Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3031, Did:0, useCase: 3

Trīs atspēlēšanās un emociju karuselis: Latvija ar milzu mokām pagarinājumā uzveic Poliju

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

Trīs atspēlēšanās un emociju karuselis: Latvija ar milzu mokām pagarinājumā uzveic Poliju
Mirklis pēc Latvijas valstsvienības pirmo vārtu guvuma. Foto: David W. Černý/Reuters/Scanpix

Pasaules hokeja meistarsacīkšu ievadā negaidīti smagi klājās Latvijas valstsvienībai, kura trīsreiz nokļuva iedzinējos, pamatlaika beigās izlaida pārsvaru, bet pagarinājumā pieveica (5:4) augstākās divīzijas jaunpienācēju Poliju.

Spēles spilgtāko notikumu apkopojums teksta tiešraidē.

Pirmajās 20 minūtēs latvieši laukumā rādīja nepārliecinošu sniegumu, poļiem vājumu sajūtot un izmantojot. Jau otrajā minūtē Polija bija tuvu vārtu guvumam, aizsarga Mateuša Brika mestajai ripai atsitoties pret vārtu stabu.

Latvijas hokejisti šajā trešdaļā izveidoja tikai vienu ļoti bīstamu brīdi pie Džona Mareja sargātā cietokšņa – Rihards Bukarts ātrumā izveda ripu cauri Polijas aizsardzības vaļņiem un piespēlēja tukšu vārtu priekšā esošajam komandas biedram, tomēr poļu aizsargs ripai neļāva nokļūt pie mērķa un, visticamāk, tādējādi novērsa Latvijas izvirzīšanos priekšgalā.

Latvieši ar Elvja Merzļikina palīdzību izturēja Rodrigo Ābola nopelnīto mazākumu. Tomēr poļi nebūt nerimās, turpinot taustīt Latvijas aizsardzību, līdz viņiem izdevās veikt sāpīgu dūrienu – 19 gadīgais Kžištofs Mačašs florbola stilā ātrā pagriezienā no asa leņķa meta vārtu virzienā, ripai no cita debitanta Markusa Komula kājas izspurdzot cauri Merzļikina kājsargiem.

Emociju karuselis apgriezienus uzņēma otrajā cēlienā, kura ievadā pretinieku vārtus vairākkārt apdraudēja Miks Indrašis. Tieši viņš noorganizēja vārtu guvumu, kurā aizsargs Roberts Mamčics ripu raidīja poļu vārtu stūrī, Marejam neaizsniedzoties līdz ripai – 1:1.

Latvija bija tuvu tikšanai priekšā. Izcilu iespēju neizmantoja Kaspars Daugaviņš, kurš pēc Rodrigo Ābola izslidošanas no aizvārtes tukšu vārtu priekšā pa ripu netrāpīja kā nākas, tai atsitoties pret stabu.

Polijas hokejisti grūtību brīžus pārvarēja, 29. minūtē Kamilam Valengam ar veiksmes palīdzību pārspējot Merzļikinu un atgūstot vadību (2:1).

Pēcāk poļi nebija tālu, lai divkāršotu pārsvaru, tostarp neizmantojot vairākumu. Tomēr vēl tuvāk rezultāta izmainīšanai bija latvieši, kuriem trešdaļas izskaņā divi vairākumi. Polija apliecināja sīkstumu, noturoties priekšā līdz pat otrajam pārtraukumam.

Trešajā trešdaļā sporta skaistums spēles vērotājiem pavērās vēl spožāk – tās ievadā noraidījums Oskaram Batņam, taču Latvijai mazākumā padevās zibenīgs izrāviens, kura noslēgumā Ābols izmantoja Daugaviņa piespēli – 2:2.

Latvieši vēlreiz izturēja mazākumu un vēlreiz metās salauzt poļus. Brīžiem šķita, ka Polija zaudē spēles pavedienu, taču 48. minūtē pretuzbrukumā Mačašs vēlreiz pārspēja Merzļikinu (3:2), sarūpējot pamatīgu līksmību daudzajiem poļu līdzjutējiem.

Apjauzdami situācijas nopietnību, Latvijas hokejisti jūtami paaugstināja spēles ritējuma tempu. Izskatījās, ka poļu aizsardzības mezgls raisās vaļā. Nepilnas astoņas minūtes pirms pamatlaika beigām Kaspars Daugaviņš un Rodrigo Ābols cīņā vārtu priekšā ripu dabūja pāri līnijai. Tiesnesis vārtu guvumu neieskaitīja, jo Daugaviņš šķietami neatļauti traucēja vārtsargu. Harijs Vītoliņš nolēma riskēt un pieprasīja video atkārtojuma caurskati. Trenera izaicinājums Latvijai sniedza augļus – tiesneši atcēla sākotnējo lēmumu un piešķīra trešo vārtu guvumu Latvijai.

Pēcāk momenti pie Polijas vārtiem bira viens pēc otra, līdz vadzis beidzot lūza – Rihards Bukarts apspēlēja vārtsargu un panāca 4:3.

Neilgi pēc tam Ābols izrāvienā nepārspēja vārtsargu. Savukārt poļi pamanījās izmantot savu reto iespēju, pēc Brika metiena ripas lidojuma virzienu veiksmīgi izmainot komandas kapteinim Kristianam Dzjubinskim – 4:4!

Pamatlaika pēdējā minūtē Latvijai kārtējo reizi nepatīkama situācija – aizsargs Kristaps Zīle klupināja pretinieku un poļiem vairākums gan pamatlaika izskaņā, gan pagarinājuma pirmajā pusotrā minūtē.

Polijas hokejisti nebija tālu no uzvaras izcīnīšanas, taču pēdējo vārdu tomēr teica Latvija – iepriekšējā uzbrukumā pa vārtu konstrukciju uzšāvušais Daugaviņš izmantoja Ābola piespēli – 5:4.

Latvija – Polija 5:4 pag. (0:1, 1:1, 3:2, 1:0)
Vārti: 15:29 Mačašs (Mihaļskis) 0:1, 22:18 Mamčics (Ansons, Indrašis) 1:1, 28:15 Valenga (Urbanovičs, Droņa) 1:2, 42:32 Ābols (Daugaviņš, maz.) 2:2, 47:56 Mačašs (Dzjubinskis) 2:3, 52:25 Daugaviņš (Zīle, Dzierkals) 3:3, 54:54 Ri. Bukarts (Ro. Bukarts, Batņa) 4:3, 56:24 Dzjubinskis (Briks, Mihaļskis) 4:4, 63:29 Daugaviņš (Ābols) 5:4.
Metieni pa vārtiem: 37-22 (12-5, 9-10, 15-6, 1-1)
Soda minūtes: 8-4 (2-0, 2-4, 4-0, 0-0)
Vārtsargi: Elvis Merzļikins – Džons Marejs.

Latvijas valstsvienības spēļu kalendārs

DatumsLaiksSpēle
11.05.17.20Polija – Latvija
12.05.17.20Latvija – Francija
14.05.17.20Kazahstāna – Latvija
15.05.17.20Vācija – Latvija
18.05.13.20Latvija – Zviedrija
19.05.21.20Slovākija – Latvija
21.05.17.20Latvija – ASV

2024. gada pasaules čempionāts hokejā, 11. maijs

LaiksGr.SpēleRezultāts
13.20ALielbritānija – Kanāda2:4 (1:1; 0:3; 1:0)
BFrancija – Kazahstāna1:3 (1:2; 0:1; 0:0)
17.20AAustrija – Dānija1:5 (1:2; 0:1; 0:2)
BPolija – Latvija4:5 pag. (1:0; 1:1; 2:3; 0:1)
21.20ANorvēģija – Čehija
BASV – Vācija

B grupa

VKomandaSUUPZPZVārtiP
1.Zviedrija110005:23
2.Vācija110006:43
3.Kazahstāna110003:13
4.Latvija101005:42
5.Polija100104:51
6.Slovākija100014:60
7.Francija100011:30
8.ASV100012:50

Pasaules meistarsacīkstes hokejā, B grupa (Ostrava, Čehija)

DatumsLaiksSpēleRezultāts
10.05.17.20Slovākija – Vācija4:6 (0:0; 2:3; 2:3)
21.20Zviedrija – ASV5:2 (1:0; 2:1; 2:1)
11.05.13.20Francija – Kazahstāna1:3 (1:2; 0:1; 0:0)
17.20Polija – Latvija4:5 pag. (1:0; 1:1; 2:3; 0:1)
21.20ASV – Vācija
12.05.13.20Slovākija – Kazahstāna
17.20Latvija – Francija
21.20Zviedrija – Polija
13.05.17.20ASV – Slovākija
21.20Vācija – Zviedrija
14.05.17.20Kazahstāna – Latvija
21.20Polija – Francija
15.05.17.20Vācija – Latvija
21.20Slovākija – Polija
16.05.17.20Kazahstāna – Zviedrija
21.20ASV – Francija
17.05.17.20Vācija – Kazahstāna
21.20Polija – ASV
18.05.13.20Latvija – Zviedrija
17.20Vācija – Polija
21.20Francija – Slovākija
19.05.17.20ASV – Kazahstāna
21.20Slovākija – Latvija
20.05.17.20Zviedrija – Francija
21.20Kazahstāna – Polija
21.05.13.20Francija – Vācija
17.20Latvija – ASV
21.20Zviedrija – Slovākija

Noderīgas lietas:

PČ jaunumi, komentāri un viedokļi
PČ kalendārs un rezultāti
KSENUKAI prognožu spēle
SPORTLAND faktu spēle
Baudi PČ hokejā lielākajā sporta bārā Latvijā O'LEARYS
Vēro PČ hokejā tiešraides iepirkšanās centrā OLIMPIA

Slēpts komentārs: Kā Tev iet, Bērziņ?

  -1 [+] [-]

, 2024-05-11 20:07, pirms gada
ai ai ai, četrus pret Poļu amatieriem ielaist ir jāmāk...

 +15 [+] [-]

, 2024-05-11 20:08, pirms gada
Pēc šīs spēles skaidrs ir tikai viens - Latvijā ar mentālo veselību, diemžēl, daudziem ir problēmas
labi, ka šāda melnā diena gadās pret poļiem
punkts pakāsts, bet nav interesanti skatīties sportu, ja vienmēr uzvar "stiprākais"
vēlu LV izlasei uzvaras un maz zaudētu vārtu!

  -4 [+] [-]

, 2024-05-11 20:08, pirms gada
Tikko no stadiona.. es vainoju Juri Kalniņu jo viņš smird, merzļikins nes neveiksmi lai tinās

  +1 [+] [-]

, 2024-05-11 20:08, pirms gada
Uzvara ir uzvara, bet.....labāk neko nerakstīšu.😉
Cerams, ka tas 1 pkt., kuru LV izlase šovakar zaudēja poļiem, smagi neatsauksies par vietu 1/4 finālā.

     [+] [-]

, 2024-05-11 20:08, pirms gada
2 punkti, bet tāds kauns par izlasi sen nav bijis...

  +5 [+] [-]

, 2024-05-11 20:09, pirms gada
Šausmas. Kopumā vairāk negatīvas emocijas nekā pozitīvas.
Slēpts komentārs: Viensviensvīrs

 +16 [+] [-]

, 2024-05-11 20:09, pirms gada
Nav nemaz škrobe par zaudēto punktu. Mēs nespēlējām slikti. Polija grauza ledu un godam to nopelnīja. Atgādināja mūs pašus citus gadus pret lielajām izlasēm dažkārt. Veiksme ar protams. Un +++ pirms Francijas un Kazahstānas būsim uz zemes.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-11 20:09, pirms gada
visi zina, ka hokejā nedrīkst ielaist vairāk par 3 vārtiem, tad tu esi amatieris. Vasiļevskis pret pantērām ielaida sešus, to vispār vajag arestēt

  +3 [+] [-]

, 2024-05-11 20:09, pirms gada
Pilnīgs "pilnmēness" hokējs, 3 autogoli + mēsls. Bet nu čaļi, jasaņemās, pašiem spēle jākontrolē. Labi,ka beigās tā!

  +9 [+] [-]

, 2024-05-11 20:09, pirms gada
Teiksim ta ka poli nemaz tik sudigi neizskatijas. Tads kazahu/ francu limenis.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-11 20:09, pirms gada
Izrādās, ka nemaz tik grūti nebija!

https://sportacentrs.com/hokejs/pc_...

  +5 [+] [-]

, 2024-05-11 20:09, pirms gada
Karma mazliet paspēlējās ar Vītoliņu!
Atteicās no Arta Ābola pakalpojumiem un deva priekšroku vēl vienam somam treneru korpusā.
Bet 2 punkti ir un tas ir arī labi.
Slēpts komentārs: hockeypro

  +3 [+] [-]

, 2024-05-11 20:10, pirms gada
Atceraties ka Saudi Arābija PK uzvarēja Argentīnu...
Ir dienas kad labak iet citiem, šī būs laba macību stunda.

Tālāk nekas nav jāskaidro...

  +4 [+] [-]

, 2024-05-11 20:10, pirms gada
Viss labi, kas labi beidzies.
Slēpts komentārs: balts

  +3 [+] [-]

, 2024-05-11 20:11, pirms gada
Pozitīvi tas, ka tad kad tirsa deg spēj saņemties un izdarīt ko vajag. Raksturs večiem ir. Galvenais lai kājas ātrāk atlaiž

  -3 [+] [-]

, 2024-05-11 20:11, pirms gada
Vezins līmenī

  +1 [+] [-]

, 2024-05-11 20:11, pirms gada
NU netikai Merzliļkikins, pāši atvainojiet, arī nekādi metēji nebijām, sākām spēlēt tikai pēc Ri. Bukarta vārtiem, jā arī ielaidām, bet tikai spēles beigās redzēju, kā varam spēlēt. Kopumā, atvainojiet nepatika. Viena no nepatīkamākajām spēlēm. Nekāda prieka, par uzvaru.

     [+] [-]

, 2024-05-11 20:11, pirms gada
Poļi izšāva savu pulveri 1 spēlē, nākošajā nekā spoža viņiem nebūs.
Slēpts komentārs: mens

  -1 [+] [-]

, 2024-05-11 20:11, pirms gada
Omg kādi nabagi😅 poļu ugunsdzēsēji gandrīz Latvijas megastārus izvazāja😅 Poļiem 4 štangas pa spēli, principā absolūti nepelnīta overtaima uzvara. Kauns pa visu ģīmi.

     [+] [-]

, 2024-05-11 20:12, pirms gada
Nepiekrītu Daugaviņam ka visām izlasēm līmenis izlīdzinās, tā nav un nebūs! Poļi ir zemākas klases izlase un tā arī paliks.

  +8 [+] [-]

, 2024-05-11 20:12, pirms gada
hockeypro rakstīja: Kāds kauns! Tagad ir skaidrs ka mūsējie cīnīsies tikai par elites saglabāšanu, 1/4 šeit vairs nespīd...
var jau būt, bet pēc vienas spēles izdarīt tālejošus secinājumus tikai dalbji dara.

     [+] [-]

, 2024-05-11 20:13, pirms gada
Es saprotu, ka rezultāts ir 5:4, bet kuru tur nosaukt par uzvarētāju, tas vēl ļoti jādomā

     [+] [-]

, 2024-05-11 20:13, pirms gada
Poliju...

 +11 [+] [-]

, 2024-05-11 20:13, pirms gada
Tas Elvja nīdēju bars ir urīngalvas ,jo savādāk tos smadzeņu invalīdus grūti nosaukt.Šilovs ielaiž četrus golus malacis,bet Elvis četrus rikošetus uzreiz sliktais.Komentārus palasot pat gribas ,lai izlase smagi izgāžas.Arī treneri labi nosēdina mālā Tralmaku ,kuru viņi nemāk izmantot pat vairākumā es viņa vietā izlasi pamestu.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-11 20:13, pirms gada
Labi ka tā, bet te neviens neko tāpat nedos. Būs jākapā katrā spēlē.
Slēpts komentārs: rreinis

  +1 [+] [-]

, 2024-05-11 20:13, pirms gada
Vāja spēle. Nepelnīta uzvara.-

  +1 [+] [-]

, 2024-05-11 20:14, pirms gada
LV_hokiplay rakstīja: Pilnīgs "pilnmēness" hokējs, 3 autogoli + mēsls. Bet nu čaļi, jasaņemās, pašiem spēle jākontrolē. Labi,ka beigās tā!
Tas ka 4 štangas poļiem, to jau izlaižam😅 jo sevišķi OT. Galvenais mistiskos rikošetus piesaukt😅 lai gan visi apzināti metieni uz vārtiem, nevis kkāds mistiskais tēls no augšas paņēma un aiznesa ripu ielika LV vārtos😅🙈

  +1 [+] [-]

, 2024-05-11 20:14, pirms gada
hockeypro rakstīja: Nepiekrītu Daugaviņam ka visām izlasēm līmenis izlīdzinās, tā nav un nebūs! Poļi ir zemākas klases izlase un tā arī paliks.
Ja par spēlētāju līmeni tad jā, bet ja par naudu, viņi iegruž tādu piķi hokejā ko LV ilgi vel nevarēs

  -3 [+] [-]

, 2024-05-11 20:14, pirms gada
coffijs rakstīja: Tas Elvja nīdēju bars ir urīngalvas ,jo savādāk tos smadzeņu invalīdus grūti nosaukt.Šilovs ielaiž četrus golus malacis,bet Elvis četrus rikošetus uzreiz sliktais.Komentārus palasot pat gribas ,lai izlase smagi izgāžas.Arī treneri labi nosēdina mālā Tralmaku ,kuru viņi nemāk izmantot pat vairākumā es viņa vietā izlasi pamestu.
ielaist 4 pret mcdavidu un draizlaitlu vai pret polija ir atšķirība ne ?

     [+] [-]

, 2024-05-11 20:14, pirms gada
Un kopumā ziniet, ko tas nozīmē, nepietieks, un nav nekad praktiski pieticis ar 3 uzvarām, būs jāņem punkti no lielajām komandām. Pret Vāciju un Slovākiju bez punktiem nevaram palikt.!

  +3 [+] [-]

, 2024-05-11 20:15, pirms gada
mens rakstīja: Cepuri nost poļiem, labs pieteikums augstākajā divīzijā.

Domāju ar poļiem pēc gadiem būs tas pats variants kā ar vāciešiem, kurus sitām 8:0 pirms gadiem 15. Mūsu sistēma stāv uz vietas, bet viņiem labs progress. Vieta divīzijā vairs nebūs pašsaprotama.

100 % tas 1 zaudētais punkts beigās iegriezīs.
Poļiem u20 izlase zaudēja igauņiem ar 0-3!
Polijas u-18 izlase arī pagrabā dzīvo!

Nekādu progresu nevajag gaidīt!

     [+] [-]

, 2024-05-11 20:15, pirms gada
eziitis , 20:09, pirms 5 minūtēm
Nav nemaz škrobe par zaudēto punktu. Mēs nespēlējām slikti. Polija grauza ledu un godam to nopelnīja. Atgādināja mūs pašus citus gadus pret lielajām izlasēm dažkārt. Veiksme ar protams. Un +++ pirms Francijas un Kazahstānas būsim uz zemes.
----
Kā to saprast ?! Parasti kad smagi iedod pa mūli tad sāk vartīties un nonāk uz zemes !

     [+] [-]

, 2024-05-11 20:16, pirms gada
Mokas.................................

  -4 [+] [-]

, 2024-05-11 20:16, pirms gada
Teemo rakstīja: ielaist 4 pret mcdavidu un draizlaitlu vai pret polija ir atšķirība ne ?
Pret Oilers rikošetu nebija izņemot ceturtos vārtus ,ko kanaks pats iemeta,bet šajā spēlē visus vārtus praktiski guva latvieši abos vārtu virzienos.

     [+] [-]

, 2024-05-11 20:16, pirms gada
Kauns

  +1 [+] [-]

, 2024-05-11 20:17, pirms gada
coffijs rakstīja: Pret Oilers rikošetu nebija izņemot ceturtos vārtus ,ko kanaks pats iemeta,bet šajā spēlē visus vārtus praktiski guva latvieši abos vārtu virzienos.
sliktam vārtusargam arī olas traucē

  +2 [+] [-]

, 2024-05-11 20:17, pirms gada
Reāli smieklīgi vainot vārtsargu, kad pārējā komanda spēlē kā miskaste. Var redzēt diemžēl tipisku LV līdzjutēju intelektu.
Labi, ka 2 punkti tomēr tika paņemti, un visi nolaidās uz zemes pēc bronzas sezonas.

  +2 [+] [-]

, 2024-05-11 20:17, pirms gada
interesanti, vai ASV, Kanāda, Somija, Zviedrija, Šveice, Čehija utt. arī gaudo par nepelnītām uzvarām, kaunu un čempionāta beigām, kad LV izlase, cīnoties līdz pēdējam, atņem punktus vai pat uzvar?
kāpēc gan poļi vai kazahi nevarētu izdarīt tāpat pret mums?

  +2 [+] [-]

, 2024-05-11 20:17, pirms gada
Cerams ka visi “mēsliņi” pretiniekam sakrita šajā spēlē…

  +6 [+] [-]

, 2024-05-11 20:18, pirms gada
Jautrākais moments, kad Rodrigo Ābols iedeva pa muti tiesnesim.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-11 20:18, pirms gada
RZ1990 rakstīja: Reāli smieklīgi vainot vārtsargu, kad pārējā komanda spēlē kā miskaste. Var redzēt diemžēl tipisku LV līdzjutēju intelektu.
Labi, ka 2 punkti tomēr tika paņemti, un visi nolaidās uz zemes pēc bronzas sezonas.
Vārds "diemžēl" jāliek komatos, intelektuāli!

  +2 [+] [-]

, 2024-05-11 20:18, pirms gada
Black_king , 20:09, pirms 7 minūtēm
Karma mazliet paspēlējās ar Vītoliņu!
Atteicās no Arta Ābola pakalpojumiem un deva priekšroku vēl vienam somam treneru korpusā.
Bet 2 punkti ir un tas ir arī labi.
--------------
Tas brīdis kad ieraudzīju Vītoliņu uz Krievijas soliņa ar GRegorijas lentīti melni=brūni svītroto pie žaketes - to es neaizmirsīšu līdz kapa malai ...

  +2 [+] [-]

, 2024-05-11 20:19, pirms gada
Nu ja mūs gandrīz apspēlēja mūsu stilā, un tagad mēs saprotam kā mēs izskatāmies no citu komandu skatupunkta. Kaut ko skrien dauzās ņemas un ne bez veiksmes kaut ko iemet un uzvar vēl. Bronzu tieši tā arī dabūjām

     [+] [-]

, 2024-05-11 20:19, pirms gada
izraktenis rakstīja: interesanti, vai ASV, Kanāda, Somija, Zviedrija, Šveice, Čehija utt. arī gaudo par nepelnītām uzvarām, kaunu un čempionāta beigām, kad LV izlase, cīnoties līdz pēdējam, atņem punktus vai pat uzvar?
gan jau

     [+] [-]

, 2024-05-11 20:19, pirms gada
Dons labāk vārtos nospēlētu!

     [+] [-]

, 2024-05-11 20:19, pirms gada
Teemo rakstīja: ielaist 4 pret mcdavidu un draizlaitlu vai pret polija ir atšķirība ne ?
Kāpēc dubulti standarti, tādā gadījumā? Arī Elvis NHL spēlē pret tiem pašiem spēlētājiem, bet par ielaistiem vārtiem arī tur tiek apriets

     [+] [-]

, 2024-05-11 20:19, pirms gada
Sen nebiju redzējis tādu haosu Latvijas izlases izpildījumā. Ceru, ka saņemsies.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-11 20:20, pirms gada
TinderDtae rakstīja: Kāpēc dubulti standarti, tādā gadījumā? Arī Elvis NHL spēlē pret tiem pašiem spēlētājiem, bet par ielaistiem vārtiem arī tur tiek apriets
Tāpēc viņš ir misters 4, kamēr Arča kapā playoffos

  +2 [+] [-]

, 2024-05-11 20:20, pirms gada
Vai tiešām Ābola pisaku tiesnesim neviens nenovērtēs?

  +2 [+] [-]

, 2024-05-11 20:20, pirms gada
Laukumā ir jāiet bez uztraukuma un bez bailēm,nevis tik daudz jārunā par pretiniekiem! Tad arī knapā ripojošā ripa nelidos vārtos. Žurnālisti nolaižaties uz zemes.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-11 20:21, pirms gada
edgefall23 , 20:19, pirms dažām sekundēm
Nu ja mūs gandrīz apspēlēja mūsu stilā, un tagad mēs saprotam kā mēs izskatāmies no citu komandu skatupunkta. Kaut ko skrien dauzās ņemas un ne bez veiksmes kaut ko iemet un uzvar vēl. Bronzu tieši tā arī dabūjām
----
IDEĀLI pateikts ! Sēdies - pieci !

  +1 [+] [-]

, 2024-05-11 20:21, pirms gada
WHITE Legend rakstīja: Black_king , 20:09, pirms 7 minūtēm
Karma mazliet paspēlējās ar Vītoliņu!
Atteicās no Arta Ābola pakalpojumiem un deva priekšroku vēl vienam somam treneru korpusā.
Bet 2 punkti ir un tas ir arī labi.
--------------
Tas brīdis kad ieraudzīju Vītoliņu uz Krievijas soliņa ar GRegorijas lentīti melni=brūni svītroto pie žaketes - to es neaizmirsīšu līdz kapa malai ...
Es līdz kapa malai neaizmirsīšu Vītoliņa bronzu

  +3 [+] [-]

, 2024-05-11 20:21, pirms gada
Šādi luņoties pret poļu zemniekiem ir jāmāk.

     [+] [-]

, 2024-05-11 20:21, pirms gada
izraktenis rakstīja: Pēc šīs spēles skaidrs ir tikai viens - Latvijā ar mentālo veselību, diemžēl, daudziem ir problēmas
labi, ka šāda melnā diena gadās pret poļiem
punkts pakāsts, bet nav interesanti skatīties sportu, ja vienmēr uzvar "stiprākais"
vēlu LV izlasei uzvaras un maz zaudētu vārtu!
"daudziem ir problēmas" varētu būt šodienas moto

  -1 [+] [-]

, 2024-05-11 20:21, pirms gada
Teemo rakstīja: Tāpēc viņš ir misters 4, kamēr Arča kapā playoffos
Klubus kuros viņi spēlē spēj tava smadzene atšķirt.

  +2 [+] [-]

, 2024-05-11 20:21, pirms gada
eziitis rakstīja: Vai tiešām Ābola pisaku tiesnesim neviens nenovērtēs?
9/10

     [+] [-]

, 2024-05-11 20:22, pirms gada
eziitis rakstīja: Vai tiešām Ābola pisaku tiesnesim neviens nenovērtēs?
Cerams nebūs DSQ piešķirta pēc spēles.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-11 20:22, pirms gada
Ja vēlreiz tas caurums ir vārtos,skatos paralēlo spēli. Wannabe NHL star.. . Nu tad paliec tur un nebojā emocijas izlasei!!!

  -1 [+] [-]

, 2024-05-11 20:22, pirms gada
merzlikins nelaimes putns..... Tadu talak no izlases. gADU atpakal bija lbaka gaisotne. Skaidrs, ka sogad mes par pirmso 8 tnieku neciiiinisimeies, bRONZZU , MILIE ,DRAUGI ,AIMZIRSTAM

  +1 [+] [-]

, 2024-05-11 20:23, pirms gada
Uzvarētājus it kā netiesā, bet nu... rikošeti arī jānopelna, un tādas drausmīgas kļūdas piespēlēs un pozīciju izvēlē sen nebij redzēti, labi ka pirmā spēle un pret Poliju, cerams pārdomās nedaudz dzīvi džeki un nāks safokusējušies uz nākamajām spēlēm.

     [+] [-]

, 2024-05-11 20:23, pirms gada
ir labi, 2 punkti ir labs dīls priekš tā kā gāja, gaidam nākamo.

     [+] [-]

, 2024-05-11 20:23, pirms gada
Nenoliedzami poļiem tāda veiksme. Es pat teiktu haļavčiki. Bet pagarinājumā mums paveicās drūmi

  +1 [+] [-]

, 2024-05-11 20:23, pirms gada
Kopumā spēle šausmīga, ļoti daudz kļūdu, spēlējam pārāk brīvi, regulāri iekrītam aizsardzībā, zaudējam cīņu pie bortiem, pazaudējam savus sedzamos, par daudz haosa.

Labi, ka tur kur vajadzēja Elvis pavilka. Sen nebiju redzējis, ka pretiniekam ielido trīs rikošeti, diemžēl gadās arī tā sportā.

Lai kā nebūtu komandai smagi jāpadomā, kā un ko darīt uz nākošo spēli, jo sākumā bijām flegmātiski, samiegojušies jeb nenovērtējām pretinieku, tā pa īstam poļi spēlēja visu spēli, mūsējie trešo periodu.

Arī kā autsaideri sākumā bijām OT, taču labi, ka nemsuka uzvara.

Ļoti jācer, ka šī bija mūsu sliktākā spēle - TĀ kkur atgādina iepriekšējā čemja sākumu, un kā redzams, kā atkāpjamies no Boba spēles manieres tā mums ir lielas problēmas.

Lai pušime izdodas saņemties, jo brīžiem, brīžiem spraucās laukā paris labi momenti, kas iepriecināja, un gribētos domāt, ka tie ebūs pēdējie momenti.

     [+] [-]

, 2024-05-11 20:23, pirms gada
Al Pačīno , 20:14, pirms 7 minūtēm
hockeypro rakstīja: Nepiekrītu Daugaviņam ka visām izlasēm līmenis izlīdzinās, tā nav un nebūs! Poļi ir zemākas klases izlase un tā arī paliks.
Ja par spēlētāju līmeni tad jā, bet ja par naudu, viņi iegruž tādu piķi hokejā ko LV ilgi vel nevarēs
====
Man ar tas bij šoks ka tikai nedēļu atpakaļ nejauši par to uzzināju ... Domāju ka viņiem tika futbols nosmeļ visu un vēl drusku basīti un volejs kripačas dabū kaut kādas

     [+] [-]

, 2024-05-11 20:24, pirms gada
Sajūta kā pēc zaudētas spēles, bet vismaz "zaudēta spēle" ar diviem punktiem. tas pozitīvi.

     [+] [-]

, 2024-05-11 20:24, pirms gada
cobham rakstīja: Nenoliedzami poļiem tāda veiksme. Es pat teiktu haļavčiki. Bet pagarinājumā mums paveicās drūmi
Abas komandas trāpīja pa vārtu stabiem OT...

     [+] [-]

, 2024-05-11 20:25, pirms gada
Tik daudzi te raksta "Kāds kauns, kāds kauns...."

Ziniet par ko ir vislielākais kauns? Par Jums - tautas pamuļķiem! Kā var būt tik nelaimīgi cilvēki?

  +1 [+] [-]

, 2024-05-11 20:26, pirms gada
par speli neiziteksos, neesmu tads hokeja eksperts, saprotu, ka bija jabut 3pts, bet vismaz bija jautri un tapec jau sports ir tik ipash, emocijas ari sliktas, kad mijas ar labam ir tas kapec skatamies.

     [+] [-]

, 2024-05-11 20:26, pirms gada
1 pozitīvais ir tas, ka mums ir turnīra rezultatīvākais spēlētājs...

  +1 [+] [-]

, 2024-05-11 20:26, pirms gada
coffijs rakstīja: Tas Elvja nīdēju bars ir urīngalvas ,jo savādāk tos smadzeņu invalīdus grūti nosaukt.Šilovs ielaiž četrus golus malacis,bet Elvis četrus rikošetus uzreiz sliktais.Komentārus palasot pat gribas ,lai izlase smagi izgāžas.Arī treneri labi nosēdina mālā Tralmaku ,kuru viņi nemāk izmantot pat vairākumā es viņa vietā izlasi pamestu.
Labākās urīngalvas pasaulē

  -1 [+] [-]

, 2024-05-11 20:26, pirms gada
Regbists rakstīja: merzlikins nelaimes putns..... Tadu talak no izlases. gADU atpakal bija lbaka gaisotne. Skaidrs, ka sogad mes par pirmso 8 tnieku neciiiinisimeies, bRONZZU , MILIE ,DRAUGI ,AIMZIRSTAM
Lūgums vari pierādīt, ka izlasē sliktāka gaisotne? Prūfi ir? Jeb tomēr esi pļūtīzers?

  +1 [+] [-]

, 2024-05-11 20:27, pirms gada
Aizsardzībā ļoti trūkst spēcīgas konkurences.
Ceru, ka daži izaugs līdz top Eiropas līgu līmenim vai AHL/NHL!

Vārtsargi 2 spēlē NHL, 1 Vācija, 1 Šveice!
Uzbrucēji arī labās līgās vai vadošie līgu spēlētāji, bet aizsardzībā, ja izkrīt 2 vadošie aizsargi, tad to ļoti labi var redzēt!

     [+] [-]

, 2024-05-11 20:27, pirms gada
Man vislielākais šoks bija, kad Poļi vēl iemeta 4. vārtus wtf? Labi, ka uzvarējām, būtu liels kauns.

     [+] [-]

, 2024-05-11 20:27, pirms gada
Ir gan viens, bet, ja tiks pacelts jautājums Ābols var dabūt DQ un tas gan būtu liels zaudējums izlasei.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-11 20:27, pirms gada
OlinshBolinsh , 20:25, pirms dažām sekundēm
Tik daudzi te raksta "Kāds kauns, kāds kauns...."

Ziniet par ko ir vislielākais kauns? Par Jums - tautas pamuļķiem! Kā var būt tik nelaimīgi cilvēki?
-----------
Jā, pēc vienas spēles nekadam kaunam īpaši nevajadzētu būt, jo tomēr sitās un cīnijās normāli. Pēc pirmajām 3 spēlēm jau varēs izdarīt secinājumus vai kaunēties vai nē !

     [+] [-]

, 2024-05-11 20:28, pirms gada
Teemo rakstīja: Līgumi kuri viņiem ir, kā čempī spēlēja/spēlē,ko sasniedza, tava čuru galva saprot ?
Tinteniek Elvis Latvijas izlasi vilka trīs PČ,bet tava tintes pakauša galva protams to neatceras.Kāpēc nraksti ,ka daļa aizsargu šodien bija ļoti vāja un ,ka Batņa Krastenbergs Roberts arī bija nekādi.

     [+] [-]

, 2024-05-11 20:29, pirms gada
Regbists rakstīja: merzlikins nelaimes putns..... Tadu talak no izlases. gADU atpakal bija lbaka gaisotne. Skaidrs, ka sogad mes par pirmso 8 tnieku neciiiinisimeies, bRONZZU , MILIE ,DRAUGI ,AIMZIRSTAM
-----
90 procenti cilvēki kas kaut nedaudz saprot ko no hoķa un kas ar galvu nedaudz draudzējas saprot ka būs ļoti liela veiksme ja tiskim astotniekā šogad

     [+] [-]

, 2024-05-11 20:29, pirms gada
coffijs rakstīja: Tinteniek Elvis Latvijas izlasi vilka trīs PČ,bet tava tintes pakauša galva protams to neatceras.Kāpēc nraksti ,ka daļa aizsargu šodien bija ļoti vāja un ,ka Batņa Krastenbergs Roberts arī bija nekādi.
Kur ko viņs vilka, neatceros medaļas vai semif ar viņu antiņ

  +2 [+] [-]

, 2024-05-11 20:29, pirms gada
Merzļikins līmeni tur, standarta 4 goli ielaisti

  +2 [+] [-]

, 2024-05-11 20:30, pirms gada
Poļi malači. Mūsējie sākumu nogulēja, pēc tam jau bija grūti. Cīnījās. Abas komandas. Laba spēle. Varēja būt labāk, varēja būt arī daudz sliktāk.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-11 20:30, pirms gada
coffijs rakstīja: Tinteniek Elvis Latvijas izlasi vilka trīs PČ,bet tava tintes pakauša galva protams to neatceras.Kāpēc nraksti ,ka daļa aizsargu šodien bija ļoti vāja un ,ka Batņa Krastenbergs Roberts arī bija nekādi.
vilka, vilka. šodien arī vilka pret Polijas Rangers.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-11 20:30, pirms gada
backtofire , 20:27, pirms 2 minūtēm
Ir gan viens, bet, ja tiks pacelts jautājums Ābols var dabūt DQ un tas gan būtu liels zaudējums izlasei.
===
Muļķības - tur ne tuvu vispār par nekādu DQ nevar runāt jo bija netīšām un nejauši viss

     [+] [-]

, 2024-05-11 20:30, pirms gada
coffijs rakstīja: Tinteniek Elvis Latvijas izlasi vilka trīs PČ,bet tava tintes pakauša galva protams to neatceras.Kāpēc nraksti ,ka daļa aizsargu šodien bija ļoti vāja un ,ka Batņa Krastenbergs Roberts arī bija nekādi.
Tak šitiem zābakiem nav jēgas kaut ko skaidrot. Viņiem ka tik kādu noriet. Kā jau Tu saki - urīngalvas

  +2 [+] [-]

, 2024-05-11 20:31, pirms gada
Labi, ka uzvarējām, jo dzirdēju, ja spēli zaudētu Rinkēviča kungs piešķirtu rīt darbadienu...

     [+] [-]

, 2024-05-11 20:31, pirms gada
bet vispar var runat par pasu problemam, bet realitate tie poli nemaz tik slikti nebija. ok tur veiksme kkur, bet esmu redzejis daudz vajakas izlases elite pedejos gados

  +1 [+] [-]

, 2024-05-11 20:31, pirms gada
Teemo rakstīja: Kur ko viņs vilka, neatceros medaļas vai semif ar viņu antiņ
Vilka 2018 Pč, bet tad Bļugers vēl AHL spēlēja un Elvis arī šķiet Šveicē!

     [+] [-]

, 2024-05-11 20:31, pirms gada
Zīle galīgi neder pirmajai maiņai, labāk vispā jāliek malā. Šogad totāls lūzers
Labi ka līderi izvilka
Kopumā labu hokeju rāda kādi 8-10 hokejisti, pārējie neatbilst PČ
Elvis izvilka vairăkus nereālos, šajos rikošetos vainot viņu nevar

     [+] [-]

, 2024-05-11 20:32, pirms gada
Tas kas tikko notika.............................nekas nenotika

  +1 [+] [-]

, 2024-05-11 20:32, pirms gada
Vezina...neVizina, bet vainot Elvi nevar - patiešām tie rikošeti bija neņemami. Un paldies Elvim par SEIVU papildlaikā !
Veiksmi turpmāk Elvim ! 🤝

     [+] [-]

, 2024-05-11 20:33, pirms gada
Slauka1267 , 20:31, pirms dažām sekundēm
Labi, ka uzvarējām, jo dzirdēju, ja spēli zaudētu Rinkēviča kungs piešķirtu rīt darbadienu...
---
Darbadiena būtu tad tikai tiem kam netradicionālā orientacija !

     [+] [-]

, 2024-05-11 20:33, pirms gada
Volandemort rakstīja: Vezina...neVizina, bet vainot Elvi nevar - patiešām tie rikošeti bija neņemami. Un paldies Elvim par SEIVU papildlaikā !
Veiksmi turpmāk Elvim ! 🤝
Kur ir uzvarētāju mentalitāte??????????? spāņu kauns

     [+] [-]

, 2024-05-11 20:33, pirms gada
Bo Mamba , 20:31, pirms 2 minūtēm
bet vispar var runat par pasu problemam, bet realitate tie poli nemaz tik slikti nebija. ok tur veiksme kkur, bet esmu redzejis daudz vajakas izlases elite pedejos gados
===
Prātīgi rūkts !

  +1 [+] [-]

, 2024-05-11 20:34, pirms gada
Teemo rakstīja: Kur ko viņs vilka, neatceros medaļas vai semif ar viņu antiņ
Pērnā gada medaļas tev smadzenes aizēnojušas,pat neatceries PČ Dānijā,kad mūsējie iekļuva play off un līdzīgā cīņā zaudēja zviedriem.Pirms gada mūsu medaļu sapnis beigtos jau trešajā ,vai ceturtajā kārtā ,ja slovāki nepakāstu kazahiem.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-11 20:34, pirms gada
goriks rakstīja: Teiksim ta ka poli nemaz tik sudigi neizskatijas. Tads kazahu/ francu limenis.
Tāds Merzļikina līmenis

     [+] [-]

, 2024-05-11 20:34, pirms gada
coffijs rakstīja: Tinteniek Elvis Latvijas izlasi vilka trīs PČ,bet tava tintes pakauša galva protams to neatceras.Kāpēc nraksti ,ka daļa aizsargu šodien bija ļoti vāja un ,ka Batņa Krastenbergs Roberts arī bija nekādi.
Tāpēc, ka heits pirmajā vietā, viņam tas ir mazā krāna sindroms.

  +2 [+] [-]

, 2024-05-11 20:34, pirms gada
coffijs rakstīja: Tinteniek Elvis Latvijas izlasi vilka trīs PČ,bet tava tintes pakauša galva protams to neatceras.Kāpēc nraksti ,ka daļa aizsargu šodien bija ļoti vāja un ,ka Batņa Krastenbergs Roberts arī bija nekādi.
...kas par precīzu info,vilka PČ agrāk...kur tad medaļas?..medaļa ar Šilovu...un izvilka Masaļskis pēc Sotnieka kķudas laikam..būtu franči iemetuši,tad vēl tagad A grupā nespēlētu..merzļikins neko nav vilcis un nevilks,

  +1 [+] [-]

, 2024-05-11 20:35, pirms gada
Kopā mūsējie 7 vārtus iemeta

     [+] [-]

, 2024-05-11 20:35, pirms gada
ingars31 , 20:33, pirms dažām sekundēm
Volandemort rakstīja: Vezina...neVizina, bet vainot Elvi nevar - patiešām tie rikošeti bija neņemami. Un paldies Elvim par SEIVU papildlaikā !
Veiksmi turpmāk Elvim ! 🤝
Kur ir uzvarētāju mentalitāte???????????
----
Kas par uzvarētāju mentalitāti komandai kas vienreis dzīvē uzlekusi augstāk par savu D , bet visu pārējoi dzīvi ir bijusi vienkārša viduvējība ?! :O

     [+] [-]

, 2024-05-11 20:36, pirms gada
Nekas traģisks, ne hokejs, ne dzīve ar šo spēli nebeidzas. Latvijas izlasei jebkura uzvara nāk grūtā cīņā, tie ir slovēņi, briti, kazahi vai zviedri.

Formula ir vienkārša, lai gūtu punktu no spēles, 60 minūtēs ir jāgūst vismaz 3 vārti, tāpēc ir jālūdz hokeja dieviem, lai visiem mūsējiem tās ripas sāk krist vārtos, nevis tikai Ābolam un Daugaviņam.

     [+] [-]

, 2024-05-11 20:39, pirms gada
Kartejais-Wannabe-Eksperts , 20:36, pirms 1 minūtes
Nekas traģisks, ne hokejs, ne dzīve ar šo spēli nebeidzas. Latvijas izlasei jebkura uzvara nāk grūtā cīņā, tie ir slovēņi, briti, kazahi vai zviedri.

Formula ir vienkārša, lai gūtu punktu no spēles, 60 minūtēs ir jāgūst vismaz 3 vārti, tāpēc ir jālūdz hokeja dieviem, lai visiem mūsējiem tās ripas sāk krist vārtos, nevis tikai Ābolam un Daugaviņam.
----
Man ir labāka formula - iemest tikai vienu un pašiem nostāvēt pa SAUSO !

  -1 [+] [-]

, 2024-05-11 20:41, pirms gada
coffijs rakstīja: Pērnā gada medaļas tev smadzenes aizēnojušas,pat neatceries PČ Dānijā,kad mūsējie iekļuva play off un līdzīgā cīņā zaudēja zviedriem.Pirms gada mūsu medaļu sapnis beigtos jau trešajā ,vai ceturtajā kārtā ,ja slovāki nepakāstu kazahiem.
da tev čali max 10iq, domā ka viņam iedots līgums žaketēs uz pāris gadiem avansā kko nozīmē ja neskaita pirmo sezonu, viss pārējais ir bijis overrated tieši tpt kā berčam nba. Nav viņš nhl līmeņa vārtsargs, nu mybe ja nebūtu ar Kivlenieku tā traģēdija, mybe būtu savādāk. Nav viņš tās naudas vērts, Gudis nav ne kapeiku sliktāks, un reālistikski šobrīd Arča ir way better Patīk/nepatīk tā jau cita runa, tīri dēļ ego un visas savas saziņas ir izveidojis visu attieksmi pret sevi. Un nekādas patikas pret viņu nav, vēl jo mazāk ja 4 ierij pret poļiem, bez ierunām rikošeti, manis pēc kaut savējie vārtos meta,tas ir skumji, nav un nebūs ne izlasē ne komandā viņš nr1, Āmen!

  -1 [+] [-]

, 2024-05-11 20:41, pirms gada
ingars31 rakstīja: Kur ir uzvarētāju mentalitāte??????????? spāņu kauns
Ja jau kauns - tad vairāk par spēlētājiem, nevis pa Elvi.
Protams ka var būt varēja nostā ēt labāk, bet kopumā - Elvis bija labā līmenī.
Teiksim tā - viens no labākiem šodien...

     [+] [-]

, 2024-05-11 20:44, pirms gada
Teemo , 20:41, pirms dažām sekundēm
coffijs rakstīja: Pērnā gada medaļas tev smadzenes aizēnojušas,pat neatceries PČ Dānijā,kad mūsējie iekļuva play off un līdzīgā cīņā zaudēja zviedriem.Pirms gada mūsu medaļu sapnis beigtos jau trešajā ,vai ceturtajā kārtā ,ja slovāki nepakāstu kazahiem.
da tev čali max 10iq, domā ka viņam iedots līgums žaketēs uz pāris gadiem avansā kko nozīmē ja neskaita pirmo sezonu, viss pārējais ir bijis overrated tieši tpt kā berčam nba. Nav viņš nhl līmeņa vārtsargs, nu mybe ja nebūtu ar Kivlenieku tā traģēdija, mybe būtu savādāk. Nav viņš tās naudas vērts
---
Būs Berčas variants kad sāks tikt mētāts un kritīs aizvien zemāk un dabūs no puse piķa labprātīgi atteikties ja gribēs kaut cik normālas cerības kaut cik regulari kastē stāvēt ...

     [+] [-]

, 2024-05-11 20:45, pirms gada
Prieks par Ābolu, Rihardu, arī Kapteinis velk ! Tā kā mums nebūt nav tik plašas iespējas spēlētāju izvēlē, tad ļoti pietrūkst pagājušā gada bronzinieki.Nez, cik ilgi Bukijs vilks?
Rikošeti bija un būs, ja vismaz 3X vārtu zāģī jāpiemin rikošeti, tad labi vien ir, ka cēlonis atrasts

     [+] [-]

, 2024-05-11 20:45, pirms gada
WHITE Legend rakstīja: Teemo , 20:41, pirms dažām sekundēm
coffijs rakstīja: Pērnā gada medaļas tev smadzenes aizēnojušas,pat neatceries PČ Dānijā,kad mūsējie iekļuva play off un līdzīgā cīņā zaudēja zviedriem.Pirms gada mūsu medaļu sapnis beigtos jau trešajā ,vai ceturtajā kārtā ,ja slovāki nepakāstu kazahiem.
da tev čali max 10iq, domā ka viņam iedots līgums žaketēs uz pāris gadiem avansā kko nozīmē ja neskaita pirmo sezonu, viss pārējais ir bijis overrated tieši tpt kā berčam nba. Nav viņš nhl līmeņa vārtsargs, nu mybe ja nebūtu ar Kivlenieku tā traģēdija, mybe būtu savādāk. Nav viņš tās naudas vērts
---
Būs Berčas variants kad sāks tikt mētāts un kritīs aizvien zemāk un dabūs no puse piķa labprātīgi atteikties ja gribēs kaut cik normālas cerības kaut cik regulari kastē stāvēt ...
Viņu nemētā jo nav kas ņem līgumu

  -1 [+] [-]

, 2024-05-11 20:46, pirms gada
datmons rakstīja: Iedeva līgumu, jo daudzi laižas prom no Kolumbusas!
Tas pats ar Bertānu ar Wizards!

Viņiem nav ko pārmest, jo savu reputāciju, atpazīstamību viņi nopelnīja!
Par nauda nav runa, par to kā atpelna Viņš ir max 2nr pat columbusā

  +1 [+] [-]

, 2024-05-11 20:46, pirms gada
Teemo rakstīja: da tev čali max 10iq, domā ka viņam iedots līgums žaketēs uz pāris gadiem avansā kko nozīmē ja neskaita pirmo sezonu, viss pārējais ir bijis overrated tieši tpt kā berčam nba. Nav viņš nhl līmeņa vārtsargs, nu mybe ja nebūtu ar Kivlenieku tā traģēdija, mybe būtu savādāk. Nav viņš tās naudas vērts, Gudis nav ne kapeiku sliktāks, un reālistikski šobrīd Arča ir way better Patīk/nepatīk tā jau cita runa, tīri dēļ ego un visas savas saziņas ir izveidojis visu attieksmi pret sevi. Un nekādas patikas pret viņu nav, vēl jo mazāk ja 4 ierij pret poļiem, bez ierunām rikošeti, manis pēc kaut savējie vārtos meta,tas ir skumji, nav un nebūs ne izlasē ne komandā viņš nr1, Āmen!
Tad jau puse NHL vārtsargu nav NHL līmeņa vārtsargi piemēram visiem trim Zviedrijas izlases vārtu vīriem atsisto metienu procents tāds pat kā Elvim.

     [+] [-]

, 2024-05-11 20:47, pirms gada
Viņu nemētā jo nav kas ņem līgumu
---
Uz AHL viņu līgums aizliedz nosūtīt ?! Var jau izgriezt rokas un pateikt ka ir laba maiņa bet jātsakās tad no piķa un jāparaksta ar jauno komandu jauns līgums ...

     [+] [-]

, 2024-05-11 20:48, pirms gada
Tad jau puse NHL vārtsargu nav NHL līmeņa vārtsargu piemēram visiem trim Zviedrijas izlases vārtu vīriem atsisto metienu procents tāds pat kā Elvim.
---
Patiešām nevienu ripu nenoķer ? Visas tikai atsist ?

  -1 [+] [-]

, 2024-05-11 20:48, pirms gada
coffijs rakstīja: Tad jau puse NHL vārtsargu nav NHL līmeņa vārtsargi piemēram visiem trim Zviedrijas izlases vārtu vīriem atsisto metienu procents tāds pat kā Elvim.
Tu runā par tiem džekiem kas ir 5-6 gadi jaunāki par Elvi, jā varētu ta būt

     [+] [-]

, 2024-05-11 20:49, pirms gada
Teemo rakstīja: Par nauda nav runa, par to kā atpelna Viņš ir max 2nr pat columbusā
Tampā būtu bijis tāpat kā Gudļevskis nr3- aiz Vasiļevska, Bišopa!
Vārtsargs trāpās top komandā, tad ir grūti izsisties!

Pat amerikānis Tims Tomass aizbrauca uz Eiropu un tad atgriezās- paņēma Vezinu un Stenlija kausu!
Vārtsargam ir būt svarīgi- pareizā vietā un laikā!

  +1 [+] [-]

, 2024-05-11 20:51, pirms gada
Teemo rakstīja: Tu runā par tiem džekiem kas ir 5-6 gadi jaunāki par Elvi, jā varētu ta būt
Apskaties visu NHL vārtsargu statistiku un sapratīsi ,ka Elvis ir pa vidu.Protams neņem vērā manus tekstus,jo pēc tādas spēles emociju ir par daudz un tās ir jāizgāž.

     [+] [-]

, 2024-05-11 20:53, pirms gada
coffijs rakstīja: Apskaties visu NHL vārtsargu statistiku un sapratīsi ,ka Elvis ir pa vidu.Protams neņem vērā manus tekstus,jo pēc tādas spēles emociju ir par daudz un tās ir jāizgāž.
Apskaties spēļu un uzvaru skaitu NHL!

     [+] [-]

, 2024-05-11 20:53, pirms gada
varenais_eksperts rakstīja: ai ai ai, četrus pret Poļu amatieriem ielaist ir jāmāk...
Vai Tu vispār redzēji kādu no goliem ko ielaida😂

     [+] [-]

, 2024-05-11 20:53, pirms gada
datmons rakstīja: Tampā būtu bijis tāpat kā Gudļevskis nr3- aiz Vasiļevska, Bišopa!
Vārtsargs trāpās top komandā, tad ir grūti izsisties!

Pat amerikānis Tims Tomass aizbrauca uz Eiropu un tad atgriezās- paņēma Vezinu un Stenlija kausu!
Vārtsargam ir būt svarīgi- pareizā vietā un laikā!
Ir gadījumi kad tas tā varētu būt, bet būsim reāli, Elvis nav viens no tiem Pārāk daudz lietām būtu jāsakrīt, vecums arī nāk pamazām (vēl jau nav, bet 2-3 gadi un kur tad vēl ?)

     [+] [-]

, 2024-05-11 20:55, pirms gada
Jāredz ir arī Gudis, lai apspriestu kas mums velk un kas mazāk velk
Jo lielāks vecis vārtos, jo mazāka iespēja viņu caursist ar rikošetiem

     [+] [-]

, 2024-05-11 20:57, pirms gada
Es patiešām novēlu, ka Latvijai būtu pat 3 NHL komandu pirmie vārtsargi, bet reāli vārtsargam ļoti vajag pārliecību, jo cik tie paši kanādiešu, amerikāņu vārtsargi nav nospēlējuši NHL spēles, bet tad zaudē pārliecību un tad pat ECHL spēlē, aizbrauc uz Eiropu un pat tur neatgūst to pārliecību top līgā!

     [+] [-]

, 2024-05-11 20:59, pirms gada
Nu es ceru ka Poļaki pret visiem zobus parādīs. Kad kurvām bija momenti tad pa štangām gāja, kad nasing spešel tad haļavas krita. Pēc vidējā aritmētiskā - respektējams pretinieks.

     [+] [-]

, 2024-05-11 21:01, pirms gada
striker , 20:55, pirms 5 minūtēm
Jāredz ir arī Gudis, lai apspriestu kas mums velk un kas mazāk velk
Jo lielāks vecis vārtos, jo mazāka iespēja viņu caursist ar rikošetiem
---
Nu par cik cm un par cik kg tad tas Gudis ir lielāks par Merzlikinu ?!

  -2 [+] [-]

, 2024-05-11 21:01, pirms gada
datmons rakstīja: Es patiešām novēlu, ka Latvijai būtu pat 3 NHL komandu pirmie vārtsargi, bet reāli vārtsargam ļoti vajag pārliecību, jo cik tie paši kanādiešu, amerikāņu vārtsargi nav nospēlējuši NHL spēles, bet tad zaudē pārliecību un tad pat ECHL spēlē, aizbrauc uz Eiropu un pat tur neatgūst to pārliecību top līgā!
Bet tu reāli domā, ka Elvis to spēj? man škiet ka viņš jau savu iespēju ir palaidis, protams ne tikai savas vainas dēļ, gan nelaima ar draugu, gan manuprāt, ne īstā komanda kurā tika. Kā teici ne īstais laiks ne vieta. Un protams visa komunikācija ar medijiem ...

     [+] [-]

, 2024-05-11 21:05, pirms gada
Teemo rakstīja: Ir gadījumi kad tas tā varētu būt, bet būsim reāli, Elvis nav viens no tiem Pārāk daudz lietām būtu jāsakrīt, vecums arī nāk pamazām (vēl jau nav, bet 2-3 gadi un kur tad vēl ?)
Problēma, ka ar lielo līgumu nekur nevar aizbraukt!
Jābūt gatavam jebkurā situācijā reaģēt, lai pavilktu un manuprāt šī spēlē parādīja, ka ir grūti, bet vēl 6 spēles un iespējamās playoff spēles vēl priekšā!

     [+] [-]

, 2024-05-11 21:09, pirms gada
Teemo rakstīja: Bet tu reāli domā, ka Elvis to spēj? man škiet ka viņš jau savu iespēju ir palaidis, protams ne tikai savas vainas dēļ, gan nelaima ar draugu, gan manuprāt, ne īstā komanda kurā tika. Kā teici ne īstais laiks ne vieta. Un protams visa komunikācija ar medijiem ...
Es redzēju kā Jāgrs 52 gados vēl izšķirošo golu iemeta
30 gadi tas vēl nav nekas hokejā!

  +1 [+] [-]

, 2024-05-11 21:09, pirms gada
Ļoti aizraujoša spēle, visas 60 minūtes bija jādzer nervu zāles. Esmu priecīgs ka beigas uzvara, ja zaudētu tad gan būtu ļauns koments no manis , Elvis arī izglāba ko vajadzēja izglābt+++++++++

  -1 [+] [-]

, 2024-05-11 21:10, pirms gada
Teemo rakstīja: Bet tu reāli domā, ka Elvis to spēj? man škiet ka viņš jau savu iespēju ir palaidis, protams ne tikai savas vainas dēļ, gan nelaima ar draugu, gan manuprāt, ne īstā komanda kurā tika. Kā teici ne īstais laiks ne vieta. Un protams visa komunikācija ar medijiem ...
Beidz smilkstēt kā suns, kam ar kāju iesperts. Redz pats Tu neko dzīvē sasniedzis neesi, šņuksti par to, kā Elvis ar nabadziņiem mēdijiem runājis, ak nu mī un žē nabadzītes žurnālistes, tādas nevainīgs jaunavas, sliktais Elvis aizskāris Mis Teemo jūtas.

Sāksim ar to,ka viņa komunikācija attiecīgajā situācijā ir pilnīga normāla cilvēka runa, pilnīgi pelnīta un viņš vismaz atklāti runā a žurnālisti viņu apmeloja daudzas reizes, viņam ir visas tiesības tā runāt.

Ne Latvijai ne kam citam viņš nav nodarījis neko sliktu, taču Tu turpini smilkstēt, un siekaloties. Paņem salveti, noslauki slienas un puņķus un mazliet pieaudz.

     [+] [-]

, 2024-05-11 21:11, pirms gada
WHITE Legend rakstīja: striker , 20:55, pirms 5 minūtēm
Jāredz ir arī Gudis, lai apspriestu kas mums velk un kas mazāk velk
Jo lielāks vecis vārtos, jo mazāka iespēja viņu caursist ar rikošetiem
---
Nu par cik cm un par cik kg tad tas Gudis ir lielāks par Merzlikinu ?!
Ja jau māki "gudri "cirst, tad status meklē pats, vbt. izdosies.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-11 21:13, pirms gada
backtofire rakstīja: Beidz smilkstēt kā suns, kam ar kāju iesperts. Redz pats Tu neko dzīvē sasniedzis neesi, šņuksti par to, kā Elvis ar nabadziņiem mēdijiem runājis, ak nu mī un žē nabadzītes žurnālistes, tādas nevainīgs jaunavas, sliktais Elvis aizskāris Mis Teemo jūtas.

Sāksim ar to,ka viņa komunikācija attiecīgajā situācijā ir pilnīga normāla cilvēka runa, pilnīgi pelnīta un viņš vismaz atklāti runā a žurnālisti viņu apmeloja daudzas reizes, viņam ir visas tiesības tā runāt.

Ne Latvijai ne kam citam viņš nav nodarījis neko sliktu, taču Tu turpini smilkstēt, un siekaloties. Paņem salveti, noslauki slienas un puņķus un mazliet pieaudz.
Atkal trāpīju uz orka sāpīgās vietiņas, ai ai ai, cik žēl

  -1 [+] [-]

, 2024-05-11 21:13, pirms gada
datmons rakstīja: Problēma, ka ar lielo līgumu nekur nevar aizbraukt!
Jābūt gatavam jebkurā situācijā reaģēt, lai pavilktu un manuprāt šī spēlē parādīja, ka ir grūti, bet vēl 6 spēles un iespējamās playoff spēles vēl priekšā!
Kas teica, ka nevar aizbraukt? Tu loģiski māki salikt faktorus kopā jeb tikai tukši runā? Elvi gribēja ņemt citas komandas CBJ GM nevēlējās Elvi vnk pārdot vai mainīt 1 pret 1, GM vēlējās Pārdot Elvi un pretī pirmās maiņas līmeņa uzbrucēju jeb aizsargu, tieši tas KONKURENTUS atgrūda no darījuma!

Tiešām tik grūti parakt augšā informāciju? Un, problēma, nebija Elvja līgums. Pēc tam, kad tie, kas gribēja ņemt, vietāpaņēma kaut ko citu, CBJ GM sāka meklēt variantus 1 pret 1...bet tad, visiem jau nebija aktuāli. Saproti šo atšķirību?

Cik Jūs dīvānā pirdēja skandināsiet to līgumu.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-11 21:14, pirms gada
Teemo rakstīja: Atkal trāpīju uz orka sāpīgās vietiņas, ai ai ai, cik žēl
Tu ne kur vēl neesi trāpījis. Tagad uz priekšu skaidro kāds man sakars ar orkiem? Pierādījumus, kur esmu atbalstījis karu, slepkavības, izvarošanas? Esi vecis, kurš atbild par to ko saki? Uzpriekšu gaidu pierādijumus!

  -2 [+] [-]

, 2024-05-11 21:14, pirms gada
Runājot par pārliecību, tad ko poļi darīja pagarinājumā vairākumā...
Viņiem galvā bija iesēdies, ka viņi bija zaudējuši vārtus vairākumā un pat neriskēja un negāja iekšā, bet gaidīja kādus brīnumus..

  -1 [+] [-]

, 2024-05-11 21:18, pirms gada
datmons rakstīja: Runājot par pārliecību, tad ko poļi darīja pagarinājumā vairākumā...
Viņiem galvā bija iesēdies, ka viņi bija zaudējuši vārtus vairākumā un pat neriskēja un negāja iekšā, bet gaidīja kādus brīnumus..
Nu tas nemazina to, ka respekts Polijas izlasei par cīņu, viņi sitās, jā viņiem trijos momentos ļoti nospīdēja, taču arī ar visu to viņi nospēlēja ļoti labi.

Atklāti sakot negaidīju kko tādu no viņiem, tāpēc būs interesanti apskatīties, kā viņiem klāsies visās citās spēlēs.

     [+] [-]

, 2024-05-11 21:19, pirms gada
backtofire rakstīja: Tu ne kur vēl neesi trāpījis. Tagad uz priekšu skaidro kāds man sakars ar orkiem? Pierādījumus, kur esmu atbalstījis karu, slepkavības, izvarošanas? Esi vecis, kurš atbild par to ko saki? Uzpriekšu gaidu pierādijumus!
Tu man pierādījumus un faktus prasīji arī pērna gada oktobrī/novembrī, kad teicu ka Elvis sēdēs uz soliņa un viņu gribēs treidot prom Hokeja eksperts esi , i see

     [+] [-]

, 2024-05-11 21:20, pirms gada
Gudis MVP

     [+] [-]

, 2024-05-11 21:21, pirms gada
datmons , 21:14, pirms 5 minūtēm
Runājot par pārliecību, tad ko poļi darīja pagarinājumā vairākumā...
Viņiem galvā bija iesēdies, ka viņi bija zaudējuši vārtus vairākumā un pat neriskēja un negāja iekšā, bet gaidīja kādus brīnumus..
====
Un kā tad viņi pa mūsu štangu iemeta tur ko, a ?!

     [+] [-]

, 2024-05-11 21:26, pirms gada
WHITE Legend rakstīja: datmons , 21:14, pirms 5 minūtēm
Runājot par pārliecību, tad ko poļi darīja pagarinājumā vairākumā...
Viņiem galvā bija iesēdies, ka viņi bija zaudējuši vārtus vairākumā un pat neriskēja un negāja iekšā, bet gaidīja kādus brīnumus..
====
Un kā tad viņi pa mūsu štangu iemeta tur ko, a ?!
tavējie tak jau otro gadu netiek PČ spēlēt,nemālē acis te

  +1 [+] [-]

, 2024-05-11 21:27, pirms gada
backtofire rakstīja: Nu tas nemazina to, ka respekts Polijas izlasei par cīņu, viņi sitās, jā viņiem trijos momentos ļoti nospīdēja, taču arī ar visu to viņi nospēlēja ļoti labi.

Atklāti sakot negaidīju kko tādu no viņiem, tāpēc būs interesanti apskatīties, kā viņiem klāsies visās citās spēlēs.
Būtu jocīgi, ja nesistos!

Latvija arī aizbrauca uz Euro 2004 un sitās un šodienas spēli varētu teikt, ka bija līdzīgi kā Latvija pret Čehiju, Vāciju Euro 2004 un koeficienti arī bija līdzīgi!

  +1 [+] [-]

, 2024-05-11 21:29, pirms gada
Nebija noskaņojušies spēlei, kad beidzot savācās poļi jau bija guvuši pārliecību un ar zobiem ieķērās spēlē. Kas krīta acīs - maiņas jāpārformē, šādi turpinot var nepatikšanas ar sanākt arī nākamajās 2 spēlēs.

     [+] [-]

, 2024-05-11 21:30, pirms gada
uz priekšu - paliksim grupā,

  -1 [+] [-]

, 2024-05-11 21:32, pirms gada
Teemo rakstīja: Tu man pierādījumus un faktus prasīji arī pērna gada oktobrī/novembrī, kad teicu ka Elvis sēdēs uz soliņa un viņu gribēs treidot prom Hokeja eksperts esi , i see
Lielāks eksperts par Tevi esmu, kā tas nākās, ka Elvim vairāk spēļu? Un parādi, kur es teicu, ka Elvi nemēģinās treidot?
Piedod, taču Tu esi tukša balamute nekas vairāk. A sēdēja uz beņķa uz maiņām, ja neskaita traumas, tā kā Tava prognoze izgāzās. Provē vēlreiz.

Par to, ka Elvi var mainīt, rakstīju vēl pirms Tevis turklāt nosaucot komandas, kas vēlāk arī izrā'dijās taisnība. Ko tad Tu gudriniek to neizdarīji, ja tik gudrs?

Gaidu pierādījumus, ka esmu orks, uzpriekšu!

     [+] [-]

, 2024-05-11 21:32, pirms gada
striker rakstīja: tavējie tak jau otro gadu netiek PČ spēlēt,nemālē acis te
Manējie vakar uz vienas slidas ierādīju vietu burgeru rijējiem !

     [+] [-]

, 2024-05-11 21:33, pirms gada
datmons rakstīja: Būtu jocīgi, ja nesistos!

Latvija arī aizbrauca uz Euro 2004 un sitās un šodienas spēli varētu teikt, ka bija līdzīgi kā Latvija pret Čehiju, Vāciju Euro 2004 un koeficienti arī bija līdzīgi!
Arī Anglijas izlase patīkami pārsteidza

  +1 [+] [-]

, 2024-05-11 21:37, pirms gada
Paskataties spēles statistiku un pie reizes arī konkrēto spēlētāju plus mīnus statistiku pasaules čempionātos un klubos. Trīs ripas poļiem iemeta viņu otrā maiņa un paskataties kuri latvieši bija laukumā kad tika ielaisti vārti. Jaks 3 reizes un pan divām reizēm Komuls, brāļi Bukarti un Batņa(otrā maiņa, savukārt poļu otrā maiņa trīs vārtu guva) Indrašis un Krastenbergs. Zīmīgi, ka minētie uzbrucēji(izņemot Batņu) aizsardzībā nav nekādi spīdekļi ne jau pirmo gadu .Rikošeti arī ir jānopelna(poļu gadījumā) un savukārt aizsardzībā nu nevar momentus atstrādāt nepilnīgi (tomēr dažiem galvās izskatās bija poļu nenovērtēšana)un cerēt ka gan jau Elvis paņems visus metienus.

     [+] [-]

, 2024-05-11 21:39, pirms gada
coffijs rakstīja: Pērnā gada medaļas tev smadzenes aizēnojušas,pat neatceries PČ Dānijā,kad mūsējie iekļuva play off un līdzīgā cīņā zaudēja zviedriem.Pirms gada mūsu medaļu sapnis beigtos jau trešajā ,vai ceturtajā kārtā ,ja slovāki nepakāstu kazahiem.
ārpus tām šausmām,kas notika ar LV izlasi. Manā visu laiku hokeja topā Pols Kofijs ieņem ubrūkošā tipa aizsarga vietu pirmajā pieciniekā! Paldies,ka atgādināji.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-11 21:39, pirms gada
backtofire rakstīja: Lielāks eksperts par Tevi esmu, kā tas nākās, ka Elvim vairāk spēļu? Un parādi, kur es teicu, ka Elvi nemēģinās treidot?
Piedod, taču Tu esi tukša balamute nekas vairāk. A sēdēja uz beņķa uz maiņām, ja neskaita traumas, tā kā Tava prognoze izgāzās. Provē vēlreiz.

Par to, ka Elvi var mainīt, rakstīju vēl pirms Tevis turklāt nosaucot komandas, kas vēlāk arī izrā'dijās taisnība. Ko tad Tu gudriniek to neizdarīji, ja tik gudrs?

Gaidu pierādījumus, ka esmu orks, uzpriekšu!
Netērēšu laiku, tavs intelekts un zināšanas ir par zemu lai jebkādi pagodinātu tevi ar copy paste 6-7mēnēšu vecu diskusiju, kur aprāvies tāpāt kā tagad. Par orku- spogulī paskaties

  -2 [+] [-]

, 2024-05-11 21:43, pirms gada
Šodien hokejisti pierādīja, ka Latvijas futbola izlase tomēr varbūt spēlē labāk nekā LV izlase hokeju!

  -1 [+] [-]

, 2024-05-11 21:49, pirms gada
Ambrē rakstīja: Šodien hokejisti pierādīja, ka Latvijas futbola izlase tomēr varbūt spēlē labāk nekā LV izlase hokeju!
Nekad mūžā ! Lielākus tizleņus par LV futbolistiem ir grūti atrast vēl jebkurā komandu sporta veidā kas Latvijā eksistē!

  -1 [+] [-]

, 2024-05-11 21:51, pirms gada
Teemo rakstīja: Netērēšu laiku, tavs intelekts un zināšanas ir par zemu lai jebkādi pagodinātu tevi ar copy paste 6-7mēnēšu vecu diskusiju, kur aprāvies tāpāt kā tagad. Par orku- spogulī paskaties
Atkal tukša mūldēšana no Tevis. Cel galdā, kur tad es aplauzos. Lets go.
Par apraušanos vari sapņot savos slapjajos sapņos, jo Tu to dari katrā savā komentārā.

Tev pat dūšas nav pierādīt, ka esmu orks. Līdz šim neko neesi spējis pierādīt. Smieklīgi zinot Tavas ģimenes situāciju!

  -1 [+] [-]

, 2024-05-11 21:52, pirms gada
WHITE Legend rakstīja: Nekad mūžā ! Lielākus tizleņus par LV futbolistiem ir grūti atrast vēl jebkurā komandu sporta veidā kas Latvijā eksistē!
Piekrītu salīdzinājums uzjautrinošs . Manuprāt LV futbola izlase ir labs piemērs citiem, ka nav jāspēlē. Hokejistiem šodien nebija labākā spēle, taču uz futbolistu fona šī spēle bija PČ zelta līmenī

     [+] [-]

, 2024-05-11 21:53, pirms gada
Mans personiskais verdikts
Pakāsts punkts ir dēļ Abola nevajadzīgā noraidījuma pirmajā trešdaļā
Ja neticat, iesaku pārtīt atpakaļ nogriezni kopš noraidījumam līdz mēslam, kurš iekrita mūsējo vārtos un pēc tam līdz trešdaļas beigām
Rodrigo noraidījums izsita mūsējos no spēles ritma, taču tā vēl ir pusbēda
Bēda sākās pēc izturētā mazākuma, kad NEATGUVĀM PILNĪGU RIPUĻA KONTROLI!
Mēsls nebija vienkārša nejaušība, tālāk sākās haoss, kurš turpinājās visu atlikušo spēli, līdz pagarinājuma beigām
Secinājums: NEVAJADZĪGI NENORAIDĪTIES!

  -2 [+] [-]

, 2024-05-11 21:54, pirms gada
backtofire rakstīja: Atkal tukša mūldēšana no Tevis. Cel galdā, kur tad es aplauzos. Lets go.
Par apraušanos vari sapņot savos slapjajos sapņos, jo Tu to dari katrā savā komentārā.

Tev pat dūšas nav pierādīt, ka esmu orks. Līdz šim neko neesi spējis pierādīt. Smieklīgi zinot Tavas ģimenes situāciju!
žēl ka dzēš komentārus, paskaidrotu tuvāk par tavu situāciju. Kurpju pulētajam daudz rakstāmā

     [+] [-]

, 2024-05-11 21:56, pirms gada
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Mans personiskais verdikts
Pakāsts punkts ir dēļ Abola nevajadzīgā noraidījuma pirmajā trešdaļā
Ja neticat, iesaku pārtīt atpakaļ nogriezni kopš noraidījumam līdz mēslam, kurš iekrita mūsējo vārtos un pec tam līdz trešdaļas beigām
Rodrigo noraidījums izsita mūsējos no spēles ritma, taču tā vēl ir pusbēda
Bēda sākās pēc izturētā mazākuma, kad NEATGUVĀM PILNĪGU RIPUĻA KONTROLI!
Mēsls nebija vienkārša nejaušība, tālāk sākās haoss, kurš turpinājās visu atlikušo spēli, līdz pagarinājuma beigām
Secinājums: NEVAJADZĪGI NENORAIDĪTIES!
Vītoliņš vnk slēpj pēdas, haosā slēpjās viņa stratēģija, slepena, viltīga
Tak visa spēle bija haotiska, ļoti slikti organizēta aizsardzība. Ļoti jau gribās, lai šī spēle izrādītos sliktākā čempionātā.

     [+] [-]

, 2024-05-11 21:59, pirms gada
backtofire rakstīja: Vītoliņš vnk slēpj pēdas, haosā slēpjās viņa stratēģija, slepena, viltīga
Tak visa spēle bija haotiska, ļoti slikti organizēta aizsardzība. Ļoti jau gribās, lai šī spēle izrādītos sliktākā čempionātā.
Nebūtu tas noraidījums pirmajā trešdaļā, rezultāts varetu būt +-2:0 mums par labu, ejot pārtraukumā
Mača turpinājuma gaita jau automātiski varētu būt pilnīgi savādāka

     [+] [-]

, 2024-05-11 21:59, pirms gada
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Mans personiskais verdikts
Pakāsts punkts ir dēļ Abola nevajadzīgā noraidījuma pirmajā trešdaļā
Ja neticat, iesaku pārtīt atpakaļ nogriezni kopš noraidījumam līdz mēslam, kurš iekrita mūsējo vārtos un pēc tam līdz trešdaļas beigām
Rodrigo noraidījums izsita mūsējos no spēles ritma, taču tā vēl ir pusbēda
Bēda sākās pēc izturētā mazākuma, kad NEATGUVĀM PILNĪGU RIPUĻA KONTROLI!
Mēsls nebija vienkārša nejaušība, tālāk sākās haoss, kurš turpinājās visu atlikušo spēli, līdz pagarinājuma beigām
Secinājums: NEVAJADZĪGI NENORAIDĪTIES!
Tajā pašā laikā ar savu noraidījumu panācām neizšķirtu un pretinieks tik ļoti drebēja pie sava vairākuma- pagarinājumā, ka mūsējie saprata, ka var uzvarēt arī papildlaikā un to arī izdarīja!

Bilde tāda, ka ir saprotams kāpēc tie poļi tik pa savu līgu un Čehiju dzīvojas, jo baidās iziet no komforta zonas!

     [+] [-]

, 2024-05-11 22:00, pirms gada
datmons rakstīja: Tajā pašā laikā ar savu noraidījumu panācām neizšķirtu un pretinieks tik ļoti drebēja pie sava vairākuma- pagarinājumā, ka mūsējie saprata, ka var uzvarēt arī papildlaikā un to arī izdarīja!
Tātad secinājums - nemīžam no tizliem un nevajadzīgiem noraidījumiem ?!

  -1 [+] [-]

, 2024-05-11 22:03, pirms gada
Teemo rakstīja: žēl ka dzēš komentārus, paskaidrotu tuvāk par tavu situāciju. Kurpju pulētajam daudz rakstāmā
Tu tik garlaicīgs esi. Nelec no Tēmas, pierādi , ka esmu orks. Visā pārējā jau aptaisījies!

Žēl, protams, Tevi, izlase par kuru Tu fanoji, nespēlē čempionātā. Tāpēc Tev tāda sāpe par mūsu izlasi!

     [+] [-]

, 2024-05-11 22:03, pirms gada
WHITE Legend rakstīja: Tātad secinājums - nemīžam no tizliem un nevajadzīgiem noraidījumiem ?!
Slikti brīži ir jebkuram!
Galvenais ir izturēt un panākt labo- arī sliktās situācijās!

     [+] [-]

, 2024-05-11 22:05, pirms gada
datmons rakstīja: Tajā pašā laikā ar savu noraidījumu panācām neizšķirtu un pretinieks tik ļoti drebēja pie sava vairākuma- pagarinājumā, ka mūsējie saprata, ka var uzvarēt arī papildlaikā un to arī izdarīja!

Bilde tāda, ka ir saprotams kāpēc tie poļi tik pa savu līgu un Čehiju dzīvojas, jo baidās iziet no komforta zonas!
Es par pirmo trešdaļu runāju, nevis par to, kas bija PĒC TAM
Pret šāda līmeņa komandām ir jāgūst ĀTRI VĀRTI, ja to nezidara, vienmēr ir problēmas
OS kvalī Rīgā tas izdevās pret Itāļiem un kas to zin, kā būtu tas kvalis ievirzījies tālāk, ja vārti tai dienā nekristu

     [+] [-]

, 2024-05-11 22:05, pirms gada
WHITE Legend rakstīja: Tātad secinājums - nemīžam no tizliem un nevajadzīgiem noraidījumiem ?!
Zin galvenais, nevajadzīgus noraidījumus netaisīt turpāk un sevišķi pret grandiem.

     [+] [-]

, 2024-05-11 22:07, pirms gada
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Es par pirmo trešdaļu runāju, nevis par to, kas bija PĒC TAM
Pret šāda līmeņa komandām ir jāgūst ĀTRI VĀRTI, ja to nezidara, vienmēr ir problēmas
OS kvalī Rīgā tas izdevās pret Itāļiem un kas to zin, kā būtu tas kvalis ievirzījies tālāk, ja vārti tai dienā nekristu
Briti arī šodien iemeta pirmie pret Kanādu!
Tad sekoja Kanādas 4 vārti pēc kārtas!

     [+] [-]

, 2024-05-11 22:11, pirms gada
backtofire rakstīja: Lielāks eksperts par Tevi esmu, kā tas nākās, ka Elvim vairāk spēļu? Un parādi, kur es teicu, ka Elvi nemēģinās treidot?
Piedod, taču Tu esi tukša balamute nekas vairāk. A sēdēja uz beņķa uz maiņām, ja neskaita traumas, tā kā Tava prognoze izgāzās. Provē vēlreiz.

Par to, ka Elvi var mainīt, rakstīju vēl pirms Tevis turklāt nosaucot komandas, kas vēlāk arī izrā'dijās taisnība. Ko tad Tu gudriniek to neizdarīji, ja tik gudrs?

Gaidu pierādījumus, ka esmu orks, uzpriekšu!
elvi nekur nevar aizmainīt, jo kolumbusai ir jāmaksā par to.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-11 22:11, pirms gada
backtofire rakstīja: Tu tik garlaicīgs esi. Nelec no Tēmas, pierādi , ka esmu orks. Visā pārējā jau aptaisījies!

Žēl, protams, Tevi, izlase par kuru Tu fanoji, nespēlē čempionātā. Tāpēc Tev tāda sāpe par mūsu izlasi!
Teemo, viņa paša vārdiem runājot, ir intelektuālis, apmēram tāds kuru vajadzētu sūtīt pue ārsta, lai padzer kādas zāles. Es iepriekš arī viņam uzdevu jautājumu, konkrēti neko neatbildēja, kā jau vari iedomāties.

     [+] [-]

, 2024-05-11 22:20, pirms gada
Sūdīgākā spēle šajā čempī. Tieši spēle. Elvis malacis, Haris - piedodiet

  -1 [+] [-]

, 2024-05-11 22:26, pirms gada
TinderDtae rakstīja: Teemo, viņa paša vārdiem runājot, ir intelektuālis, apmēram tāds kuru vajadzētu sūtīt pue ārsta, lai padzer kādas zāles. Es iepriekš arī viņam uzdevu jautājumu, konkrēti neko neatbildēja, kā jau vari iedomāties.
Ticu. Ar viņu jau ne pirmo reizi tā. Zin pēc viņa loģikas, ja spēlētāju vienu reizi noliek uz soliņa, viss viņam taisnība. Joprojām Elvim visvairāk spēļu, turklāt abi spēlēja pamīšus, ko galīg nevar saukt par sēdēšanu uz soliņa. Cilvēks regulāri šeit izgāžās.

Cilvēks nespēj paskaidrot neko pa orkiem, visi zin, kas tas ir taču pamatot persona to nespēja, kads man sakars ar orkiem .

Cilvēkam tiešām prasās ārsta palīdzība. Turklāt atrodot viņu, kas viņš ir vēl jautrāk palika.

Viņš runā ap un par, tieši nespēj atbildēt.

Veiksmi Tev Mario fans (pēc avatara).

     [+] [-]

, 2024-05-11 22:28, pirms gada
Spēle patika. Galīgi nepiekritīšu, ka nepelnīta uzvara, vai ka mūsējie slikti izskatījās.

     [+] [-]

, 2024-05-11 22:40, pirms gada
datmons rakstīja: Runājot par pārliecību, tad ko poļi darīja pagarinājumā vairākumā...
Viņiem galvā bija iesēdies, ka viņi bija zaudējuši vārtus vairākumā un pat neriskēja un negāja iekšā, bet gaidīja kādus brīnumus..
..poļi pa štangu trāpija..varēja būt ari gols..

     [+] [-]

, 2024-05-11 22:43, pirms gada
Slinkums lasīt, bet minēšu ka piebrēkts un piepuņkots ir nevāji un Elvis ar savu tiesu dabūjis. Ja uzvarētu mierīgi, tad būtu 45 komenti, pie kam tie paši par to ka uzvarēti kaut kādi džeki, kuri aizvakar nopirka slidas.

     [+] [-]

, 2024-05-11 22:44, pirms gada
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Mans personiskais verdikts
Pakāsts punkts ir dēļ Abola nevajadzīgā noraidījuma pirmajā trešdaļā
Ja neticat, iesaku pārtīt atpakaļ nogriezni kopš noraidījumam līdz mēslam, kurš iekrita mūsējo vārtos un pēc tam līdz trešdaļas beigām
Rodrigo noraidījums izsita mūsējos no spēles ritma, taču tā vēl ir pusbēda
Bēda sākās pēc izturētā mazākuma, kad NEATGUVĀM PILNĪGU RIPUĻA KONTROLI!
Mēsls nebija vienkārša nejaušība, tālāk sākās haoss, kurš turpinājās visu atlikušo spēli, līdz pagarinājuma beigām
Secinājums: NEVAJADZĪGI NENORAIDĪTIES!
beidz dzert

     [+] [-]

, 2024-05-11 22:49, pirms gada
huy rakstīja: beidz dzert
Diez cik tūkstošus litru aliņu mūsējie šovakar iztukšos čehu krodziņos ?

     [+] [-]

, 2024-05-11 22:49, pirms gada
Labi, ka tā 😁😁😁
Bet vispār, tiešām, laikam, labi ka tā. Kaut kā liekas, ka tālāk būs Ok.
Priekā! 🍻

     [+] [-]

, 2024-05-11 22:53, pirms gada
WHITE Legend rakstīja: Diez cik tūkstošus litru aliņu mūsējie šovakar iztukšos čehu krodziņos ?
es domā ka šodien arī Latvijā daudzi normāli pašaus vaļā, vēl jau eirōvīžens jāskatās. Bet čehos ies jautri, šaubu nav!

     [+] [-]

, 2024-05-11 22:56, pirms gada
Es vēl atceros tos laikus, kad Latvijas hokeja izlase varēja cienīgi nospēlēt pret SWE, CAN vai USA un nākamajā spēlē pakāst kazahiem, itāļiem vai frančiem. Tas, ko es redzēju šodien - dzimst (vai ir jau dzimusi) komanda ar raksturu un identitāti!

     [+] [-]

, 2024-05-11 22:58, pirms gada
huy rakstīja: Slinkums lasīt, bet minēšu ka piebrēkts un piepuņkots ir nevāji un Elvis ar savu tiesu dabūjis. Ja uzvarētu mierīgi, tad būtu 45 komenti, pie kam tie paši par to ka uzvarēti kaut kādi džeki, kuri aizvakar nopirka slidas.
45? tu nu gan optimists
kad mierīgā garā pārliecinoši tiek uzvarēta spēle, tad pēkšņi neviens spēli nav redzējis un visiem citas lietas darāmas

     [+] [-]

, 2024-05-11 23:01, pirms gada
vispār būtu baigi garlaicīgi, ja ņemtu automātiski tos 9 punktus bez problēmām
un vienmēr jau tāpat vajag uzvarēt kādu no "lielajām" valstīm, nekas daudz īsti nemainās

     [+] [-]

, 2024-05-11 23:21, pirms gada
Drausmīga spēle ja godīgi....

     [+] [-]

, 2024-05-11 23:22, pirms gada
izraktenis rakstīja: 45? tu nu gan optimists
kad mierīgā garā pārliecinoši tiek uzvarēta spēle, tad pēkšņi neviens spēli nav redzējis un visiem citas lietas darāmas
nu uz sestdienas vakara rēķina

     [+] [-]

, 2024-05-11 23:35, pirms gada
Ko taja Komulā Haris un Co atradis? Krita arā pat pret Poļiem.

     [+] [-]

, 2024-05-12 00:54, pirms gada
hockeypro rakstīja: Nepiekrītu Daugaviņam ka visām izlasēm līmenis izlīdzinās, tā nav un nebūs! Poļi ir zemākas klases izlase un tā arī paliks.
Protams, Polija ir B grupas viduvējība.. Kauns!!!!
Labāk , lai atzīst , saak runāt vienreiz ,kāda netīra virtuve tam stāv apakšā?!Kapē klusē visi ????Kāds teātris ir jāspēlē , jāatdod spēles , jo Tev atdot , Tev peectam jāatdod pretī, kā dots pret dotu .Tak viss ir palicis tik redzams , cik nesportiski , korumpēti viss notiek.

     [+] [-]

, 2024-05-12 01:19, pirms gada
Te jau bija skaidrs,ja buki dod uz mums 1.25 tad jaāiet pret mums ar foru,ja otrādi tad par mums,tīri loģiski jau gadu gaitā.Redzēju tikai 1per muļļāsimies kā vienmēr,tīri uzbrukuma dēļ.Kamēr mums nebūs kārtīgi metēji tikmēr tā būs ,vienīgais metējs un tas pats nav,pret pārējiem 2-3 vārti mūsu iespējas un līmenis.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-12 02:52, pirms gada
Šeit arī parādās "fani" kuri ir fani tikai pie "skaistas" uzvaras. Da neskataties tad spēles. Ej skaties eirovīziju.
Uzvara ir un paliek uzvara
Cik daudz metienus Elvis izvilka to jau neviens neskaita.
Šodien bij' "rikošetu" diena un tur neko neviens padarīt jau vairs nevarēja.
2pts kabatā ar to arī tālāk strādājam.

     [+] [-]

, 2024-05-12 04:06, pirms gada
Elvim tur īsti nav ko pārmest, pārāk daudz rikošeti gadījās Polijai, nu neticu ka vēlreiz tā var gadīties pret citu pretinieku! Galvas augšā un uz priekšu! Viss būs labi turpinājumā! Sarauj Latvija 🇱🇻❤️💪💯

     [+] [-]

, 2024-05-12 04:09, pirms gada
love_me rakstīja: Šeit arī parādās "fani" kuri ir fani tikai pie "skaistas" uzvaras. Da neskataties tad spēles. Ej skaties eirovīziju.
Uzvara ir un paliek uzvara
Cik daudz metienus Elvis izvilka to jau neviens neskaita.
Šodien bij' "rikošetu" diena un tur neko neviens padarīt jau vairs nevarēja.
2pts kabatā ar to arī tālāk strādājam.
ĀMEN !