Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:697, Did:0, useCase: 3

Znaroks: No pieredzējušajiem spēlētājiem gaidīju vairāk

Kristaps Zālītis

Znaroks: No pieredzējušajiem spēlētājiem gaidīju vairāk
Oļegs Znaroks uz Latvijas izlases soliņa.
Foto: Romāns Kokošarovs, "Sporta Avīze", f64

Rezumējot aizvadīto turnīru, Latvijas izlases galvenais treneris Oļegs Znaroks nebija iepriecināts ar pieredzējušāko spēlētāju sniegumu, toties priecājās par izmantoto iespēju iespēlēt gados jaunākus hokejistus.

Oļegs Znaroks: Spēlējām pieklājīgi, bet ielaist divus vārtus vairākumā, tā, protams, ir katastrofa. Bija vārtu gūšanas momenti, gan spēlējot pieci pret trīs, gan vienkāršajā vairākumā. Ja negūst vārtus vairākumā, tad spēlē ir lūzums un tā var teikt ir beigusies. Pieci pret pieci cīnījāmies labi.

Drīzāk traucēja uztraukums, nevis nogurums. Cīnījāmies par astoto vietu. Uzvarētu, būtu astotie, zaudējot – divpadsmitie. Visu izšķir viena spēle.

Žēl, ka nespēlēja Mārtiņš Karsums, nevarēja spēlēt Jerofejevs, kurš jau trīs spēles cīnījās uz špricēm. Saulietis spēles vidū aizskrēja uz tualeti – kaut kas ar vēderu...

Šādi čempionāti ir vērtīgi jaunajiem spēlētājiem, kuri atbraukuši uz čempionātu. Kad skatos reklāmu, ka Latvijā ir 4’000 spēlētāju, es smejos – kur atrast 23? Konkurences gandrīz nav. Pēc turnīra domā, ko vajadzēja iekļaut sastāvā, ko nē, bet praktiski izvēles nebija – varēju paņemt vienu hokejistu un vēl tikai Jekimovs, kurš palika ārpus sastāva.

Daugaviņš atstāja labu iespēju, bija vērtīgi apskatīties, ka viņš vienmēr var palīdzēt.

No „Dinamo” spēlētājiem sula jau bija izspiesta olimpiskās sezonas laikā, bet bez emocijām spēlēt ir grūti. Nākotnē gan šī problēma nez vai būs aktuāla – nedomāju, ka Rīgas „Dinamo” play-off mačos tiks tālu. Vienu spēlētāju no rīdziniekiem esam noskatījuši arī Maskavas „Dinamo”, ar kuru šobrīd rit pārrunas.

Kopumā nekad nevar būt apmierināts ar aizvadītu turnīru. Nu tāds čempionāts - Norvēģija vienā spēlē salaiž daudz vārtus, bet citā apspēlē Čehiju. Viss kājām gaisā. Tomēr turnīru var vērtēt kā normāli aizvadītu. Noderīgs jaunajiem, protams, vairāk biju gaidījis no pieredzējušajiem spēlētājiem, bet kā bija, tā bija.

 +82 [+] [-]

, 2010-05-18 00:50, pirms 15 gadiem
Tiešām? Tu to tikai tagad saprati? Jāmaina tautība uz igaunis.

Pēc turnīra domā, ko vajadzēja iekļaut sastāvā, ko nē, bet praktiski izvēles nebija – vēl tikai Jekimovs, kurš palika ārpus sastāva.

Bukarts jau vairs nav spēlētājs, ne?

 +51 [+] [-]

, 2010-05-18 00:51, pirms 15 gadiem
Pilniba piekritu!Visi mes gaidijam,un nesaigadijam.!priekspar 4mainu,tiesam malaci vini sogad bija

 +71 [+] [-]

, 2010-05-18 00:51, pirms 15 gadiem
Saulietis , bet nu ar visām problēmām bija labs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +77 [+] [-]

, 2010-05-18 00:51, pirms 15 gadiem
Vajadzēja lielāku konkurenci par vietu komandā taisīt, nevis 3 maiņām iedot wild card
Slēpts komentārs: Nemiroff

 +24 [+] [-]

, 2010-05-18 00:52, pirms 15 gadiem
domaaju gan... znaroks ir viens no peedeejiem, kuru te zaakaat!

+271 [+] [-]

, 2010-05-18 00:52, pirms 15 gadiem
Kādi vēl MOMENTI spēlējot 5 pret 3? Tur neviens metiens pat nebija. Ja tas, ka Ņiživijs pie borta pakaļu pakasa, ir moments, tad gan bija pārītis.

 +46 [+] [-]

, 2010-05-18 00:52, pirms 15 gadiem
Skarbi vārdi Oļegam nākuši ārā...

 +61 [+] [-]

, 2010-05-18 00:52, pirms 15 gadiem
Sarkanbaltsarkanie par Jums, Vienalga uzvara vai zaudējums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +41 [+] [-]

, 2010-05-18 00:53, pirms 15 gadiem
Oij kāds uzbrauciens Dinamo par play -off.

 +91 [+] [-]

, 2010-05-18 00:53, pirms 15 gadiem
a es no Znaroka gaidīju vairāk!

 +37 [+] [-]

, 2010-05-18 00:53, pirms 15 gadiem
ledinja rakstīja: domaaju gan... znaroks ir viens no peedeejiem, kuru te zaakaat!
Sorry, bet trenerim jāuzņemas vaina, ja spēlētāji, kuri slidinās un taisa kļūdas, jālaiž kā pirmie KATRĀ vairākumā un vēl pie tam uz ilgu laiku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +54 [+] [-]

, 2010-05-18 00:53, pirms 15 gadiem
Niživijs vispār ārpus kritikas, bet vismaz jaunie sevi nākotnei ļoti labi parādija!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +43 [+] [-]

, 2010-05-18 00:54, pirms 15 gadiem
Kuru gan Znaroks vēlas pie sevis OHK??

 +24 [+] [-]

, 2010-05-18 00:54, pirms 15 gadiem
Interesanti , ka trešdaļa komandas bija debitanti un tieši viņi bija visvairāk redzamie. Bet nu lai kā tur arī nebūtu, nākošgad būsim augstāk. Uzbrukumā pietrūka Miķelis Rēdlihs, Juris Štāls, Ģirts Ankipāns.

 +13 [+] [-]

, 2010-05-18 00:54, pirms 15 gadiem
Kurš tad nez ir tas, kurš noskatīts?

Bet par to tālu netikšanu jau pagājšgad viens ēzeļa ausis dabūja, tā ka...

 +66 [+] [-]

, 2010-05-18 00:54, pirms 15 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Tiešām? Tu to tikai tagad saprati? Jāmaina tautība uz igaunis.

Pēc turnīra domā, ko vajadzēja iekļaut sastāvā, ko nē, bet praktiski izvēles nebija – vēl tikai Jekimovs, kurš palika ārpus sastāva.

Bukarts jau vairs nav spēlētājs, ne?
gach, liec mieraa igaunjus - vinjiem vismaz nav visa valsts d***aa, atshkjiriibaa no mums "ashajiem" letinjiem ja mums nebuutu hokeja, te veel uz pusi buutu mazaak iedziivotaaju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2010-05-18 00:54, pirms 15 gadiem
Taisnība ir-NAV-kur ņemt!!!
2 mēnešus atakaļ 12 aizsargi uz 7vietān- TAGAD????????
1 bet ir-???? kurš salamājas ar ŠIROKOVU?????

  +9 [+] [-]

, 2010-05-18 00:55, pirms 15 gadiem
Pilniba piekritu ka PC nav diez ko prognozejams, bet vismaz ir interesanti!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-18 00:55, pirms 15 gadiem
ledinja rakstīja: gach, liec mieraa igaunjus - vinjiem vismaz nav visa valsts d***aa, atshkjiriibaa no mums "ashajiem" letinjiem ja mums nebuutu hokeja, te veel uz pusi buutu mazaak iedziivotaaju
Nu ir igauņi biš palēnāki, tāpat kā blondīnes biš jocīgākas, bet tas jau nav uzbrauciens.

 +33 [+] [-]

, 2010-05-18 00:55, pirms 15 gadiem
Nekāda nelaime jau nav notikusi, viss gandrīz kā katru gadu

  -4 [+] [-]

, 2010-05-18 00:57, pirms 15 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Nu ir igauņi biš palēnāki, tāpat kā blondīnes biš jocīgākas, bet tas jau nav uzbrauciens.
runa jau nav par vinju leenumu, bet gan par pakaljas variantu muusu valstii

 +17 [+] [-]

, 2010-05-18 00:57, pirms 15 gadiem
pelmenis11 rakstīja: Niživijs vispār ārpus kritikas, bet vismaz jaunie sevi nākotnei ļoti labi parādija!!
Ja skatamies uz dzimšanas gadiem, tad LV izlasē nebija jauno, bet bija tikai debitanti un šīs divas lietas nevajadzētu jaukt!

 +67 [+] [-]

, 2010-05-18 00:57, pirms 15 gadiem
Sakarīgs izlases treneris - izlasē netikušos nemaz neuztver par vairāk vai mazāk vērtīgiem, par nacionālo klubu Rīgas Dinamo izsakās šitā.

Un neko neizšķīra tikai viena šī spēle. Vajadzēja jau iepriekš punktus dabūt - tajā pašā spēlē pret Šveici, dzīve būtu mierīgāka.

Un vispār šajā intervijā viņš runā tā, kā viņam tiešām būtu vienalga par izlasi, tagad taču ir Maskavas Dinamo, nav vairs jāsatraucas par sevis pierādīšanu, augstu uzkalpojies, lepns kļuvis.

 +23 [+] [-]

, 2010-05-18 00:58, pirms 15 gadiem
ledinja rakstīja: runa jau nav par vinju leenumu, bet gan par pakaljas variantu muusu valstii
Neuztraucies, Grieķijā un Zimbabvē ir vēl pakaļīgāk.

 +10 [+] [-]

, 2010-05-18 00:59, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Ja skatamies uz dzimšanas gadiem, tad LV izlasē nebija jauno, bet bija tikai debitanti un šīs divas lietas nevajadzētu jaukt!
Kulda salīdzinoši jauns tomēr.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-18 00:59, pirms 15 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Neuztraucies, Grieķijā un Zimbabvē ir vēl pakaļīgāk.
bet nedziivoju tachu tur un mees tachu esam ES ha ha

 +14 [+] [-]

, 2010-05-18 01:00, pirms 15 gadiem
Eu, par kādiem pieredzējušākajiem viņš runā? Par tiem pašiem, kam iedeva labākos spēlētāju balvas?

 +41 [+] [-]

, 2010-05-18 01:00, pirms 15 gadiem
Nu riebjas tā Znaroka attieksme tajās intervijās

 +24 [+] [-]

, 2010-05-18 01:01, pirms 15 gadiem
Gan jau Darziņu vai Miķeli noskatijas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2010-05-18 01:02, pirms 15 gadiem
apshalnieks rakstīja: Gan jau Darziņu vai Miķeli noskatijas
Ļoti, pat ļoti šaubos.
Man ir divi varianti - Sprukts/Karsums
Kāds oponē?

 +13 [+] [-]

, 2010-05-18 01:03, pirms 15 gadiem
Tas gan pirma maina iznemot Cipuli, un speli pret Italiju drizak bremzeja izlasi,bet Znaroks jau ir parak ciena piredzejusos speletajus nu nevilka ne Sasa,ari Vasiljevs ar Reki nekadi........un protams vairakums nu ja neiet tad maini kaut ko suti citus virknejumus,Rekis ar Pujacu bija jau janomaina sen vairakuma izspele,Jaunie GRAUZA LEDU UN SPELEJA NO SIRDS,bet Olegam laikam to nesaprast.(protams kaa vinmer ists cinitajs ir Janis kas nekad negrib piekapties!)

 +14 [+] [-]

, 2010-05-18 01:04, pirms 15 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Tiešām? Tu to tikai tagad saprati? Jāmaina tautība uz igaunis.

Pēc turnīra domā, ko vajadzēja iekļaut sastāvā, ko nē, bet praktiski izvēles nebija – vēl tikai Jekimovs, kurš palika ārpus sastāva.

Bukarts jau vairs nav spēlētājs, ne?
kas tev Bukarts - radinieks? ka vieta vinju vajadzeja nemt? vai Meija slikti speleja vai Shtals vai centra Pechuras vieta? kas zinaja ka Darzinsh ar M.Redlihu izgazisies...

  +9 [+] [-]

, 2010-05-18 01:04, pirms 15 gadiem
nevelk gan vairs pieredzējušie, īpaši fiziski Ņiživijs Vasiļjevs pret labiem aizsargiem bez variantiem - punkti kopā ir, bet pret vājākām komandām. jaunie parādās, bet tas gandrīz kā piespiedu variants - vajag vēl vairāk, jā būs grūtāk pret itālijām, bet jaunie vismaz centīgi kapā un pret top komandām vairāk tieši jaunie "iedzēla".

 +12 [+] [-]

, 2010-05-18 01:07, pirms 15 gadiem
pēc tā kā spēlēja čempionātā - izskatījās ka Dārziņš zin, ka viņam jau līgums kabatā .. ar Dinamo R itkā ne, tad jau paliek Maskava..

  +8 [+] [-]

, 2010-05-18 01:07, pirms 15 gadiem
Atis Sēklinieks2 rakstīja: Ļoti, pat ļoti šaubos.
Man ir divi varianti - Sprukts/Karsums
Kāds oponē?
Noskatīts ir Dārziņš! To jau sen te baumo

 +11 [+] [-]

, 2010-05-18 01:10, pirms 15 gadiem
Nu reāli skatoties otro trešdaļu tā pa īstam izlase nokaitināja, kādas kļūdas pie pretinieku zilās līnijas taisīja Reķis, un vairākas reizes, kaut kāds ārprāts, ar šādām kļūdām un ar tik katastrofālu NEVĒLĒŠANOS, KOMPLEKSIEM mest pa vārtiem, kas notiek, tā nav daiļslidošana, tas ir HOKEJS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +18 [+] [-]

, 2010-05-18 01:13, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Ar ko salīdzina!?

eliteprospects.com: Eliteprospects.com - Evander Kane
eliteprospects.com: Eliteprospects.com - Nino Niederreiter
eliteprospects.com: Eliteprospects.com - Oliver Ekman-Larsson
http://eliteprospects.com/player.php?player=11098
Latvijaa zem 25 visi jauni un perspektiivi.

  +4 [+] [-]

, 2010-05-18 01:15, pirms 15 gadiem
Saulieti turies

 +16 [+] [-]

, 2010-05-18 01:16, pirms 15 gadiem
Znarokam aplauziens un kauns,ka nevar atzīt savu vainu... visu tik noveļ uz spēlētājiem,traumām,debitantiem. Tas,ka nemet pa vārtiem, tas jau ir ieborēts no treneru korpusa. Vajadzētu svaigas asinis mums...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-05-18 01:22, pirms 15 gadiem
takš jau skaidrs, ka Lauris paliek Dināmo.
dinamoriga.eu: Normunds Sējējs par nākamo sezonu - dinamoriga.lv

 +14 [+] [-]

, 2010-05-18 01:26, pirms 15 gadiem
Sāk likties, ka Znaroks ir aizmirsis, ka viņš trenē komandu, nevis kāds cits.

 +33 [+] [-]

, 2010-05-18 01:34, pirms 15 gadiem
uz priekshdienaam nodaaju,ka labaak buutu,ja

1. maiņa Dārziņš,Vasiļjevs,Rēdlihs
2. maiņa Karsums,Sprukts,Daugaviņš
3. maiņa Jekimovs,Džeriņš,Štāls
4. maiņa Bukarts,Pečura,Meija

Aizsargi katru gadu ļoti mainās,tādēļ grūti piedāvāt modeli..

Nafig to Ņiživiju,nafig Cipuli,pilnīgi nulles! cipulis tik ieslido zonā un uzmet kkādu taurenīti,tā jau golu iemest nevar!Ņiživijs visu laiku baigais fintmasters vairākumā pus min. notur to ripu un beigās iedod pretiniekam,lai izmet no zonas,vai iemet mums vārtus!Znarok,ja esi tik labs treneris,tad johaidī,iemāci viņiem spēlēt vairākumā!Lai aizsargi tik met un kādi trīs spēlētāji iet uz vārtiem,nevis ripina apkārt kā tādi idioti,tas jau ir skumji!

  +4 [+] [-]

, 2010-05-18 01:35, pirms 15 gadiem
DinamoRulleee!!! rakstīja: Nekāda nelaime jau nav notikusi, viss gandrīz kā katru gadu
tikai šogad itkā "švakās" jeb mūsu līmeņa komandas gandrīz vai katra apsēlēja arī kādu no stiprajiem, kuri šogad nebija labākajos sastāvos.

Tikai mēs kā parasti vinnējām tikai tos kuriem būtu galīgi kauns un būtu pat katastrofa ja zaudētu. Un tos pašu arī ne visai pārliecinoši izdevās apspēlēt. Tik pēdējos periodos

 +10 [+] [-]

, 2010-05-18 01:37, pirms 15 gadiem
Ko jus gribat??? Znacoks visu pareizi pateica.
Nu nav mus rezervju. Paskatities uz situacija kas bija sogad.
Traumetie Kr.Redlihs, Lavins, Ankipans.
Retired Sorokins.
Atteikušies spelet Skrastins un faktiski M.Redlihs ( kaut gan iemeslis attasnojams).
Bartulis spele NHL un ari ir traumets. Vasiljevs,Nizivijs-nav forma. Rekis sogad vispar nevelk. Jass un Andersons vienkarsi caurumu aizbazeji ja butu Kr.Redlihs un Skrastins vai Bartulis tad vini ne tuvu izlasei nestavetu.
Masalskim sis cempionats ir sliktakais pedejo 3 gadu laika. Un kopuma logiska 10. vieta.

  +5 [+] [-]

, 2010-05-18 01:47, pirms 15 gadiem
Znarok ej ratā,lai nāk Jūlijus ar Arti!

 +16 [+] [-]

, 2010-05-18 01:48, pirms 15 gadiem
Oooo, nafig šis noliek DR? Kas vēl sāp, ka viņu neņēma kā treneri pēc atjaunošanas. Viņam vajadzētu domāt, ko runā, aprunāt DR ir tas pats, kas iesist pļauku jebkuram fanam Latvijā, tas ir tas pats, kas no*irst izlasi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-05-18 01:57, pirms 15 gadiem
Liquid rakstīja: kas tev Bukarts - radinieks? ka vieta vinju vajadzeja nemt? vai Meija slikti speleja vai Shtals vai centra Pechuras vieta? kas zinaja ka Darzinsh ar M.Redlihu izgazisies...
Nomierinies. Izlasi vēlreiz, kādā kontekstā es to teicu. Znaroks teica, ka nav jau bijis ko ņemt, tikai Jekimovs. Un tad nu es pateicu, ka vai Bukarts vairs neskaitās? Kaut ko nepareizu pateicu? Un jā, pēc šī čempja var teikt, ka labāk jau Ņiživija vietā būtu bijis Bukarts. Varbūt diži labāk nebūtu, bet noderīgāk nākotnei toč.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-18 01:58, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Ar ko salīdzina!?

eliteprospects.com: Eliteprospects.com - Evander Kane
eliteprospects.com: Eliteprospects.com - Nino Niederreiter
eliteprospects.com: Eliteprospects.com - Oliver Ekman-Larsson
http://eliteprospects.com/player.php?player=11098
Ar pārējiem MŪSU izlasē.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-18 02:00, pirms 15 gadiem
Bez trenera apsaukāšanas jau nu nekādi, madness, ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-18 02:05, pirms 15 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Ar pārējiem MŪSU izlasē.
Tad jā!

  +3 [+] [-]

, 2010-05-18 02:26, pirms 15 gadiem
senscore rakstīja: Kādi vēl MOMENTI spēlējot 5 pret 3? Tur neviens metiens pat nebija. Ja tas, ka Ņiživijs pie borta pakaļu pakasa, ir moments, tad gan bija pārītis.
Znaroks runāja par to ka momenti bija pretiniekiem

  +5 [+] [-]

, 2010-05-18 02:27, pirms 15 gadiem
Treneriem noteikti sava dalja vaina buutu jaauznjemas !

 +17 [+] [-]

, 2010-05-18 02:44, pirms 15 gadiem
VNK ATLAISTS!!!!

  +3 [+] [-]

, 2010-05-18 04:28, pirms 15 gadiem
Vai mums tadi vispar ira ??? Vienigo ko es uzkatu par izstu zvaigzni tas ir Masalskis!

  +7 [+] [-]

, 2010-05-18 04:39, pirms 15 gadiem
Ja paskatamies reali,tad Znarokam vaidzetu atkapties,jo neko labaku ar vinu nesaniegsim,cetri gadi nemas,bet augstakais 7,v,bet shogad vispar katastrofa,labi OS to var norakstit uz to ka bija NHL labakie speletaji!!
Es nedomaju ka musejie individuali vajaki par Sveici,Daniju,Vaciju,es nedomau ka musejie neprot mest pa vartiem,es nedomaju ka musejie nezin ka spelet vairakuma,tur kkas nav kartiba ar treneri!
Oleg izdari secinajumus!

     [+] [-]

, 2010-05-18 06:50, pirms 15 gadiem
Ņiža ir pilnīgs nulle!

  -1 [+] [-]

, 2010-05-18 07:04, pirms 15 gadiem
IR pienācis laiks vecos Gemarojus no komandas švilpt ārā! Lai mums ir jauna komanda, lai viņi gūst pieredzi, a to vecie krāmi visu velk uz leju, kā jau dzīvē, pavilkties nevar, bet tak drebēdami kko ņemās!

  +5 [+] [-]

, 2010-05-18 07:05, pirms 15 gadiem
"Bija vārtu gūšanas momenti, gan spēlējot pieci pret trīs, gan vienkāršajā vairākumā" - tiešām Znarok?? Man kaut kā liekas, ka mūsējie tā īsti pat pa kasti neuzmeta...nu vismaz 5 pret 3 noteikti!!

  +5 [+] [-]

, 2010-05-18 07:16, pirms 15 gadiem
Kā saka - lielība naudu nemaksā! ka tikai nesanāk tā, ka Maskavas Dinamo nekur netiek, jo visi jau spēlēs pret viņiem savādāk! Gan jau Jūlis izveidos cīņas spējīgu komandu tā kā tas viņam izdevies līdz šim un DM dabūs trūkties - ar Miķeli vai bez viņa (vismaz tādas runas ir, ka tas spēlētājs, ar ko DM ved pārrunas, ir tieši viņš).

Retorisks jautājums - ja jau Znaroks bija gaidījis no pieredzējušiem spēlētājiem vairāk, tad kādēļ iedeva labākā spēlētāja balvas Vasiļjevam un Reķim?

Būtu es Zatlera vietā - izsauktu Ļipu "uz paklāja" un parādītu durvis, jo šis čempis parādīja, ka Dānija un Norvēģija ir pietuvojušies mums un drīzumā apies, ja nekas mūsu hokeja saimniecībā nemainīsies. Tad vēl paliek 1 komanda līdz izkrišanas robežai... Ar narcisu Ļipu, kuram patīk braukalēt pa pasauli un spraust ordeņus pie savām krūtīm, bet no darīšanas Latvijas čempja un jauniešu hokeja sistēmas sakārtošanā ar viņu un vecmodīgo LHF valdi jebkādas pārmaiņas nav iespējams!

  +3 [+] [-]

, 2010-05-18 07:24, pirms 15 gadiem
Pie visa vainīgs Baldonieks, viņš sūdīgi uztrennēja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-18 07:33, pirms 15 gadiem
gribat pozitīvas emocijas no latvijas izlases - lieciet likmi totalizatorā visprognozējamākā izlase PČ jau 10 gadus pat rezultātus uzminēt ir ļoti viegli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-05-18 08:03, pirms 15 gadiem
Komanda jau mums arī šogad nebija slikta, vienīgais, kas iegāza, bija bezzobainā spēle uzbrukumā, jo brīžiem radās iespaids, ka mūsu aizsargi uzbrukumā spēlē labāk un produktīvāk nekā mūsu uzbrucēji. Ja vēl aizsargi regulāri spētu atdot normālu piespēli, tā lai ripa ir uz nūjas, nevis kājās iedota, tad vispār būtu super, varētu uzbrucējus uz čempi ņemt x2 mazākā skaitā, bet viņu vietā aizsargus.
Kaut gan no otras puses, vienīgais, kas mums pietrūka, ir viens līderis uzbrukumā, kas katrā mačā nopelnītu kādu punktu(s), ja tāds būtu uzradies, mēs būtu astotniekā.
Pagājušo gadu tāds bija Karsums, šogad tāda mums nebija.

  -3 [+] [-]

, 2010-05-18 08:08, pirms 15 gadiem
un vai kads var ar drosu sirdi pateikt, ka musejie vakar slikti nospeleja? es domaju, ka musejie spelej pat loti labi, ja nebutu to divu kludu un idiotiska vairakuma tad jasaka, ka musejie speleja lieliski pret tadu komandu ka cehija

     [+] [-]

, 2010-05-18 08:09, pirms 15 gadiem
Maskavas Dinamo ir noskatijusi Mikeli, tas jau labu laiku atpakal bija zinams
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-05-18 08:36, pirms 15 gadiem
Iedomīgais āksts! Kas vainīgs pie tā, ka spēlētāji pat spēlējot 5 pret trīs ne reizes neuzmet pa vārtiem??? Protams, ka ne jau KHL izcilākais treneris! Paskatīsimies cik tad tālu pats tiks nākošajā sezonā - ja nu pelnrušķītes sapnis beidzas? Ar vienu sezonu tomēr nepietiek, lai teiktu, ka Znaroks ir super treneris!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-05-18 08:41, pirms 15 gadiem
tie, kas izsakās slikti par Cipuli gan ir āži

  +2 [+] [-]

, 2010-05-18 08:42, pirms 15 gadiem
Daudzi ar hokeju saistīti cilvēki bija pārliecināti, ka šogad Latvijas izlasei jāizkrīt no augstākās divīzijas. Ar šādu hokeja valstīs caurkritušu spēlētāju sastāvu, kas kotējas pārsvarā vietējā presē, uzvarēt nevaram. Jaunie spēlētāji , ar Karsumu priekšgalā, nav varējuši noslēgt līgumus klubos, bet te no viņiem gaida nez kādus brīnumus. Tad šos brīnumus vakar arī redzējām! Zemāk nav, kur krist. Un mums palaimējās, ka uzvarējām vismaz Itālijas izlasi, kaut gan spēle bija līdzīga. Ar Norvēģiju, domājams, tik viegli galā netiktu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-05-18 08:46, pirms 15 gadiem
es savukārt no Oļega gaidīju ko vairāk, pēc otrajiem ielaistiem vārtiem Oļegs bija pirmais kam nolaidās... ne tikai rokas...

  +7 [+] [-]

, 2010-05-18 08:46, pirms 15 gadiem
Znarok,es gaidu tavu atkapsanos, pietiekosi ilgi esi bijis pie LV izlases stures

 +18 [+] [-]

, 2010-05-18 08:49, pirms 15 gadiem
Oļeg! Un par ko turnīra labākā spēlētāja balva Reķim????
Par to ka atbildīgākajā spēlē uztaisa 3 kļūdas, kas izšķir mača un visa turnīra likteni??? murgs!!! Liekas, ka Znaroks vairs nesaprot ko dara, vai ari visu dara ar lielu vienaldzību!

  +7 [+] [-]

, 2010-05-18 08:50, pirms 15 gadiem
"No „Dinamo” spēlētājiem sula jau bija izspiesta olimpiskās sezonas laikā, bet bez emocijām spēlēt ir grūti. Nākotnē gan šī problēma nez vai būs aktuāla – nedomāju, ka Rīgas „Dinamo” play-off mačos tiks tālu."

Znaroks nevar iztikt bez sliktu vārdu veltīšanas Rīgas Dinamo, jo pats netiek par treneri šim klubam. Nesmuki izteicās!

  -3 [+] [-]

, 2010-05-18 08:52, pirms 15 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Tiešām? Tu to tikai tagad saprati? Jāmaina tautība uz igaunis.

Pēc turnīra domā, ko vajadzēja iekļaut sastāvā, ko nē, bet praktiski izvēles nebija – vēl tikai Jekimovs, kurš palika ārpus sastāva.

Bukarts jau vairs nav spēlētājs, ne?
Ko Jūs cepjaties pa to bukartu, Znaroks ļoti skaidri izkaidroja ko vēlās sagaidīt no ceturtās maiņas un bukartam tur vietas nebija!!!

  +8 [+] [-]

, 2010-05-18 08:56, pirms 15 gadiem
..un ceru ka znarokam šis bija pēdējais čempis LV sastāvā! bet uz to šājā sapuvušājā federācijas sistēmā laikam ir lieki cerēt

  +7 [+] [-]

, 2010-05-18 08:59, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Gribētos,lai pēc šīs LV izlasei ļoti sliktās sezonas atkal kāds no izlases veterāniem (Vasiļjevs,Ņiživijs) neteiktu ardievas izlasei. Ja nākošā PČ atkal nevarēs piedalīties kāds no NHL vai KHL spēlētājiem,tad atkal nekas nebūs.
Nu negribētos gan šoreiz Tev piekrist.Tieši jaunie spēlētāji šogad izcēlās vairāk, nekā viens otrs vecais.Meija, Pečura, Štāls, - spēlēja ar sirdi un dvēseli.Ja nākamgad , piemēram, nespēlētu Ņiživijs, neviens viņa trūkumu īpaši pat nejustu.Pilnīga nulle uz laukuma, aprobežojas ar ripas pārlikšanu no vienas lāpstiņas puses uz otru.Nedomāju, ka vajadzīgs spēlētājs tikai soda metienu izpildei.Ne cīņasspara, nevēlēšanās spēlēt, nekas vairāk.Tāpat arī Dārziņš.Pārpūlējies KHL, lūk, nabadziņš. Par aizsargiem saruna atsevišķa.Kopš Odincova-Nazarova-Čudinova laikiem pa visiem šiem gadiem nav NEVIENA, kas vairākumā varētu uzlikt kā pienākās no līnijas.Sūdzamies, ka mums Pāverplejs nerullē...
Ne jau tā ir Znaroka vaina .Jauno treneru un kadru deficīts Latvijas hokejā, kā arī motivācijas trūkums, nekas vairāk

  +3 [+] [-]

, 2010-05-18 09:04, pirms 15 gadiem
smieklīgi, ja jau Šuplers veiksmīgi spēlē ar Znaroka kombinācijām, tad paši redzam, cik "tālu" Znaroks šogad ticis ar savām kombinācijām. Būtu labāk apdomājis, ko runā, pēc tādiem tekstiem par RD, pats nākamgad netiks play-off ar savu OHK " Dinamo"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-18 09:16, pirms 15 gadiem
[quote ]
nedomāju, ka Rīgas „Dinamo” play-off mačos tiks tālu.

Nu paldies .....
[/quote]
Redzot kāda ir RD spēlētāju attieksme un prasmes, patiesībā tie ir zelta vārdi

  +4 [+] [-]

, 2010-05-18 09:19, pirms 15 gadiem
nja, vakardien vieniigaa mainja, kas nebija izchakareeta bija 1., kura visa chempionaata laikaa paraadiija ljoti blaavu sniegumu. Turklaat vairaakums shai mainjai pilniigi nekaads. Sasha Njizhivijs laikam nospeeleeja savu sliktaako chempi ever, Vasiljevs ar nekaads. No taas mainjas Cipuljis bija tas kas deva aatrumu un asumu, bet ko tas dod ja paareejiem kaajas neklausa. Vakardien ljoti pietruuka Karsums, Stals.
Zheel, bet nu ar shaadu speeli 1/4 tieshaam nebija pelniits. Tur mums RUS paarbrauktu paari kaa ar celjarulli.
Runaajot par Znaroka teikto ka naakamgad DR aatri beigs sezonu... Ka tik nesanaak ka AHK Dynamo neaplauzhas aatraak jo Znaroks lai arii labs trenneris, tomeer komanda speelee vienveidiigu hokeju un shaadu speeli ir ljoti viegli atkost. Turklaat komandai atkal buus jauni speeleetaaji, ka nesanaak atkal pirmaas sezonas rezultaati, kad MVD gaaja paari visi kam nebija slinkums.
Runaajot par sagatavoshanaas posmu shim chempim, lai iepuush man tas kas uzskata ka komandai sagatavoties bez trennrea nav iespeejams, lai vai cik profesionaali sportisti ir. Taa ka veelviens akmens LHF un Znaroka daarzinjaa.
Nu ko, hokejam 2 meeneshu pauze un tad jau saakam gatavoties DR startam jaunajaa sezonaa.

  +4 [+] [-]

, 2010-05-18 09:22, pirms 15 gadiem
Nu nenospelējām jau slikti, tās komandas kuras bija jāuzvar, tās uzvarējām. vnk šogad nespējān nevienai spēcigajai komandai punktiņu nozagt. Bet no tādiem spēlētajiem kā Nizivijs, Vasiljevs, Darzins un Mikelis, biju tiesam gaidijis ko vairāk.

Paldies Spruktam, Daugavinam, Masalskim un jaunajiem par labo spēli. Arī Karsums par kuru nebiju pirms cempja augstās domās, vins mani LOTi patikami parsteidza gūstot vārtus.

Varēja just arī to ka nav mūsu pieredzējušo aizsargu.

lai vai kā. PAR LATVIJU

  +5 [+] [-]

, 2010-05-18 09:23, pirms 15 gadiem
Nepatīk tās seklās un uzspēlētās Znaroka atbildes!
Tāda sajūta, ka viņs speciāli visu laiku izteicas ar lielu piesardzību, lai nepateiktu kautko lieku utt. Vispārīgas frāzes, nekas vairāk!!!

  +5 [+] [-]

, 2010-05-18 09:24, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Ņiživijam (tāpat kā Cipulim) šī sezona, un ne tikai šis čempionāts, vienkārši nav izdevusies.Viņi un vel dažs labs nākošā sezonā var atdzimt pilnīgi jaunā kvalitātē, ja vien atradīs sevī motivāciju.
Esmu miksētās komandas piekritējs. Tas ir,ka jauno spēlētāju attiecība pret pieredzējušiem ir samērīga. Jauno centība un mērķtiecība ir slavējama, bet meistarībā viņiem vel daudz japieliek.
Tas pats Daugaviņš ir pamanāms un ļoti aktīvs,bet vel pielikt un pielikt pie spēles izpratnes un meistarības.
Labi, es arī esmu miksētā stila piekritējs. Taču uzskatu, ja tu nevelc savā vecumā, tad tavā vietā jānāk jaunajiem.
Tu man lūdzu pasaki, - vai man kā izlases fanam būtu jāgaida, kamēr augšminētajiem kungiem izdosies kāda sezona? OK, mēs te varam pārspriest, tas labs, tas slikts, bet viena otra pieredzējušā hokejista trūkumu pilnīgi noteikti mēs neizjustu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-18 09:34, pirms 15 gadiem
... vairāk ceru uz to OHK Dinamo vairs netiks tik tālu un būs vairāk brīva laika

  +4 [+] [-]

, 2010-05-18 09:37, pirms 15 gadiem
a es no znaroka gaidīju dauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuudz vairāk...bet nav lemts, jo treneris jau neko neietekmē, viņš stāv aiz borta, košļā košļeni, māj ar rokām un iepleš acis periodiski, viss pārējais jādara spēlētājiem pašiem.

āksts tu esi znarok.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2010-05-18 09:46, pirms 15 gadiem
"Saulietis spēles vidū aizskrēja uz tualeti – kaut kas ar vēderu..."

taa tik znachoks var pateikt ,, un veel pie tam publiski, visiem tak nav tas jaazin, kad , kurā laikā vinsh apmeklē tualeti...pietiktu ar to ,ka saapeja vnk veeders

Kas attiecas uz Riigas Dinamo nolikshanu, tad var redzeet ka Znarokam tie Riigas Dinamo speeleetaaji vnk ir kretineejushi,,,,bet vietaa vnk nebija ko njemt...un ir piecietis shos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-18 09:50, pirms 15 gadiem
aknelis rakstīja: Noskatīts ir Dārziņš! To jau sen te baumo
Tapec ari vakardienas spele laikam lielo "meistaru" laida visvairak..

Neko vins saja chempi neparadija.. pat pienacigu piroeti

  +8 [+] [-]

, 2010-05-18 10:14, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Ok,piekrītu,ja šiem spēlētājiem ievelkās šī nespēja vairāku sezonu garumā, bet teiksim tas pats Cipulis pagājušā PČ bija labākais mūsu izlasē,un Ņiživijs labākais no LV spēlētājiem RD rindās.
Mani vispār pārsteidz mūsu līdzjutēju izpratne par dažām itin būtiskām lietām. Kaut vai par to pašu Reķi. Jā,vakar viņam tiešām bija melnā diena,bet ja ņem uz visa PČ fona kopumā,tad viņš tiešām nebija tas lielākais grēkāzis mūsējo itin blāvajā sniegumā. Ņemot vērā ka viņam bija viens no lielākajiem spēles laikiem komandā starp aizsargiem.
Tad jau mani drīzāk nepatīkami pārsteidz vairāki jaunie spēlētāji,kas visa čempionāta laikā tā arī neiešūpojās. Kaut vai tas pats Dārziņš vai Karsums (atsevišķās spēlēs bija labs,bet kopumā ne visai).
Es nekad neesmu teicis, ka Reķis ir slikts aizsargs, bet tieši vakar visatbildīgākajos brīžos viņš nospēlēja vāji.Maiņa Daugaviņš- Sprukts-Karsums visnotaļ čempionāta gaitā bija vislabākā tieši parādītā snieguma dēļ.Ja nemaldos, arī rezultatīvākā.Karsuma trūkumu vakar varēja izjust pat ļoti.
Dārziņš ar Rēdlihu vispār varēja arī nebraukt šogad.Meijas maiņa viņus pārspēja.

     [+] [-]

, 2010-05-18 10:21, pirms 15 gadiem
Večiem smaga sezona bija, un noturēt formu visu gadu nav iespējams. Mūsējie cīnījās godam. Brīžiem likās, ka nevelkam, bet daži indivīdi tā nesās pa ledu, ka šaubas mitējās. Prieks par debitantiem. Visi malači kas spēlēja. Cīnījās visās spēlēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-18 10:50, pirms 15 gadiem
es ar no znaroka gaidiju ,kaut ko vairaak

     [+] [-]

, 2010-05-18 11:04, pirms 15 gadiem
Piekrītu Znarokam, ka nospēlējām normāli. Bet šogad spēle vairākumā bija katastrofāla, tik slikta neatceros, kad ir bijusi. Pieredzējušie spēlētāji tiešām nospēlēja slikti visu turnīru. Man izskatījās, ka šajā turnīrā mums pietrūka līderis. Tāds kurš sapurina džekus. Domāju būtu cita spēle, ja kaža būtu. Bet priecē jaunā maiņa.

Bet vismaz amīšiem esam priekšā

     [+] [-]

, 2010-05-18 11:06, pirms 15 gadiem
Nu jau arī Znarokam no Šuplera pielipis par tiem hokejiestiem,kurus nav kur ņemt. Iemeslas ir atrasts labais,lai varētu norakstīt neveiksmes.
Protams,ka ļoti būtiski ir,ja spēlē Miķelis,Štāls,Karsums,Saulietis..
Nav mums tādas izvēles kā grandiem,taču ar optimālo sastāvu var paveikt daudz,ja ir koncentrācija un atdeve darbam.
Ja Znarokprāt Dinamo netiks nekur tālu(gluži kā pagājušogad Mihailovs bazūnēja),bet viņa vadītais klubs atkal kapāsies finālos,tad tas nebūt nav normāli,ka treneri atbrauc pēdējā mirklī,uzmet acis uz praktiski konkurentu komandu KHL sezonas garumā, un pēc tam vienā mierā pēc vecajām taktiskajām iestrādēm,brauc uz PČ...
Šitāda metode,kad sezonas garumā kluba treneris ar savu komandu cīnās pret komandu,kuru pēc tam vada sezonas atbildīgākajā startā priekš mūsu valsts,ir galīgi garām! Nu,nebija kaut kas riktīgi psiholoģiskajā ziņā mūsu izlasē,negribas ticēt,ka viena Kārļa loma Olimpiadē bija tik liela,lai "sapurinātu" komandu. Ko tad darīja treneri?

  +3 [+] [-]

, 2010-05-18 11:11, pirms 15 gadiem
Vienkārši bija vērojams hokejs bez dzirksteles, par tām emocijām značoks pateica pareizi! Diemžēl!
Vienīgi varam būt lepni, ka USA palika aiz mums

  -1 [+] [-]

, 2010-05-18 11:24, pirms 15 gadiem
Kopuma espat teiktu ka turnirs bija aizvadits precizi pec plana, tie kas bija jauzvar ir uzvareti un tie kurus it ka "vajadzetu" nemt nav...
Uzkatams ka galvenais ir paveikts, proti uzvaretas divas speles, kas rezultata dod 12 vietu 16 komandu konkurence. Sogad neizgaja ne viena cucene lai vinnetu kadu stipraku komandu un nu dazi doma ka viss ir slikti, Znaroks tai skaita, nav jau smuki ta runat ka vinjs, ja butu pateicis ka uzdevums bija vinnet tas komandas piem. Italiju un Norvegiju un tas tika izpildits, prasit un dusmoties ka nepanjema cehus ir vairak ka nelogiski. Komanda nospeleja savu iespeju robezas un ar lielu potencialu uz nakotni! Latvija mil hokeju un hokejs mil Latviju!!!

     [+] [-]

, 2010-05-18 11:34, pirms 15 gadiem
Reķim melnā diena, ja vairākumā uz zilās līnijas divas reizes pēc kārtas uzdāvina čeham vārtus, ne velti Reķi rādīja katrā otrajā kadrā...

  +9 [+] [-]

, 2010-05-18 11:44, pirms 15 gadiem
ZNAROKS PATS VISVAIRĀK NOJĀJA CHEMPI UZMĀCĪGI LAIŽOT ĀRĀ VAIRĀKUMĀ PIRMO MAIŅU,KURAS MANEVRI BIJA BEZZOBAINI KĀ ŅIŽIVIJA SMAIDS.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-18 12:13, pirms 15 gadiem
vispar znaroks ir labs treneris tomer veica paaudzu mainu izlasee un rezultati necieta!1tomer 4 gadus jau trenee un varbut laiks kadam parnmmainam izlasee.cik tad ilgi vienaa vietaa var izturet!!vajag musu izlasei progreseet!vajadzetu kadu no ziemelamerikas uzaicinat lai iemaca musejiem jaunus fokusus! tas padomju hokejs diez gan jau spelets!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-18 12:28, pirms 15 gadiem
Nav taisnīgi vērtēt spēlētāju sniegumu tikai pēc šī čempionāta. Latvijas izlase, sākot jau no ūsainās priekšniecības un beidzot ari Ņiživiju un Dārziņu, ir aizvadījusi lielisku, pat izcilu sezonu, pat tad, ja tas bija "tikai" savos klubos. Atskatoties jāsaka, ka šis čempionāts kopumā bija tikai ķeksītis - tikai neizkrist. Izdevās. Varējām kādu aizķert, bet nepietika.

No pirmās maiņas patika Cipulis un Pujacs. Nepatika Ņiživijs un Reķis, it īpaši vairākumos, īpaši pēdējajā spēlē. Izcēlās Pečura un Štāls, normāli nospēlēja Saulietis un visa Sprukta maiņa (labākie!!!) Dārziņš bija izbeidzies un nobeidzies.

Vairākumos visvairāk pietrūka spēcīga balsta. Ko būtu vērts, piemēram, pāris Sorokins-Laviņš uz zilās līnijas! Rolineks ne tikai iemest nevarētu, viņš no zonas ārā netiktu, bet Vokouns ķeksētu ārā ripiņu pēc ripiņas! Par Kārli un Sandi nemaz nerunāsim Ja Znarokam vispār kaut ko var pārmest, tad to, ka vairākumā nemēģināja Pujacam piekabināt citu partneri.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-18 13:10, pirms 15 gadiem
VAIROGSS!!!
Diezgan nekorekti ir seit runāt par Andersona derīgumu,jo patiesībā Znaroks viņu tā arī nemaz neizmantoja,kā vien izmeta laukumā maznozīmīgos momentos.Galu galā jau pārbaudes spēlēs bija redzams,cik izlasei neatbilstošs ir Jass.Toties varbūt derēja saprast to,ka tieši Andersons jau 4.sezonu spēlē mums neuzvaramjos čehos.Čehi šogad pamatā pārstāvēja tieši no extralīgas klubiem,kur kā reize spēlē Andersons.Ne jau katram mūsējam ir izdevies čehos noturēties kaut pāris sezonas.Čehi spēlē ļoti ātru,tehnisku un spēcīgu hokeju.Tas vakar un patiesībā vienmēr ir redzams.Diemžēl Znarokam likās,ka Jass ar savu sniegumu ir derīgāks kā Andersons.Man nākas secināt,ka diemžēl izlasē valda kkāds cits atlases princips nevis profesionāla pieeja.P.s. neesmu Andersona brālis,bet skaidri zinu šā puiša nopietno attieksmi un darbaspējas tādēļ palūgšu nemuldēt te par to,ko nezini.Lai viņam veicas!

  +4 [+] [-]

, 2010-05-18 13:16, pirms 15 gadiem
Kā Oļegs kā treneris attaisno auna spītības kalngalu, kā trenerim, neatlaidīgi laizt laukumā vairākumam pirmo maiņu, kas jau pašu spēli spēlē ar minimālu metienu daudzumu, bet maiņu, kas vienīgie met pa vārtiem neskatoties uz pretiniekiem, ne reizi neizlaist. Vai viņi nebija pelnījuši? Vai viņš jūtās kādam no 1. maiņas kautko parādā?
Ganan jau ka neviens enpārmestu zaudējumu Čehijai ar 1:3, kaut 2:5, bet KĀDS zaudējums.
MVD Oļegs uztaisīja no spļeētājiem, kas gribēja sevi apliecināt, kam bija vēlēšanās skriet un kapāties... Vaitad izlasē tā nevarēja? Dārziņš, Miķelis, Ņiživijs, tikai un vienīgi vadīties, bez azarta un vēlēšanās kautko piņķerējas pa stūriem... Vaitad viņu vietā trūka spēlētāji.
Ne jau mums ir 23 spļeētāji, ko likt kandidātos. Mums ir 23 Spēlētāji ko Oļegs pazīst, jo citus viņš brutāli ne aicina, ne dod iespēju...

     [+] [-]

, 2010-05-18 13:18, pirms 15 gadiem
piemirsu...varbūt Jasa vietā tomēr nākotnes vārdā derēja ņemt Cibuļski?
Pie tam ar tik panisku sastāva regulāru mainīšanu visa čempionāta garumā un itsevišķi pēdējā spēle nekādu sakarīgu sniegumu nevarēja gaidīt.ja nu vispār ko vajadzēja mainīt,tad 1.maiņu nosēdināt 4.maiņas vietā.

     [+] [-]

, 2010-05-18 13:20, pirms 15 gadiem
par ko cepiens, kamēr LHF izlase būs līdzeklis nevis mērķis tikmēr būsim kur esam....
tas pats arī Znarokam....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-18 13:38, pirms 15 gadiem
Vajag jaunu treneri un tad redzēs rezultātus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-05-18 13:40, pirms 15 gadiem
īsāk sakot jau rakstiju- domāju šis čempis parādīja vājās vietas- un tā nav tikai izlase un spēlētāji, bet arī treneru korpuss. Uzskatu, ka takoij hokej-kur katru gadu brauc uz vienu spēli, ja palaimējās uz divām nam ņjinužen. Paldies Znarokam un Co par darbu šo gadu garumā, bet puiši var vairāk - tas nu ir fakts. Tāpēc jāpārietno RUS hokeja skolas uz normālu Ziemeļamerikas hoči- trenerim, lai arī tas maksātu vairāk jābūt no CAN - vislabāk, - ja ne tā tad Šuplers ir ok, ja viņam komandā pieliek OZO kā otro treneri- kā reālo puišu motivējoši psiholoģisko spēku. Sandis ir uzbrukoša tipa aizsargs- zin kā jācīnās un māk, spēj cīnīties un motivēt to drīt citus, ko jau pierādījis ir RD. + Irbe kā vārtsargu treneris. Es domāju, ka šāda kompānija LV izlasei nodrošinātu daudz lielāku psiholoģisko pārliecību un motivāciju, ka varam un spējam un, ka katra spēlē saķās ar 0:0, ne ar LV potenciālo zaudi, jo tā ir CAN un mēs esam LV. Ko arī parādīja SUI

  +2 [+] [-]

, 2010-05-18 13:54, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Znaroks ir nostradamus, ka viņš varētu uzminēt pirms katra čempja, kuram būs uguntiņa acīs un emocijas un kurš lohosies???? Un ja tu esi tāds gudrinieks, tad pastāsti, kuri ir tie spēlētāji, kuri ir pietiekoši meistarīgi un gatavi spēlēt izlases 1.-3. maiņā, bet netika paņemti izlases kandidātos??? Vairāk izskatās pēc tukšas tiršanas no tavas puses...
Nu tu jau arī Gudrs... Kapēc uzreiz no rezerves spēlētājiem jāmet pirmajā maiņā... Vļe ir otrā trešā un pat ceturtā maiņa jau gatavas, no tām arī liek tajā pirmajā... Vaitad Rēdlihs nospēlēja efektīvāk, kā to būtu izdarījis tas pats Bukarts? Priekš kam viņš jāņem uz čempi, ja jau ir tāda ģimenes situācija. Ņiživijs jau arī DR uz sezonas beigām bija pilnīgs "0" Dārziņam gan jau ka Džeriņš nepatika, vai arī varbūt emocijas trūka...
Pirmajā spēlē labi spēlēja tikai 4. maiņa. Un tu tgd te bļauj, ka nav ko likt izlasē... Tas pats Bukarts, te jau komentāru iepriekš vēl tika saukti spēlētāji, kā arī znarokam ir viens maziņš rūķītis ļoti mīļš, kurš ja ne pagrūstīties, tad kādu noraidījumu pretiniekam nopelnjīt točna varēja...
Mēs jau citādi laižam kā Krievi, uztaisa konkurēt spējīgu izlasi un pēc tam skrien pēc Ovečkina, Malkina (kuriem sezonas beigas ir smagi, kā nezidevušās) Jāspēlē ir tiem, kas grib atdoties izlases labā, nevis pēc uzvārdiem jāveido izlase.

     [+] [-]

, 2010-05-18 13:59, pirms 15 gadiem
nosisi rakstīja: īsāk sakot jau rakstiju- domāju šis čempis parādīja vājās vietas- un tā nav tikai izlase un spēlētāji, bet arī treneru korpuss. Uzskatu, ka takoij hokej-kur katru gadu brauc uz vienu spēli, ja palaimējās uz divām nam ņjinužen. Paldies Znarokam un Co par darbu šo gadu garumā, bet puiši var vairāk - tas nu ir fakts. Tāpēc jāpārietno RUS hokeja skolas uz normālu Ziemeļamerikas hoči- trenerim, lai arī tas maksātu vairāk jābūt no CAN - vislabāk, - ja ne tā tad Šuplers ir ok, ja viņam komandā pieliek OZO kā otro treneri- kā reālo puišu motivējoši psiholoģisko spēku. Sandis ir uzbrukoša tipa aizsargs- zin kā jācīnās un māk, spēj cīnīties un motivēt to drīt citus, ko jau pierādījis ir RD. + Irbe kā vārtsargu treneris. Es domāju, ka šāda kompānija LV izlasei nodrošinātu daudz lielāku psiholoģisko pārliecību un motivāciju, ka varam un spējam un, ka katra spēlē saķās ar 0:0, ne ar LV potenciālo zaudi, jo tā ir CAN un mēs esam LV. Ko arī parādīja SUI
A tu esi pārliecināts, ka Šupleram ar OZO nav nesaskaņas?

     [+] [-]

, 2010-05-18 14:09, pirms 15 gadiem
Nebija izvēle? Tāds spēlētājs kā Bukarts būtu noderīgāks, manuprāt, nekā tāds Saulietis, kurš visu laiku krīt pie mazākās sadursmes..

     [+] [-]

, 2010-05-18 14:29, pirms 15 gadiem
Nu draņķīgi nospēlēts vakar ar CZ, es pat teiktu - hu..ovo !!! Kas tie par geimeriem kas negrib mest uz vārtiem? Un ja arī uzmet, tad kā likums garām vārtu četrstūrim, ibio!! Vairākumos pat nepietika drosmes un prasmes izkārtot kaut metienu.Tas tāpēc ka lēni kustas, lēni domā un lēni dara, kā arī individuālās meistarības nav tik daudz - KĀPĒC!!!
Priecēja Cipulis & 4.maiņa, pārējie nebija līmenī!!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-18 14:31, pirms 15 gadiem
Ja BLR ir tikai laika jautaajums, kad vinji sasniegs SUI, GER liimeni, tad muuseejiem ir tikai laika jautaajums, kad mees nokritiisim veel zemaak. Tas ir neizbeegami, un katram logjiski domaajosham cilveekam iemesli ir skaidri.

     [+] [-]

, 2010-05-18 14:33, pirms 15 gadiem
domaaju Cipulis vai Karsums

     [+] [-]

, 2010-05-18 14:46, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: A tu esi pārliecināts, ka Šupleram ar OZO nav nesaskaņas?
nu vismaz ārēji izskatās, ka nav !

  +5 [+] [-]

, 2010-05-18 14:47, pirms 15 gadiem
Esmu stingri un negrozāmi pārliecināts, ka visās nelaimēs ar mūsu izlases sniegumu ir tikai 1 vainīgais, kam būtu jāatbild par visiem 100%. Tas ir izlases galvenais treneris. Znarokam pēc šādas izgāšanās, citādi mūsu izlases sniegumu nevar novērtēt, trenera postenis būtu jāpamet vai būtu padzenams no tā.
Uzskatu, ka viņš absolūti neorientējas Eiropas un pasaules hokeja norisēs un mūsu spēlētāju sniegumā tur. KHL, krievu hokejs - tas ir viss, ko viņš pārzin un saprot.
PČ uzskatāmi pierādīja, cik tālu un kādus attīstības ceļus gājušas citas Eiropas komandas. Tikai mūsējā mīņājas tais pašās 12-tajās vietās...

     [+] [-]

, 2010-05-18 17:06, pirms 15 gadiem
Pīrāgs91 rakstīja: "Bija vārtu gūšanas momenti, gan spēlējot pieci pret trīs, gan vienkāršajā vairākumā" - tiešām Znarok?? Man kaut kā liekas, ka mūsējie tā īsti pat pa kasti neuzmeta...nu vismaz 5 pret 3 noteikti!!
Kā tu vellos nesaproti - viņš tak saka, ka bija vārtu gūšanas momenti mūsu vairākumā 5 vs 3, bet viņš tak nesaka, ka tie bija pie pretinieku vārtiem. Viņš vienkārši saka, ka varējām labi ielaist arī spēlējot 5 vs 3