Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Lipmans: "Par izlases jaunā trenera izvēli neuztraucos, laika pietiek"

Rolands Eliņš

Lipmans: "Par izlases jaunā trenera izvēli neuztraucos, laika pietiek"
Kirovs Lipmans un bijušais izlases galvenais treneris Aleksandrs Beļavskis
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Latvijas Hokeja federācijas (LHF) prezidents Kirovs Lipmans raidījumā "Sporta Studija" sniedzis ieskatu hokeja izlases galvenā trenera apmaksas un meklējumu aizkulisēs, norādot, ka kandidāti šim postenim ir, taču liela pamata steigties ar izvēli pagaidām nav.

„Aleksandram Beļavskim maksāja ikmēneša algu kopš pagājušā gada septembra. Man nav ko slēpt – katru mēnesi viņš sanēma desmit tūkstošus. Bet, piemēram, Nolans saņēma 13 tūkstošus eiro mēnesī,” LHF prezidents Kirovs Lipmans sniedza ieskatu izlases vadības atalgojuma aprisēs.

Lipmans apstiprināja, ka Teda Nolana alga Latvijas izlasē sezonā bijuši apmēram 200 tūkstoši eiro, kā arī izteicās, ka arī šī kandidatūra pilnīgi aizmirsta nav: „Ja viņš nolaistu prasības līdz 150 tūkstošiem? Es domāju, ka viņš vispār būtu gatavs nolaist līdz 100 tūkstošiem. Ziniet, mana rīcībā ir tāda informācija, ka Nolans būtu ar mieru piekrist atgriezties pie izlases stūres. No vienas puses, es šādu iespēju nenoraidu, taču no otras – ne sevišķi esmu tai gatavs.”

„Mums vēl pietiek laika, vēl nemaz neuztraucos,” norādīja Lipmans par jaunā galvenā trenera meklējumiem, sakot arī, ka ir bijuši kontakti arī ar kādu kanādiešu treneri, kurš gan par sezonas darbu prasītu 300 tūkstošus eiro. „Izlase bez trenera nepaliks, 20 gadus tā bija ar treneri, gan jau būs arī tagad. Ja vien es neaiziešu projām (smejas), tāds variants arī pastāv.”

Lipmanam tika vaicāts, vai Latvijas izlasei interesanta būtu Rīgas „Dinamo” jaunā galvenā trenera Kari Heikiles kandidatūra, un LHF prezidents atbildēja apstiprinoši: „Bet tikai ar tādu nosacījumu, ka viņš ir patiešām treneris.”

Latvijas hokeja izlasi kopš neatkarības atjaunošanas vadījuši desmit galvenie treneri, un pagaidām tikai Leonīds Beresņevs šo amatu ieņēmis divus termiņus, un viņš arī ir izlasi visilgāk vadījušais treneris. Savukārt Beļavskis ir viens no četriem treneriem, kuri Latvijas izlasi vadījuši mazāk nekā gadu.

”Sporta Studijas” sižets par Latvijas izlases vadību

Izmantotie resursi:
Lipmans hokeja valstsvienības treneri lūko bez...

     [+] [-]

, 2015-08-11 13:18, pirms 9 gadiem
Uz izlasi janem treners ka vismaz uz kadiem 3,4 gadiem lai redzetu trenera rokrakstu un lai komanda izveidojas ka viena komanda! To ko mes redzam un kas notiek tas ir tas ko speletaji samacijusies savos klubos un tu vari jebkadu treneri panemt, to pasu "vasju traktorista" un rezultats bus apmeram vienads! Par 3 menesiem tu neko nevari iemacit, ne taktiku pilnigi neko! Tie nav NHL speletaji kurus var salikt 4 mainas un bus labs rezultats! Tas ko Kira dar tas ir lai varetu piedalities turnira tev uz papira ir vaidzigs treners! Tas ir ta pateikts, bet lai butu trenera rokrakst un rezultats un lai varetu pateikt labs vai slikts treners, ir vaidzigi vairaki gadi!
Slēpts komentārs: jurixxx

  +4 [+] [-]

, 2015-08-11 13:21, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Nolans laikam šo laimi (1/4) nepiedzīvoja!
Kā reizi viņš krutāko "laimi" piedzīvoja – 1/4 fināls OS.

     [+] [-]

, 2015-08-11 13:26, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: (..) Es no vietējiem pat nevaru iedomāties, kurš ir tas brīvai treneris, jo nevajag aizmirst, ka nākošgad ir netikai PČ maijā, bet septembra sākumā OS kvalifikācija, kad sagatavošanās laikā aizņemtie treneri darbosies klubos...
tur jau tā lieta, ka tieši tagad vēl vairāk, nekā iepriekš ir vajadzīgs atbrīvotais treneris. un no LV speciem nav pašlaik brīvs neviens atbilstoša līmeņa treneris.
tāpēc Virsaitis ir reāls kandidāts (kā LV spēlētājus so-so pārzinošs treneris), ja vien tiks apmierināta Kiras vēlme "no otras puses"- ja Nolans piekritīs mazākai algai, nekā iepriekš izlasē saņēma,- un pašlaik- bezdarbnieks Nolans tam varētu piekrist.

  -3 [+] [-]

, 2015-08-11 13:28, pirms 9 gadiem
DidzisLV rakstīja: Juri, tikai nesāc uzspiest savu viedokli citiem. Citam rezultāts ir VIENĪGAIS, kas interesē, bet ir daudzi tādi, kuriem spēles skaistums arīdzan ir ļoti svarīgs.
Rezultāti tiešām, izņemot OS, nebija tik labi kā gribētos, bet tad, kāpēc ir tik daudz cilvēku, kuri grib Nolanu ar Kūlenu un Zirni redzēt pie izlases stūres? Tas aktīvais, agresīvais hokejs daudziem tuvāks sirdij.
Manis pēc, tas var arī nebūt Nolans, bet cits treneru kolektīvs, ka tikai hokeja filozofija līdzīga. Ar pliku meistarību pret lielajiem dūžiem ne ko nepanāksi.
ir kāda uzskaite kas ir tie daudzie kas grib atpakaļ Nolanu, varbūt tie ir skaļākie nevis daudzskaitlīgākie

  -2 [+] [-]

, 2015-08-11 13:38, pirms 9 gadiem
Nezinu bet es par Nolanu nevaru pateikt ko labu vai sliktu, tam ir vaidzigs laiks! Bet to ka vins vareja izlasej vairakus ta saucamos liderus pierunat un jaunos talantus atvert, tie ir vina plusi! Varbut dazi speletaji pie Belavska negribeja spelet, mes tacu nezinam kadi tur konflikti agrak bija un Nolans ir neitrals!

     [+] [-]

, 2015-08-11 13:41, pirms 9 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Kā reizi viņš krutāko "laimi" piedzīvoja – 1/4 fināls OS.
Tad kopumā tāpat kā visiem ir tas viens ceturdaļfināls un 10-11 vieta rangā

  -3 [+] [-]

, 2015-08-11 13:47, pirms 9 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Hokejs arī nav sportaveids, kāds ir parādīts bērnu filmā par "Varenajām pīlēm", kur treneris no nemākuļiem dažu nedēļu laikā uztaisa superkomandu.

Hokejs, kā jebkurš komandu sportaveids ir atkarīgs no spēlētāju MEISTARĪBAS. Gadās protams kādreiz brīnumi, bet 97% gadījumos tomēr komandas ar meistarīgākajiem spēlētājiem ieņem augstākās vietas.

Vienkārši tā padomā, cik no mūsu spēlētājiem tiktu TOP6 komandu izlasēs. Kamērs LV nav pietiekoši daudz augstas klases spēlētāju, tu vari tos trenerus miksēt līdz vēmienam, tāpat maksimums ir 1/4 fināls.
Nepiekrītu tiem 3%, jo šis % ir stipri lielāks.
Var aizstāvēt Nolanu cik vēlaties, bet viņa darbs Bufalo bija spilgts apliecinājums tam, ka viņa patreizējā trenera kvalitāte ir ļoti stipri apšaubāma.
Znarokam ar izlasi arī visādi gāja, bet viņš vismaz ar klubu, kurā spēlēja nebūt ne uz to brīdi Top spēlētāji,pierādija, ka ir spēcīgs treneris.

  +2 [+] [-]

, 2015-08-11 13:47, pirms 9 gadiem
Dzoniy rakstīja: Aitiņš jau monstrs- tak vienā PČ ar lauztu kāju arī spēlēja. Viņš var visu!!!
Jā, atceros, ka tajā spēlē vel golu iemeta.
Bet nu es neticu, ka šis 12 min var noskriet 5 km.
Tad jau šis skrien tik pat atri cik es riteni minu.

     [+] [-]

, 2015-08-11 13:48, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Šī interese nāk no LHF?
Esi gatavs par 100k stradat?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2015-08-11 14:01, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Es saprotu, ka Nolana fanu klubiņš ir liels, bet objektīvus rādītājus nosaukt par demagoģiju... nu nez. Bet ja, tavuprāt, aktuālais sastāvs bija labs, tad man ir jautājums - kāpēc Nolans ar VĒL LABĀKU sastāvu tik slikti spēlēja (vai arī tagad tu mēģināsi apgalvot, ka Ozoliņš, Girgensons, Karsums, Bārtulis utt. ir ekvivalenti Saulietim, Bajarunam, Skvorcovam, Širikovam)?

OS Vankūvera: Zaudēja grupu turnīrā visiem, izslēgšanas spēlē pret Čehiju zaudēja pagarinājumā
OS Sočos: Zaudēja grupu turnīrā visie, izlslēgšanas spēlē pret Šveici izmocīja uzvaru un dabūja spēli pret Kanādu.

Tb Nolana fenomens ir balstīts uz vienu uzvaru OS pret komandu, kas noteikti nav TOP izlase un zaudējumu Kanādai.
Ja vietas nemainās, tad labāk es izvēlos treneri ar saistošāku un skatāmāku spēli.

  +3 [+] [-]

, 2015-08-11 14:03, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nepiekrītu tiem 3%, jo šis % ir stipri lielāks.
Var aizstāvēt Nolanu cik vēlaties, bet viņa darbs Bufalo bija spilgts apliecinājums tam, ka viņa patreizējā trenera kvalitāte ir ļoti stipri apšaubāma.
Znarokam ar izlasi arī visādi gāja, bet viņš vismaz ar klubu, kurā spēlēja nebūt ne uz to brīdi Top spēlētāji,pierādija, ka ir spēcīgs treneris.
Daudzi hokeja eksperti Amerikā Nolana vadīto Sabres vienību nosauca par vienu sliktākajām NHL vienībām pēdējās desmitgades laikā, tieši no sastāva komplektācijas. Ko Znaroks izdarītu KHL ar Amur vai, teiksim, Sochi klubu? Neko dižu.

  +4 [+] [-]

, 2015-08-11 14:06, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Jautājums bija par Nolanu kā viņa pirmatklājēju, bet tas, ka viņš, tomēr, bija ticis kaut vai uz vienu KHL maču, parāda, ka nu neba jau no kaut kāda amatieru čempionāta Nolans "izraka" viņu un ielika izlasē, bet šis sāka spēlēt.
Es domāju ka runa drīzāk iet par uzticēšanos Gudļevskim mačā pret Kanādu. Es arī biju pārsteigts mača sākumā un pat nedaudz dusmīgs uz Nolanu...kā viss beidzās visi labi zina

  +5 [+] [-]

, 2015-08-11 14:08, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Tad kopumā tāpat kā visiem ir tas viens ceturdaļfināls un 10-11 vieta rangā
Olimpiskais turnīrs ir galvas tiesu pārāks, līdz ar to tas nav gluži tas pats ceturtdaļfināls, kas bija Znarokam, teiksim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-08-11 14:10, pirms 9 gadiem
your_ufo rakstīja: Kamēr Latvijas ekonomika neuzlabosies tikmēr jaunu talantu Latvijas hokejā būs aizvien mazāk un mazāk. Lipmans Latvijas izlasi nevar pacelt Kanādas izlases līmenī lai kāds tur treneris nebūtu. Hokejs ir dārgs sporta veids, atceramies ka Latvijā 90 tajos bija viena vienīga halle pa visu Latviju, paldies Lipmanam ka tagad to haļļu ir pāri 20. Protams Latvijas krīzi neviens neparedzēja un to ka no Latvijas izbrauks liela daļa iedzīvotāju, tagad pie šāda iedzīvotāju blīvuma un esošās ekonomikas drīz būs jāsapņo par spēlēšanu A divīzijā, B divīzija ir tikai laika jautājums. Varbūt Latvijas izlasi nākotnē glābs imigranti no Āfrikas un muslimu zemēm, kaut gan stipri šaubos vai pateicoties Latvijas pabalstiem viņi laidīs savus bērnus trenēties hokejā
Taisni otrādi, tieši pēdējos gados latviešu talantus NHL draftē naskāk

     [+] [-]

, 2015-08-11 14:11, pirms 9 gadiem
Dzoniy rakstīja: Gribētu redzēt treneri, kurš ar 5-6 normāliem NHL spēlētājiem, pāris jaunajiem un rezerves/AHL vārtsargiem sastāvā būtu sasniedzis ko augstāku. Beidz tirst par lietām, kurām nav sajēgas.
Faktiski Buffalo bija SM līgas līmeņa klubs, kas iemests NHL...
Slēpts komentārs: Dan4iks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-08-11 14:16, pirms 9 gadiem
your_ufo rakstīja: Ne pa tēmu, bet no Latvijas izbrauc tie labākie un spēcīgākie talanti. Pēc gadiem 50 Latvija kā valsts vairs neeksistēs.
KO nu muldi, pēc 50 gadiem Latvijā dzīvos aptuveni 1,1-1,3 miljoni iedzīvotāju. Melnkalnē dzīvo 0,6 mi;ljoni, Islandē 0,3 miljoni - šīs valstis tūlīt neeksistēs?

  +1 [+] [-]

, 2015-08-11 14:17, pirms 9 gadiem
your_ufo rakstīja: Znaroks ar Latvijas izlasi neko neparādija
Vispār jau vienu čempi parādīja gan - 7.vieta, uzvarēta Šveice, Zviedrija, cienījams sniegums pret Kanādu ceturtdaļfinālā.

  +2 [+] [-]

, 2015-08-11 14:19, pirms 9 gadiem
Dan4iks rakstīja: Mes redzejam kas bija ar Buffalo, Nolanam bija doti top speletaji un rezultats briesmigs, punktu skaits sausmigs! Ja no sitas puses skatities ko vins bija spejigs sasniegt ar top speletajiem, es nesaku ka tie bija super duper zvaigznes, bet labs materials bija! Tad jautajums, ko vins var sasniegt ar musu speletajiem ar viduvejibam? Es nenoliedzu musu puisus bet uz pasaules skata vini ir diemzel viduvejibas, dazi vairak dazi mazak! Ar musu puisiem ir vairakus gadus jastrada un man liekas ka to Nolans nepavilks! Vins var tikai kautko sasniegt ja vinam bus super stari komanda, bet tada super staru komanda ari bez vina daudz ko sasniegs! Beigu beigas man liekas ka ar vinu mes talu netiksim!
Bufalo klubs bija ļoti bēdīgi nokomoplektēts, vieni zaļknābji bez NHL pieredzes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2015-08-11 14:27, pirms 9 gadiem
Es jau nesaku ka Buffalo bija super zvaigznes bet pec punktiem vini bija loti svaki un ar to sastavu viniem vaidzetu vairak punktus savakt un nebut absoluti pedeja vieta! Nolans nemak stradat ar svakam komandam tadel es ari saubos ka vins ar musu puisiem daudz ko sasniegt ir spejigs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-08-11 14:37, pirms 9 gadiem
Katram ir savs viedoklis, es domaju ka ar treneri vismaz uz 3 gadiem jasledz ligums, lai varetu isto rezultatu redzet! Piemeram ar zna4oku un MVD komandu , sakuma netika 16nieka tad tika un talak apvienojas ar Dynamo komandu , rezultatus mes visi zinam! 1x finals ar MVD ja es pareizi atceros un talak 2x gagarins un tas bija rezultas no vairakiem gadiem darba ar vienu treneru!

  -1 [+] [-]

, 2015-08-11 14:43, pirms 9 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Olimpiskais turnīrs ir galvas tiesu pārāks, līdz ar to tas nav gluži tas pats ceturtdaļfināls, kas bija Znarokam, teiksim.
Jā un labi vietu iegūt trīs spēlēs ir lielāka izredze, kā spēlējot septiņas. Nolans no tiešajiem pretiniekiem pēdējā PČ paņēma 3 punktus no 12.

  -2 [+] [-]

, 2015-08-11 14:44, pirms 9 gadiem
Es neteicu ka Nolans pilnigi neder, to ko es gribeju pateikt ir ka ar vidusmera komandu pa vienu, diviem gadiem Nolans nemaces neko labu sasniegt! Ja vinam dotu laiku, vairakus gadus un ja vins bus ists treneris kusrs vienmer blakus atrodas tad vis ir iespejams!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2015-08-11 15:10, pirms 9 gadiem
dobrecovs rakstīja: Daudzi hokeja eksperti Amerikā Nolana vadīto Sabres vienību nosauca par vienu sliktākajām NHL vienībām pēdējās desmitgades laikā, tieši no sastāva komplektācijas. Ko Znaroks izdarītu KHL ar Amur vai, teiksim, Sochi klubu? Neko dižu.
Izdarītu to pašu, ko ar MVD...tiktu finālā ar astesgala komandu.

  -1 [+] [-]

, 2015-08-11 15:14, pirms 9 gadiem
Varbūt mani tūlīt nories, bet man liekas, ka, pa lielam, vienalga kas ir izlases treneris. Nav mums bijis tāds treneris, kurš no pirksta uztaisa p!mp!. Dažiem, varbūt, laiks tika dots par mazu. Kā paši spēlētāji atzina, pirms Vasiļjeva laika tika likts paliels mīkstais uz treneru norādījumiem, tātad spēli veidoja paši spēlētāji. Tagad arī tieši tas pats - komanda var izšaut vienā gadā, nākošajā atkal pa vecam un Kirovs atlaiž visu brigādi.
Da jebkuru no tā laika hokejistiem - Maticins, Kerčs, Paste.

  -1 [+] [-]

, 2015-08-11 15:21, pirms 9 gadiem
(O_O) rakstīja: Varbūt mani tūlīt nories, bet man liekas, ka, pa lielam, vienalga kas ir izlases treneris. Nav mums bijis tāds treneris, kurš no pirksta uztaisa p!mp!. Dažiem, varbūt, laiks tika dots par mazu. Kā paši spēlētāji atzina, pirms Vasiļjeva laika tika likts paliels mīkstais uz treneru norādījumiem, tātad spēli veidoja paši spēlētāji. Tagad arī tieši tas pats - komanda var izšaut vienā gadā, nākošajā atkal pa vecam un Kirovs atlaiž visu brigādi.
Da jebkuru no tā laika hokejistiem - Maticins, Kerčs, Paste.
Mums izlasei vajag treneri, kura vadībā arī PČ spēlēt jebkuram spēlētajām būtu goda lieta. Un nevis tikai braukt uz OS, jo tas ir ļoti prestiži. Tad izlasei būtu arī rezultāts, ja brauktu visi labākie.
Tas nozīmē kā LV izlasei vajag tādu treneri, kura vadībā spēlēt izlasē būtu jau spēlētāja kvalitātes radītājs.
Savādāk tiešām nekas nebūs, jo spēlētāji liek mīksto uz spēlēšanu izlasē. Vai arī nav kārtīgas motivācijas tiem, kuri tomēr aizbrauc uz PČ vai kādu citu turnīru.

     [+] [-]

, 2015-08-11 15:32, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Mums izlasei vajag treneri, kura vadībā arī PČ spēlēt jebkuram spēlētajām būtu goda lieta. Un nevis tikai braukt uz OS, jo tas ir ļoti prestiži. Tad izlasei būtu arī rezultāts, ja brauktu visi labākie.
Tas nozīmē kā LV izlasei vajag tādu treneri, kura vadībā spēlēt izlasē būtu jau spēlētāja kvalitātes radītājs.
Savādāk tiešām nekas nebūs, jo spēlētāji liek mīksto uz spēlēšanu izlasē. Vai arī nav kārtīgas motivācijas tiem, kuri tomēr aizbrauc uz PČ vai kādu citu turnīru.
Ja spēlētājs negribēs spēlēt vai būs piekusis, viņš nespēlēs ne pie Skotija Boumena, ne pie Vjačeslava Bikova, tāda ir mūsdienu realitāte...