Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2976, Did:0, useCase: 3

Krievijas un Čehijas U20 izlases izsēdina no lidmašīnas, Zubovs savu vainu noliedz

Agris Suveizda

Krievijas un Čehijas U20 izlases izsēdina no lidmašīnas, Zubovs savu vainu noliedz
Sergejs Zubovs. Foto: Mets Zambonins/HHOF-IIHF Images

Covid-19 uzliesmojuma dēļ jau turnīra gaitā tika apturēta un atcelta pasaules U20 čempionāta elites divīzija hokejā, taču ar to negatīvā publicitāte turnīram nav beigusies – par sabiedriskās kārtības neievērošanu lidmašīnas reiss Edmontona-Frankfurte gar degunu aizgāja Krievijas un Čehijas U20 komandām. Čehi no lidmašīnas tika izsēdināti visdrīzāk kļūdas pēc.

Par incidentu Vecgada vakarā ziņoja Zviedrijas "SVT Sport" žurnāliste Marī Lēmana, kura atradās lidmašīnā, ar kuru Eiropā centās atgriezties trīs U20 izlases – Somijas, Krievijas un Čehijas, no kurām lidmašīnā palika vienīgi Somija. "Atrašanās reibuma stāvoklī, smēķēšana un atteikšanās valkāt sejas maskas ir vieni no iemesliem. Jāpiebilst, ka nebūt ne visi čehu un krievu spēlētāji pārkāpa noteikumus," sociālajos tīklos rakstīja Lēmana.

Čehijas U20 izlases menedžeris Otakars Černijs čehu medijiem apstiprināja čehu izlikšanu aiz borta, taču uzsvēra, ka tas noticis kļūdas pēc: "Kalgari lidostā ieradāmies trīs stundas pirms reisa. Mūsu spēlētāji devās pirkt suvenīrus, daži zvanīja ģimenēm uz mājām. Turpretī krievu spēlētāji, tieši pretēji, sēdēja bārā. Brīdināju puišus, lai viņi ievērotu distanci. Ievērojām, ka daži Krievijas delegācijas pārstāvji neapšaubāmi neievēroja sanitāros noteikumus, un, iespējams, lomu tajā spēlēja alkohols. Viens no Krievijas delegācijas pat smēķēja tunelī pirms kāpšanas lidmašīnā. Daži no pasažieriem sūdzējās par viņu uzvedību, un apkalpe evakuēja visu lidmašīnu.

Par grēkāžiem tika identificēti jaunieši pelēkā "Nike" apģērbā, taču tādus valkāja gan krievi, gan mēs - tamlīdzīgu apģērbu pirms turnīra izsniedza visām komandām , mūsu no krievu atšķīrās tikai ar valsts nosaukumu. Turpretī somi, kuri bija ģērbti zilibaltās drēbēs, drīkstēja lidot mājās. Kaut arī pusstundu skaidrojām "Air Canada" pārstāvjiem, ka mūsu spēlētāji neko nepārkāpa, viņu lēmumu mainīt neizdevās. Pēc tam "Air Canada" pārstāvji mums atvainojās, uzsauca mums viesnīcu un reisu uz Frankfurti tajā pašā laikā nākamajā dienā. Viņi arī galvoja, ka nelidosim atpakaļ vienā lidmašīnā ar krievu spēlētājiem."

Kaut arī Černijs un vairāki citi klātesošie pauduši, ka krievu spēlētāji tiešām lidostā lietojuši alkoholu un pavirši ievērojuši sanitāros noteikumus, Krievijas mediji uzsver, ka pret hokejistiem pretenziju neesot bijis un ka galvenais (vienīgais) iemesls komandu izsēdināšanai no lidmašīnas bija Krievijas U20 izlases un bijušais Rīgas "Dinamo" galvenais treneris Sergejs Zubovs, kurš smēķējis. Zubova vainu un spēlētāju nesaistīšanu ar izsēdināšanu pauda gan ziņu aģentūra TASS, gan žurnālisti Darja Tuboļceva un Pavels Ļisenkovs. Turpretī Zubovs un Krievijas Hokeja federācijas nostājā vienīgais pieminētais izsēdināšanas iemesls bijis masku lietošanas noteikumu pārkāpšana.

