiem
kuklitis25 rakstīja: Buttons patlaban Fetelam var dvieliiti pienest un dzeriena pudeli, bet ne tikt saliidzinaats kaa brauceejs meistariibaa !
un tu vari iedot kukuliiti muusu celju policistam, bet ne pasuukaat kaadam no F1 pilotiem. Buttons jau sen ir sasniedzis augstaakas virsotnes par Vettelu, nesaprotu, ko tu tur dirs, ka Vettels labaaks, luudzu pieraadiijumus, kur nebuutu 2x labaaki sasniegumi no Button pretii!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-03 22:41, pirms 16 gadiem
kuklitis25 rakstīja: Buttons patlaban Fetelam var dvieliiti pienest un dzeriena pudeli, bet ne tikt saliidzinaats kaa brauceejs meistariibaa !
Un peec vienas saciikstes kur Vettels peekshnji negaidiiti lietus deelj un komandas pareizaas taktikas, bez nekaadas savas braukshanas maakas, iznjemot vienu VIEGLU(ar uzsvaru tik tieshaam) apdziishanas manevru paar hamiltonu juus ieceljat Vettelu uzreiz par chempionu?

psc "inteligjences augstaakaa paraugmaaksla".

     [+] [-]

, 2008-11-03 23:18, pirms 16 gadiem
Koks_ar_2_galiem rakstīja: Un peec vienas saciikstes kur Vettels peekshnji negaidiiti lietus deelj un komandas pareizaas taktikas, bez nekaadas savas braukshanas maakas, iznjemot vienu VIEGLU(ar uzsvaru tik tieshaam) apdziishanas manevru paar hamiltonu juus ieceljat Vettelu uzreiz par chempionu?
psc "inteligjences augstaakaa paraugmaaksla".
Tu izliecies vai tiešām esi?
Pastāsti, ko ievērības cienīgu Batons ir paveicis savos 28 gados? Karjeras sākumā viņš arī tika uzskatīts par perspektīvu, bet kopš tā laika nekāds būtisks progress tā arī nav noticis. VARBŪT ka tā būs arī ar Fetelu, bet viņa talantu šobrīd redz gan parasti F1 līdzjutēji, gan F1 eksperti- tikai ne Tu! Paskaties kaut vai, kur atrodas tabulā viņa komandas biedrs un kur viņš pats. Jau tas vien liek aizdomāties.

     [+] [-]

, 2008-11-04 08:48, pirms 16 gadiem
Viss jau būtu labi un arī es piekrītu,ka ar nobrauktām sausajām riepām lietū ir grūti pabraukt,bet vai tad tāpēc ir jāizbrauc ārā no ideālās trajektorijas?Pie tam brīdī kad līdz finišam var ar roku sasniegt un tieši tad kad Vetels ar Hamiltonu bij aizmugurē? Nu XVZ....... ';

     [+] [-]

, 2008-11-04 22:44, pirms 16 gadiem
ko tu tur vari stāstīt lai arī kā lija lietus nu 15 sekundes pat ne pa veselu apli
smieklīgi
cik mclaren samaksāja?
un tik lēni nu pat citi otrā desmita braucēji nebrauca ar sausā laika riepām

     [+] [-]

, 2008-11-04 22:46, pirms 16 gadiem
Un palaida arī garam tāpēc ka lielie vīri taču bija teikoši lai hamiltonam ar massu netraucē

     [+] [-]

, 2008-11-05 11:04, pirms 16 gadiem
ES negribu parmest neko Hamiltona faniem, bet man liekas ka Gloks pats noklust nesaskanas ar savu teikto!
Ka vinsh var teikt, ka megjina cinities par labu savai komandai, ja pedeja likumu neizbrauc par idealo trajektroiju pie tam velkoties aiz viena atpalikusha 5metrus uz aaaru no trajektorijas!!??

Tas ir tas jocigais!

     [+] [-]

, 2008-11-05 11:09, pirms 16 gadiem
zzx rakstīja: veids ka Gloks sapbremzeja un palaida garam bija vnk apsurds....
visu laiku braucot nemainiga atruma peksni pirms pedejiem diviem likumiem vins negrib risket..tadam ka vinam 5 vieta butu labs sasniegums laj to tik viegli atdotu....ka var noarganiozet sarunasanu?? to nedara sportisi bet komandu parstavji malas...jo pilota riciba ir pilniba paklauta komandai..ko vinam pazino to vins ar dara...ta ka ja nu bija pazinojums Glokam ka japalaiz garam tas ir pilnigi cuciski pret so sportu ka tadu, intrese par F 1 kritisies ja pieradisies fakts ka cempiona titulu var ari nopirkt...
Vot pilnigi pareizi! Var redzet ka cilveks kko sajedz par F1! Patiesham!

     [+] [-]

, 2008-11-05 19:32, pirms 16 gadiem
the_power rakstīja: sakiet, ko gribiet bet hamiltons vienalga ir idiots! vinjsh nebija pelniijis titulu, nu vismaz tik aatri nee! Man vinjsh besii tikai tapeec, ka kopsh 13 gadu vecuma ir ticis barots ar zelta karotiiti un visaas saciikshu seerijaas braucis mclaren atbalstiita komanda, znachit ar vienu no labakaajam tehnikam, vinjam viss vienmeer ir bijis nolikts priekshaa, nekas nebija jaizcina saviem speekie, maclarens visu vinjam iedeva! saliidzinoshi citi piloti ir ciiiniijushies par savu vietu zem saules ar ceriibu kaadu dienu braukt f1 un peec tam labaa komandaa! lielaaka dalja tagadeejo pilotu ir saakushi vaajas komanda, tas pat kimi brauca minardi vienu sezonu! a hamiltons uzreiz brauc mclaren, nu cmon un taads esot naakoshais shumahers! da vinjsh shumaheram dvieljus var pienest!
Pilniibaa piekriitu!