Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2723, Did:0, useCase: 3

Šīgada pasaules hokeja čempionāta auditorija pārsniegusi miljardu cilvēku

Šīgada pasaules hokeja čempionāta auditorija pārsniegusi miljardu cilvēku
Foto: ITAR-TASS/Scanpix

Starptautiskās hokeja federācijas (IIHF) ekskluzīvais mediju un mārketinga partneris 2015. gada pasaules čempionātā "Infront Sports & Media" paziņojis, ka no 1. līdz 17. maijam Čehijā notikušais turnīrs pārspējis visus iepriekšējos auditorijas un apmeklētāju rekordus.

Kopumā 2015. gada pasaules čempionātu hokejā televīzijas ekrānos vēroja vairāk nekā miljards cilvēku. Salīdzinājumam - 2014. gada pasaules čempionātu Baltkrievijā skatījās 945 miljoni televīzijas skatītāju. Šīgada pasaules čempionāta spēles pavisam tika translētas 165 valstīs, kopumā aizņemot 5 381 stundu ētera laika. Jauni vai paplašināti līgumi paredzēja, ka papildus translācijas notiek Itālijā, Nīderlandē, Taizemē, Mjanmā un Malaizijā.

Pasaules čempionāta mačus klātienē vēroja 741 690 skatītāji, kas ir par 100 000 vairāk nekā pirms gada, kad turnīrs risinājās Baltkrievijā. Turklāt vēl 250 000 hokeja līdzjutēju Prāgā un Ostravā apmeklēja fanu ciematus ārpus hokeja arēnām. Tāpat šīgada pasaules čempionāts sasniedzis sociālo tīklu rekordus. Kopumā turnīra laikā ar pasaules čempionātu saistītus videomateriālos noskatījās 11,6 miljoni lietotāju, kas ir par 448 000 vairāk nekā pērn.

Kanādas izlases hokejisti, pārspējot finālā Krieviju, ieguva arī "Infront Sports & Media" jaunizveidoto balvu miljona Šveices franku apmērā, kas pienākas komandai, kura čempionātā pamatlaikā uzvarējusi pilnīgi visās spēlēs.

2016. gada pasaules čempionāts no 6. līdz 22. maijam risināsies Krievijas pilsētās Maskavā un Sanktpēterburgā.

Izmantotie resursi:
iihf.com

     [+] [-]

, 2015-09-24 16:10, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: ko maisies Te bezsakarā???
Hibrīdkarā ievainotie jau arī vēlas kaut ko paust. RD taču dažam ir putiniski-rotenbergiskā saule

     [+] [-]

, 2015-09-24 16:12, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Mans sākotnējais komentārs bija par vidējiem rādītājiem.
jā. Bet nu jebkurā gadījumā, Tevis pieminētie 6 mlj. ir baigi mazais cipars.
Pēdējā U20 PČ spēli starp Krieviju un Kanādu arī esot noskatījušies 6 miljoni kanādiešu. https://ca.sports.yahoo.com/blogs/e... .

     [+] [-]

, 2015-09-24 16:14, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: jā. Bet nu jebkurā gadījumā, Tevis pieminētie 6 mlj. ir baigi mazais cipars.
Pēdējā U20 PČ spēli starp Krieviju un Kanādu arī esot noskatījušies 6 miljoni kanādiešu. https://ca.sports.yahoo.com/blogs/e... .
Kā jau paspēju izlabot - tas ir tikai ASV. Kopā ar Kanāda tie cipari ir 9-10 miljonu robežās.

Maz vai daudz... nu tas parāda hokeja vietu ZAmerikas sportā.

  -1 [+] [-]

, 2015-09-24 16:14, pirms 9 gadiem
Emka3-95 rakstīja: un Cik tad NFL un NBA ??
NBA pērn finālus vēroja 20 miljoni cilvēku. Nezinu uz kāda pamata , bet baskets tur iet garām pat Olas bumbai . 20 miljoni uz spēli nevis sēriju kopumā.

     [+] [-]

, 2015-09-24 16:15, pirms 9 gadiem
Krokodils rakstīja: Tūlīt dale izvilks no kautkurienes savus datus par 500 miljoniem bobsleja skatītāju. Kā saka :"Ir meli, lieli meli un statistika. "
Replika vietā. Tas pats attiecināms uz bazūnēšanu Latvijā par Liepājas rallija auditoriju, kas skatās TV

  -1 [+] [-]

, 2015-09-24 16:18, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Izslēgšanas maču vidējā auditorija NFL ir aptuveni 3 reizes lielāka.
nu nu

     [+] [-]

, 2015-09-24 16:19, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kā jau paspēju izlabot - tas ir tikai ASV. Kopā ar Kanāda tie cipari ir 9-10 miljonu robežās.

Maz vai daudz... nu tas parāda hokeja vietu ZAmerikas sportā.
bet tie vidēji 15 mlj uz 1 PČ spēli... hvz... Protams, ir tādas spēles kā Krievija vs. Kanāda vai Krievija vs. Zviedrija, taču ir arī spēles ASV vs. Slovēnija vai Latvija vs. Francija, pie kam, pirmo ir mazāk... Līdz ar to tām pirmajām, lai izlīdzinātu kopējo vidējo ir jābūt daudz vairāk skatītājiem kā tām otrajām....

  -1 [+] [-]

, 2015-09-24 16:19, pirms 9 gadiem
Krokodils rakstīja: NBA pērn finālus vēroja 20 miljoni cilvēku. Nezinu uz kāda pamata , bet baskets tur iet garām pat Olas bumbai . 20 miljoni uz spēli nevis sēriju kopumā.
da basketu tur katrā stūri katrā brīdi zipā taka nav pa ko brīnīties bet hoķim pat ASV liek zaudēt pozīcijas Kajbumbai

     [+] [-]

, 2015-09-24 16:20, pirms 9 gadiem
Emka3-95 rakstīja: nu nu
Seahawks - Packers skatījās 50 miljoni . Biš vairāk nekā 3 reizes. Ā viņš par izslēgšanas maču, nu ja. Superbowl tas jau cits stāsts. Tā kā 18 miljoni varētu būt tuvu patiesībai vidēji izslēgšanas spēlēs.

     [+] [-]

, 2015-09-24 16:20, pirms 9 gadiem
Krokodils rakstīja: NBA pērn finālus vēroja 20 miljoni cilvēku. Nezinu uz kāda pamata , bet baskets tur iet garām pat Olas bumbai . 20 miljoni uz spēli nevis sēriju kopumā.
un cik vidēji 1 spēli? Juris jau runāja par vidējo 1 spēles auditoriju. Tavs minētais cipars nozīmē PILNĪGI KO CITU.

     [+] [-]

, 2015-09-24 16:21, pirms 9 gadiem
Krokodils rakstīja: NBA pērn finālus vēroja 20 miljoni cilvēku. Nezinu uz kāda pamata , bet baskets tur iet garām pat Olas bumbai . 20 miljoni uz spēli nevis sēriju kopumā.
Pirmkārt, tev ir neprecīza info, jo NFL parastu izslēgšanas spēli vēro ap 30 miljoniem skatītāju (ASV).
Otrkārt, fināls ir fināls... NFL finālu ASV vidēji pēdējos 5 gados skatās aptuveni 110 miljoni.

NBA fināli ar vidējiem 20 miljoniem ir pat aiz studentu futbola čempionāta kausu svarīgākajām spēlēm (kur vidējais skatījumu skaits apmēram tāds pats kā NFL izslēgšanas mačiem).

     [+] [-]

, 2015-09-24 16:21, pirms 9 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Replika vietā. Tas pats attiecināms uz bazūnēšanu Latvijā par Liepājas rallija auditoriju, kas skatās TV
Un kāds tad cipars Liepājas rallija auditorijai TV tika nosaukts?

     [+] [-]

, 2015-09-24 16:22, pirms 9 gadiem
Krokodils rakstīja: Seahawks - Packers skatījās 50 miljoni . Biš vairāk nekā 3 reizes. Ā viņš par izslēgšanas maču, nu ja. Superbowl tas jau cits stāsts. Tā kā 18 miljoni varētu būt tuvu patiesībai vidēji izslēgšanas spēlēs.
nu skaidrs bet man liekas ka Nascars vienalga ir skatītākais sporta notikums ASV

     [+] [-]

, 2015-09-24 16:22, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pirmkārt, tev ir neprecīza info, jo NFL parastu izslēgšanas spēli vēro ap 30 miljoniem skatītāju (ASV).
Otrkārt, fināls ir fināls... NFL finālu ASV vidēji pēdējos 5 gados skatās aptuveni 110 miljoni.

NBA fināli ar vidējiem 20 miljoniem ir pat aiz studentu futbola čempionāta kausu svarīgākajām spēlēm (kur vidējais skatījumu skaits apmēram tāds pats kā NFL izslēgšanas mačiem).
Jā, tev taisnība, katrā saitā uzrāda savādākus datus. Lai nu kā cik saprotu, tad NBA popularitāte tāpat kāpj.

     [+] [-]

, 2015-09-24 16:23, pirms 9 gadiem
Krokodils rakstīja: Jā, tev taisnība, katrā saitā uzrāda savādākus datus. Lai nu kā cik saprotu, tad NBA popularitāte tāpat kāpj.
Tāpat kā MLS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-09-24 16:26, pirms 9 gadiem
golsss rakstīja: Konkreeti atceros Krosbiju. Kanaadas daavana ssim ccempionaatam.
izdzeesies un pieaudz, tad saac komenteet, jo pilniigs infantilisms naak no tevis komentos...

     [+] [-]

, 2015-09-24 16:31, pirms 9 gadiem
Krokodils rakstīja: Jā, tev taisnība, katrā saitā uzrāda savādākus datus. Lai nu kā cik saprotu, tad NBA popularitāte tāpat kāpj.
nezinu, cik patiesības, bet par šo tēmu ir labs raksts (tiesa gan, pagājušā gada; bet nu diez vai daudz kas ir mainījies): Murray: The past, present and future of... .

  -1 [+] [-]

, 2015-09-24 16:34, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: nezinu, cik patiesības, bet par šo tēmu ir labs raksts (tiesa gan, pagājušā gada; bet nu diez vai daudz kas ir mainījies): Murray: The past, present and future of... .
nu NHL paļubom ka tagat ir aiz futbola

     [+] [-]

, 2015-09-24 16:35, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pirmkārt, tev ir neprecīza info, jo NFL parastu izslēgšanas spēli vēro ap 30 miljoniem skatītāju (ASV).
Otrkārt, fināls ir fināls... NFL finālu ASV vidēji pēdējos 5 gados skatās aptuveni 110 miljoni.

NBA fināli ar vidējiem 20 miljoniem ir pat aiz studentu futbola čempionāta kausu svarīgākajām spēlēm (kur vidējais skatījumu skaits apmēram tāds pats kā NFL izslēgšanas mačiem).
2014.g. PČ futenē spēles ASV vs. Portugāle auditorija esot bijusi 24,7 mlj. amerikāņu (tikai ASV). On TV, at Least, World Cup Soccer Is America's... .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-24 16:40, pirms 9 gadiem
golsss rakstīja: Henry paspiedz par Zhogotu, tas tev piestaaveetu.
tavi komenti tik dumji, ka pat beerns uzrakstiitu ko sakariigaaku, no sporta tev sajegas nav vispaar, labaak izlasi kaadu pasaku

     [+] [-]

, 2015-09-24 16:45, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: 2014.g. PČ futenē spēles ASV vs. Portugāle auditorija esot bijusi 24,7 mlj. amerikāņu (tikai ASV). On TV, at Least, World Cup Soccer Is America's... .
Izlases līmenī amerikāņiem futbols ir populārs. Un kopumā arī tas vairs netiek uztverts sports priekš "mīkstajiem", kuri nevar sevi parādīt citur (kā vēl pirms gadiem 15 noteikti bija). Turklāt portugāle ar Krištianu Ronaldu ir labs pretinieks.

Starptautiskā līmenī, ja amerikāņiem ir panākumi, viņi var savākt labu TV auditoriju (labu - ar domu, ka krietni virs ierastā) faktiski jebkam.

     [+] [-]

, 2015-09-24 16:51, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: ... Turklāt portugāle ar Krištianu Ronaldu ir labs pretinieks.

...
vēl senāk, pirms 5 gadiem arī spēle ASV - Gana savāca 19,4 miljonus... 2010 World Cup Final Becomes Most Watched... . Tur točno neviens Ronaldu nespēlēja

Starptautiskā līmenī, ja amerikāņiem ir panākumi, viņi var savākt labu TV auditoriju (labu - ar domu, ka krietni virs ierastā) faktiski jebkam. - ASV ne tuvu nav labi panākumi futenē (amerikāņu izpratnē - par medaļām pat nav runa), taču fināls Spānija - Holande togad vispār savāca 24,3 miljonus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-24 16:57, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: vēl senāk, pirms 5 gadiem arī spēle ASV - Gana savāca 19,4 miljonus... 2010 World Cup Final Becomes Most Watched... . Tur točno neviens Ronaldu nespēlēja

Starptautiskā līmenī, ja amerikāņiem ir panākumi, viņi var savākt labu TV auditoriju (labu - ar domu, ka krietni virs ierastā) faktiski jebkam. - ASV ne tuvu nav labi panākumi futenē (amerikāņu izpratnē - par medaļām pat nav runa), taču fināls Spānija - Holande togad vispār savāca 24,3 miljonus.
pret Ganu tas jau bija 1/8 finaala machs, taapeec nav briinums, ja ASV bija liela auditorija.

     [+] [-]

, 2015-09-24 16:59, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: vēl senāk, pirms 5 gadiem arī spēle ASV - Gana savāca 19,4 miljonus... 2010 World Cup Final Becomes Most Watched... . Tur točno neviens Ronaldu nespēlēja

Starptautiskā līmenī, ja amerikāņiem ir panākumi, viņi var savākt labu TV auditoriju (labu - ar domu, ka krietni virs ierastā) faktiski jebkam. - ASV ne tuvu nav labi panākumi futenē (amerikāņu izpratnē - par medaļām pat nav runa), taču fināls Spānija - Holande togad vispār savāca 24,3 miljonus.
Labi panākumi - ASV izlases cīnīšanās PK. Ja kādu izdodas salikt, tad ir vēl lielāka interese. ASV-Gana, ja nemaldos bija jau izslēgšanas spēļu kārtas mačs, tāpēc viss tikai loģiski.
PK fināls... arī ČL finālu ASV skatās daudzi. Tas ir vienkārši augstas klases futbols.

     [+] [-]

, 2015-09-24 17:02, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: ...
PK fināls... arī ČL finālu ASV skatās daudzi. Tas ir vienkārši augstas klases futbols.
kas ir "daudzi"??? Daudz ved ar vezumu! Iespējams, 20x mazāk nekā PČ finālu (varbūt, 50x - nezinu, tikai minu). Cipars tāpat būs liels - taču 20x mazāks par PK ciparu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-24 17:03, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Labi panākumi - ASV izlases cīnīšanās PK. Ja kādu izdodas salikt, tad ir vēl lielāka interese. ASV-Gana, ja nemaldos bija jau izslēgšanas spēļu kārtas mačs, tāpēc viss tikai loģiski.
PK fināls... arī ČL finālu ASV skatās daudzi. Tas ir vienkārši augstas klases futbols.
ASV peedeejos 6 PK futenee 4 reizes iekljuvushi izslegshanas speelees, tas ir tikpat daudz, cik shajaa pat laika posmaa to paveikusi Italija Uzskatu, ka ASV ir neslikti panaakumi shajaa sporta veidaa peedeejos 20 gados

     [+] [-]

, 2015-09-24 17:04, pirms 9 gadiem
Turpinot paša raksta sākotnējo tēmu - izrādās, PČ spēle Latvija - Čehija bijusi 11. skatītākais raidījums (no visiem, ne tikai sporta!) Čehijas TV kanālos - 1,6 miljoni čehu vecumā virs 15 gadiem. TOP pořady pololetí: Policie Modrava, hokej a... .

     [+] [-]

, 2015-09-24 17:08, pirms 9 gadiem
dale rakstīja: Cik tad tautas skatījās sieviešu volejbola izlases triumfu pag. gada pasaules čempī?
Par to man informācijas nav, taču uzsvars bija likts uz VAR savākt, nevis katrs šāds panākums to arī savāc.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-24 17:19, pirms 9 gadiem
dale rakstīja: sieviešu sportā laikam viņu lielākais notikums ir pusprofesionālais sieviešu sokera WC
iespējams. Konkurēt laikam var tikai US Open tenisā.