Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3014, Did:0, useCase: 3

Teksta tiešraide: Latvija-Kazahstāna 7:0 (spēle galā)

Rolands Eliņš

Latvijas hokeja izlase šodien Rīgā aizvada sesto spēli PČ2023 grupu turnīrā, cīnoties pret Kazahstānas izlasi. Mačam ir liela nozīme, domājot par iekļūšanu ceturtdaļfinālā. TV tiešraide kanālā LTV7.

Latvija - Kazahstāna 7:0 (2:0, 3:0, 2:0)
Vārti: 15:39 Ri. Bukarts (Dzierkals, Jaks) (vair.) 1:0, 17:19 Batņa (Zīle) 2:0, 21:13 Dzierkals (Batņa, Ro. Bukarts) 3:0, 29:06 Ābols (Daugaviņš, Balcers) 4:0, 39:54 Indrašis (Ri. Bukarts, Freibergs) 5:0, 49:50 Daugaviņš (Balcers, Ābols) 6:0, 51:40 Ābols (Balcers, Daugaviņš) (vair.) 7:0
Soda minūtes: 6:8
Vārtsargi: Artūrs Šilovs - Andrejs Šutovs (no 40:01 Ņikita Bojarkins)

60`` Spēle galā!

56` Noskaņojumu pavisam nedaudz pabojā Freiberga noraidījums, atstājot Latviju mazākumā.

52` Nekur nepaliek arī septītie vārti! Tos Latvijai guva Ābols, iemetot pēc Balcera piespēles no aizvārtes.

50` Nu jau 6:0! To nokārto Kaspars Daugaviņš. Balcers un Ābols ātri un vienkārši ieslido pretinieku zonā, kur metiens tiek izkārtots Daugaviņam, un kapteinis trāpa vārtos, gūstot savus otros vārtus šajā PČ.

50` Latvija joprojām ir tuvāk sesto vārtu guvumam nekā Kazahstana sausās spēles atņemšanai Šilovam.

45` Latvija aktīvi uzbrūk, meklējot sesto vārtu guvumu, un par spēles uzvarētāju nevienam laukumā nekādas šaubas, šķiet, nav palikušas.

41` Sācies trešais periods, un kazahiem vārtsargu maiņa, Šutovu nomainot Bojarkinam.

40`Otrais periods noslēdzies.

40` Latvija gūst piektos vārtus! Dzierkals pēc mazākuma izturēšanas bija tuvu saviem otrajiem vārtiem, taču par 5:0 parūpējās Miks Indrašis ar precīzu metienu piecas sekundes pirms perioda beigām.

37` Cīņa laukumā gan nav pazudusi, un par pagrūstīšanos jau pēc svilpes noraidījums Cibuļskim.

35` Iniciatīva pilnībā pieder Latvijas izlasei, līdzjutēji skandē piekto vārtu pieprasījumu.

30`Latvija iegūst vadību 4:0! To nokārto Rodrigo Ābols! Pēc Daugaviņa metiena pa vārtiem Šutovs ripu atsit sev priekšā, un Ābols divcīņā ar aizsargu ir veiklāks un turpina Kazahstānas izlases nokļūšanu nokdaunā.

25` Šilovam tomēr oficiālajā protokolā noņemta rezultatīvā piespēle pirmo vārtu guvumā - tā ieskaitīta Jakam.

24` Vairākumu izmantot gan neizdodas.

22` Kazahstāna pieprasa trenera izaicinājumu, un tiesneši vēlreiz skatās atkārtojumu. Tiesneši domas nemaina un vārtu guvumu saglabā, attiecīgi Kazahstānai visam papildus vēl divu minūšu noraidījums par pieprasīto izaicinājumu.

22` Latvijai 3:0 vadība! Dzierkals ar ripu lielā ātrumā dodas uz vārtiem, aizsargs viņu cenšas kavēt, un Mārtiņš ietriecas Šutovā, kurš pieceļas tikai pēc krietna brītiņa un ar grūtībām. Šajā epizodē ripa reizē ar izgrūstajiem vārtiem šķērsoja vārtu līniju, un tiesneši pēc video atkārtojuma izvērtēšanas ieskaitīja vārtu guvumu!

21` Sācies otrais periods!

20` Pirmais periods noslēdzies ar Latvijas divu vārtu pārsvaru. Drošībai gan der pieminēt, ka Kazahstāna arī vakar pirmo periodu pret slovākiem zaudēja (toreiz ar 0:1).

18` Jau 2:0 Latvijas labā! Oskars Batņa lieliski pielabo Zīles mesto ripu un nogādā to kazahu vārtos. Batņam šie ir otri vārti šajā PČ, kamēr Rihardam Bukartam jau trešie.

16` Latvija panāk 1:0! Vairākumā iemet Rihards Bukarts. Mirkli iepriekš kazahi pārtvēra ripu un Šestakovs izgāja viens pret Šilovu, taču mūsu vārtsargs nospēlēja lieliski, turklāt pamanījās pat ar savu atvairījumu nopelnīt rezultativitātes punktu, jo Dzierkals nogādāja ripu uzbrukumā, un Bukarts uzreiz pēc ieiešanas zonā trāpīja vārtos.

