Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2410, Did:0, useCase: 3

Balderis: ""Dinamo" nav īsti neko devis Latvijas hokejam"

Balderis: ""Dinamo" nav īsti neko devis Latvijas hokejam"
Helmuts Balderis
Foto: Sportacentrs.com

Latvijas hokeja leģenda Helmuts Balderis atzinis, ka, viņaprāt, Latvijas hokeja valstsvienības trenerim Tedam Nolanam būtu jāturpina darbs izlasē. Balderis cer, ka uz Olimpiskajām spēlēm valstsvienība būs optimālajā sastāvā.

"Čempionāta sākumā rezultāti nebija tik spīdoši, tomēr ar katru maču tie kļuva labāki. Redzējām, ka grūtos brīžos komanda saņēmās un labi nospēlēja. Pēc spēles ar somiem pat bija interesanti aizdomāties, kā būtu beigušies mači ar Franciju un Vāciju, ja tie būtu bijuši pēdējie. Iespējams, ka šos pretiniekus varētu uzvarēt, jo izlase uz turnīra beigām bija labi saspēlējusies," atklāja Balderis.

"Tas, ka mūsu sniegums pakāpeniski uzlabojās, ir trenera nopelns. Ne treneru korpusā, ne spēlētāju vidū nebija manāmas panikas pazīmes. Komanda turpināja spēlēt līdz pat pašām beigām. Jācer, ka uz Olimpiskajām spēlēm izdosies savākt visus spēcīgākos hokejistus," trenerus slavēja leģendārais hokejists.

Balderis uzskata, ka Tedam Nolanam būtu jāpaliek valstsvienības vadībā: "Viņš nebaidās ņemt izlasē tos, kas nespēlē Rīgas "Dinamo". Šis turnīrs parādīja, ka "Dinamo" nav tā īsti neko devis Latvijas hokejam. Klubam ir tāda sistēma – savākt citu klubu hokejistus, pārējos atstājot pie sasistas siles. Treneris Nolans savukārt izvēlējās tos hokejistus, kas tiešām gribēja pārstāvēt Latviju."

Izmantotais avots:
Хоккей на AllHockey.Ru - новости и статистика...

  -1 [+] [-]

, 2013-05-19 15:02, pirms 11 gadiem
Teikt ka Dinamo neko nav devis ir aplams un neapdomats teikums.No kurienes nak Indrashis,Darzins,Karsums,Gudlevskis,visi nak no dinamo,un dinamo sistemas,bez khl spelju prakses mes ka korki izlidotu no A grupas.Ir mums hokejisti,no kuriem veido izlasi,un bez Dinamo mes nevaram iztikt,tapat ka bez hokeja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2013-05-19 15:07, pirms 11 gadiem
Visi, kas pazīst mūsu slaveno rauduli pateiks, ka kā hokejistam, viņam nenoliedzami bija talants. Bet līdzcilvēkus viņš nolika, kā pēdējais nodevējs( Skatījās reāli visiem no augšas. Pagājušajā gadā vēl uzzinājām, ka viņš ir skops un raudulis ar uzviju - par abonementu runājot)) Visi, kas viņu pazīst kā cilvēku - atzīst, ka viņš ir MĒSLS ar lielo burtu(( Diemžēl. Tāda ir daudzu talantīgu cilvēku slimība(( Bet viņš ir tipisks latvju mēsls((

  +3 [+] [-]

, 2013-05-19 15:09, pirms 11 gadiem
Un ko Balderis ar savu pižona bentliju ir devis Latvijas hokejam. Tukša iršana un sporta pils muhļāža ir viss ar ko viņš asociējas man.

  -4 [+] [-]

, 2013-05-19 15:10, pirms 11 gadiem
vahtanidis rakstīja: Teikt ka Dinamo neko nav devis ir aplams un neapdomats teikums.No kurienes nak Indrashis,Darzins,Karsums,Gudlevskis,visi nak no dinamo,un dinamo sistemas,bez khl spelju prakses mes ka korki izlidotu no A grupas.Ir mums hokejisti,no kuriem veido izlasi,un bez Dinamo mes nevaram iztikt,tapat ka bez hokeja.
WTF
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-05-19 15:12, pirms 11 gadiem
Saksim jau ar to, ka no 2mlj valsts- nevar izveidot augsta liimena chempionaatu. Ja butu tikai viens galvenais sports, tad vareetu, bet ja ir daudz sporta veidu, kuri ir normala liimenii, tad nevar.

Paskatoties uz Slovēniju, vai viņiem ir labi nacionalie chempionati? Futbols, Basketbols, Handbols- visur tie chempionati ir taadi pashi kaa Latvijaa vai nedaudz augstaak.

Pat Lietuva vai Urugvaja ar savu galveno sporta veidu- nevar izveidot augsta liimena chempionatu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Hossa43
Slēpts komentārs: Hossa43
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-19 15:31, pirms 11 gadiem
Nja interesanti, ja Dinamo nebutu, tad kur speletu tas pats Karsums, Indrashis un parejie??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-05-19 15:38, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nja interesanti, ja Dinamo nebutu, tad kur speletu tas pats Karsums, Indrashis un parejie??
Karsums- LČ, citu variantu nebutu

  +5 [+] [-]

, 2013-05-19 15:42, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nja interesanti, ja Dinamo nebutu, tad kur speletu tas pats Karsums, Indrashis un parejie??
Tad būtu tie paši teksti kas pirms RD, ai, ko no viņiem daudz var prasīt, paskatieties kādās līgās mūsu hokejisti spēlē, pret ko viņiem jācīnās ikdienā.

  -2 [+] [-]

, 2013-05-19 15:42, pirms 11 gadiem
vahtanidis rakstīja: Teikt ka Dinamo neko nav devis ir aplams un neapdomats teikums.No kurienes nak Indrashis,Darzins,Karsums,Gudlevskis,visi nak no dinamo,un dinamo sistemas,bez khl spelju prakses mes ka korki izlidotu no A grupas.Ir mums hokejisti,no kuriem veido izlasi,un bez Dinamo mes nevaram iztikt,tapat ka bez hokeja.
vov gar zemi

  +7 [+] [-]

, 2013-05-19 15:43, pirms 11 gadiem
Es gan vairāk satrauktos par to, ka RD bijušie līderi, nokļūstot citos Kolhoza klubos, kļūst par 4.maiņas vai soliņa spēlētājiem.No tā zūd spēļu prakse tieši līdera dotību ziņā.Daugaviņš ir spilgts piemērs.Nevar taču visa Latvijas izlase spēlēt kā 3./4. maiņas, vajag līderus, kuri arī savos klubos spēlē solo.Lai arī tie nebūs Top klubi, bet vismaz būs pārliecība, ka 1./2.maiņa izlasē būs spējīga veidot rezultātu.Nu jūs jau sapratāt, ko es gribu teikt...

  +3 [+] [-]

, 2013-05-19 15:48, pirms 11 gadiem
Labi. Neko nav devis. Bet ko Balderis ir darījis, lai hokejs un tā kvalitāte Latvijā augtu? Visi mēs krāšņi runājam. Bet daži tikai dara. Un nevajag vainot KHL vai Dinamo. Skaties kāda kvalitāte ir spēlētājiem. Cik no mūsējiem spēj apstrādāt ripu un realizēt 1 pret 1 situāciju?

  +1 [+] [-]

