Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Lipmans: "Par izlases jaunā trenera izvēli neuztraucos, laika pietiek"

Rolands Eliņš

Lipmans: "Par izlases jaunā trenera izvēli neuztraucos, laika pietiek"
Kirovs Lipmans un bijušais izlases galvenais treneris Aleksandrs Beļavskis
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Latvijas Hokeja federācijas (LHF) prezidents Kirovs Lipmans raidījumā "Sporta Studija" sniedzis ieskatu hokeja izlases galvenā trenera apmaksas un meklējumu aizkulisēs, norādot, ka kandidāti šim postenim ir, taču liela pamata steigties ar izvēli pagaidām nav.

„Aleksandram Beļavskim maksāja ikmēneša algu kopš pagājušā gada septembra. Man nav ko slēpt – katru mēnesi viņš sanēma desmit tūkstošus. Bet, piemēram, Nolans saņēma 13 tūkstošus eiro mēnesī,” LHF prezidents Kirovs Lipmans sniedza ieskatu izlases vadības atalgojuma aprisēs.

Lipmans apstiprināja, ka Teda Nolana alga Latvijas izlasē sezonā bijuši apmēram 200 tūkstoši eiro, kā arī izteicās, ka arī šī kandidatūra pilnīgi aizmirsta nav: „Ja viņš nolaistu prasības līdz 150 tūkstošiem? Es domāju, ka viņš vispār būtu gatavs nolaist līdz 100 tūkstošiem. Ziniet, mana rīcībā ir tāda informācija, ka Nolans būtu ar mieru piekrist atgriezties pie izlases stūres. No vienas puses, es šādu iespēju nenoraidu, taču no otras – ne sevišķi esmu tai gatavs.”

„Mums vēl pietiek laika, vēl nemaz neuztraucos,” norādīja Lipmans par jaunā galvenā trenera meklējumiem, sakot arī, ka ir bijuši kontakti arī ar kādu kanādiešu treneri, kurš gan par sezonas darbu prasītu 300 tūkstošus eiro. „Izlase bez trenera nepaliks, 20 gadus tā bija ar treneri, gan jau būs arī tagad. Ja vien es neaiziešu projām (smejas), tāds variants arī pastāv.”

Lipmanam tika vaicāts, vai Latvijas izlasei interesanta būtu Rīgas „Dinamo” jaunā galvenā trenera Kari Heikiles kandidatūra, un LHF prezidents atbildēja apstiprinoši: „Bet tikai ar tādu nosacījumu, ka viņš ir patiešām treneris.”

Latvijas hokeja izlasi kopš neatkarības atjaunošanas vadījuši desmit galvenie treneri, un pagaidām tikai Leonīds Beresņevs šo amatu ieņēmis divus termiņus, un viņš arī ir izlasi visilgāk vadījušais treneris. Savukārt Beļavskis ir viens no četriem treneriem, kuri Latvijas izlasi vadījuši mazāk nekā gadu.

”Sporta Studijas” sižets par Latvijas izlases vadību

Izmantotie resursi:
Lipmans hokeja valstsvienības treneri lūko bez...

  +2 [+] [-]

, 2015-08-11 16:00, pirms 9 gadiem
marauders rakstīja: Nē, labāk krist agonijā par divām izmocītām spēlēm OS. Skumji, bet tādi ir tie "faniņi."
Tavupŗāt ir tik stilīgi jau vismaz 2 komentāros iestarpināt vārdu AGONIJA?
Domā, tas komentāram liek izskatīties ļoti gudri un inteliģenti uzrakstītam?
Tiešām, īstais vārds kuru saistīt ar ''spiegt'' un ''krist'' tava komentāra kontekstā?
Nu nu... Pirmais pat sasaistot diezvai ir reāli iespējams variants, par krišanu- tur itkā vel ok, ja vien neņemam vērā, ka agonija ir termins medicīnā. Bet, viss ok, droši turpini, tik kautkā pamanīju tavu stilu likt šo vārdu iekšā tekstā.

  +6 [+] [-]

, 2015-08-11 16:08, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kubertēns gan teica-GALVENAIS IR CĪNĪTIES PAR UZVARU.
Par pārējo Tev pilnībā piekrītu.
Juris tāpat kā kremļa propogandas žurnālistikai- sapin izdomājumus un vēlāmos māņus kopā ar daļu patiesības, tā veidojot savu itkā uz faktiem balstītus tekstus, kuri pat liekasn samērā patiesi un ticami.
Atrodas dzirdīgas ausis un pavērtas mutes, kuras nu tik lasa un brīnās, kur tāds ģēnijs uzradās.
Tā tepat ar Miņina kungu- daudz raksta daudz kļūdās, bet tiem, arī bieži man, kuri konkrēto tēmu tik sīki nezina, liekas WOW, kās par čali. Kad sāk vairāki norādīt uz neprecizitātēm, tad tā ticība pārējām jau vairs neliekas tik neapgāžama.
Nerunāsim par Miņina kunga samērā agresīvo sava viedoklā uzpaušanu par to vienīgo un pareizo- sapin ciparus, dažādus faktus( diez, vai to visu precizitāti kāds pārbauda ar?) un savas simpātijās. pasniedzot kā vienīgo patiesību, pārējos nereti maigi nostādot kā muļķu lomā, kuri vispār neko nesajēdz un viņu viedoklis, ja nesakrīt, nav ne sū.da vērts.

  +5 [+] [-]

, 2015-08-11 16:41, pirms 9 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Tavupŗāt ir tik stilīgi jau vismaz 2 komentāros iestarpināt vārdu AGONIJA?
Domā, tas komentāram liek izskatīties ļoti gudri un inteliģenti uzrakstītam?
Tiešām, īstais vārds kuru saistīt ar ''spiegt'' un ''krist'' tava komentāra kontekstā?
Nu nu... Pirmais pat sasaistot diezvai ir reāli iespējams variants, par krišanu- tur itkā vel ok, ja vien neņemam vērā, ka agonija ir termins medicīnā. Bet, viss ok, droši turpini, tik kautkā pamanīju tavu stilu likt šo vārdu iekšā tekstā.
cilvēks pat nezina, ko nozīmē vārds 'agonija' [t.i. pirmsnāves (pirms bojāejas) stāvoklis- drudzis pirmsnāves drudžaina aktivitāte utml].
čalis laikam ar to domāja vārdu 'eiforija'- [t.i krišana sajūsmā; ārkārtīgi pacilāts garastāvoklis], bet sajauca svešvārdus, kuru nozīmi īsti nesaprot.
Slēpts komentārs: marauders

  +5 [+] [-]

, 2015-08-11 16:58, pirms 9 gadiem
marauders rakstīja: Tā arī bija domāts, ka faniņi ar putām uz mutes un no kapa malas bļaus - "dodiet Nolanu, viņš ir labākais treneris Latvijas vēsturē."
stāsti vien! kāds sakars fanu sajūsmai, eiforijai ar pirmsnāves stāvokli?
no Tava komenta konteksta ir skaidri noprotams, ka bija domāta eiforija, nevis agonija.

  +3 [+] [-]

, 2015-08-11 17:10, pirms 9 gadiem
Argonauts rakstīja: stāsti vien! kāds sakars fanu sajūsmai, eiforijai ar pirmsnāves stāvokli?
no Tava komenta konteksta ir skaidri noprotams, ka bija domāta eiforija, nevis agonija.
īstenībā, tā ir izplatīta prakse, ka tiek izmantoti svešvārdi, kautkādi apzīmējumi īsti nesaprotot to jēgu un pielietošanas kārtību. Tāda viltota inteliģences izrādīšana, manuprāt.
Atceros, savulaik, plaši tik izmantoti vārdi paradokss un nonsenss( jā jā, paķerts no angļu mēles), vienkārši smieklīgi bija, kad arī žurnālisti bezsakarā tos lietoja dažādos materiālos.
bet, nav jau arī liela bēda, ja kāds vēlas parādīt sevi kā izglītotu un/ vai inteliģentu cilvēku, rakstot vārdus, kurus neprot izskaidrot un pielietot, galvenais, saprast laicīgi, kad tad vajadzētu apstāties un raut parastā tautas mēlē .

  +5 [+] [-]

, 2015-08-11 17:12, pirms 9 gadiem
marauders rakstīja: Tā arī bija domāts, ka faniņi ar putām uz mutes un no kapa malas bļaus - "dodiet Nolanu, viņš ir labākais treneris Latvijas vēsturē."
Cik es te lasīju, tad reti kurš Nolanu tieši sauc par labāko LV treneri vēsturē, drīzāk- daudziem patika viņa spēles stils un pats Nolans kā personība.
Tās ir dažādas kategorijas.
Un kāpēc tu fanus apzīmē samazinājuma formā?
Esi augstprātīgs vai iedomīgs? Cilvēki kā cilvēki, bet nu paliek skaidrs, kapēc tā atbalsti analītiķi Miņinu, viņam ar tāda pat mode- citus par lohiem un idiotiem uzskatīt, ja reiz nedzied vienu dziesmu....

  -1 [+] [-]

, 2015-08-11 17:53, pirms 9 gadiem
VEFs nopērk nēģeri, rakstā knapi 30 komentāri...Lipmans neizdara neko, rakstā 150 komentāri...tātad tīri matemātiski hokejs ir apmēram 5 reizes populārāks par baskedbolu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-08-11 18:23, pirms 9 gadiem
HuliManiBano rakstīja: Vot shito es saprotu. Geniaals petiijuma rezultaats ar izcilu precizitati un minimaliem izdevumiem. Daudz labaak kaa visi krutie petijumi ar miljonu budzetiem, kas ilgst gadiem un galu galaa neko sakarigu nepierada. Tevi par prezidentu!
Paldies par uzticību, diemžēl nē...prezidents mūsu valstī diemžēl ir tikai mēbele.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-08-11 18:26, pirms 9 gadiem
HuliManiBano rakstīja: Tev buutu iespejas buut nevis par biidaamu meebeli, bet kluut par objektu kas biida parejaas korumpeetaas mebeles. Bet ok.
Viens to nevar paveikt bez saliedētas un uzticamas komandas...šeit diemžēl tādu neatrast, jo visos savos komentāros, kur operēju ar dzelžainiem un neapstrīdamiem faktiem pretī saņemu tikai mīnusus...secinājums viens, tauta šeit ir tiktāl sazombēta, ka patiesībai netic!

  +4 [+] [-]

, 2015-08-11 18:38, pirms 9 gadiem
Jā, Miņins savas kļūdas nekad neatzīst. Ierubī vēl treknākus burtus un mauc tālāk. Balstoties uz publiski pieejamu informāciju... Iz sienas autenes tualetē arī ir publiska informācija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-08-11 19:37, pirms 9 gadiem
HuliManiBano rakstīja: Mininam ir tas, saki ko gribi vins vienmer pretii nostadis savus skiet ka biezi pat izdomatus faktus. Viss kas ir pretrunaa ar vinu nav patiesiba.
Man ir tādas, no fantāziju pasaules, izvilktas domas, ka tieši tapēc Miņins arī tā sācis kāčāties pēdējos gadus, lai varētu iziet rēzeknes ielās ar baigo rāmi, liekot citiem saprast, ka redz, es esmu baigais būda- netuvojies man.
Reāli-manuprāt, kompleksains, uzpūsts kačoks, kurš ne tikai ir iedomīgs un citus necienošs, bet arī slēpj savus zemapziņā iestrādātos kompleksus, ka ir jāuzkačā bicītis, lai citi baidītos....
Nesaprotot, ka viņa bicītis ir pildīts ar gaisu un normāls, dzīslains čalīts,ar labu un asu sitienu tādu aizsūtīs uz gultas režīmu.
Domāju, šī cilvēka sakarā, laba augsne būtu psihoterapeitiem, tēmā- kapēc ir izveidojies cilvēks- svaruzāles kačoks ar super ego, noniecinot citus, kuru viedoklis ir savadāks...
Psiholoģiskā trauma bērnībā, varētubūt...
P.s. esiet cilvēki un cieniet citu viedokli, lai arī tas Jums neptiktu, bet Miņinu Jurim ieteikti- esi nedaudz piezemētāks attiecībā uz saviem tautiešiem, ja vien nesi glups čangalis ar kremlina domāšanu, kurš iedomājās, ka var citus ar viltus faktiem pārliecināt par neesošo. Cieni Latgali un Latvija tevi cienīs puika..... Āmen!

  +1 [+] [-]

, 2015-08-11 20:13, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pilnīgi piekrītu!
Diemžēl, bet arī latviešiem ir izaugusi paaudze, kurai ļoti patīk, ka tai lej saldu medu uz ausīm, un nevis patīk analizēt notiekošos procesus. Izņemot prasmi komunicēt ar sabiedrību (kā jau jeņķim), nekas vairāk no tā Nolana nebija.
Šuplera laikā, ar līdzīgiem vārdiem tu lamāji, apsmēji tos kas par priecājās par rezultātu, Pekas laikās kad labi spēlēja, bet nebija rezultāta, tu mainiji savu viedokli par 180 grādiem un jau apsmēji tos kas sajūsminājās par labo spēli. Ja rīt izlase, ģinama muģīsies no aizsardzības un sāks uzvarēt, 100% apmetīsi kažoku. Tev jau ka tik padirct.

     [+] [-]

, 2015-08-11 20:19, pirms 9 gadiem
Par skaistu spēli un zaudējumu. Par sliktu spēli un uzvaru. Kas tur ko strīdēties, citam interesē tikai galarezultāts, citas spēj baudīt arī pašu spēli.
Es spēju priecāties arī par pašu spēli kā tādu. Ja zaudē skaistā spēlē arī saglabājās prieks, ja tava komanda labi vai skaisti spēlē. Ja vēl uzvar skaistā spēlē lieliski.
Atceros kā Latvija uzvarēja Krievija Sanktpēterburgā 3-2, kad Irbu pusmūžu bija gatavs atdot. Arī man prieks tajā vakarā bija milzīgs. Pēc kāda laika to spēli noskatījos vēlreiz. Izlases spēle kā tāda bija briesmīga, atbaidoša bet rezultātā uzvara.
Reiz BK Ventspils uzvarēja sīvā galotnē FIBA čempionu kausā izcīnīja 3.vietu (bet pēc atklātas tiesnešu kļūdas vai palīdzēšanas). Jā 3. vieta skaitījās izcils sasniegums, bet es torez pēc spēles nemaz nepriecājos tikai viena iemesla dēļ- acīmredzama tiesnešu kļūda un tikai tāpēc 3. vieta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2015-08-12 06:08, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: VEFs nopērk nēģeri, rakstā knapi 30 komentāri...Lipmans neizdara neko, rakstā 150 komentāri...tātad tīri matemātiski hokejs ir apmēram 5 reizes populārāks par baskedbolu.
tas tavs "hokejs" ir precīzi viens klubs un izlase,kur lielākā daļa ir no šī paša viena kluba. Kamēr basītī ir kārtīgs čempionāts.

     [+] [-]

, 2015-08-12 14:20, pirms 9 gadiem
Swordsman rakstīja: tas tavs "hokejs" ir precīzi viens klubs un izlase,kur lielākā daļa ir no šī paša viena kluba. Kamēr basītī ir kārtīgs čempionāts.
Ar ko tad tas čempionāts ir kārtīgāks par Latvijas hokeja čempionātu? Ar to, ka uz spēlēm nāk ne tikai māsas un brāļi, bet arī māsīcas un brālēni?

  -1 [+] [-]

, 2015-08-12 15:08, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: Ar ko tad tas čempionāts ir kārtīgāks par Latvijas hokeja čempionātu? Ar to, ka uz spēlēm nāk ne tikai māsas un brāļi, bet arī māsīcas un brālēni?
nu, ja tev pilna zāle miestos skaitās māsīcas un brālēni, lai nu tā būtu.
LBL ažiotāžu ar Latvijas hokeja čempi nevar pat salīdzināt. Jau vēsturiski Ventspils un Rīgas cīņas, Barons fani, tad vēl visas pārējās komandas. Hoķī ir tikai viens dinamo un izlase, kuru tu nez kāpēc salīdzini tikai ar vienu basketbola komandu.
Bez tam, pat tas jau ir smieklīgi, kā tu tos komentus te saskaitīji. Tos 160 komentus te pārsvarā vieni un tie paši saspamojuši, kas vienmēr pie hoķa atzīmējas.
Paskaties, reku pie galvenajām ziņām 31 komentārs par Valmieras komandu, kas pagāšsezon SEPTĪTAJĀ vietā LBL palika. Paskaties labi, vai tik tur komentāros unikālo lietotāju nav vairāk, kā šeit 160 komentāros
Tak basi spēlē visā Latvijā masveidā. Hoķī viss haips ir par 20 purniem, uz kuriem visa valsts skatās.