Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Ministrs: "Nevar apšaubīt Irbes spējas trenēt izlases vārtsargus"

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Ministrs: "Nevar apšaubīt Irbes spējas trenēt izlases vārtsargus"
Teds Nolans un Artūrs Irbe
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, F64

Izglītības un zinātnes ministrs Vjačeslavs Dombrovskis ir uzdevis Ulrikas Auniņas-Naumovas vadītajam Sporta un jaunatnes departamentam sniegt priekšlikumus par sporta treneru sertifikācijas pilnveidošanu, lai neatkārtotos gadījums, kad tika norādīts, ka Artūram Irbem nav pamata izmaksāt algu kā Latvijas izlases trenerim, jo viņam nav trenera licences un atbilstošas izglītības, informē ministrija.

"Pēdējās nedēļas notikumi ap Artūra Irbes trenera darbu Latvijas hokeja valstsvienībā norāda uz to, ka ir nepieciešamas izmaiņas esošajā normatīvajā regulējumā. Artūrs Irbe ir profesionālis un nedomāju, ka kāds varētu apšaubīt viņa spējas trenēt valstsvienības vārtsargus," norāda ministrs Vjačeslavs Dombrovskis. "Esmu uzdevis ministrijas sporta speciālistiem izvērtēt citu valstu pieredzi un sniegt priekšlikumus, lai mūsu profesionāļi savu pieredzi varētu nodot nākamajām sportistu paaudzēm."

Ministrs uzdevis izvērtēt ārvalstu pieredzi un sniegt priekšlikumus par grozījumu veikšanu Ministru kabineta 2010.gada 26.janvāra noteikumos Nr.77 "Noteikumi par sporta speciālistu sertifikācijas kārtību un sporta speciālistam noteiktajām prasībām", paredzot tiesības strādāt par sporta treneri arī personām:

- kurām ir pieredze profesionāla sportista amatā (saskaņā ar Sporta likuma 19.pantā ietverto profesionāla sportista definīciju);
- kuras ir saņēmušas attiecīgās Sporta likumā noteiktā kārtībā atzītās sporta federācijas atzinumu par atbilstību attiecīgā sporta veida sporta trenera prasībām.

Kā ziņots, pagājušajā nedēļā publiskajā telpā izskanēja informācija, ka Latvijas Sporta federāciju padome (LSFP), atsaucoties uz trīspusēju ar Latvijas Hokeja federācija (LHF) un Izglītības un zinātnes ministrijas noslēgtu līgumu, esot norādījusi, ka izlases vārtsargu trenerim Artūram Irbem nav pamata izmaksāt algu kā trenerim, jo viņam nav trenera licences un atbilstošas izglītības.

Informāciju sagatavoja Una Ahuna-Ozola, Izglītības un zinātnes ministra padomniece komunikācijas jautājumos.

Izmantotie resursi:
izm.gov.lv

 +30 [+] [-]

, 2013-10-17 14:36, pirms 11 gadiem
Lipmanim ir ārsta zīme,ka viņs var strādāt ?

 +16 [+] [-]

, 2013-10-17 14:37, pirms 11 gadiem
Ja es precētos un man būtu uzvārds Ahuna, es noteikti neliktu strīpiņu Ozola, bet pārietu uz vienu uzvārdu! Ahuna-Ozola... moins

Bet, ja par rakstu - skumji ir tas, ka šādas lietu virzības ir tikai ar publiskām personām, ja Artūra Irbes vietā, citā profesijā būtu kāds cits (teiksim mūžu nostrādājis skursteņu mūrēšanā un apmācītu jaunos bez licences), tad šādas likuma izmaiņas netiktu pat izskatītas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2013-10-17 14:42, pirms 11 gadiem
gggg rakstīja: Lipmanim ir ārsta zīme,ka viņs var strādāt ?
Viņam ir viltota zīme ar vecāku parakstu. "Hiperaktīvs, bet mazākiem bez iemesla pāri nedara."

  +2 [+] [-]

, 2013-10-17 14:45, pirms 11 gadiem
Lipman atkāpies!!! Lipman 00!!!

 +16 [+] [-]

, 2013-10-17 14:53, pirms 11 gadiem
Strādāt par NHL vārtusargu treneri ASV viņš var, bet nevar LV izlasē?
KAUNS!

  +2 [+] [-]

, 2013-10-17 15:04, pirms 11 gadiem
Mr.V. rakstīja: Strādāt par NHL vārtusargu treneri ASV viņš var, bet nevar LV izlasē?
KAUNS!
likums ir un paliek likums. kauns ir ierēdņu neizdarībā ne jau likumā un situācijā... Irbe varētu būt goda lektors vai doktors vārtsargu zinībās

  +6 [+] [-]

, 2013-10-17 15:06, pirms 11 gadiem
Kād nahren vel citu valstu pieredze,kas jūs debīli esat ? Cilvēks ir spēlējis,strādājis par vārtsargu treneri NHL Es nezinu cik stulbam ir jābūt,lai izdomātu aizrādīt kaut ko,par kaut kādu nevajadzīgu lapeli.

  +6 [+] [-]

, 2013-10-17 15:09, pirms 11 gadiem
Nesaprotu.vai tiešā to licenzi ir tik grūti dabūt?
Prasība ir pamatota.

  +9 [+] [-]

, 2013-10-17 15:09, pirms 11 gadiem
Irbe jau izlase pat neskaitijas treneris bet gan konsultans tapec viss sis liekas vel lielaks sviests.

  +6 [+] [-]

, 2013-10-17 15:13, pirms 11 gadiem
Ja valsts dod naudu Olimpiādei,tad prasība par licenzi,kura ļauj trennēt,ir loģiska.vai tiešām Irbe nav spējīgs to dabūt?

  +3 [+] [-]

, 2013-10-17 15:14, pirms 11 gadiem
Tad tomēr Lipmanam taisnība no juridiskās puses,bet to risināt vajadzēja savādāk.

  +8 [+] [-]

, 2013-10-17 15:15, pirms 11 gadiem
Tak nesen IZM ziņoja, ka no viņu puses nav problēmu un Lipmans tika pasniegts kā vainīgais, bet tagad Slaviks tomēr saka, ka problēma ir IZM nesakārtotajos normatīvajos aktos. Tad sanāk, ka tā tomēr ir IZM laža, nevis Lipmana? Nu gan mūsu valstiņā iet jautri

  -1 [+] [-]

, 2013-10-17 15:17, pirms 11 gadiem
Vispār kā kaut kāda veca vecene - ierēdne uzdrīkstas apšaubīt dēļ kaut kāda papīra neesamības Irbes būšanu trenera amatā.... tā ir ka visādas pabiras salīdušas tur, kur tām nebūtu jābūt

  +2 [+] [-]

, 2013-10-17 15:28, pirms 11 gadiem
Arčam vajag iedot visas licences kaut vai dēļ patriotisma vien!
Kad viņš kādam kaut ko ir atteicis vai sliktu vēlējis?

  +3 [+] [-]

, 2013-10-17 15:33, pirms 11 gadiem
sanāk,ka Irbe pats nav spējīgs nokārtot to licenci,ka vinam vajag iedot?
Citi treneri paši to lietu kārto.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-10-17 15:39, pirms 11 gadiem
Indiānim ir

  -3 [+] [-]

, 2013-10-17 15:40, pirms 11 gadiem
Nu tadas mulkibas lipmanis stasta ka irbei never but papiri ja vins bija vartusargu treneris Washington capitals? Nu kaut kadas mulkibas

     [+] [-]

, 2013-10-17 15:50, pirms 11 gadiem
Irbe bija Capitals varotciku treneris, kads nezin, tur licenci kautkadu vajag statos lai par treneri stradatu?

1. ja nevajag vai tadas licences statos nav, tad otrs Nolana paligs, kaa arii pats Nolans ar izlasi stradat ari nemaz nevaretu,jo esmu drosh, ka viniem nav LV izsniegtas treneru licences.

2. ja vajag statos licenci, tad esmu drosh ka Irbem tada ir, jo vins tur nestradaja kaa vienkarsi "Irbe", bet ka treneris. tas nozime to, ka Irbem butu tada pati licence ka Nolanam un otram trenerim, un ja Irbe nevar izlasee straadaat, tad to nevaretu darit ari parejie Latvijas izlases esosie treneri...

  +1 [+] [-]

, 2013-10-17 15:53, pirms 11 gadiem
Tas ir traģiskākais kas var būt valsts likumdošanā, ja likumi,noteikumi un citi juridiski akti tiek mainīti,revidēti, laboti,lai piemērotu kādas vienas noteiktas personas labā, lai arī kurš un kāds tas nebūtu.
Ja ir pieņemt likums vai kāds cits juridiskais akts, kas strikti nosaka kādiem izglītības dokumentiem ir jābūt lai varētu veikt kādu konkrētu darbu, tad punkts un amen. Nekādu labojumu vienas vai otras personas labā.

  -4 [+] [-]

, 2013-10-17 15:55, pirms 11 gadiem
Mr.V. rakstīja: Strādāt par NHL vārtusargu treneri ASV viņš var, bet nevar LV izlasē?
KAUNS!
Nefantazē, jo skaidri ir zināms kāpēc Irbi Vašintona uzaicināja par vārtsargu treneri, un kā tika lauzts līgums ar Varlamovu, tā arī Irbei neatradās vairs vieta Capital sistēmā. Ja jau viņš būtu tik augstas raudzes speciālists, tad komanda viņu nebūtu atšuvusi.

  +3 [+] [-]

, 2013-10-17 16:02, pirms 11 gadiem
No vienas puses protams, pilna Latvija ir ar dažādiem "speciālistiem" kuri ieguvuši savus jurista palīga un psihologa grādus zemas kategorijas augstskolās un ieņem savām spējām neatbilsošus amatus. Taču no otras puses valstī ne pa velti ir sistēma, kurš kādu amatu var ieņemt. Kaut vai viens šofera dēls, vai drauga mīļākā vien ir ko vērts vien ir ko vērts. Lai arī protams šī sistēma ir ļoti virspusēja un nepilnīga un pat absurda, kaut vai gadījumā ar Irbi.

  -1 [+] [-]

, 2013-10-17 16:06, pirms 11 gadiem
Tu domā ka Irbe bija vienīgais vārtsargu speciālists kurš pārvalda angļu un krievu valodu.
NAMEJS 9999 rakstīja: Nefantazē, jo skaidri ir zināms kāpēc Irbi Vašintona uzaicināja par vārtsargu treneri, un kā tika lauzts līgums ar Varlamovu, tā arī Irbei neatradās vairs vieta Capital sistēmā. Ja jau viņš būtu tik augstas raudzes speciālists, tad komanda viņu nebūtu atšuvusi.

  -2 [+] [-]

, 2013-10-17 16:10, pirms 11 gadiem
Babajs rakstīja: Tu domā ka Irbe bija vienīgais vārtsargu speciālists kurš pārvalda angļu un krievu valodu.
Nezinu kāda iemesla dēļ tika izvēlēts tieši Irbe, bet tas ir fakts,ka lielu lomu tajā nospēlēja viņa krievu valodas prasme.
Lai arī ko te nerakstītu, bet šeit nav tādu cilvēku, kurš ir spējīgs noteikt cik labs treneris ir Irbe. Pat ministrs nav tāds cilvēks. Ja virknei cilvēku labpatīkas tā domāt, tad tam nav nekādu reālu pierādījumu,ka tā tiešām ir.

     [+] [-]

, 2013-10-17 16:11, pirms 11 gadiem
NHL ir privāts pasakums,bet šeit valsts dod naudu.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-17 16:12, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas ir traģiskākais kas var būt valsts likumdošanā, ja likumi,noteikumi un citi juridiski akti tiek mainīti,revidēti, laboti,lai piemērotu kādas vienas noteiktas personas labā, lai arī kurš un kāds tas nebūtu.
Ja ir pieņemt likums vai kāds cits juridiskais akts, kas strikti nosaka kādiem izglītības dokumentiem ir jābūt lai varētu veikt kādu konkrētu darbu, tad punkts un amen. Nekādu labojumu vienas vai otras personas labā.
Šis nav tas gadījums. Šajā gadījumā likumdošana tiktu uzlabota, lai cilvēki, kas acīm redzami var dot labumu Latvijas sportam, to varētu īstenot neaizķeroties aiz bezjēdzīgiem birokrātiskiem šķēršļiem.

Tevis pieminētais gadījums vairāk attiecas uz tādiem kungiem, kuri savulaik veiksmīgi un ar vērienu piedalījās privatizācijas procesā un šobrīd tiek uzskatīti par "veiksmīgiem biznesmeņiem", dažādu sporta veidu profesionāļiem un visādiem citādiem uber darboņiem. Protams naudas un ietekmes daudz, bet saprašana vadītāja/menedžera spējas tās pašas vecās - zivju konservu ceha brigadiera līmenī.

  +4 [+] [-]

, 2013-10-17 16:12, pirms 11 gadiem
Ai-ja-jai Namej nostāties pret Irbi, kad lielākā daļa SC viņu dievina.
Ja viņš piedevām būtu vēl LHF prezidents mums uzreiz būtu hokeja augšām celšanās nebijušos augstumos!

     [+] [-]

, 2013-10-17 16:15, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Ai-ja-jai Namej nostāties pret Irbi, kad lielākā daļa SC viņu dievina.
Ja viņš piedevām būtu vēl LHF prezidents mums uzreiz būtu hokeja augšām celšanās nebijušos augstumos!
Nu jau, nu jau!
Neparspilesim ludzu!

  +2 [+] [-]

, 2013-10-17 16:16, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Ai-ja-jai Namej nostāties pret Irbi, kad lielākā daļa SC viņu dievina.
Ja viņš piedevām būtu vēl LHF prezidents mums uzreiz būtu hokeja augšām celšanās nebijušos augstumos!

  +3 [+] [-]

, 2013-10-17 16:18, pirms 11 gadiem
Prasība,ka jābūt izglītības dokumentam,ja gribi strādāt par treneri,ir loģiska.

  +2 [+] [-]

, 2013-10-17 16:20, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nu jau, nu jau!
Neparspilesim ludzu!
Es ko pārspīlēju?
Lielākā daļa domā , ka Irbe ir nez kāda mesija- baltais tēls, Lipmans - melnais tēls.

  +4 [+] [-]

, 2013-10-17 16:26, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Es ko pārspīlēju?
Lielākā daļa domā , ka Irbe ir nez kāda mesija- baltais tēls, Lipmans - melnais tēls.
Un šai gadījumā Dombrovskis to izmanto, lai uzspodrinātu savas spalvas. Tam jau sen bija jabūt sakārtotam. Bet Kirovs ir sivēns - ja pieņēmi darbā šādu nederīgu cilvēku, tad atzīsti savu vainu, vari atlaist, bet par padarīto ir jānorēķinās.

  +3 [+] [-]

, 2013-10-17 16:26, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Ai-ja-jai Namej nostāties pret Irbi, kad lielākā daļa SC viņu dievina.
Ja viņš piedevām būtu vēl LHF prezidents mums uzreiz būtu hokeja augšām celšanās nebijušos augstumos!
da nee, Namejs vienkarsi dumjajai Latviesu tautai, kaa iists Liepajas bruninieks,taisnibas ciiniitaajs buudams, censas atveert acis uz patiesiibu, pamodinaat nozembeetos, atbriivot cilveekus no ciesanam

tas noziimee - ja Namejs ar savu veeriigo eergla aci ir pamanijis ko nelabu Irbju Artuuraa, vins nekavejoties briidina liidzcilveekus, lai neuzkeras uz Irbi

liidziigi kaa vins ir atmaskojis Ozolinu, un tagad beidzot pasaule zin ka Ozolins nekam neder, citaadi visi takaa debiili par to Ozolinju fano un priecaajas....

ehh, ko mes bez muusu SC Robina Huda dariitu, kurs muus glaabtu kriizes situacijaas...

  +1 [+] [-]

, 2013-10-17 16:33, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Es ko pārspīlēju?
Lielākā daļa domā , ka Irbe ir nez kāda mesija- baltais tēls, Lipmans - melnais tēls.
Piedod, tad isti nebushu izpratis tavu komentaru!
Butiba arii es ta domaju, tas par Irbi runajot!

  +3 [+] [-]

, 2013-10-17 16:36, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Un šai gadījumā Dombrovskis to izmanto, lai uzspodrinātu savas spalvas. Tam jau sen bija jabūt sakārtotam. Bet Kirovs ir sivēns - ja pieņēmi darbā šādu nederīgu cilvēku, tad atzīsti savu vainu, vari atlaist, bet par padarīto ir jānorēķinās.
Kirovs vienmēr citu acīs būs sivēns. Lieku santīmu neizdos. Šajā gadījumā jau viņš var maksāt no savas kabatas, bet nemaksās jo Irbe jau nestrādāja pa vasaru, bet gan atpūtās, tagad tas ir Kirova jājamzirdziņš.
Tikai protams viņš ir aizmirsis, ka lai strādātu kāds, viņi ir jānodarbina, tas ir nometnes jārīko. Bet rīkot nometni tas atkal izdevumi, kas Kirovam jāsedz un tā tas pa riņķi ies.
p.s. nekas nav jāmaina viss ir pareizi lai strādātu par treneri licenzei ir jābūt. tāpat kā lai vadītu automašīnu, tiesībām ir jābūt punkts
p.s.s. Kirovs savu vainu nekad neatzīs. aizmirstam. tāpat kā Irbe neatzīs.

  +3 [+] [-]

, 2013-10-17 16:36, pirms 11 gadiem
Ka tik tagad nesagroza tos likumus tā, ka vēlāk nenākas nožēlot. Sataisīs tā, ka gandrīz jebkurš izbijis slavens sportists var kļūt par treneri. Pēc tam, kad dēļ nepareiziem vingrinājumiem kāds nokļūs ratiņkrēslā vai dēļ jaunizceptā trenera neprasmes rīkoties smagu traumu gadījumā kāds zaudēs dzīvību (tfu tfu tfu), tad mainīs atkal visu atpakaļ.

Nestrebiet karstu!!!

     [+] [-]

, 2013-10-17 16:43, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas ir traģiskākais kas var būt valsts likumdošanā, ja likumi,noteikumi un citi juridiski akti tiek mainīti,revidēti, laboti,lai piemērotu kādas vienas noteiktas personas labā, lai arī kurš un kāds tas nebūtu.
Ja ir pieņemt likums vai kāds cits juridiskais akts, kas strikti nosaka kādiem izglītības dokumentiem ir jābūt lai varētu veikt kādu konkrētu darbu, tad punkts un amen. Nekādu labojumu vienas vai otras personas labā.
Likumi nav dieva baušļi, viņi visu laiku, visās valstīs tiek pārskatīti. Dzīve ar saviem precedentiem, piespiež viņus mainīt.

Neviens jau kursos nevērtēs vai Irbe pareizi māca kā no vārtiem izslidot, jeb ripu piespēlēt, viņi varētu būt līdzīgi kā autovadītājiem, drošība, ekipējuma sagatavošana, medicīna un gan jau vēl kaut kas.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-17 16:54, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas ir traģiskākais kas var būt valsts likumdošanā, ja likumi,noteikumi un citi juridiski akti tiek mainīti,revidēti, laboti,lai piemērotu kādas vienas noteiktas personas labā, lai arī kurš un kāds tas nebūtu.
Ja ir pieņemt likums vai kāds cits juridiskais akts, kas strikti nosaka kādiem izglītības dokumentiem ir jābūt lai varētu veikt kādu konkrētu darbu, tad punkts un amen. Nekādu labojumu vienas vai otras personas labā.
Tieši otrādi. Latvija ir slima valsts tādā ziņā, ka tajā ir pulka slimu nekompetentu un nekvalitatīvu likumu, kas kaut kad pieņemti tikai tāpēc, ka tad tos bija jāpieņem (neizanalizējot visus aspektus - galu galā galvenais laikā izbīdīt cauri un pieņemt, bet, ja vajadzēs, tad gan jau izlabosim), vai vajadzēja tos pieņemt tos tieši tādā veidā jo kādiem sponsoriem tas bija apsolīts. Un mums tagad savā dzimtenītē tagad jādzīvo pēc šiem kroplajiem likumiem un vēl jāpriecājas un jāpakļaujas tiem? Tādēļ ir lieliski, ka rodas šādas situācijas, ka ir iemesls labot - pārskatīt šos kroplos, nekompetentos likumus!

     [+] [-]

, 2013-10-17 16:56, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Likumi nav dieva baušļi, viņi visu laiku, visās valstīs tiek pārskatīti. Dzīve ar saviem precedentiem, piespiež viņus mainīt.

Neviens jau kursos nevērtēs vai Irbe pareizi māca kā no vārtiem izslidot, jeb ripu piespēlēt, viņi varētu būt līdzīgi kā autovadītājiem, drošība, ekipējuma sagatavošana, medicīna un gan jau vēl kaut kas.
te ir zemākā C kategorija vari iepazīties ko tur māca:
Informācija par C kategorijas treneru mācībām
kā rez tādi smieklīgi kursi Irbem bija jāpabeidz vai vismaz jāiestājas, lai neviens nečakarētu viņam prātu.
Agri tad jau var taisīt precendentus un atļaut bez tiesībām braukt autospotistiem pa koplietošanas ceļiem, kuriem vēl nav tiesību? Vai tomēr nē?
Likumus var mainīt un grozīt, bet vienam ir jābūt tā ir licenze vai tiesības to darīt, šajā gadījumā trenēt!

     [+] [-]

, 2013-10-17 17:01, pirms 11 gadiem
pelikans rakstīja: Šis nav tas gadījums. Šajā gadījumā likumdošana tiktu uzlabota, lai cilvēki, kas acīm redzami var dot labumu Latvijas sportam, to varētu īstenot neaizķeroties aiz bezjēdzīgiem birokrātiskiem šķēršļiem.

Tevis pieminētais gadījums vairāk attiecas uz tādiem kungiem, kuri savulaik veiksmīgi un ar vērienu piedalījās privatizācijas procesā un šobrīd tiek uzskatīti par "veiksmīgiem biznesmeņiem", dažādu sporta veidu profesionāļiem un visādiem citādiem uber darboņiem. Protams naudas un ietekmes daudz, bet saprašana vadītāja/menedžera spējas tās pašas vecās - zivju konservu ceha brigadiera līmenī.
Jebkurš precedents rada neprognozējamas sekas. Ja Irbes dēļ tiks radīta sprauga normatīvos aktos, tad nekavējoties radīs vel virkne cilvēku kuri šo spraugu izmantos. Tas ir jau sen pierādīts fakts, ka Latvijā valda absolūts likumdošanas nihilisms.
Nesaprotu kur šeit ir problēma Irbem iegūt šos nepieciešamos izglītības dokumentus? Nespēja to izdarīt jeb nevēlēšanās?

     [+] [-]

, 2013-10-17 17:02, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Ai-ja-jai Namej nostāties pret Irbi, kad lielākā daļa SC viņu dievina.
Ja viņš piedevām būtu vēl LHF prezidents mums uzreiz būtu hokeja augšām celšanās nebijušos augstumos!
Laba ironija.
Jā.žēl ka Irbe nevēlas kļūt par LHF prezidentu. Tomēr ir saprotama šī viņa atturība, jo tā var iznākt zaudēt lielu daļu savas slavas oreola.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-17 17:02, pirms 11 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: Irbe aizgāja pats un veselības problēmu dēļ.
Irbe jau pats intervijā ar Puči teica, ka neredzēja izaugsmes iespējas Vašingtonā. Droši vien, ka bija arī citi iemesli.

  -1 [+] [-]

, 2013-10-17 17:05, pirms 11 gadiem
gggg rakstīja: Lipmanim ir ārsta zīme,ka viņs var strādāt ?
Principā tādā amatā nedrīkstētu strādāt cilvēks kurš neprot angliski. Lipmans šī vienkāršā iemesla dēļ neatbilst savam amatam.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-17 17:07, pirms 11 gadiem
negausis rakstīja: Irbe jau pats intervijā ar Puči teica, ka neredzēja izaugsmes iespējas Vašingtonā. Droši vien, ka bija arī citi iemesli.
Jā, tev taisnība, Pučem viņš teica, ka Wašingtona dārga pilsēta, ka dēls Latvijā un vispār gribējis izaugsmes iespējas kaut par asistentu, bet viņam teica - paliec, ka par vārtsargu treneri - tas stabilāk. Tomēr pirms tam klubs (Capitals) vēstīja, ka Irbe aiziet ģimenes un veselības problēmu dēļ. Es nebrīnitos, ka Artūrs to neafišē - viņam nekad nav paticis runāt par savām veselības problēmam.

     [+] [-]

, 2013-10-17 17:08, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: te ir zemākā C kategorija vari iepazīties ko tur māca:
Informācija par C kategorijas treneru mācībām
kā rez tādi smieklīgi kursi Irbem bija jāpabeidz vai vismaz jāiestājas, lai neviens nečakarētu viņam prātu.
Agri tad jau var taisīt precendentus un atļaut bez tiesībām braukt autospotistiem pa koplietošanas ceļiem, kuriem vēl nav tiesību? Vai tomēr nē?
Likumus var mainīt un grozīt, bet vienam ir jābūt tā ir licenze vai tiesības to darīt, šajā gadījumā trenēt!
Es pilnīgi piekrītu ka visiem ir jābūt licenzei, bet ne visiem ir jāmācās pilnīgi viss un Tu jau pats arī apgaismoji mūs ka tas tā nav.
Bērnu treneru zināšanas vajadzētu vērtēt ne tikai kādiem profesoriem no LSPA, bet arī nosacītai LHF treneru padomei, lai nemāca mazajiem kaut ko galīgi greizi.

  +2 [+] [-]

, 2013-10-17 17:09, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Likumi nav dieva baušļi, viņi visu laiku, visās valstīs tiek pārskatīti. Dzīve ar saviem precedentiem, piespiež viņus mainīt.

Neviens jau kursos nevērtēs vai Irbe pareizi māca kā no vārtiem izslidot, jeb ripu piespēlēt, viņi varētu būt līdzīgi kā autovadītājiem, drošība, ekipējuma sagatavošana, medicīna un gan jau vēl kaut kas.
Likumi tiešām nav Dieva baušļi, bet.......
Konkrēti šai gadījumā ir neslēpta vēlme izdarīt konkrētas personas labā grozījumus normatīvos aktos, jeb kāda persona kurai ir iespējas veikt šos grozījumus uz vienas personas slavas rēķina uzspodrināt arī savu slavu.
Un tā jau ir ļoti būtiska atšķirība no vēlmes sakārtot normatīvos aktus atbilstoši reālā laika prasībām.

  -1 [+] [-]

, 2013-10-17 17:14, pirms 11 gadiem
negausis rakstīja: Irbe jau pats intervijā ar Puči teica, ka neredzēja izaugsmes iespējas Vašingtonā. Droši vien, ka bija arī citi iemesli.
Cik sezonas Irbe bija treneris Capitals sistēmā? Ja nekļūdos, tad trīs. Gandrīz jāsaka, ka Irbei ir ļoti lielas ambīcijas, ja ņem vērā,ka viņš NHL tikai tik īsu periodu bija pastrādājis kā vārtsargu treneris, un jau cerēja uz augstāku amatu. Un pats galvenais, ka Varlamovs ne tuvu nerādīja tik labu sniegumu kā cerēja Capitals vadība. Līdz ar to varēja rasties arī daudz jautājumu par Irbes devumu šī jaunā vārtsarga izaugsmē.

     [+] [-]

, 2013-10-17 17:20, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jebkurš precedents rada neprognozējamas sekas. Ja Irbes dēļ tiks radīta sprauga normatīvos aktos, tad nekavējoties radīs vel virkne cilvēku kuri šo spraugu izmantos. Tas ir jau sen pierādīts fakts, ka Latvijā valda absolūts likumdošanas nihilisms.
Nesaprotu kur šeit ir problēma Irbem iegūt šos nepieciešamos izglītības dokumentus? Nespēja to izdarīt jeb nevēlēšanās?
Spraugas jau tagad ir pietiekami un iespējas noformēt Irbi izlasē "uz papīra" par jebko, ja tikai LHF Lipmana personā būtu vēlēšanās

     [+] [-]

, 2013-10-17 17:23, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Spraugas jau tagad ir pietiekami un iespējas noformēt Irbi izlasē "uz papīra" par jebko, ja tikai LHF Lipmana personā būtu vēlēšanās
Kadas problēmas Lipmanam arī bez licenzes paņemt sev vēlamu treneri?
Nekādu, tikai tad jāmaksā no savas kabatas kā Capitals maksāja.
Ja grib no valsts saņemt naudu par treneriem tad ir jābūt dokumentiem.
Ja viņš viņu noformēs par citu ko, tad attiecīgi arī maksās kā slidu asinātājam.

     [+] [-]

, 2013-10-17 17:29, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Spraugas jau tagad ir pietiekami un iespējas noformēt Irbi izlasē "uz papīra" par jebko, ja tikai LHF Lipmana personā būtu vēlēšanās
Es reāli apzinos, ka Lipmans šādā veidā gribēja kārtējo reizi kaut ko samuhļīt, bet ja tā visa gala rezultātā viņš panāks to,ka cilvēka slava nav vel rādītājs, ka viņš tikai pamatojoties uz to var strādāt par treneri, tad par to vien viņam ir vērts aplaudēt. Ne vienmēr ļoti labs spēlētājs automātiski ir arī ļoti labs treneris. Tāpat kā spēlētājam ir jātrenējas, tā arī trenerim ir jāmācās, un pie tam jādara tas visas trenera karjeras laiku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-17 17:34, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es reāli apzinos, ka Lipmans šādā veidā gribēja kārtējo reizi kaut ko samuhļīt, bet ja tā visa gala rezultātā viņš panāks to,ka cilvēka slava nav vel rādītājs, ka viņš tikai pamatojoties uz to var strādāt par treneri, tad par to vien viņam ir vērts aplaudēt. Ne vienmēr ļoti labs spēlētājs automātiski ir arī ļoti labs treneris. Tāpat kā spēlētājam ir jātrenējas, tā arī trenerim ir jāmācās, un pie tam jādara tas visas trenera karjeras laiku.
Es nemaz nešaubos, ka Lipmans gribēja samuhļīt. Pie tam gan jau viņš bija ļoti labi informēts, ka Irbem nav licenzes.
Īstenībā es nezinu, cik naivam vai stulbam jābūt cilvēkam lai saistītos ar cilvēku, kurš uzmet vienu pēc otra
Es varētu no bada nosprāgt, bet ar tādiem kā Lipmans vai kas vienreiz ir piečakarējuši mani vai man tuvus cilvēkus es pat sarunās neiesaistos!

     [+] [-]

, 2013-10-17 17:35, pirms 11 gadiem
cz500ccm rakstīja: Citur pasaulē par cilvēka darba spējām spriež pēc tā,ko un kā viņš prot darīt,nevis pēc tā,cik Tev ir nevajadzīgu un galīgi nesakarīgu sertifikātu,diplomu vai vēl nezin kādu birokrātisko žurku izdomātu papīrīšu.
laikam neesi citur pasaulē strādājis. Latvija nav tā sliktākā vieta uz zemes lai nokārtotu nepieciešamās formalitātes.

     [+] [-]

, 2013-10-17 17:38, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Kadas problēmas Lipmanam arī bez licenzes paņemt sev vēlamu treneri?
Nekādu, tikai tad jāmaksā no savas kabatas kā Capitals maksāja.
Ja grib no valsts saņemt naudu par treneriem tad ir jābūt dokumentiem.
Ja viņš viņu noformēs par citu ko, tad attiecīgi arī maksās kā slidu asinātājam.
Atceries tikai, ka liela daļa nav valsts nauda, bet ir arī Lipmana uzņēmuma Grindex un citu uzņēmumu sponornauda. Kapēc lai Grindekss nevarētu uzsaukt slidu asinātājam labu algu...

Ja tā būtu valsts finansēta hokeja sporta skola, viss būtu saprotams.

Izlasē ir galvenais treneris, no kura arī tiek prasīta visa atbildība...

     [+] [-]

, 2013-10-17 17:41, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es reāli apzinos, ka Lipmans šādā veidā gribēja kārtējo reizi kaut ko samuhļīt, bet ja tā visa gala rezultātā viņš panāks to,ka cilvēka slava nav vel rādītājs, ka viņš tikai pamatojoties uz to var strādāt par treneri, tad par to vien viņam ir vērts aplaudēt. Ne vienmēr ļoti labs spēlētājs automātiski ir arī ļoti labs treneris. Tāpat kā spēlētājam ir jātrenējas, tā arī trenerim ir jāmācās, un pie tam jādara tas visas trenera karjeras laiku.
Ivar, tu jauc divas dažādas lietas – ir galvenais treneris, kuram skaidrs, ka jābūt visiem papīriem, licenzēm utt. un no kura arī tiek prasīta visa atbildība un ir viņa palīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-10-17 17:46, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Ai-ja-jai Namej nostāties pret Irbi, kad lielākā daļa SC viņu dievina.
Ja neesi pamanījis, Namejs allaž un sparīgi nostājas pret vairākumu, pat tad, ja tas apgalvo, ka sniegs ir balts.

Ja tēmā lamā PSRS, viņš stāsta, cik tur bija labi. Ja PSRS tiek slavēta, kažoks uzreiz tiek mests otrādi.

Tur pat nav jēgas ņemt vērā.

     [+] [-]

, 2013-10-17 17:47, pirms 11 gadiem
cz500ccm rakstīja: Citur pasaulē par cilvēka darba spējām spriež pēc tā,ko un kā viņš prot darīt,nevis pēc tā,cik Tev ir nevajadzīgu un galīgi nesakarīgu sertifikātu,diplomu vai vēl nezin kādu birokrātisko žurku izdomātu papīrīšu.
Latvijā diemžēl ir viss otrādāk un tad brīnamies,ka mums nekā nav.Pie mums sen vairs neinteresē profesionāļi,kas perfekti pārzin savu sfēru,bet gan valda to žurku izdomāti likumi,lai neviens bez vīņu debīlajiem sertifikātiem,diplomiem un pārējiem mēsliem nevarētu strādāt,totāls sviests!
Principā vajadzētu tiesāt tos idiotus,kas to visu noorganizēja,jo cik daudz zinošu un gudru cilvēku tika patriekti no darba,jo lūk viņiem nebija atbilstoša papīra...,bet to,ka viņiem bij kolosāla pieredze un darbā iegūtas vērtīgas zināšanas,tas lūk nevienu neinteresēja.
Reāls piemēr,kas no tā visa ir sanācis,ir pēdējais PČ vieglatlētikā,skumji!
Cerams,ka Dombrovska kungam pietiks spēka un drosmes novest šo lietu līdz galam.
Jo galu-galā,tie ar tiem svarīgajiem diplomiem,lai pierāda ar darbiem savu varēšanu!Kaut,kā gan nejūt viņu darbību!
Nosauc tās valstis citur pasaulē, kur nav vajadzīga trenera licence darbam ar sportistiem. Ja pieminēji vieglatlētiku, iespējams āfrikā skrējēju treneriem tiešām neko nevajag, bet diez vai mums no viņiem vajadzētu ņemt piemēru.
Nevajag domāt ka likumi top aiz gara laika, šis gadijums ir no sērijas kā mums krievos ofiņi teica par statūtiem, viņi ir ar asinīm rakstīti, tapēc jāzin precīzi ar visiem komatiem.

     [+] [-]

, 2013-10-17 17:48, pirms 11 gadiem
LeBrons#6 rakstīja: daudzi Irbi apbrīno par vārdiem pēc spēles ar Krieviju 2000.gadā

bet ko tur apbrīnot? Irbe kaut kādu mazsvarīgu hokeja spēli vērtēja augstāk par savu bērnu piedzimšanu, vai apprecēšanos, jo viņš tak 33 gadus dzīvoja šai saulē tikai šai vienai spēlei

lieki piebilst, ka Irbe jau sen ir šķīries un pašlaik ir viens
Man gan liekas, ka daudzi Irbi apbrīno, kā ļoti labu vārtsargu ar izcilām darba spējām un kurš nekad neattieca izlasei un kurš spēja nonākt un veiksmīgi spēlēt hokeja mekā NHL, bet tie viņa vārdi sen jau visiem ir aizmirsušies un pie kājas.

     [+] [-]

, 2013-10-17 17:59, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Man gan liekas, ka daudzi Irbi apbrīno, kā ļoti labu vārtsargu ar izcilām darba spējām un kurš nekad neattieca izlasei un kurš spēja nonākt un veiksmīgi spēlēt hokeja mekā NHL, bet tie viņa vārdi sen jau visiem ir aizmirsušies un pie kājas.
Par to NEKAD neatteica izlasei nevajag taisīt leģendas!
Ir Irbe atteicis izlasei!

     [+] [-]

, 2013-10-17 17:59, pirms 11 gadiem
LeBrons#6 rakstīja: daudzi Irbi apbrīno par vārdiem pēc spēles ar Krieviju 2000.gadā

bet ko tur apbrīnot? Irbe kaut kādu mazsvarīgu hokeja spēli vērtēja augstāk par savu bērnu piedzimšanu, vai apprecēšanos, jo viņš tak 33 gadus dzīvoja šai saulē tikai šai vienai spēlei

lieki piebilst, ka Irbe jau sen ir šķīries un pašlaik ir viens
Man arī sēžot dīvānā pie TV un malkojot kafiju, šie vārdi likās dīvaini, nepārdomāti, bet kaut kas bija jāsaka un Irbe emociju uzplūdā, ātrumā neveikli pateica.

     [+] [-]

, 2013-10-17 18:00, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Ivar, tu jauc divas dažādas lietas – ir galvenais treneris, kuram skaidrs, ka jābūt visiem papīriem, licenzēm utt. un no kura arī tiek prasīta visa atbildība un ir viņa palīgi.
Nedomāju ka viss ir tik vienkārši,
Jā, galvenais treneris pieņem gala lēmumu, bet ar spēlētājiem pamatā strādā viņa asistenti.

     [+] [-]

, 2013-10-17 18:04, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nedomāju ka viss ir tik vienkārši,
Jā, galvenais treneris pieņem gala lēmumu, bet ar spēlētājiem pamatā strādā viņa asistenti.
Vārtsargi ir atsevišķs stāsts, tu viņam par to īso laiku neko jaunu neimācīsi, kāds viņš ir, tāds ir, var tikai norādīt uz kādā kļūdām spēles laikā, palīdzēt psiholiģiski un palīdzēt galvenajam trenerim izvēlēties vārtsargu uz konkrēto spēli...

     [+] [-]

, 2013-10-17 18:06, pirms 11 gadiem
cz500ccm rakstīja: Citur pasaulē par cilvēka darba spējām spriež pēc tā,ko un kā viņš prot darīt,nevis pēc tā,cik Tev ir nevajadzīgu un galīgi nesakarīgu sertifikātu,diplomu vai vēl nezin kādu birokrātisko žurku izdomātu papīrīšu.
Latvijā diemžēl ir viss otrādāk un tad brīnamies,ka mums nekā nav.Pie mums sen vairs neinteresē profesionāļi,kas perfekti pārzin savu sfēru,bet gan valda to žurku izdomāti likumi,lai neviens bez vīņu debīlajiem sertifikātiem,diplomiem un pārējiem mēsliem nevarētu strādāt,totāls sviests!
Principā vajadzētu tiesāt tos idiotus,kas to visu noorganizēja,jo cik daudz zinošu un gudru cilvēku tika patriekti no darba,jo lūk viņiem nebija atbilstoša papīra...,bet to,ka viņiem bij kolosāla pieredze un darbā iegūtas vērtīgas zināšanas,tas lūk nevienu neinteresēja.
Reāls piemēr,kas no tā visa ir sanācis,ir pēdējais PČ vieglatlētikā,skumji!
Cerams,ka Dombrovska kungam pietiks spēka un drosmes novest šo lietu līdz galam.
Jo galu-galā,tie ar tiem svarīgajiem diplomiem,lai pierāda ar darbiem savu varēšanu!Kaut,kā gan nejūt viņu darbību!
Nedzen fufeli!
Arī ārzemēs izglītības dokumenti spēlē lielu lomu cilvēku virzībā kādā noteiktā jomā.Kā Tu domā, priekš kam ārzemēs cilvēki mācās,ja viņiem šie izglītības dokumenti ir tik mazā vērtē?
Protams, lai lasītu šampinjonus, zemenes vai darītu kādu mazkvalificētu darbu, tad diplomu vai sertifikātu neviens neprasīs, bet tikko ir vadošs darbs ar kādu konkrētu cilvēku grupu tā šie dokumenti sāk spēlēt nozīmīgu lomu.

     [+] [-]

, 2013-10-17 18:08, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Vārtsargi ir atsevišķs stāsts, tu viņam par to īso laiku neko jaunu neimācīsi, kāds viņš ir, tāds ir, var tikai norādīt uz kādā kļūdām spēles laikā, palīdzēt psiholiģiski un palīdzēt galvenajam trenerim izvēlēties vārtsargu uz konkrēto spēli...
Ja pareizi saprotu, tad Irbe LV izlasē nepilda tikai vārtsargu trenera lomu.

     [+] [-]

, 2013-10-17 18:13, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja pareizi saprotu, tad Irbe LV izlasē nepilda tikai vārtsargu trenera lomu.
Viņš pildīja latvieša lomu uz komandtiltiņa, trenēja Nolans un Kūlens...

     [+] [-]

, 2013-10-17 18:15, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Viņš pildīja latvieša lomu uz komandtiltiņa, trenēja Nolans un Kūlens...
Bet Kūlenis savukārt pildīja kanādieša lomu. Trenēja Nolans.

     [+] [-]

, 2013-10-17 18:16, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nedzen fufeli!
Arī ārzemēs izglītības dokumenti spēlē lielu lomu cilvēku virzībā kādā noteiktā jomā.Kā Tu domā, priekš kam ārzemēs cilvēki mācās,ja viņiem šie izglītības dokumenti ir tik mazā vērtē?
Protams, lai lasītu šampinjonus, zemenes vai darītu kādu mazkvalificētu darbu, tad diplomu vai sertifikātu neviens neprasīs, bet tikko ir vadošs darbs ar kādu konkrētu cilvēku grupu tā šie dokumenti sāk spēlēt nozīmīgu lomu.
Velns viņu zina kā būtu pareizi,bet tieši no ārzemju vadošajiem spečukiem ir viedoklis,ka cilvēkam nevajadzētu iesūnot bet ik 5-8 gadu laikā pamainīt savu interešu sfēru+profesiju!?

     [+] [-]

, 2013-10-17 18:20, pirms 11 gadiem
KNIFSS rakstīja: Velns viņu zina kā būtu pareizi,bet tieši no ārzemju vadošajiem spečukiem ir viedoklis,ka cilvēkam nevajadzētu iesūnot bet ik 5-8 gadu laikā pamainīt savu interešu sfēru+profesiju!?
Jā, bet šeit vairāk ir runa, ka cilvēkiem ik pēc 5-6 gadiem ir jāpamaina amats vai darba vieta, un tas viss notiek vienas profesijas ietvaros. Šī profesijas maiņa vairāk attiecas uz politiķiem, bet ne jau,teiksim, uz ārstiem, juristiem vai līdzīgu profesiju pārstāvjiem.

     [+] [-]

, 2013-10-17 18:22, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Viņš pildīja latvieša lomu uz komandtiltiņa, trenēja Nolans un Kūlens...

Jautrītis.
Protams, ka izlasē ir spēlētāji,kuriem ar angleni var būt visādi, bet tāpēc jau izlasē nav jātur vesels treneris.

     [+] [-]

, 2013-10-17 18:23, pirms 11 gadiem
KNIFSS rakstīja: Velns viņu zina kā būtu pareizi,bet tieši no ārzemju vadošajiem spečukiem ir viedoklis,ka cilvēkam nevajadzētu iesūnot bet ik 5-8 gadu laikā pamainīt savu interešu sfēru+profesiju!?
Protams, ka ārzemēs ļoti lielu lomu spēlē cilvēka formālā izglītība ( universitāšu diplomi utt. ). Turklāt nevis vienkārši kaut kāds diploms no kaut kādas kaktu augstskolas, bet vēlams no prestižas top universitātes, jo tā ir liecība, ka cilvēks ir "līmenī". Mums bieži vien der jebkāds "papīrs", citur tā var arī nebūt. Protams arī tam ko tu reāli proti izdarīt ir nozīme.

     [+] [-]

, 2013-10-17 18:25, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Man gan liekas, ka daudzi Irbi apbrīno, kā ļoti labu vārtsargu ar izcilām darba spējām un kurš nekad neattieca izlasei un kurš spēja nonākt un veiksmīgi spēlēt hokeja mekā NHL, bet tie viņa vārdi sen jau visiem ir aizmirsušies un pie kājas.
Emocijās cilvēks var pateikt daudz. Pie tam tādām lietām kā bērnu dzimšana ir jābūt pašsaprotamām.

     [+] [-]

, 2013-10-17 18:26, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, bet šeit vairāk ir runa, ka cilvēkiem ik pēc 5-6 gadiem ir jāpamaina amats vai darba vieta, un tas viss notiek vienas profesijas ietvaros. Šī profesijas maiņa vairāk attiecas uz politiķiem, bet ne jau,teiksim, uz ārstiem, juristiem vai līdzīgu profesiju pārstāvjiem.
Nu protams,neiet jau runa par tā saucamajām-specifiskajām.Bet cik cilvēku tā arī nummuļājuši savu mūžu neatrazdamies savā vietā!?

     [+] [-]

, 2013-10-17 18:34, pirms 11 gadiem
KNIFSS rakstīja: Nu protams,neiet jau runa par tā saucamajām-specifiskajām.Bet cik cilvēku tā arī nummuļājuši savu mūžu neatrazdamies savā vietā!?
Tas jau, manuprāt, ir visā pasaulē izplatīts ka ir liela cilvēku kategorija, kas atrodas mūžīgās Leiputrijas meklējumos. Sākot ar sievas (kaimiņam vienmēr ir labāka un smukāka sieva) un beidzot ar īstā amata meklējumiem.
Viņiem jau kaut kā ir jāattaisno savi meklējumi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-17 19:25, pirms 11 gadiem
kasagrande rakstīja: Tak nesen IZM ziņoja, ka no viņu puses nav problēmu un Lipmans tika pasniegts kā vainīgais, bet tagad Slaviks tomēr saka, ka problēma ir IZM nesakārtotajos normatīvajos aktos. Tad sanāk, ka tā tomēr ir IZM laža, nevis Lipmana? Nu gan mūsu valstiņā iet jautri
Kira kā jau attiecīgās tautas pārstāvis par muļķi nepaliks kā viņš to jau ne vienu reizi vien ir pierādijis! Viņš ir jebkas tikai ne muļķis! Bet, savukārt, izglītības ministrs ar visu savu svītu tagad gan ir pataisijuši sevi par muļķiem un, ja muļķi strādā IzM(valsts iestādē, kura ir atbildīga par tautas izglītošanu), tad ko var gribēt no parastās mirstīgās tautas...?

  +1 [+] [-]

, 2013-10-17 19:33, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas ir traģiskākais kas var būt valsts likumdošanā, ja likumi,noteikumi un citi juridiski akti tiek mainīti,revidēti, laboti,lai piemērotu kādas vienas noteiktas personas labā, lai arī kurš un kāds tas nebūtu.
Ja ir pieņemt likums vai kāds cits juridiskais akts, kas strikti nosaka kādiem izglītības dokumentiem ir jābūt lai varētu veikt kādu konkrētu darbu, tad punkts un amen. Nekādu labojumu vienas vai otras personas labā.
bet bieži vien likumi nav pieteikami izdiskutēti un tos ievieš, lai pārbaudītu - kā tie "dzīvo" un tad komisijas ik pa brīdim "ver tos vaļā" un "piekoriģē" nepilnības. Likumdošana ir nepārtraukts process, dzīve mainās, situācijas mainās... Tas ir labi. Es šeit vairāk draudus saskatu tajā apstāklī, ka tieši šis gadījums ir izraisījis padziļinātu izpēti... cits speciālists (iespējams citā nozarē) varbūt tā arī paliktu nesadzirdēts

  +1 [+] [-]

, 2013-10-17 19:48, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas ir traģiskākais kas var būt valsts likumdošanā, ja likumi,noteikumi un citi juridiski akti tiek mainīti,revidēti, laboti,lai piemērotu kādas vienas noteiktas personas labā, lai arī kurš un kāds tas nebūtu.
Ja ir pieņemt likums vai kāds cits juridiskais akts, kas strikti nosaka kādiem izglītības dokumentiem ir jābūt lai varētu veikt kādu konkrētu darbu, tad punkts un amen. Nekādu labojumu vienas vai otras personas labā.
Atvaino draugs, bet visur likumi tiek veidoti uz PRECEDENTU pamata. Citādi, ja kāds nebūtu sašutis par kādu gadījumu, mums joprojām būtu verdzība u.t.t.

Aiz katra likuma ir kāds konkrēts vai vairāki konkrēti gadījumu, kuru dēļ likumi tiek rakstīti vai mainīti. Nevis jau nu kāds prosta izdomā ideālo variantu kādiem vajadzētu būt likumiem uzreiz un par 100%.

Ja kaut kur ierakstīs, ka algu var izmaksāt arī trenerim bez licenzes, ja viņam ir profesionālajā sportā 10 sezonas un teiksim kāda kolēģija dod ''dobro'', tad tas ne jau vien uz Irbi attieksies, bet uz visiem kas pēc viņa sekos...

     [+] [-]

, 2013-10-17 22:50, pirms 11 gadiem
Man kolegis strada par futbola treneri Anglija ar puisiem lidz 13 gadiem un vinam kaa bijusajam profesionalim nav nepieciesami nekadi dokumenti,lai vaditu komandu lidz sai vecuma grupai.Atceros vins man stastija, ka lai stradatu ar vecakiem puisiem,tad gan vinam ir vajadzigs iziet kursus
Agris 77 rakstīja: Nosauc tās valstis citur pasaulē, kur nav vajadzīga trenera licence darbam ar sportistiem. Ja pieminēji vieglatlētiku, iespējams āfrikā skrējēju treneriem tiešām neko nevajag, bet diez vai mums no viņiem vajadzētu ņemt piemēru.
Nevajag domāt ka likumi top aiz gara laika, šis gadijums ir no sērijas kā mums krievos ofiņi teica par statūtiem, viņi ir ar asinīm rakstīti, tapēc jāzin precīzi ar visiem komatiem.

     [+] [-]

, 2013-10-17 23:00, pirms 11 gadiem
Lipmanam kauns. Taads skopulis. Irbe tachu cik ir vilcis LV izlasi un speele pret Rus 3:2 jau vien vajag ordeni. Vai tad taa nauda ir tik svariiga, ka Irbe ir japiechakaree? murgs kaut kaads Lipmanu vajag gaazt no LHF, deviigaaku cilveeku vajag hokejam. tpc nav LV atklatais chempis tapeec nav Metalurga, gandriiz 2006 gadaa neuzceela. Ko vinsh ar to naudu dariis kapaa es nezinu, ja es buutu vecs, tad es triektu visu pikji cik var.

     [+] [-]

, 2013-10-17 23:06, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jebkurš precedents rada neprognozējamas sekas. Ja Irbes dēļ tiks radīta sprauga normatīvos aktos, tad nekavējoties radīs vel virkne cilvēku kuri šo spraugu izmantos. Tas ir jau sen pierādīts fakts, ka Latvijā valda absolūts likumdošanas nihilisms.
Nesaprotu kur šeit ir problēma Irbem iegūt šos nepieciešamos izglītības dokumentus? Nespēja to izdarīt jeb nevēlēšanās?
Un ko vinsh tur dariitu, kaads pasniedzeejs maaciis, kaa treneet vinjam, tas pasniedzējs ir treneejis seetas liimeni, bet Irbe ir NHL un ir slavas zaales iemiitnieks. Taa ir goda lieta neprasiit nevajadziigus papiirus, jo vinsh savu darbu padara labaak kaa jeb kursh cits LV ar papiiriem vai bez. Vinsh ir paaraak daudz devis, lai tagad veel njemtu no vinja. Ja OZO buutu irbes vietaa es domaaju, ka OZO iekrameetu Lipmanam vienu taisno.

     [+] [-]

, 2013-10-18 12:32, pirms 11 gadiem
Una Ahuna

     [+] [-]

, 2013-10-18 13:02, pirms 11 gadiem
Tada, nu mums ir brinumu zeme!