Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2943, Did:0, useCase: 3

Hokeja izlases kandidātu loku papildinājuši arī Karsums un Punnenovs

Jānis Celmiņš

Hokeja izlases kandidātu loku papildinājuši arī Karsums un Punnenovs
Mārtiņš Karsums un Viesturs Koziols. Foto: LHF

Latvijas hokeja izlases kandidātu loku papildinājuši uzbrucēji Mārtiņš Karsums, Oskars Batņa un Rihards Puide, kā arī vārtsargs Ivars Punnenovs, šodien sarunā ar portālu Sportacentrs.com pastāstīja viens no izlases treneriem Raimonds Vilkoits.

Latvijas hokeja izlase pirmdien, 5. aprīlī, sāks pilnvērtīgu gatavošanos 2021. gada pasaules čempionātam, kas laika posmā no 21. maija līdz 6. jūnijam norisināsies Rīgā. Sākotnējā kandidātu sarakstā iekļauti 37 spēlētāji - četri vārtsargi, 12 aizsargi un 21 uzbrucējs. Nu viņiem pievienojušies vēl trīs uzbrucēji un vārtsargs.

Jau vēstījām, ka Mārtiņš Karsums pēc abpusējas vienošanās vēl pirms sezonas beigām atstājis Vācijas augstākās līgas klubu Krēfeldes "Pinguine", lai laicīgāk varētu sākt gatavošanos pasaules čempionātam. Nu no vārdiem Mārtiņš ķēries pie darbiem un jau vakar iesaistījies izlases treniņos.

Karsums Latvijas hokeja sabiedrībai labi zināmajai Krēfeldes komandai pievienojās sezonas gaitā un tajā aizvadīja 25 spēles, kurās guva desmit punktus (3+7), kas bija sestais labākais rādītājs komandā, kas Vācijas līgas tabulā meklējama pašā apakšgalā.

Vēl izlases kandidātu loku papildinājuši vārtsargs Ivars Punnnenovs, kurš sezonu aizvadīja Šveices spēcīgākajā hokeja līgā, kā arī divi citi uzbrucēji – Oskars Batņa (sezona Francijā), kā arī Rihards Puide (Šveices otrā līga).

Trešdien Latvijas izlases atkārtoti spēlēs ar Latvijas U18 izlasi, bet 20. un 21. aprīlī viesos pārbaudīs spēkus pret Slovākijas valstsvienību. Gatavošanās posms tiks noslēgts ar mājas spēlēm 14. un 15. maijā pret Šveici.

Latvijas izlases sastāvs

Poz.VārdsGadsKomanda
VJānis Kalniņš1991Jokerit (KHL)
VGustavs Grigals1998Alaska-Fairbanks (NCAA)
VJānis Voris2000Dinamo Rīga (KHL)
VBruno Brūveris2002HK Rīga (MHL)
VIvars Punnenovs1994Tigers (Šveice)
AKristaps Sotnieks1987Dinamo Rīga (KHL)
AKristaps Zīle1997Dinamo Rīga (KHL)
AUvis Balinskis1996Litvinov (Čehija)
AOskars Cibuļskis1988Litvinov (Čehija)
AOskars Bārtulis1987Black Wings (Austrija)
AKrišjānis Rēdlihs1981Mogo/LSPA (OHL)
ARoberts Mamčics1995Dinamo Rīga (KHL)
AErnests Ošenieks2001Dinamo Rīga (KHL)
AŅikita Mateiko2001HK Rīga (MHL)
AMiks Tumānovs2001HK Rīga (MHL)
AGvido Jansons1997Arizona State (NCAA)
AGunārs Skvorcovs1990Dinamo Rīga (KHL)
UKaspars Daugaviņš1988Vityaz (KHL)
UMiks Indrašis1990Dinamo Rīga (KHL)
ULauris Dārziņš1985Dinamo Rīga (KHL)
UAndris Džeriņš1988Dinamo Rīga (KHL)
URihards Bukarts1995Dinamo Rīga (KHL)
URoberts Bukarts1990Dinamo Rīga (KHL)
UMārtiņš Dzierkals1997Dinamo Rīga (KHL)
UJānis Švanenbergs2001Dinamo Rīga (KHL)
UGints Meija1987Black Wings (Austrija)
UDaniels Bērziņš1999Dinamo Rīga (KHL)
UNikolajs Jeļisejevs1994Dinamo Rīga (KHL)
URoberts Bļugers1998Alaska-Fairbanks (NCAA)
URaimonds Vītoliņš2002Vermont (NCAA)
URihards Marenis1993Kiruna (Zviedrija-3)
URūdolfs Polcs2001HK Rīga (MHL)
UKristaps Skrastiņš2001HK Rīga (MHL)
UGustavs Millers2001HK Rīga (MHL)
UDeniss Fjodorovs2000HK Rīga (MHL)
UDaņila Larionovs2000HK Rīga (MHL)
URenārs Krastenbergs1998Villacher (Austrija)
UDaniels Mūrnieks2002Mogo/LSPA (OHL)
UMārtiņš Karsums1986Pinguine (Vācija)
UOskars Batņa1995Anglet (Francija)
URihards Puide1997Winterthur (Šveice-2)

  +1 [+] [-]

, 2021-04-13 20:22, pirms 3 gadiem
Cik tad tos uzbrucèjus vel sauks jau 8 maiņas 24, paliks jau grūti treniņprocesam, kkas jasūta mājās, bet tiešām jautājums, kur Jevpalovs??

     [+] [-]

, 2021-04-13 20:23, pirms 3 gadiem
zata rakstīja: Jaunie, kā mēs zinam, skaitās ne tikai U-18 vecuma čaļi. Rekur Vītoliņš no NCAA, Švanenbergs no DR, un Ošenieks (trīs piemēri), kuri ir jauni U-20 vecuma čaļi (izņemot Švanenbergu), ar ļoti lielu potenciālu ja ne tagad ,tad pēc gadiem 2-3 aizbraukt uz PČ.
tie tavi 3 piemēri ir vieni no tiem, ko norādīju, kā kandidātus uz pēdējām vietām - respektīvi galīgi ne gaļu.

  +2 [+] [-]

, 2021-04-13 20:25, pirms 3 gadiem
zata rakstīja: Es pilnīgi Tev piekrītu, taču, tas par ko es runāju ir, vai tiešām ekselim un GM nav skaidras ekseļa analīzes par spēlētājiem, kuri ir kodols un tiem, kuri ir tuvakās rezerves. Jo, ja savāc septiņas pilnas maiņas ar kodola un tuvāko rezervistu sastāviem, sorry- es Puidem vēl joprojām vietu neredzētu..
Protams, var jau būt, ka kaut kas ir palicis nezināms un Puide ir Mareņa (piemēram) vai Meijas uzlabotā versija.
un tādam vienu gadu jaunākam mazajam Bļugeram redzi vietu sastāvā? kurš divu sezonu laikā NCAA ir paslidinājies 3 spēles par "konusu "?

  -1 [+] [-]

, 2021-04-13 20:25, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ne par to runa. Es pat būtu gatavs paciest tās atpakaļ-replikas, taču, kā saka, vajadzētu tikt skaidrībā. Kas ir tas, kas būs labi? Kad ņem tikai "īsto sastāvu" un dažus labākos no palikušajiem? Tādi laiki bija un neatceros baigo sajūsmu, drīzāk bija pretēji.
Aicināt visus no paplašinātā saraksta? Redz, te arī ne visi ar to ir mierā.

Protams, ka, ja mēs dzīvotu ideālā pasaulē, ja Latvijas hokejā būtu skaidra jauniešu izlašu attīstības programma, ja būtu lielās izlases programma, būtu izlases GM, mēs par šo te vispār nerunātu. Bet ir tā kā ir, tāpēc katru gadu ir stāsti par nepaņemtajiem, par daudz aicinātajiem utt.

Es gan tajā, ka kāds ir pasaukts "par daudz", t.i., vienkārši papildus spēlētājs, nevis mazāk konkurētspējīgs kadrs labāka censoņa vietā, neko traku nesaskatu.
Nu nav jau tā, ka es brēku ceļu. Parasti izpaužu neizpratni. Nu redz, es jau pāris gadus atpakaļ rakstīju, ka MANUPRĀT (lai nav lieki komentāri), ir jābūt skaidram, kas ir izlases kodols. Pieņemu, ka puslīdz tas ir skaidrs. Un tāpat ir skaidrs, kuri ir izlases tuvākie aizvietotāji, ja kāds no kodola netiek, izkrīt, slimo vai vienalga.
Tādā veidā Tu veido kodolu + papildus konkurenci un vēro labakos aizstājējus. Tādus taču mūsdienu tehnoloģiju laikmetā (pie nosacījuma, ja spēlētājs ir ASV un nav redzams ikdienā) Tu vari apskatīt un vērot cik uziet. Līdz ar to, ja kādam ir potenciāls, vai redz to, ka pēc laika varētu būt izlases materiāls, Tu vari izsaukt uz izlasi, kā sparinga partneri, lai salīdzinātu ar esošo sastāvu u.t.t. Tā jau nav raķešzinātne, bet izsaukt da jebko, kā citus gadus - Mazurs-Mago, tagad Puide - tas viss nešķiet loģiski.

     [+] [-]

, 2021-04-13 20:26, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: un tādam vienu gadu jaunākam mazajam Bļugeram redzi vietu sastāvā? kurš divu sezonu laikā NCAA ir paslidinājies 3 spēles par konusu?
Protams, ka nē. Tāpat nedomāju, ka Fjodorovs, Larionovs un vēl pāris būs nākotnes izlases materiāls. Vairāk Maslovska varianti, kuri puslīdz uzspīdēja MHL, izlasēs neko neparādija un pazuda pa Mongoliju.

  +3 [+] [-]

, 2021-04-13 20:28, pirms 3 gadiem
zata rakstīja: Es pilnīgi Tev piekrītu, taču, tas par ko es runāju ir, vai tiešām ekselim un GM nav skaidras ekseļa analīzes par spēlētājiem, kuri ir kodols un tiem, kuri ir tuvakās rezerves. Jo, ja savāc septiņas pilnas maiņas ar kodola un tuvāko rezervistu sastāviem, sorry- es Puidem vēl joprojām vietu neredzētu..
Protams, var jau būt, ka kaut kas ir palicis nezināms un Puide ir Mareņa (piemēram) vai Meijas uzlabotā versija.
Vai tevi pārsteidz tas,jo katru pavasari ir bijuši jocīgi ekseļa gājieni.Ir gan pārsteidzoši uzaicinājumi uz izlasi un tikpat jocīga dažu spēlētāju piemiršana.Nerunājot par sāgu ar Bārtuli.

     [+] [-]

, 2021-04-13 20:29, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Vai tevi pārsteidz tas,jo katru pavasari ir bijuši jocīgi ekseļa gājieni.Ir gan pārsteidzoši uzaicinājumi uz izlasi un tikpat jocīga dažu spēlētāju piemiršana.Nerunājot par sāgu ar Bārtuli.
Tāpēc rakstu, ka te vairāk ne vis Puidi heitot, bet tos ekseļus un gm , kas to izlasi veido!

  +1 [+] [-]

, 2021-04-13 20:32, pirms 3 gadiem
Tas taču jau U izlases ir redzams, kurš būs izlases materiāls un kurš nē, protams, ar izņemumiem, bet tādi ir visur.
Tas pats 90 gads - ja skatījies naktīs U spēles Kanādā (vai ASV) redzēji, ka Indrašis, Bukarts izceļas uz citu fona. Rezultāts - abi ir izlases kandidāti, par kuru vietu neviens nebrīnās. Pārsteidza negatīvajā ziņā Cinks, taču tur ir traumas un cits stāts. Tāpat negatīvi Uļeščenko un Vilkoits. Patīkami - Kalniņš, jo tad par viņu nerunāja kā potenciālo nākotnes materiālu.
97 gads. Dzierkals, Balcers, Čukste, Zīle, Rubīns - uzreiz bija skaidrs. Tas pats Tralmaks, starpcitu, arī spēcīgi izskatījās jau toreiz. Tik ar to rezultivitāti pašvaki.

Un tā var katru gadu iztirzāt, ja toreiz skatījies līdzi U spēles un puslīdz pasekoji tiem čaļiem sezonā.

     [+] [-]

, 2021-04-13 20:33, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: Tāpēc rakstu, ka te vairāk ne vis Puidi heitot, bet tos ekseļus un gm , kas to izlasi veido!
Es jau neheitoju konrketi Puidi, bet kā jau Tu mini - ekseli. Jo katru gadu tādi pigori un neviens nemācās no labajiem piemēriem, kur sagatavo izlases modeli, un rezerves, lai situācijā, kad spēlētājs X izkrīt, vieta uzreiz nāk spēlētājs Y.

     [+] [-]

, 2021-04-13 20:36, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Gaidām Gudiju Andersonu Smonu Smirnovu Ķēniņu Binduli Kuldu Bunci Freibergu Bičevski un Ābolu pārējie no Eiropas laikam ir ieradušies.
Andersons un Smons? kas knapi tiek spēlēt NLA.. tapat nav reāli tikt uz PČ

     [+] [-]

, 2021-04-13 20:38, pirms 3 gadiem
zata rakstīja: Tas taču jau U izlases ir redzams, kurš būs izlases materiāls un kurš nē, protams, ar izņemumiem, bet tādi ir visur.
Tas pats 90 gads - ja skatījies naktīs U spēles Kanādā (vai ASV) redzēji, ka Indrašis, Bukarts izceļas uz citu fona. Rezultāts - abi ir izlases kandidāti, par kuru vietu neviens nebrīnās. Pārsteidza negatīvajā ziņā Cinks, taču tur ir traumas un cits stāts. Tāpat negatīvi Uļeščenko un Vilkoits. Patīkami - Kalniņš, jo tad par viņu nerunāja kā potenciālo nākotnes materiālu.
97 gads. Dzierkals, Balcers, Čukste, Zīle, Rubīns - uzreiz bija skaidrs. Tas pats Tralmaks, starpcitu, arī spēcīgi izskatījās jau toreiz. Tik ar to rezultivitāti pašvaki.

Un tā var katru gadu iztirzāt, ja toreiz skatījies līdzi U spēles un puslīdz pasekoji tiem čaļiem sezonā.
Vēl jau ir 1 faktors, ko visi piemirst. Ķīmija, kolektīvs. Reizēm varbūt labāk ir paņemt, kādu puskapeiku švakāku, bet, kas uzlabo komandas ķīmiju. Vienkārši sakot - ne vienmēr variants savākt visus uz papīra labākos ir labākais variants.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-13 20:48, pirms 3 gadiem
zata rakstīja: Nu nav jau tā, ka es brēku ceļu. Parasti izpaužu neizpratni. Nu redz, es jau pāris gadus atpakaļ rakstīju, ka MANUPRĀT (lai nav lieki komentāri), ir jābūt skaidram, kas ir izlases kodols. Pieņemu, ka puslīdz tas ir skaidrs. Un tāpat ir skaidrs, kuri ir izlases tuvākie aizvietotāji, ja kāds no kodola netiek, izkrīt, slimo vai vienalga.
Tādā veidā Tu veido kodolu + papildus konkurenci un vēro labakos aizstājējus. Tādus taču mūsdienu tehnoloģiju laikmetā (pie nosacījuma, ja spēlētājs ir ASV un nav redzams ikdienā) Tu vari apskatīt un vērot cik uziet. Līdz ar to, ja kādam ir potenciāls, vai redz to, ka pēc laika varētu būt izlases materiāls, Tu vari izsaukt uz izlasi, kā sparinga partneri, lai salīdzinātu ar esošo sastāvu u.t.t. Tā jau nav raķešzinātne, bet izsaukt da jebko, kā citus gadus - Mazurs-Mago, tagad Puide - tas viss nešķiet loģiski.
Kopumā - jā, bet ne vienmēr.

Ja mēs abstrahējamies no konkrētām personālijām, tad tādi tālie rezervisti tiek ņemti tikai tāpēc, lai reālajiem kandidātiem, kas sāk nometni agri, varētu nodrošināt normālu treniņprocesu. Pie reizes, viņi tiek skatīti izlašu (lielās, otrās, klubu - šķiet, pašlaik dažādos turnīros figurē 3 formāti) kontekstā, jo, lai vai tehnika un internets, taču klubos to hokejistu ampluā atšķiras no tā kas viņi var būt izlasē.

Mūsu NHL kadru piemērs ir ļoti labs. Protams, Šveices otrā līga ir cits stāsts, bet tomēr - nav slikti apskatīt kadrus vietējā konkurencē, uz vietas.

Es tagad nefantazēšu par to, ka ļoti bieži šādi tālie rezervisti tiek izmantoti reālos sparingos, t.i., kopē potenciālos pretiniekus, jo nez vai pie mums tas ir tādā līmenī, bet - kāpēc ne?

Turklāt, ir piemēri, kad nosacītie "konusi" izrādās, ka nav nekādi "konusi" un tiek komandā. Kaut vai kā lomas spēlētāji. Vai, piemēram, Jass bija kaut kāds baigais izlases prospekts pirms debijas PČ (un nebija arī U-izlasēs)?

Es saprastu, ja tiek paņemts X uz Y rēķina un tad ir lielā cepšanās. Jā, ok. Taču te neviens netiek bīdīts prom no izlases, bet vienkārši paņemts vairāk spēlētāju.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-13 20:50, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: 24-gadīgs = jaunais??? Nākamais mūžīgi perspektīvais Meija?
Meija pelnīti bija stabils izlases kadrs

  +1 [+] [-]

, 2021-04-13 20:51, pirms 3 gadiem
Ko Jūs piesienaties Puidei? Par daudz spēlētāju paņem - slikti, kādu nepaņem - čīkst, ka nepaņēma. Šis ir labākais risinājums, ka paņem arī treniņu gaļu. Kad bija slikti ar spēlētājiem tad pat uz PČ ņēmām spēlētājus no šīs līgas - brāļi Širokovi

  +1 [+] [-]

, 2021-04-13 20:52, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Da h ar to puidi, vot tiešām kāpēc jevpalovs nav
Ja nav trauma, būtu jāapskatās vismaz
vienmēr būs kāpēc šo, bet ne šo.
nu cik var?

  +5 [+] [-]

, 2021-04-13 20:59, pirms 3 gadiem
Pa diogonāli parlasot - ir atbraucis Puide un onkas jau plēš matus, treniņproces sajāts, nometne pakaļā un gaidāms liels kauns, negods, izgāšanās un protams, pats galvenais bē grupa!

     [+] [-]

, 2021-04-13 21:01, pirms 3 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Ko Jūs piesienaties Puidei? Par daudz spēlētāju paņem - slikti, kādu nepaņem - čīkst, ka nepaņēma. Šis ir labākais risinājums, ka paņem arī treniņu gaļu. Kad bija slikti ar spēlētājiem tad pat uz PČ ņēmām spēlētājus no šīs līgas - brāļi Širokovi
kas tas par izlases sastāva rakstu bez šitā

     [+] [-]

, 2021-04-13 21:02, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: Pa diogonāli parlasot - ir atbraucis Puide un onkas jau plēš matus, treniņproces sajāts, nometne pakaļā un gaidāms liels kauns, negods, izgāšanās un protams, pats galvenais bē grupa!
Un vēl saka, ka Puide izlases kontekstā ir non-factor!

  +1 [+] [-]

, 2021-04-13 21:02, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: kas tas par izlases sastāva rakstu bez šitā
Vienkārši heito heitošanas pēc
Tā ir ka sievas nedod , raksta tad visāda glupības

  +1 [+] [-]

, 2021-04-13 21:06, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Mākslīgs, jo tev tur jātiek ar savām spējām nevis "jo tu esi no OHL". Un var strīdēties, kas ir labāks līmenis SL vai OHL. Es sliektos uz pirmo. Nu un ko paņemsi - tie jaunie, kam tā varētu būt motivācija, lielākoties dosies uz u-18. No tiem, kas paliek Latvijā, Piemēram, gribētos, lai gaisu iedod apostīt Lazdiņam, kas PO rāda brīnumus.
a kurš tad šeit ir iekļauts "pēc savām spējām"??? Puide?

     [+] [-]

, 2021-04-13 21:09, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Un vēl saka, ka Puide izlases kontekstā ir non-factor!
Cik sapratu, komplektā ar Jevpalova neuzaicināšanu vienkārši bēdu ieleja!

     [+] [-]

, 2021-04-13 21:10, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: vienmēr būs kāpēc šo, bet ne šo.
nu cik var?
Ko var?
Nav tas gadījums
Nav paņemts salīdzinoši rezultatīvs spēlētājs, ar labiem auguma un masas parametriem
Ar ahl pieredzi
Loģisks jautājums!

     [+] [-]

, 2021-04-13 21:13, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: Meija pelnīti bija stabils izlases kadrs
Te nebija stāsts par Meiju, bet gan vienu baru tupu hokeja "ekspertu", kas Meiju par perspektīvo uzskaīja vēl 28 gadu vecumā...
Pašām Meijam - visu cieņu!

  -1 [+] [-]

, 2021-04-13 21:17, pirms 3 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Ko Jūs piesienaties Puidei? Par daudz spēlētāju paņem - slikti, kādu nepaņem - čīkst, ka nepaņēma. Šis ir labākais risinājums, ka paņem arī treniņu gaļu. Kad bija slikti ar spēlētājiem tad pat uz PČ ņēmām spēlētājus no šīs līgas - brāļi Širokovi
Puidei? Riharda Puides mammai vai māsai?

Stāsts jau nav par Puidi personīgi, bet gan par tās "gaļas" izvēli... Zini, tas sāk "ost" (smirdēt) pēc blata sistēmas - moš Ekselis sācis vietas treniņnometnē tirgot?

  +1 [+] [-]

, 2021-04-13 21:18, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Ko var?
Nav tas gadījums
Nav paņemts salīdzinoši rezultatīvs spēlētājs, ar labiem auguma un masas parametriem
Ar ahl pieredzi
Loģisks jautājums!
domāju, viņs uzpeldēs pēc OS, kad vecie aizies, ja vēl pats spēlēs kā tagad. ir tāda lieta kā mikroklimats, ne tikai kilogrami, punkti un āhāelu pieredzes

     [+] [-]

, 2021-04-13 21:18, pirms 3 gadiem
Bobikam septītā spēle
Ja zaudē, 18, 19 datumā būs te
Tad arī varēs vētīt pats graudus no pelavām

     [+] [-]

, 2021-04-13 21:19, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: domāju, viņs uzpeldēs pēc OS, kad vecie aizies, ja vēl pats spēlēs kā tagad. ir tāda lieta kā mikroklimats, ne tikai kilogrami, punkti un āhāelu pieredzes
Tu domā to rd laika konfliktu?

  +1 [+] [-]

, 2021-04-13 21:22, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Tu domā to rd laika konfliktu?
ģedi jau apm tie paši vien ir

  +1 [+] [-]

, 2021-04-13 21:22, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: ģedi jau apm tie paši vien ir
Vienīgi ja tā

  -3 [+] [-]

, 2021-04-13 21:37, pirms 3 gadiem
Fascinē šitie deģenerāti, kuri atrod vecu tēzi un mauj - kurā vietā diskusija plašumā aizgājusi par “kāpēc šo, nevis šo” un “kāpēc tas, nevis tas”?? Te ir normāla saruna par to, kādā veidā izlases menidžments nodrošina kvalitatīvus sparinga partnerus un tuvāko rezervju pārbaudīšanu.. te nav runa par nevienu konkrēti.. Bans’am sūdīga diena darbā, laikam

  -2 [+] [-]

, 2021-04-13 21:39, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: Cik sapratu, komplektā ar Jevpalova neuzaicināšanu vienkārši bēdu ieleja!
Jevpalovs un Puide - divi Titāni uz kuriem turas viss Latvijas hokejs.

     [+] [-]

, 2021-04-13 21:49, pirms 3 gadiem
zata rakstīja: Fascinē šitie deģenerāti, kuri atrod vecu tēzi un mauj - kurā vietā diskusija plašumā aizgājusi par “kāpēc šo, nevis šo” un “kāpēc tas, nevis tas”?? Te ir normāla saruna par to, kādā veidā izlases menidžments nodrošina kvalitatīvus sparinga partnerus un tuvāko rezervju pārbaudīšanu.. te nav runa par nevienu konkrēti.. Bans’am sūdīga diena darbā, laikam
āpsi, tu tak vari turpināt šo briesmīgi aizraujošo sarunu ar pinkšķi par to kā Puide tika nometnē. tev kāds sit pa nagiem? tu aptaurētais dolbajobs, pats iemācies diskutēt un tad citus māci

  +1 [+] [-]

, 2021-04-13 21:52, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: Puidei? Riharda Puides mammai vai māsai?

Stāsts jau nav par Puidi personīgi, bet gan par tās "gaļas" izvēli... Zini, tas sāk "ost" (smirdēt) pēc blata sistēmas - moš Ekselis sācis vietas treniņnometnē tirgot?
Nu ja izlasi vadītu Miļuns tad jautājumi būtu lieki, bet es domāju, ka tev nevajag ieciklēties uz šī spēlētāja klātbūtni izlases treniņnometnē, tad jau visus mhl kapļus var sūtīt prom.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-13 21:53, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: ģedi jau apm tie paši vien ir
Ir visi , izņemot Jerofejevu.

  +2 [+] [-]

, 2021-04-13 22:02, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: āpsi, tu tak vari turpināt šo briesmīgi aizraujošo sarunu ar pinkšķi par to kā Puide tika nometnē. tev kāds sit pa nagiem? tu aptaurētais dolbajobs, pats iemācies diskutēt un tad citus māci
sūdīga diena darbā