15` Zīle neveiksmīgi paslīd pie borta, taču laime nelaimē - kazahu spēlētājs Rimarjovs viņā ietriecas no aizmugures un nopelna divas soda minūtes. Latvija vairākumā.

13` Abas komandas atkal vienādos sastāvos. Metienu ziņā Latvijai pārsvars 7:3.

11` Haoss pie kazahu vārtiem, laba iespēja Indrašim, taču neizdodas. Laukumā pirmoreiz šajā PČ devies Arvils Bergmanis.

10` Kazahi uzbruka labi un agresīvi, taču pārāk agresīvi - Šilovam uztriecās Šestakovs (ne bez Džeriņa palīdzības) un par to saņem divas minūtes. Tagad četratā pret četriem.

9` Spēles pirmais noraidījums, diemžēl Latvijas sastāvā - Kasparam Daugaviņam.

7` Nostabilizēties pretinieku zonā vēl nav izdevies nevienai komandai, taču ar laukuma centra pārvarēšanu Kazahstānai klājas krietni grūtāk, un pirmo metienu pa Silova vārtiem viņiem vēl nav izdevies veikt.

4` Mača ievadā vērojams ātrs hokejs uz abām laukuma pusēm, bet nedaudz vairāk ripu kontrolē Latvija.

1` Spēle sākusies!

Latvijas izlases vārtos arī šodien stāsies Artūrs Šilovs, taču izmaiņas ir citos virknējumos, ieskaitot arī spēlētāju pieteikumu, kurā iekļauts Arvils Bergmanis. Šodienas mačam nav pieteikti Ivars Punnenovs, Roberts Mamčics un Ronalds Ķēniņš. Mamčicam un Ķēniņam traumas. Bergmaņa iekļaušana sastāvā nozīmē, ka Latvijas pieteikums šobrīd ir pilns, taču IIHF noteikumi paredz, ka vēl iespējams veikt izmaiņas, un attiecīgi arī Kristiānu Rubīnu vēl varēs pieteikt sastāvā.

Latvijas izlases sastāvs

Šilovs (Gudļevskis), Zīle-Balinskis, Balcers-Ābols-Daugaviņš, Jaks-Cibuļskis, Rob. Bukarts-Batņa-Dzierkals, Freibergs-Čukste, Andersons-Smirnovs-Krastenbergs, Rih.Bukarts-Džeriņš-Indrašis, Bergmanis, Ločmelis.

Pirmsspēles apskats

B grupa

V.KomandaSUUPZPZVārtiP
1.Šveice5500022:415
2.Čehija5401019:913
3.Kanāda5310120:711
4.Latvija5210210:148
5.Slovākija5102210:145
6.Kazahstāna5020310:214
7.Norvēģija510135:114
8.Slovēnija500056:220

Noderīgas lietas:

PČ jaunumi, komentāri un viedokļi
PČ kalendārs un rezultāti
MAXIMA prognožu spēle
WILLIAM HILL eksperti un prognozes
TIKKURILA kolorītākais Latvijas hokejists
Baudi PČ hokejā lielākajā sporta bārā Latvijā O'LEARYS

  -3 [+] [-]

, 2023-05-20 19:43, pirms 2 gadiem
Tiešraide - https://www.hokejatv.com/hokeja-izl...

     [+] [-]

, 2023-05-20 19:45, pirms 2 gadiem
Paldies!

  +1 [+] [-]

, 2023-05-20 19:58, pirms 2 gadiem
par 3punktiem
Slēpts komentārs: Āfrika12

     [+] [-]

, 2023-05-20 20:35, pirms 2 gadiem
To tik mums vēl vajag kā muļķīgus noraidījumus !

  +4 [+] [-]

, 2023-05-20 20:35, pirms 2 gadiem
Āfrika12 rakstīja: Tāds apkaunojums, latvieši plivina Arēna Rīga ukraińu karogu. Tad lai dzied arī ukraińu himnu Latvijas himnas vietā. Man kauns! Reāls kauns par saviem tautiešiem. Jābūt Latvijas karogam ne kautkādu slāvu.
labi neraudi

     [+] [-]

, 2023-05-20 20:35, pirms 2 gadiem
Izsaktās šodien mums pietiesās.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-20 20:37, pirms 2 gadiem
Nebija tur kazaham noraidījums

  +5 [+] [-]

, 2023-05-20 20:37, pirms 2 gadiem
Āfrika12 rakstīja: Tāds apkaunojums, latvieši plivina Arēna Rīga ukraińu karogu. Tad lai dzied arī ukraińu himnu Latvijas himnas vietā. Man kauns! Reāls kauns par saviem tautiešiem. Jābūt Latvijas karogam ne kautkādu slāvu.
Pats pēc slāva izklausies. Manis pēc arī viņi varētu dziedāt, būtu tikai vairāk par ko cepties vatņikiem.

  +5 [+] [-]

, 2023-05-20 20:39, pirms 2 gadiem
Nu blin, jāatkārtojas! Kādēļ skaņa ātrāka LTV kā bilde. Maximāli kaitina!!!

