Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2943, Did:0, useCase: 3

Balcers nespēlēs PČ, Merzļikina nebūs arī olimpiskajā kvalifikācijā

Agris Suveizda

Balcers nespēlēs PČ, Merzļikina nebūs arī olimpiskajā kvalifikācijā
Rūdolfs Balcers. Foto: AP/Scanpix

Nacionālās hokeja līgas komandas Sanhosē "Sharks" uzbrucējs Rūdolfs Balcers informējis Latvijas Hokeja federāciju par lēmumu nepiedalīties šā gada pasaules čempionātā.

Sanhosē "Sharks" naktī uz ceturtdienu aizvadīs pēdējo spēli Nacionālās hokeja līgas sezonā, tomēr 2018. un 2019. gada pasaules čempionātu dalībnieks Balcers šoreiz valstsvienībai nepalīdzēs. "Vēl šorīt runāju ar Balceru, un viņš sacīja, ka šogad nebūs. Viņam ir pleca savainojums, kuru vēlas izārstēt, un viņam arī nav līguma uz nākamo sezonu," preses konferencē atklāja federācijas ģenerālsekretārs Viesturs Koziols. Savukārt vārtsarga Matīsa Kivlenieka un aizsargu Jāņa Jaka un Kristiāna Rubīna pievienošanās gaidāma 15. maijā.

Jau iepriekš bija zināms, ka pasaules čempionātā nespēlēs Kolumbusas "Blue Jackets" vārtsargs Elvis Merzļins. Federācijas ģenerālsekretārs piebilda, ka Merzļikina nebūs arī olimpiskajā kvalifikācijā: "Olimpiskā kvalifikācija notiks augusta beigās, bet viņa ģimenes pieaugums gaidāms septembra sākumā. Viņš pagaidām ir vienīgais, kura noteikti nebūs olimpiskajā kvalifikācijā." Savukārt par Pitsburgas "Penguins" uzbrucēju Teodoru Bļugeru izlases galvenais treneris Bobs Hārtlijs sacīja, ka vispirms jāskatās, kā "Penguins" klāsies Stenlija kausa pirmajā kārtā: "Kā zināt, koronavīrusa protokola dēļ pēc ielidošanas viņš nedrīkstēs spēlēt vēl piecas dienas, tādēļ mūsu lēmumu ļoti ietekmēs matemātika."

Balcers pandēmijas sezonu sāka īrē Norvēģijā, Stavangeras "Oilers" 10 spēlēs sakrājot 15 (7+8) punktus, bet Nacionālajā hokeja līgā viņš, no Otavas "Senators" atgriezies Sanhosē "Sharks", 40 spēlēs ir atzīmējies ar 17 (8+9) punktiem, 16 soda minūtēm un negatīvu lietderību -5. Divos pasaules čempionātos Balcers aizvadījis 15 spēles, sakrājot 15 (5+10) punktus un negatīvu lietderību -5.

Pašlaik kandidātu saraksta ir iekļauti četri vārtsargi, desmit aizsargi un septiņpadsmit uzbrucēji jeb kopumā trīsdesmit viens spēlētājs – šogad pasaules čempionāta pieteikums tiks paplašināts no 25 līdz 28 hokejistiem.

Latvijas izlases pārbaudes spēles pirms PČ

DatumsSpēleRez.
9.04.Latvija - Latvija U186:1
14.04.Latvija - Latvija U186:1
20.04.Slovākija - Latvija1:2 P
21.04.Slovākija - Latvija1:0 P
14.05.Latvija - Šveice-
15.05.Latvija - Šveice-

Latvijas izlases kandidāti

Vārtsargi (4)

SpēlētājsVecKlubsS%RipasS%Ripas
Jānis Kalniņš29Jokerit (KHL)3291.3%2.513180.0%8.51
Ivars Punnenovs26Tigers (Šveice)3890.8%3.382187.1%4.53
Matīss Kivlenieks24Blue Jackets (NHL)290.1%3.4010
Gustavs Grigals22Alaska-Fairbanks (NCAA)10

Aizsargi (10)

SpēlētājsVecKlubsSV+PPti+/-SV+PPti+/-
Kristaps Sotnieks34Dinamo Rīga (KHL)260+44-1211762+1517-14
Oskars Cibuļskis33Litvinov (Čehija)454+48+67492+1012-10
Artūrs Kulda32Ice Tigers (Vācija)331+1718-76335+49-2
Ralfs Freibergs30*Kometa/Ocelari (Čehija)442+1214+105340+55-5
Gunārs Skvorcovs31Dinamo Rīga (KHL)360+44-113201+01-6
Uvis Balinskis24Litvinov (Čehija)485+121703191+45-2
Jānis Jaks25Condors (AHL)202+46+33102+02+1
Kristaps Zīle23Dinamo Rīga (KHL)442+57-92150+00-2
Kristiāns Rubīns23Marlies (AHL)201+23-2181+12+1
Roberts Mamčics26Dinamo Rīga (KHL)431+56-8

*vecums norādīts čempionāta atklāšanas dienā 21. maijā

Uzbrucēji (17)

SpēlētājsVecKlubsSV+PPti+/-SV+PPti+/-
Miķelis Rēdlihs36Olimp/Venta 200294+1115127111+1930-4
Gints Meija33Black Wings (Austrija)113+14+19607+815-5
Andris Džeriņš33Dinamo Rīga (KHL)162+46-29589+1726-8
Kaspars Daugaviņš33*Vityaz (KHL)5817+3249+395616+1733+3
Lauris Dārziņš36Dinamo Rīga (KHL)417+1623-1395522+1436-6
Miks Indrašis30Dinamo Rīga (KHL)4916+2339-1385511+1728-11
Ronalds Ķēniņš30Lausanne (Šveice)519+2635+128536+1016-15
Roberts Bukarts30Dinamo Rīga (KHL)389+918-1374510+10200
Rodrigo Ābols25Orebro (Zviedrija)4720+1535+64242+57-6
Mārtiņš Karsums35Pinguine (Vācija)253+710-214175+813+12
Rihards Bukarts25Dinamo Rīga (KHL)3311+617-103221+89-4
Māris Bičevskis29Mlada Boleslav (Čehija)526+1117+83181+12-2
Rihards Marenis28Kiruna (Zviedrija-3)3110+1626+7172+02+3
Oskars Batņa26Anglet (Francija)229+918-1170+00+1
Mārtiņš Dzierkals24Dinamo Rīga (KHL)5210+1424-18170+000
Daniels Bērziņš22Dinamo Rīga (KHL)452+24-6
Renārs Krastenbergs22Villach (Austrija)124+59-1

*vecums norādīts čempionāta atklāšanas dienā 21. maijā

  +7 [+] [-]

, 2021-05-11 14:12, pirms 4 gadiem
Gan jau vēl paspēs izspēlēties izlasē. Tagad nav ko dauzīties pa visādiem burbuļiem .

  +5 [+] [-]

, 2021-05-11 14:16, pirms 4 gadiem
Nu sūdī..gi nu!!!

     [+] [-]

, 2021-05-11 14:16, pirms 4 gadiem
Mikstais

 +24 [+] [-]

, 2021-05-11 14:19, pirms 4 gadiem
Man tikai aug cieņa pret Bļugeru, kurš vienmēr raujas palīgā izlasei kad vien var, pat ja nav līguma uz nākamo gadu. Latvijas overall labākais hokejists!

  +2 [+] [-]

, 2021-05-11 14:21, pirms 4 gadiem
Nav līgums, brauc uz čempi un pacel savu vērtību, mūsdienās trausli tie hokejistiņi palikuši

 +11 [+] [-]

, 2021-05-11 14:21, pirms 4 gadiem
Katram pašam jāpieņem lēmums. Balcers izlēma nespēlēt. Mēs kā hokeja līdzjutēji fanosim par tiem, kas spēlēs.

  +7 [+] [-]

, 2021-05-11 14:21, pirms 4 gadiem
Dzimmiy rakstīja: Nav līgums, brauc uz čempi un pacel savu vērtību, mūsdienās trausli tie hokejistiņi palikuši
Brauc uz čempi, pacel savu vētību!! OK Lai jau tā būtu!

 +10 [+] [-]

, 2021-05-11 14:22, pirms 4 gadiem
Dzimmiy rakstīja: Nav līgums, brauc uz čempi un pacel savu vērtību, mūsdienās trausli tie hokejistiņi palikuši
7/8 PČ spēles pacels spēlētāja vērtību NHL skautu acīs? Čalis jau labu laiku spēlē ZA. Visu par viņu jau zina

  +9 [+] [-]

, 2021-05-11 14:23, pirms 4 gadiem
Žēl, bet jāskatās, cik nopietna trauma tā ir.. Vai ir jēga atbraukt uz čempi, nospēlēt divas spēles un izkrist no sastāva traumas dēļ? Tad labāk atdodam šo vietu kādam veselam spēlētājam un gaidīsim nākošo čempi..
Protams, ļoti gribējās redzēt maiņu Balcers-Ābols-Ķēniņš, bet Laurim arī nav nekādas vainas un izlasē vienmēr ir rādījis labu sniegumu.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-11 14:24, pirms 4 gadiem
Izskatās, ka visus Latvijas NHL spēlētājus vienā komandā redzēsim vien OS hokeja turnīrā. Ja NHL ļaus saviem spēlētājiem piedalīties.

  +8 [+] [-]

, 2021-05-11 14:24, pirms 4 gadiem
Pie Boba domāju esošie spēlētāji arī labāk spēles nekā sezonā! Viņš ir liels motīva tors un labs treneris

  +6 [+] [-]

, 2021-05-11 14:26, pirms 4 gadiem
Atlantique rakstīja: Izskatās, ka visus Latvijas NHL spēlētājus vienā komandā redzēsim vien OS hokeja turnīrā. Ja NHL ļaus saviem spēlētājiem piedalīties.
OS principā ir vienīgais turnīrs , kur var savākt visus labākos! ( pie diviem nosacījumiem - NHL piedalās un nav traumu)
PČ nekad tas nebija un nebūs. krīt ārā ne tikai ZA, bet arī eiropieši tāpat...

     [+] [-]

, 2021-05-11 14:27, pirms 4 gadiem
Parasti jau hokejisti, kuri pietiekami ilgi spēlējuši izlasē paņem pauzi, tas saprotami, bet šito nesaprotu, čempionāts Rīgā, nekādas nopietnas traumas nav, kārtējais, kura vietā lēmumu pieņem aģents, nav sava Es..

  +2 [+] [-]

, 2021-05-11 14:33, pirms 4 gadiem
jeepis59 rakstīja: Parasti jau hokejisti, kuri pietiekami ilgi spēlējuši izlasē paņem pauzi, tas saprotami, bet šito nesaprotu, čempionāts Rīgā, nekādas nopietnas traumas nav, kārtējais, kura vietā lēmumu pieņem aģents, nav sava Es..
Tu esi viņa arsts lai zinātu cik nopietna ir viņa trauma?

  +3 [+] [-]

, 2021-05-11 14:33, pirms 4 gadiem
no teksta sapratu , ka čarterī no ZA vairs tik 3 braucēji palikuši.
Kivlenieks, Rubīns un Jaks.
cik atlidos? 1 -2-3?

  +2 [+] [-]

, 2021-05-11 14:33, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: OS principā ir vienīgais turnīrs , kur var savākt visus labākos! ( pie diviem nosacījumiem - NHL piedalās un nav traumu)
PČ nekad tas nebija un nebūs. krīt ārā ne tikai ZA, bet arī eiropieši tāpat...
Pēdējais PČ sākās ap to laiku, kad Stenlija kausā jau sākās konferenču fināli. No Latvijas izlases skata punkta, teorētiski, var salasīt visus mūsējos NHL spēlētājus (Pieņemot, ka neviena latvieša komanda netiek līdz konferenču fināliem un kāds nav traumējies). Bet realitāte ir tāda, kāda tā ir.

  +6 [+] [-]

, 2021-05-11 14:34, pirms 4 gadiem
Elvis Merzļikins arī prognozējami, ja tagad nav tad nebūs arī uz OS kvalifikācija arī oficāli pateica!

 +11 [+] [-]

, 2021-05-11 14:35, pirms 4 gadiem
Dzimmiy rakstīja: Nav līgums, brauc uz čempi un pacel savu vērtību, mūsdienās trausli tie hokejistiņi palikuši
Gandrīz pilna sezona NHL, bet vērtību pacels pāris spēles Pasaules čempionātā

  +4 [+] [-]

, 2021-05-11 14:36, pirms 4 gadiem
Viena vira zaudejums, ir citam iespeja. Pienema lemumu un viss, naks cits vietaa, kas var izshaut. Latvijai jau taa ir majnieku prieksrocibas un bus kopuma speciga izlase.

Ari tie kuri parmet Balceram, janjem veraa, ka uz speles tiek likts liels kontrakts ap 1 miljonu, kad bus vina nakamais ligums sharks un butu stulbi pazaudet miljonu dazu spelu del. No malas viegli spriest, kad pashi nav tada situacijaa

  -1 [+] [-]

, 2021-05-11 14:37, pirms 4 gadiem
Nujaa, kaudze ar nabadziniem, NHL spelet var, pasaules cempi ne.

  +6 [+] [-]

, 2021-05-11 14:38, pirms 4 gadiem
Zaipi
Slēpts komentārs: gaisma2

  +4 [+] [-]

, 2021-05-11 14:41, pirms 4 gadiem
Patiešām žēl, Ķēniņs-Ābols-Balceris maiņa bija dikti laba iepriekš un pirmie 2 ir ļoti labā formā, nu neko.

     [+] [-]

, 2021-05-11 14:41, pirms 4 gadiem
Atļaušos pazīlēt virknējumus:

Dārziņš-Abols-Kenins
Ro.Bukarts-Dzera-Daugava
Karsums-Indra-Mikelis
Ri.Bukarts-Bicevskis-Dzierkals + Marenis-Batna-Krastenbergs

Freibergs-Balinskis
Cibulskis-Rubins
Kulda-Zile
Jaks-Sotnieks + Mamčics

Janka-Ivars-Matiss

Iespējams pieteiks sākumam 27 spēlētājus
iespe

  +4 [+] [-]

, 2021-05-11 14:42, pirms 4 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Zaipi
nemīz! spēlēt ir kam , tagad uzbrukumā toties ir visi labākie eiropieši! protams bez NHL uzbrucējiem jauda būs mazāka, bet uzdevumus ar iekļūšanu PO vajag izpildīt arī šiem!

     [+] [-]

, 2021-05-11 14:42, pirms 4 gadiem
es zinu labāk rakstīja: Viena vira zaudejums, ir citam iespeja. Pienema lemumu un viss, naks cits vietaa, kas var izshaut. Latvijai jau taa ir majnieku prieksrocibas un bus kopuma speciga izlase.

Ari tie kuri parmet Balceram, janjem veraa, ka uz speles tiek likts liels kontrakts ap 1 miljonu, kad bus vina nakamais ligums sharks un butu stulbi pazaudet miljonu dazu spelu del. No malas viegli spriest, kad pashi nav tada situacijaa
un
Jā viņš var to pazaudēt atsakotiesno čempja??? Vai "plecs" netraucēs noslēgt līgumu? Vaii NHL izvirza savus noteikumus??? Vai arī parāda savu attieksmi pret valsti, komandu? Sūda būšana.

  +5 [+] [-]

, 2021-05-11 14:44, pirms 4 gadiem
Nu žēl, ka tā par Balceru, bet saprast var - džekam priekšā dikti svarīga vasara, visticamāk slēgs 1,5-1,8 miljona robežās līgumu uz diviem gadiem.

