Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:320, Did:0, useCase: 3

Znaroks skaidro Ivanāna nepaņemšanu izlasē

Andrejs Siliņš

Znaroks skaidro Ivanāna nepaņemšanu izlasē
Raitis Ivanāns
Foto: Scanpix

"Vairākumā Raiti laukumā nelaidīsi, mazākumā – tieši tāpat viņš nespēlē, tātad divas pozīcijas jau atkrīt.," par Raita Ivanāna neiesaistīšanu komandā šopavasar sarunā ar "Sporta Avīzi" stāsta Latvijas hokeja izlases galvenais treneris Oļegs Znaroks.

"Raitis izlases kandidātu sarakstā bija, bet... Ja Ivanānu mēs izsauksim uz Latviju un neiekļausim sastāvā... Tas būtu vēl sliktāk. Ja mēs ņemam tos kreisās malas uzbrucējus, kas trenējās, bet vēl nav sastāvā: pat no šiem mums vajag divus atstāt mājās. Un ņemt Ivanānu par ceturtās maiņas uzbrucēju? Arī lielas jēgas nav. Nu nenospēlēs viņš labāk par Sašu Ņiživiju un Lariju (Lauris Dārziņš – J. M.). Lai pastāvētu tikai vārtpriekšā? Kauties mums nevajag."

"Raitis ir labs puisis, ģērbtuvē var radīt labu gaisotni. Ja mēs ņemtu piecus piecniekus, viss būtu kārtībā. Mēs šobrīd domājam ņemt astoņus aizsargus un 12 uzbrucējus. Vairākumā Raiti laukumā nelaidīsi, mazākumā – tieši tāpat viņš nespēlē, tātad divas pozīcijas jau atkrīt. Bet, ja atkrīt šīs divas pozīcijas, tad spēlētājs var spēlēt tikai ceturtajā piecniekā. Citreiz gadās tā, ka puse spēles jāsēž uz soliņa, jo ir vai nu vairākums, vai mazākums. Un, kad tu iznāc šāds atdzisis laukumā... Bet pastāvēt tikai vārtpriekšā? To var arī telefona stabs... Labi, pieņemsim, Ivanāns varētu izsist no ierindas kādu no pretnieku līderiem. Jā, tas ir viņa ampluā – izsist kādu no ierindas."

"Pērn saku: davai, izsitam no ierindas Kopitaru! Njā... Bet kāda pēc tam būšot rezonanse NHL! Klubā Raitis ir ļoti vajadzīgs, viņš var iebaidīt spēlētājus, var izkauties, bet pasaules čempionāts ir pavisam cits turnīrs. Un es gribu, lai visi saprot vēl vienu lietu – pirms mums ar Hari Ivanāns izlasē vispār nekad nav ticis mēģināts, mēs pērn viņu izvilkām, neviens cits to nedarīja. Bet Raitis taču NHL spēlē ne jau pirmo gadu."

"Mēs esam izveidojuši ļoti labu komandu un pie tās ir strādāts trīs gadus, var teikt, gandrīz puse komandas ir mani puikas, ar kuriem kopā esam spēlējuši pasaules jauniešu un junioru čempionātos. Pusceļā apstāties nedrīkst," stāsta treneris, kura pārdomas par gatavošnaos un aizvadītajām pārbaudes spēlēm plašākā intervijā var lasīt jaunajā "Sporta Avīzes" numurā.

     [+] [-]

, 2009-04-21 16:21, pirms 16 gadiem
PAGALE rakstīja: Un man patika, kā Ivanāns spēlēja Latvijas izlasē...!!!
nosauc kaut vienu Ivanāna iespaidīgo momentu,kurš Tev tā patika,kad viņš spēlēja izlasē???