, 2013-05-19 15:51, pirms 11 gadiem
norcha 172 rakstīja: Es gan vairāk satrauktos par to, ka RD bijušie līderi, nokļūstot citos Kolhoza klubos, kļūst par 4.maiņas vai soliņa spēlētājiem.No tā zūd spēļu prakse tieši līdera dotību ziņā.Daugaviņš ir spilgts piemērs.Nevar taču visa Latvijas izlase spēlēt kā 3./4. maiņas, vajag līderus, kuri arī savos klubos spēlē solo.Lai arī tie nebūs Top klubi, bet vismaz būs pārliecība, ka 1./2.maiņa izlasē būs spējīga veidot rezultātu.Nu jūs jau sapratāt, ko es gribu teikt...
tu nevar nepiekrist, 3/4 mainas speletaji vienalga kada liga, nevar but lideri un komandas vilceji, jo vini to vairs nemak darit, jo tas nav bijis vinu uzdevums un tur ari mums rodas ta problema, ka izlase nevar gut vartus, jo to nemak darit - citi to sauc par problemu galva, tiesi tadus pasus legionarus Dinamo ieperk, reti kurs mak gut vartus labaka gadijuma piespeles dalit
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-19 15:55, pirms 11 gadiem
Pareizi saka Balderis,bet ko vaodšais portāls sc ,atkal ,nafig man jalasa kaut kadas ,ru portāla informācija ,kas sc atkal uz copy paste iziet ????Kas nevienu nevarēja atrast kas Helmutu nointervē ????

Tas tāpat kā ar Kuldu ,,krievi zvana intervē ,a ko te superstāri no sc ??? Savu pakaļu pakustināt nevar ......!!!!!!

  +2 [+] [-]

, 2013-05-19 15:57, pirms 11 gadiem
norcha 172 rakstīja: Es gan vairāk satrauktos par to, ka RD bijušie līderi, nokļūstot citos Kolhoza klubos, kļūst par 4.maiņas vai soliņa spēlētājiem.No tā zūd spēļu prakse tieši līdera dotību ziņā.Daugaviņš ir spilgts piemērs.Nevar taču visa Latvijas izlase spēlēt kā 3./4. maiņas, vajag līderus, kuri arī savos klubos spēlē solo.Lai arī tie nebūs Top klubi, bet vismaz būs pārliecība, ka 1./2.maiņa izlasē būs spējīga veidot rezultātu.Nu jūs jau sapratāt, ko es gribu teikt...
Atkal galigi garaam. Daugavins ir spilgts piemers tikai tam, ka speletajam kursh visu laiku spelee ZA- vajag laiku, lai iejustos Eiropas hokejaa.
+ Ir stipri parvertetas Daugavina kvalitaaates.

Darzins shosezon iemeta 8 vaartus- 10 speles(izlases rindaas), bet tas laikam nav raditajs.

  -3 [+] [-]

, 2013-05-19 15:58, pirms 11 gadiem
Zombijs rakstīja: tu nevar nepiekrist, 3/4 mainas speletaji vienalga kada liga, nevar but lideri un komandas vilceji, jo vini to vairs nemak darit, jo tas nav bijis vinu uzdevums un tur ari mums rodas ta problema, ka izlase nevar gut vartus, jo to nemak darit - citi to sauc par problemu galva, tiesi tadus pasus legionarus Dinamo ieperk, reti kurs mak gut vartus labaka gadijuma piespeles dalit
Nu re! Neesmu vienīgais, kas redz kur ''vēži ziemo''.Reālu līderu trūkums izlasē.Tas pats Dārziņš, Sprukts, Miķelis, tagad arī Karsums (nebūs viņš Maskavā līderis kā Rīgā), nespēlējot vadošajās lomās, viņi zaudēs to ''garšu'', kas nepieciešama vārtu gūšanai.

  -2 [+] [-]

, 2013-05-19 16:00, pirms 11 gadiem
Pats Balderis kopā ar Ulmani-Rumpīti stāvēja pie Ģinamas atdzimšanas šūpuļa, brauca un Krieviju pie lielajiem vīriem un beigu beigās arī izveidoja šo augoņveidīgo Latvijas politikas, sporta un plebejisma fenomenu.
Bet tagad pats stāsta, cik bezjēdzīgi rīkojies.

     [+] [-]

, 2013-05-19 16:00, pirms 11 gadiem
Vietējais čempionāts būtu interesants , ja katra komanda pārstāvētu savu hokeja piramīdu . Liepāja , Rīga un čau . Ventspils sen varēja, kas notiek Daugavpilī? Ekonomiski aktīvai pilsētai būtu goda lieta uzturēt profesionālu hokeja komandu.

  +3 [+] [-]

, 2013-05-19 16:04, pirms 11 gadiem
flipsider rakstīja: Atkal galigi garaam. Daugavins ir spilgts piemers tikai tam, ka speletajam kursh visu laiku spelee ZA- vajag laiku, lai iejustos Eiropas hokejaa.
+ Ir stipri parvertetas Daugavina kvalitaaates.

Darzins shosezon iemeta 8 vaartus- 10 speles(izlases rindaas), bet tas laikam nav raditajs.
Ir vēl Dārziņš līderis, jo Kazaņā viņu pa laikam laiž ''veidot spēli'', nevis jaukt.Bet pajautā sev, ja Dārziņš arī būtu notraumējies, kurā divīzijā nākamgad būtu LV izlase?
Un Daugava Z-A spēlē kā čekeris, tāpēc arī RD rindās viņam labāk veicās jaukt pretiniekiem spēli, nevis veidot momentus un gūt vārtus.Un kur tad es ''runāju garām''?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-19 16:11, pirms 11 gadiem
norcha 172 rakstīja: Ir vēl Dārziņš līderis, jo Kazaņā viņu pa laikam laiž ''veidot spēli'', nevis jaukt.Bet pajautā sev, ja Dārziņš arī būtu notraumējies, kurā divīzijā nākamgad būtu LV izlase?
Un Daugava Z-A spēlē kā čekeris, tāpēc arī RD rindās viņam labāk veicās jaukt pretiniekiem spēli, nevis veidot momentus un gūt vārtus.Un kur tad es ''runāju garām''?
Taisniba jau ir, bet nevar salidzinat NHL ar KHL, jo pavisam savadak viss notiek. NHL liimenii shis 3-4 mainas(kuras maz spelee uzbrukumaa zonaa) ir izteiktakas par KHL 3-4 mainaam, kuras vairaak spelee uzbrukumaa un nekur nepazud- ari vaartu guushana.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-19 16:14, pirms 11 gadiem
Un? Kā ar pašu? ko devis pēdējā laikā Latvijas izlasej? Dinamo dod 3-4 reizes nedēļā labu hokeju, ja kādam nepatīk,lai iet uz LV čempi, bet tādu jau ir maz,spriežot pēc apmeklējuma statistikas

     [+] [-]

, 2013-05-19 16:18, pirms 11 gadiem
flipsider rakstīja: Taisniba jau ir, bet nevar salidzinat NHL ar KHL, jo pavisam savadak viss notiek. NHL liimenii shis 3-4 mainas(kuras maz spelee uzbrukumaa zonaa) ir izteiktakas par KHL 3-4 mainaam, kuras vairaak spelee uzbrukumaa un nekur nepazud- ari vaartu guushana.
Piekrītu, bet reāls līderis arī Āfrikā būs solists, letiņiem viss ir sasniedzams tikai tad, ja ''sitās uz dzīvību vai nāvi''.Nevar salīdzināt Nhl ar Khl, tur Tev taisnība, taču LV spēlētāju Nhl vairāk nekļūs, tas KHL vien būs tas kvalitātes rādītājs, ja vien nesāksies brīnumi un mūsējie būs ar mieru spēlēt par mazāku naudu, toties labās Eiropas līgās un pirmajās divās maiņās.

  -2 [+] [-]

, 2013-05-19 16:19, pirms 11 gadiem
Piekrītu hokeja leģendai!

  +5 [+] [-]

, 2013-05-19 16:22, pirms 11 gadiem
Viens no pamatnoteikumiem, lai kāds spertu kāju hallē ir LČ klubu nosaukumi un to mārketings, nu kuram interesē kā savā starpā sitās Prizma I un Prizma II ? Tad, kad būs normāli budžeti un tad kad Valsts noteiks lielākas nodokļu atlaides uzņēmumiem, kas atbalsta Hokeju, respektīvi Latvijas čempionātu, tad arī būs kaut cik normāli klubi un to apakšistēmas. Tālakais viss ir ķēdes rezultāts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja