Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

F1 pasaules čempions Rosbergs negaidīti paziņo par karjeras beigām

Andrejs Siliņš

F1 pasaules čempions Rosbergs negaidīti paziņo par karjeras beigām
Niko Rosbergs paziņo par karjeras beigšanu
Foto:AFP/Scanpix

Novembrī par pasaules čempionu pirmajā formulā kļuvušais vāciešu pilots Niko Rosbergs piektdien pārsteidza sporta pasauli, paziņojot par karjeras beigšanu 31 gada vecumā.

"25 gadus pavadot autosportā, mans sapnis bija tikai viens - kļūt par F1 pasaules čempionu. Ar smagu darbu un ziedošanos tas vienmēr bijis mans mērķis. Tagad esmu to sasniedzis. Esmu uzkāpis savā kalnā, esmu tā virsotnē, tāpēc ir pareizais brīdis. Visvairāk šobrīd jūtos pateicību parādā visiem, kas mani atbalstījuši ceļā uz manu sapni," raksta Rosbergs.

"Šī sezona, teikšu jums tā, bija sasodīti grūta. Pēc pēdējo divu gadu sarūgtinājumiem šogad cīnījos kā traks katrā lietā, ko darīju. Iepriekšējās neveiksmes deva man motivāciju tādā līmenī, kāda tā nebija bijusi nekad iepriekš. Protams, tas ietekmēja tos, kurus mīlu - visa ģimene ziedojās, kā primāro izvirzot manu mērķi," atklāj sportists. "Nevaru vien atrast pareizos vārdus, lai pateiktos savai sievai Vivianai, viņa bija neticama. Viņa saprata, ka šis ir tas īstais gads, viņa man ļāva atjaunoties pēc katrām sacensībām, katru vakaru pieskatot mūsu meitiņu, uzņemoties iniciatīvu brīžos, kad kļuva grūti, un izvirzot manu cīņu par čempiontitulu kā primāro."

"Kad uzvarēju Suzukā, no brīža, kad liktenis bija manis paša rokās, sākās lielais spiediens, tāpēc sāku domāt par karjeras beigšanu, ja kļūšu par pasaules čempionu. Svētdien Abū Dabī zināju, ka tās būs manas pēdējās sacensības, un šī izjūta atbrīvoja manu prātu pirms starta. Vēlējos izbaudīt šo pieredzi, zinot, ka tā varētu būt pēdējā reize. Un tad sekoja starts, un es nobraucu spraigākos 55 apļus savā dzīvē. Lēmumu pieņēmu pirmdienas vakarā. Pēc dienu ilgām pārdomām, pirmie cilvēki, kam pateicu par savu lēmumu, bija Viviana un Georgs [Nolte, menedžmenta komandas pārstāvis], pēc tam arī Toto."

"Vienīgais iemesls, kāpēc šo lēmumu pieņemt bija grūti, ir tas, ka atstāju savu komandu sarežģītā situācijā. Bet Toto saprata. Viņš skaidri zināja, ka esmu par savu lēmumu pilnībā pārliecināts. Mans lielākais sasniegums sportā vienmēr būs pasaules čempiontitula izcīnīšana ar šo neticamo cilvēku komandu. Tagad vēlos vienkārši izbaudīt brīžus. Nākamo nedēļu laikā būs iespēja atskatīties uz sezonu, bet pēc tam nāksies veikt nākamo pagriezienu savā dzīvē, lai redzētu, kas aiz tā mani sagaida," noslēdza Rosbergs.

31 gadu vecais Rosbergs F1 ienāca 2005. gadā, kļūstot par "Williams" testpilotu. Par vienu no komandas diviem galvenajiem pilotiem Rosbergs kļuva gadu vēlāk. 2010. gadā Rosbergs pievienojās "Mercedes", bet lielākos panākumus ar to sasniedza pēdējās trīs sezonās. 2014. un 2015. gadā Rosbergs kļuva par pasaules vicečempionu, bet šogad pirmo reizi izcīnīja čempiontitulu.

2016. gada F1 kopvērtējums

Pilotu ieskaite:

VietaPilotsPunkti
1.Nico Rosberg385
2.Lūiss Hamiltons380
3.Daniels Rikjardo256
4.Sebastians Fetels212
5.Makss Verstapens204
6.Kimi Raikonens186

Niko Rosberga F1 karjera

SezonaKomandaPunktiVieta
2006Williams F1417.vieta
2007AT&T Williams209.vieta
2008AT&T Williams1713.vieta
2009AT&T Williams34.57.vieta
2010Mercedes GP Petronas1427.vieta
2011Mercedes GP Petronas897.vieta
2012Mercedes AMG Petronas939.vieta
2013Mercedes AMG Petronas1716.vieta
2014Mercedes AMG Petronas3172.vieta
2015Mercedes AMG Petronas3222.vieta
2016Mercedes AMG Petronas385Čempions

  -2 [+] [-]

, 2016-12-02 15:37, pirms 9 gadiem
April April?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-12-02 15:39, pirms 9 gadiem
Alonso uz Mercedes!

  +1 [+] [-]

, 2016-12-02 15:40, pirms 9 gadiem
hvz vai tas ir joks,,bet visas majslapas tas ir rakstits

     [+] [-]

, 2016-12-02 15:41, pirms 9 gadiem
Jāsaka, ka pat ļoti negaidīts lēmums.
No vienas puses mērķis ir sasniegts, jo kļuvis par F1 čempionu, un tagad restartēties citiem mērķiem nav viegli. No otras puses vel varēja braukt un braukt.

  +5 [+] [-]

, 2016-12-02 15:42, pirms 9 gadiem
Tu esi tik labs cik labs ir tavs pēdējais rezultāts, Rosbergs aiziet kā čempions. Vettels uz Meršiem?

     [+] [-]

, 2016-12-02 15:44, pirms 9 gadiem
Nesen tak kauko baumoja par jaunu līgumu un kosmiskiem ļimoniem... pfff .

 +11 [+] [-]

, 2016-12-02 15:44, pirms 9 gadiem
Aizgāja kā čempions!

     [+] [-]

, 2016-12-02 15:47, pirms 9 gadiem
Aizgāja kā uzvarētājs, pat ja turpinātu startēt tālāk, diez vai izcīnītu vēl kādu čempiona titulu.
Un braucēju, kuru likt Rosberga vietā netrūkst(Verlainens, Fetels, ucc)

  +4 [+] [-]

, 2016-12-02 15:47, pirms 9 gadiem
Šlēgelmilhs uz Meršiem!

     [+] [-]

, 2016-12-02 15:48, pirms 9 gadiem
karliss rakstīja: Tu esi tik labs cik labs ir tavs pēdējais rezultāts, Rosbergs aiziet kā čempions. Vettels uz Meršiem?
Šaubos,ka 2017. gadā Vettels pāries uz Meršiem, jo tas būtu liels risks ielēkt vilcienā pirms lielām aerodinamiskām izmaiņām.

     [+] [-]

, 2016-12-02 15:48, pirms 9 gadiem
Verleins stabili brauks

     [+] [-]

, 2016-12-02 15:48, pirms 9 gadiem
Paskalam visas iespeejas tikt Mershu komandaa tagad, šaubos vai Fetels vai Alonso lauzīs līgumus ar patreizējamām komandām

  -1 [+] [-]

, 2016-12-02 15:50, pirms 9 gadiem
Gudrs un saprotams lēmums,virsotne sasniegta,un atkārtot to neizdotos.

     [+] [-]

, 2016-12-02 15:51, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šaubos,ka 2017. gadā Vettels pāries uz Meršiem, jo tas būtu liels risks ielēkt vilcienā pirms lielām aerodinamiskām izmaiņām.
Baigi neapmierināts izklausijās šosezon Ferrari. Vācietis "vāciešu komandā" tā teikt. Alonso būtu vēl viens variants, bet risks tas pats.

  +3 [+] [-]

, 2016-12-02 15:54, pirms 9 gadiem
Alonso visticamāk savu karjeru noslēgs, Mclaren.

  +4 [+] [-]

, 2016-12-02 15:56, pirms 9 gadiem
Alonso un Hamiltons vienā komandā? Diez vai kāda komanda to atkal gribēs piedzīvot!

     [+] [-]

, 2016-12-02 15:56, pirms 9 gadiem
Opā! tas nu gan ir negaidīti.
Kādam paveras plašas iespējas. iespējams, ka tur notika kādas iekšējās cīņas, kurās Hamiltonam tika dota priekšroka, kā dēļ sekoja tāds lēmums.

     [+] [-]

, 2016-12-02 15:57, pirms 9 gadiem
karliss rakstīja: Baigi neapmierināts izklausijās šosezon Ferrari. Vācietis "vāciešu komandā" tā teikt. Alonso būtu vēl viens variants, bet risks tas pats.
Ja nākamsezon nemainītos tie aerodinamiskie noteikumi, tad es arī domātu, ka Vettels varētu parādīties Meršos, bet patreiz pāriet uz kādu citu komandu ir pārāk liels risks palikt pie sasistas siles.

  +1 [+] [-]

, 2016-12-02 15:57, pirms 9 gadiem
bet nu atmiņa kā pilots vai personība Rosbergs man nepaliks tika pareizāja komanda un titulu izcīnija , bet neko īpašu jau nepaveica

     [+] [-]

, 2016-12-02 15:58, pirms 9 gadiem
DrFreeman rakstīja: Alonso un Hamiltons vienā komandā? Diez vai kāda komanda to atkal gribēs piedzīvot!
Nekas nav neiespējams, bet dažreiz gadās pārāk maza piedāvātā naudas summa.

     [+] [-]

, 2016-12-02 16:00, pirms 9 gadiem
Paskàls pašreiz varētu būt laimīgākais cilvēks pasaulē

     [+] [-]

, 2016-12-02 16:03, pirms 9 gadiem
Kāpēc cilvēki tik ļoti izceļ to, ka aiziet kā čempions? Manuprāt, daudz cienījamāk būtu to čempiona titulu arī mēģināt aizstāvēt.

     [+] [-]

, 2016-12-02 16:04, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nekas nav neiespējams, bet dažreiz gadās pārāk maza piedāvātā naudas summa.
hamiltonam ir dota zaļā gaisma meršos, kkas līdzīgs kā Šumim savulaik Ferrari, Ne Alonso, ne Fetels uz ko tādu neparakstītos.
Mclaren pie tam cer uz nākamo gadu.

     [+] [-]

, 2016-12-02 16:04, pirms 9 gadiem
BlackChild rakstīja: Paskàls pašreiz varētu būt laimīgākais cilvēks pasaulē
Diez vai, konkurence Meršiem būs daudz augstāka plus Hamis pie viduvēja komandas biedra ātri izslegsies (atkal). Man domāt kāds no lielajiem večiem būs komandas biedrs.

  -4 [+] [-]

, 2016-12-02 16:05, pirms 9 gadiem
Sieviete vainīga! Ak, manu žē.

  +4 [+] [-]

, 2016-12-02 16:07, pirms 9 gadiem
VapeNation rakstīja: Kāpēc cilvēki tik ļoti izceļ to, ka aiziet kā čempions? Manuprāt, daudz cienījamāk būtu to čempiona titulu arī mēģināt aizstāvēt.
manuprāt, tur apakšā ir attiecības komandā un ģimeniskās vērtības. Rosbergs nav nekāds izlecējs, ir cilvēki, kuriem nav svarīgi pierādīt citiem savu varēšanu. Un, turpinot nav garantijas, ka izdosies noturēt sasniegto. Labi redzams, ka Hamiltons, ja vēl kādi 2 posmi būtu, izceltu savu titulu, Rosbergam sakrita visas kārtis.
Nav ideālāka brīža, lai aizietu kā uzvarētājs.
Jebkurā gadījumā- visu cieņu. man kā Šumahera dziļam fanam bija žēl skatīties kā viņš mocījās atsākot braukt, ne grama no tās varenības, kas bija pirms pameta f1

  +8 [+] [-]

, 2016-12-02 16:08, pirms 9 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: Sieviete vainīga! Ak, manu žē.
Ir cilvēki, kuriem ģimene ir pāri visam... Tas ir jārespektē, bet daudzi, to nevar saprast, ja tas bija ģimenes dēļ, tad tas ir apsveicami, jo kādam šīs vērtības vēl ir svarīgas.

     [+] [-]

, 2016-12-02 16:09, pirms 9 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: manuprāt, tur apakšā ir attiecības komandā un ģimeniskās vērtības. Rosbergs nav nekāds izlecējs, ir cilvēki, kuriem nav svarīgi pierādīt citiem savu varēšanu. Un, turpinot nav garantijas, ka izdosies noturēt sasniegto. Labi redzams, ka Hamiltons, ja vēl kādi 2 posmi būtu, izceltu savu titulu, Rosbergam sakrita visas kārtis.
Nav ideālāka brīža, lai aizietu kā uzvarētājs.
Jebkurā gadījumā- visu cieņu. man kā Šumahera dziļam fanam bija žēl skatīties kā viņš mocījās atsākot braukt, ne grama no tās varenības, kas bija pirms pameta f1
Protams. Katram cilvēkam ir brīva izvēle, ko iesākt ar savu dzīvi.

Tas bija tikai mans, kā skatītāja no malas, viedoklis.
Slēpts komentārs: Narkomāns Jānis

  +3 [+] [-]

, 2016-12-02 16:18, pirms 9 gadiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: Aizgāja kā čempions!
TIEŠI TĀ !!! MALACIS ! Aizgāja nepārspēts, pretiniekiem škrobe

  +4 [+] [-]

, 2016-12-02 16:18, pirms 9 gadiem
Oho, šis gan ir pārsteigums. Bet tajā pat laikā arī visai saprotami, Rosbergs tomēr vairāk ir ģimenes cilvēks, fakts, ka izšķīries par labu ģimenei nevis autosportam nepārsteidz.

  +2 [+] [-]

, 2016-12-02 16:19, pirms 9 gadiem
karliss rakstīja: Baigi neapmierināts izklausijās šosezon Ferrari. Vācietis "vāciešu komandā" tā teikt. Alonso būtu vēl viens variants, bet risks tas pats.
Verleins, viennozīmīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-02 16:24, pirms 9 gadiem
playthegame rakstīja: Verleins, viennozīmīgi.
Tev gribās vēl vienu Kovalainenu blakus Hamim? No intreses viedokļa visgarlaicīgākā opcija.

  +4 [+] [-]

, 2016-12-02 16:25, pirms 9 gadiem
Pec laika paliks garlaicīgi un paziņos ka atgriežas F1 😃

  -1 [+] [-]

, 2016-12-02 16:28, pirms 9 gadiem
Verleins.

     [+] [-]

, 2016-12-02 16:34, pirms 9 gadiem
pipars85 rakstīja: Pec laika paliks garlaicīgi un paziņos ka atgriežas F1 😃
100% šitiem adrenalīna ķērājiem mājās nesēžas. Uztaisa asarainu atvadīšanos un atgriežas pēc 2 gadi
Slēpts komentārs: Vesais18

     [+] [-]

, 2016-12-02 16:35, pirms 9 gadiem
karliss rakstīja: Tev gribās vēl vienu Kovalainenu blakus Hamim? No intreses viedokļa visgarlaicīgākā opcija.
Kāpēc tāds viedoklis par Verleinu? Talantīgs pilots, vairākkārt jau minēts, ka viņš varētu kādā brīdī kādu no Mercedes pilotiem ar laiku aizstāt. Pieņemu, ka tas varētu notikt ātrāk nekā plānots.
Un kā jau pareizi minēji, Mercedes vajag vācieti.
Slēpts komentārs: chubaki

  +1 [+] [-]

, 2016-12-02 16:40, pirms 9 gadiem
karliss rakstīja: Tev gribās vēl vienu Kovalainenu blakus Hamim? No intreses viedokļa visgarlaicīgākā opcija.
ko tu muld , i Verleins ar grabažu 1 punktu izcīnija ,dažās sacīkstes pat normāli turēja lidzi Sauber un Renault

  -4 [+] [-]

, 2016-12-02 16:47, pirms 9 gadiem
gan jau dopings, ha ha ha.

     [+] [-]

, 2016-12-02 16:48, pirms 9 gadiem
VapeNation rakstīja: Protams. Katram cilvēkam ir brīva izvēle, ko iesākt ar savu dzīvi.

Tas bija tikai mans, kā skatītāja no malas, viedoklis.
Es jau neko nepārmetu

     [+] [-]

, 2016-12-02 16:48, pirms 9 gadiem
comon88 rakstīja: ko tu muld , i Verleins ar grabažu 1 punktu izcīnija ,dažās sacīkstes pat normāli turēja lidzi Sauber un Renault
Nekas nav pret viņu, no aizmugures braucējiem vislabāk sevi pierādija. Vai viņš ir gatavs braukt pa pašu priekšu? Domāju, ka nē.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-02 16:50, pirms 9 gadiem
karliss rakstīja: Nekas nav pret viņu, no aizmugures braucējiem vislabāk sevi pierādija. Vai viņš ir gatavs braukt pa pašu priekšu? Domāju, ka nē.
Pa priekšu brauks Hamis, bet, ar tāda līmeņa komandu, verlainens varētu parādīt uz ko ir spējīgs. pagaidām mutes tiek paplēstas verstapena vietā, iespējams, ka kāds ar labu mašīnu varētu sastādīt konkurenci viņam, kautgan, tāda trākā kā Verstapens, nav šobrīd iekš F1

     [+] [-]

, 2016-12-02 16:53, pirms 9 gadiem
Kas vispār par M.Šumaheru ir dzirdēts? Kaut kā nav redzēti jauni raksti par viņu...

     [+] [-]

, 2016-12-02 17:20, pirms 9 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Pa priekšu brauks Hamis, bet, ar tāda līmeņa komandu, verlainens varētu parādīt uz ko ir spējīgs. pagaidām mutes tiek paplēstas verstapena vietā, iespējams, ka kāds ar labu mašīnu varētu sastādīt konkurenci viņam, kautgan, tāda trākā kā Verstapens, nav šobrīd iekš F1
Vel jau nekas zināms kas notiks ar pašu Hami, jo nekas nav dzirdēts kāds sods viņam būs par visu Abu Dabī epopeju, bet Jūs jau viņam pārinieku meklējat.
Ļoti iespējams, ka Paskāls Verleins būs šis pilots, bet tikpat labi tas var būt kāds daudz vispieredzējušākiem pilotiem.

     [+] [-]

, 2016-12-02 17:24, pirms 9 gadiem
Interesanti sanāk, Verlains bija ļoti neapmierināts, ka Force India paņēma Okonu, tagad izskatās ka dabūjis jackpot-vietu Mercedes. Vēl tas ka Hamiltons pēc Spānijas gribēja Mercedes pamest. Tagad izskatās ka kaut kāda pilotu rokāde aizkulisēs bija plānota.
Ja riktīgi piever acis, tad izskatās ka komanda virzījusi Rosbergu uz titulu, ar ko izskaidrojama Hamiltona īdēšana, pa lielam visu sezonu.
Tagad jāgaida Hamiltona grāmata

  -1 [+] [-]

, 2016-12-02 17:28, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vel jau nekas zināms kas notiks ar pašu Hami, jo nekas nav dzirdēts kāds sods viņam būs par visu Abu Dabī epopeju, bet Jūs jau viņam pārinieku meklējat.
Ļoti iespējams, ka Paskāls Verleins būs šis pilots, bet tikpat labi tas var būt kāds daudz vispieredzējušākiem pilotiem.
Domā, tagad mercedes ies uz nākamo gadu ar 2 pilnīgi jauniem pilotiem?
tas jau uz All-In velk. Grozi kā gribi, bet, kamēr Hamis ir aktuals iekš F1 un Mersedes ir top komanda, diezvai tur būš škiršanās. Kautgan, kurš varēja prognozēt, ka Niko ies prom.
Viss var notikt, bet nu nez, Mersedesam vajadzētu vācieti principā Hamja vietā tad, bet nezvai Fettelam tur atradīsies vieta. Personīgi es negribētu ka tā, pat, īstenībā, negribētu ka tāds lupata kā Fetels, kuram katrā sacīkstē jāraud, ir vieta F1, tur noderētu tas pats Verstapens, kurš ir nekaunīgs un agresīvs, bez robežām cīņā par uzvaru. Bet, lai kā tur būtu, naiva cerība, ka nākamgad par uzvaru cīnīsies vairāk kā viena komanda, cerams 3, bet ideāli, ja 4, kas gan maz ticams

  +1 [+] [-]

, 2016-12-02 17:29, pirms 9 gadiem
trakaiskrabis rakstīja: Interesanti sanāk, Verlains bija ļoti neapmierināts, ka Force India paņēma Okonu, tagad izskatās ka dabūjis jackpot-vietu Mercedes. Vēl tas ka Hamiltons pēc Spānijas gribēja Mercedes pamest. Tagad izskatās ka kaut kāda pilotu rokāde aizkulisēs bija plānota.
Ja riktīgi piever acis, tad izskatās ka komanda virzījusi Rosbergu uz titulu, ar ko izskaidrojama Hamiltona īdēšana, pa lielam visu sezonu.
Tagad jāgaida Hamiltona grāmata
varētu tā būt, un galarezultātā, šķiet, priekšorak nākotnei dota Hamim, nevis Niko, kas arī ir pašsaprotami.

     [+] [-]

, 2016-12-02 17:30, pirms 9 gadiem
GATERŠŅIKS rakstīja: Kas vispār par M.Šumaheru ir dzirdēts? Kaut kā nav redzēti jauni raksti par viņu...
Da nekas. Diemžēl, pa pusei dārzenis . Mūsdienu medicīnai nav iespēju, ka viņš atgriezīsies pilnvērtīgā dzīvē, labākajā gadījumā kā Stīvens Hokingss . Diemz''el.

     [+] [-]

, 2016-12-02 17:52, pirms 9 gadiem
pipars85 rakstīja: Pec laika paliks garlaicīgi un paziņos ka atgriežas F1 😃
Bet nu kādus pāris gadus vismaz normāli varēs paēst un alu iedzert. Cik dzirdēts Rosbergam dēļ gēniem esot pamatīga diēta ikdienā.

     [+] [-]

, 2016-12-02 17:58, pirms 9 gadiem
hehehe, kur nu bez šī https://pbs.twimg.com/media/CyrZCQg...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-02 18:07, pirms 9 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Domā, tagad mercedes ies uz nākamo gadu ar 2 pilnīgi jauniem pilotiem?
tas jau uz All-In velk. Grozi kā gribi, bet, kamēr Hamis ir aktuals iekš F1 un Mersedes ir top komanda, diezvai tur būš škiršanās. Kautgan, kurš varēja prognozēt, ka Niko ies prom.
Viss var notikt, bet nu nez, Mersedesam vajadzētu vācieti principā Hamja vietā tad, bet nezvai Fettelam tur atradīsies vieta. Personīgi es negribētu ka tā, pat, īstenībā, negribētu ka tāds lupata kā Fetels, kuram katrā sacīkstē jāraud, ir vieta F1, tur noderētu tas pats Verstapens, kurš ir nekaunīgs un agresīvs, bez robežām cīņā par uzvaru. Bet, lai kā tur būtu, naiva cerība, ka nākamgad par uzvaru cīnīsies vairāk kā viena komanda, cerams 3, bet ideāli, ja 4, kas gan maz ticams
Ja tā ir taisnība, kā raksta, ka Rosbergs tikai pirmdien informējis komandu par aiziešanu no F1, tad domāju, ka pati Meršu komanda vel nezin kā rīkoties. Kur tad vel mums to zināt ko Merši tagad izdomās.
Par Vettelu nepiekrītu, jo viņš uz kopēja F1 fona neizceļas ar kaut kādu UBER čīkstēšanu. Visi piloti kaut kad par kaut ko žēlojas vai pukst.

     [+] [-]

, 2016-12-02 18:14, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja tā ir taisnība, kā raksta, ka Rosbergs tikai pirmdien informējis komandu par aiziešanu no F1, tad domāju, ka pati Meršu komanda vel nezin kā rīkoties. Kur tad vel mums to zināt ko Merši tagad izdomās.
Par Vettelu nepiekrītu, jo viņš uz kopēja F1 fona neizceļas ar kaut kādu UBER čīkstēšanu. Visi piloti kaut kad par kaut ko žēlojas vai pukst.
Es no fettela, kopš viņš pievienojās Ferrari, gaidīju agresīvu braukšanu, bez liekā radio sarunām, pirmajā gadā jau likās, šim čalim ir jauns līmenis, bet šogad kautkā negatīva atieksme izveidojās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-02 18:23, pirms 9 gadiem
Mercedes GP petronas. Vaitad nebija McLaren Mercedes? Vai nu es vai autors gļuko ar vēsturi.

     [+] [-]

, 2016-12-02 18:31, pirms 9 gadiem
ne velti saka ka grūtāk kā izcīnīt čempiona titulu ir tikai to nosargāt, diezgan mīksts tas vācietis ir.. bet nu mēs jau nezinam visu informāciju.

     [+] [-]

, 2016-12-02 18:32, pirms 9 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Es no fettela, kopš viņš pievienojās Ferrari, gaidīju agresīvu braukšanu, bez liekā radio sarunām, pirmajā gadā jau likās, šim čalim ir jauns līmenis, bet šogad kautkā negatīva atieksme izveidojās.
Man jau šķiet, ka Vettels (arī visa Ferārī komanda) smagi aplauzās, kad uzzināja, ka arī šosezon Ferārī nespēs konkurēt ar Meršiem. No tā arī izrietēja kopējais fons šai komandai visas sezonas garumā, kur notika gan atlaišanas, gan arī dažādas runas par neveselīgi mikroklimatu komandas iekšienē. Tāpēc arī RB ne tikai panāca Ferāri savā attīstībā, bet arī aizgāja strauji garām.

     [+] [-]

, 2016-12-02 18:32, pirms 9 gadiem
Ernijzz rakstīja: Mercedes GP petronas. Vaitad nebija McLaren Mercedes? Vai nu es vai autors gļuko ar vēsturi.
Sen neesi formulai sekojis laikam.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-02 19:00, pirms 9 gadiem
Vislabākais variants būtu Botass, bet viņam jau līgums ar Williams...

     [+] [-]

, 2016-12-02 19:04, pirms 9 gadiem
HMB-MR.ANALIITIKIS rakstīja: Tev tik visur tie 18+

Lkm kaads mells puika ar 18+ bus tevi kartigi un nesavtigi izpuceejis, citu izskaidrojumu taviem mugiem nava
Lai nu kurš to teiktu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-12-02 20:05, pirms 9 gadiem
Izlasot visu vācu presē, ir skaidrs, ka Rosbergs nekad nav bijis cienīgs būt par čempionu, viņš nav sacīkšu braucējs, bet gan autosportists grmatvedis.
Kas attiecas uz Hamiltona gānīšānu, ka viņš pedejā gonkā nepildīja komandas pavēles, daudz ko izsaka Laudas teiktais, ka Mercedes komandai ir tikai 1 pilots, jo Rosbergs izvēlējies darīt to, ko izdarīja ( lasi, uzmeta komandu). Kamēr te tiek dalits brīvais kokpits, tikmār Lauda atgādina ka visiem licenzētajiem sportistiem ir "waserfest" ligumi, ( tādi, kurus nelauž). Tas nozīmē ka uz šo brīdi Rosbergs, kurš sapratis, ka otrei nekad vairs nespēs neko tādu atkartot, savu komandu iegāzis 2x.
Diezgan mīksti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-12-02 22:27, pirms 9 gadiem
Rosbergs facebook pateica visu,un nevajag teikt ka vins ari nakamgad nebutu cinijies par titulu...bet vins beidz karjeru F1,bet ne vispar,sportacentrs atkal te sadruka mulkibas...domaju ka brauks kada cita cempionata,kur nav tik saspringts grafiks...WEC,DTM u.c. dzivosim,redzesim...

     [+] [-]

, 2016-12-02 23:26, pirms 9 gadiem
Sporta veterāns rakstīja: Izlasot visu vācu presē, ir skaidrs, ka Rosbergs nekad nav bijis cienīgs būt par čempionu, viņš nav sacīkšu braucējs, bet gan autosportists grmatvedis.
Kas attiecas uz Hamiltona gānīšānu, ka viņš pedejā gonkā nepildīja komandas pavēles, daudz ko izsaka Laudas teiktais, ka Mercedes komandai ir tikai 1 pilots, jo Rosbergs izvēlējies darīt to, ko izdarīja ( lasi, uzmeta komandu). Kamēr te tiek dalits brīvais kokpits, tikmār Lauda atgādina ka visiem licenzētajiem sportistiem ir "waserfest" ligumi, ( tādi, kurus nelauž). Tas nozīmē ka uz šo brīdi Rosbergs, kurš sapratis, ka otrei nekad vairs nespēs neko tādu atkartot, savu komandu iegāzis 2x.
Diezgan mīksti.
Varbūt laudai vajadzētu atcerēties cik reizes komanda iegāza Rosbergu? Sākot, kaut vai, no GP 2015. gadā Spa.