  -1 [+] [-]

, 2009-04-21 16:21, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: vo, vo - zviedriem izlasee arii ir tikai no 3 NHL, kaut bija pieejami daudz vairaak NHL speeleetaaju, tais skaitaa veseli 2 NHL vaartsargi - Ersbergs un Tellkvists (un nepanjeema nevienu no vinjiem), u.t.t.

chehi arii "nez kaapeec" nepanjeema "Ivananaa koleegji duuru ciinjaas'' Davidu Koci no Tampabejas...
padomaa ko raksti. kapeec vinji nenjem NHL speeleetaajus? nu padomaa, jo vinjiem taada pasha liimenja speeleetaaji ir tur pat maajaas.
mums jau nav taada liimenja speeleetaaji kas var aizstaat NHL liimenja speeleetaajus. 75% ka Znaroks naakamgad vairs nebuus trenneris, jo izlase vnk netiks 10niekaa. Paskatamies ko vinjsh un Haris izdariija KHL- neko.
Ivanaanu saliidzina ar stabu... kur tad taa var, kur taa var pateikt ka vinjsh neko neparaadiis nemaz neredzot kaa vinjsh speelee... tapeec jau ir paarbaudes speeles kuraas izpeeta var paraadiit kko vai nee. Nu Cipruss jau nestaavees pie vaartiem tas ir zinaams jau tgd... bljegj kaaa lai nelamaajas, taada dusma uz Znaroku.
nav ticiibas ka vinneesim austriju... protams nejau tapeec ka nav Ivanaans.

  -4 [+] [-]

, 2009-04-21 16:22, pirms 16 gadiem
To pašu Beresņevu lai ņem atpakaļ!!! Kad viņš trenēja Latvija zaudēja Kanādai ar 3:1, bet ar Znaroku 11:0

     [+] [-]

, 2009-04-21 16:22, pirms 16 gadiem
latviacankickya*** rakstīja: tur man liekas slēpjas kautkāda personiska nepatika jo nhl spēlētājs jebkūra izlasē var noderēt bet ja jums patī ka pretinieks vienas trešdaļas laikā 3 reizes gandrīz izslēdz musu speletaaju (jekimovs) tad taa turpinat
vislabāk patik vārds "Izslēdz" nu Jekimovs ir labāks!!! domā ka Ivanāns gribēs spēlēt 4 maiņā? kāda jēga ja 4 maina spele 5 min?

     [+] [-]

, 2009-04-21 16:23, pirms 16 gadiem
ar4iks rakstīja: pilnīgi "piekrītu" Ja tu domā ka Ivanāns ir labs nu tad piedod man Jekimovs vismaz kādu apspēlēt var un arī iemes skaistu golu!!! un kas bija pagazgad PC? gadijums Ivanans nedabuja 25 minutes par to to ka uzsplava pretiniekam? kapec mums vajag tadus ????
pilnībā piekrītu Robis ir daudz tehniskāks spēlētājs un ātrums arī viņam lielāks.

  +1 [+] [-]

, 2009-04-21 16:25, pirms 16 gadiem
DinamoFans rakstīja: To pašu Beresņevu lai ņem atpakaļ!!! Kad viņš trenēja Latvija zaudēja Kanādai ar 3:1, bet ar Znaroku 11:0
nja bet ar C.Linstremu 3:3!

  -3 [+] [-]

, 2009-04-21 16:25, pirms 16 gadiem
Znaroks jau pats pateica ka izlase ir vecie, ar kuriem vinjsh speeleeja junioros... taatad te jau neskatiijaas cik labs speeleetaajs- esi speeleejis kopaa ar Znaroku tiksi izlasee, neesi netiksi...
a kur tad Pantiljejevs, Ozolinjsh, Irbe, Kerchsh(tach ar veel speelee), Semjonovs, Ignatjevs,...,.

     [+] [-]

, 2009-04-21 16:27, pirms 16 gadiem
miniums rakstīja: pilnībā piekrītu Robis ir daudz tehniskāks spēlētājs un ātrums arī viņam lielāks.
un tad kapeec vinjsh nav NHL?

  +3 [+] [-]

, 2009-04-21 16:27, pirms 16 gadiem
Var jau pieņemt,ka tā arī ir(galu galā komandā par komplektāciju un rezultātu ir jaatbild trenerim),taču nav skaidrs viens-kapēc šāds izskaidrojums navtika manīts agrāk. Kapēc bija vajadzīga kautkāda tukša muldēšana par "ģimenes astākļiem"? Katrā ziņa veids(tipiskā LHF stilā)godu nedara ne Znarokam,ne visai izlases vadībai kopumā.
P.S. Lai izdodas čempis !

     [+] [-]

, 2009-04-21 16:29, pirms 16 gadiem
krko rakstīja: Znaroks jau pats pateica ka izlase ir vecie, ar kuriem vinjsh speeleeja junioros... taatad te jau neskatiijaas cik labs speeleetaajs- esi speeleejis kopaa ar Znaroku tiksi izlasee, neesi netiksi...
a kur tad Pantiljejevs, Ozolinjsh, Irbe, Kerchsh(tach ar veel speelee), Semjonovs, Ignatjevs,...,.
nesapratu tavu teikto ja tagad Irbe , ozolins un pantalejevs spele hokeju nu tad tew ir aizkritis ciet wai ari telo gudro

  -2 [+] [-]

, 2009-04-21 16:30, pirms 16 gadiem
krko rakstīja: un tad kapeec vinjsh nav NHL?
ev klauns kurš tad no mūsējiem 19/20 gados ir spēlējis NHL??? Ahl neskaitās,jo tu jau par NHL te raudi.... un cik gados Ivanāns sāka spēlēt vismaz zini....

     [+] [-]

, 2009-04-21 16:31, pirms 16 gadiem
krko rakstīja: un tad kapeec vinjsh nav NHL?
Cik gados Raitis tika NHL???

  +1 [+] [-]

, 2009-04-21 16:31, pirms 16 gadiem
P.S ko tagad dara pantalejevs? (vnk intreses pec) kadreiz vina slidosanas tehnika loti patika. un protams Latvija-Baltkrievija to speli war skatities un skatities

  -1 [+] [-]

, 2009-04-21 16:32, pirms 16 gadiem
miniums rakstīja: ev klauns kurš tad no mūsējiem 19/20 gados spēlējis ir NHL???
nu bet ja jau vinjsh ir labaaks, tehniskaaks, aatraaks...
tad vinjam nebuutu nekaadu probleemu speeleet NHL.
nu paskaidro kapeec vinjsh nav NHL. par jaunu? muljkjiibas

  -3 [+] [-]

, 2009-04-21 16:34, pirms 16 gadiem
ar4iks rakstīja: nesapratu tavu teikto ja tagad Irbe , ozolins un pantalejevs spele hokeju nu tad tew ir aizkritis ciet wai ari telo gudro
nu ja jau Ciprusu panjeema, pierunaaja Znaroks< tad jau tikpat labi arii var panjemt Ozolinju, Irbi. Domaa vinji sliktaaki par CIprusu...

     [+] [-]

, 2009-04-21 16:35, pirms 16 gadiem
krko rakstīja: nu bet ja jau vinjsh ir labaaks, tehniskaaks, aatraaks...
tad vinjam nebuutu nekaadu probleemu speeleet NHL.
nu paskaidro kapeec vinjsh nav NHL. par jaunu? muljkjiibas
losis prosta wins doma ka Ivanans ir tehniskaks un atraks naw jau noslepums ka iwanans tikaa uz nHL tikai tapec ka labs NHL policists

  -2 [+] [-]

, 2009-04-21 16:35, pirms 16 gadiem
krko rakstīja: nu bet ja jau vinjsh ir labaaks, tehniskaaks, aatraaks...
tad vinjam nebuutu nekaadu probleemu speeleet NHL.
nu paskaidro kapeec vinjsh nav NHL. par jaunu? muljkjiibas
ev es nesaprotu tagad arī Tvaika ielas atpūtas centrā ļauj lietot inernetu,jo jūtams tavā stilā šizofrēnijas pazīmes... Tev pašam nav kauns kautko tik tizlu rakstīt???

  +1 [+] [-]

, 2009-04-21 16:37, pirms 16 gadiem
krko rakstīja: nu ja jau Ciprusu panjeema, pierunaaja Znaroks< tad jau tikpat labi arii var panjemt Ozolinju, Irbi. Domaa vinji sliktaaki par CIprusu...
ozolinu? pirms kadiem 3 gadiem speja nospelet pirmaja maina un pilnvertigi! nu ok cipruss jau ar newar , bet .....

  +2 [+] [-]

, 2009-04-21 16:37, pirms 16 gadiem
krko rakstīja: nu bet ja jau vinjsh ir labaaks, tehniskaaks, aatraaks...
tad vinjam nebuutu nekaadu probleemu speeleet NHL.
nu paskaidro kapeec vinjsh nav NHL. par jaunu? muljkjiibas
možbi pats paskaidro, kapēc visām Eiropas izlasēm ir uzspļaut uz NHL, paņem tikai dažus labākos no turienes, bet Tu ieraugot trīs burtu kombināciju vien tūliņ apčurāsies? Nu ko Raitis tādu tur ir izdarījis, lai varētu iedomāties, ka nupat viņš ir baigā zvaigzne un labāks par kaut vienu no izlasē uzaicinātajiem spēlētājiem?
Slēpts komentārs: krko

     [+] [-]

, 2009-04-21 16:38, pirms 16 gadiem
Korncreature rakstīja: To var arī telefona stabs...

nu nez nez, vai Jekimovs tomer ir viena liimeņa ar Ivananu...

kautkas Znarokam tomer rausta no Raiča...
Nav vienaada liimenja, prieks izlases vajadziibaam, Jekimovs pat ir labaaks No Znaroka puses, shis bija ideals paskaidrojums, piekriitu vinjam visaa

  -2 [+] [-]

, 2009-04-21 16:39, pirms 16 gadiem
krko rakstīja: Znaroks jau pats pateica ka izlase ir vecie, ar kuriem vinjsh speeleeja junioros... taatad te jau neskatiijaas cik labs speeleetaajs- esi speeleejis kopaa ar Znaroku tiksi izlasee, neesi netiksi...
a kur tad Pantiljejevs, Ozolinjsh, Irbe, Kerchsh(tach ar veel speelee), Semjonovs, Ignatjevs,...,.
Tu tiešām esi slims vai izliecies???
domāts zem vārda ''spēlējis'' ir kurus viņš trenēja....

  +4 [+] [-]

, 2009-04-21 16:39, pirms 16 gadiem
ar4iks rakstīja: nja bet ar C.Linstremu 3:3!
kaut ko juus smagi jaucat...
1. 0:11 pret CAN bija ar Vorobjovu pie stūres
2. C. Lindstrēma laikos ar CAN nebija 3:3, tas bija Beresņeva laikā, pateicoties Klodāna mūža labākajai spēlei
3. C. Lindstrēmam Ar CAN bija 1:4 (2002) ; 0:2 (2004); 1:6 (2003)
tā ka sorry, bet nu fakti jāpārbauda

  +2 [+] [-]

, 2009-04-21 16:42, pirms 16 gadiem
krko rakstīja: Kaada starpiiba cik gados vinjsh saaka...
ja jau tas Jekimovs, vai kaa vinjam nosaukums, ir tehniski labaaks, jau tgd kad jaunaaks par Raiti, tad KAPEEC VINJSH NESPEELEE TUR KUR IVANAANS, daunji juus.
Nav vinjsh labaaks par Ivanaanu vai kaadu citu NHL kausli, nu nav un NHL vinjsh netiks.
Pievaldi meeli, beerninj!
Jekimovs veel var augt un augt, un ja visas zvaigznes nostaasies labveeliigi, i arii NHL uzspelees!

  -2 [+] [-]

, 2009-04-21 16:43, pirms 16 gadiem
orlis rakstīja: možbi pats paskaidro, kapēc visām Eiropas izlasēm ir uzspļaut uz NHL, paņem tikai dažus labākos no turienes, bet Tu ieraugot trīs burtu kombināciju vien tūliņ apčurāsies? Nu ko Raitis tādu tur ir izdarījis, lai varētu iedomāties, ka nupat viņš ir baigā zvaigzne un labāks par kaut vienu no izlasē uzaicinātajiem spēlētājiem?
kapeec? jo vinjiem ir tikpat labi speeleetaaji kaa NHL.
un ko Cipruss taadu izdariijis lai vinju panjemtu? nesaki- ar Znaroku kopaa ir speeleejis

  -1 [+] [-]

