Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2728, Did:0, useCase: 3

Paste: Daudziem vajag padomāt, vai ir vērts turpināt spēlēt

Guntars Paste
Guntars Paste

Paste: Daudziem vajag padomāt, vai ir vērts turpināt spēlēt
Edgars Masaļskis, Lauris Dārziņš un Kaspars Daugaviņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Neskatoties uz zaudējumu pēcspēles metienos Francijai (2:3), vietu starp pasaules labākajām izlasēm nosargājusi Latvijas valstsvienība, kas apakšgrupā ierindojās septītajā vietā astoņu komandu konkurencē. Ar rezultativitātes punktiem izcēlās tikai septiņi spēlētāji, norāda Olybet eksperts Guntars Paste, pārējos aicinot apdomāt karjeras turpināšanu.

Pasaules čempionāts atstājis divējādas sajūtas, jo abas uzvaras esam izcīnījuši pagarinājumā un septiņās spēlēs savācām tikai piecus punktus. Malači, minimālo uzdevumu - palikšanu elites grupā - esam izpildījuši, bet pret Franciju pēdējā trešdaļā atdevām uzvarētu maču, nomazgājām labo sajūtu, kas bija vismaz pēdējās cīņas sakarā. Kopumā turnīru uz saviem pleciem iznesa trīs hokejisti: Edgars Masaļskis, Kaspars Daugaviņš un Lauris Dārziņš. Saka, ka komanda uzvar un zaudē kopā, bet šeit tā nenotika. Vēl paldies par stabilo turnīru varam pateikt dažiem aizsargiem - Krišjānim Rēdliham, Guntim Galviņam, Aleksandram Jerofejevam.

Taču nezinu, kas desmit sekundes pirms pamatlaika beigām galvā darījās Kristapam Sotniekam. Par ko viņš domāja un ko vēlējās paveikt? Septiņas sezonas nospēlējis augstā līmenī! Viņš labi zina, ka maziem bērniem māca, ka pēdējais aizsargs nedrīkst mest kājās. Liec to ripu vienalga kur - apēd, norij, iemet stūrī, vienalga kur! Ja draud izgājiens viens nullē, pēdējais aizsargs nedrīkst mest. Tagad Sotniekam katru dienu jāliek Edžam alus. Par šādiem gājieniem cērt nost rokas.

Varbūt rakstu emociju iespaidā, bet, ja septiņās spēlēs rezultativitātes punktus gūst septiņi spēlētāji, tad daudziem vajag padomāt, vai ir vērts turpināt spēlēt hokeju. Labi, nemet iekšā pret kanādiešiem, zviedriem un čehiem, bet vismaz paliec atmiņā ar cīņu, degsmi acīs. Bāli, bāli...

Iespējams, problēma slēpjas galvā, iespējams, čaļi sadomājušies, ka ir augstas klases meistari. Ja visa izlase paskatītos spogulī, tad augstas klases meistaru tur ieraudzītu maz. Kādam liksies skarbi, bet tādas ir manas domas.

Ja uzbrucējs atbrauc uz pasaules čempionātu un domā par labu kontraktu labā komandā, tad ir jāmet iekšā. Agrāk nebija Rīgas "Dinamo", bet visi hokejisti bija līderi komandās. Cipruss Raumas "Lukko" Somijā spēlēja ar zelta ķiveri, Znaroks, Pavlovs, Čudinovs, Semjonovs, Tambijevs, Kerčs, Fanduļs, Beļavskis - visi komandās bija līderi. Tāpēc izcīnījām septītās vietas un citi no mums baidījās. Punktus vāca arī ceturtās maiņas uzbrucēji. Kas tas par uzbrucēju, ja nelien uz vārtiem un nevar iemest vienu ripu?

Jānis Sprukts - viņam jābūt pirmās maiņas centram, vilcējam, bet septiņos mačos viņš iemet vienu ripu savos vārtos. Andris Džeriņš, kurš šodien pēc fantastiskas Daugaviņa piespēles neizmantoja izgājienu vienatnē, pirmo reizi sešos turnīros guva vārtus, apsveicam! Ja sezonā nevar iemest vārtus, tad pasaules čempionātā arī neiemetīs.

Mums ir jaunā paaudze, plejāde spēlētāju, kuriem ir 20 gadu. Vajag aizķerties Eiropā, Vācijas otrajā līgā, bet es viņus tur neredzu - priekšā ir kanādieši, čehi. Lai izsistos, vajadzīgs raksturs. Arī Kazahstānā būs piecu leģionāru limits, cerams, ka vismaz tur aizķersies un pierādīs. Ja nemetīs šādos čempionātus, nemetīs arī pasaules čempionātā, tā nenotiek.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-12 22:47, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Visu ir sačakarējis Rīgas Dinamo un KHL. Tādi spēlētāji kā Miķelis un Sprukts dēļ šīs līgas ir pazuduši. Nospēlēja Dinamo, bija zvaigznes, dabūja lielo līgumu kkur lielajā krievijā un tur pazuda, bet pēc tam tā īsti arī nav atkopušies, jo uzlēca augstāk pār savu di.rsu, bet pēc tam atgriezties vecajā līmenī ir grūti. Dārziņam paveicās ar Daugaviņu, salīmējās laba ķīmija, bet arī viņam Dinamo nekas labs nebija pēdējā sezonā. Pārējie ir uzspīdējuši pirmajos gados Dinamo, bet pēc tam ieslīguši dziļā rutīnā un domā, ka viss notiks pats no sevis. Man vienmēr būs pajumte Dinamo, liela nauda, slava. Nav vietas progresam un lūk tas viss arī nāk uz āru. Atceros ar kādu spērienu hoķī ienāca Sotnieks, visi bija sajūsmā, bet 7 gadus dragājot siltumnīcas apstākļos Dinamo, viņš nav progresējis ne grama, tāpat kā pārējie. Baidos, ka ar Ābolu junioru būs līdzīgi, ja dinamo vēl vispār pastāvēs. Iznācis un pieteicis ir skaļi, bet visi tādi bija dinamo sākumā, bet jo ilgāk tur uzturējās, jo vairāk stagnēja. Manuprāt, tas ir visa pamats. Nolans spieda no šīs izlases maksimumu, jo tas bija treneris ar funktieri, bet ko līdz gadās kāds vecās skolas treneris, tā sū.di vien sanāk. Es visu lieku uz dinamo un khl, jo ir zudis tas smeķis pēc visa šitā.
nevis Dinamo vainīgs, bet gan konkurences trūkums klubā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-12 22:53, pirms 10 gadiem
Sharps rakstīja: Ja Indrašis nebrauks uz ZA šoruden, tad visdrīzāk sapnis par NHL izplienēs.
viņam tur nav ko meklēt

     [+] [-]

, 2015-05-12 22:53, pirms 10 gadiem
Ko bērni ēd mūsdienās
Kā pavada brīvo laiku
Cik vispār bērnu nonāk sportā

Lai cik Jūsu bērns nebūtu labs - viņš būs kā vientuļais vilks. Nav perspektīva iet uz sporta veidiem, kur katrs gads neražo mazu plejādīti

Šogad Latvija bija kā Lietuva ar Daiņu un Darju, tikai leišiem trūka tāds vārtu vīrs kaut vai kā Kalniņš

Vecāki nesūtiet bērnus uz hokeju vairāk, Sūtīt uz vieglatlētiku. Dārziņš būtu izcils augstlecējs. Daugaviņš perfekts 10 ciņņieks

     [+] [-]

, 2015-05-12 22:54, pirms 10 gadiem
LTG Līkuls rakstīja: Naudu, kuru katru gadu tērē nevajadzīgi basketbolam, hokejam utt, lietderīgāk ir atdot vieglatlētikā savas valsts sportistiem, treneriem utt. Nevis iebraucējiem, leģionāriem!
Ir jāceļ savs, nevis cita labums!
Un tur būs tie lielie rezultāti? Redz, igauņi nesen MILJONUS izgāza slēpošanā, un kur tagad viss ir?

     [+] [-]

, 2015-05-12 22:57, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Es tieši saku, ka tādās līgās vairāk mūsu kadru un tā izlase tikai iegūtu
Mums jau eiropā, Krievijā (ne RD) ir spēlētāji, tikai kurš no viņiem ir progresējis, kaut ko parādijis izlasē? Ķeninš, vairāk nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-12 22:59, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Ko bērni ēd mūsdienās
Kā pavada brīvo laiku
Cik vispār bērnu nonāk sportā

Lai cik Jūsu bērns nebūtu labs - viņš būs kā vientuļais vilks. Nav perspektīva iet uz sporta veidiem, kur katrs gads neražo mazu plejādīti

Šogad Latvija bija kā Lietuva ar Daiņu un Darju, tikai leišiem trūka tāds vārtu vīrs kaut vai kā Kalniņš

Vecāki nesūtiet bērnus uz hokeju vairāk, Sūtīt uz vieglatlētiku. Dārziņš būtu izcils augstlecējs. Daugaviņš perfekts 10 ciņņieks
Ko vieglatlētikā var nopelnīt?
Sports, tas ir darbs, nevis Tevis iepriecināšana.

     [+] [-]

, 2015-05-12 23:00, pirms 10 gadiem
Pasta varētu pats iziet uz ledus un ko stastiit varonis atradies cepuri nost visiem, kas speeleeja pastam vai pastem pasam vajadzetu apdomat vai vinam vaidzetu rakstiit, jo izklausaas pe de...ka

  +1 [+] [-]

, 2015-05-12 23:05, pirms 10 gadiem
Tas ir mīts ka visi spēlē RD.
Latvijas hokejistu pārejas ārzemju klubos... un kāds no tā labums?

     [+] [-]

, 2015-05-12 23:08, pirms 10 gadiem
LTG Līkuls rakstīja: Protams būs!
Vieglatlētika ir visatbilstošākā, kuru jau no agra vecuma var likt skolniekā. Vairāk līdzekļus, sakārtotāku sistēmu un aiziet. Katrai skolai vieglatlētikai ir jābūt prioritātei.
Visdrīzāk - nebūs gan... Mums nav pietiekami cilvēku resursu, lai vieglatlētiku tā paceltu, nav arī tādas naudas, turklāt ierindas cilvēku vairāk interesē hoķis, basis, futene, vieglatletika daudzus vai nu garlaiko, vai vienreiz var sasist plaukstas, kad mūsējies kko izcīna... Lielie komandu sporta veidi - lūk, kas tautu interesē, ko tauta grib.

     [+] [-]

, 2015-05-12 23:11, pirms 10 gadiem
Agris 77 rakstīja: Slovēņi ir fenomens, viņiem vispār neko nevar pārmest.
Nevis fenomens, bet tas ka A grupā ir pilns ar B grupas manšaftēm

     [+] [-]

, 2015-05-12 23:13, pirms 10 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ko vieglatlētikā var nopelnīt?
Sports, tas ir darbs, nevis Tevis iepriecināšana.
Padomā, cik zelta laikos Vasiļausks, Olijāris u.c. saņēma par dalību vien un cik par mačos izcīnīto vieto _ Valsts prēmijas LOV utt

     [+] [-]

, 2015-05-12 23:17, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Nevis fenomens, bet tas ka A grupā ir pilns ar B grupas manšaftēm
Nu, tā nu gan nevar teikt, paskat, kā franči sitās ar zviedriem, austrieši ar kanādiešiem, mēs ar Čehiju... šķiet, ka tikai slovēņi bija drusku lieki.

     [+] [-]

, 2015-05-12 23:18, pirms 10 gadiem
Agris 77 rakstīja: Mums jau eiropā, Krievijā (ne RD) ir spēlētāji, tikai kurš no viņiem ir progresējis, kaut ko parādijis izlasē? Ķeninš, vairāk nav.
Herberts neslikti papildināja izlasi. Par kādu laika periodu tu runā?

     [+] [-]

, 2015-05-12 23:30, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Padomā, cik zelta laikos Vasiļausks, Olijāris u.c. saņēma par dalību vien un cik par mačos izcīnīto vieto _ Valsts prēmijas LOV utt
saņēma pabalstu, hokejisti paši pelna.

     [+] [-]

, 2015-05-12 23:32, pirms 10 gadiem
Agris 77 rakstīja: saņēma pabalstu, hokejisti paši pelna.
kāda šķirba
abiem pa 15nieku sanāk Ararats un siermaize

     [+] [-]

, 2015-05-12 23:33, pirms 10 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Nu, tā nu gan nevar teikt, paskat, kā franči sitās ar zviedriem, austrieši ar kanādiešiem, mēs ar Čehiju... šķiet, ka tikai slovēņi bija drusku lieki.
Kad big6 ieslēdz polnij vperjod, tad ir tie 1-8

     [+] [-]

, 2015-05-12 23:35, pirms 10 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Herberts neslikti papildināja izlasi. Par kādu laika periodu tu runā?
šobrīd.
Kaut kā visi Štāli, Bērziņi, Galviņi, +Kazahstānas un Krievijas līgās spēlējošie, labi ja paliek tajā pašā līmenī, progresa nekāda.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-12 23:37, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: kāda šķirba
abiem pa 15nieku sanāk Ararats un siermaize
Nepatīk hokejs, neskaties.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-12 23:46, pirms 10 gadiem
Agris 77 rakstīja: Nepatīk hokejs, neskaties.
Va par to te debat
slikt tiltiņš Tev sanāca

     [+] [-]

, 2015-05-12 23:47, pirms 10 gadiem
Daudziem jāiet pensijā un jāļauj jaunajiem spēlēt izlasē, aptuveni kā ASV, ir varbūt kāds vecāks un pieredzējušāks, taču pārsvarā ir jaunie
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-12 23:54, pirms 10 gadiem
nobd rakstīja: Daudziem jāiet pensijā un jāļauj jaunajiem spēlēt izlasē, aptuveni kā ASV, ir varbūt kāds vecāks un pieredzējušāks, taču pārsvarā ir jaunie
Nu salīdzini ASV hokeja talantus ar mūsējiem... Viņiem ir tik duadz viņu, ka pusi komandas var sūtīt studentus.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-12 23:57, pirms 10 gadiem
Piekrītu Pastes viedoklim. Kopumā vājākais pēdējo gadu čempis. Neviena uzvarēta spēle pamatlaikā. Pat Austriju nespējām uzvarēt ar trīs punktiem. Skumji skatīties, ka izlasi izvilka tikai trīs spēlētāji, Daugaviņš, Dārziņš un Masaļskis. Respektīvi no 12.uzbrucējiem spēlēja divi. Vāji.
Arī nevienā spēlē neguvām vairāk par 1-2.vārtiem, tas ir vāji, nesaprotu Beļavska aizsardzības hokeju pie rezultāta 1:0, kurš tādu taktiku atbalsta? To parādīja šodienas spēle, pēc 2:0 iesēsties aizsardzībā un gaidīt, kad francūži mūs nomētā ar sūdiem.
Latvija bija pelnījusi ielaist to golu pret Franciju pēdējās sekundēs, tas varbūt liktu padomāt, par līmeni un attieksmi kādā tiek aizvadītas spēles. Protams, žēl būtu tie, kas cīnijās, bet kopumā Latvijai vajadzēja pamest augstāko eliti.
Izskatās, ka arī Rīgas Dinamo nekādu līmeni neceļ spēlētājos, 7.gadu laikā nav nekādas izaugsmes. Spruktam vispār vajadzētu domāt par karjeras beigšanu, nu nav viņš vairs spējīgs spēlēt, vājas piespēles, centra spēlētājs, vārtus negūst. Arī tas pats Karsums katru gadu operē savus ceļus, saprotu, sports traumatisks, bet tā ir katru gadu, kā čempis, tā atkal ceļus operē, kā Kirovs teica, to var darīt arī pēc čempionāta. Bet, kad jāskrien uz Olimpiskajām spēlēm, tā visi gatavi mesties tur iekšā. Te arī parādās attieksme pret dzimteni, manuprāt, tiem, kas atsaka čempionātam, nevajadzētu būt tiesībām vispār pretendēt uz tādiem sporta notikumiem, kā Olimpiskās spēles.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-13 00:01, pirms 10 gadiem
Paste: Punktus vāca arī ceturtās maiņas uzbrucēji. Kas tas par uzbrucēju, ja nelien uz vārtiem un nevar iemest vienu ripu?
Taadu mums ir leerums, atkalaati sakot taadi kaa Bukarts,Skvorcovs,Barajuns,K.Jass kaa arii aizsargi M.Sirokovs,Andersons ir speeleetaaji ka neatbilst taadiem komandas speeleetaajiem kas speetu(vareetu) ciiniities par ceturdallfinaalu.Shie speeleetaji var ciiniities par palikshanu augstaakajaa sabiedriibaa.Bez "abidas" vinu meistariiba ir paaraak zema lai normaalos apstaakllos buutu valsts izlases speeleetaaji.Atliek vien piebilst ka pa visiem kopaa vini nav guvushi ne vienu punktu!Liimenis...

  +1 [+] [-]

, 2015-05-13 00:04, pirms 10 gadiem
Muzikants123 rakstīja: Piekrītu Pastes viedoklim. Kopumā vājākais pēdējo gadu čempis. Neviena uzvarēta spēle pamatlaikā. Pat Austriju nespējām uzvarēt ar trīs punktiem. Skumji skatīties, ka izlasi izvilka tikai trīs spēlētāji, Daugaviņš, Dārziņš un Masaļskis. Respektīvi no 12.uzbrucējiem spēlēja divi. Vāji.
Arī nevienā spēlē neguvām vairāk par 1-2.vārtiem, tas ir vāji, nesaprotu Beļavska aizsardzības hokeju pie rezultāta 1:0, kurš tādu taktiku atbalsta? To parādīja šodienas spēle, pēc 2:0 iesēsties aizsardzībā un gaidīt, kad francūži mūs nomētā ar sūdiem.
Latvija bija pelnījusi ielaist to golu pret Franciju pēdējās sekundēs, tas varbūt liktu padomāt, par līmeni un attieksmi kādā tiek aizvadītas spēles. Protams, žēl būtu tie, kas cīnijās, bet kopumā Latvijai vajadzēja pamest augstāko eliti.
Izskatās, ka arī Rīgas Dinamo nekādu līmeni neceļ spēlētājos, 7.gadu laikā nav nekādas izaugsmes. Spruktam vispār vajadzētu domāt par karjeras beigšanu, nu nav viņš vairs spējīgs spēlēt, vājas piespēles, centra spēlētājs, vārtus negūst. Arī tas pats Karsums katru gadu operē savus ceļus, saprotu, sports traumatisks, bet tā ir katru gadu, kā čempis, tā atkal ceļus operē, kā Kirovs teica, to var darīt arī pēc čempionāta. Bet, kad jāskrien uz Olimpiskajām spēlēm, tā visi gatavi mesties tur iekšā. Te arī parādās attieksme pret dzimteni, manuprāt, tiem, kas atsaka čempionātam, nevajadzētu būt tiesībām vispār pretendēt uz tādiem sporta notikumiem, kā Olimpiskās spēles.
Gribeetu pie 3 vilceejiem pievienot Galvinu,Jerofejevu,K.Redlihu.

  +4 [+] [-]

, 2015-05-13 00:06, pirms 10 gadiem
Iedomaajies Dzerinsh Riigas Dinamo spelee 6 vai 7 gadus... kaads ir vina liimenis realitaatee!?Tik taapeec ka Latvietis... Ja saaktu mest araa no R.Dinamo, tad varbuut kkaut kas mainiitos...

  +4 [+] [-]

, 2015-05-13 00:08, pirms 10 gadiem
AAA un veel teema-Jevpalovs, taa bija viena no lielaakajaam Belavska kludam samainiit Jevpalovu pret statistu Skvorcovu!

     [+] [-]

, 2015-05-13 00:50, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Karsums, Zemgus, Bārtulis, Kulda, Pujacs, Meija, Ķēniņš.. nekas, cerēsim ka nākamgad ierindā būs šie zēni + Pavlovs būs izcietis DSQ!

Domāju ka arī tāds kaplis 4 maiņā kā Bičevskis varēja plaīdzēt, tas pats Juris Štāls.. eh traumas, traumas, traumas!
tieši tā,un japiebilst ka vienai otrai komandai ar nebija vesela virkne speletaju

  +1 [+] [-]

, 2015-05-13 01:04, pirms 10 gadiem
Atradies PASTE hokēja eksperts pats pa amatieru līgām spēlējies un tagad zina teikt kurš ir labs un kurš nav kāpēc neesi pats pieteicies vadīt izlasi, ja esi tāds pro? pa resnu un slinku, lai pakaļu paceltu, tāpēc, sēdi pie datora un troļļo nemitīgi? Redzot tik virsrakstu taviem tekstiem jau nelabi metas, jo to tik māki kā citus nolikt un ar to ceri baigos reitingus noraut.

Visam šim tekstam nav ne pamata, ne attaisnojuma, domāju tev ir pamatīgi jānokaunas un jāatvainojas visai izlasei, jo viņi cīnijās un nepadevās un saglabāja vietu, ja viņi nemākot spēlēt tad ko dara Šveice? vispār nespēlē hokēju ja jau mēs viņus uzvarējām? Kādreiz padomā pirms runā vai publicē publiskus rakstus. Gribi kādu vainot saistībā ar hokēju? ej vaino Lipmanu, ka paņēma tādu treneri, ej vaino LHF, ka Latvijas hokējs tagad ir tur kur ir, nevis to mazo saujiņu spēlētāju, kas mums ir un var sagādāt to baudi skatīties augstākās raudzes izlašu spēles.

Sāk palikt arī kauns pa sportacentru kā tādu, ka ļauj šādiem cilvēkiem publicēt šādus rakstus, cik noprotu tad ši ir mājaslapa par sportu, bet nu izskatās, ka jau sākat apkaunot un nomelnot sportu, lai tik dabūtu apmeklētāju skaitu. Bēdīgi. Neesat ar neko labāku par Ēģiptes hokēju komandu

     [+] [-]

, 2015-05-13 01:15, pirms 10 gadiem
gaisma2 rakstīja: Labaak paste pastaasti kaa jaunatnes un junioru liigaas un izlasees vecaaki maksaa naudu treneriem, lai vinju nespeejiigais speeleetaajs tiktu speeleet????
Nu gan tu murgo pats vai kāds pazīstamais tev netikai uzaicināts uz jauniešu izlasi vai netiki kādā klubā ka tagad vaino citus, jo šķiet, ka citi ir labāki? kura LV jauniešu izlase nospēlēja slikti? vieni no labākajiem spēlētājiem kādi pēdējā laikā ir bijuši un gribi teikt viņi maksā lai tiktu spēlēt? varbūt domā, ka arī samaksās NHL komandām lai viņus nodraftē?

     [+] [-]

, 2015-05-13 03:53, pirms 10 gadiem
stardust rakstīja: Cik dzirdēju , Sprukts redzēts Prāgā 5 no rīta krietnā pāli.
Pats to pēc kārtīgas devas nosapņoji?!

  +2 [+] [-]

, 2015-05-13 04:04, pirms 10 gadiem
Cik daudz skauģu, ja tā palasi! Nelabi metas!
No citiem sporta veidiem, kuru pārstāvjiem arī jūtu līdzi, jo esmu par visiem Latvijas sportistiem... Bet citi, izrādās, tikai par savu mazo lauku kaujas, gatavi citus noēst, grib uz citu (šinī gadījumā - hokeja) rēķina mēģināt iedzīvoties. Vampīri, nav citu vārdu! Tiem arī nākotnes nebūs.
Žēl, ka īpaši izceļas basketbola fani. Laikam nevar piedot, ka hokejs ir un paliks Nr.1 Latvijā! Tajā pašā laikā pats basis ir noslīdējis sen neredzētos dziļumos, ja samērām to ar Eiropas līgām. Labi, ka mums ir augsta līmeņa basketbolisti, kam šādi basketa popularitāti graujošu dauņu teksti ir pie vienas vietas! Jo Latvija jebkurā spēlē var spīdēt nevis ar sētas mačiem, bet ar cīņām par augstām pozīcijām starptautiskajā sportā!!!

     [+] [-]

, 2015-05-13 04:16, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Futbols ir vajadzīgs un skatītājam basketbols ir interesants, tas ir Latvijas sporta veids nr.1, pie tam tur ir lielākā iespēja Latvijai kaut ko sasniegt
Nr 3, pēc fūža un hoķa.