Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Daugaviņš trāpa pa vārtu stabu, "Bruins" iekļūst finālā

Rolands Eliņš

Daugaviņš trāpa pa vārtu stabu, "Bruins" iekļūst finālā
Kaspars Daugaviņš cīņā ar Daglasu Mareju
Foto:AFP/Scanpix

Ar pārliecinošu uzvaru sērijā (4:0) NHL finālā iekļuvusi Bostonas „Bruins”, kura šonakt ar 1:0 atstāja sausā Pitsburgas „Penguins”. „Bruins” sastāvā bija atgriezies Kaspars Daugaviņš, kurš otrajā periodā arī trāpīja pa vārtu stabiņu

Sērijas ceturtajā spēlē pret Pitsburgas „Penguins” komandas sastāvā bija iekļauts latviešu uzbrucējs Kaspars Daugaviņš. Viņš bija ielikts trešajā maiņā kopā ar Taileru Seiginu un Riku Peverliju. Šis Kasparam bija otrais iznāciens laukumā šajās izslēgšanas spēlēs.

Līdz šim iznācienam spēles sākumā gan bija nedaudz jāpagaida, jo pāris noraidījumi spēles gaitu nedaudz saraustīja, līdz ar to Daugaviņš laukumā parādījās tikai ap desmito spēles minūti. „Bruins” uzbrukumi tikmēr izskatījās nedaudz bīstamāki, un viņi arī biežāk viesojās pretinieku zonā, taču rezultāts netika atklāts.

Otrajā periodā divus noraidījumus īsā laika sprīdī nopelnīja „Bruins” uzbrucējs Breds Maršāns, taču „Penguins” uzbrukumu tas neatraisīja. Fakts, kuram varbūt grūti noticēt, bet „Penguins” līdzšinējās sērijas 245 minūtēs bija guvusi tikai divus vārtus. Izdevība tikmēr radās arī Daugaviņam, kurš viduszonā izcīnīja ripu un droši devās uz vārtiem, taču trāpīja pa vārtu stabiņu, un "Penguins" uz laiciņu vēl cerības saglabāja.

Līdz ar to spēles liktenis tika izlemts trešajā periodā, kad 46. minūtē „Bruins” pretuzbrukumā Tomāšu Vokūnu ar ļoti spēcīgu un precīzu metienu pārspēja Adams Makveids (1:0). Pitsburgas komanda bija nokļuvusi pagalam nepatīkamā situācijā (tiesa, pārāk patīkama tā nebija arī iepriekš, galu galā, viņi atradās iedzinējos sērijā ar 0:3) un metās uz priekšu atspēlēties, taču „Bruins” aizsardzības līnija ar vārtsargu Tūku Rasku priekšgalā izrādījās pārāka. Neko nedeva arī Vokūna nomaiņa pret sesto laukuma spēlētāju, un „Bruins” svinēja uzvaru ar rezultātu 1:0, kas ļāva Bostonas komandai iekļūt NHL finālā.

Rasks aizvadīja savu otro sauso spēli šajā sērijā, bet Daugaviņš laukumā pavadīja gandrīz septiņas minūtes, izdarīja divus metienus pa vārtiem, veica vienu spēka paņēmienu un pabeidza spēli ar neitrālu lietderības koeficentu. Latviešu uzbrucējs arī bija ļoti tuvu vārtu guvumam, taču „Penguins” glāba vārtu stabiņš.

Bostonas „Bruins” tā arī ne reizi neļāva saviem pretiniekiem šīs sērijas gaitā izvirzīties vadībā. "Bruins" NHL finālā spēkosies ar vai nu Prezidenta kausa ieguvēju Čikāgas „Blackhawks” vai pašreizējo Stenlija kausa īpašnieci Losandželosas „Kings”. Abu Rietumu konferences komandu duelī ar 3:1 pagaidām vadībā „Blackhawks”.

”Bruins”-”Penguins” 1:0 (0:0, 0:0, 1:0)

Vārti: 45:01 Makveids (Maršāns, Beržerons) (1:0)
Metieni: 24:26
Soda minūtes: 8:8
Vārtsargi: Tūka Rasks – Tomāšs Vokūns

"Bruins" uzvaras vārtu guvums

Izmantotie resursi:
NHL.com - The National Hockey League

  +7 [+] [-]

, 2013-06-08 06:07, pirms 13 gadiem
Pirmo periodu neredzeju,bet Daugavins loti labi izskatiijas shini speele,sudus netaisija,paliidzeja defenderiem,uzbrukuma darbojas labi,koeficientam jabut ar +.un ceru ka ieraudzishu vinju lielaja finala spelejam.

  +1 [+] [-]

, 2013-06-08 06:18, pirms 13 gadiem
vahtanidis rakstīja: Pirmo periodu neredzeju,bet Daugavins loti labi izskatiijas shini speele,sudus netaisija,paliidzeja defenderiem,uzbrukuma darbojas labi,koeficientam jabut ar +.un ceru ka ieraudzishu vinju lielaja finala spelejam.
Redzēju tikai 3. periodu, Daugaviņu laukumā nemanīju, bet tas nav galvenais. Svarīgākais ir tas, ka Daugaviņš ir spēlējis konferences finālā ! Pēc statistikas - šonakt viņš pa vārtiem meta pat vairāk nekā Jāgrs !!!

     [+] [-]

, 2013-06-08 06:22, pirms 13 gadiem
Speleja ari 3aja perioda,bija aktiivs,komentetajs biezhi vinju piemineja,ipashi otraja perioda.

Breakpoint rakstīja: Redzēju tikai 3. periodu, Daugaviņu laukumā nemanīju, bet tas nav galvenais. Svarīgākais ir tas, ka Daugaviņš ir spēlējis konferences finālā ! Pēc statistikas - šonakt viņš pa vārtiem meta pat vairāk nekā Jāgrs !!!

  +7 [+] [-]

, 2013-06-08 06:23, pirms 13 gadiem
Spēlēja maz, bet sev atvēlētajā laikā nokapāja ļoti labi. 6 uz ledus pavadītu minūšu laikā pats uztaisīja vārtu gūšanas momentu, tāpat izgāja 2 pret 1 + kontā vēl 1 metiens. Labi pieturēja ripu, padarīja arī savu melno darbu.

No Bruins līdzjutējiem tikai pozitīvas atsauksmes par Daugavu. Domāju, labas izredzes uzspēlēt finālā.

Viena spēle finālā un garantēts gredzens/vārds uz Stenlija kausa, ja Bruins uzvarēs sērijā.

  +2 [+] [-]

, 2013-06-08 06:31, pirms 13 gadiem
MachimoI rakstīja: Spēlēja maz, bet sev atvēlētajā laikā nokapāja ļoti labi. 6 uz ledus pavadītu minūšu laikā pats uztaisīja vārtu gūšanas momentu, tāpat izgāja 2 pret 1 + kontā vēl 1 metiens. Labi pieturēja ripu, padarīja arī savu melno darbu.

No Bruins līdzjutējiem tikai pozitīvas atsauksmes par Daugavu. Domāju, labas izredzes uzspēlēt finālā.

Viena spēle finālā un garantēts gredzens/vārds uz Stenlija kausa, ja Bruins uzvarēs sērijā.
Septiņi ir labs skaitlis - septītais Stenlijs Bostonai varētu būt labs stimuls !!!

  +4 [+] [-]

, 2013-06-08 06:31, pirms 13 gadiem
"Daugavins had as many points in this series as Sidney Crosby, Evgeni Malkin, Jarome Iginla, James Neal, Kris Letang COMBINED."
Slēpts komentārs: Philly21

  +1 [+] [-]

, 2013-06-08 06:39, pirms 13 gadiem
Lai veicas finaalaa !

  -2 [+] [-]

, 2013-06-08 06:49, pirms 13 gadiem
Philly21 rakstīja: tas galvenokārt ir Raska un Haras nopelns, bet protams arī visa pārējā komanda spēlēja izcili, domāju ka finālā tomēr spēlēs Soderbergs nevis Kaspars.
Saidenbergs ir aizsargs.

Ja domāji Sēderberju, cik nācies redzēt, viņš ir nestabils aizsardzībā, diezgan bieži kļūdās. Neredzu nekādus argumentus, kādēļ pēc šodienas spēles Sēderberjam būtu jādod priekšroka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-06-08 07:04, pirms 13 gadiem
MachimoI rakstīja: Saidenbergs ir aizsargs.
Ja domāji Sēderberju, cik nācies redzēt, viņš ir nestabils aizsardzībā, diezgan bieži kļūdās. Neredzu nekādus argumentus, kādēļ pēc šodienas spēles Sēderberjam būtu jādod priekšroka.
Viņš jau arī rakstīja Soderbergs(Sēderberjs), netulkojot, nelatviskojot uzvārdu.
Kaut kā runāt par viņa stabilitāti aizsardzībā, ja viņš ir uzbrucējs. Pasēdēju nedaudz Bruins rakstos un pašiem Bruins faniem nav lielas simpātijas pret čali, salīdzina ar Hortonu, kurš neko nerāda, bet saņem naudu, kamēr Daugaviņa attieksmi un cīņas sparu slavē. Šī spēle tika aizvadīta labi, uzskatu, savā spēles laikā pietiekami bieži tika pieminēts; manuprāt, izveidoja pirmo nopietno vārtu gūšanas momentu spēlē, un visādi citādi darīja to, ko parasti - savu melno darbu. Neredzu iemeslus, lai treneris pēkšņi laistu laukumā Pandolfo vai Soderbergu, ja Daugaviņš uz sevi liktās cerības attaisno.

     [+] [-]

, 2013-06-08 07:05, pirms 13 gadiem
Pingvīnus kā mazos!

  +1 [+] [-]

, 2013-06-08 07:10, pirms 13 gadiem
Daugaviņam jāgūst vārti, es jums saku, ka tā būs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-06-08 07:28, pirms 13 gadiem
Tas ,ka Bostona uzvarēja pingvīnus nav nekas negaidīts ,bet sērijā 4:0 ,tas gan.Kaut gan pirms play off sākuma rakstīju ,ka bieži pirmā kārta ir sīvākā ,kā piemēram pusfināli.,un tad dažš labs iesmēja.

  +1 [+] [-]

, 2013-06-08 07:36, pirms 13 gadiem
Pret Toronto seriju izvilka 7aja macha,pirms toronto seriju izvilka 5as speles,bet konferences finalu 4as,viss ir iespejams.Ceru ka finala Bostonas uzvaru serija un Daugava iemet kadu golu.

coffijs rakstīja: Tas ,ka Bostona uzvarēja pingvīnus nav nekas negaidīts ,bet sērijā 4:0 ,tas gan.Kaut gan pirms play off sākuma rakstīju ,ka bieži pirmā kārta ir sīvākā ,kā piemēram pusfināli.,un tad dažš labs iesmēja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-06-08 08:43, pirms 13 gadiem
vahtanidis rakstīja: Pirmo periodu neredzeju,bet Daugavins loti labi izskatiijas shini speele,sudus netaisija,paliidzeja defenderiem,uzbrukuma darbojas labi,koeficientam jabut ar +.un ceru ka ieraudzishu vinju lielaja finala spelejam.
minuss koef. nebij iespejams iegut, bet pluss ari nedabuja, bet parejo ko sarakstiji-jaapiekriit!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-06-08 08:45, pirms 13 gadiem
Urlu atbalstitaji, kur tad Malkins palicis ka komanda zaude un shis nevienu golu nespej iemest??

  +2 [+] [-]

, 2013-06-08 08:46, pirms 13 gadiem
Čērčils rakstīja: tochna, malkins miikstais!
Gluzi manas domas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-06-08 08:48, pirms 13 gadiem
Daugaviņ, ja tu šito lasi, nemet uzreiz pa vārtiem, kad dabū ripu, kādreiz jāiedod arī piespēle, ja nu protams tas nav trenera uzdevums. Novēlu spēlēt finālā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-06-08 08:52, pirms 13 gadiem
Starp citu, urlu atbalstitaji, Malkinam serija pret Bruins nav neviena punkta!

  +1 [+] [-]

, 2013-06-08 08:53, pirms 13 gadiem
Čērčils rakstīja: nezin, kur tad sereal guy noliidis, visu laiku aplika Daugavau, a tagad shim ir iespeeja tikt pie gredzeniem, bet Ovechkins sen jau atvaljinaajumaa
Sez tagad kakta un raud! Ko gan citu vinjam dariit?

  +1 [+] [-]

, 2013-06-08 08:55, pirms 13 gadiem
Wsp runajot par Jagru, tad kur palika tie visi kuri teica ka ar Jagru komanda netiks Stenlija finala un pat neizcinis kausu??

  +8 [+] [-]

, 2013-06-08 09:00, pirms 13 gadiem
janisberzins2010 rakstīja: Daugaviņ, ja tu šito lasi, nemet uzreiz pa vārtiem, kad dabū ripu, kādreiz jāiedod arī piespēle, ja nu protams tas nav trenera uzdevums. Novēlu spēlēt finālā!
Spēlēs ar tādu atbildību, Daugaviņa ampluā spēlētājiem, turklāt sastāva kontekstā atrodoties tādās pozīcijās kā Kaspars pat elpot var tikai ar trenera akceptu, turklāt, tikai dubultu akceptu... .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2013-06-08 09:05, pirms 13 gadiem
Kaspar TU esi paveicis visas LATVIJAS hokeja fanu SAPNI!
Tu esi tieshaa vaarda noziimee vecis, taadu izturiibu un gruutiibas ko tev naacaas paarvareet es, un visi paareejie Latvijas fani 100% to noveerteejam!!!
Atceros tavu pirmo speeli klaatienee Areenaa Riiga pret Krieviju(paarbaudes speele) Latvijai iisti nevedaas bet tad iznaaci tu laukumaa un mums faniem milziigas gaviles, jo jaunais talans Daugavinjsh guust skaistus pirmos savus vaartus Latvijas pieaugushaa izlases sastaavaa Mees visi noveelam to pashu degsmi NHL Finaalaa veseliibu un sportisko veiksmi.
P.s.
Vienalga vai tu izciiniisi shogad stenlija kausu vai arii nee muusu Latvijas aciis Tu esi jau varonis...
Kaa Armands Puče teica: Mees ceram, ka tev buus divi kausi (Kaazas kas noteikti buus, un stenlija kaus, kas tusees tavaas kaazaas )
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-08 09:12, pirms 13 gadiem
Pa vartu stabinu ari ir japrot trapit.

  +1 [+] [-]

, 2013-06-08 09:13, pirms 13 gadiem
lkjhg rakstīja: bus negodigi ja dogovinam to gredzenu dos jo relas ieguldijums sasniegumos ir loti minemals
analfabēt, ej labāk pamācīties valodu.
Ar analfabētismu un stulbumu mūsdienās tālu netiksi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-06-08 09:17, pirms 13 gadiem
ARNIS19871 rakstīja: Kaspar TU esi paveicis visas LATVIJAS hokeja fanu SAPNI!
Tu esi tieshaa vaarda noziimee vecis, taadu izturiibu un gruutiibas ko tev naacaas paarvareet es, un visi paareejie Latvijas fani 100% to noveerteejam!!!
Atceros tavu pirmo speeli klaatienee Areenaa Riiga pret Krieviju(paarbaudes speele) Latvijai iisti nevedaas bet tad iznaaci tu laukumaa un mums faniem milziigas gaviles, jo jaunais talans Daugavinjsh guust skaistus pirmos savus vaartus Latvijas pieaugushaa izlases sastaavaa Mees visi noveelam to pashu degsmi NHL Finaalaa veseliibu un sportisko veiksmi.
P.s.
Vienalga vai tu izciiniisi shogad stenlija kausu vai arii nee muusu Latvijas aciis Tu esi jau varonis...
Kaa Armands Puče teica: Mees ceram, ka tev buus divi kausi (Kaazas kas noteikti buus, un stenlija kaus, kas tusees tavaas kaazaas )
un tagad iztiiri bikses ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-08 09:35, pirms 13 gadiem
Pingavīnu uzvaras arii ir begushaas, 4 pret 0 bostona takamazos. Daugavinj un Bruins, lai veicasfinaaaaalaaaaaa. Ceru uz jums.

     [+] [-]

, 2013-06-08 09:43, pirms 13 gadiem
sidneycrosby1 rakstīja: Apsveicu Bruins būs čempioni ;(
Mēs abi nabagi: NHL mūsu abu komandas vāji nospēlē - PIT jau izkrita un LAK ir bezdibeņa malā + NBA fanojām ppar Pacers, tie zaudēja . Jācer vēl tikai uz Spurs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-08 09:50, pirms 13 gadiem
vārtu stabs nevar izglābt, trāpīt pa "štangu" ir tas pats kas netrāpīt.
vai nu ir, vai nav
glābējs vai "glābējs"var būt tikai vārtsargs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-08 09:54, pirms 13 gadiem
Noskatījos pirmo šogad NHL PO spēli. Nepatika. Neaizrāva. Laikam vainīgi Bruins , kuri nesa Penguins pārliecinoši ārā sērijā. Šī bija vienmuļa spēle.
Daugaviņš savas mazās minūtes nebojāja spēli.
Pirms spēles pārsteidza Malkins himnas laikā, tur roku pie sirds kā amerikāņi

     [+] [-]

, 2013-06-08 09:54, pirms 13 gadiem
MAn jau liekas ka Stenlijs būs Bostonai, tātad ari uz latviju kauss atceļos!

  -1 [+] [-]

, 2013-06-08 09:57, pirms 13 gadiem
Ja pirms pusfināla varētu uzlikt likmi, ka visā sērijā Pitsburga gūs tikai 2 vārtus, interesanti kāds būtu koeficients un kādu.
Sportā ticu ka iespējams praktiski viss, ticu ka hokejā minūtes laikā gūst 3 vārtus, ka futbolā 5 minūtēs gūst 3 vārtus un citām fantastiskiem brīnumiem. Noticēt ka Pitsburga zaudēs 0-4 var, ka zaudēs diezgan pārliecinoši-sportā viss kas var gadīties, bet ka Pitsburgas superuzbrukums gūs tikai 2 vārtus sērijā-tas priekš manis ir kaut kas tāds kam noticēt nevaru.

  -2 [+] [-]

, 2013-06-08 09:59, pirms 13 gadiem
Gaidīju BBB uzvaru, bet jāatzīstas, ka četri nulle arī man tomēr ir pārsteigums. Domāju, ka pilnīgs Bailsmas feils. Ar tādiem trumpjiem rokās neuzvarēt pilnīgi neko ir jāmāk.
Leonsiss pirms dažiem gadiem teica, ka Wašintona spēlēja zema intelektuāla līmeņa hokeju. Te var teikt pilnīgi to pašu. Bailsmam bija jāatrod vismaz kaut kāds līdzeklis pret BBB dzelzbetonu.
Redzēs, ko Kenevils izdomās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-06-08 10:01, pirms 13 gadiem
tas jau bija paredzams

  -1 [+] [-]

, 2013-06-08 10:02, pirms 13 gadiem
Argonauts rakstīja: analfabēt, ej labāk pamācīties valodu.
Ar analfabētismu un stulbumu mūsdienās tālu netiksi.
Viņš nepareizi noformulēja savu domu. Neatbalstu ka gredzenus dod visiem-arī tad ja nav spēlēts PO. Samoilovs ir olimpiskais čempions nenospēlējot nevienu spēli-tāpēc ka mūsējais mums tas patīk, bet vai tas ir pilnībā pareizi.
Daugaviņš - malacis ka ir ticis pie spēlēšanas, ka ticis NHL (esmu pārliecināts ka viņš nav tomēr labākais Latvijas hokejists uz doto brīdi). Protams priecāšos ja viņš izcīnīs Stenlija kausu, bet reāli jau mēs katrs zināsim cik liels tur ir viņa nopelns.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-08 10:11, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Smieklīgākais ka viņš būs tādā pašā vērtē,kā Ozo.
Tikai kas bija Ozo komandā un kas ir Daugaviņš.
Bet no otras puses komandā spēlē lērums spēlētāju un ne jau visi to rezultātu veido.
Bet panākumus gūst komanda. Un ja Daugaviņš tiks pie kausa,tad varēs droši teikt,brīnumi notiek. Novēlu viņam to.
Protams vēlos lai Kaspars iegūst kausu, bet gribētos lai nepārvērtē viņa nozīmi un devumu komandā, kas šogad praktiski ir ļoti, ļoti maza.
6 spēles regulārā čempionātā (0+1) un 2 PO (0+0).
Otavā šosezon 19 spēles (1+2) un mīnus 7 koeficients.

     [+] [-]

, 2013-06-08 10:58, pirms 13 gadiem
Var redzēt Bruins grib Stenley Cup un neviens nespēs viņus apstādināt.

  -1 [+] [-]

, 2013-06-08 11:13, pirms 13 gadiem
Wow, baigās ziņas, trāpa pa vārtu stabu = jāliek main page!

     [+] [-]

, 2013-06-08 11:29, pirms 13 gadiem
Malacis Daugava Izmantoja savas iespējas atvēlētajā laikā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-06-08 11:36, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Gaidīju BBB uzvaru, bet jāatzīstas, ka četri nulle arī man tomēr ir pārsteigums. Domāju, ka pilnīgs Bailsmas feils. Ar tādiem trumpjiem rokās neuzvarēt pilnīgi neko ir jāmāk.
Leonsiss pirms dažiem gadiem teica, ka Wašintona spēlēja zema intelektuāla līmeņa hokeju. Te var teikt pilnīgi to pašu. Bailsmam bija jāatrod vismaz kaut kāds līdzeklis pret BBB dzelzbetonu.
Redzēs, ko Kenevils izdomās.
Gluži manas domas. Bostonai izcili izdevās neitralizēt visus pingvīnu līderus un neviens tur nespēja neko izdarīt. Visvairāk žēl Iginlu.
Finālā būšu par Čikāgu (vai LA), lai piedod man Daugaviņa fani, bet man ļoti negribētos, lai tas pitekantrops Bruins komandā vēlreiz celtu Stenliju
Nākamgad vairs nefanošu par hokeju, pārāk daudz vilšanās.

     [+] [-]

, 2013-06-08 11:39, pirms 13 gadiem
2 vārti sērijā...njaa
Bet Daugaviņš pat ļoti labi nospēlēja. Otrs mazākais spēles laiks komandā, bet bija divi momenti, no kuriem viens - pa štangu

     [+] [-]

, 2013-06-08 11:41, pirms 13 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Gluži manas domas. Bostonai izcili izdevās neitralizēt visus pingvīnu līderus un neviens tur nespēja neko izdarīt. Visvairāk žēl Iginlu.
Finālā būšu par Čikāgu (vai LA), lai piedod man Daugaviņa fani, bet man ļoti negribētos, lai tas pitekantrops Bruins komandā vēlreiz celtu Stenliju
Nākamgad vairs nefanošu par hokeju, pārāk daudz vilšanās.
Nu jā, labāk ej uz virtuvi.

  +1 [+] [-]

, 2013-06-08 11:41, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Smieklīgākais ka viņš būs tādā pašā vērtē,kā Ozo.
Tikai kas bija Ozo komandā un kas ir Daugaviņš.
Bet no otras puses komandā spēlē lērums spēlētāju un ne jau visi to rezultātu veido.
Bet panākumus gūst komanda. Un ja Daugaviņš tiks pie kausa,tad varēs droši teikt,brīnumi notiek. Novēlu viņam to.
Nu jā, tur jau tas skumjākais, ka nevienu neinteresē ceļš līdz kausam, un abi būs kausa ieguvēji. Kamēr, kā jau minēji, Ozo bija viens no komandas līderiem, kamēr Daugava ir aizstājējs. Prieks, vismaz, ka pirmais, un šāda spēlētāja vietā tika izvēlēts viņš.

     [+] [-]

, 2013-06-08 11:44, pirms 13 gadiem
Gūža rakstīja: Nu jā, labāk ej uz virtuvi.
Vecīt, tā pret sievieti nevar izturēties.

     [+] [-]

, 2013-06-08 11:51, pirms 13 gadiem
phKRIII rakstīja: fail>>>

prieks par BB un Daugavu.
Pieminam viņa vārdus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-08 12:12, pirms 13 gadiem
Ozo,Irbe,Bārtulis un Daugava. Daugava paņems kausu un būs otrais latvietis.

     [+] [-]

, 2013-06-08 12:13, pirms 13 gadiem
Šitā Pingvīni pakāsa,pat nevienu spēli nepaņēma To gan es negaidīju. Tagad vel tikai Čikāgai jāpaņem,kas vis ticamāk arī notiks.

     [+] [-]

, 2013-06-08 12:13, pirms 13 gadiem
lūk kas notiktu ar pingvīniem, ja lāči no Arktikas pārcetos uz Antarktīdu!

     [+] [-]

, 2013-06-08 12:15, pirms 13 gadiem
Bulls-Celtics rakstīja: Ozo,Irbe,Bārtulis un Daugava. Daugava paņems kausu un būs otrais latvietis.
Kas tas par uzskaitījumu?

     [+] [-]

, 2013-06-08 12:35, pirms 13 gadiem
timurietis rakstīja: lūk kas notiktu ar pingvīniem, ja lāči no Arktikas pārcetos uz Antarktīdu!
Viņi nosaltu. (Ja tu domā brūnos lāčus)

  -2 [+] [-]

, 2013-06-08 12:45, pirms 13 gadiem
daksa67 rakstīja: Viņš jau arī rakstīja Soderbergs(Sēderberjs), netulkojot, nelatviskojot uzvārdu.
Kaut kā runāt par viņa stabilitāti aizsardzībā, ja viņš ir uzbrucējs. Pasēdēju nedaudz Bruins rakstos un pašiem Bruins faniem nav lielas simpātijas pret čali, salīdzina ar Hortonu, kurš neko nerāda, bet saņem naudu, kamēr Daugaviņa attieksmi un cīņas sparu slavē. Šī spēle tika aizvadīta labi, uzskatu, savā spēles laikā pietiekami bieži tika pieminēts; manuprāt, izveidoja pirmo nopietno vārtu gūšanas momentu spēlē, un visādi citādi darīja to, ko parasti - savu melno darbu. Neredzu iemeslus, lai treneris pēkšņi laistu laukumā Pandolfo vai Soderbergu, ja Daugaviņš uz sevi liktās cerības attaisno.


Nevis Sēderberjs ir latviskots vai tulkots(?), bet 'Soderbergs' ir angliskots un šai formai nav nekāda sakara ar vārda izrunu zviedriski. Nu, nesauc šeit neviens Daugaviņu par Dõgavēnu, pareizi?

Uzbrucēji pa pretinieku zonu vien dzīvojas, tavuprāt? Sēderberjs savā pēdējā (un savā sestajā NHL spēlē) *aprīlī* pretiniekam atnesa golu pēc rupjas kļūdas un kopš tā laika viņa vārds vispār netiek cilāts. Tur ir jābūt radošam, lai apgalvotu, ka viņš tūlīt spēlēs Stenlija kausa finālā.

     [+] [-]

, 2013-06-08 12:49, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Daugaviņš - malacis ka ir ticis pie spēlēšanas, ka ticis NHL (esmu pārliecināts ka viņš nav tomēr labākais Latvijas hokejists uz doto brīdi). Protams priecāšos ja viņš izcīnīs Stenlija kausu, bet reāli jau mēs katrs zināsim cik liels tur ir viņa nopelns.
Ja Daugaviņš, šķiet, pēdējā Bruins spēlē nebūtu izglābis komandu no diezgan droša vārtu zaudējuma, Bruins pirmajā kārtā spēlētu pret citu pretinieku, nevis Leafs. Un tad nav teikts, ka Bruins vispār vēl spēlētu 3. kārtā. Atcerēsimies, ka pret švakajiem Leafs Bruins gāja ļoti smagi līdz sākās ieskriešanās.

     [+] [-]

, 2013-06-08 12:58, pirms 13 gadiem
Daugavinsh gadiijumaa nespeeleeja 4. mainjaa? Vismaz viasat hockey komandu pieteikumos Kaspars bija 4. mainjaa.
Bet nu vienalga.. Daugavinsh malacis, labi nokapaaja katru savu mainju, bija prieks skatiities. lai izdodas vinjam un bostonai finaalaa !

     [+] [-]

, 2013-06-08 13:06, pirms 13 gadiem
lkjhg rakstīja: bostona iznesa ta ka nosmirdeja vien tagad pokiji alosa un cercils nezina kur no kauna likties
Siikais trollit, jau sen es teicu ka esmu par Daugavu, Jagru un Bostonu!
Tik nezinu no kurienes izravi ka esmu par ta miksta Malkina komandu!

     [+] [-]

, 2013-06-08 13:07, pirms 13 gadiem
NHL_Hokejists rakstīja: Daugavinsh gadiijumaa nespeeleeja 4. mainjaa? Vismaz viasat hockey komandu pieteikumos Kaspars bija 4. mainjaa.
Bet nu vienalga.. Daugavinsh malacis, labi nokapaaja katru savu mainju, bija prieks skatiities. lai izdodas vinjam un bostonai finaalaa !
Nu itka jau pirms speles bija ieklauts nominali 3. mainja, bet spele reali speleja 4. mainja.

  +1 [+] [-]

, 2013-06-08 13:45, pirms 13 gadiem
MachimoI rakstīja:

Nevis Sēderberjs ir latviskots vai tulkots(?), bet 'Soderbergs' ir angliskots un šai formai nav nekāda sakara ar vārda izrunu zviedriski. Nu, nesauc šeit neviens Daugaviņu par Dõgavēnu, pareizi?

Uzbrucēji pa pretinieku zonu vien dzīvojas, tavuprāt? Sēderberjs savā pēdējā (un savā sestajā NHL spēlē) *aprīlī* pretiniekam atnesa golu pēc rupjas kļūdas un kopš tā laika viņa vārds vispār netiek cilāts. Tur ir jābūt radošam, lai apgalvotu, ka viņš tūlīt spēlēs Stenlija kausa finālā.
Jā, jā, angļi tā arī saka Sēderbergs (un vēl ar plato ''e''). Par cik es NHL skatos angliski, un ir pilna Latvija ar ...bergiem (ar plato ''e''), tad es vienmēr un piedevām principiāli saukšu attiecīgos zviedrus par ''bergiem'' (ar plato ''e''), ''sonus'' par ''soniem'' utt. Un iepūt man.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-06-08 14:02, pirms 13 gadiem
hypocrisy rakstīja: Jā, jā, angļi tā arī saka Sēderbergs (un vēl ar plato ''e''). Par cik es NHL skatos angliski, un ir pilna Latvija ar ...bergiem (ar plato ''e''), tad es vienmēr un piedevām principiāli saukšu attiecīgos zviedrus par ''bergiem'' (ar plato ''e''), ''sonus'' par ''soniem'' utt. Un iepūt man.
Jāsāk domāt, vai virs Latvijas kāds nekaisa smadzenes atmiekšķējošus aerosolus.

Atkārtoju vēlreiz. Angļi citvalodu uzvārdus parasti izrunā tāpat kā jebkuru angļu valodas vārdu. Sēderberjs ir Soderberg, Daugaviņš or Dõgavēns. Turpretim latviski uzvārdus izrunā maksimāli tuvu tam, kā tie tiek izrunāti ORIĢINĀLVALODĀ.

Tu izrunājot Sēderbērju kā "Soderbergu" atražo amerikāņu izkropļotu zviedru uzvārdu latviski. Ja te vairumam ir izskalotas smadzenes un jūs visi jau domājat angļu valodā, tad esiet vismaz konsekventi pret sevi un Daugaviņu turpmāk sauciet par Dõgavēnu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-08 16:02, pirms 13 gadiem
Njā 0:4...2vārti sērijā - to laikam lielākajos murgos nebūtu izmurgojis Vsi Krozbiji, Malkini utt. nosēdināti uz ledus ar baranku sērijā...būs viela pārdomām čaļiem...cerams izdarīs parezos secinājumus un atgriezīsies tikai spēcīgāki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-08 17:09, pirms 13 gadiem
MachimoI rakstīja: Nevis Sēderberjs ir latviskots vai tulkots(?), bet 'Soderbergs' ir angliskots un šai formai nav nekāda sakara ar vārda izrunu zviedriski. Nu, nesauc šeit neviens Daugaviņu par Dõgavēnu, pareizi?

Uzbrucēji pa pretinieku zonu vien dzīvojas, tavuprāt? Sēderberjs savā pēdējā (un savā sestajā NHL spēlē) *aprīlī* pretiniekam atnesa golu pēc rupjas kļūdas un kopš tā laika viņa vārds vispār netiek cilāts. Tur ir jābūt radošam, lai apgalvotu, ka viņš tūlīt spēlēs Stenlija kausa finālā.
Duh, es nerunāju par to, kurā vietā ir zudis uzvārda orģinālais izskats, vai ko. Cilvēks ieraksta Soderbergs, kā viņa uzvārds tiek rakstīts angliskajos avotos, bet tu viņu pārgudri labo, ka Seidenbergs ir aizsargs. Man nav zviedru valodas filologa izglītība un tāpēc nezinot kā viņa uzvārds tiek izrunāts es izmantošu rakstīto versiju. Un galu galā, kurš raksta uzvārdus kā tiek izrunāts? Kurš vispār kaut ko raksta pēc parauga ņemot izrunu?

Protams, ka nē, bet ja viņš gūtu 5 vārtus uz 2 ko atvestu, pieļauju, ka viņam dotu priekšroku. Viņa ampluā ir uzbrucējs, un kāda atvesta gola dēļ diezvai viņu nelaiž laukumā. Tur noteikti ir attieksme un darbs, manuprāt.

Un galu galā, kāpēc vispār jāpiekasās pie tā, kā cilvēks uzraksta uzvārdu, JA uzvārds tā ir dots rakstā un avotos?

     [+] [-]

, 2013-06-08 17:15, pirms 13 gadiem
daksa67 rakstīja: Duh, es nerunāju par to, kurā vietā ir zudis uzvārda orģinālais izskats, vai ko. Cilvēks ieraksta Soderbergs, kā viņa uzvārds tiek rakstīts angliskajos avotos, bet tu viņu pārgudri labo, ka Seidenbergs ir aizsargs. Man nav zviedru valodas filologa izglītība un tāpēc nezinot kā viņa uzvārds tiek izrunāts es izmantošu rakstīto versiju. Un galu galā, kurš raksta uzvārdus kā tiek izrunāts? Kurš vispār kaut ko raksta pēc parauga ņemot izrunu?

Protams, ka nē, bet ja viņš gūtu 5 vārtus uz 2 ko atvestu, pieļauju, ka viņam dotu priekšroku. Viņa ampluā ir uzbrucējs, un kāda atvesta gola dēļ diezvai viņu nelaiž laukumā. Tur noteikti ir attieksme un darbs, manuprāt.

Un galu galā, kāpēc vispār jāpiekasās pie tā, kā cilvēks uzraksta uzvārdu, JA uzvārds tā ir dots rakstā un avotos?
pilnīgi pareizi, pie tam zviedru rakstībā viņš rakstās kā - Carl Söderberg.
un kā viņu izrunā, man galīgi pie kājas zviedri.
jau apnikuši šitie zviedri ar savām gudrībām
interesanti zināt , ko tad citus ignorē- krievus, frančus, vācus, čehus un citus? ar pareizo izrunu viņu valodā un rakstīt šeit?
vienu valodu iemācījusies tagad ponto un citus māca
galvu tik jauc visiem un neko saprast nevar, kur vēl atrast inetā par tādiem info seterberijiem, soderberijiem un tā tālāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-08 17:33, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Pilnībā piekrītu,aidā Avečkin un tādā garā. Bez visiem tiem S galotnē.
Ja jau kā izrunā Bet nē. Sagriež visu tā,ka nevar saprast par kuru spēlētāju tiek minēts. Lai to noskaidrot,nākas pārskatīt anglisko komandas sastāva versiju. Kas tas tāds Seterberijs ? Jauns spēlētājs Red Wings sastāvā,vai kas ? Izrādās vecais labais,ko daudzus gadus sauca savādāk.
Un man dikti vēl gribētos ieraudzīt, ka kāds no šiem mečimoliem uzrakstītu Ķihanofs un tikpat dedzīgi aizstāvētu šādu ''pareizrakstību''.

     [+] [-]

, 2013-06-08 17:34, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Pilnībā piekrītu,aidā Avečkin un tādā garā. Bez visiem tiem S galotnē.
Ja jau kā izrunā Bet nē. Sagriež visu tā,ka nevar saprast par kuru spēlētāju tiek minēts. Lai to noskaidrot,nākas pārskatīt anglisko komandas sastāva versiju. Kas tas tāds Seterberijs ? Jauns spēlētājs Red Wings sastāvā,vai kas ? Izrādās vecais labais,ko daudzus gadus sauca savādāk.
šitie zviedri jauc rakstību ar izrunu. manis pēc viņš tos var izrunāt kā grib.
tik lai raksta pareizi.
paši zviedri viņus tieši tā raksta un citus -berijus.
pārbaudīju.

  -1 [+] [-]

, 2013-06-08 18:33, pirms 13 gadiem
Lai nu man piedod visi zviedru valodas speciālisti un citi filologi, taču manuprāt zviedru valoda ir ņirģāsanās par komunikāciju principā! Ar visiem saviem ''rj'' un pārējiem šņāceņiem! Nekad neesmu Zeterbergu vai Forsbergu uzvārdu rakstījis kā Sēterberj vai Foršberj, kā to izrunā paši zviedri! Un arī netaisos to darīt!
Katrā valodā ir savas izrunas īpatnības, taču tas nenozīmē, ka mums jāraksta tieši tā, kā to izrunā attiecīgās tautas! Nu tik tiešām, neraksta taču neviens Tihonova vietā Ķihanov, un pareizi arī dara!

     [+] [-]

, 2013-06-08 19:00, pirms 13 gadiem
zaipis rakstīja: pilnīgi pareizi, pie tam zviedru rakstībā viņš rakstās kā - Carl Söderberg.
un kā viņu izrunā, man galīgi pie kājas zviedri.
jau apnikuši šitie zviedri ar savām gudrībām
interesanti zināt , ko tad citus ignorē- krievus, frančus, vācus, čehus un citus? ar pareizo izrunu viņu valodā un rakstīt šeit?
vienu valodu iemācījusies tagad ponto un citus māca
galvu tik jauc visiem un neko saprast nevar, kur vēl atrast inetā par tādiem info seterberijiem, soderberijiem un tā tālāk.
Pēc tavas loģikas turpmāk Geci sauksim par Goetzi (z kā Zilupe), Švainštaigeru par Schveinsteigeru (c kā Cibla), Sjominu par Seminu, Krosbiju par Crosbiju, Lemjē par Lemieuksu.

Latviski katrs citvalodu personvārds tiek izrunāts maksimāli tuvu tā izrunai oriģinālvalodā. Jebkurā oriģinālvalodā. Krievu, čehu, vācu, angļu, poļu, lietuviešu, igauņu, zviedru, franču, spāņu, basku, somu, itāļu, ebreju, zimbabviešu, japāņu un tā joprojām.

To māca pamatskolā.

     [+] [-]

, 2013-06-08 19:10, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Pilnībā piekrītu,aidā Avečkin un tādā garā. Bez visiem tiem S galotnē.
Ja jau kā izrunā Bet nē. Sagriež visu tā,ka nevar saprast par kuru spēlētāju tiek minēts. Lai to noskaidrot,nākas pārskatīt anglisko komandas sastāva versiju. Kas tas tāds Seterberijs ? Jauns spēlētājs Red Wings sastāvā,vai kas ? Izrādās vecais labais,ko daudzus gadus sauca savādāk.
Vēl viens analfabēts atbrauca. Krievu 'o' vārdā "Ovečkins" neatbilst latviešu valodas 'a'. Latviešu valodā nav identiskas skaņas, kas atbilstu krievu 'o' izrunai, tādēļ sistemātiski skaidrības labad tiek izvēlēta viena tuvākā skaņa - 'o'. Tieši tas pats attiecas uz vārdu "Tihonovs". Krievu 't' nav nekāda sakara ar latviešu 'ķ'. Identiskas skaņas latviešu valodā nav, tādēļ tiek izvēlēts tuvākais skaņai atbilstošais burts latviešu alfabētā.

Savukārt galotnei vispār nav nekāda sakara ar uzvārda formu oriģinālvalodā - latviešu valodā vīriešu dzimtes galotne nominatīvā ir nepieciešama vārda locīšanai. Bez '-s' tas nav derīgs latviešu valodas vārds.

     [+] [-]

, 2013-06-08 19:11, pirms 13 gadiem
zaipis rakstīja: šitie zviedri jauc rakstību ar izrunu. manis pēc viņš tos var izrunāt kā grib.
tik lai raksta pareizi.
paši zviedri viņus tieši tā raksta un citus -berijus.
pārbaudīju.
Marš atpakaļ uz pamatskolu, protams, ja vien šobrīd tev nav brīvlaiks.

     [+] [-]

, 2013-06-08 19:15, pirms 13 gadiem
Spaceman rakstīja: Lai nu man piedod visi zviedru valodas speciālisti un citi filologi, taču manuprāt zviedru valoda ir ņirģāsanās par komunikāciju principā! Ar visiem saviem ''rj'' un pārējiem šņāceņiem! Nekad neesmu Zeterbergu vai Forsbergu uzvārdu rakstījis kā Sēterberj vai Foršberj, kā to izrunā paši zviedri! Un arī netaisos to darīt!
Katrā valodā ir savas izrunas īpatnības, taču tas nenozīmē, ka mums jāraksta tieši tā, kā to izrunā attiecīgās tautas! Nu tik tiešām, neraksta taču neviens Tihonova vietā Ķihanov, un pareizi arī dara!
Krievu valodā nav skaņas 'ķ'. Ja neesi manījis, krieviem parasti 'ķ' ir lielas grūtības izrunāt pareizi.

Visdrīzāk ne tikai slikti proti latviešu valodu, bet arī krievu valodu, ja "Тихонов" izrunā kā "Ķihanov".

     [+] [-]

, 2013-06-08 19:27, pirms 13 gadiem
MachimoI rakstīja: Latviski katrs citvalodu personvārds tiek izrunāts maksimāli tuvu tā izrunai oriģinālvalodā. Jebkurā oriģinālvalodā. Krievu, čehu, vācu, angļu, poļu, lietuviešu, igauņu, zviedru, franču, spāņu, basku, somu, itāļu, ebreju, zimbabviešu, japāņu un tā joprojām.

To māca pamatskolā.
krutu pamatskolu esi pabeidzis.
ieteiksi kurā to visu māca?
piemēram kā izrunā japāņu, basku, zimbabviešu vārdus viņu valodā?

ā, tādas zimbabviešu valodas nemaz nav.
skaidrs man ar tevi.
tu čugunu tik lej.
es tev saku rakstību, tu par izrunu.

atkārtošu vēlreiz tev manis pēc izrunā Henrik Zetterberg kā zviedri.
Tik nejauc ar rakstību. Ja jau paši zviedri raksta Henrik Zetterberg.

p.s. vari netbildēt, man tavas domas vairs neinteresē, zviedrs atnāca un regulē te visu.

     [+] [-]

, 2013-06-08 20:03, pirms 13 gadiem
ARNIS19871 rakstīja: Kaspar TU esi paveicis visas LATVIJAS hokeja fanu SAPNI!
Tu esi tieshaa vaarda noziimee vecis, taadu izturiibu un gruutiibas ko tev naacaas paarvareet es, un visi paareejie Latvijas fani 100% to noveerteejam!!!
Atceros tavu pirmo speeli klaatienee Areenaa Riiga pret Krieviju(paarbaudes speele) Latvijai iisti nevedaas bet tad iznaaci tu laukumaa un mums faniem milziigas gaviles, jo jaunais talans Daugavinjsh guust skaistus pirmos savus vaartus Latvijas pieaugushaa izlases sastaavaa Mees visi noveelam to pashu degsmi NHL Finaalaa veseliibu un sportisko veiksmi.
P.s.
Vienalga vai tu izciiniisi shogad stenlija kausu vai arii nee muusu Latvijas aciis Tu esi jau varonis...
Kaa Armands Puče teica: Mees ceram, ka tev buus divi kausi (Kaazas kas noteikti buus, un stenlija kaus, kas tusees tavaas kaazaas )
vai,vai ,vai,ARPRAC,kads fanatisms! vai nav drusku par skaliu un ne par temu pateikts? kad sakars stenlija dzelzim ar " VISAS LATVIJAS HOKEJA FANU SAPNIEM"? ko tad vins tur tadu "izcilu" ir paveicis? izcili butu ja LV IZLASE nostiprinatos IIHF RANGA ASTOTNIEKA!!! nevis ja kads atseviski nemtais viduveja limenia spelmanis,parsvara berzejot rezervistu solinius,cilatu virs galvas aizdikia metalus!

     [+] [-]

, 2013-06-08 20:09, pirms 13 gadiem
MachimoI rakstīja: Krievu valodā nav skaņas 'ķ'. Ja neesi manījis, krieviem parasti 'ķ' ir lielas grūtības izrunāt pareizi.

Visdrīzāk ne tikai slikti proti latviešu valodu, bet arī krievu valodu, ja "Тихонов" izrunā kā "Ķihanov".
Nu jau gan te jaunu ameriku izgudro. ''ть'' krievu valodā izrunā identiski latviešu ''ķ''. Nevajag krievam prasīt lai izrunā ''kjirbis'', uzraksti ''тирбис'' un viss skanēs kā vajag. Tas pats ar ''дь'' un ''g'' attiecīgi.

     [+] [-]

, 2013-06-08 20:13, pirms 13 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Gluži manas domas. Bostonai izcili izdevās neitralizēt visus pingvīnu līderus un neviens tur nespēja neko izdarīt. Visvairāk žēl Iginlu.
Finālā būšu par Čikāgu (vai LA), lai piedod man Daugaviņa fani, bet man ļoti negribētos, lai tas pitekantrops Bruins komandā vēlreiz celtu Stenliju
Nākamgad vairs nefanošu par hokeju, pārāk daudz vilšanās.
par kadu (kuru) pitekantropu tu runa? un par kadu "vilsanos"? vai ari tev viss hokejs ir tikai un vienigi NHL? tada gadijuma iesaku parslegties uz futbolu ( Eiropas,nevis Amerikaniu! ),tad tu spesi saprast, KA TAS IR, KAD NAV VIENAS VIENIGAS "MEKAS", kas censas uzspiest savu diktatu parejam ligam,nacionalajam izlasem un starptautiskiem turniriem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-06-08 22:14, pirms 13 gadiem
zaipis rakstīja: krutu pamatskolu esi pabeidzis.
ieteiksi kurā to visu māca?
piemēram kā izrunā japāņu, basku, zimbabviešu vārdus viņu valodā?

ā, tādas zimbabviešu valodas nemaz nav.
skaidrs man ar tevi.
tu čugunu tik lej.
es tev saku rakstību, tu par izrunu.

atkārtošu vēlreiz tev manis pēc izrunā Henrik Zetterberg kā zviedri.
Tik nejauc ar rakstību. Ja jau paši zviedri raksta Henrik Zetterberg.

p.s. vari netbildēt, man tavas domas vairs neinteresē, zviedrs atnāca un regulē te visu.
Runa arī ir par rakstību. Man vairs nav ko teikt - tu nepārzini latviešu valodas pamatus. Kad tev uz to norāda un pietiekami detalizēti izskaidro tavu nesaprašanu, tu atsakies pieņemt faktus un patiesību. Diskusijas beigas.

  -1 [+] [-]

, 2013-06-08 22:25, pirms 13 gadiem
hypocrisy rakstīja: Nu jau gan te jaunu ameriku izgudro. ''ть'' krievu valodā izrunā identiski latviešu ''ķ''. Nevajag krievam prasīt lai izrunā ''kjirbis'', uzraksti ''тирбис'' un viss skanēs kā vajag. Tas pats ar ''дь'' un ''g'' attiecīgi.
Nē. Ķ un т/ть ir diezgan izteikti atšķirīgas skaņas. 'ть' ir starp latviešu 'c' un 'ķ'.

Salīdzināšanai iekopē Google Translate abus burtus krievu un latviešu valodā un spied uz 'listen' - 'klausīties' ikonas kreisā loga labajā apakšējā stūrī.