Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3014, Did:0, useCase: 3

MachimoI analīze: vieglākais ceļš uz ¼ finālu 25 gadu laikā

MachimoI analīze: vieglākais ceļš uz ¼ finālu 25 gadu laikā
Artis Ābols. Foto: LHF

Latvijas izlasei pirms pirmās apakšgrupas spēles ir vislielākās iespējas tikt play-off kopš 1997. gada.

Kāpēc?

Pirmkārt, PČ nepiedalās Ruslandija un Buļbašija. Trešais grozs ir Šveice, nevis Zviedrija vai ASV. Iespējas uzvarēt ir vairāk. Arī lejasgala komandas ir nedaudz švakākas.
Otrkārt un galvenokārt, tā nu ir sanācis, ka visu tiešo konkurentu sastāvs mūsu grupā ir vājākais pēdējo gadu laikā.

Izskriesim cauri katrai valstsvienībai.

Slovēnija.

Slovēnija iet cauri paaudžu maiņai. Vai, pareizāk sakot, tai vajadzētu iet cauri paaudžu maiņai, taču to nedara. Slovēnijas trumpji ir Anže Kopitars un Zivjuciema Pingvīnu triecienmaiņa Vācijas augstākajā līgā Urbass – Verličs – Jegličs, kas pirms gada ar kombinētiem 153 punktiem regulārajā sezonā dominēja pār DEL. Šosezon trio iespēja savākt 88 punktus, katram no trijotnes esot nepareizejā pusē 30 gadu vecumam. Kontakti noklājas, ātrums pazūd. Impotence, nesaturēšana, jūs sapratāt. Arī labākajam vārtsargam Krošeļam ir 36 gadi, labākajiem aizsargiem Gregorcam, Petnaram, Robaram jau 33, 36 un 40 gadi, kur otrais no viņiem jau noslīdējis uz Vācijas 3. līgu, bet pēdējais beidzis karjeru.
Anže nebūs. Slovēnijas bāze ir ICEHL vietējie spēlētāji, taču šosezon Ļubļanas olimpieši palika priekšpēdējie, zaudējot 35 no 48 spēlēm ar vārtu attiecību mīnus 80. Lai stiprinātu sastāvu un uzlabotu situāciju, olimpieši nākamsezon ir piesaistījuši Māri Bičevski. Vēlam Mārim veiksmi!
Latvijas izlasei veiksmi nevajadzēs.

Kazahstāna.

Ģinamkas fanu bieds – Nursultana Almas-Atas leopardi.
Kazahstāna nav ar pliku roku ņemama. Lepna tauta. Es gan ne par hokeju, hokejā viņi sūkā.
Pēc orku iebrukuma Ukrainā, Kazahstāna ir veikusi iekšējo tīrīšanu un attīrīšanās no orkiem ir ietekmējusi arī Kazahstānas hokeja valstsvienību. Turpmāk kazahi nepieļaus dubultpilsoņu dalību valsts izlasē. Ko tas nozīmē? Tas nozīmē, ka Kazahstāna šogad spēlēs bez sekojošiem spēlētājiem:
1. Kērtiss Valks
2. Džesī Blekers
3. Derens Dīcs
4. Viktors Svedberjs
5. Gurkovs
6. Nurgalijevs
7. Metaļņikovs
8. Sagadejevs
9. Petuhovs
10. Traumēts ir Paņukovs.
Starčenko tūlīt paliks 37.
Bez šī leģionāru bara Kazahstāna ir pārvērtusies atpakaļ ķirbītī un viņu lielākais izaicinājums būs izrādīt pretestību Zivjuciema pingvīniem.
Visu cieņu Kazahstānas hokeja vadībai par šo soli, bet būs grūti nenograbēt uz B grupu ar VHL uzbrucējiem 1. maiņā un tik vājiem kastiniekiem.

Norvēģija.

Norvēģiju pazīstu intīmi, viens ar otru esam uz tu. Arī norķiem ir iekavējusies paaudžu maiņa. Par to ir lamāti jau divi pēdējie treneri Juhansens un Tūresens. Izlases vidējais vecums pieaug, maiņa ir, bet nepilnīga un Norvēģijas hokejs piedzīvo lēnu, grauzošu lejupslīdi.
Šosezon norvēģiem ir traumu un atteikumu jūra. Nebūs Cukarello, bet nebūs arī divi iepriekšējā gada pirmās maiņas uzbrucēji Roselī Ulsens un Matiss Ūlimbs. Nebūs viens no labākajiem jaunajiem uzbrucējiem Emīlio Petešens, kurš ir viens no Rubina AHL komandas uzbrukuma līderiem. Nebūs arī viens no labākajiem aizsargiem Lēsuns, bet Bonsaksens ir beidzis karjeru izlasē. Iztrūkumi ir lielāki nekā Latvijas izlasei, turklāt Norvēģijas hokeja rezerves ir seklākas. Paši norvēģi šo izlases modeli sauc par vājāko pēdējo gadu laikā.

Mums būs neliels pārsvars katrā departamentā, gan uzbrukumā, gan aizsardzībā, gan arī vārtos. Liela daļa no norvēģu spēlētājiem nāks no vietējās līgas, kur vairākus labi zināmus norvēģu izlases uzbrucējus šosezon pēc punktiem apsteidza ne tik ļoti pazīstams latvju špīleris Leonards Rimjāns.
Īsumā, mēs būsim favorīti.

Slovākija.

Slovākiem nebūs visi labākie uzbrucēji, aizsargi un vārtsargi. Nebūs Tatārs, nebūs Ružička, nebūs Slafkovskis, nebūs ne Černāks, ne Fehervāri. Nav neviena elites līmeņa talanta, kas vienatnē kaut ko varētu izšķirt. Tam visam pa virsu Slovākijas hokeja federācija ir liegusi dalību PČ arī visiem KHL spēlētājiem, kas ir uztaisījis milzu robu Slovākijas sastāvā, it sevišķi starp vārtsargiem, jo nespēlēs ne Huska, ne Hudāčeks, ne arī Ribārs, kas nozīmē, ka nāksies iztikt ar vietējās līgas spēlētājiem. Nebūs arī Liska, Bučeks, Jurčo, Jarošs, Krištofs, Čajkovskis.
Bez liekas bravūras salīdzinot Latvijas un Slovākijas sastāvus, mums ir pārsvars vārtsargos un neliels aizsargos, uzbrukumā nav lielas atšķirības. Gaidāma ļoti līdzīga spēle.

Šveice.

Šveice ir cita līmeņa hokeja programma, taču arī šveiciešiem šoreiz iztrūkst praktiski visi vadošie NHL spēlētāji, izņemot Nīderraiteru. Devils triecienmaiņa kādu laiku būs aizņemta, bet pārējie ir atteikušies vai ir traumēti, izņemot aizsargu Bernī.
Tātad faktiski Šveicei būs pusotrā izlase bez gandrīz visiem atslēgas spēlētājiem. Mēs nebūsim favorīti, bet pret šādu Šveici mums ir taustāmas izredzes uz punktiem.

Tālāk dziļumā neiesim, bet arī čehiem un kanādiešiem šoreiz sastāvi būs pašvaki. Kanādas pirmās spēles faktors nav nekāds mīts, kanādiešu sagatavošanās posms sākas ar apakšgrupas pirmo spēli, kā to redzējām pirms gada. Mums arī šoreiz ir izredzes ieķerties uz organizētības rēķina.

Arī čehiem nebūs praktiski visi vadošie spēlētāji, tai skaitā Bruins triecienmaiņa.

1 2 52 komentāri

     [+] [-]

, 2023-05-05 10:58, pirms 2 gadiem
Varam tikt pusfinālā?

