Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2723, Did:0, useCase: 3

Šīgada pasaules hokeja čempionāta auditorija pārsniegusi miljardu cilvēku

Šīgada pasaules hokeja čempionāta auditorija pārsniegusi miljardu cilvēku
Foto: ITAR-TASS/Scanpix

Starptautiskās hokeja federācijas (IIHF) ekskluzīvais mediju un mārketinga partneris 2015. gada pasaules čempionātā "Infront Sports & Media" paziņojis, ka no 1. līdz 17. maijam Čehijā notikušais turnīrs pārspējis visus iepriekšējos auditorijas un apmeklētāju rekordus.

Kopumā 2015. gada pasaules čempionātu hokejā televīzijas ekrānos vēroja vairāk nekā miljards cilvēku. Salīdzinājumam - 2014. gada pasaules čempionātu Baltkrievijā skatījās 945 miljoni televīzijas skatītāju. Šīgada pasaules čempionāta spēles pavisam tika translētas 165 valstīs, kopumā aizņemot 5 381 stundu ētera laika. Jauni vai paplašināti līgumi paredzēja, ka papildus translācijas notiek Itālijā, Nīderlandē, Taizemē, Mjanmā un Malaizijā.

Pasaules čempionāta mačus klātienē vēroja 741 690 skatītāji, kas ir par 100 000 vairāk nekā pirms gada, kad turnīrs risinājās Baltkrievijā. Turklāt vēl 250 000 hokeja līdzjutēju Prāgā un Ostravā apmeklēja fanu ciematus ārpus hokeja arēnām. Tāpat šīgada pasaules čempionāts sasniedzis sociālo tīklu rekordus. Kopumā turnīra laikā ar pasaules čempionātu saistītus videomateriālos noskatījās 11,6 miljoni lietotāju, kas ir par 448 000 vairāk nekā pērn.

Kanādas izlases hokejisti, pārspējot finālā Krieviju, ieguva arī "Infront Sports & Media" jaunizveidoto balvu miljona Šveices franku apmērā, kas pienākas komandai, kura čempionātā pamatlaikā uzvarējusi pilnīgi visās spēlēs.

2016. gada pasaules čempionāts no 6. līdz 22. maijam risināsies Krievijas pilsētās Maskavā un Sanktpēterburgā.

Izmantotie resursi:
iihf.com

  +8 [+] [-]

, 2015-09-24 15:11, pirms 10 gadiem
Man kā cilvēkam, kas šo pārzina profesionālā līmenī, gribētos redzēt arī metodoloģiju kā šie dati iegūti... Savādāk izskatās pēc pīlīšu pūšanas... Nav saprātīga pamatojuma tam.

  -1 [+] [-]

, 2015-09-24 15:15, pirms 10 gadiem
Izdomātas pasakas. Kāds miljards.... tas ir skaitlis, kas apzīmē pilnīgi katras Eiropas valsts + visas Krievijas un ASV iedzīvotāju skaitu tas ir hokejs, to skatās tikai dažās valstīs

  +4 [+] [-]

, 2015-09-24 15:19, pirms 10 gadiem
Visticamāk, ka tas ir potenciālais skaitlis, ar realitāti tur maz saistību.

  +7 [+] [-]

, 2015-09-24 15:21, pirms 10 gadiem
mrPO rakstīja: Izdomātas pasakas. Kāds miljards.... tas ir skaitlis, kas apzīmē pilnīgi katras Eiropas valsts + visas Krievijas un ASV iedzīvotāju skaitu tas ir hokejs, to skatās tikai dažās valstīs
Nu te jau ir jāsaprot, ka nevienā brīdī miljards cilvēku nav skatījušies šaibas dzenātājus, bet VISAS SPĒLES KOPĀ ir vērojuši tik un tik cilvēki (vai pat ne vērojuši, bet ieslēguši konkrēto pārraidi).

     [+] [-]

, 2015-09-24 15:25, pirms 10 gadiem
norcha 172 rakstīja: Visticamāk, ka tas ir potenciālais skaitlis, ar realitāti tur maz saistību.
visticamāk. Esmu ievērojis, ka Eurosport līdzīgi "savāc" auditorijas, pieskaitot visus tos, kam, piemēram, Latvijā ir pieejams Eurosport...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-09-24 15:26, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu te jau ir jāsaprot, ka nevienā brīdī miljards cilvēku nav skatījušies šaibas dzenātājus, bet VISAS SPĒLES KOPĀ ir vērojuši tik un tik cilvēki (vai pat ne vērojuši, bet ieslēguši konkrēto pārraidi).
tāpēc es gribētu rdzēt to metodoloģiju ar īsto šī skaitļa atšifrējumu. Pagaidām tikai blefs...

  +1 [+] [-]

, 2015-09-24 15:30, pirms 10 gadiem
nemulsiniet autoru šis jau no viena miljarda izlabojis uz vienu miljonu kas protams ar ir pareizi, jo skatījās vairāk kā viens miljons pa TV...
p.s.
ja ticēt IIHF datiem par to vienu miljardu...tad sanāk, ka katru spēli no 64 spēlēm skatījās apmēram 15 miljoni skatītāju pa TV

  +2 [+] [-]

, 2015-09-24 15:31, pirms 10 gadiem
Citēju "2015. gada pasaules čempionātu hokejā televīzijas ekrānos vēroja vairāk nekā miljons cilvēku. Salīdzinājumam - 2014. gada pasaules čempionātu Baltkrievijā skatījās 945 miljoni televīzijas skatītāju".
Miljons tagad skaitās vairāk nekā 945 miljoni? Jebšu runa nav par miljardiem, bet par miljoniem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-24 15:33, pirms 10 gadiem
golsss rakstīja: Latvijaa buus nee Pasaules ccempionaats? Tikssanaas jau prezidentu bija visaadu.
KO??????????????????? izslēdz akcentu!

     [+] [-]

, 2015-09-24 15:33, pirms 10 gadiem
golsss rakstīja: Mazaa Latvija ar kopaa ar vienu miljardu.
ei izguli reibumu!

  +2 [+] [-]

, 2015-09-24 15:34, pirms 10 gadiem
Es katru spēli noskatījos 5-10 reizes, domāju šādi miljardu var mierīgi savākt!

  +2 [+] [-]

, 2015-09-24 15:38, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: tāpēc es gribētu rdzēt to metodoloģiju ar īsto šī skaitļa atšifrējumu. Pagaidām tikai blefs...
Protams, ka blefs... un IIHF nekādu izvērstāku ieskatu nesniegs publiski, jo tas nozīmētu zaudētu reklāmdevēju naudu.

Nu, ja mēs salīdzinām ar kādu PK futbolā, tad tur kopējā auditorija ir kādas 3.5x lielāka (skatījušies kādu no mačiem vismaz vienu minūti), taču vai hokejs ir tikai 3x mazāk skatīts sports nekā futbols... par to es ĻOTI šaubos.

  +1 [+] [-]

, 2015-09-24 15:45, pirms 10 gadiem
1 000 000 000 dalīt ar 64 ir vidēji 15,6 miljoni vienu spēli. Nav slikti sabāzti batoni

     [+] [-]

, 2015-09-24 15:49, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Es katru spēli noskatījos 5-10 reizes, domāju šādi miljardu var mierīgi savākt!
darīt nebija ko?

  +2 [+] [-]

, 2015-09-24 15:50, pirms 10 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: 1 000 000 000 dalīt ar 64 ir vidēji 15,6 miljoni vienu spēli. Nav slikti sabāzti batoni
Turklār, NHL Stenlija kausa izcīņu pēdējos 10 gados labākajā sezonā vidēji skatījās ap 6 miljoniem cilvēku (vid. TV skatījumi mačam).

  +3 [+] [-]

, 2015-09-24 15:50, pirms 10 gadiem
Kāds tur pārsteigums, ka pa visām spēlēm kopā ir tas viens miljards skatījumu?
Mums kā jau latviešiem patīk noniecināt visu, tajā skaitā hokeja popularitāti pasaulē.
Tas pats regbijs, to nopietnā līmenī spēlē tikai nedaudz lielāks skaits valstu kā hokeju, bet tas ir otrs skatītākais sporta veids pasaulē.
Kāpēc daudziem šķiet, ka hokeju skatās tikai ZA, Skandināvija, bijusī Čehuslovākija, Krievija un Latvija?

     [+] [-]

, 2015-09-24 15:53, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Turklār, NHL Stenlija kausa izcīņu pēdējos 10 gados labākajā sezonā vidēji skatījās ap 6 miljoniem cilvēku (vid. TV skatījumi mačam).
par NHL tie skaitļi manuprāt ir par vienu valsti ASV jeb NBC kanāla audience...nevis visa pasaule kopā.

     [+] [-]

, 2015-09-24 15:56, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: par NHL tie skaitļi manuprāt ir par vienu valsti ASV...nevis visa pasaule kopā.
Jap, paskatījos tālāk, ir gan tik ASV.
Taču arī kopā ar Kanādu (un NHL kontekstā tas jau faktiski, ar nelielām atkāpēm, ir pielīdzināms reālajai auditorijai) tie ir zem 10 miljoniem skatītāju vidēji.

Un, kas vēl interesantāk, šādu auditoriju kādu IIHF ir sazīmējusi sev vidēji mačā nesalasa pat NHL Kanādas komandu savstarpējie dueļi.

     [+] [-]

, 2015-09-24 15:57, pirms 10 gadiem
playthegame rakstīja: Kāds tur pārsteigums, ka pa visām spēlēm kopā ir tas viens miljards skatījumu?
Mums kā jau latviešiem patīk noniecināt visu, tajā skaitā hokeja popularitāti pasaulē.
Tas pats regbijs, to nopietnā līmenī spēlē tikai nedaudz lielāks skaits valstu kā hokeju, bet tas ir otrs skatītākais sporta veids pasaulē.
Kāpēc daudziem šķiet, ka hokeju skatās tikai ZA, Skandināvija, bijusī Čehuslovākija, Krievija un Latvija?
Nu par skatītāko pēc kopējās publikas skaita te vēl daudzreiz pieminētajam kriketam būtu arī kas sakāms
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-24 15:58, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: nemulsiniet autoru šis jau no viena miljarda izlabojis uz vienu miljonu kas protams ar ir pareizi, jo skatījās vairāk kā viens miljons pa TV...
p.s.
ja ticēt IIHF datiem par to vienu miljardu...tad sanāk, ka katru spēli no 64 spēlēm skatījās apmēram 15 miljoni skatītāju pa TV
15 mlj. vienu spēli - tas jau ir tuvāk patiesībai.

īstenībā, problēma tai visā ir ...pētījumu metodoloģijas ciparos. Nesaukšu terminus latviski, bet lietošu, kā pierasts - angliski. Termins 'audience' tiešām nozīmē summāro (kumulatīvo!) auditorijas skaitu. 'Total cumulative audience' tiešām varētu būt tas cipars Tuvu miljardam. Bet tas NENOZĪMĒ, ka PČ skatījās miljards cilvēku! Vienkārši tie summēti kopējie cipari. Diemžēl autoram nav izpratnes par šo (kas ir visai loģiski, jo šī ir stipri specifiska lieta) un rezultātā tika sarakstītas pilnīgas muļķības.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-09-24 15:59, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Turklār, NHL Stenlija kausa izcīņu pēdējos 10 gados labākajā sezonā vidēji skatījās ap 6 miljoniem cilvēku (vid. TV skatījumi mačam).
Juri, 'average audience' (Tevis minētajā piemērā) un 'total audience' (ko, acīmredzot, pasniedz IIHF) ir 2 dažādas lietas, kuras NAV savstarpēji salīdzināmas.

     [+] [-]

, 2015-09-24 16:00, pirms 10 gadiem
golsss rakstīja: Riit vakaraa, piektdienas vakaraa DinamoRiiga Slovan. Vienoziimiigi buus uzvara. Mikkelim hattrick. Ar 3000 skatiitaajiem, mees nekad pie Daugavinna netiksim. Biccevskis ir 4.uzbruceeju trijnieka speeleetaajs.
ko maisies Te bezsakarā???

  +1 [+] [-]

, 2015-09-24 16:01, pirms 10 gadiem
playthegame rakstīja: Kāds tur pārsteigums, ka pa visām spēlēm kopā ir tas viens miljards skatījumu?
Mums kā jau latviešiem patīk noniecināt visu, tajā skaitā hokeja popularitāti pasaulē.
Tas pats regbijs, to nopietnā līmenī spēlē tikai nedaudz lielāks skaits valstu kā hokeju, bet tas ir otrs skatītākais sporta veids pasaulē.
Kāpēc daudziem šķiet, ka hokeju skatās tikai ZA, Skandināvija, bijusī Čehuslovākija, Krievija un Latvija?
kāpēc Tu domā, ka regbijs ir otrs skatītākais Pasaulē??? Cik manu regbija funkcionāri mīl ar skaitļiem rotaļāties tāpat kā Fāzela kantoris.

     [+] [-]

, 2015-09-24 16:02, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: Juri, 'average audience' (Tevis minētajā piemērā) un 'total audience' (ko, acīmredzot, pasniedz IIHF) ir 2 dažādas lietas, kuras NAV savstarpēji salīdzināmas.
Mans sākotnējais komentārs bija par vidējiem rādītājiem.

     [+] [-]

, 2015-09-24 16:04, pirms 10 gadiem
Tukša di**ana no kurienes šitie cipari ņemti ???

     [+] [-]

, 2015-09-24 16:04, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: kāpēc Tu domā, ka regbijs ir otrs skatītākais Pasaulē??? Cik manu regbija funkcionāri mīl ar skaitļiem rotaļāties tāpat kā Fāzela kantoris.
Regbija pasaules kauss, ne regbijs kā tāds. Par to otro vietu... IRB bieži ir saņēmuši pārmetumus gan par savu metodoloģiju, gan par to, ka faktiski nekāda popularitātes pieauguma neesot, jo skatītāju skaits aug "tradicionālajās" teritorijās. Nu utt., taču tā jau dara visi. Visi cīnās par sponsoru naudām un manipulē ar cipariem un to interpretācijām.

     [+] [-]

, 2015-09-24 16:07, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Turklār, NHL Stenlija kausa izcīņu pēdējos 10 gados labākajā sezonā vidēji skatījās ap 6 miljoniem cilvēku (vid. TV skatījumi mačam).
un Cik tad NFL un NBA ??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-24 16:10, pirms 10 gadiem
Tūlīt dale izvilks no kautkurienes savus datus par 500 miljoniem bobsleja skatītāju. Kā saka :"Ir meli, lieli meli un statistika. "

     [+] [-]

, 2015-09-24 16:10, pirms 10 gadiem
Emka3-95 rakstīja: un Cik tad NFL un NBA ??
Izslēgšanas maču vidējā auditorija NFL ir aptuveni 3 reizes lielāka.

     [+] [-]

, 2015-09-24 16:10, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: ko maisies Te bezsakarā???
Hibrīdkarā ievainotie jau arī vēlas kaut ko paust. RD taču dažam ir putiniski-rotenbergiskā saule

     [+] [-]

, 2015-09-24 16:12, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Mans sākotnējais komentārs bija par vidējiem rādītājiem.
jā. Bet nu jebkurā gadījumā, Tevis pieminētie 6 mlj. ir baigi mazais cipars.
Pēdējā U20 PČ spēli starp Krieviju un Kanādu arī esot noskatījušies 6 miljoni kanādiešu. https://ca.sports.yahoo.com/blogs/e... .

     [+] [-]

, 2015-09-24 16:14, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: jā. Bet nu jebkurā gadījumā, Tevis pieminētie 6 mlj. ir baigi mazais cipars.
Pēdējā U20 PČ spēli starp Krieviju un Kanādu arī esot noskatījušies 6 miljoni kanādiešu. https://ca.sports.yahoo.com/blogs/e... .
Kā jau paspēju izlabot - tas ir tikai ASV. Kopā ar Kanāda tie cipari ir 9-10 miljonu robežās.

Maz vai daudz... nu tas parāda hokeja vietu ZAmerikas sportā.

  -1 [+] [-]

, 2015-09-24 16:14, pirms 10 gadiem
Emka3-95 rakstīja: un Cik tad NFL un NBA ??
NBA pērn finālus vēroja 20 miljoni cilvēku. Nezinu uz kāda pamata , bet baskets tur iet garām pat Olas bumbai . 20 miljoni uz spēli nevis sēriju kopumā.

     [+] [-]

, 2015-09-24 16:15, pirms 10 gadiem
Krokodils rakstīja: Tūlīt dale izvilks no kautkurienes savus datus par 500 miljoniem bobsleja skatītāju. Kā saka :"Ir meli, lieli meli un statistika. "
Replika vietā. Tas pats attiecināms uz bazūnēšanu Latvijā par Liepājas rallija auditoriju, kas skatās TV

  -1 [+] [-]

, 2015-09-24 16:18, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Izslēgšanas maču vidējā auditorija NFL ir aptuveni 3 reizes lielāka.
nu nu

     [+] [-]

, 2015-09-24 16:19, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kā jau paspēju izlabot - tas ir tikai ASV. Kopā ar Kanāda tie cipari ir 9-10 miljonu robežās.

Maz vai daudz... nu tas parāda hokeja vietu ZAmerikas sportā.
bet tie vidēji 15 mlj uz 1 PČ spēli... hvz... Protams, ir tādas spēles kā Krievija vs. Kanāda vai Krievija vs. Zviedrija, taču ir arī spēles ASV vs. Slovēnija vai Latvija vs. Francija, pie kam, pirmo ir mazāk... Līdz ar to tām pirmajām, lai izlīdzinātu kopējo vidējo ir jābūt daudz vairāk skatītājiem kā tām otrajām....

  -1 [+] [-]

, 2015-09-24 16:19, pirms 10 gadiem
Krokodils rakstīja: NBA pērn finālus vēroja 20 miljoni cilvēku. Nezinu uz kāda pamata , bet baskets tur iet garām pat Olas bumbai . 20 miljoni uz spēli nevis sēriju kopumā.
da basketu tur katrā stūri katrā brīdi zipā taka nav pa ko brīnīties bet hoķim pat ASV liek zaudēt pozīcijas Kajbumbai

     [+] [-]

, 2015-09-24 16:20, pirms 10 gadiem
Emka3-95 rakstīja: nu nu
Seahawks - Packers skatījās 50 miljoni . Biš vairāk nekā 3 reizes. Ā viņš par izslēgšanas maču, nu ja. Superbowl tas jau cits stāsts. Tā kā 18 miljoni varētu būt tuvu patiesībai vidēji izslēgšanas spēlēs.

     [+] [-]

, 2015-09-24 16:20, pirms 10 gadiem
Krokodils rakstīja: NBA pērn finālus vēroja 20 miljoni cilvēku. Nezinu uz kāda pamata , bet baskets tur iet garām pat Olas bumbai . 20 miljoni uz spēli nevis sēriju kopumā.
un cik vidēji 1 spēli? Juris jau runāja par vidējo 1 spēles auditoriju. Tavs minētais cipars nozīmē PILNĪGI KO CITU.

     [+] [-]

, 2015-09-24 16:21, pirms 10 gadiem
Krokodils rakstīja: NBA pērn finālus vēroja 20 miljoni cilvēku. Nezinu uz kāda pamata , bet baskets tur iet garām pat Olas bumbai . 20 miljoni uz spēli nevis sēriju kopumā.
Pirmkārt, tev ir neprecīza info, jo NFL parastu izslēgšanas spēli vēro ap 30 miljoniem skatītāju (ASV).
Otrkārt, fināls ir fināls... NFL finālu ASV vidēji pēdējos 5 gados skatās aptuveni 110 miljoni.

NBA fināli ar vidējiem 20 miljoniem ir pat aiz studentu futbola čempionāta kausu svarīgākajām spēlēm (kur vidējais skatījumu skaits apmēram tāds pats kā NFL izslēgšanas mačiem).

     [+] [-]

, 2015-09-24 16:21, pirms 10 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Replika vietā. Tas pats attiecināms uz bazūnēšanu Latvijā par Liepājas rallija auditoriju, kas skatās TV
Un kāds tad cipars Liepājas rallija auditorijai TV tika nosaukts?

     [+] [-]

, 2015-09-24 16:22, pirms 10 gadiem
Krokodils rakstīja: Seahawks - Packers skatījās 50 miljoni . Biš vairāk nekā 3 reizes. Ā viņš par izslēgšanas maču, nu ja. Superbowl tas jau cits stāsts. Tā kā 18 miljoni varētu būt tuvu patiesībai vidēji izslēgšanas spēlēs.
nu skaidrs bet man liekas ka Nascars vienalga ir skatītākais sporta notikums ASV

     [+] [-]

, 2015-09-24 16:22, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pirmkārt, tev ir neprecīza info, jo NFL parastu izslēgšanas spēli vēro ap 30 miljoniem skatītāju (ASV).
Otrkārt, fināls ir fināls... NFL finālu ASV vidēji pēdējos 5 gados skatās aptuveni 110 miljoni.

NBA fināli ar vidējiem 20 miljoniem ir pat aiz studentu futbola čempionāta kausu svarīgākajām spēlēm (kur vidējais skatījumu skaits apmēram tāds pats kā NFL izslēgšanas mačiem).
Jā, tev taisnība, katrā saitā uzrāda savādākus datus. Lai nu kā cik saprotu, tad NBA popularitāte tāpat kāpj.

     [+] [-]

, 2015-09-24 16:23, pirms 10 gadiem
Krokodils rakstīja: Jā, tev taisnība, katrā saitā uzrāda savādākus datus. Lai nu kā cik saprotu, tad NBA popularitāte tāpat kāpj.
Tāpat kā MLS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-09-24 16:26, pirms 10 gadiem
golsss rakstīja: Konkreeti atceros Krosbiju. Kanaadas daavana ssim ccempionaatam.
izdzeesies un pieaudz, tad saac komenteet, jo pilniigs infantilisms naak no tevis komentos...

     [+] [-]

, 2015-09-24 16:31, pirms 10 gadiem
Krokodils rakstīja: Jā, tev taisnība, katrā saitā uzrāda savādākus datus. Lai nu kā cik saprotu, tad NBA popularitāte tāpat kāpj.
nezinu, cik patiesības, bet par šo tēmu ir labs raksts (tiesa gan, pagājušā gada; bet nu diez vai daudz kas ir mainījies): Murray: The past, present and future of... .

  -1 [+] [-]

, 2015-09-24 16:34, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: nezinu, cik patiesības, bet par šo tēmu ir labs raksts (tiesa gan, pagājušā gada; bet nu diez vai daudz kas ir mainījies): Murray: The past, present and future of... .
nu NHL paļubom ka tagat ir aiz futbola

     [+] [-]

, 2015-09-24 16:35, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pirmkārt, tev ir neprecīza info, jo NFL parastu izslēgšanas spēli vēro ap 30 miljoniem skatītāju (ASV).
Otrkārt, fināls ir fināls... NFL finālu ASV vidēji pēdējos 5 gados skatās aptuveni 110 miljoni.

NBA fināli ar vidējiem 20 miljoniem ir pat aiz studentu futbola čempionāta kausu svarīgākajām spēlēm (kur vidējais skatījumu skaits apmēram tāds pats kā NFL izslēgšanas mačiem).
2014.g. PČ futenē spēles ASV vs. Portugāle auditorija esot bijusi 24,7 mlj. amerikāņu (tikai ASV). On TV, at Least, World Cup Soccer Is America's... .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-24 16:40, pirms 10 gadiem
golsss rakstīja: Henry paspiedz par Zhogotu, tas tev piestaaveetu.
tavi komenti tik dumji, ka pat beerns uzrakstiitu ko sakariigaaku, no sporta tev sajegas nav vispaar, labaak izlasi kaadu pasaku

     [+] [-]

, 2015-09-24 16:45, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: 2014.g. PČ futenē spēles ASV vs. Portugāle auditorija esot bijusi 24,7 mlj. amerikāņu (tikai ASV). On TV, at Least, World Cup Soccer Is America's... .
Izlases līmenī amerikāņiem futbols ir populārs. Un kopumā arī tas vairs netiek uztverts sports priekš "mīkstajiem", kuri nevar sevi parādīt citur (kā vēl pirms gadiem 15 noteikti bija). Turklāt portugāle ar Krištianu Ronaldu ir labs pretinieks.

Starptautiskā līmenī, ja amerikāņiem ir panākumi, viņi var savākt labu TV auditoriju (labu - ar domu, ka krietni virs ierastā) faktiski jebkam.

     [+] [-]

, 2015-09-24 16:51, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: ... Turklāt portugāle ar Krištianu Ronaldu ir labs pretinieks.

...
vēl senāk, pirms 5 gadiem arī spēle ASV - Gana savāca 19,4 miljonus... 2010 World Cup Final Becomes Most Watched... . Tur točno neviens Ronaldu nespēlēja

Starptautiskā līmenī, ja amerikāņiem ir panākumi, viņi var savākt labu TV auditoriju (labu - ar domu, ka krietni virs ierastā) faktiski jebkam. - ASV ne tuvu nav labi panākumi futenē (amerikāņu izpratnē - par medaļām pat nav runa), taču fināls Spānija - Holande togad vispār savāca 24,3 miljonus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-24 16:57, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: vēl senāk, pirms 5 gadiem arī spēle ASV - Gana savāca 19,4 miljonus... 2010 World Cup Final Becomes Most Watched... . Tur točno neviens Ronaldu nespēlēja

Starptautiskā līmenī, ja amerikāņiem ir panākumi, viņi var savākt labu TV auditoriju (labu - ar domu, ka krietni virs ierastā) faktiski jebkam. - ASV ne tuvu nav labi panākumi futenē (amerikāņu izpratnē - par medaļām pat nav runa), taču fināls Spānija - Holande togad vispār savāca 24,3 miljonus.
pret Ganu tas jau bija 1/8 finaala machs, taapeec nav briinums, ja ASV bija liela auditorija.

     [+] [-]

, 2015-09-24 16:59, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: vēl senāk, pirms 5 gadiem arī spēle ASV - Gana savāca 19,4 miljonus... 2010 World Cup Final Becomes Most Watched... . Tur točno neviens Ronaldu nespēlēja

Starptautiskā līmenī, ja amerikāņiem ir panākumi, viņi var savākt labu TV auditoriju (labu - ar domu, ka krietni virs ierastā) faktiski jebkam. - ASV ne tuvu nav labi panākumi futenē (amerikāņu izpratnē - par medaļām pat nav runa), taču fināls Spānija - Holande togad vispār savāca 24,3 miljonus.
Labi panākumi - ASV izlases cīnīšanās PK. Ja kādu izdodas salikt, tad ir vēl lielāka interese. ASV-Gana, ja nemaldos bija jau izslēgšanas spēļu kārtas mačs, tāpēc viss tikai loģiski.
PK fināls... arī ČL finālu ASV skatās daudzi. Tas ir vienkārši augstas klases futbols.

     [+] [-]

, 2015-09-24 17:02, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: ...
PK fināls... arī ČL finālu ASV skatās daudzi. Tas ir vienkārši augstas klases futbols.
kas ir "daudzi"??? Daudz ved ar vezumu! Iespējams, 20x mazāk nekā PČ finālu (varbūt, 50x - nezinu, tikai minu). Cipars tāpat būs liels - taču 20x mazāks par PK ciparu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-24 17:03, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Labi panākumi - ASV izlases cīnīšanās PK. Ja kādu izdodas salikt, tad ir vēl lielāka interese. ASV-Gana, ja nemaldos bija jau izslēgšanas spēļu kārtas mačs, tāpēc viss tikai loģiski.
PK fināls... arī ČL finālu ASV skatās daudzi. Tas ir vienkārši augstas klases futbols.
ASV peedeejos 6 PK futenee 4 reizes iekljuvushi izslegshanas speelees, tas ir tikpat daudz, cik shajaa pat laika posmaa to paveikusi Italija Uzskatu, ka ASV ir neslikti panaakumi shajaa sporta veidaa peedeejos 20 gados

     [+] [-]

, 2015-09-24 17:04, pirms 10 gadiem
Turpinot paša raksta sākotnējo tēmu - izrādās, PČ spēle Latvija - Čehija bijusi 11. skatītākais raidījums (no visiem, ne tikai sporta!) Čehijas TV kanālos - 1,6 miljoni čehu vecumā virs 15 gadiem. TOP pořady pololetí: Policie Modrava, hokej a... .

     [+] [-]

, 2015-09-24 17:08, pirms 10 gadiem
dale rakstīja: Cik tad tautas skatījās sieviešu volejbola izlases triumfu pag. gada pasaules čempī?
Par to man informācijas nav, taču uzsvars bija likts uz VAR savākt, nevis katrs šāds panākums to arī savāc.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-24 17:19, pirms 10 gadiem
dale rakstīja: sieviešu sportā laikam viņu lielākais notikums ir pusprofesionālais sieviešu sokera WC
iespējams. Konkurēt laikam var tikai US Open tenisā.

     [+] [-]

, 2015-09-24 17:30, pirms 10 gadiem
dale rakstīja: sieviešu sportā laikam viņu lielākais notikums ir pusprofesionālais sieviešu sokera WC
ASV visu laiku ir bijusi sieviešu futbola TOPā un ilgu laiku tieši dāmas bija valsts galvenās futbola popularizētājas.
Tapēc nav nekāds brīnums, ka tas tā ir. Ja vēl, kā pēdējā turnīrā, viņas pārliecinoši spēlē, tad vidējam amerikānim neko citu pilnai laimei nemaz nevajag.

  +1 [+] [-]

, 2015-09-24 18:46, pirms 10 gadiem
mrPO rakstīja: Izdomātas pasakas. Kāds miljards.... tas ir skaitlis, kas apzīmē pilnīgi katras Eiropas valsts + visas Krievijas un ASV iedzīvotāju skaitu tas ir hokejs, to skatās tikai dažās valstīs
Kāpēc "dažas valstis"? Kanāda, Krievija, Čehija, Slovākija, Vācija, Šveice, Somija, Zviedrija, Latvija, Baltkrievija, turklāt arī Norvēģijā un Dānijā auditorija aug... protams, nav jau pasaules kauss regbijā, bet vairāk, nekā EČ basketbolā skatās gan.

     [+] [-]

, 2015-09-24 18:52, pirms 10 gadiem
Opanki, sabāza Eiropas basketa čempi vienos vārtos

     [+] [-]

, 2015-09-24 18:55, pirms 10 gadiem
Miljardu dalot ar 64, nekas daudz jau nepaliek...
Finālu droši vien skatījās virs 50miljoniem, pārējās mazāk...
Droši vien, ka bija spēles, kur nemaz 10 miljoni nesavācās(pa visām valstīm).

  -1 [+] [-]

, 2015-09-24 18:57, pirms 10 gadiem
flipsider rakstīja: Miljardu dalot ar 64, nekas daudz jau nepaliek...
Hmm, 64 valstis Pasaules čempī kaut ko smagi jauc

     [+] [-]

, 2015-09-24 18:57, pirms 10 gadiem
dobrecovs rakstīja: Hmm, 64 valstis Pasaules čempī kaut ko smagi jauc
Spēļu skaits

  -1 [+] [-]

, 2015-09-24 19:00, pirms 10 gadiem
flipsider rakstīja: Miljardu dalot ar 64, nekas daudz jau nepaliek...
Finālu droši vien skatījās virs 50miljoniem, pārējās mazāk...
Droši vien, ka bija spēles, kur nemaz 10 miljoni nesavācās(pa visām valstīm).
Nu, bet dažas Eč basketbola spēles pat 100 štukas nevāca pie ekrāniem.

     [+] [-]

, 2015-09-24 19:01, pirms 10 gadiem
Regbija PK- bija 4 miljardi un tikai 48 spēles!

     [+] [-]

, 2015-09-24 19:02, pirms 10 gadiem
flipsider rakstīja: Regbija PČ- bija 4 miljardi un tikai 48 spēles!
Regbijā PK būtu salīdzināms ar hokeja OS, ne jau ar ikgadeju turnīru, kur nav vairāki desmiti labāko

     [+] [-]

, 2015-09-24 19:03, pirms 10 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nu, bet dažas Eč basketbola spēles pat 100 štukas nevāca pie ekrāniem.
Interesanti, tad kuras spēles tās būs?
Pat Slovēnija- Latvija var savākt pāris miljonus, nemaz nerunājot par lielākām valstīm...

  +1 [+] [-]

, 2015-09-24 19:04, pirms 10 gadiem
flipsider rakstīja: Regbija PK- bija 4 miljardi un tikai 48 spēles!
Regbijs basketbola un hokeja turnīrus atstāj pabērnos!

     [+] [-]

, 2015-09-24 19:06, pirms 10 gadiem
Futbolā tāpat sit visus pušus, jo pat EČ- visi kontinenti skatās...
Tāpat daudzi skatās(EČ, PČ Eiropas kvalifikācijas, jo līmenis augsts).

     [+] [-]

, 2015-09-24 19:08, pirms 10 gadiem
flipsider rakstīja: Interesanti, tad kuras spēles tās būs?
Pat Slovēnija- Latvija var savākt pāris miljonus, nemaz nerunājot par lielākām valstīm...
Nu labi, pārspīlēju nedaudz, bet, cik zinu, Krievijā skatījušies katastrofāli maz, vispār 0 intereses.

     [+] [-]

, 2015-09-24 19:09, pirms 10 gadiem
flipsider rakstīja: Futbolā tāpat sit visus pušus, jo pat EČ- visi kontinenti skatās...
Tāpat daudzi skatās(EČ, PČ Eiropas kvalifikācijas, jo līmenis augsts).
Bet būtu interesanti salīzināt regbija PK ar EČ futbolā, ka tik regbijs šobrīd neapdzen pēc rādītājiem...

     [+] [-]

, 2015-09-24 19:11, pirms 10 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nu labi, pārspīlēju nedaudz, bet, cik zinu, Krievijā skatījušies katastrofāli maz, vispār 0 intereses.
Protams, ka maz...
Tu skatītos mūsu bobslejistus(OS), kas brauktu pa trešo desmitu?

Krievijā iegulda lielu naudu basketbolā(tāpat kā daži cilvēki bobslejā), bet aizved tādu sastāvu...

     [+] [-]

, 2015-09-24 19:11, pirms 10 gadiem
flipsider rakstīja: Interesanti, tad kuras spēles tās būs?
Pat Slovēnija- Latvija var savākt pāris miljonus, nemaz nerunājot par lielākām valstīm...
Nu, bet salīdzini ar PČ hokeja spēlēm, tas pat nebūtu top 30 mačs

     [+] [-]

, 2015-09-24 19:12, pirms 10 gadiem
flipsider rakstīja: Protams, ka maz...
Tu skatītos mūsu bobslejistus(OS), kas brauktu pa trešo desmitu?

Krievijā iegulda lielu naudu basketbolā(tāpat kā daži cilvēki bobslejā), bet aizved tādu sastāvu...
Krievijā interese par basketbolu jau gadiem strauji krīt, uz CSKA iet daži tūkstoši...

     [+] [-]

, 2015-09-24 19:12, pirms 10 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nu, bet salīdzini ar PČ hokeja spēlēm, tas pat nebūtu top 30 mačs
EČ basketbolā ir priekšā PČ hokejam (pēc auditorijas), bet abi pārāk nekotējas...

     [+] [-]

, 2015-09-24 19:13, pirms 10 gadiem
flipsider rakstīja: EČ basketbolā ir priekšā PČ hokejam pēc auditorijas, bet abi pārāk nekotējas...
Nē, pēc TV skatītāju skaita - PČ skatās vairāk, būsim korekti, pēc POTENCIĀLĀS auditorijas - jā, iespējams. Bet reāli skatās vairāk.

     [+] [-]

, 2015-09-24 19:18, pirms 10 gadiem
Fināls pilnigi noteikti savaca ļoti lielu auditoriju pie TV, jo nu tā bija grandioza cīņa abu lielvalstu starpā.

     [+] [-]

, 2015-09-24 19:48, pirms 10 gadiem
PČ futbols(2006) ir skatītākais ar 25miljardiem, ja salīdzina ar hokeja(PČ) miljardu vai regbiju PK(4miljardi). Tāpat kā hokejam- 64 spēles..

Tātad PČ futbols ir 25x skatītāks par hokeja PČ, vai gandrīz 5x par PK regbijā(vidēji spēlē).

PČ 2010,2014- nav pat tādi rādītāji, kā PČ-2006 futbolā...

     [+] [-]

, 2015-09-24 19:56, pirms 10 gadiem
EČ futbolā ir 6-8 miljardu robežās, bet tikai 31 spēle!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-24 22:40, pirms 10 gadiem
flipsider rakstīja: Regbija PK- bija 4 miljardi un tikai 48 spēles!
tiešām bija? kaut kā neticas... Milzīga aizdoma, ka tiek blefots....

     [+] [-]

, 2015-09-24 22:41, pirms 10 gadiem
flipsider rakstīja: PČ futbols(2006) ir skatītākais ar 25miljardiem, ja salīdzina ar hokeja(PČ) miljardu vai regbiju PK(4miljardi). Tāpat kā hokejam- 64 spēles..

Tātad PČ futbols ir 25x skatītāks par hokeja PČ, vai gandrīz 5x par PK regbijā(vidēji spēlē).

PČ 2010,2014- nav pat tādi rādītāji, kā PČ-2006 futbolā...
Neticu tiem regbija cipariem. Arī hokeja cipari, stipras aizdomas, gana pārspīlēti.

     [+] [-]

, 2015-09-24 23:01, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: tiešām bija? kaut kā neticas... Milzīga aizdoma, ka tiek blefots....
World Rugby, t.i., starptautiskā federācija kā savus datus ir uzrādījusi tieši šos datus kā pēdējo PK skatījumu skaitu (4-4.2 miljardi).

Par pašiem cipariem un to ticamību - regbija rādītāji ir 6x mazāki kā futbolam. No šī skatu punkta skatoties, nekas neticams nav, jo regbijs jau nu tiešām nav nekāds "nišas valstu" sports.

  +1 [+] [-]

, 2015-09-24 23:04, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: World Rugby, t.i., starptautiskā federācija kā savus datus ir uzrādījusi tieši šos datus kā pēdējo PK skatījumu skaitu (4-4.2 miljardi).

Par pašiem cipariem un to ticamību - regbija rādītāji ir 6x mazāki kā futbolam. No šī skatu punkta skatoties, nekas neticams nav, jo regbijs jau nu tiešām nav nekāds "nišas valstu" sports.
tikai 6x mazāki kā futbolam? vēl vairāk neticu....

regbijs ir "nišas valstu" sports - tajā nav reāli neviena no Pasaules lielvalstīm.

     [+] [-]

, 2015-09-25 10:12, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: tikai 6x mazāki kā futbolam? vēl vairāk neticu....

regbijs ir "nišas valstu" sports - tajā nav reāli neviena no Pasaules lielvalstīm.
ANG???
ITA???
FRA???

vai lielvalstis ir ASV KIN un KRE?