Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

"Lightning" izslēdz Pitsburgu, "Bruins" atkalredzēšanās ar "Flyers"

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

"Lightning" izslēdz Pitsburgu, "Bruins" atkalredzēšanās ar "Flyers"
Dveins Rolosons Tampas vārtos bija necauršaujams
Foto: Reuters/Scanpix

Stenlija kausa izcīņas "play off" turnīrs beidzies Pitsburgas "Penguins", kas savā laukumā ar 0:1 piekāpās Tampabejas "Lightning", sērijā zaudējot ar 3-4. Aizvadītajā naktī tālāk tikusi arī Bostonas "Bruins", kas papildlaikā tika vaļā no Monreālas "Canadiens" – 4:3, sērijā panākums ar tādu pašu rezultātu.

"Penguins" sērijā vienubrīd bija vadībā ar 3-1 un faktiski ar vienu kāju 2. kārtā, taču pamanījās zaudēt visas nākamās cīņas, no kurām pēdējā notika savu skatītāju klātbūtnē. Vienīgos vārtus otrā perioda sestajā minūtē no vārtu priekšas guva Šons Bergenhaims, kuram no aizvārtes asistēja Dominiks Mors.

Lielisks sniegums uzvarētāju vārtos 41 gadu vecajam Dveinam Rolosonam, kurš tvēra visus 36 "Pens" metienus. Pitsburgai šajā mačā 0/5 skaitliskajā vairākumā, bet visā sērijā kopumā realizācija traģiska – 1/36. "Lightning" konferences pusfinālā tiksies ar Vašingtonas "Capitals". Pirmais mačs piektdien Vašingtonā.

Austrumos pusfinālu sasniegusi arī Bostonas "Bruins", kas ar 4:3 mačā un ar tādu pašu rezultātu sērijā tika galā ar Monreālas "Canadiens". Uzvaras vārtus papildlaika 6. minūtē guva Neitans Hortons, pēc kura tāla metiena ripa rikošetā no "Canadiens" spēlētāja ielidoja Kerija Praisa sargātajos vārtos.

Tālāk Bostonu gaida tikšanās ar Oskara Bārtuļa pārstāvēto Filadelfijas "Flyers", kam "Bruins" pērn pamanījās apbrīnojamā veidā zaudēt, sērijā esot vadībā ar 3-0, pie tam izšķirošajā septītajā mačā "Bruins" bija vadībā ar 3:0... Pirmā spēle sestdien notiks Filadelfijā.

Stenlija kausa izcīņa 28. aprīlis

SpēleRez.Sērijā
Bruins – Canadiens4:3 P4-3
Penguins – Lightning0:13-4

Stenlija kausa ceturtdaļfinālu pāri

Austrumu konference
Vašingtonas "Capitals" - Tampabejas "Lightning"
Filadelfijas "Flyers" - Bostonas "Bruins"
Rietumu konference
Vankūveras "Canucks" - Nešvilas "Predators"
Detroitas "Red Wings" - Sanhosē "Sharks"

Izmantotie resursi:
ESPN

     [+] [-]

, 2011-04-28 11:28, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Ar Nīlu vien nepietiek. Piekrītu, ka viņš ir pirmo divu maiņu spēlētājs, tomēr 22 miljoni uz 3 centriem ir par traku, ja ņem vērā ka uz pārējiem 9 uzbrucējiem ir 13 miljoni .
Tad jau labāk aizmainīt kādu no esošajiem malējiem pret kādu labāku. Jo, piemēram, Dupuī un Kunics bez Krosbija ir ļoti nekādi. Bet, piemēram, Kenedijs šajā sezonā bija viens no labākajiem vingeriem.

     [+] [-]

, 2011-04-28 11:31, pirms 14 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Priekš tam tika iegādāts Nīls - spēlējot kopā ar Krosbiju vai Malkinu, viņš būs ne tikai 20+ vārtu guvējs, bet pat 30+ vārtu guvējs. Stāls ir viens no labākajiem, varbūt nav tik rezultatīvs, kā to gribētos, bet aizmainīt viņu noteikti nevajag.
Kad ir vesels un atguvies no savainojumiem, rezultativitātei nav ne vainas. Cita lieta, ka centru komandā daudz. Nezinu, vai jāupurē tieši Stāls, bet gan GM kaut izdomās.

     [+] [-]

, 2011-04-28 11:34, pirms 14 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Tad jau labāk aizmainīt kādu no esošajiem malējiem pret kādu labāku. Jo, piemēram, Dupuī un Kunics bez Krosbija ir ļoti nekādi. Bet, piemēram, Kenedijs šajā sezonā bija viens no labākajiem vingeriem.
Lai iegūtu ko labu ir jādod pretī arī kas vērtīgs. Aizmainot Dupuī un Kunicu neko īpaši labāku nevarēs dabūt. Pitsburgai tomēr ļoti spēcīgs centrs bet vājas malas. Malkins un Krosbijs, manuprāt, ir pārāk labi spēlētāji lai tādus aizmainītu, tādēļ Stāls šķiet loģiskā izvēle, jo viņa vērtība ir augsta. Bet tad jau redzēs kā būs.

     [+] [-]

, 2011-04-28 11:36, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Iespējams Tev taisnība, bet tas arī nodod zināmu mesidžu komandai, šogad neko nevajag.
Prongers arī īsti nav formā, bet viņš iziet vairākumā (kurā mazāk fiziskās spēles), bet tas liek pārējai komandai censties vairāk, redzot ka par spīti traumām viņš cīnās.
Protams, Prongers ir izteikts līderis uz soliņa un ģērbtuvē, bet Krosbijs ,šķiet, īpaši neatpaliek.
Nē, komandai vienalga bija stimuls cīnīties, lai pierādītu, ka arī bez līderiem viņi ir spējīgi uzvarēt. Pie rezultāta 3:1 viņi laikam pārāk atslābinājās. Bet, kā jau teicu, smadzeņu satricinājums ir pārāk nopietna lieta, un pat izejot tikai vairākumā uz ledus, tas nedod nekādas garantijas. Un pie tam, ir grūti kādam spēlētājam, kurš nav spēlējis 4 mēnešus, pēkšņi iziet spēlē uz ledus un mēģināt kko glābt vairākumā. Lai gan pirms kāda laika tieši bija runas par to, ka Krosbijs treniņos strādājis pie vairākuma izspēles, iespējams ar domu kādā brīdi atgriezties, bet varbūt vienkārši, lai nezustu iemaņas.

     [+] [-]

, 2011-04-28 11:39, pirms 14 gadiem
M9 rakstīja: Man gan par to ir skumji, šķita, ka, pretēji Leflēra prognozei, Pitsburga diezgan normāli tiks ar Tampu galā, šīs nojautas vēl vairāk pastiprinājās pie sērijas rezultāta 3:1. Labi, štrunts par prognozēm, būtu labi arī, ja 7. spēlē uzvarētu.
Neliec arī man sajust skumjas! Es pagaidām veiksmīgi tieku galā

  -1 [+] [-]

, 2011-04-28 11:39, pirms 14 gadiem
Vašingtonai no visiem iespējamiem oponentiem tāpat kā 1. kārtā arī 2. kārtā atkal tika vismazāk vēlamie Tampa Bay Lightning
Vienas divīzijas komandu mači vienmēr ir interesanti!
Tagad tikai Noivertam sāksies īstās pārbaudes priekšā- ja iepriekš Rangers bezzobainais uzbrukums un Caps spēle aiz teicamu aizsargu atbalstu paveica lielāko darbu,tad šajā duelī Capitals aizsardzībai neizdosies apslāpēt VISU Tampas eksplozīvo uzbrukumu/PP un Noivertam būs pa īstam jāpierāda vai viņš ir individuāli spējīgs apturēt Tampas snaiperus.
Lāsma, sāc vienreiz fanot arī par NHL komandu kurai vismaz ir kāds sakars ar Latviju tas par (caps/flyers) ja Tavi Pingvīni izstājušies...

     [+] [-]

, 2011-04-28 11:42, pirms 14 gadiem
lietotajsk rakstīja: Gnash rakstīja: Pens zaudēs Bolts (2-4) (Palieku pie sava - Bolts! Jau LAK pierādīja, ka bez Kopitara komanda nevarēja uzvarēt, tikai nedaudz pietrūka. Pingvīni ar un bez SC un EM ir dažādas komandas, lai ko citi arī neteiktu.)
Nu flyer teiktu ka tās ir tikai atrunas

     [+] [-]

, 2011-04-28 11:45, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Lai iegūtu ko labu ir jādod pretī arī kas vērtīgs. Aizmainot Dupuī un Kunicu neko īpaši labāku nevarēs dabūt. Pitsburgai tomēr ļoti spēcīgs centrs bet vājas malas. Malkins un Krosbijs, manuprāt, ir pārāk labi spēlētāji lai tādus aizmainītu, tādēļ Stāls šķiet loģiskā izvēle, jo viņa vērtība ir augsta. Bet tad jau redzēs kā būs.
Stipri šaubos, vai viņu aizmainīs. Īstenībā, diezgan droši varu teikt, ka tas nenotiks. Piemēram TK un Talbotam pēc šīs sezonas beidzas līgumi, es nezinu, ko izdomās GM viņu sakarā, bet spriežot pēc statistikas, Talbotam šī bija diezgan slikta slikta sezona, un tā kā viņš ir centrs, drīzāk atbrīvosies no viņa, jo viņa vietā varētu stāties Džefrijs, kurš jau šosezon pierādīja, ka ir gatavs NHL. Bet nu ko nu daudz spriest, ne jau mums tur kāda teikšana

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 11:47, pirms 14 gadiem
Canadiens GM (visi) ir teikuši, ka Monreālas galvenais uzdevums ir savākt visus spēlētājus- frankofonus. Bet spriežot pēc šī sastāva, liekas, ka Habs ņēmuši tikai tos, kas palika pāri. Un čiks vien sanāca!

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 11:49, pirms 14 gadiem
lietotajsk rakstīja: Vašingtonai no visiem iespējamiem oponentiem tāpat kā 1. kārtā arī 2. kārtā atkal tika vismazāk vēlamie Tampa Bay Lightning
Vienas divīzijas komandu mači vienmēr ir interesanti!
Tagad tikai Noivertam sāksies īstās pārbaudes priekšā- ja iepriekš Rangers bezzobainais uzbrukums un Caps spēle aiz teicamu aizsargu atbalstu paveica lielāko darbu,tad šajā duelī Capitals aizsardzībai neizdosies apslāpēt VISU Tampas eksplozīvo uzbrukumu/PP un Noivertam būs pa īstam jāpierāda vai viņš ir individuāli spējīgs apturēt Tampas snaiperus.
Lāsma, sāc vienreiz fanot arī par NHL komandu kurai vismaz ir kāds sakars ar Latviju tas par (caps/flyers) ja Tavi Pingvīni izstājušies...
Caps ir arī latvietis Knuble Bet nē, manās acīs komandai nav obligāti jābūt kādai saistībai ar Latviju, lai es par to fanotu. Un tās abas ir manas nemīļākās komandas, tāpēc sorry

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 11:49, pirms 14 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Neliec arī man sajust skumjas! Es pagaidām veiksmīgi tieku galā
Tas taču ir lieliski.
Neesmu taču es arī tik depresīvs.

     [+] [-]

, 2011-04-28 12:03, pirms 14 gadiem
Kurš te norakstīja Tampu pie 3:1?! Varēja redzēt ka Pens trūkst Sida un Malkina. Ar viņiem sērija būtu citādā, bet kā būtu bijis mēs nekad neuzināsim. Rolijs pēdējās 3 spēlēs vienkārši zvērā. Kā komanda var izlidot tā Rolijam neko nevar iemest. Mora piespēle Bergenhaimam uz golu vienkārši ekselenta. Tas ir tieši tas par ko es runāju, ka nevar apturēt tikai Lekavaljē&Co, tāpat būs kas iemet. Runājot par sēriju ar Caps neko neņemos prognozēt. Tiksies vienas divīzijas komandas, kas jau piedos savu asumu šai sērijai. Būs pēc statiem divi pārliecinoši labākie vārtsargi - Noivirts un Rolosons. Tagad būs pirmais īstais pārbaudījums Noivirtam. Tampas uzbrukums būs krietni niknāks un spēcīgāks kā NYR. Ja viņš un komanda tiks galā arī ar Tampu, tad gan varēs teikt ka viņi ir vieni no favorītiem uz SC. To pašu varēs teikt arī par Tampu.

     [+] [-]

, 2011-04-28 12:36, pirms 14 gadiem
šķiet, ka reiz kur lasīju vai dzirdēju, ka komanda, kas pirmajā raundā aizspēlējusies līdz septītai spēlei vēl ne reizi nav ieguvusi Stenliju.. neesmu gan pārliecināta par šīs statistikas patiesumu. varbūt to vnk nosapņoju

Bostonā jautri gāja. mans sēru līmenis laikam ir tik pats liels kā Lāsmai - forši jau nav, bet turpmāk vismaz nervi tiks vairāk pasaudzēti bija cilvēki, kas Bostonai prognezēju kausu (piemēram Puče), bet pēc pirmās sērijas neticu, ka viņi vispār varētu tikt pāri otrajai kārtai. 0 no 21 (ja nemaldos) PP, trīs no četrām uzvarām pirmajā kārtā OT, nav diezko pārliecinoši, arī PK nav tas labākais. vismaz Tomass sācis rādīt spēli, kas nu jau vairāk līdzinās Vezina trofejas ieguvējam, reboundi gan lido uz visām pusēm, bet tas nav nekas jauns. ja viņi spēj rādīt sakarīgu sniegumu tikai vienādos sastāvos, tad play-off kko nopietnāku sasniegt būs faktiski neiespējami.

Praiss tomēr malacis, čalis sevi pierādīja, lai arī daudzi šaubījās par viņu pēc Halaka aizmainīšanas. izskatās, ka vismaz pa vārtu līniju Habs kādu laiku nebūs jāuztraucas. būs interesanti paskatīties, kādu komandu GM sastiķēs uz nākošo sezonu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-28 12:59, pirms 14 gadiem
neputns rakstīja: šķiet, ka reiz kur lasīju vai dzirdēju, ka komanda, kas pirmajā raundā aizspēlējusies līdz septītai spēlei vēl ne reizi nav ieguvusi Stenliju.. neesmu gan pārliecināta par šīs statistikas patiesumu. varbūt to vnk nosapņoju
Ir,ir tur zināmas sakarības,bet tā ka neviena komanda,kura pirmajā raundā aizspēlējusies līdz 7 spēlēm un pēc tam nav ieguvusi Stenlija kausu gan nav patiesība-1992 pingvīni bija pēdējie kam tas izdevās.
šeit var palasīt vēl par citām sakarībām un 8. punktā ir minēts tas ko Tu nosapņoji
The Road to Lord Stanley’s Cup | GFSN
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 13:14, pirms 14 gadiem
lietotajsk rakstīja: Ir,ir tur zināmas sakarības,bet tā ka neviena komanda,kura pirmajā raundā aizspēlējusies līdz 7 spēlēm un pēc tam nav ieguvusi Stenlija kausu gan nav patiesība-1992 pingvīni bija pēdējie kam tas izdevās.
šeit var palasīt vēl par citām sakarībām un 8. punktā ir minēts tas ko Tu nosapņoji
http://www.gfsn.net/the-road-to-lord-stanleys-cup/
nu skaidrs, to 'nekad' būšu piesapņojusi klāt un, paldies par linku

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 13:17, pirms 14 gadiem
VAN-NSH: VAN ir par galvas tiesu pārāka pār NSH, gan uzbrukuma līnijā, gan vārtsargu līnijā (kaut gan te varētu vilkt vienlīdzības zīmi ar NSH vārtsargu līniju), bet aizsardzības līnija tomēr ir labāka NSH un lielu zvaigžņu arī nav, līdz ar to VAN mēģinot piesegt vienu, var izšaut kāds cits. CHI pierādīja, ka pret VAN var spēlēt un pat VAN "iedzīt ledū". Sērijā 3-4

WSH-TBL: Ovečkina un Stemkosa milžu cīņa, kurš labāk sevi parādīs un pierādīs, spēs ienest komandu konf. finālā. Arī citi spēlētāji varbūt tie, kuri izšķirošā brīdī, saglabājot vēsu prātu, var vai salauzt spēles ritējumu vai arī noslēgt sēriju. Sērijā 4-2

DET-SJS: Līdzvērtīgas komandas, kuras ir cienīgas iekļūt lielajā finālā, bet vieta ir tikai viena. Izšķiroša loma būs vārtsargu spēlei (Niemi SJS ir labāks, nekā Hovards DET, kaut gan arī ir parādījis teicamas spēles). Nelielas, bet tomēr priekšrocības ir SJS pusē. 1.DET ātri noslēdza savu sēriju, ir atpūtušies, bet varbūt "ierūsējuši"; 2.DET ir ne visai veiksmīgi cīnījušies ar SJS. Sērijā 3-4

BOS-PHI: Welcome back good old hockey! Bezkompromisa cīņas, daudz spēka paņēmienu, daudz dūru cīņu un pats galvenais gūtie vārti. Kas vēl vajadzīgs vienkāršam līdzjutējam? Viennozīmīgs favorīts ir BOS, jo PHI ir neizprotama situācija ar vārtsargiem - pirmo kārtu kā pirmais sāka Bobrovskis, šo nomainīja Bušē, ļaujot arī uzspēlēt arī Leitonam. Ej un sazini, kas spēlēs vārtos. Šī neskaidrība, nu nekādu pārliecību komandai nedot! Pat neskatoties uz labiem laukuma spēlētājiem. Bet no otras puses, diez vai BOS ir aizmirsusi pagājušo izslēgšanas kārtu, kad būdami vadībā 3-0, zaudēja visu sēriju! Nešaubos, ka pirmajās divās spēlēs BOS izgāzīs dusmas. Sērijā 4-2

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 13:18, pirms 14 gadiem
Nu jā tā arī Mats Kuks tā arī neuzspēlēja šajā play-off!
Ļoti žēl vēl pa Krosbiju,tik lielisi iesākusies šī sezona,bet...
Vot tas ir kaut kas-nospēlēt tik PUS SEZONU,bet būt savā komandā līderim punktos!

     [+] [-]

, 2011-04-28 13:37, pirms 14 gadiem
Rolijs ir malacis, tik tiešām! katrā spēlē pa viņa vārtiem met vairāk un komanda tomēr uzvar sērijā? wow.

     [+] [-]

, 2011-04-28 13:51, pirms 14 gadiem
Gnash rakstīja: VAN-NSH: VAN ir par galvas tiesu pārāka pār NSH, gan uzbrukuma līnijā, gan vārtsargu līnijā (kaut gan te varētu vilkt vienlīdzības zīmi ar NSH vārtsargu līniju), bet aizsardzības līnija tomēr ir labāka NSH un lielu zvaigžņu arī nav, līdz ar to VAN mēģinot piesegt vienu, var izšaut kāds cits. CHI pierādīja, ka pret VAN var spēlēt un pat VAN "iedzīt ledū". Sērijā 3-4

WSH-TBL: Ovečkina un Stemkosa milžu cīņa, kurš labāk sevi parādīs un pierādīs, spēs ienest komandu konf. finālā. Arī citi spēlētāji varbūt tie, kuri izšķirošā brīdī, saglabājot vēsu prātu, var vai salauzt spēles ritējumu vai arī noslēgt sēriju. Sērijā 4-2

DET-SJS: Līdzvērtīgas komandas, kuras ir cienīgas iekļūt lielajā finālā, bet vieta ir tikai viena. Izšķiroša loma būs vārtsargu spēlei (Niemi SJS ir labāks, nekā Hovards DET, kaut gan arī ir parādījis teicamas spēles). Nelielas, bet tomēr priekšrocības ir SJS pusē. 1.DET ātri noslēdza savu sēriju, ir atpūtušies, bet varbūt "ierūsējuši"; 2.DET ir ne visai veiksmīgi cīnījušies ar SJS. Sērijā 3-4

BOS-PHI: Welcome back good old hockey! Bezkompromisa cīņas, daudz spēka paņēmienu, daudz dūru cīņu un pats galvenais gūtie vārti. Kas vēl vajadzīgs vienkāršam līdzjutējam? Viennozīmīgs favorīts ir BOS, jo PHI ir neizprotama situācija ar vārtsargiem - pirmo kārtu kā pirmais sāka Bobrovskis, šo nomainīja Bušē, ļaujot arī uzspēlēt arī Leitonam. Ej un sazini, kas spēlēs vārtos. Šī neskaidrība, nu nekādu pārliecību komandai nedot! Pat neskatoties uz labiem laukuma spēlētājiem. Bet no otras puses, diez vai BOS ir aizmirsusi pagājušo izslēgšanas kārtu, kad būdami vadībā 3-0, zaudēja visu sēriju! Nešaubos, ka pirmajās divās spēlēs BOS izgāzīs dusmas. Sērijā 4-2
Par WSH-TBL nepiekrītu. Stemkoss Tampai uz doto brīdi nav atslēgās spēlētājs, kā Ovi Caps. Netik daudz no Stemkosa cik no Rolija un visas komandas būs atkarīgs vai Tampa ies tālāk.

     [+] [-]

, 2011-04-28 13:53, pirms 14 gadiem
ja jau prognozes, tad prognozes:

Caps - Bolts 4-2. Vašingtona šogad labāk nokomplektēta plajofiem, savukārt Tampa ir pārāk nestabila komanda. Turklāt Tampas aizsardzība ir katastrofāla - ja jau pat Pens impotentais uzbrukums izdarīja vairāk metienu pa vārtiem, tad nav šaubu, ka Caps viņus nospiedīs un arī realizēs.

Flyers - Bruins 4-2. Būs lieliska sērija - BSB pret big bad bruins, taču lāčiem nav cerību, ja viņu potenciālie līderi (Hortons, Kaberle, Čara u.c.) nesāks nopietni spēlēt. Kuram būs labāks PP un PK, tas ies tālāk

Nucks - Preds 3-4. Ir sajūta, ka varētu notikt pārsteigums, jo Vankūverai ir problēmas ar psiholoģiju. Ja Našvila aizķers kādu maču Vankūverā, tad sērija izvērtīsies gara un grūti prognozējama.

Sharks - Wings 3-4. Sanhosē nav plejofu komanda, to parādīja arī mocīšanās pret novājināto LA. Četrām labām spēlēm (uzvarām) diez vai pietiks. Wingi, savukārt, sen nav spēlējuši - nez kā tas ietekmēs sērijas sākumu

     [+] [-]

, 2011-04-28 13:56, pirms 14 gadiem
Īsumā par primo raundu; tik spraigas emocijas un spriedzi sen nebiju izjutis skatoties play-off. Četrās sērijās bija nepieciešama septītā spēle, divas spēles no tām beidzās OT. Fantastika!!! Netieši sāc sev uzdot jautājumu, ko vēl gaidīt no šī gada play-off, ja jau šajā stadijā esam tika daudz ko redzējuši un piedzīvojuši!

Liels prieks par Bostonu, kas beidzot tika pāri septītās spēles barjērai. Obligāti jāuzlabo vairākums jo citādi sērijā pret Filadelfiju izredžu nebūs. Savukārt, Filadelfijas problēmas ar vārtsargu līniju varētu būt liels klupšanas akmens. Prongera faktors arī ir ļoti svarīgs, visās spēlēs kur viņš spēlējis vairāka par 6 min Filadelfija ir uzvarējusi.

  +1 [+] [-]

, 2011-04-28 14:00, pirms 14 gadiem
Lindross rakstīja: Nu jā tā arī Mats Kuks tā arī neuzspēlēja šajā play-off!
Ļoti žēl vēl pa Krosbiju,tik lielisi iesākusies šī sezona,bet...
Vot tas ir kaut kas-nospēlēt tik PUS SEZONU,bet būt savā komandā līderim punktos!
Jā, savā komandā viņš bija pārliecinošs līderis pat tikai pēc pussezonas.
Pirmie divi rezultatīvākie spēlētājie pingvīnos regulārajā sezonā:

Sidney Crosby - 41gp. 32+34=66; +20; 10 PP goals; 3 GWG; 161 SOG; 19.9 S%
Kris Letang - 82gp. 8+42=50; +15; 4 PP goals; 2 GWG; 236 SOG; 3.4 S%

Jā, un viņš pat līgā pēc gūtajiem vārtiem beigās palika top 15niekā un pēc punktiem 30tajā vietā. Pēdējos vārtus viņš guva pagājušā gada 28. decembrī!! Tiešām traģiski, bet gaidam jaunu un uzlabotu Krosbiju, Malkinu un Kuku nākamajā sezonā!

     [+] [-]

, 2011-04-28 14:04, pirms 14 gadiem
neputns rakstīja: šķiet, ka reiz kur lasīju vai dzirdēju, ka komanda, kas pirmajā raundā aizspēlējusies līdz septītai spēlei vēl ne reizi nav ieguvusi Stenliju.. neesmu gan pārliecināta par šīs statistikas patiesumu. varbūt to vnk nosapņoju

Bostonā jautri gāja. mans sēru līmenis laikam ir tik pats liels kā Lāsmai - forši jau nav, bet turpmāk vismaz nervi tiks vairāk pasaudzēti bija cilvēki, kas Bostonai prognezēju kausu (piemēram Puče), bet pēc pirmās sērijas neticu, ka viņi vispār varētu tikt pāri otrajai kārtai. 0 no 21 (ja nemaldos) PP, trīs no četrām uzvarām pirmajā kārtā OT, nav diezko pārliecinoši, arī PK nav tas labākais. vismaz Tomass sācis rādīt spēli, kas nu jau vairāk līdzinās Vezina trofejas ieguvējam, reboundi gan lido uz visām pusēm, bet tas nav nekas jauns. ja viņi spēj rādīt sakarīgu sniegumu tikai vienādos sastāvos, tad play-off kko nopietnāku sasniegt būs faktiski neiespējami.

Praiss tomēr malacis, čalis sevi pierādīja, lai arī daudzi šaubījās par viņu pēc Halaka aizmainīšanas. izskatās, ka vismaz pa vārtu līniju Habs kādu laiku nebūs jāuztraucas. būs interesanti paskatīties, kādu komandu GM sastiķēs uz nākošo sezonu
Par BB-Monreālas sēriju.
Tomēr man izrādījās taisnība, Bostona pēc definīcijas bija spēcīgāki par Monreālu.Mani nedaudz izbrīna tas, ka viņiem bija nepieciešamas 7 spēles.Interesanti, ka Hortons guvis vārtus abos overtaimos.
Vājāk nekā parasti nospēlēja Tomass, kurš atsita šaibas visur , kur pagadās.
Tomēr nedaudz savādi arī tas, ka uzvarot abas spēles viesos, Habs pamanās zaudēt sēriju !

Lai vai kā, tagad Flyers-Bruins.Lieku uz Flyers, bet daudzi apstākļi ir arī Bruins pusē.
Filadelfija uzvarēs, ja
1) Laviolets nesāks taisīt brīnumus ar vārtsargiem,
2) ja Bostona sāks spēlēt tikpat nedisciplinēti, kā ar Monreālu
3) ja Tomass turpinās atsist šaibas pretinieku uzbrucējiem ,
4) ja ierindā būs Prongers par visiem 100 %
5) ja uz rezultātu ies visas maiņas ar Karsillo priekšgalā, kā tas bija izšķirošajās spēlēs pret Bufalo.

pie šiem nosacījumiem Filadelfijai vajadzētu pietikt ar spēlēm, nu, max. piecām.

Bostona uzvarēs, ja
1) Tomass spēlēs tikpat lieliski kā reg. sezonā
2) Bostona pārstartēs savu PP
3) aizsardzībā nospēlēs daudz ciešāk, nekā pret Monreālu.
Monreālieši skrēja izgājienos 1 pret 1 un 2 pret 1 katrā spēlē vairākas reizes.Pret Filadelfiju šitie jociņi neies cauri.
Būs daudz spēka spēles, rezultāti nebūs pārāk lieli, bet pārsvaram pakāpeniski būtu jāpāriet BSB pusē, ko arī viņiem novēlu !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-28 14:12, pirms 14 gadiem
Gnash rakstīja: VAN-NSH: VAN ir par galvas tiesu pārāka pār NSH, gan uzbrukuma līnijā, gan vārtsargu līnijā (kaut gan te varētu vilkt vienlīdzības zīmi ar NSH vārtsargu līniju), bet aizsardzības līnija tomēr ir labāka NSH un lielu zvaigžņu arī nav, līdz ar to VAN mēģinot piesegt vienu, var izšaut kāds cits. CHI pierādīja, ka pret VAN var spēlēt un pat VAN "iedzīt ledū". Sērijā 3-4

WSH-TBL: Ovečkina un Stemkosa milžu cīņa, kurš labāk sevi parādīs un pierādīs, spēs ienest komandu konf. finālā. Arī citi spēlētāji varbūt tie, kuri izšķirošā brīdī, saglabājot vēsu prātu, var vai salauzt spēles ritējumu vai arī noslēgt sēriju. Sērijā 4-2

DET-SJS: Līdzvērtīgas komandas, kuras ir cienīgas iekļūt lielajā finālā, bet vieta ir tikai viena. Izšķiroša loma būs vārtsargu spēlei (Niemi SJS ir labāks, nekā Hovards DET, kaut gan arī ir parādījis teicamas spēles). Nelielas, bet tomēr priekšrocības ir SJS pusē. 1.DET ātri noslēdza savu sēriju, ir atpūtušies, bet varbūt "ierūsējuši"; 2.DET ir ne visai veiksmīgi cīnījušies ar SJS. Sērijā 3-4

BOS-PHI: Welcome back good old hockey! Bezkompromisa cīņas, daudz spēka paņēmienu, daudz dūru cīņu un pats galvenais gūtie vārti. Kas vēl vajadzīgs vienkāršam līdzjutējam? Viennozīmīgs favorīts ir BOS, jo PHI ir neizprotama situācija ar vārtsargiem - pirmo kārtu kā pirmais sāka Bobrovskis, šo nomainīja Bušē, ļaujot arī uzspēlēt arī Leitonam. Ej un sazini, kas spēlēs vārtos. Šī neskaidrība, nu nekādu pārliecību komandai nedot! Pat neskatoties uz labiem laukuma spēlētājiem. Bet no otras puses, diez vai BOS ir aizmirsusi pagājušo izslēgšanas kārtu, kad būdami vadībā 3-0, zaudēja visu sēriju! Nešaubos, ka pirmajās divās spēlēs BOS izgāzīs dusmas. Sērijā 4-2
Ja Wēbers un Co tiks galā ar brāļiem, Vankūverai būs lielas problēmas.Nedomāju, ka aizsardzībā Orkas būtu pārāki par Nešvilu, starp vārtsargiem liekam =

Tampas -Wašingtonas sērijā uzvarēs tas, kas labāk nospēlēs aizsardzībā.SS faktors šobrīd Tampas sastāvā ir niecīgs, tas ir viņa pirmais PO, visi atceramies, kā AO un SC spēlēja savos pirmajos PO.Nekur tālāk par pirmo kārtu netika.
Te atbilde ir pavisam vienkārša, kas labāk nospēlēs aizsardzībā, tas arī paņems sēriju. Kaut nenoliedzami būšu Tampas pusē, izskatās, ka aizsardzības līnija Wašingtonai ir daudz nopietnāka.Nu nav man ticības visiem šiem kubinām, hedmaniem, ōlundiem utt...
BET, - ir arī faktori, kas liecina pretējo, - Caps pirmo reizi spēlēs pret nopietnu pretinieku, kurš ir "hot ".Sērija ar NYR nebija uzskatāma par nopietnu, kur Stāls savā zonā deva pretiniekiem šaibas pa labi un pa kreisi.
Ja Rolijs spēlēs savā līmeni, aizsardzība nedarīs muļķības, Leks un MSL pacentīsies samest pa pāris šaibām, sērija var ievilkties...

     [+] [-]

, 2011-04-28 14:15, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Beidz bēdāties un izvēlies sev nākamo komandu, par kuru fanot, citādāk nebūs tik interesanti. ;
Mans klubs #1 ir Melnie Vanagi, taču pēc viņu zāģa Vankūverai, es šodien jau nomainīju avataru, un tagad fanošu par Lāčiem (šī komanda man ļoti simpatizē) un Kanakiem (īsti gan neticu, ka viņi tālu tiks; labākajā gadījumā uzdursies konfas finālā uz Sarkanajiem Spārniem).
Doma pareiza, kaut arī Tava izvēle mani nedaudz sasmīdina...
Rietumos viss aizgāja pa pieskari, abi mani favorīti ir ārā, tāpēc balsošu par Nešvilu un Sanhosē...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-28 14:28, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Beidz bēdāties un izvēlies sev nākamo komandu, par kuru fanot, citādāk nebūs tik interesanti. ;
Mans klubs #1 ir Melnie Vanagi, taču pēc viņu zāģa Vankūverai, es šodien jau nomainīju avataru, un tagad fanošu par Lāčiem (šī komanda man ļoti simpatizē) un Kanakiem (īsti gan neticu, ka viņi tālu tiks; labākajā gadījumā uzdursies konfas finālā uz Sarkanajiem Spārniem).
Mana top komanda ir pingvīni, otrā vietā Monreāla, bet abas ir ārā Rietumos man vispār nekas neinteresē, bet, ja jāizvēlas, tad ņemu Nešvilu - man viņi tīri labi iepatikās pirmajā raundā, lai gan arī Vankūverai nav ne vainas, man tomēr vairāk simpatizē Nešvila.
Austrumos būtu loģiski fanot par Tampu, jo, ja kāda komanda izslēdz tavu mīļāko komandu, tad gribās, lai tā iegūst kausu, un var teikt, ka zaudējām čempioniem

     [+] [-]

, 2011-04-28 14:32, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Sveiks! Atļaušos prognozēt, ka drīzāk Bruins izpildīs Tavus 3 priekšnosacījumus, nekā Flyers- 5, jo neticu, ka Filijas vārtsargu līnijā pēkšņi radīsies viens stabils #1, uz kuru var paļauties pārējā komanda, kā arī, ka Prongers spēs izšķirošajās spēlēs kapāties par 100 %.

Lai nu tā būtu !
Uzrakstīju tikai savu pers. viedokli, kas pamatots izanalizējot visu, kas noticis 1. kārtā .

     [+] [-]

, 2011-04-28 14:39, pirms 14 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Mana top komanda ir pingvīni, otrā vietā Monreāla, bet abas ir ārā Rietumos man vispār nekas neinteresē, bet, ja jāizvēlas, tad ņemu Nešvilu - man viņi tīri labi iepatikās pirmajā raundā, lai gan arī Vankūverai nav ne vainas, man tomēr vairāk simpatizē Nešvila.
Austrumos būtu loģiski fanot par Tampu, jo, ja kāda komanda izslēdz tavu mīļāko komandu, tad gribās, lai tā iegūst kausu, un var teikt, ka zaudējām čempioniem
Nešvila spēlē ļoti organizētu un kolektīvu hokeju, kur katrs zina savus pienākumus. Šobrīd otra tik noderīga spēlētāja kā Wēbers , nevienā citā komandā neredzu.Uz viņiem negulstas arī nekāda masu mēdiju slodze un žurnaļugu izraisīta dzeltenuma.
Kopā ar Wēberu spēlē Rinne, kas nominēts Vezīnas balvai, Fišers, kurš vajadzīgā brīdī var iemest, Legvands, Kascicins, utt.Par Džefrionu, kurš ir NHL 4. paaudzes spēlētājs vispār nekur neviens neraksta.Varu idomāties, kāds furors būtu, ja viņš spēlētu kādā līgas t.s. TOP komandā.
Starp citu, enforcer tipa spēka uzbrucējs Džordins TooToo 6 spēlēs savācis tik lielu punktu ražu, par kādu varētu lepoties jebkurš 1. maiņas uzbrucējs.Ja viņiem viss izdosies, Vankūverai problēmas būs ne mazākas, kā sērijā ar Čikāgu !

     [+] [-]

, 2011-04-28 14:40, pirms 14 gadiem
Ļoti interesants un , manuprāt, objektīvs raksts par pirmo kārtu.
Первый раунд плей-офф. Лучшие - Хоккей - Sports.ru

     [+] [-]

, 2011-04-28 14:45, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Par BB-Monreālas sēriju.
Tomēr man izrādījās taisnība, Bostona pēc definīcijas bija spēcīgāki par Monreālu.Mani nedaudz izbrīna tas, ka viņiem bija nepieciešamas 7 spēles.Interesanti, ka Hortons guvis vārtus abos overtaimos.
Vājāk nekā parasti nospēlēja Tomass, kurš atsita šaibas visur , kur pagadās.
Tomēr nedaudz savādi arī tas, ka uzvarot abas spēles viesos, Habs pamanās zaudēt sēriju !

Lai vai kā, tagad Flyers-Bruins.Lieku uz Flyers, bet daudzi apstākļi ir arī Bruins pusē.
Filadelfija uzvarēs, ja
1) Laviolets nesāks taisīt brīnumus ar vārtsargiem,
2) ja Bostona sāks spēlēt tikpat nedisciplinēti, kā ar Monreālu
3) ja Tomass turpinās atsist šaibas pretinieku uzbrucējiem ,
4) ja ierindā būs Prongers par visiem 100 %
5) ja uz rezultātu ies visas maiņas ar Karsillo priekšgalā, kā tas bija izšķirošajās spēlēs pret Bufalo.

pie šiem nosacījumiem Filadelfijai vajadzētu pietikt ar spēlēm, nu, max. piecām.

Bostona uzvarēs, ja
1) Tomass spēlēs tikpat lieliski kā reg. sezonā
2) Bostona pārstartēs savu PP
3) aizsardzībā nospēlēs daudz ciešāk, nekā pret Monreālu.
Monreālieši skrēja izgājienos 1 pret 1 un 2 pret 1 katrā spēlē vairākas reizes.Pret Filadelfiju šitie jociņi neies cauri.
Būs daudz spēka spēles, rezultāti nebūs pārāk lieli, bet pārsvaram pakāpeniski būtu jāpāriet BSB pusē, ko arī viņiem novēlu !
pēc definīcijas spēcīgāki, bet uzvar sērijas septītā spēlē OT, arī vārtu attiecība ir 17-17 sērijā - kur nu vēl līdzvērtīgākus rezultātus te ir stāst 'iz sērijas' - abas komandas tālāk iet nevarēja, vieniem bija jāzaudē un šoreiz tā bija Monreāla, bet tik pat labi tā varēja būt arī Bostona. BET tā kā Bostona uzvarēja, viņi ir stiprāki, kaut vai par mata tiesu, bet ir un tur man nav nekādu argumentu.

par Fillijas un Bostonas sēriju neko īpaši nekomentēšu, jo neesmu pagaidām redzējusi nevienu Fillijas pley-off spēli, tapēc grūti ko spriest. zinu, ka ar mīnus zīmi ir vārtsargu līnija, bet pozitīvais ir Prongera atgriešanās ierindā. no tā var secināt, ka abām komandām ir problēmas, ar kurām vajadzētu tikt galā pirms sērijas sākuma vai, sliktākajā gadījumā, sērijas laikā. acīmredzot, tā komanda, kurai to izdosies izdarīt vislabāk, arī sēriju paņems. kā jau teicu, par Filliju man grūti ko teikt, bet uz doto brīdi Bostonu es neredzu spēlējam Stenlija finālā.

     [+] [-]

, 2011-04-28 14:50, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Sveiks! Atļaušos prognozēt, ka drīzāk Bruins izpildīs Tavus 3 priekšnosacījumus, nekā Flyers- 5, jo neticu, ka Filijas vārtsargu līnijā pēkšņi radīsies viens stabils #1, uz kuru var paļauties pārējā komanda, kā arī, ka Prongers spēs izšķirošajās spēlēs kapāties par 100 %.
Manuprāt, Flyers ir viens stabils vārtusargs - Braiens Bušē. Sērijas sākumā Sabres gāja iekšā visādi dīvaini rikošeti, tomēr beigās Bušē bija pārliecinošs. Par to arī liecina statistika 2,10 vārti spēlē 93,4% atvairīto metienu.