  +3 [+] [-]

, 2023-05-20 20:39, pirms 2 gadiem
Atkal komentētāji apsteidz notikumus manā tv. Komentētājs bļauj metiens un pēc 1-2 sekundes ir metiens. Kāds var nodot ziņu ...nezinu kam, lai nekomentē pirms notikumiem.. Joks, bet, ja nopietni , ļoti traucē skatīties ja vispirms saka kas būs un pēc tam tas notiek.

  +2 [+] [-]

, 2023-05-20 20:40, pirms 2 gadiem
ZIŅOJIET TV DARBINIEKIEM LAI SKAŅA NEAPSTEIDZ BILDI!!!!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs: Tiktakis

  +1 [+] [-]

, 2023-05-20 20:41, pirms 2 gadiem
Kazahu klauns kastē labs ...

  +2 [+] [-]

, 2023-05-20 20:42, pirms 2 gadiem
Man vienīgajam atkal skaņa atkal atpaliek pa kādu pus sekundi no bildes?

  +1 [+] [-]

, 2023-05-20 20:44, pirms 2 gadiem
atkal tā skaņa skrien pa priekšu, pzd....

  +1 [+] [-]

, 2023-05-20 20:45, pirms 2 gadiem
paldies ltv

     [+] [-]

, 2023-05-20 20:46, pirms 2 gadiem
urā !

  +1 [+] [-]

, 2023-05-20 20:47, pirms 2 gadiem
Rakstiet, zvaniet, lai uz 2.periodu sakārto skaņu un bildi. Ļoti traucē.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-20 20:47, pirms 2 gadiem
Zb man tas ltv. Atkal skaņas problēmas.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-20 20:48, pirms 2 gadiem
Nu bleg, man ekrānā iet saspēle, bet šamējie bļauj, ka vārti.

  +2 [+] [-]

, 2023-05-20 20:49, pirms 2 gadiem
kaut kā tās emocijas galīgi pazūd, ja komentētāji jau iepriekš pasaka, ka gols

  +6 [+] [-]

, 2023-05-20 20:49, pirms 2 gadiem
Un nobloķējiet to krievu trolli tiktaku vai kā viņu tur sauc.

     [+] [-]

, 2023-05-20 20:50, pirms 2 gadiem
Nu domāju ka šī spēle jau ir nokārtota

  +2 [+] [-]

, 2023-05-20 20:52, pirms 2 gadiem
metiens... paiet 2 sekundes, un kad metienu beidzot veic, jau VĀĀĀĀRTI kliedz komentators. ai ai ai

  +2 [+] [-]

, 2023-05-20 20:54, pirms 2 gadiem
ak jel,kas tā par translāciju.Nevar normāli pāraidīt, tad varbūt nevajag...

  -1 [+] [-]

, 2023-05-20 20:54, pirms 2 gadiem
Jawell rakstīja: ak jel,kas tā par translāciju.Nevar normāli pāraidīt, tad varbūt nevajag...
Meklē internetā citus variantus. Man viss lieliski ar skanjas sinhronizāciju

  -4 [+] [-]

, 2023-05-20 20:55, pirms 2 gadiem
Vai man vienīgajam izlasē īsti nepietrūkst Merzļikina? Manuprāt, viņš ar savu uzvedību un sniegumu laukumā, neko labu nedotu.
Nez, varbūt man tikai vienam tā.

     [+] [-]

, 2023-05-20 20:56, pirms 2 gadiem
nevajag aizmirst, kas notika otrajā periodā kazahu spēlē ar slovākiem, kad slovāki tika pipāti

  -3 [+] [-]

, 2023-05-20 20:57, pirms 2 gadiem
A kā var bilde būt vēlāk par skaņu?/ Ja pa tv skatos, nevis netā??
KĀ??
Slēpts komentārs: Davz

  -3 [+] [-]

, 2023-05-20 20:58, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: nevajag aizmirst, kas notika otrajā periodā kazahu spēlē ar slovākiem, kad slovāki tika pipāti
Nevajag aizmirst ka LV uzvar gandrīz visus otros periodus šai čempi

  +1 [+] [-]

, 2023-05-20 20:59, pirms 2 gadiem
zaxx rakstīja: A kā var bilde būt vēlāk par skaņu?/ Ja pa tv skatos, nevis netā??
KĀ??
Elementāri - kaut kādam tur ir līkas rokas un pirksti

  +5 [+] [-]

, 2023-05-20 20:59, pirms 2 gadiem
Āfrika12 rakstīja: Tāds apkaunojums, latvieši plivina Arēna Rīga ukraińu karogu. Tad lai dzied arī ukraińu himnu Latvijas himnas vietā. Man kauns! Reāls kauns par saviem tautiešiem. Jābūt Latvijas karogam ne kautkādu slāvu.
muļķis tu esi. nelepojies ar to. jāsaka gan- cerams,ka nekad nesapratīsi kādēļ esi muļķis šo rakstot

     [+] [-]

, 2023-05-20 21:00, pirms 2 gadiem
zaxx rakstīja: Nevajag aizmirst ka LV uzvar gandrīz visus otros periodus šai čempi
tātad pretinieki viens otra cienīgi
paskatīsimies, kuram labāk veiksies šoreiz

     [+] [-]

, 2023-05-20 21:00, pirms 2 gadiem
Slovākiem vēl palikusi spēles ar Norēģiem un Slovēniju, ja ? Ņem 6 punktus, un ja mēs bez punktiem pret Šveici, tad pie vienāda punktu skaita šie iet mums garām ???