, 2009-04-21 16:43, pirms 16 gadiem
krko rakstīja: Kaada starpiiba cik gados vinjsh saaka...
ja jau tas Jekimovs, vai kaa vinjam nosaukums, ir tehniski labaaks, jau tgd kad jaunaaks par Raiti, tad KAPEEC VINJSH NESPEELEE TUR KUR IVANAANS, daunji juus.
Nav vinjsh labaaks par Ivanaanu vai kaadu citu NHL kausli, nu nav un NHL vinjsh netiks.
R.Ivanāns

1996-97 Rīgas "Juniors" AEHL 3 0 0 0 2 -- -- -- -- --
1996-97 Rīgas "Juniors" LAT 5 0 0 0 4 -- -- -- -- --
1997-98 HK Rīga AEHL 4 0 0 0 4 -- -- -- -- --
1997-98 Flintas "Generals" UHL 18 0 1 1 20 -- -- -- -- --
1998-99 Mekonas "Whoopee" CHL 16 1 1 2 20 -- -- -- -- --
1998-99 Tulsas "Oilers" CHL 32 2 7 9 39 -- -- -- -- --
1999-00 Pensakolas "Ice Pilots" ECHL 59 3 7 10 146 2 0 0 0 0
2000-01 Ņūhavenas "Knights" UHL 66 4 10 14 270 8 1 0 1 4
2000-01 Heršijas "Bears" AHL 2 0 0 0 0 -- -- -- -- --
2001-02 Toledo "Storm" ECHL 16 2 2 4 59 -- -- -- -- --
2001-02 Betonroudžas "Kingfish" ECHL 40 4 5 9 180 -- -- -- -- --
2002-03 Milvaukī "Admirals" AHL 17 0 0 0 38 1 0 0 0 15
2003-04 Milvaukī "Admirals" AHL 54 1 7 8 166 7 0 1 1 17
2003-04 Rokfordas "Icehogs" UHL 1 0 0 0 0 -- -- -- -- --
2004-05 Hamiltonas "Bulldogs" AHL 75 2 5 7 259 2 0 1 1 0
2005-06 Monreālas "Canadiens" NHL 4 0 0 0 9 -- -- -- -- --
2005-06 Hamiltonas "Bulldogs" AHL 43 2 0 2 120 -- -- -- -- --
2006-07 Losandželosas "Kings" NHL 66 4 4 8 140 -- -- -- -- --
2007-08 Losandželosas "Kings" NHL 72 6 2 8 134 -- -- -- -- --

  +1 [+] [-]

, 2009-04-21 16:44, pirms 16 gadiem
krko rakstīja: nu ja jau Ciprusu panjeema, pierunaaja Znaroks< tad jau tikpat labi arii var panjemt Ozolinju, Irbi. Domaa vinji sliktaaki par CIprusu...
Kas tu esi duriks vai izliecies??? Ja neesi pamaniijis tad irbe ar ozolinju vairs netreneejas, bet cipruus treneejas un speelee, tass izsaka visu Un cipruss ir izlasee tamdeelj, ka speelee centra poziicijaa, kur mums ir svaki resursi Ta kaa ja nezini tad nemuuldi

  +1 [+] [-]

, 2009-04-21 16:45, pirms 16 gadiem
karo4 krko - daunis!
ivanaans netika drafteets bet tika nhl pa "citiem celjiem" deelj taa ka vinjsh ir komandas policists!
man liekas a jekimovu ar Ivanaanu saliidzinat ir diezgan debili jo kaa nekaa vinji ir 2 ljooooti atskiriigi speeleetaaji!

  -3 [+] [-]

, 2009-04-21 16:46, pirms 16 gadiem
Peleeciits rakstīja: Pievaldi meeli, beerninj!
Jekimovs veel var augt un augt, un ja visas zvaigznes nostaasies labveeliigi, i arii NHL uzspelees!
kaadas zvaigznes? beidz sapnjot. ja pats neko nedariis tad arii nekas nebuus.

     [+] [-]

, 2009-04-21 16:47, pirms 16 gadiem
krko rakstīja: Kaada starpiiba cik gados vinjsh saaka...
ja jau tas Jekimovs, vai kaa vinjam nosaukums, ir tehniski labaaks, jau tgd kad jaunaaks par Raiti, tad KAPEEC VINJSH NESPEELEE TUR KUR IVANAANS, daunji juus.
Nav vinjsh labaaks par Ivanaanu vai kaadu citu NHL kausli, nu nav un NHL vinjsh netiks.
Starpiiba ir taada, ka tu no hoki neko nesaproti, cik var redzeet Ja neesi pamaniijis, tad raitis speelee tik taadeelj, ka labi pilda policista pienaakumus Domaa, ka vinjs kaa parasts uzbruceeejs ir baigi labais, es teiktu ka Jekimovs, tehnikaa, un visaa paareejaa, bez speeka speelees, ir labaaks, un PRIEKSH IZLASES noderiigaaks

  +1 [+] [-]

, 2009-04-21 16:48, pirms 16 gadiem
Vienīgais kas nepatīk Znarokā, ka viņš nedeva iespēju visiem pierādīt sevi un paņēma sev zināmus spēlētājus. Un tagad mēs visi spriežam kā būtu ja būtu. Būtu uzaicinājis uz atlasi to pašu Raiti, Kuldu nebūtu šādas diskusijas !

  +2 [+] [-]

, 2009-04-21 16:48, pirms 16 gadiem
jurkoo rakstīja: Ja neesi pamaniijis tad irbe ar ozolinju vairs netreneejas, bet cipruus treneejas un speelee, tass izsaka visu Un cipruss ir izlasee tamdeelj, ka speelee centra poziicijaa, kur mums ir svaki resursi Ta kaa ja nezini tad nemuuldi
kapec tu vinam stasti? vinam tuksnesis galvaa!
Vins tak nezin ka Irbe nespele centra ar Ozolinu

  -1 [+] [-]

, 2009-04-21 16:49, pirms 16 gadiem
ar4iks rakstīja: kapec tu vinam stasti? vinam tuksnesis galvaa!
Vins tak nezin ka Irbe nespele centra ar Ozolinu

  -2 [+] [-]

, 2009-04-21 16:50, pirms 16 gadiem
miniums rakstīja: R.Ivanāns

1996-97 Rīgas "Juniors" AEHL 3 0 0 0 2 -- -- -- -- --
1996-97 Rīgas "Juniors" LAT 5 0 0 0 4 -- -- -- -- --
1997-98 HK Rīga AEHL 4 0 0 0 4 -- -- -- -- --
1997-98 Flintas "Generals" UHL 18 0 1 1 20 -- -- -- -- --
1998-99 Mekonas "Whoopee" CHL 16 1 1 2 20 -- -- -- -- --
1998-99 Tulsas "Oilers" CHL 32 2 7 9 39 -- -- -- -- --
1999-00 Pensakolas "Ice Pilots" ECHL 59 3 7 10 146 2 0 0 0 0
2000-01 Ņūhavenas "Knights" UHL 66 4 10 14 270 8 1 0 1 4
2000-01 Heršijas "Bears" AHL 2 0 0 0 0 -- -- -- -- --
2001-02 Toledo "Storm" ECHL 16 2 2 4 59 -- -- -- -- --
2001-02 Betonroudžas "Kingfish" ECHL 40 4 5 9 180 -- -- -- -- --
2002-03 Milvaukī "Admirals" AHL 17 0 0 0 38 1 0 0 0 15
2003-04 Milvaukī "Admirals" AHL 54 1 7 8 166 7 0 1 1 17
2003-04 Rokfordas "Icehogs" UHL 1 0 0 0 0 -- -- -- -- --
2004-05 Hamiltonas "Bulldogs" AHL 75 2 5 7 259 2 0 1 1 0
2005-06 Monreālas "Canadiens" NHL 4 0 0 0 9 -- -- -- -- --
2005-06 Hamiltonas "Bulldogs" AHL 43 2 0 2 120 -- -- -- -- --
2006-07 Losandželosas "Kings" NHL 66 4 4 8 140 -- -- -- -- --
2007-08 Losandželosas "Kings" NHL 72 6 2 8 134 -- -- -- -- --
un ar to tu gribeeji pateikt to, ka...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja