Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Lipmanu nomet no troņa, par Latvijas hokeja vadītāju kļūst Kalvītis

Krišs Upenieks

Lipmanu nomet no troņa, par Latvijas hokeja vadītāju kļūst Kalvītis
Aigars Kalvītis
Foto: Kaspars Krafts, F64

Nervozā gaisotnē šodien Rīgā, "Volvo SC" ledus halles jaunajā kompleksā norisinājās Latvijas Hokeja federācijas ikgadējais kongress, kurā no troņa gāzts līdzšinējais prezidents Kirovs Lipmans, bet par jauno Latvijas hokeja vadītāju iebalsots Aigars Kalvītis.

Ar Latvijas Hokeja federācijas (LHF) ikgadējā kongresa gaitu variet iepazīties ŠEIT.

Ikgadējais kongress šodien sākās nedaudz pēc 12:00. Vairākas stundas valdīja karstas diskusijas, publiski apvainojumi, pārtraukumi līdz nedaudz pēc 15:00 Viesturs Koziols aicināja balsot par valdes atstādināšanu pilnā sastāvā. Par valdes atcelšanu nobalsoja 12 biedri, pret - pieci, atturējās - divi, nepiedalījās - divi.

Koziols valdes priekšsēdētāja amatam izvirzīja Aigaru Kalvīti, uz ko Kirovs Lipmans atbildēja: ''Man Kalvītis pateica, ka pats negrib būt par priekšsēdētāju. Es vispār varu pastāstīt daudz par Latvijas Gāzi.'' Balsošanas rezultāti gan bija praktiski vienbalsīgi. Par Kalvīti kā Latvijas hokeja vadītāju nobalsoja 18 biedri, divi bija pret, bet viens atturējās, tādējādi Kalvītis kļuva par jauno LHF prezidentu.

Kalvītis: "Gribu pateikties LHF valdei par darbu, ko tā paveikusi iepriekšējos darbos. Daudzi sasniegumi jau tika uzskaitīti, kas paveikti Lipmana vadībā. Lielākais bija 2006. gada pasaules čempionāts. Biju ilgās pārdomās, pirms piekritu kandidēt uz amatu. Esmu strādājis ar Kirovu kopā LHF. Attīstījām bērnu un jaunatnes hokeju, sākās pirmie čempionāti. Man ir tikai pozitīvas emocijas par šo sadarbību. Bet laiks ir laiks. Briesmīgākais nav tas, ka esam 13. vietā vai tas, ka netikām uz olimpiskajām spēlēm, bet gan tas, ka hokeja sabiedrība ir saplēsusies.

Pats galvenais ir strādāt kopā hokeja attīstības labad. Esmu pārliecināts, ka visi, kas ieradušies šeit, ir par un ar hokeju. Protams, ir grūti šajā brīdī būt te, pa vidu, uzņemties smago nastu. Bet cilvēkiem ir jāpieņem izaicinājumi. Tas notika strauji, dažās stundās. Biju dziļās pārdomās par to, vai es to gribu un varu. Bet redzu, ka šī misija man ir jāuzņemas."

Kalvītis valdei izvirzīja Valentīnu Bļugeru, Ralfu Bukartu, Viesturu Koziolu, Edgaru Jansonu, Armandu Šteinbergu un Māri Martinsonu. Šādā sastāvā tā arī tika apstiprināta. Par rezervistiem izvēlēti rindas kārtībā: Oļegs Sorokins, Edgars Buncis un Jānis Kaverskis.

Lipmans: "Esmu laimīgs, ka tieku prom no šī grūtā darba. Paldies Dievam, es esmu brīvs. Paldies, ka piekrīti. Vienmēr esmu teicis: ja būs cilvēks, kurš varēs turpināt manis iesākto, būšu pateicīgs līdz galam. Sāpīgākais bija tas, ka biedrs Koziols bija kandidāts no sākuma. Bet, tā kā piekriti tu, tad paldies tev, ka esi gatavs." Kirovs LHF prezidenta amatā bija kopš 1998. gada.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-07 21:53, pirms 8 gadiem
Ndeki rakstīja: bēdīga diena visam LV hokejam
kā tagad spēlēt hokeju - bez viņa - bez Kirova....
nu gluži kā sen atPakaļ- kā dzīvot bez Lielā Staļina......

     [+] [-]

, 2016-10-07 21:55, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es saprotu, ka Tu patreiz spried no sava skata punkta, bet mūsu sabiedrība kopumā ir tieši tāda kāda tā ir.
Mazliet augstāk SC lietotājs RaitchaTev ir izklāstījis savu pieredzi, bet kopējais skats uz šo lietu,manā skatījumā ir sekojošs. Ja RD ienākšana LV ir pozitīvi nostrādājusi uz kaut vai pāris simtiem LV hokejmīļiem, tad šīs komandas izveidošanas mērķis sevi jau ir attaisnojis, jo šie pāris simti cilvēku stabili nesīs LV sabiedrībā ''labās'' RU tēlu. Nesīs caur interneta komentāriem, caur diskusijām draugu tusiņos utt. Un vicsliktākais, ka viņi cenšas strādāt uz vel nenobriedušo pusaudžu psiholoģiju, kurus caur dažādām metodēm velk uz RD spēlēm.
Jā, man pašam personiski vairākkārt ir iznācis salekties ar dažiem cilvēkiem,kuri RD iespaidā vairāk ir sākuši interesēties par RU, un tagad visiem stāsta cik tur ir forši, un kādi viņi ir malači. Agrāk viņi bija neitrāli pret šo valsti, bet tagad kļuvuši par reāliem propagandistiem.
Paldies par pagodinājumu, bet nekad neesmu domājis par kaut kādu sava virziena veidošanu šeit SC komentāru sadaļā. Nemaz nerunājot par kaut kādu pēctecību.
Tikai un vienīgi savu domu un prātojumu paušana.
Nekādā gadījumā procesi nav gājuši vienā virzienā. Man ir paziņas, 90-to jaunatne, kas pirms 10-15 gadiem, par spīti, pie visa vainīga Krievija, PČ laikā fanoja par rašu, kaut gan neko par viņu nezināja. Uzradās RD, viņiem uz dažādiem procesiem atvērās acis un vairs nesimpatizēja Krievijai. Tagad gan par RD, arī vairs nefano.

  +2 [+] [-]

, 2016-10-07 22:01, pirms 8 gadiem
Vienīgie zelta vārdi izskanēja no Oļega Sorokina mutes!!!

  +1 [+] [-]

, 2016-10-07 22:06, pirms 8 gadiem
Raitcha rakstīja: Dinamo pirmajos gados regulāri apmeklēju KHL mājaslapu, skatījos viņu reklāmas, skatījus krievu televīziju, lai redzētu hokeju, izbraukuma spēles, viņu komentētāju spriedelējumus par mums, interbvijas ar LV spēlētājiem...
Bez Dinamo es to nedarītu, pieļauju, ka tādi ir daudzi un ir daudzi, kas
pat ceļo uz krieviju un tērē tur savu naudu...
Vaitad tas nav tās Krievu naudas viens no mērķiem?
Es pat pirms tam viņu komandas nezināju...
šobrīd neskatos KHL jau gadus trīs, bet tāpat zinu vairāk nekā gribētos par to valsti un līgu...
Bet vai tad zināšanas ir slikti??? jo vairāk zini, jo labāk, jo labāk izproti ienaidnieku.....
Nezinītis ir sliktāk par zinīti..
Par naudas tērēsānu...salīdzini cik iztērē tur aizbraukušie fani, un cik mūsu daiļslidotāji, miljonāri uz ledus atved uz dzimteni nosacīto "krievu naudu", kuru par gāzi maksājam mēs, tādiem starpniekiem uzņēmumiem kā RU itera vai LV itera.... DR sponsorēšanā nekādas labdarības tur nav... DR izdevumi pieaugušajos gāzes tarifos ir iekļauti, .....

  -1 [+] [-]

, 2016-10-07 22:08, pirms 8 gadiem
Izskatás, ka burts kārtīgi ņem uz krūts turpinot svinēt RD bullīšu uzvaru. Varbūt arī gāzi saostījies, tur brīžiem grūti pateikt.

  +1 [+] [-]

, 2016-10-07 22:12, pirms 8 gadiem
purni abiem vienadi tatad cukas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-10-07 22:44, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es saprotu, ka Tu patreiz spried no sava skata punkta, bet mūsu sabiedrība kopumā ir tieši tāda kāda tā ir.
Mazliet augstāk SC lietotājs RaitchaTev ir izklāstījis savu pieredzi, bet kopējais skats uz šo lietu,manā skatījumā ir sekojošs. Ja RD ienākšana LV ir pozitīvi nostrādājusi uz kaut vai pāris simtiem LV hokejmīļiem, tad šīs komandas izveidošanas mērķis sevi jau ir attaisnojis, jo šie pāris simti cilvēku stabili nesīs LV sabiedrībā ''labās'' RU tēlu. Nesīs caur interneta komentāriem, caur diskusijām draugu tusiņos utt. Un vicsliktākais, ka viņi cenšas strādāt uz vel nenobriedušo pusaudžu psiholoģiju, kurus caur dažādām metodēm velk uz RD spēlēm.
Jā, man pašam personiski vairākkārt ir iznācis salekties ar dažiem cilvēkiem,kuri RD iespaidā vairāk ir sākuši interesēties par RU, un tagad visiem stāsta cik tur ir forši, un kādi viņi ir malači. Agrāk viņi bija neitrāli pret šo valsti, bet tagad kļuvuši par reāliem propagandistiem.
Paldies par pagodinājumu, bet nekad neesmu domājis par kaut kādu sava virziena veidošanu šeit SC komentāru sadaļā. Nemaz nerunājot par kaut kādu pēctecību.
Tikai un vienīgi savu domu un prātojumu paušana.
Raicham atbildēju, izlasi....

Namej, nu ko teikt, inet kampaņas ar LV iedzīvotājus sakašķējošu kampaņu e-sporta un SC (nu sen un nedaudz) sāki Tu.....Liepāja pret Rīgu.... Pēcnācēji Vilcieni, HMB, niscags un visādi iedomu meistari......

Varbūt ir vērts pievērst uzmanību cilvēku psiholoģiskai noturībai cilvēkiem ar ko tiecies....man kamēr 9 gadus skatos KHL un draugu politiskā un psiholoģiskās pārliecības nav mainījušās. Pārliecinies ar ko tiecies un drošības pēc pārbaudi vai duškabīnes klausulē nav KGB noklausīšanās ierīce....
Ar cieņu...

RD vērtēju ļoti neviennozīmīgi, izaugsmes nav, LV izlasei papildinājma nav, LV izlase slīd uz leju, taču domāju, ka iespēja spēlēt KHL ir jāizmanto, jo tuvākais līmenis ir BAČ un LAČ....

     [+] [-]

, 2016-10-07 23:09, pirms 8 gadiem
nu jā ... progress nepārprotams - melīgā kvazimodo vietā nāk VISA un NEKĀ "garants" Hrjuns ... nez, vai tas uz labu vai ko trakāku?

     [+] [-]

, 2016-10-07 23:37, pirms 8 gadiem
FRONT242 rakstīja: Raicham atbildēju, izlasi....

Namej, nu ko teikt, inet kampaņas ar LV iedzīvotājus sakašķējošu kampaņu e-sporta un SC (nu sen un nedaudz) sāki Tu.....Liepāja pret Rīgu.... Pēcnācēji Vilcieni, HMB, niscags un visādi iedomu meistari......

Varbūt ir vērts pievērst uzmanību cilvēku psiholoģiskai noturībai cilvēkiem ar ko tiecies....man kamēr 9 gadus skatos KHL un draugu politiskā un psiholoģiskās pārliecības nav mainījušās. Pārliecinies ar ko tiecies un drošības pēc pārbaudi vai duškabīnes klausulē nav KGB noklausīšanās ierīce....
Ar cieņu...


RD vērtēju ļoti neviennozīmīgi, izaugsmes nav, LV izlasei papildinājma nav, LV izlase slīd uz leju, taču domāju, ka iespēja spēlēt KHL ir jāizmanto, jo tuvākais līmenis ir BAČ un LAČ....
Beidz!
Kad es kaut ko sāku rakstīt eSportā, tad jau tur bija zināma noslāņošanās. Protams, ka ne tik traka kā tagad, bet bija.
Es gan drīzāk gribētu teikt, ja Delfu un Apollo komentāru sadaļās darās ārprāts, tad kāpēc mums būtu pamats domāt, ka šis ārprāts nekad nebūtu ienācis arī šeit?

Varu tikai atkārtot, ka ne visā vajag vainot RD, jo tas ir tikai viens no ļoti garas ķēdes posmiem.
Es nebaidos no izspiegošanas, jo tāpat zinu, ka mūs ''uz grauda'' tur itin visur. Sakot no iPhone, un beidzot ar mūsu aktivitātēm i-netā. To vienkārši jāpieņem par neizbēgamu mūsdienu realitāti.

Attiecībā uz RD sportisko faktoru, tad visu ļoti labi pasaka savā runā Sorokins šodienas LHF kongresā.

  -1 [+] [-]

, 2016-10-07 23:58, pirms 8 gadiem
Nu ko jauna ēra hokejā ir sākusies. B grupa mūs gaida. Ar ko tad Kalvītis baros izlasi? Lipmans vēl ar savu grindexu Latvijas izlasi sponsorēja, tagad domāju ka Lipmans jau nu noteikti savu naudu hokejā neliks iekšā un pat neprasās jo viņa Meldoniju pērk pat bez reklāmas. Redzēs, kā Latvijas izlasei un federācijai ies bez Lipmana naudas.

     [+] [-]

, 2016-10-08 00:07, pirms 8 gadiem
Āfrika12 rakstīja: Nu ko jauna ēra hokejā ir sākusies. B grupa mūs gaida. Ar ko tad Kalvītis baros izlasi? Lipmans vēl ar savu grindexu Latvijas izlasi sponsorēja, tagad domāju ka Lipmans jau nu noteikti savu naudu hokejā neliks iekšā un pat neprasās jo viņa Meldoniju pērk pat bez reklāmas. Redzēs, kā Latvijas izlasei un federācijai ies bez Lipmana naudas.
Tu redzēji, kas bija tie cilvēki, kas gāza Lipmanu, tie, manuprāt, naudu atradīs 10x vairāk kā Lipmans!

     [+] [-]

, 2016-10-08 00:10, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Attiecībā uz RD sportisko faktoru, tad visu ļoti labi pasaka savā runā Sorokins šodienas LHF kongresā.
Sorokina runa patika? No visa tā cirka, manuprāt vienīgais, kas pozitīvi pārsteidza.
Bet no tiem redzētajiem video izgriezumiem, kas pieejami no kongresa, izskatījās, ka Kira šoreiz tiešām ir aptīts ap pirkstu un uzmests.

  -1 [+] [-]

, 2016-10-08 00:12, pirms 8 gadiem
Lielākais zaudējums ir nevis zaudēt Kiru, bet gan zaudēt Kiras uzņēmumu kā ģenerālo sponsoru. Tur ir totāls “čau rasma“

     [+] [-]

, 2016-10-08 01:18, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: kas par prozu !
Lai tādu mūzu noķertu, laikam 3graudniekam vēl dvulis pa virsu jāpaņem! jeb kā pie rudens spied uz sēnītēm?
Ja pats ar saviem drauģeļiem lieto sevis minētos "labumus", tad neiedomājies, ka visi te tādi.
Kad es iedzeru, tad vien labus aliņus no stikla pudelēm, bet man rakstīšana labi padodas arī bez jebkādiem alko vai citādiem mākslīgiem šāda tipa stimuliem no ārpuses.
Ja gribi sacensties, uzraksti adekvātu atbildi!

  +2 [+] [-]

, 2016-10-08 02:46, pirms 8 gadiem
Cilvēcīgais viedoklis - žēl Kirovu! Var bļaustīties un apsaukāt Lipmanu, kā tas tiek nemitīgi darīts, var teikt, cik viņš slikts, viņš ebrejs utt.. un es piekrītu -viņš nebūt nav ideāls, bet kurš vispār tāds ir? Pajautājiet to sākumā katrs pats sev.... Bet Kirovs ir vadījis federāciju 20 gadus! Var teikt daudz ko, bet federācijā šos gadus viņš nav pavadījis savtīgu nolūku vadīts, lai nopelnītu, vai kā citi domā- zagtu... Kirovam ir bizness un kapitāls, kāds lielākajai daļai no mums pat sapņos nerādās, tāpēc personīgi mans viedoklis - Kirovs nebūtu varējis vadīt federāciju 20 gadus to patiešām nemīlot, es pat brīžiem domāju- priekš kam viņam to vajag??? klausīties nemitīgu apsaukāšanu un kritiku no cilvēkiem, kas paši nav praktiski neko sasnieguši, viņš savā cienījamā vecumā varētu atļauties uzkāpt uz 50-metrīgas jahtas un peldēt pa jūru ar cigāru zobos, bet viņš brauc uz kaut kādu Raunas ielu! Es nezinu, kā beidzās kongress, bet vai kāds vismaz Kirovam paldies pateica? Lai vai kā, bet Lipmans ir veltījis hokejam 20 gadus un arī ne maz naudas, varbūt kāds uzskata, ka pārāk maz, bet pajautājiet Koziola kungam, Kalvīša kungam - cik un kad viņi pēdējo reizi ir kādam ziedojuši?....

     [+] [-]

, 2016-10-08 04:04, pirms 8 gadiem
turbopower rakstīja: Cilvēcīgais viedoklis - žēl Kirovu! Var bļaustīties un apsaukāt Lipmanu, kā tas tiek nemitīgi darīts, var teikt, cik viņš slikts, viņš ebrejs utt.. un es piekrītu -viņš nebūt nav ideāls, bet kurš vispār tāds ir? Pajautājiet to sākumā katrs pats sev.... Bet Kirovs ir vadījis federāciju 20 gadus! Var teikt daudz ko, bet federācijā šos gadus viņš nav pavadījis savtīgu nolūku vadīts, lai nopelnītu, vai kā citi domā- zagtu... Kirovam ir bizness un kapitāls, kāds lielākajai daļai no mums pat sapņos nerādās, tāpēc personīgi mans viedoklis - Kirovs nebūtu varējis vadīt federāciju 20 gadus to patiešām nemīlot, es pat brīžiem domāju- priekš kam viņam to vajag??? klausīties nemitīgu apsaukāšanu un kritiku no cilvēkiem, kas paši nav praktiski neko sasnieguši, viņš savā cienījamā vecumā varētu atļauties uzkāpt uz 50-metrīgas jahtas un peldēt pa jūru ar cigāru zobos, bet viņš brauc uz kaut kādu Raunas ielu! Es nezinu, kā beidzās kongress, bet vai kāds vismaz Kirovam paldies pateica? Lai vai kā, bet Lipmans ir veltījis hokejam 20 gadus un arī ne maz naudas, varbūt kāds uzskata, ka pārāk maz, bet pajautājiet Koziola kungam, Kalvīša kungam - cik un kad viņi pēdējo reizi ir kādam ziedojuši?....
Es novērtēju Kirova doto, ka viņš tik ilgi ir noturējis Latvijas hokeja kuģi uz ūdens un kopā ar viņu esam kuģojuši vistālākajās jūrās, ir bijuši daudzi lieli sasniegumi, un par to viņam, protams, paldies! Bet - visam ir savs laiks, katrai paaudzei pēc padarītā ir jādod vieta nākamajai! Un es nerunāju par naudu, jo Kirovs nav LHF slaucis, tieši otrādi, BET - viņš ir gribējis būt VIENĪGAIS kapteinis savam kuģim, kas VIENPERSONISKI izlemj par visiem uz tā esošiem. Gribējis būt tāds mazs diktatoriņš. Taču tas laiks ir pagājis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-10-08 09:57, pirms 8 gadiem
A-Burts-DR73 rakstīja: Varētu, bet pēc neveiksmīgā 2011. gada mača pret Dāņiem, sekoja Indiāņa ēra
Es vēl joprojām uzskatu, ka tieši 11.-12. gados vajadzēja paturēt Oļegu ar Hari NEKO nemainot! Te man gudrinieks ARCH kopā ar tādu pašu gudrinieku Abragu pārmet nekompetenci IIHF rangos, tad lūk, pieturoties pie versijas, ka Džera iemet bulli pret Dāņiem, kas tādā gadījumā mums sanāktu?
Sanāktu lūk kas:
1. Mēs būtu 7-8 vietā, jo turpinājums jau būtu ar punktiem bagāžā
2. Uz 2012. gadu mēs dabūtu nomināli švakākus pretiniekus jau pie citas izspēļu sistēmas, un arī visticamāk tiktu astotniekā
3. Ja tad (2012.gadā) rēķinātu rangus, tad pēdējo gadu laikā vismaz trīsreiz būtu astotniekā, tātad arī kopumā rangā zemāk par astoto mēs nevarētu nokļūt
4. Uz Sočiem brauktu bez kvalifikācijas
5. Tālāk pēc inerces tiktu attīstīts vecais labais Hokejs, nevis čekingošanas un kājā košanas destruktīvais stils
1.Tukša iršana
2. Muļķibas
3. Burta slapjās fantāzijas
4. skat. 1. punktu
5. skat. 3. punktu

  -2 [+] [-]

, 2016-10-08 10:11, pirms 8 gadiem
DinamoR palīdzēja nolaist bedrē, ka pat nabagu krievu līgā neko nespēj, tagad ķersies klāt LHF

     [+] [-]

, 2016-10-08 10:38, pirms 8 gadiem
Lai vai kā bet Kirovs sevi bija izsmēlis šajā amatā. Tas nu bija redzams katram cilvēkam kurš daudz maz orentējās sportā. Kā būs tālāk redzēsim bet nenomainot Kirovu mēs to neuzzinātu.

     [+] [-]

, 2016-10-08 12:09, pirms 8 gadiem
A-Burts-DR73 rakstīja: Varētu, bet pēc neveiksmīgā 2011. gada mača pret Dāņiem, sekoja Indiāņa ēra
Es vēl joprojām uzskatu, ka tieši 11.-12. gados vajadzēja paturēt Oļegu ar Hari NEKO nemainot! Te man gudrinieks ARCH kopā ar tādu pašu gudrinieku Abragu pārmet nekompetenci IIHF rangos, tad lūk, pieturoties pie versijas, ka Džera iemet bulli pret Dāņiem, kas tādā gadījumā mums sanāktu?
Sanāktu lūk kas:
1. Mēs būtu 7-8 vietā, jo turpinājums jau būtu ar punktiem bagāžā
2. Uz 2012. gadu mēs dabūtu nomināli švakākus pretiniekus jau pie citas izspēļu sistēmas, un arī visticamāk tiktu astotniekā
3. Ja tad (2012.gadā) rēķinātu rangus, tad pēdējo gadu laikā vismaz trīsreiz būtu astotniekā, tātad arī kopumā rangā zemāk par astoto mēs nevarētu nokļūt
4. Uz Sočiem brauktu bez kvalifikācijas
5. Tālāk pēc inerces tiktu attīstīts vecais labais Hokejs, nevis čekingošanas un kājā košanas destruktīvais stils
2. 7.-8. vieta nedos tik daudz punktu lai pakāptos 4 vietas augstāk rangā.
Davai konkrēti, nevis tukši pļūtīt. cik punktus iegūtu par vietu? Kā jānospēlē tiešajiem konkurientiem(tie starpcitu ari iegūst punktus par vietām).
Beidz skriet ar galvu sienā. Es tev varu iedot +/- piemēru. Lai pēc viena čempja mēs paceltos teiksim no 11. uz 7. vietu, būtībā ir jātiek pusfinālā.
Tā tikai izskatās, ka tā tabula rangā ir blīva ap 13.-7. vietu. bet tiešie pretinieki(SUI, BLR,GER,NOR,DEN) jau arī gūst punktus.

     [+] [-]

, 2016-10-08 12:20, pirms 8 gadiem
arch122 rakstīja: 2. 7.-8. vieta nedos tik daudz punktu lai pakāptos 4 vietas augstāk rangā.
Davai konkrēti, nevis tukši pļūtīt. cik punktus iegūtu par vietu? Kā jānospēlē tiešajiem konkurientiem(tie starpcitu ari iegūst punktus par vietām).
Beidz skriet ar galvu sienā. Es tev varu iedot +/- piemēru. Lai pēc viena čempja mēs paceltos teiksim no 11. uz 7. vietu, būtībā ir jātiek pusfinālā.
Tā tikai izskatās, ka tā tabula rangā ir blīva ap 13.-7. vietu. bet tiešie pretinieki(SUI, BLR,GER,NOR,DEN) jau arī gūst punktus.
Tak burts dzīvo kkādā pasaku pasaulē, kur viss ir tieši tā, kā viņš ir iedomājies un nekā citādāk vispār nemaz nevar būt. Protams, ja ir laiks un iekāriens, tad var paoponēt un pēc liela cīniņa iespējams arī konkrētajā tēmā nolikt viņu pie vietas, jo ir tēmas un fakti, kur īsti nevar piesaukt panorāmu un amīšu propogandu bet diži lielas jēgas no tā nebūs- burta pasaku pasaule izskatās diezgan nesagraujama

     [+] [-]

, 2016-10-08 12:46, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Tak burts dzīvo kkādā pasaku pasaulē, kur viss ir tieši tā, kā viņš ir iedomājies un nekā citādāk vispār nemaz nevar būt. Protams, ja ir laiks un iekāriens, tad var paoponēt un pēc liela cīniņa iespējams arī konkrētajā tēmā nolikt viņu pie vietas, jo ir tēmas un fakti, kur īsti nevar piesaukt panorāmu un amīšu propogandu bet diži lielas jēgas no tā nebūs- burta pasaku pasaule izskatās diezgan nesagraujama
Ja darīt nav ko, tad jau var. Jo vairaik viņam stāsti kā ir, jo vairāk viņš fantazē. "Es tā domāju un tā ir!" kad paprasa kko konkrētu, izdomā vēl lielākus brīnumus. var pasmieties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-10-08 17:16, pirms 8 gadiem
Tev uz tā cietā paura laikam var malku skaldīt. Tev nepielec, ka ar mums uz to 8. vietu rangā visu laiku konkurē arī Slovākija, Šveice, Vācija, Baltkrievija, Norvēģija Dānija? Nu un ka 2009. gadā bija tā 7. vieta? laika posmā no tā paša 2009. gada Šveice ir spēlējusi PČ finālā, Vācija ir cīnijusies par bronzu, Slovākija ir cīnījusies par un izcīnijusi medaļas gan OS gan PČ. Belari un dāņi ar ir tikuši 8niekā. Tu domā viņiem tos punktus neskaita klāt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-08 23:46, pirms 8 gadiem
A-Burts-DR73 rakstīja: Tas nekas, ka Belari un Dāņi ir tikuši astotniekā tikai tāpēc, ka mēs tur netikām? Vēlreiz atkārtoju, ja sākot no 2009. līdz 2012. gadam viss ietu tā, kā es aprakstīju, proti, Sprukts neuzmestu izlasi 10. gadā, bet Džeriņš iemestu bulli Dāņiem 11. gadā, tad tā kopējā aina LV Hokejā izskatītos pavisam savādāk! Kā redzi, pietrūka TIKAI DIVI MAZI SĪKUMI, Sprukts centrā 10. gadā plus Džeras bullis 11. jā, lai mēs līdz šim brīdim būtu stabila astotnieka blice!
Es tev vēlreiz atkārtoju, ka Slovākija ir izcīnijusi medaļas gan PČ gan OS un Šveice ir ir izcīnijusi sudrbu PČ un Vāciija ir spēlējusi pusfinālā PČ kopš 2009. gada PČ!!! Tie ir mūsu konkurenti uz 8. vietu rangā. Mums ir 7. vieta 2009. gadā un pēc tam ir 10. -13. vieta PČ. Tev vēl nepielec, ka mums ar Dāniju un BLR jācinās par to 9. vietu rangā zābak?