Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Hortonam sezona galā; Roumam diskvalifikācija līdz Stenlija kausa fināla beigām

Andrejs Siliņš

Hortonam sezona galā; Roumam diskvalifikācija līdz Stenlija kausa fināla beigām
Neitens Hortons mirkli pēc sitiena saņemšanas Foto: AFP/Scanpix

Nacionālās Hokeja līgas (NHL) vadība Vankūveras "Canucks" aizsargam Āronam Roumam piespriedusi diskvalifikāciju uz četrām spēlēm par bīstamu pārkāpumu pret Bostonas "Bruins" uzbrucēju Neitenu Hortonu Stenlija kausa izcīņas finālsērijas trešajā spēlē.

Neatļautais spēka paņēmiens notika spēles pirmās trešdaļas piektajā minūtē, un Roums par to saņēma piecu minūšu sodu un noraidījumu līdz spēles beigām. Hortons spēles laukumu spēja atstāt tikai uz nestuvēm mediķu pavadībā. Bostonas "Bruins" šodien paziņoja, ka Hortonam ir smags smadzeņu satricinājums, un viņš Stenlija kausa finālā šogad vairs nepiedalīsies.

Vainīgajam piešķirta četru spēļu diskvalifikācija, bet, ja Stenlija kausa finālam būs nepieciešamas mazāk nekā septiņas spēles, Roums atlikušo sodu izcietīs nākamās sezonas sākumā. "Galvenokārt tika uzskaitīti divi faktori, lemjot par šādu spriedumu," skaidroja NHL vecākais viceprezidents hokeja jautājumos Maiks Mērfijs. "Rouma spēka paņēmiens bija krietni par traku, ņemot vērā, cik vēlu tas tika izdarīts, kad Hortons jau labu mirkli iepriekš bija atdevis ripu tālāk, kā arī tas, cik nopietnu savainojumu tas radīja."

26 gadus vecais Hortons ir viens no "Bruins" uzbrukuma līderiem, kurš izslēgšanas mačos šogad iemetis astoņas ripas, kopā savācot 17 rezultativitātes punktus, kas ir otrs augstākais rādītājs komandā. Pie tam Hortons guvis trīs uzvaru nesošos vārtus šī gada Stenlija kausa izcīņā.

Rouma pārkāpums pret Hortonu

1 2 37 komentāri
Slēpts komentārs: Henrik_ Zetterberg

  +3 [+] [-]

, 2011-06-07 20:41, pirms 13 gadiem
Henrik_ Zetterberg rakstīja: nu nezinu vai tik bargi vajadzēja, ok čalis izslēdza Hortonu kad viņam nebija ripas vairs, bet spēka paņemiens bija auguma tēmets nevis galvā ka parasti dot diskābeles par šadiem spēka paņēmieniem! Varu teikt vienu Vankuverai būs problēmas tagad aizsardzība līdz ar šo pavērsienu!
Un Bostonai ar šis negadījums var ietekmēt jo Hortons ir viens no līderiem. Un sods ir pelnīts, jo tas bija lieki un vēl guva traumu

  -4 [+] [-]

, 2011-06-07 20:46, pirms 13 gadiem
rihards8 rakstīja: Un Bostonai ar šis negadījums var ietekmēt jo Hortons ir viens no līderiem. Un sods ir pelnīts, jo tas bija lieki un vēl guva traumu
sodies bija pelnīts, kad iedeva viņam līdz spēles beigām atpūsties, bet nejau ka iedod 4 spēļu atpūtu par šadiem trikiem, ok nebija zolīdi bet Hortonam arī vajag skatīties kur slido nevis skatīties kur parteris ir kā tas notika šajā gadījuma, es šito sauktu par vienu neveiksmīgu spēlēs situāciju, nevis ka Vankuveras aizsargs spēciāli centas savainot viņu! Un to ka Bostonai pietrūks viņš tas nav noliedzams kautarī pēc viņa aizvešanas uz slimnīcu Bostonieši parādīja ka spēj iemest 8 vārtus tāka lielas problēmas uzbrukumā neredzu viņiem

  +4 [+] [-]

, 2011-06-07 20:50, pirms 13 gadiem
Henrik_ Zetterberg rakstīja: sodies bija pelnīts, kad iedeva viņam līdz spēles beigām atpūsties, bet nejau ka iedod 4 spēļu atpūtu par šadiem trikiem, ok nebija zolīdi bet Hortonam arī vajag skatīties kur slido nevis skatīties kur parteris ir kā tas notika šajā gadījuma, es šito sauktu par vienu neveiksmīgu spēlēs situāciju, nevis ka Vankuveras aizsargs spēciāli centas savainot viņu!
Neiet runa par tīšu savainošanu, bet LATE HIT kā rezultātā spēlētājs guva traumu. Noteikti, ja Hortons būtu vesels un gatavs spēlēt diskvalifikācija varētu būt ka arī nebūtu! Kā tu šeit vispār varēji ieraudzit daļēju Hortona vainu es galīgi nesaprotu... laikam .... nē labāk neteikšu!

  +1 [+] [-]

, 2011-06-07 20:54, pirms 13 gadiem
sticky rakstīja: Neiet runa par tīšu savainošanu, bet LATE HIT kā rezultātā spēlētājs guva traumu. Noteikti, ja Hortons būtu vesels un gatavs spēlēt diskvalifikācija varētu būt ka arī nebūtu! Kā tu šeit vispār varēji ieraudzit daļēju Hortona vainu es galīgi nesaprotu... laikam .... nē labāk neteikšu!
es vecenšos kautko attaisnot spēka paņemiens bija- bija, viņš nebija īstaja brīdī jo spēlētājs jau bija piespēlējis, vienkārši gribu teikt ka spēlētājiem, it sevišķi NHL uz mazajiem laukumiem, jābūt koncetrācija visu laiku kad esi laukuma jo spēlē ir tik ātra ka pat briežiem nevar saprast, te uzbrukums, te pretuzbrukums!!

  +1 [+] [-]

, 2011-06-07 20:54, pirms 13 gadiem
Manu prāt sods ir bišku par bargu! Tajā epizodē Hortons atdeva piespēli un aizgrieza prom galvu, tādējādi nepamanot Romi, kurš viņu tīri noķēra uz spēka paņēmienu! Protams, žēl ka hokejists traumēts utt., bet ja paskatās bez kontekstiem, tad nekas ārkārtīgi rupjš vai netīrs no Romi puses tur nebija! Hokejs ir fiziska spēle un, vienkārši, dažreiz tā gadās!

  +1 [+] [-]

, 2011-06-07 20:57, pirms 13 gadiem
sticky rakstīja: Neiet runa par tīšu savainošanu, bet LATE HIT kā rezultātā spēlētājs guva traumu. Noteikti, ja Hortons būtu vesels un gatavs spēlēt diskvalifikācija varētu būt ka arī nebūtu! Kā tu šeit vispār varēji ieraudzit daļēju Hortona vainu es galīgi nesaprotu... laikam .... nē labāk neteikšu!
un jā ja Hortons varētu nakamo spēli spēlēt tad diskābele netiktu piešķirta jo NHL tagad rīkojas ja komandai ir savainotais spēlētajs tad vainīgais arī tiek diskvalificēts! tas normali! vienigais kas Vankuverai spēlēs setā aizsarga postenī to gan neņemos spriest jo ar 5 aizsargiem kā parādīja spēle Vankuvera netiks galā ar Bostonas uzbrukumu!

     [+] [-]

, 2011-06-07 20:58, pirms 13 gadiem
Spaceman rakstīja: Manu prāt sods ir bišku par bargu! Tajā epizodē Hortons atdeva piespēli un aizgrieza prom galvu, tādējādi nepamanot Romi, kurš viņu tīri noķēra uz spēka paņēmienu! Protams, žēl ka hokejists traumēts utt., bet ja paskatās bez kontekstiem, tad nekas ārkārtīgi rupjš vai netīrs no Romi puses tur nebija! Hokejs ir fiziska spēle un, vienkārši, dažreiz tā gadās!
pilnīgi piekrītu! Vārdus no mutes izņēmi man

     [+] [-]

, 2011-06-07 21:11, pirms 13 gadiem
Henrik_ Zetterberg rakstīja: pilnīgi piekrītu! Vārdus no mutes izņēmi man
Interesanti tagad ir tas, ka Vankūvera paliek ar 5 aizsargiem un ar to ir par maz! Traumēto sarakstā šiem ir Dens Hemjūs ar Lī Svetu!

  +1 [+] [-]

, 2011-06-07 21:32, pirms 13 gadiem
Manuprāt... Šeit var vilkt paralēles ar Kuldas lietu PČ... Pārkāpums - jā, LATE HIT - jā, līdz spēles beigām - jā, diskābelis - varbūt... Katrā ziņā vēl senajā Grieķijā (vai Romā ) bija tā - vērsi pret vērsi... šeit DSQ izskatās godīgāk kā Kuldas lietā, jo mums taču pret čehiem vairs nebija jāspēlē...

  +2 [+] [-]

, 2011-06-07 21:39, pirms 13 gadiem
sticky rakstīja: Neiet runa par tīšu savainošanu, bet LATE HIT kā rezultātā spēlētājs guva traumu. Noteikti, ja Hortons būtu vesels un gatavs spēlēt diskvalifikācija varētu būt ka arī nebūtu! Kā tu šeit vispār varēji ieraudzit daļēju Hortona vainu es galīgi nesaprotu... laikam .... nē labāk neteikšu!
nu ja jau diskābeļi tiek piešķirti, balstoties uz iegūto traumu, tad uz cik spēlēm, tavuprāt, vajadzēja diskvalificēt Čaru pēc hita Pačitoretam - tur trauma bija vēl nopitenāka un paņēmiens ar nebija nekāds tīrais? Acīmredzot, ja spēlē Bostonā, tad līga ir gatava noteikumus pastiept uz vienu vai otru pusi, kā nu sitoācija prasa...

man jau likās, ka diskābelis būs... uz vienu spēli, bet četras? nedaudz mani nošokēja, lai gan vairs jau nevajadzētu - šitie diskābeļu dalītāji tur nekad ar konsikvenci nav izcēlušies. starpcitu, zināji, ka šī ir pirmā reize, kad Stenlija finālā kādam tiek piešķirts vairāku spēļu diskvalifikācija? interesanti, vai ne

  +4 [+] [-]

, 2011-06-07 21:45, pirms 13 gadiem
p.s. novēlu Hortonam ātru un veiksmīgu izveseļošanos, nekad nav patīkami redzēt šādus notikumus uz laukuma.

  +2 [+] [-]

, 2011-06-07 21:51, pirms 13 gadiem
neputns rakstīja: nu ja jau diskābeļi tiek piešķirti, balstoties uz iegūto traumu, tad uz cik spēlēm, tavuprāt, vajadzēja diskvalificēt Čaru pēc hita Pačitoretam - tur trauma bija vēl nopitenāka un paņēmiens ar nebija nekāds tīrais? Acīmredzot, ja spēlē Bostonā, tad līga ir gatava noteikumus pastiept uz vienu vai otru pusi, kā nu sitoācija prasa...

man jau likās, ka diskābelis būs... uz vienu spēli, bet četras? nedaudz mani nošokēja, lai gan vairs jau nevajadzētu - šitie diskābeļu dalītāji tur nekad ar konsikvenci nav izcēlušies. starpcitu, zināji, ka šī ir pirmā reize, kad Stenlija finālā kādam tiek piešķirts vairāku spēļu diskvalifikācija? interesanti, vai ne
Ir jau tā jocīgi. It sevišķi, ka Haru toreiz nediskvalificēja. Tāpat kā dažas citas divdomīgas situācijas ir palikušas neizskatītas.

  -1 [+] [-]

, 2011-06-07 21:56, pirms 13 gadiem
Spaceman rakstīja: Interesanti tagad ir tas, ka Vankūvera paliek ar 5 aizsargiem un ar to ir par maz! Traumēto sarakstā šiem ir Dens Hemjūs ar Lī Svetu!
kā jau teicu es nezinu ko Vankuvera tagad iesāks, jo kā parādīja pagājušānakts, tad ar 5 aizsargiem Vankuvera Stenliju nepaņems, bet kurš būs viņiem kā sestais aizsargs pagaidām neredzu kanditātus!

     [+] [-]

, 2011-06-07 21:57, pirms 13 gadiem
NHL pietiesā Kolina Kempbela dēla komandai, tad ta nu pārsteigums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-06-07 22:06, pirms 13 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Ir jau tā jocīgi. It sevišķi, ka Haru toreiz nediskvalificēja. Tāpat kā dažas citas divdomīgas situācijas ir palikušas neizskatītas.
ehh.. viss jau kārtībā, vnk uznāca man tāds mini 'cepiens', bet nu jau nomierinājos. traki jau kaitina šitās kastu sistēmas, kur vieni ir labāki un 'pārāki' par citiem. bet tāda ir dzīve, diemžēl ne jau tikai sportā tā notiek.

hehe, tikko iedomājos, kur viņi to skaitli 4 izraka - elementāra matemātika, maz nepieciešamās spēles kausa iegūšanai ir 7, jau nospēlētās spēles -3, tā tad 7-3=4! voila!

  +8 [+] [-]

, 2011-06-07 22:20, pirms 13 gadiem
Atgādina Skota Stīvensa spēka paņēmienu pret Polu Kariju, kad Devils ar Ducks tikās Stenlija kausa finālā. Bija jau nu late hit, bet 4 spēļu disq šķiet par bargu.
Slēpts komentārs: zeķturs
Slēpts komentārs: Nazad 4u

     [+] [-]

, 2011-06-07 22:47, pirms 13 gadiem
šitie sitās pa kausu !

 +11 [+] [-]

, 2011-06-07 22:50, pirms 13 gadiem
tīrs spēka paņēmiens,skatījos spēli,nav ko slidot un blenst uz citu pusi,un vēl piesēdies arī bij ļoti zemu.pirms šīs epizodes kādas 2min iepriekš torntons salēcās ar vienu,buriija uz visu vankuveras solinu,pie sevis nodomaaju nu gan ir gailis,gan jau dabuus bietee,un taa arii notika.vareeja to epizodi arii ielikt,aina buutu skaidrāka..un veel vairāk perifērā redze jāattiista.diska tur nebij,drīz jau buus balets uz slidām,siekalu zaķi svaru stieni nav redzējuši,bet hokeju grib spēlēt

  +3 [+] [-]

, 2011-06-07 23:05, pirms 13 gadiem
rroliks rakstīja: tīrs spēka paņēmiens,skatījos spēli,nav ko slidot un blenst uz citu pusi,un vēl piesēdies arī bij ļoti zemu.pirms šīs epizodes kādas 2min iepriekš torntons salēcās ar vienu,buriija uz visu vankuveras solinu,pie sevis nodomaaju nu gan ir gailis,gan jau dabuus bietee,un taa arii notika.vareeja to epizodi arii ielikt,aina buutu skaidrāka..un veel vairāk perifērā redze jāattiista.diska tur nebij,drīz jau buus balets uz slidām,siekalu zaķi svaru stieni nav redzējuši,bet hokeju grib spēlēt
viens kārtīgs hokejists te paradījies, prieks ka kads arī atbalsta fizisku spēli!, tad jau katreiz kad aizsargu savā zona izlīme borta uzbrucejs arī jadod diskābele jo taja brīdi jau aizsargs ir bez ripas - izvadījis viņu no savas zonas vienkārši uzbrucējs pabeidz savu spēka paņēmienu! šoreiz tas vis gadījas laukuma centrā un spēlētājs tika savainots! Tāds ir hokejs, tur neko nepadarīsi!

  -4 [+] [-]

, 2011-06-07 23:11, pirms 13 gadiem
rihards8 rakstīja: Un Bostonai ar šis negadījums var ietekmēt jo Hortons ir viens no līderiem. Un sods ir pelnīts, jo tas bija lieki un vēl guva traumu
pofig vai līderis vai pastarītis, šitādas "mordaboiņas" hokejā nedrīkst pieļaut. kāda jēga tādu sportu... tad skatāmies boksu

  +2 [+] [-]

, 2011-06-07 23:13, pirms 13 gadiem
Es nelasīju komentus, bet nu šeit , pēc manām domām vienīgais nepareizais bija tas, ka spēka paņēmiens bija palecienā(līdzīgi kā Kuldam), viņš tiko bija atdevis ripu un atradās uz zilās līnijas, spēka paņēmiens nāca no priekšas un par tādiem ir atbildīgs spēka paņēmiena saņēmējs(ja spēka paņēmiens ir no muguras, tad izpildītājs ir atbildīgs, lai netrāpītu galvā). Situācija jebkurā gadījumā nepatīkama.

  +3 [+] [-]

, 2011-06-07 23:14, pirms 13 gadiem
Nazad 4u rakstīja: tu vispār hokeju pats esi spēlējis, tad jau nesam visus nost kuri bez ripas lai tikai parādās es arī jebkuru varētu no nhl izslēgt bez ripas tiko viņš uz manīm neskatās JEFIŅI
Nu vot tad aizej un izslēdz! Nesaku, ka pārkapuma vispār nebija, adekvāts sods būtu līdz spēles beigām, ar sekojošu, piemēram, vienas spēles diskābeli! Spēka spēle ir normāla parādība, un kā jau te viens teica nav ko blenst uz visām pusēm! Simt punkti, ja Hortons nebūtu izslēdzies uz to momentu, tad arī nekādu smadzeņtrīci nebūtu dabūjis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-06-07 23:26, pirms 13 gadiem
hockeyekspert rakstīja: veči, šeit jau nu nevajadzēja, tad jau Charam bija trakāks, nu NHl šitas tak ir bieži
vovo Chara sogad tam no Monreālas galvu gandrīz apmalē norāva! uz viss bumbas lācēns Chara slido tālāk, un ja papēta charas spēli viņam augums ir tads ka katrs spēka panēmiens sanāk viņa elkonis pretiniekam tieši galvā jo viņš pusmetru garāks kā pārejie bet tas jau normāli! stulbums!

     [+] [-]

, 2011-06-07 23:39, pirms 13 gadiem
Par diskvalifikācijas smagumu, protams, var diskutēt, problēma atkal ir smadzeņu satricinājums, var jau būt, ka tādā veidā viņiem izdosies kaut ko apkarot.
Bet "hokejistiem" un "svaru cilātājiem" var teikt tikai to, ka tas tik un tā bija novēlots paņēmiens, ja spēlētājam nav ripas, viņam tā vairāk vai mazāk ir jāpatur acīs, viņš nevar paralēli vērot kādus 4 pretinieku spēlētājus un štukot, vai kāds viņu "neizārdīs". Ja aizrāda par koncentrēšanos, tas pats attiecas arī uz potenciālo paņēmiena izdarītāju - piemēram, ja gatavojies izdarīt spēka paņēmienu pie borta, pretspēlētājs pēkšņi pakrīt, tavā priekšā ir viņa galva un tev vēl ir kāda pussekunde, nedrīkst izdarīt paņēmienu pret galvu un pateikt: "Es pabeidzu paņēmienu, tāpēc nekur daudz neskatījos."

     [+] [-]

, 2011-06-07 23:42, pirms 13 gadiem
M9 rakstīja: Par diskvalifikācijas smagumu, protams, var diskutēt, problēma atkal ir smadzeņu satricinājums, var jau būt, ka tādā veidā viņiem izdosies kaut ko apkarot.
Bet "hokejistiem" un "svaru cilātājiem" var teikt tikai to, ka tas tik un tā bija novēlots paņēmiens, ja spēlētājam nav ripas, viņam tā vairāk vai mazāk ir jāpatur acīs, viņš nevar paralēli vērot kādus 4 pretinieku spēlētājus un štukot, vai kāds viņu "neizārdīs". Ja aizrāda par koncentrēšanos, tas pats attiecas arī uz potenciālo paņēmiena izdarītāju - piemēram, ja gatavojies izdarīt spēka paņēmienu pie borta, pretspēlētājs pēkšņi pakrīt, tavā priekšā ir viņa galva un tev vēl ir kāda pussekunde, nedrīkst izdarīt paņēmienu pret galvu un pateikt: "Es pabeidzu paņēmienu, tāpēc nekur daudz neskatījos."
arī spēcīgi pateikt, uj un šitā ir tikai 3 finālspēle, kas vēl būs ritnakt? ceru bez traumām, bet uz tikpat fizisku, sīkām divcīņām, ātru un tehnisku hokeju abu komandu izpildījumā, ar labunakti hokeja fani!

  +5 [+] [-]

, 2011-06-07 23:43, pirms 13 gadiem
Mans subjektīvs viedoklis: 4 spēles ir par daudz. Līdz spēles beigām- jā. Varbūt vēl 1 spēles diskvalifikācija, bet tas arī viss, jo no Roma puses nebija nekā īpaši rupja. Drīzāk jāsaka, ka tik neveiksmīgas sekas tā dēļ, ka Hortons pats neskatās, kas uz laukuma notiek. Tikko atdevis ripu, sāk ātru ieskrējienu, 2 soļi, bet skats uz priekšu pat netiek vērsts. Spēlējot NHL, ir jāskatās un jābūt gatavam.
Teiksiet, ka nebij iespējams tik ātri noreaģēt- tad par kādu late hit te vsp var būt runa.
Protams, ka cilvēcīgi žēl Hortona un nevienam nevēlu traumas, bet tāds nu ir mans skatījums šajā gadījumā.
It kā jau NHL viss notiek ļoti profesionāli utt, bet varbūt patiešām soda liellumu ietekmējušas arī Burovsa un Lapjēra epizodes, par kurām sankcijas pamatoti netika piespriestas, bet tas jau neaptur Žulienu no sīkšanas.

     [+] [-]

, 2011-06-07 23:44, pirms 13 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Ir jau tā jocīgi. It sevišķi, ka Haru toreiz nediskvalificēja. Tāpat kā dažas citas divdomīgas situācijas ir palikušas neizskatītas.
Varbūt sāka apjēgt, ka paši arī to stiklu ielikuši nevietā, tad jau varbūt uz zilās līnijas slīdošās durvis arī uzliekam?

  +2 [+] [-]

, 2011-06-08 01:37, pirms 13 gadiem
Mans subjektīvais viedoklis - ja Romi vietā būtu Hara un Hortona vietā piemēram Burrows, tad nebūtu diskvalifikācijas, aprobežotos ar noraidījumu līdz spēles beigām un viss. Ir zvaigznes un ir otrais ešelons, arī NHL.

  -1 [+] [-]

, 2011-06-08 09:01, pirms 13 gadiem
rihards8 rakstīja: Un Bostonai ar šis negadījums var ietekmēt jo Hortons ir viens no līderiem. Un sods ir pelnīts, jo tas bija lieki un vēl guva traumu
tu rezultaatu redzeeji peec tam? arii bez vinja vinji var labi nospeeleet!!

     [+] [-]

, 2011-06-08 09:38, pirms 13 gadiem
tie kas redzēja maču sapratīs,pirms tās epizodes,viņs tā uzvedās kā nedrikst,lecās uz visiem,buriija uz spēlētāju soliņa,arii zvaigznēm ir jāzin sava vieta,un nedriikst uzvesties kaa tiinim,mazliet par traku sanaaca,bet pie vietas bij jānoliek,netrikst buut visatlautiiba no zvaigznu puses,traumas neatbalstu,bet vis paareejais bij vietaa
1 2 37 komentāri