Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2410, Did:0, useCase: 3

Balderis: ""Dinamo" nav īsti neko devis Latvijas hokejam"

Balderis: ""Dinamo" nav īsti neko devis Latvijas hokejam"
Helmuts Balderis
Foto: Sportacentrs.com

Latvijas hokeja leģenda Helmuts Balderis atzinis, ka, viņaprāt, Latvijas hokeja valstsvienības trenerim Tedam Nolanam būtu jāturpina darbs izlasē. Balderis cer, ka uz Olimpiskajām spēlēm valstsvienība būs optimālajā sastāvā.

"Čempionāta sākumā rezultāti nebija tik spīdoši, tomēr ar katru maču tie kļuva labāki. Redzējām, ka grūtos brīžos komanda saņēmās un labi nospēlēja. Pēc spēles ar somiem pat bija interesanti aizdomāties, kā būtu beigušies mači ar Franciju un Vāciju, ja tie būtu bijuši pēdējie. Iespējams, ka šos pretiniekus varētu uzvarēt, jo izlase uz turnīra beigām bija labi saspēlējusies," atklāja Balderis.

"Tas, ka mūsu sniegums pakāpeniski uzlabojās, ir trenera nopelns. Ne treneru korpusā, ne spēlētāju vidū nebija manāmas panikas pazīmes. Komanda turpināja spēlēt līdz pat pašām beigām. Jācer, ka uz Olimpiskajām spēlēm izdosies savākt visus spēcīgākos hokejistus," trenerus slavēja leģendārais hokejists.

Balderis uzskata, ka Tedam Nolanam būtu jāpaliek valstsvienības vadībā: "Viņš nebaidās ņemt izlasē tos, kas nespēlē Rīgas "Dinamo". Šis turnīrs parādīja, ka "Dinamo" nav tā īsti neko devis Latvijas hokejam. Klubam ir tāda sistēma – savākt citu klubu hokejistus, pārējos atstājot pie sasistas siles. Treneris Nolans savukārt izvēlējās tos hokejistus, kas tiešām gribēja pārstāvēt Latviju."

Izmantotais avots:
Хоккей на AllHockey.Ru - новости и статистика...

     [+] [-]

, 2013-05-19 21:40, pirms 11 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Tā arī bija.
''Bija'' - mana vai Nameja versija?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-19 21:44, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā,viņu ātri atšuva no šī projekta, bet tieši viņš (un ja nekļūdos Koziols) brauca runāt uz Maskavu par to.
Nu tad Tev ir kāds plašāks info par šo faktu. Atceros,ka viņš bija sašutis ne tikai par to,ka nav vajadzīgs sistēmai, bet arī par atļaušanu spēlēt ar 19. numuru M.Rēdliham. Viņam it kā esot apsolīts, ka atjaunotajā sistēmā ar šādu Nr. nevienam neļaušot spēlēt.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-19 21:46, pirms 11 gadiem
Un vispār viss iet roku rokā ar dzīves līmeni. Ir pietiekami daudz ģimeņu, kuras nevar atļauties savas atvases sūtīt sportskolā (jebkādā) nemaz nerunājot par hokeju... Nav naudas un viss. Teiksim no laukiem izvadāt savuatvasi uz sporta skolu - tas nav vienkārši un nav arī lēti + hoķī nāk klāt ekipējums utt. Bez sistēmas, ka savāc perspektīvos neskatoties uz viņu materiālo stāvokli, visu nodrošina, ka šiem tik atliek trenēties, tā arī paliks - daudz neizmantotas rezerves...bet tādai sistēmai vajag naudu - daudz naudas. Un atgriežamies atkal pie tā, ka diezvai to mēs varam atļauties. Pa lielam jau tajās nabadzīgākajās ģimenēs, laukos, kur bērni zin kas ir darbs arī slēpjas tās lielākaās rezerves. Protams ir izņēmumi... Piemēram, mums boblsejisti tagad strādā pēc tādas sistēmas - taisa atlases utt. un ja tev ir potenciāls, tad pofig no kurienes nāc, vari atļauties vai nē - visu normālā līmenī nodrošina - atliek tik smagi strādāt un trenēties...un rezultāti neizpaliek - caurmērā labākie starta laiki pasaulē...

     [+] [-]

, 2013-05-19 21:50, pirms 11 gadiem
Digars rakstīja: Nu tad Tev ir kāds plašāks info par šo faktu. Atceros,ka viņš bija sašutis ne tikai par to,ka nav vajadzīgs sistēmai, bet arī par atļaušanu spēlēt ar 19. numuru M.Rēdliham. Viņam it kā esot apsolīts, ka atjaunotajā sistēmā ar šādu Nr. nevienam neļaušot spēlēt.
Tas šeit SC jau vairākkārt ir ticis aprunāts.
Sākumā sarunas i tkā esot vedis viņš, bet krievi izdomājuši,ka naudu dos caur Iteru, un tāpēc Balderis palicis ne ar ko. Tur kaut kādā veidā vel esot pieslēdzies arī Kalvītis.

     [+] [-]

, 2013-05-19 22:06, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas šeit SC jau vairākkārt ir ticis aprunāts.
Sākumā sarunas i tkā esot vedis viņš, bet krievi izdomājuši,ka naudu dos caur Iteru, un tāpēc Balderis palicis ne ar ko. Tur kaut kādā veidā vel esot pieslēdzies arī Kalvītis.
Nu visām diskusijām jau ar neizsekosi līdz
Ok,skaidrs - milžu cīņas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-19 22:14, pirms 11 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Vakar tie 12 pts no Latvijas iedotie Rus Eirovīzijā laikam arī KHL ietekme.
Pats tak labi zini, ka tās ir padomju okupācijas sekas, jo mums te pie 800K krievvalodīgo ir un loģiski ne jau piem. par zviedriem viņi te balsis atdos! Man nav nekas ne pret KHL, ne RD es tik neredzu kaut kā to baigo labumu LV izlasei.... pa lielam kā bija tie rezulāti tādi viduvēji tā arī palika arī ar visu RD.... tapēc es vismaz nekādu baigo labumu no RD esamības te LV hoķim neredzu! Ok, puiki vairāk naudu saņem ķepā un var mājās spēlēt, kas protams ir pozitīvi, bet tajā pašā laikā mazāk uz izlasi raujas un atēdas jau pa sezonu gan laba līmeņa hoķi, gan arī fanu atbalstu.... bomis ar diviem galiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-05-19 22:23, pirms 11 gadiem
als rakstīja: Pats tak labi zini, ka tās ir padomju okupācijas sekas, jo mums te pie 800K krievvalodīgo ir un loģiski ne jau piem. par zviedriem viņi te balsis atdos! Man nav nekas ne pret KHL, ne RD es tik neredzu kaut kā to baigo labumu LV izlasei.... pa lielam kā bija tie rezulāti tādi viduvēji tā arī palika arī ar visu RD.... tapēc es vismaz nekādu baigo labumu no RD esamības te LV hoķim neredzu! Ok, puiki vairāk naudu saņem ķepā un var mājās spēlēt, kas protams ir pozitīvi, bet tajā pašā laikā mazāk uz izlasi raujas un atēdas jau pa sezonu gan laba līmeņa hoķi, gan arī fanu atbalstu.... bomis ar diviem galiem!
Kapēc rezultātiem būtu jaiet uz augšu, ja U20 treneri jau gadiem sūdzas ka saņem negatavus spēlētājus. Pričom vispār te Dinamo - tas vnk nodrošina laba līmeņa spēlu praksi dažiem latviešu hokejistiem, bet tas nav garants izlases rezultātu augšupejai.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-19 22:25, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Man viss skaidrs kā Tu vērtē cilvēkus. Tu necini jau cilvēku tikai par to ka viņš ir DR līdzjutējs. Tikai par to-pats padomā vai tas ir loģiski.
Ja es Tev teikšu ka mēs regulāri apmeklējam Brāļu kapus, ja mēs apmeklējam strļnieku cīņas vietas, ja mēs īpaši izrādām cieņu Meierovicam, Čakstem, regulāri rīkojam pasākumus, konkursus jaunlatviešiem, ja mēs interesējamies par senlatviešu kultūru. Tas tā tikai maza daļa. Es iedomājos kādu citu vecāku, kurš ir apmierināts ar visu ko darām, bet tad vienā dienā viņa bērns paziņo- mans skolotājs ir liels DR līdzjutējs. Oi nē tad Tu vairāk pie šī skolotāja neiesi, ekskursijās nebrauksi utt.
Padomā kā Tu izdari secinājumus par cilvēkiem. Kādreiz arī padomā ka arī ļoti liels Latvijas patriots var būt ļoti liels DR fans un tās nav divas nesavienojamas lietas.
Tev nekas nav skaidrs.
Izskatās, ka Jums skats uz dzīvi ir pārāk šaurs, ja RD tur ieņem tik lielu vietu...

Labi, man nav ne mazākās intereses šo diskusiju turpināt. Varat, protams, uzskatīt, ka esat baigi "pareizs" pedagogs, taču pēc katra Jūsu nākamā komentāra, sāku par to arvien vairāk šaubīties...

     [+] [-]

, 2013-05-19 22:27, pirms 11 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Sevišķi nesaprotu krievus šobrīd. Ok par LV vēl saprast, visādi traumētie, kas nebrauc un izgāztā sezona u.t.t. var būt kaut kādi margināli iemesli kur pēkšņi izraut ārā ''blame KHL" plakātu. Bet krievi? Pagājušogad ok bija Malkins, bet tāpat bija KHL kome un bija uzvara PČ. Šogad bija mazliet citas sejas, neveiksmīgi 2 periodi un tad kome padevās un 3:8 pret ASV....

Es domāju, ka loģiski šajā situācijā būtu vainot treneri, spēlētāju atlasi vai visu kopā, jo nav normāli, ka kome vnk nolaiž rokas 3. perioda vidū vai kāš frančiem... Tāpat kā nebija normāli tas kā mūsējie ar austriešiem spēlēja. Tā vietā tie, kas slēpj paši savu neizdarību kā galveno iemeslu atrada to, ka KHL ir vainīga pie visa, jo... tas pats arguments- NAV IZAUDZINĀJUSI SPĒLĒTĀJUS un vispār zviedru Elitserien reg. sezonā ir 55 spēles KHL 52 vietā....

Vnk apbrīnojami.

Absolūtajam vairākumam offic. darboņu vienalga, ka bērnu un jauniešu hokeji stagnē, treneru līmenis tieši spēles zīmējuma veidošanā un komandas veidošanā ir zems, nav izdarītas 100 lietas, ko vajadzēja izdarīt, bet VAINĪGA IR KHL. Jo Kuzņecovs neko neparādīja un kas tur vēl bija...

Lai ko es teiktu par Nolanu, bet Pučem var piekrist par to, ka beigās mums bija komanda. Ok, gan tāpat gribu minēt to, ka mums bija komanda arī ar Vasiļjevu 2000., tāpat ar Znaroku 2011., vai Beresņevu OS atlases turnīrā 2005. gadā un vēl 10 gadījumos,bet krieviem beigās komandas nebija. Vai tur KHL vainīgs?? Vai KHL ir jāvāc kopā spēlētāji no dažādiem klubiem un jāliek viņiem liet sviedrus par ''roģinu''???

Kanādai nebija nemaz ar sūdīga kome savākta, ja pēc NHL raudzes skatāmies, tad iespējams pat labāka pa KHL krieviem, bet šie ar izkrita 1/4 finālā... Vai tur no tā radās kaut kāda ažiotāža???
Tu neticēsi, bet paši krievi bija saskaitijuši (skatijos pa krievu Sport1 Rus vs USA spēli) kur Gimajevs pateica, ka no pagājušā gada sastāva šajā izlasē ir/bija 16(!) spēlētāji, tātad tie nebija kaut kādi "kreisie nemākuļi", bet pa 3/4 (lielākā daļa) tie paši spēlētāji, kas pagājušajā gadā kad krievi zeltu paņēma! Ok, protams šogad viņiem nebija ne Malkina, ne Dacjuka, bet neba nu ar viņiem vien "matuška raša" ir bagāta! Huļi Kuzņecovu tik maz iespēlēja, huļi Taraseno no Blūziem nepasauca palīgā gan jau arī vēl kādu no KHL varētu pielasīt? Kamēr šo ausgtāk minēto krieviņu amerikāņu vienaudži (jeņkiem tradicionāli ši bija viena no jaunākajām komandām čempī) smuki krievus 1/4 uz desas paņēma....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-19 22:37, pirms 11 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Kāpēc neviens nerunā par Kanādu ? Jo saprot ka būs ākstu lomā.
Bet par KHL var pamalt,bezsakarā.
Tapēc ka sc ir piespamots ar vaimanājošiem rakstiem no krievu portāliem. Galvenais - nav bijis neviena analītiska, tikai tupi uzbraucieni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-05-19 22:42, pirms 11 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Ko tu ieteiktu ? Varenu LAČ uz papīra ?
Tev ir kaut mazākā garantija,kur LV būtu tagad,ja nebūtu RD ?
Var sapņot uz abām pusēm,kā kuram labpatīkas.
Kas traucē veidot to LAČ paralēli ?
LV taču viss notiek uz biznesa pamata ? Nav Ruslande !
Kāds bizness var būt,ja uz spēli nāk Volx ar Abragu ? Iespējams tu pa retam ?
Kas spēlēs tajā LAČ ? Tie kas no rīta stroikā strādā,vakarā ripu vaļaspriekam trenkā ?
Lai izveidot ko līdzīgu DEL,NLA būtu jāiztērē nereāls kāposts priekš LV.

Var aizmirst uz šodienu par Pro hokeju Latvijā. Vienīgais izveidot junioru hokeju,tur vismaz ir kāda iespēja. Un pat tur,kas var atļauties to atvasi laist hokejā ? Tā kā ilgi par tiem labumiem var malt.
Es neko neiesaku! Es viekārši konstatēju faktu, ka nekāds BAIGAIS PROGRESS spēles ziņā no RD izveides LV hoķim šobrīd nav novērojams! Kā pisāmies pa 8-12 vietām tā tur bakstamies arī tagad un droši vien ka bakstīsimies arī tālāk! Ok, protams kopumā hoķim ir zināms progress popularitātes ziņā, jo pat vidusmēra pokemons skolnieks tagad zin kas ir RD un arī Eirovīzijas omītes līdz tai Eirovizijai hoķi skatās un ne tikai maijā bet arī pa sezonu, bet tas ir cits stāsts! Bet tas nekādi neietekmē izlases spēles līmeni pozitīvā ziņā.... drīzāk jau ta vairāk ir negatīvie faktori - spēlētāji atēdas laba līmeņa hoķi pa sezonu, simulē traumas (ne visi potams), izdomā citus atteisnojumus lai nespēlētu u.t.t..... protams neviens nav jāspiež spēlēt izlasē! Tā ir goda lieta! Tik paskatoties no otras puses mēs tomēr neesam tik bagāti ar tiem spēlētāju resursiem kā Top 6 izlasēm, lai tā "atkazņika" vietā varētu paņemt citu tik pat labu spēlētāju..... klāt pats neesmu stāvējis, bet "no tantēm centrāltirgū" šo to esmu dzirdējis par RD viedās vadības "ustanovkām" RD spēlētājiem īpaši nepārcensties spēlējot izlasē.... gribētos jau cerēt ka to "centrāltirgus tanšu" sniegtā infa nav pareiza vai arī tas ir bijis kāds vienreizējs gadijums (ja vēl atcerās, ka RD svētais šefs ar Kiru nekādi baigie draugi nav (tas tā maigi izsakoties) un pie labas iespējas labprāt viens otram šuplādi piekakās)!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-19 22:50, pirms 11 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Un ? Kas no tava teiktā būtu jāsecina ?
Ja 16 no zelta izlases spēlēja ?
Tas ko viņš arī saka,celt brēku ir smieklīgi.
Un ja runāt par pērienu,tad vēl smukāk Franči nopēra. Iespējams kas tāds atkārtosies vēl pēc kādiem 100 gadiem.

Kāpēc neviens nerunā par Kanādu ? Jo saprot ka būs ākstu lomā.
Bet par KHL var pamalt,bezsakarā.
Jāsecina dziļi un smagi nekas nav! Tik vien tas, ka kopumā čaliem neveiksmīgs čempis padevās un ka paņemot uz čempi it kā nesliktu sastāvu vēl tev nekas nav garantēts+ hokeju tagad daudz maz māk spēlēt visi! To pašu protams arī par Kanādu var teikt! Iespējams krieviem vairāk vajadzēja šogad arī "tuvākās rezerves" tieši no jauno gala pārbaudīt un gan jau jaunie čaļi arī pakaļu rautu pušu, lai sevi labi parādītu treneru acīs, bet krieviem jau PČ ir tik viens mērķis - tikai un vienīgi uzvarēt!

     [+] [-]

, 2013-05-19 22:54, pirms 11 gadiem
als rakstīja: Jāsecina dziļi un smagi nekas nav! Tik vien tas, ka kopumā čaliem neveiksmīgs čempis padevās un ka paņemot uz čempi it kā nesliktu sastāvu vēl tev nekas nav garantēts+ hokeju tagad daudz maz māk spēlēt visi! To pašu protams arī par Kanādu var teikt! Iespējams krieviem vairāk vajadzēja šogad arī "tuvākās rezerves" tieši no jauno gala pārbaudīt un gan jau jaunie čaļi arī pakaļu rautu pušu, lai sevi labi parādītu treneru acīs, bet krieviem jau PČ ir tik viens mērķis - tikai un vienīgi uzvarēt!
šī čempja izgāšana ir labākais kas ar krieviem varēja notikt Soču kontekstā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-19 23:01, pirms 11 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: RD būtu par izlasi jādomā ? Vai nav sajauktas adreses ?
Tas ir neizprotami,smieklīgi,klubu vainot hokeja sistēmas likstās.
To es neattiecinu tev personīgi !
Labāk būtu uzdevuši jautājumu,kur būtu,ja nebūtu tā sasodītā RD ?
Bet tas nav aktuāli. Sliktāk vairs nevar būt,tikai labāk.

Austrijai ir čempis,pēc LV standartiem zvērīgs,kur tie ir ?
Kur ir Norvēģi,Dāņi,Baltkrievi utt ? Varbūt laiks jau būtu saprast,ka nav vairs iekš PSRS ? Un reāli vērtēt savas spējas un vietu hokejā ?
Jādomā nav, bet šajā sakarā viņiem nekas arī nebūtu jāsaka, bet viņiem jau pašiem (it sevišķi svētjurim) dažbrīd pasprūk "verbālā caureja", ka šie te tagad baigo labumu LV hoķim dod! Es kaut kā tik to labumu galīgi nemanu! Spēlētāji spēlē laba līmeņa līgā? Jā! Saņem labu kāpostu (salīdzinot ar to ko saņēma iepriekš)? Jā! Baigi ir uzlabojuši savu sniegumu izlasē? Nē... Baigi raujās uz izlasi? Ne visi.... ta huļi *irst par labumu izlasei (šo jautājumu es neadresēju ne Tev ne te kādam citam, bet tieši kluba vadībai)?

     [+] [-]

, 2013-05-19 23:03, pirms 11 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Piekrītu ? Bet ir arī savs mīnuss. Tas liks būt sakoncentrētākiem un nopietnāk visam pieiet,bet sliktais,Rus iet labāk,kad tie ir uz viļņa un jūtas pārliecināti.
Pretēji sākas vienatnē dzimtenes glābšana un aitu bara bez gana bizenēšana pa ledu.
Domāju ka Bils savāks.

     [+] [-]

, 2013-05-19 23:07, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: šī čempja izgāšana ir labākais kas ar krieviem varēja notikt Soču kontekstā.
Piekrītu! Tas šiem liks mobilizēties un paanalizēt gan sastāva, gan iespējams arī kādas citas šobrīd pielaistās kļūdas! Bilu gan domāju šiem būtu neprāts tagad ņemt nost, bet izskatās (vismaz tagad vārdos), ka Slaviks (Tretjaks) nemaz to tagad netaisās darīt! Čalim visdrīzākais atskaites punkts būs Soču OS! Tur gan vairs lažas viņam var nepiedot....

     [+] [-]

, 2013-05-19 23:11, pirms 11 gadiem
als rakstīja: Piekrītu! Tas šiem liks mobilizēties un paanalizēt gan sastāva, gan iespējams arī kādas citas šobrīd pielaistās kļūdas! Bilu gan domāju šiem būtu neprāts tagad ņemt nost, bet izskatās (vismaz tagad vārdos), ka Slaviks (Tretjaks) nemaz to tagad netaisās darīt! Čalim visdrīzākais atskaites punkts būs Soču OS! Tur gan vairs lažas viņam var nepiedot....
Nu ja krievi Sočos netiks finālā, tad tur visticamāk būs Kirova tirks - atbrīvos visus, kurus var atbrīvot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-19 23:28, pirms 11 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Ja sapņot,tad arī pamugošu,izklāstīšu savu domu.
Ja Eiropa grib hokeju,tad NHL ir jābūt pretsvaram.
Pagaidām tikai Rus to veido,kā sanāk,tā sanāk.
Citi samierinās ar lietu būtību.

Un kamēr tā būs,fanošu par KHL.Kaut nekas nebūtu pret,ja Eiropā būtu sakārtotāks tas pretsvars.
Ir jābūt turnīram,kas būs Eiropas hokejā virsotne.
Savā laikā jau bija tāda Eiropas hokeja virsotne - čempionu līga kuru mēģināja taisīt pēc futbola līdzības, bet, cik atceros, tad viss beigās atdūrās gan finansēs, gan krievu ambīcijās, kuri uzlika tam pasākumam mīksto gan finansiāli, gan arī klubu dalības ziņā.... un tad onkulim Fazelam viss tas ČL pasākums aizgāja pa burbuli! Fazels jau šad tad mēgina to ČL projektu ta ka reanimēt, bet pagaidām nesekmīgi....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-19 23:35, pirms 11 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Es domāju nedaudz par citu veidojumu. Ar reg sezonu un noteiktu komandu skaitu.
Pagaidām visiem prioritāri ir savi čempji! Ne jau visiem ir tāds bardaks hoķī un vairāk viss tādā pusamatieru līmenī kā LV! Volx man tūlīt pa ļockām sados par to LV pusamatieru līmeni! A Šveicei ta līdz zeltam tomēr rociņas pa īsām... zviedri lauzīs 20+ gadu tradīciju, kad mājinieki nevarēja vinnēt čempi!

  -1 [+] [-]

, 2013-05-19 23:49, pirms 11 gadiem
als rakstīja: Savā laikā jau bija tāda Eiropas hokeja virsotne - čempionu līga kuru mēģināja taisīt pēc futbola līdzības, bet, cik atceros, tad viss beigās atdūrās gan finansēs, gan krievu ambīcijās, kuri uzlika tam pasākumam mīksto gan finansiāli, gan arī klubu dalības ziņā.... un tad onkulim Fazelam viss tas ČL pasākums aizgāja pa burbuli! Fazels jau šad tad mēgina to ČL projektu ta ka reanimēt, bet pagaidām nesekmīgi....

atkal Harļika slapjie sapnīši par "vareno Eiropas hokeja līgu"?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-20 07:40, pirms 11 gadiem
SKALS rakstīja: Viņš vispār sekojis čempionātam ir, skatījies izlases spēles?"" Pēc spēles ar somiem pat bija interesanti aizdomāties, kā būtu beigušies mači ar Franciju un Vāciju, ja tie būtu bijuši pēdējie"" Vācijai Latvija protams zaudēja, taču Franciju viņi uzvarēja. Ar Franciju bija priekšpēdējā spēle, Vāciju dienu pirms. Iespaids ka Balderis pavirši izlasījis spēļu rezultātus un lai atkautos no žurnālista kaut ko sadzejojis!
Gan jau, ka Balderis bija domājis Francijas vietā Austriju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja