Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

Gloks nav zinājis kopvērtējuma situāciju

Gloks nav zinājis kopvērtējuma situāciju
Timo Gloks
Foto: AFP

Pirmās Formulas (F-1) "Toyota" komandas pilots Timo Gloks, kura pēdējā apļa neveiksmīgais sniegums vakardienas Brazīlijas "Grand Prix" laupīja "Ferrari" brazīliešu braucējam Felipem Masam čempiona titulu, atzinis, ka nav bijis lietas kursā par situāciju čempionāta kopvērtējumā.

Atgādināsim, ka Massa finišēja pirmais un viņa līdzjutēji jau sāka svinēt uzvaru arī kopvērtējumā, bet pēdējā līkumā otram titula pretendentam Luisam Hamiltonam ar "McLaren" formulu izdevās apsteigt lēni braucošo Gloku, kurš nebija devies nomainīt riepas. Iegūtā piektā vieta posmā ļāva Hamiltonam kļūt par 2008. gada sezonas uzvarētāju individuālajā pilotu vērtējumā.

"Es koncentrējos tikai uz savu sniegumu trasē, tādēļ man nebija ne mazākās nojausmas, ka varu kaut kādā veidā ietekmēt cīņu par uzvaru čempionāta kopvērtējuma. Mūsu komanda izvēlējās riskēt un atstāt sausā laika riepas, bet pēdējā aplī sākās pārāk spēcīgs lietus. Risks sevi attaisnoja tikai daļēji," sacīja Gloks.

"Pat nezināju, kurā vietā precīzi Luiss mani apdzina, jo man garām pabrauca vairākas mašīnas vienlaikus. Mans galvenais uzdevums bija noturēt formulu trasē, un protams, ka nebija tāda doma palīdzēt Massam vai Hamiltonam. Šādā situācijā ir neiespējami kaut ko ieplānot," piebilda "Toyota" pilots.

Gloks arī izteica cerību uz "Ferrari" pilota sapratni. "Man ļoti žēl, ka tā sanāca, bet domāju Massa izpratīs to situāciju, kādā atrados. Nevarēju to izmainīt. Jāsaprot ir arī tas, ka pirms šī posma bija vēl 17 sacīkstes, kurās bija iespējams gūt papildus punktus, Felipe varēja iekrāt vairāk punktu, taču tas neizdevās," teica braucējs.

Izmantotie resursi:
autosport.com
sports.ru

     [+] [-]

, 2008-11-03 11:25, pirms 16 gadiem
oscarsq rakstīja: piekriitu par visiem 100%!!! Ferrari var vainoti tikai pashi sevi... Gloks vienk deva mums mazu ceriibas starinju... un par to Timo Paldies!!!

man tika izheel ka Vettels nakamgad vel nebuus tadaa kartiiga konkuretespeejiigaa komandaa... Mateshics vareeja puiku paardot, ljaut izpirkt kontraktu kadam no grandiem.. tad man nebuutu gruutiibas atgriezties regulaara f1 skatiitajaa ierindaaa
Lai paliek pagaidām kā ir,jo Vetels aizejot uz kādu grandu komandu par otru pilotu var arī daudz ko zaudēt! Kaut arī šosezon Sarkanie Buļļi bija mazspējīgi,tomēr nākošā sezonā var daudz kas mainīties līdz ar visiem jaunajiem tehniskiem jauninājumiem! Lai džeks vairāk apbružājas F1,un tad jau arī rezultāti neizpaliks!

     [+] [-]

, 2008-11-03 11:27, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Lai paliek pagaidām kā ir,jo Vetels aizejot uz kādu grandu komandu par otru pilotu var arī daudz ko zaudēt! Kaut arī šosezon Sarkanie Buļļi bija mazspējīgi,tomēr nākošā sezonā var daudz kas mainīties līdz ar visiem jaunajiem tehniskiem jauninājumiem! Lai džeks vairāk apbružājas F1,un tad jau arī rezultāti neizpaliks!
domaaju, ka Vettels vareetu ar Kubicu normaali ar BMW noplosiities. Ferrari Vettelam vieta neatradiisies noteikti, bet Mclaren man liekas, ka naakamsezon vareetu buut aiz BMW, jo MClareni staav uz vietas attiistiibaa, bet BMW ir strauja izaugsme.

     [+] [-]

, 2008-11-03 11:28, pirms 16 gadiem
oscarsq rakstīja: JA kaads man varees argumenteeti paskaidrot kaa buutu bijis iespejemas Gloklu " uzpirklt" shajaas 6 minuutes, es tam uzsaukshu Henessy..
nopietni!! bet tad buus jaatbild arii uzmaniem jautajumiem un jaapskaidro - kaa to varetu noorganizeet...
Itkā vīsi būtu alkoholiķi. LS 100 uz rokas un argumentācija būs uz vietas.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-03 11:30, pirms 16 gadiem
interesanti būtu paskatīties Trulli un Gloka laiku, kādā nobrauca pēdējo apli, tik nevaru atrast nekur, jo abi tak brauca ar sausajām riepām

  +1 [+] [-]

, 2008-11-03 11:30, pirms 16 gadiem
Koks_ar_2_galiem rakstīja: domaaju, ka Vettels vareetu ar Kubicu normaali ar BMW noplosiities. Ferrari Vettelam vieta neatradiisies noteikti, bet Mclaren man liekas, ka naakamsezon vareetu buut aiz BMW, jo MClareni staav uz vietas attiistiibaa, bet BMW ir strauja izaugsme.
Nepiekrītu,jo paši BMW bosi atzīst,ka ir sezonas gaitā zaudējuši izaugsmi formulas attīstībā gan Ferārī,gan McLaren, un nav pamata cerēt,ka nākošsezon būs kas savādāk! Kaut gan-kas zin!

  +5 [+] [-]

, 2008-11-03 11:32, pirms 16 gadiem
haa2o rakstīja: ahh mazie puishelji...buutu priecaajushies, ka Gloks meegjinaaja finisheet bez boksu apmekleejuma, jo ja vinjsh buutu iebraucis boksos 1-3 apljus pirms beigaam, tad turpinaatos shii muldeeshana par nogodiigu uzvaru! Siikie, izraudaties taa kaartiigi, jo shis ir chempiona gads!!! varu iedomaaties juusu feisus tad, kad pateica, ka Hamiltons ir finisheejis . taa jums vajag, siikaas utis...lieciet miinusus cik gribat, jo man tas ir pie vienas vietas. sho diskusiju vairaak neskatiishos un neko neredzeeshu, ja kaads bezsmadzenju raapulis man kaut ko atbildees ...

We are the champions, we are the champions, no time for LOOSERS (ferrari) coz we are the CHEMPIONS!!!
taatad tavupraat shis tavs posts ir intelekta paraugdemonstreejums un "pilnsmadzenju nobriedusha cilveeka domu grauds" ???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-11-03 11:35, pirms 16 gadiem
Gloks ir mans,visas Anglijas,vácijas un visu mclaren fanu varonis mums ir pirmais tituls péc Mikas joprojám esmu stará

  +1 [+] [-]

, 2008-11-03 11:38, pirms 16 gadiem
oscarsq rakstīja: pie kaaa tad Massa vainiigs?? shoto es iisti nesapratu, kaa tu to domaaa??? neviens nekur nav vainiigs skaista sezona - ir uzvareetaji ir zaudeetajai?? pie kaa MAssa vainiigs???
Ka neuzvarēja čempionātā.

  +2 [+] [-]

, 2008-11-03 11:38, pirms 16 gadiem
Koks_ar_2_galiem rakstīja: pa radio sazinaaties tak var(bet tad jau buutu uzrauti). Bet neticu, ka Gloks tika uzpirkts, vai arii ka kaut kas ticis speciaali dariits. Taada ir dziive un taads ir sports, ka vienaa aplii var kljuut par chempionu, vai zaudeetaaju.
pa radio sazinaaties nav iespejams, jo vsias Radio sarunas tiek noklausiitas.. un shaubos ka Timo bija liidiz mobilais telefons

vaklar viens meegjinaja iestaatsiit ,aka vareeja tak vienotuies jau ieprieksh!! nu un patr ja pieljaujam, ka Mclaren bija TIK stulbi lai vienotos ar komandam (saja gadiijumaa ar Toyota) par mistsiku " paliidziibu" riskejot ka tiek uzkjerti - tad kada vella peec Toyota nesauca Timo ieksha boskos , lai tadejaadi paliidzetu Mclaren un aiztaupiitu lieku stresu??? kapeeec Toyota riskeeja un palika ar sauaa laika rieopaam trasee, taadejaadi paliidzot tikai un vieniifi Ferrari (u nsev ar protams, ja viss izdotos ka bija iecereets)...

tatad ja buutu bijusi uzpiorkshana taa vareeja notikt tikai tajaas 6 minuutees, kad Mclaremn sapreata - Toyota boskoss iekshaa neies, liidz ar to Luiss paliks tikai 6...

tatad: konspiraaicjas teorijas aizstavji tiesham griob ieksaidrot, ka shajaas 6 minuutes Deniss vai kad Mclaren darbonis paspeeja savazaniit Toyota parstaavjus un vienoties (?????) par paliidziibu???? Nez kaa gan tas nbotikaas... 6 miinuushu laikaa isti pat saveicinaaties nevar paspeet - kur nu vel par kautko vienoties.. un pat ja vienoshanas zibens atros temnpos buutu notikusi 9kas gan ir tikpat iespejams, kaa manas vecmaaminjas uzvara Njujorkas maratonaaa) - kaa gan Toyota vadiiba speeja sho vienoshanos izpildiit un savam pilotam Glokam dot attieciigo paveeli??? ar morsas signaaliem??? ar peidzheri Timo kabataaa???

  +3 [+] [-]

, 2008-11-03 11:39, pirms 16 gadiem
oscarsq rakstīja: taatad tavupraat shis tavs posts ir intelekta paraugdemonstreejums un "pilnsmadzenju nobriedusha cilveeka domu grauds" ???
Neņem galvā mazgadīga pirdēja purkšķi!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-03 11:39, pirms 16 gadiem
gattiss rakstīja: Gloks ir mans,visas Anglijas,vácijas un visu mclaren fanu varonis mums ir pirmais tituls péc Mikas joprojám esmu stará
es gan teiktui ka Gloks ir cilveks kas jumssagaadaaja lieku nervu paarbaudi... bet visai f1 pasaulei - lielisku izraadi

  +4 [+] [-]

, 2008-11-03 11:40, pirms 16 gadiem
Pēdējais aplis
Trulli - 1:44.800
Gloks - 1:44.731

Domāju, ka visiem sazvērestību meklētājiem nav jēgas apšaubīt Gloka nevarēšanu pēdējā aplī, lai gan pēdējais sektors Glokam par 2.2 sekundēm sliktāks nekā Trulli, bet būtu izskaidrojams ar uzmanīgu braukšanu pēdējos līkumos, kad Glokam riņķī bija ievērojams skaits formulu. Bet tā pat Hamiltons beigās par 2.8 sekundēm apsteidza Gloku.

  +3 [+] [-]

, 2008-11-03 11:42, pirms 16 gadiem
starp citu - es pec vakardienas garaa sopama lielajaaa rakstaa par hamiltona uzvaru emsu noblokjeets.. ka tur ir ar tiem blokjeetajiem lietotaajiem?? tas ir neatgriezeniski uz visu muuzhu??? zheel - bija vecaakais profils esportaa ... ;(

iisti pat neiznu par ko mani noblokjeeja- ja neskaita to ka nosaucu LNT komenteetaajus par auniem un "profinjiem" (neredzu gan kas tur buutu tiok nepareizs), nekadas rupjiibas ick atceros nelietoju - tas arii nav tak iespejamams - esports visus cenzee...

