Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:320, Did:0, useCase: 3

Znaroks skaidro Ivanāna nepaņemšanu izlasē

Andrejs Siliņš

Znaroks skaidro Ivanāna nepaņemšanu izlasē
Raitis Ivanāns
Foto: Scanpix

"Vairākumā Raiti laukumā nelaidīsi, mazākumā – tieši tāpat viņš nespēlē, tātad divas pozīcijas jau atkrīt.," par Raita Ivanāna neiesaistīšanu komandā šopavasar sarunā ar "Sporta Avīzi" stāsta Latvijas hokeja izlases galvenais treneris Oļegs Znaroks.

"Raitis izlases kandidātu sarakstā bija, bet... Ja Ivanānu mēs izsauksim uz Latviju un neiekļausim sastāvā... Tas būtu vēl sliktāk. Ja mēs ņemam tos kreisās malas uzbrucējus, kas trenējās, bet vēl nav sastāvā: pat no šiem mums vajag divus atstāt mājās. Un ņemt Ivanānu par ceturtās maiņas uzbrucēju? Arī lielas jēgas nav. Nu nenospēlēs viņš labāk par Sašu Ņiživiju un Lariju (Lauris Dārziņš – J. M.). Lai pastāvētu tikai vārtpriekšā? Kauties mums nevajag."

"Raitis ir labs puisis, ģērbtuvē var radīt labu gaisotni. Ja mēs ņemtu piecus piecniekus, viss būtu kārtībā. Mēs šobrīd domājam ņemt astoņus aizsargus un 12 uzbrucējus. Vairākumā Raiti laukumā nelaidīsi, mazākumā – tieši tāpat viņš nespēlē, tātad divas pozīcijas jau atkrīt. Bet, ja atkrīt šīs divas pozīcijas, tad spēlētājs var spēlēt tikai ceturtajā piecniekā. Citreiz gadās tā, ka puse spēles jāsēž uz soliņa, jo ir vai nu vairākums, vai mazākums. Un, kad tu iznāc šāds atdzisis laukumā... Bet pastāvēt tikai vārtpriekšā? To var arī telefona stabs... Labi, pieņemsim, Ivanāns varētu izsist no ierindas kādu no pretnieku līderiem. Jā, tas ir viņa ampluā – izsist kādu no ierindas."

"Pērn saku: davai, izsitam no ierindas Kopitaru! Njā... Bet kāda pēc tam būšot rezonanse NHL! Klubā Raitis ir ļoti vajadzīgs, viņš var iebaidīt spēlētājus, var izkauties, bet pasaules čempionāts ir pavisam cits turnīrs. Un es gribu, lai visi saprot vēl vienu lietu – pirms mums ar Hari Ivanāns izlasē vispār nekad nav ticis mēģināts, mēs pērn viņu izvilkām, neviens cits to nedarīja. Bet Raitis taču NHL spēlē ne jau pirmo gadu."

"Mēs esam izveidojuši ļoti labu komandu un pie tās ir strādāts trīs gadus, var teikt, gandrīz puse komandas ir mani puikas, ar kuriem kopā esam spēlējuši pasaules jauniešu un junioru čempionātos. Pusceļā apstāties nedrīkst," stāsta treneris, kura pārdomas par gatavošnaos un aizvadītajām pārbaudes spēlēm plašākā intervijā var lasīt jaunajā "Sporta Avīzes" numurā.

  +1 [+] [-]

, 2009-04-21 12:20, pirms 16 gadiem
nu varēja jau nedaudz diplomātiskāk izteikties. Raitis tak galu galā arī zin, kas ir esports un lasīt māk

     [+] [-]

, 2009-04-21 12:21, pirms 16 gadiem
McRELE rakstīja: kursh ir tas lielais vārtu guvējs - Sirokovs, vienmēr, 4 mAINas uzbr. kad pēdējo reizi vārtus viņš guva?
vai kaut ko labu izdarīja, iznāk savas min. paslidinās un viss, Raitis to ar var un vairāk
Piekriitu ka Shirokovs shosezon ir galiigi noseedies... Un vinja vietaa dereeja cits, bet...tehnikas zinjaa Aljiks tomeer ir paaraaks par Raiti, un ne vienmeer jaabuut vaartu guushanas mashiinai....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-04-21 12:30, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kādreiz arī ūdens bijs šķidrāks un zāle zaļāka.
Tie kādreiz izaudzinātie tagad ir pilnas komandas, kuri visi jūtas kā Balderi, kuriem jāmet n-tie goli, bet sisties negrib neviens.
Ko Tu runā, kāds vēl sisties, ja nav ātruma šodienas hokejā? attopies, mīļo cilvēk!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-21 12:36, pirms 16 gadiem
Funkcionārs rakstīja: Bet nav jau telefona staba, ko nolikt vārtu priekšā!!!
Sprukts tur savā maiņā dažreiz atrodas, tas arī viss!
To, ka daudzas izlases tieši no vārtu priekšas pēc vārtsargu atsistām ripām gūst vārtus, to jau neviens neredz!
Kāda jēgā mūsdienu spēka hokejā vērpt PSRS daiļslidotāju kombinācijas, ja citreiz vairākumā pat ne reizi pa vārtiem neuzmet???
Znaroks taču ir spēlējis Latvijas izlasē nevis PSRS, pret Krieviju pat ir vārtus gūvis!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-04-21 12:39, pirms 16 gadiem
jipii rakstīja: Znarokonkulis jums bērni visu skaidri un gaiši paskaidroja/izskaidroja. Un viņa teiktajam ir sava taisnība par Raita lietderību izlasē. Kā jau viņš teica viņam pret Raiti nekā personīga nav...vnk viņš izlasei nav noderīgs un punkts.
Tā kā beidziet te raudāt un slapināt bikšelēs
Jauku jums čempionāta skatīšanos
Iepūt man.

  -4 [+] [-]

, 2009-04-21 12:39, pirms 16 gadiem
Peleeciits rakstīja: Piekriitu ka Shirokovs shosezon ir galiigi noseedies... Un vinja vietaa dereeja cits, bet...tehnikas zinjaa Aljiks tomeer ir paaraaks par Raiti, un ne vienmeer jaabuut vaartu guushanas mashiinai....
Eh Pelēcīti ... Kāda nozīme tehnikai, ja baterijas nosēdušās? Ivanāns ir labā formā šobrīd un kā rūdīts vilks varētu likt lecīgajiem amerikāņiem pirmajā spēlē būt ļoooti savaldīgiem. Nezinu, ko tajā spēlē TĀDU spēs parādīt Širokovs ... Nudien nezinu. Katrā ziņā - Širokovs un Džeriņš šobrīd nav pat 1/2 vērtībā no Ivanāna. '
Vārtu gūšanas mašīna nav arī Raitis, bet ņemt uz PČ "slīkoni ar nosēdinātām baterijām", kā Širokovs ... Sorry, bet tur nu Znaroks būs parādījis neveselīgu lojalitāti .. :-/
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-04-21 12:45, pirms 16 gadiem
+6 [+] [-]
Valmierietis12, 09:15, pirms 3 stundām, citēt
Vajadzetu Tomasu Holmstremu nonjemt zviedriem tam vecim patiik stavet vartu priekshaa.. vins tiek sists un dauziits, bet jau gadiem vins shajaa zinjaa ir labakais NHL!!

+6 [+] [-]
empire, 09:15, pirms 3 stundām, citēt

antanas rakstīja: Kauties mums nevajag."- znaroks tak to vien dariija, kad pats veel speeleeja.

nu piedod man ir dažas atšķirības - Znaroks nebija kauslis savā ampluā, taču Ivanāns tāds ir. Ivanāns NHL diemžēl spēlē tikai tāpēc, ka viņš tur ir nepieciešams tikai kā kauslis, nevis viņa uzbrucēja dotības vai kas vēl. Znaroks mācēja arī ielikt dažus vārtus, pie tam arī brīžos kad to visvairāk arī vajadzēja, taču Ivanāns nav vārtu guvējs, ne arī vārtu gūšanas momentu izveidotājs. Tavuprāt, ir jēga turēt Ivanānu izlasē, ja nu viņs "vienā no 40 spēlēm varbūt iemetīs kādus vārtus kādai komandai?". Viņš tikai aizņemtu vietu kādam citam uzbrucējam, kas tiktu ņemts, lai gūtu vārtus, vai arī radītu šādu momentu.nu ja 40 speles golu varbut ieliks kas sito rakstija.paskaties statistiku tiem musu uzbrucejiem kas spele gadiem izlase apskaties cik tad to punktu ir dazam labam jau izlase ka savas ausis sen jau bija jaaizmirst

  -1 [+] [-]

, 2009-04-21 12:50, pirms 16 gadiem
Katram trenerim sava taktika - vainu vien vajadzēs uzņemties pašam, ja kas noies greizi, bet manuprāt Ivanāns tak varētu būt labs tieši pretinieku apturēšanai un izsišanai no līdzsvara.