"Jā, mūsu galvenais treneris Sergejs Zubovs patiešām smēķēja, kad gāja uz lidmašīnu. Viņš smēķē kopš 14 gadu vecuma, smēķēja visu spēlētāja karjeru – pat tad, kad spēlēja 82 minūtes mačā, dušā smēķēja vienu cigareti pēc citas un nekādi nespēja atmest. Bet smēķēt tad, kad ej uz lidmašīnu un esi bērnu komandas treneris, kura dēļ visu komandu izsēdina no lidmašīnas…Jā, čehi nebija skaidrā, ne visi valkāja maskas, bet, domāju, Kanādas lidsabiedrība apstulba arī no smēķējoša vecās skolas pārstāvja Sergeja Zubova, kurš pielika treknu punktu šim bezjēdzīgajam pasaules junioru čempionātam," rakstīja Ļisenkovs.

Pats Zubovs Krievijas laikrakstam Izvestiya teica, ka Čehijas un Krievijas komandas no reisa izsēdinātas masku režīma neievērošanas dēļ un vēlāk kategoriski noliedza arī versiju par smēķēšanu: "Kādas vēl cigaretes? Smēķēšanu atmetu jau pirms trim gadiem." Arī Krievijas Hokeja federācija savā oficiālajā paziņojumā medijiem kā izsēdināšanas iemeslu minēja medicīnas masku lietošanas noteikumu pārkāpumu, alkohola lietošanu vai smēķēšanu nepieminot: "Pārvadātāju galvenā pretenzija pret Krievijas delegāciju, kuras dēļ komandu noņēma no reisa, - medicīnas maskas, kas bija uzvilktas visiem delegācijas locekļiem, bet pēc Kanādas aviokompānijas pārstāvju domām – uzvilktas nepareizi." Krievijas U20 izlases štābā bija arī Oļegs Znaroks, taču viņa šajā reisā neesot bijis - kā ziņo "Sport-Express", Znaroks jau bija devies uz Ņujorku pie meitas Alises un znota Artemija Panarina.

Abas izlases pasaules U20 čempionātā paguva aizvadīt divas spēles. Krievija vispirms ar 3:6 kapitulēja Zviedrijai un pēc tam pārspēja Šveici (4:2), bet Čehija zaudēja Kanādai (3:6) un Vācijai (1:2 pagarinājumā).

Izmantotie resursi:
https://twitter.com/svtlehmann/stat...
https://hokej.cz/to-snad-neni-mozne...
https://t.me/coolestgame/1403
https://iz.ru/1272548/2022-01-01/gl...
https://t.me/lysenkovtv/21763
https://tass.ru/sport/13344277
https://www.sport-express.ru/hockey...
https://www.sport-express.ru/hockey...

     [+] [-]

, 2022-01-01 23:34, pirms 2 gadiem
Frīdis psihopāts rakstīja: Tieši tāda pati, cilvēku dzīves postoša narkotika ir arī alkohols. Saprotu, ka aizstāvi, jo tas tavs rūpals, bet nevajag pasaciņas stāstīt, pseidoletiņ!
Tikpat labi var teikt arī ka medus ir narkotika. Ja pārēdisies medu, slikti paliks Ar alko ir tieši tāpat, vajag mēru. P.S. te runa ir par kvalitatīvu un dabisku alko, nevis par surogātiem, ko pardod mūsdienu lielveikalos.

  -1 [+] [-]

, 2022-01-01 23:37, pirms 2 gadiem
Frīdis psihopāts rakstīja: Es viņam par to tirsīšu visu laiku! Kāpēc? To jau iepriekš atbildēju. Jeb, tavuprāt, viņa gājiens bija cēla, atbalstāma rīcība?
Jo tiršot tu nolaidies līdz viņa paša līmenim. Jo īpaši tiršot viņa paša stilā. Ja tik ļoti gribas aizstāvēt - dari to ar leksiku, kas ir virs Nameja standarta līmeņa.

     [+] [-]

, 2022-01-01 23:38, pirms 2 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Tikpat labi var teikt arī ka medus ir narkotika. Ja pārēdisies medu, slikti paliks Ar alko ir tieši tāpat, vajag mēru. P.S. te runa ir par kvalitatīvu un dabisku alko, nevis par surogātiem, ko pardod mūsdienu lielveikalos.
Es tev visu pateicu par dabisko alkoholu. Un narkotika nenozīmē to, ka tev automātā paliek slikti. Pamats ir atkarība. Arī dabisks un kvalitatīvs alko izraisa atkarību. Un pie tirsas ar kādu mēru vai nemēru tu viņu lieto.

  +1 [+] [-]

, 2022-01-01 23:39, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Jo tiršot tu nolaidies līdz viņa paša līmenim. Jo īpaši tiršot viņa paša stilā. Ja tik ļoti gribas aizstāvēt - dari to ar leksiku, kas ir virs Nameja standarta līmeņa.
Un atkal jau tu savā elementā - lien ar savām bezjēdzīgajām pamācībām. Atradies pasaules ideāls.
Varbūt man nav jānolaižas līdz viņa līmenim, varbūt es esmu tikpat zemu, tā ka iebāz savas pamācības tur, kur saule neiespīd.

  +2 [+] [-]

, 2022-01-01 23:39, pirms 2 gadiem
Frīdis psihopāts rakstīja: Funs
Fuņa gadījumā Ivars izgāzās riktīgi, gribēja parādīt morālo krōpli, bet parādīja cienījama izskata kungu, par ko daudzi bija šokēti pozitīvajā ziņā. Atceros vēl, kā alternaīvu kāds ielika paša Ivara bildi, kontrasts noteikti nebija par labu pēdējam

  -2 [+] [-]

, 2022-01-01 23:41, pirms 2 gadiem
Frīdis psihopāts rakstīja: Un atkal jau tu savā elementā - lien ar savām bezjēdzīgajām pamācībām. Atradies pasaules ideāls.
Varbūt man nav jānolaižas līdz viņa līmenim, varbūt es esmu tikpat zemu, tā ka iebāz savas pamācības tur, kur saule neiespīd.
Ja tu esi tikpat zemu, jēga "atriebties Fuņa vārdā"? Taisnības cīnītājs atradies

     [+] [-]

, 2022-01-01 23:41, pirms 2 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Fuņa gadījumā Ivars izgāzās riktīgi, gribēja parādīt morālo krōpli, bet parādīja cienījama izskata kungu, par ko daudzi bija šokēti pozitīvajā ziņā. Atceros vēl, kā alternaīvu kāds ielika paša Ivara bildi, kontrasts noteikti nebija par labu pēdējam
Jā, es ieliku. Pēc tam gan izdzēsu. Lai gan nevajadzēja. Lielākais jautājums - kāpēc tas lops par to netika nobloķēts no šejienes.

     [+] [-]

, 2022-01-01 23:42, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Es tev visu pateicu par dabisko alkoholu. Un narkotika nenozīmē to, ka tev automātā paliek slikti. Pamats ir atkarība. Arī dabisks un kvalitatīvs alko izraisa atkarību. Un pie tirsas ar kādu mēru vai nemēru tu viņu lieto.
Ja atkarība ir bezkaitīga, tad automātiski viņa ir arī bezproblemātiska Svaiga gaisa elpošana, ūdens lietošana, ēšana arī ir atkarība un arī nepieciešamība...

  +1 [+] [-]

, 2022-01-01 23:42, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Ja tu esi tikpat zemu, jēga "atriebties Fuņa vārdā"? Taisnības cīnītājs atradies
Taisnības cīnītāju tēlo tu, ne es.

     [+] [-]

, 2022-01-01 23:45, pirms 2 gadiem
Frīdis psihopāts rakstīja: Jā, es ieliku. Pēc tam gan izdzēsu. Lai gan nevajadzēja. Lielākais jautājums - kāpēc tas lops par to netika nobloķēts no šejienes.
Priekš kam? Tu gribi lai portālā jautrība pazustu? Ja kaut kas nepatīk, tad vari Abraga stilā rīkoties, visiem demonstratīvos ignorus likt. Es tā nedaru, nevienu nebloķēju un miskastē nesviežu, lasu pēc iespējas visu, kad ir laiks un gribēšana, pēc tam anailzēju, kas ir kas...

  +1 [+] [-]

, 2022-01-01 23:48, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tu salīdzini dabisko alkoholu ar pamatvajadzībām? Nopietni? Tātad dzerot pašdzīto akniņām nekas nenotiks? Smadzeņu šūnas nenoārdās? Širmīs, kad par daudz iedzer nepazūd? Nu nevajag murgot?
Pilnam komplektam pietrūkst, kārtīga alkāna "alus jau nav alkohols"
Visi tie ķīmiskie spraiti, pepsi un kolas ir varākkārt kaitīgāki par dabisko alko un aknas degradē lielākā mērā. Smadzenes arī un atkarība no viņiem ar paradās.

     [+] [-]

, 2022-01-02 00:00, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tu salīdzini dabisko alkoholu ar pamatvajadzībām? Nopietni? Tātad dzerot pašdzīto akniņām nekas nenotiks? Smadzeņu šūnas nenoārdās? Širmīs, kad par daudz iedzer nepazūd? Nu nevajag murgot?
Pilnam komplektam pietrūkst, kārtīga alkāna "alus jau nav alkohols"
Cilvēka kopējā veselība pirmām kārtām ir atkarīga no dzīvesveida un barošanās. Ja tu, piemēram, ikdienā nodarbojies ar fizisku aktivitāti, ievēro pareizo dienas režīmu, pa dienu rukā, naktīs guli, ēd labi sabalansētu racionu, gaļa, zivs, garnīrs, vitamīni un lieto kvalitatīvo dabisko alkoholu, tad ar tevi viss ir kārtībā. Bet ja tu esi abstinents alko ziņa, taču vienlaikus mēnessērdzīgs naktstrollis interneta portālos, kurš barojas ar fāstfūda surogātiem, smēķē tabaku un masturbē pie datora, tad ir lielas problēmas

     [+] [-]

, 2022-01-02 00:01, pirms 2 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Visi tie ķīmiskie spraiti, pepsi un kolas ir varākkārt kaitīgāki par dabisko alko un aknas degradē lielākā mērā. Smadzenes arī un atkarība no viņiem ar paradās.
Precīzs viedoklis. Saldas ķīmiskas limonādes, sulas, kuras pārbaztas ar cukuru ir sliktākas par vectēva Latgales samogonku.

     [+] [-]

, 2022-01-02 00:01, pirms 2 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tad varbūt, ja reiz cilvēks grib, var šķērsot ielu pie sarkanās gaismas, braukt ar auto smagā dzērumā, pačurāt uz ielas utt. Priekš kam tad vispār ir vajadzīgi visādi noteikumi? Lai dzīvo anarhija!
Sen tādus murgus nebiju lasījis

     [+] [-]

, 2022-01-02 00:06, pirms 2 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Precīzs viedoklis. Saldas ķīmiskas limonādes, sulas, kuras pārbaztas ar cukuru ir sliktākas par vectēva Latgales samogonku.
Latgalē vispār ir šmakovka. Principā tas pats, kas krieviem samogonka, ukraiņiem gorilka, bet lettiņien vienkārši kandža Viss ir atkarīgs no procesa un pieejas, kā to mantu uztaisīt par labāku. Es personiski viņu dzenu trīs reizes, pervaču nekad nevienam nepiedāvāju, par bražku vispār nerunājot.

     [+] [-]

, 2022-01-02 00:16, pirms 2 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Latgalē vispār ir šmakovka. Principā tas pats, kas krieviem samogonka, ukraiņiem gorilka, bet lettiņien vienkārši kandža Viss ir atkarīgs no procesa un pieejas, kā to mantu uztaisīt par labāku. Es personiski viņu dzenu trīs reizes, pervaču nekad nevienam nepiedāvāju, par bražku vispār nerunājot.
Uvažuha. Labas receptes ir jāglabā noslēpuma

     [+] [-]

, 2022-01-02 00:20, pirms 2 gadiem
SteveDavis rakstīja: Sen tādus murgus nebiju lasījis
Varbūt tu vienkārši nesaprati manu ironiju?
Mēģināšu savādāk formulēt jautājumu-ja cilvēkam, tikai tāpēc, ka viņš negrib, jāļauj ignorēt vienu būtisku lietu, tad kur ir pārliecība, ka viņš nevēlēsies pārkāpt citas sabiedrībai būtiskas lietas?
Vispār jau sociāli atbildīgā sabiedrībā, kāda diemžēl nav Latvijas sabiedrības liela daļa, ir pieņemts ievērot normatīvos aktus, un nevis lepoties, ka tos pārkāpj kur vien var.