     [+] [-]

, 2023-05-20 21:01, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Slovākiem vēl palikusi spēles ar Norēģiem un Slovēniju, ja ? Ņem 6 punktus, un ja mēs bez punktiem pret Šveici, tad pie vienāda punktu skaita šie iet mums garām ???
loģiski

  +3 [+] [-]

, 2023-05-20 21:01, pirms 2 gadiem
tv tiešraide gan galigi garam, tāds budžets un nevar palais skanu un bildi reize

  -1 [+] [-]

, 2023-05-20 21:02, pirms 2 gadiem
LV viss ir vienkārši , jāuzvar šeit pamatlaikā, jācer ka Norvēģi noņems vismaz punktu no Slovākiem un esam astotniekā, ja tas nenotiek, paliek vēl pēdējā iespēja jāātņem vismaz punkts no Šveices..

     [+] [-]

, 2023-05-20 21:05, pirms 2 gadiem
Vakar ļoti jutu līdzi kazahiem pret slovākiem. Ja vakar kazahi uzvarētu pamatlaikā un mēs šodien uzvaram pamatlaikā , mēs būtu ceturtdaļfinālā.

     [+] [-]

, 2023-05-20 21:06, pirms 2 gadiem
Richmond rakstīja: Nu blin, jāatkārtojas! Kādēļ skaņa ātrāka LTV kā bilde. Maximāli kaitina!!!
Šodien sanāk skatīties pa TV.Varu teikt-tā ir ņirgāšanās par mums,skatītājiem!!!
Nenāk jau ne skaņa, ne bilde no Āmerikas !

     [+] [-]

, 2023-05-20 21:07, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: Vakar ļoti jutu līdzi kazahiem pret slovākiem. Ja vakar kazahi uzvarētu pamatlaikā un mēs šodien uzvaram pamatlaikā , mēs būtu ceturtdaļfinālā.
Tas būtu pārāk vienkārši un elementāri ! Atgādini kad Latvijai pēdējo reizi būtu tik ļoti veicies ka visu konkurentu spēles saliekas kā vajag un ar minimālām un pat necienīgām piepūlēm un spēli mēs tiekam ceturtdaļfinālā ?!

     [+] [-]

, 2023-05-20 21:07, pirms 2 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Vai man vienīgajam izlasē īsti nepietrūkst Merzļikina? Manuprāt, viņš ar savu uzvedību un sniegumu laukumā, neko labu nedotu.
Nez, varbūt man tikai vienam tā.
Šilovs šogad ir numur 1... Ja vārtos neviens nevilktu tad teiktu, jaa trūkst Elvis... Tagad varētu teikt trūkst treneris... Ja tiks sasniegts kas vēsturisks, piemēram "sakrīt visas zvaigznes" un esam pusfinālā... Visas peripētijas, švakais vairākums, nespēja mobilizēt komandu uz 2 spēlēm tiks aizmirsts, un Haris būs varonis, ja nolies tad Haris tiks nolinčots... Es arī sākumā domāju vajadzēja, vēl kādu jauno, likt kaut vai Ri Bukarta vietā- lai skrien lai šitas, bet rekā Rihards ir atvēries uz šo turnīru... kamēr par Balceru jāsaka, gandrīz varēja atteikt un sakārtot galvu, un izvēdināties...

     [+] [-]

, 2023-05-20 21:07, pirms 2 gadiem
Vilnis1963 rakstīja: tv tiešraide gan galigi garam, tāds budžets un nevar palais skanu un bildi reize
Jā, tas ir psc, un jau nav pirmo reizi šajā čempionāta

     [+] [-]

, 2023-05-20 21:08, pirms 2 gadiem
Labāk būtu Viašrots turpinājis raidīt PČ. Kaut kā neatceros, ka bija problēmas.

  -2 [+] [-]

, 2023-05-20 21:08, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Tas būtu pārāk vienkārši un elementāri ! Atgādini kad Latvijai pēdējo reizi būtu tik ļoti veicies ka visu konkurentu spēles saliekas kā vajag un ar minimālām un pat necienīgām piepūlēm un spēli mēs tiekam ceturtdaļfinālā ?!
2009.gadā PČ Šveicē..

     [+] [-]

, 2023-05-20 21:09, pirms 2 gadiem
zaxx rakstīja: 2009.gadā PČ Šveicē..
Nu jā, vienreiz 14 gados ja nospīd - tas pat statistiski ļoti normāli sanāk

  -4 [+] [-]

, 2023-05-20 21:14, pirms 2 gadiem
psc ieskaita

     [+] [-]

, 2023-05-20 21:14, pirms 2 gadiem
vārti bez vārtiem, kā pagalmā

     [+] [-]

, 2023-05-20 21:14, pirms 2 gadiem
Herbis labi nointerpretēja jāiet par tiesnesi

     [+] [-]

, 2023-05-20 21:15, pirms 2 gadiem
tādu golu vēl nebiju redzējis

     [+] [-]

, 2023-05-20 21:15, pirms 2 gadiem
Nu kuriozs, pipec...

  -1 [+] [-]

, 2023-05-20 21:16, pirms 2 gadiem
Es laikam kaut ko nesaprotu... izskatās dīvaini.

     [+] [-]

, 2023-05-20 21:16, pirms 2 gadiem
Ripa vārtos bet nav pašu vārtu...🤣

  -2 [+] [-]

, 2023-05-20 21:17, pirms 2 gadiem
Vārti takš pirmie tiks izgrūzti .. Šie tiesneši var atvadīties no strīpainā krekla...

  +1 [+] [-]

, 2023-05-20 21:18, pirms 2 gadiem
labs viss, kas labi beidzas
protams, ja tāda ripa būtu mūsu vārtos, reakcija būtu citādāka

     [+] [-]

, 2023-05-20 21:20, pirms 2 gadiem
Te jau pat Jeržābeks var tikai ūdeni pienest 🤦‍♀️ Visādi murgaini tiesnešu lēmumi redzēti, bet nu šis tiešām ir kas īpašs.

     [+] [-]

, 2023-05-20 21:21, pirms 2 gadiem
neputns rakstīja: Te jau pat Jeržābeks var tikai ūdeni pienest 🤦‍♀️ Visādi murgaini tiesnešu lēmumi redzēti, bet nu šis tiešām ir kas īpašs.
sen neredzēta😀

     [+] [-]

, 2023-05-20 21:22, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Tas būtu pārāk vienkārši un elementāri ! Atgādini kad Latvijai pēdējo reizi būtu tik ļoti veicies ka visu konkurentu spēles saliekas kā vajag un ar minimālām un pat necienīgām piepūlēm un spēli mēs tiekam ceturtdaļfinālā ?!
Vai 4 uzvaras pēc kārtas ir niecīga piepūle?

     [+] [-]

, 2023-05-20 21:23, pirms 2 gadiem
Kazahu haļavas beigušās ,jo norvēģi pret viņiem atslāba un uzdāvināja uzvaru,bet slovāki vienkārši bija nekādi pēc skriešanās pret Šveici.

     [+] [-]

, 2023-05-20 21:24, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: Vai 4 uzvaras pēc kārtas ir niecīga piepūle?
Jā, ja trīs no tam uzvaram nāk spēlēs ,kur mēs jau pirms sakuma esam izteikti favorīti ...

  +1 [+] [-]

, 2023-05-20 21:25, pirms 2 gadiem
neputns rakstīja: Te jau pat Jeržābeks var tikai ūdeni pienest 🤦‍♀️ Visādi murgaini tiesnešu lēmumi redzēti, bet nu šis tiešām ir kas īpašs.
Līdzīgus golus esmu redzējis NHL spēļu apskatos. Tas nav kaut kas pilnīgi jauns. Izgrūsti vārti vairs nenozīmē ka 100% vārtu guvums netiks skaitīts.

  -1 [+] [-]

, 2023-05-20 21:29, pirms 2 gadiem
Balcers zb biš, nekas vēl nav uzvarēts, nav īstais brīdis domāt par personīgo statistiku. Bet ja tomēr domā, tad vismaz nemet pa zemi...

     [+] [-]

, 2023-05-20 21:31, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: sen neredzēta😀
Ziemā pie biatlona un slēpju rakstiem pa reitai reizei var mani ieraudzīt vēl

  -3 [+] [-]

, 2023-05-20 21:31, pirms 2 gadiem
Priekšnieks nodeva pavēli, lai neatslābst.

     [+] [-]

, 2023-05-20 21:32, pirms 2 gadiem
Es nesaprotu, cik reizes vel musejie klups šodien? Likam vakar njēmuši kaut ko

     [+] [-]

, 2023-05-20 21:33, pirms 2 gadiem
Kas tas par treneri blakus Harim pa labi??????

  -1 [+] [-]

, 2023-05-20 21:33, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Jā, ja trīs no tam uzvaram nāk spēlēs ,kur mēs jau pirms sakuma esam izteikti favorīti ...
Vai bieži mēs uzvaram pastarīšus 3 spēlēs pēc kārtas . Ja uzvaram 4 komandas no 7, vai neesam pelnījuši vietu četriniekā? Ja mums ir 11 punkti , vairāk par 50 % no iespējamiem vai neesam pelnījuši vietu četriniekā?

  +1 [+] [-]

, 2023-05-20 21:33, pirms 2 gadiem
neputns rakstīja: Ziemā pie biatlona un slēpju rakstiem pa reitai reizei var mani ieraudzīt vēl
slēpes neinteresē, biatlonā gan šo to iekleķerēju

  -1 [+] [-]

, 2023-05-20 21:36, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: Vai bieži mēs uzvaram pastarīšus 3 spēlēs pēc kārtas . Ja uzvaram 4 komandas no 7, vai neesam pelnījuši vietu četriniekā? Ja mums ir 11 punkti , vairāk par 50 % no iespējamiem vai neesam pelnījuši vietu četriniekā?
pirms čempja prognozēju bļendukus, bet nu...tas tā

     [+] [-]

, 2023-05-20 21:37, pirms 2 gadiem
bāc, attinu atpakaļ uz trešajiem vārtiem, ceturtie jau iemesti

  -2 [+] [-]

, 2023-05-20 21:38, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: Līdzīgus golus esmu redzējis NHL spēļu apskatos. Tas nav kaut kas pilnīgi jauns. Izgrūsti vārti vairs nenozīmē ka 100% vārtu guvums netiks skaitīts.
Tas, ka noteikumi varētu būt mainījušies pilnīgi iespējami, ar gadiem hokejam līdzi sekojusi neesmu. Es arī varētu saprast, ka ieskaita, ja var redzēt, ka vārtsargs apzināti vārtus izgrūž, bet šajā gadījumā vārtsargam vispār nebija variantu - pretinieks viņu nopļāva un iznesa ar visiem vārtiem. Interesanti, vai tos vārtus arī skaitītu, ja mūsējais ar slidām būtu šim teiksim vēderā iegājis nevis kājsargā. Lai vai kā, man tā epizode reāli sabojāja visu skatīšanās prieku.

     [+] [-]

, 2023-05-20 21:38, pirms 2 gadiem
neeskens rakstīja: Kas tas par treneri blakus Harim pa labi??????
No Somijas.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-20 21:39, pirms 2 gadiem
neputns rakstīja: Tas, ka noteikumi varētu būt mainījušies pilnīgi iespējami, ar gadiem hokejam līdzi sekojusi neesmu. Es arī varētu saprast, ka ieskaita, ja var redzēt, ka vārtsargs apzināti vārtus izgrūž, bet šajā gadījumā vārtsargam vispār nebija variantu - pretinieks viņu nopļāva un iznesa ar visiem vārtiem. Interesanti, vai tos vārtus arī skaitītu, ja mūsējais ar slidām būtu šim teiksim vēderā iegājis nevis kājsargā. Lai vai kā, man tā epizode reāli sabojāja visu skatīšanās prieku.
pieļauju, tas tāpēc, ka sadursmi izraisīja kazahs un dzieris bloķēja ākstu ne savas vainas dēļ
bet jā, varēja iedot bullīti labāk

     [+] [-]

, 2023-05-20 21:42, pirms 2 gadiem
neputns rakstīja: Tas, ka noteikumi varētu būt mainījušies pilnīgi iespējami, ar gadiem hokejam līdzi sekojusi neesmu. Es arī varētu saprast, ka ieskaita, ja var redzēt, ka vārtsargs apzināti vārtus izgrūž, bet šajā gadījumā vārtsargam vispār nebija variantu - pretinieks viņu nopļāva un iznesa ar visiem vārtiem. Interesanti, vai tos vārtus arī skaitītu, ja mūsējais ar slidām būtu šim teiksim vēderā iegājis nevis kājsargā. Lai vai kā, man tā epizode reāli sabojāja visu skatīšanās prieku.
Šādi vārti ir jāskaita ar vienu noteikumu. Ja uzbrucējs nokrīt ar pretinieka palīdzību. Dzierkalu nogāza kazahs. Ar spēka paņēmienu vai kā savādāk, bet ne jau Dzierkals labprātīgi nokrita, viņam palīdzēja nokrist. Vārtsargam nebija variantu, bet tur vainīgs kazahu aizsargs.
Piekrītu, ļoti dīvains gols, bet, ja regulāri daudz skatās hokeja hailaitus, tad saprotams ka šādu golu ieskaita.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-20 21:46, pirms 2 gadiem
leca rakstīja: No Somijas.
Varbūt esmu kaut ko palaidis garām, viņš strādā ar aizsargiem?

     [+] [-]

, 2023-05-20 21:47, pirms 2 gadiem
neeskens rakstīja: Varbūt esmu kaut ko palaidis garām, viņš strādā ar aizsargiem?
To gan nezinu.

  -2 [+] [-]

, 2023-05-20 21:48, pirms 2 gadiem
Malacis Oskar, vnk malacis... aizmirsa, ka hokeja laukumā, un tādas pagrūstīšanās ir normāla lieta.

     [+] [-]

, 2023-05-20 21:53, pirms 2 gadiem
Šilovs Irbe!!!

     [+] [-]

, 2023-05-20 21:53, pirms 2 gadiem
laba spele viriem, gaidaam piekto. prieks skatities

     [+] [-]

, 2023-05-20 21:54, pirms 2 gadiem
mazliet garlaicīgi, bet pārmaiņas pēc forši bez stresa skatīties

     [+] [-]

, 2023-05-20 21:54, pirms 2 gadiem
Beidzot arī Indrašim sanāca vārti + laba piespēle

  -1 [+] [-]

, 2023-05-20 21:55, pirms 2 gadiem
Vilnis1963 rakstīja: laba spele viriem, gaidaam piekto. prieks skatities
Ilgi nebija jāgaida.

  -1 [+] [-]

, 2023-05-20 21:55, pirms 2 gadiem
Man jau vakar bija čutene , ka LV vieglākais uzvarai jā'but, jo iepriekšējās spēles bija smagākas..

  +1 [+] [-]

, 2023-05-20 21:56, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: pieļauju, tas tāpēc, ka sadursmi izraisīja kazahs un dzieris bloķēja ākstu ne savas vainas dēļ
bet jā, varēja iedot bullīti labāk
Nu tak, likās galīgi parasta situācija - aizsargs klupina, norauj reālu vārtu guvuma iespēju, noraidījums kā minimums, bet bullis šķistu visatbilstošāk. Katrā ziņā, būtu tā situācija uz otru pusi, visādi fuņi pavisam citu dziesmiņu dziedātu, tas nu skaidrs

     [+] [-]

, 2023-05-20 21:56, pirms 2 gadiem
Gratianus Funarius rakstīja: mazliet garlaicīgi, bet pārmaiņas pēc forši bez stresa skatīties
labāk šādi un mazliet garlaicīgi, nekā mocīties ar rezultāta noturēšanu un dzert validolu

     [+] [-]

, 2023-05-20 21:56, pirms 2 gadiem
Pat daudzu kritizētais Rašists beidzot arī kastē iebakstīja

     [+] [-]

, 2023-05-20 21:57, pirms 2 gadiem
Uz pēdēju trešdaļu varbūt kastē var nomainīt Šilovu ?

     [+] [-]

, 2023-05-20 21:58, pirms 2 gadiem
Vai mums pirmais vairakuma gols čempī tagad ?

  +1 [+] [-]

, 2023-05-20 21:59, pirms 2 gadiem
Paldies kalendaram par 5-0 sodien

  +3 [+] [-]

, 2023-05-20 21:59, pirms 2 gadiem
Par 3 golu Twitter komentārs no IIHF Linesman:

GOOD GOAL GOOD CALL REF
Latvia player scoring opportunity and Kazakhstan prevented him to score which made the goal post to dislodge

on rule 63.7 where goal should be awarded if the goal post must have been displaced by the actions of the defending player

     [+] [-]

, 2023-05-20 22:00, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Uz pēdēju trešdaļu varbūt kastē var nomainīt Šilovu ?
Vajadzētu

  -3 [+] [-]

, 2023-05-20 22:00, pirms 2 gadiem
Nu tiesneši šogad mūs velk cik var nu tādu golu skaitīt...mnjā

  +1 [+] [-]

, 2023-05-20 22:05, pirms 2 gadiem
neputns rakstīja: Nu tak, likās galīgi parasta situācija - aizsargs klupina, norauj reālu vārtu guvuma iespēju, noraidījums kā minimums, bet bullis šķistu visatbilstošāk. Katrā ziņā, būtu tā situācija uz otru pusi, visādi fuņi pavisam citu dziesmiņu dziedātu, tas nu skaidrs
Vienalga vai šādus vārtus gūstam mēs vai mums iemet, tie ir jāskaita. Pilnīgi godīgi. Tāpat bija godīgi ka Balinska golu pret Slovēniju mums neieskaitīja. Svarīgi lai būtu pēc noteikumiem.
Un paskaties , abi kazahu aizsargi centās nelaist ripu pāri vārtu līnijai. Viņi zināja ka šādus vārtus var ieskaitīt.

  -1 [+] [-]

, 2023-05-20 22:07, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Nu tiesneši šogad mūs velk cik var nu tādu golu skaitīt...mnjā
Gribu dzirdēt pamatojumu, kādēļ šāds gols nav jāskaita.

     [+] [-]

, 2023-05-20 22:08, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Nu tiesneši šogad mūs velk cik var nu tādu golu skaitīt...mnjā
nu, noteikumi ir noteikumi, tiesneši savukārt tos traktē atbilstoši situācijai, bet jāteic, ka tāda situācija, kā pie 3.vārtiem, gadās reti.
Varbūt šis amerikāņu tiesnesis vienkārši mēģina atdot parādu, ko viņa tautietis iepriekš 2006 gadā Latvijas - Kanādas spēlē sastrādāja.

  -1 [+] [-]

, 2023-05-20 22:08, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Vai mums pirmais vairakuma gols čempī tagad ?
Laikam trešais.

     [+] [-]

, 2023-05-20 22:15, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: Gribu dzirdēt pamatojumu, kādēļ šāds gols nav jāskaita.
Vai tik mierīgi mēs spriestu, ja būtu pretējā lomā? Diez vai.

     [+] [-]

, 2023-05-20 22:16, pirms 2 gadiem
Lexxx rakstīja: nu, noteikumi ir noteikumi, tiesneši savukārt tos traktē atbilstoši situācijai, bet jāteic, ka tāda situācija, kā pie 3.vārtiem, gadās reti.
Varbūt šis amerikāņu tiesnesis vienkārši mēģina atdot parādu, ko viņa tautietis iepriekš 2006 gadā Latvijas - Kanādas spēlē sastrādāja.
Es par 5to golu

     [+] [-]

, 2023-05-20 22:18, pirms 2 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Vai tik mierīgi mēs spriestu, ja būtu pretējā lomā? Diez vai.
Ja tādu 5to golu mums ieskaitītu, visi šie kladzinātāji dziedātu citu dziesmu. Ja, tiesnesis uzskatīja, ka vainīgs aizsargs, lūdzu dod bulīti. Taču ripa ielidoja kad jau vārtsargs bija nonests. Skaidrs ir viens, ka ja tādu ieskaitītu mūsu pusē tiesnesis būtu "maita"

  +1 [+] [-]

, 2023-05-20 22:19, pirms 2 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Vai tik mierīgi mēs spriestu, ja būtu pretējā lomā? Diez vai.
Es jā. Lielākā daļa noteikti lamātu tiesnešus. Mums bieži liekas ka tiesneši tiesā kādam par labu. Pārāk bieži.

  -1 [+] [-]

, 2023-05-20 22:20, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: Es jā. Lielākā daļa noteikti lamātu tiesnešus. Mums bieži liekas ka tiesneši tiesā kādam par labu. Pārāk bieži.
Man jau šķiet, ka godīgākais variants būtu bullītis. Tad visi jautājumi atkristu.
Slēpts komentārs: backtofire

  +1 [+] [-]

, 2023-05-20 22:25, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Nu tiesneši šogad mūs velk cik var nu tādu golu skaitīt...mnjā
nopērc smadzeni

  +2 [+] [-]

, 2023-05-20 22:29, pirms 2 gadiem
Kommaer_inventor rakstīja: nopērc smadzeni
Ebat pamatojums haha, parādi sākumā piemēru un nopērc, citādi Tavā Marianas dziļumā un tukšumā baigi skan kā dziļā mucā.

     [+] [-]

, 2023-05-20 22:29, pirms 2 gadiem
prasās 0.7

  -1 [+] [-]

, 2023-05-20 22:30, pirms 2 gadiem
Ar Vītoliņu pie ruļļiem visu var

     [+] [-]

, 2023-05-20 22:30, pirms 2 gadiem
Es neticu ko redzu...

  -2 [+] [-]

, 2023-05-20 22:30, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Ebat pamatojums haha, parādi sākumā piemēru un nopērc, citādi Tavā Marianas dziļumā un tukšumā baigi skan kā dziļā mucā.
Tak noteikumus paskaidroja. Marianas dziļumā skaņa nespēj izplatīties, jampampiņ

  -1 [+] [-]

, 2023-05-20 22:31, pirms 2 gadiem
vai tas ir rekords a grupā priekš LV?

  +1 [+] [-]

, 2023-05-20 22:31, pirms 2 gadiem
sapnis rakstīja: vai tas ir rekords a grupā priekš LV?
8 :0 vai1 pret Vāciju,. šķiet

     [+] [-]

, 2023-05-20 22:32, pirms 2 gadiem
Uh Bojarskim mazliet nepaveicās , bet nu labi, Kazahi jau atslido un acīmredzot nolēma pataupīt Šutovu.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-20 22:33, pirms 2 gadiem
Kommaer_inventor rakstīja: Tak noteikumus paskaidroja. Marianas dziļumā skaņa nespēj izplatīties, jampampiņ
Noteikumus skaidroja par trešo golu. Jampampiņš ir Tavs sencis, kurš laikā neizvilka.

  +2 [+] [-]

, 2023-05-20 22:33, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Noteikumus skaidroja par trešo golu. Jampampiņš ir Tavs sencis, kurš laikā neizvilka.
Par senci noteikti piekrītu. bet man pajāt ;D sk

  -1 [+] [-]

, 2023-05-20 22:36, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Noteikumus skaidroja par trešo golu. Jampampiņš ir Tavs sencis, kurš laikā neizvilka.
paraudi vēl, Čurbān.

     [+] [-]

, 2023-05-20 22:37, pirms 2 gadiem
Pirms PČ jau teicu ,ka kazahu izlase ir nekadā šogad.

     [+] [-]

, 2023-05-20 22:39, pirms 2 gadiem
coffijs rakstīja: Pirms PČ jau teicu ,ka kazahu izlase ir nekadā šogad.
Nu patiesībā, Kazahi pārāk vakar izlikās, ja spēlētu kā vakar LV absolūti klātos smagi.
Jau ar pirmo minūti bija redzams, ka knapi velk kājas. Protams, tā vairs nav tā izlase ar 11-12 leģiem. Taču prasīt uz sitiena super pūper izlasi būtu muļķīgi. Konkrēti šī spēle nav rādītājs, Kazahi izlikās vakar un šodien nevel kājas, gadās, palielam viņi savu gandrīz paveikuši . Retā reize pēdējos gados, kad spēlē ar mums, palielam Kazahiem neko nevajag.

     [+] [-]

, 2023-05-20 22:45, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Nu patiesībā, Kazahi pārāk vakar izlikās, ja spēlētu kā vakar LV absolūti klātos smagi.
Jau ar pirmo minūti bija redzams, ka knapi velk kājas. Protams, tā vairs nav tā izlase ar 11-12 leģiem. Taču prasīt uz sitiena super pūper izlasi būtu muļķīgi. Konkrēti šī spēle nav rādītājs, Kazahi izlikās vakar un šodien nevel kājas, gadās, palielam viņi savu gandrīz paveikuši . Retā reize pēdējos gados, kad spēlē ar mums, palielam Kazahiem neko nevajag.
Arī norvēģus viņi pieveica ar ļoti lielu veiksmes devu,jo norvēģi bija labāki ,bet bullīši visu izšķīra.

     [+] [-]

, 2023-05-20 22:47, pirms 2 gadiem
coffijs rakstīja: Pirms PČ jau teicu ,ka kazahu izlase ir nekadā šogad.
viņi ir jauni

     [+] [-]

, 2023-05-20 22:57, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: viņi ir jauni
Jā viņi ir malači vietu elitē saglabājuši un top viņiem nākotnes izlase.