Jo šarki nav ieinteresēti dod vairāk naudas, kamēr Rūdis nav apliecinājis pa īstam sevi, un Balcers nav gatavs slēgt ilgtermiņa līgumu par 1.5 milj naudu

  +2 [+] [-]

, 2021-05-11 14:45, pirms 4 gadiem
Vot kam pa īstam vajag mīzt, tad krieviem, šiem vārtos galīgi nav kam stāvēt visiem NHL krieveļiem aizliedza spēlēt

  -1 [+] [-]

, 2021-05-11 14:45, pirms 4 gadiem
Pareizs lēmums Merezļikinam! Ģimene un veselība ir svarīgāka, nevis ripas ķeršana maskā!

     [+] [-]

, 2021-05-11 14:47, pirms 4 gadiem
Daugaviņš noārdīsies, tas būs viņa čempis

     [+] [-]

, 2021-05-11 14:48, pirms 4 gadiem
gaisma2 rakstīja: un
Jā viņš var to pazaudēt atsakotiesno čempja??? Vai "plecs" netraucēs noslēgt līgumu? Vaii NHL izvirza savus noteikumus??? Vai arī parāda savu attieksmi pret valsti, komandu? Sūda būšana.
Patrioti jūs. Varu saderēt, ka pa 10000 eur gatavi pat savu māti, kur nu vēl valsti nodot būtu.
Spēlētājam ir trauma, kas jāizarstē. Priekšā vēl jāparaksta līģums par ļimaku+. Čempī absolūti nekādu vērtību sev nepacels neviena acīs, jo visiem viss ir zināms, kas ir Balcers. Te neiet runa par patriotismu, bet par savu veselību un nākotni. Nav šaubu, ka, ja būtu vesels, tad brauktu ar vai bez līguma.

  +4 [+] [-]

, 2021-05-11 14:52, pirms 4 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Atļaušos pazīlēt virknējumus:
Karsums-Indra-Mikelis
Indra tak nav centrs. Mani vairāk intriģē Boba teiktais, ka attiecībā uz sastāvu "būs jāpieņem grūti lēmumi". Pieņemu, ka vismaz viens no bijušajiem izlases spices čaļiem čempī nespēlēs. Iespējams, tas būs Miķelis, kam sezona ne visai, vai Karsums, kam pat puse sezonas nebija.
Par Balceru baigi žēl.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-11 14:53, pirms 4 gadiem
te presene , no kurienes skribilē info:

https://sports.tvnet.lv/7245226/inf...
Slēpts komentārs: Ontario

  +4 [+] [-]

, 2021-05-11 14:55, pirms 4 gadiem
profesorsk rakstīja: Patrioti jūs. Varu saderēt, ka pa 10000 eur gatavi pat savu māti, kur nu vēl valsti nodot būtu.
Spēlētājam ir trauma, kas jāizarstē. Priekšā vēl jāparaksta līģums par ļimaku+. Čempī absolūti nekādu vērtību sev nepacels neviena acīs, jo visiem viss ir zināms, kas ir Balcers. Te neiet runa par patriotismu, bet par savu veselību un nākotni. Nav šaubu, ka, ja būtu vesels, tad brauktu ar vai bez līguma.
Ja, traka trauma ar kuru var NHL spelet vai ne ? Nav playoff laiks, neviens neies spelet ar smagu traumu. Nez vai ir daudz tadu speletaju pec sezonas, kuriem nav kadas mazakas traumas.
Slēpts komentārs: Ontario

  +3 [+] [-]

, 2021-05-11 15:07, pirms 4 gadiem
NorchaN rakstīja: Tu esi viņa arsts lai zinātu cik nopietna ir viņa trauma?
Tu esi viņa aģents vai advokāts, ja jau nospēlēja līdz sezonas beigām tad nopietnas traumas nav, vienkārši tāds pats mīkstais kā tu..

  +2 [+] [-]

, 2021-05-11 15:09, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: no teksta sapratu , ka čarterī no ZA vairs tik 3 braucēji palikuši.
Kivlenieks, Rubīns un Jaks.
cik atlidos? 1 -2-3?
Šādi turpinot LHF dabūs vēl visas 5 vietas čārterī tirgot nost.

  +3 [+] [-]

, 2021-05-11 15:13, pirms 4 gadiem
backstab rakstīja: Šādi turpinot LHF dabūs vēl visas 5 vietas čārterī tirgot nost.
viss iespējams!
Kivlenieks ok, visdrīzāk būs! tur man saprotams un diezgan reāli.
Jaks ar iespējams saprotu, pofig tas AHL un pietiek pērties. ģinamo riga!
visvairāk izbrīnīts par Rubīnu. vai tiešām bija pirms tam jēga plēsties pa joberlīgām un nonākot NHL tuvumā to visu satirst aizbraucot uz PČ!

  +3 [+] [-]

, 2021-05-11 15:14, pirms 4 gadiem
Puče jau Hattrick teica, ka ja nebūs brīnumu un 3 dienu laikā neparakstīs jaunu līgumu, tad Balcers nebūs. Tas pats stāsts, kas ar Girgensonu pirms vairākiem gadiem.
Gribējās jau protams redzēt izlasē, bet ja tu neesi tāds stabils NHL kadrs un līgums vēl aģentam ir jāizsit, tad labāk lai tiek ar to galā. Izlasē vēl uzspēlēs.

  +3 [+] [-]

, 2021-05-11 15:14, pirms 4 gadiem
Nekādu jaunumu
Viss jau sen izrunāts un saprotams

  +2 [+] [-]

, 2021-05-11 15:15, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: Nekādu jaunumu
Viss jau sen izrunāts un saprotams
tagad gaidam čarteri ar jaunumiem un protams divas pārbaudenes ar sieriem!

  +4 [+] [-]

, 2021-05-11 15:16, pirms 4 gadiem
VapeNation rakstīja: Gandrīz pilna sezona NHL, bet vērtību pacels pāris spēles Pasaules čempionātā
Tikai pč pa īstam parāda, vai ir hokejs krūtīs

  +3 [+] [-]

, 2021-05-11 15:17, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: tagad gaidam čarteri ar jaunumiem un protams divas pārbaudenes ar sieriem!
Par to rubinu
Mož uz rd mērķē?
Jo izskatās, ka dedzina tiltus

     [+] [-]

, 2021-05-11 15:19, pirms 4 gadiem
Ontario rakstīja: Musu NHL pateioti Balcers & Merzlikins. Agrak izlase dzeki ar traumam mauca tas pats Masalskis, Irbe vienmer ravas uz izlasi.... a sitie klauni, viniem poh... tik interese nauda & vecenes.
Tak Zirgs arī tāds. Tagad ok - trauma, bet aizpērn bija baigais ''biznesa lēmums'' jo bija bez kontrakta, pirms tam arī kaut kādas pseidotraumas dēļ bija atteicis. Bļugeram gan ir Irbes un Masaļska gēni izlases kontekstā

  +3 [+] [-]

, 2021-05-11 15:19, pirms 4 gadiem
Var jau saprast gan vienu, gan otru. Bet... Irbem, Znarokam un gandrīz visiem citiem to laiku spēlētājiem attieksme pret izlasi bija savādāka!

  +2 [+] [-]

, 2021-05-11 15:23, pirms 4 gadiem
Tā jau nodomāju ka nebūs, ieraugot ka Dārzs pie Ābola un Ķēniņa ielikts.

  +3 [+] [-]

, 2021-05-11 15:24, pirms 4 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Vot kam pa īstam vajag mīzt, tad krieviem, šiem vārtos galīgi nav kam stāvēt visiem NHL krieveļiem aizliedza spēlēt
kas aizliedza?

  +4 [+] [-]

, 2021-05-11 15:27, pirms 4 gadiem
Vel jautajums, labi ja ir Kivlenieks, jo sobrid ir tris lidzvertigi vartsargi, varbut bus tikai nervozitate.
Reals ieguvums tikai Rubins no ZA.
Laikam bus visvecaka izlase pedejos 10 gadus, vai ne?

  -1 [+] [-]

, 2021-05-11 15:28, pirms 4 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Nu žēl, ka tā par Balceru, bet saprast var - džekam priekšā dikti svarīga vasara, visticamāk slēgs 1,5-1,8 miljona robežās līgumu uz diviem gadiem.

Jo šarki nav ieinteresēti dod vairāk naudas, kamēr Rūdis nav apliecinājis pa īstam sevi, un Balcers nav gatavs slēgt ilgtermiņa līgumu par 1.5 milj naudu
Sēžot dīvānā līgums tiks iedots????

     [+] [-]

, 2021-05-11 15:28, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: kas aizliedza?
Viniem Grigorjevs laikam bus.

  -3 [+] [-]

, 2021-05-11 15:29, pirms 4 gadiem
Frisk rakstīja: Vel jautajums, labi ja ir Kivlenieks, jo sobrid ir tris lidzvertigi vartsargi, varbut bus tikai nervozitate.
Reals ieguvums tikai Rubins no ZA.
Laikam bus visvecaka izlase pedejos 10 gadus, vai ne?
Es ar par to pašu. Varēja vairāk jaunis piesaistīt. Izskatās, ka vairāk ņemti uzvārfi un vecie lauri nevis nākotne. Iespējams, jaunie nav tik labi.

  +2 [+] [-]

, 2021-05-11 15:30, pirms 4 gadiem
Frisk rakstīja: Vel jautajums, labi ja ir Kivlenieks, jo sobrid ir tris lidzvertigi vartsargi, varbut bus tikai nervozitate.
Reals ieguvums tikai Rubins no ZA.
Laikam bus visvecaka izlase pedejos 10 gadus, vai ne?
Jaks būs vienīgais labrocis aizsargs , ja atbrauks! Bobs viņu prot izmantot, ja skatījies iepriekšējo čempi!

  +1 [+] [-]

, 2021-05-11 15:32, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: Par to rubinu
Mož uz rd mērķē?
Jo izskatās, ka dedzina tiltus
nu situāciju nezinot neko izpirst vairāk nevaru ja atbrauks gan jau pats pateiks!

     [+] [-]

, 2021-05-11 15:35, pirms 4 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: Indra tak nav centrs. Mani vairāk intriģē Boba teiktais, ka attiecībā uz sastāvu "būs jāpieņem grūti lēmumi". Pieņemu, ka vismaz viens no bijušajiem izlases spices čaļiem čempī nespēlēs. Iespējams, tas būs Miķelis, kam sezona ne visai, vai Karsums, kam pat puse sezonas nebija.
Par Balceru baigi žēl.
Indraši ir likuši arī centrā spēlēt. Pieredze ir

  +4 [+] [-]

, 2021-05-11 15:38, pirms 4 gadiem
NorchaN rakstīja: Tu esi viņa arsts lai zinātu cik nopietna ir viņa trauma?
Tik nopietna, ka var spēlēt NHL.

  +2 [+] [-]

, 2021-05-11 15:38, pirms 4 gadiem
backstab rakstīja: Puče jau Hattrick teica, ka ja nebūs brīnumu un 3 dienu laikā neparakstīs jaunu līgumu, tad Balcers nebūs. Tas pats stāsts, kas ar Girgensonu pirms vairākiem gadiem.
Gribējās jau protams redzēt izlasē, bet ja tu neesi tāds stabils NHL kadrs un līgums vēl aģentam ir jāizsit, tad labāk lai tiek ar to galā. Izlasē vēl uzspēlēs.
Kā Balcers var ietekmēt līguma norisi??? Vai pie tv ekrāna, dzerot alu, tas kļūs lielaks?

  +2 [+] [-]

, 2021-05-11 15:44, pirms 4 gadiem
Parasti jau sportistus neapceļ, aber NHL pienesums 0 no 4, bet izskatās ka Elvis vairāk paranojiski domā kā nedalīt vārtus, tāds Irbe būtu jau klāt bez 1 svilpiena, bet te ir citas biogrāfiskas un psiholoģiskas vērtības- pamatīgi vīlos. Labi ka mums ir citi solīdi ripu ķērāji. Elvis ir aizstājams, bet Rūdolfa gan pietrūks, viņš jau ilgu laiku marinējās, nedodot mājienus uz- jā. Nāksies dragāt ar veterāniem, jo jaunās zvaigznes uzmet un 1 pat uz olimpisko Q- psc/ zb !

  +3 [+] [-]

, 2021-05-11 15:46, pirms 4 gadiem
gaisma2 rakstīja: Kā Balcers var ietekmēt līguma norisi??? Vai pie tv ekrāna, dzerot alu, tas kļūs lielaks?
Balcers var ietekmēt līguma norisi gūstot savainojumu.

  +3 [+] [-]

, 2021-05-11 15:46, pirms 4 gadiem
specha rakstīja: Parasti jau sportistus neapceļ, aber NHL pienesums 0 no 4, bet izskatās ka Elvis vairāk paranojiski domā kā nedalīt vārtus, tāds Irbe būtu jau klāt bez 1 svilpiena, bet te ir citas biogrāfiskas un psiholoģiskas vērtības- pamatīgi vīlos. Labi ka mums ir citi solīdi ripu ķērāji. Elvis ir aizstājams, bet Rūdolfa gan pietrūks, viņš jau ilgu laiku marinējās, nedodot mājienus uz- jā. Nāksies dragāt ar veterāniem, jo jaunās zvaigznes uzmet un 1 pat uz olimpisko Q- psc/ zb !
Tev pašam paranoja

     [+] [-]

, 2021-05-11 15:50, pirms 4 gadiem
Money speaks!

     [+] [-]

, 2021-05-11 15:57, pirms 4 gadiem
profesorsk rakstīja: Patrioti jūs. Varu saderēt, ka pa 10000 eur gatavi pat savu māti, kur nu vēl valsti nodot būtu.
Spēlētājam ir trauma, kas jāizarstē. Priekšā vēl jāparaksta līģums par ļimaku+. Čempī absolūti nekādu vērtību sev nepacels neviena acīs, jo visiem viss ir zināms, kas ir Balcers. Te neiet runa par patriotismu, bet par savu veselību un nākotni. Nav šaubu, ka, ja būtu vesels, tad brauktu ar vai bez līguma.
Kur rakstīts, ka viņam trauma???? Pedējā spēlē skrēja un sita kāvesels darba zirgs. Meitene ar rozā brillem

  -3 [+] [-]

, 2021-05-11 15:58, pirms 4 gadiem
archy0 rakstīja: Balcers var ietekmēt līguma norisi gūstot savainojumu.
🤦‍♂️🤣🤣🤣🤣🤣tā runā

  -1 [+] [-]

, 2021-05-11 15:58, pirms 4 gadiem
Skvorcovs vairākumā tiek iespēlēts negaidīti

  -1 [+] [-]

, 2021-05-11 15:59, pirms 4 gadiem
Nu, žēl...atceros, kā agrāk Žoltoks un SKrastiņs un IRBE rāvās uz izlasi...nožēlojami...

  +7 [+] [-]

, 2021-05-11 16:00, pirms 4 gadiem
Regbists rakstīja: Nu, žēl...atceros, kā agrāk Žoltoks un SKrastiņs un IRBE rāvās uz izlasi...nožēlojami...
Tev ar atmiņu švaki!

  +1 [+] [-]

, 2021-05-11 16:04, pirms 4 gadiem
jeepis59 rakstīja: Tu esi viņa aģents vai advokāts, ja jau nospēlēja līdz sezonas beigām tad nopietnas traumas nav, vienkārši tāds pats mīkstais kā tu..
nu vispār mīkstais esi tu ja spēj tikai būt varonis pie datora, ja tas acīs jāpasaka tad nomīztu kā sēne gan jau

     [+] [-]

, 2021-05-11 16:05, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Tev ar atmiņu švaki!
Irbe rāvās!

 +10 [+] [-]

, 2021-05-11 16:07, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Irbe rāvās!
Irbe dzemdēja 1996.gada OS kvalifikācijas laikā!
iespējams tikai Masaļskim varētu atrast, ka nekad neatteica , kad sauca un pat vienreiz savainots un pierunāts aizbrauca.
pārējiem te nosauktajiem spēlētājiem ir vismaz 1 atteikums ģimenes, līgumu un t.t.t. iemeslu dēļ!

p.s. Balceram šis gads ir izšķirošs viņa profu karjerā. pilnīgi auni ir visi , kas vinu aptirš! vienreiz atteica un pipec! PČ notiek katru gadu!

  +3 [+] [-]

, 2021-05-11 16:09, pirms 4 gadiem
Uz AHL !

  +1 [+] [-]

, 2021-05-11 16:09, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Tev pašam paranoja
ļoti smieklīgi

  -3 [+] [-]

, 2021-05-11 16:13, pirms 4 gadiem
specha rakstīja: Parasti jau sportistus neapceļ, aber NHL pienesums 0 no 4, bet izskatās ka Elvis vairāk paranojiski domā kā nedalīt vārtus, tāds Irbe būtu jau klāt bez 1 svilpiena, bet te ir citas biogrāfiskas un psiholoģiskas vērtības- pamatīgi vīlos. Labi ka mums ir citi solīdi ripu ķērāji. Elvis ir aizstājams, bet Rūdolfa gan pietrūks, viņš jau ilgu laiku marinējās, nedodot mājienus uz- jā. Nāksies dragāt ar veterāniem, jo jaunās zvaigznes uzmet un 1 pat uz olimpisko Q- psc/ zb !
cik tev ir gadu un vai tev ir bērni?
Vai arī esi kaislīgs lgbt atbalstītājs?

     [+] [-]

, 2021-05-11 16:14, pirms 4 gadiem
ANDZA84 rakstīja: Dedzina tiltus

Hārtlijs pazvanīja ML GM... ML sastāvā viņš netiks tik un tā...

Rīgas Dinamo Jābūt absolūta dlbj lai ko tādu darītu.
pirmkārt, kas ir Hārtlijs attiecībā uz Toronto GM? Galīgi nekas - kaut kādas Eiropas hokeja ne-lielvalsts izlases treneris.
otrkārt, Amerika strikti tiek nodalītas trenera un GM atbildības, Hārtlija pienākumos nav zvanīt, lai sarunātu spēlētājus un viņš to arī visticamāk nedara.

  +5 [+] [-]

, 2021-05-11 16:18, pirms 4 gadiem
Regbists rakstīja: Nu, žēl...atceros, kā agrāk Žoltoks un SKrastiņs un IRBE rāvās uz izlasi...nožēlojami...
Žoltoks arī rāvās prom no izlases, ja jau pavisam godīgi.

  +3 [+] [-]

, 2021-05-11 16:18, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Irbe dzemdēja 1996.gada OS kvalifikācijas laikā!
iespējams tikai Masaļskim varētu atrast, ka nekad neatteica , kad sauca un pat vienreiz savainots un pierunāts aizbrauca.
pārējiem te nosauktajiem spēlētājiem ir vismaz 1 atteikums ģimenes, līgumu un t.t.t. iemeslu dēļ!

p.s. Balceram šis gads ir izšķirošs viņa profu karjerā. pilnīgi auni ir visi , kas vinu aptirš! vienreiz atteica un pipec! PČ notiek katru gadu!
To, cik liela jēga ir rauties uz PČ traumētam, parādīja tas čempis, kad Nolanam nācās likt vārtos vārtsargu, kurš pēdējās divās oficiālajās spēlēs (jauniešu čempī) pirms tam katrā ierija pa 7 šaibām. Jo Masaļski pierunāja "rauties" uz čempi.

  +2 [+] [-]

, 2021-05-11 16:19, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Irbe dzemdēja 1996.gada OS kvalifikācijas laikā!
iespējams tikai Masaļskim varētu atrast, ka nekad neatteica , kad sauca un pat vienreiz savainots un pierunāts aizbrauca.
pārējiem te nosauktajiem spēlētājiem ir vismaz 1 atteikums ģimenes, līgumu un t.t.t. iemeslu dēļ!

p.s. Balceram šis gads ir izšķirošs viņa profu karjerā. pilnīgi auni ir visi , kas vinu aptirš! vienreiz atteica un pipec! PČ notiek katru gadu!
Bet... Balcers... NHL... uzbrucējs... otrā maiņa... .

  +4 [+] [-]

, 2021-05-11 16:21, pirms 4 gadiem
hypocrisy rakstīja: To, cik liela jēga ir rauties uz PČ traumētam, parādīja tas čempis, kad Nolanam nācās likt vārtos vārtsargu, kurš pēdējās divās oficiālajās spēlēs (jauniešu čempī) pirms tam katrā ierija pa 7 šaibām. Jo Masaļski pierunāja "rauties" uz čempi.
Jā, tas bija absurda gads. Vienu klibu aiz ausīm aizvelk, otrs spēlē, jo ir no ģinamas, trešais kā jaunais paņemts tribīnēs pasēdēt, bet nācās likt vārtos.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-11 16:22, pirms 4 gadiem
Number 0 rakstīja: cik tev ir gadu un vai tev ir bērni?
Vai arī esi kaislīgs lgbt atbalstītājs?
es nedzemdēju 2x 1 gadā, savus jautājumus piespraud pie kolorado
Slēpts komentārs: Regbists

  +1 [+] [-]

, 2021-05-11 16:36, pirms 4 gadiem
Regbists rakstīja: Nerāvās gan prom...Skrastiņš, Žoltoks, Irbe, Astašenko, Ozoliņš, un citi bija godA VĪRRI....Tas pat toreiz bija gods spēlēt izlasē, kad tur valdīja ne tik augstas kvalifikācijas treneri, bet par ko iet runa šoreiz ,kad izlasi vada visaugstākās raudzes treneris, kāds viens bijis visos sporta veidos kopā (ne basketbolā , ne futbolā, ne handbolā nekur citur nav bijuši tik augstas kategorijas treneri, kā šobrīd Haārtlijs).
nu jau Tu te drusku pārspīlē... es teiktu, ka bija līdzīgi tāpat kā toreiz tā tagad.

  +6 [+] [-]

, 2021-05-11 16:37, pirms 4 gadiem
Regbists rakstīja: Nerāvās gan prom...Skrastiņš, Žoltoks, Irbe, Astašenko, Ozoliņš, un citi bija godA VĪRRI....Tas pat toreiz bija gods spēlēt izlasē, kad tur valdīja ne tik augstas kvalifikācijas treneri, bet par ko iet runa šoreiz ,kad izlasi vada visaugstākās raudzes treneris, kāds viens bijis visos sporta veidos kopā (ne basketbolā , ne futbolā, ne handbolā nekur citur nav bijuši tik augstas kategorijas treneri, kā šobrīd Haārtlijs).
Eh, Latvijas hokeja izlases gaitas PČ ir ļoti raibas un epizodes ir dažādas. Šai, kurā Žoltoks prasīja biļeti lidošanai prom no izlases, nosaukumu deva Balderis - "Monreālas šestjorka".

  +1 [+] [-]

, 2021-05-11 16:39, pirms 4 gadiem
Žoltoks un Skrastiņš nebija bieži viesi izlasē, tagad viņi ir citur, Bārtulis atskaitīts.

  +3 [+] [-]

, 2021-05-11 16:47, pirms 4 gadiem
specha rakstīja: Žoltoks un Skrastiņš nebija bieži viesi izlasē, tagad viņi ir citur, Bārtulis atskaitīts.
Žoltoks, šķiet, izlasē nespēlēja tikai vienā PČ, kurā nebija aizņemts klubā - 2000. gadā. Skrastiņam arī nebija daudz izlaistu PČ, turklāt, viņš izlasē sāka spēlēt no pašiem pirmajiem turnīriem, sākot jau ar C grupas kvalifikācijas mačiem.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-11 16:48, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Eh, Latvijas hokeja izlases gaitas PČ ir ļoti raibas un epizodes ir dažādas. Šai, kurā Žoltoks prasīja biļeti lidošanai prom no izlases, nosaukumu deva Balderis - "Monreālas šestjorka".
Nu Žoltoks jau nu toc ravas uz izlasi.1x sikais dzima a,atteica un viss.To ka balderis tur udenus mukija,ta ir vina problema.monrealas sestjorkai bija tada statistika ka musdienu nhlisti var nopusties

  +1 [+] [-]

, 2021-05-11 16:51, pirms 4 gadiem
Vispār Žoltoks viens no nenovertetakajiem spileriem manuprat,gan attieksmes,gan meistaribas zina.paskatieties intervijas ar vinu.Protams Irbi neviens attieksmes zina neparspej

  -1 [+] [-]

, 2021-05-11 16:58, pirms 4 gadiem
Vispar jau varetu aizgajejus Zoltoku un Krastinu nesalidzinat ar esoso situaciju, tie vechi hokeja kaut ko sasniedza, un izlasei biezak palidzeja kaa atteica. Vienam ligums jagaida otram jauztraucas vai nebus jadala varti.

  +4 [+] [-]

, 2021-05-11 16:59, pirms 4 gadiem
xxx777 rakstīja: Nu Žoltoks jau nu toc ravas uz izlasi.1x sikais dzima a,atteica un viss.To ka balderis tur udenus mukija,ta ir vina problema.monrealas sestjorkai bija tada statistika ka musdienu nhlisti var nopusties
Ar visu to, ka viņš izlasē spēlēja kad vien varēja un darīja to labi, tās epizodes bija dažādas - 1997. gadā viņš pieprasīja, lai viņam ļauj spēlēt vairāk un īsti ar Dinamo vecajiem nevarēja sadzīvot, 1999. gadā viņam tika pārmesta nevēlēšanās spēlēt aizsardzībā (no turienes arī Baldera teiciens), bet savā pēdējā PČ, 2004. gadā, viņš bija neapmierināts, ka viņam jāspēlē vienā maiņā ar Juri Ozolu, kas, varbūt, arī, varbūt, arī tiktu palaists gar ausīm, taču Sergejs bija tās izlases kapteinis un nez vai viņam tā bija jārunā (pats turnīrs gan bija labs un Žoltoks bija rezultatīvākais komandā, bet izlase tika līdz 1/4finālam).

Par Žoltoka NHL karjeru - labākais Latvijas uzbrucējs. Šogad gan Bļugers centās viņu panākt, bet beigu beigās 0.05 punktu/spēlē pietrūka.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-11 17:03, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Žoltoks, šķiet, izlasē nespēlēja tikai vienā PČ, kurā nebija aizņemts klubā - 2000. gadā. Skrastiņam arī nebija daudz izlaistu PČ, turklāt, viņš izlasē sāka spēlēt no pašiem pirmajiem turnīriem, sākot jau ar C grupas kvalifikācijas mačiem.
es nenosodu Rūdolfu, kautgan citi, iepējams, izdarītu savādāku izvēli, es nesaku, ka Sergejs un Kārlis nerāvās uz izlasi, vienkārši daudzreiz viņu pietrūka drošvien objektīvu iemeslu dēļ, tai skaitā spēlēšana P/O, bet tas ko gaudo Merzļikins pēdējo mēnešu laikā manai uztverei nav saprotams- lai viņam veicas

     [+] [-]

, 2021-05-11 17:07, pirms 4 gadiem
Par Rūdi skrobe
LV bieži ar metējiem ir problēmas PČ
Cerēsim uz Lauri, Robčiku, Kasparu, Rodrigo,...

     [+] [-]

, 2021-05-11 17:11, pirms 4 gadiem
Dinamo'1988 rakstīja: Par Rūdi skrobe
LV bieži ar metējiem ir problēmas PČ
Cerēsim uz Lauri, Robčiku, Kasparu, Rodrigo,...
pagājušajā PČ LV izlasē visvairāk golus iemeta Robčiks Bukarts, Balcers tik vienu (bet bija rezultatīvākais LV izlasē 1+8)

  +6 [+] [-]

, 2021-05-11 17:20, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Irbe dzemdēja 1996.gada OS kvalifikācijas laikā!
iespējams tikai Masaļskim varētu atrast, ka nekad neatteica , kad sauca un pat vienreiz savainots un pierunāts aizbrauca.
pārējiem te nosauktajiem spēlētājiem ir vismaz 1 atteikums ģimenes, līgumu un t.t.t. iemeslu dēļ!

p.s. Balceram šis gads ir izšķirošs viņa profu karjerā. pilnīgi auni ir visi , kas vinu aptirš! vienreiz atteica un pipec! PČ notiek katru gadu!
es godīgi teikšu, man šitie urā patrioti reāli aknās sēž. Ko viņi paši no savas dzīves ir ziedojuši patriotisma, valsts un sabiedrības vārdā, lai te tagad no saviem augstumiem brauktu sportistiem augumā. ģimenes apstākļi redz neesot gana labi, veselība ar nē, jo kundziņiem pie tv sēžot un alu dzerot izklaidi vajag, tas pāri visam.
Slēpts komentārs: fantomas
Slēpts komentārs: Bzh

  +3 [+] [-]

, 2021-05-11 17:30, pirms 4 gadiem
Bzh rakstīja: Šitie čīkstuļi un ņergas var godīgi atbildēt, kāpēc vajag Balceru šogad izlasē? Tipa ar viņu varbūt kādu vinnēsim un tādējādi īsta fana krāns pagarināsies par dažiem mm?
Un tas nekas, ka gan U18 izgāzās, gan U20 izgāzās - paņemam pāris labākos no šīm komandām un iespēlējam normālā čempī - lai krāj pieredzi, nevis mocīt slimus Balcerus un spēlēt negribošus Dārziņus. Šogad visas komandas paliek savā vietā, līdz ar to ir ļoti lieliska iespēja pārbaudīt nākamo 2-3 gadu rezerves.
ar ko Tu pats atšķiries no Tevis piesauktajiem čikstuļiem un ņergām?
Principā ar neko - tikai Tu čiksti un ņerksti citā toņkārtā

  -1 [+] [-]

, 2021-05-11 17:34, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: ar ko Tu pats atšķiries no Tevis piesauktajiem čikstuļiem un ņergām?
Principā ar neko - tikai Tu čiksti un ņerksti citā toņkārtā
Grūti pateikt. Iespējams, ka neatšķiros, bet man tas nerūp. Vienkārši tuvredzīga domāšana 99% gadījumos ir daudz sliktāk nekā ar drusku tālāku skatu nākotnē.

  +3 [+] [-]

, 2021-05-11 17:35, pirms 4 gadiem
Ar Elvi gan man skaidrs īsti nav, cik sapratu iepriekš, tad Sieva dzemdēs Maijā, tapēc nebrauks uz čempi, tagad izradās, ka dzemdēs tikai Septembrī
Ja dzemdē Septembrī, tad kāda hrena pēc nevar atbraukt Maijā?

  +2 [+] [-]

, 2021-05-11 17:39, pirms 4 gadiem
Mani visvairāk uztrauc tas, ka nevis atsaka tieši tagad, kad it kā nekas traks no tā nav, bet pati atteikšanās tendece kā tāda no mūsu NHListiem, kura pēdējā laikā atkal uzņem aborotus!

     [+] [-]

, 2021-05-11 17:39, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Ar Elvi gan man skaidrs īsti nav, cik sapratu iepriekš, tad Sieva dzemdēs Maijā, tapēc nebrauks uz čempi, tagad izradās, ka dzemdēs tikai Septembrī
Ja dzemdē Septembrī, tad kāda hrena pēc nevar atbraukt Maijā?
vismaz ir normāls iemesls, nevis "lapsene iedzels"

  +2 [+] [-]

, 2021-05-11 17:41, pirms 4 gadiem
Bzh rakstīja: Šitie čīkstuļi un ņergas var godīgi atbildēt, kāpēc vajag Balceru šogad izlasē? Tipa ar viņu varbūt kādu vinnēsim un tādējādi īsta fana krāns pagarināsies par dažiem mm?
zinātnieki saka, ka sabiedrībā varētu būt apm 5-8% tādu, kam krāns pagarinās redzot sportisku sava dzimuma pārstāvi

  -1 [+] [-]

, 2021-05-11 17:41, pirms 4 gadiem
Labi ka mums ir sastava dziļums un ir kam aizvietot, bet ja nebūtu, ko tad? Negribu lai kādreiz atkārtotos pirms 10 gadiem iecienītā Sprukta sindroma epidēmija!

  -2 [+] [-]

, 2021-05-11 17:44, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: vismaz ir normāls iemesls, nevis "lapsene iedzels"
Pričom te lapsene, esmu izstudējis, mani vispār tagad var neielaist, jo nav adreses, kuru deklarēt pašizolācijai! Arī ja izfunktierētu "iemeslu", negribu iziet pašizolācijas 10 sutku "priekšrocības"

     [+] [-]

, 2021-05-11 17:46, pirms 4 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: Indra tak nav centrs. Mani vairāk intriģē Boba teiktais, ka attiecībā uz sastāvu "būs jāpieņem grūti lēmumi". Pieņemu, ka vismaz viens no bijušajiem izlases spices čaļiem čempī nespēlēs. Iespējams, tas būs Miķelis, kam sezona ne visai, vai Karsums, kam pat puse sezonas nebija.
Par Balceru baigi žēl.
Nu beidzot vèl kàdam ir sajèga, ka Indrašis centrà ir tas pats, kas pìle uz ledus!
Par Miķeli arī piekrītu. 1. un 2. maiņà Rèdliham vietas nav. Tad nafig viņš vajadzīgs 3. vai 4.maiņā? Tàs ir čekeru maiņas, kur jàbùt fiziski izturìgiem un specìgiem špìleriem.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-11 17:46, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Labi ka mums ir sastava dziļums un ir kam aizvietot, bet ja nebūtu, ko tad? Negribu lai kādreiz atkārtotos pirms 10 gadiem iecienītā Sprukta sindroma epidēmija!
kad pats ielido LV uz čempi? āra terases kafužņikiem tak vaļā, šmigot būs kur, nebūs tas četrās sienās jādara, laiciņš pie mums šobrid ideāls, uz arēnu tā pat gājis nebūtu.

  +4 [+] [-]

, 2021-05-11 17:47, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Pričom te lapsene, esmu izstudējis, mani vispār tagad var neielaist, jo nav adreses, kuru deklarēt pašizolācijai! Arī ja izfunktierētu "iemeslu", negribu iziet pašizolācijas 10 sutku "priekšrocības"
Tu tak sev pozicionē kā sistēmas apčakarētāju, kurš nemaksa par transportu, varonīgi klepo veikalos, masku neliek un vispar afigenais brīvdomātājs un lietu sakārtotājs. Kad jārīkojas tad "po barabanu, hokejs pāri visam" pārtop par "man vajag kondicionieri un slēgtu telpu, lai lapsene neiedzeļ"

     [+] [-]

, 2021-05-11 17:48, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: kad pats ielido LV uz čempi? āra terases kafužņikiem tak vaļā, šmigot būs kur, nebūs tas četrās sienās jādara, laiciņš pie mums šobrid ideāls, uz arēnu tā pat gājis nebūtu.
tak te vienudien atrunājās, ka uz terasēm nevarot, tur ir cigarešu dūmu, karstums un lapsenes
buržujam tikai apartamentus ar kondišku!

     [+] [-]

, 2021-05-11 17:50, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: kad pats ielido LV uz čempi? āra terases kafužņikiem tak vaļā, šmigot būs kur, nebūs tas četrās sienās jādara, laiciņš pie mums šobrid ideāls, uz arēnu tā pat gājis nebūtu.
Izlasi komentāru iepriekš! Ir valdības noteikumi, kuru saturu iemetu iepriekš vienā cita rakstā, bez attiecīgajiem attaisnojošajiem iemesliem ir aizliegts ierasties personām no citām ES valstīm līdz 15. Jūnijam LV pilsonība bez deklarētās adreses LV teritorijā nav iemesls!

     [+] [-]

, 2021-05-11 17:50, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Pričom te lapsene, esmu izstudējis, mani vispār tagad var neielaist, jo nav adreses, kuru deklarēt pašizolācijai! Arī ja izfunktierētu "iemeslu", negribu iziet pašizolācijas 10 sutku "priekšrocības"
tak viesnīcu netrūkst, kur pašizolāciju atsēdēt, jeb tev tas hoķis ir tik mazsvarīgs, ka pat desmit dienas nevari tam noziedot, lai varētu baudīt Rīgas čempja izcilo atmsfēru klātienē? nu jopt, un šitādi vēl brēc, ka sportistu iemesli neesot gana labi, lai nebrauktu uz čempi

  +4 [+] [-]

, 2021-05-11 17:51, pirms 4 gadiem
Par vārtsargiem
Mēs, dīvāna ekspertti, esam gana gudri, bet jāieklausas ko saka Eriks Miluns (1967), savulaik pats bijis talantigakais sava gada vartsargs, kurš bijis galvastiesu pārāks par Irbi, bet NHL tā arī nesasniedza, jo trūka motivācijas.

Matīss ir viennozīmīgi labākais un talantīgākais Latvijā izaudzinātais vārtsargs vismaz pēdējā desmitgadē noteikti. Elvis- jā, tas ir līmenis, bet tur Šveices nopelni.
Kalnińš, tāpat kā Masalskis - nu centīgi puikas, bet paši jau saprotat... ar tādu augumu... tad jau rūkis Lūsińš ar var stāvēt
Šilovi, Grigali, Miteni - nu varbūt būs, bet tāls cełš vēl
Gudlevskis- autodidakts, pašmācībā kautko apguvis
Utt.
Redz, Matīsam nebija iespējas ar 96.gadiem spēlēt elitē un tikt pamanītam, lai trāpītu draftā
Bet vińš ar savu sniegumu izcīnija NHL kontraktu un tas ir daudz vērtīgāk

  +3 [+] [-]

, 2021-05-11 17:52, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: tak viesnīcu netrūkst, kur pašizolāciju atsēdēt, jeb tev tas hoķis ir tik mazsvarīgs, ka pat desmit dienas nevari tam noziedot, lai varētu baudīt Rīgas čempja izcilo atmsfēru klātienē? nu jopt, un šitādi vēl brēc, ka sportistu iemesli neesot gana labi, lai nebrauktu uz čempi
2020. gada pavasaris - Tjoma gatavs pč skatīties sēžot uz līķu kaudzes un sola uzspridzināt fāzeli ja pč nebūs
2020. gada rudens - Tjoma gatavs sēdēt uz belaru protestētāju līķiem, bļaujot "po barabanu, čempim jābūt Rīgā un Minskā"
2021. gada pavasaris - čempis Rīgā, fāzelis dzīvs, Tjoma nespēj saplānot būšanu LV un baidās no lapsenes.

Man viss uzskaitīts un pierakstīts!

     [+] [-]

, 2021-05-11 17:52, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tak te vienudien atrunājās, ka uz terasēm nevarot, tur ir cigarešu dūmu, karstums un lapsenes
buržujam tikai apartamentus ar kondišku!
Arī tas! Esmu nesmēķētājs, tabakas dūmus neciešu! Nekas arīdzan par gaidāmajiem laika apstākļiem nav zināms, ja vējš un lietus, piemēram, baigais kaifs terasē sēdēt, vai ne? Arī pie normālā dzīves ritma barčikos un kafūžos iekštelpā sēžu, nevis ārā!

     [+] [-]

, 2021-05-11 17:54, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tak te vienudien atrunājās, ka uz terasēm nevarot, tur ir cigarešu dūmu, karstums un lapsenes
buržujam tikai apartamentus ar kondišku!
vai tad viņš pirms tam nerakstīja, ka četras sienas nederot (kas bāru iekšpuse arī pēc būtības ir), tur fanu teltis vajag utt., vai tad āra barčiki nav tuvākais tam? nē nu zināju jau, ka šamējais ir pliks tirsējs, bet izrādās, ka šim pat uz "svēto hokeja mājas PČ" ir uzspļaut

     [+] [-]

, 2021-05-11 17:55, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: tak viesnīcu netrūkst, kur pašizolāciju atsēdēt, jeb tev tas hoķis ir tik mazsvarīgs, ka pat desmit dienas nevari tam noziedot, lai varētu baudīt Rīgas čempja izcilo atmsfēru klātienē? nu jopt, un šitādi vēl brēc, ka sportistu iemesli neesot gana labi, lai nebrauktu uz čempi
Kādā vēl viesnīcā? Viens no minētiem iemnesliem ir ATGRIEŠANĀS PASTĀVĪGAJĀ DZĪVES VIETĀ, nevis viesnīcā! Viesnīcas ir priekš tiem, kui atbrauc pavisam citu atļautu iemeslu dēļ, piemēram, radinieka bēres vai darba komandējums

     [+] [-]

, 2021-05-11 17:56, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: vai tad viņš pirms tam nerakstīja, ka četras sienas nederot (kas bāru iekšpuse arī pēc būtības ir), tur fanu teltis vajag utt., vai tad āra barčiki nav tuvākais tam? nē nu zināju jau, ka šamējais ir pliks tirsējs, bet izrādās, ka šim pat uz "svēto hokeja mājas PČ" ir uzspļaut
Andersens, Grimmi, Skalbe un citi pasaku lielmeistari vnk pienes šim ūdeni

     [+] [-]

, 2021-05-11 17:57, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: vai tad viņš pirms tam nerakstīja, ka četras sienas nederot (kas bāru iekšpuse arī pēc būtības ir), tur fanu teltis vajag utt., vai tad āra barčiki nav tuvākais tam? nē nu zināju jau, ka šamējais ir pliks tirsējs, bet izrādās, ka šim pat uz "svēto hokeja mājas PČ" ir uzspļaut
Vispār, kad rakstīju par atbraukšanu, runa bija tikai un vienīgi par spēlēšanu bez klātienē esošajiem skatītājiem, nekadas terases, pašizolācijas viesnīcā un citi ierobežojumi apspriesti netika!

  +1 [+] [-]

, 2021-05-11 17:59, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Kādā vēl viesnīcā? Viens no minētiem iemnesliem ir ATGRIEŠANĀS PASTĀVĪGAJĀ DZĪVES VIETĀ, nevis viesnīcā! Viesnīcas ir priekš tiem, kui atbrauc pavisam citu atļautu iemeslu dēļ, piemēram, radinieka bēres vai darba komandējums
tev, lielajam shēmotājam, problēmas sakāŗtot sev nepieciešamo iemeslu, lai bez lieka stresa iebrauktu valstī? :O kad uz hoķīti jāierodas, tad tjomucis pēkšņi tik pareiz un godīgs palicis, visu tik pēc likumburta, ja tur saka, ka nevar, nu tad nevar

     [+] [-]

, 2021-05-11 18:02, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: tev, lielajam shēmotājam, problēmas sakāŗtot sev nepieciešamo iemeslu, lai bez lieka stresa iebrauktu valstī? :O kad uz hoķīti jāierodas, tad tjomucis pēkšņi tik pareiz un godīgs palicis, visu tik pēc likumburta, ja tur saka, ka nevar, nu tad nevar
Ja Rīgā būtu absolūta brīvība, vismaz apmēram tāda pati, kā visiem pastāvīgiem LV iedzīvotajiem, kā tev un Bansam, tad varbūt arī ierastos, taču man ir savādāka tipa statuss, mani tur kontrolēs un tas man ārkārtīgi nepatīk! LV kārtībniekus un varas orgānus nav tik vienkārši apčakarēt, kā Franku!
Te neviens nevienu pa lielam nekontrolē, pat ja tādi rīkojumi ir

     [+] [-]

, 2021-05-11 18:03, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Andersens, Grimmi, Skalbe un citi pasaku lielmeistari vnk pienes šim ūdeni
oi jopt, lasu un rēcu, te nu bija lielā mīla uz hokeju, izrādās, ka tikai vārdos, kā kaut mazākie šķērslīši, tā sūds ar visu hoķi

     [+] [-]

, 2021-05-11 18:05, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: oi jopt, lasu un rēcu, te nu bija lielā mīla uz hokeju, izrādās, ka tikai vārdos, kā kaut mazākie šķērslīši, tā sūds ar visu hoķi
tu vēl šaubījies? es jau čurbanu nokaunināju dažas dienas iepriekš tāds tirsējs

     [+] [-]

, 2021-05-11 18:06, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: oi jopt, lasu un rēcu, te nu bija lielā mīla uz hokeju, izrādās, ka tikai vārdos, kā kaut mazākie šķērslīši, tā sūds ar visu hoķi
Mazāki šķēršlīši? Pati pasēdi 10 sutkas iespundēta un pēc tam baudi Hokeju lietū un vējā kaut kādā tur terasē, tā nebija norunāts! Es labāk palieku savā Villā Frankos, ja viss mainīsies uz labo pusi, atbraukšu uz OS kvali!

     [+] [-]

, 2021-05-11 18:09, pirms 4 gadiem
jābūt noburtam vai apmātam, lai brauktu no FRA ar mērķi sēdēt Rīgas pašizolācijā viesnīcā pa dārgo un atpūsties terasē ar ierobežujumiem, vērojot hoķi bez skatītājiem, itkā citur nets un tv navpieejami...

  -1 [+] [-]

, 2021-05-11 18:10, pirms 4 gadiem
Kā tiek pie rubuļa tā sākas, vienam kāja, otram pakaļa sāp! Skatos kā šveicieši bruņojas un krieviem arī nav problēmas ar patriotismu

     [+] [-]

, 2021-05-11 18:11, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: oi jopt, lasu un rēcu, te nu bija lielā mīla uz hokeju, izrādās, ka tikai vārdos, kā kaut mazākie šķērslīši, tā sūds ar visu hoķi
Manos plānos bija BAUDĪT Hokeja atmosfēru, nevis mocīties! Diemžēl pilnvērtīgi baudīt šoreiz nesanāk! Priekš tam VISMAZ būtu vajadzīgi barčiki gan ārpusē, gan iekšpusē, bez nekādām pašizolācijām, kā arī ierobežojumiem kontaktos un pārvietojumos, kuri manā gadījumā tiek paredzēti un viņu ir pārlieku daudz!

     [+] [-]

, 2021-05-11 18:14, pirms 4 gadiem
Vēl 2 liekie, bet ar ko Bērziņš labāks par Švanenbergu!?

     [+] [-]

, 2021-05-11 18:15, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: pagājušajā PČ LV izlasē visvairāk golus iemeta Robčiks Bukarts, Balcers tik vienu (bet bija rezultatīvākais LV izlasē 1+8)
Nu tur nav pilna statistika pieejama
Bet Latvija vinnēja pagājušo čempi, finālā pārspēta Somija
Slēpts komentārs: Reaktors2

  +1 [+] [-]

, 2021-05-11 18:17, pirms 4 gadiem
Dzimmiy rakstīja: Nav līgums, brauc uz čempi un pacel savu vērtību, mūsdienās trausli tie hokejistiņi palikuši
Nu īstenībā pat pie slikti aizvadīta PČ nekādīgi neietekmētu viņa jauno līgumu.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-11 18:19, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: tu vēl šaubījies? es jau čurbanu nokaunināju dažas dienas iepriekš tāds tirsējs
Banss jau perfekti aprakstīja notikumu hronoloģiju - gada laikā no līķu kaudzēm līdz vējš un lietus

     [+] [-]

, 2021-05-11 18:19, pirms 4 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Vot kam pa īstam vajag mīzt, tad krieviem, šiem vārtos galīgi nav kam stāvēt visiem NHL krieveļiem aizliedza spēlēt
Georgievs no Rangers spēlēs

     [+] [-]

, 2021-05-11 18:25, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Banss jau perfekti aprakstīja notikumu hronoloģiju - gada laikā no līķu kaudzēm līdz vējš un lietus
ko pati darīsi hokeja laikā?

     [+] [-]

, 2021-05-11 18:26, pirms 4 gadiem
specha rakstīja: jābūt noburtam vai apmātam, lai brauktu no FRA ar mērķi sēdēt Rīgas pašizolācijā viesnīcā pa dārgo un atpūsties terasē ar ierobežujumiem, vērojot hoķi bez skatītājiem, itkā citur nets un tv navpieejami...
Pilnībā piekrītu
Gudrāk būtu bijis šito sūda čempi citai valstij atdot
Ak, bet tad jau pietuvinātie nevarētu uzvārīties

  +1 [+] [-]

, 2021-05-11 18:29, pirms 4 gadiem
Reaktors2 rakstīja: Hm, Balceram nav līguma - kā to nopelna? Kāds reāls hokejists var paskaidrot? Viņi spēlē treniņspēles NHL?
Man no malas skatoties šķiet - nu kur vēl labāk sevi parādīt, nekā PČ/ Olimpiskajās? Praktiski visi,t.sk. Balcers tieši dēļ laba snieguma PČ tika pamanīts NHL.

Labi, viņa izvēle, žēl, ka nebūs. Gan jau būs ok.
Žēl, ka nav Merzļikins, bet domāju, viņam adekvāti svarīgākas lietas šobrīd.
Ļoti žēl, ka nav Bļugers, bet nu attiecīgi gaidām Stenlija kausu

Vārtos gan interesanti 3 augstas klases vārtsargi, ar pilnīgi atšķirīgu stilu un pieredzi - Z-amerikāņu Kivlenieks, Vecās Eiropas Punnenovs, krievu Kalniņš - katrs savā sektorā spīdeklis. Ja jau pa vecai modei ņem 3 vārtsargus, bezmaz ideāli -
Pret Somiju & Kazakstānu - Kalniņš
Pret AS & Kanādu - Kivlenieks
Pret Vāciju, Itāliju Punnenovs.
Finālā pret Kanādiešiem Kivi, pret Krieviem Kalns, pret Čehiem Punnis
Te, domājams, cits stāsts
Visticamāk līgumu nemeklē, tiek apapriestas summas, nianses ar to paš SJS un potenciāla iespēja notraumēties var visu izjaukt

  +1 [+] [-]

, 2021-05-11 18:42, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: ko pati darīsi hokeja laikā?
zipāšu uz kruķiem sestdien menisku izoperēja, tagad mēnesi uz kruķiem. stulbākais jau, ka sajūgu izspiest vēl vismaz pāris nedēļas nevarēšu, kas nozīmē, ka, lai kkur aizbrauktu uzreiz šoferis jāmeklē, tā kā pilnīgi noteikti būšu mājās. vai sēdēšu pie tv un hoķi lūrēšu, grūti pateikt, darbu, kā zini, man pavasarī netrūkst, iespējams, ka vnk darīšu darbus, kur kāju pārāk nevajag

  -1 [+] [-]

, 2021-05-11 18:44, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Banss jau perfekti aprakstīja notikumu hronoloģiju - gada laikā no līķu kaudzēm līdz vējš un lietus
Banss notikumu hronoloģiju labi aprakstīja, jā. Bet neminēja faktu, ka Tjoma jau pirms vairāk kā pusgada teica, ka uz bezskatītāju čempi un stipri ierobežotu valsti nebrauks.. nu kāda jēga uz šitādu čempi braukt? Beztolkā izmesta nauda..
Vispār šito čempi, manuprāt, mums nevajadzēja uzņemties. Sen jau to teicu. Pa nodokļu maksātāju naudu kaut kādu tukšu tribīņu tiršanos, kam tas vajadzīgs? Uz nākamo(normālo) čempi tagad varēsim cerēt kādā 2035 gadā. Super!

     [+] [-]

, 2021-05-11 18:44, pirms 4 gadiem
Būšu pesimists! Nu bez NHL čaļiem maksimums ceturtdaļfināls spīd. Sūdīgi, ka Elvis arī uz OS kvaleni nebūs.... franči mums pēdējā laikā nav ērti pretinieki pārējie gan jāņem arī bez Elvja.

  -2 [+] [-]

, 2021-05-11 18:45, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: PČ notiek katru gadu!
Tev ar atmiņu švaki - pagājušgad nenotika. Un nekur nav teikts, ka neuzradīsies vēl kāds vīruss un PČ Rīgā nekļūs vispār par pēdējo hokeja vēsturē.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-11 18:47, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Tev ar atmiņu švaki - pagājušgad nenotika. Un nekur nav teikts, ka neuzradīsies vēl kāds vīruss un PČ Rīgā nekļūs vispār par pēdējo hokeja vēsturē.
Jaunus vīrusus nevajag. Pietiek ar, nezinu... jauno Austrālijas vai Zanzibāras paveidu liberasti šausmināsies, atkal iestādes ciet un tā pati trulā ākstīšanās, kāda jau kopš pag. g. marta. Lai pasargātu tur dažas desmit dzīvības..

     [+] [-]

, 2021-05-11 18:56, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: zipāšu uz kruķiem sestdien menisku izoperēja, tagad mēnesi uz kruķiem. stulbākais jau, ka sajūgu izspiest vēl vismaz pāris nedēļas nevarēšu, kas nozīmē, ka, lai kkur aizbrauktu uzreiz šoferis jāmeklē, tā kā pilnīgi noteikti būšu mājās. vai sēdēšu pie tv un hoķi lūrēšu, grūti pateikt, darbu, kā zini, man pavasarī netrūkst, iespējams, ka vnk darīšu darbus, kur kāju pārāk nevajag
tad jau varēs spamot spirtacentrā uz nebēdu
es jau sāku citus plānus kalt ko darīt pēc skolas beigām, bet nu tagad būs jāatliek tie plāni līdz PČ beigām rīt jāizgatavo kalendāru ar spēļu grafiku un jāpiekar pie sienas, kad nebūšu pieejams

  +1 [+] [-]

, 2021-05-11 18:58, pirms 4 gadiem
Nu? Kas te ir? Tjomam naprjažonka FRA krustojumā? Rumāņu načaļņiki nelaiž uz Rīgu?

     [+] [-]

, 2021-05-11 18:58, pirms 4 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Georgievs no Rangers spēlēs
Viņam aizliedza

  +3 [+] [-]

, 2021-05-11 18:58, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Lai pasargātu tur dažas desmit dzīvības..
kad šitas viss sākās, izcilais doktors Apinis pilnu netu bija piešvepstējis, ka no viņa maks 200 cilvēku pa gadu nomiršot, tas, protams neesot labi, bet jārunā esot par siržiniekiem (vai nu kā viņus tur nosaukt), jo no tām kaitēm mirstot katru gadu ap 2000, kas ir 10x vairāk, lūk tā esot īstā problēma! baigi tagad līdz nesekoju, bet cik manīts, tad izskatās, ka nu jau vairākus mēnešus kkur vidēji ap 10 cilvēkiem koronka dienā paņem un tas pie visiem "trakajiem" ierobežojumiem, ja matemātika mani nepieviļ, tad šobrīd ar tādiem cipariem un pie ierobežojumiem sanāk teju divas reizes vairāk kritušo, par tiem pašiem nelaimīgajiem sirds un asinsvadu slimniekiem. gandrīz vai interesanti, nez kādu dziesmiņu šis tagad čivina- vai spītīgi tur to līniju, tā pat kā tu, vai tomēr ir sācis vējā locīties

  -2 [+] [-]

, 2021-05-11 19:00, pirms 4 gadiem
Man tad arī ir tāds priekšlikums. Ziniet, bet varbūt beidzam tad vienreiz arī fanot par visiem šitiem "atteicējiem", kuriem Latvijas izlase ir pēdējā vieta, uz kurieni doties. Nesaprotu, kāda jēga no visiem tiem rakstiem par atsevišķu spēlētāju piedzīvojumiem amerikā, ja viņus ar Latviju reāli saista tik vien, cik ieraksts pasē! Viens čempionāts gadā par savu valsti un uz to pašu atbraukt nevar... tad kāda jēga no tās informācijas par to, cik minūtes kāds NHL nospēlējis un cik piespēles sezonā atdevis. Nožēlojami.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-11 19:02, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: kad šitas viss sākās, izcilais doktors Apinis pilnu netu bija piešvepstējis, ka no viņa maks 200 cilvēku pa gadu nomiršot, tas, protams neesot labi, bet jārunā esot par siržiniekiem (vai nu kā viņus tur nosaukt), jo no tām kaitēm mirstot katru gadu ap 2000, kas ir 10x vairāk, lūk tā esot īstā problēma! baigi tagad līdz nesekoju, bet cik manīts, tad izskatās, ka nu jau vairākus mēnešus kkur vidēji ap 10 cilvēkiem koronka dienā paņem un tas pie visiem "trakajiem" ierobežojumiem, ja matemātika mani nepieviļ, tad šobrīd ar tādiem cipariem un pie ierobežojumiem sanāk teju divas reizes vairāk kritušo, par tiem pašiem nelaimīgajiem sirds un asinsvadu slimniekiem. gandrīz vai interesanti, nez kādu dziesmiņu šis tagad čivina- vai spītīgi tur to līniju, tā pat kā tu, vai tomēr ir sācis vējā locīties
Apinis mainījis pozīciju
Vīrusu nenoliedz, kritizē valdību un tos, kas nevakc8nējas
Viņam bija labs raksts par 9.maiju

https://www.la.lv/peteris-apinis-va...

https://www.la.lv/peteris-apinis-tr...

  -2 [+] [-]

, 2021-05-11 19:05, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: kad šitas viss sākās, izcilais doktors Apinis pilnu netu bija piešvepstējis, ka no viņa maks 200 cilvēku pa gadu nomiršot, tas, protams neesot labi, bet jārunā esot par siržiniekiem (vai nu kā viņus tur nosaukt), jo no tām kaitēm mirstot katru gadu ap 2000, kas ir 10x vairāk, lūk tā esot īstā problēma! baigi tagad līdz nesekoju, bet cik manīts, tad izskatās, ka nu jau vairākus mēnešus kkur vidēji ap 10 cilvēkiem koronka dienā paņem un tas pie visiem "trakajiem" ierobežojumiem, ja matemātika mani nepieviļ, tad šobrīd ar tādiem cipariem un pie ierobežojumiem sanāk teju divas reizes vairāk kritušo, par tiem pašiem nelaimīgajiem sirds un asinsvadu slimniekiem. gandrīz vai interesanti, nez kādu dziesmiņu šis tagad čivina- vai spītīgi tur to līniju, tā pat kā tu, vai tomēr ir sācis vējā locīties
Un kas pārsvarā mirst? Cilvēki, kuri tāpat tulīt mirs, uzmet aci uz vecumu grupām
+ dzirdēti visādi stāsti, ka patiesais iemesls nāvei cits esot bijis, bet dažu iemeslu dēļ reģistrēta kā covida nāve
Koroče, vairāk kā gadu pa-ākstījāmies, nu vai jau nepietiek vienreiz??

  -1 [+] [-]

, 2021-05-11 19:12, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: tad jau varēs spamot spirtacentrā uz nebēdu
es jau sāku citus plānus kalt ko darīt pēc skolas beigām, bet nu tagad būs jāatliek tie plāni līdz PČ beigām rīt jāizgatavo kalendāru ar spēļu grafiku un jāpiekar pie sienas, kad nebūšu pieejams
nu zini, baigi grūti šādā laikā dīvānā nogulēt, cenšos jau kkur klamburēt apkārt, bet nu grūti - pāris stundas un esi gatavs. tā kā skaidrs jau, ka variantu nebūs - būs vien te jāspamo

  +1 [+] [-]

, 2021-05-11 19:19, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Un kas pārsvarā mirst? Cilvēki, kuri tāpat tulīt mirs, uzmet aci uz vecumu grupām
+ dzirdēti visādi stāsti, ka patiesais iemesls nāvei cits esot bijis, bet dažu iemeslu dēļ reģistrēta kā covida nāve
Koroče, vairāk kā gadu pa-ākstījāmies, nu vai jau nepietiek vienreiz??
ķipa ar sirds un asinsvadu kaitēm mirst tikai jauni un veseli
par to, ko kaut kur dzirdējis esi, vari nestāstīt, šitās urbānās pasakas mani pārāk neinteresē

un ākstās visa pasaule, ne jau mēs te lokāli paši uz savu galvu kko esam te sadomājuši, pie mums vēl te pa maigo, es teiktu, salīdzinot ar to pašu Franciju, kur tikko druška jau pāris gadus dzīvo, un visvisādus piedzīvojumus pēdējā gada laikā stāstījusi, kā viņiem tur ar ierobežojumiem, tas pats Anglijā utt.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-11 19:52, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: ķipa ar sirds un asinsvadu kaitēm mirst tikai jauni un veseli
par to, ko kaut kur dzirdējis esi, vari nestāstīt, šitās urbānās pasakas mani pārāk neinteresē

un ākstās visa pasaule, ne jau mēs te lokāli paši uz savu galvu kko esam te sadomājuši, pie mums vēl te pa maigo, es teiktu, salīdzinot ar to pašu Franciju, kur tikko druška jau pāris gadus dzīvo, un visvisādus piedzīvojumus pēdējā gada laikā stāstījusi, kā viņiem tur ar ierobežojumiem, tas pats Anglijā utt.
Gribētos redzēt aburta atbildi, jo viņš tak stāsta, ka frankos visiem viss vienalga.

     [+] [-]

, 2021-05-11 19:54, pirms 4 gadiem
Dzimmiy rakstīja: Nav līgums, brauc uz čempi un pacel savu vērtību, mūsdienās trausli tie hokejistiņi palikuši
It kā NHL klubiem baigi pis, kā Tu tur IIHF čempī sities... ar savainojumu!

  +1 [+] [-]

, 2021-05-11 20:10, pirms 4 gadiem
Trauma vasarā jaārstē ,bet sezonas beigās vēl kapā. Nu ļoti loģisks pamatojums kāpēc nekapās PČ
Tādā ziņā Daugava, Dārziņš , Miķelis vienmèr paliks atmiņā nekà daiļslidotāji ,kas mīž ,ka traumu noraus izlases spēlēs

  -3 [+] [-]

, 2021-05-11 20:10, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: ķipa ar sirds un asinsvadu kaitēm mirst tikai jauni un veseli
par to, ko kaut kur dzirdējis esi, vari nestāstīt, šitās urbānās pasakas mani pārāk neinteresē

un ākstās visa pasaule, ne jau mēs te lokāli paši uz savu galvu kko esam te sadomājuši, pie mums vēl te pa maigo, es teiktu, salīdzinot ar to pašu Franciju, kur tikko druška jau pāris gadus dzīvo, un visvisādus piedzīvojumus pēdējā gada laikā stāstījusi, kā viņiem tur ar ierobežojumiem, tas pats Anglijā utt.
Tu velreiz paskaties, kāda vecuma cilvēki pārsvarā iet bojā kovidnieka dēļ
Sirds un asinsvadu slimnieki spēka gados savukārt lai arī tup savās mājās līdz pandēmijas beigām. Tādiem jaaizliedz būtu visi pasākumi, nevis normāliem cilvēkiem kuriem kovidnieks ir parastas iesnas un nekas vairāk

  +1 [+] [-]

, 2021-05-11 20:14, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tu velreiz paskaties, kāda vecuma cilvēki pārsvarā iet bojā kovidnieka dēļ
Sirds un asinsvadu slimnieki spēka gados savukārt lai arī tup savās mājās līdz pandēmijas beigām. Tādiem jaaizliedz būtu visi pasākumi, nevis normāliem cilvēkiem kuriem kovidnieks ir parastas iesnas un nekas vairāk
Man pašam ierobežojumi ir piegriezušies, bet tu aizmirsi 2 svarīgas nianses. Pirmkārt, tiem slimniekiem ir arī tuvinieki, kam sirds, asinsvadu, diabētu utt nav, taču tas nenozīmē, ka mājās nevar atstiept covid19? Ko tad - nošķirt ģimenes? Un otrkārt, cik daudzi, jo īpaši Latvijā, kur pie ārsta lila daļa iet tikai tad, kad knapi kājas var pavilkt zina visas zarazas, kas viņos patiesībā sēž?

     [+] [-]

, 2021-05-11 20:18, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Man pašam ierobežojumi ir piegriezušies, bet tu aizmirsi 2 svarīgas nianses. Pirmkārt, tiem slimniekiem ir arī tuvinieki, kam sirds, asinsvadu, diabētu utt nav, taču tas nenozīmē, ka mājās nevar atstiept covid19? Ko tad - nošķirt ģimenes? Un otrkārt, cik daudzi, jo īpaši Latvijā, kur pie ārsta lila daļa iet tikai tad, kad knapi kājas var pavilkt zina visas zarazas, kas viņos patiesībā sēž?
klavu lapa tak čurbana audžudēls - po barabanu

     [+] [-]

, 2021-05-11 20:18, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Man pašam ierobežojumi ir piegriezušies, bet tu aizmirsi 2 svarīgas nianses. Pirmkārt, tiem slimniekiem ir arī tuvinieki, kam sirds, asinsvadu, diabētu utt nav, taču tas nenozīmē, ka mājās nevar atstiept covid19? Ko tad - nošķirt ģimenes? Un otrkārt, cik daudzi, jo īpaši Latvijā, kur pie ārsta lila daļa iet tikai tad, kad knapi kājas var pavilkt zina visas zarazas, kas viņos patiesībā sēž?
Kam bail no zarazas un kurš apzinās, ka ir riska kategorijā, tas lai arī tup mājās un domā variantus, kā lai kovidnieku līdz mājsaimniecībai neatvilkt.
Man takš arī ir rados penčuki, ir paziņlokā pa kādam riskiniekam. Man nav ne mazāko problēmu viņiem acīs pateikt, nost ar ierobežojumiem un sargiet paši sevi

  +1 [+] [-]

, 2021-05-11 20:20, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: klavu lapa tak čurbana audžudēls - po barabanu
Jā, man par riskinieku likteņiem vairāk po barabanu, nekā par normālām un veselām ģimenes galvām, kuri ierobežojumu dēļ ir uz bankrota robežas un bērnus nevar pabarot.
Es regulāri redzu, kā penčuki Rīgā tramvajā saspiesti stāv un visur lien kur nevajag.. un nodomāju, nahren viņu dēļ viss šis vajadzīgs...

  +1 [+] [-]

, 2021-05-11 20:21, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kam bail no zarazas un kurš apzinās, ka ir riska kategorijā, tas lai arī tup mājās un domā variantus, kā lai kovidnieku līdz mājsaimniecībai neatvilkt.
Man takš arī ir rados penčuki, ir paziņlokā pa kādam riskiniekam. Man nav ne mazāko problēmu viņiem acīs pateikt, nost ar ierobežojumiem un sargiet paši sevi
Par to es arī runāju - ne visi zina, ka ir riska kategorijā. Nu un tad ja tu tā izturies pret radiem un draugiem - zems esi, zems, ja tev nerūp savi tuvie.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-11 20:22, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Jā, man par riskinieku likteņiem vairāk po barabanu, nekā par normālām un veselām ģimenes galvām, kuri ierobežojumu dēļ ir uz bankrota robežas un bērnus nevar pabarot.
A ko tu teiktu ja pats būtu riskā? Un lūdzu bez saviem medniekstastiem par to, kā tusēji kopā ar covidnieku bet nedabūji.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-11 20:23, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Par to es arī runāju - ne visi zina, ka ir riska kategorijā. Nu un tad ja tu tā izturies pret radiem un draugiem - zems esi, zems, ja tev nerūp savi tuvie.
Lielākā daļa zin. Kāds var arī nezināt, taču tādu var arī parasta gripa/zaraza uzspridzināt te jau ne tikai par kovidnieku iet runa.
Tuvie rūp, ne par to runa. Viņu dēļ slēgt sabiedrību gan nevajadzētu. Lai paši uzmanās.

     [+] [-]

, 2021-05-11 20:24, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: A ko tu teiktu ja pats būtu riskā? Un lūdzu bez saviem medniekstastiem par to, kā tusēji kopā ar covidnieku bet nedabūji.
Ja būtu riska grupā, nekur ārā i netusētu. Viss tieši tik vienkārši.
Un neuzskatu, ka manisveidīgo riskinieku-minoritātes dēļ, vajadzētu slēgt sabiedrību (ja būtu riskinieks)

     [+] [-]

, 2021-05-11 20:33, pirms 4 gadiem
Nomainiet to kļavu ar aburtu
Par burta tekstiem var ierēkt, bet par kļavas tekstiem ir jāraud

     [+] [-]

, 2021-05-11 20:34, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tu velreiz paskaties, kāda vecuma cilvēki pārsvarā iet bojā kovidnieka dēļ
Sirds un asinsvadu slimnieki spēka gados savukārt lai arī tup savās mājās līdz pandēmijas beigām. Tādiem jaaizliedz būtu visi pasākumi, nevis normāliem cilvēkiem kuriem kovidnieks ir parastas iesnas un nekas vairāk
Tu esi ne tikai tikai debīls, bet arī reti pretīgs tips. Varbūt fiziski esi vesels, bet ar galvu esi galīgi slims.
Cenšos nevienam neko sliktu nevēlēt, un arī šoreiz pie šī principa pieturēšos, bet gribētos redzēt tavu dumjo seju, kad no COVID-19 aizietu kāds no taviem tuviniekiem, kurš ir jau labi gados.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-11 20:37, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Nomainiet to kļavu ar aburtu
Par burta tekstiem var ierēkt, bet par kļavas tekstiem ir jāraud
tēvs un dēls uz maiņām šancē

     [+] [-]

, 2021-05-11 20:42, pirms 4 gadiem
Bùsim reàli - Bez Bļugera,Balcera un Merzlikina par medaļàm nav ko sapņot...

  -1 [+] [-]

, 2021-05-11 20:44, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu esi ne tikai tikai debīls, bet arī reti pretīgs tips. Varbūt fiziski esi vesels, bet ar galvu esi galīgi slims.
Cenšos nevienam neko sliktu nevēlēt, un arī šoreiz pie šī principa pieturēšos, bet gribētos redzēt tavu dumjo seju, kad no COVID-19 aizietu kāds no taviem tuviniekiem, kurš ir jau labi gados.
Kāpēc kas slikts kādām jānovēl? Visi, kuri ir riska kategorijā, neatkarīgi no tā vai radi mani vai nē, tiem vajadzētu pašizolizēties uz brīvprātības principa. Ja šito principu neievēro-nu paši vainīgi, ja sanāks šaize. Normālie un veselie lai turpina dzīvi kā līdz šim

     [+] [-]

, 2021-05-11 20:45, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Nomainiet to kļavu ar aburtu
Par burta tekstiem var ierēkt, bet par kļavas tekstiem ir jāraud
tak uzlieciet ignore tiem abiem aptaurētajiem un necitējiet tos tirliņus!

     [+] [-]

, 2021-05-11 20:47, pirms 4 gadiem
ej dillēs rakstīja: Bùsim reàli - Bez Bļugera,Balcera un Merzlikina par medaļàm nav ko sapņot...
sapņot jau drīkst
Taču reāli skatoties, arī ar visiem viņiem trijiem medaļas spīdētu ļoti lielas veiksmnes gadījumā.
Jā, protams, viņu visu 3 iztrūkums ir mīnuss izlasei - taču ne tuvu tik traģisks, kā Tu te mālē. Es to vērtētu dažu procentu vērtē - 1-2 mazāk iemesti goli un 1-2 vairāk ielaisti goli.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-11 20:54, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kāpēc kas slikts kādām jānovēl? Visi, kuri ir riska kategorijā, neatkarīgi no tā vai radi mani vai nē, tiem vajadzētu pašizolizēties uz brīvprātības principa. Ja šito principu neievēro-nu paši vainīgi, ja sanāks šaize. Normālie un veselie lai turpina dzīvi kā līdz šim
Par blaknēm pēc COVID laikam neesi dzirdējis. Tas nešķiro nevienu, vai tev 30 vai 60 gadi, laba vai slikta diēta, sporto vai nesporto.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-11 20:57, pirms 4 gadiem
shamanis29 rakstīja: Par blaknēm pēc COVID laikam neesi dzirdējis. Tas nešķiro nevienu, vai tev 30 vai 60 gadi, laba vai slikta diēta, sporto vai nesporto.
Blaknes arī pēc parastām gripām var uzrādīties. Nez kāpēc pirms kovida ēras par tām neviens nerunāja, tagad kaut kāda masu psihoze

     [+] [-]

, 2021-05-11 21:00, pirms 4 gadiem
Lapekli, tu nesaproti vienu lietu - ne jau mirušo skaits ir tā lielākā problēma, nu kā to vēljoprojām cilvēki nesaprot. Veselības sistēma un kā tas to ietekmēs un domino efekts, kas būs, ja infektoloģisku slimību palaidīs pašplūsmā. kāds tad ir ietekums - tos, kuri slimi ar kovidu vnk neārstēt un slimnīcās neielaist, lai mirst uz ielas vai mājās gultiņā? nu, un ja nevienu neārstēsim, tad mirs jau vairs ne tikai riska grupas, bet ja ārstēsim, tad slimnīcas būs pārgruzītas tā, ka nekam citam vairs vnk resursi nepaliks un arī tu varēsi karoti nolikt, ja nu gadīsies kādā negadījumā iekļūt, bet slminīcā teiksim vnk vietu nebūs un tu būsi tas, kuram būs uz ielas jāpaliek utt utt. es te, protmas, tādus galējos scenārijus zīmēju, bet nevar tak tie, kas pie lemšanas rīkoties tā, ka tāds scenārijs vispār ir iespējams, viņiem taču kkādi lēmumi jāpieņem ir, lai pat teorētiski tāda situācija nevarētu rasties, citādi viņus par neizdarību noēstu.

Tak paskaties un padomā nedaudz plašāk. es tak nesaku, ka visi lēmumi ir baigi labie, bet jāsaprot arī tas, ka tā ir tāda bezprecedenta situācija mūsu laikos un tikai loģiski, ka tiks pieņemti kļūdaini un pārsteidzīgi lēmumi.

     [+] [-]

, 2021-05-11 21:04, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Lapekli, tu nesaproti vienu lietu - ne jau mirušo skaits ir tā lielākā problēma, nu kā to vēljoprojām cilvēki nesaprot. Veselības sistēma un kā tas to ietekmēs un domino efekts, kas būs, ja infektoloģisku slimību palaidīs pašplūsmā. kāds tad ir ietekums - tos, kuri slimi ar kovidu vnk neārstēt un slimnīcās neielaist, lai mirst uz ielas vai mājās gultiņā? nu, un ja nevienu neārstēsim, tad mirs jau vairs ne tikai riska grupas, bet ja ārstēsim, tad slimnīcas būs pārgruzītas tā, ka nekam citam vairs vnk resursi nepaliks un arī tu varēsi karoti nolikt, ja nu gadīsies kādā negadījumā iekļūt, bet slminīcā teiksim vnk vietu nebūs un tu būsi tas, kuram būs uz ielas jāpaliek utt utt. es te, protmas, tādus galējos scenārijus zīmēju, bet nevar tak tie, kas pie lemšanas rīkoties tā, ka tāds scenārijs vispār ir iespējams, viņiem taču kkādi lēmumi jāpieņem ir, lai pat teorētiski tāda situācija nevarētu rasties, citādi viņus par neizdarību noēstu.

Tak paskaties un padomā nedaudz plašāk. es tak nesaku, ka visi lēmumi ir baigi labie, bet jāsaprot arī tas, ka tā ir tāda bezprecedenta situācija mūsu laikos un tikai loģiski, ka tiks pieņemti kļūdaini un pārsteidzīgi lēmumi.
Kas te ko nesaprast?
Dokiem tādā situācijā jāpieņem lēmums, kuru ārstēt un kuram teikt čau. Un varbūt pie veselības sistēmas uzlabošanas vienreiz jāsāk strādāt, nevis jāmētā 200 eiro stipendijas pa labi pa kreisi?

  +1 [+] [-]

, 2021-05-11 21:04, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Lapekli, tu nesaproti vienu lietu - ne jau mirušo skaits ir tā lielākā problēma, nu kā to vēljoprojām cilvēki nesaprot. Veselības sistēma un kā tas to ietekmēs un domino efekts, kas būs, ja infektoloģisku slimību palaidīs pašplūsmā. kāds tad ir ietekums - tos, kuri slimi ar kovidu vnk neārstēt un slimnīcās neielaist, lai mirst uz ielas vai mājās gultiņā? nu, un ja nevienu neārstēsim, tad mirs jau vairs ne tikai riska grupas, bet ja ārstēsim, tad slimnīcas būs pārgruzītas tā, ka nekam citam vairs vnk resursi nepaliks un arī tu varēsi karoti nolikt, ja nu gadīsies kādā negadījumā iekļūt, bet slminīcā teiksim vnk vietu nebūs un tu būsi tas, kuram būs uz ielas jāpaliek utt utt. es te, protmas, tādus galējos scenārijus zīmēju, bet nevar tak tie, kas pie lemšanas rīkoties tā, ka tāds scenārijs vispār ir iespējams, viņiem taču kkādi lēmumi jāpieņem ir, lai pat teorētiski tāda situācija nevarētu rasties, citādi viņus par neizdarību noēstu.

Tak paskaties un padomā nedaudz plašāk. es tak nesaku, ka visi lēmumi ir baigi labie, bet jāsaprot arī tas, ka tā ir tāda bezprecedenta situācija mūsu laikos un tikai loģiski, ka tiks pieņemti kļūdaini un pārsteidzīgi lēmumi.
čurbanam un viņa audžudēlam tak po barabanu

     [+] [-]

, 2021-05-11 21:12, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: sapņot jau drīkst
Taču reāli skatoties, arī ar visiem viņiem trijiem medaļas spīdētu ļoti lielas veiksmnes gadījumā.
Jā, protams, viņu visu 3 iztrūkums ir mīnuss izlasei - taču ne tuvu tik traģisks, kā Tu te mālē. Es to vērtētu dažu procentu vērtē - 1-2 mazāk iemesti goli un 1-2 vairāk ielaisti goli.
Sorry čalīt, bet tie nav daži procenti ! Tas ir spèles iznàkums par labu vai par sliktu Latvijai!

     [+] [-]

, 2021-05-11 21:13, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Lapekli, tu nesaproti vienu lietu - ne jau mirušo skaits ir tā lielākā problēma, nu kā to vēljoprojām cilvēki nesaprot. Veselības sistēma un kā tas to ietekmēs un domino efekts, kas būs, ja infektoloģisku slimību palaidīs pašplūsmā. kāds tad ir ietekums - tos, kuri slimi ar kovidu vnk neārstēt un slimnīcās neielaist, lai mirst uz ielas vai mājās gultiņā? nu, un ja nevienu neārstēsim, tad mirs jau vairs ne tikai riska grupas, bet ja ārstēsim, tad slimnīcas būs pārgruzītas tā, ka nekam citam vairs vnk resursi nepaliks un arī tu varēsi karoti nolikt, ja nu gadīsies kādā negadījumā iekļūt, bet slminīcā teiksim vnk vietu nebūs un tu būsi tas, kuram būs uz ielas jāpaliek utt utt. es te, protmas, tādus galējos scenārijus zīmēju, bet nevar tak tie, kas pie lemšanas rīkoties tā, ka tāds scenārijs vispār ir iespējams, viņiem taču kkādi lēmumi jāpieņem ir, lai pat teorētiski tāda situācija nevarētu rasties, citādi viņus par neizdarību noēstu.

Tak paskaties un padomā nedaudz plašāk. es tak nesaku, ka visi lēmumi ir baigi labie, bet jāsaprot arī tas, ka tā ir tāda bezprecedenta situācija mūsu laikos un tikai loģiski, ka tiks pieņemti kļūdaini un pārsteidzīgi lēmumi.
Starp citu , pupus tā arī neparādiji

  +1 [+] [-]

, 2021-05-11 21:13, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kāpēc kas slikts kādām jānovēl? Visi, kuri ir riska kategorijā, neatkarīgi no tā vai radi mani vai nē, tiem vajadzētu pašizolizēties uz brīvprātības principa. Ja šito principu neievēro-nu paši vainīgi, ja sanāks šaize. Normālie un veselie lai turpina dzīvi kā līdz šim
Nav ne mazākās vēlēšanās ar tik tupu cilvēku vel ko diskutēt.
Iemetu miskastē pie audžutēva.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-11 21:14, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kas te ko nesaprast?
Dokiem tādā situācijā jāpieņem lēmums, kuru ārstēt un kuram teikt čau. Un varbūt pie veselības sistēmas uzlabošanas jāsāk strādāt, nevis jāmētā 200 eiro stipendijas pa labi pa kreisi?
tev viegli pateikt - dokiem jāpieņem lēmums, kuram dzīvot un kuram nē, ja esi sociopāts, tad jau tā nav problēma, bet cilvēkam parastajam tas būtu nenormāls psiholoģisks slogs, kuru ilgstoši reti kurš spētu izturēt un diez vai iznāktu no tā ārā vairs "normāls".

Tam, ka veselības sistēmā ir daudz problēmu, ir skaidrs un tieši koronka tās brīnišķīgi izgaismo. Tās ir jārisina, bet to diemžēl nevar sakārtot ne dienas, ne gada laikā, tas ir ilgstošs process uz kuru mērķtiecīgi jāiet, bet tas nekādi neatrisina situāciju šeit un tagad.

     [+] [-]

, 2021-05-11 21:15, pirms 4 gadiem
ej dillēs rakstīja: Sorry čalīt, bet tie nav daži procenti ! Tas ir spèles iznàkums par labu vai par sliktu Latvijai!
Neesi fatālists!
jautājums, pret ko - iemest kādu golu mazāk pret itāļiem, ielaist kādu golu no kanādiešiem. Tādā rakursā tas kopvērtējumā, visticamāk, nemainītu neko.

p.s. daži procenti. Es palieku pie sava.

     [+] [-]

, 2021-05-11 21:16, pirms 4 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Starp citu , pupus tā arī neparādiji
kāpēc man te kādam būtu pupi jārāda? tu ar rādi krānu katram, kurš to paprasa?

     [+] [-]

, 2021-05-11 21:17, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: tev viegli pateikt - dokiem jāpieņem lēmums, kuram dzīvot un kuram nē, ja esi sociopāts, tad jau tā nav problēma, bet cilvēkam parastajam tas būtu nenormāls psiholoģisks slogs, kuru ilgstoši reti kurš spētu izturēt un diez vai iznāktu no tā ārā vairs "normāls".

Tam, ka veselības sistēmā ir daudz problēmu, ir skaidrs un tieši koronka tās brīnišķīgi izgaismo. Tās ir jārisina, bet to diemžēl nevar sakārtot ne dienas, ne gada laikā, tas ir ilgstošs process uz kuru mērķtiecīgi jāiet, bet tas nekādi neatrisina situāciju šeit un tagad.
tiešām neapnīk ar garīgi atpalikušiem diskutēt?
tā viņš Tevi degradēs līdz savam līmenim...

     [+] [-]

, 2021-05-11 21:17, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: tev viegli pateikt - dokiem jāpieņem lēmums, kuram dzīvot un kuram nē, ja esi sociopāts, tad jau tā nav problēma, bet cilvēkam parastajam tas būtu nenormāls psiholoģisks slogs, kuru ilgstoši reti kurš spētu izturēt un diez vai iznāktu no tā ārā vairs "normāls".

Tam, ka veselības sistēmā ir daudz problēmu, ir skaidrs un tieši koronka tās brīnišķīgi izgaismo. Tās ir jārisina, bet to diemžēl nevar sakārtot ne dienas, ne gada laikā, tas ir ilgstošs process uz kuru mērķtiecīgi jāiet, bet tas nekādi neatrisina situāciju šeit un tagad.
nevienai valstij nav veselības sistēmas tādiem gadījumiem. ASV ar visādi gāja, stadioni un halles tika izmantotas, cilvēki mira rindā gaidot. kā nu kur. kur lielāka slodze , kur mazāka. bet visur bija problēmas.
tepat nesen Indijā pēc peldes Gangā un Indā visi kopistiski nokovidojās tā, ka tur pilnīgs pipec!
protams tas nenozīmē, ka pie mums parastam ikdienas darbam bija atbilstoša veselības sistēma. līdz tam tālu, bet šitas vismaz daudz ko sakārtos es ceru.

     [+] [-]

, 2021-05-11 21:17, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: kāpēc man te kādam būtu pupi jārāda? tu ar rādi krānu katram, kurš to paprasa?
Nu ja.

     [+] [-]

, 2021-05-11 21:18, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: tev viegli pateikt - dokiem jāpieņem lēmums, kuram dzīvot un kuram nē, ja esi sociopāts, tad jau tā nav problēma, bet cilvēkam parastajam tas būtu nenormāls psiholoģisks slogs, kuru ilgstoši reti kurš spētu izturēt un diez vai iznāktu no tā ārā vairs "normāls".

Tam, ka veselības sistēmā ir daudz problēmu, ir skaidrs un tieši koronka tās brīnišķīgi izgaismo. Tās ir jārisina, bet to diemžēl nevar sakārtot ne dienas, ne gada laikā, tas ir ilgstošs process uz kuru mērķtiecīgi jāiet, bet tas nekādi neatrisina situāciju šeit un tagad.
Neviens nesaka, ka tas ir viegli, skaidrs, ka psiholoģisks slogs. Arī kara laikā bija tā. Bet var taču bez tā visa, proti, ja īpaši riska grupā esošie uz brīvprātības principa paši sevi sargājot, pašizolētos.
Tu zini cik man paziņu lokā divkošu, kuri visu rudeni uzsvēra, cik ļoti vajag ierobežojumus. Un pēc tam ziemīšos un jaunajā gadā feisbukā iepozē ar vectēvu vienai tādai arī uzbraucu augumā, tā protams sapsihojās un laikam vairs jau nerunā ar mani ... Tas jau po barabanu, galvenais, ka pelnītu rājienu dabuja maita tāda

     [+] [-]

, 2021-05-11 21:20, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: tiešām neapnīk ar garīgi atpalikušiem diskutēt?
tā viņš Tevi degradēs līdz savam līmenim...
nu beidz, ja es visu šo gadu laikā neesmu degradēta burta iespaidā, tad ne jau lapa to iespēs. un, ja jau esmu degradēta, tad tas vilciens jau ir aizgājis un glābt vairs nav ko

  +6 [+] [-]

, 2021-05-11 21:23, pirms 4 gadiem
Bet ar ko tad diskutēt? Ar Nameju,kurš skatās bbc, nesaprotot angłu valodu?

  -1 [+] [-]

, 2021-05-11 21:23, pirms 4 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Nu ja.
ceru, ka tikai tiem, kuri pēc tā prasa.. tev par nelaimi, man tās tieksmes uz ekscibionismu nav tik izteiktas.

     [+] [-]

, 2021-05-11 21:24, pirms 4 gadiem
ej dillēs rakstīja: Bùsim reàli - Bez Bļugera,Balcera un Merzlikina par medaļàm nav ko sapņot...
Katrs pirmskolnieks un 99gadīgs pensionārs zin, visi pavasari kopš 1997.g. paiet bronzas zīmē!

     [+] [-]

, 2021-05-11 21:25, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: ceru, ka tikai tiem, kuri pēc tā prasa.. tev par nelaimi, man tās tieksmes uz ekscibionismu nav tik izteiktas.
Labi, labi. Es jau tikai mulkojos.

  +2 [+] [-]

, 2021-05-11 21:26, pirms 4 gadiem
Gin4a rakstīja: Katrs pirmskolnieks un 99gadīgs pensionārs zin, visi pavasari kopš 1997.g. paiet bronzas zīmē!
vai bē grupa

     [+] [-]

, 2021-05-11 21:27, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Neviens nesaka, ka tas ir viegli, skaidrs, ka psiholoģisks slogs. Arī kara laikā bija tā. Bet var taču bez tā visa, proti, ja īpaši riska grupā esošie uz brīvprātības principa paši sevi sargājot, pašizolētos.
Tu zini cik man paziņu lokā divkošu, kuri visu rudeni uzsvēra, cik ļoti vajag ierobežojumus. Un pēc tam ziemīšos un jaunajā gadā feisbukā iepozē ar vectēvu vienai tādai arī uzbraucu augumā, tā protams sapsihojās un laikam vairs jau nerunā ar mani ... Tas jau po barabanu, galvenais, ka pelnītu rājienu dabuja maita tāda
tu būtībā rosini veidot kara medicīnas apstākļus, lai tikai nebūtu lupatiņa uz mutes jāliek, jāievēro distance un jāatsakās no dažām dzīves ekstrām.

  -1 [+] [-]

, 2021-05-11 21:28, pirms 4 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Labi, labi. Es jau tikai mulkojos.
es tev piedodu, džentlmeniskais narkomān Jāni!

     [+] [-]

, 2021-05-11 21:28, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: tu būtībā rosini veidot kara medicīnas apstākļus, lai tikai nebūtu lupatiņa uz mutes jāliek, jāievēro distance un jāatsakās no dažām dzīves ekstrām.
Nav zvanīts, ka tādi vispār būtu. Kopš marta jau republikāņu kontrolētais Teksasas štats atcēlis visus ierobežojumus. Vai Teksasa kļuvusi par kapsētu? Nē, nava

  -1 [+] [-]

, 2021-05-11 21:29, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: ceru, ka tikai tiem, kuri pēc tā prasa.. tev par nelaimi, man tās tieksmes uz ekscibionismu nav tik izteiktas.
A ja es prasu?

  -1 [+] [-]

, 2021-05-11 21:35, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: es tev piedodu, džentlmeniskais narkomān Jāni!
Redzu, tu mani saproti.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-11 21:38, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nav zvanīts, ka tādi vispār būtu. Kopš marta jau republikāņu kontrolētais Teksasas štats atcēlis visus ierobežojumus. Vai Teksasa kļuvusi par kapsētu? Nē, nava
Tu tirs tāpat kā tavs audžutēvs.
tikko tur notika U-18 čempis , kas pagāja tādā pat burbulī , kā tagad notiks čempis Rīgā.
un kaut kā neredzu NHL spēlēs Dalasas Stars stadionu pilnu piebāztu , tik retas rindas ar maskām un distancēm un treneri uz soliem tāpat maskās, kā citos štatos
visi ierobežojumi kopš marta atcelti tirsējs!
man pat nekas nav jālasa politisks sūds, lai saprastu, ka tur ir joprojām ierobežojumi skatoties hokeju!

  +1 [+] [-]

, 2021-05-11 21:39, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: A ja es prasu?
es taču nezinu, tas tev jāprasa Jānim, viņš saka, ka rāda visiem, kas prasa.

     [+] [-]

, 2021-05-11 21:41, pirms 4 gadiem
"patrioti".

  +2 [+] [-]

, 2021-05-11 21:49, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: vai bē grupa
Visi smējās par belariem, kad šie paziņoja, ka brauc pēc medaļām uz PČ. Un re kā, 2019. gadā paņēma sudrabu

     [+] [-]

, 2021-05-11 21:50, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Tu tirs tāpat kā tavs audžutēvs.
tikko tur notika U-18 čempis , kas pagāja tādā pat burbulī , kā tagad notiks čempis Rīgā.
un kaut kā neredzu NHL spēlēs Dalasas Stars stadionu pilnu piebāztu , tik retas rindas ar maskām un distancēm un treneri uz soliem tāpat maskās, kā citos štatos
visi ierobežojumi kopš marta atcelti tirsējs!
man pat nekas nav jālasa politisks sūds, lai saprastu, ka tur ir joprojām ierobežojumi skatoties hokeju!
Šito ne es izdomāju. Vēl martā cnns ziņoja: https://edition.cnn.com/2021/03/15/...

     [+] [-]

, 2021-05-11 21:56, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Šito ne es izdomāju. Vēl martā cnns ziņoja: https://edition.cnn.com/2021/03/15/us/texas-business-owners-weekend-no-masks/index.html
Hello, fuc..r, ir maijs!

     [+] [-]

, 2021-05-11 22:01, pirms 4 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Hello, fuc..r, ir maijs!
es basi neskatos. Dalasas maveriku tak skatās te daudzi vai tad tur ierobežojumi atcelti? hokejā nekas tāds nav redzams. varbūt šaibas dauzītāji ieraduma pēc turpina kaplēt ar ierobežojumiem? skatītāji tur ir tribīnēs, bet ne jau pilna un bez maskām. tur pat puse halles diezvai ir ievērojot visas distances.

  +1 [+] [-]

, 2021-05-11 22:01, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Šito ne es izdomāju. Vēl martā cnns ziņoja: https://edition.cnn.com/2021/03/15/us/texas-business-owners-weekend-no-masks/index.html
Tev palīdzēs tikai smadzeņu transplantācija! Pameklē donoru, vēlams Teksasā...

     [+] [-]

, 2021-05-11 22:01, pirms 4 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Hello, fuc..r, ir maijs!
Labrīt! Jā, ir maijs un martā Teksasa atcēla ierobežojumus! Vismaz tāds info man ir/bija, ne es to pats izdomāju. Par skatītājiem Stars tribīnēs nebiju pat aizdomājies. Varbūt NHLam savi noteikumi un Teksasas štatam tur teikšana nekāda?

  +1 [+] [-]

, 2021-05-11 22:03, pirms 4 gadiem
Atlantique rakstīja: Visi smējās par belariem, kad šie paziņoja, ka brauc pēc medaļām uz PČ. Un re kā, 2019. gadā paņēma sudrabu
Tur viegli nebija! Ar leišiem grūti gāja un Korejai pakāsa. Bet, nu, sudrabs ir sudrabs!

  +1 [+] [-]

, 2021-05-11 22:05, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Labrīt! Jā, ir maijs un martā Teksasa atcēla ierobežojumus! Vismaz tāds info man ir/bija, ne es to pats izdomāju. Par skatītājiem Stars tribīnēs nebiju pat aizdomājies. Varbūt NHLam savi noteikumi un Teksasas štatam tur teikšana nekāda?
Pareizi, Stars tribines ir kuklusklana pārvaldībā

  -1 [+] [-]

, 2021-05-11 22:05, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Lapekli, tu nesaproti vienu lietu - ne jau mirušo skaits ir tā lielākā problēma, nu kā to vēljoprojām cilvēki nesaprot. Veselības sistēma un kā tas to ietekmēs un domino efekts, kas būs, ja infektoloģisku slimību palaidīs pašplūsmā. kāds tad ir ietekums - tos, kuri slimi ar kovidu vnk neārstēt un slimnīcās neielaist, lai mirst uz ielas vai mājās gultiņā? nu, un ja nevienu neārstēsim, tad mirs jau vairs ne tikai riska grupas, bet ja ārstēsim, tad slimnīcas būs pārgruzītas tā, ka nekam citam vairs vnk resursi nepaliks un arī tu varēsi karoti nolikt, ja nu gadīsies kādā negadījumā iekļūt, bet slminīcā teiksim vnk vietu nebūs un tu būsi tas, kuram būs uz ielas jāpaliek utt utt. es te, protmas, tādus galējos scenārijus zīmēju, bet nevar tak tie, kas pie lemšanas rīkoties tā, ka tāds scenārijs vispār ir iespējams, viņiem taču kkādi lēmumi jāpieņem ir, lai pat teorētiski tāda situācija nevarētu rasties, citādi viņus par neizdarību noēstu.

Tak paskaties un padomā nedaudz plašāk. es tak nesaku, ka visi lēmumi ir baigi labie, bet jāsaprot arī tas, ka tā ir tāda bezprecedenta situācija mūsu laikos un tikai loģiski, ka tiks pieņemti kļūdaini un pārsteidzīgi lēmumi.
---nu, un ja nevienu neārstēsim, tad mirs jau vairs ne tikai riska grupas---
No kurienes tāds truls pieņēmums? Mirs tie, kuriem ir lemts mirt, pārējie dzīvos! Ja visā kopumā 97 + procenti ir VESELI, tad kāda hrena pēc ir jāievieš vispārīgie globālie ierobežojumi? Un vēl kas, tā zaraza nemaz tādos anormālos tempos neizplatās, kā rakstīja pirms gada! Arīdzan fakts ir tāds, ka ne jau ierobežojumu ievērošanas dēļ tie 97+ procenti saglabājas un mazumā nekrīt!

     [+] [-]

, 2021-05-11 22:05, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Labrīt! Jā, ir maijs un martā Teksasa atcēla ierobežojumus! Vismaz tāds info man ir/bija, ne es to pats izdomāju. Par skatītājiem Stars tribīnēs nebiju pat aizdomājies. Varbūt NHLam savi noteikumi un Teksasas štatam tur teikšana nekāda?
tas, ka ierobežojumu atcelšana neizvērtās gluži kā cerēts un viņiem nācās viņus atjaunot, tev nav prātā ienācis?

pie mums tak ar ir protokols izstrādāsts - pie tāda un tāda kumulatīvā skaitļa, ierobežojumus samazinam, ja viņš atkal aug, kko atkal liekam klāt utt, tas taču tāds pplūstošs process vai arī tev liekas, ka, ja kkas tiek pieņemts vai atcelts, tad tas ir mūžigi mūžos, āmen?

     [+] [-]

, 2021-05-11 22:07, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: ---nu, un ja nevienu neārstēsim, tad mirs jau vairs ne tikai riska grupas---
No kurienes tāds truls pieņēmums? Mirs tie, kuriem ir lemts mirt, pārējie dzīvos! Ja visā kopumā 97 + procenti ir VESELI, tad kāda hrena pēc ir jāievieš vispārīgie globālie ierobežojumi? Un vēl kas, tā zaraza nemaz tādos anormālos tempos neizplatās, kā rakstīja pirms gada! Arīdzan fakts ir tāds, ka ne jau ierobežojumu ievērošanas dēļ tie 97+ procenti saglabājas un mazumā nekrīt!
o, tu mums pietrūki, profesor artjom, ar savām gudrībām

     [+] [-]

, 2021-05-11 22:07, pirms 4 gadiem
Gin4a rakstīja: Tur viegli nebija! Ar leišiem grūti gāja un Korejai pakāsa. Bet, nu, sudrabs ir sudrabs!
Tur vispār uz naža asmens viss bija. Belariem paveicās, ka Koreja pret brāļiem leišiem nograbēja. Tā arī bez sudraba paliktu. Bet nu bronza bija garantēta.

     [+] [-]

, 2021-05-11 22:08, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: o, tu mums pietrūki, profesor artjom, ar savām gudrībām
Bet šitas ir 100% labāks cilvēks kā Nambejs

     [+] [-]

, 2021-05-11 22:10, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: o, tu mums pietrūki, profesor artjom, ar savām gudrībām
Es uz īsu laiku, Gaidu Aļonas maču Starp citu, kāds kaut ko zina, kad īsti sākas, it kā jau vajadzētu būt, bet informācijas nekur nekādas nav

     [+] [-]

, 2021-05-11 22:10, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: o, tu mums pietrūki, profesor artjom, ar savām gudrībām
profesors tak ir abrags domā Tjoma jau sasniedzis viņa līmeni?

     [+] [-]

, 2021-05-11 22:10, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: tas, ka ierobežojumu atcelšana neizvērtās gluži kā cerēts un viņiem nācās viņus atjaunot, tev nav prātā ienācis?

pie mums tak ar ir protokols izstrādāsts - pie tāda un tāda kumulatīvā skaitļa, ierobežojumus samazinam, ja viņš atkal aug, kko atkal liekam klāt utt, tas taču tāds pplūstošs process vai arī tev liekas, ka, ja kkas tiek pieņemts vai atcelts, tad tas ir mūžigi mūžos, āmen?
Un kā Teksasā ir tagad? Neesmu dzirdējis, ka tur būtu ieviesti jauni ierobežojumi, tā kā lūdzu met linkus un stāsti kā ir

  -1 [+] [-]

, 2021-05-11 22:11, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Es uz īsu laiku, Gaidu Aļonas maču Starp citu, kāds kaut ko zina, kad īsti sākas, it kā jau vajadzētu būt, bet informācijas nekur nekādas nav
Tavu tupeli sauc par Aļonu, kur tu pazūdi katru reizi atnākot no krustojuma?

  +1 [+] [-]

, 2021-05-11 22:13, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Es uz īsu laiku, Gaidu Aļonas maču Starp citu, kāds kaut ko zina, kad īsti sākas, it kā jau vajadzētu būt, bet informācijas nekur nekādas nav
Tas Tev jāprasa tenisa sadaļā, bet cik noprotu, Tev tur ir bīstami rādīties, jo nāksies atkal meklēt jaunu niku savu profilu krājumos

  +1 [+] [-]

, 2021-05-11 22:14, pirms 4 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Bet šitas ir 100% labāks cilvēks kā Nambejs
Namejs ir augstprātīgs un paštaisns, lapa ir vnk grāvjracis, burts savukārt liekulis. kurš no viņiem ir labāks, kurš sliktāks, neņemos spriest, bet viņi visi ir cilvēki un viņi visi man reizēm nepatīk, reizēm kaitina, es teiktu apmēram vienlīdz daudz.

     [+] [-]

, 2021-05-11 22:14, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Tavu tupeli sauc par Aļonu, kur tu pazūdi katru reizi atnākot no krustojuma?
Man tāda tupele neder, pārāk histēriska priekš kopdzīves, kaut gan vizuāli un miesiski tīri tā nekas Labāk lai Tenisu mauc, tas viņai krietni labāk sanāk

     [+] [-]

, 2021-05-11 22:15, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Un kā Teksasā ir tagad? Neesmu dzirdējis, ka tur būtu ieviesti jauni ierobežojumi, tā kā lūdzu met linkus un stāsti kā ir
man tak galīgi neinteresē, tu pats to Teksasu pieminēji, tad nu arī meklē info, nevis prasi citiem, lai to dara.

     [+] [-]

, 2021-05-11 22:15, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Un kā Teksasā ir tagad? Neesmu dzirdējis, ka tur būtu ieviesti jauni ierobežojumi, tā kā lūdzu met linkus un stāsti kā ir
naktī uzslēdz kādu basketa vai hokeja spēli un pats pārliecinies

     [+] [-]

, 2021-05-11 22:16, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Man tāda tupele neder, pārāk histēriska priekš kopdzīves, kaut gan vizuāli un miesiski tīri tā nekas Labāk lai Tenisu mauc, tas viņai krietni labāk sanāk
Viņai karašausks!

     [+] [-]

, 2021-05-11 22:16, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: naktī uzslēdz kādu basketa vai hokeja spēli un pats pārliecinies
Naktī es čuču. NHLs šosezon neinteresē un NBA ir kategorisks nē

     [+] [-]

, 2021-05-11 22:18, pirms 4 gadiem
Atlantique rakstīja: Tas Tev jāprasa tenisa sadaļā, bet cik noprotu, Tev tur ir bīstami rādīties, jo nāksies atkal meklēt jaunu niku savu profilu krājumos
spēle iet pilnā sparā. 6-3 2-0 Aļona vadībā

     [+] [-]

, 2021-05-11 22:19, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: man tak galīgi neinteresē, tu pats to Teksasu pieminēji, tad nu arī meklē info, nevis prasi citiem, lai to dara.
Nu tad netēlo gudrinieci un klusē

     [+] [-]

, 2021-05-11 22:19, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nu tad netēlo gudrinieci un klusē
es netēloju

     [+] [-]

, 2021-05-11 22:26, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Banss notikumu hronoloģiju labi aprakstīja, jā. Bet neminēja faktu, ka Tjoma jau pirms vairāk kā pusgada teica, ka uz bezskatītāju čempi un stipri ierobežotu valsti nebrauks.. nu kāda jēga uz šitādu čempi braukt? Beztolkā izmesta nauda..
Vispār šito čempi, manuprāt, mums nevajadzēja uzņemties. Sen jau to teicu. Pa nodokļu maksātāju naudu kaut kādu tukšu tribīņu tiršanos, kam tas vajadzīgs? Uz nākamo(normālo) čempi tagad varēsim cerēt kādā 2035 gadā. Super!
Tur jau tā lieta, ka runa toreiz nebija par stipri ierobežotu valsti priekš iebraucējiem (es tagad piederu tieši pie šīs te kategorijas, pat ar LV pasi), runa bija par čempi bez klātienē esošajiem skatītājiem!
Par tām terasēm runājot, viņas ir labas, ja tu tur ieskrien uz īsu brīdi, kad ir sušņaks, piemēram, ierauj alus kausu un mauc prom, bet ne jau priekš pilnvērtīgas Hokeja baudīšanas! Tur ir viennozīmīgi vajadzīga IEKŠTELPA! Ar labi pārredzamu lielo ekrānu, ar kvalitatīvu attēlu un skaņas akustiku Savādāk, nesaklausīšu Kreipāna vai Prāmnieka pērles, kad garām kāds mopēds vai skūteris pabrauks

     [+] [-]

, 2021-05-11 22:26, pirms 4 gadiem
čurban , tev uz Teksasu jādodas tur visi ierobežojumi atcelti

     [+] [-]

, 2021-05-11 22:27, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Namejs ir augstprātīgs un paštaisns, lapa ir vnk grāvjracis, burts savukārt liekulis. kurš no viņiem ir labāks, kurš sliktāks, neņemos spriest, bet viņi visi ir cilvēki un viņi visi man reizēm nepatīk, reizēm kaitina, es teiktu apmēram vienlīdz daudz.
Nu manā skatījumā Namejs ir vissglupākais. Es šeit esmu jau gadus 15, bet vińu nav parspejis neviens

     [+] [-]

, 2021-05-11 22:27, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: čurban , tev uz Teksasu jādodas tur visi ierobežojumi atcelti
Pats mauc, man tepat Eiropā ir labi!

     [+] [-]

, 2021-05-11 22:27, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: čurban , tev uz Teksasu jādodas tur visi ierobežojumi atcelti
Un kuklusklans gana aktīvs

     [+] [-]

, 2021-05-11 22:30, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: tad skaidrs kāpēc uzreiz nomīza un Eiropa uzreiz laba
Cik zinu, vińš nav melnais,

     [+] [-]

, 2021-05-11 22:31, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: spēle iet pilnā sparā. 6-3 2-0 Aļona vadībā
Kur ta rāda?

     [+] [-]

, 2021-05-11 22:32, pirms 4 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Cik zinu, vińš nav melnais,
čurbana dzīvesveids uzreiz nodos

     [+] [-]

, 2021-05-11 22:32, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Kur ta rāda?
nezinu. es redzu flešskorā cipariņus. jau 4-0 otrā setā

     [+] [-]

, 2021-05-11 22:39, pirms 4 gadiem
6-3 6-1 tenisiste Aļona vinnēja.
Tjoma tagad var droši doties pie savas Aļonas zem tupeles

     [+] [-]

, 2021-05-11 22:41, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: 6-3 6-1 tenisiste Aļona vinnēja.
Tjoma tagad var droši doties pie savas Aļonas zem tupeles
Atradu, bet par vēlu Broadcast ended

  +1 [+] [-]

, 2021-05-11 22:51, pirms 4 gadiem
Abrags rakstīja: Neesi fatālists!
jautājums, pret ko - iemest kādu golu mazāk pret itāļiem, ielaist kādu golu no kanādiešiem. Tādā rakursā tas kopvērtējumā, visticamāk, nemainītu neko.

p.s. daži procenti. Es palieku pie sava.
Komandas pēdējo 2 turnīru rezultatīvākais spēlētājs ir daži %? Tāpat, kālabākais centrs un vārtsargs? Noņemot Balceru zūd piespēļu kvalitāte, ko saņems potenciālie maiņas partneri. Noņemto Bļugeru pasliktinās iemetienu % (jā Pitsburgā viņam tas nav izcils, taču izlasē līderis) - tā ir iespēja pretiniekam sākt uzbrukumu/norauts uzbrukums vai apgrūtināta aisardzība mums. 3 katrs sava ampluā līderi noteikti ir vairāk kā pāris %

     [+] [-]

, 2021-05-11 23:00, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Un kā Teksasā ir tagad? Neesmu dzirdējis, ka tur būtu ieviesti jauni ierobežojumi, tā kā lūdzu met linkus un stāsti kā ir
Ap 4k dienā jaunu saslimušo. Īpaši nekāpj un tagad sākas kritums. Tikai tur jau 30% ir vakcinēti ar abām vakcīnām vai ja JJ vienīgo vakcīnu.

     [+] [-]

, 2021-05-11 23:24, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ap 4k dienā jaunu saslimušo. Īpaši nekāpj un tagad sākas kritums. Tikai tur jau 30% ir vakcinēti ar abām vakcīnām vai ja JJ vienīgo vakcīnu.
es ik pa brīdim pārskrienot pa pasaules presi , redzu ka raksta tipa Taivāna, Jaunzēlande vai vēl kāda tur valsts ir tas kovids apturēts. pārsvarā salu valstis , kur diezgan viegli to izsakust.
Turkmēnijā un Ziemeļkorejā joprojām nemaz nav kovida!
Bet ierobežojumi attiecībā uz ceļošanu vai iebraukšanu valstī ir vēl drastiskāki nekā iebraucot Latvijā!
tā ir tufta par kaut kādu ierobežojumu atcelšanu!

     [+] [-]

, 2021-05-12 09:14, pirms 4 gadiem
Grūti no malas pateikt cik trauma nopietna, tikko vēl spēlēja un viss bija ok.
Protams žēl, ka nespēlēs. Būtu vēl Bļugers! Ja izkrīt pirmajā kārtā, var jau uz ceturtdaļfinālu paspēt!
Skumji, bet mūsdienās visu izšķir naudu . . . .Pat tie, kuri pelna miljonus grib vēl vairāk miljonu, kaut viņu dzīve jau ir nodrošināta līdz mūža galam un daži miljoni šurpu turpu pat būtiski dzīves kvalitāti neiespaido!
Sportisti, vispār cilvēki mūsdienu pasaulē kļuvuši emocionāli seklāki, nabadzīgāki.

     [+] [-]

, 2021-05-12 09:16, pirms 4 gadiem
Hokeja ;čempis Latvijā notiek labi, ja reizi 10-15 gados un būtu liela muļķiba to pavadīt pie pilnīgi tukšām tribīnēm.