Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2947, Did:0, useCase: 3

''Blue Jackets'' ar Korpisalo vārtos cieš sauso zaudējumu pret ''Panthers''

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

''Blue Jackets'' ar Korpisalo vārtos cieš sauso zaudējumu pret ''Panthers''
Foto: USA Today Sports/Scanpix

Naktī uz pirmdienu Nacionālajā hokeja līgā (NHL) tika aizvadītas sešas spēles. Elvis Merzļikins tika atstāts rezervē, bet viņa pārstāvētā Kolumbusas ''Blue Jackets'' ar 0:3 piekāpās Floridas ''Panthers''. Jonass Korpisalo atvairīja 32 no pretinieku 35 metieniem. Citā spēlē Aleksandrs Ovečkins guva savus 725. NHL karjeras vārtus.

Sauso zaudējumu naktī uz pirmdienu Nacionālajā hokeja līgā (NHL) piedzīvoja Elvja Merzļikina Kolumbusas ''Blue Jackets'', kas ar Jonasu Korpisalo vārtos ar 0:3 piekāpās Floridas ''Panthers''. Merzļikins pēc piecām aizvadītām spēlēm pēc kārtas tika atstāts rezervē. Floridas ''Panthers'' šī bija jau sestā uzvara pēc kārtas. Korpisalo atvairīja 32 no 35 pretinieku metieniem, kamēr ''Panthers'' vārtsargs tika galā ar visiem 32 Kolumbusas hokejistu metieniem. Pirmajā periodā neviena no komandām vārtus neguva, taču otrās trešdaļas ievadā Aleksandrs Barkovs vadībā izvirzīja ''Panthers''. Noslēdzošajā periodā Franks Vatrano un Gustavs Forslings pārspēja Korpisalo vēl divas reizes, kas nodrošināja Floridai uzvaru.

Savus 725. vārtus NHL guva Aleksandrs Ovečkins, kurš vēl ar divām rezultatīvām piespēlēm kaldināja Vašingtonas ''Capitals'' uzvaru ar 5:4 pār Ņūdžersijas ''Devils''. Ovečkins izcēlās otrā perioda vidū, kad vairākumā ar precīzu metienu guva ''Capitals'' trešos vārtus, un panāca otrajā vietā esošo Bretu Halu visvairāk vārtus vairākumā guvušo hokejistu sarakstā NHL. ''Devils'' pirmā izvirzījās vadībā, taču tad trīs vārtus pēc kārtas guva ''Capitals'', kas vadību neizlaida līdz spēles beigām. Jevgēņijs Kuzņecovs trešā perioda piektajā minūtē panāca 5:2. Ņūdžersijai izdevās divus vārtus atspēlēt, taču izlīdzinājumu panākt nebija pa spēkam.

5. aprīļa NHL spēles

KomandasRezultāts
Lightning - Red Wings1:5
Devils - Capitals4:5
Panthers - Blue Jackets3:0
Hurricanes - Stars1:0
Ducks - Coyotes2:3 P
Flames - Maple Leafs2:4

Izmantotie resursi:
Official Site of the National Hockey League |...

Slēpts komentārs: labdien

  -4 [+] [-]

, 2021-04-05 08:47, pirms 4 gadiem
Priecīgas ziņas. Elvis var uzelpot

  +6 [+] [-]

, 2021-04-05 09:35, pirms 4 gadiem
Spēli neskatījos, bet rezultāts atkal parāda, ka ne jau vārtsargi ir Kolumbusas problēmas. Tur vajag izmēst to stalli. Šosezon, varbūt jāsāk ar treneri, lai atlikušajā sezonas daļā redzētu, kurus spēlētājus jāmaina. Komandā nav tik sliktu spēlētāju, lai loğiski būtu šādi rezultāti. Tiem pašiem viesuļiem nav NHL pirmā lieluma zvaigžņu, bet rezultāti priecē.
Slēpts komentārs: ej dillēs

     [+] [-]

, 2021-04-05 10:16, pirms 4 gadiem
guntis86 rakstīja: Spēli neskatījos, bet rezultāts atkal parāda, ka ne jau vārtsargi ir Kolumbusas problēmas. Tur vajag izmēst to stalli. Šosezon, varbūt jāsāk ar treneri, lai atlikušajā sezonas daļā redzētu, kurus spēlētājus jāmaina. Komandā nav tik sliktu spēlētāju, lai loğiski būtu šādi rezultāti. Tiem pašiem viesuļiem nav NHL pirmā lieluma zvaigžņu, bet rezultāti priecē.
Nemēģinot baigi ķidāt CAR sastāvu, tas apgalvojums, ka tur nav pirmā lieluma zvaigžņu ir tāds... diskutējams. Protams, ka te jautājums ir par to, ko nu kurš uzskata par zvaigzni, bet, piemēram, Dagijs Hamiltons ir viens no pēdējos sezonu labākajiem uzbrūkošajiem aizsargiem, arī Sebastjans Aho, kurš gūst 0.97 punktus spēlē ļoti labi iederas starp līgas spīdekļiem.

Taču - arī CBJ talanta pietiek. Aizsargi Verenskis, Džonss, uzbrucēji Atkinsons, Laine, kaut kādā mērā par talantiem var saukt arī Domi, Nīkvistu (šosezon vēl nav spēlējis), Grigorenko, Teksjē, kuri ir soli no savas izcilības. Arī Elvis ir TOP talants.

Cita lieta, ka Tortorellam jau nav jaudas un spēju taisīt vēl vienu PO komandu ar tiem spēlētājiem, kas ir viņa rīcībā. Spēlētāji viņa idejas neuztver, tie arī ir pilnīgi citi spēlētāji.
CBJ vajag citu treneri un arī Tortorellam vajag citu komandu.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-05 10:22, pirms 4 gadiem
Tad jau nākamo stāvēs Elvis

  -1 [+] [-]

, 2021-04-05 10:31, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: CBJ vajag citu treneri un arī Tortorellam vajag citu komandu.
Tortam vajag iet pensijā. vai nu braukt uz eiropu, betonēt savu hokeju.
NHL tas vairs neiet...
Maikls, Bobs ! piemēru netrūkst.

  -1 [+] [-]

, 2021-04-05 11:11, pirms 4 gadiem
Juri, mana doma bija, ka Hurricanes sastāvs nav diži jaudīgāks par Blue Jackets, bet rezultāti ir krietni labāki. Es pat teiktu, ka garantēts play off. Kolumbusai steidzīgi jāsāk risināt snieguma problēma, lai kļūdas var norakstīt vēl šajā sezonā.

     [+] [-]

, 2021-04-05 11:12, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Tortam vajag iet pensijā. vai nu braukt uz eiropu, betonēt savu hokeju.
NHL tas vairs neiet...
Maikls, Bobs ! piemēru netrūkst.
Šī, starpcitu, ir diezgan interesanta tēma. Kas tad ir par iemeslu, kāpēc šāds hokejs vairs NHL neiet? It kā jau viņš nekādu kosmosu neprasa, tās viņa pamatvērtības jau galvenokārt ir balstītas rakstura stiprībā - visi rukā, visi cīnās viens par otru un nevienam netiek dotas atlaides. Ja agrāk tas strādāja, bet šodien vairs ne, tad kādus secinājumus mēs varam izdarīt par jauni paaudzi..
P.s. tas nav domāts iz sērijas "cik agrāk bija labi un cik tagad ir slikti", vnk tāds "domu ēdiens"

  +1 [+] [-]

, 2021-04-05 11:18, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Šī, starpcitu, ir diezgan interesanta tēma. Kas tad ir par iemeslu, kāpēc šāds hokejs vairs NHL neiet? It kā jau viņš nekādu kosmosu neprasa, tās viņa pamatvērtības jau galvenokārt ir balstītas rakstura stiprībā - visi rukā, visi cīnās viens par otru un nevienam netiek dotas atlaides. Ja agrāk tas strādāja, bet šodien vairs ne, tad kādus secinājumus mēs varam izdarīt par jauni paaudzi..
P.s. tas nav domāts iz sērijas "cik agrāk bija labi un cik tagad ir slikti", vnk tāds "domu ēdiens"
manuprāt katram ģēnijam beidzas idejas.
viņš sevi ir izsmēlis un visi viņu atkož.
galvenais ir tas , ka vairs neģenerē jaunas idejas.
un katru sezonu arvien uzskatāmāk paaudžu konflikts.
Torts ir atkosts un pārkosts!
nekas nav mūžīgs...

     [+] [-]

, 2021-04-05 11:31, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Tortam vajag iet pensijā. vai nu braukt uz eiropu, betonēt savu hokeju.
NHL tas vairs neiet...
Maikls, Bobs ! piemēru netrūkst.
Reti kuram gribas labprātīgi vilkt pižiku galvā...

     [+] [-]

, 2021-04-05 11:41, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Tortam vajag iet pensijā. vai nu braukt uz eiropu, betonēt savu hokeju.
NHL tas vairs neiet...
Maikls, Bobs ! piemēru netrūkst.
Nu, tā komanda var būt... pat Polijas izlase.

Par tām idejām - jā, protams. Radošā krīze un arī tas, ka hokejs visu laiku mainās.

Taču es vēl klāt pielikt gribētu to apstākli, ka Tortza hokejs, lai arī nav ne ar kādu high-skills, ir ļoti fiziski prasīgs un vieni un tie paši kadri nevar dragāt n-tās sezonas (lab, daži var, bet tāpēc viņi ir DAŽI). Tāds hokejs arī prasa regulāru "piebarošanu" no fārma un jaunus spēlētājus. Ja tas nestrādā, tad... nu, ir tā kā tagad.
Lai tā spēlēt ir jāsavācas zināmam kontingentam, taču arī viņi nav mūžīgi.

     [+] [-]

, 2021-04-05 11:42, pirms 4 gadiem
Nu jā, es vairāk sliecos uz paaudžu konfliktu, kur jaunie vnk nesaprot, ko no viņiem grib, citas vērtības, cita izpratne. Par to atkošanu gan tā īsti neaaprotu, to varētu teikt, ja komanda spēlētu sakārtoti, bet tās 'shemas' vnk nestrādātu.. tā jau nav Kolumbusas problēma (šo es no tām 2,5 spēlēm spriežu, ko esmu redzējusi ), problēma ir pilnīgs haoss uz laukuma, kur izskatās, ka džeki vnk močī kā māk, bez kāda plāna, kas tādā līmenī protams nozīmē bēdu ieleju un tā kā nekas nesanāk, tad tālāk jau vnk iestājas 'nu i nafig" fāze no spēlētāju puses. Par kādām jaunām idejām vispār var būt runa, ja spēlētāji nesaprot, ko no viņiem prasa.
Jebkurā gadījumā, neatkarīgi no iemesliem, piekrītu, ka Tortsa stundas ir skaitītas pie Kolumbusas stūres, kas attiecas uz to, vai viņš vispār nekam vairs nav derīgs, kā saki tu, nezinu, to tik laiks rādīs, bet nu fakts, ka viņš, tā tēlaini izsakoties, runā citā valodā, kā jaunā paaudze un diez vai tas mainīsies, nekādas baigās cerības nedod.

     [+] [-]

, 2021-04-05 11:46, pirms 4 gadiem
guntis86 rakstīja: Juri, mana doma bija, ka Hurricanes sastāvs nav diži jaudīgāks par Blue Jackets, bet rezultāti ir krietni labāki. Es pat teiktu, ka garantēts play off. Kolumbusai steidzīgi jāsāk risināt snieguma problēma, lai kļūdas var norakstīt vēl šajā sezonā.
Tas ir tas par ko jau kopumā te runāts - citas idejas, cits hokejs (uzbrūkošs).
No otras puses - CBJ tādu uzbrūkošu hokeju NEKAD nav spēlējuši (viņi ir otrā mazrezultatīvākā komanda kopš 99./00. sezonas - 2.57 vārti vidēji spēlē, pēdējie ir ARI, kuriem par simtdaļu sliktāks rezultāts) un tik rezultatīvi kā pašlaik CAR nav bijuši nevienā kluba pastāvēšanas sezonā.

  -3 [+] [-]

, 2021-04-05 11:58, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Tortam vajag iet pensijā. vai nu braukt uz eiropu, betonēt savu hokeju.
NHL tas vairs neiet...
Maikls, Bobs ! piemēru netrūkst.
Nahrena mums te Eiropā vajag Tortorellas betonus?

  -3 [+] [-]

, 2021-04-05 12:00, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu, tā komanda var būt... pat Polijas izlase.

Par tām idejām - jā, protams. Radošā krīze un arī tas, ka hokejs visu laiku mainās.

Taču es vēl klāt pielikt gribētu to apstākli, ka Tortza hokejs, lai arī nav ne ar kādu high-skills, ir ļoti fiziski prasīgs un vieni un tie paši kadri nevar dragāt n-tās sezonas (lab, daži var, bet tāpēc viņi ir DAŽI). Tāds hokejs arī prasa regulāru "piebarošanu" no fārma un jaunus spēlētājus. Ja tas nestrādā, tad... nu, ir tā kā tagad.
Lai tā spēlēt ir jāsavācas zināmam kontingentam, taču arī viņi nav mūžīgi.
Tad jau labāk lai Tortorella trenē Kazahstānu vai Baltkrieviju

  -4 [+] [-]

, 2021-04-05 12:05, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tas ir tas par ko jau kopumā te runāts - citas idejas, cits hokejs (uzbrūkošs).
No otras puses - CBJ tādu uzbrūkošu hokeju NEKAD nav spēlējuši (viņi ir otrā mazrezultatīvākā komanda kopš 99./00. sezonas - 2.57 vārti vidēji spēlē, pēdējie ir ARI, kuriem par simtdaļu sliktāks rezultāts) un tik rezultatīvi kā pašlaik CAR nav bijuši nevienā kluba pastāvēšanas sezonā.
No sirds novēlu Lainem atrast citu klubu, ideāli būtu pie Ovečkina un Ošija vienā maiņa Capitals rindās!

     [+] [-]

, 2021-04-05 12:16, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu, tā komanda var būt... pat Polijas izlase.

Par tām idejām - jā, protams. Radošā krīze un arī tas, ka hokejs visu laiku mainās.

Taču es vēl klāt pielikt gribētu to apstākli, ka Tortza hokejs, lai arī nav ne ar kādu high-skills, ir ļoti fiziski prasīgs un vieni un tie paši kadri nevar dragāt n-tās sezonas (lab, daži var, bet tāpēc viņi ir DAŽI). Tāds hokejs arī prasa regulāru "piebarošanu" no fārma un jaunus spēlētājus. Ja tas nestrādā, tad... nu, ir tā kā tagad.
Lai tā spēlēt ir jāsavācas zināmam kontingentam, taču arī viņi nav mūžīgi.
tāpēc jau esi hokeja eksperts, kas pieliek klāt.
man ar radošā krīze kaut ko jaunu skribilēt. nakts maņa, bērni un es out!
varat turpināt.

     [+] [-]

, 2021-04-05 12:17, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Nu jā, es vairāk sliecos uz paaudžu konfliktu, kur jaunie vnk nesaprot, ko no viņiem grib, citas vērtības, cita izpratne. Par to atkošanu gan tā īsti neaaprotu, to varētu teikt, ja komanda spēlētu sakārtoti, bet tās 'shemas' vnk nestrādātu.. tā jau nav Kolumbusas problēma (šo es no tām 2,5 spēlēm spriežu, ko esmu redzējusi ), problēma ir pilnīgs haoss uz laukuma, kur izskatās, ka džeki vnk močī kā māk, bez kāda plāna, kas tādā līmenī protams nozīmē bēdu ieleju un tā kā nekas nesanāk, tad tālāk jau vnk iestājas 'nu i nafig" fāze no spēlētāju puses. Par kādām jaunām idejām vispār var būt runa, ja spēlētāji nesaprot, ko no viņiem prasa.
Jebkurā gadījumā, neatkarīgi no iemesliem, piekrītu, ka Tortsa stundas ir skaitītas pie Kolumbusas stūres, kas attiecas uz to, vai viņš vispār nekam vairs nav derīgs, kā saki tu, nezinu, to tik laiks rādīs, bet nu fakts, ka viņš, tā tēlaini izsakoties, runā citā valodā, kā jaunā paaudze un diez vai tas mainīsies, nekādas baigās cerības nedod.
manuprāt skaisti aprakstīji. es tā nevarētu!
ar labu nakti!

     [+] [-]

, 2021-04-05 12:19, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Nahrena mums te Eiropā vajag Tortorellas betonus?
tupais čurban. Eiropai līdz NHL, kā līdz...
nemaz nerunājot par tādām čurbanu līgām kā KHL!
visu gaišu šodien krustojuma bomzi!
tas kas neder vairs NHL varbūt ļoti noderīgs Eiropā...
otrādi diezvai, vismaz ne tagad!

  +2 [+] [-]

, 2021-04-05 12:21, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Nahrena mums te Eiropā vajag Tortorellas betonus?
lai tev krustojumā nav dubļos jāsēž, tupēsi uz betona

  +2 [+] [-]

, 2021-04-05 12:21, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Tad jau labāk lai Tortorella trenē Kazahstānu vai Baltkrieviju
mhm. zin kā ir dzīvē ?
tāds Tortorella praktiski neko daudz neatšķiras no Hārtlija.
tikai tupie čurbani var tupa blēt kalnos kā aitas! ptu krustojumā tu blēj! atvaino sajaucu nedaudz!

     [+] [-]

, 2021-04-05 13:28, pirms 4 gadiem
@neputns ,bet tas jau nav tik slikti/laiks dara savu. Tad jau var arī dusmīgi skatīties uz to ka cilvēki smagi nestrādā laukā lai sevi pabarotu.
Un sisties baigi par iekļūšanu playoffā zinot ka tālāk par 1.kartu netiksi arī grūti/ne visiem. + Jābūt komandā motivatoriem spēlētāju vidū un trenerim.
Iespējams (visdrīzāk) ka Tortorella tiešām ir izdedzis vairs nesanāk.
+ Tagad spiež uz lai būtu skatāms sports. Jo konkurence un reklāmas un tāds aizsardzības hokejs būs drīzāk kā izņēmums vai atdzims,ja atdzims- pēc gadiem 10-20, manuprāt

     [+] [-]

, 2021-04-05 13:34, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: mhm. zin kā ir dzīvē ?
tāds Tortorella praktiski neko daudz neatšķiras no Hārtlija.
tikai tupie čurbani var tupa blēt kalnos kā aitas! ptu krustojumā tu blēj! atvaino sajaucu nedaudz!
Tortorella neatšķiras no Hārtlija? Iedomājies Bukartu pie Tortorellas, būtu ceturtās maiņas čekeris labākajā gadījumā un spēlētu mazākuma brigādē ar nosacījumu, ja labi rukātu aizsardzībā, paaugstinātu līdz trešās maiņas enerģētikas kaplim Pie Hārtlija Roberts ir vairākuma brigādē un vajadzības gadījumā ir arī Latvijas izlases Kapteinis!

     [+] [-]

, 2021-04-05 13:35, pirms 4 gadiem
Mistique rakstīja: @neputns ,bet tas jau nav tik slikti/laiks dara savu. Tad jau var arī dusmīgi skatīties uz to ka cilvēki smagi nestrādā laukā lai sevi pabarotu.
Un sisties baigi par iekļūšanu playoffā zinot ka tālāk par 1.kartu netiksi arī grūti/ne visiem. + Jābūt komandā motivatoriem spēlētāju vidū un trenerim.
Iespējams (visdrīzāk) ka Tortorella tiešām ir izdedzis vairs nesanāk.
+ Tagad spiež uz lai būtu skatāms sports. Jo konkurence un reklāmas un tāds aizsardzības hokejs būs drīzāk kā izņēmums vai atdzims,ja atdzims- pēc gadiem 10-20, manuprāt
Aizsardzības hokeja ideja atdzīvosies tieši tajā brīdī, kad pirmā tāda komanda tiks pie titula. Pēc gada, desmit vai divdesmit, jau nav tik svarīgi.

     [+] [-]

, 2021-04-05 13:38, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Tortorella neatšķiras no Hārtlija? Iedomājies Bukartu pie Tortorellas, būtu ceturtās maiņas čekeris labākajā gadījumā un spēlētu mazākuma brigādē ar nosacījumu, ja labi rukātu aizsardzībā, paaugstinātu līdz trešās maiņas enerģētikas kaplim Pie Hārtlija Roberts ir vairākuma brigādē un vajadzības gadījumā ir arī Latvijas izlases Kapteinis!
Es gan domāju, ka te ir cits stāsts - divi stingri un principiāli treneri, kuriem ir augstas prasības spēles pamatelementu un mača plāna izpildē.

  -1 [+] [-]

, 2021-04-05 13:39, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: tāpēc jau esi hokeja eksperts, kas pieliek klāt.
man ar radošā krīze kaut ko jaunu skribilēt. nakts maņa, bērni un es out!
varat turpināt.
Nakts maiņa, pipec, nu tu esi nolaidies! Normāli Baltie cilvēki pa naktīm nerukā! To dara tikai "pašpietiekamie" un ar visu apmierinātie Rotšilda/Geitsa/Sorosa/ klanu vergi, kādi ir Banss ar Bīskapu, kuri gan rukā pa Dienu, bet princips ir tas pats, "iekšēji garīgi apdāvinātie"

  -1 [+] [-]

, 2021-04-05 13:46, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Es gan domāju, ka te ir cits stāsts - divi stingri un principiāli treneri, kuriem ir augstas prasības spēles pamatelementu un mača plāna izpildē.
Cits ne cits, te ir stāsts konkrēti par Bukartu un viņa tipa spēlmaņiem, kāds, piemēram, ir arī Laine
Nevaru iedomāties, ka Bobs par viņu tieši tāpat atklāti ņirgātos, kā to dara psihopāts un paranoiķis Torts

  +2 [+] [-]

, 2021-04-05 13:48, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Nakts maiņa, pipec, nu tu esi nolaidies! Normāli Baltie cilvēki pa naktīm nerukā! To dara tikai "pašpietiekamie" un ar visu apmierinātie Rotšilda/Geitsa/Sorosa/ klanu vergi, kādi ir Banss ar Bīskapu, kuri gan rukā pa Dienu, bet princips ir tas pats, "iekšēji garīgi apdāvinātie"
ierunājās čurbanu ubagotājs, čorts kurš melīgi sevi piedēvē pie baltās rases

     [+] [-]

, 2021-04-05 13:56, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Cits ne cits, te ir stāsts konkrēti par Bukartu un viņa tipa spēlmaņiem, kāds, piemēram, ir arī Laine
Nevaru iedomāties, ka Bobs par viņu tieši tāpat atklāti ņirgātos, kā to dara psihopāts un paranoiķis Torts
Viss sākas un beidzas pie tā, ka mēs nezinām ko CBJ hedkoučs grib no Laines. Kas ir tas plāns ko Lainem jāpilda.

Un, no otras puses, jau 12 mačus soms nav guvis vārtus un 17 mačos tikai 1 gols un trīs piespēles (un lietderība -13). Protams, ka Tortorella viņu čakarē utt., bet viņam vienalga starp CBJ uzbrucējiem ir 4. lielākais spēles laiks komandā un lielākais PP laiks.

Pat ja izejam tikai no rezultativitātes momentiem, ir jau arī par ko heitot Laini, jo kaut kas nav aizgājis (par to gan visi uzreiz brīdināja, kad CBJ iemainīja somu, ka viņa un trenera attiecības var būt graujošas).

     [+] [-]

, 2021-04-05 13:58, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: ierunājās čurbanu ubagotājs, čorts kurš melīgi sevi piedēvē pie baltās rases
Melīgi piedēvēju? Nekā melīga tur nav, es IR Baltās Rases pārstāvis! Patīk tev tas vai nepatīk, taču tā tas ir un tur neko nevar mainīt, pat ja es pats to ļoti gribētu! Baltā Rase ir nosakāma pēc IEDZIMTIEM, nevis pēc izstrādātiem kritērijiem! Savukārt, iedzimtība ir dota NO AUGŠAS, tā ir nemaināma, neaptaustāma un arī nenotverama, gluži tāpat, kā tava Ēna! Kā teica Grāvis?
Tava Ēna ir divdimensiju vizuāla parādība, kura atspogiļo tevi uz planētas virsmas, kā arī uz apkārtējiem priekšmetiem, ar visām tavām kroplībām, vājībām un vērtībām! Ēna ir bez garšas, krāsas un smakas, jo tava Ēna esi pats TU!

     [+] [-]

, 2021-04-05 14:03, pirms 4 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2021-04-05 14:10, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Melīgi piedēvēju? Nekā melīga tur nav, es IR Baltās Rases pārstāvis! Patīk tev tas vai nepatīk, taču tā tas ir un tur neko nevar mainīt, pat ja es pats to ļoti gribētu! Baltā Rase ir nosakāma pēc IEDZIMTIEM, nevis pēc izstrādātiem kritērijiem! Savukārt, iedzimtība ir dota NO AUGŠAS, tā ir nemaināma, neaptaustāma un arī nenotverama, gluži tāpat, kā tava Ēna! Kā teica Grāvis?
Tava Ēna ir divdimensiju vizuāla parādība, kura atspogiļo tevi uz planētas virsmas, kā arī uz apkārtējiem priekšmetiem, ar visām tavām kroplībām, vājībām un vērtībām! Ēna ir bez garšas, krāsas un smakas, jo tava Ēna esi pats TU!
tu esi baltās rases nodevējs, sliktāks par visliktāko čurbanu, kurš izvēlējās dzīvot mūžīgā alkahola tvanā, ubagot, parazitēt uz pabalstiem. čurbans piedzimst par čurbanu, bet tu kļuvi brīvprātīgi. visas tavas "teorijas" vari stāstīt saviem alkašiem, reāli esi melns sūdains čurbans.

     [+] [-]

, 2021-04-05 14:16, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Aizsardzības hokeja ideja atdzīvosies tieši tajā brīdī, kad pirmā tāda komanda tiks pie titula. Pēc gada, desmit vai divdesmit, jau nav tik svarīgi.
Manuprāt nav svarīgākais vai tiks pie titula, var arī palikt 2-3 drīzāk vajaga būt apstākļiem piem: 20gadus spēle all star līmenī un te viena komanda sāk spēlēt savādāk un gūst panākumus ar sliktāku sastāvu. Vai vnk visiem apniks uzbrūkošais hokejs un būs vairāk skatījumu TV un līdz ar to līgai būs izdevīgāk/lielāks atbalsts hokejistiem un iespēja izsisties augstāk.
Vai vnk kko izdomās kā dimanta izskartojumu kur 1bremzē uzbrukuma sākumu un 4 romba formā stāv aizsardzība. Tik kādēļ to neizmanto bieži? Fair play jo nevar uzlauzt un sākas antihokejs?

     [+] [-]

, 2021-04-05 14:22, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Nakts maiņa, pipec, nu tu esi nolaidies! Normāli Baltie cilvēki pa naktīm nerukā! To dara tikai "pašpietiekamie" un ar visu apmierinātie Rotšilda/Geitsa/Sorosa/ klanu vergi, kādi ir Banss ar Bīskapu, kuri gan rukā pa Dienu, bet princips ir tas pats, "iekšēji garīgi apdāvinātie"
Es jau domāju, ka esi gudrāks!
Tavai zināšanai Microsoft, Apple miljardieri strādāja arī pa naktīm, lai sasniegtu visu iespējamos rezultātus!
Daudzi ir miruši, ar smagām kaitēm, bet cilvēcei progress!

Kur tavējie "Baltie cilvēki" ir tikuši? Sūknē resursus un baida kaimiņus, kuriem nav resursi- ar kariem!

  +1 [+] [-]

, 2021-04-05 14:30, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Es jau domāju, ka esi gudrāks!
Tavai zināšanai Microsoft, Apple miljardieri strādāja arī pa naktīm, lai sasniegtu visu iespējamos rezultātus!
Daudzi ir miruši, ar smagām kaitēm, bet cilvēcei progress!

Kur tavējie "Baltie cilvēki" ir tikuši? Sūknē resursus un baida kaimiņus, kuriem nav resursi- ar kariem!
baltais cilvēks nekad no darba nav kaunējies, tikai čurbaniem strādāšana liekas kas izsmejams.
vot kad tas tjoma kādā naktī apslimis sprāgs nost, cerams, ka neviens ārsts naktī nestrādās, lai šis parazīts mokās nosprāgst, dēļ citu cilvēku apņirgšanas

  -3 [+] [-]

, 2021-04-05 14:32, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Es jau domāju, ka esi gudrāks!
Tavai zināšanai Microsoft, Apple miljardieri strādāja arī pa naktīm, lai sasniegtu visu iespējamos rezultātus!
Daudzi ir miruši, ar smagām kaitēm, bet cilvēcei progress!

Kur tavējie "Baltie cilvēki" ir tikuši? Sūknē resursus un baida kaimiņus, kuriem nav resursi- ar kariem!
Progress būtu tad, ja VISS apstātos pie stacionāriem telefoniem un videomagnetofoniem, viss, kas notika tālāk, ir tikai REGRESS!

     [+] [-]

, 2021-04-05 14:32, pirms 4 gadiem
Mistique rakstīja: Manuprāt nav svarīgākais vai tiks pie titula, var arī palikt 2-3 drīzāk vajaga būt apstākļiem piem: 20gadus spēle all star līmenī un te viena komanda sāk spēlēt savādāk un gūst panākumus ar sliktāku sastāvu. Vai vnk visiem apniks uzbrūkošais hokejs un būs vairāk skatījumu TV un līdz ar to līgai būs izdevīgāk/lielāks atbalsts hokejistiem un iespēja izsisties augstāk.
Vai vnk kko izdomās kā dimanta izskartojumu kur 1bremzē uzbrukuma sākumu un 4 romba formā stāv aizsardzība. Tik kādēļ to neizmanto bieži? Fair play jo nevar uzlauzt un sākas antihokejs?
Es vairāk par to, ka viss PRO sports ir tāda papagaiļu padarīšana - vieniem sanāk, vot, tad "visi" cenšas panākumus atkārtot.

NHL, piemēram, tā ātri pārcilājot atmiņas - 95. gada NJD, pēc kuru kausa NHL aizgāja aizsardzības virzienā, vai tūkstošgades mijas superkomandas ar visu TOP veterānu savākšanu, 07. gada ANA, kad daudzas komandas mēģināja kopēt to fizisko hokeju vai vēlāko sezonu PIT, kas bija piemērs jaunai pieejai komandas būvniecībā (TOP prospekti uz RFA līgumiem, nevis lielās zvaigznes).

Taču arī pārējās līgās ir tā pat - vienai komandai sanāk un pārējie, kuriem savu panākumu formulu vēl jāatrod, tos čempionus (vai pretendentus) kopē.

No otras puses - NHL, kā visa pasākuma organizētājiem, vienmēr būs vairāk ieroču kā spēli padarīt uzbrukumam draudzīgāku un pēdējos nu jau pat vairāk kā 15 gados tas sistemātiski tiek darīts.

  -1 [+] [-]

, 2021-04-05 14:35, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: baltais cilvēks nekad no darba nav kaunējies, tikai čurbaniem strādāšana liekas kas izsmejams.
vot kad tas tjoma kādā naktī apslimis sprāgs nost, cerams, ka neviens ārsts naktī nestrādās, lai šis parazīts mokās nosprāgst, dēļ citu cilvēku apņirgšanas
No DARBA es arī nekaunos! Tikai škriba ir tāda, ka tu nevis dari DARBU, proti, strādā, bet gan VERGO, darot sev netīkamas lietas un zaudējot savu brīvo laiku, par to saņemot atalgojumu Cilvēki, kuri patiesi dara DARBU, ir absolūtais mazākums uz planētas un tu nu točna pie tā mazākuma nepiederi

  +1 [+] [-]

, 2021-04-05 14:36, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: No DARBA es arī nekaunos! Tikai škriba ir tāda, ka tu nevis dari DARBU, proti, strādā, bet gan VERGO, darot sev netīkamas lietas un zaudējot savu brīvo laiku, par to saņemot atalgojumu Cilvēki, kuri patiesi dara DARBU, ir absoltais mazākums uz planētas un tu nu točna pie tā mazākuma nepiederi
tik tavā kroplajā čurbanā prātā ubagošana ir darbs

  +1 [+] [-]

, 2021-04-05 14:39, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Progress būtu tad, ja VISS apstātos pie stacionāriem telefoniem un videomagnetofoniem, viss, kas notika tālāk, ir tikai REGRESS!
Vai par regresu sauc, ka vari dabūt jebkuru bibliotēkas materiālu un vari skatīties jebkuru filmu, seriālu, spēlēt jebkuru spēli, bet tajā paša laikā nodarboties ar fiziskām aktivitātēm?

Nav tev jāsēž pie trubas vai jāiet uz nomas kantori vai jāklančī no drauga

  +1 [+] [-]

, 2021-04-05 14:42, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Vai par regresu sauc, ka vari dabūt jebkuru bibliotēkas materiālu un vari skatīties jebkuru filmu, seriālu, spēlēt jebkuru spēli, bet tajā paša laikā nodarboties ar fiziskām aktivitātēm?

Nav tev jāsēž pie trubas vai jāiet uz nomas kantori vai jāklančī no drauga
čurbanam tas ir par sarežģītu, viņam tik iedod cepuri kurā garāmgējēam iemest naudu

  -1 [+] [-]

, 2021-04-05 14:47, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Vai par regresu sauc, ka vari dabūt jebkuru bibliotēkas materiālu un vari skatīties jebkuru filmu, seriālu, spēlēt jebkuru spēli, bet tajā paša laikā nodarboties ar fiziskām aktivitātēm?

Nav tev jāsēž pie trubas vai jāiet uz nomas kantori vai jāklančī no drauga
Šitā filmu, seriālu un telefonā lūrēšana ir absolūts regress.
Tāpat kā arī fizisku aktivitāšu apvienošana ar lūrēšanu.

     [+] [-]

, 2021-04-05 14:47, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tik tavā kroplajā čurbanā prātā ubagošana ir darbs
Vai tad es kādreiz teicu, ka tas ir DARBS? Tas ir BIZNESS jeb KOMERCIJA! Kaunpilns, nežēlīgs, azartisks, bīstams priekš dzīvības un veselības, pilns ar visāda veida riskiem, gluži tāpat, kā jebkuri citi biznesi Tu domā, man tas viss viegli nāca? Cik asaras, asinis un sviedru netika izlieti pa šiem gadiem, ka arī daudz draugu dzīvības upurētas... Toties es varu droši lepoties ar to, ka es UZVARĒJU, esmu izķepurojies no reāliem sūdiem un esmu BRĪVS no visa un visiem, ne uz vienu nevergoju un vergot netaisos! VOT!

  -1 [+] [-]

, 2021-04-05 14:47, pirms 4 gadiem
pamuļķis rakstīja: Šitā filmu, seriālu un telefonā lūrēšana ir absolūts regress.
Tāpat kā arī fizisku aktivitāšu apvienošana ar lūrēšanu.
Tu mašīnā braucot radio neieslēdz? Nu lai neregresētu?

  -1 [+] [-]

, 2021-04-05 14:48, pirms 4 gadiem
pamuļķis rakstīja: Šitā filmu, seriālu un telefonā lūrēšana ir absolūts regress.
Tāpat kā arī fizisku aktivitāšu apvienošana ar lūrēšanu.
Kšpēc telefonā? Id.. saklausījušies, ka ierīces ir tikai regress!
Apvienot fizisko, tās pašas grāmatas lasi, + visas ierīces to visu var apvienot
Jo vairāk apvieno, jo labāk jūties!

  +2 [+] [-]

, 2021-04-05 14:49, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Vai tad es kādreiz teicu, ka tas ir DARBS? Tas ir BIZNESS jeb KOMERCIJA! Kaunpilns, nežēlīgs, azartisks, bīstams priekš dzīvības un veselības, pilns ar visāda veida riskiem, gluži tāpat, kā jebkuri citi biznesi Tu domā, man tas viss viegli nāca? Cik asaras, asinis un sviedru netika izlieti pa šiem gadiem, ka arī daudz draugu dzīvības upurētas... Toties es varu droši lepoties ar to, ka es UZVARĒJU, esmu izķepurojies no reāliem sūdiem un esmu BRĪVS no visa un visiem, ne uz vienu nevergoju un vergot netaisos, VOT!
tas nav bizness, bet parazitēšāna, tipisku čurbanu štelle. nekāda sakara ar balto cilvēku kultūra. atceries nesaukt naktī ārstu, ja pašam vai kādam tuvam paliek slikti. sprāgstiet nost.

     [+] [-]

, 2021-04-05 14:53, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tas nav bizness, bet parazitēšāna, tipisku čurbanu štelle. nekāda sakara ar balto cilvēku kultūra. atceries nesaukt naktī ārstu, ja pašam vai kādam tuvam paliek slikti. sprāgstiet nost.
Ārstus traucēju tikai un vienīgi tad, ja kāda spravka ir vajadzīga vai arī mentiem šis tas ir jānodeklarē, gadās arī tā, bet savādak viņi man vajadzīgi nav Menti gan ir vajadzīgi, mani menti mani sargā un dara to ļoti godprātīgi un par Baltu Velti! Viņem vienkārši ir izdevīgi lai situāciju kontrolētu es, nevis kāds čurbāns Kā teica Peksis, Vecrīgas Panks Nulles gados, kad es viņam jautāju, kā vietējie menti te darbojas, viņš teica, viņi ir tieši tādi paši kārtībsargi Vecrīgā, kāds ir es

  +1 [+] [-]

, 2021-04-05 14:54, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Ārstus traucēju tikai un vienīgi tad, ja kāda spravka ir vajadzīga vai arī mentiem šis tas ir jānodeklarē, gadās arī tā, bet savādak viņi man vajadzīgi nav Menti gan ir vajadzīgi, mani menti mani sargā un dara to ļoti godprātīgi un par Baltu Velti!
Paldies saki Francijas nodokļu maksātājiem!

     [+] [-]

, 2021-04-05 14:56, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Tu mašīnā braucot radio neieslēdz? Nu lai neregresētu?
Pričom te radio? Radio bija jau pirms 100 gadiem. Klausīties mūziku ir kaut kas cits nekā blenzt ekrānā.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-05 14:56, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Ārstus traucēju tikai un vienīgi tad, ja kāda spravka ir vajadzīga vai arī mentiem šis tas ir jānodeklarē, gadās arī tā, bet savādak viņi man vajadzīgi nav Menti gan ir vajadzīgi, mani menti mani sargā un dara to ļoti godprātīgi un par Baltu Velti! Viņem vienkārši ir izdevīgi lai situāciju kontrolētu es, nevis kāds čurbāns Kā teica Peksis, Vecrīgas Panks Nulles gados, kad es viņam jautāju, kā vietējie menti te darbojas, viņš teica, viņi ir tieši tādi paši kārtībsargi Vecrīgā, kāds ir es
viņi strādā, tu esi čurbans, bet tavs peksis narkomāns. tu gan esi viszemāk kritis, kas ir tas ir

  -1 [+] [-]

, 2021-04-05 14:57, pirms 4 gadiem
pamuļķis rakstīja: Pričom te radio? Radio bija jau pirms 100 gadiem. Klausīties mūziku ir kaut kas cits nekā blenzt ekrānā.
Neblenz, bet klausies un sporto

  -1 [+] [-]

, 2021-04-05 14:58, pirms 4 gadiem
pamuļķis rakstīja: Pričom te radio? Radio bija jau pirms 100 gadiem. Klausīties mūziku ir kaut kas cits nekā blenzt ekrānā.
bet pirms 200 gadiem nebija
tu pat neapjēdzi ko flipsis centās pateikt. parunā ar tjomu, nebūs tik sarežģīti, viss vienkārši un primitīvi.

  -1 [+] [-]

, 2021-04-05 14:59, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: viņi strādā, tu esi čurbans, bet tavs peksis narkomāns. tu gan esi viszemāk kritis, kas ir tas ir
Peksis narkotikas nelieto! Viņš ir klasiskais ALKOPUNKERIS!

     [+] [-]

, 2021-04-05 14:59, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Neblenz, bet klausies un sporto
redz, ja dosies garā pastaigā un klausīsies audiogrāmatu, var kļūt gudrs, šie iesaka no tā izvairīties

     [+] [-]

, 2021-04-05 15:00, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Peksis narkotikas nelieto! Viņš ir ALKOPUNKERIS!
vismaz agrāk lietoja, varbūt tagad ir vnk tev līdzīgs bomārs. kad pēdējo reizi redzēju - netīra, smirdīga cūka. kā reiz tāda, kā tev čurbanam patīk, tāpēc jau te orgasmē uz to netīreli

     [+] [-]

, 2021-04-05 15:16, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: vismaz agrāk lietoja, varbūt tagad ir vnk tev līdzīgs bomārs. kad pēdējo reizi redzēju - netīra, smirdīga cūka. kā reiz tāda, kā tev čurbanam patīk, tāpēc jau te orgasmē uz to netīreli
Viņš nav nekāds bomārs, tas ir vienkārši imidžs jeb tēls, dzīvo daudz labāk par tevi Tas, ka smird, ir viņa izvēle, es nesmirdu, bez tā var iztikt

     [+] [-]

, 2021-04-05 15:24, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Neblenz, bet klausies un sporto
Ieklausies pats sevī, nevis tajā ko žīdi tev iebaro.
Būs labāk.

     [+] [-]

, 2021-04-05 15:25, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Viņš nav nekāds bomārs, tas ir vienkārši imidžs jeb tēls, dzīvo daudz labāk par tevi Tas, ka smird, ir viņa izvēle, es nesmirdu, bez tā var iztikt
ja cilvēks staigā netīrs, tad viņs ir šmulis un man ienalga viņa imidžs. tu esi čurbans, tev tādi patīk, tas ir viss kas par šo jāzin

     [+] [-]

, 2021-04-05 15:26, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: bet pirms 200 gadiem nebija
tu pat neapjēdzi ko flipsis centās pateikt. parunā ar tjomu, nebūs tik sarežģīti, viss vienkārši un primitīvi.
Kad mazgā tasīti- tad dari to!
Atā.

     [+] [-]

, 2021-04-05 15:28, pirms 4 gadiem
pamuļķis rakstīja: Kad mazgā tasīti- tad dari to!
Atā.
tu gan izslēdz, savādāk smadzene pārsprāgs reizē mazgājot un klausoties

     [+] [-]

, 2021-04-05 15:30, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: ja cilvēks staigā netīrs, tad viņs ir šmulis un man ienalga viņa imidžs. tu esi čurbans, tev tādi patīk, tas ir viss kas par šo jāzin
Galvā lielāks čurbāns ir TU! Viņš nu točna netsrādātu par Jūdas Grašiem, garāžu iekārtas, ar hipokrātisko smailu uz feisa, smērējot Labāk ir GODĪGI paprasīt garāmgājejam lai tas palīdz pohmeli novērst

     [+] [-]

, 2021-04-05 15:40, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tu gan izslēdz, savādāk smadzene pārsprāgs reizē mazgājot un klausoties
Redzi, šķirba starp tevi un Peksi ir kāda? Grūtajā brīdī, riskējot ar veselību un/vai dzīvību, tu mani izručītu? Nezinu, var būt, bet varbūt arī nē Par Peksi esmu drošs, izručītu jeb vismaz censtos to darīt! Vot!

  +1 [+] [-]

, 2021-04-05 15:40, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Galvā lielāks čurbāns ir TU! Viņš nu točna netsrādātu par Jūdas Grašiem, garāžu iekārtas, ar hipokrātisko smailu uz feisa, smērējot Labāk ir GODĪGI paprasīt garāmgājejam lai tas palīdz pohmeli novērst
nu jūs netīrie ubagi vienmēr apmelosit otru un paslavēsit sevi par savu parazitēšanu

  -1 [+] [-]

, 2021-04-05 15:42, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Redzi, šķirba starp tevi un Peksi ir kāda? Grūtajā brīdī, riskējot ar veselību un/vai dzīvību, tu mani izručītu? Nezinu, var būt, bet varbūt arī nē Par Peksi esmu drošs, izručītu jeb vismaz censtos to darīt! Vot!
kāpēc man jāručī parazīts? es riskētu dēļ baltā cilvēka vai kaķēna, ne jau dēļ necilvēka, kam prātā tik uz vecu cilvēku rēķina parazitēt. tarākani ir jāsabradā.

     [+] [-]

, 2021-04-05 15:44, pirms 4 gadiem
Tā arī nesapratu ko pamuļķis centās pateikt!
Man no malas nav jāklausās kāda būs mans fiziskais vai kādas būs manas zināšanas

  +2 [+] [-]

, 2021-04-05 15:45, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Tā arī nesapratu ko pamuļķis centās pateikt!
Man no malas nav jāklausās kāda būs mans fiziskais vai kādas būs manas zināšanas
pamuļķis ir izvēlējies sev piemērotu niku, viņam tevis teiktais bija pārāk sarežģīts

  -1 [+] [-]

, 2021-04-05 15:46, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: nu jūs netīrie ubagi vienmēr apmelosit otru un paslavēsit sevi par savu parazitēšanu
Tava laime, ka neesi nonācis pavisam svešā valstī, bez doķiem, bez naudas, bez valodas, vispār bez nekā un plus vēl bez iespējām atgriezties mājās... Es to visu esmu pārdzīvojis un izķepurojies! Daudz ko dzīvē esmu sapratis, ko novēlu arī TEV, tikai nepiedzīvojot visu to, ko nācās piedzīvot man

     [+] [-]

, 2021-04-05 15:48, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Tava laime, ka neesi nonācis pavisam svešā valstī, bez doķiem, bez naudas, bez valodas, vispār bez nekā un plus vēl bez iespējām atgriezties mājās... Es to visu esmu pārdzīvojis un izķepurojies! Daudz ko dzīvē esmu sapratis, ko novēlu arī TEV, tikai nepiedzīvojot visu to, ko nācās piedzīvot man
Labi, ka vismaz izrāpies no grāvja, bet iebrauci atkal citā grāvī

  +2 [+] [-]

, 2021-04-05 15:49, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Tava laime, ka neesi nonācis pavisam svešā valstī, bez doķiem, bez naudas, bez valodas, vispār bez nekā un plus vēl bez iespējām atgriezties mājās... Es to visu esmu pārdzīvojis un izķepurojies! Daudz ko dzīvē esmu sapratis, ko novēlu arī TEV, tikai nepiedzīvojot visu to, ko nācās piedzīvot man
tu nenonāci, tu aizbēgi, jo neesi cilvēks, bet parazīts. es varu iet pa ielu ar paceltu galvu, man nav bijis jābēg, jo es cilvēkus neapjāju un neparatizēju kā tu, kam bija jābēg kā tādam kašķainam krancim. un tāds arī paliki, ubagošana un pabalsti. čurbans.

  -1 [+] [-]

, 2021-04-05 15:49, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Labi, ka vismaz izrāpies no grāvja, bet iebrauci atkal citā grāvī
sūds vienmēr peldēs kanalizācijā

  -1 [+] [-]

, 2021-04-05 15:50, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tu nenonāci, tu aizbēgi, jo neesi cilvēks, bet parazīts. es varu iet pa ielu ar paceltu galvu, man nav bijis jābēg, jo es cilvēkus neapjāju un neparatizēju kā tu, kam bija jābēg kā tādam kašķainam krancim. un tāds arī paliki, ubagošana un pabalsti. čurbans.
Gan jau, ka pašu arī apjāja! Tagad cenšas citus apjāt!
Sludināt, ka citus vajag apjāt gan nevajag!

  -1 [+] [-]

, 2021-04-05 15:51, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Labi, ka vismaz izrāpies no grāvja, bet iebrauci atkal citā grāvī
Villa, iekrājumi, brīvība plus pilnvērtīga ģimene, tas ir grāvis?

  +1 [+] [-]

, 2021-04-05 15:52, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Villa, iekrājumi, brīvība plus pilnvērtīga ģimene, tas ir grāvis?
tas neizslēdz ka esi morāls k.roplis

  -1 [+] [-]

, 2021-04-05 15:55, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Gan jau, ka pašu arī apjāja! Tagad cenšas citus apjāt!
Sludināt, ka citus vajag apjāt gan nevajag!
Neklausi Bansu, viņš NEKO nezin! Nevienu es apjāt necentos, vienkārši bija 90.tie gadi, ar to arī viss ir pateikts Mana vaina bija tāda, ka es pārvērtēju toreizējo kārtībsargu spējas, viņas, diemžēl, bija strikti ierobežotas un par labu to tiešajiem oponentiem, dēļ kuriem arī nācās ķert vagu

     [+] [-]

, 2021-04-05 15:58, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Villa, iekrājumi, brīvība plus pilnvērtīga ģimene, tas ir grāvis?
Kāds vietējais bomzis droši vien sapņo par šādu dzīvesveidu, bet ja šo uzzinātu prezidents un lielākie Francijas uzņēmēji, tad dzīves Jums vairs nebūtu!

     [+] [-]

, 2021-04-05 16:01, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tas neizslēdz ka esi morāls k.roplis
Patiesie morālie kr.opļi ir pie varas un pie lielo/mazo biznesu ruļļiem, bankās, apdrošināšanas aģentūrās, pie telefona aparātiem, kuri terorizē ar uzbāzīgajiem zvaniem tikpat uzbāzīgos pakalpojumus, kā arī visi tie, kuri tic, ka tie nav morālie kr.opļi, bet gan visnotaļ vajadzīgie un lietderīgie priekš valsts un sabiedrības kadri

  +1 [+] [-]

, 2021-04-05 16:02, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Neklausi Bansu, viņš NEKO nezin! Nevienu es apjāt necentos, vienkārši bija 90.tie gadi, ar to arī viss ir pateikts Mana vaina bija tāda, ka es pārvērtēju toreizējo kārtībsargu spējas, viņas, diemžēl, bija strikti ierobežotas un par labu to tiešajiem oponentiem, dēļ kuriem arī nācās ķert vagu
es nezinu, tu melīgā gnīda? tu te pats visu esi rakstījis, bet kad nav izdevīgi, tad sāc runāt savādāk. tā jau bija kad izgāzies ar basketa izlases zaudējuma "svinēšanu", bik aizmirsās ka es zinu patiesību un līdi te melot par lielo pārtiju vecrīgā.

  -1 [+] [-]

, 2021-04-05 16:02, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Patiesie morālie kr.opļi ir pie varas un pie lielo/mazo biznesu ruļļiem, bankās, apdrošināšanas aģentūrās, pie telefona aparātiem, kuri terorizē ar uzbāzīgajiem zvaniem tikpat uzbāzīgos pakalpojumus, kā arī visi tie, kuri tic, ka tie nav morālie kr.opļi, bet gan visnotaļ vajadzīgie un lietderīgie priekš valsts un sabiedrības kadri
Pašam taču arī bankā konts?

  +1 [+] [-]

, 2021-04-05 16:03, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Patiesie morālie kr.opļi ir pie varas un pie lielo/mazo biznesu ruļļiem, bankās, apdrošināšanas aģentūrās, pie telefona aparātiem, kuri terorizē ar uzbāzīgajiem zvaniem tikpat uzbāzīgos pakalpojumus, kā arī visi tie, kuri tic, ka tie nav morālie kr.opļi, bet gan visnotaļ vajadzīgie un lietderīgie priekš valsts un sabiedrības kadri
lielākais morālais k.roplis ko dzīvē esmu sastapis esi tu. divkosīgs, melīgs, bez jebkādiem principiem un vērtībām.

     [+] [-]

, 2021-04-05 16:04, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Kāds vietējais bomzis droši vien sapņo par šādu dzīvesveidu, bet ja šo uzzinātu prezidents un lielākie Francijas uzņēmēji, tad dzīves Jums vairs nebūtu!
Ir daudzi, kuri zina un ATBALSTA! Francija- prātam neaptverama valsts! Tieši tāpēc esmu tur, kur esmu, neviena cita valsts, neatkargi no ģeogrāfijas vai politiskās iekārtas, nevar salīdzināties ar Franku Zemi!

     [+] [-]

, 2021-04-05 16:05, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Pašam taču arī bankā konts?
Protams un vairāki

  +1 [+] [-]

, 2021-04-05 16:06, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Ir daudzi, kuri zina un ATBALSTA! Francija- prātam neaptverama valsts! Tieši tāpēc esmu tur, kur esmu, neviena cita valsts, neatkargi no ģeogrāfijas vai politiskās iekārtas, nevar salīdzināties ar Franku Zemi!
Tikai tādēļ, ka pārāk daudz iebraucēju(no Āfrikas)

  -2 [+] [-]

, 2021-04-05 16:07, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: lielākais morālais k.roplis ko dzīvē esmu sastapis esi tu. divkosīgs, melīgs, bez jebkādiem principiem un vērtībām.
Ej tak nomierinies jab arī pakaries! Nekr.oplis vergs atradies

     [+] [-]

, 2021-04-05 16:07, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Tikai tādēļ, ka pārāk daudz iebraucēju(no Āfrikas)
čurbanu paradīze

  +1 [+] [-]

, 2021-04-05 16:07, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Ej tak nomierinies jab arī pakaries! Nekr.oplis vergs atradies
es mierīgs, bet tu čurbans.

  -1 [+] [-]

, 2021-04-05 16:08, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Tikai tādēļ, ka pārāk daudz iebraucēju(no Āfrikas)
Galīgi garām, kaut gan pieļauju, tu speciāli mani provocē, solidarizējoties ar vergu Bansu un bijušo LV militāristu parazītu virsnieku Zaipi

  -1 [+] [-]

, 2021-04-05 16:09, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Galīgi garām, kaut gan pieļauju, tu speciāli mani provocē, solidarizējoties ar vergu Bansu un bijušo militāristu parazītu Zaipi
Kāpēc tad viņi atbalsta šādu dzīvesveidu?

  +1 [+] [-]

, 2021-04-05 16:12, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Galīgi garām, kaut gan pieļauju, tu speciāli mani provocē, solidarizējoties ar vergu Bansu un bijušo LV militāristu parazītu virsnieku Zaipi
melīgais, utainais čurbans

  +1 [+] [-]

, 2021-04-05 16:12, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Kāpēc tad viņi atbalsta šādu dzīvesveidu?
tak vins melo, neviens vi;nu tur neatbalsta, tikai citi čurbani

     [+] [-]

, 2021-04-05 16:14, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Kāpēc tad viņi atbalsta šādu dzīvesveidu?
Labs jautājums! Atbilde ir fienkārša, jo situācija ir tāda, ka čurbāniem tiek viss, Baltajiem nekas!
Tas ir protests pret čurbainizāciju, kura notiek visnotaļ mērķtiecīgi, tāpēc arī vietējā vara cenšas atbalstīt A-Eiropiešus, kā vien var, ar cerību, ka kaut kad nākotnē tieši A-Eiropieši aizvietos nevēlamos afromuhamedus!

     [+] [-]

, 2021-04-05 16:16, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tak vins melo, neviens vi;nu tur neatbalsta, tikai citi čurbani
Tev spravku no Policijas parādīt, par to, kā man Čigāni no Moldāvijas un Rumānijas uzbruka 3 nedēļas atpakaļ? Rīt vakarā nosūtīšu uz FB

     [+] [-]

, 2021-04-05 16:17, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Labs jautājums! Atbilde ir fienkārša, jo situācija ir tāda, ka čurbāniem tiek viss, Baltajiem nekas!
Tas ir protests pret čurbainizāciju, kura notiek visnotaļ mērķtiecīgi, tāpēc arī vietējā vara cenšas atbalstīt A-Eiropiešus, kā vien var, ar cerību, ka kaut kad nākotnē tieši A-Eiropieši aizvietos nevēlamos afromuhamedus!
Kas tad manā tekstā bija nepareizs, ka Jūs vienkārši nostāda pret citiem iebraucējiem un viņiem tas ir izdevīgi, lai ņemas savā starpā, ne iet pret vietējiem francūžiem!

     [+] [-]

, 2021-04-05 16:18, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Vietējie Franki arī ir manā pusē un mani neuzskata ne par kādu iebraucēju
kā tad

     [+] [-]

, 2021-04-05 16:19, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Kas tad manā tekstā bija nepareizs, ka Jūs vienkārši nostāda pret citiem iebraucējiem un viņiem tas ir izdevīgi, lai ņemas savā starpā, ne iet pret vietējiem francūžiem!
Vietējie Franki arī ir manā pusē un mani neuzskata ne par kādu iebraucēju

  +2 [+] [-]

, 2021-04-05 16:20, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Patiesie morālie kr.opļi ir pie varas un pie lielo/mazo biznesu ruļļiem, bankās, apdrošināšanas aģentūrās, pie telefona aparātiem, kuri terorizē ar uzbāzīgajiem zvaniem tikpat uzbāzīgos pakalpojumus, kā arī visi tie, kuri tic, ka tie nav morālie kr.opļi, bet gan visnotaļ vajadzīgie un lietderīgie priekš valsts un sabiedrības kadri
lol. uzbāzīgi zvani ar uzbāzīgiem pakalpojumiem nav ok, bet krustojumā uzstājīgi prasīt naudu, būtībā iebiedējot (jo daudzi vnk negrib riskēt ar nolauztu spoguli, saskrāpētu mašīnu), vot tas gan ir kārtīgs, sabiedrībai derīgs darbs.

     [+] [-]

, 2021-04-05 16:23, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: kā tad
Tak es Hoķi ar mentiem amatieros esmu rāvis, protams, ka tie būs vienmēr manā pusē
Plus vēl vajadzīgo informāciju no tiem saņemu, kad vajag

  -1 [+] [-]

, 2021-04-05 16:23, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: lol. uzbāzīgi zvani ar uzbāzīgiem pakalpojumiem nav ok, bet krustojumā uzstājīgi prasīt naudu, būtībā iebiedējot (jo daudzi vnk negrib riskēt ar nolauztu spoguli, saskrāpētu mašīnu), vot tas gan ir kārtīgs, sabiedrībai derīgs darbs.
es tak saku, lielākais divkosis kāds redzēts

  +1 [+] [-]

, 2021-04-05 16:24, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Tak es Hoķi ar mentiem amatieros esmu rāvis, protams, ka tie būs vienmēr manā pusē Plus vēl vajadzīgo informāciju no tiem saņemu, kad vajag
tas ka dažiem kadriem esi ieziepējies, nenozīmē ka visi franki tevi ciena. tu esi čurbans, tur nav ko cienīt.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-05 16:27, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Vietējie Franki arī ir manā pusē un mani neuzskata ne par kādu iebraucēju
Vnk pieraduši pie tevis. Ne jau no sirds par savējo uzskata ar tavu austumeiropieša reketa biznesu daudz francūžu zini, kas ar ko tādu nodarbojas? Ja būtu daudz, tad francija būtu tik pat nolaista kā austrumeiropa un tevis tur nemaz tad nebūtu. Bet viņi tur to līmeni PAR SPĪTI tādiem kā tu.

  -1 [+] [-]

, 2021-04-05 16:29, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: lol. uzbāzīgi zvani ar uzbāzīgiem pakalpojumiem nav ok, bet krustojumā uzstājīgi prasīt naudu, būtībā iebiedējot (jo daudzi vnk negrib riskēt ar nolauztu spoguli, saskrāpētu mašīnu), vot tas gan ir kārtīgs, sabiedrībai derīgs darbs.
Neklausi Bansu! Viss notieki pilnīgi savādāk un krietni miermīlīgāk
Skrāpētās mašīnas, lauztie spoguļi, un izdurtās riepas ir tikai ĀRKĀRTAS gadījumos! Viss ir gaužām vienkārši, nevajag liet ārā negatīvo enerģiju uz maniem darbiniekiem, ja nav, tad nav, citreiz būs, taču negatīvo auru, kuru daži labi SPECIĀLI ar nolūku lej ārā uz maniem kadriem, to gan es necietīšu!
Ja nepatīk, neskaties un brauc garām, bet netraucē dzīvot!

     [+] [-]

, 2021-04-05 16:31, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Neklausi Bansu! Viss notieki pilnīgi savādāk un krietni miermīlīgāk
Skrāpētās mašīnas, lauztie spoguļi, un izdurtās riepas ir tikai ĀRKĀRTAS gadījumos! Viss ir gaužām vienkārši, nevajag liet ārā negatīvo enerģiju uz maniem darbiniekiem, ja nav, tad nav, citreiz būs, taču negatīvo auru, kuru daži labi SPECIĀLI ar nolūku lej ārā uz maniem kadriem, to gan es necietīšu!
Ja nepatīk, neskaties un brauc garām, bet netraucē dzīvot!
Tavi darbinieki nodokļus arī maksā?

  -1 [+] [-]

, 2021-04-05 16:32, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Tavi darbinieki nodokļus arī maksā?
Protams, ka maksā, man!

     [+] [-]

, 2021-04-05 16:32, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Neklausi Bansu! Viss notieki pilnīgi savādāk un krietni miermīlīgāk
Skrāpētās mašīnas, lauztie spoguļi, un izdurtās riepas ir tikai ĀRKĀRTAS gadījumos! Viss ir gaužām vienkārši, nevajag liet ārā negatīvo enerģiju uz maniem darbiniekiem, ja nav, tad nav, citreiz būs, taču negatīvo auru, kuru daži labi SPECIĀLI ar nolūku lej ārā uz maniem kadriem, to gan es necietīšu!
Ja nepatīk, neskaties un brauc garām, bet netraucē dzīvot!
tie kas zvana nedur mašīnas, tu gan dur, met ar pudelēm, kā pats te stāstīji. un tie ir sliktāki par tevi, divkosīgais mērgli?

     [+] [-]

, 2021-04-05 16:34, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tie kas zvana nedur mašīnas, tu gan dur, met ar pudelēm, kā pats te stāstīji. un tie ir sliktāki par tevi, divkosīgais mērgli?
Zvana KUR, KAM, īsti nesaprotu?

     [+] [-]

, 2021-04-05 16:34, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Neklausi Bansu! Viss notieki pilnīgi savādāk un krietni miermīlīgāk
Skrāpētās mašīnas, lauztie spoguļi, un izdurtās riepas ir tikai ĀRKĀRTAS gadījumos! Viss ir gaužām vienkārši, nevajag liet ārā negatīvo enerģiju uz maniem darbiniekiem, ja nav, tad nav, citreiz būs, taču negatīvo auru, kuru daži labi SPECIĀLI ar nolūku lej ārā uz maniem kadriem, to gan es necietīšu!
Ja nepatīk, neskaties un brauc garām, bet netraucē dzīvot!
Cik tev darbinieku?

     [+] [-]

, 2021-04-05 16:36, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Zvana KUR, KAM, īsti nesaprotu?
es ticu ka nesaprati, gan jau pierijies un nefiltrē ko pats pirms brīža esi rakstījis

     [+] [-]

, 2021-04-05 16:37, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Tā arī nesapratu ko pamuļķis centās pateikt!
Man no malas nav jāklausās kāda būs mans fiziskais vai kādas būs manas zināšanas
To, ka vissmieklīgākais ir tas, ka kepkas ar ausīs saspraustām austiņām sāk filosofēt par progresu un gudrību!

     [+] [-]

, 2021-04-05 16:38, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: es ticu ka nesaprati, gan jau pierijies un nefiltrē ko pats pirms brīža esi rakstījis
Bet kur problēma, lai taču džeks godprātīgi pelna sev iztiku krustojumā

     [+] [-]

, 2021-04-05 16:40, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Cik tev darbinieku?
Nav daudz, bet ļoti derātu vēl Ja ir kāds prātā, dod ziņu! Galvenais ir točkas (klondaikus) nosargāt, kadru trūkums

  +1 [+] [-]

, 2021-04-05 16:40, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Bet kur problēma, lai taču džeks godprātīgi pelna sev iztiku krustojumā
es saku ka problēma? tas ir čortu dzīvesveids, un viņs ir čorts. tev problēma to atzīt? Pieaudzis, pie veselības esošs baltais vīrietis ar to nenodarbotos, tā ir čurbanu padarīšana.

     [+] [-]

, 2021-04-05 16:41, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: es saku ka problēma? tas ir čortu dzīvesveids, un viņs ir čorts. tev problēma to atzīt? Pieaudzis, pie veselības esošs baltais vīrietis ar to nenodarbotos, tā ir čurbanu padarīšana.
Regulāri pārmet gan

     [+] [-]

, 2021-04-05 16:42, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Regulāri pārmet gan
lasi vēlreiz

     [+] [-]

, 2021-04-05 16:43, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: es saku ka problēma? tas ir čortu dzīvesveids, un viņs ir čorts. tev problēma to atzīt? Pieaudzis, pie veselības esošs baltais vīrietis ar to nenodarbotos, tā ir čurbanu padarīšana.
Ai pilns ar pieaugušiem baltajiem, kuri ētiski ar visai apšaubāmiem veidiem pelna sev iztiku. Naudas atmazgātājus arī pieskaiti pie čurbaniem?

     [+] [-]

, 2021-04-05 16:44, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: es saku ka problēma? tas ir čortu dzīvesveids, un viņs ir čorts. tev problēma to atzīt? Pieaudzis, pie veselības esošs baltais vīrietis ar to nenodarbotos, tā ir čurbanu padarīšana.
Kā tad, kā tad, Baltajam, pieaugušajam, pie veselības esošajam vīrietim, ir jāvergo par labu Žīdu baņkieriem

     [+] [-]

, 2021-04-05 16:46, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Ai pilns ar pieaugušiem baltajiem, kuri ētiski ar visai apšaubāmiem veidiem pelna sev iztiku. Naudas atmazgātājus arī pieskaiti pie čurbaniem?
Absolūtais vairākums no tā saucamajiem dzīves veiksminiekiem ir tādi
Maestro Raimonds Pauls, piemāram, gan ir izņēmums

     [+] [-]

, 2021-04-05 16:47, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Ai pilns ar pieaugušiem baltajiem, kuri ētiski ar visai apšaubāmiem veidiem pelna sev iztiku. Naudas atmazgātājus arī pieskaiti pie čurbaniem?
tie vairāk uz žīdiem velk.

     [+] [-]

, 2021-04-05 16:47, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Kā tad, kā tad, Baltajam, pieaugušajam, pie veselības esošajam vīrietim, ir jāvergo par labu Žīdu baņkieriem
tak rāpo uz krustojumu, vari būt čurbans, man netraucē

     [+] [-]

, 2021-04-05 16:48, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tie vairāk uz žīdiem velk.
Ok, ejam pie zināmiem uzvārdiem un ne-žīdiem. Kā ar AŠ kvadrātā, kuriem tagad prokorori atņem naktsmiegu?

     [+] [-]

, 2021-04-05 16:49, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Ok, ejam pie zināmiem uzvārdiem un ne-žīdiem. Kā ar AŠ kvadrātā, kuriem tagad prokorori atņem naktsmiegu?
tu aš pielīdzini krustojumos ubagojošam čurbanam?

     [+] [-]

, 2021-04-05 16:51, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tu aš pielīdzini krustojumos ubagojošam čurbanam?
Pieļauju, ka tu viņus visus līdzīgi nosodi dēļ peļnas gūšanas veidiem un gribi visus būrī

  +1 [+] [-]

, 2021-04-05 16:53, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Pieļauju, ka tu viņus visus nosodi dēļ peļnas gūšanas veidiem un gribi visus būrī
es neesmu prokurors un būrī nevienu nelieku.
aš te nesēž un gudri nemoralizē par balto cilvēku kodeksu tai pašā laikā lieloties ar naudas kļaņčīšanu krustojumos. tjoma mentāli ir melnāks par jebkuru wolta kurjeru, tur jābūt aklam lai to neredzētu.

  -1 [+] [-]

, 2021-04-05 16:57, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Pieļauju, ka tu viņus visus līdzīgi nosodi dēļ peļnas gūšanas veidiem un gribi visus būrī
Tak neredzi, kāda skaudība ir vecim! Kādam rīt ir pelnīta atpūta, cūciņgaļas šašliks, alutiņš, mīļotā sieviete, bet kādam ir agri jāceļas, jātup nolādētajā ofisā un jātēlo, cik ļoti mīl savu darbu un klientus

     [+] [-]

, 2021-04-05 17:00, pirms 4 gadiem
pamuļķis rakstīja: To, ka vissmieklīgākais ir tas, ka kepkas ar ausīs saspraustām austiņām sāk filosofēt par progresu un gudrību!
Man patīk šādi uzbraucieni
Es progresu, gudrību varu apskatīties google maps?(paveiktais darbs)
Jūs to varat?

  +1 [+] [-]

, 2021-04-05 17:08, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Tak neredzi, kāda skaudība ir vecim! Kādam rīt ir pelnīta atpūta, cūciņgaļas šašliks, alutiņš, mīļotā sieviete, bet kādam ir agri jāceļas, jātup nolādētajā ofisā un jātēlo, cik ļoti mīl savu darbu un klientus
skaudība? tu tiešām domā ka man baigais sapnis ir ubagot kā tev? nodzerties kā tev? bet tādam divkosim kā tev?
tev vnk sāp, ka es redzu tev cauri un saku to skaļi, tāpēc tev jāizdomā neesošais baikas par mani

     [+] [-]

, 2021-04-05 17:11, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: skaudība? tu tiešām domā ka man baigais sapnis ir ubagot kā tev? nodzerties kā tev? bet tādam divkosim kā tev?
tev vnk sāp, ka es redzu tev cauri un saku to skaļi, tāpēc tev jāizdomā neesošais baikas par mani
Tās ir sekas no dzīves Latvijā! Tāpēc ir tie Lettiņi
Nekāda morāle tur nepalīdzēs
Cilvēkam galvenais ir nauda, lai kādi plūdi aiz viņa būtu!

     [+] [-]

, 2021-04-05 17:14, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: skaudība? tu tiešām domā ka man baigais sapnis ir ubagot kā tev? nodzerties kā tev? bet tādam divkosim kā tev?
tev vnk sāp, ka es redzu tev cauri un saku to skaļi, tāpēc tev jāizdomā neesošais baikas par mani
Vai tad es kaut ko slēpju no kāda? Vienmēr esmu bijis caurredzams Tikai tu nezin kāpēc iedomājies, ka esi vienīgais, kurš redz man cauri Man par ko kaunēties nav, esmu savu dzīvi nodzīvojis atbilstoši apstākļiem, kādi man apkārt radījās un, pats galvenais, esmu UZVARĒJIS!

     [+] [-]

, 2021-04-05 17:15, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Vai tad es kaut ko slēpju no kāda? Vienmēr esmu bijis caurredzams Tikai tu nezin kāpēc iedomājies, ka esi vienīgais, kurš redz man cauri Man par ko kaunēties nav, esmu savu dzīvi nodzīvojis atbilstoši apstākļiem, kādi man apkārt radījās un, pats galvenais, esmu UZVARĒJIS!
Visus tos, kas Latvijā apbižoja vai visus konkurentus Francijā?
Cilvēcību arī uzvarējāt?

     [+] [-]

, 2021-04-05 17:24, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Visus tos, kas Latvijā apbižoja vai visus konkurentus Francijā?
Cilvēcību arī uzvarējāt?
Viss ir mazlietiņ sarežģītāk, priekš manis būtu ideāli, ja Eiropā būtu Etnisko Eiropiešu pabalsts, kuru maksātu VISIEM etniskajiem Eiropiešiem, neatkarīgi no konkrētas valsts piederības, nogriežot parazītiskos pabalstus afromuhamedu čortiem!
Ja kas tāds tik tiešām realizētos, tad varbūt arī manam Krustojuma biznesam nebūtu nekādas jēgas un es nodarbotos ar kaut ko pavisam citu

     [+] [-]

, 2021-04-05 17:24, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Vai tad es kaut ko slēpju no kāda? Vienmēr esmu bijis caurredzams Tikai tu nezin kāpēc iedomājies, ka esi vienīgais, kurš redz man cauri Man par ko kaunēties nav, esmu savu dzīvi nodzīvojis atbilstoši apstākļiem, kādi man apkārt radījās un, pats galvenais, esmu UZVARĒJIS!
tu esi piedirsis šķīvi no kura pats ēd, visa tava uzvara

     [+] [-]

, 2021-04-05 17:25, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Viss ir mazlietiņ sarežģītāk, priekš manis būtu ideāli, ja Eiropā būtu Etnisko Eiropiešu pabalsts, kuru maksātu VISIEM etniskajiem Eiropiešiem, neatkarīgi no konkrētas valsts piederības, nogriežot parazītikos pabalstus afromuhamedu čortiem!
Ja kas tāds tik tiešām, realizētos, tad varbūt arī manam Krustojuma biznesam nebūtu nekādas jēgas
tad jau tu ar bez pabalsta paliksi, ja čurbaniem tos apgriezīs

     [+] [-]

, 2021-04-05 17:27, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Man patīk šādi uzbraucieni
Es progresu, gudrību varu apskatīties google maps?(paveiktais darbs)
Jūs to varat?
Protams!
Diez cik daudz man nepieder, bet savi 12ha būs.Daudz kas ir padarīts, bet daudz darbu vēl priekšā.
Bet ne jau par to ir runa, cik kuram kas pieder.

     [+] [-]

, 2021-04-05 17:35, pirms 4 gadiem
pamuļķis rakstīja: Protams!
Diez cik daudz man nepieder, bet savi 12ha būs.Daudz kas ir padarīts, bet daudz darbu vēl priekšā.
Bet ne jau par to ir runa, cik kuram kas pieder.
Es ne par piederēšanu, bet par progresu
PM: Ir māja uzcelta, pārbūvēta vai nojaukta!

Redz aburts par pabalstiem, kļancīšanu ir ticis pie mājas!
Tas ir progress viņam,, bet ne visai sabiedrībai!

  +1 [+] [-]

, 2021-04-05 17:39, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Neklausi Bansu! Viss notieki pilnīgi savādāk un krietni miermīlīgāk
Skrāpētās mašīnas, lauztie spoguļi, un izdurtās riepas ir tikai ĀRKĀRTAS gadījumos!
ārkārtas gadījums ir, kad aizmugurējais uzpīpina?

     [+] [-]

, 2021-04-05 17:44, pirms 4 gadiem
Tālāk progress sabiedrībai nozīmē, ka liela iespējamība, ka būs daudz vairāk iespējas! Pašiem un visai sabiedrībai! Igauņi ar skype ieguva daudzus miljonārus, bet sabiedrība joprojām var lietot skype, lai arī tas ir pārdots, lai uzbūvētu vēl labākas tehnoloģijas, kuras tagad lietojam!
off!

     [+] [-]

, 2021-04-05 17:46, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Es ne par piederēšanu, bet par progresu
PM: Ir māja uzcelta, pārbūvēta vai nojaukta!

Redz aburts par pabalstiem, kļancīšanu ir ticis pie mājas!
Tas ir progress viņam,, bet ne visai sabiedrībai!
tak mantojumu šis dabūja, pie kam paša nīstajā "pindosijā". vislak ameriku aplika, kā tur bija mantojums, tā visi paša sludinātie principi tika aizskaloti un aizskrēja pēc naudas. Pirms tam sludināja pieticīg baltā cilvēka dzīvi un apsmēja amerikāņus un to naudas pelnīšanas reliģiju, bet kā pats tika pie naudas, tā sāka lielīties ar villu un sāka apsmiet strādājošos cilvēkus. viņs tak kažoku apmeta, tāpēc jau es te par viņu rakstu.

     [+] [-]

, 2021-04-05 17:48, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: ārkārtas gadījums ir, kad aizmugurējais uzpīpina?
Tas tak ir aizliegts ar likumu, plisētas teritorijā, vai ne tā? Ja nav avārijas briesmas Menti ar saka, ja kāds tāds atgadās, droši skrāpē, būs pelnīti, tikai to es daru tikai gadījumā, ja tas ietekmē manu peļņu Piemēram, tantuks rokas pa kabatām un un somiņām, kapeiciņu meklēdams, bet pēkšņi te kāds peidars aizmugurē histēriski taurē Vēl ir varianti, ja ruļļo ar nolaistām galvām un acīm, proti, ceļa vietā lūr uz Flipsaidera dievinātajiem jauno tehnoloģiji spaidekļu un bakstekļu aparātiem, ja kas, menti arī uz tādu peidaru terorizēšanu deva savu DOBRO!

     [+] [-]

, 2021-04-05 17:51, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tak mantojumu šis dabūja, pie kam paša nīstajā "pindosijā". vislak ameriku aplika, kā tur bija mantojums, tā visi paša sludinātie principi tika aizskaloti un aizskrēja pēc naudas. Pirms tam sludināja pieticīg baltā cilvēka dzīvi un apsmēja amerikāņus un to naudas pelnīšanas reliģiju, bet kā pats tika pie naudas, tā sāka lielīties ar villu un sāka apsmiet strādājošos cilvēkus. viņs tak kažoku apmeta, tāpēc jau es te par viņu rakstu.
Debīliķis tu esi, mantojums Pendosijā vēl nav izmantots! Tas viss vēl ir priekšā

  +1 [+] [-]

, 2021-04-05 17:52, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Piemēram, tantuks rokas pa kabatām un un somiņām, kapeiciņu meklēdams,
īsts vecis !!!

     [+] [-]

, 2021-04-05 17:53, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tak mantojumu šis dabūja, pie kam paša nīstajā "pindosijā". vislak ameriku aplika, kā tur bija mantojums, tā visi paša sludinātie principi tika aizskaloti un aizskrēja pēc naudas. Pirms tam sludināja pieticīg baltā cilvēka dzīvi un apsmēja amerikāņus un to naudas pelnīšanas reliģiju, bet kā pats tika pie naudas, tā sāka lielīties ar villu un sāka apsmiet strādājošos cilvēkus. viņs tak kažoku apmeta, tāpēc jau es te par viņu rakstu.
Nopietni mantojumu dabūja?
Man jau likās, ka tiešām tās asinis un sviedri bijuši

     [+] [-]

, 2021-04-05 17:53, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Debīliķis tu esi, mantojums Pendosijā vēl nav izmantots! Tas viss vēl ir priekšā
tak process ir, pats teici, tā ka čurban tas nekādi nemaina kopejo manis sacīto

     [+] [-]

, 2021-04-05 17:54, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: īsts vecis !!!
Pareizi, pareizi, īstie veči taurē tantukiem lai tie viņiem ātrāk viņu izredzēto ceļu atbrīvo

     [+] [-]

, 2021-04-05 17:54, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Tas tak ir aizliegts ar likumu, plisētas teritorijā, vai ne tā? Ja nav avārijas briesmas Menti ar saka, ja kāds tāds atgadās, droši skrāpē, būs pelnīti, tikai to es daru tikai gadījumā, ja tas ietekmē manu peļņu Piemēram, tantuks rokas pa kabatām un un somiņām, kapeiciņu meklēdams, bet pēkšņi te kāds peidars aizmugurē histēriski taurē Vēl ir varianti, ja ruļļo ar nolaistām galvām un acīm, proti, ceļa vietā lūr uz Flipsaidera dievinātajiem jauno tehnoloģiji spaidekļu un bakstekļu aparātiem, ja kas, menti arī uz tādu peidaru terorizēšanu deva savu DOBRO!
Latviski sakot - feispalm. Nav, ko citu piebilst.

     [+] [-]

, 2021-04-05 17:54, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Nopietni mantojumu dabūja?
Man jau likās, ka tiešām tās asinis un sviedri bijuši
neesi naivs, vienīgais ar ko šis var pelnit ir citu cilvēku asaras, pārsvarā balto.

     [+] [-]

, 2021-04-05 17:56, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Pareizi, pareizi, īstie veči taurē tantukiem lai tie viņiem ātrāk viņu izredzēto ceļu atbrīvo
un naudu atņem
un pats ar to lielās un pasaki ka neesi totāls morāls k.roplis

  -1 [+] [-]

, 2021-04-05 17:58, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tak process ir, pats teici, tā ka čurban tas nekādi nemaina kopejo manis sacīto
Lai viņš ir tas process, tikai tas nekādā mērā neietekmē to, ka sasniegtais Francijā nekādā mērā nav atkarīgs no mantojuma Pendosijā
Vispār, es gribētu to Pendosijas mantojumu ziedot Latvijas Hokejam, piemēram, ja kāds LV prospekts kādreiz nokļūtu Vašingtonas redzeslokā un sistēmā, par BALTU VELTI nonrošināt mājvietu Virdžīnijas štata ziemeļos, kas faktiski ir tā pati Vašingtona

     [+] [-]

, 2021-04-05 17:59, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: neesi naivs, vienīgais ar ko šis var pelnit ir citu cilvēku asaras, pārsvarā balto.
Tad jau LV stāstu ar piepušķojis, jo tādu stāstu ir gandrīz katram uzņēmējam!

  -1 [+] [-]

, 2021-04-05 18:00, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Latviski sakot - feispalm. Nav, ko citu piebilst.
Kas ir feispalm?

     [+] [-]

, 2021-04-05 18:01, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Tad jau LV stāstu ar piepušķojis, jo tādu stāstu ir gandrīz katram uzņēmējam!
tu atceries ko teica agrāk un pajautā pēc gada. tas stāsts pamatīgi atšķirsies.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-05 18:02, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Lai viņš ir tas process, tikai tas nekādā mērā neietekmē to, ka sasniegtais Francijā nekādā mērā nav atkarīgs no mantojuma Pendosijā
kārtējais stāsts, kurš tiek pēc laika pārstāstīts savādāk

     [+] [-]

, 2021-04-05 18:03, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tu atceries ko teica agrāk un pajautā pēc gada. tas stāsts pamatīgi atšķirsies.
Nē, nu jā, ja visu laiku atgādina to cūciņgalas iemešanu, tad tiešām tough
Ok, tiešām off!

  -1 [+] [-]

, 2021-04-05 18:04, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Tad jau LV stāstu ar piepušķojis, jo tādu stāstu ir gandrīz katram uzņēmējam!
Kādu vēl stāstu? Tu, skatos, pārāk daudz tici Bansam jeb arī viņa secinājumiem, labi, tava darīšana

  +1 [+] [-]

, 2021-04-05 18:04, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Nē, nu jā, ja visu laiku atgādina to cūciņgalas iemešanu, tad tiešām tough
Ok, tiešām off!
nu iemeta un aizmuka, kamēr vīriešu tuvumā nebija, tad nu plātās un kļavulapa apbrīnā to visu lasa

     [+] [-]

, 2021-04-05 18:08, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: nu iemeta un aizmuka, kamēr vīriešu tuvumā nebija, tad nu plātās un kļavulapa apbrīnā to visu lasa
Vīriešu bija pārāk daudz lai tie kaut ko varētu izdarīt Konduktors man to ieteica, Krievs, kurš dienēja Afganistānā Proti, sistēma ir vienkārša, ja čortu ir maz, ir mazas briesmas, ja viņu ir daudz, tad ir lielas, bet ja viņu ir ļoti daudz, tad praktiski nekādas

  -2 [+] [-]

, 2021-04-05 18:10, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: nu iemeta un aizmuka, kamēr vīriešu tuvumā nebija, tad nu plātās un kļavulapa apbrīnā to visu lasa
Jā, pēc šādiem gājieniem viennozīmīgi jauzsit pa plecu un jāsaka: malaģec

     [+] [-]

, 2021-04-05 18:26, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Jā, pēc šādiem gājieniem viennozīmīgi jauzsit pa plecu un jāsaka: malaģec
grūti jau pateikt, ja tavs tjoma neatskatoties bēg

     [+] [-]

, 2021-04-05 18:28, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: grūti jau pateikt, ja tavs tjoma neatskatoties bēg
Pateikt pēc veiksmīgas aizmukšanas

     [+] [-]

, 2021-04-05 18:30, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Pateikt pēc veiksmīgas aizmukšanas
piemēram kad pabeidz 3. klasīti!

  -1 [+] [-]

, 2021-04-05 18:40, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: grūti jau pateikt, ja tavs tjoma neatskatoties bēg
Kad, kur un, galvenais, no kā es ir bēdzīs, pie tam vēl neatskatoties?
Daudz esmu dzīvē piedzīvojis un pieredzējis, taču nekas tāds manā "nodzertajā" prātā un atmiņā palicis nav Tev ir fakti, konkrēti fakti, davai, studijā!

     [+] [-]

, 2021-04-05 19:02, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Patiesie morālie kr.opļi ir pie varas un pie lielo/mazo biznesu ruļļiem, bankās, apdrošināšanas aģentūrās, pie telefona aparātiem, kuri terorizē ar uzbāzīgajiem zvaniem tikpat uzbāzīgos pakalpojumus, kā arī visi tie, kuri tic, ka tie nav morālie kr.opļi, bet gan visnotaļ vajadzīgie un lietderīgie priekš valsts un sabiedrības kadri
Malacis. Tātad tik atzini, ka esi morālais kr. Jo pats pirmīt savu ubagošanu nosauci par biznesu. Un tagadad biznesmeņus nosauc par morāliem kr.

  -2 [+] [-]

, 2021-04-05 19:28, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Malacis. Tātad tik atzini, ka esi morālais kr. Jo pats pirmīt savu ubagošanu nosauci par biznesu. Un tagadad biznesmeņus nosauc par morāliem kr.
Tak visi mēs tādi esam, izņemot retos, pat ļoti retos kadrus, kuri sev iztikai pelna ar tīkamām lietām
Diemžēl, tādā veidā tā mūsu grēcīgā pasaule ir uzbūvēta, tur neko darīt nevar, ne jau es to pasauli būvēju, ne arī to regulēju Ja man tāda iespēja būtu, tad es visu noorganizētu tā, ka neviena molekula netiktu iznīcināta, taču pašreizējā realitātē, pie pašreiz pie varas esošajiem Dieviem (gan Debesīs, gan arī Šeit Lejā), visas lietas notiek savādāk, daudz nežēlīgāk un cietsirdīgāk, nekā to gribētos
Piemēram, NeBalto sūtīšana pie mums uz mūsu planētu bija nonsens, kā arī pērtiķveidīgo mākslīgā pārveidošana par homosapiensiem un viņu tālākā pseidoattīstība ar savām tagadējam pravu kačāšanas teorijām un praksēm

     [+] [-]

, 2021-04-05 19:33, pirms 4 gadiem
Diez cik tam baltam pērtiķim, kurš ir absolūts garīgais kr plis, ir avatari? Jau ZB viņu banot.

  -1 [+] [-]

, 2021-04-05 19:36, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Diez cik tam baltam pērtiķim, kurš ir absolūts garīgais kr plis, ir avatari? Jau ZB viņu banot.
Parazīts iepirdās Ko labu, reāli LABU, esi savā dzīvē izdarījs priekš Latvijas? Es vismaz visu savu mantojumu novēlēju Latvijas Hokeja Federācijai, tu ko?

  -1 [+] [-]

, 2021-04-05 19:59, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Parazīts iepirdās Ko labu, reāli LABU, esi savā dzīvē izdarījs priekš Latvijas? Es vismaz visu savu mantojumu novēlēju Latvijas Hokeja Federācijai, tu ko?
Bocmaņojis 20 gadus piekrastē

  +1 [+] [-]

, 2021-04-05 20:03, pirms 4 gadiem
palasīju diskusiju un, kā garāmgājēja, esmu ieintriģēta - kas ir tas slavenais darbs krustojumā, ko piekopj viens no intelektuālās diskusijas dalībniekiem?

     [+] [-]

, 2021-04-05 20:13, pirms 4 gadiem
VitaPita rakstīja: palasīju diskusiju un, kā garāmgājēja, esmu ieintriģēta - kas ir tas slavenais darbs krustojumā, ko piekopj viens no intelektuālās diskusijas dalībniekiem?
Viss ir vienkārši, tas ir neķītrs un visai nežēlīgs bizness, ja tu neesi visā tajā iekšā, labāk neiesaistīties Galvenais princips ir labdarības vākšana bez jebkāda veida starpniecības, proti, pa taisno kabatā bada vai pohu cietējam Ja gribi zināt vēl sīkāk, raksti ļičkā, es nav lepns, vienmēr palīdzēšu, ja varēšu

     [+] [-]

, 2021-04-05 20:18, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Bocmaņojis 20 gadus piekrastē
Vai nav parazīts? Plus vēl penzija, ibio, rio, neadekvātā vecumā

  +1 [+] [-]

, 2021-04-05 20:24, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Vai nav parazīts? Plus vēl penzija, ibio, rio, neadekvātā vecumā
Lai, kāds nebūtu Namejs, diez vai čalis, kas sēž uz pabalstiem, kļeņčī naudu, mēgina izmantot katru iespēju, lai apietu nodokļus, likumus utt pats nav parazīts... Labuma sabiedrībai nav ne no viena, ne otra.

     [+] [-]

, 2021-04-05 20:24, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Vai nav parazīts? Plus vēl penzija, ibio, rio, neadekvātā vecumā
Nu bet no otras puses, pats reiz teici, laimīgs cilvēks ir tad, ja lieki neiespringst, dzīvo labi pārticis, neizdeg darba un stresa dēļ, pelna virs vidējā, utt, utt. Ko ar to gribu teikt - ļoti liela daļa ja ne viss no tā visa viņam ir + ticis normāli apmaksātā penzijā jau kā 50 gadīgs. Uz kā rēķina tas viss, tas jau mazsvarīgi.. galvenais, ka pašam labi mēs taču labi zinām, kāda bocmaņošana bijusi haltūra pēdējos 20 gadus

     [+] [-]

, 2021-04-05 20:25, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Tak visi mēs tādi esam, izņemot retos, pat ļoti retos kadrus, kuri sev iztikai pelna ar tīkamām lietām
Diemžēl, tādā veidā tā mūsu grēcīgā pasaule ir uzbūvēta, tur neko darīt nevar, ne jau es to pasauli būvēju, ne arī to regulēju Ja man tāda iespēja būtu, tad es visu noorganizētu tā, ka neviena molekula netiktu iznīcināta, taču pašreizējā realitātē, pie pašreiz pie varas esošajiem Dieviem (gan Debesīs, gan arī Šeit Lejā), visas lietas notiek savādāk, daudz nežēlīgāk un cietsirdīgāk, nekā to gribētos
Piemēram, NeBalto sūtīšana pie mums uz mūsu planētu bija nonsens, kā arī pērtiķveidīgo mākslīgā pārveidošana par homosapiensiem un viņu tālākā pseidoattīstība ar savām tagadējam pravu kačāšanas teorijām un praksēm
Acīmredzot tu nezini ko nozīmē vārdu salikums morāls krplis.

     [+] [-]

, 2021-04-05 20:30, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Lai, kāds nebūtu Namejs, diez vai čalis, kas sēž uz pabalstiem, kļeņčī naudu, mēgina izmantot katru iespēju, lai apietu nodokļus, likumus utt pats nav parazīts... Labuma sabiedrībai nav ne no viena, ne otra.
Vecīt, kur un kad esmu rakstījis, ka es neesmu parazīts? Es vienkārši apbrīnoju tos, kuri to pārmet man, paši pēc fakta tādi būdami Plus vēl arī vergi, kuri it kā parazīti nav, taču vergi bija, ir un būs Es vismaz nu točna tāds neesmu! Esmu pilnībā BRĪVS no visa un visiem, ar to arī lepojos un to arī novēlu citiem, VOT!

     [+] [-]

, 2021-04-05 20:30, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Lai, kāds nebūtu Namejs, diez vai čalis, kas sēž uz pabalstiem, kļeņčī naudu, mēgina izmantot katru iespēju, lai apietu nodokļus, likumus utt pats nav parazīts... Labuma sabiedrībai nav ne no viena, ne otra.
Nodokļus neapiet, jo nevar. Bocmaņiem viss oficiāli un viņiem citus variantus algu izmaksai nemaz nepiedāvās. Interesanti, vai tirgojot pulksteņus Vladivostokā toreiz darbojās likuma ietvaros?

  -1 [+] [-]

, 2021-04-05 20:36, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Acīmredzot tu nezini ko nozīmē vārdu salikums morāls krplis.
Morāls kr.plis ir tas, kurš netur līdzi morālei, vot i viss!
Tikai paliek jautājums, kas ir tāda morāle un vai viņu ir jaievēro un vai jāievēro strikti?
Ir vēl arī juridiskie likumi, kuri ir atšķirti no morāles, vai tos arī ir jāievēro tikpat strikti, cik morāli?
Ko darīt gadījumos, ja juridiskie un morālie likumi nonāk pretrunā, kas reālajā dzīvē nav retums, kuriem no tiem dot prioritāti?

  -1 [+] [-]

, 2021-04-05 20:49, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nodokļus neapiet, jo nevar. Bocmaņiem viss oficiāli un viņiem citus variantus algu izmaksai nemaz nepiedāvās. Interesanti, vai tirgojot pulksteņus Vladivostokā toreiz darbojās likuma ietvaros?
Kā teiktu klasiskais PSRS Armijas praporsčiks, benzīns (pulkstenis) nav zagts, bet gan IEEKONOMĒTS!

  +1 [+] [-]

, 2021-04-05 20:52, pirms 4 gadiem
VitaPita rakstīja: palasīju diskusiju un, kā garāmgājēja, esmu ieintriģēta - kas ir tas slavenais darbs krustojumā, ko piekopj viens no intelektuālās diskusijas dalībniekiem?
tā ir naudas diedelēšana. kad būtībā veseli un fiziski spēcīgi cilvēki, stāstot dažādas pasakas garāmgājējiem/braucējiem, prasa naudu. LV to tādā līmenī neesmu redzējusi, bet Londonā ar šis ir visnotaļ izplatīti, katram tik savs paņēmiens - cits ieņem nožēlojamā stāju, cits agresīvs, cits bezkaunīgs utt. pa 90% tie ir nevis izmisuši cilvēki, kuri vnk vairs neredz citu iespēju, bet gan parasti krāpnieki, kuriem tas ir darbs.

  -2 [+] [-]

, 2021-04-05 20:56, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: tā ir naudas diedelēšana. kad būtībā veseli un fiziski spēcīgi cilvēki, stāstot dažādas pasakas garāmgājējiem/braucējiem, prasa naudu. LV to tādā līmenī neesmu redzējusi, bet Londonā ar šis ir visnotaļ izplatīti, katram tik savs paņēmiens - cits ieņem nožēlojamā stāju, cits agresīvs, cits bezkaunīgs utt. pa 90% tie ir nevis izmisuši cilvēki, kuri vnk vairs neredz citu iespēju, bet gan parasti krāpnieki, kuriem tas ir darbs.
Vismaz Neputne ko prātīgu uzrakstīja Par Londonu arī esmu lietas kursā, tur arī darbojas manējie kadri Whats the best nation in the world? DOnation! And whats the best city in the world? GeneroCITY! Vot!

     [+] [-]

, 2021-04-05 20:57, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: tā ir naudas diedelēšana. kad būtībā veseli un fiziski spēcīgi cilvēki, stāstot dažādas pasakas garāmgājējiem/braucējiem, prasa naudu. LV to tādā līmenī neesmu redzējusi, bet Londonā ar šis ir visnotaļ izplatīti, katram tik savs paņēmiens - cits ieņem nožēlojamā stāju, cits agresīvs, cits bezkaunīgs utt. pa 90% tie ir nevis izmisuši cilvēki, kuri vnk vairs neredz citu iespēju, bet gan parasti krāpnieki, kuriem tas ir darbs.
LV tas nav iespējams, jo naudu šeit neviens tā nedod, kā rietumos.
Pati saviem padotiem maksā minimalku vai vairāk?

  -1 [+] [-]

, 2021-04-05 21:02, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Pati saviem padotiem maksā minimalku vai vairāk?
Viņa šifrē savus padotos, jo es piedāvāju tos iesaistīt savā biznesā, tikai Neputne nezin kādēļ to negrib Cik sapratu, pēc viņas ideoloģijas, tādiem nabagiem NEKAS, absolūti nekas nepienākas! Pabalstus nedrīkst, formālu darbu, kāds bija LPSR, arī, jo, bļaķ, katrs ir pats personiskās laimes kalējs un katram sevi ir jāpadara par vajadzīgu sabiedrībai obligātā kārtībā, ja nē, tad sprāgsti nost!
Vairoties ar nedrīkst, labāk lai vairojas čurbāni

     [+] [-]

, 2021-04-05 21:06, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: LV tas nav iespējams, jo naudu šeit neviens tā nedod, kā rietumos.
Pati saviem padotiem maksā minimalku vai vairāk?
vairāk.

  -1 [+] [-]

, 2021-04-05 21:08, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: vairāk.
???

     [+] [-]

, 2021-04-05 21:12, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Viņa šifrē savus padotos, jo es piedāvāju tos iesaistīt savā biznesā, tikai Neputne nezin kādēļ to negrib Cik sapratu, pēc viņas ideoloģijas, tādiem nabagiem NEKAS, absolūti nekas nepienākas! Pabalstus nedrīkst, formālu darbu, kāds bija LPSR, arī, jo, bļaķ, katrs ir pats personiskās laimes kalējs un katram sevi ir jāpadara par vajadzīgu sabiedrībai obligātā kārtībā, ja nē, tad sprāgsti nost!
Vairoties ar nedrīkst, labāk lai vairojas čurbāni
tu tiešām esi pretīgs melis. tā nodzēris savas smadzenes, ka pats pusi no laika neatceries, ko un kad esi darījis, bet tas nekādi tevi nebremzē rakstīti kkādus pilnīgi safabricētus savārstījumus par citiem cilvēkiem.

  -1 [+] [-]

, 2021-04-05 21:15, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: vairāk.
Pati tak agrāk rakstīji, ka ienākumi LV virs divām štukām ir nereāls kosmoss, tipa, ko es tādu iedomājos, ka man kāds kaut ko tādu maksās Labi, tagad izejot no tā visa, cik pelni tu pati un cik pelna tavi darbinieki, stundu tarifā, nevis mēneša, ar pāri pa 200 stundām katru mēnesi?

  +1 [+] [-]

, 2021-04-05 21:21, pirms 4 gadiem
tupais čurbans te vēl uzstājas krustojumā wi-fi tiešām būs uzlikts

  -1 [+] [-]

, 2021-04-05 21:21, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: tu tiešām esi pretīgs melis. tā nodzēris savas smadzenes, ka pats pusi no laika neatceries, ko un kad esi darījis, bet tas nekādi tevi nebremzē rakstīti kkādus pilnīgi safabricētus savārstījumus par citiem cilvēkiem.
Paga, paga, PRET pabalstiem veselajiem un darbaspējīgajiem Lettiņiem tu neko nerakstīji?
Par "sevis padarīšanu sabiedrībai par vajadzīgu" arī? Par nevēlojamu vairošanos arī? Tad atvaino, kaut ko sajaucu Tikai KAS to visu rakstīja, vot interesanti?

     [+] [-]

, 2021-04-05 21:22, pirms 4 gadiem
kas jauns hokejā?

     [+] [-]

, 2021-04-05 21:22, pirms 4 gadiem

     [+] [-]

, 2021-04-05 21:26, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Pati tak agrāk rakstīji, ka ienākumi LV virs divām štukām ir nereāls kosmoss, tipa, ko es tādu iedomājos, ka man kāds kaut ko tādu maksās Labi, tagad izejot no tā visa, cik pelni tu pati un cik pelna tavi darbinieki, stundu tarifā, nevis mēneša, ar pāri pa 200 stundām katru mēnesi?
pirmkārt, es to rakstīju kādus gadus 6 vismaz atpakaļ, situācija nedaudz ir mainījusies, ar visu to virs divām štukām pelna tikai atsevišku profesiju parstāvji ar kvalifikācijām, šobrīd lielsaimniecībās adekvāta alga teiksim traktoristam (ir nepieciešamas prasmes) ir ~1000Eur. kas attiecas uz maniem ienākumie, tā nav tava darīšana. publiska mētelīšana virināšana ir tava stihija, ne mana.

  -1 [+] [-]

, 2021-04-05 21:27, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: tupais čurbans te vēl uzstājas krustojumā wi-fi tiešām būs uzlikts
Beidz papagaiļot, labāk pasaki, kurā pulkā dienēji, papagaili, Latgales demokrātijas tēvs?

  -1 [+] [-]

, 2021-04-05 21:30, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: pirmkārt, es to rakstīju kādus gadus 6 vismaz atpakaļ, situācija nedaudz ir mainījusies, ar visu to virs divām štukām pelna tikai atsevišku profesiju parstāvji ar kvalifikācijām, šobrīd lielsaimniecībās adekvāta alga teiksim traktoristam (ir nepieciešamas prasmes) ir ~1000Eur. kas attiecas uz maniem ienākumie, tā nav tava darīšana. publiska mētelīšana virināšana ir tava stihija, ne mana.
Pipec, ko var teikt, realitāte ir skarba Traktorists ar prasmēm TIKAI štuka? Tas jau ir par traku!

     [+] [-]

, 2021-04-05 21:31, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Paga, paga, PRET pabalstiem veselajiem un darbaspējīgajiem Lettiņiem tu neko nerakstīji?
Par "sevis padarīšanu sabiedrībai par vajadzīgu" arī? Par nevēlojamu vairošanos arī? Tad atvaino, kaut ko sajaucu Tikai KAS to visu rakstīja, vot interesanti?
tās visas bija spama diskusijas (cik ellē ratā gadus atpakaļ), kuras bija plašas un tu šeit izrauj no konteksta kkādas atsevišķas domas un pasniedz tās sev raksturīgi pretīgi safabricētā veidā. bet nu, morālam kr.plim piestāv.

     [+] [-]

, 2021-04-05 21:32, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: tās visas bija spama diskusijas (cik ellē ratā gadus atpakaļ), kuras bija plašas un tu šeit izrauj no konteksta kkādas domas un pasniedz tās sev raksturīgi pretīgi safabricētā veidā. bet nu, morālam kr.plim piestāv.
Tevi tik rupju vel nebiju manījis...

  +2 [+] [-]

, 2021-04-05 21:37, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tevi tik rupju vel nebiju manījis...
manuprāt vēl diezgan maigi atbild tādam tupam čurbanam

  +1 [+] [-]

, 2021-04-05 21:38, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tevi tik rupju vel nebiju manījis...
tev vajadzētu mani dzirdēt, kad remontēju tehniku..

kas attiecas uz šeit pausto visnotaļ kultrālo viedokli par burtu, tad tas ir atbilstoši situācijai - šī ne tuvu nav pirmā reize, kad viņš par mani raksta pilnīgus melus. cilvēkam atmiņa ir reāli traucēta ar visu to alko, ko viņš savā dzīvē ir patērējis, to ir atzinis pats, tad nu atceras kādu vārdu vai frāzi un tālāk vnk piedomā iztrūkstošo klāt, vadoties pēc savām perversejām fantāzijām. pa lielam man paralēli, lai tik stāsta, tas gan arī man neliedz reizēm norādīt uz to, ka viņš ir pretīgs melis un piebalsot pārējiem, ka tam bonusā arī morāls kr.plis

  -1 [+] [-]

, 2021-04-05 21:39, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: tās visas bija spama diskusijas (cik ellē ratā gadus atpakaļ), kuras bija plašas un tu šeit izrauj no konteksta kkādas atsevišķas domas un pasniedz tās sev raksturīgi pretīgi safabricētā veidā. bet nu, morālam kr.plim piestāv.
Raksturīgi sev pretīgi safabricētā veidā, ģeniāli!
Kā kaut ko tādu vispār var safabricēt?
Nebūtu vienkāršāk atzīt, ka tu esi tieši tā rakstījusi un konteksti te nav svarīgi?
P.S. pēdējā laikā daudz ko no tevis esmu interesantu un loģisku lasījis, esmu pat padomājis, ka ar tevi varētu arī reāli sadraudzēties, taču tavs naids pret mani un maniem viedokļiem vēl joprojām nāka arā vietā un, visbiežāk, nevietā

  +1 [+] [-]

, 2021-04-05 21:42, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Raksturīgi sev pretīgi safabricētā veidā, ģeniāli!
Kā kaut ko tādu vispār var safabricēt?
Nebūtu vienkāršāk atzīt, ka tu esi tieši tā rakstījusi un konteksti te nav svarīgi?
P.S. pēdējā laikā daudz ko no tevis esmu interesantu un loģisku lasījis, esmu pat padomājis, ka ar tevi varētu arī reāli sadraudzēties, taču tavs naids pret mani un maniem viedokļiem vēl joprojām nāka arā vietā un, visbiežāk, nevietā
tu tiešām esi pilnīgi atrauts no realitātes, ja iedomājies, ka man kaut sekundi būtu vēlme pēc tāda drauga, kā tu šis tiešām labākais, kas šodien dzirdēts

  -1 [+] [-]

, 2021-04-05 21:43, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: manuprāt vēl diezgan maigi atbild tādam tupam čurbanam
Kurā pulkā esi dienējis?

  -2 [+] [-]

, 2021-04-05 21:46, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: tu tiešām esi pilnīgi atrauts no realitātes, ja iedomājies, ka man kaut sekundi būtu vēlme pēc tāda drauga, kā tu šis tiešām labākais, kas šodien dzirdēts
Neticu! Savādāk nebūtu tā cepusies ar maniem komentāriem Karoče, būšu Latvijā, noteikti pie tevis iegriezīšos, gatavo mielastu, ar tukšām rokām ar nebūšu, kaut ko gardu arī atvedīšu

  +2 [+] [-]

, 2021-04-05 21:50, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Neticu! Savādāk nebūtu tā cepusies ar maniem komentāriem Karoče, būšu Latvijā, noteikti pie tevis iegriezīšos, gatavo mielastu, ar tukšām rokām ar nebūšu, kaut ko gardu arī atvedīšu
es šo stāstu spirtacentrā jau lasu gadus 5 ik pa brīdim tups čurbans!
labi ja līdz Rīgai nokļūsi un tad uzreiz aprīsies pirmajā stacijas bufetē un pamodīsies kādā maskačkas bomžatņikā uz draftu savam krustojumam!

  -2 [+] [-]

, 2021-04-05 21:53, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: tu tiešām esi pilnīgi atrauts no realitātes, ja iedomājies, ka man kaut sekundi būtu vēlme pēc tāda drauga, kā tu šis tiešām labākais, kas šodien dzirdēts
Ir divas lietas, kuras es kategoriski nelietoju, proti, termiski apstrādātos jebkāda veida sīpolus un piena produktus, bato mērci ieskaitot (kaut gan tā patiesībā tā nav nekāda baltā, bet gan čurbānu mērce, kuru liek pie Kebabiem klāt ) Tak čto, lai tu būtu zināt, ko man dot un kā ar mani, cienījamo viesi, apieties! Visu grādīgo uz galda, to var droši, mazās dozās arī Ķirbju Samene noderēs!

  -1 [+] [-]

, 2021-04-05 21:54, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: es šo stāstu spirtacentrā jau lasu gadus 5 ik pa brīdim tups čurbans!
labi ja līdz Rīgai nokļūsi un tad uzreiz aprīsies pirmajā stacijas bufetē un pamodīsies kādā maskačkas bomžatņikā uz draftu savam krustojumam!
Gribi, brauc līdzi, jautrāk būs!

     [+] [-]

, 2021-04-05 21:55, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: tu tiešām esi pretīgs melis. tā nodzēris savas smadzenes, ka pats pusi no laika neatceries, ko un kad esi darījis, bet tas nekādi tevi nebremzē rakstīti kkādus pilnīgi safabricētus savārstījumus par citiem cilvēkiem.
melo un nesarkst, lielāks liekulis nav redzēts.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-05 21:59, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Ir divas lietas, kuras es kategoriski nelietoju, proti, termiski apstrādātos jebkāda veida sīpolus un piena produktus, bato mērci ieskaitot (kaut gan tā patiesībā tā nav nekāda baltā, bet gan čurbānu mērce, kuru liek pie Kebabiem klāt ) Tak čto, lai tu būtu zināt, ko man dot un kā ar mani, cienījamo viesi, apieties! Visu grādīgo uz galda, to var droši, mazās dozās arī Ķirbju Samene noderēs!
tu lieto visu, tik to neatceries, pats nesen teici ka atmiņu nodzēris un neko īsti neatceries tāpēc izdomā pasakas un stāsta kā baigo patiesību lai kaut kādā sportacentrā komentos notēlotu kruto čali. amplis

  +2 [+] [-]

, 2021-04-05 21:59, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: es šo stāstu spirtacentrā jau lasu gadus 5 ik pa brīdim tups čurbans!
labi ja līdz Rīgai nokļūsi un tad uzreiz aprīsies pirmajā stacijas bufetē un pamodīsies kādā maskačkas bomžatņikā uz draftu savam krustojumam!
vai ne? smieklīgākais, ka sākumā tā "ciemos" braukšana bija kā draudi domāti, ķipa ar saviem Bauskas čomiem braukšot un es neko tur nevarēsot izdarīt utt, kad kkādus pāris gadus atpakaļ teicu, nu davai brauc šurp, droši, tad nāca viens attaisnojums pēc otra, kāpēc nevarēšot. tagad sadomājis, ka grib draudzēties lai tik brauc, kā reiz gribētos redzēt, kā mans suns reaģēs, kad beidzot sētā būs kāds man īpaši netīkams cilvēks ieradies

  +1 [+] [-]

, 2021-04-05 22:01, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: vai ne? smieklīgākais, ka sākumā tā "ciemos" braukšana bija kā draudi domāti, ķipa ar saviem Bauskas čomiem braukšot un es neko tur nevarēsot izdarīt utt, kad kkādus pāris gadus atpakaļ teicu, nu davai brauc šurp, droši, tad nāca viens attaisnojums pēc otra, kāpēc nevarēšot. tagad sadomājis, ka grib draudzēties lai tik brauc, kā reiz gribētos redzēt, kā mans suns reaģēs, kad beidzot sētā būs kāds man īpaši netīkams cilvēks ieradies
kur ta pāris gadi, viņs vismaz 4x ir to solījis, pat nezinu cik gadus. Droši vien kaut kad, kad Girgensons sāka NHL spēlēt

  -2 [+] [-]

, 2021-04-05 22:03, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: melo un nesarkst, lielāks liekulis nav redzēts.
Lielāks liekulis nav redzēts? Paskaties LTV24 un Kārli Streipu Peģiks, kurš sludina atklātu dezinformāciju un manipulē ar tautas viedokli dažādās tēmās, ar Trampu sākot un beidzot ar Koronkas tizlo ierobežojumu nepieciešamību

     [+] [-]

, 2021-04-05 22:04, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Lielāks liekulis nav redzēts? Paskaties LTV24 un Kārli Streipu Peģiks, kurš sludina atklātu dezinformāciju un manipulē ar tautas viedokli dažādās tēmās, ar Trampu sākot un beidzot ar Koronkas tizlo ierobežojumu nepieciešamību
es neskatos LTV24, nezinu ko tur streips runā, bet es jūs abus uzskatu par līdzvērtīgiem gejiem.

  -1 [+] [-]

, 2021-04-05 22:06, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: vai ne? smieklīgākais, ka sākumā tā "ciemos" braukšana bija kā draudi domāti, ķipa ar saviem Bauskas čomiem braukšot un es neko tur nevarēsot izdarīt utt, kad kkādus pāris gadus atpakaļ teicu, nu davai brauc šurp, droši, tad nāca viens attaisnojums pēc otra, kāpēc nevarēšot. tagad sadomājis, ka grib draudzēties lai tik brauc, kā reiz gribētos redzēt, kā mans suns reaģēs, kad beidzot sētā būs kāds man īpaši netīkams cilvēks ieradies
Paga, paga, neko tādu neatceros, ka es tiešām būtu gatavs braukt un tu mani sauktu Labi, sarunāts, braukšu ar, gan jau ar Suni kopējo valodu atradīšu Ja jau ar savvaļas Vilkiem protu, tak ko man tādi Suņi izdarīs, it seviški ja es BEZ ļauniem nodomiem

     [+] [-]

, 2021-04-05 22:07, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: es neskatos LTV24, nezinu ko tur streips runā, bet es jūs abus uzskatu par līdzvērtīgiem gejiem.
kas vispār kaut ko tādu skatās Latvijā? man nav ne jausmas. pieļauju , ka lielākā daļa par tādu kanālu nemaz neko nezina.

     [+] [-]

, 2021-04-05 22:07, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: kur ta pāris gadi, viņs vismaz 4x ir to solījis, pat nezinu cik gadus. Droši vien kaut kad, kad Girgensons sāka NHL spēlēt
es tak līdzi neskaitu, vnk tās divas reizes konkrēti atceros.

starpcitu, sāku doomāt, cik gadus atpakaļ bija tā spama afēra? ja mani atmiņa neviļ , tad tas bija kādus 7-8 gadus atpakaļ? riskējot izklausīties kā veca pastala - jopcik kā laiks skrien!

     [+] [-]

, 2021-04-05 22:09, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: es tak līdzi neskaitu, vnk tās divas reizes konkrēti atceros.

starpcitu, sāku doomāt, cik gadus atpakaļ bija tā spama afēra? ja mani atmiņa neviļ , tad tas bija kādus 7-8 gadus atpakaļ? riskējot izklausīties kā veca pastala - jopcik kā laiks skrien!
paskaties uz tupā čurbana niku , kad dzemdēts! tad arī apmēram tas spams te notika

     [+] [-]

, 2021-04-05 22:09, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: es tak līdzi neskaitu, vnk tās divas reizes konkrēti atceros.

starpcitu, sāku doomāt, cik gadus atpakaļ bija tā spama afēra? ja mani atmiņa neviļ , tad tas bija kādus 7-8 gadus atpakaļ? riskējot izklausīties kā veca pastala - jopcik kā laiks skrien!
nu man liekas Girgenosna NHL sākums, es nezinu vai tieši pirmā sezona, bet sākās jo iztīrīja komentu sadaļu zem viņa raksta

     [+] [-]

, 2021-04-05 22:10, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: kas vispār kaut ko tādu skatās Latvijā? man nav ne jausmas. pieļauju , ka lielākā daļa par tādu kanālu nemaz neko nezina.
nu franku gejs redz skatās uz citu geju, es tak nezinu

     [+] [-]

, 2021-04-05 22:11, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: nu man liekas Girgenosna NHL sākums, es nezinu vai tieši pirmā sezona, bet sākās jo iztīrīja komentu sadaļu zem viņa raksta
sākums spamot tā varētu būt ja atmiņa neviļ tad Girgenona otrā sezona bija spama sākums, kad viņu tur zvaigžņu spēlē iebalsoja!

     [+] [-]

, 2021-04-05 22:12, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: kas vispār kaut ko tādu skatās Latvijā? man nav ne jausmas. pieļauju , ka lielākā daļa par tādu kanālu nemaz neko nezina.
tas ir domāts riga24? es tur reizēm preses klubu paksatos, bet nu ļoti reti gan. dažkārt tur tādas kolorītas personības uzaicinātas, parasti vismaz viens no trijiem ir kādas jomas speciaļists, kuru neviens nav īpaši apmācījis, kā "pareizi" un "korekti" publiski izteikties, tad nu dažkārt sanāk jautri

     [+] [-]

, 2021-04-05 22:12, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: paskaties uz tupā čurbana niku , kad dzemdēts! tad arī apmēram tas spams te notika
ā, nu jā. tad tak sataisīja 100 nikus, lai no visiem logotos un liktu mīnusus. pipec, kādam cirvim jābūt lai līdz kam tādam aizdomātos baigais krustojumu karalis

     [+] [-]

, 2021-04-05 22:13, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: tas ir domāts riga24? es tur reizēm preses klubu paksatos, bet nu ļoti reti gan. dažkārt tur tādas kolorītas personības uzaicinātas, parasti vismaz viens no trijiem ir kādas jomas speciaļists, kuru neviens nav īpaši apmācījis, kā "pareizi" un "korekti" publiski izteikties, tad nu dažkārt sanāk jautri
varbūt. nezinu, ja godīgi. slēdzot kanālus tādu esmu redzējis.
es noteikti vairāk neesmu publiskās TV fans. tik reti skatos un ieslēdzu , ka pat neatceros , kad tas bija iepriekšējo reizi.
ļoti iespējams, ka tas bija biatlons ar Kreipi pa LTV7 , jo eirosports nerādīja.
šodien pat neesmu ieslēdzis LTV1 pa pirmdienām ar Jokstu un sporta studiju.

     [+] [-]

, 2021-04-05 22:18, pirms 4 gadiem
LTV1 un LTV7 ik pa laikam parāda kādu labu filmu, neholivudisku

     [+] [-]

, 2021-04-05 22:19, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Paga, paga, neko tādu neatceros, ka es tiešām būtu gatavs braukt un tu mani sauktu Labi, sarunāts, braukšu ar, gan jau ar Suni kopējo valodu atradīšu Ja jau ar savvaļas Vilkiem protu, tak ko man tādi Suņi izdarīs, it seviški ja es BEZ ļauniem nodomiem
par to es nešaubos, ka tu neko neatceries šodien acīmredzami esi labi ieņēmis, uz daudzdiennieku velk, tad visticamāk arī šo sarunu drīz vien neatcerēsies.

p.s. sunim pajāt uz taviem nodomiem, ja viņš jutīs, ka viņa bara vadonis ir neapmierināts uz kādu, viņš kā reiz vairāk reaģēs uz to. tūlīt viņam paliks trīs gadi, sāk beidzot pieaugt, no kucēna kļūst par nopietnu suni, un redzu, ka alabaju senču sarga instinkti aiz vien vairāk sāk izpausties.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-05 22:19, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: LTV1 un LTV7 ik pa laikam parāda kādu labu filmu, neholivudisku
OHL fināls būs lūk ko skatīšos drīz! nez kas komentēs? Auziņš?

  -1 [+] [-]

, 2021-04-05 22:22, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: varbūt. nezinu, ja godīgi. slēdzot kanālus tādu esmu redzējis.
es noteikti vairāk neesmu publiskās TV fans. tik reti skatos un ieslēdzu , ka pat neatceros , kad tas bija iepriekšējo reizi.
ļoti iespējams, ka tas bija biatlons ar Kreipi pa LTV7 , jo eirosports nerādīja.
šodien pat neesmu ieslēdzis LTV1 pa pirmdienām ar Jokstu un sporta studiju.
es pamatā netflix un ziemā eurosport, bet kādreiz arī pāršļūcu kanāliem pāri, reizēm labiem mūsu pašu oriģinālraidījumiem sanāk uztrāpīt.

  -1 [+] [-]

, 2021-04-05 22:24, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: varbūt. nezinu, ja godīgi. slēdzot kanālus tādu esmu redzējis.
es noteikti vairāk neesmu publiskās TV fans. tik reti skatos un ieslēdzu , ka pat neatceros , kad tas bija iepriekšējo reizi.
ļoti iespējams, ka tas bija biatlons ar Kreipi pa LTV7 , jo eirosports nerādīja.
šodien pat neesmu ieslēdzis LTV1 pa pirmdienām ar Jokstu un sporta studiju.
Pasaki tak, bļin, kurā pulkā dienējis esi un kas tu par fruktu biji LV armijā? Tavu draugu Rajevu atceros, tikai viņš bija PĒC manis un esmu viņu redzējis tikai tad, kad atbraucu savus bijušos duhus apciemot Kā viņš vispār var kaut ko par mani zināt, kā tu iepriekš teici?

     [+] [-]

, 2021-04-05 22:37, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: varbūt. nezinu, ja godīgi. slēdzot kanālus tādu esmu redzējis.
es noteikti vairāk neesmu publiskās TV fans. tik reti skatos un ieslēdzu , ka pat neatceros , kad tas bija iepriekšējo reizi.
ļoti iespējams, ka tas bija biatlons ar Kreipi pa LTV7 , jo eirosports nerādīja.
šodien pat neesmu ieslēdzis LTV1 pa pirmdienām ar Jokstu un sporta studiju.
Paga, paga... Igors Rajevs gadījumā nebija virsseržants 1991.-92. gados? Ja tā, tad varētu būt, kā tu saki, viens pagara auguma tumšmatains Krievelis ar ūsiņām tur bija točna, tikai vai tas bija viņš?

     [+] [-]

, 2021-04-05 23:49, pirms 4 gadiem
TE LATVIETIS JĀNIS VISBELIS#21 ELMIRA SASTĀVĀ ŠOBRĪD SPĒLĒ,UCHC (NCAA III) finālspēle,TE VAR SKATĪTIES -https://team1sports.com/gomustangsports/?fbclid=IwAR2oJboDVyl8ZleBT2iLVg2YC1wuQu4lskuGurk-qnaIFMF6hlJoeBnx-8U

     [+] [-]

, 2021-04-05 23:59, pirms 4 gadiem
gopa rakstīja: TE LATVIETIS JĀNIS VISBELIS#21 ELMIRA SASTĀVĀ ŠOBRĪD SPĒLĒ,UCHC (NCAA III) finālspēle,TE VAR SKATĪTIES -https://team1sports.com/gomustangsports/?fbclid=IwAR2oJboDVyl8ZleBT2iLVg2YC1wuQu4lskuGurk-qnaIFMF6hlJoeBnx-8U
Latvietis un/vai Latvijas pilsonis?