Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

''Devils'' uzsākuši sarunas ar Kovaļčuku

''Devils'' uzsākuši sarunas ar Kovaļčuku
Iļja Kovaļčuks
Foto: AFP/Scanpix

Nacionālās hokeja līgas (NHL) komanda Ņūdžersijas ''Devils'' ir uzsākusi pārrunas par jaunas vienošanās panākšanu ar līdzšinējo kluba hokejistu Iļju Kovaļčuku, kam pēc šīs sezonas ir beidzies līgums ar komandu.

Iļja Kovaļčuks pievienojās Ņūdžersijas ''Devils'' šīs sezonas vidū, pārnākot no Atlantas ''Trashers''. Aizvadīdams 27 spēles ''Devils'' sastāvā, Kovaļčuks guva 10 vārtus un atdeva 17 rezultatīvas piespēles. Pēc šīs sezonas viņam beidzās līgums ar komandu un 1.jūlijā hokejists kļūs par neierobežoto brīvo aģentu. Jau iepriekš ticis ziņots, ka par hokejistu lielu interesi izrāda Kontinentālās hokeja līgas (KHL) komanda Sanktpēterburgas ''SKA''.

Arī Ņūdžersijas ''Devils'' ir uzsākusi sarunas ar hokejistu par jaunas vienošanās panākšanu. Pagaidām gan Iļja Kovaļčuks vēlētos sagaidīt 1.jūliju un kļūt par brīvo aģentu. Hokejists vēlas izvērtēt visas iespējas, kur viņš varētu turpināt savu karjeru. Tāpat sarunās nedaudz traucē tas, ka ''Devils'' vēl nav galvenā trenera. Pēc šīs sezonas no tā amata aizgāja Žaks Lemērs.

Izmantotie resursi:
nypost.com

 +78 [+] [-]

, 2010-06-03 20:58, pirms 15 gadiem
KHL Kovaļčuks nespīd !

 +24 [+] [-]

, 2010-06-03 21:00, pirms 15 gadiem
sporcmen rakstīja: KHL Kovaļčuks nespīd !
šis ir tas hokejist kurma nauda svarigaka par limeni ;(

 +55 [+] [-]

, 2010-06-03 21:01, pirms 15 gadiem
Būtu viņam Stenlija kauss, nešauboties ietu Dzimteni!

 +18 [+] [-]

, 2010-06-03 21:02, pirms 15 gadiem
(NHL ir kovaljcuka vieta ) - KHL,noteikti!bet ne tagat ,un sodien .. !!!

  -4 [+] [-]

, 2010-06-03 21:03, pirms 15 gadiem
zb tas Kovaļčuks, Devils nevajag viņu, tā nav Atlanta kur viņš bija vienīgais! labāk apmainīt viņu pret diviem labiem spēlētājiem.

 +29 [+] [-]

, 2010-06-03 21:05, pirms 15 gadiem
Wermahlen rakstīja: Cik dzirdēju viņam SKA piedāvā 9 ciparus lielu skaitli par pievienošanos viņiem! es šaubos, ka kaut viens saprātīgi domājošs cilvēks atteiktos no kaut kā tamlīdzīga!
Kā tad 9.cipar 8 piektrītu, bet deviņus nesaņem(nesaņēma) pat Taigers Vudss

  +6 [+] [-]

, 2010-06-03 21:06, pirms 15 gadiem
NANI27 rakstīja: šis ir tas hokejist kurma nauda svarigaka par limeni ;(
Cik dzirdēju viņam SKA piedāvā 9 ciparus lielu skaitli par pievienošanos viņiem! es šaubos, ka kaut viens saprātīgi domājošs cilvēks atteiktos no kaut kā tamlīdzīga!
Slēpts komentārs: angusrocks

  -1 [+] [-]

, 2010-06-03 21:09, pirms 15 gadiem
sporcmen rakstīja: KHL Kovaļčuks nespīd !
pec,kā spried?

 +16 [+] [-]

, 2010-06-03 21:09, pirms 15 gadiem
Wermahlen rakstīja: Cik dzirdēju viņam SKA piedāvā 9 ciparus lielu skaitli par pievienošanos viņiem! es šaubos, ka kaut viens saprātīgi domājošs cilvēks atteiktos no kaut kā tamlīdzīga!
tiešām 9 ciparus? 9 ciparus pat C.Ronaldo nesaņem

 +12 [+] [-]

, 2010-06-03 21:11, pirms 15 gadiem
angusrocks rakstīja: TOP 6????? nu nēē! uj jā, piemirsu, ka līgumu vajag, nu katrā ziņā tad nenoslēgt ar viņu līgumu, kādi ~6M paliek brīvi, un tad var iegādāties 2 labus spēlētājus katram pa ~3M. Ko Kove Devilos izdarījis? neko!
Slikti jau viņš nespēlēja, tik punti nevācās, iespējams, par ,maz laika pavadīja Devilos (kas to lai zin), tomēr šobrīd apšaubīt Kovaļčuka varēšanu ir diezgan muļķīgi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-06-03 21:18, pirms 15 gadiem
angusrocks rakstīja: tiešām 9 ciparus? 9 ciparus pat C.Ronaldo nesaņem
Es domāju rubļus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-06-03 21:21, pirms 15 gadiem
Kovi līguma iekļaušana Devils algu griestos patiešām varētu būt gana problemātiska.
Jāpiekrīt arī tiem, kas saka, ka Kovi NJ vairs nebija tas Kovi.

  +6 [+] [-]

, 2010-06-03 21:31, pirms 15 gadiem
edzinss rakstīja: Kovi līguma iekļaušana Devils algu griestos patiešām varētu būt gana problemātiska.
Jāpiekrīt arī tiem, kas saka, ka Kovi NJ vairs nebija tas Kovi.
Protams, ka nebija, NJD viņam ir kam piespēlēt, tb viņš nav vienīgais spēlētājs, kas dara kko uzbrukumā.

Taču, pat neskatoties uz "Devils" spēles taktikas īpatnībām, Kovi sezonas otro pusi nospēlēja ĻOTI neslikti. 27 regsezonas spēlēs 27 punkti + 6 punkti 5 PO spēlēs.
Jā, komandas panākumos tas netransformējās, taču atbilde kāpēc tas tā notika ir jāmeklē starp "Devils" vārtu stabiem + dažu atsevišķu hokejistu pablāvajā spēlē uzbrukumā.

     [+] [-]

, 2010-06-03 21:34, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Protams, ka nebija, NJD viņam ir kam piespēlēt, tb viņš nav vienīgais spēlētājs, kas dara kko uzbrukumā.

Taču, pat neskatoties uz "Devils" spēles taktikas īpatnībām, Kovi sezonas otro pusi nospēlēja ĻOTI neslikti. 27 regsezonas spēlēs 27 punkti + 6 punkti 5 PO spēlēs.
Jā, komandas panākumos tas netransformējās, taču atbilde kāpēc tas tā notika ir jāmeklē starp "Devils" vārtu stabiem + dažu atsevišķu hokejistu pablāvajā spēlē uzbrukumā.
Piekrītu tev, bet tomēr uzskatu, ka Devils nav tā komanda, kurā Kovi spētu izmantot visu savu uzbrukuma potenciālu.

  +9 [+] [-]

, 2010-06-03 21:36, pirms 15 gadiem
edzinss rakstīja: Piekrītu tev, bet tomēr uzskatu, ka Devils nav tā komanda, kurā Kovi spētu izmantot visu savu uzbrukuma potenciālu.
Bet, varbūt, tieši ar Kovi atnākšanu un galvenā trenera nomaiņu viss mainīsies... .

     [+] [-]

, 2010-06-03 21:39, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Bet, varbūt, tieši ar Kovi atnākšanu un galvenā trenera nomaiņu viss mainīsies... .
Tiesa.
Ja komandā ir tādi uzbrucēju-superzvaigznes kā Parise un Kovi, manuprāt, Lemēra komandas modelis un taktika nav tas efektīvākais.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-06-03 21:53, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Kovi pagaidām nav. Un Devils būs japacenšās $$$$$,lai viņš tur būtu.
Ja Devils viņam spēs piedavat ko līdzīgu,kā Atlantas piedāvajums,viss var gadīties.
Ņūdžersija naudas ziņā piedāvāt maksimumu nez vai var, taču viņi var piedāvāt reālas izredzes uz kausu, kas Atlantai, lai vai kā, bet tuvākajā laikā nedraud.

Es jau saprotu uz ko tu "kloņiš", taču ja vienā svaru kausā ir kādi 9 miljoni un cerības tikt pie kausa, pie tam dzīvojot Ņūdžersijā, kas, tomēr, nav Džordžija - pīļu fermu un rudzu lauku "dzerauņa" un otrā Piters, 10 miljoni un visai sarežģītas attiecības ar NHL bosiem nākotnē, tad, liekas, tomēr, nauda var pagaidīt.

Kovi pašlaik ir 27 gadi, tb kādus 5 gadus mierīgi vēl NHL paslidināties, šo to sametot, un tad jau var skatīties uz māju pusi, pelnīt naudu (pie reizes sagaidot KHL kā vienotas sistēmas "paaugšanos").

Protams, pastāv iespēja, ka Iļja jau šogad spēlēs KHL, taču tad kandidātiem uz viņa pakalpojumiem ir ne tikai jāsamaksā (jāpaŗmaksā) viņam nenormāli daudz (salīdzinot ar NHL), bet vēl klāt jāpiepērk vismaz kāds Afinogenovs (ja ne Frolovs).

  +1 [+] [-]

, 2010-06-03 22:05, pirms 15 gadiem
Vecie Liepājas hallē lēš, ka Kovaļčuks par 75% ir KHL. Uz rokas 10 mil NHL ir apmēram 16 mil uz papīra. Pat ar max līgumu NHL uz rokas var dabūt tikai 6 mil, tādai starpībai reti kurš var stāties spretī. 30 mil trijos gados NHL nozīmē 55 mil uz 5 gadiem (max līgums). Tagad Kovi nokāsīs trijos gados lielo kāpi un pēc tam mierīgi varēs doties atpakaļ, ja gribēs. Bizness ir bizness, tur viņu sagaidīs ar atplestām rokām. Īstenībā, uz tādu piķi neparakstīties nebūtu prāta darbs, vēl jo vairāk, ja kas noiet greizi un nemaksā, piemēram, tad NHL vienmēr var atgriezties.
P.S. un Kovi ļoti mīlot savu naudiņu, tā runā

  +2 [+] [-]

, 2010-06-03 22:06, pirms 15 gadiem
Taču neviens nemaksās viņam tos 10 miljonus, tas ir jāsaprot, protams Kovaļčuks ir stabils vārtu guvējs un komandas līderis, bet NHL 10 miljonus viņam neviena komanda nemaksās, jo par viņa ligumu, var paņemt 2 top līmeņa uzbrucējus par 5 miljoniem. Es lieku, ka aplauzīsies un piekritīs par 8-9 miljoniem, bet kurā komandā, tas vēl jānoskaidro.

 +12 [+] [-]

, 2010-06-03 22:08, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Taču neviens nemaksās viņam tos 10 miljonus, tas ir jāsaprot, protams Kovaļčuks ir stabils vārtu guvējs un komandas līderis, bet NHL 10 miljonus viņam neviena komanda nemaksās, jo par viņa ligumu, var paņemt 2 top līmeņa uzbrucējus par 5 miljoniem. Es lieku, ka aplauzīsies un piekritīs par 8-9 miljoniem, bet kurā komandā, tas vēl jānoskaidro.
Tu atkal peldi, viņam jau piedāvāja vairāk kā 10 miljonu gadā iekš NHL. Aizmirsi jau esi, nupat pavasarī tas bija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-06-03 22:31, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Juri,garantijas nav nevienam un neviens tādu nedos,ka tu iegūsi reāli kausu. Reālas izredzes,ir tik pat nereālas izredzes.
Bet Lācīša kunga $$$$ ir zaļi,krauķšķoši un reāli. To katrs pratīgs cilvēks saprot. Kauss protams laba lieta,bet sports ir viņu bizness un biznesā katrs ir ieinteresēts nopelnīt pēc iespējas vairāk.
Kā jau esmu rakstījis - nauda ir labs arguments, taču vai ar to pietiks, stipri šaubos.
Tomēr, lai vai kā, bet šāda līmeņa sportistiem ir kkādas ambīcijas arī ārpus bankas konta papildināšanas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-06-03 22:44, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Es nesaprotu, kāpēc tu esi ieciklējies uz to, ka sportists ir biznesmenis? Jā ir arī tādi, bet kā reiz starp hokejistiem to ir grūti saskatīt. Kurš tevi ir tā pārliecinājis, ka hokejistiem šī spēle ir bizness? Ja tas tā būtu, tad KHL būtu pilna ar mūsdienu aktuālajiem hokeja spīdekļiem. Kā reiz lielākajai daļai nauda tiešām nav galvenais faktors.
Biznesa veidošana, kā jau laikam pats zini, ietver arī sev izdevīgākas biznesa vides izvēli.
Liela daļa (arī krievi) komfortabli jūtas ZAmerikā, dzīve tur mierīgāka, vot i paliek. KHL var piedāvāt vairāk naudas, taču šeit ir citi riski (kaut vai spēlētāju soc. nodrošinājums pēc karjeras beigām).

Tb, tas, ka sportisti mūsdienās ir sava veida biznesmeņi, ir jau neapstrīdams fakts, cita lieta, kādā mērā viņi savu biznesu grib un var attīstīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-06-03 22:50, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Viņš savās daudzajās intervijās nekad nav slēpis,ka ASV viņam ir sveša(mentalitāte,dzives veids ........),tas ir viņa darbs,bet kā pienāk atvaļinājums,tā ar steigu uz RUS.
Sievu viņš principiali meklēja Krievieti utt.
Spēlēt KHL ir arī citi argumenti,ne tikai $$$. KHL arī nav sētas blice,kur trofejas iegūst visas komandas bez piepūles.
Viņš NHL var parakstīt līgumu ar jeb kuru komandu,bet garantijas uz gaidīto slavēto kausu nebūs.
Ja viņu neinteresētu KHL piedāvajums,tad viņš neteiktu,ka to izskatīs.
KHL viņš būtu spilgtākā zvaigzne,līgas seja,tā teikt. Spēlēt dzimtenē un saņemt mežonīgu atalgojumu.
Ja viņam tas kauss būtu dzīves jēga,tad līgums jau sen būtu parakstīts. Atkārtošos,NHL klubam jebkuram kurš vēlēsies Kovi,būs japiedavā viņam mazliet ko vairāk,kā ilūziju un sapni par Lordu Stenliju.
KHL nav sētas blice, taču nav arī NHL.
Par garantijām runājot, tādu nebūs arī KHL... sportistiem ir iespējas. Iespējas tikt pie balvas, līgumiem un vispārējas tautas mīlestības. Tās ir jāizmanto. Kovi savas iespējas +/- izmanto neslikti.

Līgas seja - skan forši, bet vai pats spēlētājs to grib. Popularitāte liekas laba tiem, kam tādas nav, bet cilvēki, kuri ir (bijuši) populāri, vairākumā gadījumu, tā neliekas gan.

Nav runa par dzīves jēgu utt., bet par to, ka ja jau viņš ir aizgājis spēlēt uz NHL (pirms tam, agrākā vai vēlākā vecumā, visu laiku sev to izvirzot par mērķi), ir viens no līgas TOP uzbrucējiem, tad aiziet no turienes bez kausa arī ir tā, kkā "bezpontova".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-06-03 23:02, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Daudzi Top uzbrucēji aiziet pensijā ta arī neiegūstot to kausu.
Bet ne jau 27 gadu vecumā, t.i., pašā spēku pilnbriedā (labākie hokejistu gadi pat ir ap 30)... .

     [+] [-]

, 2010-06-03 23:07, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Es tev piekristu 90 - gados. Tagad tomēr ir pagajuši 20 gadi un viss mainās un attīstās. Vecie buki,kā Mogiļnijs,Zubovs,Fjodorovs,Larionovs,Fetisovs muka labakas dzīves meklējumos un CCCP atcerējās ar šausmām. Jaunā paaudze,kas dzimusi jau RUS laikos ir cita un savādāk domā.
Ja kādam Ozo,Fjodorovam,Zubovam pateiktu 90 - tajos,ka viņi vēl spēlēs RUS čempī,viņi skaļi un ilgi smiesies. Ja pat tads RUS nīdējs un ASV mīlētājs kā Zubovs devās uz Rašu. Savā laikā kā Kabanovs tagad bļāva,ka nemūžam vairs kaju nespers tajā miskastē. Viss mainās !!!
Viena lieta ir spēlēt, cita dzīvot. Visiem šiem kadriem ģimenes (kuriem tādas) dzīvo štatos un arī viņi paši, noslēgs karjeru un, ja vien viņiem nebūs piedāvāts kāds GM/HC darbs KHL līmenī, atgriezīsies štatos.

Jaunajiem? Ir jāpagaida, kad viņiem parādīsies ģimenes, sīkie sāks iet skolā utt.
Ja jau pat Eiropas mērogos sportisti (vienalga kādi), ja ilgus gadus ir spēlējuši kādā vienā valstī, neatgriežas mājās (jo viņiem ir komfortabla un nokārtota sadzīve tur), tad atgriezties no aizokeāna... nu, portams, ir kadri kas tā darīs, bet tendence ir pavisam cita.

     [+] [-]

, 2010-06-03 23:08, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kovi pašlaik ir 27 gadi, tb kādus 5 gadus mierīgi vēl NHL paslidināties, šo to sametot, un tad jau var skatīties uz māju pusi, pelnīt naudu (pie reizes sagaidot KHL kā vienotas sistēmas "paaugšanos").
Manuprāt, tas būtu prātīgākais ko Kovi varētu dotajā mirklī izdarīt..... no "Lāčuka" kunga viņš domāju, vienmēr paspēs to lielo zaļo dolāru izspiest! Bet kā un ko viņš izlems un izdarīs redzēsim jau jūlijā vai ap augustu.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-06-03 23:10, pirms 15 gadiem
Protams, ka Iljam Džorģijā nepatīk, ASV dienvidos dzīvo tik dievbijīgi ļaudis, ka daudzās vietās svēdienās šņabi netirgo. Lāga krieva dvēselei , Iljam, šitāds dzīves veids tiešām ir svešs
Kharlamovs32 rakstīja: Viņš savās daudzajās intervijās nekad nav slēpis,ka ASV viņam ir sveša(mentalitāte,dzives veids ........),tas ir viņa darbs,bet kā pienāk atvaļinājums,tā ar steigu uz RUS.
Sievu viņš principiali meklēja Krievieti utt.
Spēlēt KHL ir arī citi argumenti,ne tikai $$$. KHL arī nav sētas blice,kur trofejas iegūst visas komandas bez piepūles.
Viņš NHL var parakstīt līgumu ar jeb kuru komandu,bet garantijas uz gaidīto slavēto kausu nebūs.
Ja viņu neinteresētu KHL piedāvajums,tad viņš neteiktu,ka to izskatīs.
KHL viņš būtu spilgtākā zvaigzne,līgas seja,tā teikt. Spēlēt dzimtenē un saņemt mežonīgu atalgojumu.
Ja viņam tas kauss būtu dzīves jēga,tad līgums jau sen būtu parakstīts. Atkārtošos,NHL klubam jebkuram kurš vēlēsies Kovi,būs japiedavā viņam mazliet ko vairāk,kā ilūziju un sapni par Lordu Stenliju.

  +3 [+] [-]

, 2010-06-03 23:16, pirms 15 gadiem
rigamons rakstīja: Protams, ka Iljam Džorģijā nepatīk, ASV dienvidos dzīvo tik dievbijīgi ļaudis, ka daudzās vietās svēdienās šņabi netirgo. Lāga krieva dvēselei , Iljam, šitāds dzīves veids tiešām ir svešs
Jopcik! Atradi "problēmu"!!! Ilja tak var pa nedēļas vidu sapirkt kaut 3 kastes ar šņabi!!! Finanses viņam to atļauj! Un ta varēs "plītēt" kaut visu vīkendu neizejot no mājas.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-03 23:24, pirms 15 gadiem
Nu savus 7-8 miljonus vinjsh ir pelnijis, bet spelet komandaas ka Atlanta negrib pat par 10 gadaa... Katram tomer tiesibas izveleeties. VAr jau buut, ka vinjsh aizdosies uz LA, bet driizak jau vairaak par naudu vinju interesee "spotlaits". Redzes kas tur buus, bet KHL nez vai.

  -4 [+] [-]

, 2010-06-03 23:30, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Atur tas,ka LV nav darba,tadas samaksas,kā Eiropā un soc garantiju.
Izcelšu vienu teikumu. Galveno visā tekstā.
Tieši tas, ka Latvijā nav tāds dzīves līmenis kā "vecajā Eiropā" arī ir tas iemesls, kāpēc lielākā daļa izbraukušo arī paliks tur dzīvot. Protams, ik pa laikam brauks uz mājām utt., bet dzīvos tur.
Atgriezīsies, iespējams, tikai tādi, kuriem te parādīsies kādas biznesa iespējas (kaut gan dotajā situācijā to ir grūti iedomāties) vai tiks atstāts kāds nozīmīgs mantojums.
Teiksim atklāti, ja Černobiļa (Pripeta) pēc bija ar radiāciju saindēts apgabals un tur nevarēja dzīvot, tad Latvijā "saindēts" ir viss "dzīvošanas (sociāli-ekonimiskais) klimats" un rezultāts ir tāds pats - dzīvot nevar.

Tas pats ir ar hokejistiem. Jā, ar viņu ienākumiem var dzīvot jebkur, taču pēc karjeras beigām naudas tēriņi būs kkā jāplāno un lai saglabātu +/- to komforta sadzīves līmeni kādu hokejisti sasniedz karjeras (ienākumu gūšanas) laikā, Krievijā ir jāiztērē daudz vairāk naudas nekā ASV (un par to vari pārliecināties salīdzinot cenas par nekustamo īpašumu, restorānu apmeklējumu utt.) un tā varētu turpināt vēl un vēl.

     [+] [-]

, 2010-06-03 23:32, pirms 15 gadiem
chester89 rakstīja: Kā tad 9.cipar 8 piektrītu, bet deviņus nesaņem(nesaņēma) pat Taigers Vudss
Ovečkinam karjeras alga domāju varētu būt no 9 cipariem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-06-03 23:38, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tur arī ir tā atšķirība,ka hokejists pelna milionus un visas problēmas,kas skar parasto melnstrādnieku viņu neskar.
Uz dzimteni viņš brauc vēl vairāk nopelnīt. Tagad visi spēlēs NHL dēļ pensijas . tas ir smieklīgi.
tas ir mīts, ka neskar. Krievijā vēl pagaidām melnstrādnieki parastie nav sadzīti geto vai tamlīdzīgās no bagātniekiem izolētās teritorijās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-06-03 23:44, pirms 15 gadiem
Viennozimigi viens no maniem milakajiem speletajiem! Turies!

     [+] [-]

, 2010-06-03 23:46, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tur arī ir tā atšķirība,ka hokejists pelna milionus un visas problēmas,kas skar parasto melnstrādnieku viņu neskar.
Uz dzimteni viņš brauc vēl vairāk nopelnīt. Tagad visi spēlēs NHL dēļ pensijas . tas ir smieklīgi.
Tikai atšķirībā no klasiskajiem "novajiem ruskajiem" un visiem pārējiem "biezajiem" hokejistu naudas pelnīšana beidzas ap gadiem 40 un atlikušais dzīves posms ir jādzīvo +/- ar karjeras laikā sapelnīto (ja finansisti ir bijuši veiksmīgi, protams, kkas vēl ienāk, taču summas nav tādas, lai varētu "šikovatj").

Tāpēc arī ir jādomā kā naudu iztērēt maksimāli efektīvi (nevis efektīgi). Un tas, ka Krievijā komforts maksā daudz dārgāk nekā Štatos/R-Eiropā ir zināms tāpat.

  +3 [+] [-]

, 2010-06-03 23:48, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Nu ASV arī ir bomži un nabadzīgie slāņi,ja nezinaji,bet diezvai NHL špīleri uzturās viņu kompanijā un no vienas bļodas ar viņiem ēd !
protams. katrā ASV pilsētā ir sava "hārlema", taču kopumā Krievijai līdz ASV ir kā līdz Mēnesim... pagājušo nedēļu man radinieki pabija Sankt-Pēterburgā: godīgi sakot, pat mani šokēja kadri, kā salīdzinoši izskatās Igaunijā (Narvā) un tūlīt aiz robežas Krievijā (Kingisepā) - "welcome, back to USSR"... Pat ja Tu Krievijā esi krietni virs vidusslāņa, Tev no saskares ar skarbo ikdienas realitāti neizmukt (ja vien Tu neesi oligarhs vai viņam pietuvināta persona).

  -1 [+] [-]

, 2010-06-03 23:52, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: protams. katrā ASV pilsētā ir sava "hārlema", taču kopumā Krievijai līdz ASV ir kā līdz Mēnesim... pagājušo nedēļu man radinieki pabija Sankt-Pēterburgā: godīgi sakot, pat mani šokēja kadri, kā salīdzinoši izskatās Igaunijā (Narvā) un tūlīt aiz robežas Krievijā (Kingisepā) - "welcome, back to USSR"... Pat ja Tu Krievijā esi krietni virs vidusslāņa, Tev no saskares ar skarbo ikdienas realitāti neizmukt (ja vien Tu neesi oligarhs vai viņam pietuvināta persona).
Pie labā ātri pierod, teiksim tā.
Un nevajag arī domāt, ka Latvijā nav tādu vietu, kur varētu tā nostāties un dziedāt Bītlu dziesmu...

  +3 [+] [-]

, 2010-06-03 23:54, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pie labā ātri pierod, teiksim tā.
Un nevajag arī domāt, ka Latvijā nav tādu vietu, kur varētu tā nostāties un dziedāt Bītlu dziesmu...
protams, ir arī tādas vietas - taču "in general" starpība tomēr ir...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-06-04 00:25, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Par ko tu tagad runā ? Atklāj Ameriku,vai kā ? Par kādu dzīves realitāti ? Tāpēc ar katru gadu leģionāru KHL kļūst vairāk,ka viņiem patīk ekstrīms,ar lāčiem sarkanajā laukumā šņabi padzert.
Kovi arī ir milionārs,nevis ubags no Rubļovkas miskastēm ar iesauku (Sifons). Bieži tev sanāk ar LV milionariem kopā pa parku pastaigāt,vai domino uzspēlēt. Tādu vietu velcom to USSR Latvijā arī ir liku likām,bet tas netraucē mūsu labakājiem spēlēt RD,nevis Eiropā.
Par piemēru braucot uz Igauniju,spilgtāk tas krīt acīs iebraucot no Igaunijas Latvijā,kad ceļš krasi mainās un viss pārējais. Un tādu piemēru ir liku likām.
labi - man, poh... paliec pie sava, ka Krievija ir īstā laimes zeme, kur miljonāri dzīvo stikla kupolos atdalīti no pārējās tautas masas

P.S. pirms 7 dienām šķērsoju Latvijas - Igaunijas robežu Ainažos - vecīt, nu nekas ar ceļu tur krasi nemainījās...

     [+] [-]

, 2010-06-04 08:11, pirms 15 gadiem
Būtu intresanti ,ja visi krievi atgrieztos mājās un vēl daļa Eiropas zvaigžņu spēlētu KHL, nez vai pēc vienas tādas sezonas krievu klubi vispār spētu vēl pastāvēt, vai arī būtu jānovirza daļa valsts budžeta , lai to nerentablo pasākumu uzturētu.

     [+] [-]

, 2010-06-04 08:53, pirms 15 gadiem
coffijs rakstīja: Būtu intresanti ,ja visi krievi atgrieztos mājās un vēl daļa Eiropas zvaigžņu spēlētu KHL, nez vai pēc vienas tādas sezonas krievu klubi vispār spētu vēl pastāvēt, vai arī būtu jānovirza daļa valsts budžeta , lai to nerentablo pasākumu uzturētu.
Nu teoretiski vienu vai divas sezonas jau visu to pasākumu šie varētu pavilkt ar kādu Puķina ukazu vai valsts dotācijām, bet ilgtermiņā....? Krieviem ir leģionāru limits, kuru, cik zinu, viņi netaisās atcelt, lai audzinātu un iespēlētu KHL tieši vairāk savējos kadrus līdz ar to arī viņi nevarēs (kā NHL) savākt visus labākos (saucamos Eiropas stārus) neskatoties uz nacionalitātēm.... tā pat ir vēl viens "bet"....pieļauju, ka ne visi ārzemnieki (arī Eiropas stāri) ir tādā sajūsmā par Krieviju kādā par viņu ir mūsu pašu Kharļiks un ne visi uz turieni gribēs braukt pat par lielu naudu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-04 09:34, pirms 15 gadiem
Kovaļčukam piedāvāja 12 ļimonus KHL. Bet es šaubos vai viņš to naudu atpelnītu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-04 10:08, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Kino,atklāšu tev vēl vienu Amēriku,tā ir normāla paradība transfēra tirgū,vieni aiziet,citi atnāk vietā. Un pagaidām vairāk nāk klāt,kā aiziet prom. Viens par diviem,vai tu esi muļķis,vai muļķi tēlo,ka nesaproti par ko es runāju sakarā ar LV ceļiem. Bet tev droši tā vieglāk sagremot rūgto patiesību,izliekoties par Eiduku !
Nopērc normālu mašīnu, varbūt tad nebūs ceļi jāvaino

NHL kaut kā tādu "transfēru" plūsmu nenovēro. Es izceļu to, ka reti kurš uzkavējas Krievijā ilgāk par 1-3 sezonām un tā jau ir diagnoze
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-04 10:22, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Man ir Volvo S-60,nedomaju,ka tā ir slikta mašīna. Bet kā jau teicu,tu aizbildināsies ar jebko.
Un KHL,pirmstam Superlīgā līgumi 1-3 gadiem ir normala paradība,bet tev tes laikam ir jaunums. NHL klubi pateicoties saviem mega ilgtermiņa līgumiem bieži ieberžās un tad nezin kā spēlētāju aizmainīt utt. Cir tiek izpirkti spēlētaju līgumi ! Tāds Jašins pateicoties viņu gudrībai vēl joprojam algu saņem NHL
Tev ir ar uztveri problēmas? Es nerunāju par līguma ilgumu, bet par to, cik ilgu laiku spēlētājs līgā pavada.

Nopērc džipu un tad nelīdzenais ceļš nebūs problēma. Par kādu aizbildināšanos tu vispār runā? Es nekunkstu par to cik viss ir slikti un nepareizi un kā man gribētos tikt prom no šejienes. Tās bedres ceļā mani principā nesatrauc, lai gan braucu katru dienu.

     [+] [-]

, 2010-06-04 10:24, pirms 15 gadiem


Kā man patīk šīs diskusijas !

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-06-04 10:35, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Abrag,nevvajag pārspīlēt Neviens nesaka,ka Krievija ir laimes zeme,bet arī tāda bedre kā tu viņu zīmē nav.
Un ja tu neredzēji atšķirību uz robežas,tad man nav ko teikt.
Pēc Igauņu perfektajiem ceļiem ar atstarotajiem,ceļa apzīmējumiem,kas naktī lukturu gaismā spīd un tu redzi visu perfekti.
Iebraucot LV ielāps uz ielāpa,ceļš " perfekti " līdzens utt. Bet tev kā LV cilvēkam tas pat acīs neiekrita,jo tu te dzīvo un pie visa esi pieradis.
da nestāsti man pasakas! Es Igaunijā esmu bijis daudz, daudz vairāk kā Tu!
ceļi ir arī tur visādi.

Starp citu, pirms 2 nedēļām man iznāca izmest palielu līkumu pa Kurzemi (Tukuma, Talsu, Kuldīgas apkārtne) - man ceļā negadījās NEVIENS slikts ceļš, ieskaitot grants ceļus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-04 10:40, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Nu tādi līgas līderi kā Mareks,Vainhandels,Dalmans,Radivojevičs utt kā redzi,nekur nemūk. Bet paraksta jaunus līgumus. Nerunājot par Krievu spēlētājiem. Bet tas ka kads aiziet no līgas galīgi neko nenozīmē. Jo viņa vieta brīva nepaliek.
Pirms ko te sāc muldēt par sūkstēšanos utt,palasi komantarus,vai labak nelien citu sarunās. Nejau es te ko sūkstējos,bet Abrags bija sašutumā par Krievijas infrostruktūru(ar nosaukumu USSR) un nevarēja saprast,kā Kovaļčuks pa tādu zemi staigās. Laikam uztraucās,ka kāju nesalauž.
Es minēju,ka arī LV tādu piemēru netrūkst,bet tas netraucē mūsu sportistiem spēlēt Latvijā .

Tava loģika par džipiem un sūkstēšanos atgādina mūsu lielā kaimiņa izpratni un domu gājienu.
Var tik pabrīnīties,kā Lietuvā un Igaunijā spēja savest ceļus kārtībā,bet pie mums nav ko sūkstēties
Tāpēc, ka šie spēlētāji NHL nevienam nav vajadzīgi. Par tādu iespēju neesi padomājis?

Un par līšanu svešās sarunās nestāsti man. Te nav nekāds privātais čats. Ne reizi vien esmu no tevis dzirdējis pārmetumus dzimtenei.

     [+] [-]

, 2010-06-04 10:45, pirms 15 gadiem
Kamēr jūs te muldat par vienu krievu, kurš īstenībā neko daudz , būdams hokejists, vēl savos gados nav sasniedzis, citai krievu hokeja leģendai izcilajam trenerim Viktoram Tihonovam šodien paliek apaļi 80 !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-04 10:50, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Un SC nav topika par šo !
Jā, un ļoti bēdīgi !!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-04 10:53, pirms 15 gadiem
Ļoti ceru, ka Kovi turpinās spēlēt Devils sastāvā..

     [+] [-]

, 2010-06-04 11:05, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Ja godīgi sāku apsvert domu vispar atbildēt uz taviem adekvātajiem murgiem. Tu esi cirvis,kadu ir retums. Branko Radivojevič kad gaja prom no NHL,viņam bija piedāvajumi no NHL.
Jans Mareks vairak kārt intervijās teica,ka šosezon pagājšsezon viņam bija piedāvajumi no NHL.
Tieši tas pats par Vainhandelu,ja piemirsi,viņš par parstavēja Zviedrijas izlasi OS,izkonkurējot NHL špīlerus,kas palika gribot.
Tads kā Samuelsons no škrobes pat publiski sūkstējās un sūtija Gustafsonu dillēs. Viss ātā vairāk neatbildēšu uz taviem murgiem,jo tu neko nezini par KHL,neko nelasi,bet gudri spried.
Es ir šokā cik ļoti saasināti tu visu uztver.

Nav vajadzīgs ir jāsaprot tā, ka komanda nedara visu iespējamo, lai šo spēlētāju dabūtu pie sevis. Ja negribi spēlēt, nevajag. Atradīsim citu, kurš gribēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-04 11:56, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Nu tādi līgas līderi kā Mareks,Vainhandels,Dalmans,Radivojevičs utt kā redzi,nekur nemūk.
Nu lūk, a NHL līgas līderi ir Ovečkins, Krosbijs, Malkins, Stamkoss... Kura līga labāka?

     [+] [-]

, 2010-06-04 18:23, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Jā, un ļoti bēdīgi !!
Tihonovs ir priekš "izredzētajiem" (jeb lasi: par maksu)! Jūs abi ar Kharļiku laikam SA+ nelasat....? Tur Matulis bija uzcepis gana plašu un priekš jaunās paaudzes gana izglītojošu rakstu par Tihonovu tieši viņa 80. -gades sakarā!