Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:320, Did:0, useCase: 3

Znaroks skaidro Ivanāna nepaņemšanu izlasē

Andrejs Siliņš

Znaroks skaidro Ivanāna nepaņemšanu izlasē
Raitis Ivanāns
Foto: Scanpix

"Vairākumā Raiti laukumā nelaidīsi, mazākumā – tieši tāpat viņš nespēlē, tātad divas pozīcijas jau atkrīt.," par Raita Ivanāna neiesaistīšanu komandā šopavasar sarunā ar "Sporta Avīzi" stāsta Latvijas hokeja izlases galvenais treneris Oļegs Znaroks.

"Raitis izlases kandidātu sarakstā bija, bet... Ja Ivanānu mēs izsauksim uz Latviju un neiekļausim sastāvā... Tas būtu vēl sliktāk. Ja mēs ņemam tos kreisās malas uzbrucējus, kas trenējās, bet vēl nav sastāvā: pat no šiem mums vajag divus atstāt mājās. Un ņemt Ivanānu par ceturtās maiņas uzbrucēju? Arī lielas jēgas nav. Nu nenospēlēs viņš labāk par Sašu Ņiživiju un Lariju (Lauris Dārziņš – J. M.). Lai pastāvētu tikai vārtpriekšā? Kauties mums nevajag."

"Raitis ir labs puisis, ģērbtuvē var radīt labu gaisotni. Ja mēs ņemtu piecus piecniekus, viss būtu kārtībā. Mēs šobrīd domājam ņemt astoņus aizsargus un 12 uzbrucējus. Vairākumā Raiti laukumā nelaidīsi, mazākumā – tieši tāpat viņš nespēlē, tātad divas pozīcijas jau atkrīt. Bet, ja atkrīt šīs divas pozīcijas, tad spēlētājs var spēlēt tikai ceturtajā piecniekā. Citreiz gadās tā, ka puse spēles jāsēž uz soliņa, jo ir vai nu vairākums, vai mazākums. Un, kad tu iznāc šāds atdzisis laukumā... Bet pastāvēt tikai vārtpriekšā? To var arī telefona stabs... Labi, pieņemsim, Ivanāns varētu izsist no ierindas kādu no pretnieku līderiem. Jā, tas ir viņa ampluā – izsist kādu no ierindas."

"Pērn saku: davai, izsitam no ierindas Kopitaru! Njā... Bet kāda pēc tam būšot rezonanse NHL! Klubā Raitis ir ļoti vajadzīgs, viņš var iebaidīt spēlētājus, var izkauties, bet pasaules čempionāts ir pavisam cits turnīrs. Un es gribu, lai visi saprot vēl vienu lietu – pirms mums ar Hari Ivanāns izlasē vispār nekad nav ticis mēģināts, mēs pērn viņu izvilkām, neviens cits to nedarīja. Bet Raitis taču NHL spēlē ne jau pirmo gadu."

"Mēs esam izveidojuši ļoti labu komandu un pie tās ir strādāts trīs gadus, var teikt, gandrīz puse komandas ir mani puikas, ar kuriem kopā esam spēlējuši pasaules jauniešu un junioru čempionātos. Pusceļā apstāties nedrīkst," stāsta treneris, kura pārdomas par gatavošnaos un aizvadītajām pārbaudes spēlēm plašākā intervijā var lasīt jaunajā "Sporta Avīzes" numurā.

  -2 [+] [-]

, 2009-04-21 13:37, pirms 16 gadiem
Pats jau Znaroks pie vārtiem visu laiku stīvējās savā laikā...

  -3 [+] [-]

, 2009-04-21 13:41, pirms 16 gadiem
Nu sakiet ko gribiet bet desmitniekā Latvija netiks, labi ja neizkritīsim...

     [+] [-]

, 2009-04-21 13:45, pirms 16 gadiem
pilnīgi nepiekrītu viedoklim nu labi znaroks nepateica bet tgd viņš vismaz to ir izdarījis!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-21 13:50, pirms 16 gadiem
Pēc PČ redzēsim,kā ir!Ja ļoti labi nospēlēs,tad vēl mēģināšu Znaroku saprast,bet ja izgāzīsies,vai nospēlēs tā pat,kā citiem gadiem netiekot 14 finālā ,tad būšu tas,kurš Znaroku lamās (vismaz savā prātā)

  +1 [+] [-]

, 2009-04-21 13:51, pirms 16 gadiem
Saki ko gribi znarok... taču tas nav pareizi...
Redzēsi... amerikāņi to vien darīs kā taisīs spēka paņēmienus pret letiņiem, ja būtu Ivanāns būtu vismaz kāda cieņa... ja nē, tad Ivanāns parādītu, ka ir tādai jābūt!!!
Kas tagad ko tādu izdarīs... Labi Laviņš var izdarīt kādu no saviem labajiem spēka paņēmieniem, Bērziņš ( kā redzējām pret slovākiem) arī kaut ko varēs pastumdīt....
Nu nez...

Viennozīmīgi - žēl, ka Ivanāns nav

     [+] [-]

, 2009-04-21 13:56, pirms 16 gadiem
hercog rakstīja: Tu kaut ko jauc, es neko nesalīdzināju. Vienkārši nepiekrītu tam, ja Raitis NHL nespēlē vairākumā, tad izlasē viņš nevarētu spēlēt, jo redz Kingos tomēr konkurence ir nedaudz savādāka par mūsu Dinamo !
Veelreiz prasu, ko tu kaa treneris laistu laukumaa, speleetaaju, kursh treneets vairaakumam vai speleetaaju, kursh labi gruustaas, ir speeciigs bet nav sagatvots vairaakumam, jo vinja pienaakumi ir citi????
Turklaat Karsums jau pieraadiija OS kvalifikaacija, ka vinjsh var paciiniities vaartu priekshaa un pie tam labi....

  -1 [+] [-]

, 2009-04-21 13:57, pirms 16 gadiem
galdniecins rakstīja: Znaroks mācēja arī ielikt dažus vārtus
dažus...lol, lai tu zinātu, Znaroks bij 2-is rezultatīvākais spēlētājs PSRS 1990/91 čempionātā

  -1 [+] [-]

, 2009-04-21 13:57, pirms 16 gadiem
uzskatu, ka Znarokam ir sava daļa taisnības, taču pie vairākuma izspēles vārtu priekšā jau nu derēja gan tādu kā Ivanāns, kurš varētu patraucēt vārtsargam un pacīnīties par "petaku", un līdz ar to arī pārējiem būtu vieglāk vairākumā.

  +1 [+] [-]

, 2009-04-21 13:58, pirms 16 gadiem
aigars076 rakstīja: Pilnīgi nekorekts salīdzinājums, kuram pretī varu uzlikt tikpat nekorektu:

Bet šajā salīdzināsim Raiti ar RD līderi Marselu Hossu un atskatīsimie uz abu spēlētāju 2007-2008 sezonas statistiku NHL.

Ivanāns: 548 min, 6 goli + 2 piespēles, metienu realizācija 12.5%.

Hossa: 688 min, 1gols + 7 piespēles, metienu realizācija 1.5%
turpini salīdzināt,ja jau Tev tā patīk

Marcel Hossa

2006–07 New York Rangers NHL 64 10 8 18 26
2007–08 New York Rangers NHL 36 1 7 8 24
2007–08 Phoenix Coyotes NHL 14 0 0 0 4

Raitis Ivanāns

2006-07 Losandželosas "Kings" NHL 66 4 4 8 140
2007-08 Losandželosas "Kings" NHL 72 6 2 8 134

(fubar)

  +1 [+] [-]

, 2009-04-21 13:59, pirms 16 gadiem
Nesaprotu ko var cepties? Iepriekšējā(2007-2008) sezona NHL Ivanānam bija labāka, paņēma izlasē un vēl pietam uz iemīļotajiem-pierastiem mazajiem kanādiešu hokeja laukumiem. Ko viņš parādija? Iebiedēja pretinieku? Izgrūstijās vārtupriekšā un tika samesti goli? Pats iemeta kaut vienu golu, vai atdeva piespēli? Taisni otrādi, bij sliktākais lietderības koeficients komandā(ar vēl diviem spēlētājiem, kuri starp citu arī nebrauks uz Šveici)! Šī sezona Raitim bija sliktāka, un ko komandā varētu parādīt spēlētājs, kurš pieradis spēlēt ne ilgāk kā 5min? Vairākuma speciālists??? No kurienes tāda informācija? Kāda velna pēc cilvēku saukt pāri okeānam uz treniņiem un pārbaudes spēlēm, ja ir ļoti liela iespējamība, ka tāpat nepaņems uz PČ?

  -2 [+] [-]

, 2009-04-21 14:04, pirms 16 gadiem
Bet Ivanāns visu pretinieku komandu viens sasitīs un tad tie pārējie duraqciņi metīs iekšā.Labi parēcu gudrinieku komentārus palasot.Neiespringstiet visi ceļi vaļā iesniegumu uzLHF darbā stājoties taqd par treneriem un 'ņemiet ko gribat vai varat.Savādāk tik apsaukātis un lekties internetā kur jūs neviens nezn tik varat.

  -1 [+] [-]

, 2009-04-21 14:05, pirms 16 gadiem
Peleeciits rakstīja: Veelreiz prasu, ko tu kaa treneris laistu laukumaa, speleetaaju, kursh treneets vairaakumam vai speleetaaju, kursh labi gruustaas, ir speeciigs bet nav sagatvots vairaakumam, jo vinja pienaakumi ir citi????
Turklaat Karsums jau pieraadiija OS kvalifikaacija, ka vinjsh var paciiniities vaartu priekshaa un pie tam labi....
Ja es būtu treneris es noteikti Raiti izmantotu. Karsums jā piekrītu ir labs pie vārtiem, bet tas ir viens Karsums vajag citās maiņās arī kādu. Es domāju, ka Raitis sevi pierādītu, ja viņam dotu spēles laiku un maiņas partnerus, kas spēlē uz viņu vārtu priekšā ! Tas ir mans viedoklis, ja to tu gribēji dzirdēt !

  +2 [+] [-]

, 2009-04-21 14:08, pirms 16 gadiem
nu īstenībā kā būs, tā būs labi!!!visi jau mēs te gudri varam mest idejas, taču tikai pašam Znarokam vien bija jāizlemj!!un kā nu ir, tā arī jāiztiek.

  +3 [+] [-]

, 2009-04-21 14:09, pirms 16 gadiem
hercog rakstīja: Ja es būtu treneris es noteikti Raiti izmantotu. Karsums jā piekrītu ir labs pie vārtiem, bet tas ir viens Karsums vajag citās maiņās arī kādu. Es domāju, ka Raitis sevi pierādītu, ja viņam dotu spēles laiku un maiņas partnerus, kas spēlē uz viņu vārtu priekšā ! Tas ir mans viedoklis, ja to tu gribēji dzirdēt !
Ok...daljeeji piekriitu...
Bet vai tad Raitis ir vaartu guushanas mashiina, lai uz vinju speleetu paareejie komandas biedri???

     [+] [-]

, 2009-04-21 14:10, pirms 16 gadiem
hercog rakstīja: Ja es būtu treneris es noteikti Raiti izmantotu. Karsums jā piekrītu ir labs pie vārtiem, bet tas ir viens Karsums vajag citās maiņās arī kādu. Es domāju, ka Raitis sevi pierādītu, ja viņam dotu spēles laiku un maiņas partnerus, kas spēlē uz viņu vārtu priekšā ! Tas ir mans viedoklis, ja to tu gribēji dzirdēt !
labi, ka Tu neesi treneris

  -3 [+] [-]

, 2009-04-21 14:16, pirms 16 gadiem
Da tas znaroks neko nejedz no vadsanas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-04-21 14:19, pirms 16 gadiem
Peleeciits rakstīja: Ok...daljeeji piekriitu...
Bet vai tad Raitis ir vaartu guushanas mashiina, lai uz vinju speleetu paareejie komandas biedri???
Tas ir tikai mans viedoklis. Es domāju viņš varētu par tādu kļūt ja spēlētu uz viņu !

     [+] [-]

, 2009-04-21 14:19, pirms 16 gadiem
Uzvārds Ivanāns NHL ir autoritāte,pret USA,šis uzvārdsļoti noderētu,jo tad lecīgie amīši vairs tā nelektos!Pagāšogad jau bija redzams,ja Raiča ir pie vārtiem,neviens vairs tur nebakstās...

Raitis ir liels,lielāks par telefona stabu,domāju,ka pie vārtiem vairākumā būtu gana labs!

     [+] [-]

, 2009-04-21 14:21, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: labi, ka Tu neesi treneris
Tas gan, jo pārāk liela atbildība it īpaši Latvijā būt par izlases treneri !!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-21 14:23, pirms 16 gadiem
Meric rakstīja: Uzvārds Ivanāns NHL ir autoritāte,pret USA,šis uzvārdsļoti noderētu,jo tad lecīgie amīši vairs tā nelektos!Pagāšogad jau bija redzams,ja Raiča ir pie vārtiem,neviens vairs tur nebakstās...

Raitis ir liels,lielāks par telefona stabu,domāju,ka pie vārtiem vairākumā būtu gana labs!
Jaa, un mees labi redzeejaam, kaa izmeta vaartusarga nuuju, un no vairaakuma vien chiks sanaaca....
Un ne jau Raitis spelees visas 4as mainjas....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-04-21 14:26, pirms 16 gadiem
hercog rakstīja: Tas ir tikai mans viedoklis. Es domāju viņš varētu par tādu kļūt ja spēlētu uz viņu !
Par vaartu guushanas mashiinaam nekljuust viena chempionaata laikaa! Un diez vai Raitis kljuus jebkad par taadu! Bet nebuut nenoliedzu vinja prasmi un sasniegumus vinja amplua!

  -2 [+] [-]

, 2009-04-21 14:30, pirms 16 gadiem
Nu vot redzēsies, kā mūsējos dauzīs mahačās, bet vienīgais, kas varētu normāli izkauties ir Ivanāns... Lai arī būtu 4. maiņā, bet no viņa baidītos...

  +1 [+] [-]

, 2009-04-21 14:33, pirms 16 gadiem
netvince rakstīja: Nu vot redzēsies, kā mūsējos dauzīs mahačās, bet vienīgais, kas varētu normāli izkauties ir Ivanāns... Lai arī būtu 4. maiņā, bet no viņa baidītos...
neviens nekausies... par kautinju ir 25 min (noraidiijums liidz speeles beigaam) + vismaz veel vienas speeles diskvalifikaacija (atkariibaa no IIHF leemuma).

  -2 [+] [-]

, 2009-04-21 14:34, pirms 16 gadiem
Es domāju, ka tagad nevajag kritizēt Znaroku par kāda spēlētāja ņemšanu vai neņemšanu, jo ja izlase izpilda uzdevumu tad viss ir kārtībā un sastāvs ir bijis pareizs.

psc ko tad kritizeees??
un LV izlasei uzdevums arii ir ljoti augsts nostaadiits!! ceturdaljfinaali!!! cik gadus buus viens meerkjis??vareetu saakt domaat par kko labaaku..
nu suudaaa bez raichas hokejs buus dailjslidoshana, nekaada asuma!!!

  -4 [+] [-]

, 2009-04-21 14:36, pirms 16 gadiem
Raiča verētu uzšaut tam muļķa Znarokam!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-21 14:37, pirms 16 gadiem
KALPAKS rakstīja: Raiča verētu uzšaut tam muļķa Znarokam!
a mosh vinjam saakt ar tevi?

  +1 [+] [-]

, 2009-04-21 14:43, pirms 16 gadiem
zazaz rakstīja: Es domāju, ka tagad nevajag kritizēt Znaroku par kāda spēlētāja ņemšanu vai neņemšanu, jo ja izlase izpilda uzdevumu tad viss ir kārtībā un sastāvs ir bijis pareizs.


psc ko tad kritizeees??
un LV izlasei uzdevums arii ir ljoti augsts nostaadiits!! ceturdaljfinaali!!! cik gadus buus viens meerkjis??vareetu saakt domaat par kko labaaku..
nu suudaaa bez raichas hokejs buus dailjslidoshana, nekaada asuma!!!
Un atnaaks Raitis, un visa komanda kaa uz burvja maajienu paarveertiisies, saaks speleet atleetisku hokeju, Jekimovs viens pats uzreiz divus bortees, Mikjelis ar kljuus par 30cm garaaks un pienjemsies svaraa par 20kg, Raitis sametiis 18 ripas, un LHF plaans tiks paarpildiits, tiekot finaalaa, kur tikai peecspeeles metienos Krievija (Kanaada) Latvijas izlasi uzveiks ar 2:1!
Un viss tikai taapeec, ka Raitis buus izlasee!
Vai nav laiks nolaisties uz zemes???

  +3 [+] [-]

, 2009-04-21 14:46, pirms 16 gadiem
Spaanji uz 2008 gadu nepanjeema Raulu un pasties - panjeema eiropas kausu !!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-21 14:47, pirms 16 gadiem
Meric rakstīja: Uzvārds Ivanāns NHL ir autoritāte,pret USA,šis uzvārdsļoti noderētu
to pašu lasījām arī pagāšgad, un ko? 0:4 un 0:7 pret USA un CAN, viniem bij poh uz Ivananu

  -3 [+] [-]

, 2009-04-21 14:48, pirms 16 gadiem
Peleeciits rakstīja: Un atnaaks Raitis, un visa komanda kaa uz burvja maajienu paarveertiisies, saaks speleet atleetisku hokeju, Jekimovs viens pats uzreiz divus bortees, Mikjelis ar kljuus par 30cm garaaks un pienjemsies svaraa par 20kg, Raitis sametiis 18 ripas, un LHF plaans tiks paarpildiits, tiekot finaalaa, kur tikai peecspeeles metienos Krievija (Kanaada) Latvijas izlasi uzveiks ar 2:1!
Un viss tikai taapeec, ka Raitis buus izlasee!
Vai nav laiks nolaisties uz zemes???
nu es jau taapeec arii saku ka hokejs buus dailjslidoshana, jekimovs nevienu nepagruudiis,, mikjelis ar muti tik braukaas,,
raitis no priekshas iemestu 2 vaartus, un zviedrijas speelee paraadiitu kas ir speeka speele taadas bija manas prognozes, bet tgd.. kas tgd?? znaroks peecspeeles konferencees gudri spriedelees, ko komanda neizdarija un kur kljuudas, i viss!!

  +2 [+] [-]

, 2009-04-21 14:49, pirms 16 gadiem
Meric rakstīja: Uzvārds Ivanāns NHL ir autoritāte,pret USA,šis uzvārdsļoti noderētu,jo tad lecīgie amīši vairs tā nelektos!P
Uzliksim Jekimovam vinja uzvaarda vietaa Ivanans un gatavs! Ivanana uzvards nodereja!

  +3 [+] [-]

, 2009-04-21 14:50, pirms 16 gadiem
zazaz rakstīja: nu es jau taapeec arii saku ka hokejs buus dailjslidoshana, jekimovs nevienu nepagruudiis,, mikjelis ar muti tik braukaas,,
raitis no priekshas iemestu 2 vaartus, un zviedrijas speelee paraadiitu kas ir speeka speele taadas bija manas prognozes, bet tgd.. kas tgd?? znaroks peecspeeles konferencees gudri spriedelees, ko komanda neizdarija un kur kljuudas, i viss!!
Kad sapnjo, aizver acis! Lai Raitis tiktu staaveet vaartu priekshaa, kaadam arii jaaievada uzbrukums un ripa jaadabuun Zviedru laukuma pusee! Nedomaaju, ka Zviedri mums to ljaus....

     [+] [-]

, 2009-04-21 14:52, pirms 16 gadiem
Fan-fans rakstīja: Bet varēja tak pazvanīt un tateikt!
Vienalga viņu vajadzēja iespēlēt vairākumā! Tagad gribu redzēt kurš kapās vārtu priekšā.
teiksim tā, gribējās redzēt Ivanānu pārbaudes spēlēs, tomēr tas ir trenera lēmums...neesmu īsti ne par, ne pret viņa ņemšanu izlasē...tomēr viens gan ir skaidrs-pirms gada vismaz puse esporta komentāru par izlases spēlēm bija tādi, ka visi bļāva, ka Raiti nelaiž vairākumā...ja atceramies maču pret Somiju, kad bija mums vairākums 5:3, un Ivanāns aizmeta, vārtsargam laikam, nūju, tad priekš kam????es vēl saprast, ja kādam būtu pa seju iedevis, bet tik muļķigus noraidījumus tik svarīgās spēlēs...piedodiet, atvainojiet, bet tā nedrīkst...tāpēc es nesaku, ka viņš galīgi nebūtu vajadzīgs, tomēt pilnībā respektēju trenera lēmumu...