Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2947, Did:0, useCase: 3

"Blue Jackets" ar Merzļikinu vārtos zaudē divīzijas pastarītei

Rolands Eliņš

"Blue Jackets" ar Merzļikinu vārtos zaudē divīzijas pastarītei
Elvis Merzļikins. Foto: AP/Scanpix

Nacionālajā hokeja līgā Kolumbusas "Blue Jackets" ar 1:3 piekāpās Detroitas "Red Wings", ciešot trešo zaudējumu pēc kārtas.

Elvis Merzļikins šonedēļ izlaida vienu treniņu slimības dēļ un palika rezervē divās iepriekšējās spēlēs. Šovakar viņš bija "Blue Jackets" sākumsastāvā, turklāt nemaz pieteikumā nebija Jonasa Korpisalo, kurš guvis nelielu traumu un varētu atgriezties sastāvā dažu dienu laikā.

Neskatoties uz to, ka mačs tika aizvadīts pret divīzijas pēdējās vietas īpašnieci Detroitas "Red Wings", kas iepriekšējās trīs spēlēs bija guvusi tikai vienus vārtus un pirms divām dienām ar 1:7 izgāzās pret Nešvilu, Merzļikina komanda parādīja ļoti blāvu sniegumu, un Latvijas vārtsargam nācās pamatīgi nopūlēties, lai saglabātu rezultātu pieklājīgā līmenī. Merzļikinam dažas reizes talkā nāca arī veiksme, un viņš atvairīja 31 no 34 pretinieku metieniem, taču "Blue Jackets" līdz uzvarai bija tālu.

Merzļikins spēles pirmajās minūtēs novērsa divus ļoti bīstamus pretiniekus uzbrukumus, bet pirmoreiz viņš tika pārspēts spēles devītajā minūtē, kad Adams Erne pielaboja ripas lidojuma virzienu vārtu priekšā, nedodot Latvijas vārtsargam iespēju paspēt noreaģēt. Nieka pusminūti vēlāk Kolumbusa bija iedzinējos jau ar 0:2 – "Blue Jackets" pavirši sāka uzbrukumu, zaudēja ripu un atstāja Merzļikinu un divus stāvošus aizsargus pret trim slidojumā esošiem uzbrucējiem, kuri teicami izspēlēja līdz Robija Fabri metienam tukšā vārtu stūrī.

Otrā perioda vidū Kolumbusa vienus vārtus atguva, precīzi metot Nikam Folino, kas deva komandai labākas izredzes uz atspēlēšanos, un ilgu laiku saglabājās vienu vārtu starpība, taču daudz vairāk un bīstamāk uzbrukuma Detroita. Tas noveda pie Antonī Mantas vārtiem trešā perioda sākumā, kad pusātrā uzbrukuma laikā viņš tika atstāts pilnīgi brīvs pie vārtu stabiņa.

Pēdējās trīs minūtēs Merzļikins tika nomainīts pret papildu uzbrucēju, taču rezultāts vairs nemainījās, un pie savas pirmās NHL uzvaras kopš 2018./19. gada sezonas tika Detroitas vārtsargs Kalvins Pikārds, kurš aizvadīja savu tikai trešo spēli šosezon. Kolumbusa gan viņu patraucēja ar tikai 22 metieniem pa vārtiem.

Abas komandas rītdien sacentīsies vēlreiz, mača sākums paredzēts vēlreiz Latvijas skatītājiem pateicīgā laikā – 22:00 pēc Latvijas laika.

Izmantotie resursi:
Official Site of the National Hockey League |...

     [+] [-]

, 2021-03-27 23:33, pirms 4 gadiem
Karluha izskatās izmests no spirtacentra

  +6 [+] [-]

, 2021-03-27 23:36, pirms 4 gadiem
Elvi nevar vainot pie ielaistajiem vārtiem. Bija citas nepārliecinošas epizodes, kā vienmēr - izejot no vārtiem. Pirmajā trešdaļā Detroita vazāja Kolumbusu kā Nīderlandes futbola izlase Latviju šovakar. Kolumbusa nav ne tuvu tai komandai, kas pagājušajā sezonā, neredzu kā viņi var tikt play-off.
Rīt iespēja revanšēties. Ņemot vērā, ka Korpim trauma, visticamāk atkal vārtos būs Elvis.

     [+] [-]

, 2021-03-27 23:36, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Karluha izskatās izmests no spirtacentra
Izskatās, ka arī ECHL vērošana tevi šodien nenomierina.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-27 23:39, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Izskatās, ka arī ECHL vērošana tevi šodien nenomierina.
dienas mačs vēl nav sācies

     [+] [-]

, 2021-03-27 23:40, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Karluha izskatās izmests no spirtacentra
Ir par Eiropas līgām uzrakstījis. Šovakar slinkums meklēt kļūdas.

  +3 [+] [-]

, 2021-03-27 23:40, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: dienas mačs vēl nav sācies
Jau rakstīju - slēdz NCAA hokeju iekšā. Tur Čukstes un Bļugera skolas sitas un sit viena otru.

  -2 [+] [-]

, 2021-03-27 23:42, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Jau rakstīju - slēdz NCAA hokeju iekšā. Tur Čukstes un Bļugera skolas sitas un sit viena otru.
tik tur sen jau vairs nav ne Bļugera , ne Čukstes.
man pietiek vakardienas. viss ! NCAA hokejs man šosezon beidzies!

  -3 [+] [-]

, 2021-03-27 23:45, pirms 4 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Ir par Eiropas līgām uzrakstījis. Šovakar slinkums meklēt kļūdas.
Eiropas līgas reāli sūkā šosezon, izņemot protams OHL!

     [+] [-]

, 2021-03-27 23:45, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: tik tur sen jau vairs nav ne Bļugera , ne Čukstes.
man pietiek vakardienas. viss NCAA hokejs beidzies!
NCAA hokejs tikai pamazām uzņem apgriezienus. Protams, ka kovids arī te pačakarēja spēļu kalendāru (Mičigana un Notrdama izkrita, spēles pasludināja par No contest), taču, kā jau studentu un junioru sportā, tāpat garlaicīgi nav.

  +3 [+] [-]

, 2021-03-27 23:47, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Eiropas līgas reāli sūkā šosezon, izņemot protams OHL!
Daugavam un Ķēniņam individuāli labākās sezonas karjerā, bet protams, OHL pāri visam!

     [+] [-]

, 2021-03-27 23:56, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: NCAA hokejs tikai pamazām uzņem apgriezienus. Protams, ka kovids arī te pačakarēja spēļu kalendāru (Mičigana un Notrdama izkrita, spēles pasludināja par No contest), taču, kā jau studentu un junioru sportā, tāpat garlaicīgi nav.
NCAA nevis uzņem kaut kādus apgriezienus, bet pēc nedēļas izbeigsies!
daudz komandu pat 1 spēli neaizvadīja pa visu sezonu!

     [+] [-]

, 2021-03-27 23:59, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: NCAA nevis uzņem kaut kādus apgriezienus, bet pēc nedēļas izbeigsies!
daudz komandu pat 1 spēli neaizvadīja pa visu sezonu!
Nu, tieši tāpēc tagad tie, kas spēlē apgriezienus arī uzņem - finālturnīrā.

     [+] [-]

, 2021-03-28 00:00, pirms 4 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Daugavam un Ķēniņam individuāli labākās sezonas karjerā, bet protams, OHL pāri visam!
bet ZA savukārt OHL reāli sūkā tā i nav sākuši spēlēt
it kā būtu pajāt, bet tā kā Šilovs galīgi AHL kastē netiek, tad viņam būtu labi ja sāktos OHL !

     [+] [-]

, 2021-03-28 00:08, pirms 4 gadiem
Pilnīgā bezjēgā Kolumbusa maļ to ripu ap zonu. Nevienā brīdī nebija sajūta, ka jāmet iekšā gols. Vienu brīdi likās, ka uzņemts labs temps, ka ir 3 spēļu nogriežņi ar punktiem. Zaudējums un atkal punktu sērija. Jāsaņemas.

     [+] [-]

, 2021-03-28 00:08, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: bet ZA savukārt OHL reāli sūkā tā i nav sākuši spēlēt
it kā būtu pajāt, bet tā kā Šilovs galīgi AHL kastē netiek, tad viņam būtu labi ja sāktos OHL !
Domāju, ja Šilovs būtu zinājis kā attīstīsies notikumi viņam Ziemeļamerikā, būtu palicis īstajā OHL un spēlējis play-off. Kaut kad jau uzspēlēt vēl tiks, nez vai krievs visu sezonu vienatnē novilks.

Paskatījos, kad ECHL beidzas regulārā. Čukstes komandai 6.jūnijā... varētu uzmest visu to ECHL un braukt uz nometni šis sanāca Francijas čurbāna stilā

     [+] [-]

, 2021-03-28 00:14, pirms 4 gadiem
nu viss beidzot sākās! līdz rīta Balcera spēlei es no kompja prom!

     [+] [-]

, 2021-03-28 00:20, pirms 4 gadiem
Uff, te bez variantiem, šķiet nekorekti te rakstīt, ka Red Wings bija pastarīši. Apbrīnojami, cik mīksti Jackets uzsāka spēli...

  +2 [+] [-]

, 2021-03-28 00:39, pirms 4 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Domāju, ja Šilovs būtu zinājis kā attīstīsies notikumi viņam Ziemeļamerikā, būtu palicis īstajā OHL un spēlējis play-off. Kaut kad jau uzspēlēt vēl tiks, nez vai krievs visu sezonu vienatnē novilks.

Paskatījos, kad ECHL beidzas regulārā. Čukstes komandai 6.jūnijā... varētu uzmest visu to ECHL un braukt uz nometni šis sanāca Francijas čurbāna stilā
Pirms tam, lai pakonsultējas ar Aigaru Ciprusu. Par to kas viņam draud "uzmetiena" rezultātā.

     [+] [-]

, 2021-03-28 00:42, pirms 4 gadiem
Šī Kolumbusa nav tā pati komanda, kas iepriekšējā sezonā, kad rādīja ļoti enerğisku hokeju. Grūti saskatīt kā viņi varētu iekļūt top4.

     [+] [-]

, 2021-03-28 02:04, pirms 4 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Šī Kolumbusa nav tā pati komanda, kas iepriekšējā sezonā, kad rādīja ļoti enerğisku hokeju. Grūti saskatīt kā viņi varētu iekļūt top4.
Elementāri. Divīzija nav tik jaudīga

  +2 [+] [-]

, 2021-03-28 08:13, pirms 4 gadiem
Elvis būs Pasaules čempī Rīgā !!!

  +1 [+] [-]

, 2021-03-28 08:19, pirms 4 gadiem
Kas ar viņiem, pat nabagus no Detroitas nevar sasist

  +1 [+] [-]

, 2021-03-28 08:20, pirms 4 gadiem
ej dillēs rakstīja: Elvis būs Pasaules čempī Rīgā !!!
To ,ka Kolumbusa šogad netiks plovos var prognozēt visai droši,bet daudz grūtāk paredzēt,vai no NHL plova brīvie hokejisti tiks atlaisti uz pasaules čempionātu.

     [+] [-]

, 2021-03-28 09:27, pirms 4 gadiem
Kolumbusa šosezon neko dižu nerāda tātad loģiski plovi nespīd!

     [+] [-]

, 2021-03-28 09:47, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pirms tam, lai pakonsultējas ar Aigaru Ciprusu. Par to kas viņam draud "uzmetiena" rezultātā.
Protams! Tikai neizskatās, ka viņš Sharks organizācijai vispār būtu vajadzīgs.

     [+] [-]

, 2021-03-28 10:16, pirms 4 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Domāju, ja Šilovs būtu zinājis kā attīstīsies notikumi viņam Ziemeļamerikā, būtu palicis īstajā OHL un spēlējis play-off. Kaut kad jau uzspēlēt vēl tiks, nez vai krievs visu sezonu vienatnē novilks.

Paskatījos, kad ECHL beidzas regulārā. Čukstes komandai 6.jūnijā... varētu uzmest visu to ECHL un braukt uz nometni šis sanāca Francijas čurbāna stilā
Ko viņš tur tanī nometnē darīs? Par 5 varotčika pozīcijām cīnīsies? Pat ja Elvis netiek, vesela brandža viņam būs priekšā, kas ir līmeni augstāk par viņu, Kalniņš, Gudis, Voris...

     [+] [-]

, 2021-03-28 10:18, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pirms tam, lai pakonsultējas ar Aigaru Ciprusu. Par to kas viņam draud "uzmetiena" rezultātā.
Kas ta viņam draud? Te es domāju ārpus aizdīķa Hokeja?

     [+] [-]

, 2021-03-28 10:35, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Ko viņš tur tanī nometnē darīs? Par 5 varotčika pozīcijām cīnīsies? Pat ja Elvis netiek, vesela brandža viņam būs priekšā, kas ir līmeni augstāk par viņu, Kalniņš, Gudis, Voris...
Kāds Čukstem sakars ar vārtsargiem?

     [+] [-]

, 2021-03-28 10:38, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Kāds Čukstem sakars ar vārtsargiem?
Vai ta nebija runa par Šilovu?

     [+] [-]

, 2021-03-28 10:39, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Kāds Čukstem sakars ar vārtsargiem?
Ja AHL der uzbrukumā, tad lai izlasē var par vārtsargu maukt

     [+] [-]

, 2021-03-28 10:44, pirms 4 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Ja AHL der uzbrukumā, tad lai izlasē var par vārtsargu maukt
Ko tas Čurojošais Juris te visu sajauca vienā putrā! Raksta par Šilovu, pēc tam par Čukstes komandu ECHL Tāpēc man arī sajuka domas, bet vai tad Čuktses un Šilova komanda nav tā pati?

     [+] [-]

, 2021-03-28 10:52, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Ko tas Čurojošais Juris te visu sajauca vienā putrā! Raksta par Šilovu, pēc tam par Čukstes komandu ECHL Tāpēc man arī sajuka domas, bet vai tad Čuktses un Šilova komanda nav tā pati?
Visi, izņemot tevi, saprata, bet tas nav nekāds pārsteigums

     [+] [-]

, 2021-03-28 10:59, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Ko tas Čurojošais Juris te visu sajauca vienā putrā! Raksta par Šilovu, pēc tam par Čukstes komandu ECHL Tāpēc man arī sajuka domas, bet vai tad Čuktses un Šilova komanda nav tā pati?
Nē, Šilovs spēlē Jets fermā, Čukste spēlē TML fermas fermā

     [+] [-]

, 2021-03-28 11:20, pirms 4 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Visi, izņemot tevi, saprata, bet tas nav nekāds pārsteigums
Pārsteigums? Tu domā VISI, kuri NAV INFORMĒTI, par to, kurā komandā un kurā sistēmā spēlē Šilovs un Čukste, no tava komentāra var kaut ko saprast? Es neesmu informēts un tavu komentāru lasot rodas iespaids, ka viņi spēlē vienā komandā

     [+] [-]

, 2021-03-28 11:23, pirms 4 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Protams! Tikai neizskatās, ka viņš Sharks organizācijai vispār būtu vajadzīgs.
Par to bija jādomā tajā brīdī, kad parakstīja līgumu.

Kontekstam (ja nu kāds ir palaidis garām) - Čuksti SJS draftēja, bet līgumu tā arī nepiedāvāja. Parasti tad jaunie censoņi meklē iespējas kaut kur citur, kur viņus novērtē, taču Čukste palika SJS sistēmā. Loģika diezgan vāji redzama.

Turklāt, uz līguma noslēgšanas brīdi SJS aizsardzība bija nokomplektēta vismaz pāris gadus uz priekšu.

Man izskatās, ka te hokejists ir gribējis riskēt un iet uz visu banku, cerībā, ka SJS neies tik labi, viņi sāks pārbūvi un atcerēsies par tādu Čuksti, kurš, protams, var cīnīties par vietu NHL.

Varbūt tieši tā vēl viss arī izvērtīsies, taču pagaidām izskatās, ka kombinators pats palika jaņos.

  -1 [+] [-]

, 2021-03-28 11:25, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Pārsteigums? Tu domā VISI, kuri NAV INFORMĒTI, par to, kurā komandā un kurā sistēmā spēlē Šilovs un Čukste, no tava komentāra var kaut ko saprast? Es neesmu informēts un tavu komentāru lasot rodas iespaids, ka viņi spēlē vienā komandā
Arī pēdējo komentāru nesaprati. Nav nekāds pārsteigums, ka nesaprati, jo tu vienkārši neko nesaproti!

     [+] [-]

, 2021-03-28 11:26, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Kas ta viņam draud? Te es domāju ārpus aizdīķa Hokeja?
Ja cilvēks 6 gadus, vēl no junioru un koledžu hokeja līmeņa, sitas pa ZAmeriku, tad gan jau, ka perspektīva aizvērt aiz sevis visas durvis uz turienes hokeju ne pārāk priecē.

Turklāt, Eiropā arī viņa CV nekādus zelta kalnus nesola.

     [+] [-]

, 2021-03-28 11:26, pirms 4 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Visi, izņemot tevi, saprata, bet tas nav nekāds pārsteigums
Kas attiecas uz AHL/ ECHL uzmešanu, tad gan esmu tikai PAR! Tā ir anomālija, ja pamatkomandas beidz regularku, bet fermas turpina rukāt Manuprāt, līdz ko beidzas regularka galvenajai līgai, ir jābeidzas visam pārējam un tā tam būtu jābūt visur jebkurā komandu sportā, ne tikai Hokejā! Ir jāpaliek vienīgi galvenās līgas ploviem un tur ir jāiesaista visi spēki, arī fermu labākās rezerves ieskaito, bet visiem pārējiem ir jābūt brīviem!

     [+] [-]

, 2021-03-28 11:29, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Par to bija jādomā tajā brīdī, kad parakstīja līgumu.

Kontekstam (ja nu kāds ir palaidis garām) - Čuksti SJS draftēja, bet līgumu tā arī nepiedāvāja. Parasti tad jaunie censoņi meklē iespējas kaut kur citur, kur viņus novērtē, taču Čukste palika SJS sistēmā. Loģika diezgan vāji redzama.

Turklāt, uz līguma noslēgšanas brīdi SJS aizsardzība bija nokomplektēta vismaz pāris gadus uz priekšu.

Man izskatās, ka te hokejists ir gribējis riskēt un iet uz visu banku, cerībā, ka SJS neies tik labi, viņi sāks pārbūvi un atcerēsies par tādu Čuksti, kurš, protams, var cīnīties par vietu NHL.

Varbūt tieši tā vēl viss arī izvērtīsies, taču pagaidām izskatās, ka kombinators pats palika jaņos.
Viņš pats bija izteicies, ka bija problēmas ar aģentiem, tāpēc arī līguma lietas nekārtojās tā, kā gribētos. Tagad, cik zinu, ir cits aģents.

     [+] [-]

, 2021-03-28 11:29, pirms 4 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Arī pēdējo komentāru nesaprati. Nav nekāds pārsteigums, ka nesaprati, jo tu vienkārši neko nesaproti!
Kā var nesaprast vistrulāko komentāru?

     [+] [-]

, 2021-03-28 11:32, pirms 4 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Viņš pats bija izteicies, ka bija problēmas ar aģentiem, tāpēc arī līguma lietas nekārtojās tā, kā gribētos. Tagad, cik zinu, ir cits aģents.
Lai vai kā, bet palikt komandā, kas tikko ir uzskatāmi pateikusi, "Zini, nebūs..." ir, nu, tā.
Ja nu vienīgi, atkal, tiešām citu variantu nu nekādīgi nebija un bija vienkārši jāpaliek kaut kādā apritē.

     [+] [-]

, 2021-03-28 11:32, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ja cilvēks 6 gadus, vēl no junioru un koledžu hokeja līmeņa, sitas pa ZAmeriku, tad gan jau, ka perspektīva aizvērt aiz sevis visas durvis uz turienes hokeju ne pārāk priecē.

Turklāt, Eiropā arī viņa CV nekādus zelta kalnus nesola.
Kādi vēl CV Eiropā ir vajadzīgi? Pietiks labi sevi parādīt pasaules čempī un/vai arī DR, kā labāko Eiropas līgu durvis būs vaļā!

     [+] [-]

, 2021-03-28 11:35, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Kādi vēl CV Eiropā ir vajadzīgi? Pietiks labi sevi parādīt pasaules čempī un/vai arī DR, kā labāko Eiropas līgu durvis būs vaļā!
Nu, ambiciozam hokejistam, kurš vēl tikko pretendēja un vēl aizvien pretendē uz NHL, iet uz RD... tā ir pašrocīgi sev izrakstīta nabadzības apliecība.

Par pārējo - labs PČ jaunajam censonim, protams, var palīdzēt, bet tāpat līgumus šajos turnīros sen kā vairs neviens nepelna (vajag būt labam bekgraundam).

     [+] [-]

, 2021-03-28 11:35, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ja cilvēks 6 gadus, vēl no junioru un koledžu hokeja līmeņa, sitas pa ZAmeriku, tad gan jau, ka perspektīva aizvērt aiz sevis visas durvis uz turienes hokeju ne pārāk priecē.

Turklāt, Eiropā arī viņa CV nekādus zelta kalnus nesola.
Ciprusam vai ta sūdīga karjera bija pēc tam, kad šis uzlika kurvīti aizdīķim?

     [+] [-]

, 2021-03-28 11:39, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu, ambiciozam hokejistam, kurš vēl tikko pretendēja un vēl aizvien pretendē uz NHL, iet uz RD... tā ir pašrocīgi sev izrakstīta nabadzības apliecība.

Par pārējo - labs PČ jaunajam censonim, protams, var palīdzēt, bet tāpat līgumus šajos turnīros sen kā vairs neviens nepelna (vajag būt labam bekgraundam).
Es jau nesaku, ka vajag uzreiz, tūlīt un tagad uzmest turienes klubu sistēmu, taču ja tu pretendē uz vietu NHL, bet NHL vietā tu tiec nosūtīts uz ECHL, tad nugan ir vērts padomāt, vai tur ar tevi tik tiešām rēķinās AHL tas ir pats, pats, pats pagrabs aizdīķa Hokeja kontekstā priekš jebkura ārzemnieka Eiropieša, kuru vēl var ķerpīt un turēt sapni, taču ja tevi nogremdē zemāk par to pagrabu, tas ir signāls tam, ka ir jātin makšķere no turienes!

     [+] [-]

, 2021-03-28 11:41, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Ciprusam vai ta sūdīga karjera bija pēc tam, kad šis uzlika kurvīti aizdīķim?
Ciprusam uz pasūtīšanas brīdi tas CV, tomēr, bija daudz pamatīgāks (kā Eiropā, tā ZAmerikas minoros).

Nemaz nerunājot, ka tā laika hokeja tirgus atšķīrās no mūsu laikiem.

     [+] [-]

, 2021-03-28 11:41, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Es jau nesaku, ka vajag uzreiz, tūlīt un tagad uzmest turienes klubu sistēmu, taču ja tu pretendē uz vietu NHL, bet NHL vietā tu tiec nosūtīts uz ECHL, tad nugan ir vērts padomāt, vai tur ar tevi tik tiešām rēķinās AHL tas ir pats, pats, pats pagrabs aizdīķa Hokeja kontekstā priekš jebkura ārzemnieka, kuru vēl var ķerpīt un turēt sapni, taču ja tevi nogremdē zemāk par to pagrabu, tas ir signāls tam, ka ir jātin makšķere no turienes!
Tev galīgi nav saprašanas par to kas ir ZAmerikas hokeja īstais pagrabs.

     [+] [-]

, 2021-03-28 11:42, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tev galīgi nav saprašanas par to kas ir ZAmerikas hokeja īstais pagrabs.
Es domāju priekš Eiropieša un Elites divīzijas izlases kandidāta!
Ja neeesi juniors, tad zemāk par AHL tur nav ko darīt vispār!

     [+] [-]

, 2021-03-28 11:47, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tev galīgi nav saprašanas par to kas ir ZAmerikas hokeja īstais pagrabs.
Pavlovs tur bija piespiedu kārtā un, var teikt, sačakarēja sev karjeru, pamatīgi degradējoties
Kāds bija Vitālijs pirms un pēc aizdīķa ēras, divi absolūti dažādi kadri

     [+] [-]

, 2021-03-28 11:54, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Es domāju priekš Eiropieša un Elites divīzijas izlases kandidāta!
Ja neeesi juniors, tad zemāk par AHL tur nav ko darīt vispār!
Junioriem (U20) ECHL vispār nemaz nedrīkst spēlēt.

Par tiem kandidātiem. Latvijas izlasē ir bijuši spēlētāji arī no zemākām līgām. Štāls, piemēram, no IHL (bet tas nebija 90to IHL, bet jau pavisam cits turnīrs, pēc spēka zem ECHL).

     [+] [-]

, 2021-03-28 11:56, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Pavlovs tur bija piespiedu kārtā un, var teikt, sačakarēja sev karjeru, pamatīgi degradējoties
Kāds bija Vitālijs pirms un pēc aizdīķa ēras, divi absolūti dažādi kadri
Galīgi nē. Varbūt pirms ECHL sezonas viņam bija labāks gads, taču viņš NEKAD nebija baigais uzbrukuma monstrs. Savukārt pārējo darbu labi darīja arī bez punktiem.

Turklāt, nebija tā, ka pēc ECHL viņš uzreiz bija nekāds.

Par sačakarēšanu - ne ECHL sačakarēja, bet RD ārsts.

     [+] [-]

, 2021-03-28 11:57, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Junioriem (U20) ECHL vispār nemaz nedrīkst spēlēt.

Par tiem kandidātiem. Latvijas izlasē ir bijuši spēlētāji arī no zemākām līgām. Štāls, piemēram, no IHL (bet tas nebija 90to IHL, bet jau pavisam cits turnīrs, pēc spēka zem ECHL).
Vai ta 90.to IHL nav tas pats kas tagad AHL? Es tak 90.jos tur dzīvojos, atceros, Vašingtonai bija ferma Portland Pirates iekš IHL un citas līgas, kuras bija zemākas par NHL, toreiz vēl nebija

     [+] [-]

, 2021-03-28 11:58, pirms 4 gadiem
tā jau domāju, ka tupais čurbans hujavegs atkal tupī

     [+] [-]

, 2021-03-28 12:02, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Galīgi nē. Varbūt pirms ECHL sezonas viņam bija labāks gads, taču viņš NEKAD nebija baigais uzbrukuma monstrs. Savukārt pārējo darbu labi darīja arī bez punktiem.

Turklāt, nebija tā, ka pēc ECHL viņš uzreiz bija nekāds.

Par sačakarēšanu - ne ECHL sačakarēja, bet RD ārsts.
Sačakarēja nokļūšana ECHL, dēļ RD ārsta, tur gan piekrītu

     [+] [-]

, 2021-03-28 12:05, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Vai ta 90.to IHL nav tas pats kas tagad AHL? Es tak 90.jos tur dzīvojos, atceros, Vašingtonai bija ferma Portland Pirates iekš IHL un citas līgas, kuras bija zemākas par NHL, toreiz vēl nebija
Tas IHL jā, bet Štāla IHL jau bija pilnīgi cits turnīrs.

Tas bija CoHL -> UHL -> IHL. Vēlāk līga bankrotēja un komandas pievienojās dažādiem citiem čempionātiem. Sākumā CHL, bet kad arī CHL bankrotēja tad ECHL.

Uz to brīdi tikai SPHL bija zemāk ZAmerikas PRO hokeja hierarhijā (+/- tajā laikā tur Muštukovs cīnījās un aizcīnījās pat līdz AHL treniņnometnei).

     [+] [-]

, 2021-03-28 12:09, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Sačakarēja nokļūšana ECHL, dēļ RD ārsta, tur gan piekrītu
AHL viņam nebija variantu tikt. Eiropā - DSQ. Kur spēlēt? ECHL vēl bija labākais variants.

Bet tas, ka līdz tādām krustcelēm bija jānonāk... nu, tur paldies ārstam. Ne jau nu viņš speciāli gāja uz to ECHL ar kaut kādām ambīcijām un cerībām. Kaut kur bija jāspēlē.

     [+] [-]

, 2021-03-28 12:18, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: AHL viņam nebija variantu tikt. Eiropā - DSQ. Kur spēlēt? ECHL vēl bija labākais variants.

Bet tas, ka līdz tādām krustcelēm bija jānonāk... nu, tur paldies ārstam. Ne jau nu viņš speciāli gāja uz to ECHL ar kaut kādām ambīcijām un cerībām. Kaut kur bija jāspēlē.
Run nav par to, kaut kur jau bija jāspēlē, tikai to diskābeli varēja nedot vispār un Pavlovs nekur nebūtu braucis Runa ir par to, ka ECHL nav priekš viņa un vismaz AHL viņš mierīgi varētu maukt
Par to, ka NEBIJA VARIANTU, jau ir cita opera, tieši tāpēc, daudziem no mūsējiem, kuri it kā varētu, tikai "nav nekādu variantu", tur nav ko ķert! Ja tā saucamie varianti neatbilst reālajām spējām, labāk ir turēties tālāk no tādām vietām un meklēt vietas, kur tie varianti IR!

     [+] [-]

, 2021-03-28 12:40, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Run nav par to, kaut kur jau bija jāspēlē, tikai to diskābeli varēja nedot vispār un Pavlovs nekur nebūtu braucis Runa ir par to, ka ECHL nav priekš viņa un vismaz AHL viņš mierīgi varētu maukt
Par to, ka NEBIJA VARIANTU, jau ir cita opera, tieši tāpēc, daudziem no mūsējiem, kuri it kā varētu, tikai "nav nekādu variantu", tur nav ko ķert! Ja tā saucamie varianti neatbilst reālajām spējām, labāk ir turēties tālāk no tādām vietām un meklēt vietas, kur tie varianti IR!
Paga, paga, paga - kāpēc DSQ varēja nedot? Par skaistām actiņām?

Kas liecina par to, ka ECHL "nav priekš viņa" un AHL ir tas Pavlova līmenis?
Kur viņš bija pirms RD? Baltkrievija, Kazahstāna, Somijas otrā līga. Pirmajos divos turnīros viņš bija 0.3-0.5 punkti/spēlē hokejists. Nu, Somijā bišķīt labāk, bet 24 gadu veci Somijas otrās līgas "bombardieri" noteikti nav AHL līmenis.

0.23 punkti/spēlē Vitālijam bija RD rindās pirms došanās ECHL. 0.26 - pirmajā sezonā pēc atgriešanās.

Secinājums - ne viņš ir AHL līmeņa spēlētājs, ne ECHL kaut ko sabojāja. Un arī 3 PČ jau pēc atgriešanās no ECHL "izsūtījuma" ir, lai arī, varbūt, ne pats lielākais, bet gana labs pierādījums.

Es teiktu, ka viņu, kā lielu čali, vienkārši izmantoja konkrētai lomai, kurai vārtu gūšana bija sekundārs uzdevums. Savukārt spēka spiedienu viņš izpildīja ļoti neslikti.

     [+] [-]

, 2021-03-28 13:33, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Paga, paga, paga - kāpēc DSQ varēja nedot? Par skaistām actiņām?

Kas liecina par to, ka ECHL "nav priekš viņa" un AHL ir tas Pavlova līmenis?
Kur viņš bija pirms RD? Baltkrievija, Kazahstāna, Somijas otrā līga. Pirmajos divos turnīros viņš bija 0.3-0.5 punkti/spēlē hokejists. Nu, Somijā bišķīt labāk, bet 24 gadu veci Somijas otrās līgas "bombardieri" noteikti nav AHL līmenis.

0.23 punkti/spēlē Vitālijam bija RD rindās pirms došanās ECHL. 0.26 - pirmajā sezonā pēc atgriešanās.

Secinājums - ne viņš ir AHL līmeņa spēlētājs, ne ECHL kaut ko sabojāja. Un arī 3 PČ jau pēc atgriešanās no ECHL "izsūtījuma" ir, lai arī, varbūt, ne pats lielākais, bet gana labs pierādījums.

Es teiktu, ka viņu, kā lielu čali, vienkārši izmantoja konkrētai lomai, kurai vārtu gūšana bija sekundārs uzdevums. Savukārt spēka spiedienu viņš izpildīja ļoti neslikti.
Ne par to es runāju, NE PAR TO! Aizdīķis, kā tāds, priekš EIROPIEŠA, PRIEKŠ ELITES DIVĪZIJAS IZLASES KANDIDĀTA, ir pieļaujaums TIKAI UN VIENĪGI NHL sakarā!!! AHL, kā jau rakstīju, ir turienes PĒDĒJAIS PAGRABS priekš minētās kategorijas kadriem un arī tikai un vienīgi ar iespēju tikt NHL! Ja tās iespējas reāli nav, tad nav ko tur ķert! Ja vēl nebūtu tik truli sastādīto kalendāru un visi varētu tikt uz izlasēm KAD VAJAG, tad vēl varētu runāt par kaut kādu to aizdīķa joberlīgu lietderību BEZ iespējām tikt NHL, taču par cik tur tie kalendāri ir tādi, kādi viņi ir, proti, visnotaļ TRULI, tad es neredzu nekādus iemeslus neizmantot LĪDZVĒRTĪGAS alternatīvas Eiropā!

     [+] [-]

, 2021-03-28 13:37, pirms 4 gadiem
P.S. tikai vēl pasaki, ka līdzvērtīgu alternatīvu AHL, ECHL un citām zemākām Jeņķu joberlīgām Eiropā nav
Par ECHL nu noteikti ir KRIETNI labākas līgas!

  -1 [+] [-]

, 2021-03-28 17:53, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Kādi vēl CV Eiropā ir vajadzīgi? Pietiks labi sevi parādīt pasaules čempī un/vai arī DR, kā labāko Eiropas līgu durvis būs vaļā!
Ir 21. gadsimts. Ar labu pč sen vairs nepietiek, lai tiktu labā klubā. Ir labam jābūt visu sezonu... Jeb, tavuprāt, pāris labi mači atsver visu sezonu? Tad uztaisīsim nelielu paradoksu. Tu saki solīda spēle RD vai labs pč atvērs labāko Eiropas līgu durvis. Nu tad ņemam, piemēram, Ģēģeri, kurš daļu sezonas tīri ok spēlē OHL, RD bija katastrofa un tagad kaut kāda buļļa sūda dēļ uz PČ tiek paņemts un tur uzspridzina un samet golus, sadala pasus un ir baigais vecis. Ko nu? Izlasē īsajā turnīrā super, bet klubā švaks čekeris. Kur sūtīsi?

     [+] [-]

, 2021-03-28 23:34, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ir 21. gadsimts. Ar labu pč sen vairs nepietiek, lai tiktu labā klubā. Ir labam jābūt visu sezonu... Jeb, tavuprāt, pāris labi mači atsver visu sezonu? Tad uztaisīsim nelielu paradoksu. Tu saki solīda spēle RD vai labs pč atvērs labāko Eiropas līgu durvis. Nu tad ņemam, piemēram, Ģēģeri, kurš daļu sezonas tīri ok spēlē OHL, RD bija katastrofa un tagad kaut kāda buļļa sūda dēļ uz PČ tiek paņemts un tur uzspridzina un samet golus, sadala pasus un ir baigais vecis. Ko nu? Izlasē īsajā turnīrā super, bet klubā švaks čekeris. Kur sūtīsi?
Ja runā par Ģēģeri, tad ar viņu ir tieši pretēji, DR epizodiski ir kaut ko rādījis, bet izlasē praktiski tukšā Bukarts vecākais, Čehijas pirmatklajējs? Savukārt, kas attiecas uz PČ, mīts, ka tas neko it kā nenozīmē klubu Hokeja kontekstā, ir aktuāls TIKAI UN VIENĪGI uz aizdīķi, Eiropā PČ vēl joprojām ir un ilgi vēl būs aktuāls tieši kluba meklējuma ziņā, it sevišķi tas ir attiecināms uz bijušo Padomiju, ČehoSlovākiju un Skandināviju, kur Hokeja speciālistu un līdzjutēju skatījumā PČ nav nekāds tur "sētas turnīrs"