Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

2021. gada PČ Latvija vienā grupā ar Kanādu un Vāciju, bez Šveices

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

2021. gada PČ Latvija vienā grupā ar Kanādu un Vāciju, bez Šveices
Latvijas izlase atzīmē vārtus pret Vāciju. Foto: AFP/Scanpix

Šodien IIHF paziņojusi apakšgrupas 2021. gada pasaules čempionātam hokejā, kas norisināsies Rīgā un Minskā. Rīkotāji vienojušies par vienu izmaiņu – Krievija spēlēs vienā grupā ar Baltkrieviju, tādējādi Kanāda nonākusi grupā ar Latviju.

RīgaMinska
Latvija (10)Kanāda (1)Baltkrievija (13)Krievija (2)
Somija (3)ASV (6)Zviedrija (4)Čehija (5)
Vācija(7)Norvēģija (11)Šveice (8)Slovākija (9)
Itālija (15)Kazahstāna (16)Dānija (12)Lielbritānija (19)

Salīdzinot ar grupām, kādas bija paredzētas 2020. gada pasaules čempionātā, kam bija jānotiek Cīrihē un Lozannā, notikušas divas izmaiņas. Vietām apmainījušās Krievijas un Kanādas, kā arī Šveices un Vācijas izlases.

Jau brīdī, kad Rīga un Minska pieteicās 2021. gada turnīra rīkošanai, tika panākta vienošanās, ka Baltkrievija pie sevis uzņems Krieviju. Savukārt Vācijas un Šveices apmainīšanās saistīta ar 2020. gada izmaiņām jeb 2021. gadā abas komandas spēlēs tur, kur tām vajadzētu spēlēt.

Lai mājas čempionātā sasniegtu ceturtdaļfinālu, Latvijas izlases galvenās pretinieces, visticamāk, būs Vācijas un Norvēģijas komandas. Mūsējie pasaules rangā atrodas desmitajā vietā, bet vācieši ieņem septīto pozīciju. Tikmēr Norvēģija ir vienu vietu aiz mums.

Vācija trijos no pēdējiem četriem pasaules čempionātiem piedalījusies ceturtdaļfinālā, pie tam 2017. gadā izšķirošajā spēlē tika uzvarēta tieši Latvija. Mača uzvarētājs toreiz tika noskaidrots bullīšos. Norvēģijai pēdējo desmit gadu laikā ir divi ceturtdaļfināli – 2011. un 2012. gadā. Latvijai šajā nogrieznī ir viens, bet nesenāks – 2018. gadā.

Rīga 2021. gadā uzņems vienu no apakšgrupām, kā arī divus ceturtdaļfināla mačus. Minskā norisināsies apakšgrupas spēles, divi ceturtdaļfināli, abi pusfināli un abas medaļu spēles.

Tagad organizatori sākuši darbu pie kalendāra izveides, un sagaidāms, ka plašāku publiku tas sasniegs tuvāko nedēļu laikā.

Izmantotie resursi:
https://www.iihf.com/en/news/19298/...

     [+] [-]

, 2020-05-20 19:26, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Man gan Alfa Romeo neliekas nekas skaists...
Daudz bendža rij arī Ja salīdzina Agillu ar Alfu Romeo pēc muzikāliem kriterijiem, tad Agilla ir laba stabila pieticīga nekomerciāla andergraunda rokgrupa, Alfa, savukāt, ir izlepīga, kaprīza popsīga zvjozda, kura stilīgi ģērbjas, pelna miljionus, taču dziedāt prot tikai ar fonogrammas palīdzību

     [+] [-]

, 2020-05-20 19:27, pirms 5 gadiem
DaMarcus rakstīja: Neiespringst tie, kuri nevar atļauties.
Jo nav jēgas.

Visi auto nāk no - rietumiem
Visi auto raidījumi nāk no - rietumiem

Visas... cilvēkiem prātu atņemošās filmas par auto nak no - rietumiem

Ir tikai viena atšķirība - rietumos Tev jāstrādā daudz maz cienījami, lai atļautos cienījamu auto.
Latvijā var neēst, lauzīt galvu, kā ieliet benzīnu... strādāt stroikā... un braukt ar arkās sapuvušu behu un krutot uz ceļa 😁😁😁
Mēs tak zinām, ka tāda ir realitāte uz Latvijas ceļiem...
Vispār jau rietumos ir tāda tendence, kā smart city, mērķis vispār mobīļu skaitu uz ielām minimalizēt...

     [+] [-]

, 2020-05-20 19:28, pirms 5 gadiem
DaMarcus rakstīja: Mēs tak zinām, ka tāda ir realitāte uz Latvijas ceļiem...
ja kas tā uzlabojas, ja salīdzina ar pagātni pirms gadiem 10 un senāku

     [+] [-]

, 2020-05-20 19:30, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: ja kas tā uzlabojas, ja salīdzina ar pagātni pirms gadiem 10 un senāku
Rīgā, jā. Pāķos reizēm skatos un brīnos, kā tās miskastes TA izgājušas...

  +2 [+] [-]

, 2020-05-20 19:32, pirms 5 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tāds mūsu te... francūzis... pats to zin...
Tikai... nez... atklāti ir kauns teikt...
Ka viņš nevarētu... teiksim... pavecu BMW M3, vai Mersi... vai Alfa Romeo kaut tos pašus sedanus... vnk nenopirks...
Neviens nerunā par Lamborghini 😁😁😁
Tāds mūsu francis nevar pat to augstāk minēto nopirkt... tādus... 5-7 gadus vecus kaut vai
Francija to tik viegli nepieļauj.
Parējā jau ir d...

Širādi mētātāji kā viņš... brauktu ar it kā krutākajiem (bet patiesībā nekādajiem), kaut nopuvušajiem, bet angel eyetajiem behām 😁
Priekš kam tas man ir vajadzīgs, braukāt ar krutiem vāģiem? Dzīvot krutā mājā jā, to es gan saprotu, bet kāda hrena pēc ir vajadzīgs kruts vāģis? Kā priekšā man te būtu jāzīmējas un priekš kam?

     [+] [-]

, 2020-05-20 19:33, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Vispār jau rietumos ir tāda tendence, kā smart city, mērķis vispār mobīļu skaitu uz ielām minimalizēt...
Rīgā jau arī ir aktīvisti kuri cīnās, bet nu grūti viņiem gāja ar ušakoviešiem un baigi nedomāju ka arī kaut kādi paristi vai kas būs ko daudz mainīs. Kaut ja salīdzina Rīgu pret Viļņu, kā attīsta veloinfrastruktūru....

     [+] [-]

, 2020-05-20 19:34, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Ieej mobile.de un paskaties kāds tur ir lietoto auto piedāvājums.. Tici man, ne viss iet uz eksportu...
Protams...
To mums te ir džeki garāžās sadomājuši... ka ārzemēs nepērkot lietotus auto.

Protams... jautājums, kādus auto.
Mazos krūmgriežus, kuri jau te LV atnāk un maksā 3k... tad vietējais Rumbulā uzliek 5k... 😁... un beigās kāds nopērk 🤦‍♂️
Tos, protams..

Tādas vecas Agilas tur pērk tikai baltie nēģeri 🤦‍♂️

     [+] [-]

, 2020-05-20 19:35, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Rīgā, jā. Pāķos reizēm skatos un brīnos, kā tās miskastes TA izgājušas...
nu sataisa hadeni, saskrūvē lampas lai visas deg un iziet

     [+] [-]

, 2020-05-20 19:35, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Rīgā jau arī ir aktīvisti kuri cīnās, bet nu grūti viņiem gāja ar ušakoviešiem un baigi nedomāju ka arī kaut kādi paristi vai kas būs ko daudz mainīs. Kaut ja salīdzina Rīgu pret Viļņu, kā attīsta veloinfrastruktūru....
Velo ziņā Rīga ir totāls ārprāts.. Pieļauju, ka iekš ES nevienā galvaspilsētā sliktāk nav..

  +1 [+] [-]

, 2020-05-20 19:36, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Velo ziņā Rīga ir totāls ārprāts.. Pieļauju, ka iekš ES nevienā galvaspilsētā sliktāk nav..
[/quote]
Šeit es varu iespraukties. Mums veloinfrastruktūra nav attīstīta. Daži labi pilsoņi grib atbrīvot pilsētas centru no automašīnām, kas būtu laba doma, bet nav realizējama, jo Rīgā nav izbūvētas alternatīvas, kā piemēram, pilsētas maģistrālie loki. Ir daļēji pabeigta dienvidu maģistrāle, ir daļēji pabeigta austrumu maģistrāle, kur posms pa vidu iztrūkst. Par ziemeļu koridoru vispār nerunāsim.

     [+] [-]

, 2020-05-20 19:36, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: nu sataisa hadeni, saskrūvē lampas lai visas deg un iziet
Ar to vajadzētu būt pa maz...

     [+] [-]

, 2020-05-20 19:38, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Velo ziņā Rīga ir totāls ārprāts.. Pieļauju, ka iekš ES nevienā galvaspilsētā sliktāk nav..
Viļņa pēdējos 3- 4 gados pamatīgi sataisījusi, Rīgā laikam pēdējā kustība bija kāda 2014. vai 2015. gadā.
Varētu būt ka sliktāk nav, nevienā citā ES galvaspilsētā jau desmitgadi nevalda vatņiki.
Kaut kad jāizpēta Tallina, nav info, kad biju tur nepievērsu uzmanību

  -3 [+] [-]

, 2020-05-20 19:41, pirms 5 gadiem
asteus rakstīja: Priekš kam tas man ir vajadzīgs, braukāt ar krutiem vāģiem? Dzīvot krutā mājā jā, to es gan saprotu, bet kāda hrena pēc ir vajadzīgs kruts vāģis? Kā priekšā man te būtu jāzīmējas un priekš kam?
Tu šādi runā tikai tāpēc, ka jau esi izrunājies par savu reālo situāciju...

Normālsituācijā jau tā ir, kā Tu saki...
Bet nu nevajag tagad auto piedēvēt tādu... beznozīmes lietas statusu 🤭

Katrs brauc ar foršu mašīnu, ja vien var...
Dzīvo mājā ar zaļo zoniņu, ja vien var...

Katrai meitenei patīk, ka uz kakla tomēr ir baltā zelta kuloniņš ar bērnu bildītēm iekšā... kā manai sievai...

Savādāk...
Es nesākšu diskutēt...
Bet savādāk jau jā...
Ka tik paēst, padzert un pakakāt...
Pofig kāda mašīna, telefons un sievai kleita uz kino...

Ja esi dzērājs... varbūt tā ir...
Ja esi nedaudz advancētāks... gribas komfortu... nevis tikai uzēst banānu un iekakāt upē 😁😁😁

Bet ja Tu esi dzērājs... guli turpat kur d... un ir pie kājas, kāds izskaties uz ielas... es saprotu... un nav par ko diskutēt

     [+] [-]

, 2020-05-20 19:45, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Viļņa pēdējos 3- 4 gados pamatīgi sataisījusi, Rīgā laikam pēdējā kustība bija kāda 2014. vai 2015. gadā.
Varētu būt ka sliktāk nav, nevienā citā ES galvaspilsētā jau desmitgadi nevalda vatņiki.
Kaut kad jāizpēta Tallina, nav info, kad biju tur nepievērsu uzmanību
Ēstos viss attīstās, un ne tikai Tallinā. Ne tikai jauni veloceļi, bet arī vispārīga seguma kvalitāte

  -1 [+] [-]

, 2020-05-20 19:49, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Ieej mobile.de un paskaties kāds tur ir lietoto auto piedāvājums.. Tici man, ne viss iet uz eksportu...
Kā jau rakstīju, tad NORMĀLI, ar labu kredītu vēsturi, francūži, vācieši, beļģi un nīderlandieši labāk paņems jaunu auto, jo viņiem tas ir izdevīgāk.
Par cik visās šajās valstīs ir gana daudz mūsu primātveidīgo, tad kaut kāda daļa paliek arī šajās valstīs.

     [+] [-]

, 2020-05-20 19:50, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā jau rakstīju, tad NORMĀLI, ar labu kredītu vēsturi, francūži, vācieši, beļģi un nīderlandieši labāk paņems jaunu auto, jo viņiem tas ir izdevīgāk.
Par cik visās šajās valstīs ir gana daudz mūsu primātveidīgo, tad kaut kāda daļa paliek arī šajās valstīs.
It kā Tu zinātu, kādas tur ir tendences
Tu arī ņēmi jaunu mobīli no salona?

     [+] [-]

, 2020-05-20 19:50, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Ja gadā nobrauc 3000km vai mazāk, priekš kam investēt modernā mersī no salona, kuram vērtība pēc 3 gadiem jau būs -50%?
Varianosi ir, akcijas, NĪ... kur naudu var atgūt ar %!
Rietumnieki nedomā šādās kategorijās.

     [+] [-]

, 2020-05-20 19:51, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Rietumnieki nedomā šādās kategorijās.
Tad kāpēc ir pilns mobile.de portāls ar lietotiem mobīļiem? Un uzsveru, ne visi tiek eksportēti

     [+] [-]

, 2020-05-20 19:52, pirms 5 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tu šādi runā tikai tāpēc, ka jau esi izrunājies par savu reālo situāciju...

Normālsituācijā jau tā ir, kā Tu saki...
Bet nu nevajag tagad auto piedēvēt tādu... beznozīmes lietas statusu 🤭

Katrs brauc ar foršu mašīnu, ja vien var...
Dzīvo mājā ar zaļo zoniņu, ja vien var...

Katrai meitenei patīk, ka uz kakla tomēr ir baltā zelta kuloniņš ar bērnu bildītēm iekšā... kā manai sievai...

Savādāk...
Es nesākšu diskutēt...
Bet savādāk jau jā...
Ka tik paēst, padzert un pakakāt...
Pofig kāda mašīna, telefons un sievai kleita uz kino...

Ja esi dzērājs... varbūt tā ir...
Ja esi nedaudz advancētāks... gribas komfortu... nevis tikai uzēst banānu un iekakāt upē 😁😁😁

Bet ja Tu esi dzērājs... guli turpat kur d... un ir pie kājas, kāds izskaties uz ielas... es saprotu... un nav par ko diskutēt
Pilnu komplektu tu te samurgoji! Beznozīmes lietas statuss, pipec! Vai tev neliekas, ka autiņa galvnenā funkcija ir BRAUKT? Pie tam vēl, Agilla ir ĒRTA, klusa, viegli ripo, kas vēl ir vajadzīgs?
Tu te visādas tuftas pin iekšā par dzeršanu, kakāšanu, kleitām, telefoniem Ja kas, tad arī telefons man ir ar podziņām, nevis tāpēc, ka man trūkst naudas vai nav sila izjūtas, bet gan tāpēc, ka riebjas ekrānus ar pirkstu galiem bakstīt, ko, arī teiksi, degradāts? Ja tu tā uzskati, tad esi tāds pats vien SAVOKU DEGRADĀTS, par kādiem citus dēvē

     [+] [-]

, 2020-05-20 19:53, pirms 5 gadiem
Kādas idejas par cik biļetes ies?

     [+] [-]

, 2020-05-20 19:54, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tu arī ņēmi jaunu mobīli no salona?
Es nedzīvoju nevienā no šīm valstīm, un man nav viņu domāšanas veids. Ir iznācis gana ilgi padzīvot visās šajās valstīs, izņemot Franciju, un jāatzīst, ka viņu uzskati daudzos sadzīves jautājumos atšķīrās no mūsējiem uzskatiem. Protams, sava loma tajā visā ir tradīcijām, un finanšu iespējām.

     [+] [-]

, 2020-05-20 19:57, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Sorry, bet gribēju Tev uzdot vel vakar vienu jautājumu, kā turpinājumu mūsu vakardienas diskusijai.
Kāda ir Tava attieksme pret valsts ieguldījumu augstskolu budžeta vietu veidošanā?
Neesmu baigi par to domājusi, lai tagad būtu tāds konkrēts viedoklis, bet teikšu tā - dalīta, ir labi, ka valsts iegulda, lai veidotu zinošāku un inteiģentāku sabiedrību, taču tajā pašā laikā, teiksim, es pati šobrīd izmantoju vienu budžeta vietu, lai apiemierinātu savas personīgās vēlmes, un diez vai valstij būs diži kāds labums no tā, ka man šī izglītība galā būs. Principā visas manas augstskolu gaitas ir bijušas pa valsts naudiņu un neviena no tām nav bijusi un nav saistīta ar to, kā pelnu naudu. Un neba nu es tāda vienīgā. Es nesaku, ka nevajag dot finansējumu, bet labāk izvērtēt, cik lielu kopēju pienesumu tas dot, gan, manuprāt, vajadzētu.

  +1 [+] [-]

, 2020-05-20 19:58, pirms 5 gadiem
Es lasu tavus komentārus gandrīz katrā rakstā par hokeju un vemt gribas. Pirmkārt, tas ir izrauts diezgan ļoti ārā no konteksta, (paskaties intervijas saturu). Otrkārt, ja tā notiek, tas ar nākotnes vīziju un nekādīgi netraucē džekiem pārstāvēt valsts izlasi. Ja Tu gribi šeit vilkt paralēles ar Bārtuļa kungi, tad nevajadzētu jo ne Elvis, Rūdis nav atteikušies (starp citu rakstiski) no iespējas pārstāvēt Latvijas hokeja izlasi. Tā kā nerunā lieku sūdu vislaik apkārt.
NAMEJS 9999 rakstīja: Interesanti kāpēc SC nav ievietojis šo materiālu:

https://jauns.lv/raksts/sports/3866...

Tiem,kuri vienmēr kunkst par mūsējo pilsonības maiņām, būtu iemesls pariet.

     [+] [-]

, 2020-05-20 20:00, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tad kāpēc ir pilns mobile.de portāls ar lietotiem mobīļiem? Un uzsveru, ne visi tiek eksportēti
Kā jau rakstīju-rietumos autiņu ir izdevīgāk kaut kur nogrūst, un nevis nodot to utilizācijā. Iesaku par šo tēmu parunāt ar džekiem, kuri dzen autiņus no Rietumeiropas. Viņi Tev daudz ko interesantu varētu pastāstīt.
Man draudzene savu pēdējo autiņu nopirka izsolē Nīderlandē. Autiņš salīdzinoši jauns, bet viena problēma, jo autiņš ir trāpijies zem pamatīgas krusas, un tā virsbūve ir kā nosēta ar nelielām buktēm no tās.
Vienīgi jābūt īpaši uzmanīgam, ka neuztrāpies ''slīkonītim'', kuri masveidā parādās pēc kāda no n-tajiem plūdiem rietumeiropā.

     [+] [-]

, 2020-05-20 20:05, pirms 5 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tu strādā ar viņiem?
Mēs kādā no tām valstīm būt?

Es, jā!

Francijā/Holandē/Nīderlandē:
1) auto iegādes cena jau ir augstāka kā pie mums
2) nodoklis ir pavisam cits, JA VIEN:
3) ja vien nepērc dabai draudzīgos mazlitrāžas... krūmkriežus, kuri iznāk lēti

Man piederošo 3.2 Alfa Romeo 159 tur tik viegli neatļauties.
Ne jau tāpēc ka negrib... bet nevar 😊

Pamēģini nopirkt auto Holandē/Belģijā...
Francijā ir nedaudz vieglāk... bet nez... mums ir kkādas ilūzijas Latvijā, vai kas...
Tu nebrauksi ar BMW, zemenes lasot Elizejā 😁😁😁
Lielai daļai cilvēku gan auto ir pārvietošanās līdzeklis un nekas vairāk. Prestižs tas ir daudz mazākai daļai, pasaulē noteikti, par to esmu diezgan droša, Latvijā varētu būt kkur pus uz pusi, kā jau postpadomijas valstī ar no visām tām izrietošajām sekām, bet tā pat es tomēr slicos, ka vairāk tomēr balsos par pārvietošanās līdzekli.

     [+] [-]

, 2020-05-20 20:08, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Neesmu baigi par to domājusi, lai tagad būtu tāds konkrēts viedoklis, bet teikšu tā - dalīta, ir labi, ka valsts iegulda, lai veidotu zinošāku un inteiģentāku sabiedrību, taču tajā pašā laikā, teiksim, es pati šobrīd izmantoju vienu budžeta vietu, lai apiemierinātu savas personīgās vēlmes, un diez vai valstij būs diži kāds labums no tā, ka man šī izglītība galā būs. Principā visas manas augstskolu gaitas ir bijušas pa valsts naudiņu un neviena no tām nav bijusi un nav saistīta ar to, kā pelnu naudu. Un neba nu es tāda vienīgā. Es nesaku, ka nevajag dot finansējumu, bet labāk izvērtēt, cik lielu kopēju pienesumu tas dot, gan, manuprāt, vajadzētu.
Perfekti!
Divtūkstošo gadu sākumā vienā no LV augstskolām, ja nekļūdos un pareizi atceros Vidzemes augstskolā, tika veikts plašs pētījums, kura gala secinājums bija, ka vairāk par 70% augstskolu beidzējiem budžeta grupās nemaz nestrādā profesijā, kuras iegūšanu tiem sponsorējusi valsts.
Un piekrītu, ka valstij jāpiedalās augstākās izglītības iegūšanā ar saviem līdzekļiem, jo, kā Tu rakstīji, mums ir nepieciešama zinoša un inteliģenta sabiedrība. Neskatoties ne uz ko.

     [+] [-]

, 2020-05-20 20:13, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Lielai daļai cilvēku gan auto ir pārvietošanās līdzeklis un nekas vairāk. Prestižs tas ir daudz mazākai daļai, pasaulē noteikti, par to esmu diezgan droša, Latvijā varētu būt kkur pus uz pusi, kā jau postpadomijas valstī ar no visām tām izrietošajām sekām, bet tā pat es tomēr slicos, ka vairāk tomēr balsos par pārvietošanās līdzekli.
Tajā paša Dānijā un Nīderlandē cilvēki nemaz nevar dzīvot kategorijās, kad autiņš ir līdzeklis, lai samērītos, jo viņu degvielas cenas šādu iespēju nedod.

  +1 [+] [-]

, 2020-05-20 20:13, pirms 5 gadiem
asteus rakstīja: Priekš kam tas man ir vajadzīgs, braukāt ar krutiem vāģiem? Dzīvot krutā mājā jā, to es gan saprotu, bet kāda hrena pēc ir vajadzīgs kruts vāģis? Kā priekšā man te būtu jāzīmējas un priekš kam?
nu ir jau forši ar krutu vāģi pabraukāt, pa jauno gadu angļos nomā paņemu Nissans Qasqai, tādu praktiski tikko no salona, pierast pie tā komforta viegli, bet nu, lai kredītus ņemtu un pakaļu plēstu, lai pie tādas tiktu, nu nē.

     [+] [-]

, 2020-05-20 20:14, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Lielai daļai cilvēku gan auto ir pārvietošanās līdzeklis un nekas vairāk. Prestižs tas ir daudz mazākai daļai, pasaulē noteikti, par to esmu diezgan droša, Latvijā varētu būt kkur pus uz pusi, kā jau postpadomijas valstī ar no visām tām izrietošajām sekām, bet tā pat es tomēr slicos, ka vairāk tomēr balsos par pārvietošanās līdzekli.
Markus to nesaprot vai negrib saprast! Man ir pilns ar piemēriem, kad visai turīgi Franki vizuāli izskatās pēc bomžiem un braukā ar miskastēm pēc Markusa kriterijiem Tas nav tāpēc, ka viņi ir bomži vai pļēguri, bet gan tāpēc, ka viņi ir PRAKTISKI cilvēki pēc dabas un tādu te ir vairākums, no vīriešiem spēka vai pusmūža gados jau no točna un it sevišķi provincē

     [+] [-]

, 2020-05-20 20:18, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: nu ir jau forši ar krutu vāģi pabraukāt, pa jauno gadu angļos nomā paņemu Nissans Qasqai, tādu praktiski tikko no salona, pierast pie tā komforta viegli, bet nu, lai kredītus ņemtu un pakaļu plēstu, lai pie tādas tiktu, nu nē.
zin, kad vidēji mēnesī padsmitgadīga vāģa remontos liec 100+ eur, tad var nonākt pie secinājuma, ka var paņemt ko jaunu (nu ne baigi šiku) operatīvajā un pie līdzīgām izmaksām vienkārši brauc drošāk un vari mierīgi izdomāt spontāni aizskriet līdz Berlīnei nepaliekot poļos uz bāņa vai kā tā. Un pēc 5 gadiem ņem nākamo Es ne uz ko neaģitēju, katrs lai dara kā vēlas, vnk situācijas ir dažādas un reti kurš redz kopainu.

     [+] [-]

, 2020-05-20 20:19, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: nu ir jau forši ar krutu vāģi pabraukāt, pa jauno gadu angļos nomā paņemu Nissans Qasqai, tādu praktiski tikko no salona, pierast pie tā komforta viegli, bet nu, lai kredītus ņemtu un pakaļu plēstu, lai pie tādas tiktu, nu nē.
Man nepiemīt braukāšanas mānija, ja nu vienīgi ar veļuku pa retai reizei, priekšroku dodu pastaigām ar K2 Ar autiņiem to točkas A līdz točkai B, pēc iespējas ātrāk izkāpt ārā un likties mierā, nekas vairāk! Nekādu baudu plika vizināšanas nesagādā un es no vāģiem nekad nekādu kultu neesmu veidojis Apsēsts uz dzelžiem arī neesmu, tāpēc arī varbūt Markusam mani nesaprast

     [+] [-]

, 2020-05-20 20:20, pirms 5 gadiem
asteus rakstīja: Man nepiemīt braukāšanas mānija, ja nu vienīgi ar veļuku pa retai reizei, priekšroku dodu pastaigām ar K2 Ar autiņiem to točkas A līdz točkai B, pēc iespējas ātrāk izkāpt ārā un likties mierā, nekas vairāk! Nekādu baudu plika vizināšanas nesagādā un es no vāģiem nekad nekādu kultu neesmu veidojis Apsēsts uz dzelžiem arī neesmu, tāpēc arī varbūt Markusam mani nesaprast
teica 3 auto īpašnieks

     [+] [-]

, 2020-05-20 20:26, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: teica 3 auto īpašnieks
Vispār tas PEUGEOT arī bija priekš sievas domāts, taču ātrumu kārba viņai izrādījās par sarežģītu, tāpēc nācās pirkt SMARTu Tādā veidā man arī ir trīs vāģi Lai jau ir, man ir apvienota apdrošināšana uz visiem trijiem uzreiz, tāpēc īpaši pa kabatu tas nesit, bet katram gadijumam visi var noderēt
Kā jau rakstīju iepriekš, rotēju tos, kā varotčikus, tas ir ekonomiski gan bendža, gan kilometrāžas, gan ari iznēsāšanas ziņā

     [+] [-]

, 2020-05-20 20:27, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: zin, kad vidēji mēnesī padsmitgadīga vāģa remontos liec 100+ eur, tad var nonākt pie secinājuma, ka var paņemt ko jaunu (nu ne baigi šiku) operatīvajā un pie līdzīgām izmaksām vienkārši brauc drošāk un vari mierīgi izdomāt spontāni aizskriet līdz Berlīnei nepaliekot poļos uz bāņa vai kā tā. Un pēc 5 gadiem ņem nākamo Es ne uz ko neaģitēju, katrs lai dara kā vēlas, vnk situācijas ir dažādas un reti kurš redz kopainu.
pilnīgi piekrītu, visticamāk, ka nākamo auto arī ņemšu no salona. un tieši praktisko iemeslu pēc, ko jau pats pa lielam arī minēji, nevis prestiža, kā Markusam liekas, pēc kā visi 100% dzenas, ja vien nav bomži vai alkāni
p.s. man ir 15 gadīgs vāģis un 100+eur toč nesanāk nu nekā, bet nu tur jāmin gan, ka speciāli pirku konkrētu auto, lai būtu lēta ekspluatācijā un, plus, arī tas, ka esmu forša un man ir labi čomi, kuri pa drauga cenām saķīlēs to auto kaut nakts vidū

  +1 [+] [-]

, 2020-05-20 20:32, pirms 5 gadiem
asteus rakstīja: Man nepiemīt braukāšanas mānija, ja nu vienīgi ar veļuku pa retai reizei, priekšroku dodu pastaigām ar K2 Ar autiņiem to točkas A līdz točkai B, pēc iespējas ātrāk izkāpt ārā un likties mierā, nekas vairāk! Nekādu baudu plika vizināšanas nesagādā un es no vāģiem nekad nekādu kultu neesmu veidojis Apsēsts uz dzelžiem arī neesmu, tāpēc arī varbūt Markusam mani nesaprast
oi, man gan patīk braukāties, roadtrip, ar braukšanu, kur deguns rāda un bez kādas iepriekšējas plānošanas ir perfektais mans atpūtas variants, protams, ar garām pauzēm pie dabas, lai var kājas izstaipīt utt., bet pati braukšanas ar man baigi patīk - tāda brīvības sajūta.