Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Latvija izlaiž 2:0 un 58. minūtē zaudē Šveicei

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Latvija izlaiž 2:0 un 58. minūtē zaudē Šveicei
Andris Džeriņš
Foto: AP/Scanpix

Latvijas izlase, kas 39. minūtē atradās vadībā ar divu vārtu pārsvaru, pēdējā pārbaudes spēlē pirms pasaules čempionāta izbraukumā ar 3:4 piekāpās Šveicei.

Latvijas izlase pirmās trešdaļas ievadā tika atalgota par centību - uz vārtiem lauzās vakar savainojuma dēļ malā palikušais Kaspars Saulietis, sekoja vēl viens pārkāpums laukuma saimnieku izpildījumā, un 15 sekundes varējām spēlēt vairākumā pieci pret trim. Tomēr tas nepalīdzēja tikt pie metieniem, un pēc neizmantotās iespējas iniciatīva nonāca Šveices valstsvienības rokās.

Vairākumā no labās puses spēcīgu metienu izdarīja Nacionālās hokeja līgas kluba Monreālas "Canadiens" uzbrucējs Svens Andrigeto, un ripa pēc šāviena lidoja dažus centimetrus virs Edgara Masaļska sargātā cietokšņa. Latvijas izlases vārtsargs uzdevumu augstumos bija pāris mirkļus vēlāk, pēc piespēles gar vārtiem paspējot pārvietoties un tiekot galā ar Marka Vīzera raidījumu.

22. minūtē latvieši pēc izturēta mazākuma izvirzījās vadībā ar 1:0. Pretuzbrukumā divi pret vienu Andris Džeriņš izšķīrās par metienu un ielika ripu tālajā devītniekā, gūstot sestos vārtus astoņos pārbaudes mačos. Apetīte rodas ēdot, un mūsējie ar jaunu sparu metās uz priekšu.

Mazākumā Zemgus Girgensons atrada Kasparu Daugaviņu, bet komandas kapteiņa metienu tukšos vārtos bloķēja aizsargs. No distances šāva aizsargs Kristaps Sotnieks, bet augšējā stūrī lidojošo ripu skaistā stilā tvēra Reto Berra no Kolorado "Avalanche". Tāpat izdevās izgājiens trijatā pret vārtsargu, taču Kristiāns Rubīns neveiksmīgi piespēlēja Edgaram Kuldam slidās, paliekot bez metiena.

Spiediens panākumiem vainagojās nepilnas divas minūtes līdz otrās trešdaļas beigām, Šveices izlasi sodot par spēli ar augstu paceltu nūju aiz Latvijas vārtiem pret Ralfu Freibergu. Vairākumā Roberts Bukarts atrada Miķeli Rēdlihu, kurš nekavējoties nogādāja ripu līdz Oskaram Cibuļskim, un viņš kombināciju pabeidza ar netraucētu metienu no vidējas distances - 2:0.

Tomēr 21 sekundi līdz trešdaļas beigām vārtu priekšā tika nogulēts Juliāns Vokers, kurš saņēma piespēli un neatstāja Masaļskim nekādas cerības. Vēl vairāk - pašā noslēdzošās trešdaļas ievadā Šveices valstsvienība panāca 2:2. Līno Marčīni pēc lieliskas partnera piespēles meta no kreisā iemetiena apļa bez ripas apturēšanas un trāpīja tuvajā stūrī.

Pēc trieciena Latvijas izlases hokejisti nesabruka, bet turpināja cīnīties, un Kulda otro dienu pēc kārtas aiz vārtiem atbruņoja aizsargu un nokārtoja vārtu guvumu partnerim. Ja vakar tas bija aizsargs Edgars Siksna, tad šodien izcēlās Rodrigo Ābols, kurš pēc māņu kustības viltīgi palaida ripu zem vārtsarga kājsarga - 3:2. Tomēr laukuma saimnieki ātri atguvās, Gregorī Hofmanam no zonas vidus pārspējot Masaļski ar spēcīgu metienu un panākot izlīdzinājumu.

Turpinājumā komandas apmainījās bīstamiem momentiem, un labākas iespējas bija tieši Latvijas izlasei, uzbrukuma smailē nonākot Gunāram Skvorcovam, Kasparam Daugaviņam un Girgensonam. Tomēr uzvaru izcīnīja laukuma saimnieki. 58. minūtē pretuzbrukumā aizskrēja Matiass Bībers, kurš pirms piecām minūtēm laukumā nākušo Elvi Merzļikinu pārspēja ar metienu tuvajā stūrī - 4:3.

Latvijas izlasei nākamā spēle 6. maijā pasaules čempionātā pret Zviedrijas valstsvienību.

Latvijas izlases sastāvs

Edgars Masaļskis (Elvis Merzļikins); Guntis Galviņš - Edgars Siksna, Kristaps Sotnieks - Kristiāns Rubīns, Ralfs Freibergs - Oskars Cibuļskis, Maksims Širokovs; Kaspars Daugaviņš - Zemgus Girgensons - Gints Meija, Miķelis Rēdlihs - Andris Džeriņš - Roberts Bukarts, Gunārs Skvorcovs - Aleksejs Širokovs - Kaspars Saulietis, Edgars Kulda - Artūrs Ozoliņš - Rodrigo Ābols, Vitālijs Pavlovs.

Šveice - Latvija 4:3 (0:0, 1:2, 3:1)

Vārti: 21:06 Džeriņš (Bukarts) 0:1, 38:19 Cibuļskis (Rēdlihs, Bukarts, vair.) 0:2, 39:39 Vokers (D. Vīzers, Šnēbergers, vair.) 1:2, 41:12 Marčīni (Blūms, Andrigeto, vair.) 2:2, 41:47 Ābols (Kulda, M. Širokovs) 2:3, 46:24 Hofmans 3:3, 57:08 Bībers 4:3
Vārtsargi: Reto Berra - Edgars Masaļskis (no 53:20 Elvis Merzļikins)

Latvijas izlases pārbaudes spēles

DatumsLaiksSpēleVietaRez.
07.04.2016.20:30Dānija – Latvija(Dānija/ Olborga)4:6
09.04.2016.16:00Dānija – Latvija(Dānija/ Odense)3:4
14.04.2016.19:30Latvija – Baltkrievija(Arēnā Rīga)1:3
15.04.2016.19:30Latvija – Baltkrievija(Arēna Rīga)3:2 PM
22.04.2016.19:30Latvija – Vācija(Arēna Rīga)3:4
23.04.2016.17:00Latvija – Vācija(Arēna Rīga)4:1
29.04.2016.20:45Šveice – Latvija(Šveicē/ Ženēva)2:1 P
30.04.2016.18:45Šveice – Latvija(Šveicē/ Neišetale)4:3

 +14 [+] [-]

, 2016-04-30 21:16, pirms 9 gadiem
Tā ari neapartu, kāpēc un kurā brīdī Edžu nomainīja? O.K 53.020 trauma tad> tpu cerams nē
Slēpts komentārs: Schneider'

  +4 [+] [-]

, 2016-04-30 21:16, pirms 9 gadiem
Alus brūža priesteri vajadzētu paturēt LV,izskatās kad pamatīgi galvā sakāpis

  -3 [+] [-]

, 2016-04-30 21:16, pirms 9 gadiem
ļoti patīk kā spēlē Kulda, Ābols un Ozoliņš - bet man ir sajūta, ka šajā komandā neiederas Rēdlihs un Meija arī tāds pablāvs!

  -2 [+] [-]

, 2016-04-30 21:16, pirms 9 gadiem
dibsis rakstīja: Tā ari neapartu, kāpēc un kurā brīdī Edžu nomainīja?
Es arī nē

  -4 [+] [-]

, 2016-04-30 21:18, pirms 9 gadiem
KO MEIJA DARA 1.MAIŅA??? ĀBOLS IR 100X LABĀKS PAR VIŅU!!! AR KO DOMĀ KRIEVS??? MEIJA IR 4.MAIŅAS KAPLIS UN VISS!

 +13 [+] [-]

, 2016-04-30 21:18, pirms 9 gadiem
Vienkaarshi veiksme vairaak Sveices pusee...Neslikti muuseejie speeleeja shajaas paarbaudees...Ar ceriibaam uz PC!

  +4 [+] [-]

, 2016-04-30 21:18, pirms 9 gadiem
šis zaudējums ir zelta vērts, ir viela pārdomām un analīzei treneriem. gļēvs pēdējais vairākums, rezultātā zaudēti vārti - ļoti labi. grūti mācībās, viegli kaujā. cerams, ka divi zaudējumi pārtaps par uzvaru maskavā.
Slēpts komentārs: cowboys11

 +16 [+] [-]

, 2016-04-30 21:19, pirms 9 gadiem
cowboys11 rakstīja: cerēsim ka izkritīs no augstākās divīzijas
vēl viens debīlais?
Slēpts komentārs: cowboys11

  +7 [+] [-]

, 2016-04-30 21:20, pirms 9 gadiem
Beresņevam būs ko norauties, lai ar šo sastāvu noturēties elitē.

