Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

2021. gada PČ Latvija vienā grupā ar Kanādu un Vāciju, bez Šveices

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

2021. gada PČ Latvija vienā grupā ar Kanādu un Vāciju, bez Šveices
Latvijas izlase atzīmē vārtus pret Vāciju. Foto: AFP/Scanpix

Šodien IIHF paziņojusi apakšgrupas 2021. gada pasaules čempionātam hokejā, kas norisināsies Rīgā un Minskā. Rīkotāji vienojušies par vienu izmaiņu – Krievija spēlēs vienā grupā ar Baltkrieviju, tādējādi Kanāda nonākusi grupā ar Latviju.

RīgaMinska
Latvija (10)Kanāda (1)Baltkrievija (13)Krievija (2)
Somija (3)ASV (6)Zviedrija (4)Čehija (5)
Vācija(7)Norvēģija (11)Šveice (8)Slovākija (9)
Itālija (15)Kazahstāna (16)Dānija (12)Lielbritānija (19)

Salīdzinot ar grupām, kādas bija paredzētas 2020. gada pasaules čempionātā, kam bija jānotiek Cīrihē un Lozannā, notikušas divas izmaiņas. Vietām apmainījušās Krievijas un Kanādas, kā arī Šveices un Vācijas izlases.

Jau brīdī, kad Rīga un Minska pieteicās 2021. gada turnīra rīkošanai, tika panākta vienošanās, ka Baltkrievija pie sevis uzņems Krieviju. Savukārt Vācijas un Šveices apmainīšanās saistīta ar 2020. gada izmaiņām jeb 2021. gadā abas komandas spēlēs tur, kur tām vajadzētu spēlēt.

Lai mājas čempionātā sasniegtu ceturtdaļfinālu, Latvijas izlases galvenās pretinieces, visticamāk, būs Vācijas un Norvēģijas komandas. Mūsējie pasaules rangā atrodas desmitajā vietā, bet vācieši ieņem septīto pozīciju. Tikmēr Norvēģija ir vienu vietu aiz mums.

Vācija trijos no pēdējiem četriem pasaules čempionātiem piedalījusies ceturtdaļfinālā, pie tam 2017. gadā izšķirošajā spēlē tika uzvarēta tieši Latvija. Mača uzvarētājs toreiz tika noskaidrots bullīšos. Norvēģijai pēdējo desmit gadu laikā ir divi ceturtdaļfināli – 2011. un 2012. gadā. Latvijai šajā nogrieznī ir viens, bet nesenāks – 2018. gadā.

Rīga 2021. gadā uzņems vienu no apakšgrupām, kā arī divus ceturtdaļfināla mačus. Minskā norisināsies apakšgrupas spēles, divi ceturtdaļfināli, abi pusfināli un abas medaļu spēles.

Tagad organizatori sākuši darbu pie kalendāra izveides, un sagaidāms, ka plašāku publiku tas sasniegs tuvāko nedēļu laikā.

Izmantotie resursi:
https://www.iihf.com/en/news/19298/...

  -2 [+] [-]

, 2020-05-20 14:10, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kad nav ko teikt, labāk paklusēt. Malacis, Bocmani, kaut ko esi iemācījies!
Lepojos ar Tevi!
Vienkārši uz katru stulbību ne vienmēr vajag atbildēt.

  +2 [+] [-]

, 2020-05-20 14:15, pirms 5 gadiem
Visi baigi par kaut ko sasapņojušies.
Corona turpina plosīties.
Tagad visi atsāks sportot un socializēties un tad nāks otrais vilnis (kas izklausās pavisam reāli) un tas būs uz gada beigām, kā rezultātā nākamā gada PČ hokejā arī var tikt atcelts

  +4 [+] [-]

, 2020-05-20 14:15, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Turpini vien bīdīt šos dubultos standartus.
Ja nekļūdos, tad Oskara gadījumā vispār stāsts bija par hokeja pilsonību.
Tu reiz beigsi komentēt par tēmām, no kurām neko nesajēdz? Cik neaptēstam jābūt, lai neatšķirtu personu ar divām pilsonībām no personas, kuram citas pilsonības iegūšanai jāatsakās no pirmās? Tāpat cik neaptēstam jābūt, lai neatšķirtu Vācijā praktiski visu mūžu nodzīvojušos Podoļski un Klozi no ziemeļamerikāņa, kurš par baltkrievu vai kazahu kļuvis, divus gadus tur nodzīvojot nobriedušā vecumā?

  +2 [+] [-]

, 2020-05-20 14:17, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tev laikam grūti atšķirt elementāras lietas, jo Toress paņēma pilsonību, lai varētu dzīvot ar savu ģimeni Latvijā, un spēlēt Latvijas izlasē, bet šie abi kadri to grib, lai dotos prom no Latvijas.
Ir mazliet atšķirība, ne?
Zinīti, pastāsti - kur tad Latvijā Balcers un Merzļikins dzīvo, ja otru pasi grib, lai dotos projām?!
sezonas laikā viņi dzīvo Z-Amerikā, nevis LV, jo spēlē tur, un arī pašlaik pandēmijas laikā Balcers dzīvo Norvēģijā, nevis Latvijā.

  -3 [+] [-]

, 2020-05-20 14:23, pirms 5 gadiem
Quo vadis? rakstīja: Tu reiz beigsi komentēt par tēmām, no kurām neko nesajēdz? Cik neaptēstam jābūt, lai neatšķirtu personu ar divām pilsonībām no personas, kuram citas pilsonības iegūšanai jāatsakās no pirmās? Tāpat cik neaptēstam jābūt, lai neatšķirtu Vācijā praktiski visu mūžu nodzīvojušos Podoļski un Klozi no ziemeļamerikāņa, kurš par baltkrievu vai kazahu kļuvis, divus gadus tur nodzīvojot nobriedušā vecumā?
Joprojām tava pasaule, nabadziņ, ir apgāzusies pēc manas kļūdīšanās attiecībā uz poļiem Vācijas izlasē?
Grūti tev, bet gan jau pārdzīvosi.

  -3 [+] [-]

, 2020-05-20 14:25, pirms 5 gadiem
Argonauts rakstīja: Zinīti, pastāsti - kur tad Latvijā Balcers un Merzļikins dzīvo, ja otru pasi grib, lai dotos projām?!
sezonas laikā viņi dzīvo Z-Amerikā, nevis LV, jo spēlē tur, un arī pašlaik pandēmijas laikā Balcers dzīvo Norvēģijā, nevis Latvijā.
Stāsts bija par pavisam ko citu.
Ja nesaprati, tad sorry! Paliksi nesapratis!
Netaisos te n-tās reizes skaidrot vienu un to pašu.

  +2 [+] [-]

, 2020-05-20 14:33, pirms 5 gadiem
Kad būs pieejamas biļetes?

  +2 [+] [-]

, 2020-05-20 14:34, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Stāsts bija par pavisam ko citu.
Ja nesaprati, tad sorry! Paliksi nesapratis!
Netaisos te n-tās reizes skaidrot vienu un to pašu.
protams, ka tikai tu visu saproti.
tomēr atšķirība starp Toresu, Bārtuli & Balceru, Merzļikinu ir ļoti būtiska.

     [+] [-]

, 2020-05-20 14:50, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Turpini vien bīdīt šos dubultos standartus.
Ja nekļūdos, tad Oskara gadījumā vispār stāsts bija par hokeja pilsonību.
Pastāsti, kur parādās dubultie standarti, divās pilnīgi dažādās situācijās, turklāt, ne tikai no sporta viedokļa, no pilsonības viedokļa, bet arī no izlases viedokļa - Rūdis, Elvis līdz sim nav atraduši mistiskus iemeslus, lai izlasē nespēlētu, kamēr Bārtulis brauc, atrod traumas jau ierodoties uz nometni. Hokeja pilsonība vai valsts pilsonība - par to runāt saka pēc gandrīz gada, kad Bartulim pēkšņi atkal sāka interesēt izlase. Es runāju tajos toņos, kādi bija atteikšanās brīdī. Līdz ar to divas diametrali pretējas situācijas. 2 hokejisti, kas grib pieņemt otro pilsonību, pieņemot pilsonību no valsts, kurā aizvadīja lielāko daļu junioru karjeras, iesāka pro karjeru, taču līdz ar to saglabā saikni ar Latviju pret hokejistu, kurš Krievijā nospēlēja pāris gadus un pēkšņi iemīleja Krieviju, nolēma mainīt pilsonību uz tādu, kura izslēdz Latvijas pilsonības saglabāšanu, līdz ar to vismaz dokumentāri saraujot saikni ar Latviju.

     [+] [-]

, 2020-05-20 14:50, pirms 5 gadiem
Argonauts rakstīja: protams, ka tikai tu visu saproti.
tomēr atšķirība starp Toresu, Bārtuli & Balceru, Merzļikinu ir ļoti būtiska.
Man gan nepielec, kā viņš pats to nesaprot..?

  +2 [+] [-]

, 2020-05-20 14:52, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Stāsts bija par pavisam ko citu.
Ja nesaprati, tad sorry! Paliksi nesapratis!
Netaisos te n-tās reizes skaidrot vienu un to pašu.
Reizēm tu esi tik stulbs, ka pilnīgi jāraud

  +1 [+] [-]

, 2020-05-20 14:53, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Pastāsti, kur parādās dubultie standarti, divās pilnīgi dažādās situācijās, turklāt, ne tikai no sporta viedokļa, no pilsonības viedokļa, bet arī no izlases viedokļa - Rūdis, Elvis līdz sim nav atraduši mistiskus iemeslus, lai izlasē nespēlētu, kamēr Bārtulis brauc, atrod traumas jau ierodoties uz nometni. Hokeja pilsonība vai valsts pilsonība - par to runāt saka pēc gandrīz gada, kad Bartulim pēkšņi atkal sāka interesēt izlase. Es runāju tajos toņos, kādi bija atteikšanās brīdī. Līdz ar to divas diametrali pretējas situācijas. 2 hokejisti, kas grib pieņemt otro pilsonību, pieņemot pilsonību no valsts, kurā aizvadīja lielāko daļu junioru karjeras, iesāka pro karjeru, taču līdz ar to saglabā saikni ar Latviju pret hokejistu, kurš Krievijā nospēlēja pāris gadus un pēkšņi iemīleja Krieviju, nolēma mainīt pilsonību uz tādu, kura izslēdz Latvijas pilsonības saglabāšanu, līdz ar to vismaz dokumentāri saraujot saikni ar Latviju.
Ja, kas! Vai Tev vispār ir kādi fakti, ka Osis realitātē arī kaut ko mainīja, vai arī barojies tikai no tā ko pasniedza Koziols savās intervijās?

  -2 [+] [-]

, 2020-05-20 14:54, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Reizēm tu esi tik stulbs, ka pilnīgi jāraud
Oooooo!
Man līdz tavam stulbumam vel ilgi jādegradējas.

     [+] [-]

, 2020-05-20 14:55, pirms 5 gadiem
Argonauts rakstīja: protams, ka tikai tu visu saproti.
tomēr atšķirība starp Toresu, Bārtuli & Balceru, Merzļikinu ir ļoti būtiska.
Nu, tad izklāsti savu vienreizējo un neapstrīdamo versiju.

     [+] [-]

, 2020-05-20 14:55, pirms 5 gadiem
Kad sākas biļešu tirdzniecība uz PČ ?

  +1 [+] [-]

, 2020-05-20 15:06, pirms 5 gadiem
Number 0 rakstīja: Kad sākas biļešu tirdzniecība uz PČ ?
Citēju IIHF rakstu:
Following the decision on the groups, the organizers will work on the game schedule during the upcoming weeks. More information on the games as well as the ticket sale will follow at a later date. A dedicated website for the tournament will go online soon.

  +1 [+] [-]

, 2020-05-20 15:16, pirms 5 gadiem
Number 0 rakstīja: Kad sākas biļešu tirdzniecība uz PČ ?
Baigais čujs, ka pārdegsi līdz 2021. Saudzē sevi! Sagatavošanās ciklam vēl stipri pāragri
Iepriekš rakstīja par Kanādas nātoviešiem Latvijā. Vai tad tikai vienas valsts kontingents sēž uz vietas? Reiz lidostā satrāpījos, kad viņiem bija specreiss uz CAN. Baigi labs ekipējuma menedžeris. Visi bij uzpucēti un sakopti, lai arī ikdienišķos formas tērpos.
Rīt kanadciem nav variantu!

     [+] [-]

, 2020-05-20 15:24, pirms 5 gadiem
Piekrītu viedoklim, ka somi, vāči un norvēĝi atstăs te daudz vairāk naudas nekā krievi, šveicieši un pārēji (makaronu ēdēji, stepes dēli...)
😎

     [+] [-]

, 2020-05-20 15:26, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja, kas! Vai Tev vispār ir kādi fakti, ka Osis realitātē arī kaut ko mainīja, vai arī barojies tikai no tā ko pasniedza Koziols savās intervijās?
Šķiet, ka tā Bārtuļa vēstule federācijai bija oficiāla.

  -1 [+] [-]

, 2020-05-20 15:45, pirms 5 gadiem
erred rakstīja: Piekrītu viedoklim, ka somi, vāči un norvēĝi atstăs te daudz vairāk naudas nekā krievi, šveicieši un pārēji (makaronu ēdēji, stepes dēli...)
😎
nu nez vai tie vāči un norvēģi būs tik kuplā skaitā... slikti, ka mums tika USA nevis čehi (ja runā par čempja finansiālo pusi) - izņemot somus, citi jau laikam nebūs kuplā skaitā. Tāpat labāk (skatoties no finansiālā aspekta) būtu bijis ja kazahu vai itāļu vietā būtu briti...

  -2 [+] [-]

, 2020-05-20 15:53, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neaizmirsti, ja CAN un USA nebūs NHL spēlētāju, tad, visticamāk, viņu nebūs arī mums. Kādu lomu tie pēdējos gados spēlē mūsu izlasē nevienam nav noslēpums. Arī vācieši Korejas OS pierādīja, ka bez NHL spēlētājiem ir spēks. Takā nav pamata domāt, ka šveiciešu apmaiņa ar vāciešiem mums dos daudz bonusus.
Debīlais, Bocmanis, ja NEVIENAI blicei nebūs NHL/AHL spēlmaņu, tad mūsējie būs izteikti favorīti vismaz uz tikšanu 1/4 finālā, jo mums ir pietiekami resursi KHL/Eiropā lai parādītu Kuzjkinu Maķ saviem potenciāliem konkurentiem! Cik Fričiem, piemēram, ir Daugaviņa, Dārziņa, Karsuma līmeņa spēlmaņu iekš DEL? Galvenais, ir savākt VISUS ārpus Pendosijas pieejamos labākos kadrus!

     [+] [-]

, 2020-05-20 15:53, pirms 5 gadiem
arch122 rakstīja: Šķiet, ka tā Bārtuļa vēstule federācijai bija oficiāla.
Sākotnēji arī man tā šķita, bet visi vēlākie Koziola izteikumi, kad Oskars atkal izteica vēlmi spēlēt LV izlasē, deva vielu pārdomām, ka tur viss ne tuvu nebija tik vienkārši.

  +1 [+] [-]

, 2020-05-20 16:01, pirms 5 gadiem
erred rakstīja: Piekrītu viedoklim, ka somi, vāči un norvēĝi atstăs te daudz vairāk naudas nekā krievi, šveicieši un pārēji (makaronu ēdēji, stepes dēli...)
😎
Blaķ, nesaprotu, ko te tik daudzi cepas par to, kurš cik naudas atstās, kāda jums pa to nahren šķirba!? Ne jau jūsu tukšajās kabatās kāds Eiriks no tā ieripos Labāk būtu koncentrējuši savas domas uz to, vai grupa ir parocīga vai ne? Manuprāt, visai parocīga un tas ir PATS GALVENAIS faktors! A te, skatos, daudzi jefiņi grib apmainīt parocīgos bet neienesīgos pret ienesīgiem bet neparocīgiem, vai na debīli?

     [+] [-]

, 2020-05-20 16:12, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man jau nav žēl, ja cilvēks izvēlās savu dzīvi veidot tā kā viņš to izvēlas, jo tā ir katra paša dzīve, un neviens cits to neizdzīvos.
Šī bija mana neliela provokācija atceroties visu to tiršanu uz Bārtuli. Un kārtējo reiz pārliecinājos, ka viss atkarīgs no tā, uz kuru pusi no mums cilvēks vēlas saistīt savu dzīvi. Un stāsts nav tikai par hokejistiem.
Tie kuriem Tu pārmet dubultos standartus, tieši viņi bija pret otru pilsonību?

  -1 [+] [-]

, 2020-05-20 16:15, pirms 5 gadiem
fuatra rakstīja: Visi baigi par kaut ko sasapņojušies.
Corona turpina plosīties.
Tagad visi atsāks sportot un socializēties un tad nāks otrais vilnis (kas izklausās pavisam reāli) un tas būs uz gada beigām, kā rezultātā nākamā gada PČ hokejā arī var tikt atcelts
No kurienes tāda pārliecība, ka nāks "otras vilnis" ?
Pipec, daudzi te prātā jūk, tāds iespaids brīžiem rodas, ka kāds no sirds to vēlas un gūst orgasmu no tā, ka sūdi turpinās un tirpināsies vēl ilgi!
Zaipja sindroms ir lipīgāks par Koronku, ekstāze par to, ka NEKAS NEKAD VAIRS NENOTIKS, turpina progresēt

  -2 [+] [-]

, 2020-05-20 16:15, pirms 5 gadiem
erred rakstīja: Piekrītu viedoklim, ka somi, vāči un norvēĝi atstăs te daudz vairāk naudas nekā krievi, šveicieši un pārēji (makaronu ēdēji, stepes dēli...)
😎
vāči

