Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Lipsbergs gūst hat-trick, izlase pārspēj Vāciju

Didzis Rudmanis
Didzis Rudmanis

Lipsbergs gūst hat-trick, izlase pārspēj Vāciju
Latvijas izlase aizvada neaizmirstamu turnīru
Foto: IIHF

Šovakar otro uzvaru pasaules U-18 čempionāta ietvaros izcīnīja Latvijas valstvienība, kas ar 5:4 pārspēja Vācijas hokejistus, tādējādi krietni pietuvojoties vietai ceturtdaļfinālā. Ar trim vārtiem Latvijas labā šovakar atzīmējās Roberts Lipsbergs, taču pa panākumam arī Teodora Bļugera un Georga Golovkova kontā.

Mača pirmajās minūtēs nedaudz vairāk uzbruka Latvijas jaunie hokejisti, taču jau perioda piektajā minūtē pretuzbrukumā vārtu augšējā stūrī ripu raidīja Dominiks Kahuns, atklājot mača rezultātu. Turpinājumā Latvija nonāca vairākumā, kura gaitā bīstami apdraudēja Marvina Kupera sargātos vārtus, līdz īsi pirms vairākuma noslēguma piespēli vārtu priekšā saņēma Teodors Bļugers, raidot ripu vārtos.

Perioda turpinājumā uz laukuma turpinājās sīva cīņa, bija skaidri redzams, ka vāciešiem kājas ir svaigākas nekā Latvijas junioriem. Trešdaļas izskaņā vāciešiem izdevās iebakstīt ripu vārtos, taču vārtu guvums ieskaitīts netika.

Otrā perioda ievadā abas komandas turpināja līdzīgu cīņu, taču perioda piektajā minūtē pretuzbrukumā spēcīgu metienu pa vārtiem izdarīja un Merzļikinu pārspēja Svens Ciglers. Perioda otrajā pusē trīs pret vienu pretuzbrukumā izrāvās arī latvieši, Robertam Lipsbergam panākot 2:2.

Pašā trešdaļas izskaņā Roberts Lipsbergs guva jau savus otros vārtus spēlē, kad pretinieku vārtos stāvošo Kuperu pārspēja teju no nulles leņķa. Atlikušajā pusotrā minūtē koncentrācijas Latvijas hokejistiem gan pietrūka, un īsi pirms perioda beigām 3:3 panākt izdevās Janikam Mozeram.

Trešajā periodā Latvijas izlases vārtos stājās Ivars Punnenovs, bet jau perioda piektajā minūtē pēc individuāla izgājiena skaistus vārtus guva Georgs Golovkovs, atgriežot mača vadību Latvijas valstvienības rokās.

Mača turpinājumā Latvijas hokejisti uzbruka biežāk, strauji kāpa arī mača temps. Trešdaļas vidū vāciešiem izdevās panākt 4:4, taču vien mirkli vēlāk savus trešos vārtus spēlē guva Roberts Lipsbergs, panākot 5:4. Mača pēdējās minūtēs vācieši vēl izmisīgi centās mainīt mača likteni, taču Latvijas izlases hokejisti ar Punnenovu priekšgalā to nepieļāva, svinot otro uzvaru turnīrā.

Par labāko spēlētāju Latvijas izlases rindās tika atzīts Roberts Lipsbergs, taču vāciešiem tas bija komandas pirmo vārtu autors Dominiks Kahuns.

Šis panākums gan vēl negarantē Latvijas izlases vietu B apakšgrupas labāko trijniekā. Situācijā, kad Krievija atlikušajās divās spēlēs izcīnītu trīs punktus, bet vācieši pārspēt Šveici, kā rezultātā Latvijai, Krievijai un Vācijai visām būtu pa sešiem punktiem, liekā šajā kompānijā izrādītos Latvija.

Pasaules U-18 čempionāts, 16. aprīlis

Latvija - Vācija 5:4 (1:1, 2:2, 2:1)

Vārti: 04:35 Kahuns (Draizaicls, Stefans) 0:1, 08:23 Bļugers (Bukarts, Lavrovs, vair.) 1:1, 25:00 Ciglers (Tifelss) 1:2, 31:36 Lipsbergs (Jevpalovs) 2:2, 38:36 Lipsbergs (Ševčenko, Kondrats) 3:2, 39:34 Mozers (Draizaicls, Benders) 3:3, 44:48 Golovkovs (Škuratovs) 4:3, 49:42 Kurts (Stefans) 4:4, 51:56 Lipsbergs (Ševčenko, Kondrats) 5:4
Vārtsargi: Elvis Merzļikins (40:00 Punnenovs) - Marvins Kupers
Metieni: 33 - 39
Soda minūtes: 6 - 6

Latvijas U-18 izlases spēļu kalendārs:

DatumsLaiksSpēleRezultāts
12.04.201217:00Latvija U-18 - Krievija U-181:6
13.04.201219:00Šveice U-18 - Latvija U-182:4
15.04.201219:00Latvija U-18 - Zviedrija U-181:3
16.04.201217:00Vācija U-18 - Latvija U-184:5

B apakšgrupas tabula:

SUUPZPZP-ti
1.Zviedrija330009
2.Latvija420026
3.Krievija210013
4.Vācija310023
5.Šveice200020
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-16 19:58, pirms 12 gadiem
coffijs rakstīja: Varētu teikt ,ka pašlaik izcils PČ Latvijai,ja vien neturpinātos beidzamo 4-7 gadu pilnīgā nespējība spēlēs pret krieviju un tā kaite ir visos vecumos,ieskaitot pieaugušo izlasi.Ja varam labi nospēlēt pret Zviedriju ,tad jau ar krieviem arī varējam sisties daudz līdzīgāk.
Mūsējiem jau tas ir ieaudzināts, ka krievus uzvarēt nevar, viņi ir baisi spēcīgi un meistarīgi! Šie vecuma jaunieši jau neatcerās lielās izlases uzvaru pret Krieviju 2000. gadā, bet uzvaru pret Zviedriju 2009. gadā gan atcerās. Ja lielā izlase paņemtu krievus tagad, iespējams, tā ieaudzinātība mainītos.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  -2 [+] [-]

, 2012-04-16 19:59, pirms 12 gadiem
(O_O) rakstīja: Paldies Punnenovam. Neko nevar pārmest Merzļikinam, bet Punnenovs malacis.
Tāpat paldies laukuma spēlētājiem - pielika ātrumā un redz viss izdevās.
Vāciešiem pat paveicās ka iemeta 4
Nu un hat-trick ar 3 golu vienkārši fantastiski!!!
Būsim atklāti Tambijevs ar vārtsargu šodien neuzminēja(nafig vajadzēja šodien atkal likt Merzļikinu, ja Punnenovs tiešām labi nospēlēja pret zviedriem?)! Nu nebija neņemami tie metieni! Savi divi goli ir arī uz Elvja sirdsapziņas un Punnenovs vismaz man tiešām iedvesa lielāku pārliecību par mūsu vārtu drošumu. Bet kopumā džeki ir malači!!!

  -1 [+] [-]

, 2012-04-16 19:59, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Noteikti Zviedrija spēlēja uz robežu maksimuma
Tāpat kā NHL spēlētāji lokauta laikā RSL.

  -4 [+] [-]

, 2012-04-16 20:00, pirms 12 gadiem
Le Saint rakstīja: Ok, mums viss ir tik sūdīgi, ka vienalga vinnējam gan fričus, gan šveiciešus ar visu viņu sistēmu. Tā?
Un tas ir sava veida fenomens.
Tāpat kā tas, ka LV izlase pieaugušo PČ A grupā tik ilgi spēj noturēties ar tik ierobežotiem spēlētāju resursiem, un bez nopietna sava pašmāju čempionāta.

     [+] [-]

, 2012-04-16 20:00, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Runa gāja par U-20.
Un par to runāja arī hokeja spečuki, kas kaut ko saprot no hokeja stipri vairāk nekā caurmēra SC lietotājs.
Nezinu īsti iemeslu (neesmu iedziļinājis), bet šajā starpposmā starp U-18 un U-20 mūsējie daudz atpaliek no vadošām hokeja valstīm.
Kas tad ir tie speciālisti, žurnālisti? Cilvēki kas tiešām saistīti ar hokeju, diez vai kaut ko tādu izspļautu, bet žurnālisti kapēc ne, tāds darbs, pirkt tos kas paši grib pirkties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-04-16 20:01, pirms 12 gadiem
Le Saint rakstīja: Ok, mums viss ir tik sūdīgi, ka vienalga vinnējam gan fričus, gan šveiciešus ar visu viņu sistēmu. Tā?
Sistēma būtu daudz labāka ,ja pašvaldības spētu uzturēt bērnu un jauniešu hokeju ,lai to nespēlē praktiski vairumā turīgo vecāku atvases ,un ja Dinamo nesāktu visu vecumu cetralizāciju vienā komandā,noplicinot citas komandas.

  -3 [+] [-]

, 2012-04-16 20:01, pirms 12 gadiem
Laikam jau jātur par krieviem...
Debilizator TV. Российское телевидение....

  -1 [+] [-]

, 2012-04-16 20:02, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un tas ir sava veida fenomens.
Tāpat kā tas, ka LV izlase pieaugušo PČ A grupā tik ilgi spēj noturēties ar tik ierobežotiem spēlētāju resursiem, un bez nopietna sava pašmāju čempionāta.
Un tas pārsteigums turpinās jau ilgu laiku tikai tāpēc, ka sporta veids pats par sevi ir dārgs, resursietilpīgs un nopietni tiek praktizēts ~20 valstīs.
Slēpts komentārs: flipsider

  +3 [+] [-]

, 2012-04-16 20:02, pirms 12 gadiem
Mēs esam labāki par Šveici un Vāciju un būtu tikai sportiskā ziņā pareizi ,ka mēs paliktu trešie! Un tas būs ļoti netaisnīgi ,ja mēs paliksim ceturtie grupā.

     [+] [-]

, 2012-04-16 20:03, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un tas ir sava veida fenomens.
Tāpat kā tas, ka LV izlase pieaugušo PČ A grupā tik ilgi spēj noturēties ar tik ierobežotiem spēlētāju resursiem, un bez nopietna sava pašmāju čempionāta.
Kāds tur fenomens. PČ nekādā ziņā neattaino valstu hokeja sakārtotību. Tas parāda 20-25 labāko hokejistu spējas.

  -1 [+] [-]

, 2012-04-16 20:04, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Izņēmums bija tikai viens aizsaulē aizgājušais Demitra. Tam neatņēma. Bija motivācija un vēlme sevi apliecināt
Un vēl Dalmens. Ieliek visiem Ņikuļiņiem un co.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-16 20:05, pirms 12 gadiem
Tambijevs (senior)! Vo vecis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-04-16 20:05, pirms 12 gadiem
Johons rakstīja: aizmirsti sui.
tagad atkaarto to pashu ar lat, rus un ger.
Hmm, man arī sanāk ka esam vāciešiem priekšā jebkurā gad, ja vien vācieši vinē šveici ar vairāk kā 2 vārtu starpību!!??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-04-16 20:05, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kaut kas jau notiek jaunatnes hokejā, bet ne tuvu tā nav kāda noteikta sistēma. Tā ir tīrā pēršanās balstoties uz vecāku iniciatīvu, un dažu treneru fanātismu.
Izņemot LM hokeja pirmamīdu (kas arī ne tuvu nav pati pilnība) viss pārējais ir palaists pašplūsmā.
Tieši tā, par to es arī visu laiku saku, ka tas, kas ir sasniegts pēdējo gadu laikā, ir tikai un vienīgi vecāku [protams arī darītāju - sportistu] un atsevišķu treneru-fanātiķu nopelns.
Jau 90. gadus gan Grabovskis, gan Beresņevs runāja par standartiem [prasmēm], kuras jāapgūst bērniem un jauniešiem sasniedzot kādu konkrētu vecumu. Līdz pat šai dienai nekas nav mainījies!!! Nevienam profesionālā-hokeja [kas jebkādā veidā pelna naudu saistībā ar hokeju] pārstāvim tas nav vajadzīgs!!!

     [+] [-]

, 2012-04-16 20:06, pirms 12 gadiem
Le Saint rakstīja: Kāds tur fenomens. PČ nekādā ziņā neattaino valstu hokeja sakārtotību. Tas parāda 20-25 labāko hokejistu spējas.
ASV volejbolā kļuva par OS čempioniem parspīti tam ,ka viņiem nebija savas valsts čempionāta un uz vietu sastāvā konkurēja mazāk par 20 spēlētājiem.

  -2 [+] [-]

, 2012-04-16 20:07, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Dalmens taču nebija NHL spēlētājs Caur AHL dodoties skilus neatņem.
Sarp citu kā patīk Ņikitins izlasē? Tavs arguments par neko nederīgo Omičanu drīz tiks iznīcināts. :0

  -3 [+] [-]

, 2012-04-16 20:07, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Kas tad ir tie speciālisti, žurnālisti? Cilvēki kas tiešām saistīti ar hokeju, diez vai kaut ko tādu izspļautu, bet žurnālisti kapēc ne, tāds darbs, pirkt tos kas paši grib pirkties.
Ja kas,tad Puče un Ernštreits pēc U-20 PČ studijā pirms RD spēles daudz ko pateica. Un pateica, ka U-20 nav īsti vieta pasaules U-20 Elitē.
Vai uzskati viņus, vai neuzskati viņus par sasaistītiem ar hokeju, bet arī viņu viedoklis ir vērā ņemams.

  -1 [+] [-]

, 2012-04-16 20:07, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Domāju ka brīnumi beigušies. Šveicei nebūs izredžu.
Gan jau, ka to pašu arī pirms friču un krievu spēles domāji... A sanāca ta pilnīgi pretēji...

  -2 [+] [-]

, 2012-04-16 20:07, pirms 12 gadiem
Pro3nd rakstīja: Mēs esam labāki par Šveici un Vāciju un būtu tikai sportiskā ziņā pareizi ,ka mēs paliktu trešie! Un tas būs ļoti netaisnīgi ,ja mēs paliksim ceturtie grupā.
Pilnīgi piekrītu. Ja tas notiks(tpu,tpu,tpu) vnk daudziem džekiem var nolaisties rokas,jo tā kā viņi cīnās kā līdzīgs ar līdzīgu pat ar Zviedriju un tev beigās jācīnās par palikšanu tas vnk nebūtu godīgi. Un viss dēļ krieviem,ka viņi izgāja nenoskaņojušies uz spēli pret Vāciju.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-16 20:10, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja kas,tad Puče un Ernštreits pēc U-20 PČ studijā pirms RD spēles daudz ko pateica. Un pateica, ka U-20 nav īsti vieta pasaules U-20 Elitē.
Vai uzskati viņus, vai neuzskati viņus par sasaistītiem ar hokeju, bet arī viņu viedoklis ir vērā ņemams.
Dabiski, ka ir bet ā vieta ir desmitā. Kas sistēmas dēļ met mūs laukā uz B divīziju. Zinot, kur mūsu juniori bija desmit gadus atpakaļ, tas ir liels progress. Un nākotnē ar šitiem fruktiem mums ies vēl labāk, vairs nebūsim yo-yo komanda.

P.S. Puče ir lielāks klauns par pēdējo rietumu vilcienu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-04-16 20:10, pirms 12 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Pilnīgi piekrītu. Ja tas notiks(tpu,tpu,tpu) vnk daudziem džekiem var nolaisties rokas,jo tā kā viņi cīnās kā līdzīgs ar līdzīgu pat ar Zviedriju un tev beigās jācīnās par palikšanu tas vnk nebūtu godīgi. Un viss dēļ krieviem,ka viņi izgāja nenoskaņojušies uz spēli pret Vāciju.
Krievi tādi ir ,viņiem viens uzdevums uzvarēt Kanādu un Latviju un lai mums ieriebtu vēl vairāk šie paspēlē Vācijai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-16 20:14, pirms 12 gadiem
coffijs rakstīja: Krievi tādi ir ,viņiem viens uzdevums uzvarēt Kanādu un Latviju un lai mums ieriebtu vēl vairāk šie paspēlē Vācijai.
Kofij, kas tev pret krieviem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-16 20:15, pirms 12 gadiem
Video! Video! Kadel vel sportacentrs nav ielicis video?