     [+] [-]

, 2022-01-02 00:25, pirms 2 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Precīzs viedoklis. Saldas ķīmiskas limonādes, sulas, kuras pārbaztas ar cukuru ir sliktākas par vectēva Latgales samogonku.
Piekrītu, ka tās saldinātās dziras nav nekas labs, bet neviens man neiestāstīs, ka jebkurš dzēriens, kurš satur alko, ir veselīgs. Vel jo vairāk, ja tas tiek ražots mājas apstākļos tirdzniecībai. Ja tavas aknas spētu runāt, tad tu no viņām dzirdētu daudz ko nepatīkamu.

     [+] [-]

, 2022-01-02 00:28, pirms 2 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Piekrītu, ka tās saldinātās dziras nav nekas labs, bet neviens man neiestāstīs, ka jebkurš dzēriens, kurš satur alko, ir veselīgs. Vel jo vairāk, ja tas tiek ražots mājas apstākļos tirdzniecībai. Ja tavas aknas spētu runāt, tad tu no viņām dzirdētu daudz ko nepatīkamu.
Tam es arī piekrītu, bet es skatījos no tāda vispārēja viedokļa, jo veikala tirgotais alkohols vispār ir zem līmeņa... Es pat nezinu, kas tas ir un vienā līmeni ar spirtu/odeklonu.

  +1 [+] [-]

, 2022-01-02 00:30, pirms 2 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Uvažuha. Labas receptes ir jāglabā noslēpuma
Kāpēc noslēpumā? Tur nugan slēpt ko nav, viss ir vienkārši un katrs to var darīt. Izņemot maģiskās mantas, tur tik tiešām šo to slēpt vajag, jo savādāk viss var traģiski beigties... Bet parastās, nemaģiskās nastoikas ir visai vienkāršas. Te galvenais ir pareizs grādu un indrigentu (produktu) balanss. Grādu ziņā man ir vairāka veida šķirnas, apmēram no 15 līdz pat 70 grādiem. Nekādā gadījumā saldās nedrīkst būt stipras, bet skābās vājas, tas ir mans princips. Tīrās, proti, ne skābās, ne saldās, ne rūgtās, man ir stroga 40%!
Tieši 40, ne 39, ne 41!
Maģiskās ne vairāk par 30%, savādāk jumts var konkrēti aizbraukt, it sevišķi, ja lieto pirmo reizi

     [+] [-]

, 2022-01-02 00:33, pirms 2 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Kāpēc noslēpumā? Tur nugan slēpt ko nav, viss ir vienkārši un katrs to var darīt. Izņemot maģiskās mantas, tur tik tiešām šo to slēpt vajag, jo savādāk viss var traģiski beigties... Bet parastās, nemaģiskās nastoikas ir visai vienkāršas. Te galvenais ir pareizs grādu un indrigentu (produktu) balanss. Grādu ziņā man ir vairāka veida šķirnas, apmēram no 15 līdz pat 70 grādiem. Nekādā gadījumā saldās nedrīkst būt stipras, bet skābās vājas, tas ir mans princips. Tīrās, proti, ne skābās, ne saldās, ne rūgtās, man ir stroga 40%!
Tieši 40, ne 39, ne 41!
Maģiskās ne vairāk par 30%, savādāk jumts var konkrēti aizbraukt, it sevišķi, ja lieto pirmo reizi
Tiešam cienīgs eksperta viedokļa komentārs bija interesanti uzzināt.

     [+] [-]

, 2022-01-02 00:35, pirms 2 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Tam es arī piekrītu, bet es skatījos no tāda vispārēja viedokļa, jo veikala tirgotais alkohols vispār ir zem līmeņa... Es pat nezinu, kas tas ir un vienā līmeni ar spirtu/odeklonu.
Tas ir tieši tas ko dažs labs te mēģina apstrīdēt, ka alko neizraisa atkarību. Cilvēkiem jau tāda līmeņa atkarība no alko, ka teš iekšā vienalga ko, lai tikai apmierinātu organisma prasību pēc spirta.
Nav jau tik traki, ka veikalos nav kvalitatīvi, ja tā var teikt, alko dzērieni, bet viņi arī attiecīgi maksā. Ar Latvijas sabiedrības pirktspēju tas ir salīdzinoši nelielai daļai pa kabatai. Līdz ar to tiek dzerti visādi draņķi.

     [+] [-]

, 2022-01-02 00:37, pirms 2 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varbūt tu vienkārši nesaprati manu ironiju?
Mēģināšu savādāk formulēt jautājumu-ja cilvēkam, tikai tāpēc, ka viņš negrib, jāļauj ignorēt vienu būtisku lietu, tad kur ir pārliecība, ka viņš nevēlēsies pārkāpt citas sabiedrībai būtiskas lietas?
Vispār jau sociāli atbildīgā sabiedrībā, kāda diemžēl nav Latvijas sabiedrības liela daļa, ir pieņemts ievērot normatīvos aktus, un nevis lepoties, ka tos pārkāpj kur vien var.
Ar kovidu viss ir vienkārši katrs ir atbildīgs par sevi un neviens cits

     [+] [-]

, 2022-01-02 00:44, pirms 2 gadiem
SteveDavis rakstīja: Ar kovidu viss ir vienkārši katrs ir atbildīgs par sevi un neviens cits
Tad jau ar braukšanu smagā dzērumā arī ir tāpat?
Ja pats nositīsies, tad atbildīgs būsi pats?
Tikai viena neliela nianse, ka abos gadījumos, arī nenēsājot masku, var paķert kādu citu līdz slimnīcā, vai pa skuju taku. Un bieži nevainīgus cilvēkus.
Kamēr viena liela daļa LV sabiedrības būs normatīvo aktu nihilisti, un nesapratīs, ka liela daļa normatīvo aktu ir ''rakstīti ar asinīm'', ceru ka saproti ko tas nozīmē, tikmēr LV nekas labs nebūs.

     [+] [-]

, 2022-01-02 00:45, pirms 2 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas ir tieši tas ko dažs labs te mēģina apstrīdēt, ka alko neizraisa atkarību. Cilvēkiem jau tāda līmeņa atkarība no alko, ka teš iekšā vienalga ko, lai tikai apmierinātu organisma prasību pēc spirta.
Nav jau tik traki, ka veikalos nav kvalitatīvi, ja tā var teikt, alko dzērieni, bet viņi arī attiecīgi maksā. Ar Latvijas sabiedrības pirktspēju tas ir salīdzinoši nelielai daļai pa kabatai. Līdz ar to tiek dzerti visādi draņķi.
Alko izraisa atkarību, bet cilvēka prāts vadās pēc emocijam, ka rezultāta viņš nekontrolē sevi un atkarība piezogās klāt nemanot.

  -1 [+] [-]

, 2022-01-02 00:46, pirms 2 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas ir tieši tas ko dažs labs te mēģina apstrīdēt, ka alko neizraisa atkarību. Cilvēkiem jau tāda līmeņa atkarība no alko, ka teš iekšā vienalga ko, lai tikai apmierinātu organisma prasību pēc spirta.
Nav jau tik traki, ka veikalos nav kvalitatīvi, ja tā var teikt, alko dzērieni, bet viņi arī attiecīgi maksā. Ar Latvijas sabiedrības pirktspēju tas ir salīdzinoši nelielai daļai pa kabatai. Līdz ar to tiek dzerti visādi draņķi.
Atradies te alko speciālists, kurš ikdienā vilkābeli lieto Veikalos un it sevišķi lielveikalos ir ļoti maz kvalitatīva alko, ļoti maz... Pēdējais, ko atceros no pirktajiem, tas bija Rēzeknē vienā bodē, koņjaks XX0.
Tā ir tik tiešām laba manta un 30 eiriki par to žēl nebija.

