Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Latvijai pirms olimpiskās atlases 0:3 pret Dāniju

Rolands Eliņš

Latvijai pirms olimpiskās atlases 0:3 pret Dāniju
Foto: Mārtiņš Aiše/LHF

Vienīgajā pārbaudes spēlē pirms olimpisko spēļu atlases turnīra Latvijas hokeja izlase Rīgā galvenā trenera Haralda Vasiļjeva atgriešanās mačā ar 0:3 zaudēja Dānijai.

Mačs pret Dāniju Haraldam Vasiļjevam bija pirmais pie Latvijas izlases stūres pēc 15 gadu pārtraukuma. Viņam negaidīti nācās aizvietot galvenā trenera amatu atstājušo Leonīdu Beresņevu, un Vasiļjevs izvēlējās spēles sākumā vārtos sūtīt Edgaru Masaļski, kurš izlasei pievienojās vien šodien. Šajā pārbaudes spēlē savu debiju Latvijas izlases sastāvā piedzīvoja Mārtiņš Dzierkals, bet sastāvā nebija potenciālo izlases līderu Kaspara Daugaviņa, Mārtiņa Karsuma un Oskara Bārtuļa, kuri gan būs atlases ciklā.

Dānija, kas cīņā par olimpisko ceļazīmi spēkosies ar Baltkrieviju, Slovēniju un Poliju, Rīgā ieradās ar astoņiem NHL spēlētājiem kandidātu sarakstā. Dānija spēles sākumā piedāvāja ļoti ātru spēles tempu, taču biežāk pa dāņu vārtsarga Frederika Andersena vārtiem meta Latvijas uzbrucēji. Tas gan arī tādēļ, ka perioda vidū dāņi nopelnīja divus noraidījumus pēc kārtas. Viens no tiem gan pārklājās ar Kaspara Saulieša divām soda minūtēm, un dāņi izturēja.

Savukārt 16. minūtes sākumā dāņi izvirzījās vadībā. Latvijas aizsargi ne pārāk veiksmīgi nospēlēja laukuma stūrī savā zonā, un ripa nonāca pie Niklasa Hārda, Zviedrijas augstākās līgas uzbrucēja. Viņš mirkli uzgaidīja, kamēr Masaļska priekšā pieslido partneris un nosedza redzamību, un ripa tika raidīta Latvijas vārtos.
Perioda beigās Latvijai nācās izturēt mazākumu pēc Artūra Kuldas noraidījuma, bet pēc apņēmīgi iesākta otrā perioda sekoja šokējošs iemetiens Latvijas zonā. Franss Nīlsens iemetiena punkta sacentās ar Zemgu Girgensonu un nevis pasita ripu partneru virzienā, bet uzreiz to trieca uz vārtiem un trāpīja Masaļskim starp kājsargiem. 0:2...

30. minūtē notika iepriekš plānotā vārtsargu maiņa, Masaļska vietā laukumā dodoties Kristeram Gudļevskim. Latvija turpināja pamazām pārņemt iniciatīvu, taču Andersena vārtus tomēr neizdevās ieņemt. Laba iespēja bija Andrim Džeriņam, kad viņš ātrajā uzbrukumā palika pret vienu aizsargu un parocīgā metiena pozīcijā, taču ripa lidoja garām vārtiem, un arī pārējās iespējas otrajā periodā palika neizmantotas.

Trešā perioda sākumā palika neizmantots dāņa Mortēna Grēna noraidījums, un dāņi atbildēja ar bīstamu pretuzbrukumu 44. minūtē. Ar veiksmīgu Georgija Pujaca darbību aizsardzībā tomēr izdevās nepieļaut metienu, un sekoja jau ļoti bīstams Latvijas uzbrukums, kurā Zemgus Girgensons tomēr nesaņēma ripu, kad varēja sanākt izgājiens divi pret vienu aizsargu.

Tiesneša lēmums piešķirt abpusēju noraidījumu Krišjānim Rēdliham un Madsam Kristiansenam apturēja bīstamu Vitālija Pavlova izrāvienu uz dāņu vārtiem, bet, spēlējot četri pret četri, dāņi jau bija tuvu trešajam vārtu guvumam, kuru tomēr neļāva gūt Gudļevskis. Ar labu metienu izcēlās Artūrs Kulda, taču trāpīja pa vārtu pārliktni. Veiksme nebija Latvijas pusē, bet pavisam drīz vairākumā plati uzsmaidīja dāņiem – rikošets no Oskara Cibuļska slidas lika ripai nonākt pie Niklasa Jensena. Gudļevskis ripu gaidīja pavisam pretējā vārtu malā, un jau 0:3.

Vasiļjevs neilgi pēc trešo vārtu zaudējuma pieprasīja pusminūtes pārtraukumu, taču mača atmosfēru neizdevās vairs mainīt. Spēlējot mazākumā, asumi izcēlās starp Ralfu Freibergu un Simonu Nīlsenu, taču līdz kautiņam nenonāca un abu partneri šajā konfliktā nemaz neiesaistījās. Arī pēdējās minūtēs goda vārtus gūt Latvijai gūt neizdevās, turklāt dāņi bija tuvāk ceturtajiem vārtiem nekā latvieši pirmajiem.

Par labāko Latvijas izlasē šajā mačā tika atzīts Gudļevskis, bet Dānijas izlasē šo godu saņēma pirmo vārtu autors Hards.

Latvijas izlasei šī bija pirmā un reizē arī vienīgā pārbaudes spēle pirms olimpisko spēļu atlases turnīra, kas arī notiks Rīgā. To Latvija uzsāks pēc divām dienām ar maču pret Austriju, kam otrajā septembrī sekos cīņa pret Japānu, bet ceturtajā septembrī turnīrs tiks noslēgts pret Vāciju. Uz 2018. gada ziemas olimpiskajām spēlēm tiks tikai viena no piesauktajām četrām izlasēm. Jāatgādina, ka Latvija piedalījusies jau četrās olimpiskajās spēlēs pēc kārtas.

Latvija-Dānija 0:3 (0:1, 0:1, 0:1)

Vārti: 15:10 Hards 0:1, 24:06 F. Nīlsens 0:2, 48:50 Jensens (S. Nīlsens, Bedkers) (vair.) 0:3
Soda minūtes: 14:12
Metieni: 29:30
Vārtsargi: Edgars Masaļskis (29:10 Kristers Gudļevskis) – Frederiks Andersens

Latvijas izlases sastāvs:

Edgars Masaļskis (Kristers Gudļevskis); Krišjānis Rēdlihs - Guntis Galviņš, Artūrs Kulda, Georgijs Pujacs - Arvīds Reķis, Oskars Cibuļskis - Ralfs Freibergs; Miķelis Rēdlihs - Andris Džeriņš - Lauris Dārziņš, Miks Indrašis - Vitālijs Pavlovs - Edgars Kulda, Gints Meija - Zemgus Girgensons - Roberts Bukarts, Mārtiņš Dzierkals - Rodrigo Ābols - Ronalds Ķēniņš, Kaspars Saulietis.

Olimpiskā kvalifikācijas turnīra spēļu grafiks (Arēna Rīga):

DatumsLaiksSpēle
01.09.2016.15:30Vācija - Japāna
01.09.2016.19:30Austrija - Latvija
02.09.2016.15:30Vācija - Austrija
02.09.2016.19:30Latvija - Japāna
04.09.2016.14:00Japāna - Austrija
04.09.2016.18:00Latvija - Vācija

     [+] [-]

, 2016-08-30 21:42, pirms 8 gadiem
Divi jautājumi:
1) 1600 skatītāji ir tas protests par sviestu LHF?
2) Latvijas komanda bija baltajās formās? Tad jācitē -"Uztraukumam nav pamata".

 +25 [+] [-]

, 2016-08-30 21:42, pirms 8 gadiem
KHL:NHL 0:3...
A kādreiz mēs dānīšus uz vienas slidas un bez vazelīna...
Skumji... Kirovam jāatkāpjas!

 +35 [+] [-]

, 2016-08-30 21:42, pirms 8 gadiem
LIPMAN, ATKĀPIES!

 +28 [+] [-]

, 2016-08-30 21:42, pirms 8 gadiem
Esmu mierīgs

 +10 [+] [-]

, 2016-08-30 21:42, pirms 8 gadiem
nu neko...BET metiens-garam, metiens-garām, metiens-garām,metiens-vartsars,.... cik var........citi var, mūsējie nē....jācer ka būs

 +18 [+] [-]

, 2016-08-30 21:42, pirms 8 gadiem
Nevieš cerības,ka varam tikt uz Olimpiādi.
Vāji.

  +1 [+] [-]

, 2016-08-30 21:42, pirms 8 gadiem
Tas nekas! Galvenie mači vēl priekšā, tur pretinieki tiks bradāti!

  +1 [+] [-]

, 2016-08-30 21:43, pirms 8 gadiem
PAVLOVS MVP ko viņu marine vispar............

  +4 [+] [-]

, 2016-08-30 21:43, pirms 8 gadiem
Mhm nezinu,ka bus ta bus.. cerams ka bus labas beigas ka vienmer olimpiskajas kvalifikacijas..

  +4 [+] [-]

, 2016-08-30 21:43, pirms 8 gadiem
Diezgan beediigs uzbrukums un kustiiba, bet taadu Daarzinju (labaa noziimee) es neesmu redzeejis, manupraat, paaris gadus. Cerams, ka shis ir tikai paarpratums, bet skatoties uz to visu, bez KHL LV izlase buutu stabila 1. diviizijas veertiibu un par olimpiskajaam speeleem pat nesapnjotu.

 +27 [+] [-]

, 2016-08-30 21:43, pirms 8 gadiem
divas dienas pirms četrgades svarīgakajam spelēm uz izlases spelem atnak 3 sektori fanu un vēl sauc par labakajiem pasaulē

 +14 [+] [-]

, 2016-08-30 21:43, pirms 8 gadiem
Pilnīga nekāda nozīme šīs spēles rezultātam, varbū pat labāk, ka pajāja.

  +2 [+] [-]

, 2016-08-30 21:44, pirms 8 gadiem
vaaji

     [+] [-]

, 2016-08-30 21:44, pirms 8 gadiem
Impotence turpina augt

     [+] [-]

, 2016-08-30 21:44, pirms 8 gadiem
Tik traģiski arī izskatījās?

  +3 [+] [-]

, 2016-08-30 21:44, pirms 8 gadiem
Galīgi švaki.. cerams, ka pret austriešiem saņemsies

  +1 [+] [-]

, 2016-08-30 21:44, pirms 8 gadiem
Diezgan vaaji!

  +8 [+] [-]

, 2016-08-30 21:44, pirms 8 gadiem
Iepriecināja Gudļevskis, aizsardzība caura, uzbrukuma realizācija 0, vairākums klasika....Nezinu, bet ar šādu spēli būs sūri....

 +12 [+] [-]

, 2016-08-30 21:44, pirms 8 gadiem
Girgensons ne labāks par vidēju khl speletaju ..

  +4 [+] [-]

, 2016-08-30 21:44, pirms 8 gadiem
Ar šādu spēli Kvalifikācijā nav ko darīt.
Patika Laura spēle uzbrukumā un Kristera sniegums vārtos.

 +33 [+] [-]

, 2016-08-30 21:44, pirms 8 gadiem
Tas Auziņš no LTV ir vienk staigājoša katastrofa...

 +16 [+] [-]

, 2016-08-30 21:44, pirms 8 gadiem
Izskatās, ka Kirovs beidzot būs noracis to Latvijas hokeju.. Traki.

     [+] [-]

, 2016-08-30 21:45, pirms 8 gadiem
Daņ fox rakstīja: divas dienas pirms četrgades svarīgakajam spelēm uz izlases spelem atnak 3 sektori fanu un vēl sauc par labakajiem pasaulē
Galvenais, ka atnāks uz īstajām spēlēm, šī parasta treniņspēle.

     [+] [-]

, 2016-08-30 21:45, pirms 8 gadiem
vajadzeja sestito naturalizet vismaz golu iemestu

     [+] [-]

, 2016-08-30 21:45, pirms 8 gadiem
Pirmās divas trešdaļas konkrēts bardaks laukumā, trešajā jau nedaudz kaut kas aizgāja, Dzierkals-Ābols-Kulda labs trijnieks bija

 +11 [+] [-]

, 2016-08-30 21:45, pirms 8 gadiem
Varbūt tas velns nav tik melns, kā viņu smādē.

     [+] [-]

, 2016-08-30 21:45, pirms 8 gadiem
Te arī redzams KHL pret NHL, klase uz delnas. Dinamo efekts visā pilnībā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2016-08-30 21:45, pirms 8 gadiem
Dārzīņā gan kautkas nedaudz no tā kāds bij gadus 5 atpakaļ.

  +4 [+] [-]

, 2016-08-30 21:46, pirms 8 gadiem
Intervētāja pērle-velns nav tik melns,kā viņu smādē!

 +13 [+] [-]

, 2016-08-30 21:46, pirms 8 gadiem
Tagad kārtīgi nozākājam izlasi, psihojam, raudam spilvenā, tas varētu palīdzēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Daņ fox
Slēpts komentārs: WKS

  +9 [+] [-]

, 2016-08-30 21:46, pirms 8 gadiem
Treninspele, bus labi

 +13 [+] [-]

, 2016-08-30 21:46, pirms 8 gadiem
Masala trešais varotčiks, lai Kristers ar Elvi plosās par pirmā spotu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2016-08-30 21:47, pirms 8 gadiem
HMB-NIZCAG4 rakstīja: He he Tautas kluba aka siltumnicas efekts aizvien labaks un labaks

ZIRGS UN NHL??? Nesmidiniet, max AHL chekeris. Tautas klubu Pelavu klubinaa vins labi iederetos. Norcha uzmetis 300k galdaa un ZIRGS taa ari paliks Rigaa.

Kaa jau teicu - Bicevskij izmeta, izredzu nekaadu. Priecee vienigistabilais sniegums gan Tautas klubam gan izlasei - max 1 gols
Kā tad komentāri bez heitera un tupā zābaka HMB

 +19 [+] [-]

, 2016-08-30 21:47, pirms 8 gadiem
Auziņš"Merzlikinam,Nu rit spelesi? Cikos rit spele un ar ko????????Treneri nosauc par HeRBERTU Auns

     [+] [-]

, 2016-08-30 21:48, pirms 8 gadiem
USA*Alex rakstīja: Smieklígi izskatíjámies uz DEN fona. It sevishki Girgensons, Kenins, Masala, Freibergs, Bukarts un Dzerins. Ja DEN ir otrá eshelona komanda, tad més esam 3-4.
Tirliņ, kapēc melo?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: lsdd

  -1 [+] [-]

, 2016-08-30 21:48, pirms 8 gadiem
pietrukst reali maiņas bicavskii -cipuls-sprukts

     [+] [-]

, 2016-08-30 21:48, pirms 8 gadiem
Kurš bija tas kurš no mūsējiem nopelnīja vienīgo rezultativitātes punktu? Kā, jau bieži tas notiek hokejā, komentētāji klusē par mūsu varoņiem

 +16 [+] [-]

, 2016-08-30 21:48, pirms 8 gadiem
Vissliktākais no latviešiem bija Auziņš , samuldēja tik daudz glupības .

     [+] [-]

, 2016-08-30 21:48, pirms 8 gadiem
HZ. grūti šajā situācijā pat ko teikt. Anālo atveri paplašināt centās tikai uz robežas esošie jaunuļi, pārējie spēlēja, lai nebūtu traumas. Atlases turnīrā, cerams, būs cita spēle. Bet argumenti, kas liek tā domāt, ir stipri slideni.

  -2 [+] [-]

, 2016-08-30 21:49, pirms 8 gadiem
jaskatas cska ak bars
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-08-30 21:49, pirms 8 gadiem
Grūti būs ,jo Latvija no praktiski visām izlasēm ,kuras piedalīsies OS kvalifikācijas turnīros ir vismazāk sagatavota ,jo vienīgā iztika ez treniņnometnes un praktiski bez pārbaudes spēlēm.Nevelti šodien izlase izskatījās pilnīgi nesaspēlēta,tāpēc arī kļūdas.

  -1 [+] [-]

, 2016-08-30 21:49, pirms 8 gadiem
HMB-NIZCAG4 rakstīja: Ja tu uzskati ka Zirgs kursh pat uz sauliesha un pavlovu fon ir pelavs ir NHL kadrs, tad utrpini bolit acis

Tikai nebolies un netaisnojies peec 1-4 pret GER, ok???
Man nav nekas jāuzskata - galvenais, ko uzskata NHL GM un treneri, nevis tādi pajoļi un zābaki, kā tu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2016-08-30 21:50, pirms 8 gadiem
Martinecs rakstīja: Auziņš"Merzlikinam,Nu rit spelesi? Cikos rit spele un ar ko????????Treneri nosauc par HeRBERTU Auns
Šitas bij kronis visam,es jau padomāju, ka varbūt pārklausījos par Vasiļjevu...un sāku skatīties rītdienas programmu
Slēpts komentārs: comon88
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-08-30 21:51, pirms 8 gadiem
USA*Alex rakstīja: Smieklígi izskatíjámies uz DEN fona. It sevishki Girgensons, Kenins, Masala, Freibergs, Bukarts un Dzerins. Ja DEN ir otrá eshelona komanda, tad més esam 3-4.
Hmm, gandrīz visi nosauktie ir neDinamo spēlētāji. Ko tas varētu nozīmēt? To, ka galīgi neformā esošie DR ir labāki par pārējiem?

  +5 [+] [-]

, 2016-08-30 21:51, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: ar šo viss tika skaidri parādīts , ka netiksmi uz OS 100%, ceru ka uz pirmo spēli pret Japāņiem būs sagatavots plakāts no līdzjūtēju puses
kārtejais zābaks

  +1 [+] [-]

, 2016-08-30 21:51, pirms 8 gadiem
USA*Alex rakstīja: Smieklígi izskatíjámies uz DEN fona. It sevishki Girgensons, Kenins, Masala, Freibergs, Bukarts un Dzerins. Ja DEN ir otrá eshelona komanda, tad més esam 3-4.
diskutabls jautājums. Piemēram, Ķēniņš nemaz tā neizskatījās, kā tu gribi te apgalvot.

     [+] [-]

, 2016-08-30 21:51, pirms 8 gadiem
fascinē Auziņš - nu tiešām neadekvāts. pārliecināts, ka izlasi trenē Herberts (un Girgensons arī atkārto ka jā - Herberts )
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-08-30 21:52, pirms 8 gadiem
Latviju vēl KHL kaut kā notur elitē, bet reāli jau vajadzēja būt ārā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-08-30 21:53, pirms 8 gadiem
purva_velns rakstīja: diskutabls jautājums. Piemēram, Ķēniņš nemaz tā neizskatījās, kā tu gribi te apgalvot.
Ķēniņš praktiski vislabāk izskatījās ,gan labs slidojums ,gan jauda,bet te daļa redz tikai daiļslidotājus un iespēlētas saiknes.

  +6 [+] [-]

, 2016-08-30 21:53, pirms 8 gadiem
WKS rakstīja: Kirovs uz laukuma spēlē? Kirovs ir treneris komandās, kurās spēlē LV spēlētāji? Kirovs kādam neļauj trenēties?
Tu situāciju ar treneriem esi pavērojis ? Nosauc vēl kādu izlasi kur ir tāds bardaks kā šeit, visi treneri izmetot tiek nomelnoti un pazemoti, nešaubos ja arī uzmesti naudas ziņā.

  -1 [+] [-]

, 2016-08-30 21:54, pirms 8 gadiem
Cofijs rakstīja: Latviju vēl KHL kaut kā notur elitē, bet reāli jau vajadzēja būt ārā.
Brīnums uz ledus, reāli vienkārši nav konkurences, tas viss .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-08-30 21:54, pirms 8 gadiem
Cofijs rakstīja: Latviju vēl KHL kaut kā notur elitē, bet reāli jau vajadzēja būt ārā.
Atgādināšu tev, ka mūsu U-18 un U-20 izlases regulāri spēlē Elitē, tā ka nevajag muldēt.

  +1 [+] [-]

, 2016-08-30 21:55, pirms 8 gadiem
HMB-NIZCAG4 rakstīja: 3 no tiem ir pilnigs tautas kluba produkts
Runa ir par to, ka laikam jau tomēr DR spēlējošie trenējas, pretēji valdošajam viedoklim, ka, ja zaudē, tātad netrenējas.

     [+] [-]

, 2016-08-30 21:56, pirms 8 gadiem
Krokodils rakstīja: Brīnums uz ledus, reāli vienkārši nav konkurences, tas viss .
Neatbildi tam kremļa trollim.

  +5 [+] [-]

, 2016-08-30 21:56, pirms 8 gadiem
zigiss rakstīja: fascinē Auziņš - nu tiešām neadekvāts. pārliecināts, ka izlasi trenē Herberts (un Girgensons arī atkārto ka jā - Herberts )
Un vēl Cibuļskim prasa par pēdējās kvalifikācijas spēli pret Franciju, kurā viņš nespēlēja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-08-30 21:57, pirms 8 gadiem
P0fig par to 3:0, būtu bijis jauki, ja mums būtu normālas izredzes šajā spēlē, bet te liela daļa atslido. Indrašis, Freibergs nekādi. Kuldam un Masalam neiet.

  -2 [+] [-]

, 2016-08-30 21:57, pirms 8 gadiem
WKS rakstīja: Atgādināšu tev, ka mūsu U-18 un U-20 izlases regulāri spēlē Elitē, tā ka nevajag muldēt.
Nediskutē ar klaunu,jo viņš ir konkrēts kremļa tintes pakausis.

  -4 [+] [-]

, 2016-08-30 21:58, pirms 8 gadiem
Girgensonam vieta kurbadā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-08-30 21:58, pirms 8 gadiem
Nu ja 0:3 nav jau tik traki, traki būtu 0:9. Dāņiem 1.09 arī vienā laikā sāksies grupas mačs pret Baltkrieviju. Tiešraidi varēs redzēt uz 4,8E TV2 Sport kanālā.

  -1 [+] [-]

, 2016-08-30 21:59, pirms 8 gadiem
ZEMGUS GORGENSONS! ZEMGUS.... GIRGENSON!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2016-08-30 22:00, pirms 8 gadiem
cloud rakstīja: Dinamo rēgs ieperinās arī izlasē.
Beidzot pamanīji, ka izlasei ir kāda saistība ar DR.

     [+] [-]

, 2016-08-30 22:01, pirms 8 gadiem
hypocrisy rakstīja: Beidzot pamanīji, ka izlasei ir kāda saistība ar DR.
Jā spēlē tik pat sūdīgi. Algas nemaksā nevienā no komandām

  +4 [+] [-]

, 2016-08-30 22:02, pirms 8 gadiem
Ņemot vērā visus apstākļus, par šo spēli nav jēgas īsti pārdzīvot, bet skumjākais tas,ka iespējams kvalifikācijā nekas kardināli labāks nebūs. Cerams kļūdos.

  -2 [+] [-]

, 2016-08-30 22:02, pirms 8 gadiem
hypocrisy rakstīja: Beidzot pamanīji, ka izlasei ir kāda saistība ar DR.
Tev laikam slimīgu baudu sagādā fakts, ka mūsu izlase bāzējas Krievijas čempionātā?

  -2 [+] [-]

, 2016-08-30 22:03, pirms 8 gadiem
Tāta sajūta ka šoreiz neredzēt Olimpiskās spēles

     [+] [-]

, 2016-08-30 22:03, pirms 8 gadiem
coffijs rakstīja: Nediskutē ar klaunu,jo viņš ir konkrēts kremļa tintes pakausis.
Kurš?

  -1 [+] [-]

, 2016-08-30 22:03, pirms 8 gadiem
Fyck the system

  -1 [+] [-]

, 2016-08-30 22:04, pirms 8 gadiem
ilgonix rakstīja: Tāta sajūta ka šoreiz neredzēt Olimpiskās spēles
Ir kāda OS kvalifikācijas spēle jau notikusi?

  +4 [+] [-]

, 2016-08-30 22:04, pirms 8 gadiem
Protams žēl par 0-3 , bet nu ceru, ka šis zaudējums bij taupības nolūkos pirmas turnīra! (Tomēr trenera maińa) Ticu, ka Latvija brauks uz Olimpiskajām spēlēm!

  +1 [+] [-]

, 2016-08-30 22:05, pirms 8 gadiem
Tas bija pasuutiijums.

  -1 [+] [-]

, 2016-08-30 22:06, pirms 8 gadiem
Martinecs rakstīja: Auziņš"Merzlikinam,Nu rit spelesi? Cikos rit spele un ar ko????????Treneri nosauc par HeRBERTU Auns
Pēc kura perioda?

  -2 [+] [-]

, 2016-08-30 22:06, pirms 8 gadiem
Cipulis iemetīs

  -1 [+] [-]

, 2016-08-30 22:06, pirms 8 gadiem
Lai arī sastāvs šķiet labs, izskatās, ka Olimpiāde mums ies gar degunu. Ņemot vērā to, kas notiek Latvijas hokejā, tad neiekļūšana olimpiādē būtu tikai likumsakarīga.
Protams, vēl jau pastāv iespēja, ka Daugaviņa un Karsuma pievienošanās komandai dos kādu rezultātu, bet nu... Latvijas izlase izskatījās pārāk bezcerīgi.

     [+] [-]

, 2016-08-30 22:07, pirms 8 gadiem
Ko jus zirgu noliekat. To ka vinam nesanak saspeleties ar vietejiem stariem kuri iemet mazak ka vins saveja sudigakaja gadaaa nhl? Jb.

     [+] [-]

, 2016-08-30 22:08, pirms 8 gadiem
WKS rakstīja: Ir kāda OS kvalifikācijas spēle jau notikusi?
Pacieties, 1.09. būs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-08-30 22:08, pirms 8 gadiem
buucins rakstīja: Ko jus zirgu noliekat. To ka vinam nesanak saspeleties ar vietejiem stariem kuri iemet mazak ka vins saveja sudigakaja gadaaa nhl? Jb.
Tak neņem vērās to pāris pajoļus, kas noliek Girgensonu.

  +1 [+] [-]

, 2016-08-30 22:09, pirms 8 gadiem
7ww7 rakstīja: Pacieties, 1.09. būs
Tad arī varēs runāt, vai kaut kas spīd vai nespīd.

  -4 [+] [-]

, 2016-08-30 22:10, pirms 8 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: Jā spēlē tik pat sūdīgi. Algas nemaksā nevienā no komandām
Par algām neko nezinu, bet acīmredzami ir tas- kā spēlē RD, tā spēlē izlase. Tātad tiem, kuri grib, lai izlase spēlē labi, ir jāgrib, lai RD spēlē labi.

  +7 [+] [-]

, 2016-08-30 22:11, pirms 8 gadiem
purva_velns rakstīja: HZ. grūti šajā situācijā pat ko teikt. Anālo atveri paplašināt centās tikai uz robežas esošie jaunuļi, pārējie spēlēja, lai nebūtu traumas. Atlases turnīrā, cerams, būs cita spēle. Bet argumenti, kas liek tā domāt, ir stipri slideni.
Jau hroniskā problema, kad nevaram labam vārtsargam pat vienus vārtus iemest, bet te jau bez Dārza, Miķeļa un Indraša nekādi dižie metēji arī nav. Jācer uz Daugavu un Karsumu(būtu labi vienā maiņā)+ Osis (Bārtulis) varētu jēdzīgu pirmo piespēli atdot vai arī kopumā ievadīt kādu sakarīgu uzbrukumu.... Par kīperiem runājot, pēc snieguma Edža nomināli šobrīd varētu būt tik trešais (tribīņu bekaps gadijumam, ja nu kas ar pirmajiem diviem notiek.. tfu tfu tfu).No kīperiem jēdzīgākajā formā varētu būt šobrīd Merzlis, tad Gudis.... ar šiem arī tas turnīrs būtu jāizvelk! Par dāņiem runājot, domāju, Minskā viņi varētu būt favorīti, - gana labi sabalansēta komanda + vēl dāņu Irbe vārtos (Andersens-gana stabils NHL komandas Nr. 1 kīpers) un ja vien paši tur nenodir$īsies tad tieši viņiem no Minskas vajadzētu iziet uz Koreju, jo belariem arī tur uz tādu dāņu fona tik tādi KHL amatieri vien ir...

     [+] [-]

, 2016-08-30 22:12, pirms 8 gadiem
WKS rakstīja: Kurš?
klons

  -4 [+] [-]

, 2016-08-30 22:14, pirms 8 gadiem
bēdīgs skats. jau savus padsmit gadus izbaudu sekas savulaik paveiktajai "māksīgajai paaudžu maiņai". visu laiku tiek skandēts par jaunajiem talantīgajiem, bet kā neredzu nevienu, kurš uzbrukumā būt kaut cik kaut tuvu meistarībā vecajam "rīgas ģinamo dženereišn", tā arī neredzu,. Man liekas, Beļavski, Kerču, Tambijevu, Znaroku kaut tulīt uzlaistu, viņi mācētu uzveidot labus skatāmus vārtu momentus, bet te ir tikai viena vienīgas zobu sāpes un vilšanās. Parez toreiz vecie teica, ka jaunos, kā mīkstos sabāz izlasē, tā vietā, lai viņi ar savu talantu un varēšanu pierādītu, ka ir pelnījuši.

     [+] [-]

, 2016-08-30 22:14, pirms 8 gadiem
WKS rakstīja: Tad arī varēs runāt, vai kaut kas spīd vai nespīd.
Tieši tā un arī bija labi redzams, ka laukumā trūkst Daugaviņa, Karsuma, Bārtuļa tie arī liktu pārējiem spēlēt

  -2 [+] [-]

, 2016-08-30 22:15, pirms 8 gadiem
als rakstīja: Jau hroniskā problema, kad nevaram labam vārtsargam pat vienus vārtus iemest, bet te jau bez Dārza, Miķeļa un Indraša nekādi dižie metēji arī nav. Jācer uz Daugavu un Karsumu(būtu labi vienā maiņā)+ Osis (Bārtulis) varētu jēdzīgu pirmo piespēli atdot vai arī kopumā ievadīt kādu sakarīgu uzbrukumu.... Par kīperiem runājot, pēc snieguma Edža nomināli šobrīd varētu būt tik trešais (tribīņu bekaps gadijumam, ja nu kas ar pirmajiem diviem notiek.. tfu tfu tfu).No kīperiem jēdzīgākajā formā varētu būt šobrīd Merzlis, tad Gudis.... ar šiem arī tas turnīrs būtu jāizvelk! Par dāņiem runājot, domāju, Minskā viņi varētu būt favorīti, - gana labi sabalansēta komanda + vēl dāņu Irbe vārtos (Andersens-gana stabils NHL komandas Nr. 1 kīpers) un ja vien paši tur nenodir$īsies tad tieši viņiem no Minskas vajadzētu iziet uz Koreju, jo belariem arī tur uz tādu dāņu fona tik tādi KHL amatieri vien ir...
Es gan nedotu nevienam priekšroku Minskas turnīrā, tie paši slovēņi arī var izšaut, arī belari nav peramie. Protams atskaitot poļus.

  +5 [+] [-]

, 2016-08-30 22:17, pirms 8 gadiem
Vēl jau var paspēt nomainīt treneri!

     [+] [-]

, 2016-08-30 22:17, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Pēc kura perioda?
Partraukuma interviju ar Merzlikinu skatijies .................Tik daudz kļudu.Es tik bišku uzskiceju.Tu Auziņš?

     [+] [-]

, 2016-08-30 22:17, pirms 8 gadiem
Lipman, atkāpies

  +7 [+] [-]

, 2016-08-30 22:17, pirms 8 gadiem
hypocrisy rakstīja: Par algām neko nezinu, bet acīmredzami ir tas- kā spēlē RD, tā spēlē izlase. Tātad tiem, kuri grib, lai izlase spēlē labi, ir jāgrib, lai RD spēlē labi.
Labākajās 2ās Dinamo sezonās 2010.gada PČ un 2011.gada PČ attiecīgi 11 un 13 vieta. Ļoti vareni.

     [+] [-]

, 2016-08-30 22:18, pirms 8 gadiem
Luk ka ir jaspele pret daniem. Es dievinu vareno teviju. https://m.youtube.com/watch?v=yuVxT...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-08-30 22:20, pirms 8 gadiem
Dāņi gan ir pacēlušies..jau 8 hokesti spēlē NHL..Latvija pat klāt nestāv

  +1 [+] [-]

, 2016-08-30 22:20, pirms 8 gadiem
lsdd rakstīja: Luk ka ir jaspele pret daniem. Es dievinu vareno teviju. https://m.youtube.com/watch?v=yuVxTL23i8U
Kāpēc nep..ies prom?

     [+] [-]

, 2016-08-30 22:20, pirms 8 gadiem
Šīs paaudzes "pīks" bija no 2009.-2014.gadam tad kad visiem bija no 22-30 , un vispār jebkura sportista labākie gadi ir no 22-28 tā kā tā. Protams ar izņēmumiem.

     [+] [-]

, 2016-08-30 22:21, pirms 8 gadiem
als rakstīja: Jau hroniskā problema, kad nevaram labam vārtsargam pat vienus vārtus iemest, bet te jau bez Dārza, Miķeļa un Indraša nekādi dižie metēji arī nav. Jācer uz Daugavu un Karsumu(būtu labi vienā maiņā)+ Osis (Bārtulis) varētu jēdzīgu pirmo piespēli atdot vai arī kopumā ievadīt kādu sakarīgu uzbrukumu.... Par kīperiem runājot, pēc snieguma Edža nomināli šobrīd varētu būt tik trešais (tribīņu bekaps gadijumam, ja nu kas ar pirmajiem diviem notiek.. tfu tfu tfu).No kīperiem jēdzīgākajā formā varētu būt šobrīd Merzlis, tad Gudis.... ar šiem arī tas turnīrs būtu jāizvelk! Par dāņiem runājot, domāju, Minskā viņi varētu būt favorīti, - gana labi sabalansēta komanda + vēl dāņu Irbe vārtos (Andersens-gana stabils NHL komandas Nr. 1 kīpers) un ja vien paši tur nenodir$īsies tad tieši viņiem no Minskas vajadzētu iziet uz Koreju, jo belariem arī tur uz tādu dāņu fona tik tādi KHL amatieri vien ir...
Nu nezinu, belari māk spēlēt, ne sliktāk, par Dāņu čekeriem, tā ka tur viss nav tā viennozīmīgi.

     [+] [-]

, 2016-08-30 22:22, pirms 8 gadiem
Avs rakstīja: Labākajās 2ās Dinamo sezonās 2010.gada PČ un 2011.gada PČ attiecīgi 11 un 13 vieta. Ļoti vareni.
Šeit bija domāts- kā Dārziņš spēlēja pirms 3 dienām, tā viņš spēlēs šodien. Brīnumi nenotiek.

  -2 [+] [-]

, 2016-08-30 22:22, pirms 8 gadiem
Krokodils rakstīja: Šīs paaudzes "pīks" bija no 2009.-2014.gadam tad kad visiem bija no 22-30 , un vispār jebkura sportista labākie gadi ir no 22-28 tā kā tā. Protams ar izņēmumiem.
tuftoloģija

  -1 [+] [-]

, 2016-08-30 22:22, pirms 8 gadiem
ilgonix rakstīja: Dāņi gan ir pacēlušies..jau 8 hokesti spēlē NHL..Latvija pat klāt nestāv
Tāpēc, ka laikā, kad Latvijā smējās par dāņiem un viņu hokeju, šamie ņēma sīkos, trenēja utt. Tagad viņi spēlē NHL, bet Latvijā brīnās kā dāņi tik labi spēlēt sākuši?

     [+] [-]

, 2016-08-30 22:23, pirms 8 gadiem
Agris 77 rakstīja: Kāpēc nep..ies prom?
Es jau esmu prom, no latvanijas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-08-30 22:25, pirms 8 gadiem
Tie kuriem patika Dārziņš, Ķēniņš vai kāds cits uzbrucējs:
In ice hockey, a forward is a player position on the ice whose primary responsibility is to score and assist goals.
Akcents uz "forward", "to score" un "assist".
Ja kāds vēl nesaprata - uzbrucēja pienākums ir mest vārtus un dot rezultatīvas piespēles. Šodien nebija ne šis, ne tas. Bēdas! Gan jau, ka Kirovs metīsies virsū spēlētājiem ar tekstu, ka miljonāri sapelnījuši naudu uz viņa rēķina un tagad negrib spēlēt.

  +3 [+] [-]

, 2016-08-30 22:26, pirms 8 gadiem
Slavējat tik Dārziņu, speka speli no vina esat redzējusi,speka spele vsp mīkstais tik izvairās.

  -2 [+] [-]

, 2016-08-30 22:27, pirms 8 gadiem
Japānu uzvarēs,tas arī viss

     [+] [-]

, 2016-08-30 22:28, pirms 8 gadiem
als rakstīja: Jau hroniskā problema, kad nevaram labam vārtsargam pat vienus vārtus iemest, bet te jau bez Dārza, Miķeļa un Indraša nekādi dižie metēji arī nav. Jācer uz Daugavu un Karsumu(būtu labi vienā maiņā)+ Osis (Bārtulis) varētu jēdzīgu pirmo piespēli atdot vai arī kopumā ievadīt kādu sakarīgu uzbrukumu.... Par kīperiem runājot, pēc snieguma Edža nomināli šobrīd varētu būt tik trešais (tribīņu bekaps gadijumam, ja nu kas ar pirmajiem diviem notiek.. tfu tfu tfu).No kīperiem jēdzīgākajā formā varētu būt šobrīd Merzlis, tad Gudis.... ar šiem arī tas turnīrs būtu jāizvelk! Par dāņiem runājot, domāju, Minskā viņi varētu būt favorīti, - gana labi sabalansēta komanda + vēl dāņu Irbe vārtos (Andersens-gana stabils NHL komandas Nr. 1 kīpers) un ja vien paši tur nenodir$īsies tad tieši viņiem no Minskas vajadzētu iziet uz Koreju, jo belariem arī tur uz tādu dāņu fona tik tādi KHL amatieri vien ir...
Sastāvs mums šobrīd ir optimāls, labāku dotajā brīdī savākt nevar. Par vārtsargiem es īpaši drošs nebūtu - Edgars spēlē kā aiziet - ja velk, tad visu, ja nē, tad nekā. redzams bija, Ka Kristeram nav prakses, tātad Elvis tiešām varētu būt pamatvārtsargs, nezinu, ko domā treneris Klodāns. Minska nespēlēja khl līdz šim, gatavojās turnīram. Ņemot vērā, ka liela daļa no viņu sastāva caur to palika bez prakses, nezinu, vai lūgums pārcelt khl spēles attaisnosies. Bet, tā kā turnīrs Minskā, droši pārliecināts par dāņu uzvaru nebūtu. Viņi jau bija labi tikai uz mūsu fona, kas bija nekāds, diemžēl. No pozitīvā - šķiet, ka pamostas Lauris, cīnās Ronalds, vēl vienam otram ir momenti. Bet nav galvenā - lai tos realizētu - meistarības. Un tā vai nu ir, vai nav, te var līdzēt tikai totāla veiksme, kad viss sakrīt. Tāpēc, domāju, mēs spēlēsim vismaz divas spēles no aizsardzības, ja tā būs arī ar Japānu, tad es nezinu...
Jautājums, ko par to visu domā Vasiljeva k-gs, kāds motivators viņš ir, jo izņemot motivāciju, citu darīt jau ir par vēlu.

  +3 [+] [-]

, 2016-08-30 22:28, pirms 8 gadiem
coffijs rakstīja: Ķēniņš praktiski vislabāk izskatījās ,gan labs slidojums ,gan jauda,bet te daļa redz tikai daiļslidotājus un iespēlētas saiknes.
Pilnigi piekrītu . Girgensons ar labs. Vini tur taja gala bija dazady iemeslu pec. Ne jau visiem komanda ir dots snaipot un denglot. To ka Dinamo riga speletaji ir bez noteiktam pozicijam jau sen ir skaidrs. Visi viena maisa metami. Nav attistiti nekam.bet ta nav vinju vaina. Kiroff atkapies.

  +3 [+] [-]

, 2016-08-30 22:29, pirms 8 gadiem
zippo22 rakstīja: Nu nezinu, belari māk spēlēt, ne sliktāk, par Dāņu čekeriem, tā ka tur viss nav tā viennozīmīgi.
Protams viennozīmīgi sportā nekas nemaz nevar būt un teiksim tādus slovēņus arī nevajag novērtēt pa zemu, jo uz pagājušo OS tieši viņi izgāja no grupas un tur tagad ne tikai Kopitars ir kas spēlē labā līmenī.... bet pēc sastāva šobrīd tieši dāņi tur izskatās vislabāk, jo ceru, ka man nav jāstāsta cik daudz hokejā nozīmē komandai labs vārtsargs un dāņiem tieši tāds vārtsargs(elites līmeņa - stabils NHL Nr.1) arī ir.... belariem tāds ir? Slovēņiem tāds ir? Cik labs ir vēl salīdzinošā "neformā" esošs Andersens varējām paši šodien pārliecināties....

     [+] [-]

, 2016-08-30 22:29, pirms 8 gadiem
Nepierasti Vasiļjevu redzēt bez ūsām

     [+] [-]

, 2016-08-30 22:30, pirms 8 gadiem
purva_velns rakstīja: ...Par vārtsargiem es īpaši drošs nebūtu - Edgars spēlē kā aiziet - ja velk, tad visu, ja nē, tad nekā. redzams bija, Ka Kristeram nav prakses, tātad Elvis tiešām varētu būt pamatvārtsargs, nezinu, ko domā treneris Klodāns. ...
Klodāns varbūt domāt kaut ko domā, taču viņš neesot ar izlasi.

     [+] [-]

, 2016-08-30 22:31, pirms 8 gadiem
(O_O) rakstīja: Tie kuriem patika Dārziņš, Ķēniņš vai kāds cits uzbrucējs:
In ice hockey, a forward is a player position on the ice whose primary responsibility is to score and assist goals.
Akcents uz "forward", "to score" un "assist".
Ja kāds vēl nesaprata - uzbrucēja pienākums ir mest vārtus un dot rezultatīvas piespēles. Šodien nebija ne šis, ne tas. Bēdas! Gan jau, ka Kirovs metīsies virsū spēlētājiem ar tekstu, ka miljonāri sapelnījuši naudu uz viņa rēķina un tagad negrib spēlēt.
Ar ko vini speleja . Ar avarage riga dinamo speletajiem kuri nemak nr golu iemest ne piespeli iedot. Tu vispar redzeji positional game?? Ko vini dara?? Ta ka nav ko parmest musu labakajiem spiileriem

  -1 [+] [-]

, 2016-08-30 22:32, pirms 8 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tāpēc, ka laikā, kad Latvijā smējās par dāņiem un viņu hokeju, šamie ņēma sīkos, trenēja utt. Tagad viņi spēlē NHL, bet Latvijā brīnās kā dāņi tik labi spēlēt sākuši?
Tu no mēness nokritis, kurš smējās par dāņiem? Dānijā ir 2x vairāk iedzīvotāju, daudz bagātāka valsts, kas var atļauties uzturēt labāku vietējo čempionātu, hokeja lielvalsts Zviedrija ar līdzīgu valodu rokas stiepiena attālumā, iespējas trenēties un spēlēt tur. Loģiski, ka tas dod rezultātu. Pie tam tie dāņi NHL praktiski visi ir 1986-1989. gadā dzimušie, tikai tagag ir jaunais 1996. gadā dzimušais, pa vidu tukšums. Mums tai pat laikā dzimušie Karsums, Bārtulis, Kulda, Daugaviņš, ķēniņs arī uzspēlējuši NHL, tā ka nevar teikt, ka kaut kāda liela starpība. Pie tam dāņiem ar tiem apstākļiem, kādi ir viņiem un kādi Latvijā, tad dāņiem proporcionāli vājāki sasniegumi.

     [+] [-]

, 2016-08-30 22:33, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: Klodāns varbūt domāt kaut ko domā, taču viņš neesot ar izlasi.
tiešām? rakstīja, ka esot izlases vārtsargu treneris. kurš tad šos trenē>? bet es jau vairs nebrīnos...

     [+] [-]

, 2016-08-30 22:33, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: tuftoloģija
Nu, pajautā ekspertam, tepat ieradās komentāros.

  -1 [+] [-]

, 2016-08-30 22:33, pirms 8 gadiem
(O_O) rakstīja: Tie kuriem patika Dārziņš, Ķēniņš vai kāds cits uzbrucējs:
In ice hockey, a forward is a player position on the ice whose primary responsibility is to score and assist goals.
Akcents uz "forward", "to score" un "assist".
Ja kāds vēl nesaprata - uzbrucēja pienākums ir mest vārtus un dot rezultatīvas piespēles. Šodien nebija ne šis, ne tas. Bēdas! Gan jau, ka Kirovs metīsies virsū spēlētājiem ar tekstu, ka miljonāri sapelnījuši naudu uz viņa rēķina un tagad negrib spēlēt.
šodien parasta treniņspēle bez nekādas nozīmes rezultātam, galvenais bija negūt traumas.

     [+] [-]

, 2016-08-30 22:33, pirms 8 gadiem
Dārgie draugi, lūdzu, nevajag čurāt biksē un vajag arī tomēr saglabāt kaut kādu perspektīvu uz lietām.

Daudziem no jums prātos ir palicis nemainīgs iespaids par Dānijas hokeju kopš 96. gada. Dzīve iet uz priekšu, hokejs Dānijā ir pavisam citā līmenī nekā toreiz. Dāņiem šodien bija DIVAS pilnas NHL maiņas uzbrukumā un vēl kādam NHLietim nācās kaplēt 3. maiņā.

Pret šo Latvijas izlases modeli bez mūsu diviem top čaļiem uzbrukumā, diviem top čaļiem defā viņi par mums ir galvas tiesu pārāki.

Dānija ir faktiski pirmo reizi vēsturē novākusi tik spēcīgu blici un no visām kvalifikācijas turnīru izlasēm viņiem ir spēcīgākais sastāvs. Pilnīgi likumsakarīgs zāģis. Būtu kaut kur paveicies, būtu varbūt 1:2, 2:3, kas būtu pilnīgi adekvāts rezultāts spēku samēriem.

Austrija ir krietni švakāka un pat Vācija nav Dānijas pašreizējā modeļa līmenī.

     [+] [-]

, 2016-08-30 22:34, pirms 8 gadiem
WKS rakstīja: Es gan nedotu nevienam priekšroku Minskas turnīrā, tie paši slovēņi arī var izšaut, arī belari nav peramie. Protams atskaitot poļus.
Visu Minskas turnīru dāņi raidīs, arī kad ltv7 spēles laikā laida stulbo reklāmu slēdzu uzreiz uz dāņu sporta kanālu, tie nebāž to katrā brīdī, arī pārtraukumos mūsēji kamēr laiž reklāmu,šie intervijas ar savējiem spēlētājiem. Baltkrieviem, tā pat kā mūsējiem+ir mājas ledus un nekas vairāk. Faktiski pirmā spēle baltkrieviem būs visdramatiskākā. Slovēņi vienu PČ visus pārsteidza un ar to arī viss. Poļi-bez komentāriem.

     [+] [-]

, 2016-08-30 22:36, pirms 8 gadiem
purva_velns rakstīja: tiešām? rakstīja, ka esot izlases vārtsargu treneris. kurš tad šos trenē>? bet es jau vairs nebrīnos...
teorētiski varētu Miļūns, tomēr esot bijis vārtsargs savulaik...

  +2 [+] [-]

, 2016-08-30 22:36, pirms 8 gadiem
lsdd rakstīja: Sobrid ka reiz es esmu uk. Noskanoju anglus izdarit pareizo izveli attieciba uz brehitu.
Aģent 007, ja tu domā Brexit,tad angļi jau savu izvēli ir izdarījuši.

  +1 [+] [-]

, 2016-08-30 22:36, pirms 8 gadiem
No Sprukts - no olympics...
Sprukts vienmēr ir piedalījies un parādījis sevi tieši izšķirošu turnīru izšķirošos brīžos. Un parasti tie ir bijuši OS kvaļi... Ar Karsumu praktiski divatā ievilka Vankūverā, izčakarēja izšķirošā spēlē vienu KAZ jaunpilsoni un aizveda LV uz Sočiem. Pat leģendārajā spēlē ar belarusiem atspēlēšanās sākās tieši ar Sprukta golu... Tagad Sprukta nolicēji var sūkāt ķepu bezspēcībā

  +1 [+] [-]

, 2016-08-30 22:36, pirms 8 gadiem
MachimoI rakstīja: ...

Austrija ir krietni švakāka un pat Vācija nav Dānijas pašreizējā modeļa līmenī.
pēc kā izdarīti šādi secinājumi?

     [+] [-]

, 2016-08-30 22:37, pirms 8 gadiem
7ww7 rakstīja: Visu Minskas turnīru dāņi raidīs, arī kad ltv7 spēles laikā laida stulbo reklāmu slēdzu uzreiz uz dāņu sporta kanālu, tie nebāž to katrā brīdī, arī pārtraukumos mūsēji kamēr laiž reklāmu,šie intervijas ar savējiem spēlētājiem. Baltkrieviem, tā pat kā mūsējiem+ir mājas ledus un nekas vairāk. Faktiski pirmā spēle baltkrieviem būs visdramatiskākā. Slovēņi vienu PČ visus pārsteidza un ar to arī viss. Poļi-bez komentāriem.
Tas, ka dāņiem ir 7 NHL spēlētāji automātiski tabulā nedod 3 punktus par katru spēli, atgādināšu tev, ka uz iepriekšējo OS tika tieši slovēņi no savas grupas.

     [+] [-]

, 2016-08-30 22:39, pirms 8 gadiem
7ww7 rakstīja: Visu Minskas turnīru dāņi raidīs, arī kad ltv7 spēles laikā laida stulbo reklāmu slēdzu uzreiz uz dāņu sporta kanālu, tie nebāž to katrā brīdī, arī pārtraukumos mūsēji kamēr laiž reklāmu,šie intervijas ar savējiem spēlētājiem. Baltkrieviem, tā pat kā mūsējiem+ir mājas ledus un nekas vairāk. Faktiski pirmā spēle baltkrieviem būs visdramatiskākā. Slovēņi vienu PČ visus pārsteidza un ar to arī viss. Poļi-bez komentāriem.
Pagājušajā gadā? Poļi rīkoja A 1 PČ un viņu līmenis bija ļoti labs, vispār tieši tā grupa bija ļoti laba, var paņemt uz pārsteigumu kādu , noteikti.

     [+] [-]

, 2016-08-30 22:39, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: teorētiski varētu Miļūns, tomēr esot bijis vārtsargs savulaik...
mjā, ja man kāds kaut ko tādu teiktu 1997. gadā Tamperes turnīra laikā, ka izlasi nav kam trenēt un ka daudzi treneri cenšas no tās izvairīties...

  +3 [+] [-]

, 2016-08-30 22:39, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: pēc kā izdarīti šādi secinājumi?
pēc viena alus kausa..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2016-08-30 22:40, pirms 8 gadiem
MachimoI rakstīja: Dārgie draugi, lūdzu, nevajag čurāt biksē un vajag arī tomēr saglabāt kaut kādu perspektīvu uz lietām.

Daudziem no jums prātos ir palicis nemainīgs iespaids par Dānijas hokeju kopš 96. gada. Dzīve iet uz priekšu, hokejs Dānijā ir pavisam citā līmenī nekā toreiz. Dāņiem šodien bija DIVAS pilnas NHL maiņas uzbrukumā un vēl kādam NHLietim nācās kaplēt 3. maiņā.

Pret šo Latvijas izlases modeli bez mūsu diviem top čaļiem uzbrukumā, diviem top čaļiem defā viņi par mums ir galvas tiesu pārāki.

Dānija ir faktiski pirmo reizi vēsturē novākusi tik spēcīgu blici un no visām kvalifikācijas turnīru izlasēm viņiem ir spēcīgākais sastāvs. Pilnīgi likumsakarīgs zāģis. Būtu kaut kur paveicies, būtu varbūt 1:2, 2:3, kas būtu pilnīgi adekvāts rezultāts spēku samēriem.

Austrija ir krietni švakāka un pat Vācija nav Dānijas pašreizējā modeļa līmenī.
"... pat Vācija nav Dānijas pašreizējā modeļa līmenī.'' - no pirksta izzīsts apgalvojums bez nekāda seguma.

  +3 [+] [-]

, 2016-08-30 22:40, pirms 8 gadiem
RuncisPuncis rakstīja: No Sprukts - no olympics...
Sprukts vienmēr ir piedalījies un parādījis sevi tieši izšķirošu turnīru izšķirošos brīžos. Un parasti tie ir bijuši OS kvaļi... Ar Karsumu praktiski divatā ievilka Vankūverā, izčakarēja izšķirošā spēlē vienu KAZ jaunpilsoni un aizveda LV uz Sočiem. Pat leģendārajā spēlē ar belarusiem atspēlēšanās sākās tieši ar Sprukta golu... Tagad Sprukta nolicēji var sūkāt ķepu bezspēcībā
a ko tagad izlasē darītu Sprukts? Dalītos pieredzē, kā pareizi sagatavot augsni slieku populācijas palielināšanai?

  -1 [+] [-]

, 2016-08-30 22:40, pirms 8 gadiem
als rakstīja: Protams viennozīmīgi sportā nekas nemaz nevar būt un teiksim tādus slovēņus arī nevajag novērtēt pa zemu, jo uz pagājušo OS tieši viņi izgāja no grupas un tur tagad ne tikai Kopitars ir kas spēlē labā līmenī.... bet pēc sastāva šobrīd tieši dāņi tur izskatās vislabāk, jo ceru, ka man nav jāstāsta cik daudz hokejā nozīmē komandai labs vārtsargs un dāņiem tieši tāds vārtsargs(elites līmeņa - stabils NHL Nr.1) arī ir.... belariem tāds ir? Slovēņiem tāds ir? Cik labs ir vēl salīdzinošā "neformā" esošs Andersens varējām paši šodien pārliecināties....
Tu vari celt to Dāņu vārtusargu kaut uz postamenta, Latvijas izlases impotence uzbrukumā jau ntos gadus nav nekāds noslēpums.Un savukārt Baltkrievi, nav nekādi amatieri kā te dažs labs rakstīja, māk viņi spēlēt, ka tik turies un apspēlēt, tādu vidusmēra kanādiešu stila komandu, jau taktski viņiem ir i meistarība i varēšana, jā kā būs nu to redzēs, bet viennozīmīgi te Dāņus jau uz Koreju sūtīt stulbuma kalngals, diskutēt bezjēga paliksim katrs ar savu viedokli.

     [+] [-]

, 2016-08-30 22:41, pirms 8 gadiem
HMB-NIZCAG4 rakstīja: uk fermaa seedi???
Tas jau blakus skotijai,kur sēdi tu ar saviem zemu nokritušajiem senčiem

     [+] [-]

, 2016-08-30 22:41, pirms 8 gadiem
WKS rakstīja: "... pat Vācija nav Dānijas pašreizējā modeļa līmenī.'' - no pirksta izzīsts apgalvojums bez nekāda seguma.
Izmanto savas lielās acis un uz sastāviem paskaties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-08-30 22:41, pirms 8 gadiem
Kā var KHL spēlējoši uzbrucēji mest visu laiku pusmetru garām vārtiem vai virsū vārtsargam?Ko Meija dara 1.maiņā?Visi slavē Dārziņu,bet vai tad Lauris neiedeva uz nūjas ripu pretiniekam 1.vārtu zaudējumā ?Edža arī ielaida bērnu golu no iemetiena...Šodien bija bēdu ieleja!Bet pēc visiem Lipmana gājieniem laikam jau nekas labs nevar būt-pat spēlētāji intervijās atzīst,ka trenera maiņa nav nekas labs un pārāk īss sagatavošanās periods.

  -1 [+] [-]

, 2016-08-30 22:42, pirms 8 gadiem
MachimoI rakstīja: Dārgie draugi, lūdzu, nevajag čurāt biksē un vajag arī tomēr saglabāt kaut kādu perspektīvu uz lietām.

Daudziem no jums prātos ir palicis nemainīgs iespaids par Dānijas hokeju kopš 96. gada. Dzīve iet uz priekšu, hokejs Dānijā ir pavisam citā līmenī nekā toreiz. Dāņiem šodien bija DIVAS pilnas NHL maiņas uzbrukumā un vēl kādam NHLietim nācās kaplēt 3. maiņā.

Pret šo Latvijas izlases modeli bez mūsu diviem top čaļiem uzbrukumā, diviem top čaļiem defā viņi par mums ir galvas tiesu pārāki.

Dānija ir faktiski pirmo reizi vēsturē novākusi tik spēcīgu blici un no visām kvalifikācijas turnīru izlasēm viņiem ir spēcīgākais sastāvs. Pilnīgi likumsakarīgs zāģis. Būtu kaut kur paveicies, būtu varbūt 1:2, 2:3, kas būtu pilnīgi adekvāts rezultāts spēku samēriem.

Austrija ir krietni švakāka un pat Vācija nav Dānijas pašreizējā modeļa līmenī.
Jēga spēlēt hokeju tad? Reāli kvalifikācijā jāspēlē tikai pret Japāņiem, Austriešiem. Pret Vāciešiem var neiet laukumā, jo rezultāts zināms. Nebūtu nekādas pretenzijas, ja Latvija spēlētu. Bet radās iespaids, ka Latvijai vispār šī spēle nav vajadzīga. Jā, protams, tikai pārbaudes spēle.. Bet pēc idejas Dāņiem bija jābūt tieši tādai pat (ne)motivācijai.
Var jau, protams, teikt, ka Dāņu hokejs ir attīstījies. Bet, kas tad vainīgs pie tā, ka Latvijas hokejs tieši pretēji Dāņiem - grimst? Kas konkrēti hokejā mums ir uzlabots? Nekas. Izveidots RD, kur par atslidošanu, ja paveicas, ieskaita arī algu..

  +3 [+] [-]

, 2016-08-30 22:43, pirms 8 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Kā var KHL spēlējoši uzbrucēji mest visu laiku pusmetru garām vārtiem vai virsū vārtsargam?Ko Meija dara 1.maiņā?Visi slavē Dārziņu,bet vai tad Lauris neiedeva uz nūjas ripu pretiniekam 1.vārtu zaudējumā ?Edža arī ielaida bērnu golu no iemetiena...Šodien bija bēdu ieleja!Bet pēc visiem Lipmana gājieniem laikam jau nekas labs nevar būt-pat spēlētāji intervijās atzīst,ka trenera maiņa nav nekas labs un pārāk īss sagatavošanās periods.
tieši tā , kā tu saki
KHL spēlējoši uzbrucēji met visu laiku pusmetru garām vārtiem vai virsū vārtsargam
to mēs redzam, kas skatās, jau trīs šīs sezonas spēles un daudzas izgājušgad.

     [+] [-]

, 2016-08-30 22:43, pirms 8 gadiem
purva_velns rakstīja: Sastāvs mums šobrīd ir optimāls, labāku dotajā brīdī savākt nevar. Par vārtsargiem es īpaši drošs nebūtu - Edgars spēlē kā aiziet - ja velk, tad visu, ja nē, tad nekā. redzams bija, Ka Kristeram nav prakses, tātad Elvis tiešām varētu būt pamatvārtsargs, nezinu, ko domā treneris Klodāns. Minska nespēlēja khl līdz šim, gatavojās turnīram. Ņemot vērā, ka liela daļa no viņu sastāva caur to palika bez prakses, nezinu, vai lūgums pārcelt khl spēles attaisnosies. Bet, tā kā turnīrs Minskā, droši pārliecināts par dāņu uzvaru nebūtu. Viņi jau bija labi tikai uz mūsu fona, kas bija nekāds, diemžēl. No pozitīvā - šķiet, ka pamostas Lauris, cīnās Ronalds, vēl vienam otram ir momenti. Bet nav galvenā - lai tos realizētu - meistarības. Un tā vai nu ir, vai nav, te var līdzēt tikai totāla veiksme, kad viss sakrīt. Tāpēc, domāju, mēs spēlēsim vismaz divas spēles no aizsardzības, ja tā būs arī ar Japānu, tad es nezinu...
Jautājums, ko par to visu domā Vasiljeva k-gs, kāds motivators viņš ir, jo izņemot motivāciju, citu darīt jau ir par vēlu.
Edžam ir tā kā Tu saki(kā saka "kak karta ļažet" var aiziet var neaiziet), bet šobrīd nu neizskatās viņš pat pēc Nr.2 par Nr.1 nemaz nerunājot... šobrīd pēc spēles formas tieši Elvis varētu būt Nr.1! Ok, pret japoškām arī Edžu gan jau varētu uzlikt, bet pret nopietnajiem "špreheniešiem" vajag kādu no šiem jaunajiem likt kastē teiksim pret austriešiem varētu Gudi, pret fričiem Elvi! Jācer uz mūsu KHL ne-ģinamovciem, ka šie vismaz kaut ko varēs iemest... pārējie cerams vismaz pa kādam golam varēs varbūt vēl iebakstīt klāt (Larijs, Miks, Miķelis) .... Par belariem runājot... nezinu vai šī "dīsktāve" būs nākusi viņiem pa labu! Pēc sastāva jau viņi vismaz ar dāņiem var cīnīties +/- lūdzīgi tikai pēdējā līnijā gan dāņiem viennozīmīgi ir priekšrocība - Lalandē (un kas tur vēl viņiem) var tādam Andersenam tikai dvieli pienest....

     [+] [-]

, 2016-08-30 22:45, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Jēga spēlēt hokeju tad? Reāli kvalifikācijā jāspēlē tikai pret Japāņiem, Austriešiem. Pret Vāciešiem var neiet laukumā, jo rezultāts zināms. Nebūtu nekādas pretenzijas, ja Latvija spēlētu. Bet radās iespaids, ka Latvijai vispār šī spēle nav vajadzīga. Jā, protams, tikai pārbaudes spēle.. Bet pēc idejas Dāņiem bija jābūt tieši tādai pat (ne)motivācijai.
Var jau, protams, teikt, ka Dāņu hokejs ir attīstījies. Bet, kas tad vainīgs pie tā, ka Latvijas hokejs tieši pretēji Dāņiem - grimst? Kas konkrēti hokejā mums ir uzlabots? Nekas. Izveidots RD, kur par atslidošanu, ja paveicas, ieskaita arī algu..
Latvijas hokejs negrimst, Latvijas hokejs pēdējos gados ir acīmredzami progresējis jauno talantu ziņā. Uzbrukumā mums nekad nav bijusi tik sīva konkurence par tikšanu sastāvā un būtībā pat otrais uzbrucēju sastāvs mums varētu uzvarēt IA divīzijā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-08-30 22:46, pirms 8 gadiem
BĻIN pretīgi lasīt komentārus visi kko noliek un tā gadu no gada.... Jūs esat Latvieši!? un ja vinnēs kvalifikāciju visi kažokus metīs uz otru pusi.... Labi nepatīk Dināmo,bet tā ir Lv izlase cieniet to.. Visi var kko pirst dzīvē paši neko nesasnieguši pretīgi...

  -3 [+] [-]

, 2016-08-30 22:47, pirms 8 gadiem
als rakstīja: Edžam ir tā kā Tu saki(kā saka "kak karta ļažet" var aiziet var neaiziet), bet šobrīd nu neizskatās viņš pat pēc Nr.2 par Nr.1 nemaz nerunājot... šobrīd pēc spēles formas tieši Elvis varētu būt Nr.1! Ok, pret japoškām arī Edžu gan jau varētu uzlikt, bet pret nopietnajiem "špreheniešiem" vajag kādu no šiem jaunajiem likt kastē teiksim pret austriešiem varētu Gudi, pret fričiem Elvi! Jācer uz mūsu KHL ne-ģinamovciem, ka šie vismaz kaut ko varēs iemest... pārējie cerams vismaz pa kādam golam varēs varbūt vēl iebakstīt klāt (Larijs, Miks, Miķelis) .... Par belariem runājot... nezinu vai šī "dīsktāve" būs nākusi viņiem pa labu! Pēc sastāva jau viņi vismaz ar dāņiem var cīnīties +/- lūdzīgi tikai pēdējā līnijā gan dāņiem viennozīmīgi ir priekšrocība - Lalandē (un kas tur vēl viņiem) var tādam Andersenam tikai dvieli pienest....
man liekas, ka turnīram var pieteikt divus vārtsargus, vai es kļūdos?

     [+] [-]

, 2016-08-30 22:47, pirms 8 gadiem
purva_velns rakstīja: a ko tagad izlasē darītu Sprukts? Dalītos pieredzē, kā pareizi sagatavot augsni slieku populācijas palielināšanai?
Vienkārši iebāžu sejā gudrajiem pastniekotājiem, lai paraud...

     [+] [-]

, 2016-08-30 22:48, pirms 8 gadiem
purva_velns rakstīja: man liekas, ka turnīram var pieteikt divus vārtsargus, vai es kļūdos?
Trīs, bet vēlams būtu tomēr spēle't ar diviem, lai ar tad redz kuru no abiem likt pret fričiem

     [+] [-]

, 2016-08-30 22:48, pirms 8 gadiem
purva_velns rakstīja: mjā, ja man kāds kaut ko tādu teiktu 1997. gadā Tamperes turnīra laikā, ka izlasi nav kam trenēt un ka daudzi treneri cenšas no tās izvairīties...
1997. Turku

  +1 [+] [-]

, 2016-08-30 22:48, pirms 8 gadiem
IQ LV rakstīja: Visi var kko pirst dzīvē paši neko nesasnieguši pretīgi...
Tāpēc arī vairums šeit raksta. Un ne tikai šeit sportacentrā, bet visur citur komentāros.

Nevajag to tik ļoti ņemt pie sirds, tie ir cilvēki ar garīgām problēmām.

  -1 [+] [-]

, 2016-08-30 22:48, pirms 8 gadiem
MachimoI rakstīja: Latvijas hokejs negrimst, Latvijas hokejs pēdējos gados ir acīmredzami progresējis jauno talantu ziņā. Uzbrukumā mums nekad nav bijusi tik sīva konkurence par tikšanu sastāvā un būtībā pat otrais uzbrucēju sastāvs mums varētu uzvarēt IA divīzijā.
Viss ir relatīvi. Jāskatās, ar ko salīdzina. Piemēram, kāda ir situācija uz norvēģu un dāņu fona. Mērīt progresu ar iekšējo konkurenci taču nav nopietni.

  +2 [+] [-]

, 2016-08-30 22:49, pirms 8 gadiem
Gudļevskis gan izskatās ļoti progresējis. Sen nebija redzēts izlases mačos. Tehnika , kustības NHL vārtsarga līmenī. Tas pie pozitīvā.

     [+] [-]

, 2016-08-30 22:50, pirms 8 gadiem
purva_velns rakstīja: man liekas, ka turnīram var pieteikt divus vārtsargus, vai es kļūdos?
Liekas, ka formāli var trīs tik viens neģērbjas... kaut gan precīzi tiešām nezinu! Ja var tik divus, tad man izvēle ir acīmredzama - Elvis, Gudis.

  +1 [+] [-]

, 2016-08-30 22:50, pirms 8 gadiem
RuncisPuncis rakstīja: Vienkārši iebāžu sejā gudrajiem pastniekotājiem, lai paraud...
ja būtu trenējies un tagad spēlētu kaut vai RD, labāka two-way centra mums nebūtu

     [+] [-]

, 2016-08-30 22:50, pirms 8 gadiem
purva_velns rakstīja: man liekas, ka turnīram var pieteikt divus vārtsargus, vai es kļūdos?
Var pieteikt ksut 28, bet ja viena ar Sprukta attieksmi un raksturu, Koreja nespīd

     [+] [-]

, 2016-08-30 22:50, pirms 8 gadiem
IQ LV rakstīja: BĻIN pretīgi lasīt komentārus visi kko noliek un tā gadu no gada.... Jūs esat Latvieši!? un ja vinnēs kvalifikāciju visi kažokus metīs uz otru pusi.... Labi nepatīk Dināmo,bet tā ir Lv izlase cieniet to.. Visi var kko pirst dzīvē paši neko nesasnieguši pretīgi...
Jā, tā ir LV izlase. Un arī spēlētājiem spēlējot tajā vajadzētu cienīt šo Latvijas izlasi. Bet pēdējos gadus, ja vien neskaita būt vai nebūt spēles, izskatās, ka izlasē ir tikai daži, kam izlase ko nozīmē. Protams, grūti, cienīt izlasi, ja LHF prezidents to neciena.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-08-30 22:52, pirms 8 gadiem
Dīķa lietpratējs rakstīja: 1997. Turku
arī Tampere. man ir šo spēļu ieraksti.

  +1 [+] [-]

, 2016-08-30 22:52, pirms 8 gadiem
Dānija - nākamā Šveice. Visi runāja par Norvēģiju, bet dāņi īstie meistari.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-08-30 22:53, pirms 8 gadiem
IQ LV rakstīja: BĻIN pretīgi lasīt komentārus visi kko noliek un tā gadu no gada.... Jūs esat Latvieši!? un ja vinnēs kvalifikāciju visi kažokus metīs uz otru pusi.... Labi nepatīk Dināmo,bet tā ir Lv izlase cieniet to.. Visi var kko pirst dzīvē paši neko nesasnieguši pretīgi...
Visi var kko pirst dzīvē paši neko nesasnieguši pretīgi...
pareizi. pasaki ko prātīgu. labprāt uzklausīšu.
es tādus pirdējus parasti ignorēju, tāpēc viņu komentus neredzu.

     [+] [-]

, 2016-08-30 22:53, pirms 8 gadiem
WKS rakstīja: Tas, ka dāņiem ir 7 NHL spēlētāji automātiski tabulā nedod 3 punktus par katru spēli, atgādināšu tev, ka uz iepriekšējo OS tika tieši slovēņi no savas grupas.
Ja godīgi nezinu,bet manuprāt rīkotājiem(šajā gad.Rīgai,Minskai) ļauj sastādīt spēļu grafiku un protams ar katru nākamo spēli ir vairāk saspēlēta komanda, kas var cīnīties attiecīgi ar spēcīgāku pretinieku. Domāju Baltkrievijas gadījumā, pirmais nav tas ērtākais pretinieks,ar ko sākt.

     [+] [-]

, 2016-08-30 22:53, pirms 8 gadiem
Protams,ka tas tas ir protests

     [+] [-]

, 2016-08-30 22:54, pirms 8 gadiem
Bet nu es saku, tāpat tiks uz Koreju, reāli nav konkurences un paņems uz pieredzi, droši vien .

     [+] [-]

, 2016-08-30 22:55, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Viss ir relatīvi. Jāskatās, ar ko salīdzina. Piemēram, kāda ir situācija uz norvēģu un dāņu fona. Mērīt progresu ar iekšējo konkurenci taču nav nopietni.
tur tev taisnība.

  +1 [+] [-]

, 2016-08-30 22:55, pirms 8 gadiem
Svilst muguras mūsējiem!!!

     [+] [-]

, 2016-08-30 22:56, pirms 8 gadiem
Pēc spēlētāju skaita Dānija ir salīdzināma ar Latviju, bet viņiem astoņi veči NHL. Mums toties ģinama un KHL.
Survey of Players

  -1 [+] [-]

, 2016-08-30 22:56, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Viss ir relatīvi. Jāskatās, ar ko salīdzina. Piemēram, kāda ir situācija uz norvēģu un dāņu fona. Mērīt progresu ar iekšējo konkurenci taču nav nopietni.
Kāpēc tas ir nenopietni? Ja pirms 20 gadiem bija x augstas kvalitātes profesionāli hokejisti, bet tagad ir 2x augstas kvalitātes profi, tad apgalvot, ka mēs grimstam ir atbilstoši realitātei? Tās ir pilnīgākais bullšits.

     [+] [-]

, 2016-08-30 22:57, pirms 8 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Pēc spēlētāju skaita Dānija ir salīdzināma ar Latviju, bet viņiem astoņi veči NHL. Mums toties ģinama un KHL.
http://www.iihf.com/iihf-home/the-iihf/survey-of-players/
Viņiem atlase lielāka + vairāk cilvēku var atļauties hokeju!

  -1 [+] [-]

, 2016-08-30 22:57, pirms 8 gadiem
Da netiks ne uz kādu olimpiādi. huiņa ne hokejs

  -1 [+] [-]

, 2016-08-30 22:58, pirms 8 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Pēc spēlētāju skaita Dānija ir salīdzināma ar Latviju, bet viņiem astoņi veči NHL. Mums toties ģinama un KHL.
http://www.iihf.com/iihf-home/the-iihf/survey-of-players/
nebūtu dinamas, par 20 spēlētājiem būtu mazāk, jo citur viņus nevajadzētu. tā ka priecājies, ka tāda ir.

  +3 [+] [-]

, 2016-08-30 22:59, pirms 8 gadiem
LV izlase man ir un būs prioritāte, vienmēr esmu cerējis uz mazajiem brīnumiem, bezspēcībāgriezis zobus par skaistajoem zaudējumiem, bet te laikam ir sasniegts zemākais punkts tās pēcokupācijas vēsturē. Paldies lipmanam un savickim....

     [+] [-]

, 2016-08-30 22:59, pirms 8 gadiem
zippo22 rakstīja: Tu vari celt to Dāņu vārtusargu kaut uz postamenta, Latvijas izlases impotence uzbrukumā jau ntos gadus nav nekāds noslēpums.Un savukārt Baltkrievi, nav nekādi amatieri kā te dažs labs rakstīja, māk viņi spēlēt, ka tik turies un apspēlēt, tādu vidusmēra kanādiešu stila komandu, jau taktski viņiem ir i meistarība i varēšana, jā kā būs nu to redzēs, bet viennozīmīgi te Dāņus jau uz Koreju sūtīt stulbuma kalngals, diskutēt bezjēga paliksim katrs ar savu viedokli.
Māk jau māk spēlēt neviens jau arī nesaka, ka nemāk, bet runa ir par ko citu! Labs vārtsargs var arī viens to komandu pavilkt un ne velti saka, ka labs vārtsargs ir vismaz "puse no komandas" (bieži vien pat vairāk)! Par to ir runa! 2000. gadā pīterā mēs krievus arī apspēlējām ne jau tapēc, ka Vasilis tur nez kādas pārgudrās shēmas čaliem būtu sazīmējis, bet tieši dēļ viena vīriņa snieguma vātos, kas tur burtiski uz galvas stāvēja....

     [+] [-]

, 2016-08-30 23:00, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Viņiem atlase lielāka + vairāk cilvēku var atļauties hokeju!
Viņiem atlase noteikti mazāka, jo futbols paņem daudz. Vai nu treneri labāki, vai sistēma kopumā,

     [+] [-]

, 2016-08-30 23:00, pirms 8 gadiem
MachimoI rakstīja: Kāpēc tas ir nenopietni? Ja pirms 20 gadiem bija x augstas kvalitātes profesionāli hokejisti, bet tagad ir 2x augstas kvalitātes profi, tad apgalvot, ka mēs grimstam ir atbilstoši realitātei? Tās ir pilnīgākais bullšits.
Kāpec gan jāgrimst? Es teiktu, ka augam, bet augam ne tik ātri kā citi. Piemēram,tā brīvi un nosacīti, augšanas temps vai ātrums mums ir 12. ātrākais pasaulē, bet pērn bija 11. It kā augam joprojām, bet salīdzinoši pret to paši dāni atpaliekam. T.i. grimstam relatīvi.

  -1 [+] [-]

, 2016-08-30 23:01, pirms 8 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Viņiem atlase noteikti mazāka, jo futbols paņem daudz. Vai nu treneri labāki, vai sistēma kopumā,
Gribi teikt, ka Latvijai futbols, basketbols neatņem?
Es runāju par cilvēkresursu! Visi nevar būt NHL hokejisti vai spēlēt ČL!

  +1 [+] [-]

, 2016-08-30 23:01, pirms 8 gadiem
purva_velns rakstīja: nebūtu dinamas, par 20 spēlētājiem būtu mazāk, jo citur viņus nevajadzētu. tā ka priecājies, ka tāda ir.
Ja jau varenajā kolhozā vajadzīgi, tad jau vismaz kaut kādās otrajās līgās+Austrijās, Dānijās, Slovākijās spēlētu. Būtu dāņiem KHL klubs, arī varbūt būtu tikai viens divi NHL veči.

     [+] [-]

, 2016-08-30 23:02, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Kāpec gan jāgrimst? Es teiktu, ka augam, bet augam ne tik ātri kā citi. Piemēram,tā brīvi un nosacīti, augšanas temps vai ātrums mums ir 12. ātrākais pasaulē, bet pērn bija 11. It kā augam joprojām, bet salīdzinoši pret to paši dāni atpaliekam.
Nu ja, ir relatīva un absolūta augšana. Dāņi relatīvi (salīdzinot ar mums) aug ātrāk

     [+] [-]

, 2016-08-30 23:02, pirms 8 gadiem
Kirov atkaapies

     [+] [-]

, 2016-08-30 23:04, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Kāpec gan jāgrimst? Es teiktu, ka augam, bet augam ne tik ātri kā citi. Piemēram,tā brīvi un nosacīti, augšanas temps vai ātrums mums ir 12. ātrākais pasaulē, bet pērn bija 11. It kā augam joprojām, bet salīdzinoši pret to paši dāni atpaliekam. T.i. grimstam relatīvi.
Augam? Muļāšanās uz vietas padsmit gadu garumā

     [+] [-]

, 2016-08-30 23:05, pirms 8 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Ja jau varenajā kolhozā vajadzīgi, tad jau vismaz kaut kādās otrajās līgās+Austrijās, Dānijās, Slovākijās spēlētu. Būtu dāņiem KHL klubs, arī varbūt būtu tikai viens divi NHL veči.
kolhozā vajadzīgas viņu pases. Bet ne par to stāsts.
teorētiski tās nav khl problēmas, ka spēlēs ar spēcīgiem pretiniekiem mūsējie šajā līgā nevis aug meistarībā bet stagnē.

  -2 [+] [-]

, 2016-08-30 23:06, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Kāpec gan jāgrimst? Es teiktu, ka augam, bet augam ne tik ātri kā citi. Piemēram,tā brīvi un nosacīti, augšanas ātrums mums ir 12. ātrākais pasaulē, bet pērn bija 11. It kā augam joprojām, bet salīdzinoši pret to paši dāni atpaliekam.
Ja jau filozofējam, tad vispirms ir jārunā par mūsu augšanas griestiem. Jo mūsu gaidām ir jābūt atbilstošām mūsu spējām un potenciālam. Mums tie griesti ir zemāki kā praktiski jebkurai citai valstij, kur tiek nopietni spēlēts hokejs. Iemesli ir dažādi - iedzīvotāju resurss, ekonomiskās attīstības līmenis, sporta kultūra, līdzšinējā popularitāte.

Ir tikai likumsakarīgi, ka hokeja programmām izplatoties globāli, mēs slīdēsim uz leju pasaules reitingos ilgtermiņā. Dānijā un Norvēģijā hokejam bija (un ir) kur augt un plesties tālāk, jo tas līdz šim ir bijis galīgs nišas sports, ko saulītē valsts līmenī arī pacēla pirmie NHL kadri.

Mums tās iespējas ir izsmeltas kopējās hokeja popularitātes ziņā.

Tā nav Kirova vaina, ka dāņi progresē ātrāk. Tā vispār nav neviena vaina.

     [+] [-]

, 2016-08-30 23:06, pirms 8 gadiem
als rakstīja: Māk jau māk spēlēt neviens jau arī nesaka, ka nemāk, bet runa ir par ko citu! Labs vārtsargs var arī viens to komandu pavilkt un ne velti saka, ka labs vārtsargs ir vismaz "puse no komandas" (bieži vien pat vairāk)! Par to ir runa! 2000. gadā pīterā mēs krievus arī apspēlējām ne jau tapēc, ka Vasilis tur nez kādas pārgudrās shēmas čaliem būtu sazīmējis, bet tieši dēļ viena vīriņa snieguma vātos, kas tur burtiski uz galvas stāvēja....
Tavs piemērs tomēr vairāk tad bija ar politisko piesitienu (vismaz tas mazais vīrīņš, kā tu sak, tā to pozicionēja)un ja tā tad tas jau nu ir pavisam cits stāsts.
Ne tādi vien kā Dāņu ripas ķerājs, ir laiduši vārtus ka tik spēj nest prom.Un spēles klubos un izlasē ir divas dažādas lietas, un meistaribai vārtu vīriem, tomēr ļaušos nepiekrist, ne vienmēr ir tā pati galvenā īpašiba, kas ļauj uzvarēt.

     [+] [-]

, 2016-08-30 23:07, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Gribi teikt, ka Latvijai futbols, basketbols neatņem?
Es runāju par cilvēkresursu! Visi nevar būt NHL hokejisti vai spēlēt ČL!
Dānijai nesalīdzināmi vairāk futbolistu. Mums ir ļoti maz. Tur hokeja atlasē tas daudz neko nemaina. Tos paŗis tūkstošus var sagrabināt, bet jautājums, ko dara tālāk.

     [+] [-]

, 2016-08-30 23:08, pirms 8 gadiem
rezumējot - sagaidīsim galīgo sastāvu uz atlasi, atlases rezultātus un tad jau manīs, kuros kapos zvanīs.

     [+] [-]

, 2016-08-30 23:09, pirms 8 gadiem
purva_velns rakstīja: rezumējot - sagaidīsim galīgo sastāvu uz atlasi, atlases rezultātus un tad jau manīs, kuros kapos zvanīs.
Āmen!

     [+] [-]

, 2016-08-30 23:09, pirms 8 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Dānijai nesalīdzināmi vairāk futbolistu. Mums ir ļoti maz. Tur hokeja atlasē tas daudz neko nemaina. Tos paŗis tūkstošus var sagrabināt, bet jautājums, ko dara tālāk.
Hokejisti jau māk slidot abos virzienos, kad tiek komplektētas futbola grupas!(vidējais rādītājs)!

  -1 [+] [-]

, 2016-08-30 23:09, pirms 8 gadiem
MachimoI rakstīja: Ja jau filozofējam, tad vispirms ir jārunā par mūsu augšanas griestiem. Jo mūsu gaidām ir jābūt atbilstošām mūsu spējām un potenciālam. Mums tie griesti ir zemāki kā praktiski jebkurai citai valstij, kur tiek nopietni spēlēts hokejs. Iemesli ir dažādi - iedzīvotāju resurss, ekonomiskās attīstības līmenis, sporta kultūra, līdzšinējā popularitāte.

Ir tikai likumsakarīgi, ka hokeja programmām izplatoties globāli, mēs slīdēsim uz leju pasaules reitingos ilgtermiņā. Dānijā un Norvēģijā hokejam bija (un ir) kur augt un plesties tālāk, jo tas līdz šim ir bijis galīgs nišas sports, ko saulītē valsts līmenī arī pacēla pirmie NHL kadri.

Mums tās iespējas ir izsmeltas kopējās hokeja popularitātes ziņā.

Tā nav Kirova vaina, ka dāņi progresē ātrāk. Tā vispār nav neviena vaina.
Tagad pilnīgi piekrītu. Protams, ka visam pamatā ir objektīvi iemesli. Un varbūtējais hokeja popularitātes uzvaras gājiens pasaulē mūs no elites izspers ar visām parpalām.

     [+] [-]

, 2016-08-30 23:10, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Hokejisti jau māk slidot abos virzienos, kad tiek komplektētas futbola grupas!(vidējais rādītājs)!
Vēl jo vairāk, no pāris miljoniem sakasīt to nelielo skaitu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-08-30 23:11, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Tagad pilnīgi piekrītu. Protams, ka visam pamatā ir objektīvi iemesli. Un varbūtējais hokeja popularitātes gājiens pasaulē mūs no elites izspers ar visām parpalām.
Nav tik traki, ja paskatamies uz dažu labu gadu, kur tiek ieguldīts liels darbs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-08-30 23:13, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Ja būtu sekojis U20,18 spēlēm elitē, tad redzētu, ka dāņi tur ir diezgan patstāvīgi iemītnieki, ko nevar teikt par norvēģiem.
Nav laika sekot līdzi, jāstrādā, tik cik te komentāros ienāku un ietroļļoju kaut ko.

     [+] [-]

, 2016-08-30 23:19, pirms 8 gadiem
Latvanus visur draz un ari drazis jo tomer 20 gadi ir bijusi dzila degredacija. Dzimstiba loti zema, imigracija loti liela, penzionaru ipatsvars attieciba pret jauniesiem palielinas ar katru gadu un tapes latvanijai vairak nav os medalu un nebus. Daudzi sportisti pat labpratak izvelas startet zem cita karoga. Ar to ari jus apsveicu pastalnieki muhahaha
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-08-30 23:25, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Tagad pilnīgi piekrītu. Protams, ka visam pamatā ir objektīvi iemesli. Un varbūtējais hokeja popularitātes uzvaras gājiens pasaulē mūs no elites izspers ar visām parpalām.
Ja, protams, nemainīsies blakusfaktori Latvijā - sporta kultūra un hokeja spēlēšanas popularitāte. Abiem ir vajadzīgs vietējais čempis un daudz naudas.

Labā ziņa gan ir tāda, ka nekāds globāls uzvaras gājiens nebūs. Kazahu gāzes nauda pamazām pārmainīs Kazahstānas sabiedrību, varbūt vēl kāds no kaut kurienes izplauks (Dienvidkoreja?), bet turpat ap Eliti jau vien grozīsimies jebkurā gadījumā. Nav kam mūs izspert laukā.

     [+] [-]

, 2016-08-30 23:26, pirms 8 gadiem
HMB-NIZCAG4 rakstīja: Taa no 1.septembra stroga dieeta!!! Skola sanak videji no 8-16, tatad 8h laikaa viena edienreize!!! IESAKU!!
Cilvēkam ir pietiekami daudz un pareizi jāēd, citādi var rasties psihiska rakstura problēmas.

     [+] [-]

, 2016-08-30 23:32, pirms 8 gadiem
Tos baigos skrejejus, kuri piespeles neredz, tos vajag likt kopa. Super maina bus, moska ar visu ripu ielidos vartos!

  -1 [+] [-]

, 2016-08-30 23:34, pirms 8 gadiem
MachimoI rakstīja: Ja, protams, nemainīsies blakusfaktori Latvijā - sporta kultūra un hokeja spēlēšanas popularitāte. Abiem ir vajadzīgs vietējais čempis un daudz naudas.

Labā ziņa gan ir tāda, ka nekāds globāls uzvaras gājiens nebūs. Kazahu gāzes nauda pamazām pārmainīs Kazahstānas sabiedrību, varbūt vēl kāds no kaut kurienes izplauks (Dienvidkoreja?), bet turpat ap Eliti jau vien grozīsimies jebkurā gadījumā. Nav kam mūs izspert laukā.
Pieļauju, ka DEN, NOR, GER tā izteikti tuvākajā laikā izteikti aizsprauksies priekšā. Bet jā, pie elites vien paliksim, jo ārpus top20 nopietns pro hokejs, var teikt, izbeidzas. Tātad uzsvars paliek uz pašmāju sporta dzīvi. Te es neņemos prognozēt scenārijus, jo mums sporta kultūra, līdzjušanas tradīcijas ir samērā mazattīstītas. Ik mazākais grūdiens var izmainīt virzienu. Teiksim, izčib ģinama, izlase izkrīt no elites, bet tikmēr basketbolisti iekļūst Eiropas top4, kādi 3 kadri tiek pie NBA. Nav taču tik nereāli? Teikšu godīgi, kas es pats labrāt visu deķi aizvilktu uz futbola pusi, jo šis sporta veids ir man vismīļākais.

     [+] [-]

, 2016-08-30 23:38, pirms 8 gadiem
Kāds ir jūsu, pastāvīgo komentētāju kā zinošu hokeja virtuvē cilvēku, viedoklis par to - kāpēc ir tā, ka tas Kirovs nepārtraukti taisa visādas tizlas intrigas, bezkaunīgi un klaji melo, liekot mīksto virsū visam un visiem, bet hokejisti vienalga brauc un spēlē, nevis nostājas pozā, lai mainītu to pretīgo Kirova sistēmu? Kāpēc?

     [+] [-]

, 2016-08-30 23:42, pirms 8 gadiem
jussi rakstīja: Kāds ir jūsu, pastāvīgo komentētāju kā zinošu hokeja virtuvē cilvēku, viedoklis par to - kāpēc ir tā, ka tas Kirovs nepārtraukti taisa visādas tizlas intrigas, bezkaunīgi un klaji melo, liekot mīksto virsū visam un visiem, bet hokejisti vienalga brauc un spēlē, nevis nostājas pozā, lai mainītu to pretīgo Kirova sistēmu? Kāpēc?
Kirovs bērnībā gribēja kļūt par klaunu.
Hokejisti dara savu darbu.

  +5 [+] [-]

, 2016-08-30 23:42, pirms 8 gadiem
jussi rakstīja: Kāds ir jūsu, pastāvīgo komentētāju kā zinošu hokeja virtuvē cilvēku, viedoklis par to - kāpēc ir tā, ka tas Kirovs nepārtraukti taisa visādas tizlas intrigas, bezkaunīgi un klaji melo, liekot mīksto virsū visam un visiem, bet hokejisti vienalga brauc un spēlē, nevis nostājas pozā, lai mainītu to pretīgo Kirova sistēmu? Kāpēc?
Kura sabiedrības grupa tad Latvijā vispār par kaut kādu jautājumu nostājas pozā? Visi jūtas ar kaut ko iebiedēti, neorganizēti, katrs dreb par savu ādu un baidās no nelabvēlīgām sekām.

  -1 [+] [-]

, 2016-08-30 23:43, pirms 8 gadiem
Vajag triecienmaiņu - Spruktiņš, Varenais cipulis, KOBA.

  -3 [+] [-]

, 2016-08-30 23:44, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Pieļauju, ka DEN, NOR, GER tā izteikti tuvākajā laikā izteikti aizsprauksies priekšā. Bet jā, pie elites vien paliksim, jo ārpus top20 nopietns pro hokejs, var teikt, izbeidzas. Tātad uzsvars paliek uz pašmāju sporta dzīvi. Te es neņemos prognozēt scenārijus, jo mums sporta kultūra, līdzjušanas tradīcijas ir samērā mazattīstītas. Ik mazākais grūdiens var izmainīt virzienu. Teiksim, izčib ģinama, izlase izkrīt no elites, bet tikmēr basketbolisti iekļūst Eiropas top4, kādi 3 kadri tiek pie NBA. Nav taču tik nereāli? Teikšu godīgi, kas es pats labrāt visu deķi aizvilktu uz futbola pusi, jo šis sporta veids ir man vismīļākais.
Latvanus basketbolostus tak jau draz pat cehi un somi kads vel top 4? Cehi vispar ir neticami progresejosa nacija kura pastalniekus nem prieksa gan fucii gan hoki gan bassii.
Psrs rudito vecu mantojums ir beidzies un jums ir palikusi tikai saujina ar daziem kaulainiem mobilniku spaiditajiem apspiletas bikses. Tie bus tie kas nesis jums medalas.

  +1 [+] [-]

, 2016-08-30 23:48, pirms 8 gadiem
MachimoI rakstīja: Kāpēc tas ir nenopietni? Ja pirms 20 gadiem bija x augstas kvalitātes profesionāli hokejisti, bet tagad ir 2x augstas kvalitātes profi, tad apgalvot, ka mēs grimstam ir atbilstoši realitātei? Tās ir pilnīgākais bullšits.
ja runā par augstas kvalitātes, tad diez vai būs tie 2x...

  +3 [+] [-]

, 2016-08-30 23:50, pirms 8 gadiem
MachimoI rakstīja: Izmanto savas lielās acis un uz sastāviem paskaties.
un ko mēs redzam sastāvos? Vāciešiem vājāks sastāvs kā dāņiem?

     [+] [-]

, 2016-08-30 23:50, pirms 8 gadiem
Baraks Osama rakstīja: Kura sabiedrības grupa tad Latvijā vispār par kaut kādu jautājumu nostājas pozā? Visi jūtas ar kaut ko iebiedēti, neorganizēti, katrs dreb par savu ādu un baidās no nelabvēlīgām sekām.
Tā jau laikam ir...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-08-30 23:57, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Pieļauju, ka DEN, NOR, GER tā izteikti tuvākajā laikā izteikti aizsprauksies priekšā. Bet jā, pie elites vien paliksim, jo ārpus top20 nopietns pro hokejs, var teikt, izbeidzas. Tātad uzsvars paliek uz pašmāju sporta dzīvi. Te es neņemos prognozēt scenārijus, jo mums sporta kultūra, līdzjušanas tradīcijas ir samērā mazattīstītas. Ik mazākais grūdiens var izmainīt virzienu. Teiksim, izčib ģinama, izlase izkrīt no elites, bet tikmēr basketbolisti iekļūst Eiropas top4, kādi 3 kadri tiek pie NBA. Nav taču tik nereāli? Teikšu godīgi, kas es pats labrāt visu deķi aizvilktu uz futbola pusi, jo šis sporta veids ir man vismīļākais.
Norvēģi jau nemaz nekur nespraucas mums priekšā. Viņiem patiesībā pat sliktāk iet talantu ziņā. Dāņi ir tie spicie, kas progresē. Norvēģi ir precīzi mūsu līmenis.

Vācijā arī nav nekāda taustāma progresa vai paātrinājuma attīstībā.

Un te ir runa par top 10, nevis 20.

  -1 [+] [-]

, 2016-08-30 23:59, pirms 8 gadiem
Futbols Latvijā ir stigmatizēts krievu sporta veids un tur nekādu panākumu nebūs, kamēr centralizēti netiks mainīti stereotipi un netiks izsvēpēta federācijas vadība, pārbūvēta Virslīga un tamlīdzīgi. Bet tas visdrīzāk nenotiks.

  +2 [+] [-]

, 2016-08-31 00:01, pirms 8 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Kirovs bērnībā gribēja kļūt par klaunu.
Hokejisti dara savu darbu.
Ok, bet klauna uzdevums ir smīdināt, bet tas ko dara Kirovs, vairs nav smieklīgi... Čaļi brauc, dara savu darbu, bet tas smerdelis uz viņu asinīm un patriotisma rēķina daudzu gadu garumā sevi liela par to, ka Latvija ir elitē, kā rezultātā LHF ienāk naudas, kuras neizmaksā prēmijās par treneru darbu utt. Par klauniem, jau tiek padarīti tie, kuri to izcīna. Arī šajā kvalenē - mums viena testu spēle, bet GER jau trīs nospēlējuši. Tas viss tiešām kaut kā nesmuki, bet nu ko....

     [+] [-]

, 2016-08-31 00:02, pirms 8 gadiem
MachimoI rakstīja: Futbols Latvijā ir stigmatizēts krievu sporta veids un tur nekādu panākumu nebūs, kamēr centralizēti netiks mainīti stereotipi un netiks izsvēpēta federācijas vadība, pārbūvēta Virslīga un tamlīdzīgi. Bet tas visdrīzāk nenotiks.
Nemīz bikšelēs, arī futbols sāk atveseļošanos. Atceros pats, kas hokejs bija par latviešu sporta veidu gadsimtu mijā. Panākumi, protams, mazāk spīd aiz milzīgās konkurences šajā sporta veidā. Faktiski ir futbols, pēc tam pārējie saslauku sporta veidi.

     [+] [-]

, 2016-08-31 00:06, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Nezinu
ES ZINU 2073 BUUUUSSSSSS!!!!!

     [+] [-]

, 2016-08-31 00:06, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Koiva, vai tu vari šobrīd iedomāties izlasi āpus 20-nieka, kas nospele 6:6 ar somiem?
No blakus raksta par japaņiem, kas tagad spēle kopa ar igauņiem,leisiem "Japānas izlase kopumā piedalījusies deviņās olimpiskajās spēlēs, taču tikai vienreiz kopš 1980. gada. Japāņu augstākā vieta olimpiādē ir tāda pati kā Latvijai (astotā), bet iegūta deviņu komandu 1960. gadā turnīrā, apsteidzot tikai Austrāliju. Toreiz gan japāņi olimpiādē pamanījās nospēlēt neizšķirti 6:6 ar somiem."

Tas speku samers strauji mainas, jo gan Polijai bija slavena izlase, kas uzveica PSRS, rumaņi kkad tur bija izcelusies un slavas dziemas vel sodien dzied. Arī par Ķīnu lasīju, ka agrak bija top of top komanda vismaz Azija.
Grūti iedomāties. Uz ko tu tēmē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-08-31 00:13, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Nemīz bikšelēs, arī futbols sāk atveseļošanos. Atceros pats, kas hokejs bija par latviešu sporta veidu gadsimtu mijā. Panākumi, protams, mazāk spīd aiz milzīgās konkurences šajā sporta veidā. Faktiski ir futbols, pēc tam pārējie saslauku sporta veidi.
Kops 2015 gada no 12 spelem lv futbola lamzakiem ir bijusi vesela viena uzvara pat gibraltaru( 10 k iedzivotaju). Futbola sak atveselosanos muhahaha

     [+] [-]

, 2016-08-31 00:16, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: To es nezinu
Piemeram, britiem. Tie čaļi, kas domā par KHL kluba izveidi Londonā deva soc. aptaujas, ka vistraujak popularitātē augošie sporta veidi britos ir amerikaņu sporti - futbols un hokejs. Potencials tak ir vairakas reizes lielaks, ka daņiem un norveģiem. Tieši tas pats ar ķīniešiem.
Indijā arī milzīgs potenciāls. No ļoti zemām pozīcijām rāpšanās uz augšu varētu šķist strauja.

  +2 [+] [-]

, 2016-08-31 00:35, pirms 8 gadiem
lūk, kā jāspēlē augsta īmeņa uzbrucējiem. visiem iesaku paskatīties, ja nevzin vai vairs neatceras, kā savulaik mēs mācējām iemest pa 4-5-7 vārti spēlē, pat pret top komandām. Nezinu vai latvijā vēl kādreiz būs tāda limeņa potenciāls uzbrukumā, kā bija 90to beigās, 2000 sākumā. aizsardzībā, protams, piekliboja un pa saviem vārtiem ļāvām mest pārāk daudz. Bet uzbrukums bija "konfekte", prieks skatīties. nevis šitais pazors, kad tu redzi, cik smukas, tīras,vieglas epizodes dāņi spēj radīt un skaties, kā mūšējie šķībi bakstās, dod piespēles kur pagadās, neviens uzbrucējs nevar ne iztēmēt brīvos stūrus, ne pāri vārtsargam pārmest un ja mēģina izmānīt, tad noteikti pakāš ripu.
https://www.youtube.com/watch?v=J96...

     [+] [-]

, 2016-08-31 00:46, pirms 8 gadiem
Patinu atpakaļ uz Soču OS kvalifikāciju grupu sastāvus, eh mums bija ogumaize ne grupa, kazahi, briti, franči, kas nekaitētu ar tādiem vēl uzspēlēt? Baltkrieviem grupā praktiski gan tas pats sastāvs, vienīgā izmaiņa Ukrainas vietā Polija. Jā, tur arī pēdējā spēle starp "favorītiem" BEL-DEN nenotika. Nebija vajadzības. Slovēnija pēc trīs spēlēm ar 9p. pārliecinoši visiem priekšā.

  +2 [+] [-]

, 2016-08-31 00:57, pirms 8 gadiem
Cerams, izdevās pietiekami labi iesildīties, un visas neveiksmes mūsējo māju būs jau atstājušas, un sportiskā veiksme varēs atkal atgriezties mūsu komandas ģērbtuvēs. Savādāk divi ielaistie šodien dāņiem jau totāli haļavas, trešais - pēc rupjas kļūdas. Jāsalabo visas konstrukcijas, pienāks klāt stiprākie - un uz priekšu!

  +1 [+] [-]

, 2016-08-31 01:02, pirms 8 gadiem
>tādsnesportists Labs ieliktais video!

  +1 [+] [-]

, 2016-08-31 01:32, pirms 8 gadiem
1400.. skatitaju

  -2 [+] [-]

, 2016-08-31 05:21, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Nemīz bikšelēs, arī futbols sāk atveseļošanos. Atceros pats, kas hokejs bija par latviešu sporta veidu gadsimtu mijā. Panākumi, protams, mazāk spīd aiz milzīgās konkurences šajā sporta veidā. Faktiski ir futbols, pēc tam pārējie saslauku sporta veidi.
Es nemīžu, man vienkārši futbols absolūti neinteresē un patiesībā pat ceru, ka tas vēl vairāk iznīks pie mums, jo panākumi ir iespējami tikai tad, ja varam fokusēt visu cilvēkresursu vienā, divos komandu sporta veidos. Jo globālāks/masveidīgāks sporta veids, jo mazākas iespējas gūt panākumus. Futbolā mēs panākumus nekad negūsim - ne šajā, ne nākamajā gadsimtā.

Turklāt, ja pie mums tas ir krievu sports, tad pasaulē tas ir tāds glums, feminizēts sporta veids ar pretīgu tēlošanu, turklāt pats par sevi ir pilnīgi neskatāms. Nerunājot to, ka populārs tas pārsvarā ir valstīs, kur iedzīvotāji nevar atļauties sporta ekipējumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-08-31 07:14, pirms 8 gadiem
Skatītāji uz hokeja izlasi tik pat cik uz VEF. kauns. Neredzu to lielo mīlestību pret to hokeju.

     [+] [-]

, 2016-08-31 07:29, pirms 8 gadiem
MachimoI rakstīja: Es nemīžu, man vienkārši futbols absolūti neinteresē un patiesībā pat ceru, ka tas vēl vairāk iznīks pie mums, jo panākumi ir iespējami tikai tad, ja varam fokusēt visu cilvēkresursu vienā, divos komandu sporta veidos. Jo globālāks/masveidīgāks sporta veids, jo mazākas iespējas gūt panākumus. Futbolā mēs panākumus nekad negūsim - ne šajā, ne nākamajā gadsimtā.

Turklāt, ja pie mums tas ir krievu sports, tad pasaulē tas ir tāds glums, feminizēts sporta veids ar pretīgu tēlošanu, turklāt pats par sevi ir pilnīgi neskatāms. Nerunājot to, ka populārs tas pārsvarā ir valstīs, kur iedzīvotāji nevar atļauties sporta ekipējumu.
Kur tāds mudaks var būt? Vācijā tiešām neviens nevar atļauties ekipējumu, tāpat arī Anglijā, Nīderlandē, Spānijā bomžu valstis

  -1 [+] [-]

, 2016-08-31 07:31, pirms 8 gadiem
A-Burts-DR73 rakstīja: Uzskatu, ka mums ir jāiet Islandes ceļu, visu koncentrēt uz vienu vai diviem sportiem, Hokeju kā galveno, vēl vienu, piemēram, rokasbumbu, florbolu vai pludmales voleju, bet visu pārējo nahrenizēt, pirmkārt jau vampīrikso pērtiķbolu, pārāk daudz naudas pie nevajadzīgiem izdevumiem aprij! Koivas stāsts par pretīgo fizruku LV skolā, kurš neļauj nodarboties ne ar ko citu, kāmēr neiemācīsies pērtiķot ar oranžām bumbām, pilnībā ataino mūsdienu situāciju LV skolās, it sevišķi jau provincē
Kurā klasē basketbolisti tev galvu mērcēja podā? vai tas bija vairāku gadu garumā ?

     [+] [-]

, 2016-08-31 08:12, pirms 8 gadiem
A-Burts-DR73 rakstīja: Uzskatu, ka mums ir jāiet Islandes ceļu, visu koncentrēt uz vienu vai diviem sportiem, Hokeju kā galveno, vēl vienu, piemēram, rokasbumbu, florbolu vai pludmales voleju, bet visu pārējo nahrenizēt, pirmkārt jau vampīrikso pērtiķbolu, pārāk daudz naudas pie nevajadzīgiem izdevumiem aprij! Koivas stāsts par pretīgo fizruku LV skolā, kurš neļauj nodarboties ne ar ko citu, kāmēr neiemācīsies pērtiķot ar oranžām bumbām, pilnībā ataino mūsdienu situāciju LV skolās, it sevišķi jau provincē
Nekad nepiekritīšu tam ,ka vajag cīnīties pret kādu no sporta veidiem.Jo gan futbols ,gan hokejs ,gan basketbols un volejbols Latvijā ir ar senu vēsturi.Futbolisti 30 gadu beigās bija tuvu tam ,lai uzvarot austriešus tiktu uz PK ,basketbolisti pirmie EČ,un hokejisti spēlēja gan PČ,EČ un OS.Un ko tu gribi no novadiem ,jo tajos tiešām dominē basketbols un futbols ,notiek novadu čempionāti u.t.t.Protams pilsētās kurās ir ledus halles arī hokejs amatieru līmenī tiek spēlēts daudz,un vienmēr bus jaunieši ,kam patiks spēlēt volejbolu un handbolu.Bet tu kā partijnieks likvidēsim to un attīstīsim tikai to ,tas nav reāli.

  -3 [+] [-]

, 2016-08-31 08:26, pirms 8 gadiem
als rakstīja: Māk jau māk spēlēt neviens jau arī nesaka, ka nemāk, bet runa ir par ko citu! Labs vārtsargs var arī viens to komandu pavilkt un ne velti saka, ka labs vārtsargs ir vismaz "puse no komandas" (bieži vien pat vairāk)! Par to ir runa! 2000. gadā pīterā mēs krievus arī apspēlējām ne jau tapēc, ka Vasilis tur nez kādas pārgudrās shēmas čaliem būtu sazīmējis, bet tieši dēļ viena vīriņa snieguma vātos, kas tur burtiski uz galvas stāvēja....
Jā, jā nevar būt!
Mūsu izlasei droši vien vajag vārtu vīru, kurš var savus vārtus nosargāt un arī kādu golu iemest pretinieku vārtos. Ieteicams par vienu vairāk nekā pretinieku uzbrucēji un aizsargi.
Savus vecos krievu hokeja stereotipus var iebāzt.................
Hokejs ir komandas sporta veids, kur nav vārtsargs 50% no komandas, bet gan viņa loma komandā ir tik pat nozīmīga cik uzbrucējiem, aizsargiem un arī treneriem.

  -2 [+] [-]

, 2016-08-31 08:31, pirms 8 gadiem
coffijs rakstīja: Nekad nepiekritīšu tam ,ka vajag cīnīties pret kādu no sporta veidiem.Jo gan futbols ,gan hokejs ,gan basketbols un volejbols Latvijā ir ar senu vēsturi.Futbolisti 30 gadu beigās bija tuvu tam ,lai uzvarot austriešus tiktu uz PK ,basketbolisti pirmie EČ,un hokejisti spēlēja gan PČ,EČ un OS.Un ko tu gribi no novadiem ,jo tajos tiešām dominē basketbols un futbols ,notiek novadu čempionāti u.t.t.Protams pilsētās kurās ir ledus halles arī hokejs amatieru līmenī tiek spēlēts daudz,un vienmēr bus jaunieši ,kam patiks spēlēt volejbolu un handbolu.Bet tu kā partijnieks likvidēsim to un attīstīsim tikai to ,tas nav reāli.
Ko Tu to nodzerto smadzeņu īpašnieku klausies (ja tā var rakstīt)?
Latvija ir bija un būs daudzu sporta veidu atbalstoša valsts. Tas pat nav diskusijas vērts.
Stāsts var būt tikai par to, ka katra sporta veida federācija ar valsts un pašvaldību lielāku vai mazāku atbalstu veido kādu noteiktu sistēmu savos sporta veidos. Noteiktu sistēmu trūkums gan ir liela problēma, un nevis tas ka mums būtu pārāk daudz sporta veidu. Kuriem sporta veidiem ir apakšā labāka sistēma tie arī tiek pie labākiem panākumiem.

  +1 [+] [-]

, 2016-08-31 08:34, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, jā nevar būt!
Mūsu izlasei droši vien vajag vārtu vīru, kurš var savus vārtus nosargāt un arī kādu golu iemest pretinieku vārtos. Ieteicams par vienu vairāk nekā pretinieku uzbrucēji un aizsargi.
Savus vecos krievu hokeja stereotipus var iebāzt.................
Hokejs ir komandas sporta veids, kur nav vārtsargs 50% no komandas, bet gan viņa loma komandā ir tik pat nozīmīga cik uzbrucējiem, aizsargiem un arī treneriem.
Uzreiz nāk prātā Monreālas klubs, kur bija varena komanda nolasīta- uzbrukums lielisks, aizsardzība iespaidīga un vārtsargs teju perfekts. Sezonas sākumā visus ņēma priekšā. Tik nezkāpēc, kad Praiss notraumējās, tad varenā komanda pajuka pa vīlēm un, ja nekļūdos, tad beigās pat PO netika. Droši vien, ka viņiem ar bija padomju domāšana.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2016-08-31 08:41, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Uzreiz nāk prātā Monreālas klubs, kur bija varena komanda nolasīta- uzbrukums lielisks, aizsardzība iespaidīga un vārtsargs teju perfekts. Sezonas sākumā visus ņēma priekšā. Tik nezkāpēc, kad Praiss notraumējās, tad varenā komanda pajuka pa vīlēm un, ja nekļūdos, tad beigās pat PO netika. Droši vien, ka viņiem ar bija padomju domāšana.
Tad jau laikam tomēr nebija ne uzbrukums lielisks, ne arī aizsardzība, ja izkrītot kādam no komandas posmiem sākās problēmas.

  +1 [+] [-]

, 2016-08-31 08:53, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tad jau laikam tomēr nebija ne uzbrukums lielisks, ne arī aizsardzība, ja izkrītot kādam no komandas posmiem sākās problēmas.
Ar vārtsargu ir vieni no galvenajiem kausa pretendentiem, tam notraumējoties pat netiek PO. Te vairāk ir stāsts par to, cik visas pozīcijas uz laukumā ir vienlīdzīgas. Protams, ja laukuma spēlētāji nespēj nevienu ripu vārtos dabūt, tad neglābs arī trīs pasaulē labākie vārtsargi, bet tikai Ivars (vēl laikam burts to pašu dara) var tā nonivelēt vārtsarga nozīmību un tam vēl piekārt kkādu mistisku padomju birku.

     [+] [-]

, 2016-08-31 08:56, pirms 8 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: ...
1) 1600 skatītāji ir tas protests par sviestu LHF?
...
ne tikai LV izlases sniegums noteica
cik tad ilgi var pārmaksāt par biļetēm
LHF, kā lielveikali uz savām iepuvušo tomātu kastēm, arī sēž uz dārgo biļešu kaudzes un gaida. ko gaida ?
kas svarīgāks : iegrābt kādu eur vai līdzjutēju atbalsts tribīnēs, vismaz skolēni noteikti būtu bijuši, ja cenas būtu simboliskas vai bezmaksas apmeklējums
līdzīgi tas pats būs kvalī uz spēlēm ar AUT un JPN
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-08-31 09:35, pirms 8 gadiem
TIKAI AR GUDĻEVSKI IR CERĪBAS IELIKS MASAĻSKI ATKAL TIK PLIKŠĶINĀS ACIS UN TĒLOS BEIGTU ZIVI PĒC KATRIEM IELAISTIEM VĀRTIEM.ĀBOLS TAK AR NELIEK!

  -2 [+] [-]

, 2016-08-31 09:50, pirms 8 gadiem
arhivs 2x rakstīja: Kā es smiešos ja dāņi netiks uz Olimpiādi, bet keponu izlamātie "pelavnieki" vinnēs gan austriešus, gan vāciešus.
cerības taviem smiekliem nav pārāk lielas.

     [+] [-]

, 2016-08-31 09:56, pirms 8 gadiem
KARLSRUHE rakstīja: Izskatās, ka Kirovs beidzot būs noracis to Latvijas hokeju.. Traki.
Ko tas Kirovs īsti ir sadarījis un kāda viņa atbildība par izlases vakardienas sniegumu?

  -3 [+] [-]

, 2016-08-31 09:57, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Ar vārtsargu ir vieni no galvenajiem kausa pretendentiem, tam notraumējoties pat netiek PO. Te vairāk ir stāsts par to, cik visas pozīcijas uz laukumā ir vienlīdzīgas. Protams, ja laukuma spēlētāji nespēj nevienu ripu vārtos dabūt, tad neglābs arī trīs pasaulē labākie vārtsargi, bet tikai Ivars (vēl laikam burts to pašu dara) var tā nonivelēt vārtsarga nozīmību un tam vēl piekārt kkādu mistisku padomju birku.
Zini kad mūsu hokeja līdzjutējos (un ne tikai) sākās šī vārtsargu glorificēšana?
No tās sezonas, kad A. Irbe gandrīz vienpersoniski Rīgas Dinamo aizvilka līdz PSRS čempionāta finālam. Tas bija 1988. gadā.
Takā gribi vai negribi, bet tam visam apakšā velkas tāda zināma padomju laiku birka.

  +3 [+] [-]

, 2016-08-31 10:12, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zini kad mūsu hokeja līdzjutējos (un ne tikai) sākās šī vārtsargu glorificēšana?
No tās sezonas, kad A. Irbe gandrīz vienpersoniski Rīgas Dinamo aizvilka līdz PSRS čempionāta finālam. Tas bija 1988. gadā.
Takā gribi vai negribi, bet tam visam apakšā velkas tāda zināma padomju laiku birka.
Ik pa laikam, ar apskaužamu regularitāti, kāds lielisks vārtsargs kkur aizvelk savu komandu līdz finālam vai kausam, kāds tieši tam sakars ar padomiju? Jo tev tāda sajūta un tas asociējas ar kādu konkrētu notikumu? Vai atkal principiāli opozīcijā vajag pasēdēt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-08-31 10:21, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Ik pa laikam, ar apskaužamu regularitāti, kāds lielisks vārtsargs kkur aizvelk savu komandu līdz finālam vai kausam, kāds tieši tam sakars ar padomiju? Jo tev tāda sajūta un tas asociējas ar kādu konkrētu notikumu? Vai atkal principiāli opozīcijā vajag pasēdēt?
Man tas tiešām asociējas ar kādu noteiktu laika periodu.
Par cik diezgan regulāri LV hokejam sekoju no 1984-1985. gada sezonas, tad pavisam noteikti zinu, ka tāda vārtsarga lomas komandā glorificēšana nebija līdz 88-tā gada PSRS čempionāta sezonai. Protams, tad arī internets nebija.
Man pie kājas vai Tu un vel kāds domā, ka es speciāli sēžu opozīcijā. Vienīgu varu uzrakstīt, ka sevi neuzskatu ne par aitu, ne arī kādu cita bara dzīvnieks, un nerunāšu un nerīkošos kā rīkojas bars.

  +1 [+] [-]

, 2016-08-31 10:22, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zini kad mūsu hokeja līdzjutējos (un ne tikai) sākās šī vārtsargu glorificēšana?
No tās sezonas, kad A. Irbe gandrīz vienpersoniski Rīgas Dinamo aizvilka līdz PSRS čempionāta finālam. Tas bija 1988. gadā.
Takā gribi vai negribi, bet tam visam apakšā velkas tāda zināma padomju laiku birka.
Nē, Tu vāji zini vēsturi, tā tas bija arī pirms Irbes.

     [+] [-]

, 2016-08-31 10:29, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tad jau laikam tomēr nebija ne uzbrukums lielisks, ne arī aizsardzība, ja izkrītot kādam no komandas posmiem sākās problēmas.
Komanda ir mehānisms un ja kāda daļa, izkrīt, tad mehānismi mēdz buksēt.

     [+] [-]

, 2016-08-31 10:50, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man tas tiešām asociējas ar kādu noteiktu laika periodu.
Par cik diezgan regulāri LV hokejam sekoju no 1984-1985. gada sezonas, tad pavisam noteikti zinu, ka tāda vārtsarga lomas komandā glorificēšana nebija līdz 88-tā gada PSRS čempionāta sezonai. Protams, tad arī internets nebija.
Man pie kājas vai Tu un vel kāds domā, ka es speciāli sēžu opozīcijā. Vienīgu varu uzrakstīt, ka sevi neuzskatu ne par aitu, ne arī kādu cita bara dzīvnieks, un nerunāšu un nerīkošos kā rīkojas bars.
Tev asociējas, tā tad tas tā ir?
Starpcitu, arī cilvēks ir bara 'dzīvnieks', nemaz aitas nevajag piesaukt. Tā ka, ja tik ļoti gribas būt lielai individualitātei, tad nāksies vien sevi ar kādu lopiņu salīdzināt.

     [+] [-]

, 2016-08-31 11:06, pirms 8 gadiem
Nospēlēja vāji. Pret Vāciju būs grūti. Bet nav ko visā vainot Lipmani. čaļi spēlē diezgan labos klubos, trenējas, ja neko nevar- kāds te sakars Kirovam???

     [+] [-]

, 2016-08-31 11:34, pirms 8 gadiem
huy rakstīja: Komanda ir mehānisms un ja kāda daļa, izkrīt, tad mehānismi mēdz buksēt.
Tieši tā-komanda ir mehānisms, kurā katrai detaļai ir vienlīdz svarīga nozīme.

     [+] [-]

, 2016-08-31 11:36, pirms 8 gadiem
huy rakstīja: Nē, Tu vāji zini vēsturi, tā tas bija arī pirms Irbes.
Nezinu gan, jo savulaik aprunājoties ar Vasiļonoku, tad viņš arī teica, ka līdz Irbes panākumam līdzjutēji vairāk runājuši par Baldera un citu uzbrucēju lomu komandā. Un tik daudz akcentu uz vārtsarga lomu nelika.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-08-31 13:14, pirms 8 gadiem
A-Burts-DR73 rakstīja: Klausi vairāk Ivaru! Tanī Sudraba sezonā bija labas uzbrukuma triecienmaiņas plus vēl nepiekāpīgā Strēlnieku gvarde Irbe, protams, arī savu darbu darīja godam, taču noteicošais bija uzbrukums!
Ivars ar Vasiļonoku ir runājis, tas ir tik pat kā ar dzīvu Ļeņinu. Tā kā viņš te SC ir kādu brīdi strādājis, ar to pietiks, lai mētātu ahūno sporta dzīves insaideru līdz pat mūža galam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-08-31 13:51, pirms 8 gadiem
arhivs 2x rakstīja: Takš Ivars neko nesajēdz no hokeja. žēl Vasiļonoka, varu iedomāties kā Namejs viņu nomocīja ar saviem tizlajiem jautājumiem.
Es ta vismaz kaut ko esmu šai jomā izdarījis, bet Tu tiešām neko vairāk kā diskutēšanu ar debīliem SC lietotājiem neesi panācis.
Novēlu būt tikpat stulbam arī turpmāk, jo Tev sanāk.