  +1 [+] [-]

, 2020-05-20 16:30, pirms 5 gadiem
asteus rakstīja: Blaķ, nesaprotu, ko te tik daudzi cepas par to, kurš cik naudas atstās, kāda jums pa to nahren šķirba!?
tu kad ej aplaupīt franku penšukus tak arī ceri ka šiem makā būs daudz naudas. Attiecīgi rīdzenieki cer ka sabrauks vairāk naudīgo lai var noplenīt viesnīcas, bāri, tūrisma un apkalpojošā nozare karoč

     [+] [-]

, 2020-05-20 16:40, pirms 5 gadiem
asteus rakstīja: No kurienes tāda pārliecība, ka nāks "otras vilnis" ?
Pipec, daudzi te prātā jūk, tāds iespaids brīžiem rodas, ka kāds no sirds to vēlas un gūst orgasmu no tā, ka sūdi turpinās un tirpināsies vēl ilgi!
Zaipja sindroms ir lipīgāks par Koronku, ekstāze par to, ka NEKAS NEKAD VAIRS NENOTIKS, turpina progresēt
Kur biji pazudis? Sen neredzēts

  -1 [+] [-]

, 2020-05-20 16:46, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kur biji pazudis? Sen neredzēts
zin kā - uz algu un pensiju laiku šim mazāk brīvā laika

  +2 [+] [-]

, 2020-05-20 17:19, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Interesanti kāpēc SC nav ievietojis šo materiālu:

https://jauns.lv/raksts/sports/3866...

Tiem,kuri vienmēr kunkst par mūsējo pilsonības maiņām, būtu iemesls pariet.
Cilvēks uzrakstīja komentāru, bet nepamanīja, ka hokejists netaisās mainīt pilsonību, bet vienkārši iegūt dubultpilsonību, kas tagad nav nekāds retums!

  -1 [+] [-]

, 2020-05-20 17:48, pirms 5 gadiem
Ivars ar Tjomu kā parasti dod vaļā, bez viņu pērlēm komentāru sadaļa noteikti nebūtu tik interesanta

     [+] [-]

, 2020-05-20 18:20, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: tu kad ej aplaupīt franku penšukus tak arī ceri ka šiem makā būs daudz naudas. Attiecīgi rīdzenieki cer ka sabrauks vairāk naudīgo lai var noplenīt viesnīcas, bāri, tūrisma un apkalpojošā nozare karoč
Kāds tolks no tā ierindas Rīdzeniekiem, ja vien viņi paši nav bāru, veikalu, viesnīcu īpašnieki?

     [+] [-]

, 2020-05-20 18:25, pirms 5 gadiem
asteus rakstīja: Kāds tolks no tā ierindas Rīdzeniekiem, ja vien viņi paši nav bāru, veikalu, viesnīcu īpašnieki?
daudziem liels tolks, tā ir ķēdes reakcija

     [+] [-]

, 2020-05-20 18:34, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: daudziem liels tolks, tā ir ķēdes reakcija
Man, piemēram, no tās ķēdes ne silti ne auksti Atbraukšu patusēt, tad braušku atpakaļ sirmgalvjus laupīt, galvenais, lai tie barčiki vispār būtu vaļā! Pats galvenais, kā jau rakstīju, ir dabūt labu grupu un tas arī notika! Kas attiecas uz bāriem, viesnīcām un ķēdēm... tieši otrādi, nepatīk pūļi un trokšņi no vienas puses, no otras, būtu arī veselīgi pārmācīt dažus labus pārlieku bravurīgus Rīdziniekus ar naudas badu par to, ka tie pārlieku kritiski attiecas pret gastarbaitariem un gastarfrajeriem!

     [+] [-]

, 2020-05-20 18:39, pirms 5 gadiem
asteus rakstīja: Man, piemēram, no tās ķēdes ne silti ne auksti Atbraukšu patusēt, tad braušku atpakaļ sirmgalvjus laupīt, galvenais, lai tie barčiki vispār būtu vaļā! Pats galvenais, kā jau rakstīju, ir dabūt labu grupu un tas arī notika! Kas attiecas uz bāriem, viesnīcām un ķēdēm... tieši otrādi, nepatīk pūļi un trokšņi no vienas puses, no otras, būtu arī veselīgi pārmācīt dažus labus pārlieku bravurīgus Rīdziniekus ar naudas badu par to, ka tie pārlieku kritiski attiecas pret gastarbaitariem un gastarfrajeriem!
Lielais pārmācītājs.