Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3
Autors: Didzis Rudmanis

Lipsbergs gūst hat-trick, izlase pārspēj Vāciju

Lipsbergs gūst hat-trick, izlase pārspēj Vāciju
Latvijas izlase aizvada neaizmirstamu turnīru
Foto: IIHF

Šovakar otro uzvaru pasaules U-18 čempionāta ietvaros izcīnīja Latvijas valstvienība, kas ar 5:4 pārspēja Vācijas hokejistus, tādējādi krietni pietuvojoties vietai ceturtdaļfinālā. Ar trim vārtiem Latvijas labā šovakar atzīmējās Roberts Lipsbergs, taču pa panākumam arī Teodora Bļugera un Georga Golovkova kontā.

Mača pirmajās minūtēs nedaudz vairāk uzbruka Latvijas jaunie hokejisti, taču jau perioda piektajā minūtē pretuzbrukumā vārtu augšējā stūrī ripu raidīja Dominiks Kahuns, atklājot mača rezultātu. Turpinājumā Latvija nonāca vairākumā, kura gaitā bīstami apdraudēja Marvina Kupera sargātos vārtus, līdz īsi pirms vairākuma noslēguma piespēli vārtu priekšā saņēma Teodors Bļugers, raidot ripu vārtos.

Perioda turpinājumā uz laukuma turpinājās sīva cīņa, bija skaidri redzams, ka vāciešiem kājas ir svaigākas nekā Latvijas junioriem. Trešdaļas izskaņā vāciešiem izdevās iebakstīt ripu vārtos, taču vārtu guvums ieskaitīts netika.

Otrā perioda ievadā abas komandas turpināja līdzīgu cīņu, taču perioda piektajā minūtē pretuzbrukumā spēcīgu metienu pa vārtiem izdarīja un Merzļikinu pārspēja Svens Ciglers. Perioda otrajā pusē trīs pret vienu pretuzbrukumā izrāvās arī latvieši, Robertam Lipsbergam panākot 2:2.

Pašā trešdaļas izskaņā Roberts Lipsbergs guva jau savus otros vārtus spēlē, kad pretinieku vārtos stāvošo Kuperu pārspēja teju no nulles leņķa. Atlikušajā pusotrā minūtē koncentrācijas Latvijas hokejistiem gan pietrūka, un īsi pirms perioda beigām 3:3 panākt izdevās Janikam Mozeram.

Trešajā periodā Latvijas izlases vārtos stājās Ivars Punnenovs, bet jau perioda piektajā minūtē pēc individuāla izgājiena skaistus vārtus guva Georgs Golovkovs, atgriežot mača vadību Latvijas valstvienības rokās.

Mača turpinājumā Latvijas hokejisti uzbruka biežāk, strauji kāpa arī mača temps. Trešdaļas vidū vāciešiem izdevās panākt 4:4, taču vien mirkli vēlāk savus trešos vārtus spēlē guva Roberts Lipsbergs, panākot 5:4. Mača pēdējās minūtēs vācieši vēl izmisīgi centās mainīt mača likteni, taču Latvijas izlases hokejisti ar Punnenovu priekšgalā to nepieļāva, svinot otro uzvaru turnīrā.

Par labāko spēlētāju Latvijas izlases rindās tika atzīts Roberts Lipsbergs, taču vāciešiem tas bija komandas pirmo vārtu autors Dominiks Kahuns.

Šis panākums gan vēl negarantē Latvijas izlases vietu B apakšgrupas labāko trijniekā. Situācijā, kad Krievija atlikušajās divās spēlēs izcīnītu trīs punktus, bet vācieši pārspēt Šveici, kā rezultātā Latvijai, Krievijai un Vācijai visām būtu pa sešiem punktiem, liekā šajā kompānijā izrādītos Latvija.

Pasaules U-18 čempionāts, 16. aprīlis

Latvija - Vācija 5:4 (1:1, 2:2, 2:1)

Vārti: 04:35 Kahuns (Draizaicls, Stefans) 0:1, 08:23 Bļugers (Bukarts, Lavrovs, vair.) 1:1, 25:00 Ciglers (Tifelss) 1:2, 31:36 Lipsbergs (Jevpalovs) 2:2, 38:36 Lipsbergs (Ševčenko, Kondrats) 3:2, 39:34 Mozers (Draizaicls, Benders) 3:3, 44:48 Golovkovs (Škuratovs) 4:3, 49:42 Kurts (Stefans) 4:4, 51:56 Lipsbergs (Ševčenko, Kondrats) 5:4
Vārtsargi: Elvis Merzļikins (40:00 Punnenovs) - Marvins Kupers
Metieni: 33 - 39
Soda minūtes: 6 - 6

Latvijas U-18 izlases spēļu kalendārs:

DatumsLaiksSpēleRezultāts
12.04.201217:00Latvija U-18 - Krievija U-181:6
13.04.201219:00Šveice U-18 - Latvija U-182:4
15.04.201219:00Latvija U-18 - Zviedrija U-181:3
16.04.201217:00Vācija U-18 - Latvija U-184:5

B apakšgrupas tabula:

SUUPZPZP-ti
1.Zviedrija330009
2.Latvija420026
3.Krievija210013
4.Vācija310023
5.Šveice200020

, 2012-04-16 19:08, pirms 13 gadiem
JESSS!!! Super!
, 2012-04-16 19:09, pirms 13 gadiem
Malači, sen tik augstu nebus bijuši Starp junioriem Lv izlase
, 2012-04-16 19:10, pirms 13 gadiem
Esmu sasodīti lepns tagad!
, 2012-04-16 19:10, pirms 13 gadiem
Naissss!!!! Saspringta spēle!!!
, 2012-04-16 19:10, pirms 13 gadiem
Super! Čaļi riktīgi kapāja.
, 2012-04-16 19:10, pirms 13 gadiem
2012. gada Latvijas Sporta labākā KOMANDA ir zināma!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 19:10, pirms 13 gadiem
Jāāāā! Tāds liels prieks par Mūsu jaunajiem čaļiem! Apsveicu visus!
, 2012-04-16 19:11, pirms 13 gadiem
u18 puikas ir tuvu lielakajam sasniegumam Latvijas hokeja vesture!!!
, 2012-04-16 19:11, pirms 13 gadiem
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Malaaaaaaaaaaachhhhhhiiiiiiiiiiiii
, 2012-04-16 19:11, pirms 13 gadiem
YeTii rakstīja: Malači, sen tik augstu nebus bijuši Starp junioriem Lv izlase
vispār nekad tik augstu nav bijuši
, 2012-04-16 19:11, pirms 13 gadiem
EEEEEEEEEOOOOOOOOOOOOOOOOO
, 2012-04-16 19:11, pirms 13 gadiem
Ļoti gaidu video!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!
, 2012-04-16 19:11, pirms 13 gadiem
Malači,! tad lai viss saiet par labu mūsējiem un gaidām nākamo spēli !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 19:11, pirms 13 gadiem
Rietumu vilcienu aka Vācieti studijā!!
, 2012-04-16 19:11, pirms 13 gadiem
Mērķis izpildīts. Pasaules 6nieks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 19:11, pirms 13 gadiem
labais, malači!
, 2012-04-16 19:11, pirms 13 gadiem
malaci, isti viri !!!
, 2012-04-16 19:11, pirms 13 gadiem
Vienkārši lieliski
, 2012-04-16 19:11, pirms 13 gadiem
Malači puiši Yee
Domāju,ka neviens negaidīja tik labu spēli, bet cik tagad ir patīkami, !Vēlreiz sveicu mūsu puišus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 19:12, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: u18 puikas ir tuvu lielakajam sasniegumam Latvijas hokeja vesture!!!
rezultātu ziņā šis JAU IR visu laiku labākais sniegums U18 vēsturē
, 2012-04-16 19:12, pirms 13 gadiem
MarkoLV rakstīja: Rietumu vilcienu aka Vācieti studijā!!
Viņš tak tagad nokaunējies sēž stūrī
Slēpts komentārs: dienvidparks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 19:12, pirms 13 gadiem
Ir garanteta 6. vieta?
, 2012-04-16 19:12, pirms 13 gadiem
Tieši laikā Bļuģera un Lipsberga maiņa nokārtoja spēli
Malači, nokapāja līdz galam...
Vārtsargu nomainīja un pareizi izdarīja, Tambis zina, ko dara
, 2012-04-16 19:12, pirms 13 gadiem
Esam vismaz treshie!!!
, 2012-04-16 19:12, pirms 13 gadiem
Apsveicu čaļus ar ļoti svarīgo uzvaru un nu ir jācer uz mazu brīnumu turpmāk čempionatā!!!Šodien bijāt kā viens vesels!!!
, 2012-04-16 19:12, pirms 13 gadiem
YeTii rakstīja: Malači, sen tik augstu nebus bijuši Starp junioriem Lv izlase
NEKAD tik augstu neesam bijusi!
ne velti daudzkart esmu teicis, ka si ir visu laiku labaka Latvijas hokeja paaudze. Bet gan jau atpeldes Abrags un teiks, ka vinam labak patika 87-88 gads kuri cinijas 1 divizija ar Sloveniju
, 2012-04-16 19:12, pirms 13 gadiem
Organizatori mudaki, puse interesentu dabūja pie teksta tiešraides sēdēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 19:13, pirms 13 gadiem
Tagad jacer ka Sveice panems kaut 1 punktu pret Krieviem.
, 2012-04-16 19:13, pirms 13 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Mērķis izpildīts. Pasaules 6nieks
vēl nav zināms - tikpat labi Latvija vēl var palikt 4.v. apakšgrupā un spēlēt relegation round
, 2012-04-16 19:13, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: vispār nekad tik augstu nav bijuši
nepārsteidzies vēl jau 3.vieta nau garantēta varam palikt ārpusē
, 2012-04-16 19:13, pirms 13 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Mērķis izpildīts. Pasaules 6nieks
VEL NE
krievu zaagis Vacijai... var sanakt sudigi
, 2012-04-16 19:13, pirms 13 gadiem
Labs, riktigihokeja karaļi.
, 2012-04-16 19:13, pirms 13 gadiem
Super,vienkarsi malaci!!!!!!Lieliskas ceribas uz ceturtdalfinalu,varam pasapnot ari par pusfinaluP.S.izskatas,ka krievi tiks sveika cauri ar zaudejumu Vacijai,jo saglaba izredzes uz 1. vietu un Vacija visdrizak speles par paliksanu
, 2012-04-16 19:14, pirms 13 gadiem
MALAČI TIEŠĀM, tirpas skrēja ka himna skanēja.
, 2012-04-16 19:14, pirms 13 gadiem
Paldies Punnenovam. Neko nevar pārmest Merzļikinam, bet Punnenovs malacis.
Tāpat paldies laukuma spēlētājiem - pielika ātrumā un redz viss izdevās.
Vāciešiem pat paveicās ka iemeta 4
Nu un hat-trick ar 3 golu vienkārši fantastiski!!!
, 2012-04-16 19:14, pirms 13 gadiem
vAn_Bu$hMel* rakstīja: Esam treshie!!!!!!
Diemžēl vēl neesam
, 2012-04-16 19:14, pirms 13 gadiem
supeeereerererrererrrrrrrrrrr
, 2012-04-16 19:14, pirms 13 gadiem
Vnk neticami Mūsu pieaugušo izlasei jau aug rezerves un vēl kādas Tā turēt!
, 2012-04-16 19:14, pirms 13 gadiem
Malači čaļi! Apsveicu visus ar uzvaru!!!
Slēpts komentārs: vAn_Bu$hMel*
, 2012-04-16 19:14, pirms 13 gadiem
tornis rakstīja: Tagad vajag, lai Krievija zaudē Šveicei un Vācija uzvar Šveici, tad latvija tālāk ar 3 punktiem!!!
tālāk ir 1/4 fināls - tur nav nekāda sakara ar punktiem. Tavā variantā Latvija var palikt relegation round
, 2012-04-16 19:15, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: rezultātu ziņā šis JAU IR visu laiku labākais sniegums U18 vēsturē
Es gan domaju, ka so var saukt par visu laiku labako sasniegumu Latvijas hokeja kopuma. Nemot vera ari OS, nacionalas izlases PC un u20 izlasu speles.
U18 un u20 cempionatos tomer limenis ir daudz augstaks ka pieauguso cempionatos, jo uz u18 un u20 cempionatiem vismaz eiropas izlases parasti savac vislabakos iespejamos sastavus (protams vienmer kads nevar atbraukt)
, 2012-04-16 19:15, pirms 13 gadiem
sweicei vajadzeetu sodien kriewus piebeikt
, 2012-04-16 19:15, pirms 13 gadiem
timoty rakstīja: VEL NE
krievu zaagis Vacijai... var sanakt sudigi
Saakumaa neskataas savstarpeejaas speeles?
, 2012-04-16 19:15, pirms 13 gadiem
cepuri nost Tamba-lambas priekšā, ka nomainīja vārtsargu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 19:15, pirms 13 gadiem
APSVEICU U-18 UN VISUS LATVIJAS FANUS!
Slēpts komentārs: zivotaajs
, 2012-04-16 19:16, pirms 13 gadiem
vAn_Bu$hMel* rakstīja: nevar vis!
ja Krievija uzvar šveici un zaudē zviedrijai, kā arī Vācija uzvar Šveici - tad Latvija ir 4.v.
, 2012-04-16 19:16, pirms 13 gadiem
Rietumu Vilcienam (vācietim) sēru diena.
, 2012-04-16 19:16, pirms 13 gadiem
MILZĪGS PRIEKS, MALAČI!
Puiši.. vai pat precīzāk teikt VEČI, jo šodien tiešam pelnijuši, lai viņus tā sauktu.. raksta vēsturi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 19:16, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: ja Krievija uzvar šveici un zaudē zviedrijai, kā arī Vācija uzvar Šveici - tad Latvija ir 4.v.
Tāds pagalam reāls scenārijs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 19:16, pirms 13 gadiem
Tambijevs kārtīgs mužiks - viņam teica, ka vajag sešinieku, nu tad arī būs sešiniekā un labi ka pēc 2. perioda nomainīja tās "dzirnavas" vārtos - trešā perioda pēdējās 2 minūtēs nostāvēja izcili, Punnenovam nervi kā troses ...
, 2012-04-16 19:17, pirms 13 gadiem
zivotaajs rakstīja: Tak visss... musu puiki jau 3 vietu ir nodroshinajushi!!! zemak par sui nokrist nevar jo savstarpejaa machaa vinnejushi un tas pats arii ar Ger.. Tatad 6 vieta jau ir izpildiita - tatad tagad nmieriigu sirdi un ar izpildiitu uzdevumu gaidiit pretiniekus no otras grupas...
Ja 3 komandam būs vienāds puktu skaits var
, 2012-04-16 19:17, pirms 13 gadiem
Jā!!! UZVARA! Šodien laimīga diena!
, 2012-04-16 19:17, pirms 13 gadiem
katras grupas pirmas 3 konadas turpina spelet talak.. bet abas pedejaas sava starpa izspele 2 izkriteejus , vai arii es kautko galiigi fiwku nerubiju
, 2012-04-16 19:17, pirms 13 gadiem
zivotaajs rakstīja: Tak visss... musu puiki jau 3 vietu ir nodroshinajushi!!! zemak par sui nokrist nevar jo savstarpejaa machaa vinnejushi un tas pats arii ar Ger.. Tatad 6 vieta jau ir izpildiita - tatad tagad nmieriigu sirdi un ar izpildiitu uzdevumu gaidiit pretiniekus no otras grupas...
Var sanākt 6 punkti Lat Rus Ger
, 2012-04-16 19:17, pirms 13 gadiem
izskatās, ka situšies godam! Spraiga spēlīte - lepnums mūsu krūtīs dauzās!!!
, 2012-04-16 19:17, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: Es gan domaju, ka so var saukt par visu laiku labako sasniegumu Latvijas hokeja kopuma. Nemot vera ari OS, nacionalas izlases PC un u20 izlasu speles.
U18 un u20 cempionatos tomer limenis ir daudz augstaks ka pieauguso cempionatos, jo uz u18 un u20 cempionatiem vismaz eiropas izlases parasti savac vislabakos iespejamos sastavus (protams vienmer kads nevar atbraukt)
Mēs vēl neesam tikuši top 6. Ja arī tiksim, vai 6. vieta U-18 ir labāka par 7. vietu PČ? Nē, nav. Ja tiksim pie medaļām, tad tev būs taisnība.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 19:17, pirms 13 gadiem
Latvia on uusi maailmanmestari, hei!
, 2012-04-16 19:18, pirms 13 gadiem
Lai vai ka sanci mums ir labi. Jo ja ari Sveice sodien pagrudis krieviem un zaudes izredzes tikt ceturdalfinala, tad pedeja spele pret vaciesiem vini sitisies, jo vini tacu negrib uz relegation raundu aiziet vispar bez punktiem, bet ar zagi pret Latviju vai Vaciju.
, 2012-04-16 19:18, pirms 13 gadiem
Megadzilna rakstīja: Ir garanteta 6. vieta?
ja vāči uzvar un krievi zaudē..tad visiem pa 6 p
, 2012-04-16 19:18, pirms 13 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Mērķis izpildīts. Pasaules 6nieks
Vēl nav izpildīts
, 2012-04-16 19:18, pirms 13 gadiem
zivotaajs rakstīja: katras grupas pirmas 3 konadas turpina spelet talak.. bet abas pedejaas sava starpa izspele 2 izkriteejus , vai arii es kautko galiigi fiwku nerubiju
Tā ir
, 2012-04-16 19:18, pirms 13 gadiem
niknā pīle rakstīja: zemāk par 3vietu nevaram būt:
ja Šveice uzvar abās pēdējaš spēlēs mūsu pusē ir savstarpēja uzvara, esam tālāk.
ja Vācieši uzvar pēdējā spēlē, atkal 6 punkti un mums savstarpējā spēlē uzvara.
Bet tas ir gadījumā ja skaita savstarpējo spēli vispirms, nevis kaut ko citu.
Bet manuprāt esam nākamā kārtā.
Krievija zaudeeja Vacijai.
, 2012-04-16 19:18, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: ja Krievija uzvar šveici un zaudē zviedrijai, kā arī Vācija uzvar Šveici - tad Latvija ir 4.v.
Par to es arī baidos. Pēc šādas cīņas būtu liela netaisnība netikt sešiniekā.
, 2012-04-16 19:18, pirms 13 gadiem
Lipsbergs šodien vienkārši monstrs bija!!!!
, 2012-04-16 19:19, pirms 13 gadiem
Ok sorry,, es krievinjus biju izmetis no praata
Slēpts komentārs: niknā pīle
, 2012-04-16 19:19, pirms 13 gadiem
Lipsbergs tiks draftets,un gan jau vel kads no sis superigas blices,musejie izskatijas daudz labaki par friciem,rezultata starpibai bija jabut lielakai.
, 2012-04-16 19:20, pirms 13 gadiem
Žēl, ka šādu skaistu spēli nerādija, kādā no Latvijas kanāliem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 19:20, pirms 13 gadiem
niknā pīle rakstīja: zemāk par 3vietu nevaram būt:
ja Šveice uzvar abās pēdējaš spēlēs mūsu pusē ir savstarpēja uzvara, esam tālāk.
ja Vācieši uzvar pēdējā spēlē, atkal 6 punkti un mums savstarpējā spēlē uzvara.
Bet tas ir gadījumā ja skaita savstarpējo spēli vispirms, nevis kaut ko citu.
Bet manuprāt esam nākamā kārtā.
var sanākt 6punkti lat rus ger
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
, 2012-04-16 19:20, pirms 13 gadiem
niknā pīle rakstīja: zemāk par 3vietu nevaram būt:
ja Šveice uzvar abās pēdējaš spēlēs mūsu pusē ir savstarpēja uzvara, esam tālāk.
ja Vācieši uzvar pēdējā spēlē, atkal 6 punkti un mums savstarpējā spēlē uzvara.
Bet tas ir gadījumā ja skaita savstarpējo spēli vispirms, nevis kaut ko citu.
Bet manuprāt esam nākamā kārtā.
ja krievijai ir 6 pukti , vacijai 6 un Latvijai 6. Latvija paliks ceturtā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 19:20, pirms 13 gadiem
Ko pēc nolikuma skatās pirmo vienādu punktu gadījumā?
, 2012-04-16 19:21, pirms 13 gadiem
Ja seši punkti LV, Rus un Ger, tad savstarpējās spēlēs Rus +3, Ger +1, LV -4
, 2012-04-16 19:21, pirms 13 gadiem
Jumtalapa rakstīja: 2012. gada Latvijas Sporta labākā KOMANDA ir zināma!
Cerams pieauguši izdarīs ko tādu, lai tas nenotiktu! Bet vārdos neizsakāms prieks par puišiem, vēļ čempis nav cauri varbūt vēl pusfinālā uzspēlēs!
, 2012-04-16 19:21, pirms 13 gadiem
Bilde skaidra.
Šveice uzvar abās spēlēs. Zviedri paņem krievus. Darbs darīts - otrā vieta grupā, jo mēs uzvilkām Šveici.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 19:21, pirms 13 gadiem
PAR LIELU LATVIJU!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 19:22, pirms 13 gadiem
Jaa ta gan var gadiities.... nu bet pagaidam jaapriecajas, jasagaida vakara macha beigas un tad jau skatiisimies.
, 2012-04-16 19:22, pirms 13 gadiem
(O_O) rakstīja: Bilde skaidra.
Šveice uzvar abās spēlēs. Zviedri paņem krievus. Darbs darīts - otrā vieta grupā, jo mēs uzvilkām Šveici.
Tār ar varētu būt
, 2012-04-16 19:22, pirms 13 gadiem
man jau liekas ka sveice uzveiks krievus un vaciesus, bet krievi rit zaudes zviedriem.
, 2012-04-16 19:22, pirms 13 gadiem
vēl 100% tikuši neesam, jo var būt situācija, kad krieviem , mums, vācijai ir pa 6 punktiem, tad jāskaita savst. spēles. Mēs daudz zaudējām krieviem, līdz ar to slikts + - rādītājs. Vajag , lai krievi vinnē abas atlikušās, vai zaudē abās... un vāci zaudē SUI, kaut kā tā... izklausās neloģiski, bet par 100% vēl 6-niekā neesam.
, 2012-04-16 19:22, pirms 13 gadiem
Tagad uz laiku jākļūst par Šveices fanu.
, 2012-04-16 19:22, pirms 13 gadiem
Latvijas populācija 2 milijoni, Vācijas 81 milijons.
, 2012-04-16 19:23, pirms 13 gadiem
Realitāte gan var būt sāpīga, ja RUS uzvar SUI, bet zaudē SWE, un GER uzvar SUI, tad LV, RUS un GER ir pa 6 punktiem, t.sk., 3 punkti katrai savstarpējās spēlēs. Diemžēl LV var palikt 4.vietā dēļ sliktākās vārtu attiecības.
, 2012-04-16 19:23, pirms 13 gadiem
VoVadik rakstīja: man jau liekas ka sveice uzveiks krievus un vaciesus, bet krievi rit zaudes zviedriem.
Tad Krievi netiek 6niekaa, nez vai vini to pielaus.
Neslikti butu ja Šveices un Krievijas machs nebeigtos pamatlaikaa.
, 2012-04-16 19:23, pirms 13 gadiem
skatās vārtu attiecību ja?
jenkijs3 rakstīja: ja krievijai ir 6 pukti , vacijai 6 un Latvijai 6. Latvija paliks ceturtā.
, 2012-04-16 19:23, pirms 13 gadiem
ja reāli skatīties. Vel pietiekoši daudz procentu ka netiks... Redzēs kā šodien KReievija nospēlēs...
, 2012-04-16 19:24, pirms 13 gadiem
par krieviem nezinu,bet ger vēsi var pačakarēt Šveicei
Slēpts komentārs: playthegame
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 19:26, pirms 13 gadiem
Latvija netiek tālāk, ja RUS spēlēs ar Šveici un Zviedriju dabū 3p. un GER vinnē Šveici. Jo tad LAT, RUS un GER būs pa 6p. un skatīsies savstarpējās spēles. Tur mums sliktākā vārtu attiecība.
Visos citos gadījumos LAT tiek tālāk.
Gaidīšanas svētki.
, 2012-04-16 19:26, pirms 13 gadiem
Cik uz sitienu nāk prātā, tad visa šī matemātika retu reizi bijusi labvēlīga priekš mūsējiem.
Jācer, ka Fortūna šoreiz neatgriezīs savu vaigu no LV izlases.
, 2012-04-16 19:26, pirms 13 gadiem
Vēl jau nekas nav galā, var sanākt, ka Kieviem, vāciešiem un mūsējiem ir 6 punkti un mūsējie paliek aiz borta
, 2012-04-16 19:27, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Domāju ka brīnumi beigušies. Šveicei nebūs izredžu.
Pret Vāciju?
, 2012-04-16 19:27, pirms 13 gadiem
lai kā tur būs, vīri malači - vinnēja, ko vajadzēja vinnēt, riktīgi cīnījās ar SWE, pat ja netiks tālāk, neko nepārmetīšu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 19:28, pirms 13 gadiem
arhivs X rakstīja: Vecais, Tu te kādu laiku atpakaļ propogandēji LV jauno hokejistu nelietderību spēlēt augstākajā divīzijā
LM taču nav LV!
, 2012-04-16 19:28, pirms 13 gadiem
Šīs spēles ierakstu jau var noskatīties:
Germany vs. Latvia (4:5) - Ice Hockey U18 World...

vienīgi nav tablo,ja grib tikai golus redzēt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 19:28, pirms 13 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Viņš tak tagad nokaunējies sēž stūrī
Tādiem jau nav kauna ne goda, visādiem vilcieniem vāciešiem un zušiem. Visi viņi ir vietējā Purvčika urlāni.
, 2012-04-16 19:29, pirms 13 gadiem
purva_velns rakstīja: Ja seši punkti LV, Rus un Ger, tad savstarpējās spēlēs Rus +3, Ger +1, LV -4
Neņemsi vērā, ka vācieši zaudēja zviedriem ar 1:8?
, 2012-04-16 19:29, pirms 13 gadiem
Vēl jau var būt variants, kad LAT SUI un RUS pa 6 punkti (Šveice uzvar abas, bet krievi uzvar Zviedriju). Ja Šveice uzvar Krieviju, zviedri nodrošinās 1. vietu grupā un spēlē ar krieviem iespējams īpaši necentīsies.
, 2012-04-16 19:29, pirms 13 gadiem
zebiakste rakstīja: Šīs spēles ierakstu jau var noskatīties:
Germany vs. Latvia (4:5) - Ice Hockey U18 World...

vienīgi nav tablo,ja grib tikai golus redzēt...
PAldies par infu.
, 2012-04-16 19:30, pirms 13 gadiem
...njāa...lai Latvija tiktu tālāk, krieviem vismaz 4 punkti jāizcīna....
, 2012-04-16 19:30, pirms 13 gadiem
Fantastiski.tagad jaaiet uz medalam! Es apraudatos tada gadijuma! Bet vispirms jatiek 6nieka..lai vai kaa musejie izdarija visu kas bija vinu spekos!
, 2012-04-16 19:30, pirms 13 gadiem
Calvin rakstīja: vēl 100% tikuši neesam, jo var būt situācija, kad krieviem , mums, vācijai ir pa 6 punktiem, tad jāskaita savst. spēles. Mēs daudz zaudējām krieviem, līdz ar to slikts + - rādītājs. Vajag , lai krievi vinnē abas atlikušās, vai zaudē abās... un vāci zaudē SUI, kaut kā tā... izklausās neloģiski, bet par 100% vēl 6-niekā neesam.
Bet Vācieši drausmīgi nospēlēja pret Zviedriem, -7, bet mūsējiem pret krieviem -4!
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
, 2012-04-16 19:31, pirms 13 gadiem
ModrisG rakstīja: Neņemsi vērā, ka vācieši zaudēja zviedriem ar 1:8?
Lasi- savstarpējās spēlēs!
, 2012-04-16 19:31, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Runa gāja par U-20.
Un par to runāja arī hokeja spečuki, kas kaut ko saprot no hokeja stipri vairāk nekā caurmēra SC lietotājs.
Nezinu īsti iemeslu (neesmu iedziļinājis), bet šajā starpposmā starp U-18 un U-20 mūsējie daudz atpaliek no vadošām hokeja valstīm.
Šo mītu izkliedēs šī paaudze, nākamajos U20 čempjos, jo arī U18 nekad nebija bijuši tik tuvu elitei.
, 2012-04-16 19:32, pirms 13 gadiem
Autoram!

Lūdzu, paseko līdzi vienam vārdiņam, kurš draud kļūt par liekvārdu, ja tik nav šajā statusā jau nokļuvis!

cerams, jau saprati

labi! gan jau

p.s. man izdevās 3x
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 19:33, pirms 13 gadiem
Vislabāk būtu, ja krievi pakāš abas spēles un vācieši ar šveici sadala punktus
, 2012-04-16 19:33, pirms 13 gadiem
messibesii7 rakstīja: Rietumu vilciens, 18:22, pirms stundas, ignorēt, atbildēt
Vācu tanks ir neapstādināms šodien.


Nav ko ņemt galvā to sexpertu!
, 2012-04-16 19:34, pirms 13 gadiem
Nu tad nekas neatliek kā šovakar skatīties Krievija - šveice!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 19:35, pirms 13 gadiem
nevienam nav interesanti kapēc kad Vācija iesita trešos vārtus viņi bija 6 uz laukuma
, 2012-04-16 19:35, pirms 13 gadiem
Wooow, es esmu mazliet pārsteigts!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 19:37, pirms 13 gadiem
Būtu jauki, ja kāds uzrakstītu visus iespējamos scenārijus tagad! Paldies jau iepriekš.
, 2012-04-16 19:37, pirms 13 gadiem
varbūt kāds varētu izskaidrot, kāpēc Lat paliek aiz Ger, ja abām būs 6 punkti?
Paldies!
, 2012-04-16 19:37, pirms 13 gadiem
Tik ilgu laiku spēlēja 6 un iesita vēl. Un tiesnešī nepamana 83.30 Min sākums
, 2012-04-16 19:38, pirms 13 gadiem
Neticu, ka Šveice nespēs uzvarēt nevienu. Apskaties kā viņi uztrenējuši mūsu vārtusargus. Visreālāk, ka Šveice atņem kādam punktus.
Vai zviedriem ir izdevīgi necīnīties un zaudēt krieviem tādējādi zaudējot vērtīgos punktus nākošajā raundā, vai pat 1. vietu grupā?
Nu nezinu. Protams, tas ir sports un visādi var notikt, bet tas, ka mēs netiekam tālāk, ir stipri niecīgs %. Kaut gan tik pat niecīgas izredzes mums ir uz 2 vietu grupā
Dzīvosim redzēsim.
, 2012-04-16 19:38, pirms 13 gadiem
Le Saint rakstīja: Šo mītu izkliedēs šī paaudze, nākamajos U20 čempjos, jo arī U18 nekad nebija bijuši tik tuvu elitei.
Dzīvosim redzēsim.
Īsti kaut kā neticās, jo tai pašai Šveicei un Vācijai jaunatnes hokejs ir ļoti labi attīstīts. Kāpēc viņiem īsti neiet šai konkrētā čempionātā grūti pateikt, bet klupieni gadās pat hokeja lielvalstīm (Krievijai, Zviedrijai).
, 2012-04-16 19:39, pirms 13 gadiem
arhivs X rakstīja: Varbūt vari nosaukt kādu "spečuku"?
Bija kaut kādi halles vecajie reiz pieminēti
, 2012-04-16 19:40, pirms 13 gadiem
peecha85 rakstīja: varbūt kāds varētu izskaidrot, kāpēc Lat paliek aiz Ger, ja abām būs 6 punkti?
Paldies!
Latvija paliks aiz, ja 6 punkti būs arī trešajai (RUS), tad skaitīs visas 3 savstarpējās spēles, kur Latvijai ir sliktākais rādītājs.
, 2012-04-16 19:41, pirms 13 gadiem
arhivs X rakstīja: Vecais, Tu te kādu laiku atpakaļ propogandēji LV jauno hokejistu nelietderību spēlēt augstākajā divīzijā
sloškāts arī kādreiz izšauj reāli tādas haļavas sakrita.vienīgie foršie vārti bija ka 18 ielika.pareizi tamba izdarīja ka izšķīra robi ar ņikitu
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
, 2012-04-16 19:43, pirms 13 gadiem
sa2802 rakstīja: Latvija paliks aiz, ja 6 punkti būs arī trešajai (RUS), tad skaitīs visas 3 savstarpējās spēles, kur Latvijai ir sliktākais rādītājs.
skaidrs!
, 2012-04-16 19:44, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Dzīvosim redzēsim.
Īsti kaut kā neticās, jo tai pašai Šveicei un Vācijai jaunatnes hokejs ir ļoti labi attīstīts. Kāpēc viņiem īsti neiet šai konkrētā čempionātā grūti pateikt, bet klupieni gadās pat hokeja lielvalstīm (Krievijai, Zviedrijai).
Tu vienmer redzi labo tikai citas izlases, bet musu izlase ne. Kapec doma, ka musu jaunatne ir sliktaka par Sveices vai vacu jaunatni?
, 2012-04-16 19:44, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Dzīvosim redzēsim.
Īsti kaut kā neticās, jo tai pašai Šveicei un Vācijai jaunatnes hokejs ir ļoti labi attīstīts. Kāpēc viņiem īsti neiet šai konkrētā čempionātā grūti pateikt, bet klupieni gadās pat hokeja lielvalstīm (Krievijai, Zviedrijai).
Tu gribi teikt, ka mums jauniešu hokejs neattīstās? Visas nākamās paaudzes, cik var noprast no Petrovicha darba ir tikpat labas kā šitās.

Milleniuma arēnu bums sāk nest augļus.
, 2012-04-16 19:44, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kaut vai tas pats A. Cicurskis.
cicuru?????????ar viņa trim klasēm un koridori un īpaši "augsto" IQ tas būtu nozigums pret visu latviešu nāciju
, 2012-04-16 19:44, pirms 13 gadiem
(O_O) rakstīja: Neticu, ka Šveice nespēs uzvarēt nevienu. Apskaties kā viņi uztrenējuši mūsu vārtusargus. Visreālāk, ka Šveice atņem kādam punktus.
Vai zviedriem ir izdevīgi necīnīties un zaudēt krieviem tādējādi zaudējot vērtīgos punktus nākošajā raundā, vai pat 1. vietu grupā?
Nu nezinu. Protams, tas ir sports un visādi var notikt, bet tas, ka mēs netiekam tālāk, ir stipri niecīgs %. Kaut gan tik pat niecīgas izredzes mums ir uz 2 vietu grupā
Dzīvosim redzēsim.
nav nekaada naakamaa raunda...
Slēpts komentārs: Buddha
, 2012-04-16 19:45, pirms 13 gadiem
(O_O) rakstīja: Vai zviedriem ir izdevīgi necīnīties un zaudēt krieviem tādējādi zaudējot vērtīgos punktus nākošajā raundā, vai pat 1. vietu grupā?
Nākošajā raundā vairs nekādu punktu nav. 1. vieta uzreiz tiek 1/2F, bet 2. un 3. ar otras grupas komandu izspēlē kaut ko līdzīgu 1/4 par tikšanu pusfinālā.
Ja krievi uzvarēs Šveici pamatlaikā, viņiem vēl būs cerības uz 1. vietu grupā, ja nē, zviedri 1. vietu jau būs nodrošinājuši.
, 2012-04-16 19:46, pirms 13 gadiem
Buddha rakstīja: Nesaprotu to ņemšanos, kā mēs varam nepalikt trijniekā.
Te ir rezultāti:
Rank Team GP W OTW OTL L GDF GF:GA PTS
1 SWE 3 3 0 0 0 +14 18 : 4 9
2 LAT 4 2 0 0 2 -4 11 : 15 6
3 GER 3 1 0 0 2 -6 9 : 15 3
4 RUS 2 1 0 0 1 +3 8 : 5 3
5 SUI 2 0 0 0 2 -7 4 : 11 0

Vēl notiks sekojošas izspēles:
16 B MON 16 APR 20:00 RUS - SUI Zimni Stadion
18 B TUE 17 APR 16:00 SWE - RUS Zimni Stadion
20 B TUE 17 APR 20:00 SUI - GER Zimni Stadion

Lai SUI būtu tikpat punktu, cik mums, viņiem ir jāuzvar abas spēles (tad būtu tikpat cik mums - 6 punkti).
Ja SUI uzvar abas spēles, tad GER ir 3 punkti. Pie jebkura scenārija - mēs esam priekšā vai nu SUI vai GER.
aizmirsti sui.
tagad atkaarto to pashu ar lat, rus un ger.
, 2012-04-16 19:47, pirms 13 gadiem
Buddha rakstīja: Nesaprotu to ņemšanos, kā mēs varam nepalikt trijniekā.
Te ir rezultāti:
Rank Team GP W OTW OTL L GDF GF:GA PTS
1 SWE 3 3 0 0 0 +14 18 : 4 9
2 LAT 4 2 0 0 2 -4 11 : 15 6
3 GER 3 1 0 0 2 -6 9 : 15 3
4 RUS 2 1 0 0 1 +3 8 : 5 3
5 SUI 2 0 0 0 2 -7 4 : 11 0

Vēl notiks sekojošas izspēles:
16 B MON 16 APR 20:00 RUS - SUI Zimni Stadion
18 B TUE 17 APR 16:00 SWE - RUS Zimni Stadion
20 B TUE 17 APR 20:00 SUI - GER Zimni Stadion

Lai SUI būtu tikpat punktu, cik mums, viņiem ir jāuzvar abas spēles (tad būtu tikpat cik mums - 6 punkti).
Ja SUI uzvar abas spēles, tad GER ir 3 punkti. Pie jebkura scenārija - mēs esam priekšā vai nu SUI vai GER.
vēl jau ger un rus var dabūt 6pts, un tad mums 4.v.
, 2012-04-16 19:47, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kaut vai tas pats A. Cicurskis.
Musu klupsanas akmens ir vecuma posms sakot ar gadiem 14-15 nevis starp u18 un u20 vecuma posmu. Lidz gadiem 14-15 musu puikas drosi ir saucami par vieniem no labakajiem pasaule. ''Izdzivo'' tie, kas aizbrauc uz kadu no hokeja lielvalstim.
, 2012-04-16 19:47, pirms 13 gadiem
Teikšu, ka šajā čempionātā pagaidām labākais uzbrucējs tomēr ir Golovkovs, Lipsberga hat-trick īsti neko nemaina, patīk man jaunā metalurģieša spēles stils, ja vēl tiktu kādā MHL komandā, tad būtu pavisam labi.
, 2012-04-16 19:48, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: Tu vienmer redzi labo tikai citas izlases, bet musu izlase ne. Kapec doma, ka musu jaunatne ir sliktaka par Sveices vai vacu jaunatni?
Tāpēc ka mums nav pilnīgi nekāda jauno spēlētāju audzināšanas sistēma. Plus visam tam pat neskatoties uz to izlasē katru reizi trāpās kāds spēlētājs ar lielu jautājuma zīmi.
, 2012-04-16 19:48, pirms 13 gadiem
taure rakstīja: cicuru?????????ar viņa trim klasēm un koridori un īpaši "augsto" IQ tas būtu nozigums pret visu latviešu nāciju
Bet tieši viņš uzaudzināja Golovkovu no 12 gadu vecuma.
, 2012-04-16 19:48, pirms 13 gadiem
Sorry, my bad. Mēs noteikti paliekam četriniekā, bet tiešām varam netikt trijniekā.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
, 2012-04-16 19:51, pirms 13 gadiem
Varētu teikt ,ka pašlaik izcils PČ Latvijai,ja vien neturpinātos beidzamo 4-7 gadu pilnīgā nespējība spēlēs pret krieviju un tā kaite ir visos vecumos,ieskaitot pieaugušo izlasi.Ja varam labi nospēlēt pret Zviedriju ,tad jau ar krieviem arī varējam sisties daudz līdzīgāk.
, 2012-04-16 19:52, pirms 13 gadiem
Nu to, kas atkarīgs no mums, esam izdarījuši. Tagad labo darbu laiks citām izlasēm, lai mēs būtu sešiniekā.
, 2012-04-16 19:53, pirms 13 gadiem
Le Saint rakstīja: Tu gribi teikt, ka mums jauniešu hokejs neattīstās? Visas nākamās paaudzes, cik var noprast no Petrovicha darba ir tikpat labas kā šitās.

Milleniuma arēnu bums sāk nest augļus.
Kaut kas jau notiek jaunatnes hokejā, bet ne tuvu tā nav kāda noteikta sistēma. Tā ir tīrā pēršanās balstoties uz vecāku iniciatīvu, un dažu treneru fanātismu.
Izņemot LM hokeja pirmamīdu (kas arī ne tuvu nav pati pilnība) viss pārējais ir palaists pašplūsmā.
, 2012-04-16 19:54, pirms 13 gadiem
coffijs rakstīja: Varētu teikt ,ka pašlaik izcils PČ Latvijai,ja vien neturpinātos beidzamo 4-7 gadu pilnīgā nespējība spēlēs pret krieviju un tā kaite ir visos vecumos,ieskaitot pieaugušo izlasi.Ja varam labi nospēlēt pret Zviedriju ,tad jau ar krieviem arī varējam sisties daudz līdzīgāk.
Sekas no Turinas, tur jaunie un vecie redzeja kaa Ozolini un Irbes ierija ar 2:9.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 19:55, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pavisam noteikti,ka viņš kā jauniešu treneris ir daudz labāks par Tambijevu.
Protams, tas mans subjektīvais viedoklis.
lamajās viņi abi vienādi no desmit deviņi ir lamu vārdi
, 2012-04-16 19:55, pirms 13 gadiem
Nu moins, satriecoša vēsts! Ļoti cerams, ka viss sakritīs tā, lai mūsējie tiktu tālāk!
, 2012-04-16 19:55, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tāpēc ka mums nav pilnīgi nekāda jauno spēlētāju audzināšanas sistēma. Plus visam tam pat neskatoties uz to izlasē katru reizi trāpās kāds spēlētājs ar lielu jautājuma zīmi.
Par to varetu runat tad ja izlase speletu tikai speletaji no LAC vai Latvijas u18 ligas, bet tadi saja izlase ir tikai liepajnieki Ozolins, Golovkovs, Freimanis un Makarovs.
Visi parejie spele Krievija, ZA vai kautkur eiropa.
Kads te sakars ar Latvijas hokeja sistemas busanu vai nebusanu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 19:56, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: Musu klupsanas akmens ir vecuma posms sakot ar gadiem 14-15 nevis starp u18 un u20 vecuma posmu. Lidz gadiem 14-15 musu puikas drosi ir saucami par vieniem no labakajiem pasaule. ''Izdzivo'' tie, kas aizbrauc uz kadu no hokeja lielvalstim.
Jā,tainība.
Pacietīsimies 1-2 gadus, un tad jau redzēsim,kas notiks ar šiem pašiem spēlētājiem jau U-20 izlasē.
Es būtu tikai priecīgs, ja mūsējie ar tiem pašiem SWE,SUI cīnītos kā līdzīgs ar līdzīgu šai vecumā.
, 2012-04-16 19:56, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kaut kas jau notiek jaunatnes hokejā, bet ne tuvu tā nav kāda noteikta sistēma. Tā ir tīrā pēršanās balstoties uz vecāku iniciatīvu, un dažu treneru fanātismu.
Izņemot LM hokeja pirmamīdu (kas arī ne tuvu nav pati pilnība) viss pārējais ir palaists pašplūsmā.
Kāda jēga ir visu to atstātstīt kādam? Es to zinu, tu to zini, vēl kāds to grib, bet lielākajai daļai ir pilnīgi vienalga, sākot no augšām beidzot ar apakšām .Atbrauks Raiča, Osītis, Daugava, Robis ( B*ja Cenzēts) un uzvarēsim PČ, tā ir pareizā attieksme, tāds neveiksmīgs citāts no parastā cilvēka, Latvietus hokejus vulgaris.
, 2012-04-16 19:57, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kaut kas jau notiek jaunatnes hokejā, bet ne tuvu tā nav kāda noteikta sistēma. Tā ir tīrā pēršanās balstoties uz vecāku iniciatīvu, un dažu treneru fanātismu.
Izņemot LM hokeja pirmamīdu (kas arī ne tuvu nav pati pilnība) viss pārējais ir palaists pašplūsmā.
Ok, mums viss ir tik sūdīgi, ka vienalga vinnējam gan fričus, gan šveiciešus ar visu viņu sistēmu. Tā?
, 2012-04-16 19:57, pirms 13 gadiem
flipsider rakstīja: Sekas no Turinas, tur jaunie un vecie redzeja kaa Ozolini un Irbes ierija ar 2:9.
Tas un Znaroka faktors.Lai gan uzskatu Znaroku un Hari par labāko treneru tandēmu KHL un ,kuri daudz devuši Latvijas hokejam ,tomēr viņa iepotētais ,ka esam krievi un aizstāvam krievus ,spēlētāju smadzenēs ir iesēdies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 19:58, pirms 13 gadiem
coffijs rakstīja: Varētu teikt ,ka pašlaik izcils PČ Latvijai,ja vien neturpinātos beidzamo 4-7 gadu pilnīgā nespējība spēlēs pret krieviju un tā kaite ir visos vecumos,ieskaitot pieaugušo izlasi.Ja varam labi nospēlēt pret Zviedriju ,tad jau ar krieviem arī varējam sisties daudz līdzīgāk.
Mūsējiem jau tas ir ieaudzināts, ka krievus uzvarēt nevar, viņi ir baisi spēcīgi un meistarīgi! Šie vecuma jaunieši jau neatcerās lielās izlases uzvaru pret Krieviju 2000. gadā, bet uzvaru pret Zviedriju 2009. gadā gan atcerās. Ja lielā izlase paņemtu krievus tagad, iespējams, tā ieaudzinātība mainītos.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
, 2012-04-16 19:59, pirms 13 gadiem
(O_O) rakstīja: Paldies Punnenovam. Neko nevar pārmest Merzļikinam, bet Punnenovs malacis.
Tāpat paldies laukuma spēlētājiem - pielika ātrumā un redz viss izdevās.
Vāciešiem pat paveicās ka iemeta 4
Nu un hat-trick ar 3 golu vienkārši fantastiski!!!
Būsim atklāti Tambijevs ar vārtsargu šodien neuzminēja(nafig vajadzēja šodien atkal likt Merzļikinu, ja Punnenovs tiešām labi nospēlēja pret zviedriem?)! Nu nebija neņemami tie metieni! Savi divi goli ir arī uz Elvja sirdsapziņas un Punnenovs vismaz man tiešām iedvesa lielāku pārliecību par mūsu vārtu drošumu. Bet kopumā džeki ir malači!!!
, 2012-04-16 19:59, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Noteikti Zviedrija spēlēja uz robežu maksimuma
Tāpat kā NHL spēlētāji lokauta laikā RSL.
, 2012-04-16 20:00, pirms 13 gadiem
Le Saint rakstīja: Ok, mums viss ir tik sūdīgi, ka vienalga vinnējam gan fričus, gan šveiciešus ar visu viņu sistēmu. Tā?
Un tas ir sava veida fenomens.
Tāpat kā tas, ka LV izlase pieaugušo PČ A grupā tik ilgi spēj noturēties ar tik ierobežotiem spēlētāju resursiem, un bez nopietna sava pašmāju čempionāta.
, 2012-04-16 20:00, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Runa gāja par U-20.
Un par to runāja arī hokeja spečuki, kas kaut ko saprot no hokeja stipri vairāk nekā caurmēra SC lietotājs.
Nezinu īsti iemeslu (neesmu iedziļinājis), bet šajā starpposmā starp U-18 un U-20 mūsējie daudz atpaliek no vadošām hokeja valstīm.
Kas tad ir tie speciālisti, žurnālisti? Cilvēki kas tiešām saistīti ar hokeju, diez vai kaut ko tādu izspļautu, bet žurnālisti kapēc ne, tāds darbs, pirkt tos kas paši grib pirkties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 20:01, pirms 13 gadiem
Le Saint rakstīja: Ok, mums viss ir tik sūdīgi, ka vienalga vinnējam gan fričus, gan šveiciešus ar visu viņu sistēmu. Tā?
Sistēma būtu daudz labāka ,ja pašvaldības spētu uzturēt bērnu un jauniešu hokeju ,lai to nespēlē praktiski vairumā turīgo vecāku atvases ,un ja Dinamo nesāktu visu vecumu cetralizāciju vienā komandā,noplicinot citas komandas.
, 2012-04-16 20:01, pirms 13 gadiem
, 2012-04-16 20:02, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un tas ir sava veida fenomens.
Tāpat kā tas, ka LV izlase pieaugušo PČ A grupā tik ilgi spēj noturēties ar tik ierobežotiem spēlētāju resursiem, un bez nopietna sava pašmāju čempionāta.
Un tas pārsteigums turpinās jau ilgu laiku tikai tāpēc, ka sporta veids pats par sevi ir dārgs, resursietilpīgs un nopietni tiek praktizēts ~20 valstīs.
Slēpts komentārs: flipsider
, 2012-04-16 20:02, pirms 13 gadiem
Mēs esam labāki par Šveici un Vāciju un būtu tikai sportiskā ziņā pareizi ,ka mēs paliktu trešie! Un tas būs ļoti netaisnīgi ,ja mēs paliksim ceturtie grupā.
, 2012-04-16 20:03, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un tas ir sava veida fenomens.
Tāpat kā tas, ka LV izlase pieaugušo PČ A grupā tik ilgi spēj noturēties ar tik ierobežotiem spēlētāju resursiem, un bez nopietna sava pašmāju čempionāta.
Kāds tur fenomens. PČ nekādā ziņā neattaino valstu hokeja sakārtotību. Tas parāda 20-25 labāko hokejistu spējas.
, 2012-04-16 20:04, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Izņēmums bija tikai viens aizsaulē aizgājušais Demitra. Tam neatņēma. Bija motivācija un vēlme sevi apliecināt
Un vēl Dalmens. Ieliek visiem Ņikuļiņiem un co.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 20:05, pirms 13 gadiem
Tambijevs (senior)! Vo vecis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 20:05, pirms 13 gadiem
Johons rakstīja: aizmirsti sui.
tagad atkaarto to pashu ar lat, rus un ger.
Hmm, man arī sanāk ka esam vāciešiem priekšā jebkurā gad, ja vien vācieši vinē šveici ar vairāk kā 2 vārtu starpību!!??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 20:05, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kaut kas jau notiek jaunatnes hokejā, bet ne tuvu tā nav kāda noteikta sistēma. Tā ir tīrā pēršanās balstoties uz vecāku iniciatīvu, un dažu treneru fanātismu.
Izņemot LM hokeja pirmamīdu (kas arī ne tuvu nav pati pilnība) viss pārējais ir palaists pašplūsmā.
Tieši tā, par to es arī visu laiku saku, ka tas, kas ir sasniegts pēdējo gadu laikā, ir tikai un vienīgi vecāku [protams arī darītāju - sportistu] un atsevišķu treneru-fanātiķu nopelns.
Jau 90. gadus gan Grabovskis, gan Beresņevs runāja par standartiem [prasmēm], kuras jāapgūst bērniem un jauniešiem sasniedzot kādu konkrētu vecumu. Līdz pat šai dienai nekas nav mainījies!!! Nevienam profesionālā-hokeja [kas jebkādā veidā pelna naudu saistībā ar hokeju] pārstāvim tas nav vajadzīgs!!!
, 2012-04-16 20:06, pirms 13 gadiem
Le Saint rakstīja: Kāds tur fenomens. PČ nekādā ziņā neattaino valstu hokeja sakārtotību. Tas parāda 20-25 labāko hokejistu spējas.
ASV volejbolā kļuva par OS čempioniem parspīti tam ,ka viņiem nebija savas valsts čempionāta un uz vietu sastāvā konkurēja mazāk par 20 spēlētājiem.
, 2012-04-16 20:07, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Dalmens taču nebija NHL spēlētājs Caur AHL dodoties skilus neatņem.
Sarp citu kā patīk Ņikitins izlasē? Tavs arguments par neko nederīgo Omičanu drīz tiks iznīcināts. :0
, 2012-04-16 20:07, pirms 13 gadiem
Agris 77 rakstīja: Kas tad ir tie speciālisti, žurnālisti? Cilvēki kas tiešām saistīti ar hokeju, diez vai kaut ko tādu izspļautu, bet žurnālisti kapēc ne, tāds darbs, pirkt tos kas paši grib pirkties.
Ja kas,tad Puče un Ernštreits pēc U-20 PČ studijā pirms RD spēles daudz ko pateica. Un pateica, ka U-20 nav īsti vieta pasaules U-20 Elitē.
Vai uzskati viņus, vai neuzskati viņus par sasaistītiem ar hokeju, bet arī viņu viedoklis ir vērā ņemams.
, 2012-04-16 20:07, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Domāju ka brīnumi beigušies. Šveicei nebūs izredžu.
Gan jau, ka to pašu arī pirms friču un krievu spēles domāji... A sanāca ta pilnīgi pretēji...
, 2012-04-16 20:07, pirms 13 gadiem
Pro3nd rakstīja: Mēs esam labāki par Šveici un Vāciju un būtu tikai sportiskā ziņā pareizi ,ka mēs paliktu trešie! Un tas būs ļoti netaisnīgi ,ja mēs paliksim ceturtie grupā.
Pilnīgi piekrītu. Ja tas notiks(tpu,tpu,tpu) vnk daudziem džekiem var nolaisties rokas,jo tā kā viņi cīnās kā līdzīgs ar līdzīgu pat ar Zviedriju un tev beigās jācīnās par palikšanu tas vnk nebūtu godīgi. Un viss dēļ krieviem,ka viņi izgāja nenoskaņojušies uz spēli pret Vāciju.
, 2012-04-16 20:10, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja kas,tad Puče un Ernštreits pēc U-20 PČ studijā pirms RD spēles daudz ko pateica. Un pateica, ka U-20 nav īsti vieta pasaules U-20 Elitē.
Vai uzskati viņus, vai neuzskati viņus par sasaistītiem ar hokeju, bet arī viņu viedoklis ir vērā ņemams.
Dabiski, ka ir bet ā vieta ir desmitā. Kas sistēmas dēļ met mūs laukā uz B divīziju. Zinot, kur mūsu juniori bija desmit gadus atpakaļ, tas ir liels progress. Un nākotnē ar šitiem fruktiem mums ies vēl labāk, vairs nebūsim yo-yo komanda.

P.S. Puče ir lielāks klauns par pēdējo rietumu vilcienu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 20:10, pirms 13 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Pilnīgi piekrītu. Ja tas notiks(tpu,tpu,tpu) vnk daudziem džekiem var nolaisties rokas,jo tā kā viņi cīnās kā līdzīgs ar līdzīgu pat ar Zviedriju un tev beigās jācīnās par palikšanu tas vnk nebūtu godīgi. Un viss dēļ krieviem,ka viņi izgāja nenoskaņojušies uz spēli pret Vāciju.
Krievi tādi ir ,viņiem viens uzdevums uzvarēt Kanādu un Latviju un lai mums ieriebtu vēl vairāk šie paspēlē Vācijai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 20:14, pirms 13 gadiem
coffijs rakstīja: Krievi tādi ir ,viņiem viens uzdevums uzvarēt Kanādu un Latviju un lai mums ieriebtu vēl vairāk šie paspēlē Vācijai.
Kofij, kas tev pret krieviem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 20:15, pirms 13 gadiem
Video! Video! Kadel vel sportacentrs nav ielicis video?
, 2012-04-16 20:16, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Kāda jēga ir visu to atstātstīt kādam? Es to zinu, tu to zini, vēl kāds to grib, bet lielākajai daļai ir pilnīgi vienalga, sākot no augšām beidzot ar apakšām .Atbrauks Raiča, Osītis, Daugava, Robis ( B*ja Cenzēts) un uzvarēsim PČ, tā ir pareizā attieksme, tāds neveiksmīgs citāts no parastā cilvēka, Latvietus hokejus vulgaris.
Nu ļoti izplatīts viedoklis, tā domā pat pēdējais žūpa es esmu tas gudrais, labais kas visu saprotu bet tie pārējie ir tie muļķi.

Ja izgāzās pasakas par BLR, nevajag tagad citus makaronus mums karināt. Pāris reizes gadā pie manis brauc belari, kad es ar viņiem februārī runāju par naturalizētajiem kanādiešiem un viņu "progresu" jauniešu hokejā, man viens teica Agris, iet uz darbu, nav tas pats kas strādāt un tā pie mums notiek daudzās jomās kur valsts pārāk bāž savu degunu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 20:17, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja kas,tad Puče un Ernštreits pēc U-20 PČ studijā pirms RD spēles daudz ko pateica. Un pateica, ka U-20 nav īsti vieta pasaules U-20 Elitē.
Vai uzskati viņus, vai neuzskati viņus par sasaistītiem ar hokeju, bet arī viņu viedoklis ir vērā ņemams.
Puce un Ernstreits? vini varbut RD un izlases speletajus un to kas tur notiek zin, bet par jauniesiem runajot nevienu citu ka Girgensonu un Pelsu vini nosaukt nevaretu, kur nu vel spriest par musu spejam saja vecuma.
Turklat atskiriba starp u20 un u18 izlasi ir milziga. Ja 92 gads mums principa ir uzskatams par loti vaju gadu, tad 94 gads mums ir bezmaz vai zelta gads. Tapec pesimistiskas prognozes pirms u20 cempionata nekada mera nav saistamas ar u18 puisiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 20:18, pirms 13 gadiem
Skatos nospīdēja? Vācieti Ger, lielie talanti nav izlasē? Kā skaidrojams šis pasaules brīnums? Gan jau lielā izlase sados kārtīgi pa ausīm par šito haļavu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 20:19, pirms 13 gadiem
Agris 77 rakstīja: Nu ļoti izplatīts viedoklis, tā domā pat pēdējais žūpa es esmu tas gudrais, labais kas visu saprotu bet tie pārējie ir tie muļķi.

Ja izgāzās pasakas par BLR, nevajag tagad citus makaronus mums karināt. Pāris reizes gadā pie manis brauc belari, kad es ar viņiem februārī runāju par naturalizētajiem kanādiešiem un viņu "progresu" jauniešu hokejā, man viens teica Agris, iet uz darbu, nav tas pats kas strādāt un tā pie mums notiek daudzās jomās kur valsts pārāk bāž savu degunu.
Es kaut kur uzsvēru, ka es tas gudrais un pārējie muļķi? Es , starp citu, tajā rakstā uzsvēru, ka Baltkrieviem joprojām ir visas iespējas, iespējas! Kaut ko darīt , jo viņiem ir visi nepieciešamie priekšnoteikumi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 20:21, pirms 13 gadiem
coffijs rakstīja: Krievi tādi ir ,viņiem viens uzdevums uzvarēt Kanādu un Latviju un lai mums ieriebtu vēl vairāk šie paspēlē Vācijai.
Precīzi manas domas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 20:21, pirms 13 gadiem
Pag, bet sanak, ka mes teoretiski varam palikt ari otraja vieta grupa?
Ja Sveice uzvar gan krievus gan fricus un ari zviedri uzvar fricus, tad bus
Zviedrija 12p
Latvija 6p.
Sveice 6p.
Krievija 3p.
Vacija 3p.
, 2012-04-16 20:22, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: Pag, bet sanak, ka mes teoretiski varam palikt ari otraja vieta grupa?
Ja Sveice uzvar gan krievus gan fricus un ari zviedri uzvar fricus, tad bus
Zviedrija 12p
Latvija 6p.
Sveice 6p.
Krievija 3p.
Vacija 3p.
Ko var to nabaga lāci dalīt? Nabags vēl apkārt skraida pa mežu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 20:25, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja kas,tad Puče un Ernštreits pēc U-20 PČ studijā pirms RD spēles daudz ko pateica. Un pateica, ka U-20 nav īsti vieta pasaules U-20 Elitē.
Vai uzskati viņus, vai neuzskati viņus par sasaistītiem ar hokeju, bet arī viņu viedoklis ir vērā ņemams.
esmu pārliecināts ka viņi vispār neintresējas un neko daudz nezina par mūsu jaunatnes hokeju, tieši tāpat kā mēs visi, ņemoties šajā lauciņā nekādu naudu nenopelnīsi, nebūs reitingu. Atzīstu ka viņi abi ir žurnālisti ar lielo burtu un Puče varētu uztaisīt intresantu interviju ar slaucēju, baņķieri vai autobusa šoferi, viņam pilnīgi pofig ar ko runāt, viens vārds, talants.
, 2012-04-16 20:25, pirms 13 gadiem
Kas tur beigu beigās sanāk? Mums taču vairs nesanāk kauties par izkrišanu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 20:26, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Apsveicu ar U-18 ar pēdējo uzvaru šajā turnīrā.
Rietumu traktors nedaudz uzvlicies
, 2012-04-16 20:26, pirms 13 gadiem
simex rakstīja: pis nah.j rietumu vilcien! Pat LAČ izfukā tavuu DEL ! Es jau pirms tam esmu minējis , ka LAČ ir stiprāks par DEL! Un mans eksperta viedoklis kārtējo reizi apstiprinājās! Tu esi visdebīlākais SC lietotājs!
Tev rādās, neesu nekāds vilciens. Bet Latvijas hokeja varējumu vērtēsim pēc mēneša.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 20:28, pirms 13 gadiem
Golovkovs labakais
, 2012-04-16 20:28, pirms 13 gadiem
simex rakstīja: +++ par eksperta objektīvo viedokli
Attiecībā pret krieviju es neesmu objektīvs un nebūšu,bet man ir pietiekami daudz labu paziņu starp krieviem un arī labākais draugs,bet kā valsts viņi nepatīk,tāpat kā daudziem te nepatīk Kanāda.
, 2012-04-16 20:29, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un par to runāja arī hokeja spečuki, kas kaut ko saprot no hokeja stipri vairāk nekā caurmēra SC lietotājs.
Tu to par sevi vai? Citus "spečukus" te par šo tēmu neesmu dzirdējis! Es varētu būt tas parastais SC lietotājs, kas no hokeja neko nesaprot.... Tas nekas, ka aktīvi skatos un interesējos par hoķi jau gadus 26-27... Es, savukārt, esmu gan drīzāk dzirdējis atzinumus, ka sen mums tik spēcīgs gads (kāds ir tagad šis 94. gads) nav bijis un no šitiem puikiem var tiešām arī kaut kas izaugt... Mums nekad (vai tik pat kā nekad) nav bijušas spēcīgas tās U- izlases, jo agrākajos gados bija diezgan problemātiski pielasīt viengabalaini spēcīgu izlasi parasti bija labi ja viena (max. divas) daudzmaz labas maiņas, bet ar viņām parasti nepietika, lai varētu pretendēt uz kaut ko vairāk kā par tikšanu elitē vai "pliku" noturēšanos izlasē.... ne jau aiz "labas dzīves" LV U- izlases turpat savus 13-14 gadus pēc neatkarības atjaunošanas nevarēja tikt Elitē..... nebija attiecīgās kvalitātes kadru vai ja bija tad uz vienas rikas pirkstiem tādus varēja saskaitīt.... šogad U-18 izlase tiešām izskatās, ka ir pat ļoti laba pat neskatoties uz to, ka nav tur potenciālā līdera - Girgensona, kas nešaubos, ka viņu vēl vairāk pastiprinātu.... bet arī bez viņa sen (liekas drīzak pat būtu jāsaka - nekad) nav bijusi tik spēcīga moloģoška kā šogad. Un rezultāts arī ir atbilstošs! Nav vairs divciparu sagrāvju arī pret grandiem (ar krieviem tur vairāk Merzļikins "načuģil"+ arī pārējie izskatijās tādi kā nemotivēti vai ne līdz galam motivēti vai arī vienkārši bija pirmā mača "mandrāžā") ir uzvaras (ne vairs viena bet jau kā minimums divas) un ja šitos puikas tagad "neizpurgās" vai "nenoraks", tad domāju pēc gada, diviem arī U-20 izlasei būs mazliet cits līmenis jau ar šitiem pašiem čaļiem!
, 2012-04-16 20:30, pirms 13 gadiem
Krievija-Šveice 21.00 Rossija 2
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 20:33, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Tev rādās, neesu nekāds vilciens. Bet Latvijas hokeja varējumu vērtēsim pēc mēneša.
Tāpat, kā tu novērtē pagājušo gadu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 20:34, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Tu to par sevi vai? Citus "spečukus" te par šo tēmu neesmu dzirdējis! Es varētu būt tas parastais SC lietotājs, kas no hokeja neko nesaprot.... Tas nekas, ka aktīvi skatos un interesējos par hoķi jau gadus 26-27... Es, savukārt, esmu gan drīzāk dzirdējis atzinumus, ka sen mums tik spēcīgs gads (kāds ir tagad šis 94. gads) nav bijis un no šitiem puikiem var tiešām arī kaut kas izaugt... Mums nekad (vai tik pat kā nekad) nav bijušas spēcīgas tās U- izlases, jo agrākajos gados bija diezgan problemātiski pielasīt viengabalaini spēcīgu izlasi parasti bija labi ja viena (max. divas) daudzmaz labas maiņas, bet ar viņām parasti nepietika, lai varētu pretendēt uz kaut ko vairāk kā par tikšanu elitē vai "pliku" noturēšanos izlasē.... ne jau aiz "labas dzīves" LV U- izlases turpat savus 13-14 gadus pēc neatkarības atjaunošanas nevarēja tikt Elitē..... nebija attiecīgās kvalitātes kadru vai ja bija tad uz vienas rikas pirkstiem tādus varēja saskaitīt.... šogad U-18 izlase tiešām izskatās, ka ir pat ļoti laba pat neskatoties uz to, ka nav tur potenciālā līdera - Girgensona, kas nešaubos, ka viņu vēl vairāk pastiprinātu.... bet arī bez viņa sen (liekas drīzak pat būtu jāsaka - nekad) nav bijusi tik spēcīga moloģoška kā šogad. Un rezultāts arī ir atbilstošs! Nav vairs divciparu sagrāvju arī pret grandiem (ar krieviem tur vairāk Merzļikins "načuģil"+ arī pārējie izskatijās tādi kā nemotivēti vai ne līdz galam motivēti vai arī vienkārši bija pirmā mača "mandrāžā") ir uzvaras (ne vairs viena bet jau kā minimums divas) un ja šitos puikas tagad "neizpurgās" vai "nenoraks", tad domāju pēc gada, diviem arī U-20 izlasei būs mazliet cits līmenis jau ar šitiem pašiem čaļiem!
beidzot saja pokemonu bara ari kads kautko jedzigu ieraksta!
pilnigi visam piekritu, vel tikai pieminesu, ka ir vismaz kadi 10 speletaji kuri nav sliktaki par siem kas paslaik ir izlase un ari mierigi vareja aizbraukt uz cempionatu
, 2012-04-16 20:35, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Tu to par sevi vai? Citus "spečukus" te par šo tēmu neesmu dzirdējis! Es varētu būt tas parastais SC lietotājs, kas no hokeja neko nesaprot.... Tas nekas, ka aktīvi skatos un interesējos par hoķi jau gadus 26-27...
es domāju ka starp žurnālistiem vispār nav jaunatnes hokeja spečuku, nevelti SA+ paņēma petroviču, tas vismaz kaut ko intresējas par jaunajiem, pārējie nodarbojas ar daiļrunību.
, 2012-04-16 20:35, pirms 13 gadiem
Agris 77 rakstīja: Krievija-Šveice 21.00 Rossija 2
Noteikti skatīšos! Es tik nesaprotu vienu.... cik saprotu, ja visas spēles rāda un arī filmē, tad nafig mūsu vecais labais LTV7 nevar nopirkt šo spēļu (ar mūsu čaļu piedalīšanos) pārraides, bet krievi var redzēt visas savas spēles? Vai tiešām U-18 čempja pārraides būtu tik nenormāli dārgās? Tur tak drīzāk būtu vēl tām TV kompānijām jāpiemāksā no IIHF puses, ja kāda gribētu rādīt, jo tā tak tiek popularizēts arī jaunatnes hokejs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 20:37, pirms 13 gadiem
del ir taada shit liiga psc
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 20:37, pirms 13 gadiem
R.C rakstīja: del ir taada shit liiga psc
Shitie bija no DNL, ne DEL.
, 2012-04-16 20:38, pirms 13 gadiem
Protams labi ,ja ir laba komanda,bet reizēm tas nav galvenais.Varbūt nākotnē labāk ,ja katrā vecumā ir 1-3 ļoti labi spēlētāji ,nevis spēcīga izlase.Zviedriem arī bija junioru čempionātos it kā tukšie gadi ,izlase vairākus gadus netika trijniekā,bet tas nekad nav apturējis viņu spēlētāju plūšanu uz NHL,jo individuāli spēcīgi spēlētāji tāpat viņiem auga.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 20:39, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Ja tev ir taisnība,tad arī U - 20 LV varētu patīkami pārsteigt. Un tas līmenis ir daudz nozīmīgāks. U - 18 notiek daudz pārsteigumu.
Ta patiesam ari ir. Si gada u20 izlase lai ari elite noturejas tomer bija visai bediga paskata komanda kura 92 gadi knapi vilka kajas, bet rezultatu taisija 94 gada puikas.
Latvijas hokeja 92 gads vispar ir visnotal bedigs. Pelss, Kolesnikovs, Gudlevskis un tas ari viss.
Pec diviem gadiem liela dala sis gada u18 puiku bus izspelejusies pa specigakajam ZA ligam, Kads noteikti jau bus debitejis RD. Bet pamatkodols speles MHL.
turklat uz u20 izlasi klat si briza pamatkodolam bus pievilkusi ari 2014 gada kandidati Bukart un 96 gads, kas ari ir loti talantigs. Ar Egli, Vasilonoku un Locanu prieksgala.
, 2012-04-16 20:39, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Noteikti skatīšos! Es tik nesaprotu vienu.... cik saprotu, ja visas spēles rāda un arī filmē, tad nafig mūsu vecais labais LTV7 nevar nopirkt šo spēļu (ar mūsu čaļu piedalīšanos) pārraides, bet krievi var redzēt visas savas spēles? Vai tiešām U-18 čempja pārraides būtu tik nenormāli dārgās? Tur tak drīzāk būtu vēl tām TV kompānijām jāpiemāksā no IIHF puses, ja kāda gribētu rādīt, jo tā tak tiek popularizēts arī jaunatnes hokejs!
Nu hvz, tur tiešām nekādi izdevumi nebūtu, laikam jau atkal domā par reitingiem un parāda ziepeni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 20:41, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Tagad uz Zviedriem ir mode NHL. Tāpat kā savulaik uz Čehiem un Rus.
Jo viņi vairāk dreb par to līgu.

Arī fakts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 20:43, pirms 13 gadiem
Agris 77 rakstīja: es domāju ka starp žurnālistiem vispār nav jaunatnes hokeja spečuku, nevelti SA+ paņēma petroviču, tas vismaz kaut ko intresējas par jaunajiem, pārējie nodarbojas ar daiļrunību.
Petrovičam, jā cepuri nost! Bet vairāk arī neviena zinoša no autoriem te nav parastie copy/paste kadri (Miņins vēl kaut ko THNā palasa un šad tad uzdrukā! ) .... te drīzāk jau tādi parastie hokeja mīļi kā Abrags, Volx vēl kaut ko vairāk zin par junioru jauniešu peripētijam tepat LV un Eiropā/pasaulē... Ivarello maksimums savu LM "meistarkomandu" un farmus pārzina... un arī diezgan virspusēji...
, 2012-04-16 20:43, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Tagad uz Zviedriem ir mode NHL. Tāpat kā savulaik uz Čehiem un Rus.
Jo viņi vairāk dreb par to līgu.
Zviedru NHL nekad nav trūcis,protams Čehu un Krievu palicis mazāk,krievi mājās nopelna,bet čehiem tomēr vairs nav tik daudz labu spēlētāju kā 90 un 2000 pirmajā pusē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 20:45, pirms 13 gadiem
Neticami!Noliecu galvu LV prieksa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 20:46, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: als - kā būs ? Rus Rus Rus !!! Rullzzzzz
Es par šveiciešiem! Šie saliek krievus, pēc tam fričus un krievi vēl pakāš zviedriem - mūsējie iet ārā no grupas kā 2. - ie!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 20:48, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: Ta patiesam ari ir. Si gada u20 izlase lai ari elite noturejas tomer bija visai bediga paskata komanda kura 92 gadi knapi vilka kajas, bet rezultatu taisija 94 gada puikas.
Latvijas hokeja 92 gads vispar ir visnotal bedigs. Pelss, Kolesnikovs, Gudlevskis un tas ari viss.
Pec diviem gadiem liela dala sis gada u18 puiku bus izspelejusies pa specigakajam ZA ligam, Kads noteikti jau bus debitejis RD. Bet pamatkodols speles MHL.
turklat uz u20 izlasi klat si briza pamatkodolam bus pievilkusi ari 2014 gada kandidati Bukart un 96 gads, kas ari ir loti talantigs. Ar Egli, Vasilonoku un Locanu prieksgala.
kā jau reiz teicu - no Tavas mutes Dieva ausī
, 2012-04-16 20:48, pirms 13 gadiem
Mordehajs Levijs rakstīja: Vācija jauniešu hokejā vienmēr bijusi vāja, bet atšķirībā no Latvijas - vācieši no jauniešiem izaug par īstiem vīriem un labiem hokejistiem un pieaugušo PČ spēj uzvarēt pat krievus
Aha, un zaudēt dāņiem.
, 2012-04-16 20:49, pirms 13 gadiem
Malači
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 20:53, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja kas,tad Puče un Ernštreits pēc U-20 PČ studijā pirms RD spēles daudz ko pateica. Un pateica, ka U-20 nav īsti vieta pasaules U-20 Elitē.
Vai uzskati viņus, vai neuzskati viņus par sasaistītiem ar hokeju, bet arī viņu viedoklis ir vērā ņemams.
Vietas nebūs tad kad viņi tur netiks. Ja tiek, tad tā ir viņu vieta. Tāda nu reiz ir kārtība pasaules hokejā, pārējais ir tukša iršana.
, 2012-04-16 20:55, pirms 13 gadiem
ARAGONS rakstīja: domaju,mierigi gan Somus gan 4ehus varetu salikt galvenais talak ir JATIEK! vai kads var izskaidrot,kam ir janotiek,nevis lai mes netiekam,bet gan lai TIEKAM?
Ja nepiepildīsies kāds no tiem variantiem, kad netiekam, tad tiksim.
, 2012-04-16 20:56, pirms 13 gadiem
vismaz tik daudz vareeja kaa video kaut kur izkasiit un ielikt....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 20:57, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: Ta patiesam ari ir. Si gada u20 izlase lai ari elite noturejas tomer bija visai bediga paskata komanda kura 92 gadi knapi vilka kajas, bet rezultatu taisija 94 gada puikas.
Latvijas hokeja 92 gads vispar ir visnotal bedigs. Pelss, Kolesnikovs, Gudlevskis un tas ari viss.
Pec diviem gadiem liela dala sis gada u18 puiku bus izspelejusies pa specigakajam ZA ligam, Kads noteikti jau bus debitejis RD. Bet pamatkodols speles MHL.
turklat uz u20 izlasi klat si briza pamatkodolam bus pievilkusi ari 2014 gada kandidati Bukart un 96 gads, kas ari ir loti talantigs. Ar Egli, Vasilonoku un Locanu prieksgala.
Nu, ja atceries, tad šosezon HK Rīga jau arī vienubrīd kas tur to rezultātu taisija...? Pareizi - jauno maiņa (Lipsbergs- Jevpalovs - Jeļisejevs).... spēlējot pret (viduvēji) 2 gadus vecākiem čaļiem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 20:59, pirms 13 gadiem
sākas RUS - SUI
, 2012-04-16 20:59, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nezinu īsti iemeslu (neesmu iedziļinājis), bet šajā starpposmā starp U-18 un U-20 mūsējie daudz atpaliek no vadošām hokeja valstīm.
Pēc kā Tu spried? Mums ir bijusi kāda spēcīga U18 kas pēc pāris gadiem pret tām pašām komēm U20 mačos ierijusi daudz spēcīgāk?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 21:01, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Es būšu par Rus. Ja zinātu,ka LV tālākā kārtā spēs vēl izbrīnīt,tad būtu otrādi. Bet diemžēl neticu. Pa lielam arī tavs variants ir labs.
Es laikam nokristu no krēsla, ja ieraudzītu, ka Kharlamovs ''būtu par'' kaut ko citu, nevis Krieviju. Ja jau cilvēks domā krieviski, tad jau, protams, viņš arī fanos par Krieviju. Bez kādas noniecinošas nozīmes.
, 2012-04-16 21:01, pirms 13 gadiem
Vainīgi ir tie 2 miljoni turki, kas dzivo Vācijā
Krizz14 rakstīja: Latvijas populācija 2 milijoni, Vācijas 81 milijons.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 21:02, pirms 13 gadiem
a ja ir vienāds punktu skaits divām komandām, pēc kā tad skatās, kura būs augstāk?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 21:03, pirms 13 gadiem
piem., ja mums ar Vāciju būtu vienāds punktu skaits, kura būtu augstāk?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 21:04, pirms 13 gadiem
Krievi lai uzvar , tikai ne pamatlaikā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 21:05, pirms 13 gadiem
1-0 krievi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 21:06, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: als tev links uz spēli ir ? O aizmirsu,tev taču neskaitāmie kanāli
Nāksies pašam meklēt
Nav linka! Pa TV skatos!
, 2012-04-16 21:06, pirms 13 gadiem
un par divām RUS uzvarām un GER zaudējumu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 21:07, pirms 13 gadiem
1:0 RUS mazākumā tikko iemeta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 21:08, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Kā tas ir domā krieviski ?
Nekas slikts. Es arī bieži domu nofurmulēju krieviski, pats nezinu kāpēc, un tikai pēc tam piemeklēju latvisko variantu. Tavos tekstos ir tik daudz burtisku krievu frāžu, kuras pa taisno pārnestas latviski, ka nekādi neticas, ka tas ir joks, acīmredzot Tu tā domā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 21:11, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Zvērīga formula viņa izpildījumā Pats Pifagors apjuktu
varbūt Pitagors?
, 2012-04-16 21:12, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Vienkārši to valodu perfekti zinu. Par to rakstīt krieviski nemāku
Burtus neiemācījies?
, 2012-04-16 21:13, pirms 13 gadiem
kam ir jānotiek lai latvija tiek talāk?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 21:13, pirms 13 gadiem
Mordehajs Levijs rakstīja: Vācija jauniešu hokejā vienmēr bijusi vāja, bet atšķirībā no Latvijas - vācieši no jauniešiem izaug par īstiem vīriem un labiem hokejistiem un pieaugušo PČ spēj uzvarēt pat krievus
nu LV jau arī pāris reizes RUS ir uzvilkuši
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 21:17, pirms 13 gadiem
Galvenā formula, lai Latvija tiktu - lai 3 komandām nav nav vienāds punktu skaits, t.i. 6 punkti - Latvijai, Krievijai un vēl Vācijai (vai Šveicei). Tad skatīsies visas 3 savstarpējās spēlēs, kur Latvijai nāk par sliktu 1-6 pret Krieviju.
, 2012-04-16 21:20, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Nē viņu tos visus mīkstinājuma zīmes utt neizprotu. Visus tos O - A kad izrunā vienu,bet raksta otru
Piemēram izrunā Kuzņicov,bet raksta Kuzņecov
Nu vecīt, ko tad Tu saki par angļu valodu (neko neteikšu par franču - Lemieux-Lemjē)?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 21:22, pirms 13 gadiem
stulbi sanak ja LV RUS un GER ir pa 6 punkti tad ir baigas auzas jo tad LV visticamak paliks 4 jo GER uzvareja RUS ar +2 bet zaudeja LV ar -1 sanak viniem vartu attieciba bus +1, LV zaudeja RUS ar -5 bet uzvareja GER ar +1 sanak -4 un bet RUS ir +2 sanak beigas LV 4. vieta. Ja pareizi sapratu formatu IIHF
, 2012-04-16 21:23, pirms 13 gadiem
kaut kaa paraak vienkarshi SUI vairakumus aizvada
, 2012-04-16 21:23, pirms 13 gadiem
Tikai neaptaisaties tie kuri te pirms pēdējajām grupas spēlēm jau zeltu iedevuši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 21:26, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: kaut Krievija zaudētu.
Opā,kurš ir ieradies!!??
, 2012-04-16 21:29, pirms 13 gadiem
Rietumu vilcien!
Kas tevi tik loti saista ar vaciju? Esi kaut kads Hitlera radinieks?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 21:40, pirms 13 gadiem
Njaa buut var visaadi no otras grupas pretim, ja Latvija tiek taalaak var naakt da jebkura komanda iznjemot Daanjus... veel jo interesantaak
, 2012-04-16 21:42, pirms 13 gadiem
2-0
, 2012-04-16 21:44, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Pēc kā Tu spried? Mums ir bijusi kāda spēcīga U18 kas pēc pāris gadiem pret tām pašām komēm U20 mačos ierijusi daudz spēcīgāk?
Varbūt es kļūdos, bet kaut kā atmiņā nav iespiedies, ka U-18 (atšķirībā no U-20) kaut reizi būtu ierijuši ar krietni virs divciparu rezultāta.
, 2012-04-16 21:45, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Skatos jokus saproti
zināju, ka mēģināsi šādi izlocīties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 21:58, pirms 13 gadiem
nja kas zina kaa buutu viss shis turniirs iegrioiijies ja pirmaja spelee buutu izmntots lielais vairakums pret krieviju speles sakumaa
, 2012-04-16 21:59, pirms 13 gadiem
Lipsbergam Viktora Lāča treniņi nāk par labu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 22:02, pirms 13 gadiem
Skatoties , ka spēlē krievi, vispar nerodas nekādas šaubas, ka zviedri uzvares viņus.
Tā kā atliek vien cerēt uz Šveici.
, 2012-04-16 22:02, pirms 13 gadiem
Robertu uz Lielo izlasi.
, 2012-04-16 22:03, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varbūt es kļūdos, bet kaut kā atmiņā nav iespiedies, ka U-18 (atšķirībā no U-20) kaut reizi būtu ierijuši ar krietni virs divciparu rezultāta.
Smagākais zaudējums krieviem 0-9 2010.g.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 22:06, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varbūt es kļūdos, bet kaut kā atmiņā nav iespiedies, ka U-18 (atšķirībā no U-20) kaut reizi būtu ierijuši ar krietni virs divciparu rezultāta.
Nu diez ko spīdoši viņiem nav gājis tāpat, kā mūs pucēja u18, tā arī u20 nekādas baigās plaisas tur nav bijis. U20 vēl parasti pa Kanādu dabūs spēlēt, mazie laukumi, garās zonas u.t.t.
, 2012-04-16 22:08, pirms 13 gadiem
simex rakstīja: čehiem un slovākiem jau KHL tuvāka un labāk apmaksāta līga nekā NHL. Čehiem un slovākiem ir daudz talantu , bet liela daļa talantu spēlē KHL- Červenka Petružaleks Vrana Staņa Štepaneks Hossa Rahuneks un citi
No šiem nosauktajiem ,tikai Červenka varētu būt intresants NHL ,pārējie izbrāķētie.
, 2012-04-16 22:08, pirms 13 gadiem
nu visi sheit apdi..a Tambijevu,ko tagad pateiksiet?
poh*j, galvenajs ka latvski runa, vai nu censas runaat
, 2012-04-16 22:09, pirms 13 gadiem
lb26 rakstīja: Lipsbergam Viktora Lāča treniņi nāk par labu
kapec tad pirmajas 3 speles vinam 0 punkti un -6 ????????
, 2012-04-16 22:10, pirms 13 gadiem
Mordehajs Levijs rakstīja: Priecē vienīgi, ka šie jaunieši spējuši pārkāpt pāri šveiciešu un friču grābekļiem, atšķirībā no lielās izlases, kas regulāri zaudē Šveicei un Vācijai.
Zaudejumu sim divam valstim jau sen nepielidzinu kapsanai uz grabekla.
Tur mil un atbalsta hokeju, gan finansiali, gan nakot uz spelem, Shveices chemionats visapmekletakais Eiropa.
Bet pie mums LAC galveno finalspeli veroja 50 cilveki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 22:12, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja kas,tad Puče un Ernštreits pēc U-20 PČ studijā pirms RD spēles daudz ko pateica. Un pateica, ka U-20 nav īsti vieta pasaules U-20 Elitē.
Vai uzskati viņus, vai neuzskati viņus par sasaistītiem ar hokeju, bet arī viņu viedoklis ir vērā ņemams.
Redzi leišiem ar nav vieta pasaules elitē basketbolā, tomēr viņi tur ir- treneri, tradīcijas, mīlestība pret sportu u.t.t. Arī Jamaikas pēc idejas nevajadzētu sist amerikāņus sprintā, bet viņi to dara. Sports nav īpaši loģisks šādā ziņā, pat tādā dārgā sporta veidā kā hokejs.

Un vēl es te varētu pieminēt Urugvaju, kas ar līdzīgu iedz. skaitu kā Lietuvai pasaules kausā futbolā bija 4. vietā un kam ir superzvaizgnes...

Visu nevar izteikt ar sistēmām, naudas daudzumu un iespējām, kas paveras hokejistiem...
, 2012-04-16 22:12, pirms 13 gadiem
zaipis rakstīja: Smagākais zaudējums krieviem 0-9 2010.g.
Nedomāju ka U20 daži divciparnieki ir baigais rādītājs, pamatā jau tā mūs tesa ZA komandas un zviedri, bijuši arī t.s. pieklājīgie kāsieni pret stiprajiem.
, 2012-04-16 22:16, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varbūt es kļūdos, bet kaut kā atmiņā nav iespiedies, ka U-18 (atšķirībā no U-20) kaut reizi būtu ierijuši ar krietni virs divciparu rezultāta.
tajā pašā laikā U18 vecumā mums pirms šī čempja nebija nevienas uzvaras PAMATLAIKĀ pat, kamēr U20 mēs vienreiz pat saglabājām vietu, kad vēl 2 komes krita ārā

divciparu skaitļu trūkums izskaidrojams arī ar to faktu, ka vnk U18 vecumā to divciparnieku ir grūtāk uztaisīt- spēlētāji kā tādi slido lēnāk un galvenais met vājāk, kamēr vārtsargu reakcija nedomāju, ka īpaši atšķiras no 18 un 20 gadiem..... vārtsargam vieglāk izsekot darbībām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 22:18, pirms 13 gadiem
ARAGONS rakstīja: seit ir dazi,kuri neticeja Tambikam ka trenerim es gan ticeju!
gudrenieks
, 2012-04-16 22:19, pirms 13 gadiem
bļ** rīt laikam būs jāuztaisa likme toķikā kombinētā SWE uzvar RUS un GER sveiciešus, lai vismaz negatīva iznākuma gadījumā var krogā piedzerties.......... žēl tik, ka kofs būs tāpat domāju pašvaks....

3-0 krieviem, šodien šveicieši brīnumus netaisīs, lai gan sitas kā velni pēc metieniem... nav jau citas izveles nebagiem, viņi jebkurā gadījumā ja kāš šodien vairs uz NEKO nevar cerēt, lai tiktu top 6.....

Protams punkti relegation jāvāc tā, ka rit viņi būs motivēti. Kauč par to paldies....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 22:21, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: bļ** rīt laikam būs jāuztaisa likme toķikā kombinētā SWE uzvar RUS un GER sveiciešus, lai vismaz negatīva iznākuma gadījumā var krogā piedzerties.......... žēl tik, ka kofs būs tāpat domāju pašvaks....

3-0 krieviem, šodien šveicieši brīnumus netaisīs
atliek cerēt,ka parādīs rīt
, 2012-04-16 22:21, pirms 13 gadiem
iedomājieties, pat krieviem priekšā
, 2012-04-16 22:23, pirms 13 gadiem
Nu tagad katram ir skaidrs,ka mums tomēr aug ļoti laba un talantīga jaunatne.Protams katrs dimants ir jāslīpē,bet tas jau ir meistaru rokās.Es personīgi novēlu šiem talantiem labus trenerus,lielu gribasspēku un milzīgu veiksmi.Un tad jau pēc pāris gadiem varbūt arī mēs būsim top 8!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 22:25, pirms 13 gadiem
un ne tikai U-18 vesture..ja vini ieklus sessinieka..tad tas bus labakais sasniegums visa Latvijas hokeja vesture..
, 2012-04-16 22:26, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Specialistiem vienmēr taisnība? Vai tas ir tikai viņu viedoklis, kas var nesakrist ar realo situāciju?
Ivars piekrīt un atsaucas uz kaut kādiem mistiskiem <speciālistiem> tikai TAD kad viņam tas ir izdevīgi (respektīvi ļauj ieturēt Ivara toni ''viss ir slikti'', ''hokejs ir iznīcināts'')

p.s. Jau par klasiku kļuvuši viena hokeja speciālista prognozes par Savielu NHL un Latvijas izlasi B grupā
, 2012-04-16 22:26, pirms 13 gadiem
ARAGONS rakstīja: Zemgusam vel par agru,tu jau Lipsbergu gribi! katram savi laiki pienaks,kamer lielaja izlase ir Ankipans ar Cipuli,nav ko sasteigt ar zalio gurkiu iefiltresanu!
Ja tu būtu tik kārtīgs latvietis, kā sevi sludini, tad zinātu, ka NAV TĀDU ZEMGUSU! Tieši tāpat, kā nav ledusu, medusu u.t.t. Un kāpēc Zemgum pa agru? Es domāju, ka viņš noteikti ir gatavs. Ja jau Nīderraiters kapāja Šveices izlasē pirms drafta, kāpēc to nevarētu Zemgus? Augums viņam ir, svars arī ir. Tikai Sprukts centra pozīcijā par viņu labāks, no tiem, kas šobrīd ir izlasē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 22:32, pirms 13 gadiem
Vēl nekur nav tikuši ,bet Jūs jau te medaļas karat kaklā .
, 2012-04-16 22:35, pirms 13 gadiem
Medaļas neviens te nekar,bet atbalsta un tic,ka šī paaudze būs tiešām tā,kas cīnīsies pasaules elitē.
, 2012-04-16 22:37, pirms 13 gadiem
pinokio rakstīja: Medaļas neviens te nekar,bet atbalsta un tic,ka šī paaudze būs tiešām tā,kas cīnīsies pasaules elitē.
jau cīnas
, 2012-04-16 22:39, pirms 13 gadiem
Tāds prieks, ka mums aug tik lieliska hokeja jaunā paaudze! Pēc gadiem mūsu pieaugušo izlase būs sasodīti laba!
, 2012-04-16 22:41, pirms 13 gadiem
Lai tad tā arī būtu ,tik kādi jums paliks deguni ,kad viss beigās būs vējā (ja protams tā būs ,ko gan nenovēlu), tāpēc acis tabulā un paskaitļojat ,tur var dies sazin kas var sanākt. Saprastu ,ja patreiz ritētu pēdējā spēlē, bet nu bez šīs ir vēl kam spēlēt .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 22:50, pirms 13 gadiem
Demar's rakstīja: Ivars piekrīt un atsaucas uz kaut kādiem mistiskiem <speciālistiem> tikai TAD kad viņam tas ir izdevīgi (respektīvi ļauj ieturēt Ivara toni ''viss ir slikti'', ''hokejs ir iznīcināts'')

p.s. Jau par klasiku kļuvuši viena hokeja speciālista prognozes par Savielu NHL un Latvijas izlasi B grupā
Jā, vislabāk ir gudri spriest kad kaut kas ir noticis.
Un nevis mēģināt ko prognozēt pamatojoties uz kāda konkrētā brīža situāciju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 22:58, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, vislabāk ir gudri spriest kad kaut kas ir noticis.
Un nevis mēģināt ko prognozēt pamatojoties uz kāda konkrētā brīža situāciju.
Spriest vai prognozēt var visi.Par rezultātu atbild treneris.Tas,ka mēs uzvarējām Šveici un Vāciju ir panākums.Pelnīti.Arī Liepājai es šeit saskatu lielu pienesumu izlasei.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 22:59, pirms 13 gadiem
Krievi var mierīgi paņemt punktu no SWE (viss, kas mums vajadzīgs) un vācieši var kaut paņemt uzvaru OT pret SUI (ar viss, kas vajadzīgs) tā, ka nav ko par agru stresot... rit varēsim sēdēt un stresot.

Un pat ja ejam uz relegation, tad divas uzvaras (kaut tur tik viena skaitīsies) un arī gan jau skautu acu pārus tribīnēs uz mūsu spēlētājiem neviens mums neatņems...
, 2012-04-16 22:59, pirms 13 gadiem
Iesaku, ja Latvija netiek top 6, tad sagaidīt lidostā un uzdāvināt improvizetu kausu par 1. vietu, ko play-off potenciali izcinit liedza tik krievu slinkums 1 spele
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 23:04, pirms 13 gadiem
Būs OK, Krievija neļausies pakāst zviedriem))
, 2012-04-16 23:05, pirms 13 gadiem
Evgeni Malkin rakstīja: Latvija var priecaties par 6 vietu bet Krievija nebutu apmierinati ar 3 vietu .
es ar nebūtu priecīgs, ja mēs pakāstu teiksim Austrijas U18... Katram savi uzdevumi un spēlētāju resusi, krievi arī par 2. vietu nebūs priecigi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 23:07, pirms 13 gadiem
Ja vācieši vinnēs Šveici,paliksim te apakšā.Tā lūk
, 2012-04-16 23:07, pirms 13 gadiem
atjautibas uzdevums - cik vaciesi ir uz laukuma, kad iesita 4 golu ';
, 2012-04-16 23:08, pirms 13 gadiem
Protams,ja krievi zaudēs zviedriem...
, 2012-04-16 23:09, pirms 13 gadiem
grenis rakstīja: atjautibas uzdevums - cik vaciesi ir uz laukuma, kad iesita 4 golu
heh... neko jau mums tas nemaina, bet vismaz bus ko paradit vacietim kadam, kam liksies, ka sis zaudejums bija pagalam nepelnits....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 23:13, pirms 13 gadiem
ARAGONS rakstīja: es gan vairak domaju par situaciju turnira tabula to ka Krieviem ir katru gadu "prieks" 9.maija nav nosleepums! es sirsnigi ieteiktu lettiniem sarikot kaut ko lidzigu ka rietumukraina LVOVA bet,diemzel,lettini ir par mikstu,salidzinot ar Ukrainiem bet tas jau ir pavisam cits stasts
kapec mums k-kadi ur** limena paasakumi jariko???
, 2012-04-16 23:16, pirms 13 gadiem
Ja Krievi ritaa uzvar vai panjem vismaz 1nu punktu pret Zviedriem tad mes spelejam ar KANADU
, 2012-04-16 23:19, pirms 13 gadiem
Jumtalapa rakstīja: 2012. gada Latvijas Sporta labākā KOMANDA ir zināma!
leenaak paar tiltu draugi
veel jau priekshaa lielais chempis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 23:23, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Būsim atklāti Tambijevs ar vārtsargu šodien neuzminēja(nafig vajadzēja šodien atkal likt Merzļikinu, ja Punnenovs tiešām labi nospēlēja pret zviedriem?)! Nu nebija neņemami tie metieni! Savi divi goli ir arī uz Elvja sirdsapziņas un Punnenovs vismaz man tiešām iedvesa lielāku pārliecību par mūsu vārtu drošumu. Bet kopumā džeki ir malači!!!
Pēc spēles pret Šveici, kad visi sauca Merzļikinu par jauno Irbi tāds gan viedoklis te nevaldīja.... Uzminēja vai neuzminēja, bet savu tiesu metienu viņš atvairīja tāpat, grūti te būtu uzminēt kas labāk nospēlēs...

Tāpat vakar te kāds stāstīja par vācu goliem vairākuma krievu vārtos. Nu, kur bija tie goli vairākumā (izņemot ceturto pēc screenshota )
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-16 23:42, pirms 13 gadiem
Tie kam interesē goli - Germany vs. Latvia (4:5) - Ice Hockey U18 World...

0:1 - 12:17
1:1 - 19:55
2:1 - 61:22
2:2 - 69:46
2:3 - 80:18
3:3 - 83:39
3:4 - 101:04
4:4 - 113:59
4:5 - 117:12
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-17 01:04, pirms 13 gadiem
Šie Jaunie un talantīgie censoņi nav pirmie drafta numuri un nav arī lieli uzvārdi, šie jaunie Latviešu censoņi vienkārši spēlē ar Lielu Sirdi, viņi spēlē jo viņi to mīl...

Jauku 2 dienu.
, 2012-04-17 04:38, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: protams, ka vel neesam, bet ja busim...
un nepiekritu, ka nacionalas izlases 7 vieta PC ir labaks sasniegums par u18 izlases 6 vietu. Pilnigi noteikti ne. Tas, ka Nacionalaja izlase spele veci, tas ja, bet tur ari konkurence ir stipri zemaka ka u18 cempionata. uz Nacionalo izlasu cempionatiem piemeram ASV un Kanada brauc kopa ar gimenem ka uz turisma braucienu. Atpusties pec sezonas. Vadosas Eiropas izlases ari parasti spele ar otrajiem sastaviem jo labakie speletaji ir NHL.
U18 izlasem daudzi lideri no CHL un USHL uz cempionatu netiek, bet tur tas limenis attiecigaja vecuma grupa ir augstaks ka vecu cempionata.
u20 junioru cempionatu varetu salidzinat ar vecu limeni Olimpiskajas speles, bet jo tur tiek savakti visi iespejamie labakie ta vecuma speletaji, bet ari u18 cempionata savacas loooti specigas komandas, ko nevaretu teikt par vecu cempionatiem.
NU BEIDZ TAK VIENREIZ MURGOT
, 2012-04-17 05:34, pirms 13 gadiem
esters rakstīja: Tie kam interesē goli - Germany vs. Latvia (4:5) - Ice Hockey U18 World...

0:1 - 12:17
1:1 - 19:55
2:1 - 61:22
2:2 - 69:46
2:3 - 80:18
3:3 - 83:39
3:4 - 101:04
4:4 - 113:59
4:5 - 117:12
Trīs papildlaiki?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-17 09:31, pirms 13 gadiem
es nedodu krepu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-17 12:58, pirms 13 gadiem
šeit vācieši pēc 2ām sekundēm gūst trešos vārtus, kaut kā neizskatījās, ka tur būtu bijis aizturētais sods, jo tiesnesim roka nav pacelta... ';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja