Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:697, Did:0, useCase: 3

Burks: ''Olimpiskajos gados pasaules čempionāti nav vajadzīgi''

Burks: ''Olimpiskajos gados pasaules čempionāti nav vajadzīgi''
Braiens Burks
Foto: thehockeynews.com

ASV hokeja izlases ģenerālmenedžeris Braiens Burks apgalvojis, ka pasaules hokeja čempionāti nav nepieciešami tajos gados, kad notiek ziemas olimpiskās spēles.

Pašreiz notiekošajā 2010.gada pasaules čempionātā notikuši jau vairāki pārsteigumi. ASV izlase spēlēja par palikšanu A divīzijā, pusfinālā iekļuva Vācija, pirmo reizi ceturtdaļfinālā spēlēja Dānija. Daudz meistarīgu hokejistu nepiedalās šajā čempionātā, pamatojot to ar nogurumu, kas sakrājies sezonas laikā, jo bijušas arī olimpiskās spēles.

ASV izlases ģenerālmenedžeris Braiens Burks atzinis, ka olimpiskajos gados pasaules čempionāti nav jārīko: ''Tas nav nekas jauns un ir par to runāts. Tas nav tikai mans viedoklis, tikai Starptautiskā hokeja federācijas nevēlas to saprast un ko mainīt. Katrā pasaules čempionātā IIHF nopelna ap 20 miljoniem dolāru. Arī hokejistiem nedaudz tas ir apnicis un viņiem nav degsmes īstās braukt uz čempionātu. Uzskatām, ka olimpiskajos gados pasaules čempionāti nav jārīko, jo uz izlasēm neierodas visi labākie hokejisti.''

Izmantotie resursi:
espn.com

Vai ziemas olimpisko spēļu gados jārīko pasaules čempionāts hokejā?

  • 133

  • 92


  +4 [+] [-]

, 2010-05-22 17:22, pirms 15 gadiem
Lai jau raud, toties tieši tie ir tie gadi kad tadas izlases kā Danija, Norveģija Vacija, Latvija utt, ir spejigas pacinities par augstakam vietam.
Un tadam izlasem kā USA tiešam butu kauns raudat, jo speletaju tadam valstim pietiek lai savaktu vairakas izlases kuras butu spejigas konkuret.

  -2 [+] [-]

, 2010-05-22 17:25, pirms 15 gadiem
Liksi šodien uz pusfinālu? Vācija - Krievija
1 Ls par brīvu priekš sporta totalizatora:
https://recruiter.betsafe.com/welcome/?recruiter_id=ygdtWrSVYE4OYVei97Ne7g==

     [+] [-]

, 2010-05-22 17:29, pirms 15 gadiem
muļķības!
laba hokeja nevar būt par daudz!
Neesam vainīgi, ka ASV to nespēj parādīt vienmēr!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-22 17:35, pirms 15 gadiem
Es gan nepiekrītu visiem kuri rakta,ka PČ ir jārīko reizi divos gados,lai ir lielāka svetku sajūta,tāpat katru gaidu maijs tiek gaidīts ar nepacietību un cerībam,tā jau ir ieraasta lieta(laba nozīmē).Arī tādam komandām kā Latvija,Vācija,Baltkrievija,Šveice,Italija u.c. PČ parasti izdodas veiksmīgs reizi dažos gados un ir jauki katru gadu gaidīt un cerēt,ka tieši tas gads būs īstais(šogad tas bija Šveices,Vācijas un Dānijas gads nākošgad nedomāju,ka tā būs,bet būs mūsu gads ).

Par to padarīšanu ar OS(nu PČ olipisko spēļu gados) es arī uzskatu,ka tā nav mūsu problēma,ka tāda valsts kā ASV nevar dabūt NHL večus(Latvija jau arī nedabuja,bett mums vinju nau daudz,ASV jau dabūja tāpat un tas pierāda to,ka ASV arī ir tikai valsts un ir jāmācās zaudēt.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-22 17:42, pirms 15 gadiem
Nu ASV paši vainīgi
izlikāt visu sevi OS un tagad PČ Nullle..
Tas jau ir meistarības un pieredzes jautājums (ASV tajam nevajadzētu trūkt)

     [+] [-]

, 2010-05-22 17:45, pirms 15 gadiem
asmanis13 rakstīja: Nu ASV paši vainīgi
izlikāt visu sevi OS un tagad PČ Nullle..
diezgan smieklīgi

  +3 [+] [-]

, 2010-05-22 17:48, pirms 15 gadiem
Un jēga no EČ ja tas sanāk tas pats PČ tikai bez 2 izlasēm? Nav jau nekāds futbols.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2010-05-22 17:55, pirms 15 gadiem
Burks un Mesjē: "Tie čempionāti, kuros neuzvar ziemeļamerikāņi nav vajadzīgi!"

  -1 [+] [-]

, 2010-05-22 18:02, pirms 15 gadiem
Nepiekritisu.

ASV speletajiem vajadzetu nemt piemeru no Krievijas izlases. Seit vairak runa par patriotismu. Labi, Federacija uzstadija merki, ka jatspelejas kanadiesiem, bet tik un ta. Cepuri var nolikt krievijas speletaju prieksa. Pec visas sezonas + OS, + PO NHL CS, vini atrod laiku un spekus lai atbrauktu un parstavetu savu valsti. Tas ir netikai gods bet ari cienas izradisana.

Kanadai, ASV? Cik nelasijam. Atteic , tas , atteic tas. Viss pamata nogurums. Nu , nu.

  +2 [+] [-]

, 2010-05-22 18:04, pirms 15 gadiem
Lai Burks paskataas uz Jagra emocijaam ( kursh ir izciiniijis visu ko vien var izciiniit) un tad pasaka , ka nevajag. Abi ar Mesjee iedomiigi tiitari, neprot zaudeet.

     [+] [-]

, 2010-05-22 18:10, pirms 15 gadiem
fufels, PČ jābūt katru gadu. ko tad citu skatīsies pa teļuku?

     [+] [-]

, 2010-05-22 18:46, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Burks un Mesjē: "Tie čempionāti, kuros neuzvar ziemeļamerikāņi nav vajadzīgi!"
Un Tu pats to izdomāj? pfff

Katrā ziņā šogad hokejs ir par daudz,lai būtu tā degsme.

NHL,KHL,OS,tagat Pč.

     [+] [-]

, 2010-05-22 18:48, pirms 15 gadiem
Nu tad nespēlē, ja nav vajadzīgi...

  -1 [+] [-]

, 2010-05-22 18:49, pirms 15 gadiem
Norkiz rakstīja: Nepiekritisu.

ASV speletajiem vajadzetu nemt piemeru no Krievijas izlases. Seit vairak runa par patriotismu. Labi, Federacija uzstadija merki, ka jatspelejas kanadiesiem, bet tik un ta. Cepuri var nolikt krievijas speletaju prieksa. Pec visas sezonas + OS, + PO NHL CS, vini atrod laiku un spekus lai atbrauktu un parstavetu savu valsti. Tas ir netikai gods bet ari cienas izradisana.

Kanadai, ASV? Cik nelasijam. Atteic , tas , atteic tas. Viss pamata nogurums. Nu , nu.
Kāds vel patriotisms 21 gadsimta,tagat notiek globalizācija,un pilnigi pajāt,jo drīz mums kamiņos dzīvos melnādainie un ķīnieši.

ASV jau nu nebūtu sevi jāreklamē.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-22 19:40, pirms 15 gadiem
forge rakstīja: Kāds vel patriotisms 21 gadsimta,tagat notiek globalizācija,un pilnigi pajāt,jo drīz mums kamiņos dzīvos melnādainie un ķīnieši.

ASV jau nu nebūtu sevi jāreklamē.
Sava valsts tomer paliek sava valsts. Un nav svarigi, kas tev piedzivo. Tu esi latvietis un ari paliec tads. Kamer vien pasi cilveki tam tic un ta uzskata, valsts un tas vertibas nezud.

     [+] [-]

, 2010-05-23 03:19, pirms 15 gadiem
gascoigne rakstīja: Tas ir tikai viedoklis no vienas ierakumu puses. ASV un vēl 3-4 top hokeja valstis droši vien domā tāpat, bet ko teikt mazajām, piem Dānijai, Norvēģijai, Austrijai utt? Tā ir vienīgā iespēja gada laikā uzspēlēt augstākā līmenī. Un galu galā- ja nevar novākt konkurētspējīgu komandu ASV, tā nav Starptautiskās hokeja federācijas, bet gan ASV problēma...

     [+] [-]

, 2010-05-23 03:40, pirms 15 gadiem
es tam arī piekrītu,ka nav vajadzigs PS olimpiskajā gadā,jo nav komandu līdzvērt1iguma salīdzinams.UN tagad nedomajat,ka es pa Lavijas izlasi runāju,ka nav sasniegts to ko visi gaidija.Bet es runāju vispārīgi