  -4 [+] [-]

, 2016-04-30 21:20, pirms 9 gadiem
elgarz rakstīja: KO MEIJA DARA 1.MAIŅA??? ĀBOLS IR 100X LABĀKS PAR VIŅU!!! AR KO DOMĀ KRIEVS???
Nu pēc šodienas spēles var pajautāt arī ko Girgensons tur dara, tik ka varbūt aklimatizācija, savādāk nekāds.Miķelis arī

  -4 [+] [-]

, 2016-04-30 21:21, pirms 9 gadiem
cina bija laba, bet uztrauc un pat loti uztrauc spele vairakuma...tapat viela pardomam sakara ar Daugavina klusumu...ceresim, ka vins tomer PC atradis vietu ripai vartos, nevis vartsargam vedera un kaut kur debesis...
un kas notika ar Edzu...kadel vinu nomainija?? ceru nav nekadas traumas? un Elvis diemzel bija negatavs iesaistities spele... kopuma gandriz divas identiskas speles...gan vartsargiem, gan laukuma speletajiem...saikne Abols- E. Kulda ar katru speli izskatas labak un labak...mos kaut kas no ta iznaks...tomer vel nav zinams ko dos Kenina pievienosanas, bet pagaidam izskatas, ka tiesi Dzerina maina ir pirma, nevis Daugavina...Bet ceresim,ka trinitis Daugavins-Girgensons-Kenins dos savus auglus un Indrasis 3. maina dos savu energiju un Meija ar Pavlovu/Shirokovu saks ari gut punktus...

  +7 [+] [-]

, 2016-04-30 21:21, pirms 9 gadiem
Sakat ko gribat 1maiņa šodien galīgi švaka... Lai kā man patiktu Daugaviņš ar Girgensonu... kkas nav...
Vairākums vispār āmen miķels kā diriģents rāda kam piespēlēt un ko darīt...
Aizsaardzība caurums,Masaļskis šodien ar nebij glābējs... Ceru ka puiši sapratīs ka ar šādu spēli čempī nav ko darīt....

  +4 [+] [-]

, 2016-04-30 21:21, pirms 9 gadiem
Slikti nebija. Ja spēsim līmeni noturēt no spēles uz spēli čempionātā, tad varēsim pacīnīties par vietu 1/4finālā.

 +11 [+] [-]

, 2016-04-30 21:21, pirms 9 gadiem
Gadi iet,bet vairākuma shēma nemainas.Stāvi uz vietas un turi ripu

  -3 [+] [-]

, 2016-04-30 21:22, pirms 9 gadiem
vairogss rakstīja: cina bija laba, bet uztrauc un pat loti uztrauc spele vairakuma...tapat viela pardomam sakara ar Daugavina klusumu...ceresim, ka vins tomer PC atradis vietu vartos, nevis vartsargam vedera un kaut kur debesis...
un kas notika ar Edzu...kadel vinu nomainija?? ceru nav nekadas traumas? un Elvis diemzel bija negatavs iesaistities spele... kopuma gandriz divas identiskas speles...gan vartsargiem, gan laukuma speletajiem...saikne Abols- E. Kulda ar katru speli izskatas labak un labak...mos kaut kas no ta iznaks...tomer vel nav zinams ko dos Kenina pievienosanas, bet pagaidam izskatas, ka tiesi Dzerina maina ir pirma, nevis Daugavina...Bet ceresim,ka trinitis Daugavins-Girgensons-Kenins dos savus auglus un Indrasis 3. maina dos savu energiju un Meija ar Pavlovu/Shirokovu saks ari gut punktus...
Indrašis mums jau tagad ir enerģijas spēlētājs

  +7 [+] [-]

, 2016-04-30 21:22, pirms 9 gadiem
Nahrenizēt Širokovus. Jaunie Kukda ar Ābolu izskatās galvas tiesu pārāki par pārejo izlasi. Daugaviņš atslido pagaidām.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-30 21:22, pirms 9 gadiem
zippo22 rakstīja: Nu pēc šodienas spēles var pajautāt arī ko Girgensons tur dara, tik ka varbūt aklimatizācija, savādāk nekāds.Miķelis arī
uz izlasi jāierodas laikus. nav vēl nekāds stārs, lai izlaistu sagatavošanās posmu. tas labi bija redzams laukumā.

 +11 [+] [-]

, 2016-04-30 21:23, pirms 9 gadiem
Un tie dīvainie noraidījum- Edžam kkāds mistisks disciplinār sods, tad Daugaviņam- viņš tak drīkst it kā runāt ar tiesnešiem. (protams ne dēt virsū , bet stipri šaubos, ka tā bija)

  +4 [+] [-]

, 2016-04-30 21:24, pirms 9 gadiem
Aizsardzība miskastes līmenī.

  +3 [+] [-]

, 2016-04-30 21:24, pirms 9 gadiem
blu3 rakstīja: Slikti nebija. Ja spēsim līmeni noturēt no spēles uz spēli čempionātā, tad varēsim pacīnīties par vietu 1/4finālā.
Vienīgais labais -jaunie un tas ka 3 golus iemeta, kaut 3 čarkas varēja ieraut.A savādāk piz...c.
Slēpts komentārs: cowboys11

  -1 [+] [-]

, 2016-04-30 21:25, pirms 9 gadiem
KrisitisOZO rakstīja: Indrašis mums jau tagad ir enerģijas spēlētājs
dot energiju mainai var ari ar piespelem un atrumu... un ar one timer skelieniem... bet doma, ko gribi domat... mums tacu ir demokratija

  +1 [+] [-]

, 2016-04-30 21:25, pirms 9 gadiem
vairogss rakstīja: cina bija laba, bet uztrauc un pat loti uztrauc spele vairakuma...tapat viela pardomam sakara ar Daugavina klusumu...ceresim, ka vins tomer PC atradis vietu ripai vartos, nevis vartsargam vedera un kaut kur debesis...
un kas notika ar Edzu...kadel vinu nomainija?? ceru nav nekadas traumas? un Elvis diemzel bija negatavs iesaistities spele... kopuma gandriz divas identiskas speles...gan vartsargiem, gan laukuma speletajiem...saikne Abols- E. Kulda ar katru speli izskatas labak un labak...mos kaut kas no ta iznaks...tomer vel nav zinams ko dos Kenina pievienosanas, bet pagaidam izskatas, ka tiesi Dzerina maina ir pirma, nevis Daugavina...Bet ceresim,ka trinitis Daugavins-Girgensons-Kenins dos savus auglus un Indrasis 3. maina dos savu energiju un Meija ar Pavlovu/Shirokovu saks ari gut punktus...
Tikai otrajā identiskajā spēlē Šveicei nebija pirmās maiņas, ja kas.

  +5 [+] [-]

, 2016-04-30 21:25, pirms 9 gadiem
vairogss rakstīja: dot energiju mainai var ari ar piespelem un atrumu... un ar one timer skelieniem... bet doma, ko gribi domat... mums tacu ir demokratija
Un kam tad viņš tās piespēles dos? Snaiperim Pavlovam?

  -4 [+] [-]

, 2016-04-30 21:26, pirms 9 gadiem
blu3 rakstīja: Slikti nebija. Ja spēsim līmeni noturēt no spēles uz spēli čempionātā, tad varēsim pacīnīties par vietu 1/4finālā.
Kas pasaules čempī arī būs cerību kauss, esmu ko garām palaidis?

 +23 [+] [-]

, 2016-04-30 21:27, pirms 9 gadiem
Šovakar pārliecinoši vissliktākais bija Stepītis . Tik daudz aplamību ir jāmāk sarunāt .
Slēpts komentārs: Argonauts

  +5 [+] [-]

, 2016-04-30 21:27, pirms 9 gadiem
Edža, tas kurš Masaļskis ļoti nepatīkami mani pārsteidza šajā spēlē

  +3 [+] [-]

, 2016-04-30 21:28, pirms 9 gadiem
Argonauts rakstīja: ja tu nezini, ko angļu valodā nozīmē energy line, energy player, add energy, tad negvelz tukšības.
Viņam pēc rakstības spriežot, arī ar latviešu valodu ir tā čābīgi.

  -2 [+] [-]

, 2016-04-30 21:29, pirms 9 gadiem
KrisitisOZO rakstīja: Un kam tad viņš tās piespēles dos? Snaiperim Pavlovam?
kadel gan ne?? un kas tev preti Meijam?? un pats vins var ari trapit, ja neviens vinam nekarsies uz rokam un pats nenodarbosies ar klaunadi un apvesanam ala es esmu viens pret 2-3 pretiniekiem...

     [+] [-]

, 2016-04-30 21:30, pirms 9 gadiem
purva_velns rakstīja: uz izlasi jāierodas laikus. nav vēl nekāds stārs, lai izlaistu sagatavošanās posmu. tas labi bija redzams laukumā.
Girgensons šodien spēlēja savu spēli. Nav skaidrs, kādēļ te kāds ar to ir neapmierināts. Varbūt drīzāk pie vainas ir tas, ka daudziem Zemgus NHL pieraksta dēļ liekas kaut kāds supervaronis, kas vienatnē golus šķaidīs.

  +2 [+] [-]

, 2016-04-30 21:30, pirms 9 gadiem
vairogss rakstīja: kadel gan ne?? un kas tev preti Meijam?? un pats vins var ari trapit, ja neviens vinam nekarsies uz rokam un pats nenodarbosies ar klaunadi un apvesanam ala es esmu viens pret 2-3 pretiniekiem...
Nē, bet man jau patīk kā tu enerģijas spēlētāju Ķēniņu noliec pirmajā maiņā, lai veidotu rezultātu, un rezultāta veidotāju Indraši gribi izmantot kā enerģijas spēlētāju.

     [+] [-]

, 2016-04-30 21:30, pirms 9 gadiem
Argonauts rakstīja: ja tu nezini, ko angļu valodā nozīmē energy line, energy player, add energy, tad negvelz tukšības.
nezinu ka tu bet es domaju latviesu un krievu valoda... ja tev energija tikai speka panemieni un pretinieku pielipesana pie bortiem, ta ir tava problema...

  -4 [+] [-]

, 2016-04-30 21:31, pirms 9 gadiem
purva_velns rakstīja: uz izlasi jāierodas laikus. nav vēl nekāds stārs, lai izlaistu sagatavošanās posmu. tas labi bija redzams laukumā.
paskatīsimies, kāds būs Zemgus, Ķēniņš un arī Latvijas KHL "zvaigznes" čempī, un tad spriedīsim, nevis pēc kaut kādām pārbaudes spēlēm.

  +7 [+] [-]

, 2016-04-30 21:31, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Girgensons šodien spēlēja savu spēli. Nav skaidrs, kādēļ te kāds ar to ir neapmierināts. Varbūt drīzāk pie vainas ir tas, ka daudziem Zemgus NHL pieraksta dēļ liekas kaut kāds supervaronis, kas vienatnē golus šķaidīs.
Gluži manas domas, izlases turnīros vairāk par vienu golu nekad nav iemetis iekšā, visiem tāds stereotips - ja reiz tu no NHL, tad nu tik lādē pa 3 goliem spēlē.
Slēpts komentārs: Argonauts

  +2 [+] [-]

, 2016-04-30 21:32, pirms 9 gadiem
Izskatās,ka mūsējie nierīgi var iztikt bez trenera! Patika Berjas "aktivitāte" uz soliņa. PČ tikkai uzvaras.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-30 21:32, pirms 9 gadiem
Ja būtu labākas alternatīvas, tad Girgensonam 1. maiņā spēlēt nevajadzētu. Bet šobrīd alternatīvas centrā ir tikai krietni zemāka kalibra kapļi.

     [+] [-]

, 2016-04-30 21:33, pirms 9 gadiem
xvalchax rakstīja: Tikai otrajā identiskajā spēlē Šveicei nebija pirmās maiņas, ja kas.
un kads sakars speles zimejumam ar mainam...mums ari nebija pirmaja spele Rubina un Sauliesa ar Masalski??

 +10 [+] [-]

, 2016-04-30 21:34, pirms 9 gadiem
Komentētājs ar dunduks nepamanija ka Masaļski nomainija

  +3 [+] [-]

, 2016-04-30 21:34, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Girgensons šodien spēlēja savu spēli. Nav skaidrs, kādēļ te kāds ar to ir neapmierināts. Varbūt drīzāk pie vainas ir tas, ka daudziem Zemgus NHL pieraksta dēļ liekas kaut kāds supervaronis, kas vienatnē golus šķaidīs.
man viņš ir vienkārši gados jauns spēlētājs, kam daudz jāstrādā, tajā skaitā, arī izlases nometnē. šis jautājums ir gana izrunāts, nav ko te velti klabināt taustiņus.

  +2 [+] [-]

, 2016-04-30 21:34, pirms 9 gadiem
Argonauts rakstīja: paskatīsimies, kāds būs Zemgus, Ķēniņš un arī Latvijas KHL "zvaigznes" čempī, un tad spriedīsim, nevis pēc kaut kādām pārbaudes spēlēm.
paskatīsimies.drīz jau būs

     [+] [-]

, 2016-04-30 21:34, pirms 9 gadiem
batista rakstīja: Izskatās,ka mūsējie nierīgi var iztikt bez trenera! Patika Berjas "aktivitāte" uz soliņa. PČ tikkai uzvaras.
Tas gan, kad 3.perioda vidū Šveice spieda, neko nedara sež ierāvies kurtkā

  +3 [+] [-]

, 2016-04-30 21:34, pirms 9 gadiem
cowboys11 rakstīja: cerēsim ka izkritīs no augstākās divīzijas
mulka mierinajums!!!

  -3 [+] [-]

, 2016-04-30 21:35, pirms 9 gadiem
BayernM rakstīja: Edža, tas kurš Masaļskis ļoti nepatīkami mani pārsteidza šajā spēlē
Nu jau nu jau- noķera ko varēja, bet ielaistajos īsti vainot nevarēja.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-30 21:37, pirms 9 gadiem
KrisitisOZO rakstīja: Nē, bet man jau patīk kā tu enerģijas spēlētāju Ķēniņu noliec pirmajā maiņā, lai veidotu rezultātu, un rezultāta veidotāju Indraši gribi izmantot kā enerģijas spēlētāju.
tad skuja mums Daugava spele kopa ar Girgensonu?? vini tacu NHL bija un ir cekeri...vai, vai...Berja laikam neka no hokeja nesaprot...vai nu dievin... uzraksti vinam vestuli...glabj izlasi no izkrisanas (kuras tapat nebus visiem nolicejiem pa priekam)

     [+] [-]

, 2016-04-30 21:37, pirms 9 gadiem
Argonauts rakstīja: paskatīsimies, kāds būs Zemgus, Ķēniņš un arī Latvijas KHL "zvaigznes" čempī, un tad spriedīsim, nevis pēc kaut kādām pārbaudes spēlēm.
Girgensons nebūs ne par mata tiesu lne labāks ne slitāks, tāds viņš ir un paliks.Nu nav Lavijas izlasē vairs gudru spēlētāju(domāju vecos)Dārziņa nav Sprukta nav i piz..c, nekāds fantāzijas .Mazie tik forši bet tur vēl cerams iespēja izaugt un tapt, ko novēlu, a tiem kam jābūt līderiem tagad, nu tikai fizuha un uz prieķšu, ja jau sāk MR vairākumā komandēt kam un ko nu tad nav ko teikt, hokeja profesors ibio.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-30 21:39, pirms 9 gadiem
58. minūtē jau zaudēja? Kāpēc nepabeidza spēli?

  +1 [+] [-]

, 2016-04-30 21:40, pirms 9 gadiem
Argonauts rakstīja: domā tālāk savā krievu valodā, bet hokejā enerģijas jēdzieni nāk no angļu valodas
Tak domā kaut Zimbabviešu valodā, cerīgāks skats nepaliek.

     [+] [-]

, 2016-04-30 21:40, pirms 9 gadiem
vairogss rakstīja: tad skuja mums Daugava spele kopa ar Girgensonu?? vini tacu NHL bija un ir cekeri...vai, vai...Berja laikam neka no hokeja nesaprot...vai nu dievin... uzraksti vinam vestuli...glabj izlasi no izkrisanas (kuras tapat nebus visiem nolicejiem pa priekam)
Runa bija par Indraša un Ķēniņa lomām komandām, beidz putroties.

     [+] [-]

, 2016-04-30 21:42, pirms 9 gadiem
zippo22 rakstīja: Girgensons nebūs ne par mata tiesu lne labāks ne slitāks, tāds viņš ir un paliks.Nu nav Lavijas izlasē vairs gudru spēlētāju(domāju vecos)Dārziņa nav Sprukta nav i piz..c, nekāds fantāzijas .Mazie tik forši bet tur vēl cerams iespēja izaugt un tapt, ko novēlu, a tiem kam jābūt līderiem tagad, nu tikai fizuha un uz prieķšu, ja jau sāk MR vairākumā komandēt kam un ko nu tad nav ko teikt, hokeja profesors ibio.
Tu pastnieku ierindo gudro spēlētāju sarakstā

     [+] [-]

, 2016-04-30 21:42, pirms 9 gadiem
batista rakstīja: Izskatās,ka mūsējie nierīgi var iztikt bez trenera! Patika Berjas "aktivitāte" uz soliņa. PČ tikkai uzvaras.
kas tad ir jādara GT uz soliņa? Jālēkā un jāklaigā kā Ržiham, jālamājas maķ permaķ valodā kā Znarokam, vai jālec pašam laukumā.

Jā, vajadzēja paņemt taimautu beigās, pirms sākt spēli ar 6 laukuma spēlētājiem pirmspēdējā minūtē, bet pamatā trenera darbs ir ģērbtuvēs pārtraukumos un samainot virknējumus un pamudināt spēlētājus, ne jau lēkāt, kliegt un žestikulēt.

  -3 [+] [-]

, 2016-04-30 21:44, pirms 9 gadiem
zippo22 rakstīja: Girgensons nebūs ne par mata tiesu lne labāks ne slitāks, tāds viņš ir un paliks.Nu nav Lavijas izlasē vairs gudru spēlētāju(domāju vecos)Dārziņa nav Sprukta nav i piz..c, nekāds fantāzijas .Mazie tik forši bet tur vēl cerams iespēja izaugt un tapt, ko novēlu, a tiem kam jābūt līderiem tagad, nu tikai fizuha un uz prieķšu, ja jau sāk MR vairākumā komandēt kam un ko nu tad nav ko teikt, hokeja profesors ibio.
tas ir jautājums Krievijas līgai un tās fanātiem, kāpēc nav Dārziņa, Karsuma, Bārtuļa, Kuldas utt.

  +4 [+] [-]

, 2016-04-30 21:48, pirms 9 gadiem
No līdzjutēju viedokļa šāds zaudējums ir svētīgs.. nav eiforijas, nav pirksti gaisā ka nu tik būs, visus slānīsim!

Stāvam uz zemes ar abām kājām un apzināmies ka PČ viegli nebūs.. bet beigās viss būs atkal labi

  -2 [+] [-]

, 2016-04-30 21:48, pirms 9 gadiem
Spēlas Krievija-Somija būs interesantākās čempionātā, Krievija atkal pa..zaudēja Somiem.

> Мачеха ученья. Россияне снова проиграли финнам...

     [+] [-]

, 2016-04-30 21:48, pirms 9 gadiem
dibsis rakstīja: Tas gan, kad 3.perioda vidū Šveice spieda, neko nedara sež ierāvies kurtkā
A ko darīt,ja baigā poha

  +1 [+] [-]

, 2016-04-30 21:49, pirms 9 gadiem
Argonauts rakstīja: tas ir jautājums Krievijas līgai un tās fanātiem, kāpēc nav Dārziņa, Karsuma, Bārtuļa, Kuldas utt.
tik daļēji tev taisnība, jo daļai tiešām traumas (tip Liiga, Shl. NLa spēlētaji netraumējas ne?)

  +2 [+] [-]

, 2016-04-30 21:51, pirms 9 gadiem
hokejists77 rakstīja: Komentētājs ar dunduks nepamanija ka Masaļski nomainija
Šitais tiešām kaut kāds jocīgs.Putrojas komentēšanā regulāri un paldies dievam,ka PČ nedzirdēsim.
Un ja arī kļūdās,tad cilvēciski ir to atzīt,nevis dragāt tālāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2016-04-30 21:53, pirms 9 gadiem
arhivs X rakstīja: Kur tad galvenie kepkas?
tikko pats atbildēji-ierodoties

  -4 [+] [-]

, 2016-04-30 21:53, pirms 9 gadiem
Bukartu un abus Širokovus pasūtīt.

Vairākums, nav komentāru. Stāv un tirinās. Man patika tas vairākums kad vienkārši gar apmali dzinājām ripu, tā arī neviens metiens nebija, vairākums iet uz beigām un Cibuļskis izdomā - ai laikam jāuzmet arī un kaut kādu nīkulīgo plaukstinieku šveicietim kājās. Man protams "poker face" - mūsu izlases vairākums saucās.
Šveicieši skaisti kustina ripu vairākumā, spiežas pie vārtiem, saasina situāciju pie vārtiem, bet mūsējiem ir tāds vairākums ka aizmigt var , ok Cibuļskis iemeta, bet slotas kāts mēdz šad tad izšaut. Pārējie vairākumi vnk katastrofa. Staprcitu, mūsu 4. maiņa spēlē labāk kā 2. un 3. Vai tas ir normāli ?

  -3 [+] [-]

, 2016-04-30 21:55, pirms 9 gadiem
dibsis rakstīja: tik daļēji tev taisnība, jo daļai tiešām traumas (tip Liiga, Shl. NLa spēlētaji netraumējas ne?)
Dārziņam Bārtulim un Karsumam traumas, vai tomēr nevēlēšanās?

Karsums jau nebūs 5 PČ pēc kārtas, un zīmīgi, ka no tā laika, kad pārgāja uz KHL.
Redz, no AHL un NHL viņš tika uz PČ, bet tagad katru pavasari...

     [+] [-]

, 2016-04-30 21:56, pirms 9 gadiem
Argonauts rakstīja: Dārziņam Bārtulim un Karsumam traumas, vai tomēr nevēlēšanās?

Karsums jau nebūs 5 PČ pēc kārtas, un zīmīgi, ka no tā laika, kad pārgāja uz KHL.
Redz, no AHL un NHL viņš tika uz PČ, bet tagad katru pavasari...
Bārtulim un Karsumam jā traumas, Dārziņš tas cits stāsts

  +1 [+] [-]

, 2016-04-30 21:59, pirms 9 gadiem
Argonauts rakstīja: Dārziņam Bārtulim un Karsumam traumas, vai tomēr nevēlēšanās?

Karsums jau nebūs 5 PČ pēc kārtas, un zīmīgi, ka no tā laika, kad pārgāja uz KHL.
Redz, no AHL un NHL viņš tika uz PČ, bet tagad katru pavasari...
Dārziņam nav trauma. Drīzāk nevēlēšanās.

     [+] [-]

, 2016-04-30 22:00, pirms 9 gadiem
Un mūs uzveica..... BĪBERS

     [+] [-]

, 2016-04-30 22:00, pirms 9 gadiem
KrisitisOZO rakstīja: Runa bija par Indraša un Ķēniņa lomām komandām, beidz putroties.
sali tev iedot?? lai tev putra butu saldaka, pats labak par mani gatavo

  -3 [+] [-]

, 2016-04-30 22:01, pirms 9 gadiem
Veči, tak NHL plovi iet tuliņ sāksies Tampa pret Islanders. Beidzat te tukšu malt.

     [+] [-]

, 2016-04-30 22:02, pirms 9 gadiem
Avs rakstīja: Veči, tak NHL plovi iet tuliņ sāksies Tampa pret Islanders. Beidzat te tukšu malt.
Linku iedosi?

     [+] [-]

, 2016-04-30 22:05, pirms 9 gadiem

     [+] [-]

, 2016-04-30 22:05, pirms 9 gadiem
dibsis rakstīja: Tā ari neapartu, kāpēc un kurā brīdī Edžu nomainīja? O.K 53.020 trauma tad> tpu cerams nē
Esot iesāpējusies kāja...

  -4 [+] [-]

, 2016-04-30 22:10, pirms 9 gadiem
Pret spēcīgo Šveici normāli, ko gan vēl var gribēt ar tādu sastāvu?

  +2 [+] [-]

, 2016-04-30 22:12, pirms 9 gadiem
Vairākums jau ilgus gadus vairs no šīs komandas nepārsteidz ar savu devumu. Diemžēl..
Daugava izskskatās, ka nemaz tā īsti negrib šajā pč spēlēt, bez azarta, lai gan momenti jau bija gana.
Spēle kopumā interesanta un skatāma. Patīk kā Kulda, Ābols kapājās!

  +2 [+] [-]

, 2016-04-30 22:16, pirms 9 gadiem
Ejie d.... Gaidām čempi

  +3 [+] [-]

, 2016-04-30 22:19, pirms 9 gadiem
Argonauts rakstīja: tas ir jautājums Krievijas līgai un tās fanātiem, kāpēc nav Dārziņa, Karsuma, Bārtuļa, Kuldas utt.
Nejauc te lūdzu politiku. Cilvēki spēlē kur var tikt un kur maksā, neba tu altruists un svētais.Netiek puikas NHL spēlē Krievijā.Bet tu jau droši vien visu zini kur nu citiem tev ko teikt.

  +3 [+] [-]

, 2016-04-30 22:25, pirms 9 gadiem
Spēle kopumā patika, par zaudējumu nav liela bēda, jo tā bija tikai pārbaudes spēle.
Prieks ka pārbaudes spēlēs bija dažāda stila spēles kur sevi pārbaudīt.
Cerams ka pēc čempi secinājumi nebūs ar rūgtām mielēm...

  +3 [+] [-]

, 2016-04-30 22:26, pirms 9 gadiem
Cerams ka Edžam nav nopietna trauma...

  +1 [+] [-]

, 2016-04-30 22:37, pirms 9 gadiem
Ābols jau atkal pierāda, ka nav pelnījis būt ceturtajā maiņā!!!

  -4 [+] [-]

, 2016-04-30 22:38, pirms 9 gadiem
Rigas Dinamo butu sabradajis so izlasi

  -4 [+] [-]

, 2016-04-30 22:42, pirms 9 gadiem
Argonauts rakstīja: tas ir jautājums Krievijas līgai un tās fanātiem, kāpēc nav Dārziņa, Karsuma, Bārtuļa, Kuldas utt.
Viņi skaidri un gaiši jau ir pateikuši ka negrib spēlēt Lipmaņa miskastē.

  -2 [+] [-]

, 2016-04-30 22:42, pirms 9 gadiem
Briesmīgi trakumi PČ priekšvakarā.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-30 22:43, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Girgensons šodien spēlēja savu spēli. Nav skaidrs, kādēļ te kāds ar to ir neapmierināts. Varbūt drīzāk pie vainas ir tas, ka daudziem Zemgus NHL pieraksta dēļ liekas kaut kāds supervaronis, kas vienatnē golus šķaidīs.
Nu golus nešķaidīs, bet izlases līderis būs, pēc dienām ņemot, viņam šodien varētu būt arī aklimitizācijas problēmas, katrā gadījumā, vakar izskatījās daudz ātrāks...

  +2 [+] [-]

, 2016-04-30 22:44, pirms 9 gadiem
TTOD rakstīja: Rigas Dinamo butu sabradajis so izlasi
Dzērīš ar partneriem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-04-30 22:56, pirms 9 gadiem
hamaleons rakstīja: Viņi skaidri un gaiši jau ir pateikuši ka negrib spēlēt Lipmaņa miskastē.
Tā ir Latvijas izlase nevis miskaste,šmurguli!Būtu nožēlojami,ja profesionāls sportists,personīgu antipātiju dēļ,atsakās pārstāvēt savu valsti.Tas jau nav kaut kāds Lipmana privātais hokeja klubs.

  -2 [+] [-]

, 2016-04-30 22:56, pirms 9 gadiem
vairogss rakstīja: sali tev iedot?? lai tev putra butu saldaka, pats labak par mani gatavo
Skaidrs ar tevi.

  -1 [+] [-]

, 2016-04-30 22:57, pirms 9 gadiem
bayliss rakstīja: Tā ir Latvijas izlase nevis miskaste,šmurguli!Būtu nožēlojami,ja profesionāls sportists,personīgu antipātiju dēļ,atsakās pārstāvēt savu valsti.Tas jau nav kaut kāds Lipmana privātais hokeja klubs.
Tipisks latvietis, piecietīs jebkādu uz galvas kāpšanu, ka tik ar Latvijas karodziņu pamāt.

  +1 [+] [-]

, 2016-04-30 22:59, pirms 9 gadiem
Sniegums nebija slikts, šveiciešiem arī pamatīgi veicās. PČ gaidu ar optimismu.

     [+] [-]

, 2016-04-30 23:22, pirms 9 gadiem
hamaleons rakstīja: Viņi skaidri un gaiši jau ir pateikuši ka negrib spēlēt Lipmaņa miskastē.
Kurš? Kur kāds no viņiem ir teicis , ka nespēlēs Lipmaņa dēļ?
Paraugus šurp!

  +1 [+] [-]

, 2016-04-30 23:29, pirms 9 gadiem
KrisitisOZO rakstīja: Skaidrs ar tevi.
protams ka ir skaidrs, jo neturat konkurenci
iesmereja man, ka es gribu redzet pec NHL meroga cekeri pirmaja maina un nevareja man atbildet, kadel NHL ex cekeris Daugavins un cekeris Girgensons tur dara un visi uzskaras uz amisu modela...it ka energija ir tikai cekeriem un blaviens "makslinieks" Indrasis nu neka nevar spelet zemak par pirmo mainu un es loti saubos, ka Keninu tik steidzigi gaida izlase, lai tikai nodarboties ar bortu slaucisanu ar pretinieku "tuškam"...tapat ar to mierigi var nodarboties Skvorcovs ...tad mierigi varejat nosutit 3.maina Zirgu, bet vins tacu ir musu labakais centrs, ko lai darisim?? un domajat ko gribat, bet es vinu redzu tikai blakus Keninam ar Daugavu... grauzis ledu kopa ar pretiniekiem un dabus mums uzvaras...

  +1 [+] [-]

, 2016-04-30 23:29, pirms 9 gadiem
Keponiem nervoza būšana pirms čempja!

     [+] [-]

, 2016-04-30 23:31, pirms 9 gadiem
vairogss rakstīja: protams ka ir skaidrs, jo neturat konkurenci
iesmereja man, ka es gribu redzet pec NHL meroga cekeri pirmaja maina un nevareja man atbildet, kadel NHL ex cekeris Daugavins un cekeris Girgensons tur dara un visi uzskaras uz amisu modela...it ka energija ir tikai cekeriem un blaviens "makslinieks" Indrasis nu neka nevar spelet zemak par pirmo mainu un es loti saubos, ka Keninu tik steidzigi gaida izlase, lai tikai nodarboties ar bortu slaucisanu ar pretinieku "tuškam"...tapat ar to mierigi var nodarboties Skvorcovs ...tad mierigi varejat nosutit 3.maina Zirgu, bet vins tacu ir musu labakais centrs, ko lai darisim?? un domajat ko gribat, bet es vinu redzu tikai blakus Keninam ar Daugavu... grauzis ledu kopa ar pretiniekiem un dabus mums uzvaras...
Girensosns ir labs spēlētājs un nekad nav bijis čekeris. Kurš viņu tā sauc, tam pašam dzīve nav izdevusies. Katram var gadīties ne pārāk veiksmīgas sezonas.

     [+] [-]

, 2016-04-30 23:33, pirms 9 gadiem
Vienīgais bankrotējušā Z/Sv vecīša atdzimšanu gaidošais kekss ir Pernambuks! Visu cieņu!

     [+] [-]

, 2016-04-30 23:39, pirms 9 gadiem
Gin4a rakstīja: Vienīgais bankrotējušā Z/Sv vecīša atdzimšanu gaidošais kekss ir Pernambuks! Visu cieņu!
Veic izklāstu, ko gaidi Tu?

     [+] [-]

, 2016-04-30 23:41, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: Girensosns ir labs spēlētājs un nekad nav bijis čekeris. Kurš viņu tā sauc, tam pašam dzīve nav izdevusies. Katram var gadīties ne pārāk veiksmīgas sezonas.
dzive radis , bet pagaidam bez Nolana vinam bus tas smagi japierada... bet vari mani apsaukat, bet NHL vins nekad nebus pirmas-otras mainas spileris...epizodiski un loti vajas komandas- vel varbut,bet ta stabili pa 3.mainu... ar 25-35 punktiem sezona...stabili bez kritumiem...un varbut pat ar Stenlija kausu kabata...

     [+] [-]

, 2016-04-30 23:43, pirms 9 gadiem
Visiem! Visiem! Visiem! Viegla nauda! Nav jāiet šancēt tīkla ķēdēs, jāiznieko saprātīgā dzīves daļa. Liekam uz LV pret SWE (ielokam maciņā x12), ja par maz, tad uzliekam pret CZE. Būs x7. Normāls kāposts! Pret krieviešiem atsevišķa sāga.

     [+] [-]

, 2016-04-30 23:44, pirms 9 gadiem
jebkuru āzi par komentētāju tv liekam

     [+] [-]

, 2016-04-30 23:44, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: Veic izklāstu, ko gaidi Tu?
Es gaidu visu kā parasti. Ja džeki nospēlēs savu iespēju robežās, nav pretenziju, bet ja pajoļi prasa nez ko, tad, cerams, neizlidos.

     [+] [-]

, 2016-04-30 23:45, pirms 9 gadiem
dibsis rakstīja: Tā ari neapartu, kāpēc un kurā brīdī Edžu nomainīja? O.K 53.020 trauma tad> tpu cerams nē
spēles laikā varēja redzēt, ka viņš kaut kā jocīgi sagrupējās un saļima, pēc tam pāris minūtes vēl uzspēlēja, pēc katra atvairījuma ļoti lēni celdamies atpakaļ kājās... Cerams, ka nekā nopietna.

     [+] [-]

, 2016-04-30 23:46, pirms 9 gadiem
Gin4a rakstīja: Visiem! Visiem! Visiem! Viegla nauda! Nav jāiet šancēt tīkla ķēdēs, jāiznieko saprātīgā dzīves daļa. Liekam uz LV pret SWE (ielokam maciņā x12), ja par maz, tad uzliekam pret CZE. Būs x7. Normāls kāposts! Pret krieviešiem atsevišķa sāga.
Cik procentus Tu dod, ka piepildīsies? Es 0,10.

     [+] [-]

, 2016-04-30 23:46, pirms 9 gadiem
Gin4a rakstīja: Es gaidu visu kā parasti. Ja džeki nospēlēs savu iespēju robežās, nav pretenziju, bet ja pajoļi prasa nez ko, tad, cerams, neizlidos.
Ceru, ka neizlidos, vīri kā nekā mani tautieši...

     [+] [-]

, 2016-04-30 23:47, pirms 9 gadiem
Izlidošana?

     [+] [-]

, 2016-04-30 23:47, pirms 9 gadiem
Arī īsti negribas ticēt, jo līmenis par 1A ir augstāks.

     [+] [-]

, 2016-04-30 23:48, pirms 9 gadiem
Edvīns Straume rakstīja: Vēl viens jāklis. Ak Berja neko nesaprot no hokeja? - labi ka tu vismaz saproti. Kad mēs, kas esam parastie mirstīgie, varēsim tevi beidzot ieraudzīt pie Latvijas izlases stūres un Latvijas hokeja vadībā? - viedais tu mūsu ...
vel viens individs nesaprot vardu ironija karogu tev un ilgu celu

     [+] [-]

, 2016-04-30 23:50, pirms 9 gadiem
Diemžēl jāsaka, ka Latvija šogad būs diezgan sūri jācīnās, lai saglabātu vietu elites divīzijā. Ne jau velti bukmeikeri uzskata, ka gandrīz nevienā spēlē Latvija nebūs favorīte. Vienīgi pret Kazahstānu, lai gan tajā spēlē arī koeficients ir diezgan līdzīgs. Cerams, ka izdosies pārsteigt pasaules čempionātā, bet maz ticams - grupa spēcīga.

     [+] [-]

, 2016-04-30 23:51, pirms 9 gadiem
Uzlikšu 3p uz DEN un 3p uz KAZ. Pietiks!:
Protams, LV par labu!-
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2016-04-30 23:56, pirms 9 gadiem
sandris rakstīja: Diemžēl jāsaka, ka Latvija šogad būs diezgan sūri jācīnās, lai saglabātu vietu elites divīzijā. Ne jau velti bukmeikeri uzskata, ka gandrīz nevienā spēlē Latvija nebūs favorīte. Vienīgi pret Kazahstānu, lai gan tajā spēlē arī koeficients ir diezgan līdzīgs. Cerams, ka izdosies pārsteigt pasaules čempionātā, bet maz ticams - grupa spēcīga.
Mēs tak katru gadu lidojam ārā ! Kā nevaram izlidot, tā nevaram.

     [+] [-]

, 2016-05-01 00:00, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: Ceru, ka neizlidos, vīri kā nekā mani tautieši...
Gan jau, ka Krievija neizkritīs, nesatraucies.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-01 00:03, pirms 9 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Pret spēcīgo Šveici normāli, ko gan vēl var gribēt ar tādu sastāvu?
Lien atpakaļ alā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-01 00:06, pirms 9 gadiem
Hahaha Rubīns vispār tāds kontakts!! 😄😄

  +2 [+] [-]

, 2016-05-01 00:08, pirms 9 gadiem
Sakiet ko gribat, bet Bukartam 0+2 šodien
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-05-01 00:17, pirms 9 gadiem
brick rakstīja: Sakiet ko gribat, bet Bukartam 0+2 šodien
vinam ta briziem sanak...nevar vinu pamanit laukuma un acis krit ar to, ka parsvara neizmanto savus momentus...bet pec tam opa...tur piespele-surp piespele...lai ta ari PC turpina...sakras 1+4 un sarkanas ausis no lidzjutejiem, kuri seit vinam visu kaut ko sarakstis bet bus vienalga " molotciks" un +/- man liekas vinam ir viens no labakiem parbaudes...

  +4 [+] [-]

, 2016-05-01 00:19, pirms 9 gadiem
Edvīns Straume rakstīja: Problēma ir tā ka vismaz pārbaudes spēlēs galīgi nav skaidrs kas varētu vilkt to komandu (izņemot vārtsargus un Indraši) Cerams Girgensons iespēlēsies pēc lidojuma pāri dīķim. Daugava, Bukarts un Rēdlihs pagaidām jau galīgi nevelk uz izlases līderu lomām. Aizsardzības līnija pagaidām arī neraisa dižu uzticību izņemot vārtsargus - kļūdu ir diezgan daudz. Un es nedomāju ka pēc šīgada konkrētā izlases sastāva komanda ir spējīga ļoti pielikt savā spēlē salīdzinot ar pārbaudes spēlēm - vienkārši tai nav attiecīgu resursu kā to izdarīt - sastāvs nav ļoti spēcīgs. Un mūsu grupa man tiešām liekas ļoti spēcīga - viegli nebūs pat pret kazahu kanādiešiem un krieviem - tas nu ir skaidrs.
Čabulīt, ko nevelk Bukarts un Rēdlihs? Rezultatīvākā maiņa pārbaudes spēlēs ir Džeriņa maiņa.

  +2 [+] [-]

, 2016-05-01 01:02, pirms 9 gadiem
dibsis rakstīja: Un tie dīvainie noraidījum- Edžam kkāds mistisks disciplinār sods, tad Daugaviņam- viņš tak drīkst it kā runāt ar tiesnešiem. (protams ne dēt virsū , bet stipri šaubos, ka tā bija)
Es ar nesapratu, kādēļ Daugavam 10 min. iedeva. Laikam jau sulīgāk nolamāja vietējos strīpainos, jo tie spēles 2. daļā regulāri atsevišķus notikumus dīvaini traktēja. TV translētāji arī galīgi hujovā līmenī, bet nu lai. Labāk zaudēt tagad un gūt mācību, pie kā piestrādāt, lai PČ varētu noliekt svaru kausus savā pusē.

  -4 [+] [-]

, 2016-05-01 01:16, pirms 9 gadiem
Pec 2am zaudem PC Beresnevs beidzot saliks visus pa vietam: Kenins Girg Daugavins
Indrash Dzer Redl
Shadi ir jabut pirmajam divam mainjam, skaidrs ka es neesmu treneris, bet redzesiet ka tieshi shadas mainjas velak speles. Butu jau forshi ja treneris atrak izmestu Bukartu ara no otras mainas.

     [+] [-]

, 2016-05-01 02:34, pirms 9 gadiem
brick rakstīja: Sakiet ko gribat, bet Bukartam 0+2 šodien
Fāteris dalbojobs. Cerams, ka zīle kritīs tālāk no ozola!

  -1 [+] [-]

, 2016-05-01 03:45, pirms 9 gadiem
Kā īsti sanāk ar "atkritējiem" šogad? Ja nākošgad PČ spēlē Francijā UN Vācijā, tad abas garantē vietu elitē šajā PČ neatkarīgi no rezultāta? (Attiecīgi B grupā Ungārija jau tagad var čemodānus kravāt pat, ja abas uzveiktu un punktos būtu priekšā?)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-05-01 08:30, pirms 9 gadiem
Ko jus te murgo!?tik sakarigas parbaudes speles sen nebij redzetas,cerams tads temps saglabasies lidz chempim.

  -2 [+] [-]

, 2016-05-01 08:56, pirms 9 gadiem
vairogss rakstīja: dzive radis , bet pagaidam bez Nolana vinam bus tas smagi japierada... bet vari mani apsaukat, bet NHL vins nekad nebus pirmas-otras mainas spileris...epizodiski un loti vajas komandas- vel varbut,bet ta stabili pa 3.mainu... ar 25-35 punktiem sezona...stabili bez kritumiem...un varbut pat ar Stenlija kausu kabata...
Tā interesanti izklausās...saki, ka nekad nebūs 1-2 maiņas spēlētājs, bet bet viņš pa šīm sezonām ir gana daudz spēlējis gan 1. gan 2. maiņās.

  -1 [+] [-]

, 2016-05-01 08:57, pirms 9 gadiem
elmurcis rakstīja: Kā īsti sanāk ar "atkritējiem" šogad? Ja nākošgad PČ spēlē Francijā UN Vācijā, tad abas garantē vietu elitē šajā PČ neatkarīgi no rezultāta? (Attiecīgi B grupā Ungārija jau tagad var čemodānus kravāt pat, ja abas uzveiktu un punktos būtu priekšā?)
Nu tu kaut tālāk painteresējies dau...ni, ja FRA UN GER tad no tās grupas neviens nekrīt ārā ZB jau tie zinātāji un spriedēji a ne.hu..ja nezina patiesībā.

     [+] [-]

, 2016-05-01 08:58, pirms 9 gadiem
biskaps rakstīja: Gan jau, ka Krievija neizkritīs, nesatraucies.
Spriežot pēc tā, ka logotipā esi pārsvītrojis letiņu simboliku, pašam arī krievi nav vienaldzīgi.

  +3 [+] [-]

, 2016-05-01 09:11, pirms 9 gadiem
Nebija nemaz tik slikts hokejs!
Kopumā (visā sagatavošanās ciklā) mani pozitīvi pārsteidza vārtsargs Kalniņš, uzbrucējs Džeriņš, aizsargs Siksna.
Negatīvi (arī visā sagatavošanās ciklā) vārtsargs Muštukovs, aizsargs Freibergs, uzbrucējs (te ir vairāki, bet krīt ārā) Pavlovs.
Vairāk biju gaidījis no vārtsarga Masaļska, aizsarga Galviņa, uzbrucēja Rēdliha.
Laiks vēl ir lai noslīpētu aizsardzību un vārtu realizāciju.
Veiksmi Krievijā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-01 09:37, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: Tā interesanti izklausās...saki, ka nekad nebūs 1-2 maiņas spēlētājs, bet bet viņš pa šīm sezonām ir gana daudz spēlējis gan 1. gan 2. maiņās.
lasam velreiz manu komentu un atbildam pasi sev...speleja epizodiski un loti vaja komanda... un parsvara pie Nolana...ja vinu gribes paturet Buffalo un koncepcija butiski nemainisies...es domaju ka trenera stabs redz vinu tiesi ka stabilu 3. mainas uzbruceju, kurs var nospelet gan pa centru, gan pa malu un ari mazakuma...gut savus 25-35 punktus sezona...ar labu +/- koef...un nesmerejiet man to, ka es saucu Zirgu par sliktu speletaju...ta nav..vins ir labs spileris...bet nebus vins bombardieris...

  -1 [+] [-]

, 2016-05-01 09:44, pirms 9 gadiem
Gin4a rakstīja: Izlidošana?
Kira saka, ka būšot izlidošana- ar vilcienu, kā 2000. nebraukšot..

  +1 [+] [-]

, 2016-05-01 09:57, pirms 9 gadiem
ekolia rakstīja: Bet ja tikai viena no tām (Francija VAI Vācija) paliek pēdējā vietā, tad kā ir?
1. No elites lido ārā tikai viena blice, nākot vietā arī tikai vienai no 1A divīzijas (Slovēnija)?
2. Lido ārā pēdējā no paralēlās (Latvijas) grupas + priekšpēdējā (nosacīti, Ungārija)
3. No elites lido ārā divas blices, viena no paralēlās (Latvijas) grupas + viena no divām priekšpēdējām, atkarībā no rezultāta kopvērtējumā ?
Ja pēdējā paliek viena noGER vai FRA, tad lido no tās grupas 7 vieta, ja šīs abas pēdējās, tad no tās neviena, a no tās kur Latvija vienalga tikai viena.
Tad ienāks nākošogad elitē tikai SLO un ITA paliks gribot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-01 10:21, pirms 9 gadiem
ekolia rakstīja: Esi pārliecināts? Es ne visai. Tanī IIHF lapā visai divdomīgi rakstīti noteikumi, tādā izteikti kancelāriskā angļu mēlē, kurus var traktēt dažādi. Uzreiz manāms, ka ne radoši cilvēki, ar skaidru domu lidojumu un tekstu izklāstu to rakstīja, bet gan rūdītie birokrāti un tehnokrāti Ja seko strikti burtiski visam, kas tur rakstīts, tad pastāv iespējamība, ka varētu izlidot ārā arī divas komandas no Latvijas grupas, jo pēc mistiskā OVERALL kritēriju skalas, pirmajā vietā ir ieņemtā vieta savā apakšgrupā, bet par cik priekšpēdējās vietas ir divas, tātad teorētiski nevienai no priekšpēdējām nevajadzētu būt priekšrocībai, atkarībā no tā, kurā apakšgrupā tā piedalās.
Jā esmu diezgan droši tā uz 99,99%, jo neesmu dievs, ka uz 100

     [+] [-]

, 2016-05-01 10:26, pirms 9 gadiem
ekolia rakstīja: Esi pārliecināts? Es ne visai. Tanī IIHF lapā visai divdomīgi rakstīti noteikumi, tādā izteikti kancelāriskā angļu mēlē, kurus var traktēt dažādi. Uzreiz manāms, ka ne radoši cilvēki, ar skaidru domu lidojumu un tekstu izklāstu to rakstīja, bet gan rūdītie birokrāti un tehnokrāti Ja seko strikti burtiski visam, kas tur rakstīts, tad pastāv iespējamība, ka varētu izlidot ārā arī divas komandas no Latvijas grupas, jo pēc mistiskā OVERALL kritēriju skalas, pirmajā vietā ir ieņemtā vieta savā apakšgrupā, bet par cik priekšpēdējās vietas ir divas, tātad teorētiski nevienai no priekšpēdējām nevajadzētu būt priekšrocībai, atkarībā no tā, kurā apakšgrupā tā piedalās.
Tādi kā rakstīja un tādi kā tu arī sarežģī to dzīvi, jo savādāk zaudētu savu pastāvēšans būtību, jo savādāk jau ne ražo un ne veido, tik sarežģī, lai bez viņu palīdzības galā ne viens netiktu.

  +2 [+] [-]

, 2016-05-01 10:29, pirms 9 gadiem
kad beigsies tie jēlie metieni,Šveice vairākumā tā krāmē pa vārtiem ka maz neliekas un vismaz 2spēlētāji traucē vārtsargu.Latvijas hokeja sāpe vairākums jo pārāk daudz saspēļu!Masaļskis arī uz beigām pat nevar piecelties,gadi dara savu es uzsvaru liktu uz Merzļikinu!

     [+] [-]

, 2016-05-01 10:38, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: Spriežot pēc tā, ka logotipā esi pārsvītrojis letiņu simboliku, pašam arī krievi nav vienaldzīgi.
Letiņu simboliku? Ko tādu tikai tāds vatesgalva kā tu var izdomāt. Redz kā uzreiz mēģini izvairīties no tēmas. Nevar noliegt, labi apmācīts troļļošanā esi.

     [+] [-]

, 2016-05-01 10:42, pirms 9 gadiem
ekolia rakstīja: Esi pārliecināts? Es ne visai. Tanī IIHF lapā visai divdomīgi rakstīti noteikumi, tādā izteikti kancelāriskā angļu mēlē, kurus var traktēt dažādi. Uzreiz manāms, ka ne radoši cilvēki, ar skaidru domu lidojumu un tekstu izklāstu to rakstīja, bet gan rūdītie birokrāti un tehnokrāti Ja seko strikti burtiski visam, kas tur rakstīts, tad pastāv iespējamība, ka varētu izlidot ārā arī divas komandas no Latvijas grupas, jo pēc mistiskā OVERALL kritēriju skalas, pirmajā vietā ir ieņemtā vieta savā apakšgrupā, bet par cik priekšpēdējās vietas ir divas, tātad teorētiski nevienai no priekšpēdējām nevajadzētu būt priekšrocībai, atkarībā no tā, kurā apakšgrupā tā piedalās.
Šis taču ir ticis izmalts jau miljons reizes. Cik var atkārtoties - ja notiek 8. Pasaules brīnums un Fra un Ger paliek 7. un 8.vietā, tad no Elites krīt ārā tikai mūsu grupas pēdējā vieta. Ja paliek, piemēram, 6. un 8. vietā, tad ārā krīt arī viņu grupas 7. vieta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-05-01 11:03, pirms 9 gadiem
ekolia rakstīja: Kur konkrēti ir rakstīts, ka gadījumā, ja viena no 2017. gada rīkotājvalstīm paliek pēdējā vietā, krīt ārā tieši viņu, bet ne mūsu grupas 7. vieta?
Glups putns glupa dziesma.Laikam dzenis?Galviņa maziņa ar knābi kokus kalt viss tā saputrojies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-05-01 11:15, pirms 9 gadiem
ekolia rakstīja: Kur konkrēti ir rakstīts, ka gadījumā, ja viena no 2017. gada rīkotājvalstīm paliek pēdējā vietā, krīt ārā tieši viņu, bet ne mūsu grupas 7. vieta?
Tikko paurķējos, Wikipēdija saka, ka abas var nākt no A grupas. Čo ta ņevrubajus.

"Since the rules state that "the bottom ranked two teams will be relegated" and the 2017 hosts (France and Germany) cannot be relegated by rule, it remains possible for both relegated teams to come from Group A"

Acīmredzot, tad sanāk tā, ka lido ārā tā 7.vieta, kurai mazāk punkti(vai sliktāki papildrādītāji). Sorry, pats biju dezinformēts.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-01 11:19, pirms 9 gadiem
ekolia rakstīja: Kur konkrēti ir rakstīts, ka gadījumā, ja viena no 2017. gada rīkotājvalstīm paliek pēdējā vietā, krīt ārā tieši viņu, bet ne mūsu grupas 7. vieta?
tad kritīs tās grupas 7.vieta, kurai būs sliktāki rādītāji jeb kopvērtējumā būs 14.vietā jeb tā varbūt mūsu grupas 7.vieta...
IIHF noteikumos tak viss skaidri un gaiši rakstīts, ka krīt divas sliktākās izlases KOPVĒRTĒJUMĀ, izņemot Franciju un Vāciju....
un tikai beigās ir piebilde tādam gadījumam, kā Vācija un Francija ir 7. un 8.vieta grupā, tad krīt ārā tikai mūsu grupas pēdējā vieta...
p.s. jau skaidrots neskaitāmas reizes pa aprīli, bet tā neviens pareizi nav sapratis
Information - 2016 IIHF Ice Hockey World...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-05-01 11:21, pirms 9 gadiem
Relegation format
The overall bottom ranked two of the 16 teams of the final ranking (see below) will be relegated to the 2017 IIHF Ice Hockey World Championship Division I Group A.
The 2017 IIHF Ice Hockey World Championship will consist of 16 teams including the teams of the organizing member national associations, thus neither Germany nor France can be among the two relegated teams.
The teams promoted to the 2017 IIHF Ice Hockey World Championship will be the top-two teams of the 2016 IIHF Ice Hockey World Championship Division I Group A.
Note: If the co-hosts for the 2017 IIHF Ice Hockey World Championship (Germany and France) end up in positions 7 and 8 in Group B during the 2016 IIHF Ice Hockey World Championship, only one team will be relegated – the 8th-ranked team of Group A – and only the winner of the 2016 IIHF Ice Hockey World Championship Division I Group A will be promoted.

     [+] [-]

, 2016-05-01 11:22, pirms 9 gadiem
Tiesneši mūs iegāza, bet tā skatāms hokejs bija, prieks skatīties.

  -2 [+] [-]

, 2016-05-01 11:24, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: tad kritīs tās grupas 7.vieta, kurai būs sliktāki rādītāji jeb kopvērtējumā būs 14.vietā jeb tā varbūt mūsu grupas 7.vieta...
IIHF noteikumos tak viss skaidri un gaiši rakstīts, ka krīt divas sliktākās izlases KOPVĒRTĒJUMĀ, izņemot Franciju un Vāciju....
un tikai beigās ir piebilde tādam gadījumam, kā Vācija un Francija ir 7. un 8.vieta grupā, tad krīt ārā tikai mūsu grupas pēdējā vieta...
p.s. jau skaidrots neskaitāmas reizes pa aprīli, bet tā neviens pareizi nav sapratis
http://www.iihfworlds2016.com/en/information/#tournament-format
Tad jau, principā, sanāk, ka arī citos gadījumos var krist divas no vienas grupas? Piemēram vienā grupā kāš visas spēles, savstarpējā nospēlē pagarinājumu un iegūst 2 un 1 punktu.

  -1 [+] [-]

, 2016-05-01 11:25, pirms 9 gadiem
biskaps rakstīja: Tad jau, principā, sanāk, ka arī citos gadījumos var krist divas no vienas grupas? Piemēram vienā grupā kāš visas spēles, savstarpējā nospēlē pagarinājumu un iegūst 2 un 1 punktu.
nevar...jo kopvertējumu nosakot primārais ir ieņemtā vieta grupā jeb 8.vietas grupā sadala 15 un 16.vietu kopvērtējumā pēc papildus rādītājiem.
7.vietas grupā sadala 13 un 14.vietu kopvērtējumā u.t.t.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-05-01 11:29, pirms 9 gadiem
ekolia rakstīja: Nekas, Maskavā būs citi tiesneši un, visticamāk, izņemot 9. maiju, tie pret mums būs labvēlīgi noskaņoti, jo pa lielam ņemot, kopvērtējumā Krievijai ir izdevīgi Latvijas sekmīgie rezultāti, arī vietējā publika, domājams, būs labvēlīga pret mūsējiem.
Vai tie ir izdevīgi Šveicei, kura ar Latviju ir vienā grupā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-01 11:32, pirms 9 gadiem
ekolia rakstīja: Bet čempionāts notiek Krievijā, nevis Šveicē.
Vai Putins nozīmē tiesnešus?

  -1 [+] [-]

, 2016-05-01 11:34, pirms 9 gadiem
ekolia rakstīja: Tu labāk konkrēti atbildi uz konkrētu jautājumu, kur tas ir rakstīts? Parādi man to vietu IIHF noteikumos! Varbūt es palaidu garām, tādu iespēju arī neisslēdzu.
Note: If the co-hosts for the 2017 IIHF Ice Hockey World Championship (Germany and France) end up in positions 7 and 8 in Group B during the 2016 IIHF Ice Hockey World Championship, only one team will be relegated – the 8th-ranked team of Group A – and only the winner of the 2016 IIHF Ice Hockey World Championship Division I Group A will be promoted.
Za..je..bal jau dau..nīt.
Ja jau lasi tad izlasi visu un nečakarē te visiem tādiem pat svētdienas līdzjutējiem prātus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-05-01 11:34, pirms 9 gadiem
biskaps rakstīja: Letiņu simboliku? Ko tādu tikai tāds vatesgalva kā tu var izdomāt. Redz kā uzreiz mēģini izvairīties no tēmas. Nevar noliegt, labi apmācīts troļļošanā esi.
Tikai tāds Kangars kā tu spēj uzvilkt pāri svītru visu letiņu svētumam-trīs zvaigznēm.

  -1 [+] [-]

, 2016-05-01 11:36, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: Tikai tāds Kangars kā tu spēj uzvilkt pāri svītru visu letiņu svētumam-trīs zvaigznēm.
Dur tak tu uz savu Krieviju un beidz te pārmest bumbas, āpli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-05-01 11:40, pirms 9 gadiem
Vakar bija veterānu fucis ,spēli neredzēju ,vai Cibuļskis joprojām lažoja?

  +1 [+] [-]

, 2016-05-01 11:43, pirms 9 gadiem
coffijs rakstīja: Vakar bija veterānu fucis ,spēli neredzēju ,vai Cibuļskis joprojām lažoja?
Cibuļskis vakar vis kaut ko darīja...lažoja un golus sita, pārējie ar centās neatpalikt jeb spēle bija interesanta

     [+] [-]

, 2016-05-01 11:56, pirms 9 gadiem
ekolia rakstīja: Nu un ko tu ar to gibēji teikt? Vai tur ir kaut kas rakstīts par to, par ko es jautāju, proti, par Francijas-Vācijas apakšgupas 7.vietas ārā krišanu no elites? Tu taču tieši to arī apgalvoji!
Neviens tajāIIHF nepieļauj tādu domu, ka tā var būt,bet pirmreizīgi un 100% nokatras grupas tikai viena komanda ir ārā apriori.Kur ir teikts, ka kaut ko salīdzinās 7 vietu rezultātus.Tāpēc nep..s smadzenes sev un citiem.
Ārā krīt mūsu grupas 8 un tās grupas 8 vai 7 , 8 ir fra vai ger un 7 nav kāda no manis iepriekš nosauktajām, jo iepriekšējo čemju prakse nosaka, ka ja nākošā gada rīkot'jvalst paliek 8 tad lido ārā 7 vieta no tās pat grupas, un nekādas salīdzināšanas ar otrās grupas 7 vietu.
Šogad atšķirība ka nākošā gadā 2 rīkotāj valstis un atstāja veco variantu, tik ja paliek abas 7 8 vietā nesviež ārā nevien no tās grupas.

     [+] [-]

, 2016-05-01 11:56, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: Cibuļskis vakar vis kaut ko darīja...lažoja un golus sita, pārējie ar centās neatpalikt jeb spēle bija interesanta
Paldies ,pameklētu video ,bet pēc fuča pohītis pamatīgs.

  -1 [+] [-]

, 2016-05-01 12:01, pirms 9 gadiem
coffijs rakstīja: Paldies ,pameklētu video ,bet pēc fuča pohītis pamatīgs.
skaties te spēles apskatu:
https://www.youtube.com/watch?v=Tjq...

  -1 [+] [-]

, 2016-05-01 12:03, pirms 9 gadiem
zippo22 rakstīja: Neviens tajāIIHF nepieļauj tādu domu, ka tā var būt,bet pirmreizīgi un 100% nokatras grupas tikai viena komanda ir ārā apriori.Kur ir teikts, ka kaut ko salīdzinās 7 vietu rezultātus.Tāpēc nep..s smadzenes sev un citiem.
Ārā krīt mūsu grupas 8 un tās grupas 8 vai 7 , 8 ir fra vai ger un 7 nav kāda no manis iepriekš nosauktajām, jo iepriekšējo čemju prakse nosaka, ka ja nākošā gada rīkot'jvalst paliek 8 tad lido ārā 7 vieta no tās pat grupas, un nekādas salīdzināšanas ar otrās grupas 7 vietu.
Šogad atšķirība ka nākošā gadā 2 rīkotāj valstis un atstāja veco variantu, tik ja paliek abas 7 8 vietā nesviež ārā nevien no tās grupas.
netroļļo jeb visu laiku nepareizi skaidro...mūsu grupas 7.vieta ar var izkrist pie nosacījuma, ka Vācija vai Francija paliek grupā 8.vietā un mūsu grupas 7.vietas papildrādītāji ir sliktāki kā otras grupas 7.vietai jeb krīt ārā 14.vieta kopvērtējumā nevis 7.vieta no FRA vai GER grupas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-05-01 12:14, pirms 9 gadiem
ekolia rakstīja: Vinš tak nevar atbildēt, kur konkrēti kas ir rakstīts pretēji tavam apgalvojumam?
tas nav mans apgalvojums, bet kas rakstīts IIHF noteikumos...jeb saiti iedevu, kur lasīt un iztulkoju latviski, kas nesaprot!

  -1 [+] [-]

, 2016-05-01 12:30, pirms 9 gadiem
biskaps rakstīja: Dur tak tu uz savu Krieviju un beidz te pārmest bumbas, āpli.
Klauns...zaimo latviešu vērtības, bet man, īstenam letiņam nez kāpēc piedāvā durt uz Krieviju.

     [+] [-]

, 2016-05-01 12:31, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: netroļļo jeb visu laiku nepareizi skaidro...mūsu grupas 7.vieta ar var izkrist pie nosacījuma, ka Vācija vai Francija paliek grupā 8.vietā un mūsu grupas 7.vietas papildrādītāji ir sliktāki kā otras grupas 7.vietai jeb krīt ārā 14.vieta kopvērtējumā nevis 7.vieta no FRA vai GER grupas.
Netroļlo pats tā gan nav kā tu saki.No vienas grupas krīt ārā viena komanda Punkts.Nav nekādu 7 vietas salīdzināšanu

     [+] [-]

, 2016-05-01 12:33, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: netroļļo jeb visu laiku nepareizi skaidro...mūsu grupas 7.vieta ar var izkrist pie nosacījuma, ka Vācija vai Francija paliek grupā 8.vietā un mūsu grupas 7.vietas papildrādītāji ir sliktāki kā otras grupas 7.vietai jeb krīt ārā 14.vieta kopvērtējumā nevis 7.vieta no FRA vai GER grupas.
Parādi kur salīdzina 7 vietas šādā gadījumā?

     [+] [-]

, 2016-05-01 12:36, pirms 9 gadiem
zippo22 rakstīja: Parādi kur salīdzina 7 vietas šādā gadījumā?
neatkārtošos jeb lasi IIHF noteikumus ko augstāk iedevu, varbūt sapratīsi...nekas man vairs nav jārāda. Ja nesaproti, tad tavas problēmas un domā kā pats saprati jeb man pajāt, kā domā par izkrišanu

  -1 [+] [-]

, 2016-05-01 12:39, pirms 9 gadiem
zippo22 rakstīja: Girgensons nebūs ne par mata tiesu lne labāks ne slitāks, tāds viņš ir un paliks.Nu nav Lavijas izlasē vairs gudru spēlētāju(domāju vecos)Dārziņa nav Sprukta nav i piz..c, nekāds fantāzijas .Mazie tik forši bet tur vēl cerams iespēja izaugt un tapt, ko novēlu, a tiem kam jābūt līderiem tagad, nu tikai fizuha un uz prieķšu, ja jau sāk MR vairākumā komandēt kam un ko nu tad nav ko teikt, hokeja profesors ibio.
Ko Tu tur stāsti - Girgensona spēles stils 100% atšķirās no pārējiem - viņš spēj iedot precīzu piespēli uz nūjas tad kad to negaida pretinieks, bet diemžēl arī savējie nē - Nolans zināja Girgensona spēles stilu un zināja kā viņu izmantot un ar kādiem partneriem salikt kopā - bet Beresņevam izskatās, ka nav īsti sajēgas ko darīt, jo Meija spēlē 1.maiņā, lai arī lielāka jēga un agresivitāte nāk no 4.maiņas + man šķiet, ka Daugaviņš ar Girgensonu vienā maiņā neideras kopā, jo abi spēlētāji induviduāli ir daudz tehniskāki par Širokovu - un Širokovs vispār paliek nemanāms uz šīs maiņas fona.
Ja atbrauks Ķēniņš tad Širokova vietā varētu likt viņu, bet varbūt ir vērts pamēģināt Ābolu, lai arī izjaukt Ozoliņa, Kuldas un Ābola maiņu arī nebūtu prāta darbs, jo čaļi saprotas lieliski, bet ir nedaudz tehniskie brāķi!

  -1 [+] [-]

, 2016-05-01 12:41, pirms 9 gadiem
Bezjēdzīga diskusija par vietām..Ungāru aizsardzības līmenis ir krities, ja salīdzina ar 2009 gadu, tur pat Hašeks viņus neizvilktu no 8 vietas!

     [+] [-]

, 2016-05-01 12:52, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Bezjēdzīga diskusija par vietām..Ungāru aizsardzības līmenis ir krities, ja salīdzina ar 2009 gadu, tur pat Hašeks viņus neizvilktu no 8 vietas!
To saka Google trendi?

  -1 [+] [-]

, 2016-05-01 13:05, pirms 9 gadiem
biskaps rakstīja: To saka Google trendi?
To saka- Statistika un rezultāti!

Jābūt jocīgam, lai diskutētu par to, ka ungāri var tikt augstāk par 8 vietu!
Tas nav futbols, kur vari atsisties 90min. Hokejā pie ļoti atšķirīgas meistarības- nav variantu to rezultātu noturēt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-01 18:41, pirms 9 gadiem
Volx rakstīja: Ungāriem tieši aizsardzībā ir papildinājums, jo šogad izlasē debitēs divi Jegesmedve aizsargi-kanādieši, kas cīnījās ar mūsu Mogo KK. Vienīgais jautājums cik kvalitatīvs tas papildinājums, bet pārbaudes spēlēs tika iespēlēti pirmajā maiņā.
Ienākot šeit vienmēr kko jaunu var uzzināt, vienīgais jautājums par kvalitāti
"cīnījās ar Mogo", tad noteikti ir PČ Elites izlases spēlētāja kvalitātes rādītājs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja