Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3031, Did:0, useCase: 3

Ar atmiņām par 1/4 finālu: Latvija pret zelta pretendenti Zviedriju

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Ar atmiņām par 1/4 finālu: Latvija pret zelta pretendenti Zviedriju
Miks Indrašis gūst vārtus pret Zviedriju. Foto: IIHF

Sestdien agro spēli pasaules čempionātā aizvadīs Latvijas valstsvienība, kas pulksten 13:20 spēkosies pret Ostravas apakšgrupas galveno favorīti un zelta pretendenti Zviedriju, kura nav zaudējusi nevienu punktu. Tiešraide LTV7 kanālā.

• Latvija un Zviedrija iepriekšējo reizi tikās pirms gada. Rīgā notikušajā ceturtdaļfinālā Latvija šokēja skandināvus ar 3:1 un pirmo reizi vēsturē ieguva biļeti uz pusfinālu.

• Zviedrija jau četros pasaules čempionātos pēc kārtas nav tikusi tālāk par ceturtdaļfinālu, vienu reizi vispār neizkļūstot no grupas. Tāpēc tagad pulcēts ļoti spēcīgs sastāvs.

• No sastāvā iekļautajiem 25 hokejistiem šajā sezonā NHL spēlējuši 18. Lielākās zvaigznes veido pirmo aizsargu pāri – komandas kapteinis Ēriks Kārslons un Viktors Hedmans.

• Kārlsons četrās spēlēs atzīmējies ar trīs vārtiem un pieciem punktiem, Hedmanam ir vieni vārti un četri punkti. NHL sezonā viņi izcēlās ar attiecīgi 56 un 76 punktiem.

• Hedmans 2020. gadā tika atzīts par Stenlija kausa izcīņas MVP, Kārlsons pagājušajā sezonā ar 101 punktu bija NHL rezultatīvākais aizsargs.

• Zviedrija pasaules čempionātu sāka ar 5:2 pret Amerikas Savienotajām Valstīm. Sekoja 5:1 rotaļājoties pret poļiem, 6:1 pret Vāciju un 3:1 pret Kazahstānu. Duelī pret Kazahstānu metieni bija 44:11.

• Zviedrija pirms pasaules čempionāta kopā ar kanādiešiem un amerikāņiem tika nosaukta par vienu no galvenajām favorītēm. Pēc konkurentu klupieniem un grūtībām tagad tieši zviedri ir galvenie pretendenti uz zeltu.

• Zviedriem līmenī ir gan vairākums (ceturtā vieta turnīrā), gan mazākums (otrā). Latvija ieņem attiecīgi 12. un 13. vietu.

• Pēc sakāves pret Vāciju (1:8) Latvijas izlases treneri hokejistiem deva brīvdienu, bet atgriešanās uz ledus nāca ar izmaiņām sastāvā. Pirmajā uzbrucēju virknējumā līdzās Rodrigo Ābolam un Kasparam Daugaviņam vietu ieņēma Rihards Bukarts.

• Arī pirmajā vairākuma pieciniekā Rihards Bukarts ieņēmis Mārtiņa Dzierkala vietu. Samainīti arī aizsardzības dueti. Vārtsargu spēlei pret Zviedriju treneri vēl neatklāja.

• Pirms piektās spēles pasaules čempionātam pieteikts vārtsargs Ēriks Vītols un aizsargs Arvils Bergmanis. Sagaidāms, ka tuvākajā laikā pieteikumā tiks iekļauts arī Martins Laviņš.

B grupa

VKomandaSUUPZPZVārtiP
1.Zviedrija4400019:512
2.ASV5301121:1210
3.Vācija5300224:199
4.Slovākija4210119:128
5.Latvija4120111:147
6.Francija410127:134
7.Kazahstāna510048:203
8.Polija500148:221

Latvijas izlases kalendārs

DatumsLaiksSpēleRez.
11.05.17.20Polija – Latvija4:5 P
12.05.17.20Latvija – Francija3:2 P
14.05.17.20Kazahstāna – Latvija0:2
15.05.17.20Vācija – Latvija8:1
18.05.13.20Latvija – Zviedrija
19.05.21.20Slovākija – Latvija
21.05.17.20Latvija – ASV

Latvijas izlases sastāvs

PozīcijaSpēlētājsGadsKlubsStatistika
VārtsargsKristers Gudļevskis1992.Bremerhaven (Vācija)45; 91.4%5
Elvis Merzļikins1994.Blue Jackets (NHL)41; 89.7%5
Ēriks Vītols2001.KeuPa (Somija-2)33; 90.4%
AizsargsOskars Cibuļskis1988.Blue Fox (Dānija)38; 2+119
Ralfs Freibergs1991.Mountfield (Čehija)52; 1+87
Jānis Jaks1995.Litvinov (Čehija)44; 4+256
Kristaps Zīle1997.Litvinov (Čehija)50; 4+75
Roberts Mamčics1995.Nove Zamky (Slovākija)45; 7+192
Kārlis Čukste1997.Brynas (Zviedrija-2)49; 0+132
Arvils Bergmanis1999.Alaska Fairbanks (NCAA)31; 2+172
Markuss Komuls1998.Trois-Rivieres (ECHL)48; 2+5
UzbrucējsKaspars Daugaviņš1988.Mihalovce (Slovākija)47; 11+4311
Roberts Bukarts1990.Vitkovice (Čehija)51; 14+710
Miks Indrašis1990.Brynas (Zviedrija-2)52; 26+3210
Rodrigo Ābols1996.Rogle (Zviedrija)50; 14+127
Rihards Bukarts1995.Vitkovice (Čehija)18; 7+46
Oskars Batņa1995.Jukurit (Somija)59; 20+184
Mārtiņš Dzierkals1997.Skelleftea (Zviedrija)45; 2+14
Renārs Krastenbergs1998.99ers (Austrija)30; 13+93
Dans Ločmelis2004.UMass (NCAA)30; 7+71
Haralds Egle1996.Liptovski Mikulas (Slovākija)49; 11+28
Eduards Tralmaks1997.Rytiri Kladno (Čehija)52; 21+11
Fēlikss Gavars2002.St. Lawrence (NCAA)39; 13+12
Raivis Ansons2002.Penguins (AHL)34; 2+5
Martins Laviņš2003.New Hampshire (NCAA)35; 5+9

Zviedrijas sastāvs

PozīcijaSpēlētājsGadsKlubsStatistika
VārtsargsFīlips Gustavsons1998.Wild (NHL)45 spēles 89.9%
Jespers Vallstets2002.Wild (NHL)3 spēles 89.7%
Sāmuels Ēšons1999.Flyers (NHL)51 spēle 89.0%
AizsargsĒriks Kārlsons1990.Penguins (NHL)82 spēles 11+45
Viktors Hēdmans1990Lightning (NHL)78 spēles 13+63
Rasmuss Dālīns2000.Sabres (NHL)81 spēle 20+39
Jūnass Brudīns1993.Wild (NHL)62 spēles 7+20
Markuss Petešons1996.Penguins (NHL)82 spēles 4+26
Lūkass Bengtsons1994.Zug (Šveice)48 spēles 5+24
Tims Hēds1991.Ambri-Piotta (Šveice)45 spēles 6+23
UzbrucējsAndrē Burakovskis1995.Kraken (NHL)49 spēles 7+9
Jūels Ēriksons-Ēks1997.Wild (NHL)77 spēles 30+34
Viktors Ūlofsons1995.Sabres (NHL)51 spēles 7+8
Lūkass Reimonds2002.Red Wings (NHL)82 spēles 31+41
Markuss Jūhansons1990.Wild (NHL)78 spēles 11+19
Īsaks Lundestrems1999.Ducks (NHL)46 spēles 5+6
Fābians Seterlunds1999.Sharks (NHL)82 spēles 24+20
Ādrians Kempe1996.Kings (NHL)77 spēles 28+47
Kārls Grundstrems1997.Kings (NHL)50 spēles 8+4
Pontuss Holmberjs1999.Maple Leafs (NHL)54 spēles 7+10
Markuss Sērensens1992.Fribourg (Šveice)52 spēles 31+32
Jespers Fredēns1994.ZSC Lions (Šveice)47 spēles 22+18
Makss Frīberjs1992.Frolunda51 spēle 16+27
Fēlikss Ungers-Sērums2005.Leksands35 spēles 3+12
Līnuss Jūhansons1992.Farjestad49 spēles 8+10

Noderīgas lietas:

PČ jaunumi, komentāri un viedokļi
PČ kalendārs un rezultāti
KSENUKAI prognožu spēle
Baudi PČ hokejā lielākajā sporta bārā Latvijā O'LEARYS
Vēro PČ hokejā tiešraides iepirkšanās centrā OLIMPIA

  +2 [+] [-]

, 2024-05-17 21:49, pirms gada
Zviedri noteikti gribēs atriebties un spēlēs kā Stenlija cupā!

  +1 [+] [-]

, 2024-05-17 21:49, pirms gada
Smadzene saka, ka atrausimies, bet sirds saka, ka atkal būs nervu kutinošs trilleris, Latvijas stilā, līdz pēdējai sekundei.

Jāsaņemas. Veiksmi!

  +2 [+] [-]

, 2024-05-17 22:00, pirms gada
Feldberjs, Krastenberjs un arī uz šo spēli speciāli pieteiktais Berjmanis pret Arja Suveizdas un pārējio SC autoru uzvārdu favorītiem! Kurš kuru? Es par mūsējiem!!!

  +1 [+] [-]

, 2024-05-17 22:06, pirms gada
Atvainojiet, vēl piemirsu Raivi Āšonu! Latvijaaaa, uzvaraaaa!

  +3 [+] [-]

, 2024-05-17 22:13, pirms gada
roliksis40 rakstīja: Zviedri noteikti gribēs atriebties un spēlēs kā Stenlija cupā!
bet mums ir Irbe, kurš arī kapāja Stenlija kapā, un visi baigi fanoja!

     [+] [-]

, 2024-05-17 23:02, pirms gada
nu davaj..

  -1 [+] [-]

, 2024-05-17 23:11, pirms gada
roliksis40 rakstīja: Zviedri noteikti gribēs atriebties un spēlēs kā Stenlija cupā!
Domáju vismaz 5 vartu starpíbu sev par labu jau šie sametīs !
Ja tas notiks, tad beidzot pieteikšos uz pilsonību, man jau sen stāžs ir pārpiuldīts dubultā

     [+] [-]

, 2024-05-17 23:23, pirms gada
Ja būtu sastāvā Balcers, Balinskis, Džeriņš, Ķēniņš, Rubīns, tad mums varētu būt iespējas godam pacīnīties ar zviedriem, bet pie šādiem izlašu sastāviem, kad nāk pretī NHL virknējumi, ir grūti uz kaut ko cerēt.

     [+] [-]

, 2024-05-17 23:36, pirms gada
2014. Gadā ar Gudļevski vārtos mēs gandrīz uzvarējām Kanādu jo šamējie izgāja negatavi un nočakarēja sākumu. Tad nu ar zviedriem tā nebūs, viņi toč būs gatavi mūs nosmacēt. Vienīgais prieks ka nav ceturtdaļfināls un varbūt pie 4:0 viņi apstāsies un sāks spēlēties.

     [+] [-]

, 2024-05-17 23:44, pirms gada
Līme rakstīja: Feldberjs, Krastenberjs un arī uz šo spēli speciāli pieteiktais Berjmanis pret Arja Suveizdas un pārējio SC autoru uzvārdu favorītiem! Kurš kuru? Es par mūsējiem!!!
Šeit gan vairāk būtu jāvaino Latvijas Valodniecības Centrs, kurš daudzus gadus atpakaļ pieņēma šo murgu! Bet tā piekrītu! Šis viss tulkojums tiešām ir aplams.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-18 00:25, pirms gada
Jautājums Kreipānam, cik no 2000 gada Latvijas izlasē ir spēlēju#i latvieši?

  -2 [+] [-]

, 2024-05-18 00:26, pirms gada
Un cik čigāni, sēļi, lībieši u. c.?

     [+] [-]

, 2024-05-18 01:55, pirms gada
Sarežģīta situācija. Būtu patīkamāk, ja būtu nākošā spēle pret Slovākiem un pēc tam pret Zviedriem bet ir tā kā ir.
It kā punktus vajag un jākapā pret Zviedriem. Bet no otras puses, ka beigās nesanāk skaists minimāls zaudējums un spēki izsmelti, un otrā dienā pret Slovākiem kājas neklausa un rezultāts nav patīkams. Bet pret Slovākiem tā kā būtu galvenā spēle un tiešie pretinieki uz 1/4 finālu.

  +2 [+] [-]

, 2024-05-18 01:57, pirms gada
Velociraptors rakstīja: Ja būtu sastāvā Balcers, Balinskis, Džeriņš, Ķēniņš, Rubīns, tad mums varētu būt iespējas godam pacīnīties ar zviedriem, bet pie šādiem izlašu sastāviem, kad nāk pretī NHL virknējumi, ir grūti uz kaut ko cerēt.
Varēji jau arī pieminēt Grigensonu un Bļugeru.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-18 03:37, pirms gada
go100113228135841416545 rakstīja: Šeit gan vairāk būtu jāvaino Latvijas Valodniecības Centrs, kurš daudzus gadus atpakaļ pieņēma šo murgu! Bet tā piekrītu! Šis viss tulkojums tiešām ir aplams.
Nevis aplams, bet jums prāts sēž kastītē un spītīgi atsakās saprast to sarežģīto domu, ka latviešu Bergs un zviedru Bergs ir divi dažādi vārdi, nevis viens un tas pats.
Aizbrauc uz Zviedriju kādreiz, paklausies un tad pēc tam būs daudz vienkāršāk to pieņemt. It sevišķi, ja personīgi sapazīsies ar kādu un viņš pateiks, kā viņu sauc un pēc tam tev vajadzēs viņu uzrunāt. Tak nemainīsi pa savam, bet uzrunāsi, kā viņš teicis, vai ne?

  -1 [+] [-]

, 2024-05-18 07:07, pirms gada
Latvijai 10 vieta..nekas vairāk.

     [+] [-]

, 2024-05-18 07:14, pirms gada
Tikšana 1/4 ir 0%..var nomierināties..Latvija ir tur kur viņas vieta..

  +2 [+] [-]

, 2024-05-18 07:17, pirms gada
Latvijai vajag uzvarēt Slovākiju un ASV .

  -1 [+] [-]

, 2024-05-18 07:30, pirms gada
Streetman rakstīja: Sarežģīta situācija. Būtu patīkamāk, ja būtu nākošā spēle pret Slovākiem un pēc tam pret Zviedriem bet ir tā kā ir.
It kā punktus vajag un jākapā pret Zviedriem. Bet no otras puses, ka beigās nesanāk skaists minimāls zaudējums un spēki izsmelti, un otrā dienā pret Slovākiem kājas neklausa un rezultāts nav patīkams. Bet pret Slovākiem tā kā būtu galvenā spēle un tiešie pretinieki uz 1/4 finālu.
Neklausies Lūsiņa tekstos par nogurumu, kādēļ zaudēja mūsējie Vācijai. Kaut vai Face off podkāstā vari paklausīties Masaļska komentārus par katriem zaudētajiem vārtiem. Vienkāršk trūka meistarības, lai pieņemtu labus lēmumus uz laukuma väciešu uzspiestajā spēles tempā. Lēmumi pie mazāka noguruma nemainītos.

     [+] [-]

, 2024-05-18 07:31, pirms gada
Zaudētie punkti pret Poliju un Franciju, liedz iespēju Latvijai tikt tālāk..teorētiski var tikt bet praktiski nē..žēl..vāja šogad komanda Latvijai..

  -1 [+] [-]

, 2024-05-18 07:50, pirms gada
aivo50 rakstīja: Zaudētie punkti pret Poliju un Franciju, liedz iespēju Latvijai tikt tālāk..teorētiski var tikt bet praktiski nē..žēl..vāja šogad komanda Latvijai..
Tiesa

     [+] [-]

, 2024-05-18 08:36, pirms gada
Lieki sapņot jo spēku samērs ir saprotams pat ābečniekam!
Jāraugās lai neiemet 10 vārtus.
Laiks kravāt mantas un runāt patiesību arī no treneru korpusa puses.Šie profi varēs zīmēt atlūgumus

     [+] [-]

, 2024-05-18 08:54, pirms gada
Nez ko komanda shodien nospèlēs.

  +2 [+] [-]

, 2024-05-18 09:07, pirms gada
LUKA GOAT MVP rakstīja: Latvijai vajag uzvarēt Slovākiju un ASV .
It kā trīs punktus Zviedrijai ljoti nevajag. Varbùt punkts punkti būs shodien Latvijai.

  +2 [+] [-]

, 2024-05-18 09:52, pirms gada
Es Black Bullet rakstīja: Nevis aplams, bet jums prāts sēž kastītē un spītīgi atsakās saprast to sarežģīto domu, ka latviešu Bergs un zviedru Bergs ir divi dažādi vārdi, nevis viens un tas pats.
Aizbrauc uz Zviedriju kādreiz, paklausies un tad pēc tam būs daudz vienkāršāk to pieņemt. It sevišķi, ja personīgi sapazīsies ar kādu un viņš pateiks, kā viņu sauc un pēc tam tev vajadzēs viņu uzrunāt. Tak nemainīsi pa savam, bet uzrunāsi, kā viņš teicis, vai ne?
Bet kamdēļ Latvijai vienīgai ir jābūt izlecējai ? Ko mazā nožēlojamā valstiņa är šo grib pierādīt? Konkrēti tizleņi un liekēži no tā Valodniecības centra? Kamdēļ gan angļu gan spāņu gan itāļu gan vācu valodās - visur raksta tā kā oriģinvalodā ir rakstīts un nevis ķēmojas pakaļ un pārveido pēc labskanības???

  +1 [+] [-]

, 2024-05-18 09:52, pirms gada
erty rakstīja: Neklausies Lūsiņa tekstos par nogurumu, kādēļ zaudēja mūsējie Vācijai. Kaut vai Face off podkāstā vari paklausīties Masaļska komentārus par katriem zaudētajiem vārtiem. Vienkāršk trūka meistarības, lai pieņemtu labus lēmumus uz laukuma väciešu uzspiestajā spēles tempā. Lēmumi pie mazāka noguruma nemainītos.
Mūsu spēlētājiem ir gana meistarības, lai nesataisītu nevajadzīgas kļūdas. Vnk treneri ļauj viņiem spēlēt brīvāk. Ja, piemēram, pie Hārtlija spēlētājam tika "izmazgātas" smadzenes gadījumā, kad viņš iedomājās no sevis pārāk daudz un savas komandas uzbrukuma laikā atstāj nepiesegtu pretinieka zilo līniju un ieslido pretinieka zonas dziļumā, vai arī, esot pie pretinieka zilās līnijas, iedod piespēli šķērsām pretinieka zonai, tad mūsējie treneri acīmredzot to ļauj. Savādāk to nevaru izskaidrot. Bet tā arī līdz šim radās pretuzbrukumi un vārtu zaudējumi. Piekrītu, ka spēlētājiem jāļauj izpausties, tomēr, pirms izpausties, derētu nosargāt savus vārtus neskartus. Ar to mums ir lielas problēmas. Mēs nosvītrojam (izlase) visu, ko mācīja Hārtlijs, ik pa laikam komentāros izskan nievājošas piezīmes par viņa stilu, par lietām, kuras viņš mācīja, bet pēc viņa aiziešanas mūsu komanda nespēj pamatlaikā uzvarēt Poliju un Franciju, mokās ar Slovēniju un Norvēģiju, bet pret vāciešiem salaižam 8 golus, iemetot tikai 1. Skatoties šo čempi, es gribu novēlēt treneriem iepazīties ar Hārtlija darba metodēm, un atgriezt tās izlasē. Spēle sākās ar aizsardzību, bet šobrīd mums tās nav.

     [+] [-]

, 2024-05-18 10:05, pirms gada
Ovelis rakstīja: Mūsu spēlētājiem ir gana meistarības, lai nesataisītu nevajadzīgas kļūdas. Vnk treneri ļauj viņiem spēlēt brīvāk. Ja, piemēram, pie Hārtlija spēlētājam tika "izmazgātas" smadzenes gadījumā, kad viņš iedomājās no sevis pārāk daudz un savas komandas uzbrukuma laikā atstāj nepiesegtu pretinieka zilo līniju un ieslido pretinieka zonas dziļumā, vai arī, esot pie pretinieka zilās līnijas, iedod piespēli šķērsām pretinieka zonai, tad mūsējie treneri acīmredzot to ļauj. Savādāk to nevaru izskaidrot. Bet tā arī līdz šim radās pretuzbrukumi un vārtu zaudējumi. Piekrītu, ka spēlētājiem jāļauj izpausties, tomēr, pirms izpausties, derētu nosargāt savus vārtus neskartus. Ar to mums ir lielas problēmas. Mēs nosvītrojam (izlase) visu, ko mācīja Hārtlijs, ik pa laikam komentāros izskan nievājošas piezīmes par viņa stilu, par lietām, kuras viņš mācīja, bet pēc viņa aiziešanas mūsu komanda nespēj pamatlaikā uzvarēt Poliju un Franciju, mokās ar Slovēniju un Norvēģiju, bet pret vāciešiem salaižam 8 golus, iemetot tikai 1. Skatoties šo čempi, es gribu novēlēt treneriem iepazīties ar Hārtlija darba metodēm, un atgriezt tās izlasē. Spēle sākās ar aizsardzību, bet šobrīd mums tās nav.
Varbūt pašu Bobu derētu atgriezt?
Starp citu, ilgu laiku neesmu sekojis, kur viņš ir un ko viņš dara pašreiz?

  +1 [+] [-]

, 2024-05-18 10:07, pirms gada
Es Black Bullet rakstīja: Nevis aplams, bet jums prāts sēž kastītē un spītīgi atsakās saprast to sarežģīto domu, ka latviešu Bergs un zviedru Bergs ir divi dažādi vārdi, nevis viens un tas pats.
Aizbrauc uz Zviedriju kādreiz, paklausies un tad pēc tam būs daudz vienkāršāk to pieņemt. It sevišķi, ja personīgi sapazīsies ar kādu un viņš pateiks, kā viņu sauc un pēc tam tev vajadzēs viņu uzrunāt. Tak nemainīsi pa savam, bet uzrunāsi, kā viņš teicis, vai ne?
Angliski runājošajās valstīs viņus arī par berjiem un āšoniem sauc? nhl kāds viņus tur ta sauc? nē izrunā kā angliski. un kāpēc mums jāizceļās?

     [+] [-]

, 2024-05-18 10:11, pirms gada
Bobzix rakstīja: Angliski runājošajās valstīs viņus arī par berjiem un āšoniem sauc? nhl kāds viņus tur ta sauc? nē izrunā kā angliski. un kāpēc mums jāizceļās?
Tak arī pie mums viss bija normāli, kā visā pārējā pasaulē, līdz kuram tur gadam, īsti neatceros
PSRS kulta multene, tulkota Latvju mēlē, saucās KARLSONS, nevis Kāšons uz jumta!

     [+] [-]

, 2024-05-18 10:12, pirms gada
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Varbūt pašu Bobu derētu atgriezt?
Starp citu, ilgu laiku neesmu sekojis, kur viņš ir un ko viņš dara pašreiz?
Vai tiešām gribas atgriezt tādu kurš līdz ko krieveļi šim naudas žūksni priekšā pavicināja tā šis momentā uzmeta Latvijas izlasi!?

     [+] [-]

, 2024-05-18 10:21, pirms gada
WHITE Legend rakstīja: Vai tiešām gribas atgriezt tādu kurš līdz ko krieveļi šim naudas žūksni priekšā pavicināja tā šis momentā uzmeta Latvijas izlasi!?
Bez šaubām, ka Boba aiziešana uz Omsku mums iegrieza, tomēr LHF pati ik pa laikam saka, ka viņi ir par to, lai treneris strādātu arī klubā.

Es jau domāju, ka mums vienkārši ir jānomaina treneris, kurš atbild par darbu ar aizsargiem. Pietiks arī vienkārši ar Boba metodoloģijas ieviešanu praksē.

  -2 [+] [-]

, 2024-05-18 10:22, pirms gada
Droši varat likt man mīnusus, bet būs sagrāve.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-18 10:22, pirms gada
komandas kapteinis Ēriks Kārslons un Viktors Hedmans. Vismaz viens uzvārds ir uzrakstīt pareizi Kārslons.

     [+] [-]

, 2024-05-18 10:28, pirms gada
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Varbūt pašu Bobu derētu atgriezt?
Starp citu, ilgu laiku neesmu sekojis, kur viņš ir un ko viņš dara pašreiz?
Nopelnījis naudu, atpūšās kaut kur Kanādā.

     [+] [-]

, 2024-05-18 10:30, pirms gada
Pandora rakstīja: Droši varat likt man mīnusus, bet būs sagrāve.
ieliku
trīs kroņi pret trīs zvaigznēm

     [+] [-]

, 2024-05-18 10:35, pirms gada
Tikko Polija pret ASV guva vārtus. 1-3. LTV 7 rāda.

     [+] [-]

, 2024-05-18 10:59, pirms gada
WHITE Legend rakstīja: Vai tiešām gribas atgriezt tādu kurš līdz ko krieveļi šim naudas žūksni priekšā pavicināja tā šis momentā uzmeta Latvijas izlasi!?
PO BARABANU man tā Krievu nauda, galvenais ir Latvijas Hokeja izlases intereses!!!

     [+] [-]

, 2024-05-18 11:02, pirms gada
Pandora rakstīja: Droši varat likt man mīnusus, bet būs sagrāve.
Mūsējie ir atpūtušies, atšķirībā no iepriekšējā mača, sagrāves nebūs!

     [+] [-]

, 2024-05-18 11:03, pirms gada
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Mūsējie ir atpūtušies, atšķirībā no iepriekšējā mača, sagrāves nebūs!
Ja neuzminēs ar vārtsargu, tad var gan mierīgi sagrāve būt

     [+] [-]

, 2024-05-18 11:04, pirms gada
Ovelis rakstīja: Nopelnījis naudu, atpūšās kaut kur Kanādā.
Varētu padomāt par diviem variantiem, vai nu atgriezt Znaroku, saliekot kopā ar Harku, vai arī Bobu, saliekot kopā ar Ābolu
Harka ar Bobu diezin vai sastrādātos

  +1 [+] [-]

, 2024-05-18 11:08, pirms gada
Dilemma. Skatīties vai pataupīt nervus.

     [+] [-]

, 2024-05-18 11:11, pirms gada
WHITE Legend rakstīja: Ja neuzminēs ar vārtsargu, tad var gan mierīgi sagrāve būt
Vispār var jau spēlēt arī ar diviem varotčikiem, proti, regulāri mainot viens otru, tas varētu būt naunievedums Hokejā, noteikumi to neaizliedz Piemēram, katrs mauc pa pusei trešdaļas, vai arī mainās tad, kad ir vajadzīga pauze, lai nomierinātu spēles tempu Pie tāda rasklada abi varotčiki ir darbībā, iesildīti, bet, galvenais, nenoguruši Kāpēc par tādu raskladu neviens treneris nevienā līgā iepriekš nebija iedomājies?

     [+] [-]

, 2024-05-18 11:16, pirms gada
ST2 rakstīja: Dilemma. Skatīties vai pataupīt nervus.
Dari, kā es darīšu, proti, skaties vakarā atkārtojumā, iepriekš rezultātu nezinot Ieslēdz pirmo trešdaļu, turi līdz pirmajiem ielaistajiem vārtiem, tad, lai nenervozētu lieki, pārtin uz priekšu, ja vairāk nav ielaistu vai arī mūsējie iemetuši, pārtin atpakaļ uz momentu, kad mūsējie iemet, pēc tam pārtin līdz brīdim, kur tu apstājies iepriekš un skaties uz priekšu līdz pirmajiem ielaistajiem Ja ielaisto nav un met iekšā tikai mūsējie, tad atstāj kā ir, neko nekur netin, baudi Hokeju un priecājies par mūsējo uzvaru!

     [+] [-]

, 2024-05-18 11:25, pirms gada
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Dari, kā es darīšu, proti, skaties vakarā atkārtojumā, iepriekš rezultātu nezinot Ieslēdz pirmo trešdaļu, turi līdz pirmajiem ielaistajiem vārtiem, tad, lai nenervozētu lieki, pārtin uz priekšu, ja vairāk nav ielaistu vai arī mūsējie iemetuši, pārtin atpakaļ uz momentu, kad mūsējie iemet, pēc tam pārtin līdz brīdim, kur tu apstājies iepriekš un skaties uz priekšu līdz pirmajiem ielaistajiem Ja ielaisto nav un met iekšā tikai mūsējie, tad atstāj kā ir, neko nekur netin, baudi Hokeju un priecājies par mūsējo uzvaru!
Es atkārtojumus principā nevaru paskatīties. Zemapziņā zini, ka, neskatoties uz to kā fano, rezultāts jau done.

     [+] [-]

, 2024-05-18 11:27, pirms gada
Šeit, par ar visu atpūtu, spīd pēc bezieredžu zaudējuma. Varam tikai cerēt ASV vai Slovākiju paņemt uz umņiku.

Varbūt liekas, ka esmu pārāk pesimistisks, bet, ja neskaita uzvaru pret Kazahstānu, nebija nevienas spēles, kas man liktu domāt, ka varam šos grandus uzvarēt, it sevišķi ar to esošajām nhl zvaignzēm.

     [+] [-]

, 2024-05-18 11:31, pirms gada
Zviedriem jau nav par ko atriebties, nav jau PČ 1/4 fināls, bet gan parasta grupas spēle. mēs ta pat katru maču kapājam, bet viņiem grupu turnīrs ir tikai gatavošanās play-off..

     [+] [-]

, 2024-05-18 11:39, pirms gada
Vakar 2:8 kazahi zaudēja Vācijai.
Kazahi (mūsu līmeņa komanda) dabūja metienu attiecību 11:44 un rezultātu 1:3. Tātad vajadzētu būt līdzīgi arī mūsējiem. Hokejs ir hokejs un visādi var notikt, bet kopējā aina aptuveni saprotama.

     [+] [-]

, 2024-05-18 12:24, pirms gada
WHITE Legend rakstīja: Bet kamdēļ Latvijai vienīgai ir jābūt izlecējai ? Ko mazā nožēlojamā valstiņa är šo grib pierādīt? Konkrēti tizleņi un liekēži no tā Valodniecības centra? Kamdēļ gan angļu gan spāņu gan itāļu gan vācu valodās - visur raksta tā kā oriģinvalodā ir rakstīts un nevis ķēmojas pakaļ un pārveido pēc labskanības???
Kāpēc uzreiz nožēlojama? Dažu pārliek lielu entuziastu dēļ jau nevajag visu valsti par nožēlojamu saukt. Kāpēc mums to vajag, bet lielajām valstīm nē? Droši vien tāpēc, ka smagi pieklibo pašapziņa, un tas jau tīri objektīvu iemeslu pēc, nu nepaliek ilgstošas okupācijas bez attiecīgi ilgstošām sekām. Un mainīties tas var tikai nomainoties vairākām paaudzēm pie nosacījuma, ka atkal netiekam okupēti.

Kas attiecas uz pašu likumu, tīri teorētiski jau tas nav slikts, es pat teiktu, ka ideja teorētiski ir laba, nelaime tik tā, ka valodnieki ir ļoti šauras jomas speciālisti un viņiem ir zināmas grūtības saskatīti lielo bildi un to, ka praktiski tas normāli nekad nestrādās, tāpēc jau arī lielās un globālās valodas neko tādu nekur arī nav pat mēģinājušas ieviest.

     [+] [-]

, 2024-05-18 12:37, pirms gada
Vārtos jāliek Irbe!

     [+] [-]

, 2024-05-18 13:17, pirms gada
ST2 rakstīja: Es atkārtojumus principā nevaru paskatīties. Zemapziņā zini, ka, neskatoties uz to kā fano, rezultāts jau done.
Ak jā, tu tak LV dzīvo, es Frankos, te Latvijas Hokeja izlases gaitām seko minimāli, tāpēc es droši varu skatīt vakaros, rezultātu līdz vēlam vakaram tāpat neviens man priekšā nepateiks
Tas nav tāpēc, ka negribu tiešraidē nervozēt, bet gan tāpēc, ka ir Sestdiena un ir vēlēšanās laiku pavadīt ārpus četrām sienām

     [+] [-]

, 2024-05-18 13:25, pirms gada
neputns rakstīja: Kāpēc uzreiz nožēlojama? Dažu pārliek lielu entuziastu dēļ jau nevajag visu valsti par nožēlojamu saukt. Kāpēc mums to vajag, bet lielajām valstīm nē? Droši vien tāpēc, ka smagi pieklibo pašapziņa, un tas jau tīri objektīvu iemeslu pēc, nu nepaliek ilgstošas okupācijas bez attiecīgi ilgstošām sekām. Un mainīties tas var tikai nomainoties vairākām paaudzēm pie nosacījuma, ka atkal netiekam okupēti.

Kas attiecas uz pašu likumu, tīri teorētiski jau tas nav slikts, es pat teiktu, ka ideja teorētiski ir laba, nelaime tik tā, ka valodnieki ir ļoti šauras jomas speciālisti un viņiem ir zināmas grūtības saskatīti lielo bildi un to, ka praktiski tas normāli nekad nestrādās, tāpēc jau arī lielās un globālās valodas neko tādu nekur arī nav pat mēģinājušas ieviest.
Kāds ir sakars okupācijas gadiem ar Švedu mēles uzvārdu kropļošanu?
Pričom te pašapziņa vispār?
Pašapziņa būtu jāceļ pirmkārt darbaalgas celšanā NEKVALIFICĒTAJIEM darbiniekiem, proti, ir jāattīsta ne tikai vidējie biznesmeņi (žmogas, kuri ir gatavi norakt nacionālo identitāti, ar savām alkatiskajām vēlmēm piesaistīt lēto darbaspēku no neBaltajām zemēm), bet arī MASVEIDA ražošana visās nozarēs!
Tieši NEKVALIFICĒTĀ darbaspēka labklājība ir kopējās valsts labklājības mēraukla!
Tas ir apmēram tas pats, kas Hokejā, proti, parādi man savu ceturto maiņu, es pateikšu, kāda ir visa komanda