     [+] [-]

, 2023-05-05 11:56, pirms 2 gadiem
Man jautājums uz kuru atbilde bšu tikai čempī - spēlēšana Rīgā Latvijai būs papildus stimuls vai nasta....
Slēpts komentārs: MachimoI
Slēpts komentārs: MachimoI

     [+] [-]

, 2023-05-05 13:07, pirms 2 gadiem
Teikt, ka Kanāda būs vājāka, kad vēl nekur nav publicēts pilnais sastāvs? Nu, nu.
Un, lai izteiktu skaļu apgalvojumu, ka šī ir vieglākā iespēja iekļūt top8 pietrūkst svarīga aspekta - reāla salīdzinājuma ar līdz šim bijušajiem 20+ turnīriem. Pateikt nav Rus un baltkrievu (kas lielākoties nav konkurenti uz top8) tāds pašvaks arguments.
Citādi - ok, iespējas ir lielas, bet pašiem arī jāpaņem. Lv padodas pakāst uz papīra vājākiem (iepriekšējais Rīgas čempis vai slavenais Pēterburgas čempis to labi apliecina) un tikko, kā zaudē punktus pret Nor, Slv vai Kaz, tās iespējas smagi samazinās.

  -4 [+] [-]

, 2023-05-05 13:46, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Teikt, ka Kanāda būs vājāka, kad vēl nekur nav publicēts pilnais sastāvs? Nu, nu.
Un, lai izteiktu skaļu apgalvojumu, ka šī ir vieglākā iespēja iekļūt top8 pietrūkst svarīga aspekta - reāla salīdzinājuma ar līdz šim bijušajiem 20+ turnīriem. Pateikt nav Rus un baltkrievu (kas lielākoties nav konkurenti uz top8) tāds pašvaks arguments.
Citādi - ok, iespējas ir lielas, bet pašiem arī jāpaņem. Lv padodas pakāst uz papīra vājākiem (iepriekšējais Rīgas čempis vai slavenais Pēterburgas čempis to labi apliecina) un tikko, kā zaudē punktus pret Nor, Slv vai Kaz, tās iespējas smagi samazinās.
Šis raksts ir domāts tiem, kas redzējuši šos 25+ turnīrus un kuriem nav nekas jāskaidro, jo viss ir pašsaprotami.

Ja nav redzēti visi turnīri, tad pietiek ar loģiku un pamatzināšanām par hokeju

Tiem, kuriem problēmas ar loģiku un nav zināšanu, varu mēģināt paskaidrot: hokejā ir 6 izteikti labākas komandas par pārējām. Viena no tām nepiedalās PČ. Tas nozīmē, ka vienā no apakšgrupām būs divas Big 6 komandas, bet otrā - trīs. Ja tev ir jāspēlē pret 2 izteikti labākām komandām, nevis 3, tad tavas iespējas iekļūt top 4 ir lielākas

Ja nav Baltkrievija, tad apritē biežāk iekļūst valstis kā Polija, Lielbritānija. Arī šeit ir elementāra loģika. Ja tev jāspēlē pret ungāriem, tev ir mazākas izredzes zaudēt punktus, jo jāspēlē pret vājāku komandu.

Ceru, ka tagad palika skaidrāk

Kanāda agrāk sūtīja otro, trešo izlasi ar, kā likums, labākajiem jaunajiem talantiem. Katru gadu mēdz būt nobīdes no normas. Pirms 2 gadiem bija ļoti vājš sastāvs, tuvāks desmitajai izlasei. Šogad arī ir zināmi jau 15 spēlētāji un ir skaidrs, ka tā nav ne trešā, ne piektā izlase. Ir drusku jāsaprot vēsture un konteksts, lai saprastu, ko nozīmē pašvaka Kanāda. Arī švaka Kanāda var uzvarēt PČ. Tas tikai muļķīšiem ir atsevišķi jāskaidro ar karotīti mutē.

Ir kādi vēl jautājumi no bērnu galdiņa?

"Latvijai padodas pakāst vājākiem" ir pilnīga hueta ar nekādu sakaru ar realitāti.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-05 14:21, pirms 2 gadiem
Es teiktu, ka ir izcili spēļu grafiki!

Pirmā spēlē pret Kanādu, kura nebūs vēl optimālā formā!
Tālāk pret Slovākiju, kurai arī otrā spēle-2 dienās un kurai iepriekš principiāla spēle pret Čehiju, kur atdos visus spēkus!

Seko spēle pret Čehiju, kurai 2 spēles- 2 dienās!

Tālāk pret Norvēģiju, kurai 2 spēles- 2 dienās!

Tālāk pret Slovēniju, kurai 2 spēles- 2 dienās!

Tālāk pret Kazahstānu, kurai 2 spēles- 2 dienās!

Tālāk 2 dienu pauze, ja ir kādas mikrotraumas, tad tās var sadziedēt un pilnas arēnas priekšā- spēle pret Šveici!

  -4 [+] [-]

, 2023-05-05 14:27, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Es teiktu, ka ir izcili spēļu grafiki!

Pirmā spēlē pret Kanādu, kura nebūs vēl optimālā formā!
Tālāk pret Slovākiju, kurai arī otrā spēle-2 dienās un kurai iepriekš principiāla spēle pret Čehiju, kur atdos visus spēkus!

Seko spēle pret Čehiju, kurai 2 spēles- 2 dienās!

Tālāk pret Norvēģiju, kurai 2 spēles- 2 dienās!

Tālāk pret Slovēniju, kurai 2 spēles- 2 dienās!

Tālāk pret Kazahstānu, kurai 2 spēles- 2 dienās!

Tālāk 2 dienu pauze, ja ir kādas mikrotraumas, tad tās var sadziedēt un pilnas arēnas priekšā- spēle pret Šveici!
Labs novērojums

Sestdien naktī par Ročesteras Amerikāņiem, ar Balceru skaistāka dzīve būtu

Tedim var atstāt vietu uz play-offiem

     [+] [-]

, 2023-05-05 14:58, pirms 2 gadiem
MachimoI rakstīja: Labs novērojums

Sestdien naktī par Ročesteras Amerikāņiem, ar Balceru skaistāka dzīve būtu

Tedim var atstāt vietu uz play-offiem
bet šonakt par Kalgari Wranglers, jo viņu uzvaras gadījumā Šilovs būs brīvs.
Slēpts komentārs: MachimoI

     [+] [-]

, 2023-05-05 15:37, pirms 2 gadiem
MachimoI rakstīja: Nav relatīvā ieguvuma praktiski nekāda, ja Šilovs brauc. Drīzāk potenciāli negatīvs iekšējās rīvēšanās dēļ. Grigals nav sliktāks par Šilovu un Šilovs Latvijas fanu acīs ir pārvērtēts NHL birkas dēļ.

Rubins kā shutdown aizsargs ar divmetrīgu rāmi un gariem kātiem būtu labāks ieguvums
Šilovs būtu noderīgs gan, jo Punenovs ir traumatisks, bet Gudļevskis nestabils. Grigals arī ir labs, bet pie cita GT, jo Haris Trikolors viņam neuzticas, ko skaidri parādīja Grigala nelikšana vārtos pret Šveici un Dāniju.
Slēpts komentārs: MachimoI

     [+] [-]

, 2023-05-05 21:06, pirms 2 gadiem
MachimoI rakstīja: Nav relatīvā ieguvuma praktiski nekāda, ja Šilovs brauc. Drīzāk potenciāli negatīvs iekšējās rīvēšanās dēļ. Grigals nav sliktāks par Šilovu un Šilovs Latvijas fanu acīs ir pārvērtēts NHL birkas dēļ.

Rubins kā shutdown aizsargs ar divmetrīgu rāmi un gariem kātiem būtu labāks ieguvums
Nestrīdēšos par to kurš labāks vai sliktāks - Dāvis vai Šilovs, jo abi ir gājuši atšķirīgu karjeras ceļu, taču Šilovam šobrīd ir milzīgs +, ko sauc par spēļu praksi. Grigals normāli nav spēlējis kopš marta vidus, Šilovam pagaidām pēdējā spēle 29.04. 2 mēnešu dīkstāve var nospēlēt negatīvu faktoru. Retā reize, bet tev piekrītu arī par to, ka Šilova atbraukšana ķīmijas ziņā var nospēlēt slikto lomu. Jau tā šobrīd ir 2 potenciālie pirmie - Punis un Gudis un 3. nr Grigals, kuram draud 3. čempi atsēdēt uz beņķa. Atbraucot Šilim tur var viss beigties ar to, ka jāstumj malā Grigals, kuram vispār super situācija sanāk vai Gudis, vai pats Artūrs, kurš atskrien no ZA un beigās tup uz beņķa.

Par Rubīnu - itkā jā, iespējams, viens no labākajiem šīs paaudzes aizsargiem, bet pērnajā čempī izskatījās ļoti blāvi. Kopš nonāca Wranglers spēlē maz - ja nav formā, labāk, lai atpūšās.

     [+] [-]

, 2023-05-05 21:15, pirms 2 gadiem
MachimoI rakstīja: Šis raksts ir domāts tiem, kas redzējuši šos 25+ turnīrus un kuriem nav nekas jāskaidro, jo viss ir pašsaprotami.

Ja nav redzēti visi turnīri, tad pietiek ar loģiku un pamatzināšanām par hokeju

Tiem, kuriem problēmas ar loģiku un nav zināšanu, varu mēģināt paskaidrot: hokejā ir 6 izteikti labākas komandas par pārējām. Viena no tām nepiedalās PČ. Tas nozīmē, ka vienā no apakšgrupām būs divas Big 6 komandas, bet otrā - trīs. Ja tev ir jāspēlē pret 2 izteikti labākām komandām, nevis 3, tad tavas iespējas iekļūt top 4 ir lielākas

Ja nav Baltkrievija, tad apritē biežāk iekļūst valstis kā Polija, Lielbritānija. Arī šeit ir elementāra loģika. Ja tev jāspēlē pret ungāriem, tev ir mazākas izredzes zaudēt punktus, jo jāspēlē pret vājāku komandu.

Ceru, ka tagad palika skaidrāk

Kanāda agrāk sūtīja otro, trešo izlasi ar, kā likums, labākajiem jaunajiem talantiem. Katru gadu mēdz būt nobīdes no normas. Pirms 2 gadiem bija ļoti vājš sastāvs, tuvāks desmitajai izlasei. Šogad arī ir zināmi jau 15 spēlētāji un ir skaidrs, ka tā nav ne trešā, ne piektā izlase. Ir drusku jāsaprot vēsture un konteksts, lai saprastu, ko nozīmē pašvaka Kanāda. Arī švaka Kanāda var uzvarēt PČ. Tas tikai muļķīšiem ir atsevišķi jāskaidro ar karotīti mutē.

Ir kādi vēl jautājumi no bērnu galdiņa?

"Latvijai padodas pakāst vājākiem" ir pilnīga hueta ar nekādu sakaru ar realitāti.
Protams, ka viss, ko tu saki ir loģiski, vienkārši, ja tik centīgi cep veselu rakstu par katru komandu, nu prasījās arī par to main point, kas vairāk par 2 teikumiem.
Savukārt, par to pēdējo, ka to apsmej, ka lv padodas pakāst vājākajiem - sorry, bet, tā notiek un nebūt ne reti. Šajos 25+ gados esam pietiekami regulāri zaudējuši uz papīra vājākajām komandām oficiālajos turnīros (vai neizšķirta laikos nospēlējuši neizšķirti). Kaut vai iepriekšējais Rīgas čempis - zaudējums kazahiem bullīšos. Un senākos laikos ir zaudēts arī itāļiem, slovēņiem, neizšķirti ar tiem pašiem kazahiem. Nemaz nerunājot par zaudējumiem mūsu kalibram - dāņi, norvēģi utt. Tā kā nevajag teikt, ka tās ir muļķības. Pēdējos gados, tas ir retāk, taču ir jāsaprot vienu lietu - ne tikai mēs reizēm iekožam lielajam sešiniekam, bet arī mums iekož lifts. Arī tāda iespēja pastāv. Un, lai cik smuki neizskatītos tas, ka, lai tiktu grupā top4 ir pat divas uz papīra kožamas komandas - Sui un Svk, ir jāsaprot, ka atliek paklupt pret Nor, kas ir mūsu kalibrs vai abiem liftiem un viss var sašķobīties. Nerunāju par izkrišanu, jo izkrist pie esošā sastāva utt. būtu pamatīga deviance, vienkārši nepaņemot punktus pret, kādu no tiem "pret, ko jāņem", automātiski, lai toč, toč tiktu top4 grupā vai nu jāņem gan pret Sui, gan Svk vai jātaisa brīnumi pret Can un Cze
Slēpts komentārs: MachimoI
Slēpts komentārs: MachimoI

     [+] [-]

, 2023-05-06 09:56, pirms 2 gadiem
jau Boba pēdējā čempī kazahiem bija "švaks" vārtsargs, a pret mums sargāja kā Hašeks
gan jau, ka tamlīdzīgs scenārijs ar visu leģu nepiedalīšanos neatkārtosies, taču nevajag pārāk paļauties uz pretinieku švakiem vārtsargiem
Slēpts komentārs: MachimoI

  +3 [+] [-]

, 2023-05-06 19:42, pirms 2 gadiem
Cilvēks, kurš pēdējos gados tik daudz muļķības rakstījis hokeja kontekstā, uzdodas par kruto hokeja analītiķi. 🤣🤣🤣
Reāli smieklīgi!

     [+] [-]

, 2023-05-06 23:45, pirms 2 gadiem
izraktenis rakstīja: jau Boba pēdējā čempī kazahiem bija "švaks" vārtsargs, a pret mums sargāja kā Hašeks
gan jau, ka tamlīdzīgs scenārijs ar visu leģu nepiedalīšanos neatkārtosies, taču nevajag pārāk paļauties uz pretinieku švakiem vārtsargiem
Tieši tā pret mūsējiem tie vārtsargi vienmēr kā Hašeki kapā, kā kazahiem, tā itāļiem un norvēģiem
Slēpts komentārs: MachimoI

  +1 [+] [-]

, 2023-05-08 00:04, pirms 2 gadiem
ja mēs kaut kad ceram uz bļendukiem, labākas iespējas kā tagad var nekad arī nebūt

  +1 [+] [-]

, 2023-05-09 17:09, pirms 2 gadiem
Analīzi sapratu - ja nebūs medālis tad tā būs konkrēta izgāšanās izlasei
Slēpts komentārs: MachimoI

     [+] [-]

, 2023-05-10 18:50, pirms 2 gadiem
MachimoI rakstīja: Vecīt, nedirs, zinu, ka neeai mudaks

Iepriekš vidēji ir bijusi 20% varbūtība tikt play-offos

Šogad tā, redzot Kanādas un Slovākijas sastāvus, jau ir pieaugusi no 35-40% uz 40-45%.

Tātad vairāk nekā 2x lielākas iespējas kā parasti. Skat. virsrakstu.

Uz medaļām izredzes arī ir proporcionāli lielākas.
Analīzei piekrītu, uzliku 4 zelta stieņus uz koka medaļu vai augstāk.

  +4 [+] [-]

, 2023-05-10 23:27, pirms 2 gadiem
MachimoI rakstīja: Vecīt, nedirs, zinu, ka neeai mudaks

Iepriekš vidēji ir bijusi 20% varbūtība tikt play-offos

Šogad tā, redzot Kanādas un Slovākijas sastāvus, jau ir pieaugusi no 35-40% uz 40-45%.

Tātad vairāk nekā 2x lielākas iespējas kā parasti. Skat. virsrakstu.

Uz medaļām izredzes arī ir proporcionāli lielākas.
tas viss ir FUFELIS jeb vienkāršāk sakot tukša iršana Mačimola gaumē - 20% vai 45% tāpat ir mazāk par pusi, respektīvi, visticamāk 1/4 finālā neiekļūs. Un taisnība būs tiem, kas teica, ka izredzes 8niekā iekļūt mūsējiem ir praktiski nulle, tikpat cik taisnība būs mačimoliem, kas dod 45%
Ja tomēr mūsējie iekļūs 1/4 finālā, Mačimols atkal varēs teikt, es taču teici, ka cerības lielākas kā citugad. Tā teikt, win-win stratēģija (jeb tukša iršana mačimola mērcē).

p.s. Šādu Mačimola apgalvojumu var izmantot pilnīgi jebkuram hokeja PČ, kur Latvija piedalās, piepildīsies vienmēr!

     [+] [-]

, 2023-05-11 09:57, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: tas viss ir FUFELIS jeb vienkāršāk sakot tukša iršana Mačimola gaumē - 20% vai 45% tāpat ir mazāk par pusi, respektīvi, visticamāk 1/4 finālā neiekļūs. Un taisnība būs tiem, kas teica, ka izredzes 8niekā iekļūt mūsējiem ir praktiski nulle, tikpat cik taisnība būs mačimoliem, kas dod 45%
Ja tomēr mūsējie iekļūs 1/4 finālā, Mačimols atkal varēs teikt, es taču teici, ka cerības lielākas kā citugad. Tā teikt, win-win stratēģija (jeb tukša iršana mačimola mērcē).


p.s. Šādu Mačimola apgalvojumu var izmantot pilnīgi jebkuram hokeja PČ, kur Latvija piedalās, piepildīsies vienmēr!
Kāda pašam interese nākt ķēzīties topikā kur tukša tiršana par neko?

  -3 [+] [-]

, 2023-05-11 20:58, pirms 2 gadiem
---Trešais grozs ir Šveice, nevis Zviedrija vai ASV. Iespējas uzvarēt ir vairāk. ---
Dročimol, kas tā par herņu, ibio, rio!? Tu vispār kaut ko zini par groziem? Trešais grozs ir 9.-12. vietas, kaut kā neatceros, kad Švedi ar Pendosiem tur ir bijuši Varbūt ka tu domāji otro grozu?
Tad gan ir kaut kāda loģika saskatāma

  +4 [+] [-]

, 2023-05-11 21:56, pirms 2 gadiem
Marokāņi-Lettiņu brāļi rakstīja: ---Trešais grozs ir Šveice, nevis Zviedrija vai ASV. Iespējas uzvarēt ir vairāk. ---
Dročimol, kas tā par herņu, ibio, rio!? Tu vispār kaut ko zini par groziem? Trešais grozs ir 9.-12. vietas, kaut kā neatceros, kad Švedi ar Pendosiem tur ir bijuši Varbūt ka tu domāji otro grozu?
Tad gan ir kaut kāda loģika saskatāma
āksts

  -2 [+] [-]

, 2023-05-11 22:22, pirms 2 gadiem
Sagadīšanās pēc divi un attiecīgi trīs ir arī neironu skaits, kas piedalījās manu augsti godājamo kritiķu komentāru sacerēšanā. Darbs bija ilgs un sarežģīts, bet augļi saldi jo saldi, viss manis rakstītais tika varen veikli apgāzts un tiku intelektuāli burtiski iznīcināts, liekot man atstāt tribīni ar kaunpilnu seju.

Klanos un atvainojos domas gigantu priekšā.

     [+] [-]

, 2023-05-12 10:40, pirms 2 gadiem
Ja 7-8 vietas pretendentes(Slovākija, Šveice?) nav veikušas kvalitatīvu lēcienu, bet Latvija kritumu, tad rusņas nepiedalīšanās izredzes jau automātiski padara augstākas.
Tā kā, nekas nav sadirts. Ja vien nav nepareizi novērtēti sastāvi, ko nemācēšu komentēt.
P.S. Burt, groza numura pētīšana jau ir matu skaldīšana

  +2 [+] [-]

, 2023-05-12 15:24, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: Kāda pašam interese nākt ķēzīties topikā kur tukša tiršana par neko?
uz ateju jau tieši nāk ķēzīties

  +5 [+] [-]

, 2023-05-14 07:39, pirms 2 gadiem
Atgādināšu par šo topiku un dročimola eksperta analīzi. Kalkulātors starp vaigiem, ekselis vienmēr pa rokai, viss notiek kā dročimols ir iepriekš izpīpējis un jāsaka paldies, ka arī ar mums ir padalījies 😀 klauns

     [+] [-]

, 2023-05-23 16:04, pirms 2 gadiem
izskatās, ka pat ar labāko kalendāru vēsturē LV nespēj pārspļaut pār pirkstu un tikt tālāk.
Tak viss, pieņemiet, ka LV kaut kas nestrādā (es domāju, ka tie ir primāri hokejisti, kas vienk nav gana labi un gana spēcīgi, need putru un netrennējas tā ka vajag. Vajag tomēr ar draugiem patusēt utt. nav laika baigo eliti sasniegt, tak tā visa dzīve aizies. Labāk biški uzkapāt un tad iekapāt, vaine)

     [+] [-]

, 2023-05-23 17:00, pirms 2 gadiem
Būt vai nebūt netikai LV izlasei bet arī Machimolam
1 2 52 komentāri