  +1 [+] [-]

, 2008-11-03 11:42, pirms 16 gadiem
pilnigi piekritu glokam, vins pirms lietus skasanas bija 7 vieta bet hamis 4, hamis un visi parejie iebrauca bosksos un atkrita uz 6 vietu bet gloks bija 4. ja lietus nebutu pienemies speka vinam buut bijusi iespeja cinities pat par pjedestalu jo tikai nedaudz slapja trase sausas riepas iet ieverojami atrak neka slapjas riepas, bet sanaca ta ka saka lit stiprak un viss ceretais bija kakim zem astes, stipra lietu noturesanas trase ar sausa laika riepam jau ir sasniegums.
butu gloks iebraucis boksos tapat ka parejie, butu vins kada 8 vieta.

  +2 [+] [-]

, 2008-11-03 11:45, pirms 16 gadiem
Tu saki? rakstīja: Itkā vīsi būtu alkoholiķi. LS 100 uz rokas un argumentācija būs uz vietas.
aiziet - der arii 100 ls atspeeko manu garo peneteri ko uzrakstiiju sheit pat...

  +1 [+] [-]

, 2008-11-03 11:46, pirms 16 gadiem
Es ar biju par Massu, bet nu tādus murgus izdomāt, kā te daži saka par plānotu vienošanos utt., var takš tikai kāds kuram nav izpratne par konkrēto gonku nekāda. Tad jau Hamiltonam bija jāvienojas bezmazvai ar 1/2 visu braucēju, un drošības pēc ar atlikušo daļu, lai neieskrien sānos, kad ies uz apdzīšanu pa apli!
Gonka no skatītāja viedokļa bija sasodīti interesanta, un sezonas noslēgums vismaz tikpat interesants kā pagājušajā gadā, tik nobeigums diemžēl krietni bēdīgāks. Prieks vienīgi par KIMI, ka atkaroja 3. vietu kopvērtējumā no Kubicas!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-03 11:47, pirms 16 gadiem
Lai kā arī būtu bijis, Massa tomēr atzīst savu pakārsienu un nebilst neko, ka kāds būtu piepalīdzējis. Bet liels prieks ka Hamja fani ir vienā lietā aplauzušies- NEVIENS Hami NETARANĒJA. Kubiks gan piepalīdzēja Fetelam tikt garām Hamim.
No visas sirds sveicu Hamja fanus!
Es pats aiz kreņķa kortelīti izrāvu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-03 11:54, pirms 16 gadiem
zel gloka, kursh ne savas vainas peec nonaacis krustuguniis... aciim redzami ka vinjss knapi tureeja to formulu trasee. jau uzreiz kaa rezeeju, ka gloks nav nomainiijis domaaju ka kas taads vareetu notikt... lai cik ljoti neciestu hamiltonu, bet situaacija ir taada kaa ir un nekas tur nav mainaams un vainojams-vismazaak jau gloks, kuram pateicoties masam vispaar radaas ticiiba.... protams zel, jo vairaak taapeec, ka maz ticams ka massa veel kaadu reizi nonaaks tik pat tuvu titulam... patiesiibaa vinjss ieies veesturee skiet kaa vistuvaak titulam esossais bet tomeer neizciiniijussais... peedeejais liikums... njaaa-ljauns liktenja joks...

     [+] [-]

, 2008-11-03 11:55, pirms 16 gadiem
sandris1 rakstīja: nu bljin, a ja vins buutu aizbraucis mainiit riepas, hamiltons toc butu pirms vina, taa kaa, nav te ko debateet...
pilnīgi piekrītu! Tas jau paliek neinteresanti. Sāksim labāk apspriest jauninājumus nākošajam gadam. Sliki var likt dominēt komandām kuras šogad palika ēnā! Vai ne?

  +1 [+] [-]

, 2008-11-03 11:57, pirms 16 gadiem
pūce rakstīja: pilnīgi piekrītu! Tas jau paliek neinteresanti. Sāksim labāk apspriest jauninājumus nākošajam gadam. Sliki var likt dominēt komandām kuras šogad palika ēnā! Vai ne?
domineet diezvai..shaubos ka kaada komandaa tik driiz atkal baigi dominees f1... izmaksui samazinaajums un tehnologjiju ierobezhoshasna padara sho sportu liidzvertiigaaku.. tiesa lielajama komandam tas nepatiik, jo f1 vinjam ir jauno tehnologjiju meka - iespeja paziimeeties visaugstakajaa liimenii...

  +1 [+] [-]

, 2008-11-03 11:58, pirms 16 gadiem
marexels rakstīja: zel gloka, kursh ne savas vainas peec nonaacis krustuguniis... aciim redzami ka vinjss knapi tureeja to formulu trasee. jau uzreiz kaa rezeeju, ka gloks nav nomainiijis domaaju ka kas taads vareetu notikt... lai cik ljoti neciestu hamiltonu, bet situaacija ir taada kaa ir un nekas tur nav mainaams un vainojams-vismazaak jau gloks, kuram pateicoties masam vispaar radaas ticiiba.... protams zel, jo vairaak taapeec, ka maz ticams ka massa veel kaadu reizi nonaaks tik pat tuvu titulam... patiesiibaa vinjss ieies veesturee skiet kaa vistuvaak titulam esossais bet tomeer neizciiniijussais... peedeejais liikums... njaaa-ljauns liktenja joks...
Tāpat kā savulaik Irvains tādu vēsturi mums raksta Ferrari...

  +2 [+] [-]

, 2008-11-03 12:00, pirms 16 gadiem
gloks ir muļķis,ka attaisnojas!viņam tas nav jaadara ferrari fanu priekšaa!taa ir saciikste galu galaa!

     [+] [-]

, 2008-11-03 12:00, pirms 16 gadiem
oscarsq rakstīja: aiziet - der arii 100 ls atspeeko manu garo peneteri ko uzrakstiiju sheit pat...
Piedod, bet tas nebūšu es. Neesmu stulbs rasists un arī nevēlos taisīt murugus izcila F1 sezonas nobeiguma dēļ.

Pārējiem, nemēģiniet veidot konspirācijas teorijas un samierinaties ar to, ka notika kā bija. Ne viss šai pasaulē ir netīrs un negodīgs. Par cik Gloks un Toyota nav nekādi triumfa plauktiņu patstāvīgie iemītnieki, šīsreizes augstā pozīcija līdz lietum bija tikai komandas nopelns, pretēji citu komandu izvēlētajai stratēģijai.
Arī Ferrari nav zemu stāvoši F1 hiearhijā. Viss uzpeldētu agrāk vai vēlāk augšā.
Bet ko tur, ar rozā brīlēm apmautie F1 fanāti jau nespēj saprast mūžseno teicienu, sports paliek sports, jebkas var gadīties. Pagājušo gadu neviens nepiesējās, kā Kimi ieguva čempiona titulu. Šogad piesienas tikai tapēc, ka ir melnais uzvarējis. Samierinaties un gaidat nākamo sezonu.

     [+] [-]

, 2008-11-03 12:01, pirms 16 gadiem
Nav jau runa par to, ka kāds kļūdījās vai riskēja, braucot ar apstākļiem neatbilstošu aprīkojumu, bet par to, ka viss varēja būt arī savādāk. Un tāpēc jau arī ir šīs nievas par Gloga kļūdu gandrīz pēdējā līkumā. Apstākļu sakritība. Starp citu, Baričello pirms kādiem gadiem 5iem Hokenhaimā trešdaļu sacīkstes nobrauca ar slikiem pa pilnīgi slapju trasi un uzvarēja. Bet tas nu tā.

     [+] [-]

, 2008-11-03 12:04, pirms 16 gadiem
oscarsq rakstīja: domineet diezvai..shaubos ka kaada komandaa tik driiz atkal baigi dominees f1... izmaksui samazinaajums un tehnologjiju ierobezhoshasna padara sho sportu liidzvertiigaaku.. tiesa lielajama komandam tas nepatiik, jo f1 vinjam ir jauno tehnologjiju meka - iespeja paziimeeties visaugstakajaa liimenii...
laikam pa šerpu pateicu... jā spēki izlīdzināsies, bet pie reizes varētu mainīt punktu kārtību, boksos braukt tikai SC laikā un ierobežot mehāniķu skaitu pitstopā lai 1 maina 2 riepas un taml. lai komandas savus punktus nopelna ar darbu nevis tehnoloģijām.
Praktiski daudz ko var pārņemt no NASCAR.

  +3 [+] [-]

, 2008-11-03 12:06, pirms 16 gadiem
champion rakstīja: gloks ir muļķis,ka attaisnojas!viņam tas nav jaadara ferrari fanu priekšaa!taa ir saciikste galu galaa!
ak Dievs ?? kapeec tu domaa ka Gloks attaisnojas?? vinjam zhurnalisti uzdod jautaajumu (visticamaak itaalju)?? ko tad vinjam?? kluseeet??? ak Dievs man pat bail iedomaaties, kas tad notiktos vot tad gan uzpeldeetu konspiraacijas teorijas vienas peec otras!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-03 12:06, pirms 16 gadiem
Pēdējais F1 Brazīlijas aplis no BBC, kur var redzēt cik braucēji pabrauc garām Glokam. youtube.com: YouTube - Lewis Hamilton WINS 2008 World Title...

     [+] [-]

, 2008-11-03 12:08, pirms 16 gadiem
pūce rakstīja: laikam pa šerpu pateicu... jā spēki izlīdzināsies, bet pie reizes varētu mainīt punktu kārtību, boksos braukt tikai SC laikā un ierobežot mehāniķu skaitu pitstopā lai 1 maina 2 riepas un taml. lai komandas savus punktus nopelna ar darbu nevis tehnoloģijām.
Praktiski daudz ko var pārņemt no NASCAR.
iisteniiba tevis ietiketais pagarinaatu boksu ilgumu (tagadeejo 30 sekunzhu vieta tie varetu buut pat 45 50 sekundes)... tas svaukart varetu mudinat komandas izveleeties tikia 1 boksa tsrateegjiju... savukart 1 boska strateegjiaj noziimetu ka buutu jameegjina vairak apdziit trase nveis boksos...

es esmu PAr

  -4 [+] [-]

, 2008-11-03 12:12, pirms 16 gadiem
te tiesam tik daudz vientiesu, kuri tic, ka sezonas pedeja,izskirosaja sacikste braucejs nezin kopvertejuma situaciju ? tas idins patiesam tadu publicitati nav pelnijis (ja nu vienigi patiesam daunis talantigs). oskarsg, a kapec fetels massu nemegjinaja apdzit, kad vareja ? doma sarunaja paris minutes, ne ?

  +1 [+] [-]

, 2008-11-03 12:14, pirms 16 gadiem
Sazvèrestìbu piekritèji salìdziniet Gloka un Trulli pèdèjà apla laikus un redzèsiet, ka nekas nebija sarunàts. Es esu priecìgs par sàdu sezonu un jàcer, ka nàkamsezon bùs vèl interesantàk.

     [+] [-]

, 2008-11-03 12:14, pirms 16 gadiem
oscarsq rakstīja: iisteniiba tevis ietiketais pagarinaatu boksu ilgumu (tagadeejo 30 sekunzhu vieta tie varetu buut pat 45 50 sekundes)... tas svaukart varetu mudinat komandas izveleeties tikia 1 boksa tsrateegjiju... savukart 1 boska strateegjiaj noziimetu ka buutu jameegjina vairak apdziit trase nveis boksos...

es esmu PAr
punkti par ātrāko apli, vairāk apļiem 1 vietā utt. var sanākt arī, ka ar vienu stopu nepietiek un visi reizē SC laikā mestos boksos. Tas būtu stimulam apdzīt trasē nevis Hamja variantā neprasīties uz asumiem pēdējā gonkā!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-03 12:22, pirms 16 gadiem
Oscar,né - nervozèt lika Fetels,bet Gloks izglába

  +2 [+] [-]

, 2008-11-03 12:27, pirms 16 gadiem
Tu saki? rakstīja: Pēdējais F1 Brazīlijas aplis no BBC, kur var redzēt cik braucēji pabrauc garām Glokam. http://www.youtube.com/watch?v=0D63WnBwYWs
2. minūtē un 17. sekundē ir redzams šī gada lielākais aplauziens Dēļ tādiem momentiem ir vērts dzīvot