Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Daugaviņš atgriežas izlasē un spēlēs pasaules čempionātā Rīgā

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Daugaviņš atgriežas izlasē un spēlēs pasaules čempionātā Rīgā
Kaspars Daugaviņš. Foto: LOK/Edijs Pālens

Latvijas Hokeja federācija (LHF) paziņojusi, ka vīriešu izlasē pēc vairāk nekā gada pārtraukuma atgriezīsies uzbrucējs Kaspars Daugaviņš. Viņš par karjeras beigām valstsvienībā paziņoja pēc zaudējuma Dānijai Pekinas olimpiskajās spēlēs.

34 gadus vecais uzbrucējs Kaspars Daugaviņš par karjeras beigām Latvijas izlasē paziņoja uzreiz pēc tās zaudējuma 2022. gada ziemas olimpiskajās spēlēs pret Dāniju. Toreiz bez bijušā izlases kapteiņa par šādu lēmumu paziņoja arī Lauris Dārziņš. Pagājušā gada beigās sarunā ar mediju ''Latvijas Radio'' hokejists neizslēdza, ka ir iespējama viņa atgriešanās izlasē.

Šodien Latvijas Hokeja federācija (LHF) paziņojusi par Daugaviņa piekrišanu atgriezties izlasē un pārstāvēt to 2023. gada pasaules čempionātā, kur vienas no apakšgrupas cīņām tiks aizvadītas Latvijas galvaspilsētā Rīgā. ''Gribu teikt lielu paldies hokeja federācijai par iespēju atgriezties izlasē un cīnīties par vietu sastāvā! Izlaižot pagājušā gada čempionātu, sapratu, ka spēlēšana izlasē vienmēr bijis tas, ko ļoti mīlu darīt, un kāpēc vispār sāku spēlēt hokeju! Nevar būt lielāks gandarījums, kā pārstāvēt savu valsti pie pilnām ''Arēna Rīga'' tribīnēm,'' komentāru pie paziņojuma sniedzis hokejists.

Šo sezonu Daugaviņš pavada Vācijā, ''Roosters'' sastāvā un dara to rezultatīvi. 55 spēlēs uzbrucējs iekrājis 21 vārtus un 28 rezultatīvās piespēles, kas viņu ierindo starp čempionāta rezultatīvākajiem. Karjeras laikā Daugaviņš piedalījies desmit pasaules čempionātos un šis viņam kļūs par 11. turnīru karjerā. Pēdējā čempionātā 2021. gadā piecās spēlēs hokejists tika pie vienas rezultatīvas piespēles, bet viņa rezultatīvākais turnīrs bijis 2015. gada turnīrs, kad uzbrucējam pieci vārti un četras piespēles.

2023. gada pasaules čempionāts hokejā notiks Somijā un Latvijā no 12. līdz 26. maijam. Latvija spēkosies vienā apakšgrupā ar Kanādas, Čehijas, Kazahstānas, Norvēģijas, Slovākijas, Slovēnijas un Šveices izlasēm. Pirmo maču turnīrā Harija Vītoliņa trenētā izlase aizvadīs 12. maijā pret Kanādu.

Mārtiņa Karsuma un Jāņa Celmiņa izteiktās prognozes raidījumā "eXi" aizvadītā gada maijā:

     [+] [-]

, 2023-03-06 20:28, pirms 2 gadiem
zumm-zumm rakstīja: Mja, atmiņā Daugaviņa dalība Pasaules čemlī, neatceros, šogad vai pērn. Nu izcila daiļslidošanas paraugstunda un trauma jau turnīra sākumā. Jāpiezīmē, tetovējums arī tad bija uz muguras.... Ja negribēja spēlēt, varēja sēdēt mājās, ne muļķi laist, vai kāds aiz rīkles vilka uz izlasi? Kur garantija, ka atkal kaut kas neiepatiksies? Latvijas čempī te var čali no malas paņemt un uz laukuma cita vietā uzlaist, bet ne Pasaules čempī. Ceru, ka viņš skaidri zina, ka grib spēlēt, un uz maksimumu.....
Man liekas, ka tev sanāca šodienas labākā analīze, paldies.

     [+] [-]

, 2023-03-06 21:15, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Runājot par vākšanu "ponta pēc" - tiešām tici, ka tāds Vizbelis kaut mirkli reāli cerēja uz iekļūšanu izlasē PČ (pērn tika pie iespējas, no NCAA III), vai šogad Freidenfelds, kas poļos neko dižu nerāda? Nemaz nerunājot par senākiem laikiem, kad izlasē pārbaudes mačos iespējas ir bijušas arī zviedru div1 jeb ettan džekiem, pusprofu līgu pārstāvjiem no ZA, nerunājot par sezonas laika pārbaudes spēlēm, kur diezgan brīvi izlases kreklu uzvelk OHL/LHV džeki - cik no viņiem pēc tam uzmaukuši izlasē? Visādi Ezīši, Jevdokimovi, Kalni utt. Iespēja uzmaukt pārbaudes spēlē nereti ir sav veida cieņas apliecinājums vai zīme, ka tevi redz, tevi zin, bet jāskatās uz lietām reāli.
Vizbelis ir no NCAAIII - nu gluži sētas līga tā arī nav. Marenis ar šajā līgā 4 gadus pavadīja. Tikai nez kāpēc tikai 1x pārbaudes turnīrā uzspēlēja, kur ļoti labi sevi atrādīja, taču vairāk ta peridoā uz izlasi saukts netika... Nu, daļa tiešām tiek ņemta "balastam" sezonas laikā (tā nedrīsktētu būt!), taču par Polcu runājot, viņu speciāli izsauca, nepaņēma viņa vietā kādu no Zemgales vai Mogo... Džeks arī tīri normāli sevi atrādīja.

     [+] [-]

, 2023-03-06 21:28, pirms 2 gadiem
MazaFaka5 rakstīja: Cerams Beļavskis, Kerčs un Fanduls ar neatteiks kaplēt.
fanduls tagad citur kaplē

     [+] [-]

, 2023-03-06 21:40, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tralmaks visticamāk nemaz nebūs. AHL komanda var tikt tālu + jau pērn Harijs, taču teica, ka izlasē neņem, tos, ko nevar laicīgi pārbaudīt (pēc tam, gan, protams,sanāca aiziet ar sevi pretrunā un paņemt Šili + līdz pēdējam gaidīja Rubīnu)
Šilovs vispirms spēlēja pārbaudes spēlēs pirms PČ. Un vispār man liekas, ka Vītoliņš runā par tiem kurus vispār nekad nav redzējis, ka viņš grib viņus pārbaudīt vispirms. Rubīnu viņš jau redzēja Olimpiskajā kvalifikācijā.

     [+] [-]

, 2023-03-06 21:45, pirms 2 gadiem
Abrag, pārāk esi ieciklējies uz Polcu. Lai gan nepiekrītu Riviai dažiem apgalvojumiem, divām lietām viņam ir 100% taisnība: 1) Par Polcu pat nemeklējot var atrast labākus centrus, jo no viņa gaidīja daudz un nekur viņš nedz junioros, nedz pieaugušos ir taisijis veidojis spēli/krājis punktus, kas ir uzbrucēja būtība; 2) Izlašu logos izsauc daudz ielikteņus, vietas aizpildīšanai un neba Tev ir kāds brīnums LHF sastāva komplektācija šajos turnīros - izsauc kurus grib un tad kurus var, citreiz atstājot daudz jautājumus, nah šis, bet ne šis

  -1 [+] [-]

, 2023-03-06 21:45, pirms 2 gadiem
zata rakstīja: Abrag, pēc darbiem paturpinot, manās acīs Golovkovs, visi Mestis čaļi (izņemot Tumanovu), Krastenbergs, Egle, Andersons, Smirnovs u.t.t kuri vai nu pilda 3/4 maiņas funkcijas, vai nu spēlē otrā ešalona līgās nekotējas kā pirmo divu maiņu uzbrucēji un tas ir absolūti neloģiski viņus par tādiem uzskatīt. Tas pats attiecas uz Tralmaku un Ansonu. Es gan teiktu, ka Tralmaks un Ansons tad jau drīzāk var ienākt kā Indrašis un Balcers izlasē, taču atšķirība bija tāda, ka katram no viņiem bija sekmīga sezona līgā kurā viņi spēlēja. 3 un 6 punkti AHL nav uzskatāms par veiksmīgu sezonu.

Te es drīzāk riskētu (ja atbrauks, protams) ar Patriku Marcinkeviču. Jo visiem zināms fakts, ka latvietis attīstas fiziskajā/hokeja ziņā lēnāk kā kanādietis, līdz ar to, tāpēc Marcinkevičs līdz šim netika uzskatīts par kaut kādu vau LV hokejistu sakarā, taču 1. sezona (pat arī 21 gadā) spēlēt virs punktam spēlē, ir diezgan ievērojami. Reti kuram mūsējam (ja vispār kādam, izņemot Egli 3. un 4. sezonā) tas ir izdevies.
Es neliktu vienā rindā Allsvenskan ar pārējām otrām līgām. Allsvenskan līmenis ir ļoti augsts, tā ir pārliecinoši stiprākā "otrā" līga Eiropā un laikam pat stiprāka pār Austrijas līgu.

  -1 [+] [-]

, 2023-03-06 22:25, pirms 2 gadiem
zata rakstīja: Abrag, pārāk esi ieciklējies uz Polcu. Lai gan nepiekrītu Riviai dažiem apgalvojumiem, divām lietām viņam ir 100% taisnība: 1) Par Polcu pat nemeklējot var atrast labākus centrus, jo no viņa gaidīja daudz un nekur viņš nedz junioros, nedz pieaugušos ir taisijis veidojis spēli/krājis punktus, kas ir uzbrucēja būtība; 2) Izlašu logos izsauc daudz ielikteņus, vietas aizpildīšanai un neba Tev ir kāds brīnums LHF sastāva komplektācija šajos turnīros - izsauc kurus grib un tad kurus var, citreiz atstājot daudz jautājumus, nah šis, bet ne šis
Uz Polcu ir ieciklējies Rīvijas Džeralts - es nosaucu 6 spēlētājus, tai skaitā arī Polcu. Džeralts: tikai ne Polcu!

bet ja par izlašu logiem - diemžēl LHF pārāk daudz tos vienkārši izcūko. Neesmu redzējis, ka tie tiktu sistemātiski plānoti...Bieži vienkārši tiek aizpildīts izlašu logs, izsaucot baru "random" kadru, kā jau te minēja, kas vienkārši aizpilda vietu nevis konkurē uz vietu izlasē.

     [+] [-]

, 2023-03-07 09:27, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: Uz Polcu ir ieciklējies Rīvijas Džeralts - es nosaucu 6 spēlētājus, tai skaitā arī Polcu. Džeralts: tikai ne Polcu!

bet ja par izlašu logiem - diemžēl LHF pārāk daudz tos vienkārši izcūko. Neesmu redzējis, ka tie tiktu sistemātiski plānoti...Bieži vienkārši tiek aizpildīts izlašu logs, izsaucot baru "random" kadru, kā jau te minēja, kas vienkārši aizpilda vietu nevis konkurē uz vietu izlasē.
Es jau pāris gadus atpakaļ rakstīju par sistemātisku modeli. OS cikls. Izlases kodols. Tie kuri netiek/nav, to vietā tiek iespēlēti citi, spēlētāji (no tā saucamā otrā/trešā sastāva) un skatās ko katrs var un kāda ir ķīmija starp maiņā. Regulāras (izlašu logos) spēles starp 1 un 2 sastāvu, tāpat iesaistot 3. sastāvu. Lūk Tev ir kodols, Tu regulāri pārbaudi toč tuvākās rezerves, tādējādi skatoties, kurš konkrētā situācijā kuru var aizvietot. Par katru spēlētāju ir gatavs profils un viņa saderība/iederība dažādos virknējumos.

Šis, ne-sistemātiskais darbs, kas notiek tagad, ir vienkārši līdzjutēju mānīšana, ka hokejā kaut kas notiek.

     [+] [-]

, 2023-03-07 11:55, pirms 2 gadiem
Dmitrijs2 rakstīja: Es neliktu vienā rindā Allsvenskan ar pārējām otrām līgām. Allsvenskan līmenis ir ļoti augsts, tā ir pārliecinoši stiprākā "otrā" līga Eiropā un laikam pat stiprāka pār Austrijas līgu.
Nu nu.. Ir stiprāka par Somijas Mestis, bet nav stiprāka par Šveices otro.

     [+] [-]

, 2023-03-07 14:05, pirms 2 gadiem
yourbro rakstīja: Nu nu.. Ir stiprāka par Somijas Mestis, bet nav stiprāka par Šveices otro.
pēc kā nomērīji to stiprumu??? Kādās vienībās?