Neesmu gan redzēs, bet gan jau ka spēka paņēmienus arī labi prot pielietot.

  +1 [+] [-]

, 2009-04-21 12:51, pirms 16 gadiem
Ko jus te čīkstat! Nu nesmērēs neviens gar bortiem nevienu! Nah. kādam stūlbus norajdijumus! Tas ir pč. nevis nhl!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-04-21 12:52, pirms 16 gadiem
M U Ļ Ķ Ī B A S ! Vai rākumā "petačokā" super der ! NHL der , te Nē? STUlbums 1

  +3 [+] [-]

, 2009-04-21 12:54, pirms 16 gadiem
miniums rakstīja: tātad nedaudz salīdzinājuma starp 2 tafgay...
41 L Raitis Ivanans 76 2 0 2 -8 145
17 Крис Саймон 2008–2009 40 8 19 27 -10 263

un nevajag sākt lit ka KHL un NHL nu nevar salīdzināt,tad salīdzinat spēļu skaitu,iemesto spēlēs un iegūto soda minūšu atiecību....


Pilnīgi nekorekts salīdzinājums, kuram pretī varu uzlikt tikpat nekorektu:

Bet šajā salīdzināsim Raiti ar RD līderi Marselu Hossu un atskatīsimie uz abu spēlētāju 2007-2008 sezonas statistiku NHL.

Ivanāns: 548 min, 6 goli + 2 piespēles, metienu realizācija 12.5%.

Hossa: 688 min, 1gols + 7 piespēles, metienu realizācija 1.5%
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-04-21 12:56, pirms 16 gadiem
bondar rakstīja: Znaroks taču ir spēlējis Latvijas izlasē nevis PSRS, pret Krieviju pat ir vārtus gūvis!!!
PSRS izlasee arii ir speeleejis

     [+] [-]

, 2009-04-21 12:56, pirms 16 gadiem
Nu nevajag spriest par spēletāja dotībam pēc līgas kur spēlē. Nav Ivanāns augstas klases spēlētājs, paskataties uz viņa spēles laiku 8-10 min, ja viņš būtu noderīgs vārtu priekša treneris laistu viņu bišku vairāk. Paskataties uz krievijas izlasi, tur pat tgd, kad nav visas zvaigznes ierindā neņem visus NHL večus kuri vēlas, un tiem loma ir daudz lielāka par Raita, un neviens netaisa traģēdiju, jo zin, ka treneris zin ko dara

     [+] [-]

, 2009-04-21 12:59, pirms 16 gadiem
Pilnīgi bezjēdzīgs izlasei ir tas jūsu Raiča!

     [+] [-]

, 2009-04-21 13:01, pirms 16 gadiem
Klasmann rakstīja: To heaven 666
Znaroks vispār ir plaši pazītams gļēvulis un mīzējs. Arī rētas sejā viņām ir no līdzīgas darbības "Jūras pērlē "jaunībā. Kā ierauga Ivanānu, tā ceļi sāk trīcēt un valoda raustīties.....,
Mīzējs saki? Tad drosuli netupi internetā bet aizej Haritonovam un bratvai sadod pa muti (kautiņa otra puse Jūras pērlē)

  +2 [+] [-]

, 2009-04-21 13:02, pirms 16 gadiem
micik rakstīja: Nu nevajag spriest par spēletāja dotībam pēc līgas kur spēlē. Nav Ivanāns augstas klases spēlētājs, paskataties uz viņa spēles laiku 8-10 min, ja viņš būtu noderīgs vārtu priekša treneris laistu viņu bišku vairāk. Paskataties uz krievijas izlasi, tur pat tgd, kad nav visas zvaigznes ierindā neņem visus NHL večus kuri vēlas, un tiem loma ir daudz lielāka par Raita, un neviens netaisa traģēdiju, jo zin, ka treneris zin ko dara
...paskataties uz viņa spēles laiku 8-10 min... - paarveerteeji! Videejais laiks avretu buut aptuveni 4 -5 minuutes... ceru, ka kaads spechuks mani palabos, ja nepareizi...

  +1 [+] [-]

, 2009-04-21 13:07, pirms 16 gadiem
Neesmu nevienu komentāru lasījis tikai gribu atstāt savu viedokli.

ja Znaroks saka ka Raiti nenems tikai lai stāvētu vāetu priekšā..rodas jautājums kurš tad šajā izlases modelī stāvēs vārtu priekšā??!?!? Latvijas izlasei neviens neiet vārtu priekšā stāvēt lai traucētu vārtusargam..jo ir bail norauties pa muti vai dabūt ar gumijas ripuli...mans subjektīvais viedoklis Raitis izlasē bija vajadzīgs..

  -1 [+] [-]

, 2009-04-21 13:08, pirms 16 gadiem
nu riktīgs bērnudārzs. Tādi speciālisti ka smiekls nāk. Kopš kura laika ir jāzvana tiem kas nebūs izlasē ? Varbūt ir vieglāk un pareizāk piezvanīt 1 kurš ir vajadzīgs nevis 10 kuri nav vajadzīgi?
Un vispār šeit diskutētāju vidējais vecums liekas ir 10-15 gadi. Tādēļ ar tādiem knišļiem nav jēgas strīdēties.

  +4 [+] [-]

, 2009-04-21 13:09, pirms 16 gadiem
Es sapratu no Znaroka teksta, ka nu mums ir malējie uzbrucēji visās četrās maiņās , kas tiks izmantoti gan vairākumā, gan mazākumā, tas ir super, vienīgi ko tad tādi pieticīgi mērķi, te jau laiks runāt tad par minimums iekļūšanu pusfinālā

Ivanāna izslidošana jau pirmsspēles iesildīšanās atstāj apmēram šādu psiho uz pretinieku - youtube.com: YouTube - All blacks - new haka
^^
Protams viņa ņemšana neņemšana izlasē ir treneru kompetence, es tikai izsaku subjektīvu personisko viedokli, ka man kā skatītājam vienkārši izlase ar Raiti sastāvā ir interesantāka nekā bez viņa + gadījumā ja kādā spēlē tīšām rupji kāds teiksim zviedru vikings salauž piemēram Sašu Ņiživiju, tad man poh tā gaudošana , ka čempī viss savādāk, diskvalifikācija u.t.t, pie vienas vietas, ja mūsējo uzmanīgi nokasa no ledus, aizstiepj uz nestuvēm un man jānoskatās ka no ledus slauka mūsējā asinis, tad vēlos jau nākamajā tā vikinga maiņā redzēt kā viens no mūsu pirmo maiņu uzbrucējiem aiznesās uz nomaiņu, parādās Raiča un nokārto visas lietas kas kārtojamas,ja vikings pilnīgi nesamīžās un neaiznesās atri uz savu soliņu (ja aiznesās tad arī nav slikti redzēt šādu bēgšanu))

un pa nopietnam: nu nevajag ar pūst miglu par to , ka šobrīd ceturtās maiņas špīleri mums ir augstākas klases nekā Ivanāns tieši hokkeja jomā , nu jāprot tur pat džekiem -poličiem @kaut necik@ saprast no hokkeja, slidošanas u.t.t , un šis @kaut necik@ nu nebūt nav zemāks par visādu dāniju, austriju, slovēniju "parasto"hokkejistu līmeni, tā kā sev atvēlētās minūtes Raiča mierīgi nokapātu 4 maiņā + ja vēl Znarokam smadzenes būtu vietā un atrastu kā izmantot viņu vēl arī otrajā vairākuma brigādē (Oļegs var kaut nedēļu tēst pašrocīgi no ozola stumbra stabu , bet neko monumentālāku un grūtāk aizdabūjamu no vārtu priekšas mūsu hokkejā pašlaik vienkārši nav)

  -2 [+] [-]

, 2009-04-21 13:12, pirms 16 gadiem
spiderpig#007 rakstīja: Neesmu nevienu komentāru lasījis tikai gribu atstāt savu viedokli.

ja Znaroks saka ka Raiti nenems tikai lai stāvētu vāetu priekšā..rodas jautājums kurš tad šajā izlases modelī stāvēs vārtu priekšā??!?!? Latvijas izlasei neviens neiet vārtu priekšā stāvēt lai traucētu vārtusargam..jo ir bail norauties pa muti vai dabūt ar gumijas ripuli...mans subjektīvais viedoklis Raitis izlasē bija vajadzīgs..
Klau tu spečok, Cīņa vārtu priekša ir kanādas stila hopkejs. Mēs spēlējam Dinamo hokēju kuram ir cits stils, mūsu uzbrucēji nav 100kg smagi. Tad kāda hrena pēc jaimaina stils dēļ viena spēlētāja ?

  +1 [+] [-]

, 2009-04-21 13:13, pirms 16 gadiem
balts rakstīja: M U Ļ Ķ Ī B A S ! Vai rākumā "petačokā" super der ! NHL der , te Nē? STUlbums 1
Kur tu esi redzeejis, ka Raitis NHL spelee vairaakumaa???
JA tieshaam vinjsh Kingos speleetu vairaakumaa, tad es domaaju sho diskusiju nebuutu....

  +3 [+] [-]

, 2009-04-21 13:14, pirms 16 gadiem
Zābags rakstīja: Klau tu spečok, Cīņa vārtu priekša ir kanādas stila hopkejs. Mēs spēlējam Dinamo hokēju kuram ir cits stils, mūsu uzbrucēji nav 100kg smagi. Tad kāda hrena pēc jaimaina stils dēļ viena spēlētāja ?
Dēļ viena spēlētāja būtu stulbi mainīt stilu. Man tikai nav īsti skaidrs kāds ir Dinamo stils mest pa vārtiem no zilās līnijas ??

     [+] [-]

, 2009-04-21 13:16, pirms 16 gadiem
Peleeciits rakstīja: Kur tu esi redzeejis, ka Raitis NHL spelee vairaakumaa???
JA tieshaam vinjsh Kingos speleetu vairaakumaa, tad es domaaju sho diskusiju nebuutu....
Tas tapēc, ka Kingos ir labāki vairākuma spēlētāji. Jautājums vai mums izlasē ir. Tāpēc tā salīdzināt nav nopietni !

  +2 [+] [-]

, 2009-04-21 13:25, pirms 16 gadiem
adidzis rakstīja: Eh Pelēcīti ... Kāda nozīme tehnikai, ja baterijas nosēdušās? Ivanāns ir labā formā šobrīd un kā rūdīts vilks varētu likt lecīgajiem amerikāņiem pirmajā spēlē būt ļoooti savaldīgiem. Nezinu, ko tajā spēlē TĀDU spēs parādīt Širokovs ... Nudien nezinu. Katrā ziņā - Širokovs un Džeriņš šobrīd nav pat 1/2 vērtībā no Ivanāna. '
Vārtu gūšanas mašīna nav arī Raitis, bet ņemt uz PČ "slīkoni ar nosēdinātām baterijām", kā Širokovs ... Sorry, bet tur nu Znaroks būs parādījis neveselīgu lojalitāti .. :-/
Bet panjemt speeleetaaju kuru nezin kaa izmantot, tad labaak??? Un no kura tomeer nezin ko sagaidiit (atceroties pagajusho chempi)???
Naaks cits treners un tas veidos savu modeli, kuraa Raitim, iespeejams, buus vieta, bet pagaidaam janolaizhas realitaatee un jaaljuj Znarokam vadiit sho komandu taada kaa ir, nevis ar spiedienu no fanu puses...
Nedomaaju, ka , pakljaujoties spiedienam no fanu puses, un panjemot Raiti, veidotos labs mikroklimats!

  +2 [+] [-]

, 2009-04-21 13:25, pirms 16 gadiem
Un vēlviens. Protams, ka trenerim neko nevar pārmest par to, kādus spēlētājus viņš redz un ņem izlasē, lai mēģinātu sasniegt pēc iespējas augstākus mērķus un izpildītu federācijas uzdevumu. Mērķi lai paliek viņu iekšējā lieta, bet mēs pasekosim līdzi uzdevuma izpildei. 'Tā kā pirms PČ kā uzdevums tika noteikts vismaz 10.vieta, tad lūdzu neizpildīšanas gadījumā cienījamie OZ, HV,MV,MB visi bariņā uz Raunas ielu ar atlūgumiem mapītēs!!! BEZ ATRUNĀM!!!
Ceru, ka viss izdosies un tas nebūs nepieciešms, taču atcerēsimie, ka pēc 10 mēnešiem OS un nebūtu prātīgi, ja mūsu mazās valsts hokeja funkcionāri uz OS, personīgu motīvu vadīti, nevarētu sapulcināt visus labākos hokeja spēkus!

     [+] [-]

, 2009-04-21 13:27, pirms 16 gadiem
hercog rakstīja: Tas tapēc, ka Kingos ir labāki vairākuma spēlētāji. Jautājums vai mums izlasē ir. Tāpēc tā salīdzināt nav nopietni !
Un kaa tu domaa, cilveeks kursh netrennnejas vairaakuma izspeeli, buus labaaks par to, kas trenneejas???
Taa kaa no tavas puses nekorekti saliidzinaat shiis divas lietas...

     [+] [-]

, 2009-04-21 13:29, pirms 16 gadiem
aigars076 rakstīja: Un vēlviens. Protams, ka trenerim neko nevar pārmest par to, kādus spēlētājus viņš redz un ņem izlasē, lai mēģinātu sasniegt pēc iespējas augstākus mērķus un izpildītu federācijas uzdevumu. Mērķi lai paliek viņu iekšējā lieta, bet mēs pasekosim līdzi uzdevuma izpildei. 'Tā kā pirms PČ kā uzdevums tika noteikts vismaz 10.vieta, tad lūdzu neizpildīšanas gadījumā cienījamie OZ, HV,MV,MB visi bariņā uz Raunas ielu ar atlūgumiem mapītēs!!! BEZ ATRUNĀM!!!
Ceru, ka viss izdosies un tas nebūs nepieciešms, taču atcerēsimie, ka pēc 10 mēnešiem OS un nebūtu prātīgi, ja mūsu mazās valsts hokeja funkcionāri uz OS, personīgu motīvu vadīti, nevarētu sapulcināt visus labākos hokeja spēkus!
Tikko pats piemineeji atlikushi tikai 9 meeneshi liidz OS....
Un cik lietderiigi buus panjemt jaunu trenneri un likt vinjam izveeleeties sastaavu OS????Un, ja veel panjems taadu, kas nepaarzin Latvijas hokeju un izlases speeleetaajus, tad buus nu varens rezultaats...

     [+] [-]

, 2009-04-21 13:34, pirms 16 gadiem
Peleeciits rakstīja: Un kaa tu domaa, cilveeks kursh netrennnejas vairaakuma izspeeli, buus labaaks par to, kas trenneejas???
Taa kaa no tavas puses nekorekti saliidzinaat shiis divas lietas...
Tu kaut ko jauc, es neko nesalīdzināju. Vienkārši nepiekrītu tam, ja Raitis NHL nespēlē vairākumā, tad izlasē viņš nevarētu spēlēt, jo redz Kingos tomēr konkurence ir nedaudz savādāka par mūsu Dinamo !

  +2 [+] [-]

, 2009-04-21 13:34, pirms 16 gadiem
mols99 rakstīja: Es uzskatu, ka ir pietiekami nekorekti izteikumi Ivanāna virzienā, man liekas, ja tas ir nepieciešamas un viņam arī uzticētos, viņš arī var spēlēt normāli, kā tas ir nepieciešams PČ, turklāt viņu vismaz respektē atiecībā pret daudziem citiem, kurus mūsu izlasē līmē pa bortiem un tie pat atbildēt kā nakas nevar, jo diemžēl niepietiek spēka. Man tiešām žēl ka Raitis nespēlēs izlasē.
PILNĪGI piekrītu.

  +1 [+] [-]

, 2009-04-21 13:36, pirms 16 gadiem
Peleeciits rakstīja: Tikko pats piemineeji atlikushi tikai 9 meeneshi liidz OS....
Un cik lietderiigi buus panjemt jaunu trenneri un likt vinjam izveeleeties sastaavu OS????Un, ja veel panjems taadu, kas nepaarzin Latvijas hokeju un izlases speeleetaajus, tad buus nu varens rezultaats...
Tātad tu jau pieļauj domu, ka uzdevums netiks izpildīts!? Neesi pesimists! Bet neizpildīšanas gadījumā ir jāatkāpjas, jo pretējā gadījumā nah tad tādi uzdevumi. Bet par treneriem runājot es pieļauju, ka Jūlis ne sliktāk ir iebraucis LV hokeja sistēmā.