Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2976, Did:0, useCase: 3
Autors: Agris Suveizda

Krievijas un Čehijas U20 izlases izsēdina no lidmašīnas, Zubovs savu vainu noliedz

Krievijas un Čehijas U20 izlases izsēdina no lidmašīnas, Zubovs savu vainu noliedz
Sergejs Zubovs. Foto: Mets Zambonins/HHOF-IIHF Images

Covid-19 uzliesmojuma dēļ jau turnīra gaitā tika apturēta un atcelta pasaules U20 čempionāta elites divīzija hokejā, taču ar to negatīvā publicitāte turnīram nav beigusies – par sabiedriskās kārtības neievērošanu lidmašīnas reiss Edmontona-Frankfurte gar degunu aizgāja Krievijas un Čehijas U20 komandām. Čehi no lidmašīnas tika izsēdināti visdrīzāk kļūdas pēc.

Par incidentu Vecgada vakarā ziņoja Zviedrijas "SVT Sport" žurnāliste Marī Lēmana, kura atradās lidmašīnā, ar kuru Eiropā centās atgriezties trīs U20 izlases – Somijas, Krievijas un Čehijas, no kurām lidmašīnā palika vienīgi Somija. "Atrašanās reibuma stāvoklī, smēķēšana un atteikšanās valkāt sejas maskas ir vieni no iemesliem. Jāpiebilst, ka nebūt ne visi čehu un krievu spēlētāji pārkāpa noteikumus," sociālajos tīklos rakstīja Lēmana.

Čehijas U20 izlases menedžeris Otakars Černijs čehu medijiem apstiprināja čehu izlikšanu aiz borta, taču uzsvēra, ka tas noticis kļūdas pēc: "Kalgari lidostā ieradāmies trīs stundas pirms reisa. Mūsu spēlētāji devās pirkt suvenīrus, daži zvanīja ģimenēm uz mājām. Turpretī krievu spēlētāji, tieši pretēji, sēdēja bārā. Brīdināju puišus, lai viņi ievērotu distanci. Ievērojām, ka daži Krievijas delegācijas pārstāvji neapšaubāmi neievēroja sanitāros noteikumus, un, iespējams, lomu tajā spēlēja alkohols. Viens no Krievijas delegācijas pat smēķēja tunelī pirms kāpšanas lidmašīnā. Daži no pasažieriem sūdzējās par viņu uzvedību, un apkalpe evakuēja visu lidmašīnu.

Par grēkāžiem tika identificēti jaunieši pelēkā "Nike" apģērbā, taču tādus valkāja gan krievi, gan mēs - tamlīdzīgu apģērbu pirms turnīra izsniedza visām komandām , mūsu no krievu atšķīrās tikai ar valsts nosaukumu. Turpretī somi, kuri bija ģērbti zilibaltās drēbēs, drīkstēja lidot mājās. Kaut arī pusstundu skaidrojām "Air Canada" pārstāvjiem, ka mūsu spēlētāji neko nepārkāpa, viņu lēmumu mainīt neizdevās. Pēc tam "Air Canada" pārstāvji mums atvainojās, uzsauca mums viesnīcu un reisu uz Frankfurti tajā pašā laikā nākamajā dienā. Viņi arī galvoja, ka nelidosim atpakaļ vienā lidmašīnā ar krievu spēlētājiem."

Kaut arī Černijs un vairāki citi klātesošie pauduši, ka krievu spēlētāji tiešām lidostā lietojuši alkoholu un pavirši ievērojuši sanitāros noteikumus, Krievijas mediji uzsver, ka pret hokejistiem pretenziju neesot bijis un ka galvenais (vienīgais) iemesls komandu izsēdināšanai no lidmašīnas bija Krievijas U20 izlases un bijušais Rīgas "Dinamo" galvenais treneris Sergejs Zubovs, kurš smēķējis. Zubova vainu un spēlētāju nesaistīšanu ar izsēdināšanu pauda gan ziņu aģentūra TASS, gan žurnālisti Darja Tuboļceva un Pavels Ļisenkovs. Turpretī Zubovs un Krievijas Hokeja federācijas nostājā vienīgais pieminētais izsēdināšanas iemesls bijis masku lietošanas noteikumu pārkāpšana.

"Jā, mūsu galvenais treneris Sergejs Zubovs patiešām smēķēja, kad gāja uz lidmašīnu. Viņš smēķē kopš 14 gadu vecuma, smēķēja visu spēlētāja karjeru – pat tad, kad spēlēja 82 minūtes mačā, dušā smēķēja vienu cigareti pēc citas un nekādi nespēja atmest. Bet smēķēt tad, kad ej uz lidmašīnu un esi bērnu komandas treneris, kura dēļ visu komandu izsēdina no lidmašīnas…Jā, čehi nebija skaidrā, ne visi valkāja maskas, bet, domāju, Kanādas lidsabiedrība apstulba arī no smēķējoša vecās skolas pārstāvja Sergeja Zubova, kurš pielika treknu punktu šim bezjēdzīgajam pasaules junioru čempionātam," rakstīja Ļisenkovs.

Pats Zubovs Krievijas laikrakstam Izvestiya teica, ka Čehijas un Krievijas komandas no reisa izsēdinātas masku režīma neievērošanas dēļ un vēlāk kategoriski noliedza arī versiju par smēķēšanu: "Kādas vēl cigaretes? Smēķēšanu atmetu jau pirms trim gadiem." Arī Krievijas Hokeja federācija savā oficiālajā paziņojumā medijiem kā izsēdināšanas iemeslu minēja medicīnas masku lietošanas noteikumu pārkāpumu, alkohola lietošanu vai smēķēšanu nepieminot: "Pārvadātāju galvenā pretenzija pret Krievijas delegāciju, kuras dēļ komandu noņēma no reisa, - medicīnas maskas, kas bija uzvilktas visiem delegācijas locekļiem, bet pēc Kanādas aviokompānijas pārstāvju domām – uzvilktas nepareizi." Krievijas U20 izlases štābā bija arī Oļegs Znaroks, taču viņa šajā reisā neesot bijis - kā ziņo "Sport-Express", Znaroks jau bija devies uz Ņujorku pie meitas Alises un znota Artemija Panarina.

Abas izlases pasaules U20 čempionātā paguva aizvadīt divas spēles. Krievija vispirms ar 3:6 kapitulēja Zviedrijai un pēc tam pārspēja Šveici (4:2), bet Čehija zaudēja Kanādai (3:6) un Vācijai (1:2 pagarinājumā).

Izmantotie resursi:
https://twitter.com/svtlehmann/stat...
https://hokej.cz/to-snad-neni-mozne...
https://t.me/coolestgame/1403
https://iz.ru/1272548/2022-01-01/gl...
https://t.me/lysenkovtv/21763
https://tass.ru/sport/13344277
https://www.sport-express.ru/hockey...
https://www.sport-express.ru/hockey...


, 2022-01-01 18:38, pirms 3 gadiem
Utainie vēl joprojām uzskata,ka viņi ir īpašāki par visiem citiem
, 2022-01-01 18:44, pirms 3 gadiem
Labi, ka ne gaisā
, 2022-01-01 18:47, pirms 3 gadiem
Kā sakās: "Atzīmējās pa pilnam."

Kas tie par Krievu izlases talantiem, ka manāmi bāra apkaimē. Nu nevajadzētu tā būt, tikai visa karjera priekšā, nevienam nekas nav garantēts.

Protams, nu nesmuks piemērs, jā tā ir taisnība, no medijiem no trenera puses, jaunieši to redzot pieņem kā normu, līdz ar to karjeras tumšajos logos arī uzsāks smēķēšanu, kas ne pie kā laba nenovedīs.
, 2022-01-01 18:49, pirms 3 gadiem
Andree rakstīja: Pieprasām pasaules sankcijas pret Putinu un Krieviju par neatkarīgu žurnālistu vajāšanu un likšanu cietumā par krievu armijas noziegumu atmaskošanu - konkrēti žurnālistu Asanžu, kas ir Wikileaks dibinātājs!! Pieprasām!! Ā, sajaucu - tie ir ASV armijas noziegumi, ko Asanžs atmaskoja, tas ir ASV režīms, kas viņu grib par to sapūdēt cietumā. Tad es dziļi atvainojos, tad neko nepieprasām, esam gatavi nostāties rakom Bidona priekšā
Atdodiet Konstantinopoli!
Slēpts komentārs: spēlmanis
, 2022-01-01 18:53, pirms 3 gadiem
spēlmanis rakstīja: Uzpīpēja tunelī un no tā uzbur tādu drāmu. Nesen vēl lidmašīnā drīkstēja.
kad tas bija? tagad pat lidostās nav kur uzpīpēt. reti kur zonas ir pīpmaņiem. lidojis laikam esi pagājušā gadsimta 60-70 gados, kad varēja kūpināt.
, 2022-01-01 18:56, pirms 3 gadiem
studenta laikos arī vilcieni bija piepēti un tamburā visi vilka kuplu dūmu.
, 2022-01-01 18:58, pirms 3 gadiem
psrs laikos nekas nebija traģisks , ja šoferis brauc un smēķē. diezgan ierasta situācija.
, 2022-01-01 19:05, pirms 3 gadiem
Nekad neesmu sapratis, kā profesionāls sportists var smēķēt savas karjeras laikā.
, 2022-01-01 19:16, pirms 3 gadiem
Īsti nesapratu- kēpēc izsēdina no lidmašīnas par pīpošanu ārpus lidmašīnas
, 2022-01-01 19:42, pirms 3 gadiem
Patiesībā bija tā- iet Zubovs pa tuneli uz lidaparātu un čehu trenerim kaut kas izkrīt, redz zemē guļ kaut kas kas ar sarkanu oglīti, vajag taču pacelt un pārbaudīt! O izskatās pēc cigaretes, tomēr jāpārbauda, izmēģina, ievelk vienu dūmu, bet nevar saprast marku! Ievelk vēl vienu dūmu, točna marļiks, un te pēkšņi stjuarti klāt. Es pīpējot, es taču jau 3 gadus kā atmetu un skaidrā nepīpēju!!
, 2022-01-01 19:42, pirms 3 gadiem
vozā rakstīja: Kā sakās: "Atzīmējās pa pilnam."

Kas tie par Krievu izlases talantiem, ka manāmi bāra apkaimē. Nu nevajadzētu tā būt, tikai visa karjera priekšā, nevienam nekas nav garantēts.

Protams, nu nesmuks piemērs, jā tā ir taisnība, no medijiem no trenera puses, jaunieši to redzot pieņem kā normu, līdz ar to karjeras tumšajos logos arī uzsāks smēķēšanu, kas ne pie kā laba nenovedīs.
Itkā mūsu jaunie talanti visi ir pareizie un abstinenti. Te nu nevajadzētu dalīt pēc tautībām - smēķētāji un svinētāji ar reibinošām vielām agrā vecumā ir starp visām nācijām, tajā skaitā sportistiem ne tikai parastajiem "mirstīgajiem". Tas, ka lielākā daļa, izņemot krievus prot to darīt atbilstošā vietā un laikā ir cita lieta...
, 2022-01-01 19:45, pirms 3 gadiem
Normāla studentu - atlētu komanda.
, 2022-01-01 19:47, pirms 3 gadiem
Vienkārši tie ir krievi un viss izteikts ... viss kā parasti, civilizētā pasaule skatās uz viņiem, kā cirka dzīvniekiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-01 19:52, pirms 3 gadiem
Vai labi tā smieties par pīpējošu plikgalvainu klaunu
, 2022-01-01 19:52, pirms 3 gadiem
kāds no dinamo rīga var pateikt vai arī šis pīpēja visur un visu laiku
, 2022-01-01 19:54, pirms 3 gadiem
Bujumbura rakstīja: Patiesībā bija tā- iet Zubovs pa tuneli uz lidaparātu un čehu trenerim kaut kas izkrīt, redz zemē guļ kaut kas kas ar sarkanu oglīti, vajag taču pacelt un pārbaudīt! O izskatās pēc cigaretes, tomēr jāpārbauda, izmēģina, ievelk vienu dūmu, bet nevar saprast marku! Ievelk vēl vienu dūmu, točna marļiks, un te pēkšņi stjuarti klāt. Es pīpējot, es taču jau 3 gadus kā atmetu un skaidrā nepīpēju!!
tas bija karaliskais bičoks
, 2022-01-01 19:55, pirms 3 gadiem
Dizaineritis rakstīja: Nekad neesmu sapratis, kā profesionāls sportists var smēķēt savas karjeras laikā.
varbūt tāpēc, ka nekad esi sportojis?
profi ne tikai smēķē. lieto alko, nartkotikas. un drāž maukas
, 2022-01-01 19:58, pirms 3 gadiem
nu normāla dzīve un nekas vairāk.
, 2022-01-01 20:00, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: varbūt tāpēc, ka nekad esi sportojis?
profi ne tikai smēķē. lieto alko, nartkotikas. un drāž maukas
Dizainerītis
Mazais puisītis
, 2022-01-01 20:17, pirms 3 gadiem
Bidlu cienīgs gada noslēgums
, 2022-01-01 20:22, pirms 3 gadiem
Uzreiz nāk prātā anītis..kāpēc izmeti krievu no lidmašīnas😅 labs gads kas smieklīgi sācies!👍
, 2022-01-01 20:28, pirms 3 gadiem
Helena Jagudina rakstīja: Akd znaroks arī pīpe un? Tu debīls, vai vienkārši atsitis savas sapuvushas smadzenes pret radiatoru
tagad varbūt nav modē vai vienkārši nepīpē.
80.gados pie spirta pils puse komanda rāva kāru dūmu.
nu nekas tas traks nebija. smēķē gan sportisti, gan aktieri, būvnieki un šoferi.
un dzeram arī. kāds ūdeni. cits alu. vai vienkārši simtnieciņu paņem.
, 2022-01-01 20:33, pirms 3 gadiem
Cik banāli, kur razborkas lidostās un lidmašīnās, tur točna slāvi vainīgi! Šķiet, ka ne pirmo reizi krievu juniori izceļas. Tā arī no viņiem lielākā daļa arī kolhozā paliks.
, 2022-01-01 20:35, pirms 3 gadiem
Helena Jagudina rakstīja: Akd znaroks arī pīpe un? Tu debīls, vai vienkārši atsitis savas sapuvushas smadzenes pret radiatoru
Varbūt tomēr tu debīls? Lasīt būtu iemācījies pirms kaut ko pļūtī. Es teicu, ka nedrīkst pīpēt jeb pajautāju vai tiešām pīpē visur, pat dušā kā rakstīts rakstā.
, 2022-01-01 20:36, pirms 3 gadiem
Kāpēs somi varēja doties mājup? Tikai tāpēc, ka nav nekādi lupatlaši un visādas nikes sev virsū nevelk. Viņiem bija smukas formas no pašu valsts.
Slēpts komentārs: Priekssedetajs
, 2022-01-01 21:18, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Par uzpurņa nevilkšanu respect, pareizi darija
tu varonis arī bez uzpurņa kā izteicies vienmēr staigā.
, 2022-01-01 21:24, pirms 3 gadiem
jenkiem poh , krievi , cehi, slavi viena maisa bazami
Slēpts komentārs: Priekssedetajs
, 2022-01-01 21:35, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Kur varu tur staigāju bez veikalā uzvilkt uzvelku, taču ne man deguns, ne mute aizsegta. Man laikam reizi-divas apsargs par šito piekasijās, taču tas neko nemainīja
varonis.
, 2022-01-01 21:37, pirms 3 gadiem
Foto pats Zubovs saviem jauniešiem demonstrē kā jāvalkā maska.
, 2022-01-01 21:40, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Par uzpurņa nevilkšanu respect, pareizi darija
Varbūt tomēr labāk tev staigāt maskā, lai cilvēki vienkārši neredz tavu dumjo seju?!
Masku nēsāšana glābj daudzus no iespējas aizsegt savu dumjo vai neglīto seju. Tu varētu būt viens no tiem.
, 2022-01-01 21:44, pirms 3 gadiem
Dizaineritis rakstīja: Nekad neesmu sapratis, kā profesionāls sportists var smēķēt savas karjeras laikā.
Atklāšu tev nelielu noslēpumu. Šobrīd jaunie sportisti tiešām, salīdzinoši, maz smēķē cigaretes, bet toties ļoti daudzi no viņiem sūc snusu.
Ja nezini kas tas ir, tad paskaties pieliktajā linkā:
https://en.wikipedia.org/wiki/Snus
, 2022-01-01 21:56, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Kur varu tur staigāju bez veikalā uzvilkt uzvelku, taču ne man deguns, ne mute aizsegta. Man laikam reizi-divas apsargs par šito piekasijās, taču tas neko nemainīja
bidla vulgaris
, 2022-01-01 21:58, pirms 3 gadiem
Ja cilvēks grib lai nevelk
, 2022-01-01 22:22, pirms 3 gadiem
kucens_pogis rakstīja: bidla vulgaris
Aita 🐑 regularis
, 2022-01-01 22:33, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varbūt tomēr labāk tev staigāt maskā, lai cilvēki vienkārši neredz tavu dumjo seju?!
Masku nēsāšana glābj daudzus no iespējas aizsegt savu dumjo vai neglīto seju. Tu varētu būt viens no tiem.
Vizuāli man viss ir ok, nav kā ar tevi, kuru acīmredzami Dievs ir sodījis..
, 2022-01-01 22:36, pirms 3 gadiem
SteveDavis rakstīja: Ja cilvēks grib lai nevelk
Tad varbūt, ja reiz cilvēks grib, var šķērsot ielu pie sarkanās gaismas, braukt ar auto smagā dzērumā, pačurāt uz ielas utt. Priekš kam tad vispār ir vajadzīgi visādi noteikumi? Lai dzīvo anarhija!
, 2022-01-01 22:37, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Vizuāli man viss ir ok, nav kā ar tevi, kuru acīmredzami Dievs ir sodījis..
Apšaubu, jo internets, tāpat kā papīrs, pacieš visus melus. Esmu pārliecināts, ka intelģence nav skārusi tavu seju.
, 2022-01-01 22:44, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Atklāšu tev nelielu noslēpumu. Šobrīd jaunie sportisti tiešām, salīdzinoši, maz smēķē cigaretes, bet toties ļoti daudzi no viņiem sūc snusu.
Ja nezini kas tas ir, tad paskaties pieliktajā linkā:
https://en.wikipedia.org/wiki/Snus
Tikai Snusu nesūc Snūsu atkarībā no zortes zelē vai šņauc. Sūkt tu vari kokteili no salmiņa vai "sūkt" tvaikus no veipa.
, 2022-01-01 22:47, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tikai Snusu nesūc Snūsu atkarībā no zortes zelē vai šņauc. Sūkt tu vari kokteili no salmiņa vai "sūkt" tvaikus no veipa.
Nē, tieši sūc, jo snusu liek aiz augšējās lūpas, un ar lūpu to piespiežot sūc snusa sulu. Zinu to ļoti labi, jo mans priekšnieks ilgus gadus lietoja snusu. Arī es viņu pāris reižu esmu pamēģinājis.
, 2022-01-01 22:52, pirms 3 gadiem
Kā, Šupeizda neuzrakstīja, ka Žubašons?
, 2022-01-01 22:53, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, tieši sūc, jo snusu liek aiz augšējās lūpas, un ar lūpu to piespiežot sūc snusa sulu. Zinu to ļoti labi, jo mans priekšnieks ilgus gadus lietoja snusu. Arī es viņu pāris reižu esmu pamēģinājis.
Esi ne tikai resns kā govs, bet arī narkomāns?
, 2022-01-01 22:58, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, tieši sūc, jo snusu liek aiz augšējās lūpas, un ar lūpu to piespiežot sūc snusa sulu. Zinu to ļoti labi, jo mans priekšnieks ilgus gadus lietoja snusu. Arī es viņu pāris reižu esmu pamēģinājis.
Pirmkārt, tu pats ieliki linku uz Snūsa veidiem un tevis aprakstītais ir zviedru snūss. Citus snūsus lieto savādāk. Pie tiem pieskaita pat zelējamo tabaku. Otrkārt, arīes to draņķi esmu lietojis un viņa sula nav speciāli jāsūc laukā. Viņa izdalās pati. tieši tā ir snūsa priekšrocība salīdzinot ar amerikāņu analogu un klasisko zelējamo - tu dabūšķidrumu, tu dabū garšu, sajūtas utt, bet tik maz, ka nav jāspļaudās. Tie, kas lieto snūsu un pēc tam spļaudās to dara nepareizi.
, 2022-01-01 22:59, pirms 3 gadiem
Frīdis psihopāts rakstīja: Esi ne tikai resns kā govs, bet arī narkomāns?
Kāds sakars tabakai ar narkotikām?
, 2022-01-01 23:02, pirms 3 gadiem
Frīdis psihopāts rakstīja: Esi ne tikai resns kā govs, bet arī narkomāns?
Cilvēka izskats var patikt ,var nepatikt,bet uzbraucieni par to vēsta,ka esi urla.
, 2022-01-01 23:04, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Pirmkārt, tu pats ieliki linku uz Snūsa veidiem un tevis aprakstītais ir zviedru snūss. Citus snūsus lieto savādāk. Pie tiem pieskaita pat zelējamo tabaku. Otrkārt, arīes to draņķi esmu lietojis un viņa sula nav speciāli jāsūc laukā. Viņa izdalās pati. tieši tā ir snūsa priekšrocība salīdzinot ar amerikāņu analogu un klasisko zelējamo - tu dabūšķidrumu, tu dabū garšu, sajūtas utt, bet tik maz, ka nav jāspļaudās. Tie, kas lieto snūsu un pēc tam spļaudās to dara nepareizi.
Jā, mans priekšnieks tieši no Zviedrijas pasūtīja snusu, un tas viņam atradās zem augšējās lūpas, un nekāda zelēšana nenotika. Pats interesantākais, ka darbā viņš to glabāja ledusskapja saldētavā.
Cik zinu, un es zinu to pavisam noteikti, mūsu hokejisti arī lieto zviedru snusu.
, 2022-01-01 23:05, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Kāds sakars tabakai ar narkotikām?
Es tev kaut ko jautaju, "tapa visām mucām"?
Tabaka nav narkotikas? Tas, ka viņa joprojām ir legāla, nenozīmē, ka tā nav narkotika. Iesaku painteresēties, cik lielu atkarību spēj izraisīt tabaka un viņas izstrādājumi un tad vērt muti vaļā.
, 2022-01-01 23:06, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Cilvēka izskats var patikt ,var nepatikt,bet uzbraucieni par to vēsta,ka esi urla.
Laikam palaidi garām to momentu, kurā Namejs lepni publicēja svešas personas foto, vārdu un pasmējās par viņa izskatu. Pēc tā viņš ir pelnījis visu to un vēl kilogramu pa virsu.
, 2022-01-01 23:06, pirms 3 gadiem
Frīdis psihopāts rakstīja: Es tev kaut ko jautaju, "tapa visām mucām"?
Tabaka nav narkotikas? Tas, ka viņa joprojām ir legāla, nenozīmē, ka tā nav narkotika. Iesaku painteresēties, cik lielu atkarību spēj izraisīt tabaka un viņas izstrādājumi un tad vērt muti vaļā.
Atkarību izraisīt var arī kafija, dators un sekss. Atsevišķu kategoriju cilvēki spēj palikt atkarīgi no da jeb kā. Tad tu visu šeit minēto arī sauc par narkotikām?
P.s. man bija jāprasa atļauja, lai pajautātu kaut ko tev? Nezināju un pat ja zinātu būtu dziļi pie vienas vietas.
, 2022-01-01 23:08, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Atkarību izraisīt var arī kafija, dators un sekss. Atsevišķu kategoriju cilvēki spēj palikt atkarīgi no da jeb kā. Tad tu visu šeit minēto arī sauc par narkotikām?
P.s. man bija jāprasa atļauja, lai pajautātu kaut ko tev? Nezināju un pat ja zinātu būtu dziļi pie vienas vietas.
Izrādās, ka virkne parfimērijas produkti arī izraisa atkarības. Piemēram, matu šampūni.
, 2022-01-01 23:08, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, mans priekšnieks tieši no Zviedrijas pasūtīja snusu, un tas viņam atradās zem augšējās lūpas, un nekāda zelēšana nenotika. Pats interesantākais, ka darbā viņš to glabāja ledusskapja saldētavā.
Cik zinu, un es zinu to pavisam noteikti, mūsu hokejisti arī lieto zviedru snusu.
Ja tu viņu lieto pareizi arī nekādai sūkšanai nebūtu jābūt.
, 2022-01-01 23:10, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Atkarību izraisīt var arī kafija, dators un sekss. Atsevišķu kategoriju cilvēki spēj palikt atkarīgi no da jeb kā. Tad tu visu šeit minēto arī sauc par narkotikām?
P.s. man bija jāprasa atļauja, lai pajautātu kaut ko tev? Nezināju un pat ja zinātu būtu dziļi pie vienas vietas.
Šķiet, ka tev atkarību izraisījusi līšana visos jautājumos, vai to vajag vai nē. Starp citu, tagad paskatījos - tie zelējamie sūdi, ne par velti, ir nelegāli, atšķirībā no kafijas, datora un seksa!
, 2022-01-01 23:10, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Ja tu viņu lieto pareizi arī nekādai sūkšanai nebūtu jābūt.
Ok, es neesmu tāds specs, lai par to tik detalizēti spriestu, bet tas nemaina faktu, ka ļoti daudzi LV sportisti cigarešu pīpēšanu aizstāj ar snusu.
, 2022-01-01 23:14, pirms 3 gadiem
Frīdis psihopāts rakstīja: Šķiet, ka tev atkarību izraisījusi līšana visos jautājumos, vai to vajag vai nē. Starp citu, tagad paskatījos - tie zelējamie sūdi, ne par velti, ir nelegāli, atšķirībā no kafijas, datora un seksa!
Ņemot vērā to, ko var izraisīt pārāk liels kofeīna lietojums, lasi kafija - kafijučikam būtu jābūt, turpat, kur ir snūss. Par datoru vispār nerunāsim - cilvēkam ar vāju raksturu viņš ir tikpat kaitīgs, kā narkotikas klasiskā izpratnē vai azartspēles un ar līdzvērtīgām sekām. Sekss - nu it kā laba lieta, taču ir cilvēki, kuriem arī to prieku būtu jāizliedz.

Un to, ka man esot niķis līst visos jautājumos vajag vai nē saka cilvēks, kurš dara to pašu. Turklāt, atšķirībā no manis to pat neprot pateikt pieklājīgi.
P.s. es lieliski zinu par ko tirs Namejam un pats par to esmu savā laikā uzbraucis, bet bez lamām, jo īpaši viņa paša stila lamām.
, 2022-01-01 23:16, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ok, es neesmu tāds specs, lai par to tik detalizēti spriestu, bet tas nemaina faktu, ka ļoti daudzi LV sportisti cigarešu pīpēšanu aizstāj ar snusu.
Lai teiktu ļoti daudzi - statistiku galdā lūdzu. To, ka savā laikā tas draņķis bija populārs starp jauniešiem - nav noslēpums. Bet, kur avots info tam, ka viņš ir baigi populārais šobrīd? Jo īpaši ja tie ir vietēji spēlējošie, tātad lv, kur teorijā tas draņķis ir aizliegts.
, 2022-01-01 23:22, pirms 3 gadiem
Kad ieraudzīju šo rakstu un atvēru to, nemaz neizbrīnījos, ka visvairāk saplusoti komentāri ir sakarā nevis ar pašu notikumu, bet konkrēti ar krieviem, kuri tika atsevišķi izcelti, kā iedzimta parādība, skumji...
Toties pēcāk ierubīt afroneandertāļu repu ir stilīgi, bravo, pseidolettiņi, tik tiešām, bravo!
, 2022-01-01 23:27, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Kāds sakars tabakai ar narkotikām?
Vistiešākais. Tabaka ir legalizēta narkotika. Alkohols daļēji. Dabiskais alko nekāda narkotika nav.
, 2022-01-01 23:28, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Lai teiktu ļoti daudzi - statistiku galdā lūdzu. To, ka savā laikā tas draņķis bija populārs starp jauniešiem - nav noslēpums. Bet, kur avots info tam, ka viņš ir baigi populārais šobrīd? Jo īpaši ja tie ir vietēji spēlējošie, tātad lv, kur teorijā tas draņķis ir aizliegts.
Nesaukšu komandas nosaukumu, jo tam nav būtiska nozīme, bet zinu, ka šajā komandā 2/3 sastāva niekojās ar snusu. Šajā komandā bija pat aktīva tirdzniecība ar snusu, bet snusu piegādāja šajā komandā spēlējušie spēlētāji, kuri bija pārcēlušies spēlēt uz Zviedriju. Nezinu, kā ar to visu ir tieši šobrīd, bet to ka tas viss bija dažus gadus atpakaļ zinu pavisam noteikti.
Starp citu, mans priekšnieks snusu no Zviedrijas pasūtīja internetā.
, 2022-01-01 23:29, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Ņemot vērā to, ko var izraisīt pārāk liels kofeīna lietojums, lasi kafija - kafijučikam būtu jābūt, turpat, kur ir snūss. Par datoru vispār nerunāsim - cilvēkam ar vāju raksturu viņš ir tikpat kaitīgs, kā narkotikas klasiskā izpratnē vai azartspēles un ar līdzvērtīgām sekām. Sekss - nu it kā laba lieta, taču ir cilvēki, kuriem arī to prieku būtu jāizliedz.

Un to, ka man esot niķis līst visos jautājumos vajag vai nē saka cilvēks, kurš dara to pašu. Turklāt, atšķirībā no manis to pat neprot pateikt pieklājīgi.
P.s. es lieliski zinu par ko tirs Namejam un pats par to esmu savā laikā uzbraucis, bet bez lamām, jo īpaši viņa paša stila lamām.
Tu esi viens no kaitinošākajiem un bezjēdzīgākajiem šejienes iemītniekiem. Kur es līdu, mudak? Uzdevu resnajam lopam vienu jautājumu un tapa visām mucām jau bija klāt - kā jau visos rakstos!
, 2022-01-01 23:31, pirms 3 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Vistiešākais. Tabaka ir legalizēta narkotika. Alkohols daļēji. Dabiskais alko nekāda narkotika nav.
Tieši tāda pati, cilvēku dzīves postoša narkotika ir arī alkohols. Saprotu, ka aizstāvi, jo tas tavs rūpals, bet nevajag pasaciņas stāstīt, pseidoletiņ!
, 2022-01-01 23:31, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Ņemot vērā to, ko var izraisīt pārāk liels kofeīna lietojums, lasi kafija - kafijučikam būtu jābūt, turpat, kur ir snūss. Par datoru vispār nerunāsim - cilvēkam ar vāju raksturu viņš ir tikpat kaitīgs, kā narkotikas klasiskā izpratnē vai azartspēles un ar līdzvērtīgām sekām. Sekss - nu it kā laba lieta, taču ir cilvēki, kuriem arī to prieku būtu jāizliedz.

Un to, ka man esot niķis līst visos jautājumos vajag vai nē saka cilvēks, kurš dara to pašu. Turklāt, atšķirībā no manis to pat neprot pateikt pieklājīgi.
P.s. es lieliski zinu par ko tirs Namejam un pats par to esmu savā laikā uzbraucis, bet bez lamām, jo īpaši viņa paša stila lamām.
Nafig tu to sūdu kustini un citē?
Lai viņš smird miskastē!
, 2022-01-01 23:32, pirms 3 gadiem
Frīdis psihopāts rakstīja: Laikam palaidi garām to momentu, kurā Namejs lepni publicēja svešas personas foto, vārdu un pasmējās par viņa izskatu. Pēc tā viņš ir pelnījis visu to un vēl kilogramu pa virsu.
Kurš tas bija, kuru bocmanis lepni publicēja?
, 2022-01-01 23:32, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nafig tu to sūdu kustini un citē?
Lai viņš smird miskastē!
Tikai nesāc raudāt, lopiņ.
, 2022-01-01 23:32, pirms 3 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Vistiešākais. Tabaka ir legalizēta narkotika. Alkohols daļēji. Dabiskais alko nekāda narkotika nav.
Kas ir dabiskais alkohols? Ja runa ir par etanolu - alkoholu, kas veidojas rūgšanas procesa laikā - tas ir atkarību raisoša viela. Ja tā nebūtu - alkohols nebūtu tikai mūsdienu produkts. Turklāt etanola veidošanās ir saistīta ar augļu sastāvā esošiem cukuriem un cukurs pats par sevi raisa atkarību. Nemaz, nerunājot, par to, ka alkohols veselībai nodara kā minimums tikpat negatīvā, kā tabaka.

Jau augstāk teicu - pēc būtības jebkas var raisīt atkarību, tātad pēc šāda apraksta sanāk "narkotika"
, 2022-01-01 23:32, pirms 3 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Kurš tas bija, kuru bocmanis lepni publicēja?
Funs
, 2022-01-01 23:33, pirms 3 gadiem
Frīdis psihopāts rakstīja: Tu esi viens no kaitinošākajiem un bezjēdzīgākajiem šejienes iemītniekiem. Kur es līdu, mudak? Uzdevu resnajam lopam vienu jautājumu un tapa visām mucām jau bija klāt - kā jau visos rakstos!
Uztirst ne pa tēmu, kādam par izskatu ir nelīst pa vidu?
Un tiršot Namejam par to, ka viņš resns un vēl nez kāds tu neesi labāks par viņu.
, 2022-01-01 23:34, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Uztirst ne pa tēmu, kādam par izskatu ir nelīst pa vidu?
Un tiršot Namejam par to, ka viņš resns un vēl nez kāds tu neesi labāks par viņu.
Es viņam par to tirsīšu visu laiku! Kāpēc? To jau iepriekš atbildēju. Jeb, tavuprāt, viņa gājiens bija cēla, atbalstāma rīcība?
, 2022-01-01 23:34, pirms 3 gadiem
Frīdis psihopāts rakstīja: Tieši tāda pati, cilvēku dzīves postoša narkotika ir arī alkohols. Saprotu, ka aizstāvi, jo tas tavs rūpals, bet nevajag pasaciņas stāstīt, pseidoletiņ!
Tikpat labi var teikt arī ka medus ir narkotika. Ja pārēdisies medu, slikti paliks Ar alko ir tieši tāpat, vajag mēru. P.S. te runa ir par kvalitatīvu un dabisku alko, nevis par surogātiem, ko pardod mūsdienu lielveikalos.
, 2022-01-01 23:37, pirms 3 gadiem
Frīdis psihopāts rakstīja: Es viņam par to tirsīšu visu laiku! Kāpēc? To jau iepriekš atbildēju. Jeb, tavuprāt, viņa gājiens bija cēla, atbalstāma rīcība?
Jo tiršot tu nolaidies līdz viņa paša līmenim. Jo īpaši tiršot viņa paša stilā. Ja tik ļoti gribas aizstāvēt - dari to ar leksiku, kas ir virs Nameja standarta līmeņa.
, 2022-01-01 23:38, pirms 3 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Tikpat labi var teikt arī ka medus ir narkotika. Ja pārēdisies medu, slikti paliks Ar alko ir tieši tāpat, vajag mēru. P.S. te runa ir par kvalitatīvu un dabisku alko, nevis par surogātiem, ko pardod mūsdienu lielveikalos.
Es tev visu pateicu par dabisko alkoholu. Un narkotika nenozīmē to, ka tev automātā paliek slikti. Pamats ir atkarība. Arī dabisks un kvalitatīvs alko izraisa atkarību. Un pie tirsas ar kādu mēru vai nemēru tu viņu lieto.
, 2022-01-01 23:39, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Jo tiršot tu nolaidies līdz viņa paša līmenim. Jo īpaši tiršot viņa paša stilā. Ja tik ļoti gribas aizstāvēt - dari to ar leksiku, kas ir virs Nameja standarta līmeņa.
Un atkal jau tu savā elementā - lien ar savām bezjēdzīgajām pamācībām. Atradies pasaules ideāls.
Varbūt man nav jānolaižas līdz viņa līmenim, varbūt es esmu tikpat zemu, tā ka iebāz savas pamācības tur, kur saule neiespīd.
, 2022-01-01 23:39, pirms 3 gadiem
Frīdis psihopāts rakstīja: Funs
Fuņa gadījumā Ivars izgāzās riktīgi, gribēja parādīt morālo krōpli, bet parādīja cienījama izskata kungu, par ko daudzi bija šokēti pozitīvajā ziņā. Atceros vēl, kā alternaīvu kāds ielika paša Ivara bildi, kontrasts noteikti nebija par labu pēdējam
, 2022-01-01 23:41, pirms 3 gadiem
Frīdis psihopāts rakstīja: Un atkal jau tu savā elementā - lien ar savām bezjēdzīgajām pamācībām. Atradies pasaules ideāls.
Varbūt man nav jānolaižas līdz viņa līmenim, varbūt es esmu tikpat zemu, tā ka iebāz savas pamācības tur, kur saule neiespīd.
Ja tu esi tikpat zemu, jēga "atriebties Fuņa vārdā"? Taisnības cīnītājs atradies
, 2022-01-01 23:41, pirms 3 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Fuņa gadījumā Ivars izgāzās riktīgi, gribēja parādīt morālo krōpli, bet parādīja cienījama izskata kungu, par ko daudzi bija šokēti pozitīvajā ziņā. Atceros vēl, kā alternaīvu kāds ielika paša Ivara bildi, kontrasts noteikti nebija par labu pēdējam
Jā, es ieliku. Pēc tam gan izdzēsu. Lai gan nevajadzēja. Lielākais jautājums - kāpēc tas lops par to netika nobloķēts no šejienes.
, 2022-01-01 23:42, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Es tev visu pateicu par dabisko alkoholu. Un narkotika nenozīmē to, ka tev automātā paliek slikti. Pamats ir atkarība. Arī dabisks un kvalitatīvs alko izraisa atkarību. Un pie tirsas ar kādu mēru vai nemēru tu viņu lieto.
Ja atkarība ir bezkaitīga, tad automātiski viņa ir arī bezproblemātiska Svaiga gaisa elpošana, ūdens lietošana, ēšana arī ir atkarība un arī nepieciešamība...
, 2022-01-01 23:42, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Ja tu esi tikpat zemu, jēga "atriebties Fuņa vārdā"? Taisnības cīnītājs atradies
Taisnības cīnītāju tēlo tu, ne es.
, 2022-01-01 23:45, pirms 3 gadiem
Frīdis psihopāts rakstīja: Jā, es ieliku. Pēc tam gan izdzēsu. Lai gan nevajadzēja. Lielākais jautājums - kāpēc tas lops par to netika nobloķēts no šejienes.
Priekš kam? Tu gribi lai portālā jautrība pazustu? Ja kaut kas nepatīk, tad vari Abraga stilā rīkoties, visiem demonstratīvos ignorus likt. Es tā nedaru, nevienu nebloķēju un miskastē nesviežu, lasu pēc iespējas visu, kad ir laiks un gribēšana, pēc tam anailzēju, kas ir kas...
, 2022-01-01 23:48, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tu salīdzini dabisko alkoholu ar pamatvajadzībām? Nopietni? Tātad dzerot pašdzīto akniņām nekas nenotiks? Smadzeņu šūnas nenoārdās? Širmīs, kad par daudz iedzer nepazūd? Nu nevajag murgot?
Pilnam komplektam pietrūkst, kārtīga alkāna "alus jau nav alkohols"
Visi tie ķīmiskie spraiti, pepsi un kolas ir varākkārt kaitīgāki par dabisko alko un aknas degradē lielākā mērā. Smadzenes arī un atkarība no viņiem ar paradās.
, 2022-01-02 00:00, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tu salīdzini dabisko alkoholu ar pamatvajadzībām? Nopietni? Tātad dzerot pašdzīto akniņām nekas nenotiks? Smadzeņu šūnas nenoārdās? Širmīs, kad par daudz iedzer nepazūd? Nu nevajag murgot?
Pilnam komplektam pietrūkst, kārtīga alkāna "alus jau nav alkohols"
Cilvēka kopējā veselība pirmām kārtām ir atkarīga no dzīvesveida un barošanās. Ja tu, piemēram, ikdienā nodarbojies ar fizisku aktivitāti, ievēro pareizo dienas režīmu, pa dienu rukā, naktīs guli, ēd labi sabalansētu racionu, gaļa, zivs, garnīrs, vitamīni un lieto kvalitatīvo dabisko alkoholu, tad ar tevi viss ir kārtībā. Bet ja tu esi abstinents alko ziņa, taču vienlaikus mēnessērdzīgs naktstrollis interneta portālos, kurš barojas ar fāstfūda surogātiem, smēķē tabaku un masturbē pie datora, tad ir lielas problēmas
, 2022-01-02 00:01, pirms 3 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Visi tie ķīmiskie spraiti, pepsi un kolas ir varākkārt kaitīgāki par dabisko alko un aknas degradē lielākā mērā. Smadzenes arī un atkarība no viņiem ar paradās.
Precīzs viedoklis. Saldas ķīmiskas limonādes, sulas, kuras pārbaztas ar cukuru ir sliktākas par vectēva Latgales samogonku.
, 2022-01-02 00:01, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tad varbūt, ja reiz cilvēks grib, var šķērsot ielu pie sarkanās gaismas, braukt ar auto smagā dzērumā, pačurāt uz ielas utt. Priekš kam tad vispār ir vajadzīgi visādi noteikumi? Lai dzīvo anarhija!
Sen tādus murgus nebiju lasījis
, 2022-01-02 00:06, pirms 3 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Precīzs viedoklis. Saldas ķīmiskas limonādes, sulas, kuras pārbaztas ar cukuru ir sliktākas par vectēva Latgales samogonku.
Latgalē vispār ir šmakovka. Principā tas pats, kas krieviem samogonka, ukraiņiem gorilka, bet lettiņien vienkārši kandža Viss ir atkarīgs no procesa un pieejas, kā to mantu uztaisīt par labāku. Es personiski viņu dzenu trīs reizes, pervaču nekad nevienam nepiedāvāju, par bražku vispār nerunājot.
, 2022-01-02 00:16, pirms 3 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Latgalē vispār ir šmakovka. Principā tas pats, kas krieviem samogonka, ukraiņiem gorilka, bet lettiņien vienkārši kandža Viss ir atkarīgs no procesa un pieejas, kā to mantu uztaisīt par labāku. Es personiski viņu dzenu trīs reizes, pervaču nekad nevienam nepiedāvāju, par bražku vispār nerunājot.
Uvažuha. Labas receptes ir jāglabā noslēpuma
, 2022-01-02 00:20, pirms 3 gadiem
SteveDavis rakstīja: Sen tādus murgus nebiju lasījis
Varbūt tu vienkārši nesaprati manu ironiju?
Mēģināšu savādāk formulēt jautājumu-ja cilvēkam, tikai tāpēc, ka viņš negrib, jāļauj ignorēt vienu būtisku lietu, tad kur ir pārliecība, ka viņš nevēlēsies pārkāpt citas sabiedrībai būtiskas lietas?
Vispār jau sociāli atbildīgā sabiedrībā, kāda diemžēl nav Latvijas sabiedrības liela daļa, ir pieņemts ievērot normatīvos aktus, un nevis lepoties, ka tos pārkāpj kur vien var.
, 2022-01-02 00:25, pirms 3 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Precīzs viedoklis. Saldas ķīmiskas limonādes, sulas, kuras pārbaztas ar cukuru ir sliktākas par vectēva Latgales samogonku.
Piekrītu, ka tās saldinātās dziras nav nekas labs, bet neviens man neiestāstīs, ka jebkurš dzēriens, kurš satur alko, ir veselīgs. Vel jo vairāk, ja tas tiek ražots mājas apstākļos tirdzniecībai. Ja tavas aknas spētu runāt, tad tu no viņām dzirdētu daudz ko nepatīkamu.
, 2022-01-02 00:28, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Piekrītu, ka tās saldinātās dziras nav nekas labs, bet neviens man neiestāstīs, ka jebkurš dzēriens, kurš satur alko, ir veselīgs. Vel jo vairāk, ja tas tiek ražots mājas apstākļos tirdzniecībai. Ja tavas aknas spētu runāt, tad tu no viņām dzirdētu daudz ko nepatīkamu.
Tam es arī piekrītu, bet es skatījos no tāda vispārēja viedokļa, jo veikala tirgotais alkohols vispār ir zem līmeņa... Es pat nezinu, kas tas ir un vienā līmeni ar spirtu/odeklonu.
, 2022-01-02 00:30, pirms 3 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Uvažuha. Labas receptes ir jāglabā noslēpuma
Kāpēc noslēpumā? Tur nugan slēpt ko nav, viss ir vienkārši un katrs to var darīt. Izņemot maģiskās mantas, tur tik tiešām šo to slēpt vajag, jo savādāk viss var traģiski beigties... Bet parastās, nemaģiskās nastoikas ir visai vienkāršas. Te galvenais ir pareizs grādu un indrigentu (produktu) balanss. Grādu ziņā man ir vairāka veida šķirnas, apmēram no 15 līdz pat 70 grādiem. Nekādā gadījumā saldās nedrīkst būt stipras, bet skābās vājas, tas ir mans princips. Tīrās, proti, ne skābās, ne saldās, ne rūgtās, man ir stroga 40%!
Tieši 40, ne 39, ne 41!
Maģiskās ne vairāk par 30%, savādāk jumts var konkrēti aizbraukt, it sevišķi, ja lieto pirmo reizi
, 2022-01-02 00:33, pirms 3 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Kāpēc noslēpumā? Tur nugan slēpt ko nav, viss ir vienkārši un katrs to var darīt. Izņemot maģiskās mantas, tur tik tiešām šo to slēpt vajag, jo savādāk viss var traģiski beigties... Bet parastās, nemaģiskās nastoikas ir visai vienkāršas. Te galvenais ir pareizs grādu un indrigentu (produktu) balanss. Grādu ziņā man ir vairāka veida šķirnas, apmēram no 15 līdz pat 70 grādiem. Nekādā gadījumā saldās nedrīkst būt stipras, bet skābās vājas, tas ir mans princips. Tīrās, proti, ne skābās, ne saldās, ne rūgtās, man ir stroga 40%!
Tieši 40, ne 39, ne 41!
Maģiskās ne vairāk par 30%, savādāk jumts var konkrēti aizbraukt, it sevišķi, ja lieto pirmo reizi
Tiešam cienīgs eksperta viedokļa komentārs bija interesanti uzzināt.
, 2022-01-02 00:35, pirms 3 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Tam es arī piekrītu, bet es skatījos no tāda vispārēja viedokļa, jo veikala tirgotais alkohols vispār ir zem līmeņa... Es pat nezinu, kas tas ir un vienā līmeni ar spirtu/odeklonu.
Tas ir tieši tas ko dažs labs te mēģina apstrīdēt, ka alko neizraisa atkarību. Cilvēkiem jau tāda līmeņa atkarība no alko, ka teš iekšā vienalga ko, lai tikai apmierinātu organisma prasību pēc spirta.
Nav jau tik traki, ka veikalos nav kvalitatīvi, ja tā var teikt, alko dzērieni, bet viņi arī attiecīgi maksā. Ar Latvijas sabiedrības pirktspēju tas ir salīdzinoši nelielai daļai pa kabatai. Līdz ar to tiek dzerti visādi draņķi.
, 2022-01-02 00:37, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varbūt tu vienkārši nesaprati manu ironiju?
Mēģināšu savādāk formulēt jautājumu-ja cilvēkam, tikai tāpēc, ka viņš negrib, jāļauj ignorēt vienu būtisku lietu, tad kur ir pārliecība, ka viņš nevēlēsies pārkāpt citas sabiedrībai būtiskas lietas?
Vispār jau sociāli atbildīgā sabiedrībā, kāda diemžēl nav Latvijas sabiedrības liela daļa, ir pieņemts ievērot normatīvos aktus, un nevis lepoties, ka tos pārkāpj kur vien var.
Ar kovidu viss ir vienkārši katrs ir atbildīgs par sevi un neviens cits
, 2022-01-02 00:44, pirms 3 gadiem
SteveDavis rakstīja: Ar kovidu viss ir vienkārši katrs ir atbildīgs par sevi un neviens cits
Tad jau ar braukšanu smagā dzērumā arī ir tāpat?
Ja pats nositīsies, tad atbildīgs būsi pats?
Tikai viena neliela nianse, ka abos gadījumos, arī nenēsājot masku, var paķert kādu citu līdz slimnīcā, vai pa skuju taku. Un bieži nevainīgus cilvēkus.
Kamēr viena liela daļa LV sabiedrības būs normatīvo aktu nihilisti, un nesapratīs, ka liela daļa normatīvo aktu ir ''rakstīti ar asinīm'', ceru ka saproti ko tas nozīmē, tikmēr LV nekas labs nebūs.
, 2022-01-02 00:45, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas ir tieši tas ko dažs labs te mēģina apstrīdēt, ka alko neizraisa atkarību. Cilvēkiem jau tāda līmeņa atkarība no alko, ka teš iekšā vienalga ko, lai tikai apmierinātu organisma prasību pēc spirta.
Nav jau tik traki, ka veikalos nav kvalitatīvi, ja tā var teikt, alko dzērieni, bet viņi arī attiecīgi maksā. Ar Latvijas sabiedrības pirktspēju tas ir salīdzinoši nelielai daļai pa kabatai. Līdz ar to tiek dzerti visādi draņķi.
Alko izraisa atkarību, bet cilvēka prāts vadās pēc emocijam, ka rezultāta viņš nekontrolē sevi un atkarība piezogās klāt nemanot.
, 2022-01-02 00:46, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas ir tieši tas ko dažs labs te mēģina apstrīdēt, ka alko neizraisa atkarību. Cilvēkiem jau tāda līmeņa atkarība no alko, ka teš iekšā vienalga ko, lai tikai apmierinātu organisma prasību pēc spirta.
Nav jau tik traki, ka veikalos nav kvalitatīvi, ja tā var teikt, alko dzērieni, bet viņi arī attiecīgi maksā. Ar Latvijas sabiedrības pirktspēju tas ir salīdzinoši nelielai daļai pa kabatai. Līdz ar to tiek dzerti visādi draņķi.
Atradies te alko speciālists, kurš ikdienā vilkābeli lieto Veikalos un it sevišķi lielveikalos ir ļoti maz kvalitatīva alko, ļoti maz... Pēdējais, ko atceros no pirktajiem, tas bija Rēzeknē vienā bodē, koņjaks XX0.
Tā ir tik tiešām laba manta un 30 eiriki par to žēl nebija.
, 2022-01-02 00:51, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tad jau ar braukšanu smagā dzērumā arī ir tāpat?
Ja pats nositīsies, tad atbildīgs būsi pats?
Tikai viena neliela nianse, ka abos gadījumos, arī nenēsājot masku, var paķert kādu citu līdz slimnīcā, vai pa skuju taku. Un bieži nevainīgus cilvēkus.
Kamēr viena liela daļa LV sabiedrības būs normatīvo aktu nihilisti, un nesapratīs, ka liela daļa normatīvo aktu ir ''rakstīti ar asinīm'', ceru ka saproti ko tas nozīmē, tikmēr LV nekas labs nebūs.
Tu uzvelc masku ,tu uztaisi poti , tu ievēro higiēnu un 2 metrus ,tad tevi neviens nekur neparaus
, 2022-01-02 00:52, pirms 3 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Alko izraisa atkarību, bet cilvēka prāts vadās pēc emocijam, ka rezultāta viņš nekontrolē sevi un atkarība piezogās klāt nemanot.
Protams, kā jau jebkura atkarība.
, 2022-01-02 01:00, pirms 3 gadiem
SteveDavis rakstīja: Tu uzvelc masku ,tu uztaisi poti , tu ievēro higiēnu un 2 metrus ,tad tevi neviens nekur neparaus
Tā it kā vajadzētu būt, bet tad jāievēro vel viens nosacījums-nebāzt degunu no mājas ārā.
Tiko cilvēks dodas sabiedrībā tā uzreiz pastāv dažādi riski, jo, kā zināms, tad vakcīna īsti nepasargā no saslimšanas, bet tikai no smagas saslimšanas, ar to distances ievērošanu sabiedriskās vietās ir tā kā ir.
Tomēr mans stāsts bija par ko citu u.t.i. cik mēs esam sociāli atbildīga sabiedrība, kur sabiedrības locekļi nes atbildību par citu sabiedrības locekļu veselību un drošību, un nevis katrs ir izteikts egoists ar visām no tā izrietošām sekām.
, 2022-01-02 01:03, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tad jau ar braukšanu smagā dzērumā arī ir tāpat?
Ja pats nositīsies, tad atbildīgs būsi pats?
Tikai viena neliela nianse, ka abos gadījumos, arī nenēsājot masku, var paķert kādu citu līdz slimnīcā, vai pa skuju taku. Un bieži nevainīgus cilvēkus.
Kamēr viena liela daļa LV sabiedrības būs normatīvo aktu nihilisti, un nesapratīs, ka liela daļa normatīvo aktu ir ''rakstīti ar asinīm'', ceru ka saproti ko tas nozīmē, tikmēr LV nekas labs nebūs.
Ar asinīm rakstīti normatīvie akti..šito vajag pa taisno SC pērļu zelta fondā!
, 2022-01-02 01:09, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Protams, kā jau jebkura atkarība.
Tikai atkarībai nāk vairākas problēmas klāt (ģimenes, darbā, naudas problēmas).
, 2022-01-02 01:10, pirms 3 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Ar asinīm rakstīti normatīvie akti..šito vajag pa taisno SC pērļu zelta fondā!
Kad SC.com būs čata versija un ir iespēja redzēt savus komentārus?
, 2022-01-02 01:14, pirms 3 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Kad SC.com būs čata versija un ir iespēja redzēt savus komentārus?
Nekad
, 2022-01-02 01:15, pirms 3 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Tikai atkarībai nāk vairākas problēmas klāt (ģimenes, darbā, naudas problēmas).
Ne visām, jo piemēram smēķēšana, neizraisa tādu atkarību, kā piemēram, alkoholisms, azartspēles vai narkotikas, kad cilvēks savu atkarību dēļ ir gatavs ziedot visu. Tās visas ir smagās atkarības, kuras var tikai apārstēt, bet nekad nevar izārstēt līdz galam.
, 2022-01-02 01:19, pirms 3 gadiem
Celmiņa fanāts rakstīja: Nekad
Laiks rīkoties un jāpabaksta vadība, jo reāli šis portāls izskatās tāpat kā 2012. gadā.
, 2022-01-02 01:20, pirms 3 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Kad SC.com būs čata versija un ir iespēja redzēt savus komentārus?
Skatos, ka dažs labs nekad nav dzirdējis ko nozīmē-ar asinīm rakstītie normatīvie akti.
Paskaidroju, ka tie ir normatīvie akti, kuri tiek uzrakstīti, jo ir bojā gājuši cilvēki, un ir nepieciešams to nepieļaut turpmāk. Tā teikt-normatīvie akti ir rakstīti ar jau bojā gājušo cilvēku asinīm. Tādi normatīvie akti, piemēram, ir ceļa satiksmes noteikumi, viss kas saistīts ar dažāda veida ieroču apriti utt.
, 2022-01-02 01:20, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ne visām, jo piemēram smēķēšana, neizraisa tādu atkarību, kā piemēram, alkoholisms, azartspēles vai narkotikas, kad cilvēks savu atkarību dēļ ir gatavs ziedot visu. Tās visas ir smagās atkarības, kuras var tikai apārstēt, bet nekad nevar izārstēt līdz galam.
Es zinu vienu cilvēku, kuram reāli alkohols + narkotikas un azartspēles ir komplekts. Cilvēks reāli no problēmas nevar iziet no 2015. gadā un visas reizes ir neveiksmīgas. Esam mēģinājuši dabūt soli pa solim nost no nelaimīgas trases, bet viņš nevar izdarīt, jo organisms pieprasa.
, 2022-01-02 01:30, pirms 3 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Es zinu vienu cilvēku, kuram reāli alkohols + narkotikas un azartspēles ir komplekts. Cilvēks reāli no problēmas nevar iziet no 2015. gadā un visas reizes ir neveiksmīgas. Esam mēģinājuši dabūt soli pa solim nost no nelaimīgas trases, bet viņš nevar izdarīt, jo organisms pieprasa.
Tik smagas atkarīgas var mēģināt apārstēt, tā saucamajās, slēgtā tipa klīnikās, kuras daudz neatpaliek no cietuma. Tikai komforts lielāks. Cilvēki tajās pilnībā tiek izolēti no ārpasaules. Cik zinu, tad tas gan neesot ''lēts prieks''.
, 2022-01-02 01:37, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ne visām, jo piemēram smēķēšana, neizraisa tādu atkarību, kā piemēram, alkoholisms, azartspēles vai narkotikas, kad cilvēks savu atkarību dēļ ir gatavs ziedot visu. Tās visas ir smagās atkarības, kuras var tikai apārstēt, bet nekad nevar izārstēt līdz galam.
Vēl viena pērle otrajā svētku vakarā. Smēķēšana neizraisa tādu atkarību...Interesanti, kāpēc tad ieslodzījuma vietās, ārstniecības iestādēs, narkoloģiskajās klīnikās, nekur nav kategoriska smēķēšanas aizlieguma? Vienkārši tāpēc, ka dēļ viena smirdīga čibrika cilvēki ir gatavi viens otram rīkli pārgrauzt, par sekām nedomājot
, 2022-01-02 01:43, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Skatos, ka dažs labs nekad nav dzirdējis ko nozīmē-ar asinīm rakstītie normatīvie akti.
Paskaidroju, ka tie ir normatīvie akti, kuri tiek uzrakstīti, jo ir bojā gājuši cilvēki, un ir nepieciešams to nepieļaut turpmāk. Tā teikt-normatīvie akti ir rakstīti ar jau bojā gājušo cilvēku asinīm. Tādi normatīvie akti, piemēram, ir ceļa satiksmes noteikumi, viss kas saistīts ar dažāda veida ieroču apriti utt.
Ar asinīm rakstīti likumi un kodeksi, dienesta zvēresti, to es labi zinu, bet ne jau normatīvie akti
Beidz pērļot, ej gulēt!
, 2022-01-02 07:58, pirms 3 gadiem
Urļiki visā savā krāšņumā =)