Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Tramps cer uz profesionālā sporta atsākšanos augustā vai septembrī

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Tramps cer uz profesionālā sporta atsākšanos augustā vai septembrī
Donalds Tramps kopā ar Aleksandru Ovečkinu un Stenlija kausu. Foto: EPA/Scanpix

Šodien Amerikas Savienoto Valstu prezidents Donalds Tramps sazvanījās ar Ziemeļamerikas lielāko sporta līgu un organizāciju vadītājiem, lai pārrunātu aktualitātes. Viņš pauda cerību, ka skatītāji ceļu atpakaļ uz stadioniem un arēnām varētu sākt mērot augustā un septembrī.

Sarunā piedalījās 12 lielākās sporta organizācijas Amerikā – Nacionālā basketbola asociācija (NBA), Nacionālā futbola līga (NFL), Nacionālā hokeja līga (NHL), Augstākā beisbola līga (MLB), MLS, WNBA, WWE, "PGA Tour", LPGA, UFC, "IndyCar" un "Breeders' Cup".

Septembrī plānots jaunās NFL sezonas sākums, un Donalds Tramps sacīja, ka tic tam, ka sezona sāksies laikus. NFL tiek uzskatīta par Amerikas lielāko un populārāko sporta līgu, un tas ieņēmumi 2018. gadā bija aptuveni 16 miljardi dolāru.

Tramps arī izteica cerību, ka fani stadionos un arēnās varēs atgriezties augustā un septembrī. Tomēr ESPN piebilst, ka nav skaidrs, vai medicīnas eksperti šādu termiņu uzskata par reālu.

NBA bija pirmā līga, kas paziņoja par sezonas apturēšanu – lēmums tika pieņemts 11. martā, jo saslima Jūtas "Jazz" centrs Rudī Gobērs. NBA komisārs Adams Silvers šodien notikušajā sarunā sacīja, ka līgas bija pirmās lielās organizācijas, kas apturēja savu darbību, un ka tās ar lielāko prieku centīsies restartēt ekonomiku kopā ar visu valsti, tiklīdz būs saņemts zaļais signāls no veselības dienestiem.

Izmantotie resursi:
https://www.espn.com/nfl/story/_/id...

  +1 [+] [-]

, 2020-04-05 04:31, pirms 4 gadiem
bļin ja nevarēšu ceļot līdz augustam...ej dirsā

  -2 [+] [-]

, 2020-04-05 06:43, pirms 4 gadiem
Šajos smagajos laikos Planētai ir nepieciešama stingra roka. Redzams, ka Trampa kungs ir uzņēmies šo lomu.
Jā, nepopulārs, jā, nicināts liberālajā elitē, taču, ziniet, viņa optimisms vismaz vieš cerību. Un tagad tas jau ir ļoti daudz.

  -3 [+] [-]

, 2020-04-05 08:41, pirms 4 gadiem
labdien rakstīja: Šajos smagajos laikos Planētai ir nepieciešama stingra roka. Redzams, ka Trampa kungs ir uzņēmies šo lomu.
Jā, nepopulārs, jā, nicināts liberālajā elitē, taču, ziniet, viņa optimisms vismaz vieš cerību. Un tagad tas jau ir ļoti daudz.
Tu tiešām neesi gudrs....Viņa dēļ trūkst masku, ventilatoru utt. Es saprotu, ka cirvji ir visur, bet trampa atbalstītāji ir īpaša suga

  +2 [+] [-]

, 2020-04-05 09:32, pirms 4 gadiem
Maskas netrukst vina del, bet tapec ka visa liela razotne ir koncetreta Kina, kas trauce ES valstim pasam razot maskas.

  +4 [+] [-]

, 2020-04-05 09:58, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tu tiešām neesi gudrs....Viņa dēļ trūkst masku, ventilatoru utt. Es saprotu, ka cirvji ir visur, bet trampa atbalstītāji ir īpaša suga
Kāds sakars Trampam ar masku trūkumu?
Maskas vajag visiem, bet principā ķīnieši tik ar to nodarbojas.

  +1 [+] [-]

, 2020-04-05 10:08, pirms 4 gadiem
Profesionālais komandu sports nevarēs pilnvērtīgi atsākties līdz netiks sasniegta pūļa imunitāte globālā līmenī vai netiks radīta efektīva vakcīna.

Sports bez skatītājiem un ar regulāru antivielu eksprestestu un pcr eksprestestu katram sportistam un personāla dalībniekam katru dienu un pirms katras spēles būtu teorētiski iespējams, taču praktiski tik sarežģīts un resursu intensīvs, ka ir maz ticams scenārijs, jo bez ienākumiem no biļešu pārdošanas būtu jāmaina visi koplīgumi, jāsamazina algas, utml.

Un ir arī ētiski apsvērumi - tik daudzi tūkstoši eksprestestu glābtu dzīvības citviet pasaulē.

Tāpēc ticamāks scenārijs ir arī nākamās sezonas pārcelšana uz nenoteiktu laiku. Padomājiet paši, kaut viens pozitīvs sportists nozīmē abu komandu karantīnu, atskaitot jau imunitāti ieguvušos.

Tas turpināsies līdz brīdim, kad vairums būs ieguvuši imunitāti

Tas pie tik stingriem ierobežojumiem nenotiks augustā.
Ja ierobežojumus atcels, ASV mirs >2 miljoni cilvēku un uz augustu-septembri vairums jau varētu būt izslimojuši, jā.

  -1 [+] [-]

, 2020-04-05 10:10, pirms 4 gadiem
labdien rakstīja: Šajos smagajos laikos Planētai ir nepieciešama stingra roka. Redzams, ka Trampa kungs ir uzņēmies šo lomu.
Nezinu, kā liekas tev, bet ir diezgan acīmredzams, ka viņam ir tāda gejīgi ļengana rociņa un arī Ovečkins ir neizpratnē. Kā saka, whatever floats your boat

  -1 [+] [-]

, 2020-04-05 10:15, pirms 4 gadiem
MachimoI rakstīja: Profesionālais komandu sports nevarēs pilnvērtīgi atsākties līdz netiks sasniegta pūļa imunitāte globālā līmenī vai netiks radīta efektīva vakcīna.

Sports bez skatītājiem un ar regulāru antivielu eksprestestu un pcr eksprestestu katram sportistam un personāla dalībniekam katru dienu un pirms katras spēles būtu teorētiski iespējams, taču praktiski tik sarežģīts un resursu intensīvs, ka ir maz ticams scenārijs, jo bez ienākumiem no biļešu pārdošanas būtu jāmaina visi koplīgumi, jāsamazina algas, utml.

Un ir arī ētiski apsvērumi - tik daudzi tūkstoši eksprestestu glābtu dzīvības citviet pasaulē.

Tāpēc ticamāks scenārijs ir arī nākamās sezonas pārcelšana uz nenoteiktu laiku. Padomājiet paši, kaut viens pozitīvs sportists nozīmē abu komandu karantīnu, atskaitot jau imunitāti ieguvušos.

Tas turpināsies līdz brīdim, kad vairums būs ieguvuši imunitāti

Tas pie tik stingriem ierobežojumiem nenotiks augustā.
Ja ierobežojumus atcels, ASV mirs >2 miljoni cilvēku un uz augustu-septembri vairums jau varētu būt izslimojuši, jā.
Kā tu vari iedomāties masveida imunitāti pie pastāvošajiem stingrajiem karantīnas režīmiem?
Ar tādu apzinātu procesa bremzēšanu mēs no saviem būriem netiksim ārā vismaz vēl gadus desmit

     [+] [-]

, 2020-04-05 10:16, pirms 4 gadiem
MachimoI rakstīja: Profesionālais komandu sports nevarēs pilnvērtīgi atsākties līdz netiks sasniegta pūļa imunitāte globālā līmenī vai netiks radīta efektīva vakcīna.

Tāpēc ticamāks scenārijs ir arī nākamās sezonas pārcelšana uz nenoteiktu laiku. Padomājiet paši, kaut viens pozitīvs sportists nozīmē abu komandu karantīnu, atskaitot jau imunitāti ieguvušos.

Tas turpināsies līdz brīdim, kad vairums būs ieguvuši imunitāti
Tātad stingra 2-3 gadu karantīna, ekonomiska katastrofa un atgriešanās akmens laikmetā. Tas ir vienīgais ceļš?

     [+] [-]

, 2020-04-05 10:18, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Kā tu vari iedomāties masveida imunitāti pie pastāvošajiem stingrajiem karantīnas režīmiem?
Ar tādu apzinātu procesa bremzēšanu mēs no saviem būriem netiksim ārā vismaz vēl gadus desmit
Viņš taču skaidri uzrakstīja - "Ja ierobežojumus atcels, ASV mirs >2 miljoni cilvēku un uz augustu-septembri vairums jau varētu būt izslimojuši, jā."

Tā laikam ir vienīgā alternatīva. Skaidrs, ka libērālā pasaule neko tādu nepieļaus un arī es nekādā gadījumā neaicinu, tikai secinu.

  -2 [+] [-]

, 2020-04-05 10:21, pirms 4 gadiem
labdien rakstīja: Tātad stingra 2-3 gadu karantīna, ekonomiska katastrofa un atgriešanās akmens laikmetā. Tas ir vienīgais ceļš?
To jau daudzi plānprātiņi grib, kuriem galvenais ir pēc iespējas vairāk penšus glābt un kad runa turpinās par ekonomiku, tad, "gan jau kaut kā tam tiksim pāri, galvenais ir cilvēciņu dzīvībiņa" Tie tak nesaprot, jo ilgāk tas turpināsies, jo smagāk būs turpmāk tiem, kuri izdzīvos

  +1 [+] [-]

, 2020-04-05 10:24, pirms 4 gadiem
Machimol, tad kur ir āķis? Mums Delfi katru dienu skalo - palieciet mājās, lai tas viss pēc iespējas ātrāk beidzas.

Tikmēr Tu te zīmē pavisam pretēju scenāriju. Jo ilgāk sēdēsim, jo vēl ilgāk būs jāsēž, jo ilgāk neatsāksies sociālā dzīvē.

  +3 [+] [-]

, 2020-04-05 10:25, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Kā tu vari iedomāties masveida imunitāti pie pastavošajiem stingrajiem karantīnas režīmiem?
Ar tādu apzinātu procesa bremzēšanu mēs no saviem būriem netiksim ārā vismaz vēl gadus desmit
Latvijā šis process ir nobremzēts ļoti efektīvi un esam starp vadošajām pasaules valstīm. Citur tā nav. Tas it kā ir lieliski, bet visdrīzāk groži būs drusku jālaiž vaļā pakāpeniski. Domāju, ka tiks vērtas vaļā skolas. Iespējams, ka slūžveida principā - vaļā kādu noteiktu laika posmu un pēc tam atkal ciet, vērojot slimības dinamiku. Tas ir viens variants.

Otrs - dzīve normālās sliedēs nebūs dažu mēnešu laikā jebkurā gadījumā. Kad piedāvājums no tirgus puses būs nobalansējies ar pieprasījumu, būs obligātas sejas maskas publiskās vietās un visa šitā distancēšanās šņaga turpināsies, jā, vēl vismaz gadu, ja man jāprognozē.

Masu pasākumi, koncerti, sports diez vai tiks atsākti tik ātri.

Jo ātrāk tas tiks atsākts, jo straujākai slimības izplatībai jābūt. Tā ir nesaraujama savstarpēja likumsakarība.

Jo ilgāk velkam, jo mazāk nāves no COVID-19, jo lielākā pakaļā ekonomika.

Te ir daudzi mainīgie un nākotni neviens nezina, bet skaidrs viens gan ir - Tramps drausmīgi dirsh

  -1 [+] [-]

, 2020-04-05 10:25, pirms 4 gadiem
labdien rakstīja: Tātad stingra 2-3 gadu karantīna, ekonomiska katastrofa un atgriešanās akmens laikmetā. Tas ir vienīgais ceļš?
Personiski es tam nepiekrītu, esmu ar mieru riskēt, dajoš vispasaules referendumu šajā sakarā!
Kā būs, tā būs, kas izdzīvos, tas izdzīvos, labāk ir nāve, nekā krīze, nabadzība un posts!

     [+] [-]

, 2020-04-05 10:29, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Personiski es tam nepiekrītu, esmu ar mieru riskēt, dajoš vispasaules referendumu šajā sakarā!
Kā būs, tā būs, kas izdzīvos, tas izdzīvos, labāk ir nāve, nekā krīze, nabadzība un posts!
Tā vienkārši - nāve . Ja pašam neviens tuvs nenoliek karoti vai pats tad tā var runāt. Padomā cik tūkstošiem ģimeņu lieli pārdzīvojumi, dēļ šita pida**šā vīrusa. Tā pat nav palikšana bez darba vai naudas, tā ir dzīvība loh!

  +2 [+] [-]

, 2020-04-05 10:32, pirms 4 gadiem
labdien rakstīja: Machimol, tad kur ir āķis? Mums Delfi katru dienu skalo - palieciet mājās, lai tas viss pēc iespējas ātrāk beidzas.

Tikmēr Tu te zīmē pavisam pretēju scenāriju. Jo ilgāk sēdēsim, jo vēl ilgāk būs jāsēž, jo ilgāk neatsāksies sociālā dzīvē.
Mājās jāsēž zini kāpēc? Jo organizācija no valsts institūciju, veselības sistēmas puses prasa ilgu laiku. Veikt aizsarglīdzekļu iepirkumus, organizēt kustību slimnīcās, palielināt vietu skaitu intensīvajā aprūpē, organizēt robežkontroli, veikt apmācības, es te varētu palagu sarakstīt ar darbībām, kas bija/ir papildus jāveic, lai mēs vispār varētu sākt masveidā uzņemt COVID,-19 pacientus.

Mēs tam nebijām gatavi marta vidū. Tagad gandrīz esam. Ja nebūtu karantīnas, mūsu veselības sistēma būtu pārslogota un jau būtu simtiem līķu.

Valdības norādījumus ir jāpilda un tam visam ir iemesli.

  -1 [+] [-]

, 2020-04-05 10:32, pirms 4 gadiem
----Jo ilgāk velkam, jo mazāk nāves no COVID-19, jo lielākā pakaļā ekonomika.----
Šitam gan es piekrītu! Tieši tāpēc vajag "ilgāk" nomainīt pret "ātrāk", "mazāk" pret iespējams "vairāk" un "lielāku pakaļu" attiecīgi pret iespējami mazāku!

  -1 [+] [-]

, 2020-04-05 10:36, pirms 4 gadiem
salming18 rakstīja: Tā vienkārši - nāve . Ja pašam neviens tuvs nenoliek karoti vai pats tad tā var runāt. Padomā cik tūkstošiem ģimeņu lieli pārdzīvojumi, dēļ šita pida**šā vīrusa. Tā pat nav palikšana bez darba vai naudas, tā ir dzīvība loh!
Dzīvībai kā tādai ir vērtība tikai un vienīgi mijiedarbībā ar tādiem faktoriem, kā veselība, prieks, laime, labklājība un t.t., bez šiem faktoriem viņa no dzīvības pārvēršas par nožēlojamu ekzistenci

  -1 [+] [-]

, 2020-04-05 10:38, pirms 4 gadiem
salming18 rakstīja: Tā vienkārši - nāve . Ja pašam neviens tuvs nenoliek karoti vai pats tad tā var runāt. Padomā cik tūkstošiem ģimeņu lieli pārdzīvojumi, dēļ šita pida**šā vīrusa. Tā pat nav palikšana bez darba vai naudas, tā ir dzīvība loh!
Par sevi es tak runāju, ESMU GATAVS RISKAM!

     [+] [-]

, 2020-04-05 10:40, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Par sevi es tak runāju, ESMU GATAVS RISKAM!
tak brauc pie belariem, ko tupī Francijā?

     [+] [-]

, 2020-04-05 10:41, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: tak brauc pie belariem, ko tupī Francijā?
Kas mani tagad kaut kur laidīs?

  -1 [+] [-]

, 2020-04-05 10:44, pirms 4 gadiem
es ceru ka šis rižais panks nozudīs no skatuves un dzīves beigas piedzīvos nemitīgās tiesvedībās (tepat Latvijā viens arī tāds mums ir)..varbūt pat in jail..vēlu veiksmi Baidenam

  -1 [+] [-]

, 2020-04-05 10:44, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Kas mani tagad kaut kur laidīs?
nočipoja jau?

     [+] [-]

, 2020-04-05 10:45, pirms 4 gadiem
MachimoI rakstīja: Latvijā šis process ir nobremzēts ļoti efektīvi un esam starp vadošajām pasaules valstīm. Citur tā nav. Tas it kā ir lieliski, bet visdrīzāk groži būs drusku jālaiž vaļā pakāpeniski. Domāju, ka tiks vērtas vaļā skolas. Iespējams, ka slūžveida principā - vaļā kādu noteiktu laika posmu un pēc tam atkal ciet, vērojot slimības dinamiku. Tas ir viens variants.

Otrs - dzīve normālās sliedēs nebūs dažu mēnešu laikā jebkurā gadījumā. Kad piedāvājums no tirgus puses būs nobalansējies ar pieprasījumu, būs obligātas sejas maskas publiskās vietās un visa šitā distancēšanās šņaga turpināsies, jā, vēl vismaz gadu, ja man jāprognozē.

Masu pasākumi, koncerti, sports diez vai tiks atsākti tik ātri.

Jo ātrāk tas tiks atsākts, jo straujākai slimības izplatībai jābūt. Tā ir nesaraujama savstarpēja likumsakarība.

Jo ilgāk velkam, jo mazāk nāves no COVID-19, jo lielākā pakaļā ekonomika.

Te ir daudzi mainīgie un nākotni neviens nezina, bet skaidrs viens gan ir - Tramps drausmīgi dirsh
Saproti, mēs kā valsts neesam tik bagāti, lai ilgstoši varētu izolēties.
Arī pēc pus gada atsākot ikdienas dzīvi, pastāv risks, ka var būt saslimušo pieplūdums.
Un saslimušie katru dienu ir arī mums sēžot karantīnā.
Nezinu, man šī situācija nepatīk no abām pusēm.

  +1 [+] [-]

, 2020-04-05 10:47, pirms 4 gadiem
Murgs. Līdz šim Machimol visu precīzi paredzējis. Nopietni ieklausos tikai Machimol un Uga Dumpja tvitera izteikumos.

     [+] [-]

, 2020-04-05 10:47, pirms 4 gadiem
salming18 rakstīja: Tā vienkārši - nāve . Ja pašam neviens tuvs nenoliek karoti vai pats tad tā var runāt. Padomā cik tūkstošiem ģimeņu lieli pārdzīvojumi, dēļ šita pida**šā vīrusa. Tā pat nav palikšana bez darba vai naudas, tā ir dzīvība loh!
Vai izskatās, ka no viņa visi mirst? Nu taču apskaties katru nāves gadijumu atsevišķi, kāds ir vecums utt.

  -4 [+] [-]

, 2020-04-05 10:51, pirms 4 gadiem
Rižā pērtiķa dēļ ASV profukaļi īsto brīdi, kad vajadzēja sākt rīkoties. Tagad ASV iedzīvotāji šī orangutāna rīcības sekas izjūt uz pilnu klapi.

     [+] [-]

, 2020-04-05 10:55, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: nočipoja jau?
Te tak ārā no miesta nevar izbraukt bez īpašas atļaujas, visapkārt žandarmi doķus pārbauda, spravkas prasa Labi ka vēl pašā miestā ir pusļīdz mierīgi, jo te nav smago inficēto un mirušo, citviet ir gana trakāk

  +2 [+] [-]

, 2020-04-05 10:57, pirms 4 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Saproti, mēs kā valsts neesam tik bagāti, lai ilgstoši varētu izolēties.
Arī pēc pus gada atsākot ikdienas dzīvi, pastāv risks, ka var būt saslimušo pieplūdums.
Un saslimušie katru dienu ir arī mums sēžot karantīnā.
Nezinu, man šī situācija nepatīk no abām pusēm.
Es visu saprotu, bet ir jāsaprot, ka nav N E V I E N A risinājuma. Nevienam nav burvju atslēdziņu, ir tikai slikti risinājumi un pavisam slikti.

Jo vairāk ir laiks novērtēt situāciju un sagatavoties, jo lielāka iespēja veikt mazāk sliktu risinājumu, skatoties uz citu valstu piemēriem, utml.

Tas valstij būs jārisina ar daudzmiljardu obligāciju izdošanu un uz valsts parāda rēķina. Domāju, ka neliels ikmēneša pabalsts visiem būs neizbēgams.

  -1 [+] [-]

, 2020-04-05 10:57, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Te tak ārā no miesta nevar izbraukt bez īpašas atļaujas, visapkārt žandarmi doķus pārbauda, spravkas prasa Labi ka vēl pašā miestā ir pusļīdz mierīgi, jo te nav smago inficēto un mirušo, citviet ir gana trakāk
noperc bileti uz Minsku un tā būs tev spravka. tirsējs .

  -1 [+] [-]

, 2020-04-05 11:03, pirms 4 gadiem
MachimoI rakstīja: Es visu saprotu, bet ir jāsaprot, ka nav N E V I E N A risinājuma. Nevienam nav burvju atslēdziņu, ir tikai slikti risinājumi un pavisam slikti.

Jo vairāk ir laiks novērtēt situāciju un sagatavoties, jo lielāka iespēja veikt mazāk sliktu risinājumu, skatoties uz citu valstu piemēriem, utml.

Tas valstij būs jārisina ar daudzmiljardu obligāciju izdošanu un uz valsts parāda rēķina. Domāju, ka neliels ikmēneša pabalsts visiem būs neizbēgams.
Vispār jau ASV drošības dienesti jau 2017. gadā rižā pērtiķa administrācijai lielā ziņojumā uzrakstīja, ka ASV absolūti nav gatava ārkārtas situācijām, kuras var izraisīt slimības pandēmija. Nav ne individuālie, ne masveida aizsardzības līdzekļu (medikamentu, individuālie elpošanas aparāti utt.), ne arī rīcības plāna kā šādās situācijās jārīkojas administratīvām iestādēm un sabiedrībai.
Rižā pērtiķa administrācijas rīcība pēc šī ziņojuma saņemšanas-nulle!

     [+] [-]

, 2020-04-05 11:04, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: noperc bileti uz Minsku un tā būs tev spravka. tirsējs .
Gudrinieks atradies Visu savu īpašumu (villa ar 5 sotkām, 3 autiņi, mēbeles, šmotkas un t.t.) arī teleportēšu? Pat ja dotos bešā, ar vienu rjukzaku bez bagāžas, tāpat nekur netiktu, jo celi uz lidoostam ir slēgti, Autobusi nekursē! Kā jau rakstīju, pamest savu dzivesvietu drīkst ārkārtas gadījumos (darbs, administratīvie komandējumi, slimnīca, nespējīgo transportēšana un t.t.), viesošanās pie Batjkas šajā sarakstā netiek minēts

  +1 [+] [-]

, 2020-04-05 11:08, pirms 4 gadiem
MachimoI rakstīja: Es visu saprotu, bet ir jāsaprot, ka nav N E V I E N A risinājuma. Nevienam nav burvju atslēdziņu, ir tikai slikti risinājumi un pavisam slikti.

Jo vairāk ir laiks novērtēt situāciju un sagatavoties, jo lielāka iespēja veikt mazāk sliktu risinājumu, skatoties uz citu valstu piemēriem, utml.

Tas valstij būs jārisina ar daudzmiljardu obligāciju izdošanu un uz valsts parāda rēķina. Domāju, ka neliels ikmēneša pabalsts visiem būs neizbēgams.
Protams, ka nav viena risinājuma, bet kādam jau arī tas parāds būs jāatdod.
Jau tagad daudz kas bankrotē un daudzi no darba tiek atlaisti.
Nu drūmi no visām pusēm.

  -1 [+] [-]

, 2020-04-05 11:12, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Gudrinieks atradies Visu savu īpašumu (villa ar 5 sotkām, 3 autiņi, mēbeles, šmotkas un t.t.) arī teleportēšu? Pat ja dotos bešā, ar vienu rjukzaku bez bagāžas, tāpat nekur netiktu, jo celi uz lidoostam ir slēgti, Autobusi nekursē! Kā jau rakstīju, pamest savu dzivesvietu drīkst ārkārtas gadījumos (darbs, administratīvie komandējumi, slimnīca, nespējīgo transportēšana un t.t.), viesošanās pie Batjkas šajā sarakstā netiek minēts
ah tu divosīgā gnīda! visai vāvuļoji par baigo dzīvošanu saskaņā ar dabu, dzērienim no kaut kādām sēnēm un tādu huiņu, izsmēj tos kam ir auto. un redz, kad ir iespēja braukt uz vienīgo brīvo valsti un piepildīt savus sapņus, rakt kartoškas un tempt samagonu - viss pēc tava koncepta, tad tu tomēr esi īsts pindoss kas ar pietirstām biksēm baidās par saviem 3 vāģiem un māju.
Ir viegli prasīt no citiem, ne? bet kā pašam jārāda piemērs, tad sausais atlikums ir piesmirdēts internets ar lozungiem

  -3 [+] [-]

, 2020-04-05 11:15, pirms 4 gadiem
Neesmu pētijis Zviedrijas piemēru, bet cik saprotu, tad viņi dzīvo ikdienas dzīvi, arī mācības atļautas klātienē, un situācija nav sliktāka kā mums.

     [+] [-]

, 2020-04-05 11:19, pirms 4 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Neesmu pētijis Zviedrijas piemēru, bet cik saprotu, tad viņi dzīvo ikdienas dzīvi, arī mācības atļautas klātienē, un situācija nav sliktāka kā mums.
jā, nieka 373 mirušie

     [+] [-]

, 2020-04-05 11:30, pirms 4 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Neesmu pētijis Zviedrijas piemēru, bet cik saprotu, tad viņi dzīvo ikdienas dzīvi, arī mācības atļautas klātienē, un situācija nav sliktāka kā mums.
Var jau rīkoties arī kā PaRaša, kur pirmais ko pieņēma cīņā pret COVID-19, milzīgi sodi par jebkuru info, kurš nav apstiprināts no oficiālajiem avotiem. Līdz ar to liedzot pieeju jebkāda alternatīva informācijai.
Pēc tam valsts prezidents, kuram ir milzīga ietekme šai valstī, visu atbildību par rīcību uzgāž uz valdību un pašvaldībām, un pats apmīzies ieslēdzas Piemaskavas vasarnīcā. Kamēr pašvaldību vadītāji ir politiskie ielikteņi, kuri vairums gadījumu nemaz nezin kā rīkotie šādos gadījumos, un tagad pa vienam lec nost rakstot atlūgumus.
Nemaz nerunājot, ka valdība un pašvaldības domātu par jebkādiem finanšu instrumentiem, lai varētu palīdzēt uzņēmējiem.

  -1 [+] [-]

, 2020-04-05 11:37, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: ah tu divosīgā gnīda! visai vāvuļoji par baigo dzīvošanu saskaņā ar dabu, dzērienim no kaut kādām sēnēm un tādu huiņu, izsmēj tos kam ir auto. un redz, kad ir iespēja braukt uz vienīgo brīvo valsti un piepildīt savus sapņus, rakt kartoškas un tempt samagonu - viss pēc tava koncepta, tad tu tomēr esi īsts pindoss kas ar pietirstām biksēm baidās par saviem 3 vāģiem un māju.
Ir viegli prasīt no citiem, ne? bet kā pašam jārāda piemērs, tad sausais atlikums ir piesmirdēts internets ar lozungiem
ir kādas 10-15 valstis, kur nav nekādu ierobežojumu ieceļot ārzemniekiem. Eiropā vienīgā palikusi ir Baltkrievija. tad tur bija sarakstā - Mongolija, kaut kādas arābu valstis. Okeānijā un Āfrikā.

gatavais riskēt, sēž iespundēts savā hatā

     [+] [-]

, 2020-04-05 11:38, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Var jau rīkoties arī kā PaRaša, kur pirmais ko pieņēma cīņā pret COVID-19, milzīgi sodi par jebkuru info, kurš nav apstiprināts no oficiālajiem avotiem. Līdz ar to liedzot pieeju jebkāda alternatīva informācijai.
Pēc tam valsts prezidents, kuram ir milzīga ietekme šai valstī, visu atbildību par rīcību uzgāž uz valdību un pašvaldībām, un pats apmīzies ieslēdzas Piemaskavas vasarnīcā. Kamēr pašvaldību vadītāji ir politiskie ielikteņi, kuri vairums gadījumu nemaz nezin kā rīkotie šādos gadījumos, un tagad pa vienam lec nost rakstot atlūgumus.
Nemaz nerunājot, ka valdība un pašvaldības domātu par jebkādiem finanšu instrumentiem, lai varētu palīdzēt uzņēmējiem.
Tev tiešām tik sīki interesē viss, kas notiek Krievijā?

  -1 [+] [-]

, 2020-04-05 11:39, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: ir kādas 10-15 valstis, kur nav nekādu ierobežojumu ieceļot ārzemniekiem. Eiropā vienīgā palikusi ir Baltkrievija. tad tur bija sarakstā - Mongolija, kaut kādas arābu valstis. Okeānijā un Āfrikā.
l
Mongolija ir vēl tuvāka tjomas deklarētajam pasaules uzskatam, bet tur nav hokeja, laikam neko labāku par belariem nav ko piedāvāt. nu tas ja viņš ne tikai runātu, bet arī darītu

     [+] [-]

, 2020-04-05 11:41, pirms 4 gadiem
Vai Tramps fano par Dinamo Rīga

     [+] [-]

, 2020-04-05 11:42, pirms 4 gadiem
Tas jau sen zināms, ka Tjoma ir nevis darītājs, bet tikai runātājs, lai kā viņs tam negribētu piekrist.

     [+] [-]

, 2020-04-05 11:46, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tas jau sen zināms, ka Tjoma ir nevis darītājs, bet tikai runātājs, lai kā viņs tam negribētu piekrist.
jā, ar cūkgaļas iemešanu babaja zupā ir par īsu. daudzi pindosi ir pret babajiem, tjoma nav unikāls

  +1 [+] [-]

, 2020-04-05 11:48, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Mongolija ir vēl tuvāka tjomas deklarētajam pasaules uzskatam, bet tur nav hokeja, laikam neko labāku par belariem nav ko piedāvāt. nu tas ja viņš ne tikai runātu, bet arī darītu
kā tur īsti belaros ir jau nezinam. redzot huilostānu kas notiek, tad no bravūras līdz konkrētam mīzienam un haosa viens solis...

     [+] [-]

, 2020-04-05 11:53, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: kā tur īsti belaros ir jau nezinam. redzot huilostānu kas notiek, tad no bravūras līdz konkrētam mīzienam un haosa viens solis...
šobrīd belari atbilst tjomas deklarētajam sapnim, to mēs zinām. Sports notiek, pie šprices ir "stingrā roka", tiek piedāvāti darbi pie dabas - kartupeļu laukā, ar alko tur nekad nav bijušas problēmas, nav čortu, nemaršē geji, tike runāts pārsvarā vecbulgāru dialektā. pārējais pofig!

     [+] [-]

, 2020-04-05 11:56, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tev tiešām tik sīki interesē viss, kas notiek Krievijā?
Man vispār interesē, kas notiek pasaulē, un analizēt dzīves procesus. Galvenais, lai ir iespēja izmantot vairākus info avotus informācijas salīdzināšanai.
Zinu arī kas notiek Vācijā, UK, ASV utt.

     [+] [-]

, 2020-04-05 11:58, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man vispār interesē, kas notiek pasaulē, un analizēt dzīves procesus. Galvenais, lai ir iespēja izmantot vairākus info avotus informācijas salīdzināšanai.
Zinu arī kas notiek Vācijā, UK, ASV utt.
Kāpēc pēdējā laikā katru dienu maini avataru? Meklē ko īpaši saistītu ar tramplīnlēkšanu?

     [+] [-]

, 2020-04-05 12:04, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kāpēc pēdējā laikā katru dienu maini avataru? Meklē ko īpaši saistītu ar tramplīnlēkšanu?

Par cik patīk ik pa laikam pakņibināties molberta programmā, tad kaut ko uzķnubinot kaut kur tas jāliek.

     [+] [-]

, 2020-04-05 12:13, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kāpēc pēdējā laikā katru dienu maini avataru? Meklē ko īpaši saistītu ar tramplīnlēkšanu?
Zini, ka RAW AIR rīkotāji pamatīgi uzmeta Stohu, un citus, kuriem pienācās RAW AIR prēmijas? Stohs no oficiālā balvu fondā paredzētiem 60 000 Šveices frankiem 1. vietai saņems nedaudz vairāk par 30 000 EURO,un attiecīgi otrās un trešās vietas ieguvēji arī mazliet vairāk par 50% no paredzētās summas.
Norvēģu tramplīnlēcējiem ir katastrofāls naudas trūkums.

     [+] [-]

, 2020-04-05 12:17, pirms 4 gadiem
Kāds profesionālais sports kāds augusts vai septembris?? Šobrīd viņiem tur ir(būtu) jādomā kā minimizēt zaudējumus gan eknomiskos, gan cilvēkresursu, jo tur šobrīd ir tāda 300 miljonīga caustaigājamā sēta, ka 1-2 miljoni upuru šobrīd liekas reāli pat neskatoties uz viņu it kā pirmklasīgo veselības aprūpi vienkārši visiem vietas var nepietikt un būs ārstiem jāškiro kuru glābt, kuru nē. Tramps īsto momentu, kad to sērgu varēja vēl ierobežot ir palaidis garām.... tagad viņiem vīruss ceļo tur uz nebēdu un izkontrolēt viņu vairs nevar. Viss būs atkarīgs no cilvēku imūnās sistēma, ja tiks galā ar vīrusu izdzīvos, netiks...ta koka mētelis vai krematorijs.

     [+] [-]

, 2020-04-05 12:18, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zini, ka RAW AIR rīkotāji pamatīgi uzmeta Stohu, un citus, kuriem pienācās RAW AIR prēmijas? Stohs no oficiālā balvu fondā paredzētiem 60 000 Šveices frankiem 1. vietai saņems nedaudz vairāk par 30 000 EURO,un attiecīgi otrās un trešās vietas ieguvēji arī mazliet vairāk par 50% no paredzētās summas.
Norvēģu tramplīnlēcējiem ir katastrofāls naudas trūkums.
Esmu informēts - katru dienu ieeju skijumping.pl saitā.

     [+] [-]

, 2020-04-05 12:20, pirms 4 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Neesmu pētijis Zviedrijas piemēru, bet cik saprotu, tad viņi dzīvo ikdienas dzīvi, arī mācības atļautas klātienē, un situācija nav sliktāka kā mums.
Zviedrijā ir krietni sliktāka situācija nekā pie mums. Viņiem pie iedzīvotāju skaita 10 miljoni ir 6,443 inficēti un 373 miruši. Mums ir 533 inficēti un 2 mirušie. Pareizini mūsu skaitļus ar 5 un redzēsi, kāda situācija būtu Zviedrijā, ja viņi noteiktu tikpat stingrus pasākumus kā Latvijā.

     [+] [-]

, 2020-04-05 12:24, pirms 4 gadiem
Tramps nervozē, jo novembrī notiks ASV prezidenta vēlēšanas, un pēdējā laikā Trampa reitings krītas viņa administrācijas bezatbildīgās rīcības dēļ. Viņš cer, ka situācija līdz novembrim normalizēsies.

     [+] [-]

, 2020-04-05 12:30, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zini, ka RAW AIR rīkotāji pamatīgi uzmeta Stohu, un citus, kuriem pienācās RAW AIR prēmijas? Stohs no oficiālā balvu fondā paredzētiem 60 000 Šveices frankiem 1. vietai saņems nedaudz vairāk par 30 000 EURO,un attiecīgi otrās un trešās vietas ieguvēji arī mazliet vairāk par 50% no paredzētās summas.
Norvēģu tramplīnlēcējiem ir katastrofāls naudas trūkums.
Forši, ka izskatās, ka maz tramplīnlēcēju, kuri piedalījās aizvadītajā sezonā PK, beigs karjeru. Pagaidām esmu informēts tikai par diviem tādiem.

  +1 [+] [-]

, 2020-04-05 12:35, pirms 4 gadiem

  -1 [+] [-]

, 2020-04-05 12:39, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Tramps nervozē, jo novembrī notiks ASV prezidenta vēlēšanas, un pēdējā laikā Trampa reitings krītas viņa administrācijas bezatbildīgās rīcības dēļ. Viņš cer, ka situācija līdz novembrim normalizēsies.
Koks ar diviem galim.
Kamēr rižais pērtiķis katru dienu visos masu mēdijos lielās ar saviem ''varoņdarbiem'', tādējādi zināmā mērā izmantodams administratīvo resursu, tikmēr Baidens un Sanders šobrīd ir galīgi noņemti no priekšvēlēšanu trases ar visām no tā izrietošajām sekām.

  -1 [+] [-]

, 2020-04-05 12:40, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Forši, ka izskatās, ka maz tramplīnlēcēju, kuri piedalījās aizvadītajā sezonā PK, beigs karjeru. Pagaidām esmu informēts tikai par diviem tādiem.
Jā, visi, kuri varētu beigt karjeru, grib novilkt līdz Pekinas OS. Pēc tam gan būs nopietns atbirums.

     [+] [-]

, 2020-04-05 12:44, pirms 4 gadiem
Interesants raksts:
https://jauns.lv/raksts/bizness/379...

     [+] [-]

, 2020-04-05 12:45, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, visi, kuri varētu beigt karjeru, grib novilkt līdz Pekinas OS. Pēc tam gan būs nopietns atbirums.
Un beiguši ir tikai 2 otro komandu dalībnieki.

  +1 [+] [-]

, 2020-04-05 12:45, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: https://www.sport-express.ru/hockey/khl/news/sotnieks-pereydet-v-sochi-1659903/
interesanti, ka soča vēl vajadzīgs sočiem kā leģionārs
viens no vājākajiem rd aizsargiem
daudz bloķē, bet kļūdu jūra

     [+] [-]

, 2020-04-05 12:47, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Un beiguši ir tikai 2 otro komandu dalībnieki.
Kuri?

     [+] [-]

, 2020-04-05 12:49, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kuri?
Šveicietis Karlēns un austrietis Hofers, kuri abi izgāja uz starta kā Nacionālās grupas pārstāvji attiecīgi Engelbergā, kā arī Insbrukā un Bišofshofenē.

  -1 [+] [-]

, 2020-04-05 14:04, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: ah tu divosīgā gnīda! visai vāvuļoji par baigo dzīvošanu saskaņā ar dabu, dzērienim no kaut kādām sēnēm un tādu huiņu, izsmēj tos kam ir auto. un redz, kad ir iespēja braukt uz vienīgo brīvo valsti un piepildīt savus sapņus, rakt kartoškas un tempt samagonu - viss pēc tava koncepta, tad tu tomēr esi īsts pindoss kas ar pietirstām biksēm baidās par saviem 3 vāģiem un māju.
Ir viegli prasīt no citiem, ne? bet kā pašam jārāda piemērs, tad sausais atlikums ir piesmirdēts internets ar lozungiem
Ko tu saproti, daudzstāvu dzIvoķlu namu vergs! Mana villa ar 5 sotkām tieši ir MĀTE-DABA, kur es ieguldīju visus iekrājumus! Ne jau ar pliku tirsu visu atstājot novārtā es pie Batjkas braukšu!
Ja būtu iespēja ar vienu klikšķi visu manu privātīpašumu teleportēt uz Baltkrievijas mežu, es ne mirkli nešaubītos par izvēli!

     [+] [-]

, 2020-04-05 14:10, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: ir kādas 10-15 valstis, kur nav nekādu ierobežojumu ieceļot ārzemniekiem. Eiropā vienīgā palikusi ir Baltkrievija. tad tur bija sarakstā - Mongolija, kaut kādas arābu valstis. Okeānijā un Āfrikā.

gatavais riskēt, sēž iespundēts savā hatā
Ieceļot ir viens, izceļot no Francijas ir pavisam kas cits

  +1 [+] [-]

, 2020-04-05 15:55, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: ----Jo ilgāk velkam, jo mazāk nāves no COVID-19, jo lielākā pakaļā ekonomika.----
Šitam gan es piekrītu! Tieši tāpēc vajag "ilgāk" nomainīt pret "ātrāk", "mazāk" pret iespējams "vairāk" un "lielāku pakaļu" attiecīgi pret iespējami mazāku!
Tjomam no ekonomiskās domāšanas ir 0 sapratnes. Ja tev nomirs liels skaits cilvēku - trūkst darba roku. nav darba roku - nav ražošanas, pakalpojumu utt. un tā pakaļa turpinās pat pēc covida beigām.

     [+] [-]

, 2020-04-05 16:17, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tjomam no ekonomiskās domāšanas ir 0 sapratnes. Ja tev nomirs liels skaits cilvēku - trūkst darba roku. nav darba roku - nav ražošanas, pakalpojumu utt. un tā pakaļa turpinās pat pēc covida beigām.
Kam Tu to stāsti?!
Ja Francijā pēc COVID-19 apgriezīs lielu daļu pabalstu, tad primāts sajuks prātā, jo viņš ir viens no tiem, kurš stabili parazitē uz mītnes zemes sociālajiem pabalstiem. Un pie tam vel nekaunas ar to lielīties.

  +1 [+] [-]

, 2020-04-05 16:27, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tu tiešām neesi gudrs....Viņa dēļ trūkst masku, ventilatoru utt. Es saprotu, ka cirvji ir visur, bet trampa atbalstītāji ir īpaša suga
Tiešām? Tiešām Trampa dēļ trūkst sejas masku? Varbūt Trampa dēļ trūkst arī prezervatīvu, penicilīna un pretcaurejas līdzekļu? Bet varbūt iemesls sejas masku deficītam ir tas, ka tās visu laiku maz kam vajadzēja? Varbūt ieslēdz smadzenes?

  +1 [+] [-]

, 2020-04-05 16:32, pirms 4 gadiem
adidzis rakstīja: Tiešām? Tiešām Trampa dēļ trūkst sejas masku? Varbūt Trampa dēļ trūkst arī prezervatīvu, penicilīna un pretcaurejas līdzekļu? Bet varbūt iemesls sejas masku deficītam ir tas, ka tās visu laiku maz kam vajadzēja? Varbūt ieslēdz smadzenes?
Lasi manu komentāru par ASV drošības dienesta ziņojumu komentāru pirmajā lapā.

  -1 [+] [-]

, 2020-04-05 17:40, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tjomam no ekonomiskās domāšanas ir 0 sapratnes. Ja tev nomirs liels skaits cilvēku - trūkst darba roku. nav darba roku - nav ražošanas, pakalpojumu utt. un tā pakaļa turpinās pat pēc covida beigām.
Par kādām "darba rokām" tu te runā? Pārsvarā aizies nebūtībā tieši darbanespējīgais kontingents! Tas ir viens un runājot par darba tirgu, tieši otrādi, darba vietu kļūs vairāk, jo tagad valda totāls bezdarbs nekvalificēto un mazkvalificētu darbu sektorā, varēsi pat kačāt pravas un savus noteikumus diktēt darba devējiem Vēl kas ir svarīgi, atcels to marazmu par katru cenu mēģināt nodarbināt penšus, invalīdus un visāda veida minoritātes (uz doto brīdi tiem ir kolosāla priekšrocība ), Baltais heteroseksuālais fiziski un garīgi pilnvērtīgs vīrietis atkal atgūs vērtību!

  -1 [+] [-]

, 2020-04-05 17:44, pirms 4 gadiem
adidzis rakstīja: Tiešām? Tiešām Trampa dēļ trūkst sejas masku? Varbūt Trampa dēļ trūkst arī prezervatīvu, penicilīna un pretcaurejas līdzekļu? Bet varbūt iemesls sejas masku deficītam ir tas, ka tās visu laiku maz kam vajadzēja? Varbūt ieslēdz smadzenes?
Pareizi, visi tie liberastiski noskaņotie pat neiedziļinās jautājumu butībā, tie vienmēr atradīs iemeslu, kamdēļ nolikt Putinu, Trampu, dakteri Gulbi un t.t. Kur ir kaut viens arguments, ka pie Bilarijas-Hilarijas kaut kas vai Obamas būtu savādāk?

     [+] [-]

, 2020-04-05 17:56, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kam Tu to stāsti?!
Ja Francijā pēc COVID-19 apgriezīs lielu daļu pabalstu, tad primāts sajuks prātā, jo viņš ir viens no tiem, kurš stabili parazitē uz mītnes zemes sociālajiem pabalstiem. Un pie tam vel nekaunas ar to lielīties.
Varu tevi iepriecināt, pabalstus neapgriezīs! Vislielākie cietēji būs dažāda veida akciju turētāji, kuriem pārstās maksāt dividendus, tālāk nāks beztermiņa kontraktnieki, kuri dzīvoja no algas līdz algai, neko zeķē neiekrājot, ielīduši līdz ausīm kredītos, jo domāja, ka tā darbavieta būs mūžīga līdz pat penzijai
Pēc tam nāks pašnodarbinātie un mazie privātuzņēmēji Vislielākie ieguvēji (jeb vismaz nezaudētāji) būs privātīpašnieki BEZ KREDĪTIEM UN PARĀDIEM, ar iekrājumiem naļikā un ar nelielu naturālo saimniecību priekš savām vajadzībām

     [+] [-]

, 2020-04-05 18:09, pirms 4 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Protams, ka nav viena risinājuma, bet kādam jau arī tas parāds būs jāatdod.
Jau tagad daudz kas bankrotē un daudzi no darba tiek atlaisti.
Nu drūmi no visām pusēm.
Latvijai jau nav izvele, neesam neatkarigi paspietiekama valsts, ka dara ES lielvalstis ta mums ari jada, protams vini sevi neiedzis bankrota, bet mes gan. Latvija sadi novilks vel menesi vai divus tad naudas vairs nebus un vairums videjie mazie uznemumi likvidejusies.

     [+] [-]

, 2020-04-05 18:48, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Par kādām "darba rokām" tu te runā? Pārsvarā aizies nebūtībā tieši darbanespējīgais kontingents! Tas ir viens un runājot par darba tirgu, tieši otrādi, darba vietu kļūs vairāk, jo tagad valda totāls bezdarbs nekvalificēto un mazkvalificētu darbu sektorā, varēsi pat kačāt pravas un savus noteikumus diktēt darba devējiem Vēl kas ir svarīgi, atcels to marazmu par katru cenu mēģināt nodarbināt penšus, invalīdus un visāda veida minoritātes (uz doto brīdi tiem ir kolosāla priekšrocība ), Baltais heteroseksuālais fiziski un garīgi pilnvērtīgs vīrietis atkal atgūs vērtību!
Ko Tu ņemies, aizstāvot mazkvalificētos darba ņēmējus, kavējoties kaut kādā pagātnē, kad maz kas mainijās! Ja mazkvalificētais darba ņēmējs nemācīsies, neapgūs jaunas iemaņas, viņš nekad neko nepelnīs.
Pagājušajā gadsimtā, cilvēks ieguva izglītību, profesiju, ar to pietika 30 gadiem, tagad vidēji 5-6 gadiem, pēc tam atkal jāapgūst jaunas iemaņas. Dzīve ir ļoti dinamiska, viss strauji attīstās un nav laika kost un sapņot par pagātni.

     [+] [-]

, 2020-04-05 19:15, pirms 4 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ko Tu ņemies, aizstāvot mazkvalificētos darba ņēmējus, kavējoties kaut kādā pagātnē, kad maz kas mainijās! Ja mazkvalificētais darba ņēmējs nemācīsies, neapgūs jaunas iemaņas, viņš nekad neko nepelnīs.
Pagājušajā gadsimtā, cilvēks ieguva izglītību, profesiju, ar to pietika 30 gadiem, tagad vidēji 5-6 gadiem, pēc tam atkal jāapgūst jaunas iemaņas. Dzīve ir ļoti dinamiska, viss strauji attīstās un nav laika kost un sapņot par pagātni.
Tā ir tagadne, nevis pagātne! Tur, kur ir konkurentspējīga razošana ar garantētu vietu gan starptautiskaja gan iekšēja tirgos, vienmer būs peioprasījums pēc nekvalificēta darbaspēka Francija nav Latvija, kur tiek borēts izglītības, iemaņu un pašpietiekamības kults, kā attaisnojums konkurentspējīgas ražošanas un attiecīgi labklajības trūkumam Tipa, izdzīvos tikai nanotehnoloģiju megaģēniji, visi pārēji ir lūzeri Francijā neizglītotie un mazizglītotie ir vismaz 80% iedzīvotaju un tie nav pērtiķi vai babaji, tie ir Franki, tikai atšķirība ir tāda, ka tie nedzīvo nabadzībā, kā tas ir mūsdienu LV Nu nevar tak cilvēks pāri sorokovņikam, kurš ir pieradis pie fiziska darba, pēkšņi pārkvalificēties par ofisa tārpu un pelnīt naudu ar planšeti parkā, ka to dara Bocmanis Ivars

     [+] [-]

, 2020-04-05 19:20, pirms 4 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ko Tu ņemies, aizstāvot mazkvalificētos darba ņēmējus, kavējoties kaut kādā pagātnē, kad maz kas mainijās! Ja mazkvalificētais darba ņēmējs nemācīsies, neapgūs jaunas iemaņas, viņš nekad neko nepelnīs.
Pagājušajā gadsimtā, cilvēks ieguva izglītību, profesiju, ar to pietika 30 gadiem, tagad vidēji 5-6 gadiem, pēc tam atkal jāapgūst jaunas iemaņas. Dzīve ir ļoti dinamiska, viss strauji attīstās un nav laika kost un sapņot par pagātni.
Kas attiecas uz pašizglītošanos, to tak var mierīgi darīt brīvaja laikā un dažādās nozarēs, bet ne visi ir ar to spejīgi pelnīt Piemēram, es brīvajā laika ņemos ar ciparu skaņu ierakstu tehnoloģijām, taču, kā es ar to varētu kaut ko nākotnē pelnīt, pagaidām nav ne jausmas, tapēc tas viss arī paliek hobija statusā

     [+] [-]

, 2020-04-05 19:44, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Pareizi, visi tie liberastiski noskaņotie pat neiedziļinās jautājumu butībā, tie vienmēr atradīs iemeslu, kamdēļ nolikt Putinu, Trampu, dakteri Gulbi un t.t. Kur ir kaut viens arguments, ka pie Bilarijas-Hilarijas kaut kas vai Obamas būtu savādāk?
Pirmkārt, Hilarijai un Obamam ir augstāks IQ nekā Trampam. Otrkārt, viņi ieklausītos speciālistos un infektologos, izanalizētu citu valstu pieredzi un sāktu rīkoties savlaicīgāk. Treškārt, Obama ar lielām pūlēm bija izveidojis valstī vienotu veselības aprūpes sistēmu (Obamacare), ko Tramps atcēla, tādējādi liedzot veselības aprūpi vairākiem miljoniem amerikāņu, kas tagad sāpīgi atspēlējas.

     [+] [-]

, 2020-04-05 19:51, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Pirmkārt, Hilarijai un Obamam ir augstāks IQ nekā Trampam. Otrkārt, viņi ieklausītos speciālistos un infektologos, izanalizētu citu valstu pieredzi un sāktu rīkoties savlaicīgāk. Treškārt, Obama ar lielām pūlēm bija izveidojis valstī vienotu veselības aprūpes sistēmu (Obamacare), ko Tramps atcēla, tādējādi liedzot veselības aprūpi vairākiem miljoniem amerikāņu, kas tagad sāpīgi atspēlējas.
Lielāks IQ, tu smejies? Tramps ir miljardieris, Bilarija ragu nēsāja Obama liberastu, pērtiķu un feministu popūlists, melnais Artuss Kaimiņš, kurš totāli izgāzās ārpolitikā
Obamacare ir ziepju burbulis, kurš strādātu tikpat efektīgi, kā algu izmaksas Latvijā treknajos gados, proti, sātīgi, taču ne ilgi

  -1 [+] [-]

, 2020-04-05 20:00, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Par kādām "darba rokām" tu te runā? Pārsvarā aizies nebūtībā tieši darbanespējīgais kontingents! Tas ir viens un runājot par darba tirgu, tieši otrādi, darba vietu kļūs vairāk, jo tagad valda totāls bezdarbs nekvalificēto un mazkvalificētu darbu sektorā, varēsi pat kačāt pravas un savus noteikumus diktēt darba devējiem Vēl kas ir svarīgi, atcels to marazmu par katru cenu mēģināt nodarbināt penšus, invalīdus un visāda veida minoritātes (uz doto brīdi tiem ir kolosāla priekšrocība ), Baltais heteroseksuālais fiziski un garīgi pilnvērtīgs vīrietis atkal atgūs vērtību!
No šitās zarazas mirst visi ne tikai penži. Arī jaunie un stiprie. Pat visstiprākajam baltajam mužikam var būt kāda slepta slimība, kas tam covidam var palīdzēt nolikt viņu pie vietas - ja ar karantīnām piespiezot visus tupijot mājās slimo pārsvarā vājie, tad palaižot savā vaļā slimos visi pēc kārtas, līdz ar to arī mirs visi pēc kārtas, jo kā te daudzi teikuši - trūks ekipējuma lai izveseļotu smagi slimos. Bet to jau laikam nodzertas smadzenes nesaprot

     [+] [-]

, 2020-04-05 20:05, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Lielāks IQ, tu smejies? Tramps ir miljardieris, Bilarija ragu nēsāja Obama liberastu, pērtiķu un feministu popūlists, melnais Artuss Kaimiņš, kurš totāli izgāzās ārpolitikā
Obamacare ir ziepju burbulis, kurš strādātu tikpat efektīgi, kā algu izmaksas Latvijā treknajos gados, proti, sātīgi, taču ne ilgi
Miljardieris, kurš lielāko daļu piķa mantojis, vairakas reizes izgāzies biznesa sektorā. Nu tas tā, starp mums puikām runājot. Un tieši Tramps ir amerikāņu Kaimiņa versija, jo tieši viņš visizteiktāk vadīja savu kampaņu slavejot sevi un noliekotpretinieku - tīri Kaimiņa stilā. Patiesībā tev vajadzētu nīst Trampu, jo tieši viņa laikā (ja neskaita kašķi ar Irānu) amīši mazāk kasās ar musļikiem. Ar Hilariju pie ruļļiem dažādās vietās ar musļikiem kasījās krietni vairāk.

     [+] [-]

, 2020-04-05 20:15, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: No šitās zarazas mirst visi ne tikai penži. Arī jaunie un stiprie. Pat visstiprākajam baltajam mužikam var būt kāda slepta slimība, kas tam covidam var palīdzēt nolikt viņu pie vietas - ja ar karantīnām piespiezot visus tupijot mājās slimo pārsvarā vājie, tad palaižot savā vaļā slimos visi pēc kārtas, līdz ar to arī mirs visi pēc kārtas, jo kā te daudzi teikuši - trūks ekipējuma lai izveseļotu smagi slimos. Bet to jau laikam nodzertas smadzenes nesaprot
Absolūti nepiekrītu, jo lielākā daļa tomēr izslimos vai nu vieglajā vai arī bezsimptomu formā, iegūstot imunitāti pret zarazu Tieši uz to tad arī vajadzētu tiekties un te galvenais faktors būtu LAIKS
Jo viss tas ātrāk izbeigsies, jo vieglāk būs tuprmāk izdzīvojušiem

     [+] [-]

, 2020-04-05 20:33, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Tā ir tagadne, nevis pagātne! Tur, kur ir konkurentspējīga razošana ar garantētu vietu gan starptautiskaja gan iekšēja tirgos, vienmer būs peioprasījums pēc nekvalificēta darbaspēka Francija nav Latvija, kur tiek borēts izglītības, iemaņu un pašpietiekamības kults, kā attaisnojums konkurentspējīgas ražošanas un attiecīgi labklajības trūkumam Tipa, izdzīvos tikai nanotehnoloģiju megaģēniji, visi pārēji ir lūzeri Francijā neizglītotie un mazizglītotie ir vismaz 80% iedzīvotaju un tie nav pērtiķi vai babaji, tie ir Franki, tikai atšķirība ir tāda, ka tie nedzīvo nabadzībā, kā tas ir mūsdienu LV Nu nevar tak cilvēks pāri sorokovņikam, kurš ir pieradis pie fiziska darba, pēkšņi pārkvalificēties par ofisa tārpu un pelnīt naudu ar planšeti parkā, ka to dara Bocmanis Ivars
Nezinu ka jums tur Francijā notiek, tas ir kaut kāds sviests, tik daudz mazizglītotu darbinieku, pat Krievijā saka, tāda mistiskā proletariāta, faktiski vairs nav.
Paskaidrošu ar piemēriem, kāpēc pašiem jāmainās. Agrāk virpotājs ieslēdza virpu un kaut ko tur čubinājās, tagad viņu aizstāj kompis, kas to izdarīs precīzāk un saražos vairāk, agrāk bedres kabeļiem raka vīri ar lāpstu, tagad to dara mazi ekskavatoriņi, vēl pirms 10-20 gadiem, veči ar hušiem gāza mežu, tagad to dara dārgi traktori, kas mauc uz maiņām 24/7. Tas notiek tāpēc, ka cilvēks grib daudz pelnīt un kādā brīdī, tas paliek pārāk dārgi un ir laiks radīt tehnoloģiju, kas strādās cilvēka vietā.
Nav jau tā ka mazkvalificētajiem cilvēkiem, nebūs vispār darba, būs, bet tas būs savādāks.

     [+] [-]

, 2020-04-05 20:47, pirms 4 gadiem
Agris 77 rakstīja: Nezinu ka jums tur Francijā notiek, tas ir kaut kāds sviests, tik daudz mazizglītotu darbinieku, pat Krievijā saka, tāda mistiskā proletariāta, faktiski vairs nav.
Paskaidrošu ar piemēriem, kāpēc pašiem jāmainās. Agrāk virpotājs ieslēdza virpu un kaut ko tur čubinājās, tagad viņu aizstāj kompis, kas to izdarīs precīzāk un saražos vairāk, agrāk bedres kabeļiem raka vīri ar lāpstu, tagad to dara mazi ekskavatoriņi, vēl pirms 10-20 gadiem, veči ar hušiem gāza mežu, tagad to dara dārgi traktori, kas mauc uz maiņām 24/7. Tas notiek tāpēc, ka cilvēks grib daudz pelnīt un kādā brīdī, tas paliek pārāk dārgi un ir laiks radīt tehnoloģiju, kas strādās cilvēka vietā.
Nav jau tā ka mazkvalificētajiem cilvēkiem, nebūs vispār darba, būs, bet tas būs savādāks.
Nevar teikt, ka cilvēki ir mazizglītoti, tikai tā izglītība bieži vien paliek neizmantota tieši nodarbinātības un pelnīšanas aspektā, vairāk tiek izmantota hobijiem Lieta vēl ir tāda, ka ļoti liela vērtība ir arī brīvajam laikam, te neviens nerukās un pakaļu neplēsīs pa 12-14 stundam dienā, naktīs un brīvdienās arī ne
Tieši tāpēc arī hobijiem ir liela nozīme un tukši pauri Franku melnstrādniekiem noteikti nav
Tāda parādība, piemēram, kā dīdžejs-trakorists, amatieru teātra režisors-apsargs, blogers-lielveikala pārdevējs vai fotogrāfs- virpotājs ir visai bieži sastopama

     [+] [-]

, 2020-04-05 20:55, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Absolūti nepiekrītu, jo lielākā daļa tomēr izslimos vai nu vieglajā vai arī bezsimptomu formā, iegūstot imunitāti pret zarazu Tieši uz to tad arī vajadzētu tiekties un te galvenais faktors būtu LAIKS
Jo viss tas ātrāk izbeigsies, jo vieglāk būs tuprmāk izdzīvojušiem
Kur ir garantija par imunitāti. Zinātniek, lūdzu pastāsti. Koronai jau ir bijuši gadījumi, kad izslimojušais saslimst otreiz. Koronas bīstamības mazinātaji mīl pielīdzināt koronu gripai. Ja tu saslimsti ar gripu tas nenozīmē, ka tu ar gribu nekad vairs neslimosi. Korona nav vejbakas vai cūciņas. Vienreizēja saslimšana un izveseļošanās negarantē to, ka nekad vairs neslimosi. Līdz ar to palaižot slimību savā vaļā - līdz ar to atļaujot masveida Itālijas, Spānijas, tagad arī Amerikas variantu, kad konkrēti trūkst aparatūras un med darbinieku tiem, kam ir reāli smags stāvoklis, tikai ar domu, ka izveidosies imunitāte ir vel bezatbildīgāk, kā vienkārsi uzlikt karantīnu. Tad tiks izveidota bumba ar laika degli - tu nekad nevari zināt, kurš izslimos pa vieglo un kurš mocīsies vai pat atstieps kātus.

  +1 [+] [-]

, 2020-04-05 20:59, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Nevar teikt, ka cilvēki ir mazizglītoti, tikai tā izglītība bieži vien paliek neizmantota tieši nodarbinātības un pelnīšanas aspektā, vairāk tiek izmantota hobijiem Lieta vēl ir tāda, ka ļoti liela vērtība ir arī brīvajam laikam, te neviens nerukās un pakaļu neplēsīs pa 12-14 stundam dienā, naktīs un brīvdienās arī ne
Tieši tāpēc arī hobijiem ir liela nozīme un tukši pauri Franku melnstrādniekiem noteikti nav
Tāda parādība, piemēram, kā dīdžejs-trakorists, amatieru teātra režisors-apsargs, blogers-lielveikala pārdevējs vai fotogrāfs- virpotājs ir visai bieži sastopama
Šāda hobijizglītība ir visur. Arī Latvijā. Kam ar diplomu, kam pašizglītošanās ceļā. Un franči vispār ir ellīgi slikts salīdzinājums ar latviešiem - tauta, kas pēdējos 200 gadus par katru sīkumu taisa kašķi, demonstracijas, revolūcijas un ir palikusi konkrēti slinka ar latviešiem, kam nosacīta brīvība ir 30 gadus. Un kā tu domā, kāpēc neviens neplēsīs to pakaļu 12-14h - jo zina, ka ja pietrūks ir 101 pabalsts, kas izručīs, jo algas atļauj neplēst to pakaļu. Lv nav franču algu, starp citu tevis mīlētajos belaros un krievos ne tik.

     [+] [-]

, 2020-04-05 21:01, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Kur ir garantija par imunitāti. Zinātniek, lūdzu pastāsti. Koronai jau ir bijuši gadījumi, kad izslimojušais saslimst otreiz. Koronas bīstamības mazinātaji mīl pielīdzināt koronu gripai. Ja tu saslimsti ar gripu tas nenozīmē, ka tu ar gribu nekad vairs neslimosi. Korona nav vejbakas vai cūciņas. Vienreizēja saslimšana un izveseļošanās negarantē to, ka nekad vairs neslimosi. Līdz ar to palaižot slimību savā vaļā - līdz ar to atļaujot masveida Itālijas, Spānijas, tagad arī Amerikas variantu, kad konkrēti trūkst aparatūras un med darbinieku tiem, kam ir reāli smags stāvoklis, tikai ar domu, ka izveidosies imunitāte ir vel bezatbildīgāk, kā vienkārsi uzlikt karantīnu. Tad tiks izveidota bumba ar laika degli - tu nekad nevari zināt, kurš izslimos pa vieglo un kurš mocīsies vai pat atstieps kātus.
Tad jau sanāk tā, ka vispār ir bezjēdzīgi kaut ko darīt, ārsti tik pumpē, pumpē, tad atkal nākamreiz tie paši nāk pa apli, līdz ķelli nenoliek, kāmēr citi "bauda" bezgalīgo karantīnu, tā tu gribi lai būtu?

     [+] [-]

, 2020-04-05 21:08, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Šāda hobijizglītība ir visur. Arī Latvijā. Kam ar diplomu, kam pašizglītošanās ceļā. Un franči vispār ir ellīgi slikts salīdzinājums ar latviešiem - tauta, kas pēdējos 200 gadus par katru sīkumu taisa kašķi, demonstracijas, revolūcijas un ir palikusi konkrēti slinka ar latviešiem, kam nosacīta brīvība ir 30 gadus. Un kā tu domā, kāpēc neviens neplēsīs to pakaļu 12-14h - jo zina, ka ja pietrūks ir 101 pabalsts, kas izručīs, jo algas atļauj neplēst to pakaļu. Lv nav franču algu, starp citu tevis mīlētajos belaros un krievos ne tik.
Tieši tāpēc arī saku Bocmanim, ka pabalstus te negriezīs! Ja kaut kas tāds notiks, tad cilvēki izies ielās un pojebaķ būs tā Koronka! Tā jau daudz arī faktiski dara, mazliet pašancē, tad kādu laiku pievēršas hobijiem, sēžot uz pabalstiem, tad atkal pastrādā un tā visu dzivi po krugu! Tas nav nekas nosodāms, to dara lielākā daļa Vēl ir tāda nianse, ka no tiek hobijiem ir arī reāls labums, jo entuziasti bieži vien rada labas idejas, kuras pēcāk dzīvē var īstenot

     [+] [-]

, 2020-04-05 21:19, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Šāda hobijizglītība ir visur. Arī Latvijā. Kam ar diplomu, kam pašizglītošanās ceļā. Un franči vispār ir ellīgi slikts salīdzinājums ar latviešiem - tauta, kas pēdējos 200 gadus par katru sīkumu taisa kašķi, demonstracijas, revolūcijas un ir palikusi konkrēti slinka ar latviešiem, kam nosacīta brīvība ir 30 gadus. Un kā tu domā, kāpēc neviens neplēsīs to pakaļu 12-14h - jo zina, ka ja pietrūks ir 101 pabalsts, kas izručīs, jo algas atļauj neplēst to pakaļu. Lv nav franču algu, starp citu tevis mīlētajos belaros un krievos ne tik.
Pateicoties entuziastiem Francijā notiek daudz dažādas interesantas lietas, koncerti, izstādes, literārie vakari, sporta pasākumi, pikniki brīvdabā un t.t. Vienmēr ir kur aiziet ko paskatīt, paklausīt un tas bieži vien ir vai nu par baltu velti vai ari par tīri simbolisku cenu

  +1 [+] [-]

, 2020-04-05 21:58, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Kur ir garantija par imunitāti. Zinātniek, lūdzu pastāsti. Koronai jau ir bijuši gadījumi, kad izslimojušais saslimst otreiz. Koronas bīstamības mazinātaji mīl pielīdzināt koronu gripai. Ja tu saslimsti ar gripu tas nenozīmē, ka tu ar gribu nekad vairs neslimosi. Korona nav vejbakas vai cūciņas. Vienreizēja saslimšana un izveseļošanās negarantē to, ka nekad vairs neslimosi. Līdz ar to palaižot slimību savā vaļā - līdz ar to atļaujot masveida Itālijas, Spānijas, tagad arī Amerikas variantu, kad konkrēti trūkst aparatūras un med darbinieku tiem, kam ir reāli smags stāvoklis, tikai ar domu, ka izveidosies imunitāte ir vel bezatbildīgāk, kā vienkārsi uzlikt karantīnu. Tad tiks izveidota bumba ar laika degli - tu nekad nevari zināt, kurš izslimos pa vieglo un kurš mocīsies vai pat atstieps kātus.
COVID-19 nav gripa. Gripa ir ātri mutējoša un katru gadu mēs baudām atšķirīgas gardas zortes gripas.

Šis SARS vīruss nav ātri mutējošs un pagaidām nekas būtiski atšķirīgs nav izplaucis. Notiek reāllaikā RNS sekvenēšana viscaur pasaulē un ar rezultātiem dalās arī pētnieki.

Imunitāte ir un otrreizēji neviens pagaisām nav saslimis. Šādiem vīrusiem imunitāte rodas, vienīgais jautājums - uz cik ilgu laiku.

Imunitātes pašu dalīšana attiecīgi ir laba ideja.

Bet. Visiem izslimot vienlaicīgi gan nebūtu vēlams, jo hospitalizēto īpatsvars no visiem inficētajiem ir ap 10%. Slimnīcās ir vieta kādam tūkstotim. Te aritmētika diezgan vienkārša. No tiem 10% kāda trešdaļa vai drusku vairāk piedzīvos ARDS un tur būs vajadzīga intensīvā aprūpes palāta, plaušu ventilācija. Mums ir kādas 200 šādas vietas.

Veicot vienkāršas aritmētiskas darbības, kļūst skaidrs, ka mūsu kapacitātes griesti ir ap 6000 inficēto valstī vienlaicīgi. Zinot to, ka intensīvajā parasti pavada vismaz 2 nedēļas, tad gada laikā mēs pienācīgu aprūpi varam sniegt kādiem 100k inficētajiem, nodrošinot vienmērīgu hipotētisku plūsmu.

Ņemot vērā to, ka esam vairāk par 100k cilvēkiem valstī un mums ir pie 400k senioriem, tad šī ideja izslimot visiem visu ir visnotaļ nebalstīta reālijās.

Ja imunitāte ir īslaicīga un vīruss mutēs, tad mums ir žopēns, bet pagaidām uz to nekas nenorāda

     [+] [-]

, 2020-04-05 22:04, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Pateicoties entuziastiem Francijā notiek daudz dažādas interesantas lietas, koncerti, izstādes, literārie vakari, sporta pasākumi, pikniki brīvdabā un t.t. Vienmēr ir kur aiziet ko paskatīt, paklausīt un tas bieži vien ir vai nu par baltu velti vai ari par tīri simbolisku cenu
ArīLatvijā ir tādas lietas. Ja visu savu laiku nepavadītu lamājot afromusļikus un dzerot zinātu to.

     [+] [-]

, 2020-04-05 22:14, pirms 4 gadiem
MachimoI rakstīja: COVID-19 nav gripa. Gripa ir ātri mutējoša un katru gadu mēs baudām atšķirīgas gardas zortes gripas.

Šis SARS vīruss nav ātri mutējošs un pagaidām nekas būtiski atšķirīgs nav izplaucis. Notiek reāllaikā RNS sekvenēšana viscaur pasaulē un ar rezultātiem dalās arī pētnieki.

Imunitāte ir un otrreizēji neviens pagaisām nav saslimis. Šādiem vīrusiem imunitāte rodas, vienīgais jautājums - uz cik ilgu laiku.

Imunitātes pašu dalīšana attiecīgi ir laba ideja.

Bet. Visiem izslimot vienlaicīgi gan nebūtu vēlams, jo hospitalizēto īpatsvars no visiem inficētajiem ir ap 10%. Slimnīcās ir vieta kādam tūkstotim. Te aritmētika diezgan vienkārša. No tiem 10% kāda trešdaļa vai drusku vairāk piedzīvos ARDS un tur būs vajadzīga intensīvā aprūpes palāta, plaušu ventilācija. Mums ir kādas 200 šādas vietas.

Veicot vienkāršas aritmētiskas darbības, kļūst skaidrs, ka mūsu kapacitātes griesti ir ap 6000 inficēto valstī vienlaicīgi. Zinot to, ka intensīvajā parasti pavada vismaz 2 nedēļas, tad gada laikā mēs pienācīgu aprūpi varam sniegt kādiem 100k inficētajiem, nodrošinot vienmērīgu hipotētisku plūsmu.

Ņemot vērā to, ka esam vairāk par 100k cilvēkiem valstī un mums ir pie 400k senioriem, tad šī ideja izslimot visiem visu ir visnotaļ nebalstīta reālijās.

Ja imunitāte ir īslaicīga un vīruss mutēs, tad mums ir žopēns, bet pagaidām uz to nekas nenorāda
Es zinu, ka tā nav gripa. Bet - cik nu var ticēt medijiem covid 19 ir bijušas mutācijas. Cik nopietnas- es neņemos spriest. Pirmkārt, neesmu mediķis. Otrkārt, medijos pieejamā statistika un informācija vienmēr ir ar zināmu riska un manipulatīvo faktoru. Tas pats attiecībā par otreizejo saslimšanu, jo atceros, ka ir bijuši raksti par to, ka izveseļojies pacients saslimst otreiz - jautājums cik uzticamos medijos
Savukārt tava teorija ļoti atgādina 1 rakstu no the independent. Arī tur aprakstīts par to, ka imunitāte izveseļojošajiem būs, taču nav zināms cik ilgi. Tapat šur tur klīst info par pētījumu Uhaņā, kur 140+ izveseļojušajiem pacientiem veikts tests par koronu un 3-10% tas ir pozitīvs, tādejādi liekot domāt par antivielu izstradi organismā. Un tas ir gan labi, gan slikti, jo tā kā esi liels statistikas mīlis, varu parunāt cipariņu valodā.
Ja Latvijā šobrīd ir noapaļojot uz augsu 600 slimie, visi izveseļojās, imunitāte būs tikai 20 - 60 cilvēkiem. Vai tas rada kādu drošības apziņu? Man personīgi nē. Es teiktu, ka šobrīd pareizakais risinājums ir karantīna/ārkārtas stavoklis ar lēnu, bet pakāpenisku drošības samazinājumu. Tā teikt turēt roku uz pulsa. Un paraleli cerēt uz ātru vakcīnas izstrādi un to, ka vīrusam tiešām nebūs nopietnu mutāciju. Tādejādi ap nākamo gadu varetu cerēt uz tikšanu vaļā no koronas. Vismaz, ja vakcīna nebūs anormāli dārga (ja tāda jau būs) un nebūs pārlieku daudz antivaxeru

     [+] [-]

, 2020-04-05 22:39, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: ArīLatvijā ir tādas lietas. Ja visu savu laiku nepavadītu lamājot afromusļikus un dzerot zinātu to.
Kā tu vari zināt, kā es pavadu VISU savu laiku? Tagad gan tas laiks ir atlieku likām, no vienas puses tas pat ir labi, venmēr ir ko darīt, tikai problēma, palīgu pietrūkst, pasaukt ar nevienu nevaru, tā esmu pieradis pie asistentiem, it sevišķi tehniskajās un informātikas lietās, kurās esmu profāns

  +1 [+] [-]

, 2020-04-06 09:14, pirms 4 gadiem
asteus rakstīja: Kā tu vari zināt, kā es pavadu VISU savu laiku? Tagad gan tas laiks ir atlieku likām, no vienas puses tas pat ir labi, venmēr ir ko darīt, tikai problēma, palīgu pietrūkst, pasaukt ar nevienu nevaru, tā esmu pieradis pie asistentiem, it sevišķi tehniskajās un informātikas lietās, kurās esmu profāns
Nu re, tagad ir pēdējais laiks tev palikt bišķi advancētākam tehniskajās un IT lietās. Sāc kaut ko mācīties. Jūtūbs ir pilns ar visādiem video par šo tēmu. Es arī ja teiksim piem. pirms pusotra gada ne velna nerubiju iptv lietās un arī tv boxos, tad tagad esmu jau ja ne gluži profs/pusprofs tad gana advancēts users gan! Galvenais vajag interesi laika tagad ir gana.

     [+] [-]

, 2020-04-06 11:48, pirms 4 gadiem
als rakstīja: Nu re, tagad ir pēdējais laiks tev palikt bišķi advancētākam tehniskajās un IT lietās. Sāc kaut ko mācīties. Jūtūbs ir pilns ar visādiem video par šo tēmu. Es arī ja teiksim piem. pirms pusotra gada ne velna nerubiju iptv lietās un arī tv boxos, tad tagad esmu jau ja ne gluži profs/pusprofs tad gana advancēts users gan! Galvenais vajag interesi laika tagad ir gana.
Problēma vēl ir tāda, ka mani sirds un dvēsele vienkārši NEVELK uz tādām lietām, visu ir jādara caur NEGRIBU, gluži kā skolā atsevišķos priekšmetos Ja tā būtu kā sirdslieta, tas process ātri un viegli aizietu, bet par cik tas ir jādara tikai tāpēc vien, ka tas ir vajadzīgs, nevis tapēc, ka tas nes prieku, tas ir visai pagrūti un arī nogurdinoši, pat neskatoties uz brīvā laika neierobežotu daudzumu

     [+] [-]

, 2020-04-06 14:24, pirms 4 gadiem
Aburta profesija ir sociālo slāņu analītiķis
Tik labi izskaidroja, ka sportacentra lietotāji nobāl