     [+] [-]

, 2022-01-02 00:51, pirms 2 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tad jau ar braukšanu smagā dzērumā arī ir tāpat?
Ja pats nositīsies, tad atbildīgs būsi pats?
Tikai viena neliela nianse, ka abos gadījumos, arī nenēsājot masku, var paķert kādu citu līdz slimnīcā, vai pa skuju taku. Un bieži nevainīgus cilvēkus.
Kamēr viena liela daļa LV sabiedrības būs normatīvo aktu nihilisti, un nesapratīs, ka liela daļa normatīvo aktu ir ''rakstīti ar asinīm'', ceru ka saproti ko tas nozīmē, tikmēr LV nekas labs nebūs.
Tu uzvelc masku ,tu uztaisi poti , tu ievēro higiēnu un 2 metrus ,tad tevi neviens nekur neparaus

     [+] [-]

, 2022-01-02 00:52, pirms 2 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Alko izraisa atkarību, bet cilvēka prāts vadās pēc emocijam, ka rezultāta viņš nekontrolē sevi un atkarība piezogās klāt nemanot.
Protams, kā jau jebkura atkarība.

     [+] [-]

, 2022-01-02 01:00, pirms 2 gadiem
SteveDavis rakstīja: Tu uzvelc masku ,tu uztaisi poti , tu ievēro higiēnu un 2 metrus ,tad tevi neviens nekur neparaus
Tā it kā vajadzētu būt, bet tad jāievēro vel viens nosacījums-nebāzt degunu no mājas ārā.
Tiko cilvēks dodas sabiedrībā tā uzreiz pastāv dažādi riski, jo, kā zināms, tad vakcīna īsti nepasargā no saslimšanas, bet tikai no smagas saslimšanas, ar to distances ievērošanu sabiedriskās vietās ir tā kā ir.
Tomēr mans stāsts bija par ko citu u.t.i. cik mēs esam sociāli atbildīga sabiedrība, kur sabiedrības locekļi nes atbildību par citu sabiedrības locekļu veselību un drošību, un nevis katrs ir izteikts egoists ar visām no tā izrietošām sekām.

     [+] [-]

, 2022-01-02 01:03, pirms 2 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tad jau ar braukšanu smagā dzērumā arī ir tāpat?
Ja pats nositīsies, tad atbildīgs būsi pats?
Tikai viena neliela nianse, ka abos gadījumos, arī nenēsājot masku, var paķert kādu citu līdz slimnīcā, vai pa skuju taku. Un bieži nevainīgus cilvēkus.
Kamēr viena liela daļa LV sabiedrības būs normatīvo aktu nihilisti, un nesapratīs, ka liela daļa normatīvo aktu ir ''rakstīti ar asinīm'', ceru ka saproti ko tas nozīmē, tikmēr LV nekas labs nebūs.
Ar asinīm rakstīti normatīvie akti..šito vajag pa taisno SC pērļu zelta fondā!

     [+] [-]

, 2022-01-02 01:09, pirms 2 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Protams, kā jau jebkura atkarība.
Tikai atkarībai nāk vairākas problēmas klāt (ģimenes, darbā, naudas problēmas).

     [+] [-]

, 2022-01-02 01:10, pirms 2 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Ar asinīm rakstīti normatīvie akti..šito vajag pa taisno SC pērļu zelta fondā!
Kad SC.com būs čata versija un ir iespēja redzēt savus komentārus?

     [+] [-]

, 2022-01-02 01:14, pirms 2 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Kad SC.com būs čata versija un ir iespēja redzēt savus komentārus?
Nekad

     [+] [-]

, 2022-01-02 01:15, pirms 2 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Tikai atkarībai nāk vairākas problēmas klāt (ģimenes, darbā, naudas problēmas).
Ne visām, jo piemēram smēķēšana, neizraisa tādu atkarību, kā piemēram, alkoholisms, azartspēles vai narkotikas, kad cilvēks savu atkarību dēļ ir gatavs ziedot visu. Tās visas ir smagās atkarības, kuras var tikai apārstēt, bet nekad nevar izārstēt līdz galam.

     [+] [-]

, 2022-01-02 01:19, pirms 2 gadiem
Celmiņa fanāts rakstīja: Nekad
Laiks rīkoties un jāpabaksta vadība, jo reāli šis portāls izskatās tāpat kā 2012. gadā.