Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2949, Did:0, useCase: 3

Balcera ceturtie vārti sezonā kaldina "Sharks" uzvaru mājās

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Balcera ceturtie vārti sezonā kaldina "Sharks" uzvaru mājās
Rūdolfs Balcers. Foto: USA Today Sports/Scanpix

Nacionālās hokeja līgas kluba Sanhosē “Sharks” latviešu uzbrucējs Rūdolfs Balcers guvis savus ceturtos vārtus sezonā, palīdzot komandai savā laukumā ar 4:2 pieveikt Minesotas “Wild”. Tieši Balcers 25. minūtē atklāja mača rezultātu. Viņš pie punkta tika pēc trīs maču pauzes.

Video: Rūdolfs Balcers gūst savus ceturtos vārtus sezonā

Rūdolfs Balcers spēlēja kopā ar čehu Tomāšu Hertlu un šveicieti Tīmo Meieru, un tas bija Sanhosē “Sharks” starta virknējums. Latviešu uzbrucējs izcēlās otrās trešdaļas sākumā. Aizlavījies aiz pretinieku mugurām, viņš ātrumā saņēma Hertla piespēli un tuvcīņā tika galā ar Minesotas vārtsargu Kāpo Kahkonenu. Balceram tie bija sezonas ceturtie vārti. “Sharks” rindās aizvadītajās 20 spēlēs uzbrucējs iekrājis deviņus rezultativitātes punktus. Balcera karjeras rekords ir 14 punkti vienā sezonā.

Balcers laukumā pavadīja 13:31 minūti (1:07 vairākumā). Viņš bija uz ledus arī brīdī, kad “Sharks” guva savus trešos vārtus, pirmo reizi NHL karjerā izceļoties krievu aizsargam Nikolajam Kņižovam. Tomēr Balcers pie punkta netika, jo pēc viņa ripai pieskārās divi komandas biedri, plus Kņižovs. Balcers spēli pabeidza ar pozitīvu lietderības koeficientu +1, diviem metieniem pa vārtiem un vienu spēka paņēmienu.

Spēles pēdējās 12 sekundēs komandas apmainījās ar vārtu guvumiem. “Wild” spēlējot ar tukšiem vārtiem, vispirms izcēlās Kevins Fiala, panākdams 2:3. Tobrīd laukumā bija arī Balcers, taču metiens nenāca no viņa malas. Savukārt pēdējā sekundē Evanders Keins iemeta ripu tukšajos Minesotas vārtos un uzstādīja spēles gala rezultātu - 4:2.

Rietumu divīzijas kopvērtējumā “Sharks” joprojām ieņem septīto vietu. Priekšā esošajai Losandželosas “Kings” ir tikpat punktu (34), taču - labāki papildus rādītāji, kā arī aizvadīts par vienu spēli mazāk. Savukārt divīzijas pastarīte Anaheimas “Ducks” atrodas sešus punktus aiz muguras. Jāpiezīmē, ka nākamās septiņas spēles jāaizvada tieši pret šīm pretiniecēm - četras reizes jātiekas pret “Kings” un trīs dueļi pret “Ducks”. Nākamā spēle būs naktī no piektdienas uz sestdienu pulksten 5:00 Losandželosā.

Pirms divām dienām “Sharks” pieveica Minesotu garā bullīšu sērijā ar 4:3, pārtraucot divu zaudējumu sēriju. Ja komandai tā bija veiksmīga spēle, tad Balcers līdzās diviem metieniem nopelnīja negatīvu lietderības koeficientu -2.

  -3 [+] [-]

, 2021-04-01 08:17, pirms 4 gadiem
Skaisti, pat ļoti, malacis, tā turpināt, lai ir tie 0.5 PPG un būs solīdu statistiku nopelnījis, kas varētu dot jau stabilu 1virziena līgumu, varbūt par ar 6 cipariem

  +4 [+] [-]

, 2021-04-01 08:25, pirms 4 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Skaisti, pat ļoti, malacis, tā turpināt, lai ir tie 0.5 PPG un būs solīdu statistiku nopelnījis, kas varētu dot jau stabilu 1virziena līgumu, varbūt par ar 6 cipariem
Viņam jau sen NHL ir līgumi ar 6iem cipariem. Ar 6 nullēm nav bijis, bet 6 cipari jau sen ir!

     [+] [-]

, 2021-04-01 08:28, pirms 4 gadiem
Minimālā alga būs virs 700k nākamgad. Cik tur ir cipari?

  +3 [+] [-]

, 2021-04-01 08:30, pirms 4 gadiem
Nav galvenais algā, galvenais, lai čalim uzticas, un dot spēlēt tuvākajā nākotnē Sharkos

     [+] [-]

, 2021-04-01 08:32, pirms 4 gadiem
Malacis,tā lai turpina

  +2 [+] [-]

, 2021-04-01 08:53, pirms 4 gadiem
sandis444444 rakstīja: Viņam jau sen NHL ir līgumi ar 6iem cipariem. Ar 6 nullēm nav bijis, bet 6 cipari jau sen ir!
Jā, sorry, 7 cipariem

  -1 [+] [-]

, 2021-04-01 09:03, pirms 4 gadiem
vozā rakstīja: Nav galvenais algā, galvenais, lai čalim uzticas, un dot spēlēt tuvākajā nākotnē Sharkos
Tu par savu darbiņu?

     [+] [-]

, 2021-04-01 09:15, pirms 4 gadiem
vozā rakstīja: Nav galvenais algā, galvenais, lai čalim uzticas, un dot spēlēt tuvākajā nākotnē Sharkos
Tu gan jau ka uz darbu ej,priekšniekam saki man nav galvenais alga,pa minimālo strādāšu,dodiet tik darbu

  -1 [+] [-]

, 2021-04-01 09:17, pirms 4 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Jā, sorry, 7 cipariem
Nebūs, Bļugers ar labu un stabilu spēli pelna nedaudz pāri pa 700tk!

     [+] [-]

, 2021-04-01 09:17, pirms 4 gadiem
izredzētais rakstīja: Tu gan jau ka uz darbu ej,priekšniekam saki man nav galvenais alga,pa minimālo strādāšu,dodiet tik darbu
Latvijā jau tas nav jāsaka, tā jau ir norma

     [+] [-]

, 2021-04-01 09:20, pirms 4 gadiem
sandis444444 rakstīja: Latvijā jau tas nav jāsaka, tā jau ir norma
Piekritīšu,bet šaubos ka kāds tieši tā domā

  +2 [+] [-]

, 2021-04-01 09:26, pirms 4 gadiem
sandis444444 rakstīja: Nebūs, Bļugers ar labu un stabilu spēli pelna nedaudz pāri pa 700tk!
Esi kursā, kad Blugers līgumu parakstīja?

  +2 [+] [-]

, 2021-04-01 09:26, pirms 4 gadiem
sandis444444 rakstīja: Nebūs, Bļugers ar labu un stabilu spēli pelna nedaudz pāri pa 700tk!
Tas ir viņa pēdejais līguma gads, un šis līgums tika noslēgts pēc debijas sezonas NHL, kad viņš guva 10p 28sp. Diez vai tur varēja uz ko vairāk cerēt

  +6 [+] [-]

, 2021-04-01 09:48, pirms 4 gadiem
Ko jūs te vispār maļiet par kaut kādiem līgumiem, piķi utt. Atļaujiet aizvadīt sezonu un tad kaut ko spriedīs par līgumiem. Vēl daudz kas var mainīties

 +11 [+] [-]

, 2021-04-01 10:02, pirms 4 gadiem
RobertsR rakstīja: Ko jūs te vispār maļiet par kaut kādiem līgumiem, piķi utt. Atļaujiet aizvadīt sezonu un tad kaut ko spriedīs par līgumiem. Vēl daudz kas var mainīties
netraucē! nākošo Balcera līgumu vajag šodien izskaitļot!

     [+] [-]

, 2021-04-01 10:12, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: netraucē! nākošo Balcera līgumu vajag šodien izskaitļot!
Labs

     [+] [-]

, 2021-04-01 10:13, pirms 4 gadiem
RobertsR rakstīja: Ko jūs te vispār maļiet par kaut kādiem līgumiem, piķi utt. Atļaujiet aizvadīt sezonu un tad kaut ko spriedīs par līgumiem. Vēl daudz kas var mainīties
Tieši tā, vispār nesaprotu, par ko te tādi paranojālie cepieni, kurš cik pelna, kuram kadi līgumi un t.t.? Kāda vispār publikai var būt interese un daļa sakarā ar publisko personāžu algām? Manis pēc viņš var sist pušu Rotšildus, Rokfellerus, Geitsus kopā ņemtus, var arī rukāt par Zupas Virtuves taloniem
Galvenais ir tas, ko un kā viņš rāda publikai! Tieši tāda ir visu publisko personāžu galvenā misija un augsta ranga sportisti arī ir pieskaitāmi pie publiskiem personāžiem!

  +3 [+] [-]

, 2021-04-01 10:21, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Tieši tā, vispār nesaprotu, par ko te tādi paranojālie cepieni, kurš cik pelna, kuram kadi līgumi un t.t.? Kāda vispār publikai var būt interese un daļa sakarā ar publisko personāžu algām? Manis pēc viņš var sist pušu Rotšildus, Rokfellerus, Geitsus kopā ņemtus, var arī rukāt par Zupas Virtuves taloniem
Galvenais ir tas, ko un kā viņš rāda publikai! Tieši tāda ir visu publisko personāžu galvenā misija un augsta ranga sportisti arī ir pieskaitāmi pie publiskiem personāžiem!
čurban, pis uz savu krustojumu rindā pēc zupas! netraucē ekspertiem!

  -2 [+] [-]

, 2021-04-01 10:27, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: čurban, pis uz savu krustojumu rindā pēc zupas! netraucē ekspertiem!
Pats tu čurbāns, kurš no rītiem rij zupas, pie tam vēl siltājā laikā
Mums te Franku dienvidos ir +20 un Saulīte spīd
Tādā laikā vislabākais ir vēss alutiņš un viegla, auksta zacenīte

  +2 [+] [-]

, 2021-04-01 10:35, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Pats tu čurbāns, kurš no rītiem rij zupas, pie tam vēl siltājā laikā
Mums te Franku dienvidos ir +20 un Saulīte spīd
Tādā laikā vislabākais ir vēss alutiņš un viegla, auksta zacenīte
čurbans Anetho no franku krustojuma zupas virtuves
kur čurbans Hujavegs? izpederēja?

  -1 [+] [-]

, 2021-04-01 10:53, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: čurbans Anetho no franku krustojuma zupas virtuves
kur čurbans Hujavegs? izpederēja?
Apnika man Hujavegs, tāpēc, var teikt, pats uzprasījos, izprovocēju lai to izpederē
Tenisa tēmā riktīgi pakaitināju dedzīgos antirasistus (brīnos, no kurienes tie pēdējos gados LV ir savairojušies, kā žurkas, vismaz virtuālajā telpā noteikti?) , tie nepajokam uzvilkās, draudēja ar VP un interpolu, nikni bija arī uz portāla skribentiem, tas arī bija Hujavega dembeļa akords

  -2 [+] [-]

, 2021-04-01 11:20, pirms 4 gadiem
ko jūs tur varat hujnu dzit par 6 ciparu skaitli, NHL minimālā alga 700k viss, nav vietas diskusijai vairāk

  -2 [+] [-]

, 2021-04-01 11:21, pirms 4 gadiem
pec jusu logikas sanak ka balcers pelna 99k gadaa nhl? nu wtf

  +4 [+] [-]

, 2021-04-01 11:23, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Pats tu čurbāns, kurš no rītiem rij zupas, pie tam vēl siltājā laikā
Mums te Franku dienvidos ir +20 un Saulīte spīd
Tādā laikā vislabākais ir vēss alutiņš un viegla, auksta zacenīte
Čau, Anete!

  +2 [+] [-]

, 2021-04-01 11:47, pirms 4 gadiem
kur tas gailis izrava 5 gadus vecu profilu? sc tirgo? visi trolli ka nobanoti ir atpakal pec dienas ar 5 - 13 gadus veciem profiliem...

     [+] [-]

, 2021-04-01 11:47, pirms 4 gadiem
Par katru golu, dolāru pieliek pie algas

     [+] [-]

, 2021-04-01 12:51, pirms 4 gadiem
RobertsR rakstīja: Ko jūs te vispār maļiet par kaut kādiem līgumiem, piķi utt. Atļaujiet aizvadīt sezonu un tad kaut ko spriedīs par līgumiem. Vēl daudz kas var mainīties
Kāpēc, lai cilvēki nesāktu spekulēt jau tagad? Kam komentāru sadaļa zem sporta rakstiem ir domāta? Tikai zinātniskiem spriedelējumiem tikai pēc tam, kad visi fakti ir ķešā? Kad kaut kas mainīsies, būs citi spriedelējumi. Jums gabals no tā nokrīt? Reāli nesaprotu šitās Kārenas ar štokiem pakaļā.

     [+] [-]

, 2021-04-01 12:54, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Tieši tā, vispār nesaprotu, par ko te tādi paranojālie cepieni, kurš cik pelna, kuram kadi līgumi un t.t.? Kāda vispār publikai var būt interese un daļa sakarā ar publisko personāžu algām? Manis pēc viņš var sist pušu Rotšildus, Rokfellerus, Geitsus kopā ņemtus, var arī rukāt par Zupas Virtuves taloniem
Galvenais ir tas, ko un kā viņš rāda publikai! Tieši tāda ir visu publisko personāžu galvenā misija un augsta ranga sportisti arī ir pieskaitāmi pie publiskiem personāžiem!
Vai ne, kur tas dzirdēts, ka kādu interesē, cik sportists pelna?! Tikai dažiem frīkiem visā pasaulē tas interesē! Neviens par algām nerunā! Nekur un nekad!

Kur tādi idioti kā tu rodas?

  -1 [+] [-]

, 2021-04-01 13:16, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: čurbans Anetho no franku krustojuma zupas virtuves
kur čurbans Hujavegs? izpederēja?
Laikam dēļ šīs diskusijas izpederēja hujavegu https://sportacentrs.com/teniss/lat...

     [+] [-]

, 2021-04-01 13:46, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Laikam dēļ šīs diskusijas izpederēja hujavegu https://sportacentrs.com/teniss/latvijas_sportisti/30032021-sevastova_maiami_sasniedz_sezonas_otro_ce?is_mobile=0
100%
Tur viņš uzreiz ķērās pie lietas

  -2 [+] [-]

, 2021-04-01 13:50, pirms 4 gadiem
Mixes rakstīja: Vai ne, kur tas dzirdēts, ka kādu interesē, cik sportists pelna?! Tikai dažiem frīkiem visā pasaulē tas interesē! Neviens par algām nerunā! Nekur un nekad!

Kur tādi idioti kā tu rodas?
Jautājums ir, PRIEKŠ KAM vispār ir jāinterersējas par lietām, kuras tevi nekādi neskar? Es vēl varu saprast situāciju, ja tu, piemēram, gribi pelnīt līdzīgi savam kumīram vai vēl vairāk, analizē visas reālijas un iespējas, kas un kā, bet...ja tev pašam ledusskapī ir no bada nosprāgusi pele, kabatā bezcerīgs tukšums plus vēl pārkaltusi rīkle no vakardienas uzdzīvošanas un iespēja uzlabot pašsajūtu līdzinās nullei (tāds vai līdzīgs nosacītais QUO STATUSS ir daudziem kadriem, diemžēl, mūsdienu Latvijā ), tad kā var , tīri fiziski, psiholoģiski, morāli un garīgi, apspriest CITU kadru brokastis, pusdienas un vakariņas ar sātīgi klātu galdu, dziedējošiem dzērieniem un gardām uzkodām? Personiski man tas prātam nav aptverams, ja pats es banketā nepiedalos, tad šadus te banketus neapspriežu vispār jeb arī cenšos panākt ko tādu lai tuvākajā nākotnē arī man kas tamlīdzīgs uzspīdētu, savādāk, tā ir tukša enerģijas tērēšana, kā arī ceļš uz depresiju, reizinātu ar melno skaudību!

  +1 [+] [-]

, 2021-04-01 14:05, pirms 4 gadiem
Atlantique rakstīja: 100%
Tur viņš uzreiz ķērās pie lietas
Hokejsadaļā gan mazāk liberastu nekā tenisā tur samērā ātri un kuplā skaitā vērsās ar bana pieprasījumiem pie administrācijas un VP pat piesauca hoķa nodaļā lai gan arī ir dažii liberasti, kā piemērs varenais eksperts... diskusijas tomēr daudz brīvākas

     [+] [-]

, 2021-04-01 14:08, pirms 4 gadiem
Hujavegs gana ilgi turējās.. salīdzinājumam, džejveju un mapostu salīdzinoši ātri izpederēja redzēs, cik ilgi anete turēsies

     [+] [-]

, 2021-04-01 14:12, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Jautājums ir, PRIEKŠ KAM vispār ir jāinterersējas par lietām, kuras tevi nekādi neskar? Es vēl varu saprast situāciju, ja tu, piemēram, gribi pelnīt līdzīgi savam kumīram vai vēl vairāk, analizē visas reālijas un iespējas, kas un kā, bet...ja tev pašam ledusskapī ir no bada nosprāgusi pele, kabatā bezcerīgs tukšums plus vēl pārkaltusi rīkle no vakardienas uzdzīvošanas un iespēja uzlabot pašsajūtu līdzinās nullei (tāds vai līdzīgs nosacītais QUO STATUSS ir daudziem kadriem, diemžēl, mūsdienu Latvijā ), tad kā var , tīri fiziski, psiholoģiski, morāli un garīgi, apspriest CITU kadru brokastis, pusdienas un vakariņas ar sātīgi klātu galdu, dziedējošiem dzērieniem un gardām uzkodām? Personiski man tas prātam nav aptverams, ja pats es banketā nepiedalos, tad šadus te banketus neapspriežu vispār jeb arī cenšos panākt ko tādu lai tuvākajā nākotnē arī man kas tamlīdzīgs uzspīdētu, savādāk, tā ir tukša enerģijas tērēšana, kā arī ceļš uz depresiju, reizinātu ar melno skaudību!
Tāda sajūta, ka te runā nevis cilvēks, bet citplanētietis vai vnk sociopāts.

Cilvēkus interesē daudz, kas viņus personīgi neskar. Man ir kaudze ar interesēm, kuras es nekad praksē nepielietošu/neredzēšu/nepiedzīvošu, jo esmu zinātkārs cilvēks. Un kāpēc vsp tavam stāvoklim būtu jāliedz tev interesēties par citu cilvēku stāvokli? Tikai tāpēc, ka es esmu nekas, es nedrīkstu interesēties, kā klājas mūsu čaļiem lielajās līgās, kā viņi izskatās uz citu fona utt? Man obligāti jābūt personīgi iesaistītam lietā, lai tā mani interesētu? Pat, ja tava smadzene nav spējīga aptvert, cik stulba ir tāda loģika, vsm izrādi tik daudz tolerances un respektē citu cilvēku (jeb >90% populācijas) intereses.

Pats pat nedaudz pietuvojies tam, kāpēc mums tas varētu būt vēl interesantāk. LV labklājības līmenis ir zems, tāpēc ir patīkami uzzināt, kā mūsējie spēj izsisties, tādi stāsti iedvesmo, kalpo par labu piemēru. Bet tev tas lkm par advancētu, lai izprastu.

Čali, tu mani biedē. Totāli krīpa vaibi

     [+] [-]

, 2021-04-01 14:14, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Hokejsadaļā gan mazāk liberastu nekā tenisā tur samērā ātri un kuplā skaitā vērsās ar bana pieprasījumiem pie administrācijas un VP pat piesauca hoķa nodaļā lai gan arī ir dažii liberasti, kā piemērs varenais eksperts... diskusijas tomēr daudz brīvākas
Reti te ienāku, bet pirmais iespaids negatīvs. Liberastu standarta attieksme, ka noteiktas diskusijas ir sliktas un nevajadzīgas jeb vēlme ierobežot to, ko cilvēki spriedelē, jo redz man tā liekas un manas emocijas ir svarīgākās, lai gan iet pilnīgi pretēji jebkādai loģikai, ir te lielā spēkā.

     [+] [-]

, 2021-04-01 14:20, pirms 4 gadiem
Mixes rakstīja: Reti te ienāku, bet pirmais iespaids negatīvs. Liberastu standarta attieksme, ka noteiktas diskusijas ir sliktas un nevajadzīgas jeb vēlme ierobežot to, ko cilvēki spriedelē, jo redz man tā liekas un manas emocijas ir svarīgākās, lai gan iet pilnīgi pretēji jebkādai loģikai, ir te lielā spēkā.
Jā, liberastu pasaulē vārda brīvībai vietas nav vai nu uzskatiem jābūt liberastiskiem, vai arī tevi jāsēdina būrī vai administratīvi jāsoda par naida kurināšanu. Tripera un fakbuka gājieni izpederējot trampu no savām platformām spilgts piemērs - arī rietumos vārda brīvības nav

  -1 [+] [-]

, 2021-04-01 14:26, pirms 4 gadiem
Mixes rakstīja: Tāda sajūta, ka te runā nevis cilvēks, bet citplanētietis vai vnk sociopāts.

Cilvēkus interesē daudz, kas viņus personīgi neskar. Man ir kaudze ar interesēm, kuras es nekad praksē nepielietošu/neredzēšu/nepiedzīvošu, jo esmu zinātkārs cilvēks. Un kāpēc vsp tavam stāvoklim būtu jāliedz tev interesēties par citu cilvēku stāvokli? Tikai tāpēc, ka es esmu nekas, es nedrīkstu interesēties, kā klājas mūsu čaļiem lielajās līgās, kā viņi izskatās uz citu fona utt? Man obligāti jābūt personīgi iesaistītam lietā, lai tā mani interesētu? Pat, ja tava smadzene nav spējīga aptvert, cik stulba ir tāda loģika, vsm izrādi tik daudz tolerances un respektē citu cilvēku (jeb >90% populācijas) intereses.

Pats pat nedaudz pietuvojies tam, kāpēc mums tas varētu būt vēl interesantāk. LV labklājības līmenis ir zems, tāpēc ir patīkami uzzināt, kā mūsējie spēj izsisties, tādi stāsti iedvesmo, kalpo par labu piemēru. Bet tev tas lkm par advancētu, lai izprastu.

Čali, tu mani biedē. Totāli krīpa vaibi
Tad jau tev kā "zinātkāram cilvēkam" interesēs ne tikai algas, bet kāda kuram mašīna, kāda kuram draudzene, kā sauc sievu, kāda brends sievas somiņai un visas pārējās tās mājsaimnieču xuiņas, ne? Un kā kārtīgs 90% populācijas pārstāvis iespringsi par Eirovīzijas klipiem, britu karaļnama ziepju operām un tamlīdzīgiem šausmīgi būtiskiem sūdiem, ne?

Te piekrītu xujavegam. Var jau paskatīties, cik kurš pelna, a haxujam tas būtu TIK būtiski. Pašam reāli kaitina, kad tādam Pučem un tamlīdzīgiem vienmēr bezmaz svarīgākais jautājums :"a cik tu pelni, nu, cik tu pelni?"

     [+] [-]

, 2021-04-01 14:26, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Jā, liberastu pasaulē vārda brīvībai vietas nav vai nu uzskatiem jābūt liberastiskiem, vai arī tevi jāsēdina būrī vai administratīvi jāsoda par naida kurināšanu. Tripera un fakbuka gājieni izpederējot trampu no savām platformām spilgts piemērs - arī rietumos vārda brīvības nav
Tieši tā, absolūti biedējošas tendences, kas spirtacentra komentāros labi novērojamas. Nesen, kad belariem atņēma čempi, SC ielika rakstu ar vienu no belaru funkcionāra raudām par atņemto čempi, un komentētāji saplusoja idiņu, kurš bija aizvainots, ka SC uzdrīkstējās citēt sliktu cilvēku. BIEDĒJOŠI, cik vāji šie mīkstie liberasti ir. Ir jādzird visi viedokļi un visas diskusijas, tieši tad mēs varam saprast, kas ir jēdzīgs un kas nav. Un te ar, dieva dēļ nesāciet runāt par algām, jo [ieliec pasistu loģiku šeit] Komentāri tieši ir domāti, lai cilvēki diskutētu par jebko.

     [+] [-]

, 2021-04-01 14:30, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Jā, liberastu pasaulē vārda brīvībai vietas nav vai nu uzskatiem jābūt liberastiskiem, vai arī tevi jāsēdina būrī vai administratīvi jāsoda par naida kurināšanu. Tripera un fakbuka gājieni izpederējot trampu no savām platformām spilgts piemērs - arī rietumos vārda brīvības nav
Gribi teikt, ka par saviem vārdiem nav jāatbild?

  -1 [+] [-]

, 2021-04-01 14:33, pirms 4 gadiem
Mixes rakstīja: Reti te ienāku, bet pirmais iespaids negatīvs. Liberastu standarta attieksme, ka noteiktas diskusijas ir sliktas un nevajadzīgas jeb vēlme ierobežot to, ko cilvēki spriedelē, jo redz man tā liekas un manas emocijas ir svarīgākās, lai gan iet pilnīgi pretēji jebkādai loģikai, ir te lielā spēkā.
Klau, liberasts no liberāļa atvasināts, pareizi?
Varētu No Tevis palūgt kaut kādu definīciju, skaidrojumu šim vārdam?

  +1 [+] [-]

, 2021-04-01 14:33, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Tad jau tev kā "zinātkāram cilvēkam" interesēs ne tikai algas, bet kāda kuram mašīna, kāda kuram draudzene, kā sauc sievu, kāda brends sievas somiņai un visas pārējās tās mājsaimnieču xuiņas, ne? Un kā kārtīgs 90% populācijas pārstāvis iespringsi par Eirovīzijas klipiem, britu karaļnama ziepju operām un tamlīdzīgiem šausmīgi būtiskiem sūdiem, ne?

Te piekrītu xujavegam. Var jau paskatīties, cik kurš pelna, a haxujam tas būtu TIK būtiski. Pašam reāli kaitina, kad tādam Pučem un tamlīdzīgiem vienmēr bezmaz svarīgākais jautājums :"a cik tu pelni, nu, cik tu pelni?"
Malacis, turpināji ''loģisko'' ķēdīti, tātad ja mani interesē algas (starp citu ne pārāk, finanses man nešķiet aizraujošas, bet labprāt zinātu, cik kurš no mūsējiem pelna), tātad arī veceņu somiņas! Vēl viens loģikas eksperts cenšas būt asprātīgs vai arī vnk stulbs sarkasms?

Ne sūda mani tie jautājumi nekaitina, jo ļoti daudzus tas interesē, sevišķi nabadzīgajā LV. Pilnīgi loģisks jautājums intervijā, kurā tiek uzdoti dažādi jautājumi. Ja tevi tas kaitina, tā ir jūsu trauslo raksturiņu problēma. Un atkārtošu, mani paši šie jautājumi īpaši neinteresē, bet es saprotu citu cilvēku vēlmi to zināt. Algu jautājumi un finanses vienmēr ir regulārs sporta diskusiju temats. Bet te pāris kadriem nez kāpēc ir nemierīgi pupi.

  +3 [+] [-]

, 2021-04-01 14:34, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: kur tas gailis izrava 5 gadus vecu profilu? sc tirgo? visi trolli ka nobanoti ir atpakal pec dienas ar 5 - 13 gadus veciem profiliem...
Man ar interesē kur šis profilus ņem!
Laikam vesels excel dokuments ar lietotājvārdiem, parolēm speciāli sportacentrs izveidots

     [+] [-]

, 2021-04-01 14:35, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Klau, liberasts no liberāļa atvasināts, pareizi?
Varētu No Tevis palūgt kaut kādu definīciju, skaidrojumu šim vārdam?
Es kā liberālis (bez sarkasma) par liberastiem saucu tos, kas savā ideoloģijā ir aizgājuši līdz ekstrēmismam un atvadījušies no jebkādas racionālas domas, bet balstās uz emocijām, vainas izjūtu un vēlmi kādam pierādīt, cik labi cilvēki viņi ir. Pretīgas radības, kuras man kauns saukt par liberāļiem, jo tā es zākātu pats sevi.

  -3 [+] [-]

, 2021-04-01 14:39, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Tad jau tev kā "zinātkāram cilvēkam" interesēs ne tikai algas, bet kāda kuram mašīna, kāda kuram draudzene, kā sauc sievu, kāda brends sievas somiņai un visas pārējās tās mājsaimnieču xuiņas, ne? Un kā kārtīgs 90% populācijas pārstāvis iespringsi par Eirovīzijas klipiem, britu karaļnama ziepju operām un tamlīdzīgiem šausmīgi būtiskiem sūdiem, ne?

Te piekrītu xujavegam. Var jau paskatīties, cik kurš pelna, a haxujam tas būtu TIK būtiski. Pašam reāli kaitina, kad tādam Pučem un tamlīdzīgiem vienmēr bezmaz svarīgākais jautājums :"a cik tu pelni, nu, cik tu pelni?"
Vecīt, negaidīju no tevis tik prātīgu komentāru!

  +2 [+] [-]

, 2021-04-01 14:40, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Man ar interesē kur šis profilus ņem!
Laikam vesels excel dokuments ar lietotājvārdiem, parolēm speciāli sportacentrs izveidots
paskaties datumu kad izveidots profils un tad var aprēķināt laiku, kad čurbans bija sagatavojies mainīt spirtacentra sabiedrības viedokli
veidoja profilus un krāmēja mīnusus tiem , kas bija pret viņa viedokli, kas atbalstīja tiem plusu ielika

nemaz nevarēju pat apjaust, cik šis profilu pieveidojis, ka joprojām nav beigušies uz samērā biežu izpederēšanu 5-6 gadu laikā

  -1 [+] [-]

, 2021-04-01 14:40, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Gribi teikt, ka par saviem vārdiem nav jāatbild?
Ko Tramps tādu pateica, ka viņu bija jaizpederē?

     [+] [-]

, 2021-04-01 14:40, pirms 4 gadiem
Mixes rakstīja: Malacis, turpināji ''loģisko'' ķēdīti, tātad ja mani interesē algas (starp citu ne pārāk, finanses man nešķiet aizraujošas, bet labprāt zinātu, cik kurš no mūsējiem pelna), tātad arī veceņu somiņas! Vēl viens loģikas eksperts cenšas būt asprātīgs vai arī vnk stulbs sarkasms?

Ne sūda mani tie jautājumi nekaitina, jo ļoti daudzus tas interesē, sevišķi nabadzīgajā LV. Pilnīgi loģisks jautājums intervijā, kurā tiek uzdoti dažādi jautājumi. Ja tevi tas kaitina, tā ir jūsu trauslo raksturiņu problēma. Un atkārtošu, mani paši šie jautājumi īpaši neinteresē, bet es saprotu citu cilvēku vēlmi to zināt. Algu jautājumi un finanses vienmēr ir regulārs sporta diskusiju temats. Bet te pāris kadriem nez kāpēc ir nemierīgi pupi.
Vispār finanses ir galvenais dzīves stūrakmens! Vari apprecēties ar cilvēkiem, kas neko nesaprot un arī negrib saprast no finansēm un mocīties ar finansēm visu dzīvi! Protams, ja cilvēks ar to rēķinās, ka tā būs, tad nav nekāda problēma!

  -1 [+] [-]

, 2021-04-01 14:41, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Ko Tramps tādu pateica, ka viņu bija jaizpederē?
Tev iemest tūkstošiem tvītu?
Drīzāk jāprasa ko tādu nepateica, lai viņu neizmestu

  +1 [+] [-]

, 2021-04-01 14:41, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Vecīt, negaidīju no tevis tik prātīgu komentāru!
Kāpēc mani nepārsteidz, ka tev prātīgs liekas totāli neprātīgs komentārs?

  -1 [+] [-]

, 2021-04-01 14:42, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Tev iemest tūkstošiem tvītu?
Drīzāk jāprasa ko tādu nepateica, lai viņu neizmestu
Davai

  +3 [+] [-]

, 2021-04-01 14:44, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Tev iemest tūkstošiem tvītu?
Drīzāk jāprasa ko tādu nepateica, lai viņu neizmestu
Vēl viens cenzūras mīlis, kuram aizskartas jūtas ir nepanesamas

Kurš te vēl teica, ka hoķa sadaļā nav tik traki ar emocionāliem liberastiem?

  -2 [+] [-]

, 2021-04-01 14:45, pirms 4 gadiem
Mixes rakstīja: Malacis, turpināji ''loģisko'' ķēdīti, tātad ja mani interesē algas (starp citu ne pārāk, finanses man nešķiet aizraujošas, bet labprāt zinātu, cik kurš no mūsējiem pelna), tātad arī veceņu somiņas! Vēl viens loģikas eksperts cenšas būt asprātīgs vai arī vnk stulbs sarkasms?

Ne sūda mani tie jautājumi nekaitina, jo ļoti daudzus tas interesē, sevišķi nabadzīgajā LV. Pilnīgi loģisks jautājums intervijā, kurā tiek uzdoti dažādi jautājumi. Ja tevi tas kaitina, tā ir jūsu trauslo raksturiņu problēma. Un atkārtošu, mani paši šie jautājumi īpaši neinteresē, bet es saprotu citu cilvēku vēlmi to zināt. Algu jautājumi un finanses vienmēr ir regulārs sporta diskusiju temats. Bet te pāris kadriem nez kāpēc ir nemierīgi pupi.
Lol, tev kādi kompleksi vai, tik pārspīlēti skarbs te mēģini iztaisīties, ka reāli rēku rauj

Kas nav pareizi? Pat šeit jau kuro reizi pieminēji "daudzus interesē", "lielāko daļu interesē", lielāko daļu interesēs arī visas pārējās jau pieminētās mājsaimnieču xuiņas, visi tie kasjauns utt ir lasītākie portāli, pirktākie žurnāli. Uzliec kādu skandāliņu virsrakstā, ka kāds iznesis cita sievu, uzreiz visi "zinātkārie" saskries lasīt. Tā ir tā "lielākā daļa", debili mājsaimnieču jautājumi un intereses. Prieks, ka arī tu esi auditorija, skarbuli.

     [+] [-]

, 2021-04-01 14:45, pirms 4 gadiem
Mixes rakstīja: Vēl viens cenzūras mīlis, kuram aizskartas jūtas ir nepanesamas

Kurš te vēl teica, ka hoķa sadaļā nav tik traki ar emocionāliem liberastiem?
Ir daži arī hokejsadaļā, bet šeit nestučī adminiem tā, kā tenisā, futenē vai pērtiķenē

     [+] [-]

, 2021-04-01 14:47, pirms 4 gadiem
Mixes rakstīja: Malacis, turpināji ''loģisko'' ķēdīti, tātad ja mani interesē algas (starp citu ne pārāk, finanses man nešķiet aizraujošas, bet labprāt zinātu, cik kurš no mūsējiem pelna), tātad arī veceņu somiņas! Vēl viens loģikas eksperts cenšas būt asprātīgs vai arī vnk stulbs sarkasms?

Ne sūda mani tie jautājumi nekaitina, jo ļoti daudzus tas interesē, sevišķi nabadzīgajā LV. Pilnīgi loģisks jautājums intervijā, kurā tiek uzdoti dažādi jautājumi. Ja tevi tas kaitina, tā ir jūsu trauslo raksturiņu problēma. Un atkārtošu, mani paši šie jautājumi īpaši neinteresē, bet es saprotu citu cilvēku vēlmi to zināt. Algu jautājumi un finanses vienmēr ir regulārs sporta diskusiju temats. Bet te pāris kadriem nez kāpēc ir nemierīgi pupi.
Kāda šķirba ir starp "algām, kuras neinteresē", un to,"cik kurš no mūsējiem pelna", kas interesē?
Tālāk, mēģināšu vienkāršot Armija. Pirmais dienesta gads. Pirmā nedēļa. Naktsmiers, visi guļ. Te viens pēkšņi pusmiegā sāk smilkt un kaukt, tipa, eh, cik labi tagad būtu iedzert kādu vēsu aliņu, desiņu uzkost, pēc tam šokolādes torti... Normāla dienesta biedra reakcija būtu kāda? Pievienoties diskusijai jeb nežēlīgi atštaukāt kaucēju, kurš faktiski veic psiholoģisko teroru pret pārējiem?
Tieši tāpat ir interesēties par citu kadru paradīzēm, kad pats esi peklē

  +3 [+] [-]

, 2021-04-01 14:48, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Davai
https://factba.se/biden/topic/twitter

Palasot tos tvītus, tad daudz atsit aburtu, bet tikai tas bija ASV prezidents

  -4 [+] [-]

, 2021-04-01 14:49, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: https://factba.se/biden/topic/twitter
Neatradu nevienu, kura dēļ būtu jalzpederē

     [+] [-]

, 2021-04-01 14:51, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Neatradu nevienu, kura dēļ būtu jalzpederē
Nepietiek ar to, ka raksta vēlēšanas sarunātas?

     [+] [-]

, 2021-04-01 14:52, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Kāda šķirba ir starp "algām, kuras neinteresē", un to,"cik kurš no mūsējiem pelna", kas interesē?
Tālāk, mēģināšu vienkāršot Armija. Pirmais dienesta gads. Pirmā nedēļa. Naktsmiers, visi guļ. Te viens pēkšņi pusmiegā sāk smilkt un kaukt, tipa, eh, cik labi tagad būtu iedzert kādu vēsu aliņu, desiņu uzkost, pēc tam šokolādes torti... Normāla dienesta biedra reakcija būtu kāda? Pievienoties diskusijai jeb nežēlīgi atštaukāt kaucēju, kurš faktiski veic psiholoģisko teroru pret pārējiem?
Tieši tāpat ir interesēties par citu kadru paradīzēm, kad pats esi peklē
Citu kadru paradīze var būt papildus motivātors lai tiktu no pekles redzi, cik tam labi viss, un pats sāksi rīkoties nevis sēdēsi ierastajā rutīnā

  -2 [+] [-]

, 2021-04-01 14:54, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Nepietiek ar to, ka raksta vēlēšanas sarunātas?
Demokrātijas pamatprincipos ietilpst tiesības apšaubīt vēlēšanu gaitas un godīgumu. Ja tādu tiesību nav.... nu tad pasties kas belaros darās...

  +1 [+] [-]

, 2021-04-01 14:56, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Ir daži arī hokejsadaļā, bet šeit nestučī adminiem tā, kā tenisā, futenē vai pērtiķenē
Nu re!
Te jau arī ir tas izpratnes trūkums par vārda brīvību 😁
Tumšādaino saukt par pērtiķi jau nav vairs nekāda sakara ar vārda brīvību. Tā ir visatļautība.
Basketbolu saukt par "pērtiķeni" jau arī nav nekāda vārda brīvība. Nesaprotu, tiešām krāniņš izaug garāks to darot? 😁🙈

Ja šis nav skaidrs, tad savādāks skaidrojums:
Faktiski, ar retiem izņēmumiem, ja tas, ko Tu pasaki kāda cilvēka, vai viņa pārstāvētās grupas virzienā, novestu pie sekām, ka šis cilvēks varētu gribēt Tev sadot pa galvu, jo arī Tu pats viņa vietā tā darītu, tad tā vairs nav vārda brīvība.

Būs tak atšķirība, vai es atnākšu un nosaukšu Tevi par gaili, vai atnākšu un pateikšu, ka Tavs auto modelis ir diez gan neuzticams/neizturīgs (ja Tu tam nepiekritīsi)?
Nu te arī atšķirība starp visatļautību un vārda brīvību un to, kad "liberasti" ir vai nav pāršāvuši pār strīpu no savas puses. Ja Tevi nosauc par tumsoņu, jo neesi vegāns, tad tas "liberasts" pats ir kretī.ns un pārkāpj vārda brīvību. Un lai viņs iet dēt 😁
Bet ja Tu cilvēku nosauc par pērtiķi, tad ko Tu te velc klāt vārda brīvību. Tu pats esi stulbs un faktiski uzprasies/provocē, lai Tevi iestāda zemē kāds 😁

     [+] [-]

, 2021-04-01 14:56, pirms 4 gadiem
Aburts jau to vērtē no skaudības viedokļa, ja kādam iet labi, tad tas ir slikti man, bet ja kādam iet labi, tad vai nu izvirzi motivāciju, lai pašam ir labi vai meklē šo cilvēku kam iet labi un prasi padomu, lai pašam būtu labi!

  +1 [+] [-]

, 2021-04-01 14:58, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Kāda šķirba ir starp "algām, kuras neinteresē", un to,"cik kurš no mūsējiem pelna", kas interesē?
Tālāk, mēģināšu vienkāršot Armija. Pirmais dienesta gads. Pirmā nedēļa. Naktsmiers, visi guļ. Te viens pēkšņi pusmiegā sāk smilkt un kaukt, tipa, eh, cik labi tagad būtu iedzert kādu vēsu aliņu, desiņu uzkost, pēc tam šokolādes torti... Normāla dienesta biedra reakcija būtu kāda? Pievienoties diskusijai jeb nežēlīgi atštaukāt kaucēju, kurš faktiski veic psiholoģisko teroru pret pārējiem?
Tieši tāpat ir interesēties par citu kadru paradīzēm, kad pats esi peklē
tu ir tups čurbans anetho ar saviem salīdzinājumiem
principā hokejā (NHL) alga ir svarīga sporta sastāvdaļa, jo zinot spēlētāju algas , līgumus u.t.t. parastam līdzjūtējam un skribentiem ir dota unikāla iespēja zināt un spekulēt diezgan droši par nākotnes komandas plāniem un veidot komandas. nevis tupa baumot !

tavā ķhļ ar ir noteikti kaut kādi griesti un grīda , bet pārējais ir kaut kāds noslēpums un tāpēc rodas daudz baumu un visādu sūdu, kā jau kolhozā piedienas , jo čeka savu projektu ir noslepenojusi !

p.s. hokejs(NHL) pastāv praktiski pateicoties tikai un vienīgi līdzjutēju naudas maka dēļ (biļetes , TV maksas). kolhozā tikai un vienīgi nodokļu (krievu) naudas dēļ...
tāpēc nekā nosodoša vai kaut kādi citādi es neredzu , ka tiek publicētas hokejistu algas un tiek diskutēts cik kurš saņem vai saņems!

p.p.s. kas ar ko guļ, gan esmu kategoriski pret sporta sadaļā. bet tu jau čurbans par to iesprindz, kā bija redzēts par ko izpederēts biji tenisā!

     [+] [-]

, 2021-04-01 14:58, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Citu kadru paradīze var būt papildus motivātors lai tiktu no pekles redzi, cik tam labi viss, un pats sāksi rīkoties nevis sēdēsi ierastajā rutīnā
Tak par to jau arī rakstīju iepriekš, ka ja tas ir motivators, davai, uz priekšu, bet ja tā ir tikai tukša kladzināšana un citu kaitināšana, kam, piemēram, rīklē ir pārkaltis, bet šeit kāds runā par vēsu alu, to gan paciest nevar! Pamēģini ar kādu bomzi, kuram dikti sāp no agra rīta pauris un gribas dzert, uzsākt garu diskusiju par labākiem pasaules alusbrendiem Ja viņam pa rokai būs kāds ass priekšmets, viņš garantēti tev nokļūs tieši ribās un pelnīti!

     [+] [-]

, 2021-04-01 14:59, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Demokrātijas pamatprincipos ietilpst tiesības apšaubīt vēlēšanu gaitas un godīgumu. Ja tādu tiesību nav.... nu tad pasties kas belaros darās...
Vispār prezidentam nav jānolaižas līdz "klaču bābas līmenim" vai arī uzskati, ka ir ? Tāpēc ir iestādes, kas veic savu darbu, kuras vadi!

  -2 [+] [-]

, 2021-04-01 15:01, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Nu re!
Te jau arī ir tas izpratnes trūkums par vārda brīvību 😁
Tumšādaino saukt par pērtiķi jau nav vairs nekāda sakara ar vārda brīvību. Tā ir visatļautība.
Basketbolu saukt par "pērtiķeni" jau arī nav nekāda vārda brīvība. Nesaprotu, tiešām krāniņš izaug garāks to darot? 😁🙈

Ja šis nav skaidrs, tad savādāks skaidrojums:
Faktiski, ar retiem izņēmumiem, ja tas, ko Tu pasaki kāda cilvēka, vai viņa pārstāvētās grupas virzienā, novestu pie sekām, ka šis cilvēks varētu gribēt Tev sadot pa galvu, jo arī Tu pats viņa vietā tā darītu, tad tā vairs nav vārda brīvība.

Būs tak atšķirība, vai es atnākšu un nosaukšu Tevi par gaili, vai atnākšu un pateikšu, ka Tavs auto modelis ir diez gan neuzticams/neizturīgs (ja Tu tam nepiekritīsi)?
Nu te arī atšķirība starp visatļautību un vārda brīvību un to, kad "liberasti" ir vai nav pāršāvuši pār strīpu no savas puses. Ja Tevi nosauc par tumsoņu, jo neesi vegāns, tad tas "liberasts" pats ir kretī.ns un pārkāpj vārda brīvību. Un lai viņs iet dēt 😁
Bet ja Tu cilvēku nosauc par pērtiķi, tad ko Tu te velc klāt vārda brīvību. Tu pats esi stulbs un faktiski uzprasies/provocē, lai Tevi iestāda zemē kāds 😁
Kāpēc sportā, man veiksmīgi nosimulējot un nopelnot sodu pretiniekam, pretinieks man sakot ''žurka'', es to uztveru ar smaidu bez jebkādiem aizvainojumiem vai rasisma. Bet kādam pateikt pērtiķis, vot tas ir automātiski tāds skandāls... tā vietā lai ierēktu un pretī kaut ko pateiktu, vot paskaidro man šito

  -2 [+] [-]

, 2021-04-01 15:02, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Vispār prezidentam nav jānolaižas līdz "klaču bābas līmenim" vai arī uzskati, ka ir ? Tāpēc ir iestādes, kas veic savu darbu, kuras vadi!
Neviens nekur nav nolaidies, neuzdod vēlamo par faktisko

  +1 [+] [-]

, 2021-04-01 15:03, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Lol, tev kādi kompleksi vai, tik pārspīlēti skarbs te mēģini iztaisīties, ka reāli rēku rauj

Kas nav pareizi? Pat šeit jau kuro reizi pieminēji "daudzus interesē", "lielāko daļu interesē", lielāko daļu interesēs arī visas pārējās jau pieminētās mājsaimnieču xuiņas, visi tie kasjauns utt ir lasītākie portāli, pirktākie žurnāli. Uzliec kādu skandāliņu virsrakstā, ka kāds iznesis cita sievu, uzreiz visi "zinātkārie" saskries lasīt. Tā ir tā "lielākā daļa", debili mājsaimnieču jautājumi un intereses. Prieks, ka arī tu esi auditorija, skarbuli.
Es ceru mans skarbums nav tevi aizskāris ko es te ākstos, jau redzu, ka esmu, piedod.

Jā, cilvēkiem interesē slavenību privātā dzīve, un? Nedrīkst? Runāt par to arī nedrīkst? Jau teicu, ka mani tādas lietas neuzrunā, bet tu spītniece turpini apgalvot pretējo. Kārtīgs cilvēks kļūdainus pieņēmumus atmet, acīmredzot neesi no tiem.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-01 15:04, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Neviens nekur nav nolaidies, neuzdod vēlamo par faktisko
Ko tad twitter viņu izbanoja, jo bija pārāk labs prezidents?

Ko aburtu bano no sportacentra, jo pārāk labs lietotājs?

  +1 [+] [-]

, 2021-04-01 15:05, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Liberastu portāli, liberastu metodes...
Krievijā par šādiem tekstiem ne tikai izbanošana draud, bet arī reste
Liberasti viņam

  -1 [+] [-]

, 2021-04-01 15:06, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Ko tad twitter viņu izbanoja, jo bija pārāk labs prezidents?

Ko aburtu bano no sportacentra, jo pārāk labs lietotājs?
Liberastu portāli, liberastu metodes...

  +1 [+] [-]

, 2021-04-01 15:07, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Kāda šķirba ir starp "algām, kuras neinteresē", un to,"cik kurš no mūsējiem pelna", kas interesē?
Tālāk, mēģināšu vienkāršot Armija. Pirmais dienesta gads. Pirmā nedēļa. Naktsmiers, visi guļ. Te viens pēkšņi pusmiegā sāk smilkt un kaukt, tipa, eh, cik labi tagad būtu iedzert kādu vēsu aliņu, desiņu uzkost, pēc tam šokolādes torti... Normāla dienesta biedra reakcija būtu kāda? Pievienoties diskusijai jeb nežēlīgi atštaukāt kaucēju, kurš faktiski veic psiholoģisko teroru pret pārējiem?
Tieši tāpat ir interesēties par citu kadru paradīzēm, kad pats esi peklē
Runas par algām tikko salīdzināji ar hipotētisku psiholoģisku teroru armijā... jo vairāk tevi lasu, jo vairāk smadzeņu šūnas noārdās. Cik garīgi vājam jābūt, lai tā trigerotos no nevainīgām diskusijām par algām? un šito sviestu pluso, krimināls kontingents šajā komentāru sadaļā uzdzīvo

  -1 [+] [-]

, 2021-04-01 15:09, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Ko tad twitter viņu izbanoja, jo bija pārāk labs prezidents?

Ko aburtu bano no sportacentra, jo pārāk labs lietotājs?
Ir liela un būtiski šķirba starp slikts/labs un pieņemams/nepieņemams Viss ir atkarīgs no dotā brīža valdošās elites viedokļa skatupunkta Piemēram, pusgadsimtu atpakaļ, viss, ko tagad saka Tramps un Aburts būtu NORMA, savukārt, mūsdienu liberastus karinātu pie stabien un dedzinātu sārtā

     [+] [-]

, 2021-04-01 15:10, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kāpēc sportā, man veiksmīgi nosimulējot un nopelnot sodu pretiniekam, pretinieks man sakot ''žurka'', es to uztveru ar smaidu bez jebkādiem aizvainojumiem vai rasisma. Bet kādam pateikt pērtiķis, vot tas ir automātiski tāds skandāls... tā vietā lai ierēktu un pretī kaut ko pateiktu, vot paskaidro man šito
Čali, esam vienā komandā pret liberastiem, bet klajam rasismam ir jāliek punkts jau saknē. Viens tas, kā cilvēks uztver tādu runu, otrs ir kā mēs kā sabiedrība attiecamies pret to. Ar likumu aizliegt nedrīkst, bet sekām ir jābūt.

     [+] [-]

, 2021-04-01 15:10, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Liberastu portāli, liberastu metodes...
Ko tagad Navaļnijs dara?

     [+] [-]

, 2021-04-01 15:12, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kāpēc sportā, man veiksmīgi nosimulējot un nopelnot sodu pretiniekam, pretinieks man sakot ''žurka'', es to uztveru ar smaidu bez jebkādiem aizvainojumiem vai rasisma. Bet kādam pateikt pērtiķis, vot tas ir automātiski tāds skandāls... tā vietā lai ierēktu un pretī kaut ko pateiktu, vot paskaidro man šito
Tāpēc, ka Tu tikko visu traktēji no savas personīgā redzesloka 🙈
Ja Tu tikai pasmaidi, kad Tevi nosauc par žurku, tā jau ir Tava problēma 😁
(Ja nemaldos, nodarbojies ar hokeju amatieru līmenī) Teiksi, ka nebūs daudzi citi, kuri tajā pat brīdī uzsāks klopi uz ledus? 🙈

Tu tagad pasniedz tā, it kā tumšādainajam jāpieņem, ka viņu par pērtiķi sauc, jo Tu pats vnk neapvainojies uz provokāciju/vai pat joku sportā.
Nu paprovē.
Pieej, pasaki "Hi, Monkey!"
Nu Tu tiešam gaidi, ka pretī būs smaids un: "Nooo, Am not a Monkey, I'm a human being"? 😁😁😁
Tā būtu tā normālā attieksme no viņa puses? 😁
Tas no bībeles lasīšanas Tev? 😁🙈

Ne tas ir uz ledus, ne tas ir cīņas karstumā. Tu to vnk dari sadzīvē 🙈😁

  -1 [+] [-]

, 2021-04-01 15:13, pirms 4 gadiem
Mixes rakstīja: Čali, esam vienā komandā pret liberastiem, bet klajam rasismam ir jāliek punkts jau saknē. Viens tas, kā cilvēks uztver tādu runu, otrs ir kā mēs kā sabiedrība attiecamies pret to. Ar likumu aizliegt nedrīkst, bet sekām ir jābūt.
Es teiktu tā, nav par visu jāapvainojās. Jau tracina šī te rasisma histērija, tiek mākslīgi radītas ažiotāžas un problēmas bez nopietna pamata

  -1 [+] [-]

, 2021-04-01 15:13, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Ko tagad Navaļnijs dara?
Sēž kaut kur piemaskavā

     [+] [-]

, 2021-04-01 15:14, pirms 4 gadiem
Vispār tieši otrādi!
Pirms pusgadsimta republikāņi daudz vairāk atbildēja par saviem vārdiem, darbiem bet Tramps to visu mainīja pilnībā!
Liberāļi aizgājuši tālāk un piekasās pie katra sīkuma, bet tikai tāpēc, ka cilvēki mazāk atbild par saviem vārdiem, darbiem!

  -1 [+] [-]

, 2021-04-01 15:14, pirms 4 gadiem
Mixes rakstīja: Runas par algām tikko salīdzināji ar hipotētisku psiholoģisku teroru armijā... jo vairāk tevi lasu, jo vairāk smadzeņu šūnas noārdās. Cik garīgi vājam jābūt, lai tā trigerotos no nevainīgām diskusijām par algām? un šito sviestu pluso, krimināls kontingents šajā komentāru sadaļā uzdzīvo
Algas asociējas ar labklājību un komfortu, vai ne tā? Algas trūkums ir diskomforts, gluži tāts pats, kā alus un desiņu trūkums armijā Diskomforta brīdī runāt par komfortu ir aplami, tāpēc viss ir gaužām vienkārši! P.S. beidz te skart citu nepazīstamu cilvēku smadzenes! Vai arī esi neiroķirurgs un šūnu spečuks, ka šādi te runā?

     [+] [-]

, 2021-04-01 15:15, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Algas asociējas ar labklājību un komfortu, vai ne tā? Algas trūkums ir diskomforts, gluži tāts pats, kā alus un desiņu trūkums armijā Diskomforta brīdī runāt par komfortu ir aplami, tāpēc viss ir gaužām vienkārši! P.S. beidz te skart citu nepazīstamu cilvēku smadzenes! Vai arī esi neiroķirurgs un šēun spečuks, ka šādi te runā?
Armija, cietums nav visa pasaule

  -1 [+] [-]

, 2021-04-01 15:16, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Armija, cietums nav visa pasaule
Tukšas kabatas un pārkaltušas rīkles ir tikai armijā un cietumā?
Liela daļa no mūsdienu Latvijas ir tāda

     [+] [-]

, 2021-04-01 15:16, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Es teiktu tā, nav par visu jāapvainojās. Jau tracina šī te rasisma histērija, tiek mākslīgi radītas ažiotāžas un problēmas bez nopietna pamata
Pilnībā piekrītu, liberasti mīl kliegt rasisms katrā situācijā, es tik palaboju to, ka mēs ka sabiedrība nedrīkstam tolerēt klaju, neapstrīdamu rasismu. Es nerunāju par likumiem, bet par personīgu attieksmi pret tādiem tipiem un organizāciju līmenī, kā NHL piemēram.

     [+] [-]

, 2021-04-01 15:18, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Algas asociējas ar labklājību un komfortu, vai ne tā? Algas trūkums ir diskomforts, gluži tāts pats, kā alus un desiņu trūkums armijā Diskomforta brīdī runāt par komfortu ir aplami, tāpēc viss ir gaužām vienkārši! P.S. beidz te skart citu nepazīstamu cilvēku smadzenes! Vai arī esi neiroķirurgs un šūnu spečuks, ka šādi te runā?
Tad atstāj to mazohismu to cilvēku ziņā, acīmredzot viņi tā to neuztver, jo nav tādos mazvērtības kompleksos, uzzinot par citu labo dzīvi.

     [+] [-]

, 2021-04-01 15:18, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tāpēc, ka Tu tikko visu traktēji no savas personīgā redzesloka 🙈
Ja Tu tikai pasmaidi, kad Tevi nosauc par žurku, tā jau ir Tava problēma 😁
(Ja nemaldos, nodarbojies ar hokeju amatieru līmenī) Teiksi, ka nebūs daudzi citi, kuri tajā pat brīdī uzsāks klopi uz ledus? 🙈

Tu tagad pasniedz tā, it kā tumšādainajam jāpieņem, ka viņu par pērtiķi sauc, jo Tu pats vnk neapvainojies uz provokāciju/vai pat joku sportā.
Nu paprovē.
Pieej, pasaki "Hi, Monkey!"
Nu Tu tiešam gaidi, ka pretī būs smaids un: "Nooo, Am not a Monkey, I'm a human being"? 😁😁😁
Tā būtu tā normālā attieksme no viņa puses? 😁
Tas no bībeles lasīšanas Tev? 😁🙈

Ne tas ir uz ledus, ne tas ir cīņas karstumā. Tu to vnk dari sadzīvē 🙈😁
Normāls čuvaks tā arī atbildētu hoķī pēc simulācijas reti kad sākas klope, tipiskākā simulācijas metode hoķī ir kad tu notēlo, ka pretinieks ar kļušku tev trāpījis ģīmī. Īpaši amatieros ļoti viegli izdarāms, jo tur kļuškas neveikli tiek švitinātas un uz laukuma amatieros ir tikai divas zebras pretiniekam automātisks divītis.

     [+] [-]

, 2021-04-01 15:19, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Tukšas kabatas un pārkaltušas rīkles ir tikai armijā un cietumā?
Liela daļa no mūsdienu Latvijas ir tāda
Trūkst konkrētības! Kur tieši tas ir?

  -1 [+] [-]

, 2021-04-01 15:21, pirms 4 gadiem
Mixes rakstīja: Tad atstāj to mazohismu to cilvēku ziņā, acīmredzot viņi tā to neuztver, jo nav tādos mazvērtības kompleksos, uzzinot par citu labo dzīvi.
Spriest par citu labo dzīvi ir iespējami vienīgi tad, ja pašam ir vismaz kaut cik labi Ja pašam uz doto brīdi ir sūdīgi, nekāda pozitīva spriedelēšana nesanāks

     [+] [-]

, 2021-04-01 15:25, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Spriest par citu labo dzīvi ir iespējami vienīgi tad, ja pašam ir vismaz kaut cik labi Ja pašam uz doto brīdi ir sūdīgi, nekāda pozitīva spriedelēšana nesanāks
Ir labi, ka blakus ir cilvēki, kas tevi nemet atpakaļ! Domā par nākotni!

     [+] [-]

, 2021-04-01 15:48, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Spriest par citu labo dzīvi ir iespējami vienīgi tad, ja pašam ir vismaz kaut cik labi Ja pašam uz doto brīdi ir sūdīgi, nekāda pozitīva spriedelēšana nesanāks
Tu atkal spried tikai no sevis. Latvieša skaudība ir ļoti pārspīlēta. Šeit neredzēju nekādas negācijas, drizāk tieši pretējo. Un kurš vsp iebildīs pret to, ka mūsējie dabū labu piķi. Girgensona jaunais līgums neskaitās, jo viņam čista nedaudz pārmaksāja, bet tāpat prieks, ka viņam nauda ripo

  +3 [+] [-]

, 2021-04-01 15:52, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Spriest par citu labo dzīvi ir iespējami vienīgi tad, ja pašam ir vismaz kaut cik labi Ja pašam uz doto brīdi ir sūdīgi, nekāda pozitīva spriedelēšana nesanāks
tupais divkosīgais čurbans!
cik saņem sportisti par savu darbu redz ir slikti runāt, vajag tik par sportu runāt!
bet pats apspriež un iespringst reāli dzeltenas lietas - kas ar ko guļ, kas ko runā un citu huiņu! jeb tas nu nekādi nav saistīts ar sportu!

     [+] [-]

, 2021-04-01 16:55, pirms 4 gadiem
Mixes rakstīja: Es kā liberālis (bez sarkasma) par liberastiem saucu tos, kas savā ideoloģijā ir aizgājuši līdz ekstrēmismam un atvadījušies no jebkādas racionālas domas, bet balstās uz emocijām, vainas izjūtu un vēlmi kādam pierādīt, cik labi cilvēki viņi ir. Pretīgas radības, kuras man kauns saukt par liberāļiem, jo tā es zākātu pats sevi.
Es tomēr labprāt gribētu dzirdēt sausāku definīciju no tevis, no šīs īpašību un emociju jūras to grūti izlobīt. Ideoloģija, tieši kāda? Jo "ideoloģijā aizgājuši līdz ekstrēmismam" un tās pārējās lietas tu vari jebkura galēja rasista raksturojumā arī droši pielikt, protams.

     [+] [-]

, 2021-04-01 17:12, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Sēž kaut kur piemaskavā
Navaļnijs ir baigais opozicionārs. Sēž baigi smagā režīm ķurķī, kur katra kustīab ir reglamentēta, pārkapumi bargi sodīti. Un šo tur baigi mokot. Rēcīgākais ir tas, ka par visu to nejēdzību šams ziņo instagramā

  +1 [+] [-]

, 2021-04-01 17:18, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Tukšas kabatas un pārkaltušas rīkles ir tikai armijā un cietumā?
Liela daļa no mūsdienu Latvijas ir tāda
tupas franku bomžara. vienīgais no kā Latvijā ir cilvēkiem izkaltušas rīklas, tas ir no nemitīgas bļaušanas, ka nevar bārā un barā iekvasīt un paceļot pa ārzemēm. Tupā anete

     [+] [-]

, 2021-04-01 17:27, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Navaļnijs ir baigais opozicionārs. Sēž baigi smagā režīm ķurķī, kur katra kustīab ir reglamentēta, pārkapumi bargi sodīti. Un šo tur baigi mokot. Rēcīgākais ir tas, ka par visu to nejēdzību šams ziņo instagramā
Man aizvien nav saprotama viņa rīcība, brīvprātīgi atgriezties parašā, atsakoties no patvēruma.. uz ko viņš cerēja? Ka neiesēdinās? Ka rietumi izglābs? Rietumi tik verbāli nosoda visu tur notiekošo, tas arī viss. Viņš beigās tur sajuks prātā un pārtaps par dārzeni...

     [+] [-]

, 2021-04-01 17:33, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Man aizvien nav saprotama viņa rīcība, brīvprātīgi atgriezties parašā, atsakoties no patvēruma.. uz ko viņš cerēja? Ka neiesēdinās? Ka rietumi izglābs? Rietumi tik verbāli nosoda visu tur notiekošo, tas arī viss. Viņš beigās tur sajuks prātā un pārtaps par dārzeni...
Man par viņu ir daudz neskaidru jautājumu, tāpēc es uz viņu skatos ļoti aizdomīgi un akli neticu, ka viņs tiešām ir īsts nevis "kabatas" opozicionārs. Daudz kas tur izskatās pēc inscenējuma un man neticas ka cilvēkam iet sūdīgi pa ķurķi, ja var mierīgi instagramēties

     [+] [-]

, 2021-04-01 18:01, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Man par viņu ir daudz neskaidru jautājumu, tāpēc es uz viņu skatos ļoti aizdomīgi un akli neticu, ka viņs tiešām ir īsts nevis "kabatas" opozicionārs. Daudz kas tur izskatās pēc inscenējuma un man neticas ka cilvēkam iet sūdīgi pa ķurķi, ja var mierīgi instagramēties
Domāju tomēr kontrolētās opozīcijas pārstāvis.Viņš nekad nav nosodijisKrimas aneksiju.

     [+] [-]

, 2021-04-01 18:05, pirms 4 gadiem
Diskusijā pie šā raksta man atgādina vienu kremļa TV aptauju,kas ir labāk kārtība valstī,vai demokrātija un neskaidrība.Praktiski uzdodot jautājumu jau cilvēki tiek ietekmēti.Tas ir apmēram kā te,kad daļa uzrakstot liberālists uzreiz to raksturo kā kaut ko sliktu,lai arī kopumā liberālisms ir personas brīvība.

     [+] [-]

, 2021-04-01 18:26, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Domāju tomēr kontrolētās opozīcijas pārstāvis.Viņš nekad nav nosodijisKrimas aneksiju.
Fakts ka viņš ir impēriski domājošs vispār šaubas nerada. Latvijai draugs viņs nekad nebūs, tāpēc mums pie kājas pļūtkins vai švavaļnijs moskovijā strādā par caru.

     [+] [-]

, 2021-04-01 18:49, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Man par viņu ir daudz neskaidru jautājumu, tāpēc es uz viņu skatos ļoti aizdomīgi un akli neticu, ka viņs tiešām ir īsts nevis "kabatas" opozicionārs. Daudz kas tur izskatās pēc inscenējuma un man neticas ka cilvēkam iet sūdīgi pa ķurķi, ja var mierīgi instagramēties
nu xui zin, zinot, cik čekisti ir paranoiski par savu publisko tēlu, tāda filma par Putina pili tomēr bija stipri par daudz, es domāju, ka tik ļoti viņi nekad neļautu blamēt Putina tēlu. Un kurš teica, ka visiem uzskatiem vienmēr jābūt sapakotiem tradicionālajos komplektos. Teorētiski jau varētu arī nepatikt putins, bet atbalstīt krievijas imperiālismu.

     [+] [-]

, 2021-04-01 19:14, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: nu xui zin, zinot, cik čekisti ir paranoiski par savu publisko tēlu, tāda filma par Putina pili tomēr bija stipri par daudz, es domāju, ka tik ļoti viņi nekad neļautu blamēt Putina tēlu. Un kurš teica, ka visiem uzskatiem vienmēr jābūt sapakotiem tradicionālajos komplektos. Teorētiski jau varētu arī nepatikt putins, bet atbalstīt krievijas imperiālismu.
vienīgais ko es teicu ar pārliecību ka viņs ir krievu imperiālists, par pārējo tāda strikta viedokļa nav, kā jau sacīju - daudz jautājumu un pretrunu. Tāpēc es nesaku ka ir kabatas opozicionārs kā žirinovkijs un zjuganovs. Lai gan viņs vislaik puķku lika mierā, viņs vairāk kritizēja režimam pietuvinātos, principā tā filma bija pirmā tiešā vēršanās. Iespējams valdošajā kliķē ir vairākās frakcijas un kāda ir pietiekami ietekmīga lai palīdzētu šim noturēties virs ūdens.

  -1 [+] [-]

, 2021-04-01 20:57, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: tupais divkosīgais čurbans!
cik saņem sportisti par savu darbu redz ir slikti runāt, vajag tik par sportu runāt!
bet pats apspriež un iespringst reāli dzeltenas lietas - kas ar ko guļ, kas ko runā un citu huiņu! jeb tas nu nekādi nav saistīts ar sportu!
Paga, paga, kad un kur es esmu apspriedis dzeltenās preses?

  -1 [+] [-]

, 2021-04-01 21:03, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tupas franku bomžara. vienīgais no kā Latvijā ir cilvēkiem izkaltušas rīklas, tas ir no nemitīgas bļaušanas, ka nevar bārā un barā iekvasīt un paceļot pa ārzemēm. Tupā anete
Ne jau visiem ir lemts, kā tev, siltā vietiņā sēdēt un smēret garāžu iekārtas Ir arī tādi, kuri reāli rukā, bet rukā par nožēlojamjām kapeikām un tādu ir gana daudz, var teikt, krietni vairāk, nekā tādu, kāds ir tu Pabalstus LV arī nemaksā veselajiem un darbaspējīgajiem, kas, manuprāt, ir galvanais nabadzības iemesls Kārtība būtu tad, ja tos pabalstus Eiropā maksātu pēc ETNISKAJIEM principiem, proti, pirmām kārtām tos ETNISKIE Eiropeīdi saņemtu VISĀ ES teritorijā, neatkarīgi no valsts piederības, taču mūsdienās diezin vai kas tāds būtu reāli iespējams

  -1 [+] [-]

, 2021-04-01 22:31, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Ne jau visiem ir lemts, kā tev, siltā vietiņā sēdēt un smēret garāžu iekārtas Ir arī tādi, kuri reāli rukā, bet rukā par nožēlojamjām kapeikām un tādu ir gana daudz, var teikt, krietni vairāk, nekā tādu, kāds ir tu Pabalstus LV arī nemaksā veselajiem un darbaspējīgajiem, kas, manuprāt, ir galvanais nabadzības iemesls Kārtība būtu tad, ja tos pabalstus Eiropā maksātu pēc ETNISKAJIEM principiem, proti, pirmām kārtām tos ETNISKIE Eiropeīdi saņemtu VISĀ ES teritorijā, neatkarīgi no valsts piederības, taču mūsdienās diezin vai kas tāds būtu reāli iespējams
tupeni, beidz tirst par ko nezini, tai skaitā par mani. Tu vervelē 5 gadus neaktuālu info, krāniņsūkātājs ibio
un nav runa par mani, man ceļojuma plāni notiek, tik LV ietvaros, bāri nav aktuāli. es labi zinu cik pelba parastā darba darītājs LV un kādas ir viņu prioritātes dzīvē. rāpo uz savu krustojumu ubagot un netirs par lietām ko nezini

     [+] [-]

, 2021-04-01 22:43, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tupeni, beidz tirst par ko nezini, tai skaitā par mani. Tu vervelē 5 gadus neaktuālu info, krāniņsūkātājs ibio
un nav runa par mani, man ceļojuma plāni notiek, tik LV ietvaros, bāri nav aktuāli. es labi zinu cik pelba parastā darba darītājs LV un kādas ir viņu prioritātes dzīvē. rāpo uz savu krustojumu ubagot un netirs par lietām ko nezini
Parastā darba darītājam LV štuka mēnesī tie ir griesti! Daudziem arī nesasniedzamie griesti Personiski es nevaru iedomāties pilnvērtīgu dzīvi par tādu niecīgu summu pie pastāvošām cenām un tarifiem Jā kāds tā var, tad es nē un trekns punkc!

     [+] [-]

, 2021-04-01 23:10, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Parastā darba darītājam LV štuka mēnesī tie ir griesti! Daudziem arī nesasniedzamie griesti Personiski es nevaru iedomāties pilnvērtīgu dzīvi par tādu niecīgu summu pie pastāvošām cenām un tarifiem Jā kāds tā var, tad es nē un trekns punkc!
tu esi pindosu buržujs ar vetņika smadzenēm, bet nerunā par citiem. cilvēki pelnot štuku ceļo, iet uz bāriem, dzīvo un tagad čīkst ka tā nav. vot tā

     [+] [-]

, 2021-04-02 05:22, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tu esi pindosu buržujs ar vetņika smadzenēm, bet nerunā par citiem. cilvēki pelnot štuku ceļo, iet uz bāriem, dzīvo un tagad čīkst ka tā nav. vot tā
Pelnot štuku (Latos) varēja puslīdz labi dzīvot Nulles gados, kā arī, protams, 90.jos, tikai reti kuram tāda laime spīdēja toreiz Nezinu, kā citi, es runāju tikai par sevi, ar tādām rascenkām, kādas ir mūsdienās, es pat pāris nedēļas neizvilktu, pat bez barčikiem un ceļošanām kaut vai tikai pa LV Ekstremālas taupības režīms nav priekš manis Nevajag pirst, ka cilvēki dzīvo labi un pārticīgi, ja tā būtu, tad neviens i nečīkstētu Tu jau sāc, kā Ļoņa, par lamīgajiem Padomju bērniem, tikai Padomijas vietā ir 4.Maija republika, karoče, Varde savu dīķi slavē

     [+] [-]

, 2021-04-02 05:33, pirms 4 gadiem
Secinājums Latvija mūsdienās (ne tikai mūsdienās, bet vispār) ir laba vieta atpūtai un izklaidēm, taču ne ikdienas dzīvei, kur ir jāpelna iztikai Nopelnīt pilnvērtīgai dzīvei, pat bez iekrājumiem, tur nevar Ir, protams, reti izņēmumi, taču es runāju par vidusstatistisko Lettiņu, nevis par veiksmīgu privātuzņēmēju jeb arī nanotehnoloģiju ģēniju ar četram augstākām izglītībām Tieši tāpēc, nevajag pirst par pēdējos gados izaugušiem dzīves līmeņiem un lietas vajag saukt savos īstajos vārdos, novelkot rozā patriota brilles, redzēsi pavisam citu reālu ainu