Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:697, Did:0, useCase: 3

Burks: ''Olimpiskajos gados pasaules čempionāti nav vajadzīgi''

Burks: ''Olimpiskajos gados pasaules čempionāti nav vajadzīgi''
Braiens Burks
Foto: thehockeynews.com

ASV hokeja izlases ģenerālmenedžeris Braiens Burks apgalvojis, ka pasaules hokeja čempionāti nav nepieciešami tajos gados, kad notiek ziemas olimpiskās spēles.

Pašreiz notiekošajā 2010.gada pasaules čempionātā notikuši jau vairāki pārsteigumi. ASV izlase spēlēja par palikšanu A divīzijā, pusfinālā iekļuva Vācija, pirmo reizi ceturtdaļfinālā spēlēja Dānija. Daudz meistarīgu hokejistu nepiedalās šajā čempionātā, pamatojot to ar nogurumu, kas sakrājies sezonas laikā, jo bijušas arī olimpiskās spēles.

ASV izlases ģenerālmenedžeris Braiens Burks atzinis, ka olimpiskajos gados pasaules čempionāti nav jārīko: ''Tas nav nekas jauns un ir par to runāts. Tas nav tikai mans viedoklis, tikai Starptautiskā hokeja federācijas nevēlas to saprast un ko mainīt. Katrā pasaules čempionātā IIHF nopelna ap 20 miljoniem dolāru. Arī hokejistiem nedaudz tas ir apnicis un viņiem nav degsmes īstās braukt uz čempionātu. Uzskatām, ka olimpiskajos gados pasaules čempionāti nav jārīko, jo uz izlasēm neierodas visi labākie hokejisti.''

Izmantotie resursi:
espn.com

Vai ziemas olimpisko spēļu gados jārīko pasaules čempionāts hokejā?

  • 133

  • 92


1 2 53 komentāri

 +68 [+] [-]

, 2010-05-22 16:28, pirms 14 gadiem
Nu redz, ka Krievi salasīja savu gandrīz labāko sastāvu

 +36 [+] [-]

, 2010-05-22 16:28, pirms 14 gadiem
kārtējā atruna

samierinies aizbrauksi uz Melno jūru un domas mainīsies
Slēpts komentārs: janioss

 +20 [+] [-]

, 2010-05-22 16:29, pirms 14 gadiem
Es domaju ka PC ir vajadzigs laj jaunajiem butu ka izsisties!!

 +31 [+] [-]

, 2010-05-22 16:30, pirms 14 gadiem
No vienas puses var viņam arī piekrist...
Bet no otras... Kādēļ nedot to prieciņu (uzvaras garšu) ne tik profesionālajām komandām...

  +6 [+] [-]

, 2010-05-22 16:31, pirms 14 gadiem
Viennozīmīgi nepiekrītu!
Olimpiskajos gados izlasē ir iespēja uzspēlēt jaunajiem!

 +22 [+] [-]

, 2010-05-22 16:31, pirms 14 gadiem
Tad sanāk ka izlases kuras netiktu uz OS, paliktu vispār bez hokeja?
Un saprastu ja to teiktu Kira, bet ASV.. kuriem ir pilna dir*a ar hokejistiem..

  +6 [+] [-]

, 2010-05-22 16:31, pirms 14 gadiem
Tā jau tie zaudēaaji runaa, un meklē visādus ieganstus, kamdēļ bij tik daudz zaudes utt. , tad kamdēļ Kazakstāna tik vāji nospēlēja kuru OS nemaz nebij u.c izlases?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-05-22 16:32, pirms 14 gadiem
Pilnigi piekritu.

 +14 [+] [-]

, 2010-05-22 16:33, pirms 14 gadiem
Braiens Burks taisnojās, par ASV neveiksmi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-05-22 16:34, pirms 14 gadiem
Nu bet tak piemēram citos sporta veidos nav pasaules čempionātu olimpisko spēļu gadā. Kāpēc vajag hokeja čempionātu? Nepiekrītu tiem, kas atbalsta tikai tāpēc, lai būtu kur jaunajiem izspēlēties - tādiem mērķiem pasaules čempionātam nav jākalpo.

  +6 [+] [-]

, 2010-05-22 16:34, pirms 14 gadiem
Starpcitu, neko netaisnojas, šo jau viņš teica pirms PČ!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-05-22 16:35, pirms 14 gadiem
Nu, ja nebutu shi chempja, tad neredzetu danju un vacieshu parsteidzosho speli un ziemeljamerikanju blavo sniegumu, kas tikai piedeva "odzinju" shim chemionatam... Bet vel 1 parsteigums var but - proti, ja kreivi nepanems chempi!
Slēpts komentārs: bembists

 +26 [+] [-]

, 2010-05-22 16:38, pirms 14 gadiem
Pilnīgi piekāst ko domā Burkā kungs

  -3 [+] [-]

, 2010-05-22 16:43, pirms 14 gadiem
vnk_fans rakstīja: Pilnīgi piekāst ko domā Burkā kungs
Pilnigi piekast ko tu doma!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-05-22 16:46, pirms 14 gadiem
Ko tad lielajai Amerikai ir tikai 20 labi spēlētāji? Kauns, atrunas vien. ASV jau nav Latvija, kur ir vieni un tie paši spēlētāji.

 +20 [+] [-]

, 2010-05-22 16:47, pirms 14 gadiem
pareiz burks pateica, tac udomaju ka vispar cempionati butu jariko tikai reizi divos gados, nepara gados. tad ari butu cita interese speletajiem piedalities.

 +16 [+] [-]

, 2010-05-22 16:49, pirms 14 gadiem
Tieši tā, katru gadu PČ nav vajadzīgs. Lai paceltu PČ prestižu, pilnībā pietiktu ar čempionātu reizi divos gados.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-22 16:50, pirms 14 gadiem
blackx rakstīja: Nu redz, ka Krievi salasīja savu gandrīz labāko sastāvu
nu tapēc, ka viņiem visi viens pēc otra izvēlās no PO iekš NHL

  +3 [+] [-]

, 2010-05-22 16:50, pirms 14 gadiem
Piekrītu, ka čempionātu Olimpiskajā gadā nevajag rīkot. Uzskatu, ka Pasaules čempionāts ir kaut kas īpašs līdzjutējiem, jo iespējams redzēt vienkopus pasaules labākos hoekjistus, bet šogad tik redzēju izlašu 2. sastāvus. Šogad īstais turnīrs bija Olimpiādē, tas ko redzu Vācijā varu salīdzināt ar kādu izaicinājuma kausu. Nesaku, ka slikts čempis, bet nav vairs tās sajūtas, ka spēlētāji ļoti censtos par katru spēli. Latvijas izlasē, tas bija redzams visu turnīra gaitu. Vienkārši jūtu, ka emocijas lielai daļai spēlētāju nosēdušās, tāpēc tas vairs nav tas hokejs, ko vēlamies redzēt. Protams, paliek jautājums, ko darīt komandām, kas netiek uz Olimpiādi, bet šobrīd vairāk svārstos par labu tam, lai Pasaules čempionāti hokejā Olimpiskajos gados nenotiktu.

 +23 [+] [-]

, 2010-05-22 16:54, pirms 14 gadiem
olimpiskajā sezonā varētu PČ atļaut spēlēt līdz 25iem gadiem, ne vecākiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-22 16:59, pirms 14 gadiem
boards-11 rakstīja: Starpcitu, neko netaisnojas, šo jau viņš teica pirms PČ!!!
Parādi avotu

     [+] [-]

, 2010-05-22 17:01, pirms 14 gadiem
Piekrītu Burka argumentiem, vienīgi...man patīk, ja gadā ir daudz hokeja, kam just līdzi.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-22 17:01, pirms 14 gadiem
nu tas pats kas basketbola, redz eč ir reizi divos gados, un tad to visi gaida ar taaaaaaaaadu deksmi un ceribam. ari nba veciem uz to skatas savadak. kapec gan hokeja nevaretu but tada pati sistema? noteikti tad nhl veci vairak speletu, jo cempis butu tikai reizi divos gados, un ja taja gada iekrit plejofi tad vins netiek uz pč, un tad jau sanak, ka atkal 2 gaidi jagaida un hokejists vienkarsi grib nu loooooti piedalities, bet tagad kad cempis ir katru gadu tam ir tada lētuma piegarša.

     [+] [-]

, 2010-05-22 17:03, pirms 14 gadiem
db01 rakstīja: kārtējā atruna

samierinies aizbrauksi uz Melno jūru un domas mainīsies
da beidz , pasaki vēl ka viņš nepateica taisnību ? pat man kā fanam jau zb tas pč kad katru kadu + dinamo jau mazliet par daudz tā hokeja , nav vairs tās svētku sajūtas , kas bija , kad nebija dinamo un katru gadu bija pč

  +2 [+] [-]

, 2010-05-22 17:03, pirms 14 gadiem
pilnībā piekrītu Burka teiktajam!!!! šī gada PČ ir neskatāms!!! BAČ līmenis!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-22 17:05, pirms 14 gadiem
PČ varētu rīkot nepāra gados, līdzīgi kā EČ basketbolā, tad tas kļutu par kko ekskluzīvu, nevis kā katru gadu, kā maijs - tā čempis. Personīgi jau es ar prieku sagaidu šos čempionātus, bet kopš ir parādijies Rīgas "Dinamo" arī mēs kaut mazliet varam iejusties "lielo" ādā, kad spēlētājiem pēc klubu sezonas beigām vairs nav iedvesmas doties palīgā izlasei.
Tad, manuprāt, labāk čempionātus rīkot ar gada pārtraukumu - mazāka iespējamība, ka spēlētāji atteiks izlasei, lielāka degsme spēlējot, faniem lielāks prieks par parādīto izlases spēli un cīņu.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-22 17:10, pirms 14 gadiem
Domāju, ka lietderīgāk būtu rīkot PČ reizi četros gados un ik pēc diviem gadiem pamīšus ar OS. Un pie šādas kārtības OS dalībvalstu skaitu vajadzētu palielināt no 12 līdz 16, lai arī vājākām komandām būtu iespēja spēlēt ar stiprākajiem. Līdz ar to reizi divos gados būtu nopietns turnīrs, līdzīgi kā futbolā.

Brīvajos gados starp PČ un OS varētu rīkot dažādus citus mačus (Eiropas čempionātu, Izaicinājuma kausu, utt.), kuros komandām būtu iespēja pārbaudīt jaunākus vai mazāk redzētus spēlētājus.

Tāds PČ kā šogad, kad to nopietni ņem tikai viena komanda no Top valstīm, nevienam nav vajadzīgs. Jā, IIHF ar PČ rīkošanu nopelna, tomēr, ja tas šādi turpināsies arī tālāk, tad agrāk vai vēlāk arī sponsoriem tas vairs nebūs interesanti.

     [+] [-]

, 2010-05-22 17:14, pirms 14 gadiem
zzk rakstīja: Domāju, ka lietderīgāk būtu rīkot PČ reizi četros gados un ik pēc diviem gadiem pamīšus ar OS. Un pie šādas kārtības OS dalībvalstu skaitu vajadzētu palielināt no 12 līdz 16, lai arī vājākām komandām būtu iespēja spēlēt ar stiprākajiem. Līdz ar to reizi divos gados būtu nopietns turnīrs, līdzīgi kā futbolā.

Brīvajos gados starp PČ un OS varētu rīkot dažādus citus mačus (Eiropas čempionātu, Izaicinājuma kausu, utt.), kuros komandām būtu iespēja pārbaudīt jaunākus vai mazāk redzētus spēlētājus.

Tāds PČ kā šogad, kad to nopietni ņem tikai viena komanda no Top valstīm, nevienam nav vajadzīgs. Jā, IIHF ar PČ rīkošanu nopelna, tomēr, ja tas šādi turpināsies arī tālāk, tad agrāk vai vēlāk arī sponsoriem tas vairs nebūs interesanti.
Tas būtu ideāls variants, bet pārāk radikāls, lai būtu reāls
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
1 2 53 komentāri