Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Šilovs un Bļugers sāks Stenlija kausa otro kārtu pret Edmontonas biedējošo uzbrukumu

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Šilovs un Bļugers sāks Stenlija kausa otro kārtu pret Edmontonas biedējošo uzbrukumu
Artūrs Šilovs. Foto: AP/Scanpix

Pulksten 5:00 Nacionālās hokeja līgas (NHL) Stenlija kausa izcīņas otro kārtu sāks Artūra Šilova un Teodora Bļugera pārstāvētā Vankūveras "Canucks", kas savā laukumā uzņems Edmontonas "Oilers" ar Konoru Makdeividu un Leonu Draizaitlu priekšgalā.

• Pirmajā kārtā Vankūveras "Canucks", Teodoram Bļugeram piedaloties visos mačos un Artūram Šilovam vārtus sargājot noslēdzošajās trīs cīņās, ar 4-2 pieveica Nešvilas "Predators".

• Edmontonas "Oilers" pirmo kārtu pārvarēja, ar 4-1 sakaujot Losandželosas "Kings". Vienīgais zaudējums ciests pagarinājumā. Konors Makdeivids sakrāja 12 punktus, Leons Draizaitls – desmit, aizsargs Evans Bušārs – deviņus.

• Edmontonai pirmajā kārtā piederēja gan labākais vairākums (45%), gan labākais mazākums (100%). "Canucks" vairākums buksēja, toties mazākums ar Bļugeru priekšgalā bija līmenī (90,9%).

• Bļugers vakardienas treniņā slidoja ierastajā virknējumā kopā ar Semu Lafertiju un Filipu Di Džuzepi. Vankūvera vārtsargu vēl nepaziņoja, bet sagaidāms, ka vārtus sargās Šilovs, kurš sēriju pret "Predators" pabeidza ar sauso spēli.

• Šilovs playoff ticis galā ar 93,8% metienu, bet "Oilers" pirmais numurs Stjuarts Skiners atvairījis 91,0%. Arī Skineram ir viena sausā spēle.

• Visās četrās regulārās sezonas tikšanās reizēs pārāki bija "Canucks" hokejisti, pirmo maču uzvarot pat ar 8:1, tomēr Stenlija kausa laikā tas vairs nav no svara.

• Vankūvera un Edmontona – vienīgās Kanādas komandas, kas turpina cīņu par Stenlija kausu. Trofeja uz Kanādu nav devusies kopš 1993. gada.

Sērijas kalendārs

DatumsLaiksSpēle
09.05.5.00Canucks – Oilers
11.05.5.00Canucks – Oilers
13.05.4.30Oilers – Canucks
15.05.Oilers – Canucks
17.05.Canucks – Oilers
19.05.Oilers – Canucks
21.05.Canucks – Oilers

NHL konferenču pusfināli

Austrumi1. sp.2. sp.3. sp.4. sp.5. sp.6. sp.7. sp.Sērija
Rangers – Hurricanes4:34:3 2. pag.10.05.12.05.2-0
Panthers – Bruins1:509.05.11.05.13.05.0-1
Rietumi1. sp.2. sp.3. sp.4. sp.5. sp.6. sp.7. sp.Sērija
Stars – Avalanche3:4 pag.10.05.12.05.14.05.0-1
Canucks – Oilers09.05.11.05.13.05.15.05.0-0

     [+] [-]

, 2024-05-08 20:13, pirms 10 mēnešiem
Viegli nebūs. Vankuverai būs jāsāk mest. Pret Nešvilu galīgi švaki gāja ar metieniem.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-08 20:14, pirms 10 mēnešiem
Aptuveni 8:00 pēc Latvijas laika, Vankuveras fani bļaus Šilov, Šilov, Šilov
Slēpts komentārs: coffijs

  +5 [+] [-]

, 2024-05-08 21:02, pirms 10 mēnešiem
coffijs rakstīja: Ceru ,ka Oilers šo sēriju uzvarēs sēriju 4-5 spēlēs un pēc tam pacels arī kausu.
Es savukārt ceru ka Latvijas hokejistu pārstāvētais klubs uzvarēs pēc iespējas atrāk.Bļugers būs rezultativs ar labām epizodēm aizsardzibā.savukart Šilovs vilks komandu ar spožiem seiviem un pārliecinošu sniegumu.
Es par latviešiem vienmēr un visur.a par ko Tu?

  +1 [+] [-]

, 2024-05-08 21:07, pirms 10 mēnešiem
55555555 rakstīja: Es savukārt ceru ka Latvijas hokejistu pārstāvētais klubs uzvarēs pēc iespējas atrāk.Bļugers būs rezultativs ar labām epizodēm aizsardzibā.savukart Šilovs vilks komandu ar spožiem seiviem un pārliecinošu sniegumu.
Es par latviešiem vienmēr un visur.a par ko Tu?
Par Oilers kopš Grecka paaudzes.Tā nav izlase ,kur jāfano par savējiem.

  +2 [+] [-]

, 2024-05-08 21:37, pirms 10 mēnešiem
Vankuvērai ir jāaizvada ļoti disciplinēts mačs , savādāk Edmontonas vairākums noēdis arču , un paņems spēli , tīri uz efektīvo vairākumu.

+ kādam ģerbtuvē jāiedod ribās Petersonam , lai sāk mest iekšā.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-08 21:39, pirms 10 mēnešiem
coffijs rakstīja: Ceru ,ka Oilers šo sēriju uzvarēs sēriju 4-5 spēlēs un pēc tam pacels arī kausu.
4-0 , 4-1 uzvara sērijā priekš Edmontonas ir tīri reāla , ja turpinās efektīvi spēlēt vairākumā un līderi ir veseli. Par Skineru nav jāsatraucas , savas ripas viņš ķer šogad.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-08 21:46, pirms 10 mēnešiem
coffijs rakstīja: Par Oilers kopš Grecka paaudzes.Tā nav izlase ,kur jāfano par savējiem.
Jā..Grecka Oilers bija izcila ...
Bet tik un tā nespēju iedomaties ka vēlētu latviešu komandai zaudējumu un tatad pašiem latviešiem neveiksmi...
Šilova gadījumā veil jo vairak ir butiski izmantot pamatvartsargu traumas.
Klubu līmenī mums lielajā hokejā nav par ko fanot..tapēc es fanoju par katru latviešu spēletāju kas ir izsities pasaulē...pat ja viņam Čikāgas Bulls ar Džordanu un Rodmenu prieksgalā nāktu pretī(manas jaunibas elku komanda).

  +1 [+] [-]

, 2024-05-08 21:47, pirms 10 mēnešiem
Al Pačīno rakstīja: Aptuveni 8:00 pēc Latvijas laika, Vankuveras fani bļaus Šilov, Šilov, Šilov
Bītli: Šilovs jū jē jē jē!!!!!

     [+] [-]

, 2024-05-08 21:47, pirms 10 mēnešiem
Skiners jau ripas ķer, tik Vankuvera visas spēles uzvarējuši sezonā

     [+] [-]

, 2024-05-08 21:53, pirms 10 mēnešiem
coffijs rakstīja: Ceru ,ka Oilers šo sēriju uzvarēs sēriju 4-5 spēlēs un pēc tam pacels arī kausu.
Ka tik nav krievels!

     [+] [-]

, 2024-05-08 21:56, pirms 10 mēnešiem
Misters Spirts rakstīja: Ka tik nav krievels!
Naftinieku fans.

     [+] [-]

, 2024-05-08 21:57, pirms 10 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Naftinieku fans.
Manā skatijumā katram latvietim ir jābūt Latvijas un latviešu fanam...

  +2 [+] [-]

, 2024-05-08 21:59, pirms 10 mēnešiem
Tokets paziņoja- Šilovs vārtos!

  -2 [+] [-]

, 2024-05-08 22:00, pirms 10 mēnešiem
Vēl tulīt parādīsies kaut kads Zvirgzdiņu Pivars...tas galīgi nojūdzies un visu laiku vēl neveiksmi latviešu sportistiem

     [+] [-]

, 2024-05-08 22:03, pirms 10 mēnešiem
Al Pačīno rakstīja: Aptuveni 8:00 pēc Latvijas laika, Vankuveras fani bļaus Šilov, Šilov, Šilov
nop, Nucks fani skandēs SilovSilovSilovSilovs!

     [+] [-]

, 2024-05-08 22:45, pirms 10 mēnešiem
55555555 rakstīja: Jā..Grecka Oilers bija izcila ...
Bet tik un tā nespēju iedomaties ka vēlētu latviešu komandai zaudējumu un tatad pašiem latviešiem neveiksmi...
Šilova gadījumā veil jo vairak ir butiski izmantot pamatvartsargu traumas.
Klubu līmenī mums lielajā hokejā nav par ko fanot..tapēc es fanoju par katru latviešu spēletāju kas ir izsities pasaulē...pat ja viņam Čikāgas Bulls ar Džordanu un Rodmenu prieksgalā nāktu pretī(manas jaunibas elku komanda).
Tak fano, kurš liedz? Neuzpied savu viedokli citiem. Ja spēlētu MJ Bulls, pret komandu, kur LV spēlētājs, fanotu tikai un vienīgi par MJ un Bulls. Klubu cīņas ir klubu cīņas, un katrs fano par to ko vēlās.

Arguments fanoju par to, komandu , kur latvieši un , ja citi tā nedera sprediķot kā tā var, var tikai bērnudārza audzēkņi. Ja fanoju teiksim par Barselonu un tagad Madridē spēlētu latvietis, man tagad jāsāk pret Barsu fanot? Tiešām, piedod, taču atpalikuša cilvēka domāšana.

Klubos, katrs fano kā vēlās, gribi, fano par Canukiem, ja citi vēlās par Oilers , tātad, lai fano. Tas nenozīmē, ka mūsējiem kads novēl sliktu, vnk fano par savu komandu.

     [+] [-]

, 2024-05-08 22:48, pirms 10 mēnešiem
55555555 rakstīja: Manā skatijumā katram latvietim ir jābūt Latvijas un latviešu fanam...
Kariņa fanam Eiropā. Sapratu.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-08 22:51, pirms 10 mēnešiem
55555555 rakstīja: Manā skatijumā katram latvietim ir jābūt Latvijas un latviešu fanam...
ir jau! tik tie, kuri te citu raksta nav ne latvieši, ne pelnījuši, ka par tādiem sauktu!

     [+] [-]

, 2024-05-08 22:52, pirms 10 mēnešiem
backtofire rakstīja: Tak fano, kurš liedz? Neuzpied savu viedokli citiem. Ja spēlētu MJ Bulls, pret komandu, kur LV spēlētājs, fanotu tikai un vienīgi par MJ un Bulls. Klubu cīņas ir klubu cīņas, un katrs fano par to ko vēlās.
Es vienmēr fanoju pret "Avalanche"

  +1 [+] [-]

, 2024-05-08 22:52, pirms 10 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Kariņa fanam Eiropā. Sapratu.
Kariņš nav latvietis!!!!ASV d@imis ASV pilsonis.un Eiropa nav Latvija.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-08 22:54, pirms 10 mēnešiem
55555555 rakstīja: Kariņš nav latvietis!!!!ASV d@imis ASV pilsonis.un Eiropa nav Latvija.
Latvietis arī Āfrikā ir Latvietis. Irbe joprojām ir latvietis. Tautība ir tikai viens faktors.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-08 22:55, pirms 10 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Es vienmēr fanoju pret "Avalanche"
Nu, lūk, un tagad iztēlojies, CA sāk spēlēt latvietis, viss automātiski Tev jāfano par viņiem. Tagad iztēlojies, nabaga amerikāņi un kanādieši viņiem nav tiesību par kādu komandu fanot, nedrīkt pirkt kreklus un atribūtiku, jo amerikāņi un kanādieši spēlē katrā komandā .

Tiešām greiza loģika.

Klubos, katrs, lai fano par ko grib, hokejā, futbolā, basketbolā vai jebkurā citā sportā.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-08 22:55, pirms 10 mēnešiem
Šilovam 96 overall HUT kartiņa, jānosvin ar uzvaru!

  +1 [+] [-]

, 2024-05-08 22:56, pirms 10 mēnešiem
backtofire rakstīja: Nu, lūk, un tagad iztēlojies, CA sāk spēlēt latvietis, viss automātiski Tev jāfano par viņiem. Tagad iztēlojies, nabaga amerikāņi un kanādieši viņiem nav tiesību par kādu komandu fanot, nedrīkt pirkt kreklus un atribūtiku, jo amerikāņi un kanādieši spēlē katrā komandā .

Tiešām greiza loģika.

Klubos, katrs, lai fano par ko grib, hokejā, futbolā, basketbolā vai jebkurā citā sportā.
Un ja vēl Sandis vārdā Un ja esmu "Red Wings" fans

     [+] [-]

, 2024-05-08 22:57, pirms 10 mēnešiem
backtofire rakstīja: Tak fano, kurš liedz? Neuzpied savu viedokli citiem. Ja spēlētu MJ Bulls, pret komandu, kur LV spēlētājs, fanotu tikai un vienīgi par MJ un Bulls. Klubu cīņas ir klubu cīņas, un katrs fano par to ko vēlās.

Arguments fanoju par to, komandu , kur latvieši un , ja citi tā nedera sprediķot kā tā var, var tikai bērnudārza audzēkņi. Ja fanoju teiksim par Barselonu un tagad Madridē spēlētu latvietis, man tagad jāsāk pret Barsu fanot? Tiešām, piedod, taču atpalikuša cilvēka domāšana.

Klubos, katrs fano kā vēlās, gribi, fano par Canukiem, ja citi vēlās par Oilers , tātad, lai fano. Tas nenozīmē, ka mūsējiem kads novēl sliktu, vnk fano par savu komandu.
Kādā veidā es Tev kaut ko uzspiežu?fano kaut par Muhosransku😉
Labāk lai mani tādi kā Tu attīstitie sauc par atpalikušu nekā esmu kaut pie viena galda ar jums attīstītajiem😉
Nevar fanot par pretinieku komandu un vēlet tai uzvaru un tai pat laikā kladzinat ka nevēl mūsējiem neko sliktu.kā minimums Tu vēli zaudējumu mūsējiem.kā maksimis arī neveiksmigu sniegumu...

  -1 [+] [-]

, 2024-05-08 22:57, pirms 10 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Latvietis arī Āfrikā ir Latvietis. Irbe joprojām ir latvietis. Tautība ir tikai viens faktors.
Nav vērts šo skaidrot viņiem, dubultie standarti, Kariņš slikts, lai arī LV pilsonis, taču lūk Šilovs ar LV pasi savējais . Kā saka, kad ērti, tad par savējiem jāfano, kad neerti, tad nē |, principā ar šo par cilvēku viss ir pateikts.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-08 22:58, pirms 10 mēnešiem
55555555 rakstīja: Kādā veidā es Tev kaut ko uzspiežu?fano kaut par Muhosransku😉
Labāk lai mani tādi kā Tu attīstitie sauc par atpalikušu nekā esmu kaut pie viena galda ar jums attīstītajiem😉
Nevar fanot par pretinieku komandu un vēlet tai uzvaru un tai pat laikā kladzinat ka nevēl mūsējiem neko sliktu.kā minimums Tu vēli zaudējumu mūsējiem.kā maksimis arī neveiksmigu sniegumu...
Var vēlēt labu mūsējiem un nefanot par klubiem, kurā spēlē. Es fanoju par Juvi un Bayern - Itāliju un Vāciju kopš bērnības, bet vēlu veiksmi Toni Krosam un Rīdigeram.

     [+] [-]

, 2024-05-08 22:59, pirms 10 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Latvietis arī Āfrikā ir Latvietis. Irbe joprojām ir latvietis. Tautība ir tikai viens faktors.
Kā Tu Irbi ar Kariņu vari salidzināt.
Šitas teiciens vispar tik uz vateņiem attiecas-kacāps arī Āfrikā ir kacāps.pielietot to pret latviešiem ir latvieša necienīgi.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-08 22:59, pirms 10 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Un ja vēl Sandis vārdā Un ja esmu "Red Wings" fans
Nopietni? DRW fans? Broooli, sveiks man bija identiski, es fanoju par DRW un viņu cīņas bija uguns, pat GK kāvās . Žēl, ka tagad DRW ir kā kliba vistiņa .

     [+] [-]

, 2024-05-08 22:59, pirms 10 mēnešiem
Kubls rakstīja: ir jau! tik tie, kuri te citu raksta nav ne latvieši, ne pelnījuši, ka par tādiem sauktu!
Ieluku Tev plusu

     [+] [-]

, 2024-05-08 23:00, pirms 10 mēnešiem
55555555 rakstīja: Kā Tu Irbi ar Kariņu vari salidzināt.
Šitas teiciens vispar tik uz vateņiem attiecas-kacāps arī Āfrikā ir kacāps.pielietot to pret latviešiem ir latvieša necienīgi.
Viena asins, viena asins Tev un man. Latvietis ir latvietis. Trimdas latvieši nelamājs krievu lamuvārdiem kā vietējie.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-08 23:00, pirms 10 mēnešiem
55555555 rakstīja: Kādā veidā es Tev kaut ko uzspiežu?fano kaut par Muhosransku😉
Labāk lai mani tādi kā Tu attīstitie sauc par atpalikušu nekā esmu kaut pie viena galda ar jums attīstītajiem😉
Nevar fanot par pretinieku komandu un vēlet tai uzvaru un tai pat laikā kladzinat ka nevēl mūsējiem neko sliktu.kā minimums Tu vēli zaudējumu mūsējiem.kā maksimis arī neveiksmigu sniegumu...
Viena lieta skaidra, Tu neesi no paaudzes, kas savām ačelēm vēroja Bulls un MJ laika, tā, laika cilvēkiem tik sievišķiga loģika nebija . Veiksmi Tev izveseļoties!

  +1 [+] [-]

, 2024-05-08 23:01, pirms 10 mēnešiem
backtofire rakstīja: Nopietni? DRW fans? Broooli, sveiks man bija identiski, es fanoju par DRW un viņu cīņas bija uguns, pat GK kāvās . Žēl, ka tagad DRW ir kā kliba vistiņa .
Es vienmēr esmu bijis "Red Wings" fans, broļ Pat tagad nostaļģija.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-08 23:02, pirms 10 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Var vēlēt labu mūsējiem un nefanot par klubiem, kurā spēlē. Es fanoju par Juvi un Bayern - Itāliju un Vāciju kopš bērnības, bet vēlu veiksmi Toni Krosam un Rīdigeram.
Kad nespēlē latvieši es ari varu fanot par Mesi.bet nespēju būt pret latviešu pārstāveto komandu.ta varbūt saprotamāk?

     [+] [-]

, 2024-05-08 23:02, pirms 10 mēnešiem
backtofire rakstīja: Viena lieta skaidra, Tu neesi no paaudzes, kas savām ačelēm vēroja Bulls un MJ laika, tā, laika cilvēkiem tik sievišķiga loģika nebija . Veiksmi Tev izveseļoties!
Es no rīta cēlos, lai ietu ārā un mēģinātu mest kā MJ. Es gāju uz RTU sporta zāli Meža ielā, lai mestu kā MJ. MJ man ir latvietis

     [+] [-]

, 2024-05-08 23:04, pirms 10 mēnešiem
55555555 rakstīja: Kad nespēlē latvieši es ari varu fanot par Mesi.bet nespēju būt pret latviešu pārstāveto komandu.ta varbūt saprotamāk?
Es varu priecāties par latviešu panākumiem pret manu klubu. Tas ir tā, kā ir jābūt. Bet fanot pret savu klubu, jo pretī ir latvietis...tas ir greizi.

     [+] [-]

, 2024-05-08 23:04, pirms 10 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Viena asins, viena asins Tev un man. Latvietis ir latvietis. Trimdas latvieši nelamājs krievu lamuvārdiem kā vietējie.
Kariņš dvēselē nav latvietis..nedomā kā latvietis..un nepardzivo par latviešiem.tik slauc viņus kā slaucamu govi.man ar tadu nav viena asins

     [+] [-]

, 2024-05-08 23:05, pirms 10 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Es vienmēr esmu bijis "Red Wings" fans, broļ Pat tagad nostaļģija.
Jā, es ar viņiem sekoju, taču pagaidām neizdodas stabili savākt labu komandu. Bij pat runas par Girgi viņu rindās, taču reizēm kā saka nostaļģijas vadīts paskatos viņu spēles. Par Oilers arī vairāk Grecka un McDeivida dēļ skatos līdzi, skaists hokejs tiek rādīts.

     [+] [-]

, 2024-05-08 23:05, pirms 10 mēnešiem
55555555 rakstīja: Kariņš dvēselē nav latvietis..nedomā kā latvietis..un nepardzivo par latviešiem.tik slauc viņus kā slaucamu govi.man ar tadu nav viena asins
Asinis, asinis. Es esmu Kariņa lielākais kritiķis jau 20 gadus.

     [+] [-]

, 2024-05-08 23:06, pirms 10 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Es no rīta cēlos, lai ietu ārā un mēģinātu mest kā MJ. Es gāju uz RTU sporta zāli Meža ielā, lai mestu kā MJ. MJ man ir latvietis
Jā man bija plakāts istabas durvīm pi;nā augumā pa visām dirvīm uz grozu lecošs MJ iemainīju pret retiem REMBO un Terminātora plakātiem, kuri bija vairāki
+ Pats spēlēju basi un pat komandā biju.

     [+] [-]

, 2024-05-08 23:07, pirms 10 mēnešiem
55555555 rakstīja: Kariņš dvēselē nav latvietis..nedomā kā latvietis..un nepardzivo par latviešiem.tik slauc viņus kā slaucamu govi.man ar tadu nav viena asins
Cik reizes dienā Tevi slauc Kariņš? No rīta, pusdienās un vakarā? Un cik litrus dabūja?

     [+] [-]

, 2024-05-08 23:10, pirms 10 mēnešiem
backtofire rakstīja: Jā man bija plakāts istabas durvīm pi;nā augumā pa visām dirvīm uz grozu lecošs MJ iemainīju pret retiem REMBO un Terminātora plakātiem, kuri bija vairāki
+ Pats spēlēju basi un pat komandā biju.
"Zvaigžņu basketbols" bija kulminācija. Biju laimīgs, ka redzēju kino. Forši, ka TV rādija basi. Žēl, ka vairs nav tas. Agrāk kapāja par katru cm.

     [+] [-]

, 2024-05-08 23:14, pirms 10 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: "Zvaigžņu basketbols" bija kulminācija. Biju laimīgs, ka redzēju kino. Forši, ka TV rādija basi. Žēl, ka vairs nav tas. Agrāk kapāja par katru cm.
Jā, tad basketbols bija fiziskās, spēlētāji mazāk kā futbola daiveri prasīja piezīmes, tagad paskaties uz Lebronu un citām fūrijām un domā, vēl rozā bantīte un NBA būs WNBA. Šīs dažas tagadējās zvaigznītes tajos laikos pēc vienas spēles būtu laukā uz mēnesi . Kapājās kā traki, visas komandas, un kādi saldēdieni bija Bulls fināli uh. Man mazpilsetā nebija super TV kvalitāte, taču skatījos visas spēles .

Starpcitu bija baigi foršie NBA apskati, aizmirsu kā sauca, bet reāli labie.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-08 23:17, pirms 10 mēnešiem
backtofire rakstīja: Jā, tad basketbols bija fiziskās, spēlētāji mazāk kā futbola daiveri prasīja piezīmes, tagad paskaties uz Lebronu un citām fūrijām un domā, vēl rozā bantīte un NBA būs WNBA. Šīs dažas tagadējās zvaigznītes tajos laikos pēc vienas spēles būtu laukā uz mēnesi . Kapājās kā traki, visas komandas, un kādi saldēdieni bija Bulls fināli uh. Man mazpilsetā nebija super TV kvalitāte, taču skatījos visas spēles .

Starpcitu bija baigi foršie NBA apskati, aizmirsu kā sauca, bet reāli labie.
Apskati bija izcili. Izbaudīju katru minūti.
Nav tā ka nenovērtēju Lebronu, lai arī galīgi neesmu fans, bet pēdējais vecis bija nelaiķa Kobe. Īstais basis bija starp MJ un "Jazz", MJ un "mūmiju", MJ un Bārkliju. Jā, tie bija citi laiki.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-08 23:19, pirms 10 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Apskati bija izcili. Izbaudīju katru minūti.
Nav tā ka nenovērtēju Lebronu, lai arī galīgi neesmu fans, bet pēdējais vecis bija nelaiķa Kobe. Īstais basis bija starp MJ un "Jazz", MJ un "mūmiju", MJ un Bārkliju. Jā, tie bija citi laiki.
Piekrītu.

Interesanti uzzināt ka vēl kāds fanojis par to pašu ko es .

  +1 [+] [-]

, 2024-05-08 23:30, pirms 10 mēnešiem
backtofire rakstīja: Piekrītu.

Interesanti uzzināt ka vēl kāds fanojis par to pašu ko es .
Mūs šķir tikai Lamanšs. Es nefanoju par angļiem. Bet pāri okeānam viss čiki

     [+] [-]

, 2024-05-08 23:31, pirms 10 mēnešiem
P.S.-Precizējums. Šovakar par Keinu

  -2 [+] [-]

, 2024-05-08 23:34, pirms 10 mēnešiem
backtofire rakstīja: Viena lieta skaidra, Tu neesi no paaudzes, kas savām ačelēm vēroja Bulls un MJ laika, tā, laika cilvēkiem tik sievišķiga loģika nebija . Veiksmi Tev izveseļoties!
Izskaties pēc ista vateņa..gan jau kaut kads pusasiņu radijums esi...tiem ir tipiski apsaukaties un apvainot internetā.
Es Dominiku Vilkinsu Maskavā ar visu Atlantas Hawks dzivaja veroju...bet Tev to nesaprast

     [+] [-]

, 2024-05-08 23:35, pirms 10 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Asinis, asinis. Es esmu Kariņa lielākais kritiķis jau 20 gadus.
Kariņš tads pats latvietis kā Augusts Voss vai Arvids Pelše

  +1 [+] [-]

, 2024-05-08 23:36, pirms 10 mēnešiem
55555555 rakstīja: Izskaties pēc ista vateņa..gan jau kaut kads pusasiņu radijums esi...tiem ir tipiski apsaukaties un apvainot internetā.
Es Dominiku Vilkinsu Maskavā ar visu Atlantas Hawks dzivaja veroju...bet Tev to nesaprast
Biedriņš pret manas skolas komandu 5 piezīmes dabūja Tikai es jau biju absolvējis. Ej uz poda!

  -2 [+] [-]

, 2024-05-08 23:37, pirms 10 mēnešiem
backtofire rakstīja: Jā man bija plakāts istabas durvīm pi;nā augumā pa visām dirvīm uz grozu lecošs MJ iemainīju pret retiem REMBO un Terminātora plakātiem, kuri bija vairāki
+ Pats spēlēju basi un pat komandā biju.
Kadā komandā biji?vnk interesanti zināt kur tadus pusasiņniekus ņēma.basis tomēr izteikts latviešu sporta veids

  +1 [+] [-]

, 2024-05-08 23:38, pirms 10 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: P.S.-Precizējums. Šovakar par Keinu
Arī

  +1 [+] [-]

, 2024-05-08 23:38, pirms 10 mēnešiem
55555555 rakstīja: Kadā komandā biji?vnk interesanti zināt kur tadus pusasiņniekus ņēma.basis tomēr izteikts latviešu sporta veids
Tu tak ir stulbs.

     [+] [-]

, 2024-05-08 23:39, pirms 10 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Biedriņš pret manas skolas komandu 5 piezīmes dabūja Tikai es jau biju absolvējis. Ej uz poda!
Atradis ar ko lielities..ja pats būtu spēlejis tad nu vēl tā..a tagad tira autsaidera lielišanās...

  +1 [+] [-]

, 2024-05-08 23:40, pirms 10 mēnešiem
backtofire rakstīja: Arī
Es apsolos vairs nekad nejokot par Keina regbija video

  -2 [+] [-]

, 2024-05-08 23:40, pirms 10 mēnešiem
backtofire rakstīja: Jā, tad basketbols bija fiziskās, spēlētāji mazāk kā futbola daiveri prasīja piezīmes, tagad paskaties uz Lebronu un citām fūrijām un domā, vēl rozā bantīte un NBA būs WNBA. Šīs dažas tagadējās zvaigznītes tajos laikos pēc vienas spēles būtu laukā uz mēnesi . Kapājās kā traki, visas komandas, un kādi saldēdieni bija Bulls fināli uh. Man mazpilsetā nebija super TV kvalitāte, taču skatījos visas spēles .

Starpcitu bija baigi foršie NBA apskati, aizmirsu kā sauca, bet reāli labie.
Vēl arī kolhoznieks esi🤣🤣🤣🤣🤣

  +1 [+] [-]

, 2024-05-08 23:40, pirms 10 mēnešiem
55555555 rakstīja: Atradis ar ko lielities..ja pats būtu spēlejis tad nu vēl tā..a tagad tira autsaidera lielišanās...
Spēlēju pirms tam. Un ko tu darīji?

  +1 [+] [-]

, 2024-05-08 23:41, pirms 10 mēnešiem
55555555 rakstīja: Izskaties pēc ista vateņa..gan jau kaut kads pusasiņu radijums esi...tiem ir tipiski apsaukaties un apvainot internetā.
Es Dominiku Vilkinsu Maskavā ar visu Atlantas Hawks dzivaja veroju...bet Tev to nesaprast
Tu tiešām esi "svaigs gurķīs", ja reiz saskatīji apsaukāšanos. Mani par vateni saukt vēl jau jautrāk, pat maniem šeit heiteriem tas liksies smieklīgi . Uz priekšu, izpaudies puisi, izpaudies, lai izdodās.

     [+] [-]

, 2024-05-08 23:42, pirms 10 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Tu tak ir stulbs.
Biedriņam vismaz dvieli padevi?autogrāfu varēji uzprasit.īsti čaļi laukumā cīnījās,a Tu lielies ka kaut kad tai skolā mācijies🤣🤣🤣

  +1 [+] [-]

, 2024-05-08 23:44, pirms 10 mēnešiem
55555555 rakstīja: Biedriņam vismaz dvieli padevi?autogrāfu varēji uzprasit.īsti čaļi laukumā cīnījās,a Tu lielies ka kaut kad tai skolā mācijies🤣🤣🤣
Tikai ar Armandu Šķēli ietusēju. Biedriņš tāds pats tusētājs. Es skolas komandā spēlēju.

     [+] [-]

, 2024-05-08 23:45, pirms 10 mēnešiem
55555555 rakstīja: Kadā komandā biji?vnk interesanti zināt kur tadus pusasiņniekus ņēma.basis tomēr izteikts latviešu sporta veids
Pieredze rāda, ka par pusasinīm runā tie, kuri paši ir jaukteņi. Ja Tu manos komentāros saskati vati es Tevi apsveicu, šizofrēnija ir Tavs otrais es.

Negribu Tevi kā mazu kaķēnu ar purnu mērcēt Tevis uztaisītajā peļķe, taču mājienu došu. Tīrāku letiņu par mani Tev visā LV būs vēl jāpameklē.

No sirds novēlu Tev izveseļoties, ticu, ka Latvijas medicīna spēs to paveikt, mums ir gana gudri ārsti, gan ar pieredzi, gan jaunie. Veiksmi Tev un veiksmi Taviem tarakāniem.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-08 23:45, pirms 10 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Spēlēju pirms tam. Un ko tu darīji?
Es arī spēlēju..kad Biedriņš vēl dārziņā gāja😉

  +1 [+] [-]

, 2024-05-08 23:45, pirms 10 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Es apsolos vairs nekad nejokot par Keina regbija video

  -1 [+] [-]

, 2024-05-08 23:47, pirms 10 mēnešiem
backtofire rakstīja: Pieredze rāda, ka par pusasinīm runā tie, kuri paši ir jaukteņi. Ja Tu manos komentāros saskati vati es Tevi apsveicu, šizofrēnija ir Tavs otrais es.

Negribu Tevi kā mazu kaķēnu ar purnu mērcēt Tevis uztaisītajā peļķe, taču mājienu došu. Tīrāku letiņu par mani Tev visā LV būs vēl jāpameklē.

No sirds novēlu Tev izveseļoties, ticu, ka Latvijas medicīna spēs to paveikt, mums ir gana gudri ārsti, gan ar pieredzi, gan jaunie. Veiksmi Tev un veiksmi Taviem tarakāniem.
To ka baigais latvietis jau var te ierakstit jebkurš.atbildēju uz Tavu komentu Tevis paša ieturētā stilā.
Ta ari nepateici kura sporta skolā trenējies.pie kada trenera

     [+] [-]

, 2024-05-08 23:48, pirms 10 mēnešiem
55555555 rakstīja: Vēl arī kolhoznieks esi🤣🤣🤣🤣🤣
Bravo, Tu sevi esi parādījis pilnā krāšnumā .
Tikai tas "kolhoznieks" palīdz gan mazajiem hokejistiem, basketbolistiem u.c. sporta veidiem Latvijā es ļoti ceru, ka arī Tu un kāds no Taviem uzņēmumiem un biznesa partneriem arī to dara . Malacis Tu tālu tiksi skolas gaiteņos.

     [+] [-]

, 2024-05-08 23:48, pirms 10 mēnešiem
Lūdzu iemetat kādu linku kur var redzet spēli

     [+] [-]

, 2024-05-08 23:50, pirms 10 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: P.S.-Precizējums. Šovakar par Keinu
Nu ko kaut kas neticams ar to MR negaidīti, sports ir sports

     [+] [-]

, 2024-05-08 23:51, pirms 10 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Tikai ar Armandu Šķēli ietusēju. Biedriņš tāds pats tusētājs. Es skolas komandā spēlēju.
Sportenē vismaz trenejies.skolas komandā es ar spēlēju..un Latvijas čempi starp skolām uzvarējām...fināls Daugavas centralais sporta nams..sen gan tas bij

     [+] [-]

, 2024-05-08 23:52, pirms 10 mēnešiem
55555555 rakstīja: Sportenē vismaz trenejies.skolas komandā es ar spēlēju..un Latvijas čempi starp skolām uzvarējām...fināls Daugavas centralais sporta nams..sen gan tas bij
Tikai prātu diemžēl neuztrenēji

     [+] [-]

, 2024-05-08 23:52, pirms 10 mēnešiem
55555555 rakstīja: To ka baigais latvietis jau var te ierakstit jebkurš.atbildēju uz Tavu komentu Tevis paša ieturētā stilā.
Ta ari nepateici kura sporta skolā trenējies.pie kada trenera
A Tu tā kā esi pelnījis, lai es Tev šo info rakstu? Stipri šaubos. Varbūt man arī amatieru hokeja kluba nosaukumu pateikt, kurā ilgi spēlēju iepriekš?

Iemācies sākumā atdekvāti komunicēt, tad varam parunāt, jeb arī meklē SC komentāros, jo to rei jau esmu rakstījis.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-08 23:52, pirms 10 mēnešiem
backtofire rakstīja: Nu ko kaut kas neticams ar to MR negaidīti, sports ir sports
Tas tā, lai nebūtu vāciešu fināls.

     [+] [-]

, 2024-05-08 23:53, pirms 10 mēnešiem
backtofire rakstīja: Bravo, Tu sevi esi parādījis pilnā krāšnumā .
Tikai tas "kolhoznieks" palīdz gan mazajiem hokejistiem, basketbolistiem u.c. sporta veidiem Latvijā es ļoti ceru, ka arī Tu un kāds no Taviem uzņēmumiem un biznesa partneriem arī to dara . Malacis Tu tālu tiksi skolas gaiteņos.
Es jau varu tikai pamaidit par tiem gaiteņiem
Kā tad palidzi mazajiem hokejistiem un futbolistiem.padalies.es ari no tiem abiem sportiem šo to zinu😉

  +1 [+] [-]

, 2024-05-08 23:53, pirms 10 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Tas tā, lai nebūtu vāciešu fināls.
Haha arī fakts . Finālā galvenais, lai baudāms futbols!

  -2 [+] [-]

, 2024-05-08 23:54, pirms 10 mēnešiem
backtofire rakstīja: A Tu tā kā esi pelnījis, lai es Tev šo info rakstu? Stipri šaubos. Varbūt man arī amatieru hokeja kluba nosaukumu pateikt, kurā ilgi spēlēju iepriekš?

Iemācies sākumā atdekvāti komunicēt, tad varam parunāt, jeb arī meklē SC komentāros, jo to rei jau esmu rakstījis.
Atšķir pirmos komentarus un tad paskaties kurš tad kuru par atpalikusu sauca...bet ta jau laikam tavuprat iederas adekvātajā diskusijā🤣🤣🤣

  +1 [+] [-]

, 2024-05-08 23:56, pirms 10 mēnešiem
55555555 rakstīja: Atšķir pirmos komentarus un tad paskaties kurš tad kuru par atpalikusu sauca...bet ta jau laikam tavuprat iederas adekvātajā diskusijā🤣🤣🤣
Ko gan ar tādu trolli kā Tevi diskutēt?

     [+] [-]

, 2024-05-08 23:57, pirms 10 mēnešiem
backtofire rakstīja: A Tu tā kā esi pelnījis, lai es Tev šo info rakstu? Stipri šaubos. Varbūt man arī amatieru hokeja kluba nosaukumu pateikt, kurā ilgi spēlēju iepriekš?

Iemācies sākumā atdekvāti komunicēt, tad varam parunāt, jeb arī meklē SC komentāros, jo to rei jau esmu rakstījis.
To amatieru klubu ir tik daudz ka varu tadu ari nezināt...bet vot ar to atbalstu bernu sportam gan man vajadzetu zinat ja tads tiešām ir....
Protams varbut palidzi tieši sava bērna komandai
.tas protams ari ir ļoti slavejami un pena cieņu citu acīs

  -1 [+] [-]

, 2024-05-08 23:58, pirms 10 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Ko gan ar tādu trolli kā Tevi diskutēt?
Nelamajies uz mani un es nelamašos uz Tevi..tev nemacija tā vecāki?
Latviešu sakāmvards-kā sau tā atskan😉

     [+] [-]

, 2024-05-08 23:58, pirms 10 mēnešiem
55555555 rakstīja: Es jau varu tikai pamaidit par tiem gaiteņiem
Kā tad palidzi mazajiem hokejistiem un futbolistiem.padalies.es ari no tiem abiem sportiem šo to zinu😉
Par to jau esmu rakstījis, tiem mazajiem, kuru ģimenēm švakāk ar iespējām tiek palīdzēt ar ekipējumu, ķiveres, nūjas, slidas, aizsargi, izbraucienu apmaksa, iespēja atrādīties u.t.t.ja pavisma jāprecizē, tad tas tiek palīdzēt sadarbojoties ar ārvalstu kompāniju - un labumi tiek, gan mūsējiem, gan vācu hokejistiem. Līdzīgi ir arī ar basketu. Futbolā mazāk, tīri dēļ tā, kā šajā "nozarē" notiek procesi, kas nerada vēlmi iegūldīt.

Un, tagad pastāsti, ko pats esi paveicis!

     [+] [-]

, 2024-05-08 23:59, pirms 10 mēnešiem
55555555 rakstīja: Nelamajies uz mani un es nelamašos uz Tevi..tev nemacija tā vecāki?
Latviešu sakāmvards-kā sau tā atskan😉
Tu taču esi čigāns

     [+] [-]

, 2024-05-09 00:00, pirms 10 mēnešiem
55555555 rakstīja: Atšķir pirmos komentarus un tad paskaties kurš tad kuru par atpalikusu sauca...bet ta jau laikam tavuprat iederas adekvātajā diskusijā🤣🤣🤣
Jā tīrajam "latvietim" ir sveša lasīt prasme, tāpēc nesaprati kontekstu. Malacis.

     [+] [-]

, 2024-05-09 00:00, pirms 10 mēnešiem
denzels rakstīja: Lūdzu iemetat kādu linku kur var redzet spēli
google.com

  +1 [+] [-]

, 2024-05-09 00:02, pirms 10 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Tas tā, lai nebūtu vāciešu fināls.
Jāapsveic MR ar izrautu iespēju iet tālāk un, lai jau DB izdodās cienīgi pretoties

  +1 [+] [-]

, 2024-05-09 00:03, pirms 10 mēnešiem
fagcentrs , 00:00, pirms 2 minūtēm
denzels rakstīja: Lūdzu iemetat kādu linku kur var redzet spēli
google.com

Tur nerāda skatījos tas kkāds meklētājs

     [+] [-]

, 2024-05-09 00:03, pirms 10 mēnešiem
backtofire rakstīja: Par to jau esmu rakstījis, tiem mazajiem, kuru ģimenēm švakāk ar iespējām tiek palīdzēt ar ekipējumu, ķiveres, nūjas, slidas, aizsargi, izbraucienu apmaksa, iespēja atrādīties u.t.t.ja pavisma jāprecizē, tad tas tiek palīdzēt sadarbojoties ar ārvalstu kompāniju - un labumi tiek, gan mūsējiem, gan vācu hokejistiem. Līdzīgi ir arī ar basketu. Futbolā mazāk, tīri dēļ tā, kā šajā "nozarē" notiek procesi, kas nerada vēlmi iegūldīt.

Un, tagad pastāsti, ko pats esi paveicis!
Tik daudz noteikti nē...ja es Tev mēģināšu stastit ko esmu darijis vai ne tad tikpat labi savu vardu un uzvardu varu nosaukt...
Bet tas būtu muļķīgi anonima saitā...vai ne?
Protams vari tagad nosaukt mani par tirsēju bet tas bus labak neka te ierakstit savu vardu un uzvārdu

     [+] [-]

, 2024-05-09 00:03, pirms 10 mēnešiem
vozā rakstīja: Nav ko baidīties, Connor McDavid, Leon Draisaitl, jau 7-8 gadus Oilers un kausu atveda? Nē, domāju ka var apturēt, šos spīdekļus, jo līdz galam komandu neredzu, redzu lielas zvaigznes jā rezultātu var lielu pienest, bet mīnus neredzu ciņus kā titula komandu, bet Canucs ir komanda, neatkarīgi no zvaigznēm, dažkārt tie ir dažādi jēdzieni zvaigznes un komanda.
Pilnīgi var notikt arī tā. Jebkur;a gadījumā vēlos, lai ir skatāms hokejs, lai nav jānožēlo agrās celšanās

     [+] [-]

, 2024-05-09 00:04, pirms 10 mēnešiem
Nav ko baidīties, Connor McDavid, Leon Draisaitl, jau 7-8 gadus Oilers un kausu atveda? Nē, domāju ka var apturēt, šos spīdekļus, jo līdz galam komandu neredzu, redzu lielas zvaigznes jā rezultātu var lielu pienest, bet mīnus neredzu ciņus kā titula komandu, bet Canucs ir komanda, neatkarīgi no zvaigznēm, dažkārt tie ir dažādi jēdzieni zvaigznes un komanda.

Pagāžgad arī tur pat apstājās. Apturēja Vegasa ar visu Bļugeru, vajag atkārtot to visu

  +1 [+] [-]

, 2024-05-09 00:05, pirms 10 mēnešiem
backtofire rakstīja: Jāapsveic MR ar izrautu iespēju iet tālāk un, lai jau DB izdodās cienīgi pretoties
Jā, ceru uz kaut cik aizraujošu finālu. Bet nu pēdējā epizode bija krimināla. Ja nebūtu aizmugures, to neieskaitītu, jo nosvilpa. Principā nav ko teikt.

     [+] [-]

, 2024-05-09 00:06, pirms 10 mēnešiem
55555555 rakstīja: Tik daudz noteikti nē...ja es Tev mēģināšu stastit ko esmu darijis vai ne tad tikpat labi savu vardu un uzvardu varu nosaukt...
Bet tas būtu muļķīgi anonima saitā...vai ne?
Protams vari tagad nosaukt mani par tirsēju bet tas bus labak neka te ierakstit savu vardu un uzvārdu
Netaisos Tevi tā saukt, neredzu tam jēgu. Arī Tavus datus man nevajag.
Tāpēc arī pats sīkāk neizplūdu, tas ir normāli.

Ja nu tiešām esi kaut ko darījis lietas labā, apsveicu, labs darbs. Ja nē, tad lai paliek uz Tevi.
Arī es vēlētos darīt vairāk, taču nu, ne vienmēr sanāk. Plus, gribētos, lai mūsu sporta struktūra būtu sakārtotāka, nevis daži labi meklētu sev "labumu".

  +1 [+] [-]

, 2024-05-09 00:08, pirms 10 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Jā, ceru uz kaut cik aizraujošu finālu. Bet nu pēdējā epizode bija krimināla. Ja nebūtu aizmugures, to neieskaitītu, jo nosvilpa. Principā nav ko teikt.
Lūk jā, svarīgi, lai finālu neaptumšo kāda tiesnešu kļūda u.t.t.citādi, tad paliek rūgta piegarša.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-09 00:10, pirms 10 mēnešiem
backtofire rakstīja: Lūk jā, svarīgi, lai finālu neaptumšo kāda tiesnešu kļūda u.t.t.citādi, tad paliek rūgta piegarša.
Jā, tāpēc cerams, ka finālu tiesās normāli ļauži, pat neskatoties mans simpātijas pret poļiem, lai arī dažbrīd kurvas.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-09 00:11, pirms 10 mēnešiem
backtofire rakstīja: Tak fano, kurš liedz? Neuzpied savu viedokli citiem. Ja spēlētu MJ Bulls, pret komandu, kur LV spēlētājs, fanotu tikai un vienīgi par MJ un Bulls. Klubu cīņas ir klubu cīņas, un katrs fano par to ko vēlās.

Arguments fanoju par to, komandu , kur latvieši un , ja citi tā nedera sprediķot kā tā var, var tikai bērnudārza audzēkņi. Ja fanoju teiksim par Barselonu un tagad Madridē spēlētu latvietis, man tagad jāsāk pret Barsu fanot? Tiešām, piedod, taču atpalikuša cilvēka domāšana.

Klubos, katrs fano kā vēlās, gribi, fano par Canukiem, ja citi vēlās par Oilers , tātad, lai fano. Tas nenozīmē, ka mūsējiem kads novēl sliktu, vnk fano par savu komandu.
Par kādu savu komandu? Esi no Edmontonas ka tā ir tava komanda, vai no Baselonas? 😀 Atpalikušu cilvēku domāšana ir uztvert kādu komandu par savu, ja pat neesi no tās valsts vai pilsētas.. tas apmēram kā tie mūsu izlases futbolisti svešas valsts izlašu kreklos tribīnēs fano par svešu valsti.. 😀

     [+] [-]

, 2024-05-09 00:17, pirms 10 mēnešiem
Kidd rakstīja: Par kādu savu komandu? Esi no Edmontonas ka tā ir tava komanda, vai no Baselonas? 😀 Atpalikušu cilvēku domāšana ir uztvert kādu komandu par savu, ja pat neesi no tās valsts vai pilsētas.. tas apmēram kā tie mūsu izlases futbolisti svešas valsts izlašu kreklos tribīnēs fano par svešu valsti.. 😀
Paldies mums Jūsu viedoklis ir ļoti svarīgs. Palieciet uz līnijas, kad atbrīvosies brīvs operātors, Jūs uzklausīs.

     [+] [-]

, 2024-05-09 00:28, pirms 10 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Tu taču esi čigāns
Čigāni ir Tuķī un Sabilē..es neesmu no turienes

     [+] [-]

, 2024-05-09 00:32, pirms 10 mēnešiem
backtofire rakstīja: Netaisos Tevi tā saukt, neredzu tam jēgu. Arī Tavus datus man nevajag.
Tāpēc arī pats sīkāk neizplūdu, tas ir normāli.

Ja nu tiešām esi kaut ko darījis lietas labā, apsveicu, labs darbs. Ja nē, tad lai paliek uz Tevi.
Arī es vēlētos darīt vairāk, taču nu, ne vienmēr sanāk. Plus, gribētos, lai mūsu sporta struktūra būtu sakārtotāka, nevis daži labi meklētu sev "labumu".
Par sporta strukturu nu Tev pilnibā piekritišu...tam kas ir iekšā bernu sportā viss tas bardaks un vienaldzība ir redzami kā uz paplates..un diemžēl arī sava labuma meklēšana...

     [+] [-]

, 2024-05-09 00:37, pirms 10 mēnešiem
backtofire rakstīja: Netaisos Tevi tā saukt, neredzu tam jēgu. Arī Tavus datus man nevajag.
Tāpēc arī pats sīkāk neizplūdu, tas ir normāli.

Ja nu tiešām esi kaut ko darījis lietas labā, apsveicu, labs darbs. Ja nē, tad lai paliek uz Tevi.
Arī es vēlētos darīt vairāk, taču nu, ne vienmēr sanāk. Plus, gribētos, lai mūsu sporta struktūra būtu sakārtotāka, nevis daži labi meklētu sev "labumu".
Es Tev aizsutiju vēstuli.apskaties lūdzu

     [+] [-]

, 2024-05-09 00:58, pirms 10 mēnešiem
Neticami, ka Kanādas klubi nav ieguvuši Stenlija kausu 30gadus!!! Nepaveicies, ka jau 1/4 finālā tiekas abi atlikušie Kanādas klubi. Vankuvērai jāiet pēc KAUSA!!!

     [+] [-]

, 2024-05-09 05:06, pirms 10 mēnešiem
Tie bruins tur ilgi mēģinās savainot visus un tupa kauties pie 1:6... zb tak Šilu pret MC gribās redzēt! Pa 20minūtēm pārcēļ spēli dēļ tā... cerams vismaz sodus sados,no otras puses Uvim iespēja tikt laukumā,ja kādu no pantērām tiešām savaino..

     [+] [-]

, 2024-05-09 05:10, pirms 10 mēnešiem
Nba šitāds bullšits,ka pārceļ spēli,jo viena nav noslēgusies nekad nenotiktu. Kāda starpība tur kaujās vai ot,ko tad gaidītu 3h kamēr otrā spēlē ot beigtos? kas tas par marazmu vispār ir?

     [+] [-]

, 2024-05-09 05:17, pirms 10 mēnešiem
SN studijā pirmsspēles apskatā Šilovs šorīt galvenā persona.Gan momenti no PČ,gan mačā pret Nešvillu.Visa viņa spēle tika salikta pa plauktiņiem.Lai izdodās šī rīta mačs.

     [+] [-]

, 2024-05-09 05:20, pirms 10 mēnešiem
alguns rakstīja: SN studijā pirmsspēles apskatā Šilovs šorīt galvenā persona.Gan momenti no PČ,gan mačā pret Nešvillu.Visa viņa spēle tika salikta pa plauktiņiem.Lai izdodās šī rīta mačs.
Un ko tad labu teica? Protams,ka galvenā persona laukumā principā ahl vārtsargs pret labāko pp un Mc..

     [+] [-]

, 2024-05-09 05:25, pirms 10 mēnešiem
Nu ja pirmais vairākums gols... minūti mazākumā noturējās.. Vispār nekāda vaina Šilam te nav,viņš vnk ir pārāk labs.

     [+] [-]

, 2024-05-09 05:29, pirms 10 mēnešiem
Jau pirmajā minūtē kanukiem skaitliskā vairākuma pārkāpums un Edmontonas mašīna šo izdevību garām nelaiž 0-1.Sliktāku sākumu grūti iedomāties.

     [+] [-]

, 2024-05-09 06:00, pirms 10 mēnešiem
Vankuverai pietrūkst jaudas un veiksmes šobrīd uzbrukumā.6 metieni vārtu rāmi periodā ir pamaz.

     [+] [-]

, 2024-05-09 06:30, pirms 10 mēnešiem
alguns rakstīja: Vankuverai pietrūkst jaudas un veiksmes šobrīd uzbrukumā.6 metieni vārtu rāmi periodā ir pamaz.
Nu jau viss uz otru pusi,nesaprotu kur edmontonas ātrums pazuda..

     [+] [-]

, 2024-05-09 06:49, pirms 10 mēnešiem
Katastrofa.Divi nevajadzīgi goli kanukiešu vārtos,tad,kad sāka pārņemt iniciatīvu.Sevišķi sāpīgs ceturtais.Šo Artūram vajadzēja tvert.Neizturēja spriedzi Arča.Tikko vienus vārtus atguva,bet spēli izglābt būs grūti.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-09 07:00, pirms 10 mēnešiem
4:1 pirms pēdējās trešdaļas būtu labāk,bet arī pašlaik nav slikti.

     [+] [-]

, 2024-05-09 07:00, pirms 10 mēnešiem
Mjā...4.golu gan tizli ielaida.Pilnīgi nevajadzīgs un playoffos tādi nebūtu jālaiž iekšā.Šis no sērijas,kad no 10 tādiem metieniem 9 atvairītu,bet šis viens ieslīdēja

     [+] [-]

, 2024-05-09 07:00, pirms 10 mēnešiem
Trešie un sevišķi ceturtie vārti ir uz Artūra sirdsapziņas...
Cerams, ka šī viņam nebūs pēdējā spēlē...
Vēl priekšā 3. periods...

     [+] [-]

, 2024-05-09 07:04, pirms 10 mēnešiem
Kā jau bija gaidāms,apskatnieki starpbrīdī apspriež Vankuveras vārtsargu problēmu.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-09 07:34, pirms 10 mēnešiem
Bļāviens aizsargs nenotīrija vārtu priekšu.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-09 07:45, pirms 10 mēnešiem
Liela vilšanās garīgais pirms darba slikts.

     [+] [-]

, 2024-05-09 07:53, pirms 10 mēnešiem
Labais!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2024-05-09 07:54, pirms 10 mēnešiem
Fantastiska atspēlēšanās,karstas pēdējās divas minūtes un neticama uzvara.Artūrs taču ir veikminieksOtro maču kanuki ar Artūru vārtos izvelk būdami mīnusos!

     [+] [-]

, 2024-05-09 07:56, pirms 10 mēnešiem
coffijs rakstīja: Liela vilšanās garīgais pirms darba slikts.
Tev kā ākstam, kurš novēl latviešu komandai zaudējumu, tas ir pilnīgi pelnīti

     [+] [-]

, 2024-05-09 08:00, pirms 10 mēnešiem
Uzvara 5-4

     [+] [-]

, 2024-05-09 08:37, pirms 10 mēnešiem
55555555 rakstīja: Vēl tulīt parādīsies kaut kads Zvirgzdiņu Pivars...tas galīgi nojūdzies un visu laiku vēl neveiksmi latviešu sportistiem
Novēlēt pēc iespējas ātrāk tikt izlases rīcībā, tavā izpratnē nozīmē novēlēt neveiksmi? Nekad neesmu vēlējis neveiksmes mūsu sportistiem (pērtiķbols ir cita opera )! Vairāk novēlu kāsienus to pārstāvētiem klubeļiem (vispār, nekad neesmu bijis klubeļu fans, izņemot Rīgas Dinamo un Rīgas Daugavu LPSR laikā, savā mūžā ne par vienu citu klubu fanojis neesmu, izlašu sports mani piesaista krietni vairāk), ja tas ir izlases interesēs
Ideāls rasklads priekš manis ir, klubelis pakāš, bet mūsējie izceļas pozitīvajā ziņā