Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Lipmans: "Par izlases jaunā trenera izvēli neuztraucos, laika pietiek"

Rolands Eliņš

Lipmans: "Par izlases jaunā trenera izvēli neuztraucos, laika pietiek"
Kirovs Lipmans un bijušais izlases galvenais treneris Aleksandrs Beļavskis
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Latvijas Hokeja federācijas (LHF) prezidents Kirovs Lipmans raidījumā "Sporta Studija" sniedzis ieskatu hokeja izlases galvenā trenera apmaksas un meklējumu aizkulisēs, norādot, ka kandidāti šim postenim ir, taču liela pamata steigties ar izvēli pagaidām nav.

„Aleksandram Beļavskim maksāja ikmēneša algu kopš pagājušā gada septembra. Man nav ko slēpt – katru mēnesi viņš sanēma desmit tūkstošus. Bet, piemēram, Nolans saņēma 13 tūkstošus eiro mēnesī,” LHF prezidents Kirovs Lipmans sniedza ieskatu izlases vadības atalgojuma aprisēs.

Lipmans apstiprināja, ka Teda Nolana alga Latvijas izlasē sezonā bijuši apmēram 200 tūkstoši eiro, kā arī izteicās, ka arī šī kandidatūra pilnīgi aizmirsta nav: „Ja viņš nolaistu prasības līdz 150 tūkstošiem? Es domāju, ka viņš vispār būtu gatavs nolaist līdz 100 tūkstošiem. Ziniet, mana rīcībā ir tāda informācija, ka Nolans būtu ar mieru piekrist atgriezties pie izlases stūres. No vienas puses, es šādu iespēju nenoraidu, taču no otras – ne sevišķi esmu tai gatavs.”

„Mums vēl pietiek laika, vēl nemaz neuztraucos,” norādīja Lipmans par jaunā galvenā trenera meklējumiem, sakot arī, ka ir bijuši kontakti arī ar kādu kanādiešu treneri, kurš gan par sezonas darbu prasītu 300 tūkstošus eiro. „Izlase bez trenera nepaliks, 20 gadus tā bija ar treneri, gan jau būs arī tagad. Ja vien es neaiziešu projām (smejas), tāds variants arī pastāv.”

Lipmanam tika vaicāts, vai Latvijas izlasei interesanta būtu Rīgas „Dinamo” jaunā galvenā trenera Kari Heikiles kandidatūra, un LHF prezidents atbildēja apstiprinoši: „Bet tikai ar tādu nosacījumu, ka viņš ir patiešām treneris.”

Latvijas hokeja izlasi kopš neatkarības atjaunošanas vadījuši desmit galvenie treneri, un pagaidām tikai Leonīds Beresņevs šo amatu ieņēmis divus termiņus, un viņš arī ir izlasi visilgāk vadījušais treneris. Savukārt Beļavskis ir viens no četriem treneriem, kuri Latvijas izlasi vadījuši mazāk nekā gadu.

”Sporta Studijas” sižets par Latvijas izlases vadību

Izmantotie resursi:
Lipmans hokeja valstsvienības treneri lūko bez...

  +6 [+] [-]

, 2015-08-11 11:35, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Es saprotu, ka Nolana fanu klubiņš ir liels, bet objektīvus rādītājus nosaukt par demagoģiju... nu nez. Bet ja, tavuprāt, aktuālais sastāvs bija labs, tad man ir jautājums - kāpēc Nolans ar VĒL LABĀKU sastāvu tik slikti spēlēja (vai arī tagad tu mēģināsi apgalvot, ka Ozoliņš, Girgensons, Karsums, Bārtulis utt. ir ekvivalenti Saulietim, Bajarunam, Skvorcovam, Širikovam)?

OS Vankūvera: Zaudēja grupu turnīrā visiem, izslēgšanas spēlē pret Čehiju zaudēja pagarinājumā
OS Sočos: Zaudēja grupu turnīrā visie, izlslēgšanas spēlē pret Šveici izmocīja uzvaru un dabūja spēli pret Kanādu.

Tb Nolana fenomens ir balstīts uz vienu uzvaru OS pret komandu, kas noteikti nav TOP izlase un zaudējumu Kanādai.
Bet KĀaaā zaudēja! Vārtu attiecība Vankūverā grupu spēlēs bija 4:19, kamēr Sočos nevienai no izlasēm nezaudējām ar vairāk kā divu vārtu starpību. Es vēl joprojām atceros spēles pret Čehiju un Zviedriju, kur mēs cīnījāmies kā līdzīgs ar līdzīgu. Vankūvera ar Sočiem salīdzināt ir tiešām kā diena pret nakti! Nekorekti! Gan sasniegumu ziņā, gan spēļu rezultātu ziņā, gan demonstrētā sniegumu ziņā.

     [+] [-]

, 2015-08-11 11:36, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kā jau šīs rakstu sērijas laikā vairākkārt tiku minējis - viss ir balstīts uz publiski pieejamo informāciju.
5001 metrs arī ir vairāk.
4 km viņš visdrīzāk jeb nedudz virs...laža tur liela sanākusi ar tiem 5 km 12 minūtēs tas nozīmē , cik ir patiesi un vai var ticēt citiem rezultātiem

  +8 [+] [-]

, 2015-08-11 11:39, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Uzlabojās ar katru gadu? Tiešām? PČ: 10-11-11 vietas. Un, lūdzu, nesāksim par "skaisto spēli". Sportā visskaistākais ir rezultāts. Nolanam tas bija tāds pats kā jebkuram citam Latvijas izlases trenerim, kurš ir pasrādājis ar komandu ilgāku laiku.
Tikai ar Nolanu mēs bijām 9 .vietā pasaules reitingā. Sportā visskaistākais ir rezultāts, rezultāts 9 vieta reitingā.
Nepiekrītu ka sportā visskaistākais ir rezultāts. Ļoti bieži tā ir , bet ne vienmēr. Kādreiz skaists zaudējums man labāk patīk nekā nesmuka uzvara. Negodīga uzvara prieku nesagādā, ja tāda gadās. Nolans bija komandas lielisks iedvesmotājs.

  +2 [+] [-]

, 2015-08-11 11:39, pirms 9 gadiem
Miņin, publisko informāciju derētu arī nedaudz kritiski izvērtēt. Nākamreiz vēl pierakstīsi, ka Ovečkins 8 sekundēs 130m var noskriet, vai ko tamlīdzīgu.

  -7 [+] [-]

, 2015-08-11 11:43, pirms 9 gadiem
DidzisLV rakstīja: Bet KĀaaā zaudēja! Vārtu attiecība Vankūverā grupu spēlēs bija 4:19, kamēr Sočos nevienai no izlasēm nezaudējām ar vairāk kā divu vārtu starpību. Es vēl joprojām atceros spēles pret Čehiju un Zviedriju, kur mēs cīnījāmies kā līdzīgs ar līdzīgu. Vankūvera ar Sočiem salīdzināt ir tiešām kā diena pret nakti! Nekorekti! Gan sasniegumu ziņā, gan spēļu rezultātu ziņā, gan demonstrētā sniegumu ziņā.
Latviešu fanošana par skaistajiem zaudējumiem man nav saprotama ("Vai, cik skaisti mums sanāca zaudēt, vai, cik forši! Davai vēlreiz tāpat zaudējam!"), tāpēc viss tālākais no mana skatu punkta attiecīgi arī izskatās... .

Par vietām un spēli... nezinu tavu hokeja vērošanas stāžu, bet Nolans neparādīja arī neko jaunu šajā kontekstā (brīžiem vadot pēdējo gadu vislabāk nokomplektēto izlasi). Tas, ka viņš ir "svaigāks" par Beresņevu vai kādu citu, tāpēc visiem dikti patīk, tas ir cits jautājums, bet objektīva sportiskā pamata viņa slavināšanai nav, tikai subjektīvismi. Katram jau patīk savi treneri, kas arī normāli, taču tad tas tā arī ir jāpasniedz, nevis jānosauc kāds par supertreneri, kurš tūlīt Latvijas hokeju pacels nebijušos augstumos. Nepacēla un nepacels!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2015-08-11 11:46, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Es neuzspiežu nevienam un neko, tikai ar faktiem un statistiku parādu, ka gluži tā kā kādam gribētos pasniegt, nav.

Ja ir ko likt pretī, lūdzu, ja nav - nu tad sākas stāsti par uzspiešanām.
Bet, kāpēc tad tam Nolanam to piekritēju tik daudz? Tici man, tas nav tikai dēļ uzvaras pret Šveici un cīņu pret Kanādu.

Skatos, ka Tev ir Objektivitātes pieeja visam, bet hokejs taču nav fizika, ka viss jānovērtē tikai ar skaitļiem un faktiem, tā taču ir spēle, kuru mēs drīkstam vērtēt arī no subjektīvā skata punka.

  +1 [+] [-]

, 2015-08-11 11:48, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Tikai ar Nolanu mēs bijām 9 .vietā pasaules reitingā. Sportā visskaistākais ir rezultāts, rezultāts 9 vieta reitingā.
Nepiekrītu ka sportā visskaistākais ir rezultāts. Ļoti bieži tā ir , bet ne vienmēr. Kādreiz skaists zaudējums man labāk patīk nekā nesmuka uzvara. Negodīga uzvara prieku nesagādā, ja tāda gadās. Nolans bija komandas lielisks iedvesmotājs.
Un atkal garām - Latvijas izlase IIHF rangā ir bijusi 9. vietā - 2005. un 2006. gadā (skatoties pēdējos padsmit gadus).

  +2 [+] [-]

, 2015-08-11 11:50, pirms 9 gadiem
Juri, Tu taču zini, ka lielais sports ir daļa no šovbiznesa

Nolanam vienkārši ir tā harizma, ar kuru šo nosacīto "produktu" (izlases sniegumu) var nosacīti "pārdot" ievērojami labāk. Sportiskajiem sasniegumiem un statistikai šeit ir otršķirīga loma.

  +6 [+] [-]

, 2015-08-11 11:50, pirms 9 gadiem
Atgriežoties pie Kūpera testa, pasaules rekordists 5000m skrējienā Bekele būtu spējīgs veikt apmēram 4,8km. Avečka acīmredzot ir ātrāks par tiem Āfrikas badmirām.

  -6 [+] [-]

, 2015-08-11 11:50, pirms 9 gadiem
DidzisLV rakstīja: Bet, kāpēc tad tam Nolanam to piekritēju tik daudz? Tici man, tas nav tikai dēļ uzvaras pret Šveici un cīņu pret Kanādu.

Skatos, ka Tev ir Objektivitātes pieeja visam, bet hokejs taču nav fizika, ka viss jānovērtē tikai ar skaitļiem un faktiem, tā taču ir spēle, kuru mēs drīkstam vērtēt arī no subjektīvā skata punka.
Kvantitāte ne vienmēr nozīmē kvalitāti. Kaut kādu lēto pomūziku arī klausās daudz vairāk nekā patiesi augstvērtīgu un kvalitatīvu mūziku.

  -6 [+] [-]

, 2015-08-11 11:51, pirms 9 gadiem
zzk rakstīja: Juri, Tu taču zini, ka lielais sports ir daļa no šovbiznesa

Nolanam vienkārši ir tā harizma, ar kuru šo nosacīto "produktu" (izlases sniegumu) var nosacīti "pārdot" ievērojami labāk. Sportiskajiem sasniegumiem un statistikai šeit ir otršķirīga loma.
Es jau arī neapgalvoju ko citu. Pareizi izveidots tēls, nekas vairāk. Taču paši viņ atbalstītāji to nesaprot un mēģina savu fanošanu attaisnot ar pilnīgi apšaubāmām lietām.

  +1 [+] [-]

, 2015-08-11 11:53, pirms 9 gadiem
Miņins sarakstījis daudz spama, bet neviena komentā tā arī nav, vai 10k mēnesī trenerim, kurš nedrīskt trenēt sezonā citu komandu paralēli izlasei, nav..

  +3 [+] [-]

, 2015-08-11 11:55, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Es jau arī neapgalvoju ko citu. Pareizi izveidots tēls, nekas vairāk. Taču paši viņ atbalstītāji to nesaprot un mēģina savu fanošanu attaisnot ar pilnīgi apšaubāmām lietām.
Man pašam tīri subjektīvi izlases sniegums Minskā '14 patika vislabāk no visiem pēdējo gadu PČ, lai arī finišā ieņemtā vieta bija turpat, kur parasti. Vienkārši bija forši skatīties (ok, izņemot spēli pret GER). Vai to pašu šī komanda tādā sastāvā iespētu arī Beļavska vai cita trenera vadībā, to var tikai minēt.

  +1 [+] [-]

, 2015-08-11 11:56, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Uzlabojās ar katru gadu? Tiešām? PČ: 10-11-11 vietas. Un, lūdzu, nesāksim par "skaisto spēli". Sportā visskaistākais ir rezultāts. Nolanam tas bija tāds pats kā jebkuram citam Latvijas izlases trenerim, kurš ir pasrādājis ar komandu ilgāku laiku.
Pilnīgi piekrītu!
Diemžēl, bet arī latviešiem ir izaugusi paaudze, kurai ļoti patīk, ka tai lej saldu medu uz ausīm, un nevis patīk analizēt notiekošos procesus. Izņemot prasmi komunicēt ar sabiedrību (kā jau jeņķim), nekas vairāk no tā Nolana nebija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2015-08-11 11:58, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Es jau arī neapgalvoju ko citu. Pareizi izveidots tēls, nekas vairāk. Taču paši viņ atbalstītāji to nesaprot un mēģina savu fanošanu attaisnot ar pilnīgi apšaubāmām lietām.
Juri, ja nebutu Nolans, iespejams nebutu Gudlevskis, tur kur vins šo brīdī ir, par Indrasu runājot , līdzīgi..un vel dažus var nosaukt .. Ka ari komandas ētika, ka vajag izskatīties komandai, utt. Un spēlētāji, kas spēlēja pie viņa.. Ja esi hokeja, saproti, par ko es domaju. Manuprāt trenerim vajag ļaut pastrādāt ilgāk, tur ta problēma.

  -3 [+] [-]

, 2015-08-11 12:00, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Es jau arī neapgalvoju ko citu. Pareizi izveidots tēls, nekas vairāk. Taču paši viņ atbalstītāji to nesaprot un mēģina savu fanošanu attaisnot ar pilnīgi apšaubāmām lietām.
Precīzi!

  +6 [+] [-]

, 2015-08-11 12:01, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Es jau arī neapgalvoju ko citu. Pareizi izveidots tēls, nekas vairāk. Taču paši viņ atbalstītāji to nesaprot un mēģina savu fanošanu attaisnot ar pilnīgi apšaubāmām lietām.
Spēles kvalitāte un spēles beigu rezultāts nav apšaubāmas lietas.
Bezcerīgs zaudējums, kur jau pēc 1.trešdaļas gribas TV izslēgt, vai spēle, kurā cīnās līdz galam, atdodot visu sevi. Ir taču atšķirība. Ne tikai sasniegums, bet arī sniegums ir ļoti svarīgs komponents visās dzīves jomās, ne tikai hokejā.
Par tēlu gan piekrītu, bija izveidots labs un iedvesmojošs.

P.S. runājot par to IIHF rangu, man arī šķiet, ka bijām Nolana laikā tajā 9.vietā uz laiku. Šķiet, ka tas bija tieši pēc OS līdz pēdējā PČ beigām.

  -4 [+] [-]

, 2015-08-11 12:02, pirms 9 gadiem
Reyz rakstīja: Juri, ja nebutu Nolans, iespejams nebutu Gudlevskis, tur kur vins šo brīdī ir, par Indrasu runājot , līdzīgi..un vel dažus var nosaukt .. Ka ari komandas ētika, ka vajag izskatīties komandai, utt. Un spēlētāji, kas spēlēja pie viņa.. Ja esi hokeja, saproti, par ko es domaju. Manuprāt trenerim vajag ļaut pastrādāt ilgāk, tur ta problēma.
Jautājums ir atklāts-kuram ir lielāki nopelni tajā, ka pie Nolana Gudļevskis un Indrašis sāka spēlēt izlasē? Ābolam vai pašam Nolanam?

  -4 [+] [-]

, 2015-08-11 12:02, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Es saprotu, ka Nolana fanu klubiņš ir liels, bet objektīvus rādītājus nosaukt par demagoģiju... nu nez. Bet ja, tavuprāt, aktuālais sastāvs bija labs, tad man ir jautājums - kāpēc Nolans ar VĒL LABĀKU sastāvu tik slikti spēlēja (vai arī tagad tu mēģināsi apgalvot, ka Ozoliņš, Girgensons, Karsums, Bārtulis utt. ir ekvivalenti Saulietim, Bajarunam, Skvorcovam, Širikovam)?

OS Vankūvera: Zaudēja grupu turnīrā visiem, izslēgšanas spēlē pret Čehiju zaudēja pagarinājumā
OS Sočos: Zaudēja grupu turnīrā visie, izlslēgšanas spēlē pret Šveici izmocīja uzvaru un dabūja spēli pret Kanādu.

Tb Nolana fenomens ir balstīts uz vienu uzvaru OS pret komandu, kas noteikti nav TOP izlase un zaudējumu Kanādai.
Prieks lasīt, ka kāds cilvēks arī spēj izanalizēt un pateikt reālus faktus, nevis agonijā spiegt par Nolanu!

     [+] [-]

, 2015-08-11 12:02, pirms 9 gadiem
Runājot par OS, tad skandināvi uzsvēra, ka mūsējie to 1/4 un labu spēli bija jau sen pelnījuši, tikai parasti musējie vispār OS nebija sagatavojušies, bet šoreiz bija gan labākais sastāvs, gan labāk sagatavojušies....
Vācieši, kazahi, baltkrievi jau 1/4- spēlēja pirms mums...

  +2 [+] [-]

, 2015-08-11 12:05, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pilnīgi piekrītu!
Diemžēl, bet arī latviešiem ir izaugusi paaudze, kurai ļoti patīk, ka tai lej saldu medu uz ausīm, un nevis patīk analizēt notiekošos procesus. Izņemot prasmi komunicēt ar sabiedrību (kā jau jeņķim), nekas vairāk no tā Nolana nebija.
Ja jau Tu tāds analītiķis esi, tad, varbūt, paanalizē pašu spēli, viņam hokeja filozofiju, viņa izpratni par to kā jakomplektē sastāvu un to kā jāspēlē, lai spētu cīnīties ar hokeja varenajiem?

  -5 [+] [-]

, 2015-08-11 12:05, pirms 9 gadiem
Reyz rakstīja: Juri, ja nebutu Nolans, iespejams nebutu Gudlevskis, tur kur vins šo brīdī ir, par Indrasu runājot , līdzīgi..un vel dažus var nosaukt .. Ka ari komandas ētika, ka vajag izskatīties komandai, utt. Un spēlētāji, kas spēlēja pie viņa.. Ja esi hokeja, saproti, par ko es domaju. Manuprāt trenerim vajag ļaut pastrādāt ilgāk, tur ta problēma.
Tas arī ir aiz ausīm pievilkts fakts.
Nebūtu Lindstrēma, nebūtu Masaļska, Kr.Rēdliha utt., Nebūtu Znaroka, nebūtu vēl kaudzes utt.
Un tāpat teiks par Beļavski - nebūtu viņa, nebūtu, teiksim, Ābola.

Nevajag katra jaunā parādīšanos izlasē uzskatīt par kaut kādu trenera skautinga prasmju rezultātu. Lielākoties tā nav.

Gudļevskis bija visu U-izlašu vārtsargs, MHL zvaigžņu izlasēs itka utt., Indrašis arī pa U-izlasēm izspēlējis, BAČ paspējis uzspēlēt, ļoti neslikti MHL sevi parādīja, tika pie spēles laika Dinamo... un tikai tad Nolans viņu "pamanīja".

  -3 [+] [-]

, 2015-08-11 12:07, pirms 9 gadiem
Starp citu nez kāpēc visi nemanot ir aizmirsuši to, kā Nolans ieņirdza par Latvijas himnu savā pirmajā spēlē. Būto ko līdzīgu atļāvušies Beresņevs, Vorobjovs vai Beļavskis, līdz pat šim brīdim viņiem tas netiktu piedots!

     [+] [-]

, 2015-08-11 12:08, pirms 9 gadiem
DidzisLV rakstīja: Juri, tikai nesāc uzspiest savu viedokli citiem. Citam rezultāts ir VIENĪGAIS, kas interesē, bet ir daudzi tādi, kuriem spēles skaistums arīdzan ir ļoti svarīgs.
Rezultāti tiešām, izņemot OS, nebija tik labi kā gribētos, bet tad, kāpēc ir tik daudz cilvēku, kuri grib Nolanu ar Kūlenu un Zirni redzēt pie izlases stūres? Tas aktīvais, agresīvais hokejs daudziem tuvāks sirdij.
Manis pēc, tas var arī nebūt Nolans, bet cits treneru kolektīvs, ka tikai hokeja filozofija līdzīga. Ar pliku meistarību pret lielajiem dūžiem ne ko nepanāksi.
Kāpēc tik daudzi cilvēki grib Nolanu atpakaļ? - Tāpēc, ka vidējais latviešu hokeja "fans" vairāk par alus nopirkšanu arēnā nav spējīgs, kur nu vēl kādu hokeja treneru analīzi uztaisīt, kas ir kaut cik objektīvs rādītājs, lai salīdzinātu trenerus. Nē, labāk krist agonijā par divām izmocītām spēlēm OS. Skumji, bet tādi ir tie "faniņi."

  -2 [+] [-]

, 2015-08-11 12:09, pirms 9 gadiem
zzk rakstīja: Ciprusu taču vienreiz jau patrieca no izlases treneru korpusa. Nepatika, ka viņš paralēli gribēja trenēt leišu klubu.

P.S. No tā var secināt, ka pārējiem izlases treneriem tie cipari ne tuvu nav tādi, ja reiz jāmeklē darbs vēl papildus.
Tu droši zini, ka tie cipari ne tuvu nav tādi?

     [+] [-]

, 2015-08-11 12:09, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: ... Kādreiz skaists zaudējums man labāk patīk nekā nesmuka uzvara. ...
Labāk skaista uzvara nekā slikts zaudējums!
Atmiņā jau paliek tās izteiksmīgās spēles, kurās mēs dabūjām punktus - pret Krieviju, Baltkrieviju, Kanādu vai Zviedriju. Tikai tas viss bija sen. Tāpēc tautai nekas cits neatliek kā priecāties par zaudējumu Kanādai. Pēc gadiem 10, sēžot pie alus kausa reti kurš teiks "Atceries vecīt kā Gudļevskis GANDZRĪZ izvilka pret Kanādu". Tas pats ar Baltkrieviju - leģendāra spēle, bet vai 100% godīga? Piekrītu, ka to spēli uzvarēja hokejisti nevis tiesneši, bet tomēr...
Ejam tālāk - pirmskara basketbols, kad leiši nozaga mums titulu. Mēs tajā gadā nekļuvām par čempioniem, leišu kļuva. Vai daudzi zina, kā viņi kļuva par čempioniem?

  -5 [+] [-]

, 2015-08-11 12:10, pirms 9 gadiem
DidzisLV rakstīja: Spēles kvalitāte un spēles beigu rezultāts nav apšaubāmas lietas.
Bezcerīgs zaudējums, kur jau pēc 1.trešdaļas gribas TV izslēgt, vai spēle, kurā cīnās līdz galam, atdodot visu sevi. Ir taču atšķirība. Ne tikai sasniegums, bet arī sniegums ir ļoti svarīgs komponents visās dzīves jomās, ne tikai hokejā.
Par tēlu gan piekrītu, bija izveidots labs un iedvesmojošs.

P.S. runājot par to IIHF rangu, man arī šķiet, ka bijām Nolana laikā tajā 9.vietā uz laiku. Šķiet, ka tas bija tieši pēc OS līdz pēdējā PČ beigām.
Es pateikšu ļoti vienkārši - sportā, lai vai ko teica Kubertēns, galvenais ir UZVARĒT. Piedalīšanās un skaistie zaudējumi ir fizkultūriešu un lūzeru atrunas.

Es neceru, ka tagad visi šai atziņai piekritīs, taču esmu vairāk kā pārliecināts, ka pierādīt pretējo nesanāks.

  -2 [+] [-]

, 2015-08-11 12:13, pirms 9 gadiem
DidzisLV rakstīja: Ja jau Tu tāds analītiķis esi, tad, varbūt, paanalizē pašu spēli, viņam hokeja filozofiju, viņa izpratni par to kā jakomplektē sastāvu un to kā jāspēlē, lai spētu cīnīties ar hokeja varenajiem?
Lai arī kāda nebūtu šī Nolana hokeja filozofija, bet tā LV izlasi nepacēla nekur augstāk kā tā bijusi iepriekš. Runa ir par reāliem vai acīm redzamiem faktiem turnīru tabulā, un nevis spēli laukumā, kura nedod šo vēlamo rezultātu kā dēļ spēlētāji vispār atrodas laukumā un spēlē hokeju. Manis pēc hokejisti to ripu ar deguniem var bakstīt pa laukumu, ja vien tas dod vēlamo rezultātu (uzvaras spēles), bet ja šī vēlamā rezultāta nav, tad Nolans savu hokeja filozofiju var iebāzt ....... .
Arī ar NHL klubu šī viņa hokeja filozofija bija galīgā anusā, un tāpēc Nolans var atkal ķerties pie junioru trenēšanu.

  +1 [+] [-]

, 2015-08-11 12:14, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Es pateikšu ļoti vienkārši - sportā, lai vai ko teica Kubertēns, galvenais ir UZVARĒT. Piedalīšanās un skaistie zaudējumi ir fizkultūriešu un lūzeru atrunas.

Es neceru, ka tagad visi šai atziņai piekritīs, taču esmu vairāk kā pārliecināts, ka pierādīt pretējo nesanāks.
Mūsdienu profesionālajā sportā- galvenais ir stabila spēle un kopējais pienesums...

Tāpēc arī Biedriņam deva lielo līgumu, jo bija stabila spēle un pienesums komandai...

Skaidrs, ka stabila spēle= vairāk uzvaru...

Piemēram NHL, NBA, ČL- mūsējos neņem, jo nespējam rādīt stabilu spēli...

  -2 [+] [-]

, 2015-08-11 12:14, pirms 9 gadiem
DidzisLV rakstīja: Ja jau Tu tāds analītiķis esi, tad, varbūt, paanalizē pašu spēli, viņam hokeja filozofiju, viņa izpratni par to kā jakomplektē sastāvu un to kā jāspēlē, lai spētu cīnīties ar hokeja varenajiem?
Ar ko Nolana pieeja ir labāka par Beresņeva/Vasiļjeva/Lindstrēma/Znaroka pieeju? Ņemot vērā arī to, ka pēdējiem tās uzvaras/neizšķirti pār "lielajiem" ir bijušas krietni vairāk.

     [+] [-]

, 2015-08-11 12:18, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Es pateikšu ļoti vienkārši - sportā, lai vai ko teica Kubertēns, galvenais ir UZVARĒT. Piedalīšanās un skaistie zaudējumi ir fizkultūriešu un lūzeru atrunas.

Es neceru, ka tagad visi šai atziņai piekritīs, taču esmu vairāk kā pārliecināts, ka pierādīt pretējo nesanāks.
Kubertēns gan teica-GALVENAIS IR CĪNĪTIES PAR UZVARU.
Par pārējo Tev pilnībā piekrītu.

     [+] [-]

, 2015-08-11 12:18, pirms 9 gadiem
Volx rakstīja: Raksts grūti lasas, jo mobilajā versijā č,ķ,ļ vietā radās kvadratini
Pārbaudīju, problēma, drzīāk, ir tavā devaisā, jo no maniem mobilajiem aparātiem viss lasās labi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja