Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2728, Did:0, useCase: 3

Paste: Daudziem vajag padomāt, vai ir vērts turpināt spēlēt

Guntars Paste
Guntars Paste

Paste: Daudziem vajag padomāt, vai ir vērts turpināt spēlēt
Edgars Masaļskis, Lauris Dārziņš un Kaspars Daugaviņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Neskatoties uz zaudējumu pēcspēles metienos Francijai (2:3), vietu starp pasaules labākajām izlasēm nosargājusi Latvijas valstsvienība, kas apakšgrupā ierindojās septītajā vietā astoņu komandu konkurencē. Ar rezultativitātes punktiem izcēlās tikai septiņi spēlētāji, norāda Olybet eksperts Guntars Paste, pārējos aicinot apdomāt karjeras turpināšanu.

Pasaules čempionāts atstājis divējādas sajūtas, jo abas uzvaras esam izcīnījuši pagarinājumā un septiņās spēlēs savācām tikai piecus punktus. Malači, minimālo uzdevumu - palikšanu elites grupā - esam izpildījuši, bet pret Franciju pēdējā trešdaļā atdevām uzvarētu maču, nomazgājām labo sajūtu, kas bija vismaz pēdējās cīņas sakarā. Kopumā turnīru uz saviem pleciem iznesa trīs hokejisti: Edgars Masaļskis, Kaspars Daugaviņš un Lauris Dārziņš. Saka, ka komanda uzvar un zaudē kopā, bet šeit tā nenotika. Vēl paldies par stabilo turnīru varam pateikt dažiem aizsargiem - Krišjānim Rēdliham, Guntim Galviņam, Aleksandram Jerofejevam.

Taču nezinu, kas desmit sekundes pirms pamatlaika beigām galvā darījās Kristapam Sotniekam. Par ko viņš domāja un ko vēlējās paveikt? Septiņas sezonas nospēlējis augstā līmenī! Viņš labi zina, ka maziem bērniem māca, ka pēdējais aizsargs nedrīkst mest kājās. Liec to ripu vienalga kur - apēd, norij, iemet stūrī, vienalga kur! Ja draud izgājiens viens nullē, pēdējais aizsargs nedrīkst mest. Tagad Sotniekam katru dienu jāliek Edžam alus. Par šādiem gājieniem cērt nost rokas.

Varbūt rakstu emociju iespaidā, bet, ja septiņās spēlēs rezultativitātes punktus gūst septiņi spēlētāji, tad daudziem vajag padomāt, vai ir vērts turpināt spēlēt hokeju. Labi, nemet iekšā pret kanādiešiem, zviedriem un čehiem, bet vismaz paliec atmiņā ar cīņu, degsmi acīs. Bāli, bāli...

Iespējams, problēma slēpjas galvā, iespējams, čaļi sadomājušies, ka ir augstas klases meistari. Ja visa izlase paskatītos spogulī, tad augstas klases meistaru tur ieraudzītu maz. Kādam liksies skarbi, bet tādas ir manas domas.

Ja uzbrucējs atbrauc uz pasaules čempionātu un domā par labu kontraktu labā komandā, tad ir jāmet iekšā. Agrāk nebija Rīgas "Dinamo", bet visi hokejisti bija līderi komandās. Cipruss Raumas "Lukko" Somijā spēlēja ar zelta ķiveri, Znaroks, Pavlovs, Čudinovs, Semjonovs, Tambijevs, Kerčs, Fanduļs, Beļavskis - visi komandās bija līderi. Tāpēc izcīnījām septītās vietas un citi no mums baidījās. Punktus vāca arī ceturtās maiņas uzbrucēji. Kas tas par uzbrucēju, ja nelien uz vārtiem un nevar iemest vienu ripu?

Jānis Sprukts - viņam jābūt pirmās maiņas centram, vilcējam, bet septiņos mačos viņš iemet vienu ripu savos vārtos. Andris Džeriņš, kurš šodien pēc fantastiskas Daugaviņa piespēles neizmantoja izgājienu vienatnē, pirmo reizi sešos turnīros guva vārtus, apsveicam! Ja sezonā nevar iemest vārtus, tad pasaules čempionātā arī neiemetīs.

Mums ir jaunā paaudze, plejāde spēlētāju, kuriem ir 20 gadu. Vajag aizķerties Eiropā, Vācijas otrajā līgā, bet es viņus tur neredzu - priekšā ir kanādieši, čehi. Lai izsistos, vajadzīgs raksturs. Arī Kazahstānā būs piecu leģionāru limits, cerams, ka vismaz tur aizķersies un pierādīs. Ja nemetīs šādos čempionātus, nemetīs arī pasaules čempionātā, tā nenotiek.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-12 22:05, pirms 10 gadiem
Nu PASTE, KURS NU BUUTU PAR HOKEJU SPRIEDIS.... Teikas bandiits, tagad par lielo hokeja ekspertu metaas, nebutu OZO tev COMS, ar tevi pat Amatieru Hokeja ligas udens pieneseejs nerunaatu, PATS ESI BIJIS PILNIIGS NULLE KAA hokejists, VEEL LIELAAKS NULLE KA Treneris, TAPEC LABAK PIRMS SAVU BEZJEDZIGO VIEDOKLI PAR PROFESIONALIEM HOKEJISTIEM IZSAKI... PAMEGJINI UZ LEDUS AR SLIDAM UZKAPT TAJAA NEIELUUZTOT UN TAD PAR HOKEJU M UU LDI... PARAZIIT !

  -1 [+] [-]

, 2015-05-12 22:05, pirms 10 gadiem
Dzoniy rakstīja: Tu tiešām gribi vēl vienu gadu skatīties, kā sava līmena komandas vienādos sastāvos pret mums spēlē kā vairākumā? Kādreiz pat TOP komandas to nevarēja tik brīvi darīt kā šodien franči. Es negribu nākošgad redzēt ungārus franču vietā mūs sitam kā amatierus... Paldies, bet nē.
Jā es gribu lai Beļavskis paliek! No sirds to saku! Vienigi varētu pieslēgt vel kādu palīgu! Igantjevu, Ankipānu!

Es gribu lai nomaina Vilni Kluci jo fiziski mūsu komanda izskatījās NOŽĒLOJAMI un tas ir Kluča kunga "nopelns"!

Un no fiziskās nespējas arī izrietēja pārējās nelaimes kas mums bija!

  +2 [+] [-]

, 2015-05-12 22:05, pirms 10 gadiem
Sharps rakstīja: Ja Indrašis nebrauks uz ZA šoruden, tad visdrīzāk sapnis par NHL izplienēs.
varbūt uz AHL, bet jautājums, kurš vēl viņu vēlēsies? Jau tā Ķēniņš viņu izkonkurēja

     [+] [-]

, 2015-05-12 22:05, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Spēlētāji pēc spēles esot lūguši Kirovam lai Beļavski atstāj!

Acīmredzot viņi labāk zin par tevi kāpēc Beļavskis jāatstāj!
Dunduk, vai teicu, ka Beļavskim jaaiziet?
Kur tu manis teiktaja ko tadu izlasiji?

Es saku, ja treneris uzskata, ka viss ir ok, tad ta tas ari ir.

  +5 [+] [-]

, 2015-05-12 22:06, pirms 10 gadiem
Kauns un negods par tādu spēli. Visa kolhoza varenība un kaitīgums kā uz delnas. Treneris nekāds un viss tikai Kiras skopuma dēļ.

  -2 [+] [-]

, 2015-05-12 22:06, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Laikam aizmirsi, ka blakām bija Dārziņš, kuru RD izvilka no purva
Bez RD Dārziņš šogad nebūtu tik labs. Un tādējādi arī Daugaviņš
Tu vienkārši murgo....Dārziņš bez RD būtu tas pats Dārziņš, kas zin, varbūt Nešvilā būtu uzspēlējis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-05-12 22:06, pirms 10 gadiem
Tev nav tiesības kaut ko čaļiem pamest kas Tu tāds esi? Dzīvnieks labi vai slikti vismaz vini tur ir un tikai pateicoties viniem ir hokejs mums ko skatīties

  -1 [+] [-]

, 2015-05-12 22:07, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Dunduk, vai teicu, ka Beļavskim jaaiziet?
Kur tu manis teiktaja ko tadu izlasiji?

Es saku, ja treneris uzskata, ka viss ir ok, tad ta tas ari ir.
šis ir tavs komnetārs:

Laikam trenerim pašam ir jajut vai ir iemesls aiziet.
Acimredzot Beļavskim pašam sis sajutas nav.

Es neesmu stulbs lai nesaprastu ko tu ar to domā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-12 22:07, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: RD nevar stagnēt, jo spēlē kopā ar augsta līmeņa spēlētājiem?
Ko dod RD? To, ka mēs joprojām esam A grupā
To nav RD devis gan....vēlreiz saku, beidz murgot....ja viņi spēlētu pa dažādām līgām, tad rezultāts sliktāks nebūtu, drīzāk pat labāks

  +1 [+] [-]

, 2015-05-12 22:07, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Tu vienkārši murgo....Dārziņš bez RD būtu tas pats Dārziņš, kas zin, varbūt Nešvilā būtu uzspēlējis
Nu nezinu, pirms Dinamo Lauris spēlja BLR čempī šķiet, šaubos vai NHL būtu tas kur viņš varēja nokļūt!

  +2 [+] [-]

, 2015-05-12 22:08, pirms 10 gadiem
Dzoniy rakstīja: Kā redzējām TRTD leģions arī nav izlases līmenis. Ar pāris izņēmumiem. It kā otrās spēcīgākās līgās pārstāvji, bet laukumā pat Francijas, Polijas Austrijas un NLB līgas pārstāvji tos vazāja kā bērneļus...
drīzāk 4 vai piektās pēc spēka līgas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-12 22:09, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Nu nezinu, pirms Dinamo Lauris spēlja BLR čempī šķiet, šaubos vai NHL būtu tas kur viņš varēja nokļūt!
Nu turpinātu strādāt, tad viss varētu notikt, bet tas nemaina to, ka Dārziņš bez DR būtu tas pats Dārziņš

  +5 [+] [-]

, 2015-05-12 22:09, pirms 10 gadiem
Starp citu, Komarova momentu redzejat?
Tiesašana ir drausmiga.

  -2 [+] [-]

, 2015-05-12 22:09, pirms 10 gadiem
Ja tomēr atlaiž Beļavski tad lai Kirovs neatdod izlasi ārzemniekam!

Ne Šupleram, ne Nolanam, ne Kūlenam, ne Špagatam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-05-12 22:09, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Dārziņš kūlās pa BLR
Pēc tam tika izmests no Bars un atkal RD viņu izglāba
Bez RD Dārziņš spēlētu BLR čempionātā
Un kāpēc domā, ka tas variants būtu sliktāks?

  -1 [+] [-]

, 2015-05-12 22:10, pirms 10 gadiem
Guntars Paste rakstīja: Cipruss Raumas "Lukko" Somijā spēlēja ar zelta ķiveri, Znaroks, Pavlovs, Čudinovs, Semjonovs, Tambijevs, Kerčs, Fanduļs, Beļavskis - visi komandās bija līderi.
PASTE, COMON... komandas lideri, vai ari kopaa ar tevi "Doljaa" bija.. ?

  +1 [+] [-]

, 2015-05-12 22:10, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Ja tomēr atlaiž Beļavski tad lai Kirovs neatdod izlasi ārzemniekam!

Ne Šupleram, ne Nolanam, ne Kūlenam, ne Špagatam!
Tieši vajag no ZA treneri

  +2 [+] [-]

, 2015-05-12 22:10, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Starp citu, Komarova momentu redzejat?
Tiesašana ir drausmiga.
Piekrītu! Tas bija kkas neredzēts! Tā ir Fāzela komanda - klaunu strīpainos kostīmos IIHF turnīros turpina savas solo izrādes!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-12 22:11, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: varbūt uz AHL, bet jautājums, kurš vēl viņu vēlēsies? Jau tā Ķēniņš viņu izkonkurēja
Tādu skillāru vēlēsies daudzi, bet atliekot aizbraukšanu ar katru gadu izredzes un iespējas saruks.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-12 22:11, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Pa kādām līgām?
Baltkrivija, Kazahstāna, Itālija, Dānija
Jebkurš sporta darbonis saprot, ka RD dod milzīgu ieguvumu Latvijas hokejam
nu nedod gan....DR dēļ gandrīz izkritām no elites, ja būtu kā pirms DR, tad rezultāts pat labāks varēja būt

     [+] [-]

, 2015-05-12 22:11, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Visu ir sačakarējis Rīgas Dinamo un KHL. Tādi spēlētāji kā Miķelis un Sprukts dēļ šīs līgas ir pazuduši. Nospēlēja Dinamo, bija zvaigznes, dabūja lielo līgumu kkur lielajā krievijā un tur pazuda, bet pēc tam tā īsti arī nav atkopušies, jo uzlēca augstāk pār savu di.rsu, bet pēc tam atgriezties vecajā līmenī ir grūti. Dārziņam paveicās ar Daugaviņu, salīmējās laba ķīmija, bet arī viņam Dinamo nekas labs nebija pēdējā sezonā. Pārējie ir uzspīdējuši pirmajos gados Dinamo, bet pēc tam ieslīguši dziļā rutīnā un domā, ka viss notiks pats no sevis. Man vienmēr būs pajumte Dinamo, liela nauda, slava. Nav vietas progresam un lūk tas viss arī nāk uz āru. Atceros ar kādu spērienu hoķī ienāca Sotnieks, visi bija sajūsmā, bet 7 gadus dragājot siltumnīcas apstākļos Dinamo, viņš nav progresējis ne grama, tāpat kā pārējie. Baidos, ka ar Ābolu junioru būs līdzīgi, ja dinamo vēl vispār pastāvēs. Iznācis un pieteicis ir skaļi, bet visi tādi bija dinamo sākumā, bet jo ilgāk tur uzturējās, jo vairāk stagnēja. Manuprāt, tas ir visa pamats. Nolans spieda no šīs izlases maksimumu, jo tas bija treneris ar funktieri, bet ko līdz gadās kāds vecās skolas treneris, tā sū.di vien sanāk. Es visu lieku uz dinamo un khl, jo ir zudis tas smeķis pēc visa šitā.
Nepiekrītu! Francijas līgā, Itālijas vai DEL 2 domā būtu labāka meistarība? Noteikti ka nē, naudas krietni mazāk, motivācija spēlēt izlasē jā, nepiekrītu ka spēlēšana augstā līmenī traucē prof. attīstībai.

     [+] [-]

, 2015-05-12 22:11, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Piekrītu! Tas bija kkas neredzēts! Tā ir Fāzela komanda - klaunu strīpainos kostīmos IIHF turnīros turpina savas solo izrādes!
Somi tulit bus izturejusi 5 min mzakumu.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-12 22:12, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Tāpēc, ka spēlētājs attīstās spēlējot augstāka līmeņa čempionātā
Dārziņš jau vairs neattīstās, viņš ir sasniedzis savus griestus....Ja sistos NLA, tad varētu teikt, ka attīstās vēl, bet KHL viņš ir maksimumu sasniedzis, jo KHL vidējais līmenis ir zem NLA un SHL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-12 22:13, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Tieši vajag no ZA treneri
Tieši vajag labu treneri, neatkarīgi no viņa nacionalitātes.

     [+] [-]

, 2015-05-12 22:13, pirms 10 gadiem
Vitinka rakstīja: Nepiekrītu! Francijas līgā, Itālijas vai DEL 2 domā būtu labāka meistarība? Noteikti ka nē, naudas krietni mazāk, motivācija spēlēt izlasē jā, nepiekrītu ka spēlēšana augstā līmenī traucē prof. attīstībai.
Ir taču NLA, SHL, EBEL utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja